24.10.
«Кіт у чоботях» - імпресіоністична настроєвість твору;
емансипація і наслідки революційної трансформації особистості; образ Гапки –
Товариша Жучка революції.
Аудіоновела: https://www.youtube.com/watch?v=nu-uML_igRo
Домашнє завдання
Прочитати новелу та записати її аналіз.
Виконати тест: https://learningapps.org/26839391
23.10.
Символічність новели. Посвята
новели та її особливості.
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-mikola-hviloviy-analiz-noveli-ya-romantika-362906.html
Аналіз новели: https://zno.if.ua/?p=4685
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-literatura/840737
Домашнє завдання
Записати аналіз новели. Виконати тест.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7128224
Зробити творчу карту до новели.
21.10.
Образ ліричного героя – «Я». Образ
матері як символ істинного «я» ліричного героя.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=QB1PVL4TGU4
Короткометражний фільм за
новелою: https://www.youtube.com/watch?v=3QaeuTQYx5Y&t=24s
Домашнє завдання
Опрацювати
матеріал у презентації.
Скласти цитатну характеристику
образу головного героя (у будь-якому форматі).
20.10.
«Я (Романтика)» – новела про внутрішній розкол
особистості у час революційних трансформацій. Проблема внутрішнього розколу
людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=hvb7QEwPsMw
https://www.youtube.com/watch?v=kKBwY7DsC04
Короткометражний фільм за новелою:
https://www.youtube.com/watch?v=3QaeuTQYx5Y&t=24s
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=hJE2MYrLjM0
Домашнє завдання
Дочитати твір. Записати аналіз новели.
17.10.
Микола Хвильовий (Фітільов).
Життєвий і творчий шлях митця. Роль
М. Хвильового у літературному і суспільному житті 1920-х років. «Романтика
вітаїзму» як світоглядна домінанта митця часів революції.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SKhSiMNgWqE
Презентація: https://prezentaciya-mikola-hviloviy-zhittya-ta-tvorchist-314865.html
Ірина Фаріон: Чому застрелився
Микола Хвильовий?
https://www.youtube.com/watch?v=TPnjGjM-xL8
Записка
Хвильового (feat. Колос): https://www.youtube.com/watch?v=HHNCJ-B7Ljg
МУР
- Ти [Романтика]: https://www.youtube.com/watch?v=AHxhKPp6xAk
https://www.youtube.com/watch?v=NhX5VfexMs0
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменника. Заповнити біографічну картку письменника: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2023/10/Rezyume-Hvylovogo.pdf
Прочитати «Я (Романтика)»: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=660
Творче
завдання: обіграйте псевдонім
«ХВИЛЬОВИЙ» за допомогою малюнків, знаків, символів, слів.
16.10.
Причини «несвоєчасності» прочитання
роману сучасниками. Композиційна особливість філософсько-інтелектуального
роману – розгортання оповіді у різних часових і просторових вимірах.
Актуальність жанру інтелектуального роману в сьогоденні.
Презентація: https://filosofskiy-vimir-kohannya-divchina-z-vedmedikom-koncept-novo-zhinki-305001.html
Вистава «Дівчина з
ведмедиком»: https://www.youtube.com/watch?v=ch9XjtnV6j0
Домашнє завдання
Записати аналіз роману.
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7515164
(відкрито
до 20.10)
14.10.
Зина Тихменєва як представниця
національної еліти, втілення нового способу життя, переконань, уявлень та
прагнень. Філософічність повісті – розмірковування персонажів як текст в
тексті.
Відгук на книгу: https://www.youtube.com/watch?v=zkdgPt8IpM8
Характеристика головних
героїв: https://dovidka.biz.ua/divchyna-z-vedmedykom-holovni-heroi-ta-kharakterystyka/
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію, дочитати
роман. Скласти цитатну характеристику: Зини Тихменєвої (за бажанням
роботу оформіть творчо).
13.10.
В. Домонтович (Віктор Петров). Основні віхи
життєвого і творчого шляху. Художньо-естетичне тяжіння митця до угрупування
неокласиків.
«Дівчинка з ведмедиком» -
філософсько-інтелектуальна повість про інтелігенцію Києва 20-30 років ХХ
століття.
Презентація: https://prezentaciya-viktor-petrov-domontovich-osnovni-vihi-zhittya-ta-tvorchosti-303950.html
Текст повісті: http://mova-zov.in.ua/wp-content/uploads/2020/10/В.-Домонтович.-Дівчинка-з-ведмедиком.pdf
Аудіокнига: https://drive.google.com/file/d/1tRzXufG7Wzu1LcR1NAXoKjemKW99ns1r/view
Домашнє завдання
Опрацювати с. 76-79, розгадати кросворд: https://learningapps.org/32006002
Прочитати роман. Підготувати цитати до образу Зіни та
Іполіта (письмово).
10.10.
ЛРК №1. Творчість поетів Дніпропетровщини.
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-literaturna-karta-krivorizhzhya-193173.html
Про Л. Баранову: https://www.youtube.com/watch?v=xGBGS47QFZ8
Збірки віршів Любов Баранової: https://lovebpoems.wixsite.com/pearl/poeziyi
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал у презентації. Підготувати виразне
читання та аналіз одного із віршів поетеси Л. Баранової.
09.10.
Є. Маланюк «Малоросійство» - палке
таврування «комплексу малоросійства» як наскрізна тема роздумів митця;
осмислення ідентичності українства. Особливості жанру.
Презентація (з 32 слайду): https://docs.google.com/presentation/d/1Biu1c0BSrswVVhAODTVCnetkRpkeZF94/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Текст есе: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13777
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=x5su5erTXqs
Аналіз твору: https://osvita.ua/school/hrestomatiya/11class/87251/
Домашнє завдання
Прочитати
есей та дати відповідь на питання: «Як трактує поняття «малоросійство» Є.
Маланюк? Що, на думку письменника, є чинниками формування
«малоросійства»?».
07.10.
Є. Маланюк «Під чужим небом» - ліричний роздум про
митця у вигнанні; туга за рідною землею.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=83JkuOnqGkY
Послухайте: https://www.youtube.com/watch?v=ggEiGaqnt2o
Аналіз поезії: https://dovidka.biz.ua/pid-chuzhim-nebom-analiz-virsha/
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал с. 62-63, виразно читати вірш.
Виконати завдання 4, с. 64 (заповнити таблицю).
06.10.
«Один вечір» - взірець інтимної лірики; художні засоби
вираження почуттів ліричного героя. «Напис на книзі віршів..»– ліричний роздум
про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для
нащадків.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zhDVfeeTsOc
Презентація: https://vechir-napis-na-knizi-virshiv-distanciyne-navchannya-254767.html
Голос поета: https://www.youtube.com/shorts/cU6SaD48Tik
Домашнє завдання
Опрацювати с. 59-61,
знати аналіз поезії. Виконати завдання:
Доведіть або спростуйте
думку: «Досить нам «соловейків», що безжурно й легко тьохкають у вишневих
садочках про кохання й поцілунки. Доба є вовчиця, і сучасна українська поезія
мусить бути глибока і важка змістом і формою». Сформулюйте тезу, наведіть 2-3
переконливі докази, які найкраще аргументуватимуть ваші міркування.
Вивчити один вірш напам’ять (на вибір).
03.10.
Євген Маланюк. Творчість
митців-політичних-емігрантів. «Празька школа» в українській літературі та
громадському життя. Утвердження державності України — центральна ідея
поетичного Універсуму Євгена Маланюка.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ECeriPUbGJg
https://www.youtube.com/watch?v=EYt797eFiNM
Домашнє завдання
Опрацювати с. 38-40, знати аналіз поезії. Виконати
тест:
https://learningapps.org/33504557
Ознайомитися з творами Є. Маланюка «Уривок з поеми»
(переглянути відомості про історичні події, згадані у творі), «Напис на книзі
віршів…».
02.10.
Комплексний аналіз поезії Б.Ю.
Антонича. Лірична поезія. «Ключі» до прочитання й аналізу
образно-символічної системи. Літературознавчий аналіз поетичного твору як одна
з форм прочитання твору.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=PT7iAjIFjEU
Презентація: https://ppt-online.org/113013
Текст
поезій: https://dovidka.biz.ua/virsh-avtoportret-antonich/
https://dovidka.biz.ua/bogdan-igor-antonich-vesna/
https://dovidka.biz.ua/vishni-antonich-analiz-ta-kritika/
https://dovidka.biz.ua/dorogi-antonich-analiz-ta-harakteristika/
Домашнє завдання
Виразно читати поезії та вміти їх аналізувати. Заповнити таблицю.
|
Назва твору |
Тема Ідея |
Мотив |
Образ |
Значення |
Художній
засіб |
|
«Автопортрет» |
|
|
|
|
|
|
«Вишні» |
|
|
|
|
|
|
«Весна» |
|
|
|
|
|
30.09.
Богдан-Ігор
Антонич. Творчий шлях аполітичного митця. Заборона та визнання. «Зелена
євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження.
Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», «Коляда»).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=iFrxvKPNOF8
Про
митця: https://www.youtube.com/watch?v=a5l-WJcAWSk&t=7s
Презентація: https://www.calameo.com/read/001684312b024515d6a98
Послухайте: https://www.youtube.com/shorts/yCKqsTcVbsY https://www.youtube.com/watch?v=sy4E2JcQTzc
Домашнє завдання
Опрацювати
матеріал с. 44-49. Виконати завдання 7, с. 47.
Вивчити НАПАМ’ЯТЬ одну поезію на вибір.
Складіть
"хмарину тегів" до теми "Поезія
"Зелена Євангелія"(або "Різдво" і
"Коляда") Б.-І. Антонича".
29.09.
Ідея єдності люди з природою, яка дає їй сили, і яка
оточує людину. Міфологічні витоки уваги до природи. Фольклорні
образно-символічні засоби («Прозорий січень небо розтворив»). В. Свідзинський –
перекладач. «Несучасна сучасність» В. Свідзинського.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=coobByxS9S8&t=105s
Презентація: https://simvolichni-zasobi-virazhennya-ednosti-lyudini-pam-yati-prozoriy-sichen-nebo-roztvoriv-311850.html
Домашнє завдання
Опрацювати с. 41-42, записати аналіз поезії. Виконати
завдання 11 або 12, с. 42.
Підготувати інформаційні повідомлення про
Богдана-Ігоря Антонича.
26.09.
Володимир Свідзинський. Основні віхи життєвого і творчого
шляху. Домінанта творчого мислення митця — пам'ять як опір забуттю і небуттю,
як своєрідна антитеза «проминальності» та «зникомості» сьогодення. («Холодна
тиша. Місяцю надламаний…»).
Біографія: https://www.youtube.com/watch?v=MV1fze28biA
Вірш В. Свідзинського «Моя лелія» покладений на
музику: https://www.youtube.com/shorts/8imdVWrxnCA
Прослухайте «Холодна тиша. Місяцю надламаний…».: https://www.youtube.com/watch?v=13rMzi8uZkM
Домашнє завдання
Опрацювати с. 38-40, знати аналіз поезії. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4930641 (відкрито до 30.09)
25.09.
Євген Плужник. Огляд життєвого і
творчого шляху. «Вчись у природи творчого спокою...» - жанр пейзажна лірика.
Ідея твору.
«Ніч... а човен – як срібний
птах!..» - лірична медитація.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=JzDUPbYic60
Цікаві факти
про митця: https://www.youtube.com/watch?v=2oN_aD2bRqY
Конспект: https://drive.google.com/file/d/1KkEOyT
J7gy3csl4Da3WiWITusdcugwIA/view
Домашнє завдання
Опрацювати с.
32-36, знати аналіз опрацьованих поезій.
Виконати
вікторину: https://learningapps.org/33138176
23.09
Контрольна робота №1. Вступ. Авангардизм. Модернізм
- І.
Виконати контрольну роботу:
Домашнє завдання
Підготувати інформаційну сторінку про Євгена
Плужника.
22.09.
Особливості композиції твору. Проблематика твору: держава й людина; війна й
людина; війна й політичні амбіції владної верхівки; влада грошей.
“Поза межами болю” аналіз: https://www.ukrlib.com.ua/review/printit.php?tid=18179
Домашнє завдання
Записати аналіз повісті. Записати психологічну карту
головних героїв.
Підготуватися до контрольної роботи.
«Психологічна картка _____»
1. Чи відомо щось про життя до війни?
2. Які спогади-символи повсякчас постають у його уяві?
3. Які риси характеру виявляє? У яких епізодах? Які
думки висловлює (цитати).
19.09
Осип ТУРЯНСЬКИЙ
Огляд життя і творчості письменника й літературного
критика. «Поза межами болю» - типовий експресіоністичний твір, антивоєнна
психологічна повість-поема.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=N5STE7QYTfk
Презентація: https:///prezentaciya-osip-turyanskiy-poza-mezhami-bolyu-245108.html
Скорочений переказ: https://www.youtube.com/watch?v=v_-qwX3dQoM
Екранізація твору: https://www.youtube.com/watch?v=v5c0YClZmx4
Домашнє завдання
Опрацювати с. 50-53, створити стрічку життя
письменника.
Прочитати поему в прозі: https://www.ukrlib.comє.ua/books/printit.php?tid=2344
18.09
«У теплі дні збирання винограду» – вишуканий
зразок інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення
до античних образів. Перекладацький доробок М. Рильського (оглядово). А.
Міцкевич, «Пан Тадеуш».
Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=ajVA30e_NGI
Презентація: https://solodkiy-svit-usvidomlennya-nepovtornosti-kozhno-hvilini-buttya-300417.html
Перекладницька діяльність М. Рильського: https://shron3.chtyvo.org.ua/Rylskyi_Maksym/Pereklady.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати с. 29-30, знати ідейно-художній аналіз
опрацьованих сонетів.
Вивчити «У теплі дні збирання винограду»
напам’ять.
16.09
Творчість М. Рильського. Філософічність,
афористичність його лірики. «Солодкий світ!..» – усвідомлення
неповторності кожної хвилини буття.
Презентація: https://tpof=true&sd=true
Конспект: https://u-standard-level/11.php
Послухайте: https://www.youtube.com/watch?v=1UPUvDdfqkg
Домашнє завдання
Опрацювати с. 25-28, виразно читати вірш.
Виконати тести: https://wordwall.net/resource/61567819/тест-максим-рильськийбіографія-та-творчість
15.09
«Київські неокласики» як прояв неокласицизму - течія в
літературі та мистецтві. «П’ятірне гроно» українських
неокласиків.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=jLy1SQs68Oo
Презентація: https://prezentaciya-na-temu-ki-vski-neoklasiki-186610.html
Домашнє завдання
Опрацювати с. 22-24, записати конспект.
Виконати завдання: https://learningapps.org/31618833
https://learningapps.org/25989490
12.09
Особливості модернізму в українській літературі 20-30-х років ХХ ст.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=r4b7Gv-jw_Y
https://www.youtube.com/watch?v=rqZYP3p2TMY
Презентація: https://literatura-ukra-nskogo-modernizmu-275422.html
Домашнє завдання
Опрацювати та законспектувати с. 21-22.
Підготувати повідомлення на обрану тему:
«Київські неокласики 20-30-х років ХХ ст.» чи «ґроно
п’ятірне».
11.09
«Бажання» - вірш-медитація у формі верлібра; провідний
мотив.
Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=W8op0dnJ4aU
Презентація: https://ntensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html
Домашнє завдання
Прочитати й законспектувати, с. 18-19.
Вивчити ТЛ: футуризм; верлібр як жанр авангардистської
поезії.
Виконати тести: http:///12212-testi/21926-vstyp-lteratyrniyi-ta-mistetskiyi-avangard
09.09
Михайль СЕМЕНКО
Життєвий і творчий шлях поета-футурист М. Семенка як представника «розстріляного відродження». «Місто» - як прояв захоплення містом, яке живе своїм інтенсивним, повнокровним життям.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk
Анімована історія поета Михайля Семенка: https://www.youtube.com/watch?v=oXblDofq-nw
Презентація: https://-intensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html
Місто. Михайль Семенко: https://www.youtube.com/watch?v=a2_3-UWRTuU
ІЗ: https://learningapps.org/15645852
Домашнє завдання
Опрацювати с. 15-16, записати аналіз поезії.
Творче завдання: №11, с.18 (за бажанням).
08.09
Авангардизм - напрям у мистецтві XX століття як прояв
руйнування традиційних форм і канонів. Стильові течії авангардизму. Особливості
розвитку авангардизму 10-30 рр. ХХ ст. в українській літературі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI
Презентація: https://-proyav-ruynuvannya-tradiciynih-form-i-kanoniv-298618.html
Конспект: https://Авангардні_тенденції_в_українській_літературі_1920-х_років._.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати с. 13-14, записати конспект.
Підготувати проєкт на тему «Михаль Семенко і
сучасність».
05.09
«Розстріляне відродження» як
духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х–30-х рр. в Україні.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=nN-CKAOYL9I
«Становище культури в Україні в
1930-х рр.»:
https://www.youtube.com/watch?v=BecpXIIMcm4
Конспект: https://uahistory.co/pidruchniki/kovalenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/1.php
Домашнє завдання
Опрацювати та законспектувати с.
8-11. Підготуйте літературний портрет одного з представників «Розстріляного
відродження» (у будь-якому форматі).
04.09
Різноманітність стильових манер: романтико-героїчна
(Ю. Яновський), лірико-імпресіоністична (М. Хвильовий, Г. Косинка) та інші.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=8jSLu2u58ao&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ
Конспект: https://uahistory.co/zno/ukraine-literature-zno-mini-guide-2020-vitvizka/6.php
Домашнє завдання
Прочитати й законспектувати конспект.
Підготуйте повідомлення на тему «Розстріляне
відродження».
02.09
Українська література 1920-1930
років ХХ ст. – новий етап в історії національної культури. Суспільно-політичні
умови її розвитку.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=T0k1I4UG8aA
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware/pdf
Домашнє завдання
Опрацювати с. 9-11, виконати
завдання 2-3,
с.12 (письмово).
Підготувати повідомлення про
літературні організації 1920-х років.
01.09
Читацький практикум. Читання творів
художньої літератури як єдність насолоди й пізнання. Читання як спосіб
самореалізації особистості.
Домашнє завдання
Вивчити функції літератури у
презентації.
Підготувати повідомлення про різні
культурно – історичні епохи.
Немає коментарів:
Дописати коментар