10.09.2025
4 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Робота і
потужність електричного струму. Закон Джоуля – Ленца.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/15RxAlQ5Sek?si=Q15u9P1F-37SB890
Домашнє завдання.
Вивчити § 3, вивчити формули напам’ять, вправа № 3 (1,3)
________________________________________________________________________________
10.09.2025
5 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування задач з теми: «Робота
і потужність електричного струму. Закон Джоуля – Ленца»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/PiFEMT_rkgE?si=yZZQw61leDLxJQBp
Домашнє
завдання. Повторити §3, виконати експериментальне завдання
на с. 1. Дотримуйтесь правил безпеки!!!
Алгоритм дій для виконання завдання:
Визначте ККД
електричного чайника.
Для
проведення експерименту я взяв домашній електрочайник, на якому написано …… Вт,
тобто його потужність ….. Вт. Потужність
далі будемо позначати Р.
Р=….. Вт
Далі, я відміряв кухонною мірною посудиною 1
літр води. Позначатимемо об'єм V. Залив воду в порожній чайник. V=10−3м3.
Маса води /(m= ρ \ V\) де ρ=1000кг/м3 - густина води, це таблична величина.
m=10−3∗1000=1кг
Далі я взяв термометр і поміряв початкову
температуру води. Термометр показав …. градуси.( можна визначити
температуру води кімнатним термометром
для повітря, адже якщо вода довго
стоїть в кімнаті , то її температура = температурі повітря в кімнаті)
T1=…∘C
Потім я взяв годинник із секундною стрілкою,
включив чайник і визначив час до моменту закипання води. t=…c
Спожита чайником енергія Q1=А затрачена =Pt
Корисна робота чайника дорівнює кількості
теплової енергії, яку отримала вода для нагріву від початкової температури до
кипіння:
Q = Акорисна=Cm(T2−T1) , де
С - питома теплоємність води C=4200
Дж/кг*С
Наш ККД
η= А корисна / А затрачена
η=Cm(T2−T1) / Pt
η=…
__________________________________________________________________________________
08.09.2025
4 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Експериментальна
робота № 1. Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/xhgNitbmhqk
Віртуальна лабораторія електрики PHET - https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc-virtual-lab/latest/circuit-construction-kit-dc-virtual-lab_uk.html
Домашнє завдання.
Повторити §1,2,оформити звіт по
експериментальній роботі роботі №1
03.09.2025
4 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і
додаткові опори.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/zoSfTmRFRiY?si=pDKb0ngg5RoakoJs
Домашнє
завдання. Вивчити § 2, вправа 2 (4,7)
03.09.2025
5 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: Розв'язування задач з
теми: «Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори»
Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pZ24sqPybN8&list=PPSV
Домашнє завдання. Повторити § 1,2, розв'язати задачі:
1. Резистори з опорами 9 Ом і 18 Ом з’єднані
паралельно і під’єднані до джерела постійної напруги 36 В. Яка сила струму у
кожному резисторі? Загальний струм у колі? Який опір кола?
2. Три резистори опорами
10, 15, 30 Ом з’єднані паралельно. Який опір кола? Яка сила струму в кожному з
резисторів, якщо загальна напруга в колі 36В?
4 урок. 11 клас. Фізика.
Тема: ІБЖД. Електричний струм
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/aEmQ6zA7bh4?si=n9r9UeOBNqLxXgJQ
https://youtu.be/D5KF6B2QDVY?si=jgu0xp8XHpgstIHc
Домашнє завдання. Вивчити § 1, вправа 1( 2,3). Опрацюйте інструктаж з ТБ в кабінеті фізики
на форзаці підручника.
Немає коментарів:
Дописати коментар