09.05.2025
Урок № 60. Повторення: Многочлен. Рівняння. Лінійні рівняння. Алгебраїчний дріб.
Домашнє завдання:
Виконати завдання:
07.05.2025
Урок № 59. Повторення: Раціональні числа та дії над ними. Відношення. Пропорція.
Відсотки. Степінь з натуральним і цілим показником. Одночлен.
Домашнє завдання:
Виконати вправи:
25.04.2025
Урок № 58. Контрольна робота № 3 «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і
математичної статистики»
Домашнє завдання:
Виконати завдання контрольної роботи
Контрольна робота № 3
з теми «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики»
1. Скільки двоцифрових чисел можна утворити з цифр 0,3,4?
2. Скількома способами тренер може розставити на волейбольному майданчику шість гравців?
3. На шкільному вечорі присутні 25 учнів 10 класу і 15 учнів 11 класу. Яка ймовірність того, що учень, з яким ви розмовляєте, навчається в 10 класі?
4. Протягом перших шести днів жовтня температура повітря о 8 годині ранку була такою: 7°; 10°; 8°; 9°; 8°; 8°. Знайдіть медіану вибірки.
5. Обчисліть : 2Р6 – Р5
6. Знайдіть відповідність:
1) Р4 а) 32;
2) б) 6;
3) в) 24;
г) 12.
7. Знайдіть об’єднання, перетин і різницю множин А={2,4,6,8,10,12} та В={3, 6,12,18}.
8. Маємо 8 різних конвертів, 4 різні марки і 6 різних листівок. Скількома способами можна вибрати комплект з конверта, марки і листівки?
9. Обчисліть: - .
10. У коробці лежать 48 карток, пронумерованих числами від 1 до 48. Яка ймовірність того, що на навмання взятій картці буде записано число, яке:
1) кратне 6;
2) не кратне ні числу 4, ні числу 3?
11. У 9 класі вивчають 12 предметів. Денний розклад містить шість уроків. Скількома способами можна скласти денний розклад так, щоб усі 6 уроків були різними?
12. Опитавши 25 жінок про розмір їх взуття, отримали такі дані : 37, 34, 36, 35, 34, 36, 38, 36, 38, 35, 36, 35, 37, 39, 37, 37, 36, 36, 35, 37, 39, 38, 34, 35, 36. Складіть частотну таблицю і побудуйте відповідний полігон частот. Знайдіть основні характеристики вибірки.
23.04.2025
Урок № 57. Розв’язування вправ
Домашнє завдання:
Виконати вправи:
Знайдіть міри центральні тенденції вибірки:20; 60; 30; 40; 40; 60; 50; 20; 20
(розмах вибірки, моду вибірки, медіану вибірки, середнє значення вибірки, об’єм вибірки, ранжований ряд)
Баскетболістка в десяти серіях по п’ять кидків у кожній влучила в кошик таку кількість разів: 2;3;4;3;3;1;5;3;2;4. Знайдіть для цієї вибірки: 1) розмах; 2) моду; 3)медіану; 4)середнє значення.
Дано вибірку, задану варіаційним рядом: 6; 3; 5; 3; 4; 1; 2; 6; 1; 3; 6; 3. Побудуйте полігон і гістограму.
18.04.2025
Урок № 56. Елементи математичної статистики
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення за темою уроку - §12 – стор. 96-98
2. Виконати вправи: № 455, 458, 460 – стор. 99-100
16.04.2025
Урок № 55. Класичне означення ймовірності
Домашнє завдання:
Буде корисним повторити:
Класичне означення ймовірності: P(A)=загальна кількість рівноможливих наслідків
Комбінаторика: Не забувайте про формули для кількості перестановок, розміщень,
Розбиття на випадки: Іноді складну подію зручно розбити на кілька взаємовиключних
Протилежна подія: Іноді легше знайти ймовірність протилежної події, а потім
Виконати завдання:
На картках записано числа від 1 до 15. Навмання вибирають одну картку. Яка ймовірність
У лотереї розігрується 1000 білетів, серед яких є 5 виграшних. Яка ймовірність того, що
У ящику лежать 10 червоних, 8 синіх і 5 зелених кульок. Навмання виймають 3 кульки.
У ліфт 9-поверхового будинку на першому поверсі зайшли 4 пасажири. Кожен з них
11.04.2025
Урок № 54. Класичне означення ймовірності
Домашнє завдання:
Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=BZRwricCwHQ
Виконати завдання:
У коробці 10 кульок: 3 білі, 5 чорних і 2 червоні. Яка ймовірність того, що навмання
а) білою;
б) чорною;
в) червоною;
г) не білою?
2) Дві гральні кістки кидають одночасно. Знайдіть ймовірність того, що:
а) сума очок дорівнює 7;
б) на обох кістках випаде однакове число очок;
в) на одній з кісток випаде 6, а на іншій – непарне число.
3) Три монети кидають одночасно. Знайдіть ймовірність того, що:
а) випаде три герби;
б) випаде два герби і одна решка;
в) випаде хоча б один герб.
Корисні поради:
Пам’ятайте, що класичне означення ймовірності застосовується лише до подій з рівноможливими наслідками.
Для розв’язання задач використовуйте формулу: P(A) = m/n, де m – кількість сприятливих наслідків, n – загальна кількість наслідків.
09.04.2025
Урок № 53. Розв’язування вправ. Самостійна робота.
Домашнє завдання:
Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота
У групі з 20 студентів 12 дівчат і 8 хлопців. Скількома способами можна вибрати комісію з 5 осіб, щоб у ній було не менше 3 дівчат?
Скільки різних п'ятизначних чисел можна скласти з цифр 1, 2, 3, 4, 5, якщо кожна цифра використовується лише один раз, і числа повинні бути парними?
Скільки різних слів (навіть безглуздих) можна утворити з букв слова «МАТЕМАТИКА»?
Два стрільці незалежно один від одного стріляють по мішені. Ймовірність влучення першого стрільця 0,8, а другого – 0,7. Яка ймовірність того, що в мішень влучить хоча б один стрілець?
Розв'яжіть рівняння:
a) (x+1)! / x! = 6
b) (x-1)! / (x-2)! = 10
c) n! = 120
d) (n+2)! / n! = 72
Доведіть, що C(n, k) = C(n, n-k).
04.04.2025
Урок № 52. Ймовірність події.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення за темою уроку - §14 – стор. 112
2. Виконати вправи № 530, 533, 540 – стор. 119-120
02.04.2025
Урок № 51. Ймовірність події.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення за темою уроку - §14 – стор. 112
2. Виконати вправи № 517, 518, 525 – стор. 118
28.03.2025
Урок № 50. Випадкова подія. Відносна частота події.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення за темою уроку - §14, 15 – стор. 112, 121
2. Виконати вправи № 517, 518, 560 – стор. 118, 127
26.03.2025
Урок № 49. Елементи комбінаторики. Розміщення, перестановки, комбінації.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення за темою уроку - §10, 11 – стор. 83, 90
2. Виконати вправи № 383, 389, 427, 429 – стор. 88, 94
21.03.2025
Урок № 48. Елементи комбінаторики. Розміщення, перестановки, комбінації.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення за темою уроку - §10, 11 – стор. 83, 90
2. Виконати вправи № 374, 417, 420, 424 – стор. 87, 94
19.03.2025
Урок № 47. Множина та її елементи
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §9, стор. 79
2. Виконати завдання № 341, 345, 351 – стор. 81-82
14.03.2025
Урок № 46. Контрольна робота № 2 з теми «Інтеграл та його застосування»
Домашнє завдання:
Виконати завдання контрольної роботи
Контрольна робота № 2
з теми «Інтеграл та його застосування»
Кожне завдання по 0,5 балів
1. Укажіть загальний вигляд первісної для функції f (x) = sin 4 x.
2. Обчисліть: 03x2dx.
3. Обчисліть площу фігури, обмеженої лініями у = х3, у = 0, х = 2.
4. Укажіть первісну для функції f (x) = 8х3, графік якої проходить через точку А(1; 2).
5. Установіть відповідність між функціями (1 – 4) та їхніми первісними (А – Д). За кожну
відповідність 0,5 бала
6. (1 бал) Обчисліть: 142x-12xdx.
7. (1 бал) Обчисліть: 63dxsin2x.
8. (2 бали) Обчисліть: 012-55х+4dx.
9. (2 бали) Знайдіть площу фігури, обмеженої лініями: у = 6 – х2, у = х + 4.
10. (2 бали) Тіло рухається прямолінійно зі швидкістю v(t) = t + 3 t . Знайдіть шлях, пройдений тілом за проміжок часу від t = 1 с до t = 2 с.
12.03.2025
Урок № 45. Розв’язування вправ
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 71
2. Виконати завдання самостійної роботи (варіант 2) – стор. 70
28.02.2025
Урок № 44. Обчислення площ плоских фігур, інші застосування визначених
інтегралів
Домашнє завдання:
Продовжіть речення:
Нехай функція f є неперервною на відрізку [a; b] i f(x) ≥ 0 на [a; b]. Криволінійною трапецією називають…
Площу криволінійної трапеції можна обчислити за формулою…
Різницю F(b) - F(a) називають…
Визначений інтеграл функції f на відрізку [a; b] позначають…
Формула Ньютона-Лейбніца має вигляд…
Щоб обчислити визначений інтеграл за формулою Ньютона-Лейбніца, треба…
Формула Ньютона-Лейбніца дозволяє встановити зв’язок між…
Скласти формули для обчислення площ заштрихованих фігур
26.02.2025
Урок № 43. Обчислення площ плоских фігур, інші застосування визначених інтегралів
Домашнє завдання:
Виконайте у зошиті: тематичні тести – стор. 74-75
21.02.2025
Урок № 42. Обчислення площ плоских фігур, інші застосування визначених
інтегралів
Домашнє завдання:
Виконайте у зошиті: № 292, 293, 295 (а, в) – стор. 63-64
19.02.2025
Урок № 41. Обчислення визначених інтегралів. Основні властивості визначених
інтегралів.
Домашнє завдання:
Підручник: повторити §8 – стор. 65
В рамках підготовки до НМТ: пройдіть тестування
https://zno.osvita.ua/mathematics/tag-pervisna_ta_viznachenij_integral/
14.02.2025
Урок № 40. Обчислення визначених інтегралів. Основні властивості визначених
інтегралів.
Домашнє завдання:
Підручник: опрацювати §8 – стор. 65
Виконайте у зошиті: № 310, 313, 323 – стор. 69-70
12.02.2025
Урок № 39. Розв’язування вправ. Самостійна робота.
Домашнє завдання:
Виконайте завдання самостійної роботи
Самостійна робота: «Знаходження інтегралів»
Варіант І
Обчисліть інтеграл
1) -21x4dx 2) -62cos2xdx
Обчисліть площу фігури, обмеженої графіком функції і прямими:
Доведіть справедливість рівностей:
07.02.2025
Урок № 38. Визначений інтеграл, його фізичний і геометричний зміст
Домашнє завдання:
Підручник: повторити опрацювати §7 – стор. 57
Виконайте у зошиті: № 278, 281 – стор. 62
05.02.2025
Урок № 37. Визначений інтеграл, його фізичний і геометричний зміст
Домашнє завдання:
Підручник: опрацювати §7 – стор. 57
Виконайте у зошиті: № 273, 277 – стор. 61-62
31.01.2025
Урок № 36. Таблиця первісних. Правила знаходження первісних.
Домашнє завдання:
Підручник: повторити таблицю первісних – стор. 45
Виконайте у зошиті: № 217, 221, 232 – стор. 49-50
29.01.2025
Урок № 35. Таблиця первісних. Правила знаходження первісних.
Домашнє завдання:
Підручник: повторити таблицю первісних – стор. 45
Виконайте у зошиті: № 210, 212 – стор. 49
24.01.2025
Урок № 34. Первісна та її властивості. Таблиця первісних.
Правила знаходження первісних.
Домашнє завдання:
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=AREQGZuuqCw&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=10
Підручник: вивчити таблицю первісних – стор. 45
Виконайте у зошиті: № 205, 208 – стор. 48
22.01.2025
Урок № 33. Первісна та її властивості
Домашнє завдання:
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=AREQGZuuqCw&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=10
Підручник: §5 – стор. 45 прочитати, вивчити правила.
Виконайте у зошиті: № 190, 191, 192 – стор. 47
27.12.2024
Урок № 32. Підсумковий урок за І семестр
Домашнє завдання:
Виконати завдання
Розв’яжіть рівняння log2x=3
Знайдіть значення виразу х2 + 4х +4 , якщо х =√7 – 2
Розв′яжіть нерівність 35-х ≤ 81
25.12.2024
Урок № 31. Розв’язування вправ
Домашнє завдання:
Виконайте у зошиті: № 5.26, 5.28, 5.32
20.12.2024
Урок № 30. Розв’язування вправ
Домашнє завдання:
Виконайте у зошиті: № 5-9
18.12.2024
Урок № 29. Контрольна робота № 1 з теми «Показникова та
логарифмічна функції»
Домашнє завдання:
1. Виконайте завдання контрольної роботи
Контрольна робота № 1 з теми «Показникова та логарифмічна
функції»
І
частина – тестова;
Пройдіть
тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-pokaznikova-ta-logarifmichna-funkci-1415687.html
13.12.2024
Урок № 28. Розв’язування
нерівностей
Домашнє завдання:
1.
Виконайте
у зошиті: № 7.14, 7.16, 7.20
11.12.2024
Урок № 27. Розв’язування
нерівностей
Домашнє завдання:
1.
Розв’язати
нерівності:
1) (x-2)log0,5x≤0
2) lg(x-2)+lg(27-x)<2 (у відповідь
записати найбільший цілий розв’язок нерівності)
3) lg2(-x)+lgx2 - 3<0 (у відповідь
записати кількість цілих розв’язків нерівності)
4) logx2•log2 x2•log2 4x>1 (у відповідь
записати найменше натуральне число, яке не є розв’язком нерівності)
06.12.2024
Урок № 26. Логарифмічні
нерівності
Домашнє завдання:
1.
Виконайте
у зошиті:
№ 182, 183 - стор. 35
04.12.2024
Урок № 25. Логарифмічні нерівності
Домашнє завдання:
1.
Підручник:
§ 4 – стор. 31 (повторити)
2.
Виконайте у зошиті:
№ 165, 178
- стор. 34-35
29.11.2024
Урок № 24. Логарифмічні нерівності
Домашнє завдання:
1.
Підручник: § 4 – стор. 31 вивчити основні
означення та способи розв’язування логарифмічних нерівностей (розгляньте
приклади 3), 4) – стор. 32).
2.
Виконайте у зошиті: № 163, 164 - стор. 34
27.11.2024
Урок № 23. Розв’язування рівнянь
Домашнє завдання:
1.
Підручник: § 4 – стор. 30 повторити основні
означення та способи розв’язування логарифмічних рівнянь.
2.
Виконайте у зошиті: № 156, 161 - стор. 33
22.11.2024
Урок №22. Розв’язування рівнянь
Домашнє завдання:
1.
Підручник: § 4 – стор. 30 повторити основні
означення та способи розв’язування логарифмічних рівнянь.
2.
Виконайте у зошиті: № 158, 160 - стор. 33
20.11.2024
Урок № 21. Логарифмічні рівняння
Домашнє завдання:
1.
Підручник: § 4 – стор. 30 повторити основні
означення та способи розв’язування логарифмічних рівнянь.
2.
Виконайте у зошиті: № 157, 159, 162 -стор. 33
15.11.2024
Урок №20. Логарифмічні рівняння
Домашнє завдання:
1.
Підручник: § 4 – стор. 30 вивчити основні
означення та способи розв’язування логарифмічних рівнянь.
2.
Виконайте у зошиті: № 147, 153, 155 -стор. 33
13.11.2024
Урок № 19. Розв’язування вправ
Домашнє
завдання:
1. Виконати
завдання:
-
https://learningapps.org/view1955007
-
https://learningapps.org/view25802741?&allowFullscreen=1
-
https://learningapps.org/3984175
01.11.2024
Урок №18. Самостійна робота
(тематична) з теми «Логарифмічна функція»
Домашнє завдання:
1.
Виконати
завдання самостійної роботи
30.10.2024
Урок № 17. Логарифмічна функція, її властивості та графік
Домашнє завдання:
1. Підручник: §3 – стор. 24-25, повторити
2. В рамках підготовки до НМТ пройдіть тестування:
- https://naurok.com.ua/test/logarifmichna-funkciya-grafik-ta-vlastivosti-542409.html
- https://naurok.com.ua/test/logarifmichna-funkciya-vlastivosti-ta-grafik-logarifmichni-
rivnyannya-ta-nerivnosti-pidgotovka-do-zno-368241.html25.10.2024
Урок №16. Логарифмічна функція, її властивості та графік
Домашнє завдання:
1.
Підручник: – стор. 24-25
2. Дайте письмові відповіді на запитання № 1-10 – стор. 25
3.
Виконати в зошиті: № 113, 119 стор. 27-28
23.10.2024
Урок №15. Розв’язування вправ
Домашнє завдання:
1.
В рамках підготовки до НМТ пройдіть
тестування: https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-11-701754.html
18.10.2024
Урок №14. Логарифми та їх властивості
Домашнє завдання:
1.
Підручник: §3 (повторити
основні властивості)– стор. 22-25
2.
Виконати в зошиті: № 103, 106, 109, 110 стор. 26-27
16.10.2024
Урок №13. Логарифми та їх властивості
Домашнє
завдання:
1.
Перегляньте відео
1) https://www.youtube.com/watch?v=d_sgX2WArKE&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=3
2) https://www.youtube.com/watch?v=waYIBXIF6sI&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=4
2.
Підручник: §3 – стор. 22-25
3. Виконати в зошиті: № 97, 98 – стор. 26
11.10
Урок №12. Розв’язування задач. Самостійна робота
(тематична) з теми «Показникова функція»
Домашнє
завдання:
1. Виконайте завдання самостійної роботи
Самостійна робота з теми
«Показникова функція»
09.10.2024
Урок №11. Розв’язування задач
Домашнє
завдання:
1. Підручник: повторити основні поняття та правила
розв’язування показникових рівнянь і нерівностей §2
2. В рамках підготовки до НМТ пройдіть
тестування https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-pokaznikovi-rivnyannya-ta-nerivnosti-1203994.html
04.10.2024
Урок
№10. Розв’язування задач
Домашнє завдання:
1.
Підручник: повторити основні поняття та правила
розв’язування показникових нерівностей §2 – стор. 17
3. Виконайте у зошиті № 76, 77 – стор. 21
4. Вивчити таблицю степенів.
02.10.2024
Урок №9. Показникові нерівності
Домашнє
завдання:
1. Перегляньте відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=_r-yj_NCAJM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=6
2) https://www.youtube.com/watch?v=vS1a9lgOLUk&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=7
2. Підручник: повторити основні поняття та правила
розв’язування показникових рівнянь і нерівностей §2
3. Виконайте у
зошиті № 73, 77
– стор. 20-21
27.09.2024
Урок
№8. Показникові рівняння
та нерівності
Домашнє завдання:
1.
Перегляньте відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=_r-yj_NCAJM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=6
2) https://www.youtube.com/watch?v=vS1a9lgOLUk&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=7
2. Підручник: вивчити основні поняття та правила
розв’язування показникових нерівностей §2 – стор. 17
3. Виконайте у зошиті № 60, 63, 65 – стор. 20
4. Вивчити таблицю степенів.
25.09.2024
Урок №7. Показникові рівняння
Домашнє
завдання:
1. Перегляньте відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=_r-yj_NCAJM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=6
2. Підручник: вивчити основні поняття та правила
розв’язування показникових рівнянь §2 – стор. 15-17
3. Виконайте у
зошиті № 49, 51,
53, 57 – стор. 19-20
20.09.2024
Урок
№6. Розв'язування задач
Домашнє завдання:
1.
Перегляньте відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1
2) https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2
2. Виконайте у зошиті № 35, 36, 40 – стор. 14-15
18.09.2024
Урок №5. Розв'язування задач
1. Перегляньте відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1
2) https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2
2.
Підручник:
повторити основні поняття §1 – стор. 7-10
3. Виконайте у зошиті
№ 21, 24, 31, 33 – стор. 13-14
13.09.2023
Урок
№4. Степінь з довільним
дійсним показником. Показникова функція, її властивості та графіки
Домашнє завдання:
1.
Перегляньте відео
1) https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1
2) https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2
2. Повторити Підручник: §1 – стор. 7-10
3. Виконайте у зошиті
№ 11, 12, 14, 16 (1)– стор. 12
11.09.2023
Урок
№3. Степінь з довільним дійсним показником.
Показникова функція, її властивості та графіки.
Домашнє завдання:
1. Перегляньте відео
1)https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1
2) https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2
2. Підручник: §1 – стор. 7-10 (знати відповіді на
запитання з рубрики «Перевір себе»)
3. Виконайте у зошиті
№ 1-3 (а, в), № 9, № 10 – стор. 11-12
06.09.2023
Урок №2. Повторення матеріалу, вивченого в 9, 10 класах.
Домашнє завдання:
1. Виконайте у зошиті :
Знайдіть значення виразу arcctg 1.
Розташуйте числа 8, 25 і √16 у порядку зростання.
У класі 25 учнів, із них контрольну роботу з математики 15 учнів написали на високому та достатньому рівнях. Який відсоток від учнів класу становлять ці учні?
Знайдіть область визначення функції у = 1/ √х2 -4
Обчисліть значення виразів:
8 -1/3
√8 + √2
(√7-√2)(√7+√2)
04.09.2023
Урок
№1. Повторення матеріалу, вивченого
в 9-10 класах.
1.
Перегляньте відео за посиланням:
-
https://www.youtube.com/watch?v=03Ww_xMQ1DU
-
https://www.youtube.com/watch?v=FK1DNmDIKWw
2.
Виконайте у зошиті :
-
Знайти значення виразу: √1,8 *√0,2 -
√2,25
-
Оцініть периметр P правильного трикутника
зі стороною a см, якщо 1,4 < a <1,6.
-
Скількома способами можна вибрати пару з
одного яблука та однієї груші, якщо на столі лежать 3 яблука та 4 груші?
-
Розв’яжіть нерівність: х² - 2х –
3 ≥
0
-
Знайдіть сторони прямокутника, периметр
якого дорівнює 26 см, а площа становить 42 см2.
Немає коментарів:
Дописати коментар