Фізика 11 клас

10.09.2025

4 урок. 11 клас. Фізика.

Тема: Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля – Ленца.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/15RxAlQ5Sek?si=Q15u9P1F-37SB890

Домашнє завдання. Вивчити § 3, вивчити формули напам’ять, вправа № 3 (1,3)

________________________________________________________________________________

10.09.2025

5 урок. 11 клас. Фізика.

Тема: Розв’язування задач з теми: «Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля – Ленца»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/PiFEMT_rkgE?si=yZZQw61leDLxJQBp

Домашнє завдання. Повторити §3, виконати експериментальне завдання на с. 1. Дотримуйтесь правил безпеки!!!

Алгоритм дій для виконання завдання:

Визначте ККД  електричного чайника.

   Для проведення експерименту я взяв домашній електрочайник, на якому написано …… Вт, тобто його потужність  ….. Вт. Потужність далі будемо позначати Р. 

Р=….. Вт

Далі, я відміряв кухонною мірною посудиною 1 літр води. Позначатимемо об'єм V. Залив воду в порожній чайник.  V=10−3м3.

Маса води /(m= ρ \ V\)   де ρ=1000кг/м3  - густина води, це таблична величина.

m=10−31000=1кг

Далі я взяв термометр і поміряв початкову температуру води.  Термометр показав   …. градуси.( можна визначити температуру  води кімнатним термометром для повітря,   адже якщо вода довго стоїть в кімнаті , то її температура = температурі повітря в кімнаті)

T1=…C

Потім я взяв годинник із секундною стрілкою, включив чайник і визначив час до моменту закипання води. t=…c

Спожита чайником енергія   Q1=А затрачена =Pt

Корисна робота чайника дорівнює кількості теплової енергії, яку отримала вода для нагріву від початкової температури до кипіння:

Q = Акорисна=Cm(T2−T1)   ,   де С - питома теплоємність води     C=4200 Дж/кг*С

Наш ККД     η= А корисна / А затрачена

  η=Cm(T2−T1) /  Pt

η=…                                              

__________________________________________________________________________________


08.09.2025

4 урок. 11 клас. Фізика.

Тема: Експериментальна робота № 1. Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/xhgNitbmhqk

Віртуальна лабораторія електрики PHET - https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc-virtual-lab/latest/circuit-construction-kit-dc-virtual-lab_uk.html

Домашнє завдання. Повторити §1,2,оформити звіт по  експериментальній роботі роботі №1


03.09.2025

4 урок. 11 клас. Фізика.

Тема: Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори.

Відеоурок за посиланням:  https://youtu.be/zoSfTmRFRiY?si=pDKb0ngg5RoakoJs

Домашнє завдання. Вивчити § 2, вправа 2 (4,7)

 

03.09.2025

5 урок. 11 клас. Фізика.

 Тема: Розв'язування задач з теми: «Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори»

Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pZ24sqPybN8&list=PPSV

Домашнє завдання. Повторити § 1,2, розв'язати задачі:

1. Резистори з опорами 9 Ом і 18 Ом з’єднані паралельно і під’єднані до джерела постійної напруги 36 В. Яка сила струму у кожному резисторі? Загальний струм у колі? Який опір кола?

2. Три резистори опорами 10, 15, 30 Ом з’єднані паралельно. Який опір кола? Яка сила струму в кожному з резисторів, якщо загальна напруга в колі 36В?


4 урок. 11 клас. Фізика.

Тема: ІБЖД. Електричний струм

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/aEmQ6zA7bh4?si=n9r9UeOBNqLxXgJQ

                                              https://youtu.be/D5KF6B2QDVY?si=jgu0xp8XHpgstIHc

                                                         

Домашнє завдання. Вивчити § 1, вправа 1( 2,3).  Опрацюйте інструктаж з ТБ в кабінеті фізики на форзаці підручника.

Немає коментарів:

Дописати коментар