Зарубіжна література 10 клас

25.04.2025 

Тема: КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ « ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ

СТОЛІТТЯ»

  1. Повторити вивчений в рамках теми матеріал

  2. Виконайте тестові завдання

    https://docs.google.com/document/d/1gWktTrXEcGATzTxQiWh6rdu2FLfYdIYy/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Виконані роботи надішліть на електронну адресу 

23.04.2025  

Тема: Урок позакласного читання. Моріс Метерлінк «Непрошена»

( «Неминуча»)

  1. Прочитати п’єсу

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3659 

  1. Опрацювати теоретичний матеріал 

    https://docs.google.com/document/d/1sAPVjP7MBdbzHe6oSXLYKpJ-9QUOqUA-/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Письмово висловити своє враження від п’єси

18.04, 16.04. 2025

Тема: Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів.

Трактування фіналу.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=xqBI_EnKcxU&t=3s

https://www.youtube.com/watch?v=i7zoj8SUfyg&t=25s

  1. Скласти у робочому зошиті літературний паспорт твору: автор, назва твору,

рік написання, тема, ідея, конфлікт, герої, символи
  1. Написати  твір-есе за темою «Щастя — це…».

11.04.2025.

Тема: Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-

феєрії «Синій птах».

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=Y44KubyeiPY&t=406s 

https://www.youtube.com/watch?v=__D5IuPVq2s 

  1. Дочитати твір «Синій птах»

  2. Виконати завдання 5 ( с. 270 -271)

09.04.2025

Тема: Зміни в драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст. «Нова» драма.

Концепція символістського театру.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=_RuMGAVhvaM 

  1. Прочитати драму-феєрію «Синій птах» М. Метерлінка

04.04.2025

Тема: Контрольна робота з теми « Перехід до модернізму.

Взаємодія символізму і імпресіонізму в ліриці»

  1. Повторити вивчений матеріал ( сторінки підручника  215-259)

  2. Виконати тестові завдання:

    https://docs.google.com/document/d/1sjg4cxm2MuPhPQp7gwVXgiP8WAp5ZtiZ/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

02.04.2025 

Тема: Урок розвитку мовлення. Письмовий аналіз поезій Ш. Бодлера,

А. Рембо, П. Верлена


  1. Ознайомитися із схемою аналізу  поетичного твору

  2. Проаналізувати вірш ( за вибором) одного із поетів.    

https://docs.google.com/presentation/d/1BW3NVvslbDzsvtCUHx8XOqVkAqJkHFxI/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true                                                                                                                                                          


28.03.2025

Тема: «Голосівки». «Моя циганерія» Поєднання рис імпресіонізму й

символізму в сонеті  Образ ліричного героя у вірші “Моя циганерія”.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=fuhTQkRzbZc 

  1. Напам’ять один із віршів А.Рембо ( за вибором)

Додатково можна переглянути фільм «Повне затемнення» про життя і творчість П.Верлена та А.Рембо

26.03.2025

Тема: Артюр Рембо (1854-1891). Художнє новаторство А. Рембо. «Голосівки». 

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=HqjiK5Osh_I&t=345s 

  1. Скласти хронологічну таблицю

  2. Записати аналіз поезії «Голосівки»

  3. Прочитати поезію «П’яний корабель»

21.03.2025 

Тема: Поль Верлен «Осіння пісня». Зображення пейзажів природи і душі. 

Сугестивність, музичність, живописність лірики

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=5mKnGOK2wA0 

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 238 – 247) 

  2. Ознайомитися з матеріалом  презентації:

    https://docs.google.com/presentation/d/1XN7Ek4e9Ixaa2USz-uw8CnTy2OUiInoQ/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Виконати тестові завдання ( презентація)

19.03.2025

Тема: Поль Верлен  «Поетичне мистецтво». Естетичні погляди поета у віршах.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=5mKnGOK2wA0&t=11s 

https://www.youtube.com/watch?v=0Wfya0vhOak

  1. Опрацювати матеріал підручника (ст. 238 – 241, 243 – 245)

  2. Виразне читання поезії «Поетичне мистецтво»

  3. Виконати завдання 9 ( ст. 247 )

14.03.2025 

Тема: Теоретичні засади й художні відкриття  поезії французького символізму

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

    https://docs.google.com/document/d/1wFOFrsLLaP2GD7HS7ItdTDnD-qlvlV5u/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Опрацювати матеріал підручника ( ст. 234 – 238 )

3.     Вивчити визначення

4.     Опрацювати біографію Поля Верлена

12.03.2025

Тема: Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=NO2Gc2_nP-k 

  1. Виконати тести 

https://vseosvita.ua/test/start/cpw040   (час на виконання – 20 хвилин)

28.02.2025 

Тема: Шарль Бодлер «Відповідності», « Вечорова гармонія»

  1. Переглянути відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=fmaK1Q4WueE 

  1. Прослухати поезії

https://www.youtube.com/watch?v=2o5n3pZOYiU&t=28s

https://www.youtube.com/watch?v=aH-_UeU_C7c 

  1. Опрацювати ст. 225 – 226, 228-233

  2. Відповіді на запитання, розміщені після поезій (усно)

26.02.2025

Тема: Шарль  Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму.

Збірка «Квіти зла», поезія «Альбатрос». Образи, символи, особливості

поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.

1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=Y25xAO2xMsk – факти з біографії

https://www.youtube.com/watch?v=mZZ4YP6cNPc  - розповідь про збірку «Квіти зла»

https://www.youtube.com/watch?v=fmN34czbA8k&t=225s – аналіз поезій

https://www.youtube.com/watch?v=PvedvFBgmPw 

2. Опрацювати ст. 221-233

3. Вивчити напам'ять поезію «Альбатрос»

Додатково: «Альбатрос» мовою оригіналу

https://www.youtube.com/watch?v=RD0gg3fm9qc 

21.02.2025

Тема: Творчість поетичної групи «Парнас»

  1. Повторити теоретичні відомості про модернізм

https://www.youtube.com/watch?v=5gY-QYfJNaw 

  1. Переглянути відеоурок «Поетичне угрупування «Парнас»

https://www.youtube.com/watch?v=f0lsb4Zpajo 

  1. Прослухати вірші поетів-членів угрупування

https://www.youtube.com/watch?v=EC0gGhPwz5E Сюллі Прюдом. «Крила».

https://www.youtube.com/watch?v=STBrT9eAzyM  Жозе Маріа де Ередіа. «Морський вітер».

https://www.youtube.com/watch?v=xeCwR3PKztE  Сюллі Прюдом. «Тут, на землі». 

  1. Опрацювати матеріал підручника (ст. 215-220)


19.02.2025

Тема: Модернізм як літературно-мистецький напрям

кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму:

символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=5gY-QYfJNaw&t=231s 

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 215 – 220 )

  2. Вивчити теоретичний матеріал

14.02.2025

Тема: Дискусія «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея»

«моральною» або «аморальною» книгою?»

  1. Опрацювати матеріал презентації:

  1. Зайняти власну позицію стосовно проблемного запитання

  2. Написати твір на тему: «Конфлікт краси й моралі в творі О. Вайльда

  3. «Портрет Доріана Грея».


12.02.2025   

Тема: Роль фантастики у творі. Символіка.

Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману.


  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=9ge_aoKs4Dk 

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст 196-215 ) 

  2. Дочитати роман

  3. Підготуватися до дискусії «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея»

  4. «моральною» або «аморальною» книгою?» ( визначитися з позицією)

07.02.2025

Тема: Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея».  Система образів.

Еволюція головного героя.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=0ZH1l-AYhlk&t=18s 

https://www.youtube.com/watch?v=m5fzAErV064&t=284s 

  1. Опрацювати матеріал підручника (ст.200 – 213) 

  2. Виконати тести

https://docs.google.com/document/d/1B-R4K5JYJiW70wJnY8eh-cti0tRMvqxS/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


05.02.2025 

Тема: Оскар Вайльд (1854 – 1900). Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси і моралі в романі «Портрет Доріана Грея».

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=aZ8n8HLis0A&t=28s 

https://www.youtube.com/watch?v=ic7zNJRQBWI 

2.     Вивчити біографію  письменника та скласти хронологічну таблицю

3.      Опрацювати матеріал підручника ( ст.196-203)

4.    Читати роман «Портрет Доріана Грея»

31.01.2025

Тема: Еволюція Емми Боварі. Боварізм як суспільно-психологічне явище.

1. Переглянути відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=dpQ_-xNPm6s 

2. Опрацювати матеріал підручника ( ст 180 – 182)

2. Ознайомитися із теоретичним матеріалом

https://uahistory.co/pidruchniki/kadobyanska-world-literature-10-class-2018-standard-level/40.php 

3.  Написати твір- мініатюру на тему «Чи могла Емма  бути щасливою?»

29.01.2025 

Тема: Зображення суспільства. Образи обивателів. Об’єктивний стиль

Г. Флобера. Психологічні деталі. Прихована позиція автора

1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=pc9HVvtFXbc

2. Опрацювати ст. 174 - 181 підручника

3. Підготувати матеріал для роботи над образом Емми

Підручник можна завантажити, перейшовши за посиланням

https://shkola.in.ua/1663-zarubizhna-literatura-10-klas-isaieva-2018.html

24.01. 2025

Тема: Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі «Пані Боварі».

Сюжет і композиція роману.

  1. Преглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=JDYw8npoJ44 

https://www.youtube.com/watch?v=lqCGDU-JNI0 

  1. Виконати тестові завдання

https://docs.google.com/document/d/1X7VazmU6cS1HfQGDN8nrx3sJsjJ1m-P1/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

22.01.2025

Тема: Густав Флобер  «Пані Боварі». Місце Г. Флобера в історії

європейської літератури.

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=KvH-DZOiiVQ 

https://www.youtube.com/watch?v=oWQ80P6hLUc 

  1. Опрацювати ст.174 – 176 

  2. Читати роман Г. Флобера «Пані Боварі»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=4172

Додатково:  Прослухати лекцію 

https://www.youtube.com/watch?v=Iobqto7NoeE 

27.12.2024

Тема: Урок позакласного читання. Стендаль  «Ваніна Ваніні»

  1. Прочитати новелу

  2. Ознайомитися з теоретичним матеріалом та законспектувати його

https://docs.google.com/document/d/1EpUir-Jii3XqhmdZQDxXEg9N7SE4-9Mt/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Додатково: аудіокнига 

https://www.youtube.com/watch?v=7cSmwiVnQFk 

25.12.2024

Тема: Семестрова контрольна робота

  1. Повторити вивчений матеріал

  2. Виконати завдання контрольної роботи:

  1. Підготуватися до уроку позакласного читання: прочитати новелу Стендаля «Ваніна Ваніні»

20.12.2024

Тема: Урок розвитку мовлення. Твір – роздум за романом Стендаля «Червоне і чорне»

  1. Дочитати роман «Червоне і чорне»

  2. Обрати із запропонованих тем одну для роботи

  1. Неординарна особистість у боротьбі за існування (образ Жульєна Сореля)

  2. Чи завжди мета виправдовує засоби? ( Життєвий шлях Жульєна Сореля)

  3. Дві жінки-два кохання. Втілення теми кохання в жіночих образах роману «Червоне і чорне»

  4. Червоне і чорне в долі Жульєна Сореля

  5. Таємниця назви роману Стендаля

  6. Над чим мене примусив задуматися роман Стендаля «Червоне і чорне»?

  1. Написати твір - роздум на обрану тему

  2. Підготуватися до семестрової контрольної роботи

18.12.2024

Тема: Жіночі образи в романі «Червоне і чорне» Символічна назва.

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

       https://docs.google.com/presentation/d/1_QZcw9PSMnytYZSUV2Ft9d7R3MD3zvPZ/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=4K7iR64vqz0

3.     Підготуватися до твору за романом Стендаля «Червоне і чорне»

13.12.2024 

Тема: Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне»Образ Жульєна Сореля Зображення соціального середовища у творі.

1.     Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=hgatHyGS_88

2.     Опрацювати матеріал презентацій:

     https://docs.google.com/presentation/d/18bZmE6A5ePE40732EzgQbGeAyGLPtiFd/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

     https://docs.google.com/presentation/d/1Ivfsq89Pzj6W8CrdInN_DjFfm2X-7rWF/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Опрацювати таблицю:

https://drive.google.com/file/d/1xOotdJz0bjHMfsfECWZ0BIWYwNNCpDYh/view?usp=sharing

4.     Підготуватися до характеристики жіночих образів роману

5.     Виконати завдання 9 ( ст 169)

11.12.2024 

Тема: Стендаль. Творчий шлях письменника, його внесок у скарбницю психологічної прози ХІХ ст.  Роман «Червоне і чорне»

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=64Spzs1JtJ4 – біографія

https://www.youtube.com/watch?v=EeQ6mQX2zPo – експрес-урок

2.     Опрацювати ст. 165 – 168

3.     Прочитати першу частину  роману «Червоне і чорне»

4.     Виконати завдання 4 ( ст.169) 

06.12.2024 

Тема: Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ ст., національна своєрідність.

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації

2.     Вивчити теоретичний матеріал

3.     Опрацювати ст. 160-165

4.     Читати роман Стендаля «Червоне і чорне»

04.12.2024 

Тема: Контрольна робота з теми «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст.»

1.     Повторити матеріал за вивченими темами

2.     Виконати завдання контрольної роботи:

      https://docs.google.com/document/d/19HqhjF63E4wzHsHSdiTGZGKUOt1kNnHC/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

29.11.2024 

Тема: Люсі Мод Монтгомері «Енн із Зелених Дахів». Світ дорослих у творі. Образи і мотиви світової культури в творі.

1.     Прочитати роман « Енн із Зелених Дахів»

2.     Иереглянути матеріал презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/1xvpFC1dFXXtP7OHgf-BRR_OpvtForPIz/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Дати відповіді на запитання (усно)

-          Знайдіть у творі Люсі Мод Монтгомері сліди автобіографізму.

-         Які випробування випали на долю Енн? Як дівчинка їх переживала і який вплив вони мали на неї?

-         Чи можна стверджувати, що Люсі Монтгомері створила «глянсований» образ головної героїні? Чому ви так вважаєте?

27.11.2024  

Тема: Люсі Мод Монтгомері - видатна канадська письменниця. «Енн із Зелених Дахів»: особливості сюжету про дівчинку – сироту. Уявлення Енн про світ та її вплив на мешканців Ейвонлі

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=UbiWPECuBt8 буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=hhDjRtWRk8E - відгук

https://www.youtube.com/watch?v=yrEMzLq6BL0

2.     Прочитати роман « Енн із Зелених Дахів»

22.11 2024 

Тема: Дослідження віршів В. Вітмена. (Урок розвитку письмового мовлення)

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=uIC3BeTKM2U - буктрейлер до збірки "Листя трави"

2.     Ознайомитися з теоретичним матеріалом

3.     Самостійно проаналізувати вірш «О капітане, мій капітане!» використавши орієнтовну схему аналізу:

      https://docs.google.com/document/d/1K5QWyiDeeqGmjv40GQ64NpDVUDEsmqKy/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

4.     Виконати  тестові завдання відкритого типу:

     https://docs.google.com/document/d/1_j773CVdydy6xZ3B3EZLGZCR9fSWH4bG/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

20.11.2024 

Тема: Волт Вітмен. «Листя трави». Образ ліричного героя. Традиції і новаторство Вітмена

1.     Переглянути відеоуроки:

https://www.youtube.com/watch?v=JruZ7_GxqT0

https://www.youtube.com/watch?v=tOlUg78ZzoE

2.     Опрацювати  сторінки 138 – 157

3.     Підготуватися до уроку розвитку мовлення (аналіз віршів Вітмена)

15.11.2024

Тема: Волт Вітмен. «Листя трави». Зв'язок збірки з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки. Традиції і новаторство Вітмена

1.     Переглянути відеоуроки:

https://www.youtube.com/watch?v=7HGFW4N23Vs

https://www.youtube.com/watch?v=JruZ7_GxqT0

https://www.youtube.com/watch?v=VzqX3RisAYQ

2.     Опрацювати  сторінки 138 – 157;

3.     Вивчити уривок напам'ять:

      https://docs.google.com/document/d/19KF4Fcj4lulkBosFjBFGUtwWmcR1BvuP/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

13.11.2024 

Тема: Урок позакласного читання. М.В. Гоголь «Ніс»

1.      Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=oxLiy4JIO00 - Гоголь

https://www.youtube.com/watch?v=-xO0Qgyl1DI  - переказ повісті

2.     Ознайомитися з теоретичним матеріалом:

     https://docs.google.com/document/d/1qyWea6X_PQWKQz2S7W4ithRtMH374aCY/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1-SQaVKkJwkPu3vMZZv38JGZeWQjjZn3q/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

4.     Дочитати повість;

5.     Розпочати читання роману Люсі Мод Монтгомері «Енн із зелених дахів».

 

01.11.2024 

Тема: Підсумковий урок за твором Гофмана «Малюк Цахес на прізвисько Цинобер»

1.    Виконати завдання самостійної роботи

1. Кого із героїв повісті-казки «Малюк Цахес на прізвисько Цинобер» можна назвати головним ? Поясніть свою думку.

2. На які категорії поділяє автор героїв цього твору? Чим вони різняться? Розподіліть і ви героїв на категорії та запишіть ·

3. Визначте та запишіть ознаки романтизму у повісті-казці «Малюк Цахес на прізвисько Цинобер»

 4. Доведіть або спростуйте думку: «Частка Цахеса присутня у кожному з  героїв, а можливо і у кожному з нас».

5. Поміркуйте, чи не перетворився Бальтазар на фелістера, отримавши від Проспера Альпануса подарунки та одружившись на Кандиді

2. Готуватися до уроку позакласного читання: прочитати повість М.В. Гоголя «Ніс»

 

30.10.2024 

Тема: Особливості сюжету і композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Гротескні образи, викривальний зміст, символіка

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=6DF6k4SDNGg&t=60s

https://www.youtube.com/watch?v=hOSr5KgOWNo&t=572s

2.     Опрацювати матеріал підручника ( ст. 96 -106 )

3.     Письмово виконати завдання 20  ( ст.97 )

25.10.2024 

Тема: «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протистояння філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=wU3sJHs1N1c&t=20s

2.     Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=oy-Wka_IAIM

3.     Довести, що Балтазар – романтичний герой ( письмово)

23.10.2024 

Тема: Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=ZCkJxQcI-6A&t=51s

https://www.youtube.com/watch?v=0WaTn4Um7-E

2.     Опрацювати матеріал, вміщений у підручнику ( ст.89-96)

3.     Вивчити біографію Гофмана

4.     Скласти хронологічну таблицю

5.     Прочитати повість « Крихітка  Цахес на прізвисько Цинобер»

18.10.2024

Тема: Романтизм у Європі. Провідні течії та популярні жанри

романтизму.

1. Переглянути відеопрезентації

https://www.youtube.com/watch?v=0CxYHe_5iKg

https://www.youtube.com/watch?v=_huVRHR8KOU

https://www.youtube.com/watch?v=HXLKEvuNk24

2. Опрацювати сторінки 86 – 89 ( вивчити теоретичний матеріал)

3. Прочитати глави 1-5 повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на

прізвисько Цинобер»

16. 10. 2024 

Тема: Контрольний  твір за трагедією В. Шекспіра «Гамлет».

1.      Повторити вивчений матеріал (Ст 67 -82)

2.     Переглянути пам'ятку

https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI

3.      Написати контрольний твір за однією із тем:

-         «Бути чи не бути?» ( Проблема вибору в трагедії В. Шекспіра «Гамлет»).

-         «Гамлет – переможець чи переможений?».

-         “У чому трагедія Гамлета”

-         «Трагічний конфлікт принца Гамлета з дійсністю» (за трагедією В. Шекспіра “Гамлет”) 

-         «Вічність проблем трагедії «Гамлет»

-         “Гамлет – вічний образ світової літератури” 

-          “Чому Гамлет називає Данію в’язницею” 

-         "Моральний вибір у житті людини (за трагедією Гамлет)".

11.10.2024 

Тема: Гамлет- вічний образ світової літератури ( урок розвитку усного мовлення)

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=Jf7E2jx1zcM

2.     Підготуватися до контрольного твору за трагедією «Гамлет»

09.10.2024

Тема: Художній простір в трагедії. Гамлет – вічний образ. Багатогранність шекспірівських характерів

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=ZcFpHGbvplk&t=234s

https://www.youtube.com/watch?v=Jf7E2jx1zcM

2.     Опрацювати матеріал презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/16wAMe5V9__nIj7ds3ggIq9sLChUZ9K6s/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Дочитати трагедію

4.     Підготувати повідомлення чи презентації на тему «Образ Гамлета в творах мистецтва»

04.10.2024

Тема: «Гамлет». Провідні мотиви твору. Філософські та моральні проблеми в трагедії “Гамлет”.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=x_XyDhQ1Bwo

https://www.youtube.com/watch?v=ZcFpHGbvplk

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати завдання, зазначені в ній

 https://docs.google.com/presentation/d/1HYXGOq5IjnKoLhXBniNFOESexslimFEv/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

02.10.2024 

Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники. Вільям Шекспір. Здобутки драматургії Шекспіра.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=zDjVLrMsW-4 – повторення

https://www.youtube.com/watch?v=dAiuDAfGLM4 біографія Шекспіра

2.     Опрацювати матеріал презентації та ст. 60-66 підручника:

     https://docs.google.com/presentation/d/1mjBwQGbGtKVztUABpf0fehEsWrg-W-Uy/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Вивчити біографію Шекспіра та теоретичний матеріал

4.     Прочитати трагедію «Гамлет»

27.09.2024

Тема:  Контрольна робота з тем «Оригінальна і перекладна література», «Золоті сторінки далеких епох»

1.     Повторити вивчений за темою матеріал

2.     Виконати завдання контрольної роботи:

      https://docs.google.com/document/d/1-yvVPNL_2-6GTUT8ZV-ka_mR9xv2A3KE/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 

25.09.2024 

Тема: Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.

1.     Переглянути відеоурок Всеукраїнської школи онлайн

https://www.youtube.com/watch?v=frhYSbVqVew

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

            https://docs.google.com/presentation/d/13G6zLGxSQDU5C9vfC3gCrVz8lQnZaikF/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Підготуватися до контрольної роботи. 

20.09.2024 

 Тема: Данте Аліг'єрі.  «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми.

 1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=aDdX7yprO68

2.     Ознайомитися з матеріалом  презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1lMNO2fE-1UN8LPg4DD1dw3IMmh6hUlno/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

3.     Опрацювати ст. 41-43, 53

4.     Дати відповідь на запитання : «Чому Данте найтяжчим гріхом вважає зраду? Який гріх, на вашу думку, найтяжчий?»


18.09.2024 

 

Тема: Специфіка італійського  Відродження, його основні етапи, представники. Данте Аліг'єрі, його роль в історії європейської культури

 

1.     Ознайомитися з презентацією

https://drive.google.com/file/d/1QI_wgrv7mkqADcaZ4TUpGTop9dw_BqOF/view

2.     Переглянути експрес урок

https://www.youtube.com/watch?v=NSTRn1kABDc

3.     Опрацювати теоретичний матеріал на ст. 33 – 43

4.     Прочитати уривки твору «Божественна комедія» ( ст. 44 – 47)


13.09.2024  

 Тема: Образ Одіссея: воїна, ватажка, батька, сина, чоловіка, мандрівника, патріота

 1.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/15J0rcRIJo5fJg3cSGtmtkct_lazGZHyF/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

2.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=ge3ZOQuFXrQ&t=2s

3.     Заповнити таблицю.




11.09.2024 

 Тема: Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості і допитливості. Засудження насильства і несправедливості , самовпевненості й марнославства в поемі «Одіссея»

 1.      Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=fDlpzbqd52o&t=211s

https://www.youtube.com/watch?v=qA_aXVPemcQ

2.     Опрацювати сторінки 26-32

3.     Прочитати ПІСНЮ ДВАНАДЦЯТУ (початок на ст. 27 ел. ресурсу)

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=530&page=27

4.     Підготувати матеріал для характеристики образу Одіссея


06.09.2024 

                  

Тема: Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер  «Одіссея» Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=qA_aXVPemcQ

2.     Опрацювати ст.11-24

3.     Переглянути презентацію

https://docs.google.com/presentation/d/1fVjtdH5zJCKeyi5F9VYxD499o5bgjnd0/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

4.     Виконати тести, перейшовши за посиланням

https://vseosvita.ua/test/start/rqu909

Додатково: аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=kBM9OFb9fxI

https://www.youtube.com/watch?v=sY8RKXZLP0c


04.09.2024 

Тема: Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=-2D09HSA2cY

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати зазначені в ній завдання    https://docs.google.com/presentation/d/11Y7qBe9gj-dMWqWd7rtJXMu5OuC8g5nh/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

  2. Опрацювати ст. підручника 3 - 11    https://drive.google.com/file/d/1KyoFF1WUYV1G8y31995pbEETLIXMfGTm/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар