Громадянська освіта 10

14.05

Контрольна робота з теми "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"

https://drive.google.com/file/d/1PCYDBP3_BCCRn9nJP8IRRrCmEYGqKwUL/view?usp=sharing



09.05

Лобіювання інтересів і корупція.

https://www.youtube.com/watch?v=AAy4oUeMrCc&ab_channel=VoxUkraine

https://www.youtube.com/watch?v=2TWCDuQcg08&ab_channel=Surt

 Д/з  §45-46, тести

https://drive.google.com/file/d/1raZYqUWeIomeM99zsUh1hd3qbp_Tr-l9/view?usp=sharing


07.05

Трудові відносини під час війни.

https://www.youtube.com/watch?v=GM-MRrGqWc8

https://www.youtube.com/watch?v=BqoiWt87HW8

  Завдання: 

https://drive.google.com/file/d/1kbOTD41M49INDCOaDhZkvpYh4ul-eOiQ/view?usp=sharing


02.05

Ринок праці.

https://youtu.be/2rFQjhohe7k

https://www.youtube.com/watch?v=sG5HOk0jujA&t=10s

Д/з  §44, тести відкриті до 06.05

https://vseosvita.ua/test/start/hbf149


30.04

Підприємництво.

https://www.youtube.com/watch?v=THL08fjYI4Y

https://www.youtube.com/watch?v=sUv8T57VX6Q&t=6s

Д/з  §43, тести відкриті до 06.05

https://vseosvita.ua/test/start/aat291


25.04

Права споживачів

https://www.youtube.com/watch?v=KyoExUPRi_o

https://www.youtube.com/watch?v=DIQajvkHh6A

https://www.youtube.com/watch?v=2khc326fFlc&t=54s

Д/з  §42, тести

https://drive.google.com/file/d/1zx9BalZCON9c6PsCDAkyTyu9UCJBUFXG/view?usp=sharing


23.04

Економіка домогосподарств.

https://youtu.be/sctmIanK7go

https://www.youtube.com/watch?v=Q-LycJoucSc

 Д/з  § 41, тести

https://drive.google.com/file/d/13-4RBkHBdbV0f3ZmYh4i422Wg5RBC3YM/view?usp=sharing


11.04

Закони ринкової економіки, їх зміна під час війни.

https://docs.google.com/presentation/d/1qsb_zJCkUSRbklG57XpGaaYTWZTFNGp8/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

Д/з опрацювати презентацію, тести відкриті до 14.04

https://vseosvita.ua/test/start/tvc004


09.04

Ринкова економіка.

https://www.youtube.com/watch?v=ZMo7X39C60Q

https://www.youtube.com/watch?v=UeZQwjpp-Q0&t=1s

тренувальні вправи - https://learningapps.org/29515968

Д/з  § 40, тести відкриті до 14.04

https://vseosvita.ua/test/start/bmz658


04.04

Сталий розвиток.

https://www.youtube.com/watch?v=kPt70hYmQMM

https://www.youtube.com/watch?v=0QKSNTb7gv4

https://www.youtube.com/watch?v=Vk8M-UfCHBs

https://www.youtube.com/watch?v=liW2nTVbOgE

 Д/з  §38-39, тести

https://drive.google.com/file/d/1osgxXs8uHv2sLv6zi3TAjJZVr40pRAtO/view?usp=sharing


02.04

Соціальні цілі економіки.

https://www.youtube.com/watch?v=j9drBy_JjuE&t=10s

https://www.youtube.com/watch?v=SwhEwki4e50

 Д/з  §37, тести

https://drive.google.com/file/d/1Ja8AzyKaCrFInr9IURS7IWS9yUVipopv/view?usp=sharing


28.03

Контрольна робота з теми "Світ інформації та мас-медіа"

https://drive.google.com/file/d/15h1bbZrYp7F0HNfsAF0SjPrGzTiCDk6g/view?usp=sharing


26.03

Практична робота. Створення шкільних масмедіа.

 https://drive.google.com/drive/folders/1K9axpbUgk61HPkFCnllO0zzYRbuxujbn?usp=sharing

Д/з: створити макет газети або колажу про свій клас, фото вашого класу в посиланні.


21.03

Безпека та приватність. Кібербезпека.

https://www.youtube.com/watch?v=8X7gaBndqeU

https://www.youtube.com/watch?v=oS1G-RM3u1o

 Д/з  §36, тести

https://drive.google.com/file/d/19ovgENS4P62tSIb5Br_XytU1b2xxyc9i/view?usp=sharing


19.03

Інтернет.

https://www.youtube.com/watch?v=Rv4k1mmBraw

https://www.youtube.com/watch?v=PiA_N_uI5R8

https://www.youtube.com/watch?v=NOKZHMiJJ98

 Д/з  §36, тести

https://drive.google.com/file/d/1vafOATvuBrdM0AJSuaub16V6nsIEuP0k/view?usp=sharing


14.03

Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа.

https://www.youtube.com/watch?v=8cV3cgZ8M9s

https://www.youtube.com/watch?v=Z6aE9oQSnbA

 Д/з  §35, тести відкриті до 21.03

https://vseosvita.ua/test/start/cli559


12.03

Маніпулятивний вплив медіа. 

https://www.youtube.com/watch?v=Z2Fu89sbKLw

https://www.youtube.com/watch?v=FpVLs8gomW0

https://www.youtube.com/watch?v=dglYe18Bk9A

 Д/з  § 33,34. Тести відкриті до 19.03

https://vseosvita.ua/test/start/plo130


07.03

 Свобода, етика та відповідальність.

https://www.youtube.com/watch?v=N5IoBjm2P88

https://www.youtube.com/watch?v=YHqBm6IOpZ4

 Д/з  § 31-32, дайте відповідь на запитання

Як ви вважаєте, в умовах війни краще висвітлювати всі події, чи лише ті, що відображають перемоги й почуття перемоги та підвищують патріотичні настрої? Чому ви вважаєте саме так?


05.03

Медія та демократія. 
https://www.youtube.com/watch?v=VbS0DcOrDr4&list=PLHoFYIviqzNbQ28alaH4-_B_SII54udCj&index=4
https://www.youtube.com/watch?v=tVHPekNOHvE

запит на інформацію - https://cutt.ly/r8h0z8Q
Д/з  § 31, тести

https://drive.google.com/file/d/1WAHvQUZSs3aHl2F_PSIFHk9l8Foyw54h/view?usp=sharing


22.02

Вплив мас-медіа на суспільство та людину.

https://www.youtube.com/watch?v=yI9I9IeQFGQ&t=4s

https://www.youtube.com/watch?v=WyjcS_fKpy8&t=24s

http://media-iq.tilda.ws/blog6

Д/з  § 30, створити рекламу листівку (або інший рекламний продукт на ваш вибір), прорекламуйте ліцей (або на ваш вибір, щось інше)


20.02

Комунікація, інформація, медіа.

https://www.youtube.com/watch?v=yI9I9IeQFGQ&t=4s

https://www.youtube.com/watch?v=tG1QsTx3DZo

Д/з  § 29, тести відкриті до 25.02

https://vseosvita.ua/test/start/ghl261



15.02

Контрольна робота з теми "Демократичне суспільство та його цінності"

https://drive.google.com/file/d/1zhovILC1iT-VuEPHtBVc9FDyBt2gVLbB/view?usp=sharing



13.02

Створення молодіжної організації.

Завдання: створити умовний проект молодіжної або дитячої організації.

(назва, концепція, мета)

ЕТАПИ СТВОРЕННЯ ДИТЯЧИХ ТА МОЛОДІЖНИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Створено: П'ятниця, 13 червня 2014, 08:27 | Останнє оновлення: П'ятниця, 13 червня 2014, 08:27 | Перегляди: 8599

Засновниками дитячих та молодіжних громадських організацій, згідно із Законом України "Про молодіжні та дитячі громадські організації" (1998), можуть бути громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 15-річного віку.

Для створення громадського об'єднання будь-якої форми необхідні:

- ініціатива особи або групи осіб, пов'язаних спільною проблемою;

- чітке уявлення про шляхи подолання проблеми, коло людей, зацікавлених у її розв'язанні (аналіз ситуації);

- ознайомлення із законодавчими актами, які регулюють порядок створення і діяльності громадських організацій в Україні;

- визначення мети, завдань, програм, бюджету, джерел фінансування" іміджу і пріоритетів на найближчий час (вибір найраціональнішого способу подальших дій - стратегії);

- визначення юридичного статусу організації: міжнародна (об'єднання, діяльність якого поширюється на територію України і хоча б однієї іншої держави); всеукраїнська (об'єднання, діяльність якого поширюється на територію всієї України і яке має місцеві осередки у більшості областей); місцева (об'єднання, діяльність якого поширюється на територію відповідної адміністративно-територіальної одиниці або регіону; територія діяльності самостійно визначається об'єднанням громадян).

Створення громадської дитячої чи молодіжної організації здійснюють у кілька етапів.

1. Проведення установчих зборів. Фактом, який свідчить про заснування нової громадської організації, є проведення установчих зборів із не менш ніж трьома її учасниками. На установчих зборах приймають рішення про створення об'єднання, затверджують статутний документ, обирають керівний і ревізійний органи.

Типова процедура проведення установчих зборів передбачає: вибори голови, секретаря, затвердження порядку денного, до якого вносять питання про заснування організації, затвердження статуту, обрання керівних органів. За результатами установчих зборів складають протокол, який підписують головуючий і секретар. З моменту підписання протоколу громадську організацію вважають заснованою, проте приступити до виконання статутних завдань вона зможе лише після повної легалізації.

2. Легалізація громадської організації. Вона може здійснюватись шляхом повідомлення про заснування організації або її реєстрації як юридичної особи в органах державної реєстрації.

Повідомлення про заснування є спрощеним способом легалізації громадської організації. Відповідно до ст. 17 Закону України "Про об'єднання громадян", громадські організації, їх спілки можуть легалізувати своє заснування шляхом письмового повідомлення Міністерства юстиції України, місцевих органів державної виконавчої влади, виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад. Громадську організацію, легалізовану шляхом повідомлення про її заснування, вписують до книги обліку громадських організацій, яку веде легалізуючий орган. За такого способу легалізації організація не набуває статусу юридичної особи, однак її діяльність є законною.

Статусу юридичної особи громадська організація набуває з моменту отримання свідоцтва про державну реєстрацію.

Громадській організації може бути відмовлено в реєстрації, якщо її назва, статутний або інші документи суперечать вимогам законодавства України. Зокрема, заборонено реєстрацію об'єднань, метою яких є зміна шляхом насильства конституційного ладу і в будь-якій протизаконній формі територіальної цілісності держави; діяльність на користь іноземних держав; пропаганда війни, насильства, жорстокості, фашизму та неофашизму; розпалювання національної та релігійної ворожнечі; створення незаконних воєнізованих формувань; обмеження прав людини. Не допускається також реєстрація громадської організації з назвою, ідентичною назві іншої легалізованої організації.

3. Взяття на облік у державних установах. Після отримання з реєструючого органу свідоцтва про реєстрацію, оригіналу статуту та прошнурованого і опечатаного протоколу установчих Зборів необхідно протягом місяця стати на облік в управлінні статистики, пенсійному фонді, Фонді загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, податковій інспекції.

4. Виготовлення печатки. Дозвіл на виготовлення печатки та штампу організації надає дозвільна система районного (міського) управління міліції. Отримавши дозвіл, організація замовляє виготовлення печатки.

б. Відкриття банківського рахунку. Для відкриття рахунку банк оформлює картку з нотаріально засвідченими зразками підписів керівника громадської організації та бухгалтера, яким надається право підписувати фінансові документи. Відтак укладається договір про обслуговування банком громадської організації.

Після проходження цих етапів організація вважається повністю зареєстрованою і може приступати до активної громадської діяльності.


08.02

Дитячі й молодіжні громадські об'єднання.

https://www.youtube.com/watch?v=WVdWDFY0MFI

https://www.youtube.com/watch?v=Btjr2BVrOSY

https://www.youtube.com/watch?v=l2XeKN-LGjk

Д/з  §28, тести відкриті до 14.02

https://vseosvita.ua/test/start/yvv426


06.02

Шкільна громада. Шкільне самоврядування.

https://www.youtube.com/watch?v=tUs9gS7Mo7s

https://www.youtube.com/watch?v=tlRpxxzSr34&t=1s

Д/з  §27,  надати відповіді на питання

1. Яку роль відіграє школа в суспільстві?

2. Чому основою шкільного життя є партнерство між учнем,

    учителем та батьками?

3. В чому полягає значимість громадського та учнівського

    самоврядування школі?

4. Існує твердження:  “Школа, в якій я навчаюсь, залежить від

    мене”.  Яка ваша точка зору? Чому ви так вважаєте?

5. Якою, на вашу думку, має бути сучасна школа? Чому ви так

    вважаєте?

6. Чому епіграфом до теми є слова  Жоржа Дантона:  “Після хліба найважливіше для народу – школа”?


01.02

Волонтерство

https://www.youtube.com/watch?v=j78Gwu4z_FU

https://www.youtube.com/watch?v=xOnX-IYrNvA

https://www.youtube.com/watch?v=-TEWYWQfGqQ

Д/з  §26, виконати тести

https://drive.google.com/file/d/1GyHTx8QX8in9UiHiEMS1zlDsn4OIriG9/view?usp=sharing


30.01

Громадянська участь у демократизації суспільства.

https://www.youtube.com/watch?v=9QwxRIw0N4Q

https://www.youtube.com/watch?v=pnjxGQHYZlg

Завдання: § 26, тести відкриті до 05.02

https://vseosvita.ua/test/start/ase880


25.01

Громада.

https://www.youtube.com/watch?v=jUdWPAELGyQ

https://www.youtube.com/watch?v=EmHzSN509q8

 Завдання: § 24, перерахуйте які громадські організації існують в нашому регіоні (Дніпропетровська обл.), та запропонуйте які організації потрібно утворити


23.01

Громадянське суспільство

https://www.youtube.com/watch?v=kR6VwMTFiFk

https://www.youtube.com/watch?v=WYcqStEVxv8

Завдання: § 23, тести відкриті до 30.01

https://vseosvita.ua/test/start/dfi982



18.01

Політичні партії та громадські організації. 

https://www.youtube.com/watch?v=MbGsNYvAud0&ab_channel=%D0%90%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%22%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%94%D0%BE%D0%B1%D0%B0%22

https://www.youtube.com/watch?v=Cpg3ov8_9Z0&ab_channel=%D0%90%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D0%B0

https://www.youtube.com/watch?v=6jmVd3y4PIc&ab_channel=%D0%90%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D0%B0

Завдання: § 22,  тести 

https://drive.google.com/file/d/13lGWXyTC0P2-bceRVzhbogx6FgLk7L6s/view?usp=sharing


16.01

Виборче право.

https://www.youtube.com/watch?v=D-hGLld_F_Y

https://www.youtube.com/watch?v=6LSkwgvISK4

 Завдання: § 21, тести відкриті до 23.01

https://vseosvita.ua/test/start/xin910




28.12

Демократична держава

https://www.youtube.com/watch?v=ULYxacRbT94

https://www.youtube.com/watch?v=TNiFO5KVgN8

 Завдання: § 20


25.12

Контрольна робота з теми "Людина в соціокультурному просторі"

тести будуть закриті 29.12

https://vseosvita.ua/test/start/yyd817


21.12

Толерантність та інклюзія.

https://www.youtube.com/watch?v=9bRN1vwjLK0

https://www.youtube.com/watch?v=CY_WgE-WRT0

Завдання: § 18, виконати тести

https://drive.google.com/file/d/1e-GVLeO3Z3cnh55j6OmiuejyYWoY-WBC/view?usp=sharing

18.12

Стереотипи та упередження.

https://www.youtube.com/watch?v=m9ZW76wV0dY

https://www.youtube.com/watch?v=FBScTc4g8Yo

https://www.youtube.com/watch?v=3n9x1cwqi2w

 Завдання: § 17-18,  тести відкриті до 24.12

https://vseosvita.ua/test/start/gau932


14.12

Практична робота. Громадянський опір збройній агресії рф в Україні.

https://www.youtube.com/watch?v=qn9EepJreeA

https://www.youtube.com/watch?v=xNUo8bEWfYU

Д/З: виконати тести 

https://drive.google.com/file/d/1OmTGMfJ074b-SEKyGxyTKAkC5FlGnsUh/view?usp=sharing


11.12

Конфлікт.

https://www.youtube.com/watch?v=VScgQEAyyX0

https://www.youtube.com/watch?v=iy31cmLAsro

https://www.youtube.com/watch?v=nZVCWkWKK70

 Завдання: § 19,  тести 

https://drive.google.com/file/d/1DfNDwx_KGgdY8Rvm0PXrdmxjQJ_2DqTb/view?usp=sharing



07.12

Ефективна комунікація

https://www.youtube.com/watch?v=RpyKvagik04

https://www.youtube.com/watch?v=ZcYzeQdB-B0

https://www.youtube.com/watch?v=SHm35gjuvSQ

Завдання: § 16,  тести відкриті до 13.12

https://vseosvita.ua/test/start/hvu380


04.12

Різноманітність та полікультурність.

https://www.youtube.com/watch?v=XrZlzk7KZWw

 Завдання: § 15, виконати тести 

https://drive.google.com/file/d/1z59lWyqNobu1omCpcORw_pvD6MRSZleJ/view?usp=sharing


30.11

Соціокультурна багатоманітність. 

https://www.youtube.com/watch?v=Cr7FMyWtAgo

https://www.youtube.com/watch?v=XrZlzk7KZWw

 Завдання: § 14, виконати тести до 07.12

https://vseosvita.ua/test/start/sub031


27.11

Контрольна робота з теми "Права і свободи людини"

Початковий рівень                                (кожне питання 0,5 бала)

1.     Виступає державним обвинувачем у суді:

А) суддя;                      б) прокурор;                         в) адвокат

2. Моральне ставлення до самого себе, внутрішнє визнання – це…

А) гідність;                       б) честь;                                 в) свобода

3. Той, хто захищає права людини - …

А) правозахисник;           б) прокурор                          в) сусід

4. З переліку виберіть групи прав, які визначають правовий статус людини і громадянина:

1) громадянські;              2) людські;                   3) культурні;           

     4) екологічні;  5) природні;                     6) політичні;              

   7) наукові;                    8) міжнародні.

5. Виберіть з переліку права першого покоління:

1) на життя;            2) на соціальне забезпечення;                 3) на гідність особи 

4) на працю;   5) на особисту недоторканість;           6) на громадянство;            

  7) на доступ до досягнень культури;      8) на свободу;             

9) на свободу віросповідань;                  10) на освіту;

11) на свободу думки;

6. Оберіть цінності на яких має ґрунтуватися співіснування людей:

1) свобода;              2) справедливість;                 3) братерство;         

     4) доброзичливість.

 

Середній рівень                                                   (кожне питання 1,5 бала)

1)    Дайте визначення поняттям: «Декларація», «честь».

 

Достатній рівень                                                    (кожне питання 1,5 бала)

1)    Назвіть документи, які захищають права дитини.

2)    Вкажіть шляхи захисту прав дитини.

 

Високий рівень                                                            (3 бала)

1.     Розгляньте ситуації та визначте, у яких з них порушено права людини і чому.

 

1)    Двоє хлопців побились в школі. Через цю бійку один із них зламав руку.

2)    Дирекція школи заблокувала учнівську сторінку зворотного зв’язку на сайті школи, тому що там учні публікували інформацію де критикували вчителів.

3)    Учителька перехопила записку, яку учень передав однокласниці, і голосно прочитала їх перед всім класом.

4)    Батько 12-річного хлопця заборонив йому користуватись Інтернетом, бо той грає агресивні війни.



16.11

Право людини та дитини в умовах збройного конфлікту.

https://www.youtube.com/watch?v=pcK1Uf8xLGA

https://www.youtube.com/watch?v=JLy0nWOMIQo

 Завдання: ознайомитись з відео та створити колаж з основними правами дітей під час збройного конфлікту


13.11

Практичне заняття

Як звертатися до європейського суду з прав людини.

https://www.youtube.com/watch?v=62J8UQlHL8M

https://www.youtube.com/watch?v=7JlJh9X-l2A

 Завдання: скласти план звернення до європейського суду зі скаргою.


09.11

Міжнародні та європейські стандарти захисту прав людини. Правозахисні організації.

https://www.youtube.com/watch?v=62J8UQlHL8M

https://www.youtube.com/watch?v=r7qmQ1tCTe8&t=14s

https://www.youtube.com/watch?v=3KN4wwAerpc

Завдання: § 13, https://vseosvita.ua/test/start/gga420


06.11

Механізм захисту прав людини та дитини.

https://www.youtube.com/watch?v=liVJkSk1sYM

https://www.youtube.com/watch?v=r7qmQ1tCTe8&t=14s

 Завдання: § 11-12, тести відкриті до 12.11

тести: https://vseosvita.ua/test/start/nxu733


02.11

Захист прав дитини

https://www.youtube.com/watch?v=PjfMHuZ7bVw

Завдання: § 12, виконати тести

https://drive.google.com/file/d/10NiV7GZsXJWVlrxIoT8x6dVJTYR4OvS5/view?usp=sharing


30.10

Права дитини.

https://www.youtube.com/watch?v=bZKgfntNTe0

https://www.youtube.com/watch?v=BWUxZk-hqq0

 Завдання:§12,  виконати тести за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/wto380



26.10

Людина і держава

https://www.youtube.com/watch?v=zi71EWaDmUM

https://docs.google.com/presentation/d/1cUbdPOCLOwp5WfXF3WY9o_d6bgaT1hVG/edit#slide=id.p5

Завдання: § 11 тести відкриті до 03.11

https://vseosvita.ua/test/start/byr719


23.10

Борці за права людини.

https://www.youtube.com/watch?v=hYtxS9aHPIE

Д/з: повідомлення про одного з борців за права людини на ваш вибір.


19.10

Класифікація прав людини. Майбутнє прав людини.

https://www.youtube.com/watch?v=k6UjXF6_H_U&t=67s&ab_channel=EdEra

https://www.youtube.com/watch?v=bUuobn9UakI&list=PLHoFYIviqzNbxWc-tt9ntsfcjO0fIOfga&index=4&ab_channel=%D0%90%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%22%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%94%D0%BE%D0%B1%D0%B0%22

https://learningapps.org/1229354

Завдання: § 10, виконати тести 

https://drive.google.com/file/d/1kDFD4e_3ImlYCMgpp20TH5Rzbc8_SIF5/view?usp=sharing


16.10

Права людини.

https://www.youtube.com/watch?v=9PeyP3KaAQA

https://www.youtube.com/watch?v=jV-wjMLCESs

https://learningapps.org/22663294  https://learningapps.org/26686492

Д/з: § 9, тести відкриті до 23.10

Тести :https://vseosvita.ua/test/start/ccl261


05.10

Рівноправність

https://www.youtube.com/watch?v=3kw7kTDK2lE

https://www.youtube.com/watch?v=y9Ej90eY7zc

Д/з: § 8, тести відкриті до 08.10

Тести https://vseosvita.ua/test/start/xap369


02.10

Людська гідність - основа природного права.

https://www.youtube.com/watch?v=y9Ej90eY7zc

https://www.youtube.com/watch?v=3kw7kTDK2lE

Д/з: § 8, тести відкриті до 05.10

Тести :https://vseosvita.ua/test/start/jcp328


28.09

Контрольні тести з теми "Особистість та її ідентичність"

https://drive.google.com/file/d/1uRj4WiRGwuh3eFk2vl4MZdBGLsTh3R-G/view?usp=sharing



25.09

Практична робота. Що означає бути українцем/українкою в часи російської збройної агресії проти України.

https://www.youtube.com/watch?v=RAE4cGL55Ck

https://www.youtube.com/watch?v=oVWiLjCAl9M

https://www.youtube.com/watch?v=_zFZ-7-FQWE

 Д/з:  виконати тести

Тести https://drive.google.com/file/d/16O8gKXfH4mjhN8jZZcNUufaRub-T5CEy/view?usp=sharing



21.09

Трансформація моделей сім'ї. 

https://docs.google.com/presentation/d/1hz2Nc0AgCFQFzRFj7e-Mxo3mrA6pPntW/edit#slide=id.p1

 Д/з: § 4, виконати тести

Тести : https://drive.google.com/file/d/1uBz2AHIXv5Gjfhc3KQdZ-B8shOZObB5x/view?usp=sharing



18.09

Молодіжні субкультури. 

https://www.youtube.com/watch?v=D2wqIppuNRI

https://www.youtube.com/watch?v=8p0YhUVxC1M

https://www.youtube.com/watch?v=W53o6cZVKcM

 Д/з: § 5, скласти розповідь про найновіші молодіжні субкультури (письмово, розповідь, презентація, буклет, плакат тощо), роботи тільки оригінали, скачані з інтернету не зараховуються


14.09

Поняття соціалізації. Етапи соціалізації.

https://www.youtube.com/watch?v=lxFv-m5CIRI

https://www.youtube.com/watch?v=-39JKgf4XzI

 Д/з: § 3-4, виконати тести до 20.09

тести   https://vseosvita.ua/test/start/dkw971



11.09

Поняття соціалізації. Етапи соціалізації.

https://www.youtube.com/watch?v=lxFv-m5CIRI

https://www.youtube.com/watch?v=-39JKgf4XzI

 Д/з: § 3, надайте письмову відповідь на питання

Назвіть, хто для вас є успішною людиною. Чому ви вважаєте її успішною? Які риси успішної людини ви виділяєте й що потрібно для того, щоб їх сформувати?



07.09

Ідентичність. Формування самоідентичності. Особиста гідність і совість.

https://www.youtube.com/watch?v=u7NO-aAnfeo&t=1s

 Д/з: § 2, тести відкриті до 13.09

Тести : https://vseosvita.ua/test/start/equ539


04.09

Індивід. Особа. Особистість. Громадянин.

https://www.youtube.com/watch?v=Q84p_YemHAs

https://docs.google.com/presentation/d/1Lx8pZTq-ZjyEIyXBClYH_a5wVOhR7g12/edit#slide=id.p10

Д/з: § 1 

Немає коментарів:

Дописати коментар