14.05
Контрольна робота з теми "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"
https://drive.google.com/file/d/1PCYDBP3_BCCRn9nJP8IRRrCmEYGqKwUL/view?usp=sharing
09.05
Лобіювання інтересів і корупція.
https://www.youtube.com/watch?v=AAy4oUeMrCc&ab_channel=VoxUkraine
https://www.youtube.com/watch?v=2TWCDuQcg08&ab_channel=Surt
Д/з §45-46, тести
https://drive.google.com/file/d/1raZYqUWeIomeM99zsUh1hd3qbp_Tr-l9/view?usp=sharing
07.05
Трудові відносини під час війни.
https://www.youtube.com/watch?v=GM-MRrGqWc8
https://www.youtube.com/watch?v=BqoiWt87HW8
Завдання:
https://drive.google.com/file/d/1kbOTD41M49INDCOaDhZkvpYh4ul-eOiQ/view?usp=sharing
02.05
Ринок праці.
https://www.youtube.com/watch?v=sG5HOk0jujA&t=10s
Д/з §44, тести відкриті до 06.05
https://vseosvita.ua/test/start/hbf149
30.04
Підприємництво.
https://www.youtube.com/watch?v=THL08fjYI4Y
https://www.youtube.com/watch?v=sUv8T57VX6Q&t=6s
Д/з §43, тести відкриті до 06.05
https://vseosvita.ua/test/start/aat291
25.04
Права споживачів
https://www.youtube.com/watch?v=KyoExUPRi_o
https://www.youtube.com/watch?v=DIQajvkHh6A
https://www.youtube.com/watch?v=2khc326fFlc&t=54s
Д/з §42, тести
https://drive.google.com/file/d/1zx9BalZCON9c6PsCDAkyTyu9UCJBUFXG/view?usp=sharing
23.04
Економіка домогосподарств.
https://www.youtube.com/watch?v=Q-LycJoucSc
Д/з § 41, тести
https://drive.google.com/file/d/13-4RBkHBdbV0f3ZmYh4i422Wg5RBC3YM/view?usp=sharing
11.04
Закони ринкової економіки, їх зміна під час війни.
Д/з опрацювати презентацію, тести відкриті до 14.04
https://vseosvita.ua/test/start/tvc004
09.04
Ринкова економіка.
https://www.youtube.com/watch?v=ZMo7X39C60Q
https://www.youtube.com/watch?v=UeZQwjpp-Q0&t=1s
тренувальні вправи - https://learningapps.org/29515968
Д/з § 40, тести відкриті до 14.04
https://vseosvita.ua/test/start/bmz658
04.04
Сталий розвиток.
https://www.youtube.com/watch?v=kPt70hYmQMM
https://www.youtube.com/watch?v=0QKSNTb7gv4
https://www.youtube.com/watch?v=Vk8M-UfCHBs
https://www.youtube.com/watch?v=liW2nTVbOgE
Д/з §38-39, тести
https://drive.google.com/file/d/1osgxXs8uHv2sLv6zi3TAjJZVr40pRAtO/view?usp=sharing
02.04
Соціальні цілі економіки.
https://www.youtube.com/watch?v=j9drBy_JjuE&t=10s
https://www.youtube.com/watch?v=SwhEwki4e50
Д/з §37, тести
https://drive.google.com/file/d/1Ja8AzyKaCrFInr9IURS7IWS9yUVipopv/view?usp=sharing
28.03
Контрольна робота з теми "Світ інформації та мас-медіа"
https://drive.google.com/file/d/15h1bbZrYp7F0HNfsAF0SjPrGzTiCDk6g/view?usp=sharing
26.03
Практична робота. Створення шкільних
масмедіа.
https://drive.google.com/drive/folders/1K9axpbUgk61HPkFCnllO0zzYRbuxujbn?usp=sharing
Д/з: створити макет газети або колажу про свій клас, фото вашого класу в посиланні.
21.03
Безпека та приватність. Кібербезпека.
https://www.youtube.com/watch?v=8X7gaBndqeU
https://www.youtube.com/watch?v=oS1G-RM3u1o
Д/з §36, тести
https://drive.google.com/file/d/19ovgENS4P62tSIb5Br_XytU1b2xxyc9i/view?usp=sharing
19.03
Інтернет.
https://www.youtube.com/watch?v=Rv4k1mmBraw
https://www.youtube.com/watch?v=PiA_N_uI5R8
https://www.youtube.com/watch?v=NOKZHMiJJ98
Д/з §36, тести
https://drive.google.com/file/d/1vafOATvuBrdM0AJSuaub16V6nsIEuP0k/view?usp=sharing
14.03
Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа.
https://www.youtube.com/watch?v=8cV3cgZ8M9s
https://www.youtube.com/watch?v=Z6aE9oQSnbA
Д/з §35, тести відкриті до 21.03
https://vseosvita.ua/test/start/cli559
12.03
Маніпулятивний вплив медіа.
https://www.youtube.com/watch?v=Z2Fu89sbKLw
https://www.youtube.com/watch?v=FpVLs8gomW0
https://www.youtube.com/watch?v=dglYe18Bk9A
Д/з § 33,34. Тести відкриті до 19.03
https://vseosvita.ua/test/start/plo130
07.03
Свобода, етика та
відповідальність.
https://www.youtube.com/watch?v=N5IoBjm2P88
https://www.youtube.com/watch?v=YHqBm6IOpZ4
Д/з § 31-32, дайте відповідь на запитання
Як ви вважаєте, в умовах війни краще висвітлювати всі події, чи лише ті, що
відображають перемоги й почуття перемоги та підвищують патріотичні
настрої? Чому ви вважаєте саме так?
05.03
Медія та демократія.
https://www.youtube.com/watch?v=VbS0DcOrDr4&list=PLHoFYIviqzNbQ28alaH4-_B_SII54udCj&index=4
https://www.youtube.com/watch?v=tVHPekNOHvE
запит на інформацію - https://cutt.ly/r8h0z8Q
Д/з § 31, тести
https://drive.google.com/file/d/1WAHvQUZSs3aHl2F_PSIFHk9l8Foyw54h/view?usp=sharing
22.02
Вплив мас-медіа на суспільство та людину.
https://www.youtube.com/watch?v=yI9I9IeQFGQ&t=4s
https://www.youtube.com/watch?v=WyjcS_fKpy8&t=24s
http://media-iq.tilda.ws/blog6
Д/з § 30, створити рекламу листівку
(або інший рекламний продукт на ваш вибір), прорекламуйте ліцей (або на ваш
вибір, щось інше)
20.02
Комунікація, інформація, медіа.
https://www.youtube.com/watch?v=yI9I9IeQFGQ&t=4s
https://www.youtube.com/watch?v=tG1QsTx3DZo
Д/з § 29, тести відкриті до 25.02
https://vseosvita.ua/test/start/ghl261
15.02
Контрольна робота з теми "Демократичне суспільство та його цінності"
https://drive.google.com/file/d/1zhovILC1iT-VuEPHtBVc9FDyBt2gVLbB/view?usp=sharing
13.02
Створення молодіжної організації.
Завдання: створити умовний проект
молодіжної або дитячої організації.
(назва, концепція, мета)
ЕТАПИ СТВОРЕННЯ
ДИТЯЧИХ ТА МОЛОДІЖНИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Створено: П'ятниця, 13 червня 2014, 08:27 | Останнє оновлення:
П'ятниця, 13 червня 2014, 08:27 | Перегляди: 8599
Засновниками дитячих
та молодіжних громадських організацій, згідно із Законом України "Про
молодіжні та дитячі громадські організації" (1998), можуть бути громадяни
України, а також іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні
на законних підставах, які досягли 15-річного віку.
Для створення
громадського об'єднання будь-якої форми необхідні:
- ініціатива особи або
групи осіб, пов'язаних спільною проблемою;
- чітке уявлення про
шляхи подолання проблеми, коло людей, зацікавлених у її розв'язанні (аналіз
ситуації);
- ознайомлення із
законодавчими актами, які регулюють порядок створення і діяльності громадських
організацій в Україні;
- визначення мети,
завдань, програм, бюджету, джерел фінансування" іміджу і пріоритетів на
найближчий час (вибір найраціональнішого способу подальших дій - стратегії);
- визначення
юридичного статусу організації: міжнародна (об'єднання,
діяльність якого поширюється на територію України і хоча б однієї іншої держави); всеукраїнська (об'єднання,
діяльність якого поширюється на територію всієї України і яке має місцеві
осередки у більшості областей); місцева (об'єднання,
діяльність якого поширюється на територію відповідної
адміністративно-територіальної одиниці або регіону; територія діяльності
самостійно визначається об'єднанням громадян).
Створення громадської
дитячої чи молодіжної організації здійснюють у кілька етапів.
1. Проведення
установчих зборів. Фактом, який свідчить про заснування нової громадської організації,
є проведення установчих зборів із не менш ніж трьома її учасниками. На
установчих зборах приймають рішення про створення об'єднання, затверджують
статутний документ, обирають керівний і ревізійний органи.
Типова процедура
проведення установчих зборів передбачає: вибори голови, секретаря, затвердження
порядку денного, до якого вносять питання про заснування організації,
затвердження статуту, обрання керівних органів. За результатами установчих
зборів складають протокол, який підписують головуючий і секретар. З моменту
підписання протоколу громадську організацію вважають заснованою, проте
приступити до виконання статутних завдань вона зможе лише після повної
легалізації.
2. Легалізація
громадської організації. Вона може здійснюватись шляхом повідомлення про
заснування організації або її реєстрації як юридичної особи в органах державної
реєстрації.
Повідомлення про
заснування є спрощеним способом легалізації громадської організації. Відповідно
до ст. 17 Закону України "Про об'єднання громадян", громадські
організації, їх спілки можуть легалізувати своє заснування шляхом письмового
повідомлення Міністерства юстиції України, місцевих органів державної
виконавчої влади, виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад.
Громадську організацію, легалізовану шляхом повідомлення про її заснування,
вписують до книги обліку громадських організацій, яку веде легалізуючий орган.
За такого способу легалізації організація не набуває статусу юридичної особи,
однак її діяльність є законною.
Статусу юридичної особи
громадська організація набуває з моменту отримання свідоцтва про державну
реєстрацію.
Громадській
організації може бути відмовлено в реєстрації, якщо її назва, статутний або
інші документи суперечать вимогам законодавства України. Зокрема, заборонено
реєстрацію об'єднань, метою яких є зміна шляхом насильства конституційного ладу
і в будь-якій протизаконній формі територіальної цілісності держави; діяльність
на користь іноземних держав; пропаганда війни, насильства, жорстокості, фашизму
та неофашизму; розпалювання національної та релігійної ворожнечі; створення
незаконних воєнізованих формувань; обмеження прав людини. Не допускається також
реєстрація громадської організації з назвою, ідентичною назві іншої
легалізованої організації.
3. Взяття на облік у
державних установах. Після отримання з реєструючого органу свідоцтва про
реєстрацію, оригіналу статуту та прошнурованого і опечатаного протоколу
установчих Зборів необхідно протягом місяця стати на облік в управлінні
статистики, пенсійному фонді, Фонді загальнообов'язкового державного
соціального страхування України на випадок безробіття, Фонді соціального
страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань
України, фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, податковій
інспекції.
4. Виготовлення
печатки. Дозвіл на виготовлення печатки та штампу організації надає дозвільна
система районного (міського) управління міліції. Отримавши дозвіл, організація
замовляє виготовлення печатки.
б. Відкриття
банківського рахунку. Для відкриття рахунку банк оформлює картку з нотаріально
засвідченими зразками підписів керівника громадської організації та бухгалтера,
яким надається право підписувати фінансові документи. Відтак укладається
договір про обслуговування банком громадської організації.
Після проходження цих
етапів організація вважається повністю зареєстрованою і може приступати до
активної громадської діяльності.
08.02
Дитячі й молодіжні громадські об'єднання.
https://www.youtube.com/watch?v=WVdWDFY0MFI
https://www.youtube.com/watch?v=Btjr2BVrOSY
https://www.youtube.com/watch?v=l2XeKN-LGjk
Д/з §28, тести відкриті до 14.02
https://vseosvita.ua/test/start/yvv426
06.02
Шкільна громада. Шкільне самоврядування.
https://www.youtube.com/watch?v=tUs9gS7Mo7s
https://www.youtube.com/watch?v=tlRpxxzSr34&t=1s
Д/з §27, надати відповіді на
питання
1. Яку роль відіграє школа в суспільстві?
2. Чому основою шкільного життя є партнерство між учнем,
учителем та батьками?
3. В чому полягає значимість громадського та учнівського
самоврядування школі?
4. Існує твердження: “Школа, в якій я навчаюсь, залежить від
мене”. Яка ваша точка зору? Чому ви так вважаєте?
5. Якою, на вашу думку, має бути сучасна школа? Чому ви так
вважаєте?
6. Чому епіграфом до теми є слова Жоржа Дантона: “Після хліба
найважливіше для народу – школа”?
01.02
Волонтерство
https://www.youtube.com/watch?v=j78Gwu4z_FU
https://www.youtube.com/watch?v=xOnX-IYrNvA
https://www.youtube.com/watch?v=-TEWYWQfGqQ
Д/з §26, виконати тести
https://drive.google.com/file/d/1GyHTx8QX8in9UiHiEMS1zlDsn4OIriG9/view?usp=sharing
30.01
Громадянська участь у демократизації суспільства.
https://www.youtube.com/watch?v=9QwxRIw0N4Q
https://www.youtube.com/watch?v=pnjxGQHYZlg
Завдання: § 26, тести відкриті до 05.02
https://vseosvita.ua/test/start/ase880
25.01
Громада.
https://www.youtube.com/watch?v=jUdWPAELGyQ
https://www.youtube.com/watch?v=EmHzSN509q8
Завдання: § 24, перерахуйте які громадські організації існують в нашому регіоні (Дніпропетровська обл.), та запропонуйте які організації потрібно утворити
23.01
Громадянське суспільство
https://www.youtube.com/watch?v=kR6VwMTFiFk
https://www.youtube.com/watch?v=WYcqStEVxv8
Завдання: § 23, тести відкриті до 30.01
https://vseosvita.ua/test/start/dfi982
18.01
Політичні партії та громадські організації.
Завдання: § 22, тести
https://drive.google.com/file/d/13lGWXyTC0P2-bceRVzhbogx6FgLk7L6s/view?usp=sharing
16.01
Виборче право.
https://www.youtube.com/watch?v=D-hGLld_F_Y
https://www.youtube.com/watch?v=6LSkwgvISK4
Завдання: § 21, тести відкриті до 23.01
https://vseosvita.ua/test/start/xin910
28.12
Демократична держава
https://www.youtube.com/watch?v=ULYxacRbT94
https://www.youtube.com/watch?v=TNiFO5KVgN8
Завдання: § 20
25.12
Контрольна робота з теми "Людина в соціокультурному просторі"
тести будуть закриті 29.12
https://vseosvita.ua/test/start/yyd817
21.12
Толерантність та інклюзія.
https://www.youtube.com/watch?v=9bRN1vwjLK0
https://www.youtube.com/watch?v=CY_WgE-WRT0
Завдання: § 18, виконати тести
https://drive.google.com/file/d/1e-GVLeO3Z3cnh55j6OmiuejyYWoY-WBC/view?usp=sharing
18.12
Стереотипи та упередження.
https://www.youtube.com/watch?v=m9ZW76wV0dY
https://www.youtube.com/watch?v=FBScTc4g8Yo
https://www.youtube.com/watch?v=3n9x1cwqi2w
Завдання: § 17-18, тести відкриті до 24.12
https://vseosvita.ua/test/start/gau932
14.12
Практична робота. Громадянський опір збройній агресії рф в Україні.
https://www.youtube.com/watch?v=qn9EepJreeA
https://www.youtube.com/watch?v=xNUo8bEWfYU
Д/З: виконати тести
https://drive.google.com/file/d/1OmTGMfJ074b-SEKyGxyTKAkC5FlGnsUh/view?usp=sharing
11.12
Конфлікт.
https://www.youtube.com/watch?v=VScgQEAyyX0
https://www.youtube.com/watch?v=iy31cmLAsro
https://www.youtube.com/watch?v=nZVCWkWKK70
Завдання: § 19, тести
https://drive.google.com/file/d/1DfNDwx_KGgdY8Rvm0PXrdmxjQJ_2DqTb/view?usp=sharing
07.12
Ефективна комунікація
https://www.youtube.com/watch?v=RpyKvagik04
https://www.youtube.com/watch?v=ZcYzeQdB-B0
https://www.youtube.com/watch?v=SHm35gjuvSQ
Завдання: § 16, тести відкриті до 13.12
https://vseosvita.ua/test/start/hvu380
04.12
Різноманітність та полікультурність.
https://www.youtube.com/watch?v=XrZlzk7KZWw
Завдання: § 15, виконати тести
https://drive.google.com/file/d/1z59lWyqNobu1omCpcORw_pvD6MRSZleJ/view?usp=sharing
30.11
Соціокультурна багатоманітність.
https://www.youtube.com/watch?v=Cr7FMyWtAgo
https://www.youtube.com/watch?v=XrZlzk7KZWw
Завдання: § 14, виконати тести до 07.12
https://vseosvita.ua/test/start/sub031
27.11
Контрольна робота з теми "Права і свободи людини"
Початковий рівень (кожне питання 0,5 бала)
1.
Виступає
державним обвинувачем у суді:
А) суддя; б) прокурор; в) адвокат
2.
Моральне ставлення до самого себе, внутрішнє визнання – це…
А) гідність; б)
честь; в)
свобода
3.
Той, хто захищає права людини - …
А) правозахисник; б)
прокурор в) сусід
4.
З переліку виберіть групи прав, які визначають правовий статус людини і
громадянина:
1) громадянські; 2) людські; 3) культурні;
4) екологічні; 5) природні; 6) політичні;
7) наукові; 8) міжнародні.
5.
Виберіть з переліку права першого покоління:
1) на життя; 2) на соціальне забезпечення; 3) на гідність особи
4) на працю; 5) на особисту недоторканість; 6) на громадянство;
7) на доступ до досягнень культури; 8) на свободу;
9) на свободу віросповідань; 10) на освіту;
11) на свободу думки;
6.
Оберіть цінності на яких має ґрунтуватися співіснування людей:
1) свобода; 2) справедливість; 3) братерство;
4)
доброзичливість.
Середній
рівень (кожне питання 1,5 бала)
1) Дайте визначення поняттям:
«Декларація», «честь».
Достатній
рівень (кожне питання 1,5 бала)
1)
Назвіть
документи, які захищають права дитини.
2)
Вкажіть
шляхи захисту прав дитини.
Високий
рівень (3 бала)
1.
Розгляньте
ситуації та визначте, у яких з них порушено права людини і чому.
1)
Двоє хлопців побились в школі.
Через цю бійку один із них зламав руку.
2)
Дирекція школи заблокувала
учнівську сторінку зворотного зв’язку на сайті школи, тому що там учні
публікували інформацію де критикували вчителів.
3)
Учителька перехопила записку, яку
учень передав однокласниці, і голосно прочитала їх перед всім класом.
4)
Батько 12-річного хлопця заборонив
йому користуватись Інтернетом, бо той грає агресивні війни.
16.11
Право людини та дитини в умовах збройного конфлікту.
https://www.youtube.com/watch?v=pcK1Uf8xLGA
https://www.youtube.com/watch?v=JLy0nWOMIQo
Завдання: ознайомитись з відео та створити колаж з основними правами дітей під час збройного конфлікту
13.11
Практичне заняття.
Як звертатися до європейського суду з прав людини.
https://www.youtube.com/watch?v=62J8UQlHL8M
https://www.youtube.com/watch?v=7JlJh9X-l2A
Завдання: скласти план звернення до європейського суду зі скаргою.
09.11
Міжнародні та європейські стандарти захисту прав людини. Правозахисні організації.
https://www.youtube.com/watch?v=62J8UQlHL8M
https://www.youtube.com/watch?v=r7qmQ1tCTe8&t=14s
https://www.youtube.com/watch?v=3KN4wwAerpc
Завдання: § 13, https://vseosvita.ua/test/start/gga420
06.11
Механізм захисту прав людини та дитини.
https://www.youtube.com/watch?v=liVJkSk1sYM
https://www.youtube.com/watch?v=r7qmQ1tCTe8&t=14s
Завдання: § 11-12, тести відкриті до 12.11
тести: https://vseosvita.ua/test/start/nxu733
02.11
Захист прав дитини
https://www.youtube.com/watch?v=PjfMHuZ7bVw
Завдання: § 12, виконати тести
https://drive.google.com/file/d/10NiV7GZsXJWVlrxIoT8x6dVJTYR4OvS5/view?usp=sharing
30.10
Права дитини.
https://www.youtube.com/watch?v=bZKgfntNTe0
https://www.youtube.com/watch?v=BWUxZk-hqq0
Завдання:§12, виконати тести за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/wto380
26.10
Людина і держава
https://www.youtube.com/watch?v=zi71EWaDmUM
https://docs.google.com/presentation/d/1cUbdPOCLOwp5WfXF3WY9o_d6bgaT1hVG/edit#slide=id.p5
Завдання: § 11 тести відкриті до 03.11
https://vseosvita.ua/test/start/byr719
23.10
Борці за права людини.
https://www.youtube.com/watch?v=hYtxS9aHPIE
Д/з: повідомлення про одного з борців за права людини на ваш вибір.
19.10
Класифікація прав людини. Майбутнє прав людини.
https://www.youtube.com/watch?v=k6UjXF6_H_U&t=67s&ab_channel=EdEra
https://learningapps.org/1229354
Завдання: § 10, виконати тести
https://drive.google.com/file/d/1kDFD4e_3ImlYCMgpp20TH5Rzbc8_SIF5/view?usp=sharing
16.10
Права людини.
https://www.youtube.com/watch?v=9PeyP3KaAQA
https://www.youtube.com/watch?v=jV-wjMLCESs
https://learningapps.org/22663294 https://learningapps.org/26686492
Д/з: § 9, тести відкриті до 23.10
Тести :https://vseosvita.ua/test/start/ccl261
05.10
Рівноправність
https://www.youtube.com/watch?v=3kw7kTDK2lE
https://www.youtube.com/watch?v=y9Ej90eY7zc
Д/з: § 8, тести відкриті до 08.10
Тести https://vseosvita.ua/test/start/xap369
02.10
Людська гідність - основа природного права.
https://www.youtube.com/watch?v=y9Ej90eY7zc
https://www.youtube.com/watch?v=3kw7kTDK2lE
Д/з: § 8, тести відкриті до 05.10
Тести :https://vseosvita.ua/test/start/jcp328
28.09
Контрольні тести з теми "Особистість та її ідентичність"
https://drive.google.com/file/d/1uRj4WiRGwuh3eFk2vl4MZdBGLsTh3R-G/view?usp=sharing
25.09
Практична робота. Що означає бути українцем/українкою в часи російської збройної агресії проти України.
https://www.youtube.com/watch?v=RAE4cGL55Ck
https://www.youtube.com/watch?v=oVWiLjCAl9M
https://www.youtube.com/watch?v=_zFZ-7-FQWE
Д/з: виконати тести
Тести https://drive.google.com/file/d/16O8gKXfH4mjhN8jZZcNUufaRub-T5CEy/view?usp=sharing
21.09
Трансформація моделей сім'ї.
https://docs.google.com/presentation/d/1hz2Nc0AgCFQFzRFj7e-Mxo3mrA6pPntW/edit#slide=id.p1
Д/з: § 4, виконати тести
Тести : https://drive.google.com/file/d/1uBz2AHIXv5Gjfhc3KQdZ-B8shOZObB5x/view?usp=sharing
18.09
Молодіжні субкультури.
https://www.youtube.com/watch?v=D2wqIppuNRI
https://www.youtube.com/watch?v=8p0YhUVxC1M
https://www.youtube.com/watch?v=W53o6cZVKcM
Д/з: § 5, скласти розповідь про найновіші молодіжні субкультури (письмово, розповідь, презентація, буклет, плакат тощо), роботи тільки оригінали, скачані з інтернету не зараховуються
14.09
Поняття соціалізації. Етапи соціалізації.
https://www.youtube.com/watch?v=lxFv-m5CIRI
https://www.youtube.com/watch?v=-39JKgf4XzI
Д/з: § 3-4, виконати тести до 20.09
тести https://vseosvita.ua/test/start/dkw971
11.09
Поняття соціалізації. Етапи соціалізації.
https://www.youtube.com/watch?v=lxFv-m5CIRI
https://www.youtube.com/watch?v=-39JKgf4XzI
Д/з: § 3, надайте письмову відповідь на питання
Назвіть, хто для вас є успішною людиною. Чому ви вважаєте її успішною? Які риси успішної людини ви виділяєте й що потрібно для того, щоб їх сформувати?
07.09
Ідентичність. Формування самоідентичності. Особиста гідність і совість.
https://www.youtube.com/watch?v=u7NO-aAnfeo&t=1s
Д/з: § 2, тести відкриті до 13.09
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/equ539
04.09
Індивід. Особа. Особистість. Громадянин.
https://www.youtube.com/watch?v=Q84p_YemHAs
https://docs.google.com/presentation/d/1Lx8pZTq-ZjyEIyXBClYH_a5wVOhR7g12/edit#slide=id.p10
Д/з: § 1
Немає коментарів:
Дописати коментар