12.12.
Сценічне
життя драми « Украдене щастя». Богдан Ступка у ролі Миколи у постановці
Київського драматичного театру імені Івана Франка.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=an9l8iQC_qc
Вистава «Украдене щастя»:
( Вистава Украдене щастя
КНУТКіТ
Домашнє завдання
Прочитайте статтю у підручнику на
с. 127-130.
Подивитися виставу, виконати
творче завдання (на вибір):
1. Дати відповідь на питання: «Чи
зможете ви боротися за своє щастя?».
2. Розгорнута відповідь на
питання: «Яким ви уявляєте життя Анни після смерті Михайла?» (створити
своєрідний епілог).
3. Написати твір-роздум «Чи може
крадене щастя бути справжнім?».
10.12.
Внутрішня
й міжособистісна гармонія особистості як ідейна домінанта твору. Засоби
художнього вираження почуттів в драмі. Глибина почуттів і соціальні
витоки драми героїв.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=bGrR2J_VDVM
Пісня про шандаря: https://www.i-franko.name/uk/Folklore/1882/ZhinochaNevoljaVPisnjax/PisnjaProShandarja.html
Фільм: https://www.youtube.com/watch?v=QBVeTNCz0LI&t=105s
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію, виконати
вікторину:
https://learningapps.org/33486274
Результати надсилайте на
пошту.
09.12.
І.
Франко «Украдене щастя»: соціально-психологічна драма, найвизначніший сценічний
твір митця. Сюжет, головні герої, конфлікт у творі, проблематика.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=XUrrTkcVh88
Буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=k8HbLzXHCD4
Текст драми: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=653
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=sfBaSFgkgGc
Презентація:
Домашнє завдання
Прочитати драму, опрацювати с.
125-129. Доберіть цитати із твору до характеристики головних героїв драми
(від 10 цитат письмово).
08.12.
Зв'язок
психологічної колізії новели з проблемою гри та природності. Психологічна
трансформація персонажа як ствердження думки щодо гідності людини своєму імені.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=2o98TwCYJSI
Домашнє завдання
Опрацюйте с. 121-123, дайте
відповідь на питання 1-8, с. 124.
Виконати
тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6738807 (відкрито
до 15.12)
Виконати завдання на вибір:
1.Напишіть своє продовження
новели. Чи з’єднаються долі двох закоханих?
2. Виконати ІЗ:
https://drive.google.com/file/d/1VXI02ZGZwNZXkJceJ9RPRf5PkTTPs95n/view?usp=sharing
05.12.
І.
Франко «Сойчине крило».
Синтез
епосу, лірики й драми в творі. Випробування героїв першим коханням. Пристрасть
і бажання виправити помилку життєвого вибору спокійного життя та холодного «
естетства».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=q7lJcSOSsrw
Буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=srhF4dAWkOA
https://www.youtube.com/watch?v=kAOvefHh62c
Аудіокнига: YouTube
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1
Переказ
новели: https://www.youtube.com/watch?v=ZaXgiwEfH2o
Домашнє завдання
Дочитати новелу «Сойчине крило»,
виписати цитати до характеристики головних героїв.
Виконати інтерактивну
вправу:
https://learningapps.org/view6133358
03.12.
Франко-перекладач.
Переклали творів давньогрецьких поетів, Дж.Мільтона, Байрона, Гете,
Гейне, Гюго, Міцкевича
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7l4M329wEyI
Перекладач:
http://www.nbuv.gov.ua/sites/default/files/ex/ex_files/2021-09_field_ex_files/franko_1.pdf
Домашнє завдання
Записати конспект «Постать І.
Франка у різних аспектах».
Випереджувальне завдання:
Прочитати «Сойчине крило»
І.Франка:
https://drive.google.com/file/d/1uMIbfzOIs2lN8gidEPLcz-Xkp-EITpQo/view?usp=sharing
02.12.
І.
Франко «Зів'яле листя» - «лірична драма». Широка емоційна гама почуттів
ліричного героя, утвердження невмирущості людських почуттів, піднесення
чистого й безкорисного кохання («Ой ти, дівчино, з горіха зерня»
« Чого являєшся мені…»). Домінантні образи поезії.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=PYdus1Uzwu8
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал підручника с.
105-110, виконати вправи (за бажання, у електронному чи письмовому варіанті):
https://drive.google.com/file/d/1aK_YYmKskANFj2KeLANNDEQR7bqPkvQ-/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1oUQau23dlBwuCX8TnwxE29W_RVuxHsyE/view?usp=sharing
Вивчити напам’ять одну поезію на вибір.
01.12.
Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Jr2l6ej-Bkw
Текст: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5334
Домашнє завдання
Поміркуйте: «Люди завжди бажали отримати «вічне життя»-кожен по-своєму. Але чи варто про це мріяти, чи хоче людина побачити смерть рідних людей, чи готова жити далі, коли їх поруч нема?!».
28.11.
Пролог
до поеми – заповіт І. Франка українському народові. Елементи автобіографізму та
авторефлексії у творі. Актуальність і значення твору в наш час. Напам’ять.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=K6wriN7lIlg
Пролог до поеми: https://www.youtube.com/watch?v=c4PLK2zbYDg
Презентація:
Карта пам’яті: https://coggle.it/diagram/WhAd9PkZeAABVFPl/t/мойсей
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію. Дати
відповідь на запитання «Чи актуальна поема І. Франка у наш час? Яке враження у
вас від прочитання поеми?»(10-15 реч.).
Вивчити напам'ять:
https://docs.google.com/document/d/1_pvYa__2P4mb4OQTSQC1_eFT8j58To0SOE3_9UdWNBQ/edit?usp=sharing
26.11.
Біль
за рабство свого народу і палка віра у його майбутню свободу як мотиви твору.
Алегоричний образ Мойсея як уособлення визначної особистості, провідника нації.
Образи Єгошуа, Азазеля, Авірона, Датана.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=PwOb9SdFCpQ
Мойсей. Характеристика
персонажа:
https://www.youtube.com/watch?v=3YDT4Dzq7z8
Конспект: https://drive.google.com/file/d/1ujIOUJfLM9eckhOGKdXbRrt5lxe_-TxJ/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Опрацювати теоретичний матеріал
ст. 115-118. Виконати завдання:
https://learningapps.org/18571950 (надсилати на пошту).
Визначити
загальнодуховні і національні проблеми, навести приклади з твору (заповнити
таблицю у зошиті):
|
Загальнодуховні проблеми |
Національні проблеми |
|
|
|
25.11.
І.
Франко поема «Мойсей» - філософське осмислення історичного шляху українського
народу. Віра в його щасливе майбутнє. Історія написання,
проблематика, особливості композиції твору. Роль казки –притчи про
те, як дерева обирали собі короля.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=A7KX0hNTp4E
Аудіокнига скорочено: https://www.youtube.com/watch?v=Fc4iQWkYlts
«Мойсей»: https://www.youtube.com/watch?v=NLHlUsMHTxQ
Конспект: https://drive.google.com/file/d/17AQvJI2o8ufdDdGnmRtJj8SfM7PVBlaF/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал
підручника с. 92-100, 114-118, виконати ІЗ:
https://wordwall.net/uk/resource/42574044/іван-франко-мойсей
Чекаю на ваші скриншоти на пошті.
24.11.
Цикл
поезій «Україна» зі збірки «З вершин і низин». Патріотизм, національна ідея.
«Декадент» - поетичне кредо І. Франка. Життєствердна позиція ліричного
героя-митця. Присвята В. Щурату. Напам’ять.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=9nLQRkdEmGA&t=562s
Фільм «Іван Франко»: https://www.youtube.com/watch?v=HlXnp_pwbC8
Презентація:
Домашнє завдання
Вивчити матеріал за конспектом.
Заповнити паспорт поезії: https://drive.google.com/file/d/1t0cRGdaTu4mTNiGjhSpUgQJH-IgrKFDF/view
Вивчити поезію напам’ять!
21.11.
Тематична й
жанрова різноманітність поезії. Ліричний герой громадянської лірики І. Франка –
борець проти соціального і національного гноблення (« Каменярі», « Земле
моя, всеплодющая мати»).
"КАМЕНЯРІ": https://www.youtube.com/watch?v=EK6OYOQ9hQ4
«Земле моя, всеплодющая мати»:
https://www.youtube.com/watch?v=eWA935CohlI
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати с. 94-100.
Записати аналіз поезій.
Створіть допис для Instagram або
Twitter від імені І.Франка на основі вивчених поезій. Поміркуйте, що саме хотів
сказати поет сучасникам своєїми творами.
19.11.
ІВАН
ФРАНКО. Життя і творчість. Вплив на культурне і політичне життя в Україні.
Епістолярії про митця. Шлях І.Франка до модернізму. «Поетична суперечка» з М.
Вороним (Послання М.Вороного «Іванові Франкові»).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=qH_Amu_UMzE
Нобелівська премія для
Франка:
https://www.youtube.com/watch?v=9PfXLB1CPzQ
Послання М. Вороного «Іванові
Франкові»:
https://www.youtube.com/watch?v=u2nrHr6DX-M
Аналіз поезії: https://zno.if.ua/?p=4648
Домашнє завдання
Опрацювати біографію та творчий
спадок письменника с. 92-100, підготуватися до написання
літературного диктанту.
Створіть портфоліо письменника
або сторінку в соціальній мережі: https://drive.google.com/file/d/1CX8HZzE1diUPBRdTKCK2jFdg2o2wbhqB/view?usp=sharing
18.11.
Модернізм
як розрив із традицією класичної літератури - пошук нових виражальних засобів:
жанри, символічні образи, тип оповіді. Імпресіонізм, експресіонізм, символізм,
неоромантизм як різні напрямки модернізму.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=vJ7UaxEvwdc
Напрямки: https://wordwall.net/uk/resource/56218849/світова-література/модернізм
Домашнє завдання
Опрацювати конспект, виконати
ІЗ:
https://wordwall.net/uk/resource/67904424/мистецтво/модернізм
Підготуйте інформацію про «Поетичну
суперечку» Івана Франка з М. Вороним.
17.11.
Модернізм
як соціальне бунтарство: ідеї емансипації, ніцшеанства (вдосконалення людини
через зміцнення духу і волі), проникнення в глибини психології людини. Герой
української літератури 10-х років ХХ ст.: традиційність і новаторство.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=vJ7UaxEvwdc
https://www.youtube.com/watch?v=r4b7Gv-jw_Y&t=13s
Наслідки заборон української
мови:
https://www.youtube.com/shorts/lLPBvcaekV8
Домашнє завдання
Опрацювати конспект і с. 82-89., відповісти
на питання 1-6, с. 89(усно). Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9622935
(18
питань. відкрито 25.11.)
14.11.
Українська
література кінця ХІХ – початку ХХ ст.: основні тенденції розвитку, представники
( народницька і модерністська). Модернізм як реакція на зміни у
суспільно-політичному і культурному житті.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=GypD3yRunQQ
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал на с. 82-89,
записати конспект.
Продовжити речення:
1. Між українцями російської
імперії і західними українцями на поч. ХХ ст. існувала велика…
2. Основними течіями у розвитку
української літератури були…
Неонародники виступали за
збереження …
3. Прихильники модернізму
орієнтувалися на…
4. Б. Грінченко, А. Тесленко, С.
Васильченко, В. Самійленко були представниками…
5. М. Черемшина, М. Коцюбинський,
В. Винниченко, О. Кобилянська були представниками…
6. Якби ви були письменником початку ХХ ст., то яку течію обрали б? Чому?
12.11.
Контрольний
твір за творчістю І. Карпенка –Карого , Б. Грінченка.
Написати контрольний твір на одну
із тем:
1.
«Чи можливі в сучасному житті такі як Боруля і
чому?»
2.
«Тяжкий гріх Петра (за оповіданням Б. Грінченка
"Без хліба")»
3.
«Поезія Б. Грінченко «Моє щастя» - життєве й
мистецьке кредо автора».
Обсяг роботи- 2-3 сторінки.
Оцінка суттєво зменшиться, якщо
робота буде просто скопійована з мережі Інтернет. Пишіть
самостійно. Натхнення!
Домашнє завдання
Написати контрольний твір на
обрану тему.
Підготувати повідомлення
(презентацію) про модернізм як основну течію розвитку української
літератури кінця ХІХ – початку ХХ ст.
11.11.
«Весняні
сонети» -гімн гармонійній єдності природи й душевного стану людини. Образи
природи як психологічний паралелізм у літературі романтизму та реалізму.
Прочитати поезії: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=770
«Весняні сонети»: https://www.youtube.com/watch?v=KTCTtx_13ZI
https://www.youtube.com/watch?v=CK0zxRpbrWc
https://www.youtube.com/watch?v=mIoReCWzXgg
https://www.youtube.com/watch?v=j8__sjdfC-I
Презентація
Домашнє завдання
Виразно читати сонети. Записати
аналіз 1 поезії на вибір у зошиті, використовуючи шаблон:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/literatura/7161426
10.11.
Б.
Грінченко «Моє щастя» -життєве й мистецьке кредо автора. Маніфест щирих
почуттів і відданої праці своєму народові як істинної цінності митця.
Опрацювати
презентацію:
Прочитати
поезії: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=770
«Моє щастя»: https://www.youtube.com/watch?v=rMPq0ktgkmM
Домашнє завдання
Скласти паспорт
поезії «Моє щастя». Підготувати до виразного читання одну з поезій «Весняних
сонетів» Б. Грінченка.
07.11.
Б.
Грінченко «Сам собі пан» - маніфест людської гідності. Засоби типізації образу
селянина Данила. Реалістичність та актуальність проблематики оповідання.
«Сам собі пан»): https://osvita.ua/school/literature/g/68284/
https://www.youtube.com/watch?v=QS2B8ybQGhA
Літературний диктант: https://learningapps.org/8269189
Домашнє завдання
Визначити засоби творення
характеру Данила в оповіданні Б. Грінченка «Сам собі пан». Результати занесіть
до таблиці (слайд 7).
Завдання для
допитливих. Випишіть із тексту твору синоніми (зокрема й текстуальні)
до дієслова «іти».
05.11.
Б. Грінченко «
Без хліба»: почуття власної гідності «маленької людини» як носія етичних чеснот
(образ Горпини, дружини Петра). Образ сільської громади як мудрого й
гармонійного середовища у вирішенні морально-етичних проблем.
«Без хліба» (аудіокнига):
https://www.youtube.com/watch?v=sVpKLGLvgK4
Презентація:
Домашнє завдання
Знати аналіз оповідання. «Заглянь
у душу персонажа» (письмово): складіть уявний діалог Петра зі своєю совістю
напередодні крадіжки.
Прочитати оповідання Б. Грінченка
«Сам собі пан».
04.11.
БОРИС
ГРІНЧЕНКО. Життя митця. Багатогранність творчості, її значення. Б.
Грінченко «Без хліба»: морально-етична проблема на межі голоду
рідних і порушення біблійної заповіді «не вкради» в образі селянина
Петра.
Біографія митця: https://www.youtube.com/watch?v=kfwHKOL2U90
Текст: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=759
Домашнє завдання
Опрацювати життя і творчість
письменника с. 75-80, прочитати оповідання «Без хліба» та дати відповідь на
питання 1-5, с. 81 (усно).
Укласти таблицю: «Герої
оповідання Б. Грінченка «Без хліба». Провідні риси їхніх характерів».
03.11.
Читацький
практикум. Ліричний та ліро-епічний твір. «Ключі» до прочитання. Рецензія
як одна з форм читацьких рефлексій (письмово).
Рецензія — відгук, розбір та
оцінка художнього (літературного, театрального, музичного, кінематографічного
та ін.), наукового або науково-популярного твору; жанр літературної критики та
газетно-журнальної публіцистики.
У рецензії необхідно проаналізувати твір так, щоб
стала зрозумілою його тема, ідейна спрямованість, характер героїв, зміст
вчинків, їхній настрій, позиція
автора. Приклад рецензії: https://www.youtube.com/watch?v=fSEIrIgb2Fs
https://www.youtube.com/watch?v=Pzj9dnrmGKA
Домашнє завдання
Напишіть рецензію на трагікомедію «Мартин Боруля» І.
Карпенко-Карого (за бажанням можете змонтувати відео).
Підготуйте цікаві факти з життя і творчості Бориса
Грінченка (2-3 хв.).
24.10.
Автобіографічність
і сюжет твору. Причини особистої драми Мартина
Борулі. Характеристика основних персонажів, їх світогляд та
життєві цінності.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=xGZcWEAxGpQ
Переказ: Іван Карпенко-Карий — Мартин
Боруля (аудіокнига скорочено)
Характеристика
персонажів
Мартин Боруля: https://www.youtube.com/watch?v=eVhT7cL5YVE
Марися Боруля: https://www.youtube.com/watch?v=6SUkskYUH8I
Степан Боруля: https://www.youtube.com/watch?v=FtztowJB3l4
Палажка Боруля: https://www.youtube.com/watch?v=rEqxcmksInE
ІЗ (усно, надсилати
не потрібно):
https://learningapps.org/14843410?fbclid=IwA
https://learningapps.org/22146723
Домашнє завдання
Скласти цитатні грона
до головних персонажів твору (в зошиті або за допомогою інтерактивного аркушу):
https://drive.google.com/file/d/1Lg_goEexIVIF8zyBl42CEewXN0oWadx5/view?usp=sharing
22.10.
Трагікомедія
«Мартин Боруля» (оглядово): «дворянство
як міф про краще життя». Підміна особистісних. етичних цінностей
становою приналежністю. Проблематика зміни соціального статусу, яка не
пов'язана з походженням людини у світовій літературі (Мольєр «
Міщанин-шляхтич» та інші).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=s3b_O8fMOck
Опрацюйте презентацію:
Фільм: https://www.youtube.com/watch?v=ZqzhP3G8RwU
Аудіокнига «Мартин Боруля» скорочено:
https://www.youtube.com/watch?v=9Wzk9hyCubk
Домашнє завдання
Прочитати трагікомедію, записати аналіз твору.
Виконати ІЗ:
https://learningapps.org/8041362
https://www.liveworksheets.com/va136122jc
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
21.10.
Соціальний
конфлікт між мільйонером та його працівниками. Проблема соціально
відповідального підприємництва, її актуальність.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=oZWQSRBCIPk&t=2058s
Аналіз комедії: https://zno.if.ua/?p=244
Опрацюйте презентацію:
Домашнє завдання
Зробити ментальну карту до образу
Терентія Пузиря (зразок знайдете у презентації).
20.10.
Морально-етичні
конфлікти в родині Терентія Пузиря. Життєві кредо героїв (Пузиря, Соні).
Вистава: https://www.youtube.com/watch?v=5lj55nLdtQs
https://www.youtube.com/watch?v=lEbAyiBMX_s
"Хазяїн" аудіокнига скорочено:
https://www.youtube.com/watch?v=twK3Mx41bAU&t=3s
Презентація:
Український серіал «Хазяїн» за мотивами п’єси:
https://www.youtube.com/watch?v=gkuMq14CeiU
Домашнє завдання
1.
Опрацювати теоретичний матеріал с. 68-71.
2.
Скласти життєві кредо Пузиря, Соні (оформіть
креативно: малюнки, фото…).
3.
Записати цитати з тексту твору, які характеризують
Пузиря та його помічників.
17.10.
І.
Карпенко-Карий « Хазяїн». Головний конфлікт комедії – суперечності
суспільства, у якому одиниці стають мільйонерами, а більшість жебракує. Мамона
(«багатство, земні блага) як тема, ідея і головний персонаж твору. Терентій
Пузир як утілення некерованого прагнення накопичення матеріальних статків.
Презентація:
"Хазяїн" аудіокнига
скорочено:
https://www.youtube.com/watch?v=twK3Mx41bAU
Фільм: https://www.youtube.com/watch?v=5CoMizb7A1I
Домашнє завдання
Запишіть морально-етичні
конфлікти в родині Терентія Пузиря.
Виконати творче завдання (слайд 13
у презентації).
15.10.
ІВАН
КАРПЕНКО-КАРИЙ.
Життєвий
і творчий шлях. Багатогранність діяльності. Драматургічне новаторство й жанрова
різноманітність творів: трагікомедії, соціально-психологічні драми, історична
трагедія (огляд творів).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=UkTDiPuxJ78
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ivan-karpenko-kariy-10-klas-110904.html
Фільм про митця «Гра долі»:
https://www.youtube.com/watch?v=Q9v23L9vXdU
Домашнє завдання
Скласти хронологічну таблицю або ментальну карту
життя і творчості Івана Карпенка-Карого. Дочитати «Хазяїн».
Переглянути фільм про Івана Карпенка – Карого “Гра
долі”.
14.10.
Створення
професійного театру в Галичині (1864). Родина Тобілевичів і український театр,
його розвиток. Театр корифеїв — перший професійний український
театр (1882).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=p0WSZRAl9gc
Домашнє завдання
Опрацювати у підручнику с. 56-70,
прочитати комедію «Хазяїн»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1006
Виконати тестування: https://vseosvita.ua/test/start/fwe086
(результати тестів надсилайте на
пошту!)
13.10.
Драматургічна
традиція в Україні. Новаторський характер української драматургії другої
половини ХІХ ст. Соціально- побутові та історичні драми й комедії М.
Старицького, М. Кропивницького, І. Карпенка-Карого, Панаса Мирного та інших.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=WAJmsps15a0
Інтелект-карка:
https://drive.google.com/file/d/1cmzHuxktzAaIwReLL1pZAvFhNcgjWyv9/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Опрацювати конспект, с. 54-55 та створити ментальну
карту «Драматургія в Україні».
Підготувати повідомлення (чи презентацію) про діячів
«Театру корифеїв».
10.10.
ЛІТЕРАТУРА
РІДНОГО КРАЮ№ 1.
Василь
Чапленко.
Збірка «Зойк та інші
оповідання»:
https://drive.google.com/file/d/1X55Z8DWJcPWujnph99aEgdwtIEy0c1lN/view
Домашнє завдання
Вивчити відомості про поета та
прочитати оповідання «М’ясозаготівлі» с. 46-51. Напишіть свої враження
від оповідання (7-12 реч.).
08.10.
Контрольна
робота № 2. Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Десятикласники, сьогодні
підводимо підсумки вивчення роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні» Панаса
Мирного.
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал. Виконати контрольну роботу (комбіновані завдання):
https://docs.google.com/document/d/1HerlhFvP-OeAt6eISllFwtiKWuxhvUaa/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true (виконати до 15.10)
Успіхів!!!
Підготуйте інформаційне
повідомлення «Драматургічна традиція в Україні».
07.10.
РМ №2
(письмово). Над чим змусив мене замислитися роман
Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Структура твору-роздуму:
https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI
Десятикласники, сьогодні пропоную вам поміркувати над
проблемним питанням «Над чим змусив мене замислитися роман Панаса Мирного
«Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Домашнє завдання
Написати твір-роздум «Над чим змусив мене замислитися
роман Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»».
Підготуватися до к.р.
Виражайте свої думки! Натхнення!
06.10.
ПЧ
№ 1. Світ чоловіка та жінки у романі Панаса Мирного «Повія».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=imqWUii2jAU
Аналіз роману:
https://docs.google.com/document/d/1DCQy7YqkFOYG0Xow2QxZPigshuCJe_6Dkk-YwuRpcSs/edit?usp=sharing
Повія (1961) | Драма: https://www.youtube.com/watch?v=FZaTy_RBZz4
Спектакль "Повія": https://www.youtube.com/watch?v=lYUh87aXv0Y
Домашнє завдання
Прочитати роман «Повія» та написати свої враження
від твору (10-15реч.).
03.10.
Читацький
практикум. Прозовий епічний твір великої форми. «Ключі» до прочитання й
аналізу образно-символічної системи. Літературознавчий аналіз епічного
твору як одна з форм його прочитання.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=38j4COb0y-0&t=7s
Аналіз роману: https://www.youtube.com/watch?v=rnDOYrPP_5E
Пригадайте (гра): https://learningapps.org/26683425
Домашнє завдання
Опрацювати теоретичний матеріал с. 41-53, вміти
аналізувати роман.
Виконати тестування: https://learningapps.org/25941535
Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
01.10.
Особливості типізації героїв. Новизна й масштабність жіночих образів
(Мотря, баба Оришка, Галя, Христя).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=yWbifuuZKmY
Мотря: https://www.youtube.com/watch?v=lo7YRUhPnBM
Баба Оришка: https://www.youtube.com/watch?v=c3crv7nsi5Q
Галя: https://www.youtube.com/watch?v=2jlWpdz8e5Q
Христя: https://www.youtube.com/watch?v=gnwM5dj0sEk
Домашнє завдання
1. Поміркуйте, який образ є
втіленням ідеальної української жінки.
2. Заповнити таблицю,
характеризуючи жіночі образи з роману (аналогічну, як для чоловічих образів).
30.09.
Особливості типізації героїв. Новизна й
масштабність чоловічих образів
(Остап Хрущ-Вареник, дід Улас. Грицько, Матня, Лушня,
Пацюк та інші).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=38j4COb0y-0
Опрацюйте
презентацію:
Домашнє
завдання
Заповнити таблицю за
зразком до кожного чоловічого образу: https://docs.google.com/presentation/d/1mKedvi1BWfjvxlBmyIwyH3CHe_QkHOZ-/edit?slide=id.p10#slide=id.p10
Підготувати цитати до
жіночих образів роману.
29.09.
Життєвий шлях
Чіпки: від правдошукача до злодія. Вихід героя за рамки «родинного кола».
Психологічне дослідження формування характеру, духовний злам під впливом
соціальних обставин.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=idkkKr2jbuI
Чіпка Варениченко: https://www.youtube.com/watch?v=eiVeRSCg9yI
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1WFL9oc9NAHi-kGCPkApLzC1dBFa3QzQD/edit?slide=id.p1#slide=id.p1
Домашнє завдання
Написати цитатну характеристику Чіпки.
26.09.
«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» - перший
соціально-психологічний роман в українській літературі. Сюжет, композиція,
історія написання.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ewBL8GxbxvE
Перегляньте
презентацію:
АНАЛІЗ ТВОРУ: https://www.youtube.com/watch?v=BP21i5FjCfA
Короткий зміст:
https://www.youtube.com/watch?v=Cp1AiD9-bMAhttps://drive.google.com/file/d/16nNTuIwh7VMflhOG1mZ1YvoUDhLfBYrX/view?usp=sharing
Повний текст роману:
https://drive.google.com/file/d/1PYjgxG_qCVXk1OO8fR_yxLZvMWXgjntF/view?usp=sharing
Домашнє
завдання
Дочитати
роман. Записати аналіз роману та виписати цитати до образу Чіпки
Варениченка.
24.09
ПАНАС МИРНИЙ ( П. Рудченко).
Самобутність творчої особистості «першого симфоніста
української прози» (огляд життя і творчості митця).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=IU4jhOLLxP0
Цікаві факти з життя
Панаса Мирного:
https://www.youtube.com/watch?v=kiTKK_KThAc&t=213s
Аудіо "Хіба ревуть воли, як ясла
повні" | Підготовка до ЗНО - YouTube
Домашнє
завдання
Опрацювати біографію
письменника с. 34-40, заповнити сторінку письменника у соцмережі.
Зразок: https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-instahram-storinky-pysmennykiv-6-klas-807222.html
Прочитати роман «Хіба
ревуть воли, як ясла повні?».
23.09.
Прозовий епічний
твір великої форми. «Ключі» до прочитання. Лист другу про прочитане.
Роди і жанр літ. творів: https://www.youtube.com/watch?v=ZsRyN5ulpcc
Як розуміти текст твору: https://www.youtube.com/watch?v=itUfzDkbXaY
Домашнє завдання
Написати лист другу/подрузі про враження від
прочитання повісті «Кайдашева сім’я».
Підготуйте усні невеличкі повідомлення про життя і творчість Панаса Мирного (усний виступ до наступного уроку 2-5 хв).
22.09.
РМ (усно). Диспут
на тему: «Чи можна сказати, що сім’я Кайдашів є типовою українською сім’єю?»
Згадайте зміст твору:
Аналіз повісті:
Домашнє завдання
Прочитати роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»: https://drive.google.com/file/d/1PYjgxG_qCVXk1OO8fR_yxLZvMWXgjntF/view?usp=sharing
Для учнів, які не були на уроці:
Зробити презентацію на тему «Сім’я Кайдашів – це
типова українська сім’я?» (свою думку аргументуйте прикладами з твору).
19.09
Контрольна
робота №1 «Реалізм. «Кайдашева сім'я» І. Нечуй-Левицький».
Десятикласники, ось і
підійшло до кінця вивчення повісті І. Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я». Сподіваюся
ви прочитали її та підняли собі настрій дотепними комічними сценами із життя
сім’ї Кайдашів!
Виконайте контрольну роботу:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1941481
(відкрито до 30.09)
УСПІХІВ!
17.09
Сміх крізь
сльози» як ідейна домінанта твору. Ствердження загальнолюдських і національних
ціннностей засобами комічного. Сценічне життя повісті.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=CgwRXVknhEM
Тести «СМІХОТЕРАПІЯ»:
Театральна
постанова: https://www.youtube.com/watch?v=LJhiU3MwcJw&t=1s
Домашнє завдання
Переглянути театральну постанову «Кайдашева сім’я».
Підготуватися до контрольної
роботи.
16.09
Українська
ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. Підготовка
до НМТ: тестування.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=rz7yapWXl98
Опрацювати презентацію:
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrlit/tag-ivan_nechuj_levickij_lit
Домашнє завдання
Записати конспект. Виконати літературний
диктант:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4853759
15.09
Колоритні
людські характери в повісті. Порівняльна характеристика
жіночих образів у творі, причини та наслідки їх деградації.
АНАЛІЗ ТВОРУ: https://www.youtube.com/watch?v=mc_ZdAn-pHg
Мотря Довбишівна: https://www.youtube.com/watch?v=jIHo32JGKYA
Маруся Кайдашиха: https://www.youtube.com/watch?v=I78pkX_EQCs
Мелашка Балашівна: https://www.youtube.com/watch?v=0ksgaemgmRA
Домашнє завдання
Заповнити таблицю «Жіночі образи у повісті»
(обов’язково використовуйте цитати з твору).
12.09
Колоритні людські характери в повісті. Порівняльна характеристика ,
індивідуалізація чоловічих образів у творі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MN7b44TTVsw
Аудіокнига скорочено: https://www.youtube.com/watch?v=7uzTbP2tUpg
Інтерактивна гра:
https://wordwall.net/uk/resource/3160484/інечуй-левицький-кайдашева-сімя
Хто є хто:
https://wordwall.net/uk/resource/1974163/герої-з-твору-кайдашева-сімя
Домашнє завдання
Заповнити таблицю «Чоловічі
образи у повісті» (обов’язково використовуйте цитати з твору).
Підготувати цитати для характеристики жіночих образів
у повісті.
10.09
«Кайдашева
сім'я» - соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, сучасна
(вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Історія написання, тема,
проблематика та ідея твору. Прототипи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VdXdqMPSsw4
Переказ: https://docs.google.com/document/41264279&rtpof=true&sd=true
Відтворити сюжет твору: https://learningapps.org/6017803
Домашнє завдання
Записати аналіз твору й підготувати цитати для
характеристики чоловічих образів повісті.
09.09
ІВАН НЕЧУЙ-ЛЕВИЦЬКИЙ –«колосальне всеобіймаюче око України» (І.Франко) як явище й новий імпульс української літератури. Життя митця. Загальна характеристика творчості. Тематика творів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3quEo48IaVU
Велич особистості: https://www.youtube.com/watch?v=uJ8PcDlgUJA
Фільм: https://www.youtube.com/watch?v=BkdObCqMECs&t=4s
Творче завдання (усно):
https://wordwall.net/uk/resource/35451058/іван-нечуй-левицький
Домашнє завдання
Зробити за підручником хронологічну таблицю життєвого
й творчого шляху письменника (с. 18-23) або створити його портфоліо.
Дочитати повість «Кайдашева сім’я»:
https://litarchive.in.ua/kaydasheva-sim-ia-ivan-nechuy-levytskyy#i
08.09
Реалізм в українській літературі 70-90-х років ХІХ ст.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=tKEDhJNeV_0
Презентація: https://n/prezentaciya-realizm-299548.html
Домашнє завдання
Підготувати повідомлення (презентацію) про життя і творчість І. Нечуя-Левицького.
Випереджувальне завдання:
Розпочати читання повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я» І та ІІ розділи: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907
05.09
Реалізм як літературно-мистецький-напрям в літературі. Історія
розвитку. Етапи становлення, ознаки, світоглядні засади, суспільно-історичний
контекст становлення реалізму другої половини ХІХ ст.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=tKEDhJNeV_0
Презентація: https://n/prezentaciya-realizm-299548.html
Домашнє завдання
Прочитати с.11-17, вивчити стилі української літератури та їх ознаки, дати відповіді на питання с.17 (усно).
Випереджувальне завдання:
Розпочати
читання повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я» І та ІІ розділи: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907
03.09
Питання періодизації літератури. Особливості періодизації української
літератури (головні риси). Стильові особливості літературних періодів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=xh-enfgY_qQ
Конспект: https://svitliteraturu.com/_ld/11/1164_jpg2pdf.pdf
Домашнє завдання
Вивчити конспект та скласти таблицю:
«Періодизація української літератури XI — першої
половини XIX ст.».
02.09
Читання та його види. Особливості читання в епоху цифрових технологій.
Діалогічне прочитання художнього твору.
Перегляньте
презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/1ZL-wRXmpUs3MfCO2jJIERZfIlAmb3WZh/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання
Прочитати
й законспектувати с. 8-10.
Напишіть
свою формулу ефективного читання (схематично).
01.09
Вступ. Художня література як один із видів мистецтва. Взаємодія літератури
та інших видів мистецтва. Періодизація української літератури.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=vBGtEfVhETQ&t=58s
Періодизація укр. літератури:
Домашнє завдання
Прочитайте с. 5-7, вивчити всі принципи періодизації
літератури.
Немає коментарів:
Дописати коментар