Українська література 11 клас

24.10.

«Кіт у чоботях» - імпресіоністична настроєвість твору; емансипація і наслідки революційної трансформації особистості; образ Гапки – Товариша Жучка революції.

Презентація:  https://naurok.com.ua/kit-u-chobotyah-impresionistichna-nastroevist-tvoru-emansipaciya-i-naslidki-revolyuciyno-transformaci-osobistosti-obraz-gapki-tovarisha-zhuchka-revolyuci-305529.html

Аудіоновела: https://www.youtube.com/watch?v=nu-uML_igRo

Домашнє завдання

Прочитати новелу та записати її аналіз.

Виконати тест:  https://learningapps.org/26839391

23.10.

Символічність новели. Посвята новели та її особливості.

Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-mikola-hviloviy-analiz-noveli-ya-romantika-362906.html

Аналіз новели: https://zno.if.ua/?p=4685

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-literatura/840737

Домашнє завдання

Записати аналіз новели. Виконати тест. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7128224

Зробити творчу карту до новели. 

21.10.

Образ ліричного героя – «Я». Образ матері як символ істинного «я» ліричного героя.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=QB1PVL4TGU4

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/19DfkA6ukMxwWoJcsYlrwdRNDb7YawSrb/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Короткометражний фільм за новелою: https://www.youtube.com/watch?v=3QaeuTQYx5Y&t=24s

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал у презентації.

 Скласти цитатну характеристику образу головного героя (у будь-якому форматі).

20.10.

«Я (Романтика)» – новела про внутрішній розкол особистості у час революційних трансформацій. Проблема внутрішнього розколу людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=hvb7QEwPsMw

https://www.youtube.com/watch?v=kKBwY7DsC04

Короткометражний фільм за новелою: 

https://www.youtube.com/watch?v=3QaeuTQYx5Y&t=24s

Презентація: https://vnutrishniy-rozkol-osobistosti-u-chas-revolyuciynih-transformaciy-problema-vnutrishnogo-rozkolu-lyudini-mizh-gumanizmom-i-fanatichnoyu-viddanistyu-revolyuci-323534.html

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=hJE2MYrLjM0

Домашнє завдання

Дочитати твір. Записати аналіз новели.

17.10.

Микола Хвильовий (Фітільов).

Життєвий і творчий шлях митця. Роль М. Хвильового у літературному і суспільному житті 1920-х років. «Романтика вітаїзму» як світоглядна домінанта митця часів революції.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SKhSiMNgWqE 

Презентація:   https://prezentaciya-mikola-hviloviy-zhittya-ta-tvorchist-314865.html  

Ірина Фаріон: Чому застрелився Микола Хвильовий?

 https://www.youtube.com/watch?v=TPnjGjM-xL8

Записка Хвильового (feat. Колос): https://www.youtube.com/watch?v=HHNCJ-B7Ljg

МУР - Ти [Романтика]: https://www.youtube.com/watch?v=AHxhKPp6xAk

https://www.youtube.com/watch?v=NhX5VfexMs0

Домашнє завдання

Опрацювати біографію письменника.  Заповнити  біографічну картку письменника: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2023/10/Rezyume-Hvylovogo.pdf

Прочитати «Я (Романтика)»: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=660

Творче завдання: обіграйте псевдонім «ХВИЛЬОВИЙ» за допомогою малюнків, знаків, символів, слів. 

16.10.

Причини «несвоєчасності» прочитання роману сучасниками. Композиційна особливість філософсько-інтелектуального роману – розгортання оповіді у різних часових і просторових вимірах. Актуальність жанру інтелектуального роману в сьогоденні.

Презентація: https://filosofskiy-vimir-kohannya-divchina-z-vedmedikom-koncept-novo-zhinki-305001.html

Вистава «Дівчина з ведмедиком»: https://www.youtube.com/watch?v=ch9XjtnV6j0

Домашнє завдання

Записати аналіз роману.

Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7515164   (відкрито до 20.10)

14.10.

Зина Тихменєва як представниця національної еліти, втілення нового способу життя, переконань, уявлень та прагнень. Філософічність повісті – розмірковування персонажів як текст в тексті.

Відгук на книгу: https://www.youtube.com/watch?v=zkdgPt8IpM8

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1t_uHxx0wVqfZF27cLrmdpGlJVlVN7cKj/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Характеристика головних героїв: https://dovidka.biz.ua/divchyna-z-vedmedykom-holovni-heroi-ta-kharakterystyka/

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію, дочитати роман.  Скласти цитатну характеристику: Зини Тихменєвої (за бажанням роботу оформіть творчо). 

13.10.

В. Домонтович (Віктор Петров). Основні віхи життєвого і творчого шляху. Художньо-естетичне тяжіння митця до угрупування неокласиків.

«Дівчинка з ведмедиком» - філософсько-інтелектуальна повість про інтелігенцію Києва 20-30 років ХХ століття.

Презентація: https://prezentaciya-viktor-petrov-domontovich-osnovni-vihi-zhittya-ta-tvorchosti-303950.html

Текст повісті: http://mova-zov.in.ua/wp-content/uploads/2020/10/В.-Домонтович.-Дівчинка-з-ведмедиком.pdf  

Аудіокнига: https://drive.google.com/file/d/1tRzXufG7Wzu1LcR1NAXoKjemKW99ns1r/view

Домашнє завдання

Опрацювати с. 76-79, розгадати кросворд: https://learningapps.org/32006002 

Прочитати роман. Підготувати цитати до образу Зіни та Іполіта (письмово). 

10.10.

ЛРК №1. Творчість поетів Дніпропетровщини.

Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-literaturna-karta-krivorizhzhya-193173.html

Про Л. Баранову: https://www.youtube.com/watch?v=xGBGS47QFZ8

Збірки віршів Любов Баранової: https://lovebpoems.wixsite.com/pearl/poeziyi   

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал у презентації. Підготувати виразне читання та аналіз одного із віршів поетеси Л. Баранової.  

09.10.

Є. Маланюк «Малоросійство» - палке таврування «комплексу малоросійства» як наскрізна тема роздумів митця; осмислення ідентичності українства. Особливості жанру.

Презентація (з 32 слайду): https://docs.google.com/presentation/d/1Biu1c0BSrswVVhAODTVCnetkRpkeZF94/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Текст есе: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13777

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=x5su5erTXqs

Аналіз твору:   https://osvita.ua/school/hrestomatiya/11class/87251/

Домашнє завдання

Прочитати есей та дати відповідь на питання: «Як трактує поняття «малоросійство» Є. Маланюк? Що, на думку письменника, є чинниками формування «малоросійства»?». 

07.10.

Є. Маланюк «Під чужим небом» - ліричний роздум про митця у вигнанні; туга за рідною землею.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=83JkuOnqGkY

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1Biu1c0BSrswVVhAODTVCnetkRpkeZF94/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Послухайте: https://www.youtube.com/watch?v=ggEiGaqnt2o

Аналіз поезії: https://dovidka.biz.ua/pid-chuzhim-nebom-analiz-virsha/  

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал с. 62-63, виразно читати вірш.

Виконати завдання 4, с. 64 (заповнити таблицю). 

06.10.

«Один вечір» - взірець інтимної лірики; художні засоби вираження почуттів ліричного героя. «Напис на книзі віршів..»– ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zhDVfeeTsOc

Презентація: https://vechir-napis-na-knizi-virshiv-distanciyne-navchannya-254767.html

Голос поета: https://www.youtube.com/shorts/cU6SaD48Tik

Домашнє завдання

Опрацювати с. 59-61, знати аналіз поезії. Виконати завдання:

Доведіть або спростуйте думку: «Досить нам «соловейків», що безжурно й легко тьохкають у вишневих садочках про кохання й поцілунки. Доба є вовчиця, і сучасна українська поезія мусить бути глибока і важка змістом і формою». Сформулюйте тезу, наведіть 2-3 переконливі докази, які найкраще аргументуватимуть ваші міркування.

Вивчити один вірш напам’ять (на вибір).

03.10.

Євген Маланюк. Творчість митців-політичних-емігрантів. «Празька школа» в українській літературі та громадському життя. Утвердження державності України — центральна ідея поетичного Універсуму Євгена Маланюка.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ECeriPUbGJg

https://www.youtube.com/watch?v=EYt797eFiNM

Презентація:  https://docs.google.com/presentation/d/1Grm0dzJBkivHlUmuAVycqsd34HGji0-9/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати с. 38-40, знати аналіз поезії. Виконати тест: 

https://learningapps.org/33504557

Ознайомитися з творами Є. Маланюка «Уривок з поеми» (переглянути відомості про історичні події, згадані у творі), «Напис на книзі віршів…».

02.10.

Комплексний аналіз поезії Б.Ю. Антонича. Лірична поезія. «Ключі» до прочитання й аналізу образно-символічної системи. Літературознавчий аналіз поетичного твору як одна з форм прочитання твору.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=PT7iAjIFjEU

Презентація: https://ppt-online.org/113013

Текст поезій: https://dovidka.biz.ua/virsh-avtoportret-antonich/

https://dovidka.biz.ua/bogdan-igor-antonich-vesna/

https://dovidka.biz.ua/vishni-antonich-analiz-ta-kritika/

https://dovidka.biz.ua/dorogi-antonich-analiz-ta-harakteristika/

Домашнє завдання

Виразно читати поезії та вміти їх аналізувати. Заповнити таблицю.

Назва твору

Тема

Ідея

Мотив

Образ

Значення

Художній засіб

«Автопортрет»

 

 

 

 

 

«Вишні»

 

 

 

 

 

«Весна»

 

 

 

 

 

30.09.

Богдан-Ігор Антонич. Творчий шлях аполітичного митця. Заборона та визнання. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», «Коляда»).

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=iFrxvKPNOF8

Про митця: https://www.youtube.com/watch?v=a5l-WJcAWSk&t=7s

Презентація: https://www.calameo.com/read/001684312b024515d6a98

Послухайте: https://www.youtube.com/shorts/yCKqsTcVbsY https://www.youtube.com/watch?v=sy4E2JcQTzc

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал с. 44-49. Виконати завдання 7, с. 47.

Вивчити НАПАМ’ЯТЬ одну поезію на вибір.

Складіть  "хмарину  тегів" до  теми  "Поезія "Зелена  Євангелія"(або  "Різдво" і "Коляда") Б.-І. Антонича".

29.09.

Ідея єдності люди з природою, яка дає їй сили, і яка оточує людину. Міфологічні витоки уваги до природи. Фольклорні образно-символічні засоби («Прозорий січень небо розтворив»). В. Свідзинський – перекладач. «Несучасна сучасність» В. Свідзинського.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=coobByxS9S8&t=105s

Презентація: https://simvolichni-zasobi-virazhennya-ednosti-lyudini-pam-yati-prozoriy-sichen-nebo-roztvoriv-311850.html

Домашнє завдання

Опрацювати с. 41-42, записати аналіз поезії. Виконати завдання 11 або 12, с. 42.

Підготувати інформаційні повідомлення про Богдана-Ігоря Антонича. 

26.09.

Володимир Свідзинський. Основні віхи життєвого і творчого шляху. Домінанта творчого мислення митця — пам'ять як опір забуттю і небуттю, як своєрідна антитеза «проминальності» та «зникомості» сьогодення. («Холодна тиша. Місяцю надламаний…»).

Біографія: https://www.youtube.com/watch?v=MV1fze28biA

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1Fe3G3GzAt8JJpffY39gb_r8PfEIHtTL1/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Вірш В. Свідзинського «Моя лелія» покладений на музику: https://www.youtube.com/shorts/8imdVWrxnCA

Прослухайте «Холодна тиша. Місяцю надламаний…».: https://www.youtube.com/watch?v=13rMzi8uZkM

Домашнє завдання

Опрацювати с. 38-40, знати аналіз поезії. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4930641  (відкрито до 30.09) 

 

25.09.

Євген Плужник. Огляд життєвого і творчого шляху. «Вчись у природи творчого спокою...» - жанр пейзажна лірика. Ідея твору.

«Ніч... а човен – як срібний птах!..» - лірична медитація.

 Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=JzDUPbYic60

Цікаві факти про митця: https://www.youtube.com/watch?v=2oN_aD2bRqY

Конспект: https://drive.google.com/file/d/1KkEOyT

J7gy3csl4Da3WiWITusdcugwIA/view

Домашнє завдання

Опрацювати с. 32-36, знати аналіз опрацьованих поезій.

Виконати вікторину: https://learningapps.org/33138176  


23.09

Контрольна робота №1. Вступ. Авангардизм. Модернізм - І.

Виконати контрольну роботу: 

https://docs.google.com/document/d/1Jgv_4ugZ7S8dsA3QSaT_yBZaAOvYMqM5/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Підготувати інформаційну сторінку про Євгена Плужника.  

 

22.09.

Особливості композиції твору. Проблематика твору: держава й людина; війна й людина; війна й політичні амбіції владної верхівки; влада грошей.

“Поза межами болю” аналіз: https://www.ukrlib.com.ua/review/printit.php?tid=18179

Домашнє завдання

Записати аналіз повісті. Записати психологічну карту головних героїв.

Підготуватися до контрольної роботи.

«Психологічна картка  _____»

1. Чи відомо щось про життя до війни?

2. Які спогади-символи повсякчас постають у його уяві?

3. Які риси характеру виявляє? У яких епізодах? Які думки висловлює (цитати). 

19.09

Осип ТУРЯНСЬКИЙ

Огляд життя і творчості письменника й літературного критика. «Поза межами болю» - типовий експресіоністичний твір, антивоєнна психологічна повість-поема.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=N5STE7QYTfk

Презентація: https:///prezentaciya-osip-turyanskiy-poza-mezhami-bolyu-245108.html

Скорочений переказ: https://www.youtube.com/watch?v=v_-qwX3dQoM

Екранізація твору: https://www.youtube.com/watch?v=v5c0YClZmx4

Домашнє завдання

Опрацювати с. 50-53, створити стрічку життя письменника.

Прочитати поему в прозі: https://www.ukrlib.comє.ua/books/printit.php?tid=2344

 

18.09

«У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів. Перекладацький доробок М. Рильського (оглядово). А. Міцкевич, «Пан Тадеуш».

Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=ajVA30e_NGI

Презентація: https://solodkiy-svit-usvidomlennya-nepovtornosti-kozhno-hvilini-buttya-300417.html

Перекладницька діяльність М. Рильського:  https://shron3.chtyvo.org.ua/Rylskyi_Maksym/Pereklady.pdf

http://www.nbuv.gov.ua/sites/default/files/ex/ex_files/2020-12_field_ex_files/kopiya_m._rilskiy_2.pdf

Домашнє завдання

Опрацювати с. 29-30, знати ідейно-художній аналіз опрацьованих сонетів.

Вивчити  «У теплі дні збирання винограду» напам’ять. 

 

16.09

Творчість М. Рильського. Філософічність, афористичність його лірики. «Солодкий світ!..» – усвідомлення неповторності кожної хвилини буття.

Презентація: https://tpof=true&sd=true

Конспект: https://u-standard-level/11.php   

Послухайте: https://www.youtube.com/watch?v=1UPUvDdfqkg

Домашнє завдання

Опрацювати с. 25-28, виразно читати вірш.

Виконати тести: https://wordwall.net/resource/61567819/тест-максим-рильськийбіографія-та-творчість

 

15.09

«Київські неокласики» як прояв неокласицизму - течія в літературі та мистецтві. «Пятірне гроно» українських неокласиків.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=jLy1SQs68Oo

Презентація: https://prezentaciya-na-temu-ki-vski-neoklasiki-186610.html

Домашнє завдання

Опрацювати с. 22-24, записати конспект.

Виконати завдання: https://learningapps.org/31618833

https://learningapps.org/25989490

12.09

Особливості модернізму в українській літературі 20-30-х років ХХ ст.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=r4b7Gv-jw_Y

https://www.youtube.com/watch?v=rqZYP3p2TMY

Презентація: https://literatura-ukra-nskogo-modernizmu-275422.html

Домашнє завдання

Опрацювати та законспектувати с. 21-22.

Підготувати повідомлення на обрану тему:  

«Київські неокласики 20-30-х років ХХ ст.» чи «ґроно п’ятірне». 

 

11.09

«Бажання» - вірш-медитація у формі верлібра; провідний мотив.

Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=W8op0dnJ4aU

Презентація: https://ntensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html   

Домашнє завдання

Прочитати й законспектувати, с. 18-19.

Вивчити ТЛ: футуризм; верлібр як жанр авангардистської поезії.

Виконати тести: http:///12212-testi/21926-vstyp-lteratyrniyi-ta-mistetskiyi-avangard 

 

09.09

Михайль СЕМЕНКО

Життєвий і творчий шлях поета-футурист М. Семенка як представника «розстріляного відродження». «Місто» - як прояв захоплення містом, яке живе своїм інтенсивним, повнокровним життям.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk

Анімована історія поета Михайля Семенка: https://www.youtube.com/watch?v=oXblDofq-nw

Презентація: https://-intensivnim-povnocinnim-zhittyam-300186.html

Місто. Михайль Семенко: https://www.youtube.com/watch?v=a2_3-UWRTuU

ІЗ: https://learningapps.org/15645852

Домашнє завдання

Опрацювати с. 15-16, записати аналіз поезії.

Творче завдання: №11, с.18 (за бажанням).

 

08.09

Авангардизм - напрям у мистецтві XX століття як прояв руйнування традиційних форм і канонів. Стильові течії авангардизму. Особливості розвитку авангардизму 10-30 рр. ХХ ст. в українській літературі.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI

Презентація: https://-proyav-ruynuvannya-tradiciynih-form-i-kanoniv-298618.html

Конспект: https://Авангардні_тенденції_в_українській_літературі_1920-х_років._.pdf

Домашнє завдання

Опрацювати с. 13-14, записати конспект.

Підготувати проєкт на тему «Михаль Семенко і сучасність».   

05.09

«Розстріляне відродження» як духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х–30-х рр. в Україні.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=nN-CKAOYL9I

«Становище культури в Україні в 1930-х рр.»

https://www.youtube.com/watch?v=BecpXIIMcm4

Конспект: https://uahistory.co/pidruchniki/kovalenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/1.php

Домашнє завдання

Опрацювати та законспектувати с. 8-11. Підготуйте літературний портрет одного з представників «Розстріляного відродження» (у будь-якому форматі).

 

04.09

Різноманітність стильових манер: романтико-героїчна (Ю. Яновський), лірико-імпресіоністична (М. Хвильовий, Г. Косинка) та інші.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=8jSLu2u58ao&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ

Конспект: https://uahistory.co/zno/ukraine-literature-zno-mini-guide-2020-vitvizka/6.php  

Домашнє завдання

Прочитати й законспектувати конспект.  

Підготуйте повідомлення на тему «Розстріляне відродження». 

 

02.09

Українська література 1920-1930 років ХХ ст. – новий етап в історії національної культури. Суспільно-політичні умови її розвитку.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=T0k1I4UG8aA

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1j5IqLTbmy-76y4CN--zu669meyHzgfK7/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Конспект: https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware/pdf

Домашнє завдання

Опрацювати с. 9-11, виконати завдання 2-3, с.12 (письмово).

Підготувати повідомлення про літературні організації 1920-х років.

 

01.09

Читацький практикум. Читання творів художньої літератури як єдність насолоди й пізнання. Читання як спосіб самореалізації особистості.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1xzzlOSypJh3mzKR1Je8ksrVQ3Yb0JFlF/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Вивчити функції літератури у презентації.

Підготувати повідомлення про різні культурно – історичні епохи.

Немає коментарів:

Дописати коментар