6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Захист
навчальних проектів
Теми проектів на с. 258 в підручнику
Розділ IV. АТОМНА ТА ЯДЕРНА ФІЗИКА
Теми проектів
1.Фізичні
основи роботи лазерного принтера.
2.Перспективи
використання надпровідності.
3.Складання
радіаційної карти регіону.
4.Радіологічний
аналіз місцевих харчових продуктів.
5.Святкування
Дня науки у школі.
Теми рефератів і повідомлень
1.Біофізичні
механізми дії йонізуючого випромінювання на клітину.
2.Екологічні
наслідки безвідповідального використання атомної енергії.
3.Вплив
людського фактора в аваріях на атомних станціях.
4.Застосування
радіонуклідів у медицині.
5.Рентгенівська
комп’ютерна томографія та її види.
6.Віддалені
наслідки радіаційного опромінення.
7.Вплив
лазерного випромінювання на організми та його застосування в медицині.
8.Жінки
– лауреатки Нобелівської премії з фізики.
9.Повчальні
історії з життя фізиків.
10.Основні
напрями науково-технічного прогресу.
11.Атомна
енергетика України.
12.Цікаві
факти з життя першої жінки, удостоєної Нобелівської премії.
Теми експериментальних досліджень
1.Спостереження
неперервного і лінійчастого спектрів речовини.
Домашнє завдання. Оформити звіт по виконаному проекту
3 урок. 11 клас. Фізика.
13.05.2024
Тема: Контрольна робота № 6 з
теми «Атомна та ядерна фізика»
Повторити §30-35 , виконати завдання контрольної роботи.
Контрольна
робота з теми:
«Атомна та
ядерна фізика»
1 рівень:
1. Атомне ядро
складається…
а) з протонів
і нейтронів; б) з протонів і
електронів; в) з нейтронів.
2. Яке з
трьох видів випромінювання α, β- чи γ-випромінювання має найбільшу проникну
здатність?
а) γ-промені ; б) β-промені; в) α-промені.
3. За якої умови відбувається термоядерна
реакція.
а) високого
тиску б) великої енергії в) високої температури.
2 рівень:
4. Визначити
склад ядра азоту (_7^14)N (кількість протонів Z і кількість нейтронів N).
а) Z =7,
N=14; б) Z =7, N=7 ;
в) Z =14, N=7.
5. Який
порядковий номер в таблиці Менделєєва має елемент, що утворюється в
результаті β – розпаду ядра елемента з
порядковим номером Z?
а) Z; б) Z-1; в) Z+1.
3 рівень:
6. Дописати
ядерні реакції: (_3^7)Li +
(_1^2)H → (_4^8)Be
+ ? ;
(_18^198)Hg
+ (_0^1)n → (_79^198)Au + ? ;
(_13^27) + (_1^1)H →(_12^24)Mg +(_2^4)Hе
?
+(_1^1)H → (_11^22)Na + (_2^4)He.
7. Період
піврозпаду радіоактивної речовини становить 48 хвилин. Скільки атомів розпадеться за 24 хвилини, якщо на початку їх було 5000?
4 рівень:
8. На атомній
електростанції за рік витрачається 19,2 кг (92^235)U. Враховуючи, що під час
поділу одного ядра урану (_92^235)U звільнюється 200 МеВ енергії, а ККД при
виробленні електроенергії дорівнює 25%, визначити потужність АЕС.
1 урок. 11 клас. Фізика.
13.05.2024
Тема: Розв'язування задач. Підготовка
до контрольної роботи з теми «Атомна та ядерна фізика»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/8V-wxntkeBY?si=wFm5rUIvaMEyqYHR
Домашнє
завдання. Повторити
головне з §36-43, виконати
завдання 4 на с. 255
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Елементарні частинки
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/0p8FPOOC2BM?si=8zIxxaoH8HO5eaVj
Домашнє завдання.
Вивчити §43, виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7140517
3 урок. 11 клас. Фізика.
06.05.2024
Тема: Розв’язування задач з теми: «Ядерні реакції»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/FPVhVAbZm4A?si=5kv9ow95MGtH6Zki
https://youtu.be/BhQGGHaJxas?si=jycS1zvEBBTHCcFm
Домашнє
завдання. Повторити §42 , розв'язати задачу:
Визначте
електричну потужність атомної електростанції, що витрачає за добу
440
г ізотопу Урану-235 і має ККД 20 %. Під час ділення одного ядра Урану
виділяється
200 МеВ енергії.
1 урок. 11 клас. Фізика.
06.05.2024
Тема: Ланцюгова ядерна реакція поділу ядер Урану. Термоядерні
реакції
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/AMn86A9umzE?si=Gak1Aomzz5sFRAKY
Домашнє
завдання. Опрацювати §42, вправа 42(2,4)
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: ІБЖД. Експериментальна
робота № 9. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/qUvT1RdjPxQ?si=7ia7voJ59iM-8B_z
Домашнє завдання. Повторити
§41, оформити звіт по експериментальній роботі №9.
3 урок. 11 клас. Фізика.
29.04.2024
Тема: Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації
іонізуючого випромінювання
Відеоурок за
посиланням: https://www.youtube.com/live/Z8Q8nj-mDnY?si=taTEn-sQXnzBLxV6
Домашнє
завдання. Вивчити
§41, виконайте тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9152915
1 урок. 11 клас. Фізика.
29.04.2024
Тема: Розв’язування задач з теми: «Радіоактивність. Основний
закон радіоактивного розпаду»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/ZzS4TT7hIhg?si=hpvHxpXTJsqbK3gU
Домашнє
завдання. Повторити §40, вправа 40(2,3,6)
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Інструктаж з БЖД. Експериментальна робота№8. Моделювання
радіоактивного розпаду
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/V_rqLshWFgo?si=VaGu6BzkMJLZRGNN
Домашнє завдання. Повторити §40, оформити звіт по експериментальній
роботі №8
3 урок. 11 клас. Фізика.
22.04.2024
Тема: Розв’язування
задач з теми: «Радіоактивність. Основний закон
радіоактивного розпаду»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/WB6UZTfhsc0?si=J6HbAG5Wyx2Dl0PI
Домашнє
завдання. Повторити §40, вправа
40(1,2,3)
1 урок. 11 клас. Фізика.
22.04.2024
Тема: Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/u2TWf2oeq5Q?si=44zSRyomNuumzlha
Домашнє
завдання. Опрацювати §40, виконати тест: https://vseosvita.ua/test/start/rlt559
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування
задач з теми: «Енергія
зв’язку атомних ядер»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/VA0s5PP-AMM?si=fF3_doCSx1Sh17jx
Домашнє завдання. Повторити §39, розв'язати задачу :
22.54.
Визначити питому
енергію зв'язку ядра : а)літію (3,7)Lі. Маса ядра літію - 7,01601 а.о.м., маса
протона - 1,00783 а.о.м., маса нейтрона - 1,00866 а.о.м.;
б)оксигену
(8,16)О. Маса ядра оксигену- 15,99491а.о.м.
3 урок. 11 клас. Фізика.
08.04.2024
Тема: Розв’язування задач з теми: «Ядерні сили. Енергія зв’язку
атомних ядер»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/vXs8KmsdOUk?si=LMRkmjN9c9aYANFR
Домашнє
завдання. Повторити §39 , вправа
39 (4,5)
1 урок. 11 клас. Фізика.
08.04.2024
Тема: Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили.
Енергія зв’язку атомних ядер.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/CLkRhX4gBwA?si=aH6XvbylkD1kGc4v
Домашнє
завдання. Опрацювати §39, виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5349961
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Квантово-оптичні
генератори (лазери)
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/FBqrMQNtPQQ?si=J_d6plkp-42v2iJX
Домашнє завдання. Опрацювати
§38, вправа 38(4,5)
1 урок. 11 клас. Фізика.
01.04.2024
Тема: Розв’язування задач з
теми: «Дослід Резерфорда.
Постулати Бора. Енергетичні рівні атома»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/4x0SnsBVu4I?si=RIFjVybfgtS6Pw9L
Домашнє
завдання. Повторити §36 , вправа 36(3,4)
____________________________________________________________________2 урок. 11 клас. Фізика.
01.04.2024
Тема:
Види спектрів. Основи спектрального аналізу
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/pw8ZGrFcprA?si=CatZvHqdF6KyA1OR
Домашнє
завдання. Опрацювати §37, вправа 37(3,5)
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Дослід
Резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/5evtVhQdUUg?si=7laT8Wwtag6IjQMm
Домашнє завдання. Опрацювати §36,виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1947027
1 урок. 11 клас. Фізика.
25.03.2024
Тема: Захист навчальних проектів
Домашнє
завдання. Повторити §§29-35, оформити звіт по проекту.
____________________________________________________________________2 урок. 11 клас. Фізика.
25.03.2024
Тема:
Захист навчальних проектів
Домашнє
завдання. Повторити §§29-35, оформити звіт по проекту
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Контрольна
робота № 5 з теми «Оптика» ч.2
Домашнє завдання. Повторити §29-35, підготувати проект на наступний урок за однією
з тем ( можна написати проект на
самостійно обрану
тему):
1.Майстер-клас
для молодших школярів «Оптичні явища в природі».
2..Застосування
інтерференції в техніці.
3.Практичне
застосування дифракції.
4.Фотовиставка
«Інтерференція і дифракція навколо нас».
5.10
дослідів з оптики для вебінару «Ненудна наука». https://docs.google.com/document/d/1RlCmhHg2oWXN3GCOaGjcxH_UK-FVD9_U/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true
1 урок. 11 клас. Фізика.
18.03.2024
Тема: Шкала електромагнітних хвиль
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/V9Oln4aBbcg?si=omgs9sM4CmJrfq1f
Домашнє
завдання. Опрацювати §35 , вправа 35(5,6)
____________________________________________________________________2 урок. 11 клас. Фізика.
18.03.2024
Тема:
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної
роботи
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/-VdcotyBgOA?si=UWetGqjNP3bx7VkK
Домашнє
завдання. Повторити
§29-35, виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9209344
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування
задач з теми: «Фотоефект. Закони фотоефекту»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/7AyhWLdTfKg?si=0zWewr3lfz7qgxP2
Домашнє завдання. 1)Повторити
§34,
2) написати повідомлення або проект
на тему: «Застосування фотоефекту»,
3) розв’язати задачі:
1. На
поверхню вольфраму падають рентгенівські промені з довжиною 10 нм. Обчислити
кінетичну енергію фотоелектронів .
2. Довжина
хвилі світла, що відповідає червоній межі фотоефекту для певного металу рівна
275 нм. Знайдіть максимальну енергію фотона, що його викликає.
3.
Знайдіть частоту світла, що вириває з
металу електрони, які повністю затримуються різницею потенціалів 3 В. Фотоефект
розпочинається за частоти світла 6 · 1014 Гц. Знайдіть роботу виходу електрона.
1 урок. 11 клас. Фізика.
11.03.2024
Тема: Фотоефект. Закони фотоефекту.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/5wwHW4miqrY?si=0p46Q6fDm9QQX6v2
Домашнє
завдання. Опрацювати §34,
розв'язати
задачі:
1.Визначити максимальну
кінетичну енергію електронів, що їх вириває з поверхні калію випромінювання
довжиною хвилі 345 нм. Робота виходу електронів з калію 2,22 еВ.
2.Визначити роботу
виходу для цезію, якщо під час освітлення його поверхні фіолетовими променями
довжиною хвилі 400 нм максимальна швидкість фотоелектронів 6,5·10 в
5степені м/с.
____________________________________________________________________2 урок. 11 клас. Фізика.
11.03.2024
Тема:
Розв’язування задач з теми:
«Фотоефект.
Закони фотоефекту»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/44hmm3lEo8c?si=PnlZj7FQyAImLyrk
Домашнє
завдання. Повторити
§34, розв'язати задачі:
1.Робота виходу електронів з поверхні кадмію
4,1 еВ. Яка довжина хвилі випромінювання, що викликає фотоефект, якщо
максимальна швидкість фотоелектронів 7,2·105 м/с?
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування
задач з теми: «Формула Планка. Світлові кванти»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/6gzETM8B2SQ?si=R-w-mQCqTXpkqR4c
Домашнє завдання. Повторити §30,31, розв’язати задачі (розв’язання переслати).
1 урок. 11 клас. Фізика.
04.03.2024
Тема: Експериментальна робота № 7. Вимірювання довжини світлової
хвилі
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/m5EKmrtDdic?si=t22YzQAquHL-L9Zd
Домашнє
завдання.
Повторити§31 , оформити звіт по е.р.№7(с.206-207)
____________________________________________________________________2 урок. 11 клас. Фізика.
04.03.2024
Тема:
Формула
Планка. Світлові кванти
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/BLLMbrsvzZE?si=fkN64V_FOfxqLiUQ
Домашнє завдання. Опрацювати §33, розв'язати задачі:
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування задач з теми: «Інтерференція
світла. Дифракція світла»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/1xBnt4Ao0B8?si=T1O55XrsLG6BG2S6
Домашнє завдання. Повторити
§30,31, розв’язати задачі:
1 урок. 11 клас. Фізика.
19.02.2024
Тема: Інтерференція світла
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/62psqpOMmGU?si=DEUMzauWfDyg60DR
Домашнє
завдання. Опрацювати §30 , виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3505206
____________________________________________________________________2 урок. 11 клас. Фізика.
19.02.2024
Тема:
Дифракція світла
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/8HpelE-CkiQ?si=HgeDGacFgo3Vak79
Домашнє
завдання. Опрацювати §31, вправа31(2,3)
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Дисперсія
світла. Спектроскоп
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/oAFvo_QTjaA?si=rtdyT8IcPGaA5Q8w
Домашнє завдання. Вивчити § 29, розв’язати
задачі: 1.
Воду освітлюють зеленим світлом,
довжина хвилі якого в повітрі дорівнює
500
нм. Яка довжина світлової хвилі у воді? Який колір бачить людина, що
розплющила
очі під водою?
2. Фіолетове світло частотою 7,5ꞏ10 14 Гц перейшло зі скла у вакуум.
Визначте,
на скільки змінилася довжина світлової хвилі.
1 урок. 11 клас. Фізика.
05.02.2024
Тема: Оптичні системи. Кут зору.
Відеоурок за
посиланням:
https://youtu.be/934AQxBBIPA?si=2N6UORachkb03t16
Домашнє
завдання. Опрацювати §28, вправа 28(4,5)
____________________________________________________________________2 урок. 11 клас. Фізика.
05.02.2024
Тема:
Контрольна
робота №4 з теми: «Оптика» ч.1
Домашнє
завдання. Повторити §24-28
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування
задач. Підготовка до контрольної роботи з теми: «Оптика» ч.1
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/FiU17JfutNQ?si=bXxmgBY5EubEtS01
Домашнє завдання. Повторити § 24-28, розв’язати задачі:
1. Яка довжина
тіні, яку відкидає освітлений вертикальний стовп, висотою 7 м, якщо кутова
висота Сонця над горизонтом дорівнює 300.
2. Знайдіть
показник заломлення середовища, якщо світло в ньому поширюється зі швидкістю
260 000 000 м/с.
3. На поверхню
деякої рідини із повітря падає промінь світла під кутом 45о до горизонту,
заломившись утворює кут 30о. Визначте кут відбивання і швидкість поширення
світла в даній рідині. Зробіть відповідний малюнок.
1 урок. 11 клас. Фізика.
05.02.2024
Тема: Розв’язування задач з теми: « Формула тонкої
лінзи»
Відеоурок за
посиланням:
https://youtu.be/FYZ2e6GNwII?si=tFW7AmAbyQzNhTh4
Домашнє
завдання.
Повторити §27, заповніть пропуски:
2 урок. 11 клас. Фізика.
05.02.2024
Тема:
Експериментальна робота № 6. Вимірювання оптичної сили
лінзи та системи лінз
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/abpiWxrDZC4?si=OZHSyA9mQ6I575an
Домашнє
завдання. Опрацювати §27,
оформити звіт по е.р.№6.
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Формула тонкої
лінзи.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/1tjmL3BC0eA?si=u4B8v0XUUyFZdvKD
Домашнє завдання. Повторити § 27, п.4,5, виконати тест: https://vseosvita.ua/test/start/ikv203.
Розв’язання
до задач записати в зошит і
переслати на електронну пошту
1 урок. 11 клас. Фізика.
29.01.2024
Тема: Експериментальна робота № 5. Дослідження заломлення світла
Відеоурок за
посиланням:
https://youtu.be/iSakV76GYz4
Домашнє
завдання.
Повторити §26, оформити звіт по е.р.№5
2 урок. 11 клас. Фізика.
29.01.2024
Тема:
Лінзи. Побудова зображень у лінзах
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/YTwCOV8_3rQ?si=sucbu-vM1lXBqkW9
Домашнє
завдання. Опрацювати §27,
1. Побудуйте зображення предмета АВ в лінзі
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування
задач з розділу «Геометрична оптика»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/b21UFh6DXbg?si=o1DNqUW5xPdo31Ez
Домашнє завдання. Повторити § 25,26, розв’язати задачі:
1.Знайдіть кут падіння світла і
показник заломлення рідини, якщо кут заломлення 45°, а кут між падаючим
променем та заломленим дорівнює 165°.
2.
Визначте час, за який світло доходить від поверхні океану до його дна на
глибину 450 м. Показник заломлення води дорівнює 4/3.Відповідь запишіть у
мікросекундах.
1 урок. 11 клас. Фізика.
22.01.2024
Тема: Розв’язування задач з теми: «Заломлення світла. Закони заломлення
світла»
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/b21UFh6DXbg?si=Ri_OegZNH7f1VAst
Домашнє
завдання.
Повторити §26, п.1-3, вправа 26( 1,2,5)
2 урок. 11 клас. Фізика.
22.01.2024
Тема:
Повне відбивання світла
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/lJXXVN2gBNg?si=64fhJ8U_7SE5eoXp\
Домашнє
завдання. Опрацювати §26, п.4,5,
1. Виконати тест: https://vseosvita.ua/test/start/yjs26
2. Розв’язати задачу: Промінь світла потрапляє на поверхню води від
підводного джерела освітлення під кутом 35°. Під яким кутом він вийде у
повітря? Чи вийде світловий промінь із води в повітря, якщо кут падіння становитиме
50°? Чому?
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Заломлення
світла. Закони заломлення світла
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/4kcQSEGCgnM?si=VWyBc51sq9xUvKUL
Домашнє завдання. Вивчити § 26,
розв’язати задачі:
1.Кут
падіння дорівнює 30°, кут між відбитим і заломленим променями 112°. Знайдіть
кут заломлення променя.
2.
Водолаз, перебуваючи на дні озера, напрямив промінь ліхтаря на поверхню води.
Кут падіння променя дорівнює 35°. Знайдіть кут заломлення променя.
1 урок. 11 клас. Фізика.
15.01.2024
Тема: Розвиток уявлень про природу світла
Відеоурок за
посиланням:
https://youtu.be/MLGcD1B4K2I?si=DX04qgE3UZQ_PebO
Домашнє завдання. Опрацювати §24, заповнити робочий аркуш і переслати для
перевірки
2 урок. 11 клас. Фізика.
15.01.2024
Тема:
Відбивання світла. Закони відбивання світла
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/RWbWF7a6qTo?si=l143bNE3XB8jG-uM
Домашнє
завдання. Опрацювати §25,
виконати тест за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/jxp507
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Підсумковий урок. Звіт
по проектах.
Домашнє завдання: повторювати навчальний матеріал, вивчений в 1
семестрі.
1 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Принципи радіотелефонного зв’язку. Радіомовлення та
телебачення
Відеоурок за
посиланням:
https://youtu.be/CbacghyVSj8?si=iehDjer5Zag--dz7
Домашнє завдання. Опрацювати §23,
вправа 23(2,3,4)
2 урок. 11 клас. Фізика.
25.12.2023
Тема: Захист
навчальних проектів
Домашнє
завдання. ОРІЄНТОВНІ
ТЕМИ ПРОЄКТІВ:
Трансформатори
і передача енергії
Побудова
моделі енергосистеми України
Особливості
випромінювання і приймання електромагнітних хвиль
Роль
електромагнітних хвиль у повсякденному житті людини
Тренінг
для молодших школярів «Правила безпеки, які має знати і виконувати кожен»
Шаблон звіту (виступу):
Вступ
Тема мого проекту
......................
Я вибрав цю тему, тому що
..................
Мета моєї роботи -
.........................
Результатом проекту буде -
................
Цей результат допоможе досягти мети
проекту, оскільки......
План моєї роботи (вказати час
виконання і перерахувати усі проміжні етапи):
- Вибір теми і уточнення назви
...............
- Збір інформації (де і як шукав
інформацію).........
- Досягнення результату (що і як
робив).............
- Написання письмової частини проекту
(як це робив).......
Основна частина
Я розпочав свою роботу з того, що
................
Потім я приступив до
.....................
Я завершив роботу тим,
що...................
В ході роботи я зіткнувся з такими
проблемами.........
Щоб впоратися з проблемами, що
виникли я..........
Я відхилився від плану (вказати,
коли був порушений графік роботи) ....
План моєї роботи був порушений,
тому що..........
В ході роботи я прийняв рішення
змінити проектний продукт, оскільки...
Але все таки мені вдалося досягти
мети проекту, тому що.......
Висновок
Закінчивши свій проект, я можу
сказати, що не усе з того, що було задумано, вийшло, наприклад
.....................
Це сталося, тому що
................
Наступного року я, можливо,
продовжу цю роботу для того, щоб....
Я думаю, що я розв'язав проблему
свого проекту, оскільки .......
Робота над проектом показала мені,
що (що дізнався про себе і про проблему, над якою працював) ...................
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Контрольна
робота № 3 з теми «Електромагнітні коливання і хвилі»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/O54KjiTqnV0?si=yRgFXrXpS_qlNht-
Домашнє завдання. Повторити
§19-20, виконати завдання
контрольної роботи.
Контрольна робота № 3 з теми: «Розділ 2.
Електромагнітні коливання та хвилі»
Варіант 1
1. Заряджений конденсатор увімкнено до котушки
індуктивності. Вкажіть усі правильні відповіді.
а) коливання в контурі припиняється, як тільки заряд
конденсатора дорівнюватиме нулю
б) через якийсь час знаки зарядів обкладок
конденсатора зміниться на протилежні
в) коливання заряду конденсатора та сили струму в
контурі відбуваються в одній фазі.
2. Значення напруги, вимірюване у
вольтах, задано рівнянням . Укажіть усі
правильні відповіді.
а) амплітуда напруги дорівнює 100В
б) частота дорівнює 50Гц
в) період дорівнює 0,04с.
3. Який з наведених нижче виразів
означає поняття електромагнітного поля? Укажіть усі правильні відповіді.
а) процес поширення коливань заряджених частинок
б) найкоротша відстань між двома точками, що
коливаються в однакових фазах
в) особлива форма матерії, що здійснює взаємодіють
між зарядженими частинками.
4. Амплітуда змінного струму, увімкнено
послідовно з конденсатором ємністю 20мкФ, показує силу струму 0,3А. Чому
дорівнює напруга на конденсаторі, якщо частота змінного струму 50Гц?
5. За графіком, наведеним на рисунку,
знайдіть амплітуду, період і частоту коливань запишіть рівняння гармонічних
коливань.
6. У коливальному контурі залежність
сили струму від часу описується рівнянням
. Усі величини задані в СІ. Визначте частоту електромагнітних коливань
та індуктивність котушки, якщо максимальна енергія магнітного поля 5·10-4Дж.
1 урок. 11 клас. Фізика.
18.12.2023
Тема: Виробництво, передача та використання енергії змінного
струму. Трансформатор. Розв’язування задач
Відеоурок за
посиланням:
https://youtu.be/yGfxi58LMnY?si=a34Eg2u60UJCjy-p
Домашнє завдання. Опрацювати §21, розв’язати наступні задачі:
1.Трансформатор збільшує напругу від 220 до 660 В та має в первинній
обмотці 840 витків. Обчисліть коефіцієнт трансформації. Скільки витків має
вторинна обмотка?
2.Вимірювальний трансформатор напруги має обмотки з числом витків N1=10000 і
N2=200.
До вторинної обмотки приєднано вольтметр
з номінальною напругою 150В. Визначити
коефіцієнт трансформації і граничну
напругу, яку можна виміряти.
3. Коефіцієнт трансформації підвищувального трансформатора дорівнює 0,5.
Вторинна обмотка має опір 0,2 Ом, а опір навантаження 10,8 Ом. Напруга на
навантаженні становить 216 В. Якою напругою живиться трансформатор? Яка сила
струму в первинній обмотці? Який ККД трансформатора?
2 урок. 11 клас. Фізика.
18.12.2023
Тема: Електромагнітні
хвилі. Властивості електромагнітних хвиль. Досліди Герца.
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/8AwJT6CKMuE?si=AJNZfrmyOwxlMrYJ
Домашнє
завдання. Опрацювати §22,
виконати тест за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/esj448
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Експериментальна
робота № 4. Вимірювання індуктивності котушки.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/uF1EHBekVPc?si=6CT2m-hYVNVyueGt
Домашнє завдання. Повторити §19-20,
оформити звіт по експериментальній роботі № 4
1 урок. 11 клас. Фізика.
11.12.2023
Тема: Змінний струм. Генератори змінного струму
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/jQb5OEya9d8?si=Zki-Hf6MEnqBmmvd
Домашнє завдання. Опрацювати
§19, записати конспект, заповнити таблицю, розв’язання до таблиці
також переслати.
и
2 урок. 11 клас. Фізика.
11.12.2023
Тема: Активний,
ємнісний та індуктивний опори в колі змінного струму
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/YKojVzOLxoY?si=BzyqB9OAzVLZvNqT
Домашнє
завдання. Опрацювати §20, розв’язати наступні задачі:
1. Діючі значення напруги й сили струму в
котушці індуктивності дорівнюють відповідно 150 В і 0,25 А. Яка індуктивність
котушки, якщо частота змінного струму дорівнює 50 Гц?
2. Коливальний контур увімкнений у мережу
змінного струму. Діюче значення напруги на конденсаторі 100 В, на котушці
індуктивності 60 В, на резисторі 30 В. Знайдіть діюче значення напруги мережі.
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування
задач з теми: «Рівняння
гармонічних коливань. Формула Томсона»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/q3441qdx13Y?si=j3DxwawI3IlkPxrv
Домашнє завдання. Повторити §17-18,
розв’язати задачі:
1.Коливальний
контур мобільного телефону має конденсатор електроємністю 500 пФ та котушку
індуктивністю 5 мГн. Який період вільних електромагнітних коливань в цьому
контурі?
2.
Частота коливань в коливальному контурі рівна 1кГц , максимальне значення сили
струму 3 А. Яка максимальна енергія електричного поля конденсатора, якщо
ємність конденсатора 10 мкФ?
3.
На рисунку наведений
графік гармонічного коливання. Знайдіть амплітуду, частоту й період коливання.
Запишіть формулу залежності x(t).
1 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Коливання. Види коливань. Фізичні величини, що
характеризують коливання.
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/kDKToM50UC0?si=OCoKR8uVePO4jedo
Домашнє завдання. Опрацювати
§17, вправа 17(1,3)
2 урок. 11 клас. Фізика.
04.12.2023
Тема: Вільні
електромагнітні коливання в ідеальному коливальному контурі. Формула Томсона.
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/f6w77S5FFig?si=iVAZP9Ol52PeJfjW
Домашнє
завдання. Опрацювати §18, розв’язати наступні задачі:
1.
Ідеальний коливальний контур складається з
конденсатора ємністю 0,4 мкФ і
котушки індуктивністю 1 мГн. Конденсатор зарядили до напруги 100
В і замкнули на котушку. Визначте електричну енергію, передану
конденсатору, і максимальну силу струму в котушці.
2. Максимальне значення
сили струму в коливальному контурі 1,2
мА, а амплітудне значення заряду на обкладках конденсатора 30 нКл.
Визначте індуктивність котушки, якщо ємність конденсатора 200 пФ
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема:
Захист
навчальних проектів з теми: «Електродинаміка.
Частина 2. Електромагнетизм»
ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ПРОЄКТІВ:
§ Аргументи і факти, які свідчать про необхідність
знати базові поняття й закони електродинаміки для медиків, ІТ-фахівців,
юристів, економістів
§ Дивовижна електродинаміка: просто про складне
§ Практичне застосування закону електромагнітної
індукції
§ Врахування самоіндукції в електричних колах
§ Використання магнітних полів у медицині
§ Гіпотези про природу кульової блискавки
§ Вплив магнітного поля Землі на здоров’я людини.
Геопатогенні зони
Домашнє завдання. Оформити звіт по виконаному проекту
1 урок. 11 клас. Фізика.
27.11.2023
Тема: Розв'язування задач з теми «Електромагнетизм» .
Підготовка до контрольної роботи
Відеоурок за посиланням:
Домашнє завдання. Повторити головне в розділі за матеріалом с.
93 , розв’язати задачі:
1.
Скільки витків проводу має бути в обмотці котушки, щоб внаслідок рівномірної
зміни магнітної індукції від 0,2 Тл до 0,3 Тл протягом 4 мс у ній збуджувалася
ЕРС 10 В? Площа поперечного перерізу котушки 50 см2.
2.
У камері Вільсона, що розміщена в однорідному магнітному полі з індукцією 1,5
Тл, α-частинка, влітаючи перпендикулярно до ліній індукції, залишає слід у
вигляді дуги кола радіусом 2,7 см. Визначте імпульс і кінетичну енергію
α-частинки, якщо її маса 6,7 *10ꞏ – 27кг, а заряд 3,2 *10ꞏ –19 Кл.
2 урок. 11 клас. Фізика.
27.11.2023
Тема: Контрольна
робота № 2 з
теми «Електродинаміка. Частина 2. Електромагнетизм».
Домашнє
завдання.
. Повторити головне в розділі за
матеріалом с. 93.
Виконати контрольну роботу за
посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/nbe268.
Розв’язання до задач переслати для перевірки.
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Електромагнітне поле
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/kBcVB1qE1yI?si=NuCwxWVhnj7wjklw
Домашнє
завдання. 1) Вивчити § 16, вправа
16( 2,3)
1 урок. 11 клас. Фізика.
13.11.2023
Тема: Розв’язування
задач з теми: «Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля»
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/Og0SIcvXkLs?si=DQBXl9HtXAQpe8Ho
Домашнє завдання.
Повторити § 14 , розв’язати
задачі:
1. Знайти енергію магнітного поля соленоїда з індуктивністю
0,05 Гн, у якому проходить струм 10 А.
2. Магнітний потік
через замкнений контур протягом 30 мс рівномірно змінюється від 5 мВб до 20
мВб. Визначте ЕРС індукції в контурі.
3. Яка
індуктивність котушки, якщо при поступовій зміні у ній сили струму від 5 до 10
А за 0,1 с виникає ЕРС самоіндукції 20 В?
4. На
скільки змінилася протягом 8 с сила струму в обмотці електромагніту з
індуктивністю 3,5 мГн, якщо під час цього виникла ЕРС самоіндукції 0,7 В?
2 урок. 11 клас. Фізика.
13.11.2023
Тема: Магнітні властивості речовин. Діа-,
пара- і феромагнетики
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/UQdmBfuw5sA
Домашнє завдання. Вивчити
§15, вправа 15(1,3,5)
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Самоіндукція. Індуктивність. Енергія
магнітного поля
Відеоуроки
за посиланням: https://youtu.be/UX6l2yE43Tw?si=-SqVJ4iYr-6yfxVT
Домашнє
завдання. 1) Вивчити § 14,
2. Розв’язати
задачі :
1. За 0,1 с
сила струму в котушці рівномірно збільшилась від 0 до 1,5 А. Якою є
індуктивність котушки, якщо ЕРС самоіндукції в ній — 2 В?
2. Чому для розімкнення кола з великою індуктивністю не користуються рубильником,
а зменшують силу струму в колі поступово, використовуючи реостат?
3. Унаслідок зменшення сили струму в котушці від 10 до 4 А енергія її
магнітного поля зменшилася на 16 Дж. Якою є індуктивність котушки?
1 урок. 11 клас. Фізика.
06.11.2023
Тема: Досліди
Фарадея. Закон
електромагнітної індукції
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/NXYDWcpYksw?si=D7n_Ns49mLbL-NSn
Домашнє завдання.
Вивчити §13, вправа № 13( 2,4).
2 урок. 11 клас. Фізика.
06.11.2023
Тема: Розв’язування задач з теми: Закон електромагнітної індукції
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/I3CqA3d9Aq4?si=23sfKg0gbGaY6UoX
Домашнє завдання.
Повторити § 13,
виконати тест: https://vseosvita.ua/test/start/ncn281
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування задач з теми: « Сила
Лоренца»
Відеоуроки
за посиланням: https://youtu.be/LCDMUeiTMVU?si=xZBp7SnxM_onEa3U
https://youtu.be/0YUw0sJSrlg?si=3ApHpri7dzzLPbSP
Домашнє
завдання. 1) Повторити § 12,
2. Розв’язати задачі :
3.Підготувати
повідомлення «Застосування дії сили Лоренца»
1 урок. 11 клас. Фізика.
30.10.2023
Тема: Розв'язування
задач з теми: « Сила Ампера»
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/AMLQRSFNTYw?si=nyfoqVXiH9V4Wihs
Для
повторення: https://youtu.be/kPaabNqklOI?si=W3drJWqBCYy5Dg2V
Домашнє завдання.
Повторити §11 , вправа № 11( 2,3,4).
2 урок. 11 клас. Фізика.
30.10.2023
Тема: Сила Лоренца
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/3uFS5EDT49w?si=RTmCpmnKrLq2yRV
Домашнє завдання. Вивчити
§12.
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема:
Сила Ампера.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/zFnHULWsVP0?si=P2ch4czgNEZGNFaN
Домашнє завдання. Вивчити §11, розв’язати задачі:
1 урок. 11 клас. Фізика.
23.10.2023
Тема: Захист навчальних проектів
Домашнє
завдання.
Написати проект на одну з вибраних тем:
1. Дія електричного
струму на організм людини.
2. Засоби захисту від
ураження електричним струмом.
3. Причини ураження
електричним струмом.
4. Сучасні джерела
електричного струму та їхні характеристики.
5. Четвертий
агрегатний стан речовини та його особливості.
6. Електрика у світі тварин.
7. Історія відкриттів,
які зумовили розвиток електродинаміки.
8. Цікаві факти з
життя науковців — дослідників електрики.
Приклад
оформлення проекту у вигляді презентації:
https://docs.google.com/presentation/d/1idRzvs2LL2CpfwskHaa-YvwkzFpbEFArCTiAGiMfuOc/edit#slide=id.g18cde87c25_0_183
2 урок. 11 клас. Фізика.
23.10.2023
Тема: Магнітне поле.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/hF42CsKYXhI?si=SwJ_L0E69Nfr5FWB
Домашнє завдання. Опрацювати §10, вправа 10(1,2)
дати
письмові відповіді на запитання:
1. Який
висновок можна зродити з досліду Ерстеда?
2.
Як розміщуються стальні ошурки навколо провідника із струмом?
3.
Користуючись правилом свердлика, визначте напрям силових ліній магнітного поля
, якщо відомий напрям струму у провіднику.
4.
Як взаємодіють два паралельні провідники, якщо струм в них тече в протилежних
напрямах?
6.
Як називають котушку із залізним осердям всередині?
7.
Визначте магнітні полюси електромагніту, якщо відомий напрям струму в ньому.
8.
Від чого залежить магнітна дія котушки зі струмом?
9.
Як зміниться дія електромагніту, якщо з нього вийняти залізне осердя?
10.
Від чого залежить напрям сили, з якою магнітне поле діє на провідник із
струмом?
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Контрольна робота з теми: «Електричний
струм»
Варіант 1
1. (2 бала) Установити відповідність
між середовищем та характером провідності.
1. Газ |
А. Електронно-діркова |
2. Вакуум |
Б. Іонна |
3. Електроліти |
В. Електронно-іонна |
4. Напівпровідники |
Г. Електронна |
|
Д. Дірково-іонна |
2. (2 бала)
Установіть відповідність між означенням та його
поняттям:
1. Розряд у повітрі припинився після закінчення дії іонізатора |
А. Тліючий |
2. Блискавка |
Б. Коронний |
3. Розряд відбувається між двома вугільними електродами за атмосферного
тиску |
В. Дуговий |
4. Розряд відбувається за низького тиску |
Г. Іскровий |
|
Д. Несамостійний |
3. (2 бала) Установіть відповідність між
формулою та визначенням:
1. Потужність |
А. Q = I2·R·t |
2. Закон Джоуля-Ленца |
Б. |
3. Електрохімічний еквівалент |
В. |
4. Стала Фарадея |
Г. P = I·U |
5. Закон електролізу |
|
4.(2бали) Резистори опорами 40 Ом і 10
Ом з'єднані паралельно і перебувають під напругою 12 В. Визначте силу струму в
нерозгалуженій частині кола.
5. (1 бал) Визначте силу струму в колі з
резистором 5 Ом, якщо ЕРС джерела 110 В, а його внутрішній опір 0,5 Ом:
6. (3 бали) Визначте час, який потрібен для покриття
сталевої деталі площею поверхні 400см2 шаром хрому завтовшки 26 мкм.
Електроліз проходить за сили струму 16 А.
1 урок. 11 клас. Фізика.
16.10.2023
Тема: Електричний
струм у напівпровідниках
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/hJdev0d0yUY?si=19VXCyadejmuhUG2
Домашнє завдання.
Опрацювати §9 , вправа № 9 (1, 2). Написати доповідь про сучасне
використання напівпровідникових діодів.
2 урок. 11 клас. Фізика.
16.10.2023
Тема: Розв'язування задач. Підготовка до
контрольної роботи з теми: «Електричний
струм»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/I8hhqFgJ9pY?si=ImpeXnAlSpjF5ULy
Домашнє завдання.
Повторити підсумки розділу 1 на с. 54, виконати завдання 2,3, 4 на
с.55
03.10.2023
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Електричний струм у вакуумі.
Електровакуумні прилади
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/VDAOwA6E_DA?si=u-TCDST6Wao0QSak
Домашнє завдання. Вивчити
§8 , вправа8( 3), знати відповіді на контрольні запитання на с.41
02.10
1 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування задач з теми: «Електричний струм в електролітах. Електроліз»
Відеоурок
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qM8q1diZ4BA
Домашнє завдання.
Повторити §6, розв’язати задачі:
____________________________________________________________________
2 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Електричний струм у газах
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/NgHJcNwNBTM?si=H5AVIZqdwk8Xs7pv
Домашнє завдання. Вивчити
§ 7, вправа7(3, 5)
26.09.2023
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Електричний струм в
електролітах. Електроліз
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/0KHC71P3Zhk?si=pkbcV3JUzdX7smqb
Домашнє завдання. Вивчити
§6 , розв’язати задачі.
Задачі до теми
«Закон Фарадея для електролізу.»
Задача 1. Встановити
відповідність між процесом і його назвою:
1.
Покриття металевих деталей тонкими шарами інших
металів за допомогою електролізу.
2.
Процес одержання відшаровуваних покриттів.
3.
Утворення нейтральної молекули з йонів у розчинах чи
розплавах електролітів.
4.
Процес розпаду молекул речовини під дією молекул
розчинника і теплового руху на йони.
а) йонізація; г) гальванопластика;
б) рекомбінація;
д) електролітична
дисоціація.
в) гальваностегія;
Задача 2. Чому при
виникненні пожежі в електроустановках потрібно негайно відключити рубильник?
Задача 3. При електролізі
у гальванічній ванні водного розчину сульфату міді (CuSO4) позитивні йони купруму за 1 хв. перенесли на катод
заряд 90 Кл. Визначити силу струму, що йде через електроліт.
Задача 4. Під час
електролізу через розчин хлориду міді – йде струм 100 мА. Скільки часу тривав
електролізу, якщо був перенесений заряд 30 Кл?
Задача 5. Визначити електрохімічний еквівалент нікелю,
якщо під час нікелювання через електролітичну ванну пройшов заряд 900 Кл і на
катоді виділилося 270 мг нікелю.
25.09.2023
1 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Електричний струм в металах
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/4Eg5Ssx-ugA?si=wmGEkJE834t7WfCo
Домашнє завдання.
Вивчити §5, розв’язати задачі:
2 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Експериментальна робота № 3.
Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу
Дані для
виконання лабораторної роботи взяти з
відео: https://youtu.be/ZF86vdXWMrY?si=vixJoMNKuXjGLn-c
Домашнє завдання.
Повторити § 5, оформити звіт
по експерементальній роботі
19.09.2023
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Експериментальна
робота № 2. Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/1leYHNtPQlU?si=aF5AWDhJ5BYL9c6p
Домашнє завдання.
Повторити §4, оформити звіт по
лабораторній роботі.
18.09.2023
1 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Електрорушійна
сила. Закон Ома для повного кола.
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/DEr72mjoWkE
Домашнє завдання.
Вивчити §4 , вправа № 4 (1, 2)
_____________________________________________________________________
2 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування задач з теми: «Електрорушійна
сила. Закон Ома для повного кола»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/DEr72mjoWkE
Домашнє завдання.
Повторити § 4, розв’язати
задачі:
Визначити внутрішній опір джерела струм, якщо його ЕРС 12 В,
опір зовнішнього кола 23 Ом,
а сила струму, що проходить по колу 0,5А.
12.09.2023
6 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування задач з теми: « Робота
і потужність електричного струму. Закон Джоуля – Ленца»
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/15RxAlQ5Sek?si=G0_ClGiJ4NK6uvxa
Домашнє завдання.
Повторити формули з §3 , виконати
експериментальне завдання на с. 17.Дотримуйтесь правил безпеки!!!
Алгоритм дій для виконання завдання:
: Експериментальне
завдання.
Визначте ККД електричного чайника.
Для проведення експерименту я взяв домашній електрочайник, на якому
написано …… Вт, тобто його потужність ….. Вт. Потужність далі будемо позначати
Р.
Р=…..
Вт
Далі, я відміряв кухонною мірною посудиною 1 літр води. Позначатимемо об'єм V.
Залив воду в порожній чайник. V=10−3м3.
Маса води /(m= ρ \ V\) де ρ=1000кг/м3 - густина води, це таблична
величина.
m=10−3∗1000=1кг
Далі я взяв термометр і поміряв початкову температуру води. Термометр
показав …. градуси.( можна визначити температуру води кімнатним термометром для повітря, адже якщо вода довго стоїть в кімнаті , то
її температура = температурі повітря в кімнаті)
T1=…∘C
Потім я взяв годинник із секундною стрілкою, включив чайник і визначив час до
моменту закипання води. t=243c
Спожита чайником енергія Q1=А затрачена =Pt
Корисна робота чайника дорівнює кількості теплової енергії, яку отримала вода
для нагріву від початкової температури до кипіння:
Q =
Акорисна=Cm(T2−T1) , де С - питома
теплоємність води C=4200 Дж/кг*С
Наш ККД η= А корисна / Азатрачена
η=Cm(T2−T1) / Pt
η=…
11.09.2023
1 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Експериментальна робота № 1.
Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/xhgNitbmhqk
Домашнє завдання.
Повторити § 2, оформити звіт по експериментальній роботі роботі №1
2 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Робота і потужність електричного
струму. Закон Джоуля – Ленца
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/-IHCX0MrCnw?si=WVBoa-G-lMfCMNuUм
Домашнє завдання.
Вивчити § 3, знати формули напам’ять, , вправа № 3 (2,3)
05.09
Розв'язування
задач Посилання
на відеоурок: https://youtu.be/bIopF0PuLjQ?si=lBiCh3xn-a0YzsW5 |
Вправа
№ 2(7,8) |
04.09
Електричний
струм, електричне коло. Постійний струм. Джерела струму. Відеоурок за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=aE2c3j9 |
Вивчити
§ 1, Вправа №1(2,3) |
Послідовне
і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8zAIFm Віртуальна
лабораторія: |
Вивчити
§ 2, Вправа
№ 2 (4,5) Скласти схему послідовного і
паралельного з’єднання у віртуальній
лабораторії і перевірити їх
правильність математичними розрахунками опору. Скріншоти переслати для
перевірки. |
Немає коментарів:
Дописати коментар