05.05
Початок війни РФ проти України. Окупація та анексія Росією Криму. Збройна агресія Росії на сході України.
https://www.youtube.com/watch?v=h7r2DkVbENI
https://www.youtube.com/watch?v=M8cpahBs7uo
https://youtu.be/JR2xLBgKYzo
Д/з: §47, виконати завдання
1. Установіть хронологічну послідовність подій:
∙ Початок антитерористичної операції (АТО)
∙ Переговори «нормандської четвірки» в Мінську
∙ Окупація Криму РФ
∙ Бої за Іловайськ. Іловайський котел
∙ Звільнення Слов’янська.
2. Складіть речення, використавши поняття і терміни: антитерористична операція (АТО), Операція об’єднаних сил (ООС), добровольчі батальйони, «кіборги», тимчасово окуповані території, «гібридна війна», «нормандська четвірка».
23.04
Зрив угоди про асоціацію України з Європейським Союзом. Євромайдан. Революція Гідності.https://www.youtube.com/watch?v=D1hOvA2PA1c
https://www.youtube.com/watch?v=wKUqr57_Sw4
Д/з: § 46 опрацювати теоретичний матеріал, тести відкриті до 27.04
https://vseosvita.ua/test/start/sdx380
21.04
Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграційного курсу. Україна в імперській доктрині «русского міра».
Політичні, економічні, інформаційні та інші засоби тиску на Україну в контексті відродження прагнень Російської Федерації (РФ) до реімперіалізації на теренах колишнього СРСР.
https://www.youtube.com/watch?v=S7qiQvJUC-s
https://www.youtube.com/watch?v=mkkzxM9Fegc
теоретичний матеріал - https://ipiend.gov.ua/wp-content/uploads/2018/07/rudych_geopolitychnyi.pdf
Д/з: § 46, тести - https://drive.google.com/file/d/1WsEYSsc1xrTvp0t33PB8yoe5RNsAPy1p/view?usp=sharing
16.04
Контрольна робота з теми "Розвиток України, як незалежної держави"
https://vseosvita.ua/test/start/chu344
09.04
Практична робота. Українці в світі. Українська діаспора в розбудові державної незалежності.
https://vseosvita.ua/test/start/urz875
09.04
Здобутки українців у сфері культури.
https://www.youtube.com/watch?v=xGLN_XqvZQU
Д/З: створити колаж "Українці на Євробачені"
07.04
Зміни у соціальній структурі українського суспільства. Повсякденне життя. Релігійне життя. Д/з: § 41, опрацювати презентацію, виконати тести до 12.04
https://vseosvita.ua/test/start/enw100
02.04
Багатовекторність зовнішньої політики України та її наслідки.https://www.youtube.com/watch?v=M44gC9x5Sk8
https://www.youtube.com/watch?v=tqa2C_u-_BQ
Д/з § 42, тести
https://drive.google.com/file/d/1oqzHw5ZNBg7lVRMbu4Hrfh25MHrJQjop/view?usp=sharing
31.03
Утвердження ринкової економіки. Гривня. Специфіка приватизації.https://www.youtube.com/watch?v=5N6eCCW3G4Y
https://www.youtube.com/watch?v=o3UOq0Grpvs
Д/з § 39, тести відкриті до 06.04
https://vseosvita.ua/test/start/lwd605
26.03
Президентські вибори 2004 року. "Помаранчева революція" Конституційна реформа 2004р. Основні тенденції суспільно-політичного життя 2005-2009 рр. Спроби формування авторитарного режиму в 2010-2013рр. Харківські угоди 2010 року.
https://www.youtube.com/watch?v=Y4G6HTtLb3g
https://www.youtube.com/watch?v=LTnamO4q8nc
https://www.youtube.com/watch?v=tQNzTfta9bM&t=2s
https://www.youtube.com/watch?v=kotoq1rVQmQ
Д/з § 38, тести
https://drive.google.com/file/d/11RuPT7-1K9k_bYS1tw98uYjXghc1PlcV/view?usp=sharing
24.03
Державотворчі процеси. Особливості багатопартійної системи. Прийняття Конституції України 1996 рік.https://www.youtube.com/watch?v=3SPy1YrRVHs&t=891s
https://www.youtube.com/watch?v=9a1FqOibPfk
Д/з: §37, тести виконати до 30.03
https://vseosvita.ua/test/start/xrf555
19.03
Контрольна робота з теми "Відновлення державної незалежності України. ЇЇ роль у розпаді СРСР"
https://vseosvita.ua/test/start/rga531
17.03
Практична робота. Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні.
Д/З виконати завдання на зображенні
12.03
Внесок української діаспори у відновлення державної незалежності України.
https://www.youtube.com/watch?v=LuBouXkhwJU
https://www.radiosvoboda.org/a/27926212.html
Д/з: опрацювати теоретичний матеріал, створити презентацію на 5+ слайдів за темою уроку
10.03
Україна під час державного перевороту. Акт проголошення незалежності України.
Д/з: §34, тести відкриті до 17.03
https://vseosvita.ua/test/start/krj855
26.02
Повсякдення. Особливості культури і спорту. Відродження релігійного життя.https://www.youtube.com/watch?v=stl6ohMT82w&t=3s
Д/з: §32, виконати тести до 01.03
https://vseosvita.ua/test/start/ent159
24.02
Відновлення Кримської АРСР. Створення меджлісу кримськотатарського народу.
https://www.youtube.com/watch?v=QsdxxNScwf8
https://www.youtube.com/watch?v=P0vu0g-83Bo
Д/з: §27 стор. 140-141(в старому підручнику), тести відкриті до 01.03
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/anz555
19.02
Практична робота. "Революція на граніті" Формування багатопартійності. Масові страйки шахтарів.
Д/з: дати відповіді на питання
1. Причини революції.
2. Дата проведення
3. Учасники
4. Вимоги
5. Наслідки
17.02
Виникнення національно-демократичної антикомуністичної опозиції. УГС.https://www.youtube.com/watch?v=cPjOdav2HnY
Д/з: §23, заповнити таблицю
12.02
Проблеми ядерної безпеки УРСР. Чорнобильська катастрофа.https://www.youtube.com/watch?v=T-7PSg1v614
https://www.youtube.com/watch?v=UhgXiUf9vX8
https://www.youtube.com/watch?v=o83O0sO242E
https://www.youtube.com/watch?v=2hrgwpKfIoY
Д/з: §23, виконати тести
Тести: https://drive.google.com/file/d/1SVNiUvkHqKlNL79ZFjV0YdkMBQsotEXK/view?usp=sharing
10.02
Політика "перебудови - прискорення гласності" та її наслідки в УРСР.https://www.youtube.com/watch?v=Q9AKawRZ4Vk
https://www.youtube.com/watch?v=3QJ5dxLQzJk&t=392s
https://www.youtube.com/watch?v=N8aF_-GjENY
Д/з: §23, тести відкриті до
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/jyl094
05.02
Контрольна робота з теми "Україна в період системної кризи".
І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді. (№ 1-10 по 0,5 бала)
До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.
1. Хто очолив Українську Гельсінську групу:
А) П.Григоренко; Б) М.Руденко; В) С. Хмара; Г ) В.Чорновіл.
2. Укажіть представників релігійної течії дисидентського руху в Україні:
А) І. Гель, Г. Вінс, В. Романюк, Й. Тереля;
Б) М. Руденко, О. Бердник, П. Григоренко, Л. Лук’яненко;
В) І. Дзюба, В. Чорновіл, В. Мороз;
Г ) Л. Танюк, І. Драч, М. Світличний, А. Горська.
3. Прошарок вищих чиновників у державі — це:
А) номенклатура; Б ) бюрократія; В) еліта; Г) нобілітет.
4. Політична акція проти арештів української інтелігенції в кінотеатрі «Україна» відбулася у:
А) січні 1968 р. Б) березні 1966 р.; В) травні 1967 р.; Г) вересні 1965 р.;
5.Укажіть ім’я автора документальної збірки “Лихо з розуму”:
А) М. Брайчевський; Б) В. Мороз; В) Є. Сверстюк; Г) В. Чорновіл.
6. В чому полягала суть економічних реформ в промисловості другої половини 60-х рр.:
А) приватизація дрібних підприємств;
Б) перехід до ринкової економіки;
В) ліквідація раднаргоспів, розширення самостійності підприємств;
Г) надання повної господарської самостійності підприємствам.
7. Укажіть ім’я автора історичного дослідження “Приєднання чи возз’єднання”:
А) М. Брайчевський; Б) В. Мороз; В) Є. Сверстюк; Г) В. Чорновіл.
8. В чому полягало головне завдання діяльності Української Гельсінської групи:
А) реалізація Україною конституційного права на вихід зі складу СРСР;
Б) ліквідація монополії КПРС на владу та демократизація суспільного життя в Україні;
В) ознайомлення світового співтовариства з фактами порушення прав людини в Україні;
Г) здійснення структурної перебудови економіки України на ринкових засадах.
9. Укажіть особу за описом
“На його рахунку – 34 ролі в кіно, 9 сценаріїв та 2 режисерські роботи. За своє недовге життя він встиг не лише стати улюбленцем глядачів, а й завоювати звання “душі українського поетичного кіно”. Його називали аристократом духу, блискучим самородком, а радянська влада оголосила "неблагонадійним" та "націоналістом". Він став своєрідною обов’язковою складовою вітчизняного кіно 60-70-х років. Серед його відомих робіт – "Білий птах з чорною ознакою", "Пропала грамота". "Вавилон ХХ" – власний фільм його як режисера.”
А) Леонід Осика; Б) Іван Миколайчук; В) Юрій Іллєнко; Г) Сергій Параджанов
10. Чим було зумовлено появу такого явища як “дефіцит”:
А) недостатньою кількістю імпортного товару, падінням цін на основні експортні товари СРСР;
Б) зростанням доходів громадян при фіксованих цінах і при відсутності зростання виробництва;
В) темпи зростання чисельності населення перевищували темпи приросту населення;
Г) стрімким падінням виробництва товарів народного споживання.
ІІ.Завдання на встановлення відповідності. ( №11-12 по 1 балу)
До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами і літерами. Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, утворивши т.з. «логічні пари».
11.Співвіднесіть прізвища діячів з фактами їхньої біографії.
А) О.Гончар
1 президент Академії наук УРСР
Б) Л. Биков
2 композитор, автор пісень “Червона рута”, “Водограй”
В) В. Івасюк
3 письменник, автор романів «Собор», «Прапороносці»
Г) Б. Патон
4 актор, режисер фільмів “ В бій ідуть тільки старі”, “Ати-бати йшли солдати”
12.Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями.
А) госпрозрахунок
1 спосіб збільшення обсягів виробництва внаслідок збільшення потужностей за незмінного рівня технічної основи виробництва
Б) екстенсивний
розвиток економіки
2 прихильність традиційним цінностям, стабільності, несприйняття радикальних реформ та перетворень
В) інфляція
3 метод господарювання, що поєднує централізоване керівництво з певною економічною самостійністю підприємств
Г) консерватизм
4 офіційне зменшення золотого вмісту грошової одиниці або зниження курсу національної валюти щодо золота, срібла, іноземної валюти
ІІІ. Завдання на встановлення правильної послідовності. ( № 13 – 2 бала)
До кожного завдання наведено перелік подій,розведених у часі та позначених літерами, які потрібно розташувати в правильній послідовності.
13. Установіть хронологічну послідовність подій:
А) утворення Української Гельсінської групи;
Б) пленум ЦК КПУ прийняв Продовольчу програму;
В) поява “самвидавської” праці “Лихо з розуму”;
Г) прийняття нової Конституції УРСР.
IV.Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді .
14.Визначить особливості дисидентського(опозиційного) руху в Україні в ІІ пол. 60–І пол.80-х років:
1. Мирний, ненасильницький характер боротьби.
2. Було відкинуто ілюзії щодо ідей соціалізму і комунізму, рух став анти тоталітарним.
3. Рух не набув масового характеру.
4. Поширення руху лише в західних областях України.
5. Домінування релігійної течії, її підтримка православною церквою.
6. Сподівався на «поліпшення», демократизацію чинної системи.
7. Встановився тісний зв’язок з громадськістю Заходу та різними правозахисними організаціями.
03.02
Практичне заняття. Повсякденне життя в місті та на селі.https://www.youtube.com/watch?v=neBDtS7Z_V0&t=3s
Д/з: §22, повт. §15-21, виконати завдання в презентації
29.01
Особливості розвитку культури. Українське поетичне кіно. Український спорт. Особливості пропаганди в Україні: "радянський народ".
https://www.youtube.com/watch?v=npHIJ0MOUDo&t=1375s
https://www.youtube.com/watch?v=qRfUcz_fXMk
https://www.youtube.com/watch?v=iV_4XvldJw0
https://www.youtube.com/watch?v=jRHd8SyXEck
https://www.youtube.com/watch?v=_6nOm9VKR9o
Д/з: §21, тести виконати до 04.02
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/oht238
27.01
Життєвий рівень населення. Феномен радянського повсякдення: хрущовки, дефіцит, черги. Етносоціальні зміни.
https://www.youtube.com/watch?v=f1H5tP4Oh-s&t=354s
https://www.youtube.com/watch?v=I3i5g9NYYrM
Д/з: §15-16, виконати тести
Тести : https://docs.google.com/document/d/1f_-ZyuU8dGhPaOPmqPjDHlNlOLfd-bpT/edit
22.01
Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Провал Продовольчої програми.
https://youtu.be/neBDtS7Z_V0
https://www.youtube.com/watch?v=PRaZL7foUic
https://www.youtube.com/watch?v=89WpIHbGdqo
Д/з: §15, тести відкриті до 28.01
тести: https://vseosvita.ua/test/start/upd181
20.01
Посилення репресій проти української інтелігенції. Активізація дисидентського руху. "Самвидав". УГГ.https://www.youtube.com/watch?v=FAZ7pkJmhj4
Д/з: §17-18, тести відкриті до 26.01
23.12
Посилення репресій проти української інтелігенції. Активізація дисидентського руху. "Самвидав". УГГ.https://docs.google.com/presentation/d/146RoVvdTyM5BfiMMrZssUayXzmDiN_eP/edithttps://www.youtube.com/watch?v=FAZ7pkJmhj4
Д/з: §17-18, тести відкриті до 25.12
https://vseosvita.ua/test/start/fkp523
16.12
Зміни в системі влади. Неосталінізм. Конституція 1978 року.
Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.
https://www.youtube.com/watch?v=8gf3H0BPLQE
https://www.youtube.com/watch?v=xL5YuSKLPR8
https://www.youtube.com/watch?v=neBDtS7Z_V0
Д/з: §15,тести відкриті до 22.12
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/yyd529
09.12
Контрольна робота з теми "Україна в умовах десталінізації"
1. Хто з колишніх лідерів радянського партизанського руху допоміг М. Хрущову виграти боротьбу за владу: а)С. Ковпак б) О. Сабуров в) Т. Строкач г) О. Федоров
2. Ім’я М. Янгеля пов’язано з: а) електрозварюванням б) кібернетикою в) космонавтикою г) медициною
3. УРСС –це організація: а) дисидентів б) номенклатури в) робітників г) шістдесятників
4. Наслідки хрущовської політики десталінізації суспільно-політичного життя: а) зазнала повного краху б) мала суперечливий і незавершений характер в) призвела до відновлення найжорстокішого тоталітарного режиму г) призвела до ліквідації тоталітарного режиму
5. У 1960 році в Києві вперше запущено в дію: а) автобус б) метро в) трамвай г) тролейбус
6. Криворіжжя стало центром видобутку: а) вугілля б) газу в) залізної руди г) нафти
7. У 1953 році в Норильську та Воркуті відбулось повстання: а) інтелігенції б) робітників в) селян г) ув’язнених
8. Що з наведеного безпосередньо вплинуло на будівництво «хрущовок»: а) деномінація б)десталінізація в) лібералізація г) урбанізація
9.Розташуйте в хронологічній послідовності: а)входження Криму до складу УРСР б) ХХ з’їзд КПРС в) початок доби відлиги г) запровадження раднаргоспів
10. Встановіть відповідність між містом та його значенням в добу «відлиги»:
а) Запоріжжя 1. авіабудування
б) Кривий Ріг 2. автомобілебудування
в) Миколаїв 3. гірничозбагачувальний комбінат
г) Харків 4. суднобудування
11. З-поміж 7 запропонованих оберіть 3 риси, властиві суспільно-політичному розвитку СРСР в добу «відлиги»: а) дозвіл на існування багатьох політичних партій б) дозвіл на існування різної ідеології в) засудження культу особи Сталіна г) звільнення політичних в’язнів з концтаборів г’) ліквідація цензури д) можливість створення неформальних організацій е) посилення антицерковної політики
12.Дайте розгорнуту відповідь на запитання: « Шістдесятники» та їх роль. Зародження дисидентського руху»
З 1 по 8 запитання = 4 бали
З 9 по 11 запитання = 3 бали
12 запитання 5 балів
02.12
Особливості розвитку культури. Продовження політики російщення. Повсякденне життя. Зміни у суспільній свідомості
https://www.youtube.com/watch?v=0bPfL6dp0tM
Д/з: §13, виконати тести
https://drive.google.com/file/d/1dG8bDOaoQvHZrT0Tw1-yzmogWWvGTkNo/view?usp=share_link
25.11
"Шістдесятництво". Спроби опозиційної діяльності. Антирежимні виступи.https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k
https://www.youtube.com/watch?v=GPiyy-jRRU8
https://www.youtube.com/watch?v=FhTsDQPhVzk
https://www.youtube.com/watch?v=_5XZ48DCrH4
Д/з: §13,тести відкриті до 30.11
https://vseosvita.ua/test/start/qnx923
18.11
Передання Кримської області до складу України.https://www.youtube.com/watch?v=F33QOm9Iws0
https://www.youtube.com/watch?v=FVJGwAJCwcE
Д/з: §10,тести відкриті до 21.10
Тести: https://drive.google.com/file/d/1gwoqWvouTDjxaB5XJ1ikI9qy3dLVEr34/view?usp=sharing
11.11
Спроби реформування сталінської економіки.
Розвиток промисловості.
Становище сільського господарства.
https://www.youtube.com/watch?v=9RzkZKqaf7g
https://www.youtube.com/watch?v=1ym7IYlqJsM
https://www.youtube.com/watch?v=k8FogLbt-dg
Д/з: §11,тести відкриті до 17.11
https://vseosvita.ua/test/start/miw130
28.10
Внутрішньополітична ситуація в УРСР. ХХ
з'їзд КПРС. Десталінізація.
https://www.youtube.com/watch?v=ux1O2GrP9_k
https://www.youtube.com/watch?v=AgDrl_TRZ5k
Д/з: § 9, тести відкриті до 04.11
https://vseosvita.ua/test/start/gbl190
21.10
Контрольна робота з теми "Україна у повоєнний період"
https://vseosvita.ua/test/start/akq841
14.10
Практичне заняття Повсякденне життя в повоєнні роки
https://www.youtube.com/watch?v=-PeHieL0bOc
https://www.youtube.com/watch?v=095IXlvCTq4
Д/з: §8, дати письмові
відповіді на питання на останньому слайді презентації
https://docs.google.com/presentation/d/1IZrqoUJ54Um2KLv_GOYml22xNJDW5tph/edit
07.10
Особливості розвитку культури. Повсякденне життя населення України в повоєнні часи.
https://www.youtube.com/watch?v=Sn0w3oYrEiI
Д/з: §7, заповнить
таблицю
№
Галузь
Події, досягнення
Діячі, митці
30.09
Масові депортації, переселення, репресії.
https://www.youtube.com/watch?v=5YDIvOkmN-U
https://www.youtube.com/watch?v=5wLmb3FagAM
https://www.youtube.com/watch?v=uVTjAC85gkc
Д/з: § 6, прочитати
статтю за посиланням, скласти план статті https://tyzhden.ua/ukrainski-povstantsi-v-hulahu-borotba-tryvaie/
23.09
Радянізація західноукраїнських областей УРСР. Ліквідація УГКЦ.
https://www.youtube.com/watch?v=Ev_rxgLBKhc
https://docs.google.com/presentation/d/1koREe4Z6DBCDsdXmcJwJGX5ZDhgXhWHV/edit#slide=id.p2
Д/з: § 5, тести відкриті до
30.09
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/pes957
16.09
Відбудова промисловості: джерела та ресурси. Становище сільського господарства. Голод 1946-1947рр.
https://www.youtube.com/watch?v=r-fd8vWVKbU
https://docs.google.com/presentation/d/1pSOvv8bvaX73v_Aw6sUPl0KKlRvEYEEh/edit#slide=id.p16
Д/з: § 4, заповніть табличку
09.09
Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами. Депортація за "обміном населення" між УРСР та Польською НР (1945-1946). Операція "Вісла"
https://www.youtube.com/watch?v=XgWveKa2Gg8
https://docs.google.com/presentation/d/1ESri1LB7f8yXHM7cCxcL4b1ZgdEOA-ip/edit#slide=id.p7
Д/з: § 3, тести відкриті до 15.09
тести https://vseosvita.ua/test/start/ufq859
02.09
Вступ. Друга світова війна в історичній пам'яті. Загальні тенденції світової історії.
https://www.youtube.com/watch?v=eqVNUF-Pg9s
https://docs.google.com/presentation/d/1ESri1LB7f8yXHM7cCxcL4b1ZgdEOA-ip/edit#slide=id.p14
підручник https://drive.google.com/file/d/1Mp2Lof2mneG4Xq2MtBg5kfCT30aRqYID/view?usp=sharing
Д/з: § 1-2
05.05
Початок війни РФ проти України. Окупація та анексія Росією Криму. Збройна агресія Росії на сході України.
https://www.youtube.com/watch?v=h7r2DkVbENI
https://www.youtube.com/watch?v=M8cpahBs7uo
https://youtu.be/JR2xLBgKYzo
Д/з: §47, виконати завдання
1. Установіть хронологічну послідовність подій:
∙ Початок антитерористичної операції (АТО)
∙ Переговори «нормандської четвірки» в Мінську
∙ Окупація Криму РФ
∙ Бої за Іловайськ. Іловайський котел
∙ Звільнення Слов’янська.
2. Складіть речення, використавши поняття і терміни: антитерористична операція (АТО), Операція об’єднаних сил (ООС), добровольчі батальйони, «кіборги», тимчасово окуповані території, «гібридна війна», «нормандська четвірка».
23.04
Зрив угоди про асоціацію України з Європейським Союзом. Євромайдан. Революція Гідності.https://www.youtube.com/watch?v=D1hOvA2PA1c
https://www.youtube.com/watch?v=wKUqr57_Sw4
Д/з: § 46 опрацювати теоретичний матеріал, тести відкриті до 27.04
https://vseosvita.ua/test/start/sdx380
21.04
Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграційного курсу. Україна в імперській доктрині «русского міра».
Політичні, економічні, інформаційні та інші засоби тиску на Україну в контексті відродження прагнень Російської Федерації (РФ) до реімперіалізації на теренах колишнього СРСР.
https://www.youtube.com/watch?v=S7qiQvJUC-s
https://www.youtube.com/watch?v=mkkzxM9Fegc
теоретичний матеріал - https://ipiend.gov.ua/wp-content/uploads/2018/07/rudych_geopolitychnyi.pdf
Д/з: § 46, тести - https://drive.google.com/file/d/1WsEYSsc1xrTvp0t33PB8yoe5RNsAPy1p/view?usp=sharing
16.04
Контрольна робота з теми "Розвиток України, як незалежної держави"
https://vseosvita.ua/test/start/chu344
09.04
Практична робота. Українці в світі. Українська діаспора в розбудові державної незалежності.
https://vseosvita.ua/test/start/urz875
09.04
Здобутки українців у сфері культури.
https://www.youtube.com/watch?v=xGLN_XqvZQU
Д/З: створити колаж "Українці на Євробачені"
07.04
Зміни у соціальній структурі українського суспільства. Повсякденне життя. Релігійне життя.Д/з: § 41, опрацювати презентацію, виконати тести до 12.04
https://vseosvita.ua/test/start/enw100
02.04
Багатовекторність зовнішньої політики України та її наслідки.https://www.youtube.com/watch?v=M44gC9x5Sk8
https://www.youtube.com/watch?v=tqa2C_u-_BQ
Д/з § 42, тести
https://drive.google.com/file/d/1oqzHw5ZNBg7lVRMbu4Hrfh25MHrJQjop/view?usp=sharing
31.03
Утвердження ринкової економіки. Гривня. Специфіка приватизації.https://www.youtube.com/watch?v=5N6eCCW3G4Y
https://www.youtube.com/watch?v=o3UOq0Grpvs
Д/з § 39, тести відкриті до 06.04
https://vseosvita.ua/test/start/lwd605
26.03
Президентські вибори 2004 року. "Помаранчева революція" Конституційна реформа 2004р. Основні тенденції суспільно-політичного життя 2005-2009 рр. Спроби формування авторитарного режиму в 2010-2013рр. Харківські угоди 2010 року.
https://www.youtube.com/watch?v=Y4G6HTtLb3g
https://www.youtube.com/watch?v=LTnamO4q8nc
https://www.youtube.com/watch?v=tQNzTfta9bM&t=2s
https://www.youtube.com/watch?v=kotoq1rVQmQ
Д/з § 38, тести
https://drive.google.com/file/d/11RuPT7-1K9k_bYS1tw98uYjXghc1PlcV/view?usp=sharing
24.03
Державотворчі процеси. Особливості багатопартійної системи. Прийняття Конституції України 1996 рік.https://www.youtube.com/watch?v=3SPy1YrRVHs&t=891s
https://www.youtube.com/watch?v=9a1FqOibPfk
Д/з: §37, тести виконати до 30.03
https://vseosvita.ua/test/start/xrf555
19.03
Контрольна робота з теми "Відновлення державної незалежності України. ЇЇ роль у розпаді СРСР"
17.03
Практична робота. Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні.
Д/З виконати завдання на зображенні
12.03
Внесок української діаспори у відновлення державної незалежності України.
https://www.youtube.com/watch?v=LuBouXkhwJU
https://www.radiosvoboda.org/a/27926212.html
Д/з: опрацювати теоретичний матеріал, створити презентацію на 5+ слайдів за темою уроку
10.03
Україна під час державного перевороту. Акт проголошення незалежності України.
Д/з: §34, тести відкриті до 17.03
https://vseosvita.ua/test/start/krj855
26.02
Повсякдення. Особливості культури і спорту. Відродження релігійного життя.https://www.youtube.com/watch?v=stl6ohMT82w&t=3s
Д/з: §32, виконати тести до 01.03
https://vseosvita.ua/test/start/ent159
24.02
Відновлення Кримської АРСР. Створення меджлісу кримськотатарського народу.https://www.youtube.com/watch?v=QsdxxNScwf8
https://www.youtube.com/watch?v=P0vu0g-83Bo
Д/з: §27 стор. 140-141(в старому підручнику), тести відкриті до 01.03
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/anz555
19.02
Практична робота. "Революція на граніті" Формування багатопартійності. Масові страйки шахтарів.
Д/з: дати відповіді на питання
1. Причини революції.
2. Дата проведення
3. Учасники
4. Вимоги
5. Наслідки
17.02
Виникнення національно-демократичної антикомуністичної опозиції. УГС.https://www.youtube.com/watch?v=cPjOdav2HnY
Д/з: §23, заповнити таблицю
12.02
Проблеми ядерної безпеки УРСР. Чорнобильська катастрофа.https://www.youtube.com/watch?v=T-7PSg1v614
https://www.youtube.com/watch?v=UhgXiUf9vX8
https://www.youtube.com/watch?v=o83O0sO242E
https://www.youtube.com/watch?v=2hrgwpKfIoY
Д/з: §23, виконати тести
Тести: https://drive.google.com/file/d/1SVNiUvkHqKlNL79ZFjV0YdkMBQsotEXK/view?usp=sharing
10.02
Політика "перебудови - прискорення гласності" та її наслідки в УРСР.https://www.youtube.com/watch?v=Q9AKawRZ4Vk
https://www.youtube.com/watch?v=3QJ5dxLQzJk&t=392s
https://www.youtube.com/watch?v=N8aF_-GjENY
Д/з: §23, тести відкриті до
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/jyl094
05.02
Контрольна робота з теми "Україна в період системної кризи".І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді. (№ 1-10 по 0,5 бала)
До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.
1. Хто очолив Українську Гельсінську групу:
А) П.Григоренко; Б) М.Руденко; В) С. Хмара; Г ) В.Чорновіл.
2. Укажіть представників релігійної течії дисидентського руху в Україні:
А) І. Гель, Г. Вінс, В. Романюк, Й. Тереля;
Б) М. Руденко, О. Бердник, П. Григоренко, Л. Лук’яненко;
В) І. Дзюба, В. Чорновіл, В. Мороз;
Г ) Л. Танюк, І. Драч, М. Світличний, А. Горська.
3. Прошарок вищих чиновників у державі — це:
А) номенклатура; Б ) бюрократія; В) еліта; Г) нобілітет.
4. Політична акція проти арештів української інтелігенції в кінотеатрі «Україна» відбулася у:
А) січні 1968 р. Б) березні 1966 р.; В) травні 1967 р.; Г) вересні 1965 р.;
5.Укажіть ім’я автора документальної збірки “Лихо з розуму”:
А) М. Брайчевський; Б) В. Мороз; В) Є. Сверстюк; Г) В. Чорновіл.
6. В чому полягала суть економічних реформ в промисловості другої половини 60-х рр.:
А) приватизація дрібних підприємств;
Б) перехід до ринкової економіки;
В) ліквідація раднаргоспів, розширення самостійності підприємств;
Г) надання повної господарської самостійності підприємствам.
7. Укажіть ім’я автора історичного дослідження “Приєднання чи возз’єднання”:
А) М. Брайчевський; Б) В. Мороз; В) Є. Сверстюк; Г) В. Чорновіл.
8. В чому полягало головне завдання діяльності Української Гельсінської групи:
А) реалізація Україною конституційного права на вихід зі складу СРСР;
Б) ліквідація монополії КПРС на владу та демократизація суспільного життя в Україні;
В) ознайомлення світового співтовариства з фактами порушення прав людини в Україні;
Г) здійснення структурної перебудови економіки України на ринкових засадах.
9. Укажіть особу за описом
“На його рахунку – 34 ролі в кіно, 9 сценаріїв та 2 режисерські роботи. За своє недовге життя він встиг не лише стати улюбленцем глядачів, а й завоювати звання “душі українського поетичного кіно”. Його називали аристократом духу, блискучим самородком, а радянська влада оголосила "неблагонадійним" та "націоналістом". Він став своєрідною обов’язковою складовою вітчизняного кіно 60-70-х років. Серед його відомих робіт – "Білий птах з чорною ознакою", "Пропала грамота". "Вавилон ХХ" – власний фільм його як режисера.”
А) Леонід Осика; Б) Іван Миколайчук; В) Юрій Іллєнко; Г) Сергій Параджанов
10. Чим було зумовлено появу такого явища як “дефіцит”:
А) недостатньою кількістю імпортного товару, падінням цін на основні експортні товари СРСР;
Б) зростанням доходів громадян при фіксованих цінах і при відсутності зростання виробництва;
В) темпи зростання чисельності населення перевищували темпи приросту населення;
Г) стрімким падінням виробництва товарів народного споживання.
ІІ.Завдання на встановлення відповідності. ( №11-12 по 1 балу)
До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами і літерами. Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, утворивши т.з. «логічні пари».
11.Співвіднесіть прізвища діячів з фактами їхньої біографії.
А) О.Гончар
1 президент Академії наук УРСР
Б) Л. Биков
2 композитор, автор пісень “Червона рута”, “Водограй”
В) В. Івасюк
3 письменник, автор романів «Собор», «Прапороносці»
Г) Б. Патон
4 актор, режисер фільмів “ В бій ідуть тільки старі”, “Ати-бати йшли солдати”
12.Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями.
А) госпрозрахунок
1 спосіб збільшення обсягів виробництва внаслідок збільшення потужностей за незмінного рівня технічної основи виробництва
Б) екстенсивний
розвиток економіки
2 прихильність традиційним цінностям, стабільності, несприйняття радикальних реформ та перетворень
В) інфляція
3 метод господарювання, що поєднує централізоване керівництво з певною економічною самостійністю підприємств
Г) консерватизм
4 офіційне зменшення золотого вмісту грошової одиниці або зниження курсу національної валюти щодо золота, срібла, іноземної валюти
ІІІ. Завдання на встановлення правильної послідовності. ( № 13 – 2 бала)
До кожного завдання наведено перелік подій,розведених у часі та позначених літерами, які потрібно розташувати в правильній послідовності.
13. Установіть хронологічну послідовність подій:
А) утворення Української Гельсінської групи;
Б) пленум ЦК КПУ прийняв Продовольчу програму;
В) поява “самвидавської” праці “Лихо з розуму”;
Г) прийняття нової Конституції УРСР.
IV.Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді .
14.Визначить особливості дисидентського(опозиційного) руху в Україні в ІІ пол. 60–І пол.80-х років:
1. Мирний, ненасильницький характер боротьби.
2. Було відкинуто ілюзії щодо ідей соціалізму і комунізму, рух став анти тоталітарним.
3. Рух не набув масового характеру.
4. Поширення руху лише в західних областях України.
5. Домінування релігійної течії, її підтримка православною церквою.
6. Сподівався на «поліпшення», демократизацію чинної системи.
7. Встановився тісний зв’язок з громадськістю Заходу та різними правозахисними організаціями.
03.02
Практичне заняття. Повсякденне життя в місті та на селі.https://www.youtube.com/watch?v=neBDtS7Z_V0&t=3s
Д/з: §22, повт. §15-21, виконати завдання в презентації
29.01
Особливості розвитку культури. Українське поетичне кіно. Український спорт. Особливості пропаганди в Україні: "радянський народ".
https://www.youtube.com/watch?v=npHIJ0MOUDo&t=1375s
https://www.youtube.com/watch?v=qRfUcz_fXMk
https://www.youtube.com/watch?v=iV_4XvldJw0
https://www.youtube.com/watch?v=jRHd8SyXEck
https://www.youtube.com/watch?v=_6nOm9VKR9o
Д/з: §21, тести виконати до 04.02
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/oht238
27.01
Життєвий рівень населення. Феномен радянського повсякдення: хрущовки, дефіцит, черги. Етносоціальні зміни.
https://www.youtube.com/watch?v=f1H5tP4Oh-s&t=354s
https://www.youtube.com/watch?v=I3i5g9NYYrM
Д/з: §15-16, виконати тести
Тести : https://docs.google.com/document/d/1f_-ZyuU8dGhPaOPmqPjDHlNlOLfd-bpT/edit
22.01
Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Провал Продовольчої програми.
https://youtu.be/neBDtS7Z_V0
https://www.youtube.com/watch?v=PRaZL7foUic
https://www.youtube.com/watch?v=89WpIHbGdqo
Д/з: §15, тести відкриті до 28.01
тести: https://vseosvita.ua/test/start/upd181
20.01
Посилення репресій проти української інтелігенції. Активізація дисидентського руху. "Самвидав". УГГ.https://www.youtube.com/watch?v=FAZ7pkJmhj4
Д/з: §17-18, тести відкриті до 26.01
23.12
Посилення репресій проти української інтелігенції. Активізація дисидентського руху. "Самвидав". УГГ.https://www.youtube.com/watch?v=FAZ7pkJmhj4
Д/з: §17-18, тести відкриті до 25.12
https://vseosvita.ua/test/start/fkp523
16.12
Зміни в системі влади. Неосталінізм. Конституція 1978 року.
Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.
https://www.youtube.com/watch?v=8gf3H0BPLQE
https://www.youtube.com/watch?v=xL5YuSKLPR8
https://www.youtube.com/watch?v=neBDtS7Z_V0
Д/з: §15,тести відкриті до 22.12
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/yyd529
09.12
Контрольна робота з теми "Україна в умовах десталінізації"
1. Хто з колишніх лідерів радянського партизанського руху допоміг М. Хрущову виграти боротьбу за владу: а)С. Ковпак б) О. Сабуров в) Т. Строкач г) О. Федоров
2. Ім’я М. Янгеля пов’язано з: а) електрозварюванням б) кібернетикою в) космонавтикою г) медициною
3. УРСС –це організація: а) дисидентів б) номенклатури в) робітників г) шістдесятників
4. Наслідки хрущовської політики десталінізації суспільно-політичного життя: а) зазнала повного краху б) мала суперечливий і незавершений характер в) призвела до відновлення найжорстокішого тоталітарного режиму г) призвела до ліквідації тоталітарного режиму
5. У 1960 році в Києві вперше запущено в дію: а) автобус б) метро в) трамвай г) тролейбус
6. Криворіжжя стало центром видобутку: а) вугілля б) газу в) залізної руди г) нафти
7. У 1953 році в Норильську та Воркуті відбулось повстання: а) інтелігенції б) робітників в) селян г) ув’язнених
8. Що з наведеного безпосередньо вплинуло на будівництво «хрущовок»: а) деномінація б)десталінізація в) лібералізація г) урбанізація
9.Розташуйте в хронологічній послідовності: а)входження Криму до складу УРСР б) ХХ з’їзд КПРС в) початок доби відлиги г) запровадження раднаргоспів
10. Встановіть відповідність між містом та його значенням в добу «відлиги»:
а) Запоріжжя 1. авіабудування
б) Кривий Ріг 2. автомобілебудування
в) Миколаїв 3. гірничозбагачувальний комбінат
г) Харків 4. суднобудування
11. З-поміж 7 запропонованих оберіть 3 риси, властиві суспільно-політичному розвитку СРСР в добу «відлиги»: а) дозвіл на існування багатьох політичних партій б) дозвіл на існування різної ідеології в) засудження культу особи Сталіна г) звільнення політичних в’язнів з концтаборів г’) ліквідація цензури д) можливість створення неформальних організацій е) посилення антицерковної політики
12.Дайте розгорнуту відповідь на запитання: « Шістдесятники» та їх роль. Зародження дисидентського руху»
З 1 по 8 запитання = 4 бали
З 9 по 11 запитання = 3 бали
12 запитання 5 балів
Особливості розвитку культури. Продовження політики російщення. Повсякденне життя. Зміни у суспільній свідомості
https://www.youtube.com/watch?v=0bPfL6dp0tM
Д/з: §13, виконати тести
https://drive.google.com/file/d/1dG8bDOaoQvHZrT0Tw1-yzmogWWvGTkNo/view?usp=share_link
25.11
"Шістдесятництво". Спроби опозиційної діяльності. Антирежимні виступи.https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k
https://www.youtube.com/watch?v=GPiyy-jRRU8
https://www.youtube.com/watch?v=FhTsDQPhVzk
https://www.youtube.com/watch?v=_5XZ48DCrH4
Д/з: §13,тести відкриті до 30.11
https://vseosvita.ua/test/start/qnx923
18.11
Передання Кримської області до складу України.https://www.youtube.com/watch?v=F33QOm9Iws0
https://www.youtube.com/watch?v=FVJGwAJCwcE
Д/з: §10,тести відкриті до 21.10
Тести: https://drive.google.com/file/d/1gwoqWvouTDjxaB5XJ1ikI9qy3dLVEr34/view?usp=sharing
11.11
Спроби реформування сталінської економіки.
Розвиток промисловості.
Становище сільського господарства.
https://www.youtube.com/watch?v=9RzkZKqaf7g
https://www.youtube.com/watch?v=1ym7IYlqJsM
https://www.youtube.com/watch?v=k8FogLbt-dg
Д/з: §11,тести відкриті до 17.11
https://vseosvita.ua/test/start/miw130
28.10
Внутрішньополітична ситуація в УРСР. ХХ
з'їзд КПРС. Десталінізація.
https://www.youtube.com/watch?v=ux1O2GrP9_k
https://www.youtube.com/watch?v=AgDrl_TRZ5k
Д/з: § 9, тести відкриті до 04.11
https://vseosvita.ua/test/start/gbl190
21.10
Контрольна робота з теми "Україна у повоєнний період"
https://vseosvita.ua/test/start/akq841
14.10
Практичне заняття Повсякденне життя в повоєнні роки
https://www.youtube.com/watch?v=-PeHieL0bOc
https://www.youtube.com/watch?v=095IXlvCTq4
Д/з: §8, дати письмові
відповіді на питання на останньому слайді презентації
https://docs.google.com/presentation/d/1IZrqoUJ54Um2KLv_GOYml22xNJDW5tph/edit
07.10
Особливості розвитку культури. Повсякденне життя населення України в повоєнні часи.
https://www.youtube.com/watch?v=Sn0w3oYrEiI
Д/з: §7, заповнить
таблицю
№ |
Галузь |
Події, досягнення |
Діячі, митці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30.09
Масові депортації, переселення, репресії.
https://www.youtube.com/watch?v=5YDIvOkmN-U
https://www.youtube.com/watch?v=5wLmb3FagAM
https://www.youtube.com/watch?v=uVTjAC85gkc
Д/з: § 6, прочитати
статтю за посиланням, скласти план статті https://tyzhden.ua/ukrainski-povstantsi-v-hulahu-borotba-tryvaie/
23.09
Радянізація західноукраїнських областей УРСР. Ліквідація УГКЦ.
https://www.youtube.com/watch?v=Ev_rxgLBKhc
https://docs.google.com/presentation/d/1koREe4Z6DBCDsdXmcJwJGX5ZDhgXhWHV/edit#slide=id.p2
Д/з: § 5, тести відкриті до
30.09
Тести : https://vseosvita.ua/test/start/pes957
16.09
Відбудова промисловості: джерела та ресурси. Становище сільського господарства. Голод 1946-1947рр.
https://www.youtube.com/watch?v=r-fd8vWVKbU
https://docs.google.com/presentation/d/1pSOvv8bvaX73v_Aw6sUPl0KKlRvEYEEh/edit#slide=id.p16
Д/з: § 4, заповніть табличку
09.09
Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами. Депортація за "обміном населення" між УРСР та Польською НР (1945-1946). Операція "Вісла"
https://www.youtube.com/watch?v=XgWveKa2Gg8
https://docs.google.com/presentation/d/1ESri1LB7f8yXHM7cCxcL4b1ZgdEOA-ip/edit#slide=id.p7
Д/з: § 3, тести відкриті до 15.09
тести https://vseosvita.ua/test/start/ufq859
02.09
Вступ. Друга світова війна в історичній пам'яті. Загальні тенденції світової історії.
https://www.youtube.com/watch?v=eqVNUF-Pg9s
https://docs.google.com/presentation/d/1ESri1LB7f8yXHM7cCxcL4b1ZgdEOA-ip/edit#slide=id.p14
підручник https://drive.google.com/file/d/1Mp2Lof2mneG4Xq2MtBg5kfCT30aRqYID/view?usp=sharing
Д/з: § 1-2
Немає коментарів:
Дописати коментар