Логопед

29.04 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=npdME1JjbEI&authuser=0


29.04 2-3 класи

Підкресліть службові слова в загадці.

В кожушку рудому вирушає з дому, принести в комору на зимову

пору

шишки та горішки і грибочків трішки.(Білочка)

Висновок: службові слова пишемо з наступним словом окремо .

1. Знайди та виправ помилки.

Прийшла кума звіникомнабесідузпівником,

Схопила півня наобідізамела мітлою слід.

2. Гра «Четвертий зайвий»

- На, під, ти, над

- В, до, я, за

- Через, після, вони, між

3. Незнайко просить допомогти виконати завдання за зразком.


Подумайте, як

написати


Напишіть Доведіть

(над) морем над морем над синім морем

(в) лісі

(на) галявині

(з) кімнати

(під) столом

(через) тин

(у) річці


29.04 4 клас

Тема:Омоніми 4 клас

Хвилина міркування: Щоб помилок уникати - треба пильність розвивати.

Ключ від замка. Журавлиний ключ.Ключ (інструмент)

Виділені слова пишуться однаково,вимовляються однаково, але значення

слів абсолютно різне. Отже: це слова омоніми.

1. Доведіть, що виділені слова – омоніми.


Коли я підійшов до квартири, я дістав ключ,щоб відкрити

двері.

Дивлячись на небо, я побачив журавлиний ключ.

Мені снився казковий замок.

Вчора я не міг відкрити замок в ящику.

У дівчинки довга, пишна коса.

Женці взяли коси в руки й почали косити жито.


2. Спишіть каламбури. Підкресліть головні члени речення.

В лісі вовк страшний живе, поїдає все живе.

Я кота шукав уранці, а знайшов його у ранці.

Їжачиха сину шила чобітки без голки й шила.


26.04 2-3 класи

https://www.youtube.com/watch?v=pgADeqPEQaw&authuser=0



26.04 1 клас 2 група




25.04 1 клас 1 група




25.04 4 клас

Хвилина міркування:

Щоб помилок уникати - треба пильність розвивати.

Заморозив Мурчик ніс, коли хвіст додому ніс.

- Ніс – означає щось нести ; ніс – означає частину тіла людини чи

тварини.

- Ці слова не можуть бути однозначними або багатозначними і мають

назву омоніми.


Поясніть лексичне значення виділених слів:


Грицю вже не до коси: виплив човен з-за коси, в нім русявих

дві коси.

Де лисички бродили, там лисички уродили.


1. Загадки з використанням омонімів:


Що є в людини ів корабля?

Якою косою не можна косити?

Що звичайні люди їдять, а боксери б»ють?

(груша, ніс, коса)


24.04 4 клас

https://www.youtube.com/watch?v=6AcuI9tQcn8



24.04 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=2M9IjuTStLY


23.04 1 клас 2 група




23.04 2- 3 класи

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=tFAPzHcTCdY




22.04 4 клас

https://www.youtube.com/watch?v=6AcuI9tQcn8



22.04 2-3 класи

https://www.youtube.com/watch?v=pQ0rXODDsxg



22.04 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=QuW0ouxsCPI


12/04 1клас 2 група



12.04 2-3 класи

Хвилина міркування.

Зіграти хочеться мені з вами в гру «Так» чи «Ні», я вам питання задаю,

готуйте відповідь свою:

В кінці речення ставиться кома ( ).

Речення починаємо писати з великої букви ( ).

Наше мовлення складається зі складів ( ).

Речення виражає закінчену думку ( _.

Слова в реченні пишуться окремо ( ).

1. Хто тут лиха нам накоїв? Допоможіть роз’єднати слова.

Багатоулісігрибів.

Учні заходятьуклас.


3.Допоможіть Незнайкові виділити зайве слово та об’єднати слова так, щоб

утворилось речення.

а ) Морква, помідор, огірок, персик,капуста

(Морква, помідор, огірок, капуста - це овочі.).

б ) Банан, апельсин, перець,ківі, груша

в ) Сорока, горобець, синиця,лисиця, ластівка

г ) Дуб, акація, клен,смородина, ясен, явір


11.04 4 клас

Хвилина міркування:

Щоб помилок уникати - треба пильність розвивати.

. — Вітер запрошує нас познайомитись із жителями іншого міста. Це дивне

місто. В ньому живуть 2 брати. Послухайте казочку про них.

Два брати жили на світі, був один з них працьовитий, а

другий ледачий дуже. Той стоїть, а той сидить.Той мовчить,

а той кричить. Той хоробрий і правдивий, той брехливий,

полохливий, той розумний, той дурний, той великий, той

малий. День і ніч брати сварились І ніколи не мирились,

Все, що перший будував, другий миттю руйнував. Хоч брати

вже й помирились, після них слова лишились, Дуже горді,

незалежні, абсолютно протилежні. В мові ці слова живуть,

Їх антонімами звуть.


1. У кожному реченні знайдіть слова, протилежні за значенням:

Незнайко на печі сидить, а Знайко по дорозі біжить.

Більше думай, а менше говори.

Нових друзів май, а старих не забувай.

11.04 1 клас 2 група



11.04 1 клас 1 група



10.04 4 клас

Щоб помилок уникати - треба пильність розвивати.

2. Гра «Знайди родину» Групи синонімів не можуть знайти свої будиночки.

Допоможіть їм.

гігантський, здоровий, неосяжний, дружній , товариський,

куняти, дрімати сумувати - тужити, хата, житло, квартира,

пахучий, запашний,

ароматний,великий,приятельський,спати,печалитися,

будинок,духмяний, неосяжний, ароматний,дім.

1. Першого вересня усі ідуть до школи. Ось ідуть друзі

Мишко і Сашко. За ними ідуть Марійка і Надійка.

Поважно ідуть старшокласники.

( слово Поважно ідуть замінимо словами, що означають дію,

пов»язану з пересуванням : поспішають, біжать, крокують, чапають).

4.робота з словами та фразеологізмами:

- набрати в рот води – - кіт наплакав –- поринути в сон


10.04 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=m848oWuuRbw&authuser=0



9.04 1 клас 2 група




9.04 2-3 класи

https://www.youtube.com/watch?v=3tAHvWwh5Ew&authuser=0



8.04 4 клас



8.04 2-3 класи

Хвилина міркування. Щоб помилок уникати, треба пильність

розвивати.

Картина.

В мене є така картина – краща від усіх.

Спіють яблука, малина, зверху валить сніг.

На гілка сидять зайчата, по ставку пливуть курчата, їжаки летять.

Світить сонце, сяють зорі,жолуді на осокорі гронами висять.


1. Гра «Складалочка». Складіть речення із слів кожного

рядка.

Підкресліть прикметники


- травень, скоро, веселий, настане

- теплий, пройде, дощ, весняний

- квітів, багато, нових, з”явиться

- троянда, у, саду, червона, розпуститься

2. Спишіть, перше слово в реченні пишіть з великої букви.

Прочитайте шосте речення і скажіть, в чому полягає кмітливість

Василька? Підкресліть три прикметники.

Ластівки в капелюсі.

У нас під стріхою жили ластівки аж ось трапилась велика

біда під час вітру гніздо впало і розбилось на землі лежало

четверо жовторотих пташенят батьки їхні кружляли над

своїми дітками і кликали на допомогу Василько поклав

пташенят у старий капелюх і прибив під стріхою ластівки

дуже зраділи і почали годувати пташенят.

8.04 1 клас 1 група



5.05 1 клас 2 група



5.05 2-3 класи

Хвилина міркування. Щоб помилок уникати, треба пильність розвивати.

Жила собі маленька буква. ЇЇ зовсім ніхто не помічав, часто

пропускали, недописували. Образилась маленька буква і

вирішила все змінити. «Спробую я із середини речення

стати на початок» - сказала вона. І дивно – відразу із

маленької букви вона перетворилась на велику і її всі

помітили. З того часу чимало води утекло ,а ми з вами не

забуваємо писати велику букву на початку речення.

1.Прочитайте словосполучення кожного стовпчика, проаналізуйте, що

спільного в цих парах І чим вони відрізняються.

Настала весна. Тепла весна.

З’явились квіти. Перші и квіти.

Зазеленіла трава. Ніжна трава.

Заспівали птахи. Дзвінкі птахи.

( Словосполучення лівого стовпчика виражають закінчену думку)

2.Запишіть тільки речення.

Діти спускалися з гірки. Ігровий майданчик.

На березі річки гралося багато дітей. Літні розваги.

Маринка любить гуляти під дощем. Теплий дощ.

3.Гра «Доповни речення».

- Сійся жито і пшениця - буде дітям……..

- Для веселої малечі бублик виглядає з …….

- Виросте усе доволі на широкім житнім ……..

Запеклося сонце в хлібі, хто зростив його ……..

(Слова для довідок: спасибі, паляниця, печі, полі )

4.04 4 клас

https://www.youtube.com/watch?v=OFIlPa-RiDA&authuser=0

4.04 1 клас 2 група



4.04 1 клас 1 група




3.04 4 клас



3.04 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=7kpDOl7_W4Y&authuser=0


2.04 1 клас 2 група





2.04 2-3 класи

https://www.youtube.com/watch?v=v_vnzQPhVTg&authuser=0



1.04 1 клас 1 група





1.04 4 клас



1.01 2-3 класи

https://www.youtube.com/watch?v=kxrFXTFs0C8&authuser=0



29.03 1 клас 2 група



29.03 2-3 класи

.На перерві він лунає, діток на урок скликає. (Дзвоник).В слові

дзвоник ми чуємо на початку слова звук (дз), який вимовляється

злито.Не мотор, а шумить; не пілот, а летить; не гадюка, а жалить.

(Бджола).В слові бджола (дж) вимовляється злито.Отже: звуки

(дз) та (дж) на письмі позначаються сполученням букв - дз та дж.


Секрети від буквосполучень (дз) та (дж):

Це усі повинні знати, нас не можна роз”єднати.

Відрізняємось ми чим? Літер дві, а звук один.

- Дз, дж – 2 букви, 1 звук

3. Мовна розминка:

а о у е и і я ю

Дж Джа Джо Джу Дже Джи Джі Джя Джю

Дз Дза Дзо Дзу Дзе Дзи Дзі Дзя Дзю

4. В якому з слів найменше звуків?

Дзвіночки, дзвін, бджілка, ходжу, джміль, сиджу.

5.Д/гра «Назви слово».

1) Потік підземної води, що витікає на поверхню землі.

2) Медоносна комаха, яка збирає квітковий нектар і переробляє

його на мед.

3) Корисна комаха з мохнатим тільцем, яка запилює квітки.

( Бджола, джміль, джерело)

6.Прочитайте скоромовку, чітко вимовляючи кожен звук.

Повторіть:

пошепки – повільно, тихо – швидше, голосніше – ще швидше,

голосно –

дуже швидко:

Бджілка з джмеликом літали, бджілка з джмеликом дзижчали:

Джу! Джу! Джу! Дзу! Дзу! Дзу! Наполохали козу.

28.03 4 клас




28.03 1 клас 2 група




28.03 1 клас 1 група



27.03 1 клас 1 група



27.03 4 клас





26.03 1 клас 2 група




26.03 2-3 класи

Хвилина міркування. Ти прислухайся – замри, все, що чуєш, повтори.

- Джмелик бджілку привітав:

«Мила бджілка» - він сказав.

- Хто завжди каже правду? (Дзеркало).

Секрети від буквосполучень (дз) та (дж):

Це усі повинні знати, нас не можна роз”єднати.

Відрізняємось ми чим? Літер дві, а звук один.

- Дз, дж – 2 букви, 1 звук

- Мовна розминка:

Джа-джо-джу-джи-дже.

Джаз –джоз-джуз- джиз-джез.

Джат-джот-джут- джит-джет.

Не розуміє зовсім Маша, їй допомога потрібна наша. Визначаємо кількість

звуків та букв в словах: Джип - 4б., 3 зв. Джунглі -

Джемпер - Дзеркало - Дзенькати - Дзвіниця

Д/гра «Складалочка». В якому слові найменше звуків?


Дз


вінок

енькати

ижчати


Дж


ем

емпер

акузі


.Д/гра «Підкажи слівце». Запишемо слова в зменшувано-пестливій формі .

Джерело- джерельце, дзьоб-…., дзеркало -….., бджола - ….., джміль -…..

6.Прочитайте скоромовку, чітко вимовляючи кожен звук. Повторіть:

пошепки – повільно, тихо – швидше, голосніше – ще швидше, голосно –

дуже швидко:

«Дзень – дзелень», - дзвонив раз Дзвін.

Дзеленчав до Дзиги він.

Дзига Дзвін не помічала,

Перед дзеркалом дзижчала.


25.03 4 клас



25.03 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=Y_suwY9MX8Q&authuser=0


25.03 2-3 класи

https://www.youtube.com/watch?v=fnNXLocpuds&authuser=0




22.03 1 клас 2 група




22.03 2-3 класи

https://www.youtube.com/watch?v=67Zc7iHLrTs&authuser=0




21.03 4 клас



21.03 1 клас 2 група




21.03 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=Y_suwY9MX8Q&authuser=0


20.03 4 клас





20.03 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=VkimdUpspfw&authuser=0


19.03 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=LNSNhfSscEw&authuser=0


19/03 2-3 класи

https://www.youtube.com/watch?v=JTXxgcUj4uM&authuser=0



18.03 2-3 клас

https://www.youtube.com/watch?v=21jTpGUJIkM&authuser=0



18.03 4 клас

https://www.youtube.com/watch?v=Ob22xGDX0B4&authuser=0


18.03 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=mGDYawh9_As&authuser=0


15.03 1 клас 2 клас





15.03 2-3 клас

Хвилина міркування:

1. Стоїть завод у полі. Який? А це секрет.

Працюють в ньому бджоли, виготовляють мед. ( Вулик)

2. М»яч , удар….і крики «Гол», це чудова гра …….. (Футбол)

Виділіть перші звуки в словах-відгадках, згадайте артикуляцію.

( Зверніть увагу: ф - вимовляється глухо ,без голосу ; в – вимовляється

поштовхом повітря з голосом, голосові зв»язки вібрують- перевіряємо

долонькою.)

З чого нам почати ? Треба чистомовку проказати:

Ва-ва-ва - в лісі живе сова

Фа-фа-фа – гарна шафа

Во-во-во – Валя вчила слово

Фо-фо-фо - на столі фото

3. Д/ гра «В пошуках звірів і птахів». Які звірі та птахи сховалися в

таблиці?


А В О В К О Л Е В

Е И Ж И Р А Ф Ф Ч

М О Р Е Ф А З А Н

С А Д Е Л Ь Ф І Н

В Е Р Б Л Ю Д У М

Записати слова в множині, в зменшувано-пестливій формі, поділити на

склади.

4. Д/гра «Слово заблукалось». (Знайдіть зайве слово в рядку).

- Фарба, шафа, фрукти, вишні, футбол.

- Цифра, кефір, риба, вафлі, форель.

- Валя, Вася, Петро, Володя.

5. Д/гра «Не помились». (Встав пропущені букви в,ф)

Молочна ферма.


На .ермі багато корі. .они стоять в теплих корі.никах. Стіни

по.арбо.ані білою .арбою. І.ан І.ано.ич за.ідує фермою. Коро.и дають

молоко. З молока .иробляють сметану, .ершки, сир, масло, ке.ір.

14.03 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=gschjMpNxAU&authuser=0


14.03 1 клас 2 група




14.03 4 клас

https://www.youtube.com/watch?v=FCnt-gqTd8Q&authuser=0

13/03 1 клас 2 група



13.03 1 клас 1 група




13.03 4 клас

https://www.youtube.com/watch?v=1GaWL_oxjxc&authuser=0




12.03 1 клас 2 група




12.03 2-3 класи

Хвилина міркування:

1. В літню днину у ярузі він реве, ламає гілля. Ну, а взимку у барлозі міцно

спить, мов немовля. (Ведмідь)

2. Сірий зубастий по полю блукає, ягнят шукає. (Вовк).

Виділіть перші звуки в словах-відгадках, згадайте артикуляцію.

( Зверніть увагу: ф- вимовляється глухо ,без голосу ; в – вимовляється

поштовхом повітря з голосом, голосові зв»язки вібрують- перевіряємо

долонькою.)

2.Ритміко-інтонаційні вправи:

Фа фа-фа фа-фа-фа

Ва ва-ва ва-ва-ва

Фо фо-фо фо-фо-фо

Ви ви-ви ви-ви-ви


4.Визначте місце звука в словах:

Федір, ворона, Федора, вафлі, апостроф, вода, автобус, звір, алфавіт,

сарафан, журавель, фотограф, левиця.

5.Гра «Чарівники» ( при зміні однієї букви ( в на ф) - змінюється

значення слова )

Фата - ….., фаза -….., Фаня - ….


6. Гра «Відлуння»(скажи навпаки):

Прийшов - ……, зайшов -…., пришив - ……., знайшов -……,забрав -……

7. Прочитати скоромовку повільно,швидко, чітко, виразно з різними

намірами ( здивування, невдоволення):

Не про вовка скоромовка скоро мовиться - сірий вовк у вовколовку

скоро вловиться.


11.03 1 клас 1 група

https://www.youtube.com/watch?v=XgZHO6QXtws&authuser=0

11.03 2-3 класи

Щоб помилок уникати  -  треба пильність розвивати.

Коли я з (д), росту на гілці, коли я з (т) – пливу по річці.

Порівняйте вимову  звуків в кінці слів  плід- пліт.

Д – приголосний , дзвінкий (перевіримо долонькою). Т – приголосний, глухий.

1.З чого нам почати. Треба  скоромовку  проказати.

Тигр промовив до тхора: тхоре, де тхорів нора.?

Дятел дуб довбав , та не додовбав.

1.     Знайди місце звука  в слові: ( т або д)

Тополя, дупло, кит, сад,листок, вода, картопля, помідор.

     3.Будьте  спостережливі! Доповніть слова, відповідними складами.

Лопа.., робо.., кори.., приро.., воро.., боро.., свобо.., курча.., тома.., 

                              4.Склади словосполучення.

Гарячий                   туш.

Чорна                       душ.

Високий                   диск.

Лазерний                тиск.

Заметений              твір.

Написаний              двір.

 

5.Д/гра «Допоможи Буратіно» ( утворення дієслів майбутнього часу)

Зразок:  дарує  -  буде дарувати, даруватиме.

Дихає  -

Дрімає  -

Дякує  -

Тримає  -

 

1.     Д/ гра «Не помились» (встав букви д-т )

 

На будівництві.

На нашій вулиці бу.ували жи.ловий бу.инок. Вантажні машини пі.возили  го.ові  с.іни, с.елю,вікна,  .вері. На май.анчику  с.ояв підйомний кран. Він  пі.іймав  привезені час.ини бу.инку. Робі.ники  с.авили їх на певне місце. Вирос.ав  цілий поверх.




Немає коментарів:

Дописати коментар