25.04.2025
Тема: КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ « ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ
СТОЛІТТЯ»
Повторити вивчений в рамках теми матеріал
Виконайте тестові завдання
Виконані роботи надішліть на електронну адресу
23.04.2025
Тема: Урок позакласного читання. Моріс Метерлінк «Непрошена»
( «Неминуча»)
Прочитати п’єсу
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3659
Опрацювати теоретичний матеріал
Письмово висловити своє враження від п’єси
18.04, 16.04. 2025
Тема: Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів.
Трактування фіналу.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=xqBI_EnKcxU&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=i7zoj8SUfyg&t=25s
Скласти у робочому зошиті літературний паспорт твору: автор, назва твору,
Написати твір-есе за темою «Щастя — це…».
11.04.2025.
Тема: Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-
феєрії «Синій птах».
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=Y44KubyeiPY&t=406s
https://www.youtube.com/watch?v=__D5IuPVq2s
Дочитати твір «Синій птах»
Виконати завдання 5 ( с. 270 -271)
09.04.2025
Тема: Зміни в драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст. «Нова» драма.
Концепція символістського театру.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=_RuMGAVhvaM
Прочитати драму-феєрію «Синій птах» М. Метерлінка
04.04.2025
Тема: Контрольна робота з теми « Перехід до модернізму.
Взаємодія символізму і імпресіонізму в ліриці»
Повторити вивчений матеріал ( сторінки підручника 215-259)
Виконати тестові завдання:
02.04.2025
Тема: Урок розвитку мовлення. Письмовий аналіз поезій Ш. Бодлера,
А. Рембо, П. Верлена
Ознайомитися із схемою аналізу поетичного твору
Проаналізувати вірш ( за вибором) одного із поетів.
28.03.2025
Тема: «Голосівки». «Моя циганерія» Поєднання рис імпресіонізму й
символізму в сонеті Образ ліричного героя у вірші “Моя циганерія”.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=fuhTQkRzbZc
Напам’ять один із віршів А.Рембо ( за вибором)
Додатково можна переглянути фільм «Повне затемнення» про життя і творчість П.Верлена та А.Рембо
26.03.2025
Тема: Артюр Рембо (1854-1891). Художнє новаторство А. Рембо. «Голосівки».
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=HqjiK5Osh_I&t=345s
Скласти хронологічну таблицю
Записати аналіз поезії «Голосівки»
Прочитати поезію «П’яний корабель»
21.03.2025
Тема: Поль Верлен «Осіння пісня». Зображення пейзажів природи і душі.
Сугестивність, музичність, живописність лірики
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=5mKnGOK2wA0
Опрацювати матеріал підручника ( ст. 238 – 247)
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Виконати тестові завдання ( презентація)
19.03.2025
Тема: Поль Верлен «Поетичне мистецтво». Естетичні погляди поета у віршах.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=5mKnGOK2wA0&t=11s
https://www.youtube.com/watch?v=0Wfya0vhOak
Опрацювати матеріал підручника (ст. 238 – 241, 243 – 245)
Виразне читання поезії «Поетичне мистецтво»
Виконати завдання 9 ( ст. 247 )
14.03.2025
Тема: Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму
1. Ознайомитися з матеріалом презентації:
2. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 234 – 238 )
3. Вивчити визначення
4. Опрацювати біографію Поля Верлена
12.03.2025
Тема: Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=NO2Gc2_nP-k
Виконати тести
https://vseosvita.ua/test/start/cpw040 (час на виконання – 20 хвилин)
28.02.2025
Тема: Шарль Бодлер «Відповідності», « Вечорова гармонія»
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=fmaK1Q4WueE
Прослухати поезії
https://www.youtube.com/watch?v=2o5n3pZOYiU&t=28s
https://www.youtube.com/watch?v=aH-_UeU_C7c
Опрацювати ст. 225 – 226, 228-233
Відповіді на запитання, розміщені після поезій (усно)
26.02.2025
Тема: Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму.
Збірка «Квіти зла», поезія «Альбатрос». Образи, символи, особливості
поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.
1. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=Y25xAO2xMsk – факти з біографії
https://www.youtube.com/watch?v=mZZ4YP6cNPc - розповідь про збірку «Квіти зла»
https://www.youtube.com/watch?v=fmN34czbA8k&t=225s – аналіз поезій
https://www.youtube.com/watch?v=PvedvFBgmPw
2. Опрацювати ст. 221-233
3. Вивчити напам'ять поезію «Альбатрос»
Додатково: «Альбатрос» мовою оригіналу
https://www.youtube.com/watch?v=RD0gg3fm9qc
21.02.2025
Тема: Творчість поетичної групи «Парнас»
Повторити теоретичні відомості про модернізм
https://www.youtube.com/watch?v=5gY-QYfJNaw
Переглянути відеоурок «Поетичне угрупування «Парнас»
https://www.youtube.com/watch?v=f0lsb4Zpajo
Прослухати вірші поетів-членів угрупування
https://www.youtube.com/watch?v=EC0gGhPwz5E Сюллі Прюдом. «Крила».
https://www.youtube.com/watch?v=STBrT9eAzyM Жозе Маріа де Ередіа. «Морський вітер».
https://www.youtube.com/watch?v=xeCwR3PKztE Сюллі Прюдом. «Тут, на землі».
Опрацювати матеріал підручника (ст. 215-220)
19.02.2025
Тема: Модернізм як літературно-мистецький напрям
кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму:
символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=5gY-QYfJNaw&t=231s
Опрацювати матеріал підручника ( ст. 215 – 220 )
Вивчити теоретичний матеріал
14.02.2025
Тема: Дискусія «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея»
«моральною» або «аморальною» книгою?»
Опрацювати матеріал презентації:
Зайняти власну позицію стосовно проблемного запитання
Написати твір на тему: «Конфлікт краси й моралі в творі О. Вайльда
«Портрет Доріана Грея».
12.02.2025
Тема: Роль фантастики у творі. Символіка.
Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=9ge_aoKs4Dk
Опрацювати матеріал підручника ( ст 196-215 )
Дочитати роман
Підготуватися до дискусії «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея»
«моральною» або «аморальною» книгою?» ( визначитися з позицією)
07.02.2025
Тема: Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Система образів.
Еволюція головного героя.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=0ZH1l-AYhlk&t=18s
https://www.youtube.com/watch?v=m5fzAErV064&t=284s
Опрацювати матеріал підручника (ст.200 – 213)
Виконати тести
https://docs.google.com/document/d/1B-R4K5JYJiW70wJnY8eh-cti0tRMvqxS/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
05.02.2025
Тема: Оскар Вайльд (1854 – 1900). Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси і моралі в романі «Портрет Доріана Грея».
1. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=aZ8n8HLis0A&t=28s
https://www.youtube.com/watch?v=ic7zNJRQBWI
2. Вивчити біографію письменника та скласти хронологічну таблицю
3. Опрацювати матеріал підручника ( ст.196-203)
4. Читати роман «Портрет Доріана Грея»
31.01.2025
Тема: Еволюція Емми Боварі. Боварізм як суспільно-психологічне явище.
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=dpQ_-xNPm6s
2. Опрацювати матеріал підручника ( ст 180 – 182)
2. Ознайомитися із теоретичним матеріалом
https://uahistory.co/pidruchniki/kadobyanska-world-literature-10-class-2018-standard-level/40.php
3. Написати твір- мініатюру на тему «Чи могла Емма бути щасливою?»
29.01.2025
Тема: Зображення суспільства. Образи обивателів. Об’єктивний стиль
Г. Флобера. Психологічні деталі. Прихована позиція автора
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=pc9HVvtFXbc
2. Опрацювати ст. 174 - 181 підручника
3. Підготувати матеріал для роботи над образом Емми
Підручник можна завантажити, перейшовши за посиланням
https://shkola.in.ua/1663-zarubizhna-literatura-10-klas-isaieva-2018.html
24.01. 2025
Тема: Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі «Пані Боварі».
Сюжет і композиція роману.
Преглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=JDYw8npoJ44
https://www.youtube.com/watch?v=lqCGDU-JNI0
Виконати тестові завдання
https://docs.google.com/document/d/1X7VazmU6cS1HfQGDN8nrx3sJsjJ1m-P1/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
22.01.2025
Тема: Густав Флобер «Пані Боварі». Місце Г. Флобера в історії
європейської літератури.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=KvH-DZOiiVQ
https://www.youtube.com/watch?v=oWQ80P6hLUc
Опрацювати ст.174 – 176
Читати роман Г. Флобера «Пані Боварі»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=4172
Додатково: Прослухати лекцію
https://www.youtube.com/watch?v=Iobqto7NoeE
27.12.2024
Тема: Урок позакласного читання. Стендаль «Ваніна Ваніні»
Прочитати новелу
Ознайомитися з теоретичним матеріалом та законспектувати його
Додатково: аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=7cSmwiVnQFk
25.12.2024
Тема: Семестрова контрольна робота
Повторити вивчений матеріал
Виконати завдання контрольної роботи:
Підготуватися до уроку позакласного читання: прочитати новелу Стендаля «Ваніна Ваніні»
20.12.2024
Тема: Урок розвитку мовлення. Твір – роздум за романом Стендаля «Червоне і чорне»
Дочитати роман «Червоне і чорне»
Обрати із запропонованих тем одну для роботи
Неординарна особистість у боротьбі за існування (образ Жульєна Сореля)
Чи завжди мета виправдовує засоби? ( Життєвий шлях Жульєна Сореля)
Дві жінки-два кохання. Втілення теми кохання в жіночих образах роману «Червоне і чорне»
Червоне і чорне в долі Жульєна Сореля
Таємниця назви роману Стендаля
Над чим мене примусив задуматися роман Стендаля «Червоне і чорне»?
Написати твір - роздум на обрану тему
Підготуватися до семестрової контрольної роботи
18.12.2024
Тема: Жіночі образи в романі «Червоне і чорне» Символічна назва.
1.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
2.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=4K7iR64vqz0
3.
Підготуватися
до твору за романом Стендаля «Червоне і чорне»
13.12.2024
Тема: Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне»Образ Жульєна Сореля Зображення соціального середовища у творі.
1.
Переглянути
буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=hgatHyGS_88
2.
Опрацювати
матеріал презентацій:
3.
Опрацювати
таблицю:
https://drive.google.com/file/d/1xOotdJz0bjHMfsfECWZ0BIWYwNNCpDYh/view?usp=sharing
4.
Підготуватися
до характеристики жіночих образів роману
5.
Виконати
завдання 9 ( ст 169)
11.12.2024
Тема: Стендаль. Творчий шлях письменника, його внесок у скарбницю психологічної прози ХІХ ст. Роман «Червоне і чорне»
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=64Spzs1JtJ4
– біографія
https://www.youtube.com/watch?v=EeQ6mQX2zPo
– експрес-урок
2.
Опрацювати
ст. 165 – 168
3.
Прочитати
першу частину роману «Червоне і чорне»
4.
Виконати
завдання 4 ( ст.169)
06.12.2024
Тема: Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ ст., національна своєрідність.
1.
Ознайомитися
з матеріалом презентації
2.
Вивчити
теоретичний матеріал
3.
Опрацювати
ст. 160-165
4.
Читати
роман Стендаля «Червоне і чорне»
04.12.2024
Тема: Контрольна
робота з теми «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX
ст.»
1.
Повторити
матеріал за вивченими темами
2.
Виконати
завдання контрольної роботи:
29.11.2024
Тема: Люсі Мод Монтгомері «Енн із Зелених Дахів». Світ дорослих у творі. Образи і мотиви світової культури в творі.
1.
Прочитати
роман « Енн із Зелених Дахів»
2.
Иереглянути
матеріал презентації:
3.
Дати
відповіді на запитання (усно)
- Знайдіть у творі Люсі Мод Монтгомері сліди автобіографізму.
- Які випробування випали на долю Енн? Як дівчинка їх переживала і який вплив вони мали на неї?
-
Чи
можна стверджувати, що Люсі Монтгомері створила «глянсований» образ головної
героїні? Чому ви так вважаєте?
27.11.2024
Тема: Люсі Мод Монтгомері - видатна канадська письменниця. «Енн із Зелених Дахів»: особливості сюжету про дівчинку – сироту. Уявлення Енн про світ та її вплив на мешканців Ейвонлі
1.
Переглянути
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=UbiWPECuBt8
буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=hhDjRtWRk8E
- відгук
https://www.youtube.com/watch?v=yrEMzLq6BL0
2. Прочитати роман « Енн із Зелених Дахів»
22.11 2024
Тема: Дослідження віршів В. Вітмена. (Урок розвитку письмового мовлення)
1.
Переглянути
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=uIC3BeTKM2U
- буктрейлер до збірки "Листя трави"
2. Ознайомитися з теоретичним матеріалом
3.
Самостійно
проаналізувати вірш «О капітане, мій капітане!» використавши орієнтовну схему аналізу:
4.
Виконати тестові
завдання відкритого типу:
20.11.2024
Тема: Волт Вітмен. «Листя трави». Образ ліричного героя. Традиції і новаторство Вітмена
1.
Переглянути
відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=JruZ7_GxqT0
https://www.youtube.com/watch?v=tOlUg78ZzoE
2.
Опрацювати сторінки 138 – 157
3.
Підготуватися
до уроку розвитку мовлення (аналіз віршів Вітмена)
15.11.2024
Тема: Волт Вітмен. «Листя трави». Зв'язок збірки з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки. Традиції і новаторство Вітмена
1.
Переглянути
відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=7HGFW4N23Vs
https://www.youtube.com/watch?v=JruZ7_GxqT0
https://www.youtube.com/watch?v=VzqX3RisAYQ
2.
Опрацювати сторінки 138 – 157;
3.
Вивчити
уривок напам'ять:
13.11.2024
Тема: Урок позакласного читання. М.В. Гоголь «Ніс»
1.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=oxLiy4JIO00
- Гоголь
https://www.youtube.com/watch?v=-xO0Qgyl1DI - переказ повісті
2.
Ознайомитися
з теоретичним матеріалом:
3.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
4.
Дочитати
повість;
5.
Розпочати
читання роману Люсі Мод Монтгомері «Енн із зелених дахів».
01.11.2024
Тема: Підсумковий урок за твором Гофмана «Малюк Цахес на прізвисько Цинобер»
1. Виконати завдання самостійної роботи
1. Кого із героїв повісті-казки
«Малюк Цахес на прізвисько Цинобер» можна назвати головним ? Поясніть свою думку.
2. На які категорії поділяє
автор героїв цього твору? Чим вони різняться? Розподіліть і ви героїв на
категорії та запишіть ·
3. Визначте та запишіть
ознаки романтизму у повісті-казці «Малюк Цахес на прізвисько Цинобер»
4. Доведіть або
спростуйте думку: «Частка Цахеса присутня у кожному з героїв, а можливо і у кожному з нас».
5. Поміркуйте, чи не перетворився Бальтазар на фелістера, отримавши від Проспера Альпануса подарунки та одружившись на Кандиді
2. Готуватися до уроку позакласного читання: прочитати
повість М.В. Гоголя «Ніс»
30.10.2024
Тема: Особливості сюжету і композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Гротескні образи, викривальний зміст, символіка
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=6DF6k4SDNGg&t=60s
https://www.youtube.com/watch?v=hOSr5KgOWNo&t=572s
2.
Опрацювати
матеріал підручника ( ст. 96 -106 )
3. Письмово виконати завдання 20 ( ст.97 )
25.10.2024
Тема: «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протистояння філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=wU3sJHs1N1c&t=20s
2. Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=oy-Wka_IAIM
3.
Довести,
що Балтазар – романтичний герой ( письмово)
23.10.2024
Тема: Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=ZCkJxQcI-6A&t=51s
https://www.youtube.com/watch?v=0WaTn4Um7-E
2.
Опрацювати
матеріал, вміщений у підручнику ( ст.89-96)
3.
Вивчити
біографію Гофмана
4.
Скласти
хронологічну таблицю
5. Прочитати повість « Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»
18.10.2024
Тема: Романтизм у Європі. Провідні течії та популярні жанри
романтизму.
1. Переглянути відеопрезентації
https://www.youtube.com/watch?v=0CxYHe_5iKg
https://www.youtube.com/watch?v=_huVRHR8KOU
https://www.youtube.com/watch?v=HXLKEvuNk24
2. Опрацювати сторінки 86 – 89 ( вивчити теоретичний матеріал)
3. Прочитати глави 1-5 повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на
прізвисько Цинобер»
16. 10. 2024
Тема: Контрольний твір за трагедією В. Шекспіра «Гамлет».
1.
Повторити вивчений матеріал (Ст 67
-82)
2. Переглянути пам'ятку
https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI
3. Написати
контрольний твір за однією із тем:
-
«Бути чи не бути?» (
Проблема вибору в трагедії В. Шекспіра «Гамлет»).
-
«Гамлет – переможець
чи переможений?».
-
“У чому трагедія
Гамлета”
-
«Трагічний конфлікт принца Гамлета з
дійсністю» (за трагедією В. Шекспіра “Гамлет”)
-
«Вічність
проблем трагедії «Гамлет»
-
“Гамлет
– вічний образ світової літератури”
-
“Чому Гамлет називає Данію в’язницею”
- "Моральний вибір у житті людини (за трагедією Гамлет)".
11.10.2024
Тема: Гамлет- вічний образ світової літератури ( урок розвитку усного мовлення)
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=Jf7E2jx1zcM
2. Підготуватися до контрольного твору за трагедією «Гамлет»
09.10.2024
Тема: Художній простір в трагедії. Гамлет – вічний образ. Багатогранність шекспірівських характерів
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=ZcFpHGbvplk&t=234s
https://www.youtube.com/watch?v=Jf7E2jx1zcM
2.
Опрацювати
матеріал презентації:
3.
Дочитати
трагедію
4.
Підготувати
повідомлення чи презентації на тему «Образ Гамлета в творах мистецтва»
04.10.2024
Тема: «Гамлет». Провідні мотиви твору. Філософські та моральні проблеми в трагедії “Гамлет”.
1. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=x_XyDhQ1Bwo
https://www.youtube.com/watch?v=ZcFpHGbvplk
2. Ознайомитися з
матеріалом презентації та виконати завдання, зазначені в ній
02.10.2024
Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники. Вільям Шекспір. Здобутки драматургії Шекспіра.
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=zDjVLrMsW-4
– повторення
https://www.youtube.com/watch?v=dAiuDAfGLM4
біографія
Шекспіра
2.
Опрацювати
матеріал презентації та ст. 60-66 підручника:
3.
Вивчити
біографію Шекспіра та теоретичний матеріал
4.
Прочитати
трагедію «Гамлет»
27.09.2024
Тема: Контрольна робота з тем «Оригінальна і перекладна література», «Золоті сторінки далеких епох»
1.
Повторити
вивчений за темою матеріал
2.
Виконати
завдання контрольної роботи:
25.09.2024
Тема: Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.
1.
Переглянути відеоурок
Всеукраїнської школи онлайн
https://www.youtube.com/watch?v=frhYSbVqVew
2. Ознайомитися з матеріалом презентації:
3.
Підготуватися до
контрольної роботи.
20.09.2024
https://www.youtube.com/watch?v=aDdX7yprO68
2.
Ознайомитися з
матеріалом презентації
3.
Опрацювати ст. 41-43,
53
4.
Дати відповідь на
запитання : «Чому Данте найтяжчим гріхом вважає зраду? Який гріх, на вашу
думку, найтяжчий?»
18.09.2024
Тема: Специфіка
італійського Відродження, його основні
етапи, представники. Данте Аліг'єрі, його роль в історії європейської культури
1. Ознайомитися
з презентацією
https://drive.google.com/file/d/1QI_wgrv7mkqADcaZ4TUpGTop9dw_BqOF/view
2.
Переглянути експрес
урок
https://www.youtube.com/watch?v=NSTRn1kABDc
3.
Опрацювати
теоретичний матеріал на ст. 33 – 43
4.
Прочитати уривки
твору «Божественна комедія» ( ст. 44 – 47)
13.09.2024
2.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ge3ZOQuFXrQ&t=2s
3.
Заповнити таблицю.
11.09.2024
https://www.youtube.com/watch?v=fDlpzbqd52o&t=211s
https://www.youtube.com/watch?v=qA_aXVPemcQ
2.
Опрацювати сторінки
26-32
3.
Прочитати ПІСНЮ ДВАНАДЦЯТУ (початок на ст.
27 ел. ресурсу)
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=530&page=27
4.
Підготувати матеріал
для характеристики образу Одіссея
06.09.2024
Тема: Етапи й
шедеври античності (огляд). Гомер
«Одіссея» Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї.
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=qA_aXVPemcQ
2.
Опрацювати ст.11-24
3.
Переглянути
презентацію
4.
Виконати тести,
перейшовши за посиланням
https://vseosvita.ua/test/start/rqu909
Додатково: аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=kBM9OFb9fxI
https://www.youtube.com/watch?v=sY8RKXZLP0c
04.09.2024
Тема: Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації.
https://www.youtube.com/watch?v=-2D09HSA2cY
Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати зазначені в ній завдання https://docs.google.com/presentation/d/11Y7qBe9gj-dMWqWd7rtJXMu5OuC8g5nh/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true
Опрацювати ст. підручника 3 - 11 https://drive.google.com/file/d/1KyoFF1WUYV1G8y31995pbEETLIXMfGTm/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар