Хімія 11 клас

24.10.2025. П’ятниця.

Хімія 11.

Тема: Захист навчальних проєктів.

Навчальні проєкти:

1.      Створення 3-D моделей атомів елементів.

2.      Застосування радіонуклідів у медицині.

3.      Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

4.      Застосування рідких кристалів.

5.      Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

6.      Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

Завдання: захист одного проєкту (за вибором учня) у формі презентації.


21.10.2025. Вівторок.

Хімія 11.

Тема: Типи хімічних зв’язків. Будова речовини.

Переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=IMj2-LmF75E  – відео.

Виконати тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/himichniy-zv-yazok-budova-rechovini-571722.html


17.10.2025. П’ятниця.

Хімія 11.

Тема. Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

Переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ca8zI2KYFGg – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=p5his3canVs – відео.

§8 опрацювати, ст.  48 завдання 64, 67 виконати письмово.


14.10.2025. Вівторок.

Хімія 11.

Тема: Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку.

Переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=h9MAGOvLH8w  – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=AD5f1wmpPLo  – відео.

§ 6  опрацювати, ст. 41 завдання 51 виконати письмово.


13.10.2025. Четвер.

Хімія 10.

Тема: Хімічні властивості етину. Методи одержання етину.

Перегляд за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=taInxPvMFP8  – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=T61-kspi6hA  – відео.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-himi-na-temu-alkini-dlya-10-klasu-za-novoyu-programoyu-68313.html   - презентація.

§ 10 опрацювати, ст. 59 завдання 65, 66, 67  виконати письмово.


10.10.2025. П’ятниця.

Хімія 11.

Тема: Складання електронно-графічних схем утворення ковалентного, йонного та металічного зв’язків.

Переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_DdOApDdsQc  – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=c3jcg-QZZYo  – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=aZm_Y0d50IY  – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Bpfnw5Bhduo  – відео.

§ 5 –  7  повторити, завдання: скласти схеми типів хімічних зв’язків.



07.10.2025 Вівторок.
Хімія 11.
Тема: Ковалентний хімічний зв’язок.
Переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=OVZfjwhf-XE – відео.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himi-11-klasi-z-temi-kovalentniy-himichniy-zv-yazok-198745.html - презентація.
§6 опрацювати, ст. 41 завдання 50 виконати письмово
.

03.10.2025. П’ятниця.

Хімія 11.

Тема: Йонний, металічний, водневий хімічні зв’язки.

Переглянути за посиланням:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himi-z-temi-yonniy-metalichniy-vodneviy-himichni-zv-yazki-198526.html  - презентація.

https://www.youtube.com/watch?v=jCsoxCkO5ec  – відео.

§ 5,6, 7  опрацювати, ст. 33 завдання 43,  виконати ст. 40 завдання 47, ст. 45 завдання 56 письмово.



30.09.2025 Вівторок

Хімія 11. 

Тема: Тематичне оцінювання. Узагальнюючий контроль теми «Періодичний закон і періодична система».

Виконати завдання:

1. Визначте рядок, утворений лише з тих елементів, що входять до великого періоду періодичної системи Д. І.Менделєєва.

    А) C; Si; Mg                    Б) Si; P; Sn 

    В) P; Cl; Ar                      Г) Ca; Cr; Mn

2. Берилій, Магній, Кальцій належать до

    А) d-елементів                Б) p-елементів

    В) f-елементів                 Г) s-елементів

3. В атомі хімічного елемента 6 s-електронів і 11 p-електронів.   Скільки електронів на його зовнішньому енергетичному рівні?

      А) 2                                 Б) 4    

      В) 5                                 Г) 7

4. Який рядок складається з протонних чисел металічних елементів?

     А) 2; 15; 30                      Б) 9; 14; 19  

      В) 4; 11; 26                     Г) 12; 16; 18

5. Cеред зaзнaчених формул визнaчте сполуку із ковaлентним неполярним зв’язком, відому під нaзвою «пaливо

мaйбутнього».

       А) CО2                            Б) H2S        

       В) H2                                Г) CaCl2

6. Установіть відповідність між елементами та їх загальними назвами:

Елементи                                      Загальна назва

1) Li, Na, K, Rb                                   A. Лужні метали

2) F, Cl, Br, I                                        Б. Інертні гази

3) He, Ne, Ar, Kr                                 В. Галогени

4) Ca, Sr, Ba                                         Г. Лужноземельні метали

                                                             Д. Лантаноїди

7. Устaновіть відповідність між нaзвaми мікроелементів тa

електронними формулaми їхніх aтомів.

Haзви мікроелементів        Електронні формули aтомів

1. літій                                 А) 1s2 2s2 2p6 3s2 3p6 4s2 3d6

2. купрум                             Б ) 1s2 2s1

3. ферум                              В) 1s2 2s2 2p2

4. флуор                               Г )1s2 2s2 2p5

                                             Д) 1s2 2s2 2p6 3s2 3p6 4s1 3d10

8. Встановіть послідовність розміщення речовин за типом хімічного зв’язку відповідно до схеми:

ковалентний неполярний → ковалентний полярний → йонний → металічний:

А) цинк;    Б) кальцій хлорид;    В) азот;     Г) гідроген йодид

9. Атом елемента має на 1 електрон менше, ніж йон Калію. Назвіть елемент , складіть електронні формули його атома у незбудженому та збудженому станах. 

10. Кількість електронів на зовнішньому енергетичному рівні в атомі елемента втричі більша, ніж в атомі Магнію. Визначте формулу вищого оксиду цього елемента, якщо він має 3 енергетичні рівні.


26.09.2025. П’ятниця.

Хімія 11.

Тема: Захист навчальних проєктів.

Навчальні проєкти:

1.      Створення 3-D моделей атомів елементів. (https://ppt-online.org/970447)

2.      Застосування радіонуклідів у медицині.

3.      Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

4.      Застосування рідких кристалів.

5.      Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

(https://naurok.com.ua/vikoristannya-rechovin-iz-riznimi-tipami-himichnih-zv-yazkiv-u-tehnici-408737.html)

6.      Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

Завдання: захист одного проєкту (за вибором учня) у формі презентації.


26.09.2025. П’ятниця.

Хімія 11.

Тема: Захист навчальних проєктів.

Навчальні проєкти:

1.      Створення 3-D моделей атомів елементів. (https://ppt-online.org/970447)

2.      Застосування радіонуклідів у медицині.

3.      Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

4.      Застосування рідких кристалів.

5.      Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

(https://naurok.com.ua/vikoristannya-rechovin-iz-riznimi-tipami-himichnih-zv-yazkiv-u-tehnici-408737.html)

6.      Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

Завдання: захист одного проєкту (за вибором учня) у формі презентації.


23.09.2025. Вівторок

Хімія 11.

Тема: Розв'язування завдань. (періодичний закон і періодична система хімічних елементів)

Виконати завдання:

1. Напишіть рівняння реакції між простими  речовинами, утвореними  елементами, електронні формули яких мають  такі закінчення:

 а) …3S2 3P1   та   …4S2 4P5 ;  

 б)…3S2 3P3  та   …2S2 2P4.

2. Записати електронну формулу:

а) атому хлору, 

б) йону хлору.

3. Атом елемента має на 2 електрона більше, ніж йон калію. Назвіть елемент.

4. При взаємодії 9,2 г лужного металу з водою виділився водень об’ємом 4,48 л.(н.у.). Визначте метал.

5. Масова частка елемента ІІ групи у вищому оксиді становить 60%. Визначте елемент.


19.09.2025. П’ятниця.

Хімія 11.

Тема: Електронні та графічні електронні формули атомів неметалічних елементів 2 і 3 періодів у основному та збудженому станах.

Переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=SSMzgtCvrks  – відео.

§ 2, 3 повторити,  завдання: записати електронні та графічні формули атомів елементів: N,  F, Si, S  в основному та збудженому станах,  виконати письмово.


16.09.2025 Вівторок

Хімія 11.

Тема: Можливі ступеня окислення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.

Переглянути за посиланням:

https://naurok.com.ua/mozhlivi-stupeni-okisnennya-nemetalichnih-elementiv-2-i-3-periodiv-300762.html  - презентація.

https://www.youtube.com/watch?v=dIkRRjTCISU  – відео.

§ 3 опрацювати, ст. 23 завдання 29, 30 виконати письмово.


12.09.2025. П’ятниця.

Хімія 11.

Тема: Збуджений стан атома. Валентні стани електронів.

https://www.youtube.com/watch?v=dwGjKKDFrLE  – відео.

https://naurok.com.ua/zbudzheniy-stan-atoma-valentni-stani-elementiv-mozhlivi-stupeni-okisnennya-nemetalichnih-elementiv-2-go-i-3-go-periodiv-300654.html  - презентація.

§ 3 опрацювати, ст. 22 завдання 24 виконати письмово.


09.09.2025. Вівторок.

Хімія 11.

Тема: Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів.

Переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=xV3xsK22x_A  – відео.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-elektronni-i-grafichni-elektronni-formuli-atomiv-s--p--d-elementiv-princip-minimalno-energi-302521.htm  - презентація.

§ 2 опрацювати, ст. 15 завдання 15, 16 виконати письмово.  


05.09.2025. П’ятниця.

Хімія 11.

Тема: Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атома.

Переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=TPM4ZiB190E  – відео.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-yavische-periodichno-zmini-vlastivostey-elementiv-ta-hnih-spoluk-na-osnovi-uyavlen-pro-elektronnu-budova-atomiv-259303.html  - презентація.

§ 1 опрацювати, ст. 8 завдання 2, ст. 9 завдання 5 виконати письмово.


02.09.2025 Вівторок

Хімія 11.

Тема: Вступ. Повторення вивченого у 10 класі.

Інструктаж з техніки безпеки.

Перегляд за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-tehnika-bezpeki-pid-cas-urokiv-v-kabineti-himii-334359.html   - презентація.

Завдання:

«Коригуюче повторення основних питань курсу хімії 10 класу»

І рівень (по 0,5 бала )

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

1.      Загальна формула для карбонових кислот:

А) RCOH;                       Б)RCOОH;                В) ROH;         Г) RCOОR

2.      Який з вуглеводнів є представником спиртів:

А)С3Н7 ОН           Б)С3Н7 СООН       В)С3Н7СОН;    Г)С3 Н7 СООС2Н5

3.      Дайте визначення процесу денатурації:

     А)   оборотний процес зсідання білка;

     Б)   втрата природних якостей білка при його розчиненні у воді;

     В)   розщеплення полімерної білкової молекули на амінокислоти;

     Г)   руйнування складної структури білка, що призводить до втрати ним біологічної активності.

4.      Укажіть групу атомів, що становлять гомологічну різницю:

А)  CH4

Б)  CH3

В)  CH2

Г)  (CH)2

5.      Тверді жири утворені:

А) ненасиченими вищими карбоновими кислотами;

Б) насиченими вищими карбоновими кислотами

6.      Вкажіть, які функціональні групи містять молекули амінокислот:

     А)   альдегідну і карбоксильну групи;

     Б)   нітрогрупу і карбоксильну групи;

     В)   аміногрупу і карбоксильну групи;

     Г)   карбоксильну і гідроксильну групи.

ІІ рівень (по 1 балу )  

Завдання на встановлення правильної послідовності

7.   Установіть послідовність зростання рівня організації структури білка (від первинної до четвертинної структури)

А  білкова глобула                                       Б  α-спіраль

В  комплекс субодиниць                             Г  поліпептидний ланцюг

Завдання на встановлення відповідності         

8.   Встановіть відповідність між формулою та назвою сполуки:

     А   крохмаль                                1   (С6Н10О5)n;

     Б   глюкоза                                   2   (С6Н12О6 );

     В   оцтова кислота                      3   С3Н7ОН;

     Г   пропіловий спирт                  4   СН3СООН;

                                                           5   С6Н12О6.

Завдання на встановлення відповідності        

9.   Установіть відповідність між назвами та формулами речовин:

 Назва речовини                                            Формула

 а) етиламін;                                                 1. С6Н5 -NH2;

 б) етилметиламін;                                       2. (CH3-CH2)-N-CH3;

 в) дінтилметиламін;                                    3. CH3-CH2-NH-CH3;

 г) анілін                                                        4. CH3-CH2-NH2.

ІІІ рівень (по 1,5 бала )    

10.   Запишіть рівняння реакцій за наведеною схемою:

С2H2 → С6H6 → С6H5NО2 → С6H5NН2

11.   Закінчіть рівняння реакцій, які доводять амфотерні  властивості аміноцтової кислоти:

а)     NH2 – СН2 –СООН + NaOH =

б)    NH2 – СН2 –СООН +HCl =

ІV рівень (по 1,5 бала)  

12.   Задача. Обчисліть масу розчину солі, що утвориться внаслідок повної нейтралізації 0,75 моль аміноетанової кислоти натрій гідроксидом.

13. Задача.У складі нітрогеновмісної органічної речовини масові частки елементів становлять: Карбону – 53,33%, Гідрогену -15,55%, решта – Нітроген. Виведіть молекулярну формулу сполуки.

Немає коментарів:

Дописати коментар