Зарубіжна література 11 клас

14.05.2025

Тема: Джон Майкл Грін «Провина зірок». Розповідь про історію кохання

невиліковно хворих підлітків. 

  1. Ознайомитися з короткою біографією письменника

               https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=8033 

  1. Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=EZ5TVxrXxJ4  

  1. Прочитати роман

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=9158 

  1. Переглянути відеоурок 

                  https://www.youtube.com/watch?v=MOfJ3tl4cHo 

09.05 2025  

Тема Контрольна робота з теми «Література другої половини ХХ – початку

ХХІ ст.» 

  1. Повторити вивчений теоретичний матеріал

  2. Пригадати зміст прочитаних творів

  3. Виконати тестові завдання

https://vseosvita.ua/test/start/unt636

  1. Читати твір Джона Майкла Гріна «Провина зірок»

07.05.2025

Тема: Хуліо Кортасар. «Менади»

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=sSNUOxrY84Y 

https://www.youtube.com/watch?v=muQr5CspVhc 

  1. Прочитати оповідання «Менади»

  2. Ознайомитися з матеріалом презентації та питаннями для самоперевірки

(слайд 18) 

    https://docs.google.com/presentation/d/1VYEQLwapFqvRzhmcuGzotvaN0taWCV1e/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Дати письмову  відповідь на 1 і 11 запитання ( слайд ).


Додатково:

Аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=fCgAmt7GGuU 

25.04.2025 

Тема: Милорад Павич «Скляний равлик» Можливість вибору шляхів читання

 твору як вияв характерної для постмодерністської  літературної гри 

письменника з текстом і читачем. Варіанти фіналу твору як ознака стилю 

М. Павича. Значення центральної метафори.

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1ME3ScnCGw3RqOszl3G8VL4ofr-oT0l7W/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-milorad-pavich-sklyaniy-ravlik-337955.html

2.     Комп’ютерний варіант твору «Скляний равлик»

https://1alimduyl1.wixsite.com/blue-bird/milorad-pavich-sklyanij-ravlik

3. Завдання на вибір

 Доведіть, що оповідання «Скляний равлик» — постмодерністський твір.

Поміркуйте : «Причини самотності та способи її подолання».


23.04.2025

Тема: Милорад Павич «Скляний равлик»

  1. Переглянути відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=6RG0P2QPFgk&t=3s 

  1. Прочитати оповідання «Скляний равлик»

https://1alimduyl1.wixsite.com/blue-bird/milorad-pavich-sklyanij-ravlik 

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 263-276)


18.04. 2025

Тема: Урок розвитку мовлення. Повідомлення про найяскравіших

представників постмодерністської прози

Завдання для тих, кого не було на онлайн уроці

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації минулого уроку

  2. Вибрати представника  постмодерністської прози та підготувати повідомлення про нього

  3. Надіслати відео з повідомленням 


16.04.2025 

Тема: Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ останніх

десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Основоположні принципи постмодерністської

поетики. Постмодерністське мистецтво та елітарна й масова культура 

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=k5WVRw_S4Yk 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/1KOZGVGdJ_Ve61I-dfdXeV0GCmDzIGUEN/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Підготуватися до уроку розвитку мовлення( повідомлення про одного із представників постмодернізму в літературі)



11.04.2025

Тема: Символічний сенс сюжету п’єси «Носороги». Сатирично-гротескне

змалювання процесу «омасовлення» людей. Тема втрати індивідуальності під

тиском масової свідомості

  1. Перереглянути

https://www.youtube.com/watch?v=BrlT7vqJxCA

  1. Опрацювати теоретичний матеріал

 https://pidruchniki.com/15950210/literatura/yonesko_predstavnik_frantsuzkogo_teatru_absurdu

  1. Дати відповідь на запитання: «Які проблеми розкрито у творі? Чи актуальні вони сьогодні?»

09.04.2025

Тема: Короткі відомості про Ежена Йонеско. Зображення духовної та

інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства – провідна тема

творчості драматурга

  1. Переглянути відеопрезентацію


https://www.youtube.com/watch?v=SYkDD6YsZBM

  1. Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=MuZ5hjwQhHY&t=51s 

  1. Прочитати п'єсу «Носороги»

04.04.2025.

Тема: Проблема сенсу життя окремої людини, спокутування боргів минулого,

права сили в контексті духовного досвіду повоєнної Європи. Критика влади

грошей у конформістському суспільстві.

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

   https://docs.google.com/presentation/d/1lpIbMxBqEQLqFVkqHfLtWt29WYlxTzMb/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Виконати тести:

     https://docs.google.com/document/d/1FfeZCqm4-nI41lgcKpNzugm0TxrM4ykI/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

02.04.2025 

Тема: Короткі відомості про швейцарського письменника Ф. Дюрренматта. Алегорично-моральний зміст сюжету п’єси «Гостина старої дами»

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=qVFGdEBjzPw

2.     Ознайомитися з матеріалами презентацій:

      https://docs.google.com/presentation/d/1oFrDWJiucbAJdfqq9RCB7KarINJPh4n5/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

      https://docs.google.com/presentation/d/1L7ecqgI55Ldx-DHlOKAlFC16xP2P3M3c/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Опрацювати матеріал підручника (ст.228-239)

28.03.2025

Тема: Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої пол.

ХХ ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в

1950-1960-х рр., його провідні ознаки. 

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=_KFeuz9p2tw 

  1. Ознайомитися з матеріалом відеопрезентації

https://www.youtube.com/watch?v=vSgfoQykb_A

  1. Прочитати п’єсу Ф. Дюрренматта «Гостина старої дами»

26.03.2025

Тема.  Контрольний твір за темою: «Людина та пошуки сенсу існування в

прозі другої половини ХХ ст. ( на прикладі творів Е. Гемінгвея, Г.Г.Маркеса та

Я. Кавабати)

  1. Повторити матеріал підручника (183 – 225 )

  2. Пригадати зміст прочитаних творів

  3. Написати контрольний твір

  4. Виконані роботи надіслати на електронну пошту

21.03.2025

Тема: урок позакласного читання. Вільям Голдінг "Володар мух"

  1. Переглянути  відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=tARP4wh1kjo 

https://www.youtube.com/watch?v=LqBv-sUH_kI

  1. Знати зміст роману

  2. Підготуватися до контрольного твору на тему «Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття.»

19.03.2025

Тема: Ясунарі Кавабата «Тисяча журавлів». Робота над твором

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=z6StwetDDu8 

https://www.youtube.com/watch?v=dPI54v7DqOo 

https://www.youtube.com/watch?v=quhso3U9GvY&t=4s 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/1F9xl-18x6LVdEgm4cEaTKnFAfB8ad2FL/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Характеристика одного з героїв твору ( на вибір )

  2. Підготуватися до уроку позакласного читання: прочитати роман Голдінга «Володар мух»

14.03.2025

Тема: Ясунарі Кавабата – лауреат Нобелівської премії.

Відображення самобутності японської культури в повісті «Тисяча журавлів»

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=R4fRHT6w6rY

https://www.youtube.com/watch?v=quhso3U9GvY 

  1. Вивчити біографію письменника

  2. Прочитати повість «Тисяча журавлів»

12.03.2025

Тема: Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального

відродження, повернення до вічних цінностей. Сенс фіналу та назви оповідання.

  1. Переглянути відеопрезентацію учениці 11 класу 

https://www.youtube.com/watch?v=W7kwPLwZU_Q 

  1. Прочитати «Прощальний лист Г. Г. Маркеса» 

  2. Усне повідомлення на тему «Культура та традиції Японії»

28.02.2025

Тема: Відображення моральної деградації людства.

Філософсько – етичний сенс зустрічі янгола з людьми. Символічний зміст образу янгола.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=RGMl3ewxhas

  1. Написати  твір на тему «Чи є у людства шанс на духовний порятунок?»

  2. За бажанням вивчити вірш Ліни Костенко «Крила»

https://www.youtube.com/watch?v=9tlLsA6_hCo 

26.02.2025

Тема: Г.Г. Маркес – Нобелівський лауреат. Специфіка «Магічного реалізму».

Синтез реального і фантастичного в оповіданні « Стариган із крилами»

  1. Переглянути відео 

https://www.youtube.com/watch?v=S5F5xLU5khM 

https://www.youtube.com/watch?v=0N5OytOP1QY 

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст.203 -216 )

  2. 3 Прочитати оповідання «Стариган із крилами»

21.02.2025

Тема: Образ Сантьяго. Символіка образів. Сенс фіналу та назви повісті.

Новаторство прози Е.М. Гемінгвея, особливості оповіді, «принцип айсберга»

та ін. Ознаки притчі у повісті

  1. Переглянути відеоурок та занотувати головне

https://www.youtube.com/watch?v=TupMhhJ1SOM&t=104s 

  1.  Виконати тестові завдання:

https://docs.google.com/document/d/1FC_PePcH-QJ4LIa7kIrjKjZq5bRrJpuh/edit#heading=h.gjdgxs

19.02.2025

Тема: Показ драматичних суперечностей людського буття;

його осмисленості й абсурдності, перемог і поразок, величі і

слабкості, протистояння природі та єдності з нею

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=cz1sKfMTrcg&t=57s 

https://www.youtube.com/watch?v=L3Wz2fcjxg4 

  1. Опрацювати матеріал підручника (ст. 189 -202)

  2. Виконати завдання 16 письмово, 17,18 усно (ст.195);  завдання 15 усно (ст. 202)

14.02.2025

Тема: Загальна характеристика провідних тенденцій прози 

другої половини ХХ ст.  Ернест  Гемінгвей. Віхи життя і

 творчості митця. «Кодекс честі» героїв Гемінгвея.

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1Z25Z1sSVYH6kS45N0vnqE81Q27Q9dalh/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=0bdIOQNzMcg

3.     Прочитати повість «Старий і море»

12.02.2025

Тема: Контрольна робота за темою «Проблема війни

і миру в літературі ХХ ст»

  1. Повторити вивчений матеріал за вказаною темою

  2. Виконати тестові завдання:

  1. Виконані завдання надіслати на електронну адресу 

07.02.2025

Тема: Урок розвитку письмового мовлення. Твір на тему

«Відображення проблем війни і миру у суспільстві за вивченими творами»

  1. Пригадати вивчені в рамках теми «Проблема війни і миру в літературі ХХ ст.» твори

  2. Написати твір за даною темою ( творча робота може стосуватися як одного,

так і групи вивчених творів).
  1. Роботу надіслати на перевірку

  2. Підготуватися до контрольної роботи за темою «Проблема війни і миру в

літературі ХХ ст.»  

05.02.2025 

Тема: Пауль Целан «Фуга смерті». Віхи життя й творчості Пауля Целана.

«Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє

новаторство митця. Ключові метафори як відтворення жахливої реальності

Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі.

Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=zcugbo2Pqqk 

https://www.youtube.com/watch?v=SPjbES6wj1U 

  1. Ознайомитися з матеріалом відеопрезентації

https://www.youtube.com/watch?v=0wxjuuv9rXI 

  1. Прослухати аудіовірш

https://www.youtube.com/watch?v=GxjakhYqhzU 

  1.  Опрацювати  матеріал підручника (ст. 173 – 182)

  2. Створити асоціативний малюнок чи колаж до твору «Фуга смерті»

  3. Підготуватися до творчої письмової роботи за вивченими творами 


31.01.2025

Тема: Образ школи як художня модель нацистської Німеччини.

Образ головного героя.  

Художні деталі. Підтекст. Форма твору (внутрішній монолог).

Авторська позиція

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=AVb-U0DZ4aw&t=265s 

  1. Опрацювати сторінки 166 – 172

  2. Написати есе на одну із поданих тем ( завдання 9 на ст. 171)

Підручник можна завантажити, перейшовши за посиланням

https://shkola.in.ua/2252-zarubizhna-literatura-11-klas-isaieva-2019-prof.html

29.01.2025

Тема: Життєвий і творчий шлях Генріха Белля.  Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».  Символічний зміст назви оповідання, її зв'язок з історією Спарти.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=yN9bhycb42w

2.     Опрацювати ст.164 – 172

3.     Вивчити біографію письменника

4.    Прочитати оповідання, звертаючи увагу на художні деталі.

Підручник можна завантажити, перейшовши за посиланням

https://shkola.in.ua/2252-zarubizhna-literatura-11-klas-isaieva-2019-prof.html

24.01.2025

Тема: Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі «Матінка Кураж

та її діти». Поєднання в образі Кураж рис маркітантки й матері. Символіка твору


  1. Переглянути відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=igcVv9lDu3A&t=2s 

  1. Опрацювати матеріал підручника (ст. 158 – 163) 

  2. Опрацювати матеріал презентації:

4.Дати письмову відповідь на запитання: « Чому п’‎єсу «Матінка Кураж та її діти» вважають твором-пересторогою? Чи актуальним є її зміст у наш час?»


22.01.2025 

Тема: Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художні практика.

Бертольт Брехт (1898-1956) – драматург-новатор. Зображення війни як засобу

збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти»

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=QtxuW_Pk61U 

https://www.youtube.com/watch?v=TcN-_35klWM&t=18s 


  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 151 – 157 )

  2. Прочитати п'єсу « Матінка Кураж та її діти»

25, 27. 12.2024

Тема: Урок позакласного читання. Олдос Хакслі «Прекрасний новий світ»

(Гасклі «Дивний новий світ»)

  1. Прочитати роман – антиутопію 

  2. Ознайомитися з матеріалом презентації:


 

20.12.2024

Тема: Контрольна робота за І семестр

  1. Повторити вивчений матеріал

  2. В зошитах для контрольних робіт виконайте запропоновані тестові завдання:

18.12.2024 

Тема: Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопії «Колгосп тварин». Поетика антиутопії ( фантастика, мова, символи, алегорії).

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=ZP5owJ10aDQ&t=4s

2.     Опрацювати матеріал , розміщений на сторінках підручника ( 142 – 150)

3.     Підготуватися до контрольної роботи.

13.12.2024 

Тема: Боротьба проти страху і рабської покірності в суспільній свідомості. Викриття сутності тоталітарної системи та її  ієрархії в антиутопії.

1.     Повторно переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=ZP5owJ10aDQ&t=3s

https://www.youtube.com/watch?v=7hsCt7nP1EI&t=1s

2.     Виконати тестові завдання:

     https://docs.google.com/document/d/1UISPtKp0GOUSPjTOTOh7C5FPVOWqYhd3/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

11.12.2024

Тема: «Колгосп тварин» Художній конфлікт у творі. Система образів.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=ZP5owJ10aDQ&t=3s

https://www.youtube.com/watch?v=7hsCt7nP1EI&t=1s

2.     Письмово поміркуйте над питанням; «Чи можливо таке суспільство, в якому потреби всіх його членів задовольняються повною мірою?»

Додатково:

https://www.youtube.com/watch?v=AUdVvs0GkMM (аудіокнига скорочено)

06.12.2024  

Тема: Розвиток жанру антиутопії у ХХст. : ознаки і представники. Джордж Орвелл «Колгосп тварин»

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=HTsCfk0uWWE

https://www.youtube.com/watch?v=N48y-RjryR0

2.     Читати сатиричну казку – антиутопію  «Колгосп тварин» («Скотоферма»)

 

04.12.2024 

Тема: Аналіз поезій (урок розвитку писемного мовлення)

1.     Опрацювати теоретичний матеріал:

     https://docs.google.com/document/d/10SW239EicklV4vuW7vBUwUMPmV6o78cq/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Зробити письмовий аналіз одного з віршів (за вибором), що вивчені в рамках теми «ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ»

29.11.2024 

Тема: Контрольна робота з теми «Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст.»

1.     Повторити матеріал розміщений на ст. 55 – 87

2.     Виконати завдання контрольної роботи:

      https://docs.google.com/document/d/1rfr8MLc1FtkMWy7-Ec6bGeAb9kpDVMQR/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

27.11 2024 

Тема: Федеріко Гарсіа Лорка. Жанрове розмаїття його лірики. Своєрідність художнього світу. «Про царівну Місяцівну», «Гітара»

1.      Переглянити відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=vEkyUx94SbE

2.     Переглянути відеопрезентацію

https://www.youtube.com/watch?v=_CUX3SzHsWk

3.     Прослухати вірші

https://www.youtube.com/watch?v=3HBTdncz4Ms  «Про царівну Місяцівну»

https://www.youtube.com/watch?v=_UOPodX5TK4   «Гітара»

4.     Вивчити один вірш напам'ять

5.     Підготуватися до контрольної роботи

22.11.2024

Тема: Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…») Філософський характер і художня довершеність лірики поета

1.     Переглянути відеоуроки:

https://www.youtube.com/watch?v=-zNPCqEatF8&t=189s

https://www.youtube.com/watch?v=WJ3OubPxj-8

2.     Аналізувати вірші Рільке

3.     Вивчити напам'ять вірш «Згаси мій зір…»

20.11. 2024 

Тема: Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рільке (1875-1926). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес»).

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1HjtwvD7LLi-aXgJPGqlBeYgazaGEPtAh/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=7ppO5gokru8  - Рільке та Україна

https://www.youtube.com/watch?v=mIaXrToh5Dw    давньогрецький міф  

https://www.youtube.com/watch?v=kzqw--nJ7e4  аудіовірш

3.     Опрацювати ст. 70 – 79

 

 

15.11.2024 

Тема: Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана голубка і водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо».

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=ZETGS7UnkkU&t=28s   - відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=1w8Ph5OuKk0    - аудіовірш «Міст Мірабо»

https://www.youtube.com/watch?v=qMRnSHTJ-PI – аналіз вірша «Міст Мірабо»

https://www.youtube.com/watch?v=QBDpMFVmJ_o  - аудіовірш «Зарізана голубка й водограй»

2.     Опрацювати ст. 60 -  68;

3.     Вивчити напам'ять поезію «Міст Мірабо».

13.11.2024 

Тема: Гійом Аполлінер  (1880-1918) – поет авангардист. Зв'язок поезії митця з естетикою кубізму, своєрідність «сюрреалізму» письменника, його художні новації в царині літератури. Збірки «Алкоголі. Вірші 1898-1913 рр.», «Каліграми. Вірші Миру і Війни».

1.     Переглянути відео:

https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-14044671  - презентація

https://www.youtube.com/watch?v=T37c7fFKHG8 відео

https://www.youtube.com/watch?v=ZwoeFzGGLLo  - експрес – урок

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1B34YJ9bgyiTGyI7yxZ6sYwKevPPFM9Z5/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Опрацювати сторінки 55 – 63

01.11.2024 

Тема: Контрольний твір за темою «Модернізм» .

1.     Повторити вивчений матеріал

2.     Переглянути відео «Написання твору-роздуму»

https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI

3.     Написати контрольний твір на одну із запропонованих тем

«Суспільне добро – це і є щастя кожної окремої людини?»

« Чи актуальні твори Ф Кафки «Перевтілення та А.Камю «Чума» в наш час?»

«Проблема вибору у романі «Чума» А. Камю».

30.10.2024 

Тема: Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір у романі А. Камю «Чума»

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=0jV692PNavo&t=2s

2.     Підготуватися до контрольного твору на одну з тем:

«Суспільне добро – це і є щастя кожної окремої людини?»

« Чи актуальні твори Ф Кафки «Перевтілення та А.Камю «Чума» в наш час?»

«Проблема вибору у романі «Чума» А. Камю»

25.10.2024 

Тема: Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція. Притчевість, алегоризм образів і ситуацій.

1.     Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=o2xu3X-3aok

2.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=mbB03bhRs2I

https://www.youtube.com/watch?v=-ok1AsE40xc

3.     Твір-мініатюра «Моє ставлення до одного з героїв роману»

23.10.2024 

Тема: Альбер Камю (1913 – 1960). Віхи життя й особливості світогляду  письменника

1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=8rooPKe8ozg

https://www.youtube.com/watch?v=_oiLw-FvPsI

2. Опрацювати матеріал презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1GebfSBx2GsAxJx4EeDdnuCoqKVltU00M/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3. Вивчити біографію письменника

4 Читати роман А. Камю «Чума»

 

18.10.2024 

Тема: Творча робота за новелою Ф. Кафки «Перевтілення» (написання есе). Урок розвитку письмового мовлення.

1. Переглянути матеріал презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1-DUl8IP3X1Fi8JyurdR_WPQtc4n0BSLn/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2. Написати творчу роботу на одну із запропонованих тем

16.10.2024 

Тема: Урок позакласного читання. Кафка  «Лист до батька»

1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=BTJ23aKP__Q

2. Прочитати твір або прослухати аудіокнигу

Аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=vXya0_52Oq8

3. Підготуватися до написання есе за творами Ф. Кафки

11.10.2024 

Тема: Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі.

1 Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=LD06O3-glBs

2. Підготуватися до уроку позакласного читання ( читати «Лист до батька» Ф.Кафки)

https://docs.google.com/presentation/d/1yWS7RsubvbwhbPT044KNOZ1NiaxeI6gt/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

09.09.2024 

Тема: Образ Грегора Замзи (Новела Ф.Кафки «Перевтілення»)

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=F3w55ARnFcI

2.     Опрацювати сторінки 35- 41

3.     Дати письмові відповіді на запитання:

1. Охарактеризуйте образ Грегора Замзи. Чи згодні ви , що він маленька людина?

2. Поміркуйте: в чому причина його перетворення

3. Чи згодні ви з думкою В.Набокова: «Грегор – людина в комашиній подобі,

 його родина – комахи в людській подобі»?

04.10 2024

Тема: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення»

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=T1m7esPVDYw    

https://www.youtube.com/watch?v=kgz2b7iu1eM                      Біографія 

https://www.youtube.com/watch?v=0IsEScA_2vs         }

https://www.youtube.com/watch?v=F3w55ARnFcI

2.     Дочитати новелу.

3.     Написати твір- мініатюру « Прокинувшись вранці, я зрозумів (зрозуміла), що перетворився (перетворилася) на…..»

 

 

02.10.2024 

Тема: Світоглядні  й естетичні засади модернізму. Кафка, Джойс, Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=5gY-QYfJNaw  – повторення ( 10 клас)

https://www.youtube.com/watch?v=nVCa9t6t59s&t=5s

https://www.youtube.com/watch?v=kgz2b7iu1eM біографія Кафки

2 Опрацювати ст. підручника 29 - 24

2.      Вивчити теоретичний матеріал та біографію Ф.Кафки

3.     Прочитати новелу Ф. Кафки  «Перевтілення» 

27.09.2024

Тема:  Контрольна робота з теми « Золоті сторінки далеких епох»

1.     Повторити вивчений за темою матеріал

Виконати завдання контрольної роботи:

1.     Тести за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/nyk068   (відкриті до 02.10.2024 ) – максимум 6 балів

2.     Написати міні судження  на тему «Людина – «смішний  божок» (Мефістофель) чи створіння, чиї діла й труди «ніяка вічність не   поглине» (Фауст)?» (Повноцінна відповідь – 6 балів) –надіслати на пошту

25.09.2024

Тема: Порівняння образів Фауста і Вагнера. (Урок розвитку мовлення)

1.     Опрацювати теоретичний матеріал (порівняльну характеристику героїв):

          https://docs.google.com/presentation/d/1z8Q2BhpmQVcP-QjkaV4Bj5XSyoIwzDx6/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.       Матеріал для характеристики:

            https://docs.google.com/document/d/1QSxcABwJcvqHmXnNAXkVC-c6O8ghK24y/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

            Переглянути відео - підсумок

Вічний образ

https://www.youtube.com/watch?v=Mrxtp2DeOto&t=65s

3.     Підготуватися до контрольної роботи


20.09.2024 Зар. літ 11 клас

Тема: Гете «Фауст». Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.

1.      Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=r07LIdZVY8I&t=8s  

              https://www.youtube.com/watch?v=M8PsxeaU1iU

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/159gWJH-gt6WMMPtsQ3uDIiPyBIEXZ-yQ/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

3.     Підготуватися до порівняльної характеристики Вагнера і Фауста


18.09 2024 

 Тема: Опозиція Фауст – Мефістофель: діалектичне вирішення проблеми добра і зла.

 1.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/15IcQrcsqY6J5Bq24xQFjVZHWLwc_zT7R/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

2.     Опрацювати ст. 17-22

3.     Зіставити образи Фауста і Мефістофеля, Фауста  (усно)

4.     Підготуватися до роботи з історією кохання Фауста і Маргарити


13.09.2024 

 Тема: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини.

 1. Переглянути :

- буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=DZcAA5gPlwI

- відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=_KsEh2d5n1o&t=5s

- експрес уроки https://www.youtube.com/watch?v=M8PsxeaU1iU

https://www.youtube.com/watch?v=b40XhBNE2O0

2. Опрацювати ст. 17-28

3. Вивчити напам'ять монолог Фауста

https://drive.google.com/file/d/1XY3XMHbGGgQFu2H5aIVeHNwNc9ifKQjL/view?usp=sharing

https://www.youtube.com/watch?v=fcFz1sxVnhI   ( приклад декламування)

4. Дати письмові відповіді на запитання

Які точки зору на людину висловлено  у «Пролозі на небі»?

Через які випробування проводить Мефістофель  Фауста?  Яким Фауст виходить із кожного з цих випробувань?


11.09.2024 

Тема: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст».

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=lsUPxgkdlqo   - Просвітництво

https://www.youtube.com/watch?v=iDkIerZx9t0 – відомості про Гете

https://www.youtube.com/watch?v=r07LIdZVY8I – експрес - урок

2.     Опрацювати ст. 11-20

3.     Прочитати трагедію «Фауст»


06.09.2024 

 Тема.  Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність.

 1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=o_oHKfVmaBU&t=2s

https://www.youtube.com/watch?v=FqTb4t_gj1k

2.     Записати в зошит літературні премії та їх лауреатів ( вибірково)

3.     Підготувати усне повідомлення про одного з лауреатів  Нобелівської премії ( на вибір)


04.09.2024

Тема: Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача.


  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=pee4lh18fLQ&t=1s

  1. Опрацювати матеріал презентації та виконати зазначені в ній завдання

  2. https://docs.google.com/presentation/d/1e6ltHEjUpqikCj9PsZaoFpCxZfW3oLC9/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

  3. підручник  https://drive.google.com/file/d/1S5dK1N6T4nCUTBte14OYk70w3Nc5olvM/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар