06.05.
Відображення давньої української літератури у прозі й наукових працях
В. Шевчука (повторення відомостей з попередніх класів про давню українську
літературу).
Портрет читача замолоду: Валерій Шевчук: https://www.youtube.com/watch?v=ZCi3SavxV0c
Презентація: https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/valerij-shevchuk-11356/
Твір (скорочено): https://dovidka.biz.ua/dim-na-gori-shevchuk-skorocheno/
Домашнє завдання
Опрацювати статтю у підручнику про творчість В. Шевчука, с. 211-212.
Дочитати роман «Дім на горі» та дати відповідь на питання:
Які риси українського фольклору і містики ви помітили у творі?
05.05.
Валерій Шевчук «Дім на горі» – роман-балада про любов. Ідея формування
особистості через психо-iнтуїтивне пiзнання її долi, за умови, що вона
творилася не лише за логікою національної доцільності, а й слідує передусім
за почуттями.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=QIm5KB_M974
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/17y0gNakeqw-IaVG
Валерій Шевчук "Дім на горі" буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=Sjm_acNQKAc
Аудіокнига скорочено: https://www.youtube.com/watch?v=ISZnDpWc55o
Текст: https://osvita.ua/school/literature/sh/78294/
Домашнє завдання
Прочитати роман В. Шевчука “Дім на горі”.
Заповнити таблицю, обов’язково доповніть цитатами з твору.
«Реальні та алегорично-символічні образи роману «Дім на горі»
24.04.
Роман Іваничук «Мальви» – історичний роман про зраду і яничарство. Історична основа твору – активна діяльність яничарського корпусу в
Османській імперії 1638 – 1648 рр. Особливості характеротворення
персонажів.
Презентація: https:/pro-zradu-i-yanicharstvo-istorichna-osnova-tvoru-aktivna-diyal.html
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=Vz1FXGvYPOY
Аналіз роману: https://dovidka.biz.ua/roman-ivanychuk-malvy-analiz/
Текст твору: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1004
Домашнє завдання
Опрацювати с. 206-207, знати аналіз роману.
Прочитайте роман "Мальви" Р. Іванчука. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2817897 (відкрито до 27.04.)
23.04.
Особливості характеротворення персонажів. Цитатна характеристика
головних героїв.
Презентація: https://naurok.com.ua/p-zagrebelniy-roman-roksolana-460269.html
Аналіз роману: https://dovidka.biz.ua/zahrebelnyi-roksolana-analiz-tvoru/
Аудіовистава: https://www.youtube.com/watch?v=MgXMUtccoHc
Домашнє завдання
Опрацювати конспект у презентації.
Написати цитатну характеристику Роксолани.
22.04.
Павло Загребельний «Роксолана» – масштабний історичний роман про часи XV-
XVI ст. про дивовижну долю дівчини з Прикарпаття - дочку священика з міста
Рогатин Івано-Франківської області Лісовську Анастасію, яка стала дружиною
Сулеймана І.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=h5ARDYL3rUs
Буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=u_L2hvjtNVY
Презентація: https://naurok.com.ua/p-zagrebelniy-roman-roksolana-460269.html
Твір (скорочено): https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3293
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал, с. 208-209. Прочитати роман та підготувати цитати до
образу Роксолани.
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5304825
(відкрито до 27.04.)
21.04.
Особливості жанру і стилістики письма.
Презентація: https://prezentaciya-na-temu-lebedina-zgraya---roman-vas1.html
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=LtHw8iI2cck
Текст скорочено: https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3291
Домашнє завдання
Дочитати роман В.Земляка “Лебедина зграя”.
Скласти власне висловлювання на тему: «Фанатичне засліплення комуністичними
ідеалами», порівняти із сучасністю.
17.04.
Василь Земляк «Лебедина зграя» як зразок «химерної прози». Проблематика
революції і громадянської війни крізь призму національних характерів і
типів.
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-lebedina-zgraya---roman-vasilya-zemlyaka-234781.html
Аналіз роману: https://dovidka.biz.ua/vasyl-zemliak-lebedyna-zhraia-analiz/
Текст твору: http://mova-zov.in.ua/wp-content/uploads/2022/05/В.-Земляк.-Лебедина-зграя.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати с. 206-207, знати аналіз роману. Прочитати роман «Лебедина зграя».
Дати відповіді на питання:
Символом чого виступають лебеді? Як ви гадаєте, чому В. Земляк назвав свій твір саме так?
Які дві групи протиставляються в романі?
Доведіть, що твір «Лебедина зграя» тяжіє до химерної прози.
Чому село називається Вавилон? Розкажіть історію біблійного Вавилона.
16.04.
Олесь Гончар «Собор» – проблемно-філософський роман, у якому важливі
соціальні та національні проблеми розглядаються крізь призму вічних
гуманістичних істин, якими мусить керуватися людська цивілізація, щоб не прийти
до свого остаточного руйнування і знищення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=nejPCTL9Ank
ВІРТУАЛЬНА МУЛЬТИМЕДІЙНА ВИСТАВКА: https://library.vspu.edu.ua/vistavki/gonchar/gonchar.htm
Аналіз роману: https://dovidka.biz.ua/sobor-gonchar-analiz/
Аудіороман (стисло): https://www.youtube.com/watch?v=1Fz9Z41Sabw
Домашнє завдання
Опрацювати с. 205-206, записати аналіз роману. Прочитати роман «Собор».
Розгадати кросворд: https://learningapps.org/34475981
15.04.
Літературний процес 50-х–90-х рр. ХХ ст. Переважання епічних форм. Жанрова і
тематична специфіка. Перевага ідеологічного начала у творах соціалістичного
реалізму. Причини звертання до історичної тематики. Особливості поетики. Огляд
творчості.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=oNBw636omjs
https://www.youtube.com/watch?v=vCz7w83Zf30
Домашнє завдання
Опрацювати конспект. Дати відповідь на питання: ознайомившись з основними
тенденціями, які спостерігалися в українській прозі останніх десятиліть, визначте
принципові, на ваш погляд, зміни, які відбулись в українській літературі наприкінці
ХХ ст.
14.04.
Контрольна робота №5.
Митець і суспільство. Кримськотатарська література.
ШІСТДЕСЯТНИКИ: https://www.youtube.com/watch?v=_L9chj39S3w
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал та виконати тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3902684 (відкрито до 20.04.)
10.04.
Повторення, узагальнення й систематизація вивченого.
ВЧИСЯ ВУХАМИ: https://audiolessons.nus.org.ua/ukrainian_literature/11grade/
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/multitest/tag-ukrayinska_literatura_2024_1v/
ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-literatura/150789
Домашнє завдання
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3761262 (відкрито до 15.04)
Повторити творчість Л.Костенко, В. Стуса, Е.Умерова.
Підготуватися до контрольної роботи.
09.04.
Символічність образу Сабирли.
Конспект: https://osvita.ua/school/hrestomatiya/11class/87224/
Стаття: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/24944/10-Djemilyeva.pdf?sequence=1
Домашнє завдання
Опрацювати статтю. Поміркуйте, чому Сабирли називають кримськотатарським Хатіко?
Складіть сенкан до образу Сабирли.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B0%D1%82%D1%96%D0%BA%D0%BE
08.04.
Тема депортації кримських татар - наскрізна у творчості митця. «Самотність»
- розповідь про останній день життя пса Сабирли, через відчуття якого подано
найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=lKqHwTJwQec
Стислий переказ: https://www.youtube.com/watch?v=FcY4LTOlIBg
Аналіз оповідання: https://dovidka.biz.ua/ervin-umerov-samotnist-analiz/
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та записати аналіз оповідання.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9600924
(відкрито до 12.04.)
07.04.
Ервін Умеров. Життєвий і творчий шлях кримськотатарського письменника як
відображення історії народу. Е.Умеров – король сучасної кримськотатарської малої
прози.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=fiVQaX_Ln4k&t=240s
Конспект: https://uahistory.co/pidruchniki/slonyovska-ukraine-literatur
Текст оповідання «Самотність»: http://mova-zov.in.ua/wp-content/uploads/2021/04/Ервін-Умеров.-Самотність.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та с. 213-214.
Прочитати оповідання «Самотність», с. 215-217.
03.04.
Розвиток кримськотатарської літератури протягом ХХ ст. (огляд).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=40vkMldUXJU
Конспект: https://uahistory.co/pidruchniki/kovbasenko-world-literature-11-class-2019-profile-level/31.php
Домашнє завдання
Опрацювати конспект.
Підготувати повідомлення на тему: «Життя і творчість Ервіна Умерова».
02.04.
РМ №4. Написання листа у минуле Василю Стусу (письмово).
Справа Василя Стуса. Збірка документів з архіву:
https://ridmi.com.ua/contents/sprava-vasilya-stusa-zb-rka-dok
Домашнє завдання
Опрацювати конспект.
Написати лист у минуле Василю Стусу.
01.04.
ЧП. «Листи до матері з неволі» Валерія Марченка. «Ключі» до читання
епістолярію. Листи Валерія Марченка як свідчення епохи.
Конспект: https://www.e-litera.com.ua/upload/grade-Marchenko.pdf
Презентація: https://drive.google.com/file/d/1s4dDNSyOlTSuL2IuGWgwEVVaQWr
Текст праці: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=16729
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та написати лист-подяку своїм батькам.
31.03.
«Феномен доби (сходження на голгофу слави)» (оглядово) – філософсько-
екзистенційний роздум про Митця у тоталітарному суспільстві. В. Стус про
П. Тичину.
Конспект: https://uahistory.co/pidruchniki/borzenko-ukraine-literature95.php
Текст: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=15290
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та с. 201-202. Прочитати твір «Феномен доби (сходження на
голгофу слави)».
Обґрунтуйте свої міркування:
1. Визначте жанр твору В. Стуса «Феномен доби».
2. Які проблеми порушує В. Стус у дослідженні «Феномен доби»?
27.03.
Приклад великої мужності й сили духу
(«На колимським морозі», «Пам’яті Алли Горської»).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=FvJN7NxU0ZU
Аудіопоезія: https://www.youtube.com/watch?v=_vcT8JbnKSo
Аналіз поезій: https://dovidka.biz.ua/pam-yati-ally-horskoi-analiz-pasport-tvoru/
https://dovidka.biz.ua/na-kolymskim-morozi-kalyna-analiz-virsha-pasport/
Домашнє завдання
Опрацювати с.199-201, виразно читати поезії.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1060173 (відкрито до 31.03.)
26.03.
Упевненість у своєму виборі («Як добре те, що смерті не боюсь я..»).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_wBBmgZ-St8
Конспект: https://dovidka.biz.ua/yak-dobre-te-shho-smerti-ne-boyus-ya-analiz/
Аудіопоезія: https://www.youtube.com/watch?v=KEre7INUG38
Домашнє завдання
Опрацювати с. 198, виразно читати поезію. Виконати завдання на вибір:
Порівняйте вірш Василя Стуса «Як добре те, що смерті не боюсь я...» з «Contra spem spero!» Лесі Українки ( за допомогою кіл Венна).
Напишіть есе на тему «Чи легко залишатися вірним своїм ідеалам?» (опираючись на поезію Стуса та приклади з історії або власного життя).
25.03.
Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх
перешкод. («Господи, гніву пречистого…»).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Ect_yo7ocOk
Конспект: https://navsi200.com/literaturne/hospody-hnivu-prechystoho/
Аудіопоезія: https://www.youtube.com/watch?v=1YIEKV-hbiQ
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та с.198-199, виразно читати поезію.
Виконати вікторину: https://learningapps.org/watch?v=pjwgzpjfc21
24.03.
Поезія Стуса – взірець «стоїчної» поезії у світовій ліриці
(«Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Mtb1hSNzQB8
https://www.youtube.com/watch?v=C-KieEIcUuU
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware/v1/f1958a267af18638ff
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrlit/tag-vasil_stus_lit/
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та с. 197-198.
Записати аналіз поезії.
20.03.
Василь Стус - український поет, перекладач, прозаїк, літературознавець,
правозахисник. Один із найактивніших представників українського
культурного руху шістдесятників. Загальний огляд творчості.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_wBBmgZ-St8
Василь Стус: https://www.youtube.com/watch?v=7z1NTYkcy7A&t=327s
Живий голос поета: https://www.youtube.com/watch?v=W0L98YhuVTk
«Заборонений» трейлер: https://www.youtube.com/watch?v=6E14Rmuihm0
Домашнє завдання
Опрацювати с.195-196, подивитися фільм «Заборонений».
Виконати тестування: https://learningapps.org/30167776
19.03.
РМ №3. Складання цитатних карток (ментальних карт) героїв роману у
віршах Л. Костенко «Маруся Чурай».
Презентація: https://ppt-online.org/455162
Ліни Костенко "Маруся Чурай": https://osvita.ua/school/literature/k/63902/
Приклад ментальної карти: https://www.mindmeister.com/1046742875/_
Домашнє завдання
Скласти на вибір одну цитатну картку (ментальну картку) героя роману у віршах
Л. Костенко «Маруся Чурай».
18.03.
Значення роману у житті України. Пісні Марусі Чурай (повторення вивченого
в попередніх класах).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mNNoGY8xcyM
Презентація: https://naurok.com.ua/lina-kostenko.html
Вистава «Маруся Чурай» театру Леся Курбаса: https://youtu.be/RZ_Js2FlsU8
Тестування НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrlit/tag-lina_kostenko_lit/
Домашнє завдання
Опрацювати с.181-182,
Випереджувальне завдання:
підготувати ментальну карту (флешкартку) одного героя із роману (захист відбудиться наступного уроку).
17.03.
Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zxYG3hzRoSY
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати конспект, вміти аналізувати роман у віршах.
Записати досьє Марусі Чурай:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-literatura/7191379
13.03.
Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай».
Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_a3qYXIJFjQ
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/assets/.pdf
Подкаст № 35: Ліна Костенко: https://osvita.ua/test/training/ukr-literature/74717/
Аудіокнига (скорочено): https://www.youtube.com/watch?v=_N2QcXD4W1U
ІЗ (усно): https://learningapps.org/10236028
Домашнє завдання
Опрацювати с.185-188, знати аналіз роману у віршах.
Прочитати твір с.188-193.
Виконати тестування: https://learningapps.org/4793996
Підготуватися до заповнення таблиці, с. 193.
12.03.
«Доля» - поезія про нелегку долю поета. Символічний образ «чудернацького
базару», де продаються долі. «Моя любове, я перед тобою» - роздум про
збереження особистості у вирі розбурханих почуттів ліричної героїні.
Презентація: https://ppt-online.org/1221708
«Доля»: https://www.youtube.com/watch?v=lzIcnqvvrLE
«Моя любове, я перед тобою»: https://www.youtube.com/watch?v=EpR-VA3KZ9c
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію та с. 183-185, виразно читати поезії.
Прочитати історичний роман Ліни Костенко "Маруся Чурай": https://osvita.ua/school/literature/k/63902/
11.03.
«Страшні слова, коли вони мовчать» - ліричний роздум про значення слова в
житті людини, суть мистецтва. «Життя іде…» - роздуми поетеси про сенс
життя. Засоби персоніфікації для передачі стрімкий стрімкості часу,
миттєвість людського життя в часі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=AMIoaPGG-Ls
Аналіз поезії: https://zno.if.ua/?p=3974
Домашнє завдання
Опрацювати с.181-182, виразно читати поезію. Виконати завдання 4, с.183 .
Вивчити 1 поезію напам’ять.
10.03.
Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця. Роль та значення
у суспільному та культурному житті України. Особливості індивідуального
стилю.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=0hVMMQ7yh5g
ЛІНА КОСТЕНКО: "ВСЕ ПОГАНО". Урок, на якому варто побувати. Львів, 28 березня 1995:
https://www.youtube.com/watch?v=aYGlekhkUbQ
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-lina-kostenko-tvorchiy.html
Домашнє завдання
Опрацювати с.179-180, підготуватися до виразного читання поезію «Страшні слова, коли вони мовчать…».
Виконати ІЗ: https://justclass.com.ua/hw/24bddff4 (відкрито до 15.03.)
27.02.
Контрольна робота №4.
Шістдесятництво як суспільне і мистецьке явище.
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал та виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3107791 (відкрито до 01.03.)
26.02.
ПЧ №3. Шістдесятництво в музиці. Пам'яті Володимира Івасюка.
Біографія митця: https://www.youtube.com/watch?v=aoH0ozNtBVI
Презентація:
https://naurok.com.ua/volodimir-ivasyuk-pisenna-tvorchist-prezentaciya-352371.html
Тексти пісень: https://www.ukrlib.com.ua/books/author.php?id=506
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та біографію митці. Записати відео виразного читання
будь-якої поезії поетів-шістдесятників, яка найбільше сподобалася.
Креативність у роботах вітається 😊
Підготуватися до контрольної роботи з теми «Шістдесятництво як суспільне
і мистецьке явище».
25.02.
«Пісня про матір» – уславлення узагальненого образу усіх матерів і кожної
з них.
Прослухайте пісню: https://www.youtube.com/watch?v=hOi0zXMeuDA
Аналіз поезії: https://www.ukrlib.com.ua/review/printit.php?tid=29581
Сенкан «МАМА»: https://learningapps.org/29896665
Домашнє завдання
Опрацювати с.172-173, виразно читати поезію. Виконати завдання 6, с. 173.
Написати есей, епіграфом до якого можна взяти рядки з поезії Бориса Олійника:
Лишайтесь, матусю.
Навіки лишайтесь. Не йдіть.
24.02.
Борис Олійник. Огляд життя і творчості українського поета, перекладача.
«Вибір» - возвеличення прагнення кожної людини мати свій життєвий вибір.
Поетика твору, художні тропи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=RVnD_F15aK4
Презентація: https://o-epohi-dlya-poetiv-ale-buli-poeti-dlya-epoh-126954.html
Аналіз поезії: https://dovidka.biz.ua/vibir-b-oliynik-analiz/
Домашнє завдання
Опрацювати с. 170-171, виразно читати поезію. Записати аналіз поезії.
20.02.
Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Учень О.Довженка.
Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження».
«У синьому небі я висіяв ліс». Вируюча пристрасть,
несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь його поезії. Інтимна лірика збірки
«Цю жінку я люблю».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=kHSLe3gCV2I https://www.youtube.com/watch?v=jpzBpO00kOg
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/asset-v.pdf
Текст поезії: https://dovidka.biz.ua/u-sinomu-nebi-ya-visiyav-lis-kritika/
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та записати аналіз поезій, с. 167-169.
Виконати завдання: https://justclass.com.ua/hw/d7c402c8 (відкрито до 24.02.)
19.02.
Іван Драч. Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади.
«Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес
творчості. Символічність образів соняшника, сонця.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=jLi7FxXdDAY
Презентація:
https://drive.google.com/file/d/1L-SAhm95_r6qzAAjadY6JpaAHccjvgXR/view
Текст: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=879
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та виразно читати поезію, с.162-166.
Виконати завдання 6, с. 163 (заповнити таблицю).
Підготувати повідомлення про М. Вінграновського.
18.02.
Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача, політика і
громадського діяча. Вірш «Два кольори», який став народною піснею.
Національний колорит поетичних образів, роль антитези. Збірка любовної
лірики «Таємниця твого обличчя».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VHQF9JclWL0
Д.Павличко про пісню "Два кольори":
https://www.youtube.com/watch?v=uUB9SRYnhz4
Презентація: https://drive.google.com/file/d/1MaLUA33NQta8Np4hHek59lxL
Таісія Повалі "Два кольори": https://www.youtube.com/watch?v=NixRCudqbgI
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та с. 158-160, виразно читати поезію та дати відповіді на питання 1-4, с. 160.
Виконати літературний диктант (12 питань у кінці презентації).
17.02.
Контрольний твір-роздум за творчістю В. Симоненка та Г. Тютюнника.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=bENQ_7DkMOM
Щоб твір-роздум був переконливим та завершеним важливо, щоб:
1) Основна теза відповідала темі.
2) Докази (аргументи) були переконливими.
3) Частини роздуму тісно пов’язані.
4) Висновки чітко сформульовані.
Домашнє завдання
Написати контрольний твір-роздум за творчістю В. Симоненка та
Г. Тютюнника на обрану тему:
«Яким я уявляю людське щастя»,
«Істинні та фальшиві цінності в житті людини»,
«Духовні цінності в житті людини».
13.02.
Зміщення часових площин як художній засіб.
Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=J-c0YsX_0KM&t=2s
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/asset-v1.pdf
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-g88.html
Вистава: https://www.youtube.com/watch?v=IiADMXx8urQ
Як визначати художні засоби на НМТ:
https://www.youtube.com/watch?v=q_ZcYVAgPQs
ІЗ (усно): https://learningapps.org/35711207
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та записати аналіз новели.
Виписати з новели всі художні деталі та розкрити їх зміст.
12.02.
«Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника»
в новітній інтерпретації.
Образ любові як втілення високої християнської цінності,
яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=iJ6xXZ3O530
https://www.youtube.com/watch?v=J-c0YsX_0KM
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciyika-19057.html
Аналіз твору: https://svitliteraturu.com/load/ukrainska_literatura/11_klas/g_tjutj
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=ZWIfZgtpzEU
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrlit/tag-grigir_tyutyunnik_lit/
Домашнє завдання
Опрацювати конспект с.174-177, відповісти на питання 1-12, с. 178.
Заповнити таблицю (слайд 24 у презентації).
11.02.
Григір Тютюнник. Основні відомості про життєвий шлях
і творчу долю митця. Редакторська і журналістська діяльність.
Екзистенціалізм як стильова домінанта митця.
Перегук стильових рис В. Стефаника і Г. Тютюнника.
Образи селян як носіїв високої моралі в умовах складних перепетій життя.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=B61ZZZHaWMk
https://www.youtube.com/watch?v=otmOVIoYrJA
Живий голос митця:
https://www.youtube.com/shorts/k0_gaMrx18A
Д/ф "Григор Тютюнник. Доля":
https://www.youtube.com/watch?v=fOg9Ds0JX8g
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та с. 174, дати відповіді на питання 1-4, с. 175.
Створити стрічку часу «Життя та творчості Григора Тютюнника».
Прочитати новелу «Три зозулі з поклоном»:
https://onlyart.org.ua/tyutyunnyk-grygorij-try-zozuli-z-poklon/
10.02.
Особливості жанру. Поема-містерія. Пошук автором форм історіософського та
національного міфотворення.
Переказ твору: https://osvita.ua/school/hrestomatiya/11class/87230/
Презентація: https://naurok.com.ua/vasil-simonenko-kazka-pro-durila
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію та с.150-151.
Записати визначення понять притча, містерія, оксюморон.
Виконати тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6138396 (відкрито до 14.02.)
06.02.
«Казка про дурила» – казка для дорослих, алегорична розповідь про
втрачену й віднайдену Батьківщину.
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=uyvvr6qWFFY
Текст книги: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=249
Домашнє завдання
Опрацювати с.156-157, прочитати твір «Казка про дурила», усно дати відповіді
на питання 1-4, с. 157.
Доведіть або спростуйте тези (письмово):
• У «Казці про Дурила» автор застосовує алегорію.
• У «Казці про Дурила» автор застосовує гротеск.
• У «Казці про Дурила» автор спирається на українські фольклорні традиції.
• «Казка про Дурила» — твір про справжні людські цінності.
05.02.
Василь Симоненко. Творча біографія митця (О. Гончар про В. Симоненка -
«витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України,
громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Інтимна лірика В. Симоненка («Є в коханні і будні і свята»).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=joYiJhPKMNc
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1NcH1Q8E
Фільм про Василя Симоненка зняли студенти Київського Театрального
університету ім. Карпенко- Карого:
https://www.youtube.com/watch?v=91doXRBB9bA
Живий голос митця: https://www.youtube.com/shorts/wIMB4wVKedk
Василь Симоненко. МУР: https://www.youtube.com/watch?v=U
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrlit/tag-vasil_simonenko_lit/
Домашнє завдання
Опрацювати біографію поета, с.152-155, виразно читати поезію та
знати їх аналіз. Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrain
04.02.
Дослідження впливу гуманістичної західної культури на формування поглядів
шістдесятників. Естетичні засади «шістдесятництва». Поява політичної
публіцистики та літературної журналістики. Статті І. Дзюби, Є. Сверстюка,
В. Стуса та інших.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ALEz_QRcpoQ
https://www.youtube.com/watch?v=wF4zvzFE5ng
Один в каное - Ікони (Шістдесятникам):
https://www.youtube.com/watch?v=O-mc5MkjK6o
Стаття «Новий погляд на феномен українського шістдесятництва»:
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та виконати ІЗ: https://learningapps.org/17404083 Підготувати до виразного читання поезії В. Симоненка «Задивляюсь у твої зіниці…», «Є в коханні і будні і свята».
03.02.
Культурно-історичні витоки та естетичний світогляд шістдесятників.
Рух до лібералізації і демократизації суспільства у західноєвропейському світі.
"Шістдесятництво" як феномен українського опозиційного руху.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Kja3RsiEGTg
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-metodichno
Інтерактивне завдання: https://learningapps.org/29177359
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію та с.150-151, відповісти на питання 1-3, с.151 (усно).
Виконати завдання на вибір:
Завдання 4, с. 151.
ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukranian-literature/7515193
30.01.
ЛРК №3. Творчість сучасних письменників Дніпропетровщини.
Оголений нерв. Сучасні письменники про війну: https://www.youtube.com/watch?v=mBX-YrwULIA
Онлайн-антологія «Воєнний стан»:
https://www.youtube.com/watch?v=04rSfcMHINE
https://www.meridiancz.com/blog/category/esei-pro-viynu/
Домашнє завдання
Опрацювати відео та прочитати один із творів із збірки «Воєнний стан».
Створіть
до обраного твору колаж або намалюйте малюнок.
29.01.
ЧП. Кіноповість як літературний жанр. «Ключі» до прочитання кіноповісті. Синтез вербального і зображального у творі.
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1AEOMs2hrW
Аналіз твору "Зачарована Десна": https://www.youtube.com/watch?v=CPCPOlAgboA
Фільм: https://www.youtube.com/watch?v=2Zi71IvGuPw&t=668s
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrlit/tag-oleksandr_dovzhenko_lit/
Домашнє завдання
Прочитати уривок з кіноповісті О.Довженка "Зачарована Десна", с. 137-141.
Написати
рецензію на кіноповість «Зачарована Десна» за переглянутим відео та поданими у презентації порадами.
28.01.
Новела «Воля до життя». Ідейна домінанта - ніколи не втрачати надії, до останньої миті
боротися за життя. Образ Воїна у творі: солдата Івана Карналюка і лікаря-хірурга
Миколи Дудка.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=CifSXq-Zb18
Текст новели: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=865
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/17lM
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=Srlz1alKJ-w
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та с. 134, прочитати новелу.
Написати порівняльну характеристику «Хто є бійцями в творі?». Назвіть спільне і відмінне у їх характерах, долі.
27.01.
Оповідання «Мати» як гімн невмирущій красі українки.
Особливості композиції, часо-просторової організації твору.
Образи. Публіцистичні елементи оповіді та їхня роль.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=by1puiLMHAo
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1SxkvkB_L
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=GG-U-i2mZBo
Домашнє завдання
Опрацювати конспект с. 132-133, відповісти на питання 1-5, с. 133 (усно).
Прочитайте оповідання "Мати" О.Довженка:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=868
Охарактеризуйте письмово образ Марії Стоян.
23.01.
Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=W9I7-sRWumA
Презентація: https://ppt-online.org/1487405
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:UIED+конспект_укр_літ_11кл.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати конспект.
Написати характеристику Сашка, використовуючи цитати з твору.
22.01.
Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956),
автобіографічна основа, сповідальність. Кіноповість – у часи воєнного
лихоліття як душевна розрада, сповідь, моральна опора для митця.
Поєднання минулого і сучасного.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=WLhaSHO5Z50
https://www.youtube.com/watch?v=QJk667M7gcg
Презентація: https://ppt-online.org/1368424
Переказ твору: https://www.youtube.com/watch?v=OxD1WN1vHqY
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію та с. 136-141, відповісти на питання 1-4 (усно).
У творі виступають два персонажі — два авторських «я».
Випишіть цитати до цих образів.
Виконати ІЗ: https://learningapps.org/32648184
21.01.
Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця.
Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно.
Романтичне світобачення. Довженко-художник.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=G3BuSjYn460
Цікаво про письменника: https://www.youtube.com/watch?v=Qo0kIxOFzXM
Конспект: https://viyni-oleksandr-dovzhenko-tragichna-tvorcha-biografiya-mitcya-325185.html
Текст книги: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=866
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=nzHGHBDbD3s
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та записати аналіз повісті «Зачарована Десна».
Прочитайте або поновіть у пам'яті твір.
Виконати ІЗ: https://learningapps.org/33169649
Свої результати надсилайте на пошту разом із аналізом.
20.01.
Участь
українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної
тематики, героїчного пафосу. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного
періоду.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ehT4v6aWIeQ
Домашнє завдання
Опрацювати конспект с. 129-130 та записати
основні риси літератури воєнного лихоліття. Підготуйте повідомлення на тему:
1.
Карикатурист Олександр Довженко.
2.
Режисер Олександр Довженко.
3.
Україна у фільмах Олександра Довженка.
Презентуйте результати дослідницької роботи в
зручній для вас формі до наступного уроку.
26.12.
Узагальнення вивченого за І семестр. Семестрове оцінювання.
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-povtorennya-tvoriv-ukra-nsko-literaturi-do-zno-lyubov---ce-11-klas-8233.html
Вікторина: https://wordwall.net/uk/resource/2674450/українська-література-зно-11-клас
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал. За канікули прочитати «Зачарована Десна» Олександра Довженка.
Фільм: https://www.youtube.com/watch?v=2Zi71IvGuPw
25.12.
ПЧ №2. Юрій Горліс-Горський "Холодний Яр"
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-knigi-gorlisa-gorskogo-holodniy-yar-408070.html
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=0ivXku1ZpUY
Текст роману: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fshron1.chtyvo.org.ua%2FHorlis-Horskyi%2FKholodnyi_Yar.txt
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію та прочитати роман.
24.12.
ЛРК №2. Криворізькі письменники-політемігранти. Феденко Панас «Гомоніла Україна. Епопея з доби Богдана Хмельницького».
Українська революція 1917–1920 рр. та Панас Феденко: https://osvita.ua/vnz/reports/history/33600/
Текст книги: https://diasporiana.org.ua/wp-content/uploads/books/25985/file.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати конспект. Прочитати епопею та записати її аналіз. Створити фотоколаж до твору (6-9 фото).
23.12.
ЧП. «Щоденник» Олеся Гончара». Щоденник письменника як свідчення епохи. «Ключі» до прочитання «Щоденника» як жанру літератури.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=t4JlTpSDu44
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та прочитати уривки із «Щоденника». Напишіть есей за обраною темою:
«Художник щоразу все мусить відкривати заново...»
«Кожен — в межах можливого і відпущеного йому природою — повинен максимально в ім'я високої мети виявити свою людську сутність...»
«Ми не є і не повинні стати народом суржикової мови чи мови мертводекоративної...».
19.12.
Контрольна робота №3. Модернізм - ІІІ (проза, драматургія).
Комбіновані завдання.
https://justclass.com.ua/hw/17fc0995
(відкрито до 23.12.)
Виконати
контрольну роботу. Повторити вивчений матеріал.
18.12.
Християнські
алюзії та способи їх драматургічного вирішення. Вибір Мариною пари як конфлікт
вірності поклику душі й ідеологічних переконань. Образ Ілька
Юги як головного персонажа і коментатора подій.
Домашнє завдання
Дочитати твір. Записати характеристику Ілька Юги. Підготуватися до контрольної
роботи.
«Патетична соната» - драматична
опозиція високої мрії і потворної дійсності. Проблема вибору людиною між мрією,
покликом душі і дійсністю. Необарокова організація часу й простору у п’єсі; особливості композиції.
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mikola-kulish-patetichna-sonata-133748.html
Про що "Патетична
соната" М.Куліша? https://www.youtube.com/watch?v=Qe2pQMHU8rw
Аналіз п’єси: http://mova-zov.in.ua/2020/12/03/урок-46-патетична-соната-м-куліша-дра/
Текст п’єси: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1089
Скорочено: https://osvita.ua/school/hrestomatiya/11class/87259/
Опрацювати конспект та с. 124-127. Прочитати п’єсу «Патетичну
сонату».
Виконати
тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2865640
(відкрито до 20.12.)
16.12.
Сатиричне
викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового
коріння. Актуальність п’єси в сьогоденні.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=_4ZVeJAObfE
Презентація:
https://ppt-online.org/1277348
Конспект:
https://svitliteraturu.com/load/ukrainska_literatura/11_klas/m_kulish_mina_mazajlo_zno/61-1-0-1343
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та виконати ІЗ: https://learningapps.org/8571230
Чекаю на ваші роботи.
12.12.
Розвінчання
національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина,
Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя).
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=_4ZVeJAObfE
Переказ
твору: https://www.youtube.com/watch?v=LAhgbLoUuaI&t=1s
Презентація:
https://naurok.com.ua/rozvinchannya-nacionalnogo-nigilizmu-duhovno-obmezhenosti-na-materiali-ukra-nizaci-313305.html
Конспект:
https://_Украі_нська_література._Урок_2.pdf
Опрацювати
конспект. Підготувати цитатну характеристику персонажів твору про ставлення до
української мови.
11.12.
Сатирична
комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути
українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка
комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=FvX81BA7Cwc
https://www.youtube.com/watch?v=Kg3KTWIYfXc
Конспект:
https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:UIEDpdf
Фільм:
https://www.youtube.com/watch?v=drMFJlrRtzs
Домашнє завдання
Дочитати комедію. Записати паспорт
твору, опрацювавши крнспект с. 119-123. Заповнити таблицю «Готовність
українського суспільства бути українським за п’єсою «Мина Мазайло».
Герой твору |
Цитата з тексту |
Готовий |
Неготовий |
Висновок |
|
|
|
|
|
Микола Куліш. Трагізм
життя і творчий злет М. Куліша. Співпраця із театром Л. Курбаса. Національний
матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. Європейський
контекст творчих пошуків Л. Курбаса. Експерсіонізм як естетична домінанта
творчості митця.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=D1bPig96tVs
Конспект: https://ppt-online.org/627298
Опрацювати конспект та с. 118. Записати основні
відомості з життя
й творчості М. Куліша. Прочитати п'єсу
М. Куліша "Мина
Мазайло": https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3364
09.12.
Розвиток
нового українського театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім.
І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної
драми). П’єси В. Винниченка, І. Дніпровського, І.Кочерги, Я. Мамонтова. Пошук
модерних форм.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=FHQ8GYGsDg0
Презентація:
https://ppt-online.org/1277335
Конспект:
https://6fcd6ba6d4b5822dff9fb3a3/asset-v1:UIEDРозвиток_національного_театру._.pdf
5
фактів про легендарний український театр "Березіль": https://vogue.ua/article/culture/teatr/5-faktiv-pro-legendarniy-ukrajinskiy-teatr-berezil-48115.html
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та с 117, відповісти на
питання 1-6 (усно). Виконати тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7463476 (відкрито до 15.12)
05.12.
Контрольний твір за романом І.
Багряного.
Написати
контрольний твір на одну із запропонованих тем:
ü «У
сміливих завжди є щастя»,
ü «Патріотизм
починається з батьківщини, де ти народився»,
ü «Доля
України та українців за романом І. Багряного «Тигролови».,
ü Головний
герой І. Багряного — сильний тип української людини.
04.12.
РМ №2(усно). Висловлення власних суджень щодо вчинків героїв роману
та їх морального вибору.
«Сміливі
завжди мають щастя».
Ці слова,
що несуть у собі мудрість багатьох віків, рефреном звучать упродовж усього
роману Івана Багряного "Тигролови". Спочатку їх вимовляє стара
Сірчиха, потім повторює головний герой, і, нарешті, саме цими словами
завершується роман. А чи справді у сміливих завжди є щастя? Чи здобув щастя
Григорій Многогрішний?
Домашнє завдання
Написати пост у соцмережі на тему:
«Сміливі завжди мають щастя». Підготуватися до контрольного твору.
Символіка роману, ідея перемоги добра
над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Baj4MIuiBjA
Конспект: https://naurok.com.ua/ivan-bagryaniy-simvolika-romanu-tigrolovi-395842.html
Виписати символи із роману та їх
значення. Написати пост у соцмережі на тему: «Сміливі завжди мають щастя» (підготуватися
до наступного уроку).
02.12.
Жанрові
особливості: динаміка сюжету, неоромантичність. Герої-антиподи: Григорій
Многогрішного і майор НКВС Медвин та їхній морально-етичний двобій.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=WcO30uuA8js&t=7s
“Тигролови”
образи (герої та характеристика): https://dovidka.biz.ua/tigrolovi-obrazi
Домашнє завдання
Опрацювати конспект. Написати порівняльну
характеристику Многогрішного та Медвина.
28.11.
Проблематика
роману: свобода особистості і свобода волі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Ovc08kF2S2o
Переказ змісту роману: https://www.youtube.com/watch?v=uR5dk53c9U8
Фільм «Тигролови (1994)»: https://www.youtube.com/watch?v=YGPaV4h6PsA
Опрацювати
с. 68-70, записати проблематику роману. Виписати цитати до образів Григорія
Многогрішного та Медвина.
27.11.
Іван
Багряний (Лозов’ягін). Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська
позиція. «Тигролови» - український пригодницький роман з
автобіографічними елементами.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=-gkhQH4a8xc
Іван
Багряний - ІМ‘Я КРОВІ: https://www.youtube.com/watch?v=1QcYyAOqv5c
Презентація:
https://naurok.com.ua/ivan-bagryaniy-tigrolovi-ukra-nskiy-prigodnickiy-roman-393542.html
Текст
роману: https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=2820
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=rlnsDFjubQg
Домашнє завдання
Опрацювати конспект, скласти гроно «Іван
Багряний». Прочитайте роман
"Тигролови".
Образ Марти Висоцької. Форми художнього
вираження героїні. Образи Ірен, Марії Миколаївни та Тетяни Ничипорівни як носії
патріархального світогляду. Образ Дмитра Стайничого у контексті бінарних
опозицій роману.
Проаналізуйте письмово
образ Марти Висоцької.
Виконати
літературний диктант:
1.
Дія роману відбувається в...
2.
Про якого героя йде мова: «Буркотливий і ображений на світ через своє
звільнення. Жовчний бурчун, нецікавий і примітивний»?
3.
Хто з героїв пережив зраду, через це став аскетом і відлюдником?
4.
Про якого героя йде мова: «Живе у простій кімнатці, його не цікавлять походи в
гості і спілкування з друзями, він вважає це марною тратою часу та енергії»?
5.
Хто знайомить Марту з Юрієм Славенком?
6.
Про яку героїню йде мова: «Їй було 29 років, зрівноважена і досвідчена жінка»?
7.
Про якого героя йде мова: «Цей практичний, працьовитий хлопець усього добився
важкою працею і наполегливістю, будучи сином селянина, йому важко було
здобувати інженерський фах»?
8.
Хто надсилав Марті дорогі букети білих хризантем?
9.
Скільки часу тривав роман Марти і Юрія?
10.
Що розвіяло гармонію Мартиного нового життя?
11.
Через скільки днів після розтавання з Мартою Славенко одружився з Ірен?
12. Хто знайшов нову світлу і простору кімнату для Марти?
25.11.
Роман на одну частину «Невеличка
драма» - «вийти за
межі» як екзистенціалістська модель буття; філософія
жіночого існування; динаміка тематики емансипації та фемінізму в
українській літературі. Проблема
«свобода вибору та вибір свободи» в романі.
Презентація:
https://naurok.com.ua/nevelichka-drama-valeriy-pidmogilniy-311939.html
Текст
роману: https://dovidka.biz.ua/nevelychka-drama-chytaty-valer-yan-pidmohylnyy/
Аудіокнига
(скорочено): https://www.youtube.com/watch?v=F5VZ7_rXzKg
Що
цікавого в "Невеличкій драмі" В. Підмогильного? https://www.youtube.com/watch?v=dX_3V0ISWsY
Домашнє завдання
Прочитати
роман. Записати аналіз твору, опрацювавши с. 106-108. Підготуватися до
літературного диктанту.
21.11.
РМ №1 (письмово). Есе на тему: «У чому
сенс підкорення міста?».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=G7VFJNEB8E0
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-yak-pisati-ese-142061.html
Написати
есе на тему: «У чому сенс підкорення міста?» або «Чи зміг підкорити місто
Степан Радченко?».
Морально-етичні
колізії твору. Жіночі образи в ньому. Неоднозначність образу Степана Радченка.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=mZlBSAysVv8
Домашнє завдання
Опрацювати конспект, записати
характеристики жінок Степана Радченка. Підготуватися до написання есе.
Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, проблеми ствердження в міському середовищі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=evWHpE_IlUs
Конспект: https://www.ukrlib.com.ua/tvory/printit.php?tid=8581
Створити ментальну карту до образу Степана Радченка.
18.11.
Тематично-проблемна домінанта – зображення «цілісної» людини у єдності біологічного, духовного, соціального.
Аудіокнига
(скорочено): https://www.youtube.com/watch?v=oTJOfjNa9l0
Ментальна
карта роману: https://view.genially.com/5f99fa6d2196990d76d9d23a/horizontal-infographic-review-mindmapspidmogylnyjmisto
Домашнє завдання
Дочитати роман «Місто». Підібрати цитати до характеристики Степана. Виконати тестування: https://learningapps.org/watch?v=pneh2iesk23
14.11.
Роман «Місто» - тяглість та новизна урбаністичної теми в українській літературі.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=bV7OXqQH6pU
Презентація: https://valer-yan-pidmogilniy-zhittya-i-tvorchist-urbanistichniy-roman-misto-motiv-pidkorennya-lyudinoyu-mista-1510.html
Відгук на книгу: https://www.youtube.com/watch?v=SVlb5LBNCJI
Домашнє
завдання
Опрацювати конспект та с. 100-105, дати відповіді на питання 1-5, с. 105 (усно). Дочитати 1 частину роману. Виписати цитати до образу Степана Радченка.
13.11.
Валер’ян Підмогильний. Життєвий і творчий шлях. Типова доля безкомпромісного митця в тоталітарному суспільстві. Розвиток інтелектуально-психологічного роману. В. Підмогильний - перекладач.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=IiWm78RxKHE
«Винні
у любові до України»: https://www.youtube.com/watch?v=0LAvpgM9JzY
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=3gCSXJC3Q2E
Хрестоматія: https://drive.google.com/file/d/10tqz8GOaQbCVT6Y51pNMdQBTRCfV5d23/view
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та с. 98-100. Записати 5 цікавих фактів про В. Підмогильного. Прочитати роман В. Підмогильного "Місто", с. 90-129.
Контрольна робота №2. Модернізм - ІІ (поезія, проза).
Виконати
тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8822670 (відкрито до 15.11)
Повторити вивчений матеріал, виконати тестування. Підготувати цікаві факти із життя і творчості Валер’яна Підмогильного.
11.11.
ПЧ №1. Василь Шкляр «Залишинець» або «Маруся». Із сучасної прози (огляд за бажанням учнів).
Презентація:
https://www.kmk-kovel.in.ua/wp-content/uploads/2021/06/Василь-Шкляр.pdf
Читацькі
нотатки на роман: https://docs.google.com/document/d/1dwUqtABeRB1XqLaIvvFudEt8zK0R3kdV/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=ssgm7szA6zs
Огляд
на книгу: https://www.youtube.com/watch?v=0xHFKq0aInQ
Домашнє завдання
Прочитати роман «Маруся» написати або зняти відгук на твір. Підготуватися до контрольної роботи.
31.10.
Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського. Мистецький контекст – діяльність Одеської кінофабрики; Одеса – центр формування кіноіндустрії в Україні.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=1dVANzaOyMg
Презентація: https://naurok.com.ua/mayster-koroblya-yuriy-yanovskiy-296612.html
Бліц-опитування(усно): https://wordwall.net/resource/63205242/майстер-корабля-ю-яновського-бліц-опитування
Домашнє
завдання
Опрацювати
матеріал, с. 91-96. Відповісти на питання 2-8, с. 97(усно). Виконати завдання: https://justclass.com.ua/hw/9fa1836c
(відкрито
до 04.11.)
30.10.
Прототипи
персонажів твору та їхнє неоромантичне представлення - То-Ма-Кі, Режисер, Сев,
Тайях; символічні образи Міста, Моря.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=52d-6vK4AoA
Презентація:
https://naurok.com.ua/mayster-koroblya-yuriy-yanovskiy-296612.html
Аналіз
роману: https://dovidka.biz.ua/iurii-ianovskyi-maister-korablia-analiz/
Цитати
головних героїв (потренуйтеся): https://learningapps.org/8559322
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=aRq7I8r2JPg&t=4s
Домашнє завдання
Записати аналіз роману. Виписати
мініхакартеристики головних героїв роману То – Ма – Кі, Сева, Богдана,
Професора та Таях.
«Майстер корабля»: роман-містифікація,
динамічний, модерний сюжет, умовність фабули, зміщення часопростору. Проблеми
творення нової української урбаністичної культури; самоусвідомлення і пошук
власного «я» новою українською людиною в новій дійсності.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Ukk6hBgJbgQ
Конспект:https://Романтичність_світовідчуття_Ю._Яновського._Майстер_корабля_._Конспект.pdf
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=Mbe04QnFeQc
Домашнє
завдання
Опрацювати
конспект. Дочитати «Майстер корабля». Виконати тест: https://wordwall.net/resource/37538823/українська-література/юяновський-майстер-корабля-тестування
https://learningapps.org/15080167
Робіть знімки своїх оцінок та надсилайте
на пошту.
28.10.
Юрій
Яновський. Творча біографія письменника письменника. Ю. Яновський і кіно.
Романтичність світовідчуття і новаторство митця. Романтизована стихія національно-визвольного
руху (роман «Чотири шаблі»).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=6HDFYOM6F6k
Домашнє завдання
Законспектувати
біографію письменника, с. 90-93. Прочитати твір Ю. Яновського «Майстер корабля»:
https://litarchive.in.ua/mayster-korablia-yuriy-yanovskyy#ii
24.10.
«Кіт
у чоботях» - імпресіоністична настроєвість твору; емансипація і наслідки
революційної трансформації особистості; образ Гапки – Товариша Жучка революції.
Презентація: https://naurok.com.ua/kit-u-chobotyah-impresionistichna-nastroevist-tvoru-emansipaciya-i-naslidki-revolyuciyno-transformaci-osobistosti-obraz-gapki-tovarisha-zhuchka-revolyuci-305529.html
Текст новели: file:///C:/Users/Home/Downloads/khvylovyy-mykola-kit-u-chobotiakh664.pdf
Домашнє
завдання
Прочитати
новелу та записати її аналіз. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8048305 (відкрито до 28.10.)
23.10.
Символічність
новели. Посвята новели та її особливості.
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-mikola-hviloviy-analiz-noveli-ya-romantika-362906.html
Аналіз
новели: https://zno.if.ua/?p=4685
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-literatura/840737
Домашнє завдання
Записати аналіз новели. Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/literatura/345302
Робіть
знімки своїх оцінок та надсилайте на пошту.
Образ ліричного героя – «Я». Образ
матері як символ істинного «я» ліричного героя.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=QB1PVL4TGU4
Короткометражний фільм
за новелою: https://www.youtube.com/watch?v=3QaeuTQYx5Y&t=24s
Домашнє
завдання
Опрацювати
матеріал у презентації. Прочитати повість М. Хвильового «Кіт у чоботях».
Текст:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=664
21.10.
«Я
(Романтика)» – новела про внутрішній розкол особистості у час революційних
трансформацій. Проблема внутрішнього розколу людини між гуманізмом і фанатичною
відданістю революції.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=hvb7QEwPsMw
https://www.youtube.com/watch?v=kKBwY7DsC04
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=hJE2MYrLjM0
Домашнє завдання
Скласти
цитатну характеристику образу головного героя (у будь-якому форматі).
17.10.
Микола Хвильовий (Фітільов).
Життєвий і творчий шлях митця. Роль М. Хвильового у
літературному і суспільному житті 1920-х років. «Романтика вітаїзму» як
світоглядна домінанта митця часів революції.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=SKhSiMNgWqE
Презентація:
https://prezentaciya-mikola-hviloviy-zhittya-ta-tvorchist-314865.html
Цікаві факти про Миколу
Хвильового: https://www.youtube.com/watch?v=d_DWavJkP5w
Ірина Фаріон: Чому
застрелився Микола Хвильовий? https://www.youtube.com/watch?v=TPnjGjM-xL8
Домашнє
завдання
Опрацювати
біографію письменника. Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-lieratura/823404
Прочитати
«Я (Романтика)»: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=660
16.10.
Причини «несвоєчасності» прочитання роману
сучасниками. Композиційна особливість філософсько-інтелектуального роману –
розгортання оповіді у різних часових і просторових вимірах. Актуальність жанру
інтелектуального роману в сьогоденні.
Презентація:
https://filosofskiy-vimir-kohannya-divchina-z-vedmedikom-koncept-novo-zhinki-305001.html
Вистава
«Дівчина з ведмедиком»: https://www.youtube.com/watch?v=ch9XjtnV6j0
Домашнє завдання
Записати аналіз роману. Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4359180 (відкрито до 20.10)
Зина Тихменєва як представниця
національної еліти, втілення нового способу життя, переконань, уявлень та
прагнень. Філософічність повісті – розмірковування персонажів як текст в
тексті.
Відгук на книгу: https://www.youtube.com/watch?v=zkdgPt8IpM8
Характеристика головних
героїв: https://dovidka.biz.ua/divchyna-z-vedmedykom-holovni-heroi-ta-kharakterystyka/
Домашнє
завдання
Опрацювати презентацію,
дочитати роман. Скласти цитатну
характеристику: Зини Тихменєвої (за бажанням роботу оформіть творчо).
14.10.
В. Домонтович (Віктор Петров). Основні віхи
життєвого і творчого шляху. Художньо-естетичне тяжіння митця до угрупування
неокласиків.
«Дівчинка з ведмедиком» -
філософсько-інтелектуальна повість про інтелігенцію Києва 20-30 років ХХ
століття.
Презентація: https://prezentaciya-viktor-petrov-domontovich-osnovni-vihi-zhittya-ta-tvorchosti-303950.html
Текст повісті: http://mova-zov.in.ua/wp-content/uploads/2020/10/В.-Домонтович.-Дівчинка-з-ведмедиком.pdf
Аудіокнига: https://drive.google.com/file/d/1tRzXufG7Wzu1LcR1NAXoKjemKW99ns1r/view
Домашнє завдання
Опрацювати с. 76-79, розгадати кросворд: https://learningapps.org/32006002
Прочитати
роман. Підготувати цитати до образу Зіни та Іполіта.
10.10.
ЛРК №1. Творчість поетів Дніпропетровщини.
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-literaturna-karta-krivorizhzhya-193173.html
Про
Л. Баранову: https://www.youtube.com/watch?v=xGBGS47QFZ8
Збірки віршів Любов Баранової: https://lovebpoems.wixsite.com/pearl/poeziyi
Домашнє
завдання
Опрацювати
матеріал у презентації. Підготувати виразне читання та аналіз одного із віршів
поетеси Л. Баранової.
09.10.
Є.
Маланюк «Малоросійство» - палке таврування «комплексу малоросійства» як
наскрізна тема роздумів митця; осмислення ідентичності українства. Особливості
жанру.
Презентація
(з 32 слайду): https://docs.google.com/presentation/d/1Biu1c0BSrswVVhAODTVCnetkRpkeZF94/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Текст
есе: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13777
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=x5su5erTXqs
Аналіз
твору: https://osvita.ua/school/hrestomatiya/11class/87251/
Домашнє завдання
Прочитати есей та дати
відповідь на питання: «Як трактує поняття «малоросійство» Є. Маланюк? Що, на
думку письменника, є чинниками формування «малоросійства»?».
Є. Маланюк «Під чужим небом» - ліричний
роздум про митця у вигнанні; туга за рідною землею.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=83JkuOnqGkY
Послухайте: https://www.youtube.com/watch?v=ggEiGaqnt2o
Аналіз поезії: https://dovidka.biz.ua/pid-chuzhim-nebom-analiz-virsha/
Домашнє
завдання
Опрацювати матеріал с. 62-63,
виразно читати вірш. Виконати завдання 4, с. 64 (заповнити таблицю).
07.10.
«Один
вечір» - взірець інтимної лірики; художні засоби вираження почуттів ліричного
героя. «Напис на книзі віршів..»– ліричний роздум про призначення поезії, важливості
місії поета закарбовувати свій час для нащадків.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zhDVfeeTsOc
Презентація: https://vechir-napis-na-knizi-virshiv-distanciyne-navchannya-254767.html
Голос поета: https://www.youtube.com/shorts/cU6SaD48Tik
Домашнє завдання
Опрацювати с. 59-61, знати аналіз поезії. Виконати
вправи: https://justclass.com.ua/hw/a3587956
(відкрито до 12.10.)
Вивчити один вірш напам’ять (на
вибір).
03.10.
Євген
Маланюк. Творчість митців-політичних-емігрантів. «Празька
школа» в українській літературі та громадському життя. Утвердження державності
України — центральна ідея поетичного Універсуму Євгена Маланюка.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ECeriPUbGJg
https://www.youtube.com/watch?v=EYt797eFiNM
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/1Grm0dzJBkivHlUmuAVycqsd34HGji0-9/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Домашнє
завдання
Опрацювати
с. 38-40, знати аналіз поезії. Виконати тест: https://learningapps.org/33504557
Ознайомитися
з творами Є. Маланюка «Уривок з поеми» (переглянути відомості про історичні
події, згадані у творі), «Напис на книзі віршів…».
РМ №1. Комплексний
аналіз поезії Б.Ю. Антонича. Лірична поезія. «Ключі» до прочитання й аналізу
образно-символічної системи. Літературознавчий аналіз поетичного твору як одна
з форм прочитання твору.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=PT7iAjIFjEU
Презентація:
https://ppt-online.org/113013
Текст
поезій: https://dovidka.biz.ua/virsh-avtoportret-antonich/
https://dovidka.biz.ua/bogdan-igor-antonich-vesna/
https://dovidka.biz.ua/vishni-antonich-analiz-ta-kritika/
https://dovidka.biz.ua/dorogi-antonich-analiz-ta-harakteristika/
Домашнє завдання
Виразно читати поезії та вміти їх аналізувати.
Заповнити таблицю.
Назва
твору |
Тема
Ідея |
Мотив |
Образ |
Значення |
Художній
засіб |
«Автопортрет» |
|
|
|
|
|
«Вишні» |
|
|
|
|
|
«Весна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
01.10.
Богдан-Ігор Антонич. Творчий шлях
аполітичного митця. Заборона та визнання. «Зелена
євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження.
Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», «Коляда»).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=iFrxvKPNOF8
Про митця: https://www.youtube.com/watch?v=a5l-WJcAWSk&t=7s
Презентація: https://www.calameo.com/read/001684312b024515d6a98
Послухайте: https://www.youtube.com/shorts/yCKqsTcVbsY https://www.youtube.com/watch?v=sy4E2JcQTzc
Домашнє
завдання
Опрацювати матеріал с.
44-49. Виконати завдання 7, с. 47. Складіть
"хмарину тегів" до теми
"Поезія "Зелена
Євангелія"(або
"Різдво" і "Коляда")
Б.-І. Антонича".
Вивчити НАПАМ’ЯТЬ одну поезію на вибір
30.09.
Ідея єдності люди з
природою, яка дає їй сили, і яка оточує людину. Міфологічні витоки уваги до
природи. Фольклорні образно-символічні засоби («Прозорий січень небо
розтворив»). В. Свідзинський – перекладач. «Несучасна сучасність» В.
Свідзинського.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=coobByxS9S8&t=105s
Презентація: https://simvolichni-zasobi-virazhennya-ednosti-lyudini-pam-yati-prozoriy-sichen-nebo-roztvoriv-311850.html
Домашнє завдання
Опрацювати с. 41-42, записати аналіз поезії.
Виконати завдання 11 або 12, с. 42.
Підготувати
інформаційні повідомлення про Богдана-Ігоря Антонича.
26.09.
Володимир
Свідзинський. Основні віхи життєвого і творчого шляху. Домінанта творчого
мислення митця — пам'ять як опір забуттю і небуттю, як своєрідна антитеза
«проминальності» та «зникомості» сьогодення. («Холодна тиша. Місяцю
надламаний…»).
Біографія:
https://www.youtube.com/watch?v=MV1fze28biA
Цікаво про митця: https://drive.google.com/file/d/1ZvikNlBT3lpw-jd1ZId-vcHCvuBw-5Um/view
Вірш В. Свідзинського
«Моя лелія» покладений на музику: https://www.youtube.com/shorts/8imdVWrxnCA
Прослухайте «Холодна
тиша. Місяцю надламаний…».: https://www.youtube.com/watch?v=13rMzi8uZkM
Домашнє
завдання
Опрацювати
с. 38-40, знати аналіз поезії. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3624830
(відкрито до 30.09)
25.09.
Євген Плужник. Огляд життєвого і
творчого шляху. «Вчись у природи творчого спокою...» - жанр пейзажна лірика.
Ідея твору.
«Ніч... а човен – як срібний птах!..» -
лірична медитація.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=JzDUPbYic60
Цікаві факти про митця:
https://www.youtube.com/watch?v=2oN_aD2bRqY
Конспект: https://drive.google.com/file/d/1KkEOyTJ7gy3csl4Da3WiWITusdcugwIA/view
Домашнє
завдання
Опрацювати с. 32-36, знати
аналіз опрацьованих поезій.
Виконати вікторину: https://learningapps.org/33138176
24.09
Контрольна робота №1. Вступ.
Авангардизм. Модернізм - І.
Виконати
контрольні тести:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3124551
(відкрито до 30.09)
Домашнє завдання
Підготувати інформаційну сторінку про Євгена Плужника.
23.09.
Особливості
композиції твору. Проблематика твору: держава й людина; війна й людина; війна й
політичні амбіції владної верхівки; влада грошей.
“Поза
межами болю” аналіз: https://www.ukrlib.com.ua/review/printit.php?tid=18179
Домашнє завдання
Записати
аналіз повісті. Записати психологічну карту головних героїв.
Підготуватися
до контрольної роботи.
«Психологічна
картка _____»
1.
Чи відомо щось про життя до війни?
2.
Які спогади-символи повсякчас постають у його уяві?
3.
Які риси характеру виявляє? У яких епізодах? Які думки висловлює (цитати).
19.09
Осип
ТУРЯНСЬКИЙ
Огляд життя і
творчості письменника й літературного критика. «Поза межами болю» - типовий експресіоністичний
твір, антивоєнна психологічна повість-поема.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=N5STE7QYTfk
Презентація:
https:///prezentaciya-osip-turyanskiy-poza-mezhami-bolyu-245108.html
Скорочений
переказ: https://www.youtube.com/watch?v=v_-qwX3dQoM
Екранізація
твору: https://www.youtube.com/watch?v=v5c0YClZmx4
Опрацювати
с. 50-53, створити стрічку життя письменника.
Прочитати
поему в прозі: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2344
«У теплі дні збирання винограду»
– вишуканий зразок інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів.
Звернення до античних образів. Перекладацький доробок М. Рильського (оглядово).
А. Міцкевич, «Пан Тадеуш».
Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=ajVA30e_NGI
Презентація: https://solodkiy-svit-usvidomlennya-nepovtornosti-kozhno-hvilini-buttya-300417.html
Перекладницька діяльність М.
Рильського: https://shron3.chtyvo.org.ua/Rylskyi_Maksym/Pereklady.pdf
Домашнє
завдання
Опрацювати с. 29-30, знати
ідейно-художній аналіз опрацьованих сонетів.
Вивчити «У теплі дні збирання винограду» напам’ять. Чекаю ваші відео!
17.09
Творчість М. Рильського.
Філософічність, афористичність його лірики. «Солодкий світ!..» –
усвідомлення неповторності кожної хвилини буття.
Презентація:
https://tpof=true&sd=true
Конспект:
https://u-standard-level/11.php
Послухайте:
https://www.youtube.com/watch?v=1UPUvDdfqkg
Домашнє завдання
Опрацювати
с. 25-28, виразно читати вірш.
Виконати
тести: https://wordwall.net/resource/61567819/тест-максим-рильськийбіографія-та-творчість
16.09
«Київські
неокласики» як прояв неокласицизму - течія в літературі та мистецтві.
«П’ятірне гроно» українських неокласиків.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=jLy1SQs68Oo
Презентація:
https://prezentaciya-na-temu-ki-vski-neoklasiki-186610.html
Домашнє завдання
Опрацювати
с. 22-24, записати конспект. Виконати завдання: https://learningapps.org/31618833
https://learningapps.org/25989490
12.09
Особливості
модернізму в українській літературі
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=r4b7Gv-jw_Y
https://www.youtube.com/watch?v=rqZYP3p2TMY
Презентація:
https://literatura-ukra-nskogo-modernizmu-275422.html
Домашнє завдання
Опрацювати
та законспектувати с. 21-22.
Підготувати
повідомлення на обрану тему: «Київські неокласики 20-30-х років ХХ ст.» чи «ґроно
п’ятірне».
«Бажання» - вірш-медитація у формі
верлібра; провідний мотив.
Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=W8op0dnJ4aU
Презентація: https://ntensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html
Домашнє
завдання
Прочитати й законспектувати, с.
18-19.
Вивчити ТЛ: футуризм; верлібр як жанр
авангардистської поезії.
Виконати тести: http:///12212-testi/21926-vstyp-lteratyrniyi-ta-mistetskiyi-avangard
Робіть
знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
10.09
Михайль
СЕМЕНКО
Життєвий і творчий шлях поета-футурист М. Семенка як представника
«розстріляного відродження».
«Місто» - як прояв
захоплення містом, яке живе своїм інтенсивним, повнокровним життям.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk
Анімована
історія поета Михайля Семенка: https://www.youtube.com/watch?v=oXblDofq-nw
Презентація:
https://-intensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html
Місто.
Михайль Семенко: https://www.youtube.com/watch?v=a2_3-UWRTuU
Домашнє завдання
Опрацювати
с. 15-16, записати аналіз поезії та виконати ІЗ: https://learningapps.org/15645852
Творче
завдання: №11, с.18 (за бажанням).
09.09
Авангардизм - напрям у мистецтві XX століття як прояв руйнування
традиційних форм і канонів. Стильові течії авангардизму. Особливості розвитку
авангардизму 10-30 рр. ХХ ст. в українській літературі.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI
Презентація:
https://-proyav-ruynuvannya-tradiciynih-form-i-kanoniv-298618.html
Конспект:
https://Авангардні_тенденції_в_українській_літературі_1920-х_років._.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати
с. 13-14, записати конспект.
Підготувати
проєкт на тему «Михаль Семенко і сучасність».
05.09
«Розстріляне відродження» як духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х–30-х рр. в Україні.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=nN-CKAOYL9I
«Становище культури в Україні в 1930-х рр.»: https://www.youtube.com/watch?v=BecpXIIMcm4
Конспект: https://uahistory.co/pidruchniki/kovalenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/1.php
Домашнє завдання
Опрацювати та законспектувати с. 8-11, виконати завдання: https://justclass.com.ua/hw/4e9e830a
04.09
Різноманітність
стильових манер: романтико-героїчна (Ю. Яновський), лірико-імпресіоністична (М.
Хвильовий, Г. Косинка) та інші.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=8jSLu2u58ao&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ
Конспект: https://uahistory.co/zno/ukraine-literature-zno-mini-guide-2020-vitvizka/6.php
Домашнє
завдання
Прочитати й законспектувати конспект.
Підготуйте повідомлення на тему
«Розстріляне відродження».
03.09
Українська література 1920-1930 років ХХ ст. – новий етап в історії національної культури. Суспільно-політичні умови її розвитку.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=T0k1I4UG8aA
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware/pdf
Домашнє завдання
Опрацювати с. 9-11, виконати завдання 2-3, с.12 (письмово).
Підготувати повідомлення про літературні організації 1920-х років.
02.09
Читацький практикум. Читання творів художньої літератури як єдність насолоди й пізнання. Читання як спосіб самореалізації особистості.
Домашнє завдання
Вивчити функції літератури у презентації.
Підготувати повідомлення про різні культурно – історичні епохи.
Немає коментарів:
Дописати коментар