Зарубіжна література 10 клас

12.12

Конфлікт молодої людини та суспільства в романі "Червоне та чорне". Образ Жульєна Сореля. Зображення соціального середовища у творі.

Жульєн Сорель — талановита, але бідна молода людина, яка стикається з лицемірством та соціальною нерівністю, що призводить до її трагедії, адже прагнення до слави та реалізації ідеалів у суспільстві Реставрації (яке зображує буржуазію, духовенство та аристократію) неможливі, бо це суспільство знищує кращих, а Жульєн бореться між природною шляхетністю та честолюбством, прагнучи пробитися, але його вбиває система, що не приймає індивідуальність. 
Конфлікт молодої людини та суспільства
  • Сутність конфлікту: Це зіткнення індивідуальності, честолюбства, прагнення до ідеалів (Жульєн) з лицемірною, класовою мораллю суспільства Реставрації, де кар'єру роблять через інтриги, а не талант.
  • Внутрішня драма: Жульєн прагне пробити собі шлях, але його боротьба — це не лише зовнішній конфлікт, а й внутрішній: боротьба між його природною гідністю та необхідністю підлаштовуватися під фальшиві правила, стаючи «цивілізованим». 
Образ Жульєна Сореля
  • Талановитий одинак: Він розумний, гордий, сповнений ідеалів, але бідний син тесляра, який зневажає своє походження та світ, що його оточує (Вер'єр), і прагне вирватися.
  • «Романтичний герой»: У ньому поєднані риси романтизму (ідеалізм) та реалізму, він прагне до величі, але його шлях пролягає через лицемірство та зраду ідеалів.
  • Трагедія: Його трагедія в тому, що суспільство не дає йому реалізуватися, а його спонтанні вчинки (любов до пані де Реналь, замах) руйнують його, бо він не може бути «машиною» для кар'єри. 
Зображення соціального середовища
  • Панорама суспільства: Стендаль змальовує три основні шари: буржуазію (Реналі), духовенство (абат Пірар) та аристократію (маркіз де Ла-Моль), показуючи їхні пороки.
  • Лицемірство та інтриги: Вищий світ сповнений розваг, пліток, відсутності справжніх почуттів та серйозних думок, де всі грають ролі, а справжні почуття — це небезпека.
  • «Червоне» та «Чорне»: Символічна назва відображає вибір: «червоне» — це військова кар'єра, пристрасть, а «чорне» — духовний сан (священство), кар'єра у політиці, але обидва шляхи для Жульєна сповнені брехні та фальші, а чорний колір зрештою символізує й смерть, яка його спіткала. 

Паспорт твору:

https://dovidka.biz.ua/chervone-i-chorne-analiz/

Матеріал до уроку:

https://studfile.net/preview/11198627/page:11/

Домашнє завдання

Підготувати цікавий медіапродукт (презентація, відео, подкаст, Reels) про роман Стендаля "Червоне і чорне".


10.12

Франція. Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783-1842), "Червоне і чорне". Творчий шлях письменника, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст.

Стендаль (Марі-Анрі Бейль) — ключова фігура французького реалізму XIX ст., чий шлях від Наполеонівських війн до літератури розкрився у романах типу "Червоне і чорне", де через складну психологію героя (Жульєн Сорель) зображено зіткнення індивідуальності з суспільством, що зробило його основоположником глибокого психологізму та нового, «ентузіастичного» реалізму, що вивчає внутрішній світ особистості та її «авантюри серця». 
Творчий шлях Стендаля
  • Життя: Народився в Греноблі, пережив революцію та наполеонівські війни, що відобразилося в його творах. Його світогляд формували ідеї Просвітництва, незважаючи на вплив релігійного оточення, яке він зненавидів.
  • Ранні твори: Почав з публіцистики та робіт про мистецтво, але справжній талант розкрив у романах, де показував «авантюри серця» та боротьбу за кохання і кар'єру.
  • Вершина творчості: Роман «Червоне і чорне» (1830) став його найвідомішим твором, що зображує амбіції молодого провінціала в буржуазному суспільстві епохи Реставрації. 
Внесок у психологічну прозу
  • Глибокий психологізм: Стендаль, на відміну від романтиків, не просто описував емоції, а аналізував їх, розкриваючи внутрішні конфлікти, мотиви та переживання героїв, особливо їхній «авантюризм серця».
  • «Я-роману»: Розвинув жанр роману, де головний герой є носієм яскравої індивідуальності, що прагне до самоствердження.
  • «Червоне і чорне»: Це роман-дослідження, де показано, як талант і пристрасть провінційного хлопця зіштовхуються з лицемірством та соціальними бар'єрами, а його трагічна доля стає символом епохи та зіткнення особистості з суспільством. Роман є зразком психологічного реалізму, що аналізує індивідуальну долю крізь призму соціальних умов. 

Матеріал до вивчення:

https://uahistory.co/pidruchniki/parashich-world-literature-10-class-2018-standard-level/18.php

Матеріал до уроку:

https://vseosvita.ua/library/stendal-mari-anri-bejl-1783-1842-cervone-i-corne-tvorcij-slah-pismennika-jogo-vnesok-u-skarbnicu-psihologicnoi-prozi-xix-stobraz-zulena-sorela-186966.html

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-f-stendal-chervone-i-chorne-316872.html

Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал;
Продовжити ознайомлення з романом.

05.12

Тема: Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ ст., національна своєрідність.

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації

      https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-roman-yak-zhanr-literaturi-yogo-formuvannya-i-providni-oznaki-riznovidi-romanu-xix-st-nacionalna-svoeridnist-276640.html

2.     Вивчити теоретичний матеріал

       https://vseosvita.ua/library/teoreticnij-material-roman-ak-zanr-literaturi-jogo-formuvanna-i-providni-oznaki-riznovidi-romanu-xix-st-nacionalna-svoeridnist-246984.html

3.     Опрацювати ст. 160-165

4.     Читати роман Стендаля «Червоне і чорне»

     Аудіоформат:

    https://www.youtube.com/watch?v=0Hz15jAd7I4 

    Скорочений аудіоформат:

    https://www.youtube.com/watch?v=-rbRgZV1eMQ


03.12

Тема: Контрольна робота з теми «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст.»

1.     Повторити матеріал за вивченими темами

2.     Виконати завдання контрольної роботи:

      https://docs.google.com/document/d/19HqhjF63E4wzHsHSdiTGZGKUOt1kNnHC/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

28.11

Світ дорослих у творі. Образи й мотиви світової культури у творі (Біблія,  міфи, казки Г. К. Андерсена, Льюїса Керолла, твори письменників-романтиків та ін.)

Матеріал для вивчення:

https://docs.google.com/document/d/1S9cTeHQDtXlEVGYHHn-lHAZyGlEil3xZlWTP_Lz91aQ/edit?usp=sharing

Біблійні сюжети у творах світової літератури:

https://massovoodessa.blogspot.com/2020/07/blog-post.html

Про Льюїса Керолла:

https://www.youtube.com/watch?v=Hcp2cA41vlA

Про Г. К. Андерсена

https://www.youtube.com/watch?v=2kCwEFtU6JQ

Домашнє завдання

Готуватися до контрольної роботи


26.11

Люсі Мод Монтгомері (1874-1924) - видатна канадська письменниця, авторка популярних "жіночих романів". "Енн із зелених дахів": особливості сюжету про дівчинку-сироту, її дорослішання і розвиток творчої уяви. Уявлення Енн про світ та її вплив на мешканців Ейвонлі.

Про письменницю:

https://www.youtube.com/watch?v=9dCvQlLxhbs

https://vseosvita.ua/library/liusi-mod-monthomeri-biohrafiia-storinky-zhyttia-684239.html

Про твір:

https://www.youtube.com/watch?v=hhDjRtWRk8E

Паспорт твору:

https://dovidka.biz.ua/enn-iz-zelenyh-dahiv-analiz-tvoru-pasport/

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiialiusi-mod-monthomeri-enn-iz-zelenykh-dakhiv-743170.html

Домашнє завдання

Опрацювати поданий матеріал


21.11

ПЧ. Микола Васильович Гоголь "Ніс"

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=HD2ohcHz9LQ

Текст повісті:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8138

Довідка про повість:

https://dovidka.biz.ua/povist-gogolya-nis/

Скорочена версія:

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8139

Про Гоголя:

https://www.youtube.com/watch?v=zXLVim4_nok

https://www.youtube.com/watch?v=HoEp8JvV-W0

Домашнє завдання

Почати ознайомлення з твором Люсі мод Монтгомері "Енн із зелених дахів"


19.11

РМ №2. Аналітичне дослідження віршів В. Вітмена

Збірка поезій:

https://lib.com.ua/uk/book/listia-travi-zbirka/

Матеріали до уроку:

https://vseosvita.ua/library/rozvitok-romantizmu-v-ssa-vidatni-predstavniki-misce-volta-vitmena-v-literaturnomu-procesi-ssa-osoblivosti-svitobacenna-mitca-zvazok-zbirki-lista-trav-232577.html

https://naurok.com.ua/rozvitok-romantizmu-v-ssha-v-vitmen-414205.html

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=7HGFW4N23Vs

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-vitmen-zbirka-listya-travi-377745.html

Навчальне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=xs124yOqeAE

Домашнє завдання

Читати твір М. Гоголя "Ніс"


14.11

Розвиток романтизму в США, видатні представники.

Волт Вітмен (1819-1892). "Листя трави" (1-2 уривки за вибором вчителя). Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця.


Матеріали до уроку:

https://vseosvita.ua/library/rozvitok-romantizmu-v-ssa-vidatni-predstavniki-misce-volta-vitmena-v-literaturnomu-procesi-ssa-osoblivosti-svitobacenna-mitca-zvazok-zbirki-lista-trav-232577.html

https://naurok.com.ua/rozvitok-romantizmu-v-ssha-v-vitmen-414205.html

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=7HGFW4N23Vs

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-vitmen-zbirka-listya-travi-377745.html

Навчальне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=xs124yOqeAE

Збірка:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8117

Буктрейлер за темою уроку:

https://www.youtube.com/watch?v=1bRdluu3xjw

Домашнє завдання

Опрацювати збірку Волта Вітмена "Листя трави", обрати 2-3 улюблені уривки та презентувати їх на уроці.


12.11

Група "Парнас" (оглядово)

Теоретичний матеріал:

https://uahistory.co/pidruchniki/kovbasenko-world-literature-10-class-2023-profile-level-reissue/5.php

Хто входив до групи "Парнас":

https://www.youtube.com/watch?v=f0lsb4Zpajo

Домашнє завдання

Опрацювати поданий теоретичний матеріал;

Ознайомитися з біографією Волта Вітмена та його збіркою поезій "Листя трави"

https://lib.com.ua/uk/book/listia-travi-zbirka/


07.11

Самостійна робота за твором Гофмана "Крихітка Цахес ..."

    Виконати завдання самостійної роботи:

1. Кого із героїв повісті-казки «Малюк Цахес на прізвисько Цинобер» можна назвати головним ? Поясніть свою думку.

2. На які категорії поділяє автор героїв цього твору? Чим вони різняться? Розподіліть і ви героїв на категорії та запишіть ·

3. Визначте та запишіть ознаки романтизму у повісті-казці «Малюк Цахес на прізвисько Цинобер»

 4. Доведіть або спростуйте думку: «Частка Цахеса присутня у кожному з  героїв, а можливо і у кожному з нас».

5. Поміркуйте, чи не перетворився Бальтазар на філістера амовдоволена, обмежена людина з міщанським світоглядом і святенницькою поведінкою), отримавши від Проспера Альпануса подарунки та одружившись на Кандиді

Домашнє завдання

Готуватися до уроку позакласного читання: прочитати повість М.В. Гоголя «Ніс»


05.11

Особливості сюжету й композиції повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер". Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка.

Відеоуроки за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=hOSr5KgOWNo

https://www.youtube.com/watch?v=6DF6k4SDNGg

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-syuzhetu-y-kompozici-povisti-krihitka-cahes-na-prizvisko-cinober-groteskni-obrazi-vikrivalniy-zmist-tvoru-simvolika-309999.html

Паспорт твору:

https://dovidka.biz.ua/krihitka-tsahes-analiz/

Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/materiali-do-uroku-za-tvorom-e-t-a-gofmana-krihitka-cahes-na-prizvisko-cinober-412401.html

Домашнє завдання

Підготуватися до самостійної роботи за твором Гофмана "Крихітка Цахес...".


24.10

Тема: «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протистояння філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=wU3sJHs1N1c&t=20s

2.     Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=oy-Wka_IAIM

Домашнє завдання

Довести, що Балтазар – романтичний герой ( письмово)


22.10

Тема: Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=ZCkJxQcI-6A&t=51s

https://www.youtube.com/watch?v=0WaTn4Um7-E

Домашнє завдання

  •    Опрацювати матеріал, вміщений у підручнику ( ст.89-96)
  •    Вивчити біографію Гофмана
  •    Скласти хронологічну таблицю
  •    Прочитати повість « Крихітка  Цахес на прізвисько Цинобер»


17.10

Шляхи розвитку романтизму в Європі та США. Провідні течії романтизму. Популярні жанри романтизму. Специфіка переходу від романтизму до реалізму.

Теоретичний матеріал:

https://docs.google.com/document/d/1gXf2WW5dSuJbT_AQhON4w482JO6zLtoP226dX8UgIoI/edit?usp=sharing

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=eah6w5sqHe0

Опрацювати матеріал підручника:

https://uahistory.co/pidruchniki/isaeva-world-literature-10-class-2018-profile-level/15.php 

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vid-romantizmu-do-realizmu-poednanna-ris-romantizmu-i-realizmu-v-tvorcosti-pismennikiv-hih-stolitta-491612.html

Матеріал до наступного уроку (на випередження):

https://zarlit.com/lesson/10klas_4/23.html

Домашнє завдання

Опрацювати сторінки 86 – 89 ( вивчити теоретичний матеріал)

Прочитати глави 1-5 повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на

прізвисько Цинобер»


15.10

Контрольний твір за трагедією В.Шекспіра "Гамлет"

1.      Повторити вивчений матеріал (Ст 67 -82)

2.     Переглянути пам'ятку

https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI

3.      Написати контрольний твір за однією із тем:

-         «Бути чи не бути?» ( Проблема вибору в трагедії В. Шекспіра «Гамлет»).

-         «Гамлет – переможець чи переможений?».

-         “У чому трагедія Гамлета”

-         «Трагічний конфлікт принца Гамлета з дійсністю» (за трагедією В. Шекспіра “Гамлет”) 

-         «Вічність проблем трагедії «Гамлет»

-         “Гамлет – вічний образ світової літератури” 

-          “Чому Гамлет називає Данію в’язницею” 

-         "Моральний вибір у житті людини (за трагедією Гамлет)".

10.10

Тема: Гамлет- вічний образ світової літератури ( урок розвитку усного мовлення)

Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/urok-gamlet---vichniy-obraz-svitovo-literaturi-372429.html

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-gamlet-vicnij-obraz-svitovoi-literaturi-141187.html

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=Jf7E2jx1zcM

2.     Підготуватися до контрольного твору за трагедією «Гамлет»


08.10

Тема: Художній простір в трагедії. Гамлет – вічний образ. Багатогранність шекспірівських характерів

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=ZcFpHGbvplk&t=234s

https://www.youtube.com/watch?v=Jf7E2jx1zcM

2.     Опрацювати матеріал презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/16wAMe5V9__nIj7ds3ggIq9sLChUZ9K6s/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Дочитати трагедію

4.     Підготувати повідомлення чи презентації на тему «Образ Гамлета в творах мистецтва»

03.10

Тема: «Гамлет». Провідні мотиви твору. Філософські та моральні проблеми в трагедії “Гамлет”.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=x_XyDhQ1Bwo

https://www.youtube.com/watch?v=ZcFpHGbvplk

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати завдання, зазначені в ній

 https://docs.google.com/presentation/d/1HYXGOq5IjnKoLhXBniNFOESexslimFEv/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


01.10

Англія. Ренесанс Англії. Здобутки і представники. Вільям Шекспір (1564-1616). Здобутки драматургії В. Шекспіра

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=rVs2jfDnv10

Про Вільяма Шекспіра:

https://www.youtube.com/watch?v=dAiuDAfGLM4

Презентація (Ренесанс)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-renesans-v-angli-zdobutki-y-predstavniki-vilyam-shekspir-202119.html

Презентація (Вільям Шекспір)

https://vseosvita.ua/library/spargalka-dla-ucna-renesans-v-anglii-zdobutki-j-predstavniki-vilam-sekspir-1564-1616-gamlet-323803.html

Домашнє завдання

Почати ознайомлення з твором Вільяма Шекспіра "Гамлет"

Скорочена версія аудіоваріанта:

https://www.youtube.com/watch?v=zFK1c50Gk9I

Повний текст твору:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2

Скорочений текст:

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5741

26.09

Тема:  Контрольна робота з тем «Оригінальна і перекладна література», «Золоті сторінки далеких епох»

1.     Повторити вивчений за темою матеріал

2.     Виконати завдання контрольної роботи:

      https://docs.google.com/document/d/1-yvVPNL_2-6GTUT8ZV-ka_mR9xv2A3KE/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

24.09

Тема: Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.

1.   Переглянути відеоурок Всеукраїнської школи онлайн

https://www.youtube.com/watch?v=frhYSbVqVew

2.   Ознайомитися з матеріалом презентації:   https://docs.google.com/presentation/d/13G6zLGxSQDU5C9vfC3gCrVz8lQnZaikF/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

      Домашнє завдання:

     Підготуватися до контрольної роботи. 

19.09

Поема "Божественна комедія" як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми.

Матеріали до уроку:

https://docs.google.com/document/d/1nPIu41hIgNYLGz2wt9IBz444T8IbokxCWqplA8hg4_k/edit?usp=sharing

https://naurok.com.ua/urok-bozhestvenna-komediya-yak-filosofsko-hudozhniy-sintez-serednovichno-kulturi-y-utilennya-idey-rannogo-vidrodzhennya-460144.html

Презентації:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-dante-ali-eri-bozhestvenna-komediya-peklo-i-v-197872.html

https://docs.google.com/presentation/d/1hlEldbDRCpH1FWLGgFt1vn9SM1hBsSN1/edit?usp=sharing&ouid=107264472578905556817&rtpof=true&sd=true

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=rOUVfmdTft4

Домашнє завдання:

Продовжити ознайомлення з твором;


17.09

Італія. Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Роль Данте Аліг´єрі в історії європейської культури.

Біографія Данте (відео):

https://www.youtube.com/watch?v=FaKLlIWIgnY&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%BB-%D1%80%D0%B0%F0%9F%93%9D

Презентації:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-dante-alig-eri-385754.html

https://vseosvita.ua/library/dante-alihieri-kliuchova-postat-italiiskoho-serednovichchia-i-perekhodu-do-vidrodzhennia-prezentatsiia-572222.html

Більше про Данте:

http://nbuv.gov.ua/node/5302

Домашнє завдання

Читати поему "Божественна комедія":

Повний текст:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=347

Аудіокнига скорочено:

https://www.youtube.com/watch?v=Oab6NeSXnp8&ab_channel=%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%85%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%8C

12.09

Гомер "Одіссея". Образ Одіссея

Характеристика Одіссея:

https://dovidka.biz.ua/odissey-harakteristika-geroya/

Образ Одіссея:

https://www.youtube.com/watch?v=ge3ZOQuFXrQ&ab_channel=LIMBO

Матеріал до уроку:

https://uahistory.co/pidruchniki/kadobyanska-world-literature-10-class-2018-standard-level/8.php

Домашнє завдання:

Опрацюйте ст. 24-27;

Запишіть у зошит основні риси доби Відродження ст. 25;

Підготуйте цікаву інформацію про Данте Аліг´єрі

10.09

Тема: Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості і допитливості. Засудження насильства і несправедливості, самовпевненості й марнославства в поемі «Одіссея».

 1.      Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=fDlpzbqd52o&t=211s

https://www.youtube.com/watch?v=qA_aXVPemcQ

    2. Презентація "Гомер - легендарний грецький поет":

         https://vseosvita.ua/library/prezentacia-gomer-legendarnij-greckij-poet-504603.html     

      3.     Опрацюйте сторінки 26-32 підручника;

     4.     Прочитайте ПІСНЮ ДВАНАДЦЯТУ (початок на ст. 27 ел. ресурсу)

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=530&page=27

    5.     Підготуйте матеріал для характеристики образу Одіссея

05.09

Тема: Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер  «Одіссея» Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї.

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=qA_aXVPemcQ

2   Опрацювати ст.11-24;

3  Конспект до уроку:

https://naurok.com.ua/urok-u-10-klasi-etapi-i-shedevri-antichnosti-gomer-odisseya-mifologichni-prigodnicki-y-pobutovi-elementi-v-poemi-50229.html

4   Матеріал до уроку:

    https://drive.google.com/file/d/1iFYnuLhDNPsTtAOWBr2Uh-STo1yrFn_M/view?usp=sharing

Додатково: аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=kBM9OFb9fxI

https://www.youtube.com/watch?v=sY8RKXZLP0c

Домашнє завдання:



03.09 

Тема: Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації.

  1. Переглянути відеоурок

      https://www.youtube.com/watch?v=s_j1V6IFSVM

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації :

   https://docs.google.com/presentation/d/147Q0FIKxOzoTw6hrqp9WHZX28m3NqzMl/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
     3.Опрацювати ст. підручника 3 - 11   
   
       4. Опрацювати поданий матеріал:
   
      5. Виконати завдання зі слайду №14.

Немає коментарів:

Дописати коментар