Геометрія 10 клас

23.04.2025 

Урок № 45. Повторення: Паралельність і перпендикулярність прямих і площин у просторі

Домашнє завдання:

  1. Виконати завдання

  1. https://wordwall.net/uk/resource/28396989 

  2. https://wordwall.net/uk/resource/53573493 

  3. https://wordwall.net/uk/resource/34700383 

16.04.2025 

Урок № 44. Контрольна робота № 5 з теми «Вектори та координати»

Домашнє завдання:

  1. Виконати завдання контрольної роботи:



Контрольна робота № 5 

з теми «Вектори та координати»


І частина. ТЕСТИ (кожне завдання оцінюється в 0,5 б.)

  1. Яка з наведених точок належить площині Oxy? 

а) (3;−2;5)   б) (0;4;−1)   в) (−1;0;7)   г) (2;−3;0)

  1. Знайдіть координати вектора AB, якщо A(1;−2;3) і B(−4;0;5). 

а) (−5;2;2)   б) (5;−2;−2)   в) (−3;−2;8)   г) (3;2;−8)

  1. Дано вектори a=(2;−1;4) і b=(−3;2;1). Знайдіть координати вектора c=2a+b. 

а) (1;0;9)     б) (7;−4;7)    в) (4;−2;8)   г) (−6;4;2)

  1. Знайдіть модуль вектора m=(−2;3;6). 

а) 5      б) 7     в) 29​     г) 49

  1. При якому значенні n вектори p​=(4;−2;n) і q​=(−6;3;−9) є колінеарними? 

а) 3     б) −3     в) 12     г) −12

  1. Знайдіть скалярний добуток векторів u=(1;−5;2) і v=(3;1;−4). 

а) −6      б) 6     в) −10    г) 10

  1. Який кут утворюють вектори a і b, якщо їх скалярний добуток дорівнює нулю? 

а) гострий      б) прямий       в) тупий      г) розгорнутий

  1. Знайдіть відстань між точками M(0;−1;2) і N(3;2;−1). 

а) 14​     б) 22​     в) 18​     г) 4

  1. Які координати має середина відрізка KL, якщо K(−5;1;−3) і L(1;−7;5)? 

а) (−2;−3;1)     б) (−3;−6;2)      в) (3;4;−4)      г) (−4;8;−8)

  1. Яке з наведених рівнянь є рівнянням площини, паралельної осі Oz? 

а) x+y+z=0      б) z=5       в) 2x−y=7       г) x=y

ІІ частина. Текстові задачі

  1. (2 б.) Задано точки A(3;−1;2) і B(−1;2;4). 

а) Знайдіть координати вектора AB. 

б) Знайдіть довжину вектора AB. 

в) Знайдіть координати середини відрізка AB.

  1. (2 б.) Дано вектори a(2;−3;1) і b(−4;1;3). 

а) Знайдіть вектор c=2a−b та його довжину. 

б) Знайдіть скалярний добуток векторів a і b. 

в) Визначте, чи є вектори a і b перпендикулярними. Відповідь обґрунтуйте.

  1. (1 б.) Знайдіть координати точки M, яка лежить на осі Oz і рівновіддалена від точок K(2;−3;1) і L(−1;2;4).

  2. (1 б.) Дано три точки A(1;0;−1), B(2;1;3) і C(0;−2;1). Знайдіть координати такого вектора d, що dAB=0 і dAC=0.

  3. (1 б.) Знайдіть кут між векторами m(1;−1;0) і n(2;0;−2).

09.04.2025 

Урок № 43. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

  1. Виконати вправи: 

  1. Трикутник ABC задано координатами вершин: A(1; 0; 1), B(-1; 1; 2), C(0; 2; -1). Знайдіть кут ABC.

  2. При якому значенні параметра m вектори a(m; 2; -1) і b(1; -3; 4) перпендикулярні? 

  3. Знайти проєкцію вектора a на вектор b, якщо a (4; -2; 4),  b (6; -3; 2).

  4. Знайдіть кут між векторами a(1; 1; 0) і b(0; 1; 1)


02.04.2025 

Урок № 42. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

  1. Виконати вправи: 



26.03.2025 

Урок № 41. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

  1. Виконати вправи: 

  1. Знайти довжину медіани АМ трикутника АВС, якщо А(3; -1; -2), В(-5; 7; 4), С(1; 5; 2).

  2. Знайти координати точки С паралелограма АВСД, якщо А(2; -4;1), В(-6; 2; 3), Д(4; 0; -1).


19.03.2025 

Урок № 40. Кут між векторами. Скалярний добуток векторів.

Домашнє завдання:

  1. Виконати вправи: 

  1. Знайдіть скалярний добуток векторів а(-1;4;-3) і b(2;-2;1).

  2. Знайдіть скалярний добуток векторів а і в, якщо |a|=2, |b|=4, кут між цими векторами дорівнює 120º.

  3. Знайти скалярний квадрат вектора а(3; -2; 5).

12.03.2025 

Урок № 39. Кут між векторами. Скалярний добуток векторів.

Домашнє завдання:

  1. Виконати вправи: 

  1. Знайдіть кут між векторами: а) 𝑎−2;0;2 і 𝑏(0;0;4)       б) 𝑥1;1;0 і 𝑦(0;−1;1)

  2. При яких значеннях x вектори 𝒎 і 𝒏 перпендикулярні?                а) 𝑚1;2;3 і 𝑛(𝑥;3;1)         б) 𝑚−3;𝑥;2 і 𝑛(9;𝑥;1) 

26.02.2025

Урок № 38. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1. Виконати вправи № 880, 881 - стор. 265


19.02.2025 

Урок № 37. Додавання і віднімання векторів. Множення вектора на число.

Властивості дій над векторами.

Домашнє завдання:

1. Вивчити основні поняття за темою уроку  - §40, п. 3 – стор. 259

2. Виконати вправи № 865, 867, 868, 879 - стор. 264-265


12.02.2025 

Урок № 36. Вектори у просторі. Рівність векторів. Колінеарність векторів.

Домашнє завдання:

1. Вивчити основні поняття за темою уроку  - §40, п. 4 – стор. 258

2. Виконати вправи № 852, 854, 856, 862 - стор. 263-264

05.02.2025 

Урок № 35. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1. Повторити основні поняття за темою уроку  - §39, п. 4 – стор. 251-252

2. Виконати вправи № 833 (1), 837 (3), 839 (1) - стор. 256


29.01.2025 

Урок № 34. Координати середини відрізка

Домашнє завдання:

1. Вивчити основні поняття за темою уроку  - §39, п. 4 – стор. 251-252

2. Виконати вправи № 827, 830 - стор. 255


22.01.2025 

Урок № 33. Прямокутна система координат у просторі. Відстань між точками.

Домашнє завдання:

1. Вивчити основні поняття за темою уроку  - §39, п. 1-3 – стор. 249-251

2. Виконати вправи № 821, 825 - стор. 254-255

27.12.2024 

Урок № 32. Підсумковий урок за І семестр

Домашнє завдання: 

Виконати завдання https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-semestrova-kontrolna-robota-za-1-semestr-z-geometri-riven-standart-10-klas-2565741.html


23.12.2024 

Урок № 31. Контрольна робота № 4 «Відстані та кути у просторі»

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання контрольної роботи

Контольна робота з теми:«Кути і відстані у просторі»


C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\Изображение 161.tif

1. АВСDА1В1С1D1 – куб. Установіть відповідність між заданими прямими, площинами (1 - 4)

та їх кутами (А - Д). 

1. Кут між прямими ВС1 і АА1.                           А. <А1D1В1.

2. Кут між прямими А1 D1 і D1В1.                Б. < ВСВ1.

3. Кут між прямою В1С і площиною  АВС.       В. < С1ВD1.

4. Кут між прямою В D1  і площиною  СС1 D1.    Г. < В1В С1.

                                                             Д. < В D1С1

  1. Точка B належить одній із граней двогранного кута й віддалена від другої грані

  2. на 7 см, а від ребра

  3. двогранного кута - на 72 см. Знайдіть величину двогранного кута. 

  4.    


  1. Відстань від точки S до площини квадрата АВСD дорівнює 35 см.

  2. Периметр квадрата дорівнює 48 см.

Користуючись рисунком, виберіть правильну умову: 

                          А) SB < SK ;     Б) OD = 6 см;     В) OC > OD;   Г) SK = 9 см.                                    

  1. Відрізок  DC – перпендикуляр до площини трикутника ABC. Знайдіть площу

  2. трикутника ADB, якщо  < АСВ = 90°, ВС = 15 см, АВ = 17 см, а кут між площинами

  3. АВС і ABD дорівнює 30°.

  4.  Із точки N до площини проведено похилі NА і NВ, які утворюють із даною площиною

  5. кути 30°.

  6. Кут між проекціями даних похилих на площину дорівнює 120°. Знайдіть відстань між

  7. основами похилих, якщо NВ = 8 см.

20.12.2024 

Урок № 30. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 


  1. Розв’язати задачі: № 10.42, 10.43, 10.44









2.Готуємося до контрольної роботи

16.12.2024

Урок № 29. Кут між площинами. Двогранний кут.

Домашнє завдання:

1.      Вивчити основні поняття за темою уроку  https://www.miyklas.com.ua/p/geometria/10-klas/perpendikuliarnist-priamikh-i-ploshchin-15481/dvogrannii-kut-perpendikuliarnist-ploshchin-15486/re-10a0a5b2-26ba-419c-a430-815843868065

2.      Розв’яжіть задачі:

1)      Двогранний кут дорівнює 60°. На одній грані двогранного кута дана точка B, відстань від якої до ребра дорівнює 22 см. Чому дорівнює відстань від точки B до другої грані двогранного кута?

2)      Квадрат ABCD і прямокутник ABC1D1 мають спільну сторону, а кут між їх площинами дорівнює 600. Знайти відстань між точками D і D1, якщо SABCD = 9 см2, SABC1D1 = 24 см2.

3)      Дві площини перетинаються під кутом 300. Точка М лежить в одній з них і на 10 см віддалена від їх лінії перетину. Знайдіть відстань від точки М до другої площини.

13.12.2024

Урок № 28. Кути у просторі: кут між прямими у просторі, кут між прямою і площиною

Домашнє завдання:

1.      Вивчити основні означення та формули за темою уроку https://youtu.be/Gta4sBzLF70

2.      Виконати завдання 

09.12.2024

Урок № 27. Відстань від прямої до площини. Відстань між площинами.

Домашнє завдання:

1.      Вивчити основні означення та формули за темою уроку https://youtu.be/ZaynWdHbiK0

2.      Розв’язати задачі:

1)      Точка К віддалена від двох паралельних прямих на 13 см і 15 см, а відстань між цими прямими – 14 см. Знайдіть відстань від точки К до площини, у якій лежать ці паралельні прямі.

Кінці двох відрізків, довжини яких 40 см і 30 см, належать двом паралельним площинам, а проекції цих відрізків на одну з них відносяться як 6:9. Знайдіть відстань між площинами. 

06.12.2024

Тема 4. Відстані та кути у просторі

Урок № 26. Відстань від точки до прямої

Домашнє завдання:

1.      Вивчити основні означення та формули за темою уроку https://youtu.be/HrrFk1qfU5k?si=AAAftczsOG52Ja2K

2.      Виконати завдання https://naurok.com.ua/test/vidstan-vid-tochki-do-pryamo-1431735.html

02.12.2024

Урок № 25. Контрольна робота № 3 «Перпендикулярність прямих і площин»

Домашнє завдання:

1.      Виконати завдання контрольної роботи

      Контрольна робота № 3 «Перпендикулярність прямих і площин».

     У завданнях 1-2 виберіть одну правильну відповідь

29.11.2024

Урок № 24. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1.      Пройдіть тестування:

https://naurok.com.ua/test/ortogonalne-proektuvannya-790971.html

            https://naurok.com.ua/test/ortogonalne-proektuvannya-661470.html

25.11.2024

Урок № 23. Ортогональне проектування

Домашнє завдання:

Дати відповіді на запитання:



22.11.2024

Урок № 22. Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин. Властивості перпендикулярних площин.

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §38 – стор. 239 вивчити основні означення

2.      Виконайте у зошиті: 791, 792 -стор. 242-243

18.11.2024

Урок № 21. Залежність між паралельністю і перпендикулярністю прямих і площин

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §37 – стор. 234 вивчити основні означення за темою уроку

2.      Виконайте у зошиті: 770, 773 -стор. 237

15.11.2024

Урок №20. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §35, 36 – стор. 220, 227 повторити основні означення

2.      Виконайте у зошиті: 744, 753 -стор. 231-232

11.11.2024

Урок № 19. Поняття перпендикуляра, похилої та її проекції на площину. Теорема про три перпендикуляри.

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=ogeQ_RQ5Bdk&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=9

2.      Підручник: §35, 36 – стор. 220, 227 вивчити основні означення за темою уроку

3.      Виконайте у зошиті: 715, 716, 717 -стор. 224

01.11.2024

ТЕМА 3. Перпендикулярність прямих і площин         

Урок №18. Перпендикулярність прямої і площини. Ознаки перпендикулярності прямої і площини.

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §34 – стор. 214-216

2.      Виконати в зошиті: № 688, 693 стор. 217-218

28.10.2024

Урок №17. Контрольна робота № 2 «Паралельність площин у просторі»

1.      Виконати завдання контрольної роботи



25.10.2024

          Урок №16. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1.      Пройдіть тестування:

-           https://naurok.com.ua/test/vzaemne-rozmischennya-ploschin-571550.html

-          https://naurok.com.ua/test/08-11-vzaemne-rozmischennya-dvoh-ploschin-u-prostori-1794618.html

2.      Готуємося до контрольної роботи

21.10.2024

Урок №15. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1.      Пройдіть тестування  https://onlinetestpad.com/ua/test/58011-paraleln%D1%96st-ploshhin-geometr%D1%96ya-10-klas

18.10.2024

          Урок №14. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1.      Пройдіть тестування:  https://naurok.com.ua/test/paralelne-proektuvannya-zobrazhennya-figur-u-stereometri-2428135.html

14.10.2024

Урок №13. Зображення фігур у стереометрії

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео: 

·        https://www.youtube.com/watch?v=OzSF6hzCous&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=3  

·        https://www.youtube.com/watch?v=EsT0_cYj5Q4&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=4

2.      Пройдіть тестування  https://naurok.com.ua/test/zobrazhennya-figur-u-stereometri-582996.html

11.10.2024

          Урок №12. Паралельне проектування та його властивості

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=OzSF6hzCous&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=3

2.      Підручник §33 – стор. 202-206 (прочитати, вивчити властивості)

3.      Виконайте у зошиті:  655, 659, 662 – стор. 207-208

07.10.2024

Урок №7. Властивості паралельних площин

Домашнє завдання:

1.      Підручник Розділ 4 §32 с. 196-198 повторити основні властивості паралельних площин

2.      Виконайте у зошиті № 635, 643 – стор. 200-201

04.10.2024

          Урок №10. Властивості паралельних площин

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=a-J7c6SUdt0&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=6 

2.      Підручник §32, стор. 196-198 прочитати, вивчити властивості.

3.      Виконайте у зошиті 633, 634 – стор. 200

30.09.2024

ТЕМА 2. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ 

Урок №7. Взаємне розміщення двох площин. Ознака паралельності площинДомашнє завдання:

1.      Перегляньте відео   https://www.youtube.com/watch?v=a-J7c6SUdt0&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=6

2.      Підручник Розділ 4 §31 с. 191 прочитати.

3.      Виконайте у зошиті № 610, 613, 616 – стор. 194

27.09.2024

Урок №8. Контрольна робота №1 “Взаємне розміщення  прямих у просторі”

Домашнє завдання:

Контрольна робота складається з двох частин

І частина (текстові задачі):

1.      Через кінці відрізка МР і його середину – точку К проведено паралельні прямі, що перетинають деяку площину в точках М1, 1 і К1 відповідно. Знайдіть довжину відрізка КК1, якщо МР не перетинає цю площину і ММ1 = 22 см, РР1 = 8 см.

2.      Квадрат АВСD і рівнобедрений трикутник КВС (КВ = КС) лежать у різних площинах. Точки М і Р – середини відрізків ВК і КС.

1)      Визначте вид чотирикутника МРDA.

2)      Обчисліть площу чотирикутника МРDA, якщо АВ = 12 см, МА = PD = 5 см.

3.      Точка D лежить поза площиною трикутника АВС. Точки М, N, P і Q – середини відрізків ВС, BD, AD і АС відповідно. Обчисліть периметр чотирикутника MNPQ, якщо АВ = 14 см, CD = 18 см.

4.      Точки М і N лежать по один бік від площини β, а точки  М і К  - по різні боки. Прямі МN, МК і NК перетинають площину β. Доведіть, що точки їх перетину з площиною β лежать на одній прямій.

ІІ частина (тести за посиланням): https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-vzaemne-rozmischennya-pryamih-u-prostori-paralelnist-pryamo-i-ploschini-1150998.html

23.09.2024

Урок №7. Розв'язування вправ

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео  

·        https://www.youtube.com/watch?v=fIspsRrxY14&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=1

·        https://www.youtube.com/watch?v=UYwtrNPu22c&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=2

2.      Виконайте у зошиті та надішліть:

Тема. Паралельність прямих і площин

1. Як називаються прямі, які не перетинаються і лежать в одній площині?

1) правильними;

2) перпендикулярні;

3) вертикальні;

4) паралельні;

5) мимобіжні.

2. Які прямі у просторі називаються мимобіжними?

1) які не перетинаються;

2) які перетинаються;

3) які лежать у різних площинах;

4) які лежать в одній площині і не перетинаються;

5) які лежать у різних площинах і не перетинаються.

3. Через будь-яку точку, яка не лежить на даній прямій, можна провести:

1) тільки одну пряму;

2) пряму,мимобіжну даній, і тільки одну;

3) площину й тільки одну;

4) дві різні площини;

5) безліч різних площин

4. Дві прямі, паралельні третій:

1) перетинаються;

2) мимобіжні між собою;

3) паралельні між собою;

4) вертикальні;

5) перпендикулярні між собою.

5. Скільки всього різних площин можна провести через три точки, якщо вони не лежать на одній прямій?

1) одну;

2) дві;

3) безліч;

4) жодної;

5) три.

6. Пряма  і площина називаються паралельними, якщо вони:

1) перетинаються;

2) мають спільні точки;

3) не мають спільних точок;

4) мають безліч спільних точок;

5) є дотичними одна до одної.

7.  Які з указаних фігур можуть бути паралельною проекцією трапеції?

1) квадрат;

2) паралелограм;

3) трапеція;

4) ромб;

5) трикутник.

8. Дано площину α і точку А поза нею. Скільки існує різних прямих, які проходять через точку А і паралельні α?

1) одна;

2) жодної;

3) дві;

4) не можливо визначити;

5) безліч.


20.09.2024

Урок №6. Розв'язування вправ

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео  

·        https://www.youtube.com/watch?v=fIspsRrxY14&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=1

·        https://www.youtube.com/watch?v=UYwtrNPu22c&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=2

2.      Виконайте у зошиті

Тема. Аксіоми стереометрії та їх наслідки

1.  Геометрія - це наука, яка вивчає:

1)  геометричні фігури у просторі;

2) геометричні фігури на площині;

3) властивості геометричних фігур;

4) властивості геометричних фігур у просторі;

5) властивості геометричних фігур на площині. 

2. Стереометрія – розділ геометрії, у якому вивчаються:

1) геометричні фігури;

2) властивості геометричних фігур;

3) геометричні фігури на площині;

4) властивості геометричних фігур у просторі;

5) властивості геометричних фігур на площині.

3. Через точку, що не лежить на даній прямій, можна провести на площині:

1) єдину площину, що перетинає цю пряму;

2) пряму, що не перетинає даної, і лише одну;

3) не більш, як одну пряму, паралельну даній;

4) дві прямі, що перетинають дану;

5) безліч прямих, які не перетинають даної.

4.  Яка б не була пряма, існують точки, які:

1) належать лише цій прямій;

2) належать і не належать їй;

3) лежать в одній півплощині відносно неї;

4) лежать у різних півплощинах відносно неї;

5) належать іншій прямій.

5. Якщо дві різні прямі мають спільну точку, то вони:

1) визначають площину і тільки одну;

2) перетинаються або збігаються

3) утворюють вертикальні кути;

4) утворюють суміжні кути;

5) належать площинам, які перетинаються.

6. Через будь-які дві точки можна провести:

1) дві паралельні прямі;

2) дві різні площини;

3) площину й тільки одну;

4) прямі, які перетинаються;

5) тільки одну пряму.

7. Через пряму й точку, що не лежить на цій прямій, можна провести:

1) єдину паралельну пряму;

2) єдину паралельну площину;

3) дві площини, що перетинаються;

4) єдину площину;

5) пряму,  яка перетинає дану пряму.

8. Через три точки, які не належать одній прямій, можна провести:

1) безліч прямих;

2) безліч площин;

3) дві паралельні прямі;

4) єдину площину;

5) єдиний трикутник.

9. Якщо дві точки прямої належать площині, то:

1) пряма й площина перетинаються;

2) всі точки прямої належить цій площині;

3) пряма й площина паралельні;

4) пряма й площина перетинаються;

5) площині належать деякі точки прямої.



16.09.2024

Урок №5. Взаємне розміщення прямих та площин у просторі

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео    https://www.youtube.com/watch?v=eORLbI5RHUI&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=5

2.      Підручник § 30, с. 184 прочитати

3.      Виконайте у зошиті № 579, 582 – с. 187


13.09.2023

Урок №4. Властивості паралельних прямих. Ознаки паралельних і мимобіжних прямих

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео   https://youtu.be/nAvH_LLdhAE?si=2MKZuF6-Cd2VHeag

2.      Виконайте у зошиті № 560, 563, 573 – стор. 182-183


09.09.2023

Урок №3. Наслідки з аксіом стереометрії. Взаємне розміщення прямих у просторі.

1.      Перегляньте відео 

·        https://www.youtube.com/watch?v=fIspsRrxY14&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=1

·        https://www.youtube.com/watch?v=UYwtrNPu22c&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M&index=2

2.      Підручник § 29 – стор. 175, дати відповіді (письмово) на запитання № 1-8 – стор. 180

3.      Виконайте у зошиті № 551, 554, 557 – стор. 181-182


06.09.2023

Урок №2. Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії.

Домашнє завдання:

  1. Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=fIspsRrxY14&list=PLeb-UxVXmUb7qRl0R1yK13FqTOydGzJ7M

  2. Підручник § 28 ( повторити аксіоми) стор. 170

  3. Виконайте у зошиті № 526 (1, 4), 528, 530, 532 – стор. 173-174



Урок 1. Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії.

Домашнє завдання:



Немає коментарів:

Дописати коментар