Українська література 11 клас

 

12.09

Особливості модернізму в українській літературі 20-30-х років ХХ ст.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=r4b7Gv-jw_Y

https://www.youtube.com/watch?v=rqZYP3p2TMY

Презентація: https://literatura-ukra-nskogo-modernizmu-275422.html

Домашнє завдання

Опрацювати та законспектувати с. 21-22.

Підготувати повідомлення на обрану тему:  

«Київські неокласики 20-30-х років ХХ ст.» чи «ґроно п’ятірне». 

 

11.09

«Бажання» - вірш-медитація у формі верлібра; провідний мотив.

Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=W8op0dnJ4aU

Презентація: https://ntensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html   

Домашнє завдання

Прочитати й законспектувати, с. 18-19.

Вивчити ТЛ: футуризм; верлібр як жанр авангардистської поезії.

Виконати тести: http:///12212-testi/21926-vstyp-lteratyrniyi-ta-mistetskiyi-avangard 

 

09.09

Михайль СЕМЕНКО

Життєвий і творчий шлях поета-футурист М. Семенка як представника «розстріляного відродження». «Місто» - як прояв захоплення містом, яке живе своїм інтенсивним, повнокровним життям.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk

Анімована історія поета Михайля Семенка: https://www.youtube.com/watch?v=oXblDofq-nw

Презентація: https://-intensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html

Місто. Михайль Семенко: https://www.youtube.com/watch?v=a2_3-UWRTuU

ІЗ: https://learningapps.org/15645852

Домашнє завдання

Опрацювати с. 15-16, записати аналіз поезії.

Творче завдання: №11, с.18 (за бажанням).

 

08.09

Авангардизм - напрям у мистецтві XX століття як прояв руйнування традиційних форм і канонів. Стильові течії авангардизму. Особливості розвитку авангардизму 10-30 рр. ХХ ст. в українській літературі.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI

Презентація: https://-proyav-ruynuvannya-tradiciynih-form-i-kanoniv-298618.html

Конспект: https://Авангардні_тенденції_в_українській_літературі_1920-х_років._.pdf

Домашнє завдання

Опрацювати с. 13-14, записати конспект.

Підготувати проєкт на тему «Михаль Семенко і сучасність».   

05.09

«Розстріляне відродження» як духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х–30-х рр. в Україні.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=nN-CKAOYL9I

«Становище культури в Україні в 1930-х рр.»

https://www.youtube.com/watch?v=BecpXIIMcm4

Конспект: https://uahistory.co/pidruchniki/kovalenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/1.php

Домашнє завдання

Опрацювати та законспектувати с. 8-11. Підготуйте літературний портрет одного з представників «Розстріляного відродження» (у будь-якому форматі).

 

04.09

Різноманітність стильових манер: романтико-героїчна (Ю. Яновський), лірико-імпресіоністична (М. Хвильовий, Г. Косинка) та інші.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=8jSLu2u58ao&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ

Конспект: https://uahistory.co/zno/ukraine-literature-zno-mini-guide-2020-vitvizka/6.php  

Домашнє завдання

Прочитати й законспектувати конспект.  

Підготуйте повідомлення на тему «Розстріляне відродження». 

 

02.09

Українська література 1920-1930 років ХХ ст. – новий етап в історії національної культури. Суспільно-політичні умови її розвитку.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=T0k1I4UG8aA

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1j5IqLTbmy-76y4CN--zu669meyHzgfK7/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Конспект: https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware/pdf

Домашнє завдання

Опрацювати с. 9-11, виконати завдання 2-3, с.12 (письмово).

Підготувати повідомлення про літературні організації 1920-х років.

 

01.09

Читацький практикум. Читання творів художньої літератури як єдність насолоди й пізнання. Читання як спосіб самореалізації особистості.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1xzzlOSypJh3mzKR1Je8ksrVQ3Yb0JFlF/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Вивчити функції літератури у презентації.

Підготувати повідомлення про різні культурно – історичні епохи.

Немає коментарів:

Дописати коментар