12.09
Особливості модернізму в українській літературі 20-30-х років ХХ ст.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=r4b7Gv-jw_Y
https://www.youtube.com/watch?v=rqZYP3p2TMY
Презентація: https://literatura-ukra-nskogo-modernizmu-275422.html
Домашнє завдання
Опрацювати та законспектувати с. 21-22.
Підготувати повідомлення на обрану тему:
«Київські неокласики 20-30-х років ХХ ст.» чи «ґроно
п’ятірне».
11.09
«Бажання» - вірш-медитація у формі верлібра; провідний
мотив.
Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=W8op0dnJ4aU
Презентація: https://ntensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html
Домашнє завдання
Прочитати й законспектувати, с. 18-19.
Вивчити ТЛ: футуризм; верлібр як жанр авангардистської
поезії.
Виконати тести: http:///12212-testi/21926-vstyp-lteratyrniyi-ta-mistetskiyi-avangard
09.09
Михайль СЕМЕНКО
Життєвий і творчий шлях поета-футурист М. Семенка як представника «розстріляного відродження». «Місто» - як прояв захоплення містом, яке живе своїм інтенсивним, повнокровним життям.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk
Анімована історія поета Михайля Семенка: https://www.youtube.com/watch?v=oXblDofq-nw
Презентація: https://-intensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html
Місто. Михайль Семенко: https://www.youtube.com/watch?v=a2_3-UWRTuU
ІЗ: https://learningapps.org/15645852
Домашнє завдання
Опрацювати с. 15-16, записати аналіз поезії.
Творче завдання: №11, с.18 (за бажанням).
08.09
Авангардизм - напрям у мистецтві XX століття як прояв
руйнування традиційних форм і канонів. Стильові течії авангардизму. Особливості
розвитку авангардизму 10-30 рр. ХХ ст. в українській літературі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI
Презентація: https://-proyav-ruynuvannya-tradiciynih-form-i-kanoniv-298618.html
Конспект: https://Авангардні_тенденції_в_українській_літературі_1920-х_років._.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати с. 13-14, записати конспект.
Підготувати проєкт на тему «Михаль Семенко і
сучасність».
05.09
«Розстріляне відродження» як
духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х–30-х рр. в Україні.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=nN-CKAOYL9I
«Становище культури в Україні в
1930-х рр.»:
https://www.youtube.com/watch?v=BecpXIIMcm4
Конспект: https://uahistory.co/pidruchniki/kovalenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/1.php
Домашнє завдання
Опрацювати та законспектувати с.
8-11. Підготуйте літературний портрет одного з представників «Розстріляного
відродження» (у будь-якому форматі).
04.09
Різноманітність стильових манер: романтико-героїчна
(Ю. Яновський), лірико-імпресіоністична (М. Хвильовий, Г. Косинка) та інші.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=8jSLu2u58ao&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ
Конспект: https://uahistory.co/zno/ukraine-literature-zno-mini-guide-2020-vitvizka/6.php
Домашнє завдання
Прочитати й законспектувати конспект.
Підготуйте повідомлення на тему «Розстріляне
відродження».
02.09
Українська література 1920-1930
років ХХ ст. – новий етап в історії національної культури. Суспільно-політичні
умови її розвитку.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=T0k1I4UG8aA
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware/pdf
Домашнє завдання
Опрацювати с. 9-11, виконати
завдання 2-3,
с.12 (письмово).
Підготувати повідомлення про
літературні організації 1920-х років.
01.09
Читацький практикум. Читання творів
художньої літератури як єдність насолоди й пізнання. Читання як спосіб
самореалізації особистості.
Домашнє завдання
Вивчити функції літератури у
презентації.
Підготувати повідомлення про різні
культурно – історичні епохи.
Немає коментарів:
Дописати коментар