10.12.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Захист учнівських проектів.
Домашнє
завдання. Повторити підсумки розділу 1,ч.3,
с.147, виконати завдання 9,10,
с. 148.
08.12.2025
3 урок. 10
клас. Фізика.
Тема. Контрольна робота № 3 з теми «Механіка. Частина 3.
Механічні коливання і хвилі».
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/T7Jl50F9Bi4?si=pHlgrtDOFYbEy3rl
Домашнє завдання. Повторити
підсумки розділу 1 на с.147, виконати завдання контрольної роботи.
Контрольна робота № 3 з теми: «Механічні коливання і
хвилі»
Варіант 1
1. У повітрі поширюється звукова хвиля. Укажіть правильні
відповіді.
а) хвиля є поперечною
б) хвиля являє собою стискання й
розрідження повітря, що чергуються
в) під час поширення хвилі
відбувається перенесення речовини.
2. Які істоти можуть сприймати інфразвук?
а) дельфіни; б) кажани;
в) медузи; г) пінгвіни.
3. Установіть відповідність між видом коливань і тілом,
яке здійснює такі коливання.
1. Вільні коливання
2. Вимушені коливання
3. Автоколивання а) биття серця
б) коливання поплавця на поверхні
води
в) періодична зміна дня і ночі
г) коливання струни гітари
4. Довжина нитки математичного
маятника дорівнює 4м. визначте період коливань.
5. Якою є глибина моря, якщо ультразвукових сигнал, відбившись від
морського дна, повернувся через 0,8 с після посилання?
6.
Радіосигнал, посланий на Місяць, відбився й був прийнятий на Землі через
2,5с після посилання. Визначте відстань від Землі дол. Місяця в цей час.
7. За графіком коливань тіла,
наведеним на рисунку, знайдіть амплітуду, період і частоту коливань та запишіть
рівняння гармонічних коливань.
8.
Людина, стоячи на березі моря, визначила, що відстань між гребенями
хвилі, які йдуть одна за одною, 8м. крім того, вона підрахувала, що за 60с повз
неї пройшло 23 хвильові гребені. Визначте швидкість поширення хвиль.
9.
Рівняння коливань тіла має вигляд
10. На яку максимальну висоту
відхиляється математичний маятник, якщо в момент проходження положення
рівноваги він рухається зі швидкістю 0,2 м/с? Якою є довжина маятника, якщо
період коливань – 2 с?
Домашнє завдання. Повторити головне з вивченого розділу.
08.12.2025
1 урок. 10
клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
Презентація: https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-na-temu-mekhanichni-kolyvannia-harmonichni-kolyvannia-rozviazuvannia-zadach-564579.html
Домашнє завдання. Повторити головне
з § 19-22, підготувати звіт по проєкту
ОРІЄНТОВНІ
ТЕМИ ПРОЕКТІВ:
1. Вивчення
фізичних характеристик власного тіла.
2. Резонанс:
прояви і застосування.
3. Паски
безпеки в транспорті.
Теми рефератів і повідомлень:
1. Час і його
вимірювання.
2. Внесок
космонавтів в освоєння космічного простору.
3. Особливості конструкції високошвидкісного
транспорту.
4. Сила тертя
в техніці і природі.
5. Як
«працює» парашут.
6. Навіщо
спортсмени «закручують» м'яч.
7. Закони
фізики і танцювальні рухи.
8. Вплив
звуку та інфразвуку на організми, шумове забруднення.
9. Ультразвук
у медицині.
Теми експериментальних досліджень:
1. Залежність
дальності польоту тіла від напрямку та значення початкової швидкості його руху.
2. Створення
штучної гравітації.
3. Залежність
гальмівного шляху та часу гальмування від маси і швидкості тіла.
4. «Завдання»
боксерських рукавичок і бинтів.
5.
Аеродинамічні властивості паперових літачків.
03.12.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Механічні хвилі. Звукові хвилі
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/dNP2aa5mhdk?si=xTxN2wQHGcyXAF3g
https://youtu.be/2SQ7FXWMTUo?si=vrzTZU67IXAL59vB
Домашнє
завдання. Опрацювати §22-23, виконати
вправу 23(2,3)
Задача. Тіло здійснює гармонічні коливання за
законом x(t)=5sin(2πt). Яка амплітуда коливань? Знайдіть період коливань. Визначте максимальну швидкість тіла.
01.12.2025
3 урок. 10
клас. Фізика.
Тема. Резонанс.
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/BX8sjKMCfpA?si=CzquMyLBXfAXWsWk
Домашнє завдання: Опрацювати §21, дати письмову відповідь на запитання: -Як боротися з небажаними проявами резонансу? Де застосовують резонанс?
1 урок. 10
клас. Фізика.
Тема. ІБЖД. Лабораторна робота № 5.
Дослідження коливань нитяного маятника, вимірювання прискорення вільного
падіння.
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/762DQbuYxI0?si=0sqIGqDCen9y9Yix
Домашнє завдання. Повторити §
20, оформити звіт по лабораторній роботі №5
26.11.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв’язування задач з теми:
«Математичний і пружинний маятники. Енергія коливань»
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/GxdA0NSr_fg?si=lysE8iM9iEtnf7-L
Домашнє
завдання. Повторити
§20, розв’язати наступні
задачі:
1. Знайти період
і частоту коливань маятника, якщо за 2 хвилини він зробив 60 повних
коливань.
2. Знайти період коливань математичного маятника,
якщо довжина нитки 10 м.
3. Знайти період коливань тіла на пружині, якщо
маса тіла 4 кг, а жорсткість пружини 6400 Н/м
19.11.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Види механічних коливань
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/FoNFQf9k-UI?si=Q4GVteki31UjsWVf
Домашнє завдання. Вивчити
§ 19, розв’язати задачі зі збірника:
12.13.
Визначте період коливань пружинного маятника масою 100 г, якщо
жорсткість пружини дорівнює 40 Н/м.
12.22.
Знайдіть жорсткість пружини, якщо підвішений на ній вантаж масою
700 г здійснює 18 коливань за 21 с.
3. За
графіком, наведеним на рисунку:
а) визначте амплітуду та період коливань тіла;
б)
обчисліть частоту та циклічну частоту коливань тіла;
в) запишіть рівняння коливань;
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач з теми «Механіка. Частина 2. Динаміка та закони збереження в механіці». Підготовка до контрольної роботи.
Домашнє завдання. Розібрати розв’язані задачі з підручника на с.102,107. Повторити головне з §9-17 на с.117, розв’язати задачі:
2. Трактор за допомогою троса перетягує колоди на відстань 500 м. Яку роботу виконує трактор за одне переміщення, якщо маса колод 5 т, коефіцієнт тертя колод об грунт 0,5.
3. Від ракети масою 1 т в момент її руху зі швидкістю 171 м/с відокремилась ступінь масою 400 кг, швидкість якої при цьому збільшилась до 185 м/с. Знайти швидкість, з якою почала рухатись після відокремлення ступені сама ракета.
17.11.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Контрольна робота № 2 з теми «Механіка. Частина 2. Динаміка та закони збереження в механіці»
Контрольна робота з фізики за темою: «Механіка. Закони збереження в механіці»
I рівень
А) енергія 1) Дж
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А) р 1) Дж
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
2 2
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
ІІ рівень
8. (2б) Снаряд масою 8кг, що летить горизонтально зі швидкістю 50м/с, попадає в нерухому платформу з піском масою 300кг і застряє. Знайдіть швидкість платформи після взаємодії.
ІІІ рівень
12.11.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Рух рідини та газу. Підіймальна сила крила
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/ejj6dVpwHNo?si=Vf7D7XihgVprj3y8
Домашнє завдання. Опрацювати §18, вправа
18(6), експериментальне завдання 18
(1,2) на
с.114.
10.11.2025
1 урок. 10
клас. Фізика.
Тема. Імпульс тіла. Реактивний рух. Пружне
та непружне зіткнення
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/wRd9A1Uj0D4?si=qnmRAHaL5LkvxG8Z
Домашнє завдання. Вивчити §17, розв’язати задачі:
10.3. Яке з
тіл має більший імпульс: вагон масою 60 т, що рухається зі швидкістю 1,8
км/год, чи снаряд масою 4 кг, що летить зі швидкістю 800 м/с?
10.12. Якої
швидкості руху набере брусок, якщо в ньому застрягне куля, що летить
горизонтально зі швидкістю 400 м/с? Маса кулі 10 г, маса бруска 25 кг. Тертя
бруска об підлогу не враховуйте.
10.11.2025
3 урок. 10
клас. Фізика.
Тема. Розв’язування задач з теми: «.
Імпульс тіла. Реактивний рух. Пружне та непружне зіткнення»
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/lP1ol4abYfM?si=O92DdMDZFHwWVRuj
Домашнє завдання: Опрацювати §17, розв’язати вправа 17(2)
05.11.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема.
Розв’язування задач з теми: «Механічна робота. Потужність. Енергія»
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/fsXQsaZ3XBw?si=4S4Gl833EHjlZcnF
Домашнє завдання. Повторити
§15-16, розв’язати задачі:
1.
Автомобіль масою 2 т загальмував і
зупинився, пройшовши шлях 50м. Визначте роботу сили тертя і зміну кінетичної
енергії автомобіля, якщо дорога
горизонтальна , а коефіцієнт опору рухові 0,4? ,
2.Яку
мінімальну роботу потрібно виконати, щоб пересунути брусок масою 4 кг по столу
на 1,5 м. Коефіцієнт тертя між столом та бруском становить 0,25. Вважайте, що g
= 10 м/с2.
3.
Стиснена пружина пружинного пістолета має потенціальну енергію 20 Дж. Яку
максимальну швидкість вона може надати кульці масою 100 г?
03.11.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Механічна
робота. Кінетична енергія. Потужність
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/a3olH_JsXeQ?si=nSy0X2OGkLl7WvBN
Домашнє
завдання. Вивчити
§15, розв’язати задачі:
1. На саночки, масою 16 кг, що знаходились у стані
спокою, почала діяти сила
60 Н, напрямлена під кутом 45 градусів до горизонту. Визначити роботу цієї сили, якщо санчата проїхали відстань 2 м.
З якою швидкістю вони стали рухатися?
2. Трактор рівномірно тягне плуг, прикладаючи силу 10
кН. За 12 хв він проходить шлях 1,2 км. Визначити потужність, яку розвиває
трактор.
3. Поїзд відійшов від станції і, рухаючись
рівноприскорено, за 15 с пройшов шлях 200 м. Знайти масу поїзда, якщо робота сили
тяги на цьому шляху
8000 кДж, а коефіцієнт опору рухові 0,005.
03.11.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Потенціальна
енергія. Закон збереження механічної енергії
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/aRIzIOPUQjg?si=C7V0zyttJLf4Wijr
Домашнє
завдання. Опрацювати
§ 16, вправа 16(1,3,5)
22.10.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. ІБЖД. Лабораторна робота № 4.
Визначення центра мас плоскої фігури
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/VhUjjl5rt0M?si=xdf2Ws0YBJmHcxz7
Домашнє завдання. Повторити
§ 14, оформити звіт по експериментальній роботі
№4 .
20.10.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. ІБЖД. Лабораторна робота № 3.
Дослідження руху зв'язаних тіл
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/GF-I46vbL9s?si=SBd1_rwdCdbdaAGP
Домашнє завдання. Повторити §13,оформити звіт по лабораторній роботі №3
20.10.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема.
Рівновага тіл. Момент сили
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/aRIzIOPUQjg?si=C7V0zyttJLf4Wijr
Домашнє
завдання. Опрацювати § 14, вправа 14(1,2), виконати експериментальне завдання на с.92
15.10.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач з теми: «Сила
тертя»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/mt6-c2uWl28?si=eCclzoGRCFD04AKn
Домашнє завдання: Повторити §13, розв’язати
задачі зі збірника:
7.38. Автомобіль масою 2 т
розвиває силу тяги 3,5 кН. Який коефіцієнт тертя ведучих коліс об дорогу, якщо на них припадає половина
ваги автомобіля?
7.39. Автомобіль рухається по
трасі зі швидкістю 90 км/год. Яким може бути радіус його повороту, якщо
коефіцієнт тертя між шинами та дорогою дорівнює 0,5? Полотно дороги на повороті
горизонтальне.
13.10.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Сила пружності. Вага тіла
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/sAM9yqg6bXA?si=05-2oOCkYI4fFtoB
Домашнє
завдання. Вивчити §12, розв’язати задачі:
6.19.
Ракета стартує з Місяця вертикально вгору з прискоренням 20 м/с2. Скільки
важить під час старту космонавт масою 90 кг?
6.22.
Мотузка витримує підвішений нерухомий вантаж масою до 15 кг. З
яким прискоренням можна піднімати на ній вантаж масою 10 кг?
6.38.
Прискорення вільного падіння на Венері становить 0,9 земного, а радіус
Венери дорівнює 0,95 радіуса Землі. Визначте
першу космічну швидкість для Венери.
13.10.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема.
Сила тертя
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/K_iLjnYZBT8?si=hdkfrgr55w2lENqj
Домашнє завдання. Вивчити §13, розв’язати задачі:
7.8. Дерев’яний брусок масою 400 г
рухається горизонтальною поверхнею під дією горизонтальної сили. Визначте силу
тертя, що діє на цей брусок, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0,3.
7.18.У ході лабораторної роботи учень рівномірно тягне по столу брусок із
вантажами загальною масою 300 г, прикладаючи за
допомогою динамометра горизонтальну силу. Знайдіть коефіцієнт тертя між
бруском і столом, якщо динамометр показує 1Н.
7.34. Під час аварійного гальмування на швидкості 72км/год водій так різко
натиснув на гальмо,
що обертання коліс припинилося. Коефіцієнт тертя між гумою та асфальтом дорівнює 0,4. Скільки часу триватиме
гальмування? Яким буде гальмівний шлях?
08.10.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Гравітаційне поле. Сила тяжіння.
Перша космічна швидкість
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/0aPzdhE90do?si=sQ5jE0eb5PtuXATD
Домашнє
завдання. Опрацювати §11, розв’язати задачі зі збірника:
6.19. Ракета стартує з Місяця вертикально вгору з прискоренням 20 м/с2. Скільки
важить під час старту космонавт масою 90 кг?
6.26. Визначте швидкість штучного супутника, що рухається коловою орбітою
на
висоті 20 000 км над поверхнею Землі.
6.32. Опуклий міст має форму дуги кола радіусом 100 м. Автомобіль масою 1 т рухається мостом зі швидкістю 54 км/год. а) Яка вага автомобіля в момент проходження середини моста? б) З якою швидкістю має рухатися автомобіль, щоб у середині моста водій перебував у стані невагомості.
06.10.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Сила. Маса. Другий та третій закони Ньютона
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/9ca7UXosDI0?si=seM_I-7F5C7JsB3z
Домашнє завдання.
Вивчити §10, розв’язати задачі:
Задача1.
Два тіла однакової маси рухаються з прискореннями відповідно 8 см/сек2 і
64 см/сек2. Чи рівні сили, що діють на тіла? Чому дорівнює сила, яка
діє на друге тіло, якщо на перше діє сила 1,2 кН?
Задача 2. Під дією сили 3 кН швидкість автомобіля масою 5т зросла з 54км/год до 72км/год. Визначити шлях і час розгону
06.10.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Інерціальні системи відліку.
Перший закон Ньютона
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/7pCUldfi_3o?si=baner0gmkvt48tpI
Домашнє завдання:
1. Опрацювати §
9, вправа 9(2,3), знати відповіді на
контрольні запитання.
2.
Якісні задачі :
1) У вагоні
потяга, що рухається прямолінійно рівномірно, хлопчик випустив з рук м'яч. Де
м'яч упаде?
2) Чому під
час сплавлення лісу велика кількість колод викидається на берег у місцях
поворотів річки?
3) Чому під
час струшування медичного термометра стовпчик ртуті опускається?
4) Лисиця,
рятуючись від переслідування собаки, робить різкі раптові рухи вбік саме тоді,
коли собака готовий її схопити. Чому собака при цьому промахується?
01.10.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Контрольна робота № 1 з теми «Механіка. Частина 1. Кінематика»
Домашнє завдання. Повторити § 1- 6
29.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач з теми: «Кінематика». Підготовка до контрольної роботи
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/EIz5Bfn-ILI?si=n-w-t7wqQH2GFtLX
Домашнє завдання. Повторити головне з §1-8, розв’язати задачі:
1.Камінь кинуто горизонтально з даху будинку зі швидкістю 15 м/с. Якою буде швидкість каменя через 3 с?
2. Камінець кинули з башти висотою 45 м горизонтально зі швидкістю 10 м/с. Визначити час падіння камінця на Землю і відстань від підніжжя башти до місця падіння.
29.09.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. ІБЖД. Лабораторна робота № 2. Вивчення руху тіла по колу.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/9emQCpSTrY0?si=0PB8IzA0mXA9QymC
Домашнє завдання: Повторити §8, оформити звіт по лабораторній роботі №2
24.09.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач з теми: «Рівномірний рух матеріальної точки по колу»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/aLoPYkimeyE?si=bKg7BT662Gz2Pvmt
Домашнє
завдання. Повторити §8, розв’язати задачі зі збірника № 4.26, 4.31.
4.26. Довжина хвилинної
стрілки настінного годинника в 10 разів більша за довжину хвилинної стрілки
наручного годинника. Порівняйте швидкості руху кінців цих стрілок.
4.31. Модель автомобіля
рівномірно рухається по колу радіусом 1,5 м, здійснюючи повний оберт за 30 с.
Визначте швидкість і прискорення руху моделі.
22.09.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Криволінійний рух під дією
незмінної сили тяжіння.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/EG347nSroW0?si=NV3pPHoH7X77rG4v
Домашнє завдання. Повторити §7, виконати
завдання за посиланням:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/fizika/802687
22.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Рівномірний рух матеріальної
точки по колу.
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/7rodw_raTE4?si=HauJIGqKn_eLEacc
Домашнє завдання.
1)Вивчити §8,
2)виконати тест за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/imo391
(7,8,9 завдання – розв’язання задач переслати)
3) Виконати інтерактивну вправу: https://learningapps.org/140361 ( переслати скріншот)
17.09.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Вільне падіння
Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=FMqL97I6LwU
Домашнє завдання. Опрацювати § 7,
вивчити формули та знати відповіді на контрольні запитання,
розв’язати задачі зі збірника:
2.7. Тіло падає без початкової
швидкості. Яка швидкість його руху після 1,5 с падіння?
2.9. Тіло вільно падає без початкової швидкості. Яке переміщення тіла за
перші 3с його руху?
2.41. Тіло підкидають угору зі швидкістю 12 м/с. Через який час після кидка
воно опиниться на висоті 4 м?
15.09.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. Розв'язування задач з теми «Рівноприскорений
прямолінійний рух. Прискорення»
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/MYP0E61p8aI?si=y3voZGQrUr-0oqS4
Домашнє
завдання. Повторити § 6, виконати
тестові завдання за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/vwx054
15.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема. ІБЖД. Лабораторна робота № 1. Визначення прискорення тіла в
ході рівноприскореного прямолінійного руху
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/5tMRV3epPX0?si=TPt1f_3CH2pFux6G
Домашнє завдання. Повторити
§ 5, 6, оформити звіт по лабораторній роботі №1
10.09.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Рівноприскорений прямолінійний рух.
Прискорення
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/vv7MmabDAig?si=61pBfKJKjrtAosZ8
Домашнє
завдання. Опрацювати § 6, вивчити
формули та знати відповіді на
контрольні запитання, розв’язати
задачі:
2.17.
Велосипедист рухається під ухил з прискоренням 0,25 м/с2. Якою стане
швидкість його руху через 8 с, якщо початкова швидкість руху дорівнює 6 м/с?
2.25. Під час гальмування, яке тривало 10 с,
швидкість руху поїзда зменшилася від 16 до 12 м/с. Яку відстань проїхав поїзд
за цей час? Визначте швидкість його руху через 5 с після початку гальмування.
Порівняйте її з середньою швидкістю за весь час гальмування.
08.09.2025
1 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Швидкість руху. Середня та
миттєва швидкості.
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/fzpuOaPbeA4?si=8wJleXfCLJGbev-d
Домашнє завдання.
Вивчити §5, розв’язати задачі:
1.Велосипедист проїхав прямою трасою 80 км зі
швидкістю 20 км/год, а потім ще 60 км зі швидкістю 10 км/год. Визначте середню
швидкість його руху на всьому шляху.
2. Велосипедист рухається рівномірно круговою трасою
радіусом 1 км, затрачуючи на кожне коло 8 хв. Знайдіть шлях і переміщення
велосипедиста: а) за 2 хв; б) за 4 хв; в) за 8 хв; г) за 12 хв
08.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Закони додавання
переміщень і швидкостей
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/hgTxwFYpf_4?si=FF26-6xIQAECg-PcЗа
Домашнє
завдання. Вивчити
§ 5, вправа № 5 (1,2)
03.09.2025
2 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Основна задача
механіки. Абетка кінематики.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/-IHCX0MrCnw?si=JR5ZbpI25XvJt94I
Домашнє завдання. Вивчити §4, розв’язати задачі:
1.Літак пролетів по прямій 150 км, а потім повернув на 90°
і пролетів ще 200 км. Знайдіть пройдений літаком шлях і модуль переміщення.
2.
Уздовж осі Ox рухаються два тіла, координати яких змінюються відповідно до
формул x1=6+ t і x2=14-3t. Опишіть рухи. У який момент часу та в якій
точці тіла зустрінуться.
01.09.2025
Тема: ІБЖД. Зародження й розвиток фізики як науки.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/aEmQ6zA7bh4?si=n9r9UeOBNqLxXgJQ
https://youtu.be/SQb_mN1XkW0?si=DfDJEHZTRlPt542G
ІНСТРУКЦІЯ №1
з техніки безпеки в кабінеті фізики
1. Будьте уважними та
дисциплінованими, точно виконуйте вказівки вчителя.
2. Не починайте
виконання робіт без дозволу вчителя.
3. Розміщуйте
прилади, матеріали, обладнання на своєму робочому місці у такий спосіб, щоби
запобігти їх падінню або перекиданню.
4. Перед виконанням
роботи необхідно уважно вивчити зміст і хід її виконання.
5. Для запобігання
падінню при проведенні дослідів скляні посудини (пробірки, колби) обережно
закріплюйте в лапці штатива.
6. При проведенні
дослідів не допускайте граничних навантажень вимірювальних приладів. Під час
роботи зі скляними приладами будьте обережними. Не витягуйте термометри з
пробірок із затверділою речовиною.
7. Стежте за
справністю всіх кріплень у приладах та пристосуваннях. Не торкайтеся і не
нахиляйтеся (особливо з неприбраним волоссям) до частин машини, що рухаються.
8. Під час збирання
експериментальних установок використовуйте дроти (з наконечниками та
запобіжними чохлами) з міцною ізоляцією без видимих ушкоджень.
9. Під час збирання
електричного ланцюга уникайте перетинання дротів. Забороняється користуватися
провідниками зі зношеною ізоляцією та вимикачами відкритого типу (при напрузі
вище 42 В).
10. Джерело струму в
електричному ланцюзі вмикайте останнім.
Зібраний ланцюг вмикайте тільки після перевірки з дозволу вчителя. Наявність
напруги в ланцюгу можна перевірити тільки за допомогою приладів або покажчиків
напруги.
11. Не торкайтеся
елементів, що перебувають під напругою та в яких немає ізоляції. Не робіть
повторного з'єднання в ланцюгах та не змінюйте запобіжників до вимкнення
джерела електроживлення.
12. Стежте за тим,
щоби під час роботи випадково не торкнутися частин
електричних машин, що рухаються. Не робіть повторного з'єднання в ланцюгах до
повної зупинки якоря або ротора машини.
13. Не торкайтеся
корпусів стаціонарного електроустаткування, затискачів відімкнених конденсаторів.
14. Використовуйте
інструменти з ізолюючими ручками.
15. Після завершення
роботи вимкніть джерело електроживлення, після чого розберіть електричний
ланцюг.
16. Не залишайте
робоче місце без дозволу вчителя.
17. Виявивши
ушкодження в електричних приладах, що перебувають під напругою, негайно
вимкніть джерело електроживлення та повідомте про це вчителя.
18. При виявленні
несправностей в електричних пристроях, що перебувають під напругою, негайно
вимкніть джерело електроживлення. Повідомте про це учителя чи адміністрацію
школи
19. Не усувайте
несправностей електромережі і електрообладнання самостійно.
20. В разі виникнення пожежі необхідно терміново
повідомити вчителя, або зателефонувати за номером 101.
21. При евакуації з
закладу дотримуватися дисципліни, не панікувати, не відлучатися від учителя,
який проводить урок за розкладом.
22. У разі травмування необхідно терміново
повідомити вчителя, класного керівника, або медичного працівника.
23. У разі різкого погіршення стану негайно викликати медсестру або за телефоном
103 швидку медичну допомогу.
Домашнє завдання. Вивчити
§ 1, вправа1 (1,2). Опрацювати інструкцію з ТБ.
01.09.2025
3 урок. 10 клас. Фізика.
Тема: Методи наукового пізнання. Фізичні величини та їх
вимірювання. Невизначеності вимірювань. Скалярні та
векторні величини.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/wOsKO7LdCF4?si=Ye6EcXdoXRoR1tUy
Домашнє завдання. Вивчити § 2, вправа 2(1,2)

Немає коментарів:
Дописати коментар