Зарубіжна література 10 клас

17.10

Шляхи розвитку романтизму в Європі та США. Провідні течії романтизму. Популярні жанри романтизму. Специфіка переходу від романтизму до реалізму.

Теоретичний матеріал:

https://docs.google.com/document/d/1gXf2WW5dSuJbT_AQhON4w482JO6zLtoP226dX8UgIoI/edit?usp=sharing

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=eah6w5sqHe0

Опрацювати матеріал підручника:

https://uahistory.co/pidruchniki/isaeva-world-literature-10-class-2018-profile-level/15.php 

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vid-romantizmu-do-realizmu-poednanna-ris-romantizmu-i-realizmu-v-tvorcosti-pismennikiv-hih-stolitta-491612.html

Матеріал до наступного уроку (на випередження):

https://zarlit.com/lesson/10klas_4/23.html

Домашнє завдання

Опрацювати сторінки 86 – 89 ( вивчити теоретичний матеріал)

Прочитати глави 1-5 повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на

прізвисько Цинобер»


15.10

Контрольний твір за трагедією В.Шекспіра "Гамлет"

1.      Повторити вивчений матеріал (Ст 67 -82)

2.     Переглянути пам'ятку

https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI

3.      Написати контрольний твір за однією із тем:

-         «Бути чи не бути?» ( Проблема вибору в трагедії В. Шекспіра «Гамлет»).

-         «Гамлет – переможець чи переможений?».

-         “У чому трагедія Гамлета”

-         «Трагічний конфлікт принца Гамлета з дійсністю» (за трагедією В. Шекспіра “Гамлет”) 

-         «Вічність проблем трагедії «Гамлет»

-         “Гамлет – вічний образ світової літератури” 

-          “Чому Гамлет називає Данію в’язницею” 

-         "Моральний вибір у житті людини (за трагедією Гамлет)".

10.10

Тема: Гамлет- вічний образ світової літератури ( урок розвитку усного мовлення)

Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/urok-gamlet---vichniy-obraz-svitovo-literaturi-372429.html

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-gamlet-vicnij-obraz-svitovoi-literaturi-141187.html

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=Jf7E2jx1zcM

2.     Підготуватися до контрольного твору за трагедією «Гамлет»


08.10

Тема: Художній простір в трагедії. Гамлет – вічний образ. Багатогранність шекспірівських характерів

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=ZcFpHGbvplk&t=234s

https://www.youtube.com/watch?v=Jf7E2jx1zcM

2.     Опрацювати матеріал презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/16wAMe5V9__nIj7ds3ggIq9sLChUZ9K6s/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Дочитати трагедію

4.     Підготувати повідомлення чи презентації на тему «Образ Гамлета в творах мистецтва»

03.10

Тема: «Гамлет». Провідні мотиви твору. Філософські та моральні проблеми в трагедії “Гамлет”.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=x_XyDhQ1Bwo

https://www.youtube.com/watch?v=ZcFpHGbvplk

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати завдання, зазначені в ній

 https://docs.google.com/presentation/d/1HYXGOq5IjnKoLhXBniNFOESexslimFEv/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


01.10

Англія. Ренесанс Англії. Здобутки і представники. Вільям Шекспір (1564-1616). Здобутки драматургії В. Шекспіра

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=rVs2jfDnv10

Про Вільяма Шекспіра:

https://www.youtube.com/watch?v=dAiuDAfGLM4

Презентація (Ренесанс)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-renesans-v-angli-zdobutki-y-predstavniki-vilyam-shekspir-202119.html

Презентація (Вільям Шекспір)

https://vseosvita.ua/library/spargalka-dla-ucna-renesans-v-anglii-zdobutki-j-predstavniki-vilam-sekspir-1564-1616-gamlet-323803.html

Домашнє завдання

Почати ознайомлення з твором Вільяма Шекспіра "Гамлет"

Скорочена версія аудіоваріанта:

https://www.youtube.com/watch?v=zFK1c50Gk9I

Повний текст твору:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2

Скорочений текст:

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5741

26.09

Тема:  Контрольна робота з тем «Оригінальна і перекладна література», «Золоті сторінки далеких епох»

1.     Повторити вивчений за темою матеріал

2.     Виконати завдання контрольної роботи:

      https://docs.google.com/document/d/1-yvVPNL_2-6GTUT8ZV-ka_mR9xv2A3KE/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

24.09

Тема: Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.

1.   Переглянути відеоурок Всеукраїнської школи онлайн

https://www.youtube.com/watch?v=frhYSbVqVew

2.   Ознайомитися з матеріалом презентації:   https://docs.google.com/presentation/d/13G6zLGxSQDU5C9vfC3gCrVz8lQnZaikF/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

      Домашнє завдання:

     Підготуватися до контрольної роботи. 

19.09

Поема "Божественна комедія" як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми.

Матеріали до уроку:

https://docs.google.com/document/d/1nPIu41hIgNYLGz2wt9IBz444T8IbokxCWqplA8hg4_k/edit?usp=sharing

https://naurok.com.ua/urok-bozhestvenna-komediya-yak-filosofsko-hudozhniy-sintez-serednovichno-kulturi-y-utilennya-idey-rannogo-vidrodzhennya-460144.html

Презентації:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-dante-ali-eri-bozhestvenna-komediya-peklo-i-v-197872.html

https://docs.google.com/presentation/d/1hlEldbDRCpH1FWLGgFt1vn9SM1hBsSN1/edit?usp=sharing&ouid=107264472578905556817&rtpof=true&sd=true

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=rOUVfmdTft4

Домашнє завдання:

Продовжити ознайомлення з твором;


17.09

Італія. Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Роль Данте Аліг´єрі в історії європейської культури.

Біографія Данте (відео):

https://www.youtube.com/watch?v=FaKLlIWIgnY&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%BB-%D1%80%D0%B0%F0%9F%93%9D

Презентації:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-dante-alig-eri-385754.html

https://vseosvita.ua/library/dante-alihieri-kliuchova-postat-italiiskoho-serednovichchia-i-perekhodu-do-vidrodzhennia-prezentatsiia-572222.html

Більше про Данте:

http://nbuv.gov.ua/node/5302

Домашнє завдання

Читати поему "Божественна комедія":

Повний текст:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=347

Аудіокнига скорочено:

https://www.youtube.com/watch?v=Oab6NeSXnp8&ab_channel=%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%85%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%8C

12.09

Гомер "Одіссея". Образ Одіссея

Характеристика Одіссея:

https://dovidka.biz.ua/odissey-harakteristika-geroya/

Образ Одіссея:

https://www.youtube.com/watch?v=ge3ZOQuFXrQ&ab_channel=LIMBO

Матеріал до уроку:

https://uahistory.co/pidruchniki/kadobyanska-world-literature-10-class-2018-standard-level/8.php

Домашнє завдання:

Опрацюйте ст. 24-27;

Запишіть у зошит основні риси доби Відродження ст. 25;

Підготуйте цікаву інформацію про Данте Аліг´єрі

10.09

Тема: Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості і допитливості. Засудження насильства і несправедливості, самовпевненості й марнославства в поемі «Одіссея».

 1.      Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=fDlpzbqd52o&t=211s

https://www.youtube.com/watch?v=qA_aXVPemcQ

    2. Презентація "Гомер - легендарний грецький поет":

         https://vseosvita.ua/library/prezentacia-gomer-legendarnij-greckij-poet-504603.html     

      3.     Опрацюйте сторінки 26-32 підручника;

     4.     Прочитайте ПІСНЮ ДВАНАДЦЯТУ (початок на ст. 27 ел. ресурсу)

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=530&page=27

    5.     Підготуйте матеріал для характеристики образу Одіссея

05.09

Тема: Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер  «Одіссея» Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї.

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=qA_aXVPemcQ

2   Опрацювати ст.11-24;

3  Конспект до уроку:

https://naurok.com.ua/urok-u-10-klasi-etapi-i-shedevri-antichnosti-gomer-odisseya-mifologichni-prigodnicki-y-pobutovi-elementi-v-poemi-50229.html

4   Матеріал до уроку:

    https://drive.google.com/file/d/1iFYnuLhDNPsTtAOWBr2Uh-STo1yrFn_M/view?usp=sharing

Додатково: аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=kBM9OFb9fxI

https://www.youtube.com/watch?v=sY8RKXZLP0c

Домашнє завдання:



03.09 

Тема: Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації.

  1. Переглянути відеоурок

      https://www.youtube.com/watch?v=s_j1V6IFSVM

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації :

   https://docs.google.com/presentation/d/147Q0FIKxOzoTw6hrqp9WHZX28m3NqzMl/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
     3.Опрацювати ст. підручника 3 - 11   
   
       4. Опрацювати поданий матеріал:
   
      5. Виконати завдання зі слайду №14.

Немає коментарів:

Дописати коментар