20.10.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. ІБЖД. Лабораторна робота № 3.
Дослідження руху зв'язаних тіл
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/GF-I46vbL9s?si=SBd1_rwdCdbdaAGP
Домашнє завдання. Повторити §13,оформити звіт по лабораторній роботі №3
20.10.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема.
Рівновага тіл. Момент сили
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/aRIzIOPUQjg?si=C7V0zyttJLf4Wijr
Домашнє
завдання. Опрацювати § 14, вправа 14(1,2), виконати експериментальне завдання на с.92
15.10.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач з теми: «Сила
тертя»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/mt6-c2uWl28?si=eCclzoGRCFD04AKn
Домашнє завдання: Повторити §13, розв’язати
задачі зі збірника:
7.38. Автомобіль масою 2 т
розвиває силу тяги 3,5 кН. Який коефіцієнт тертя ведучих коліс об дорогу, якщо на них припадає половина
ваги автомобіля?
7.39. Автомобіль рухається по
трасі зі швидкістю 90 км/год. Яким може бути радіус його повороту, якщо
коефіцієнт тертя між шинами та дорогою дорівнює 0,5? Полотно дороги на повороті
горизонтальне.
13.10.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Сила пружності. Вага тіла
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/sAM9yqg6bXA?si=05-2oOCkYI4fFtoB
Домашнє
завдання. Вивчити §12, розв’язати задачі:
6.19.
Ракета стартує з Місяця вертикально вгору з прискоренням 20 м/с2. Скільки
важить під час старту космонавт масою 90 кг?
6.22.
Мотузка витримує підвішений нерухомий вантаж масою до 15 кг. З
яким прискоренням можна піднімати на ній вантаж масою 10 кг?
6.38.
Прискорення вільного падіння на Венері становить 0,9 земного, а радіус
Венери дорівнює 0,95 радіуса Землі. Визначте
першу космічну швидкість для Венери.
13.10.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема.
Сила тертя
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/K_iLjnYZBT8?si=hdkfrgr55w2lENqj
Домашнє завдання. Вивчити §13, розв’язати задачі:
7.8. Дерев’яний брусок масою 400 г
рухається горизонтальною поверхнею під дією горизонтальної сили. Визначте силу
тертя, що діє на цей брусок, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0,3.
7.18.У ході лабораторної роботи учень рівномірно тягне по столу брусок із
вантажами загальною масою 300 г, прикладаючи за
допомогою динамометра горизонтальну силу. Знайдіть коефіцієнт тертя між
бруском і столом, якщо динамометр показує 1Н.
7.34. Під час аварійного гальмування на швидкості 72км/год водій так різко
натиснув на гальмо,
що обертання коліс припинилося. Коефіцієнт тертя між гумою та асфальтом дорівнює 0,4. Скільки часу триватиме
гальмування? Яким буде гальмівний шлях?
08.10.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Гравітаційне поле. Сила тяжіння.
Перша космічна швидкість
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/0aPzdhE90do?si=sQ5jE0eb5PtuXATD
Домашнє
завдання. Опрацювати §11, розв’язати задачі зі збірника:
6.19. Ракета стартує з Місяця вертикально вгору з прискоренням 20 м/с2. Скільки
важить під час старту космонавт масою 90 кг?
6.26. Визначте швидкість штучного супутника, що рухається коловою орбітою
на
висоті 20 000 км над поверхнею Землі.
6.32. Опуклий міст має форму дуги кола радіусом 100 м. Автомобіль масою 1 т рухається мостом зі швидкістю 54 км/год. а) Яка вага автомобіля в момент проходження середини моста? б) З якою швидкістю має рухатися автомобіль, щоб у середині моста водій перебував у стані невагомості.
06.10.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Сила. Маса. Другий та третій закони Ньютона
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/9ca7UXosDI0?si=seM_I-7F5C7JsB3z
Домашнє завдання.
Вивчити §10, розв’язати задачі:
Задача1.
Два тіла однакової маси рухаються з прискореннями відповідно 8 см/сек2 і
64 см/сек2. Чи рівні сили, що діють на тіла? Чому дорівнює сила, яка
діє на друге тіло, якщо на перше діє сила 1,2 кН?
Задача 2. Під дією сили 3 кН швидкість автомобіля масою 5т зросла з 54км/год до 72км/год. Визначити шлях і час розгону
06.10.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Інерціальні системи відліку.
Перший закон Ньютона
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/7pCUldfi_3o?si=baner0gmkvt48tpI
Домашнє завдання:
1. Опрацювати §
9, вправа 9(2,3), знати відповіді на
контрольні запитання.
2.
Якісні задачі :
1) У вагоні
потяга, що рухається прямолінійно рівномірно, хлопчик випустив з рук м'яч. Де
м'яч упаде?
2) Чому під
час сплавлення лісу велика кількість колод викидається на берег у місцях
поворотів річки?
3) Чому під
час струшування медичного термометра стовпчик ртуті опускається?
4) Лисиця,
рятуючись від переслідування собаки, робить різкі раптові рухи вбік саме тоді,
коли собака готовий її схопити. Чому собака при цьому промахується?
01.10.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Контрольна робота № 1 з теми «Механіка. Частина 1. Кінематика»
Домашнє завдання. Повторити § 1- 6
29.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач з теми: «Кінематика». Підготовка до контрольної роботи
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/EIz5Bfn-ILI?si=n-w-t7wqQH2GFtLX
Домашнє завдання. Повторити головне з §1-8, розв’язати задачі:
1.Камінь кинуто горизонтально з даху будинку зі швидкістю 15 м/с. Якою буде швидкість каменя через 3 с?
2. Камінець кинули з башти висотою 45 м горизонтально зі швидкістю 10 м/с. Визначити час падіння камінця на Землю і відстань від підніжжя башти до місця падіння.
29.09.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. ІБЖД. Лабораторна робота № 2. Вивчення руху тіла по колу.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/9emQCpSTrY0?si=0PB8IzA0mXA9QymC
Домашнє завдання: Повторити §8, оформити звіт по лабораторній роботі №2
24.09.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач з теми: «Рівномірний рух матеріальної точки по колу»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/aLoPYkimeyE?si=bKg7BT662Gz2Pvmt
Домашнє
завдання. Повторити §8, розв’язати задачі зі збірника № 4.26, 4.31.
4.26. Довжина хвилинної
стрілки настінного годинника в 10 разів більша за довжину хвилинної стрілки
наручного годинника. Порівняйте швидкості руху кінців цих стрілок.
4.31. Модель автомобіля
рівномірно рухається по колу радіусом 1,5 м, здійснюючи повний оберт за 30 с.
Визначте швидкість і прискорення руху моделі.
22.09.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Криволінійний рух під дією
незмінної сили тяжіння.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/EG347nSroW0?si=NV3pPHoH7X77rG4v
Домашнє завдання. Повторити §7, виконати
завдання за посиланням:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/fizika/802687
22.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Рівномірний рух матеріальної
точки по колу.
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/7rodw_raTE4?si=HauJIGqKn_eLEacc
Домашнє завдання.
1)Вивчити §8,
2)виконати тест за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/imo391
(7,8,9 завдання – розв’язання задач переслати)
3) Виконати інтерактивну вправу: https://learningapps.org/140361 ( переслати скріншот)
17.09.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Вільне падіння
Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=FMqL97I6LwU
Домашнє завдання. Опрацювати § 7,
вивчити формули та знати відповіді на контрольні запитання,
розв’язати задачі зі збірника:
2.7. Тіло падає без початкової
швидкості. Яка швидкість його руху після 1,5 с падіння?
2.9. Тіло вільно падає без початкової швидкості. Яке переміщення тіла за
перші 3с його руху?
2.41. Тіло підкидають угору зі швидкістю 12 м/с. Через який час після кидка
воно опиниться на висоті 4 м?
15.09.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач з теми «Рівноприскорений
прямолінійний рух. Прискорення»
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/MYP0E61p8aI?si=y3voZGQrUr-0oqS4
Домашнє
завдання. Повторити § 6, виконати
тестові завдання за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/vwx054
15.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. ІБЖД. Лабораторна робота № 1. Визначення прискорення тіла в
ході рівноприскореного прямолінійного руху
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/5tMRV3epPX0?si=TPt1f_3CH2pFux6G
Домашнє завдання. Повторити
§ 5, 6, оформити звіт по лабораторній роботі №1
10.09.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Рівноприскорений прямолінійний рух.
Прискорення
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/vv7MmabDAig?si=61pBfKJKjrtAosZ8
Домашнє
завдання. Опрацювати § 6, вивчити
формули та знати відповіді на
контрольні запитання, розв’язати
задачі:
2.17.
Велосипедист рухається під ухил з прискоренням 0,25 м/с2. Якою стане
швидкість його руху через 8 с, якщо початкова швидкість руху дорівнює 6 м/с?
2.25. Під час гальмування, яке тривало 10 с,
швидкість руху поїзда зменшилася від 16 до 12 м/с. Яку відстань проїхав поїзд
за цей час? Визначте швидкість його руху через 5 с після початку гальмування.
Порівняйте її з середньою швидкістю за весь час гальмування.
08.09.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Швидкість руху. Середня та
миттєва швидкості.
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/fzpuOaPbeA4?si=8wJleXfCLJGbev-d
Домашнє завдання.
Вивчити §5, розв’язати задачі:
1.Велосипедист проїхав прямою трасою 80 км зі
швидкістю 20 км/год, а потім ще 60 км зі швидкістю 10 км/год. Визначте середню
швидкість його руху на всьому шляху.
2. Велосипедист рухається рівномірно круговою трасою
радіусом 1 км, затрачуючи на кожне коло 8 хв. Знайдіть шлях і переміщення
велосипедиста: а) за 2 хв; б) за 4 хв; в) за 8 хв; г) за 12 хв
08.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Закони додавання
переміщень і швидкостей
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/hgTxwFYpf_4?si=FF26-6xIQAECg-PcЗа
Домашнє
завдання. Вивчити
§ 5, вправа № 5 (1,2)
03.09.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Основна задача
механіки. Абетка кінематики.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/-IHCX0MrCnw?si=JR5ZbpI25XvJt94I
Домашнє завдання. Вивчити §4, розв’язати задачі:
1.Літак пролетів по прямій 150 км, а потім повернув на 90°
і пролетів ще 200 км. Знайдіть пройдений літаком шлях і модуль переміщення.
2.
Уздовж осі Ox рухаються два тіла, координати яких змінюються відповідно до
формул x1=6+ t і x2=14-3t. Опишіть рухи. У який момент часу та в якій
точці тіла зустрінуться.
01.09.2025
Тема: ІБЖД. Зародження й розвиток фізики як науки.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/aEmQ6zA7bh4?si=n9r9UeOBNqLxXgJQ
https://youtu.be/SQb_mN1XkW0?si=DfDJEHZTRlPt542G
ІНСТРУКЦІЯ №1
з техніки безпеки в кабінеті фізики
1. Будьте уважними та
дисциплінованими, точно виконуйте вказівки вчителя.
2. Не починайте
виконання робіт без дозволу вчителя.
3. Розміщуйте
прилади, матеріали, обладнання на своєму робочому місці у такий спосіб, щоби
запобігти їх падінню або перекиданню.
4. Перед виконанням
роботи необхідно уважно вивчити зміст і хід її виконання.
5. Для запобігання
падінню при проведенні дослідів скляні посудини (пробірки, колби) обережно
закріплюйте в лапці штатива.
6. При проведенні
дослідів не допускайте граничних навантажень вимірювальних приладів. Під час
роботи зі скляними приладами будьте обережними. Не витягуйте термометри з
пробірок із затверділою речовиною.
7. Стежте за
справністю всіх кріплень у приладах та пристосуваннях. Не торкайтеся і не
нахиляйтеся (особливо з неприбраним волоссям) до частин машини, що рухаються.
8. Під час збирання
експериментальних установок використовуйте дроти (з наконечниками та
запобіжними чохлами) з міцною ізоляцією без видимих ушкоджень.
9. Під час збирання
електричного ланцюга уникайте перетинання дротів. Забороняється користуватися
провідниками зі зношеною ізоляцією та вимикачами відкритого типу (при напрузі
вище 42 В).
10. Джерело струму в
електричному ланцюзі вмикайте останнім.
Зібраний ланцюг вмикайте тільки після перевірки з дозволу вчителя. Наявність
напруги в ланцюгу можна перевірити тільки за допомогою приладів або покажчиків
напруги.
11. Не торкайтеся
елементів, що перебувають під напругою та в яких немає ізоляції. Не робіть
повторного з'єднання в ланцюгах та не змінюйте запобіжників до вимкнення
джерела електроживлення.
12. Стежте за тим,
щоби під час роботи випадково не торкнутися частин
електричних машин, що рухаються. Не робіть повторного з'єднання в ланцюгах до
повної зупинки якоря або ротора машини.
13. Не торкайтеся
корпусів стаціонарного електроустаткування, затискачів відімкнених конденсаторів.
14. Використовуйте
інструменти з ізолюючими ручками.
15. Після завершення
роботи вимкніть джерело електроживлення, після чого розберіть електричний
ланцюг.
16. Не залишайте
робоче місце без дозволу вчителя.
17. Виявивши
ушкодження в електричних приладах, що перебувають під напругою, негайно
вимкніть джерело електроживлення та повідомте про це вчителя.
18. При виявленні
несправностей в електричних пристроях, що перебувають під напругою, негайно
вимкніть джерело електроживлення. Повідомте про це учителя чи адміністрацію
школи
19. Не усувайте
несправностей електромережі і електрообладнання самостійно.
20. В разі виникнення пожежі необхідно терміново
повідомити вчителя, або зателефонувати за номером 101.
21. При евакуації з
закладу дотримуватися дисципліни, не панікувати, не відлучатися від учителя,
який проводить урок за розкладом.
22. У разі травмування необхідно терміново
повідомити вчителя, класного керівника, або медичного працівника.
23. У разі різкого погіршення стану негайно викликати медсестру або за телефоном
103 швидку медичну допомогу.
Домашнє завдання. Вивчити
§ 1, вправа1 (1,2). Опрацювати інструкцію з ТБ.
01.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Методи наукового пізнання. Фізичні величини та їх
вимірювання. Невизначеності вимірювань. Скалярні та
векторні величини.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/wOsKO7LdCF4?si=Ye6EcXdoXRoR1tUy
Домашнє завдання. Вивчити § 2, вправа 2(1,2)
Немає коментарів:
Дописати коментар