Алгебра 10 клас

13.06.2025 

Урок № 54. Підсумковий урок

Домашнє завдання: 


Перегляньте навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=FK1DNmDIKWw 

11.06.2025 

Урок № 51. Підсумковий урок

Домашнє завдання: 

1. Переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=cLM5aLNJ8LA

09.06.2025 

Урок № 53. Підсумкова контрольна робота за рік

Домашнє завдання: 

1. Виконати завдання контрольної роботи


Підсумкова контрольна робота за рік


Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна правильна.

Оберіть правильну, на вашу думку, відповідь та запишіть у зошиті номер завдання, розв’язок

та відповідну літеру.

1. (0,5б.) Знайдіть корені рівняння  = -1

А)            Б)               В)            Г) 

 2. (0,5б.) Подайте у вигляді степеня вираз        

А                               Б                               В                               Г.

3(0,5б.) Знайдіть область визначення функції 

 А) (-                        Б)                          В) (-                       Г ).

4. (0,5б.) Обчисліть 

 А)                                   Б)                                  В)                                 Г) .

5. (0,5б.) Яке з рівнянь має розв′язки?

А)  = -3                  Б) сtgx = 95,8                  В) cosx + 2 = 3,2                Г)  .

6. (0,5б.) Знайдіть кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції  у точці з абсцисою 

А) 3                                   Б) -3                                 В) -1                                     Г) 1.

 

7. (по 0,5б. за відповідність) Установіть відповідність між функцією у(х) (А-Г)  та її похідною  у′(х)  (1-5). У зошиті запишіть відповідь (наприклад, А – 1 і т.д.)

А)                         1)   

Б)                      2) 

В)                         3) 

Г)                            4)       

                                                    5) .

 

8. (1б.)   Розв′яжіть нерівність               

9. (1б.)   Подайте у вигляді степеня з раціональним показником .

10(1б.) Спростіть вираз  .

11.(2б.)  Знайдіть проміжки зростання і спадання та точки екстремуму функції          .

12. (2б.) Розв′яжіть рівняння  

06.06.2025 

Урок № 52. Повторення: Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання: 

  1. Розв'яжіть рівняння: 2cos2x−3sinx=0

  2. Розв'яжіть рівняння: 4x−32x−10=0

  3. Розв'яжіть нерівність: log3​(x2−4x) ≤ log3​(x+6)

02.06.2025 

Урок № 51. Повторення: Похідна та її застосування

Домашнє завдання: 

1. Повторити вивчене – Розділ 3, стор. 125

2. Виконати вправи № 414, 452, 479 - стор. 131, 143, 153


30.05.2025 

Урок № 50. Повторення: Тригонометричні функції

Домашнє завдання: 

1. Повторити вивчене – розділ 2, стор. 40

2. Виконати тест 3 - стор. 123


26.05.2025 

Урок № 49. Повторення: Функції, їхні властивості та графіки

1. Виконати завдання:

Побудуйте графіки функцій та опишіть їх властивості (область визначення, область значень, нулі,

проміжки зростання/спадання, проміжки знакосталості):

 а) y=−2x+1 

б) y=x2−4 

в) y=x/6​ 

г) y=x+1

23.05.2025 

Урок № 48. Контрольна робота № 4 з теми «Похідна та її застосування»

  1. Виконати завдання контрольної роботи


Контрольна робота № 4 

з теми «Похідна та її застосування»


  • Завдання 1-8. Кожне правильне завдання оцінюється у 0,5 бали.

Завдання 1. Обчислити похідну функції: у = 2х2-4х

Завдання 2. Обчислити похідну функції: у = х24-х2

Завдання 3. Обчислити похідну функції:  у=sin х-  х

Завдання 4.  Обчислити похідну функції: у = х∙sin х

Завдання 5. Обчислити похідну функції: у = х+1х-1

Завдання 6. Знайти у’(2), якщо у = 3+4

Завдання 7. Матеріальна точка рухається за законом S = 3t2+3t-1. Знайти миттєву швидкість якщо         t0 = 3 cек

Завдання 8. Знайти кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції у= 2-х3+1, в точці  x0=-1

  • В завданнях 9-12, поставити у відповідність завдання (1 – 4) та його розв’язок  (А – Д). Кожне правильне завдання оцінюється у 1 бал.


Завдання 9. Встановити відповідність між функцією та її похідною:

1.   (2х3-12х2+18х+5)

А.     Дорівнює: 12x-4x+20x3

2.   ( х33+2-х4-1)

Б.      Дорівнює: x2+8x-4x3

3.   (х-2+5х4+2)

В.      Дорівнює: -4x2-9x2-1

4.  ( 4х-3-х+1)

Г.       Дорівнює: 6x2-24x+18


Д.      Дорівнює: 4x-9x2-1

Завдання 10. Встановити проміжки зростання функції 

1.  у=x2

А.      (-∞;0,5)

2.  у=х3+x2

Б.      (-23;0)∪(0; +∞) 

3.  у=х+x2

В.       (-12;+∞)

4.  у=x2-х3

Г.     (0;23)   


Д.       (0,5; +∞)

Завдання 11. Поставити у відповідність функцію та її екстремуми: 

1.  у=x2

А.   xmin= 0,5    

2.  у=х3+x2

Б.    xmin=0 xmax=23

3.  у=х+x2

В.    xmin=-0,5  

4.  у=x2-х3

Г.    xmin 0; xmax=1,5


Д.    xmin= -23

Завдання 12. Знайти максимальне та мінімальне значення функції на проміжку -2;1

1.   у=x2

А. уmax= 6      ymin-14  

2.    у=х3+x2

Б.  уmax= 12      ymin= 0    

3.  у=х+x2

В. уmax=  2     ymin=   -4 

4.  у=x2-х3

Г.  уmax= 2      ymin-14  


Д.  уmax=  6     ymin14  


  • Завдання 13-14 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, якщо потрібно проілюструвати розв’язання рисунком. Кожне правильне завдання оцінюється у 2 бали.

Завдання 13. 

Порівняти f´(x) -g´x з нулем, якщо f´x=х3-14х4-1, а g´x=3-х4

Завдання 14. Дослідити функцію та побудувати її графік: у=х4-2-9

19.05.2025 

Урок № 47. Розв’язування задач і вправ

1. Перевірте, як засвоїли матеріал (готуємося до контрольної роботи) – дайте відпові на контрольні запитання (усно) – стор. 160

2. Виконати вправи: Тестові завдання до розділу 3 – варіант 1 – стор. 160-161


16.05.2025 

Урок № 46. Розв’язування задач і вправ

  1. Виконати завдання:

Завдання 1: "Слідопит Функції"

  • Умова: Вам задано "зашифровану" функцію у вигляді її похідної: f′(x)=3x2−6x. Відомо, що графік функції f(x) проходить через точку (2,5).

  • Запитання: 

    1. Відновіть формулу самої функції f(x).

    2. Знайдіть проміжки зростання та спадання функції f(x).

    3. Визначте координати точок локального екстремуму функції f(x) та їхній характер (максимум чи мінімум).

    4. Побудуйте ескіз графіка функції f(x), враховуючи знайдені характеристики.

Завдання 2: "Гірка для Скейтбордиста"

  • Умова: Форма профілю гірки для скейтбордиста описується функцією h(x)=1/3*​x3−2x2+3x+1, де x – горизонтальна відстань, а h(x) – висота.

  • Запитання: 

    1. Визначте, на яких ділянках гірка піднімається, а на яких – спускається.

    2. Знайдіть точки, де нахил гірки є нульовим (горизонтальні ділянки). Яку висоту має гірка в цих точках?

    3. Чи є на профілі гірки найвищі або найнижчі точки? Якщо так, визначте їхні координати.

    4. Яким буде нахил гірки в точці з горизонтальною координатою x=4? Чи буде скейтбордист у цій точці прискорюватися чи сповільнюватися (у вертикальному напрямку)?

12.05.2025 

Урок № 45. Розв’язування задач і вправ

1. Повторити § 26  - стор. 155-157

2. Виконати вправи:

1) Знайдіть найбільше і найменше значення функції f(х) = х3 + Зх2 - 9х - 10 на проміжку [-4; 4].

2) Знайдіть найбільше і найменше значення функції якщо х [0; 1].


09.05.2025 

Урок № 44. Найбільше і найменше значення функції на проміжку

1. Опрацювати § 26  - стор. 155-157

2. Виконати вправи: № 484 – стор. 158


05.05.2025 

Урок № 43. Застосування похідної до дослідження функцій за допомогою похідної та побудови графіків

1. Повторити § 26  - стор. 153-155

2. Виконати вправи: № 489 – стор. 159


25.04.2025 

Урок № 42. Застосування похідної до дослідження функцій за допомогою похідної

та побудови графіків

1. Опрацювати § 26  - стор. 153-155

2. Виконати вправи: № 482 – стор. 158


21.04.2025 

Урок № 41. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

  1. Виконати вправи:

  1. Знайти екстремуми функції f(x)=x2/x−1

  2. Знайди інтервали монотонності функції f(x)=7+2x2/x

  3. Доведи, що функція монотонна на усій числовій прямій і вкажи характер монотонності: y=4x7+2x9−4

18.04.2025 

Урок № 40. Екстремуми функцій

1. Опрацювати § 25  - стор. 147-151

2. Виконати вправи: № 469, 471, 480 – стор. 152-153

14.04.2025 

Урок № 39. Ознаки знакосталості функції. Достатні умови зростання і спадання функції.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення та правила – §24, стор. 143-145

2. Виконати вправи № 458, 461 - стор. 146

11.04.2025 

Урок № 38. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

1. Виконати завдання:

1. Знайдіть похідні функцій:

  • a) f(x) = 5x³ - 2x² + 7x - 1

  • b) g(x) = sin(x) + cos(x)

  • c) k(x) = ln(x) / x

  • e) p(x) = (3x - 2)4

2. Застосуйте правила знаходження похідних:

  • a) Знайдіть похідну добутку функцій: f(x) = (x² + 1) * sin(x)

  • b) Знайдіть похідну частки функцій: g(x) = (x + 1) / (x - 1)

  • c) Знайдіть похідну складеної функції: h(x) = √(2x + 3)

3. Знайдіть значення похідної в точці:

  • a) f(x) = x³ - 4x² + 5, f'(2) = ?

  • b) g(x) = sin(x), g'(π/2) = ?


07.04.2025 

Урок № 37. Похідні елементарних функцій. Правила знаходження похідних.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити таблицю похідних – стор. 139

2. Виконати вправи № 437, 439  - стор. 141-142



04.04.2025 

Урок № 36. Похідні елементарних функцій. Правила знаходження похідних.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення та правила– §23, стор. 138

2. Виконати вправи № 434, 435 (1,4),  - стор. 141

31.03.2025 

Урок № 35. Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила – §21, 22 стор. 125, 131

  2. Виконати вправи: № 417, 418, 419 – стор. 136

28.03.2025 

Урок № 34. Контрольна робота № 3 «Тригонометричні функції»

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання контрольної роботи


Контрольна робота № 3 «Тригонометричні функції»

1.Знайди sin 135 ͦ , cos 60  ͦ, tg 2, ctg 6 .

2. Кутом якої чверті є кут 3, 20, -9.

3. Знайди значення виразів:

      1) cos245 ͦ + sin245 ͦ  ;     2) tg5ctg5;

      3) cos (270  ͦ- );                4) ctg (360  ͦ+ ).

4. Обчисли:  1)  cos 1500 ∙ tg 30  ͦ  ;         2) 3cos30  ͦ + 2ctg270  ͦ.

5. Знайди значення виразу 

   1) 3cos – sin3, якщо α=3 ;     2) 6cos 60 ̊  - 4sin150 ̊ ;        

   3) 5cos  - 2sin, якщо = 2 ;     

  4) 3cos - sin3, якщо = 3.

6. Побудуй графік функції у = sinx – 2. За графіком знайди нулі функції..

7. Спрости вирази і знайди їх значення

1)  sin⁡(α+β)2sin α-β +4cos⁡(α+β),  якщо α=3 , β=6 .

            2)  1-2sin3αcos⁡(-3α)cos3α+sin⁡(-3α)

  1. Розв’язати рівняння:

а) 

б) 

в)

24.03.2025 

Урок № 33. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

  1. Виконати тестові завдання до розділу Тест 1 – стор. 122

21.03.2025 

Урок № 32. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §20, стор. 117-120

  2. Виконати вправи: № 398, 399, 400 – стор. 120-121

17.03.2025 

Урок № 31. Найпростіші тригонометричні рівняння

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §18,19, стор. 108, 112

  2. Виконати вправи № 372 (1, 3, 5, 10), 380, 382 (1, 3, 5)- стор. 112, 115

14.03.2025 

Урок № 30. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила  – §17, стор. 102-103

  2. Виконати вправи: № 351, 360 – стор. 104-105

10.03.2025 

Урок № 29. Властивості та графіки функцій y=x , y=x

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §17, стор. 102-103

  2. Виконати вправи № 354, 359 - стор. 105


28.02.2025 

Урок № 28. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила  – §16, стор. 96-99

  2. Виконати вправи: 

  1. Знайди найменший додатний період функції y=3cos23x

  2. Обчисліть  якщо α = π/2.

  3. Спростіть вираз

 

 


24.02.2025 

Урок № 27. Властивості та графіки функцій y=sin x , y=cos x

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §16, стор. 96-99

  2. Виконати вправи № 330, 331, 338 - стор. 100

21.02.2025 

Урок № 24. Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення та правила  – §15, стор. 89-93

2. Виконати вправи № 307, 313 - стор. 94

17.02.2025 

Урок № 23. Контрольна робота № 2 «Тригонометричні функції числового аргументу»

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання контрольної  роботи

Контрольна робота №

«Тригонометричні функції числового аргументу»

Початковий і середній рівні

1.  Спростіть вираз  6 – sin2α – cos2α

2. Обчисліть значення виразу  ctg 315º

3. Знайдіть радіанну міру кута  75º

4. Знайдіть значення виразу  cos29ºcos119º + sin29ºsin119º

     5. Знайдіть значення виразу  sin2   + cos2 - (cos2 - sin2 )2


6. Знайдіть значення виразу  cos125º + cos55º. 


Достатній рівень

7. Знайдіть  cosα, якщо  sinα = -45   і -2<α<2π  

                

8. Спростіть вираз                           

Високий рівень

9. Доведіть тотожність  cos 4α – sin 4α∙ctg 2α = -1.

14.02.2025 

Урок № 24. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

1. Виконати вправи № 298, 300 - стор. 88


10.02.2025 

Урок № 23. Розв’язування задач і вправ

Домашнє завдання: 

1. Вивчити формули  – §14, стор. 85

2. Виконати вправи № 287, 289, 292 - стор. 87


07.02.2025 

Урок № 22. Розв’язування задач і вправ

Домашнє завдання: 

1. Виконати вправи № 241 (1,2); № 258 (1, 4); № 275 (1, 4) - стор. 78, 81, 84


03.02.2025 

Урок № 21. Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні формули за темою уроку – §11-13, стор. 76, 79, 82

  2. Розв’яжіть задачі: № 238 (1,2); № 256 (1, 5); № 272 (1,2) – стор. 77, 80, 83


31.01.2025 

Урок № 20. Формули зведення

Домашнє завдання: 

1. Вивчити формули зведення (таблиця 7, 8) – §9, стор. 65, 67

2. Виконати вправи № 188, 200 - стор. 68-69

27.01.2025 

Урок № 19. Основні співвідношенн між тригонометричними функціями одного аргументу

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні формули за темою уроку – §10, стор. 70-71

  2. Розглянути задачі 1-4 – стор. 71-72

  3. Розв’яжіть задачі: № 210, 217, 225 (1, 9, 10) – стор. 73-75

24.01.2025 

Урок № 18. Тригонометричні функції числового аргументу

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення – §8, стор. 59

2. Виконати вправи № 168, 172 - стор. 62


20.01.2025 

Урок № 17. Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Радіанне вимірювання кутів.

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні поняття за темою уроку – §5, стор. 41; §6, стор. 49; §7, стор. 55

  2. Розв’яжіть задачі: № 99 –стор. 46; № 139 – стор. 54; № 158 – стор. 58


25.12.2024 

Урок № 16. Підсумковий урок за І семестр

Пропоную вибрати теми проєктів з математики,
які передбачають виконання дослідницької діяльності з алгебри та геометрії
та результати роботи представити на першому уроці в ІІ семестрі.
  1. Велике мистецтво і життя Джероламо Кардано.

  2. Великі математики старовини

  3. Використання графіків функцій для вирішення завдань.

  4. Геометричні моделі в природознавстві.

  5. Геометрія багатогранників

  6. Геометрія Евкліда як перша наукова система.

  7. Геометрія Лобачевского

  8. Графіки елементарних функцій в малюнках

  9. Діофантове рівняння.

  10. Загадки піраміди

Золота пропорція

18.12.2024

Урок № 15. Контрольна робота № 1 з теми «Функції, їхні властивості та графіки»

Домашнє завдання:

1.      Виконайте завдання контрольної роботи

Контрольна робота № 1 з теми «Функції, їхні властивості та графіки»

І частина – тестова;

Пройдіть тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-z-temi-funkci-h-vlastivosti-ta-grafiki-1799538.html




11.12.2024

Урок № 14. Розв’язування вправ

1.      1.Виконайте в зошиті: № 4.39, 4.41, 4.44

      

1    2.  Готуємося до контрольної роботи


04.12.2024

Урок № 13. Розв’язування вправ

1.      Виконайте тестові завдання https://naurok.com.ua/test/irracionalni-rivnyannya-14213.html  


20.11.2024

Урок № 11. Застосування властивостей кореня n-го степеня до розв’язування ірраціональних рівнянь

Опрацювати теоретичний матеріал https://www.miyklas.com.ua/p/algebra/10-klas/chislovi-funktciyi-14346/poniattia-korenia-n-go-stepenia-z-diisnogo-chisla-15380/re-56b752a9-dcf9-487d-a14c-486a9df5a7fb



13.11.2024

Урок № 10. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1.      Виконати завдання:

-          https://learningapps.org/view2761687

-          https://wordwall.net/resource/71615435

30.10.2024

Урок №9. Степеневі функції, їхні властивості та графіки

Домашнє завдання:

1. Підручник §4 – стор. 33 (повторити)

2. В рамках підготовки до НМТ пройдіть тестування:

- https://iznotest.info/stepenevi-funktsiyi-ta-yih-vlastivosti-irratsionalni-rivnyannya-nerivnosti-ta-

yih-sistemi/

- https://naurok.com.ua/test/funkci-hni-vlastivosti-ta-grafiki-povtorennya-26972.html

23.10.2024

Урок №8. Степеневі функції, їхні властивості та графіки

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео   https://www.youtube.com/watch?v=GJbaUb1S8Xk&list=PLeb-UxVXmUb45lEJai1cD6NavofzSibVB&index=5

2.       Підручник §4 – стор. 33 (прочитати, вивчити властивості)

3.      Дайте відповіді на контрольні запитання – стор. 38 (письмово)

4.      Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/stepeneva-funkciya-vlastivosti-ta-grafik-606531.html

 

16.10.2024

Урок №7. Степінь з раціональним показником та його властивості

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=3-9iaQ1XiNc&list=PLeb-UxVXmUb45lEJai1cD6NavofzSibVB&index=4

2.      Підручник §3 – стор. 28-29 (прочитати, вивчити властивості)

3.      Виконайте у зошиті 56, 58, 60 – стор. 31

09.10.2024

Урок №5. Розв’язування вправ. Тематична самостійна робота.

Домашнє завдання:

Виконати завдання самостійної роботи з теми Функції. Степенева функція.

02.10.2024

Урок №5. Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості.

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео:  https://www.youtube.com/watch?v=3-9iaQ1XiNc&list=PLeb-UxVXmUb45lEJai1cD6NavofzSibVB&index=4

2.      Підручник: § 2 – стор. 21-25, вивчити властивості арифметичного кореня n-го степеня – п.3

3.      Виконати в зошиті: № 40, 46 – стор. 26-27

4.      Готуємося до підсумкової роботи

25.09.2024

Урок №4. Степенева функція з натуральним та цілим показником

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео   https://www.youtube.com/watch?v=GJbaUb1S8Xk&list=PLeb-UxVXmUb45lEJai1cD6NavofzSibVB&index=5 

2.      Підручник: §4 – стор. 33-36

3.      Виконайте у зошиті 79, 81, 85 (1, 4, 6) – стор. 36-37

18.09.2024

Урок №3. Розв’язування вправ.

1. Перегляньте відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=lNscxbLQSUc&list=PLeb-UxVXmUb45lEJai1cD6NavofzSibVB&index=2

2)  https://www.youtube.com/watch?v=4zZPWSy9lYY&list=PLeb-UxVXmUb45lEJai1cD6NavofzSibVB&index=3

2. Виконайте у зошиті 24, 27, 31, 32 – стор. 19-20


11.09.2023

Урок №2. Способи задання функцій . Парні та непарні функції. Розв’язування вправ.

 

Домашнє завдання:

1. Перегляньте відео 

1) https://www.youtube.com/watch?v=lNscxbLQSUc&list=PLeb-UxVXmUb45lEJai1cD6NavofzSibVB&index=2

2) https://www.youtube.com/watch?v=4zZPWSy9lYY&list=PLeb-UxVXmUb45lEJai1cD6NavofzSibVB&index=3

2. Підручник §1 стор. 13-15; (знати відповіді на запитання з рубрики «Пригадайте головне» № 1-7 – стор. 16)

3. Виконайте у зошиті11, 13, 15, 17 – стор. 17-18


04.09.2023

ТЕМА 1. Функції. Степенева функція

Урок №1. Числові функції та їх властивості. Область визначення та множина значень.

1.      Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=-YuUIyG1XPU&list=PLeb-UxVXmUb45lEJai1cD6NavofzSibVB&index=1

2.      Підручник §1 вивчити основні означення за темою уроку –  стор. 9-14

3.      Виконайте у зошиті № 6, 8, 10 – стор. 17-18

 

 

Посилання на урок

https://meet.google.com/jqm-irnw-uuf     

Немає коментарів:

Дописати коментар