14.05.2025
Тема: Джон Майкл Грін «Провина зірок». Розповідь про історію кохання
невиліковно хворих підлітків.
Ознайомитися з короткою біографією письменника
https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=8033
Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=EZ5TVxrXxJ4
Прочитати роман
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=9158
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=MOfJ3tl4cHo
09.05 2025
Тема Контрольна робота з теми «Література другої половини ХХ – початку
ХХІ ст.»
Повторити вивчений теоретичний матеріал
Пригадати зміст прочитаних творів
Виконати тестові завдання
https://vseosvita.ua/test/start/unt636
Читати твір Джона Майкла Гріна «Провина зірок»
07.05.2025
Тема: Хуліо Кортасар. «Менади»
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=sSNUOxrY84Y
https://www.youtube.com/watch?v=muQr5CspVhc
Прочитати оповідання «Менади»
Ознайомитися з матеріалом презентації та питаннями для самоперевірки
Дати письмову відповідь на 1 і 11 запитання ( слайд ).
Додатково:
Аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=fCgAmt7GGuU
25.04.2025
Тема: Милорад Павич «Скляний равлик» Можливість вибору шляхів читання
твору як вияв характерної для постмодерністської літературної гри
письменника з текстом і читачем. Варіанти фіналу твору як ознака стилю
М. Павича. Значення центральної метафори.
1. Ознайомитися з матеріалом презентації
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-milorad-pavich-sklyaniy-ravlik-337955.html
2.
Комп’ютерний варіант твору «Скляний
равлик»
https://1alimduyl1.wixsite.com/blue-bird/milorad-pavich-sklyanij-ravlik
3. Завдання на вибір
Доведіть, що оповідання «Скляний равлик» — постмодерністський твір.
Поміркуйте : «Причини самотності та способи її подолання».
23.04.2025
Тема: Милорад Павич «Скляний равлик»
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=6RG0P2QPFgk&t=3s
Прочитати оповідання «Скляний равлик»
https://1alimduyl1.wixsite.com/blue-bird/milorad-pavich-sklyanij-ravlik
Опрацювати матеріал підручника ( ст. 263-276)
18.04. 2025
Тема: Урок розвитку мовлення. Повідомлення про найяскравіших
представників постмодерністської прози
Завдання для тих, кого не було на онлайн уроці
Ознайомитися з матеріалом презентації минулого уроку
Вибрати представника постмодерністської прози та підготувати повідомлення про нього
Надіслати відео з повідомленням
16.04.2025
Тема: Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ останніх
десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Основоположні принципи постмодерністської
поетики. Постмодерністське мистецтво та елітарна й масова культура
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=k5WVRw_S4Yk
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Підготуватися до уроку розвитку мовлення( повідомлення про одного із представників постмодернізму в літературі)
11.04.2025
Тема: Символічний сенс сюжету п’єси «Носороги». Сатирично-гротескне
змалювання процесу «омасовлення» людей. Тема втрати індивідуальності під
тиском масової свідомості
Перереглянути
https://www.youtube.com/watch?v=BrlT7vqJxCA
Опрацювати теоретичний матеріал
https://pidruchniki.com/15950210/literatura/yonesko_predstavnik_frantsuzkogo_teatru_absurdu
Дати відповідь на запитання: «Які проблеми розкрито у творі? Чи актуальні вони сьогодні?»
09.04.2025
Тема: Короткі відомості про Ежена Йонеско. Зображення духовної та
інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства – провідна тема
творчості драматурга
Переглянути відеопрезентацію
https://www.youtube.com/watch?v=SYkDD6YsZBM
Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=MuZ5hjwQhHY&t=51s
Прочитати п'єсу «Носороги»
04.04.2025.
Тема: Проблема сенсу життя окремої людини, спокутування боргів минулого,
права сили в контексті духовного досвіду повоєнної Європи. Критика влади
грошей у конформістському суспільстві.
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Виконати тести:
02.04.2025
Тема: Короткі відомості про швейцарського письменника Ф. Дюрренматта. Алегорично-моральний зміст сюжету п’єси «Гостина старої дами»
1. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=qVFGdEBjzPw
2. Ознайомитися з матеріалами презентацій:
3.
Опрацювати
матеріал підручника (ст.228-239)
28.03.2025
Тема: Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої пол.
ХХ ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в
1950-1960-х рр., його провідні ознаки.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=_KFeuz9p2tw
Ознайомитися з матеріалом відеопрезентації
https://www.youtube.com/watch?v=vSgfoQykb_A
Прочитати п’єсу Ф. Дюрренматта «Гостина старої дами»
26.03.2025
Тема. Контрольний твір за темою: «Людина та пошуки сенсу існування в
прозі другої половини ХХ ст. ( на прикладі творів Е. Гемінгвея, Г.Г.Маркеса та
Я. Кавабати)
Повторити матеріал підручника (183 – 225 )
Пригадати зміст прочитаних творів
Написати контрольний твір
Виконані роботи надіслати на електронну пошту
21.03.2025
Тема: урок позакласного читання. Вільям Голдінг "Володар мух"
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=tARP4wh1kjo
https://www.youtube.com/watch?v=LqBv-sUH_kI
Знати зміст роману
Підготуватися до контрольного твору на тему «Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття.»
19.03.2025
Тема: Ясунарі Кавабата «Тисяча журавлів». Робота над твором
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=z6StwetDDu8
https://www.youtube.com/watch?v=dPI54v7DqOo
https://www.youtube.com/watch?v=quhso3U9GvY&t=4s
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Характеристика одного з героїв твору ( на вибір )
Підготуватися до уроку позакласного читання: прочитати роман Голдінга «Володар мух»
14.03.2025
Тема: Ясунарі Кавабата – лауреат Нобелівської премії.
Відображення самобутності японської культури в повісті «Тисяча журавлів»
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=R4fRHT6w6rY
https://www.youtube.com/watch?v=quhso3U9GvY
Вивчити біографію письменника
Прочитати повість «Тисяча журавлів»
12.03.2025
Тема: Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального
відродження, повернення до вічних цінностей. Сенс фіналу та назви оповідання.
Переглянути відеопрезентацію учениці 11 класу
https://www.youtube.com/watch?v=W7kwPLwZU_Q
Прочитати «Прощальний лист Г. Г. Маркеса»
Усне повідомлення на тему «Культура та традиції Японії»
28.02.2025
Тема: Відображення моральної деградації людства.
Філософсько – етичний сенс зустрічі янгола з людьми. Символічний зміст образу янгола.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=RGMl3ewxhas
Написати твір на тему «Чи є у людства шанс на духовний порятунок?»
За бажанням вивчити вірш Ліни Костенко «Крила»
https://www.youtube.com/watch?v=9tlLsA6_hCo
26.02.2025
Тема: Г.Г. Маркес – Нобелівський лауреат. Специфіка «Магічного реалізму».
Синтез реального і фантастичного в оповіданні « Стариган із крилами»
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=S5F5xLU5khM
https://www.youtube.com/watch?v=0N5OytOP1QY
Опрацювати матеріал підручника ( ст.203 -216 )
3 Прочитати оповідання «Стариган із крилами»
21.02.2025
Тема: Образ Сантьяго. Символіка образів. Сенс фіналу та назви повісті.
Новаторство прози Е.М. Гемінгвея, особливості оповіді, «принцип айсберга»
та ін. Ознаки притчі у повісті
Переглянути відеоурок та занотувати головне
https://www.youtube.com/watch?v=TupMhhJ1SOM&t=104s
Виконати тестові завдання:
https://docs.google.com/document/d/1FC_PePcH-QJ4LIa7kIrjKjZq5bRrJpuh/edit#heading=h.gjdgxs
19.02.2025
Тема: Показ драматичних суперечностей людського буття;
його осмисленості й абсурдності, перемог і поразок, величі і
слабкості, протистояння природі та єдності з нею
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=cz1sKfMTrcg&t=57s
https://www.youtube.com/watch?v=L3Wz2fcjxg4
Опрацювати матеріал підручника (ст. 189 -202)
Виконати завдання 16 письмово, 17,18 усно (ст.195); завдання 15 усно (ст. 202)
14.02.2025
Тема: Загальна характеристика провідних тенденцій прози
другої половини ХХ ст. Ернест Гемінгвей. Віхи життя і
творчості митця. «Кодекс честі» героїв Гемінгвея.
1. Ознайомитися з матеріалом презентації
2. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=0bdIOQNzMcg
3. Прочитати повість «Старий і море»
12.02.2025
Тема: Контрольна робота за темою «Проблема війни
і миру в літературі ХХ ст»
Повторити вивчений матеріал за вказаною темою
Виконати тестові завдання:
Виконані завдання надіслати на електронну адресу
07.02.2025
Тема: Урок розвитку письмового мовлення. Твір на тему
«Відображення проблем війни і миру у суспільстві за вивченими творами»
Пригадати вивчені в рамках теми «Проблема війни і миру в літературі ХХ ст.» твори
Написати твір за даною темою ( творча робота може стосуватися як одного,
Роботу надіслати на перевірку
Підготуватися до контрольної роботи за темою «Проблема війни і миру в
05.02.2025
Тема: Пауль Целан «Фуга смерті». Віхи життя й творчості Пауля Целана.
«Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє
новаторство митця. Ключові метафори як відтворення жахливої реальності
Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі.
Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=zcugbo2Pqqk
https://www.youtube.com/watch?v=SPjbES6wj1U
Ознайомитися з матеріалом відеопрезентації
https://www.youtube.com/watch?v=0wxjuuv9rXI
Прослухати аудіовірш
https://www.youtube.com/watch?v=GxjakhYqhzU
Опрацювати матеріал підручника (ст. 173 – 182)
Створити асоціативний малюнок чи колаж до твору «Фуга смерті»
Підготуватися до творчої письмової роботи за вивченими творами
31.01.2025
Тема: Образ школи як художня модель нацистської Німеччини.
Образ головного героя.
Художні деталі. Підтекст. Форма твору (внутрішній монолог).
Авторська позиція
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=AVb-U0DZ4aw&t=265s
Опрацювати сторінки 166 – 172
Написати есе на одну із поданих тем ( завдання 9 на ст. 171)
Підручник можна завантажити, перейшовши за посиланням
https://shkola.in.ua/2252-zarubizhna-literatura-11-klas-isaieva-2019-prof.html
29.01.2025
Тема: Життєвий і творчий шлях Генріха Белля. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Символічний зміст назви оповідання, її зв'язок з історією Спарти.
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=yN9bhycb42w
2. Опрацювати ст.164 – 172
3. Вивчити біографію письменника
4. Прочитати оповідання, звертаючи увагу на художні деталі.
Підручник можна завантажити, перейшовши за посиланням
https://shkola.in.ua/2252-zarubizhna-literatura-11-klas-isaieva-2019-prof.html
24.01.2025
Тема: Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі «Матінка Кураж
та її діти». Поєднання в образі Кураж рис маркітантки й матері. Символіка твору
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=igcVv9lDu3A&t=2s
Опрацювати матеріал підручника (ст. 158 – 163)
Опрацювати матеріал презентації:
22.01.2025
Тема: Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художні практика.
Бертольт Брехт (1898-1956) – драматург-новатор. Зображення війни як засобу
збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти»
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=QtxuW_Pk61U
https://www.youtube.com/watch?v=TcN-_35klWM&t=18s
Опрацювати матеріал підручника ( ст. 151 – 157 )
Прочитати п'єсу « Матінка Кураж та її діти»
25, 27. 12.2024
Тема: Урок позакласного читання. Олдос Хакслі «Прекрасний новий світ»
(Гасклі «Дивний новий світ»)
Прочитати роман – антиутопію
Ознайомитися з матеріалом презентації:
20.12.2024
Тема: Контрольна робота за І семестр
Повторити вивчений матеріал
В зошитах для контрольних робіт виконайте запропоновані тестові завдання:
18.12.2024
Тема: Викриття
сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопії «Колгосп тварин».
Поетика антиутопії ( фантастика, мова, символи, алегорії).
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=ZP5owJ10aDQ&t=4s
2.
Опрацювати
матеріал , розміщений на сторінках підручника ( 142 – 150)
3.
Підготуватися
до контрольної роботи.
13.12.2024
Тема: Боротьба проти страху і рабської покірності в суспільній свідомості. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопії.
1.
Повторно
переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=ZP5owJ10aDQ&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=7hsCt7nP1EI&t=1s
2.
Виконати
тестові завдання:
11.12.2024
Тема: «Колгосп тварин» Художній конфлікт у творі. Система образів.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=ZP5owJ10aDQ&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=7hsCt7nP1EI&t=1s
2.
Письмово поміркуйте над питанням; «Чи
можливо таке суспільство, в якому потреби всіх його членів задовольняються
повною мірою?»
Додатково:
https://www.youtube.com/watch?v=AUdVvs0GkMM (аудіокнига скорочено)
06.12.2024
Тема: Розвиток жанру антиутопії у ХХст. : ознаки і представники. Джордж Орвелл «Колгосп тварин»
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=HTsCfk0uWWE
https://www.youtube.com/watch?v=N48y-RjryR0
2.
Читати
сатиричну казку – антиутопію «Колгосп
тварин» («Скотоферма»)
04.12.2024
Тема: Аналіз поезій (урок розвитку писемного мовлення)
1.
Опрацювати
теоретичний матеріал:
2.
Зробити
письмовий аналіз одного з віршів (за вибором), що вивчені в рамках теми
«ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ»
29.11.2024
Тема: Контрольна робота з теми «Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст.»
1.
Повторити матеріал розміщений на ст.
55 – 87
2.
Виконати завдання контрольної роботи:
27.11 2024
Тема: Федеріко Гарсіа Лорка. Жанрове розмаїття його лірики. Своєрідність художнього світу. «Про царівну Місяцівну», «Гітара»
1. Переглянити відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=vEkyUx94SbE
2.
Переглянути
відеопрезентацію
https://www.youtube.com/watch?v=_CUX3SzHsWk
3.
Прослухати
вірші
https://www.youtube.com/watch?v=3HBTdncz4Ms «Про царівну
Місяцівну»
https://www.youtube.com/watch?v=_UOPodX5TK4 «Гітара»
4.
Вивчити
один вірш напам'ять
5.
Підготуватися
до контрольної роботи
22.11.2024
Тема: Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…») Філософський характер і художня довершеність лірики поета
1.
Переглянути
відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=-zNPCqEatF8&t=189s
https://www.youtube.com/watch?v=WJ3OubPxj-8
2.
Аналізувати
вірші Рільке
3.
Вивчити
напам'ять вірш «Згаси мій зір…»
20.11. 2024
Тема: Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рільке (1875-1926). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес»).
1.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
2.
Переглянути
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=7ppO5gokru8 - Рільке
та Україна
https://www.youtube.com/watch?v=mIaXrToh5Dw
давньогрецький
міф
https://www.youtube.com/watch?v=kzqw--nJ7e4 аудіовірш
3.
Опрацювати
ст. 70 – 79
15.11.2024
Тема: Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана голубка і водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо».
1.
Переглянути
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=ZETGS7UnkkU&t=28s - відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=1w8Ph5OuKk0 - аудіовірш «Міст Мірабо»
https://www.youtube.com/watch?v=qMRnSHTJ-PI – аналіз вірша «Міст Мірабо»
https://www.youtube.com/watch?v=QBDpMFVmJ_o - аудіовірш
«Зарізана голубка й водограй»
2.
Опрацювати
ст. 60 - 68;
3.
Вивчити
напам'ять поезію «Міст Мірабо».
13.11.2024
Тема: Гійом Аполлінер (1880-1918) – поет авангардист. Зв'язок поезії митця з естетикою кубізму, своєрідність «сюрреалізму» письменника, його художні новації в царині літератури. Збірки «Алкоголі. Вірші 1898-1913 рр.», «Каліграми. Вірші Миру і Війни».
1.
Переглянути
відео:
https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-14044671 - презентація
https://www.youtube.com/watch?v=T37c7fFKHG8
відео
https://www.youtube.com/watch?v=ZwoeFzGGLLo - експрес – урок
2.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
3. Опрацювати сторінки 55 – 63
01.11.2024
Тема: Контрольний твір за темою «Модернізм» .
1. Повторити
вивчений матеріал
2. Переглянути
відео «Написання твору-роздуму»
https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI
3. Написати
контрольний твір на одну із запропонованих тем
«Суспільне добро –
це і є щастя кожної окремої людини?»
« Чи актуальні твори Ф Кафки «Перевтілення та
А.Камю «Чума» в наш час?»
«Проблема вибору у романі «Чума» А. Камю».
30.10.2024
Тема: Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір у романі А. Камю «Чума»
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=0jV692PNavo&t=2s
2.
Підготуватися
до контрольного твору на одну з тем:
«Суспільне
добро – це і є щастя кожної окремої людини?»
«
Чи актуальні твори Ф Кафки «Перевтілення та А.Камю «Чума» в наш час?»
«Проблема
вибору у романі «Чума» А. Камю»
25.10.2024
Тема: Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція. Притчевість, алегоризм образів і ситуацій.
1.
Переглянути
буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=o2xu3X-3aok
2.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=mbB03bhRs2I
https://www.youtube.com/watch?v=-ok1AsE40xc
3. Твір-мініатюра «Моє ставлення до одного з героїв роману»
23.10.2024
Тема: Альбер Камю (1913 – 1960). Віхи життя й особливості світогляду письменника
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=8rooPKe8ozg
https://www.youtube.com/watch?v=_oiLw-FvPsI
2. Опрацювати
матеріал презентації:
3. Вивчити
біографію письменника
4 Читати роман А. Камю
«Чума»
18.10.2024
Тема: Творча робота за новелою Ф. Кафки «Перевтілення» (написання есе). Урок розвитку письмового мовлення.
1. Переглянути матеріал презентації:
2. Написати творчу роботу на одну із запропонованих тем
16.10.2024
Тема:
Урок позакласного читання. Кафка «Лист до батька»
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=BTJ23aKP__Q
2.
Прочитати твір або прослухати аудіокнигу
Аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=vXya0_52Oq8
3. Підготуватися до написання есе за творами Ф. Кафки
11.10.2024
Тема: Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі.
1
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=LD06O3-glBs
2. Підготуватися до
уроку позакласного читання ( читати «Лист до батька» Ф.Кафки)
09.09.2024
Тема: Образ Грегора Замзи (Новела Ф.Кафки «Перевтілення»)
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=F3w55ARnFcI
2.
Опрацювати
сторінки 35- 41
3. Дати письмові відповіді на запитання:
1. Охарактеризуйте
образ Грегора Замзи. Чи згодні ви , що він маленька людина?
2. Поміркуйте: в
чому причина його перетворення
3. Чи згодні ви з
думкою В.Набокова: «Грегор – людина в комашиній подобі,
його родина – комахи в людській подобі»?
04.10 2024
Тема: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення»
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=kgz2b7iu1eM
Біографія
https://www.youtube.com/watch?v=0IsEScA_2vs }
https://www.youtube.com/watch?v=F3w55ARnFcI
2.
Дочитати
новелу.
3.
Написати
твір- мініатюру « Прокинувшись вранці, я зрозумів (зрозуміла), що перетворився
(перетворилася) на…..»
02.10.2024
Тема: Світоглядні й естетичні засади модернізму. Кафка, Джойс, Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=5gY-QYfJNaw
–
повторення ( 10 клас)
https://www.youtube.com/watch?v=nVCa9t6t59s&t=5s
https://www.youtube.com/watch?v=kgz2b7iu1eM
біографія Кафки
2 Опрацювати ст.
підручника 29 - 24
2.
Вивчити теоретичний матеріал та біографію
Ф.Кафки
3.
Прочитати
новелу Ф. Кафки «Перевтілення»
27.09.2024
Тема: Контрольна робота з теми « Золоті сторінки далеких епох»
1.
Повторити
вивчений за темою матеріал
Виконати завдання
контрольної роботи:
1.
Тести
за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/nyk068 (відкриті до 02.10.2024 ) – максимум 6 балів
2. Написати міні судження на тему «Людина – «смішний божок» (Мефістофель) чи створіння, чиї діла й труди «ніяка вічність не поглине» (Фауст)?» (Повноцінна відповідь – 6 балів) –надіслати на пошту
25.09.2024
Тема: Порівняння образів Фауста і Вагнера. (Урок розвитку мовлення)
1.
Опрацювати
теоретичний матеріал (порівняльну характеристику героїв):
2. Матеріал для характеристики:
Переглянути
відео - підсумок
Вічний
образ
https://www.youtube.com/watch?v=Mrxtp2DeOto&t=65s
3.
Підготуватися
до контрольної роботи
20.09.2024 Зар. літ 11 клас
Тема: Гете «Фауст». Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.
1.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=r07LIdZVY8I&t=8s
https://www.youtube.com/watch?v=M8PsxeaU1iU
2.
Ознайомитися з
матеріалом презентації
3.
Підготуватися до
порівняльної характеристики Вагнера і Фауста
18.09 2024
Тема: Опозиція Фауст – Мефістофель: діалектичне вирішення проблеми добра і зла.
1. Ознайомитися з матеріалом презентації
2.
Опрацювати ст. 17-22
3.
Зіставити образи
Фауста і Мефістофеля, Фауста (усно)
4.
Підготуватися до
роботи з історією кохання Фауста і Маргарити
13.09.2024
Тема: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини.
1. Переглянути :
- буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=DZcAA5gPlwI
- відеопрезентацію
https://www.youtube.com/watch?v=_KsEh2d5n1o&t=5s
- експрес уроки https://www.youtube.com/watch?v=M8PsxeaU1iU
https://www.youtube.com/watch?v=b40XhBNE2O0
2. Опрацювати ст. 17-28
3. Вивчити напам'ять монолог
Фауста
https://drive.google.com/file/d/1XY3XMHbGGgQFu2H5aIVeHNwNc9ifKQjL/view?usp=sharing
https://www.youtube.com/watch?v=fcFz1sxVnhI ( приклад
декламування)
4. Дати письмові відповіді на
запитання
Які точки зору на людину
висловлено у «Пролозі на небі»?
Через які випробування проводить
Мефістофель Фауста? Яким Фауст виходить із кожного з цих
випробувань?
11.09.2024
Тема: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст».
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=lsUPxgkdlqo
- Просвітництво
https://www.youtube.com/watch?v=iDkIerZx9t0 – відомості про Гете
https://www.youtube.com/watch?v=r07LIdZVY8I – експрес - урок
2.
Опрацювати ст. 11-20
3.
Прочитати трагедію
«Фауст»
06.09.2024
Тема. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність.
1. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=o_oHKfVmaBU&t=2s
https://www.youtube.com/watch?v=FqTb4t_gj1k
2.
Записати в зошит літературні
премії та їх лауреатів ( вибірково)
3.
Підготувати усне
повідомлення про одного з лауреатів
Нобелівської премії ( на вибір)
04.09.2024
Тема: Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=pee4lh18fLQ&t=1s
Опрацювати матеріал презентації та виконати зазначені в ній завдання
підручник https://drive.google.com/file/d/1S5dK1N6T4nCUTBte14OYk70w3Nc5olvM/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар