24.10.2025
Урок №16. Логарифмічна
функція, її властивості та
графік
Домашнє завдання:
1. Підручник:
– стор. 24-25
2. Дайте
письмові відповіді на запитання № 1-10 – стор. 25
3. Виконати в
зошиті: № 113, 119 стор. 27-28
22.10.2025
Урок
№15. Розв’язування вправ
Домашнє завдання:
1. В
рамках підготовки до НМТ пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-11-701754.html
17.10.2025
Урок №14. Логарифми
та їх властивості
Домашнє завдання:
1. Підручник:
§3 (повторити основні властивості)– стор. 22-25
2. Виконати в
зошиті: № 103, 106, 109, 110 стор. 26-27
15.10.2025
Урок № 13. Логарифми
та їх властивості
Домашнє
завдання:
1. Підручник:
§3 – стор. 22-25 (опрацювати)
2. Виконати в
зошиті: № 97, 98 – стор. 26
10.10.2025
Урок №12. Розв’язування задач. Самостійна робота (тематична) з теми
«Показникова функція»
Домашнє завдання:
1. Виконайте завдання самостійної
роботи
Самостійна
робота з теми «Показникова функція»
Варіант 1
1.
(1б) Яка з наведених функцій є зростаючою?
А.
; Б.
; В.
; Г.
;
2. (1б) Яка з точок
належить графіку функції
?
А. (1;9); Б.
(-1;0); В. (1;1); Г. (0;1);
3. (1б) Якому із
вказаних проміжків належить корінь рівняння
?
А. (4;5); Б.
(0;5); В. (0;3); Г. (4;7);
4. (1б) Розв’яжіть
нерівність
.
А. [0;1); Б.
[0;1]; В. (0;17]; Г. (0;1);
5. (1б) Розташувати
числа x, y, z у порядку зростання, якщо
,
,
.
А. y, x, z; Б. z, y, x; В. x, y, z; Г. y, z, x;
6. (1б) Знайти
розв’язки нерівності
.
А. (-∞;0]; Б. [0;+∞); В. (-∞;1]; Г. [1;+∞);
Завдання 7 та 8 розв’язати з
поясненням.
7. (3б) Встановити
відповідність між рівняннями та їх розв’язками:
1.
; А. 1
2.
; Б. -2
3.
; В. -3
Г. 5
Д. 6
8. (3б) Визначити
найбільший цілий розв’язок нерівності
.
А. 3; Б.
-3; В. 1; Г. 2
Варіант 2
1.
(1б) Яка з наведених функцій є спадною?
А.
; Б.
; В.
; Г.
;
2. (1б) Яка з точок
належить графіку функції
?
А. (0;-1); Б.
(1;0); В. (0;1); Г. (-1;1);
3. (1б) Якому із
вказаних проміжків належить корінь рівняння
?
А. (2;5); Б.
(0;2); В. (5;10); Г. (3;4);
4. (1б) Розв’яжіть
нерівність
.
А. [0;1]; Б.
[-1;0]; В. [-1;1]; Г. (0;1);
5. (1б) Розташувати
числа a, b, c у порядку спадання, якщо
,
,
.
А. a, c, b; Б.
a, b, c; В. c, b, a; Г. c, a, b;
6. (1б) Знайти
розв’язки нерівності
.
А. (-∞;0]; Б. [0;+∞); В. (-∞;1]; Г. [1;+∞);
Завдання 7 та 8 розв’язати з
поясненням.
7. (3б) Встановити
відповідність між рівняннями та їх розв’язками:
1.
; А. 1
2.
; Б. 8
3.
; В. 2
Г. -2
Д. 4
8. (3б) Розв’язати
нерівність та знайти найменший цілий розв’язок
.
А. -2; Б.
-1; В. 2; Г. 3;
08.10.2025
Урок № 11. Розв’язування
задач
Домашнє
завдання:
1. Підручник: повторити
основні поняття та правила розв’язування показникових рівнянь і нерівностей §2
2. В рамках підготовки до НМТ
пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-pokaznikovi-rivnyannya-ta-nerivnosti-1203994.html
3. Готуємося до тематичної самостійної роботи
03.10.2025
Урок №10.
Розв’язування задач
Домашнє
завдання:
1. Підручник:
повторити основні поняття та правила розв’язування показникових нерівностей §2
– стор. 17
3. Виконайте у
зошиті № 76, 77 – стор. 21
4. Вивчити таблицю
степенів.
01.10.2025
Урок № 9. Показникові
нерівності
Домашнє
завдання:
1. Перегляньте
відео
1) https://www.youtube.com/watch?v=_r-yj_NCAJM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=6
2) https://www.youtube.com/watch?v=vS1a9lgOLUk&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=7
2. Підручник:
повторити основні поняття та правила розв’язування показникових рівнянь і
нерівностей §2
3. Виконайте у
зошиті № 73, 77 – стор. 20-21
26.09.2025
Урок №8.
Показникові рівняння та нерівності
Домашнє завдання:
1. Перегляньте
відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=_r-yj_NCAJM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=6
2) https://www.youtube.com/watch?v=vS1a9lgOLUk&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=7
2. Підручник:
вивчити основні поняття та правила розв’язування показникових нерівностей §2 –
стор. 17
3. Виконайте у
зошиті № 60, 63, 65 – стор. 20
4. Вивчити таблицю
степенів.
24.09.2025
Урок № 7. Показникові
рівняння
Домашнє завдання:
1. Перегляньте
відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=_r-yj_NCAJM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=6
2. Підручник:
вивчити основні поняття та правила розв’язування показникових рівнянь §2 –
стор. 15-17
3. Виконайте у
зошиті № 49, 51, 53, 57 – стор. 19-20
19.09.2025
Урок №6.
Розв'язування задач
Домашнє завдання:
1. Перегляньте
відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1
2) https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2
2. Виконайте
у зошиті № 35, 36, 40 – стор. 14-15
17.09.2025
Урок № 5. Розв'язування
задач
1. Перегляньте
відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1
2) https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2
2. Підручник: повторити основні
поняття §1 – стор. 7-10
3. Виконайте у
зошиті № 21, 24, 31, 33 – стор. 13-14
12.09.2025
Урок №4. Степінь з довільним дійсним показником.
Показникова функція, її властивості та графіки
Домашнє завдання:
1. Перегляньте
відео
1) https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1
2) https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2
2. Повторити Підручник: §1
– стор. 7-10
3. Виконайте
у зошиті № 11, 12, 14, 16 (1)– стор. 12
10.09.2025
Урок
№3. Степінь з довільним дійсним показником.
Показникова функція, її властивості та графіки.
Домашнє завдання:
1. Перегляньте відео
1)https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1
2) https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2
2. Підручник: §1 – стор. 7-10 (знати відповіді на
запитання з рубрики «Перевір себе»)
3. Виконайте у зошиті
№ 1-3 (а, в), № 9, № 10 – стор. 11-12
05.09.2025
Урок
№2. Повторення матеріалу,
вивченого в 9, 10 класах.
Домашнє завдання:
1. Виконайте у зошиті :
·
Знайдіть значення виразу arcctg 1.
·
Розташуйте числа 8, 25 і √16 у порядку зростання.
·
У класі 25 учнів, із них контрольну
роботу з математики 15 учнів написали на високому та достатньому рівнях. Який
відсоток від учнів класу становлять ці учні?
·
Знайдіть область визначення
функції у = 1/ √х2 -4
·
Обчисліть значення виразів:
-
8 -1/3
-
√8 + √2
-
(√7-√2)(√7+√2)
03.09.2025
Урок №1. Повторення матеріалу, вивченого в 9-10 класах.
1. Перегляньте відео за посиланням:
-
https://www.youtube.com/watch?v=03Ww_xMQ1DU
-
https://www.youtube.com/watch?v=FK1DNmDIKWw
2. Виконайте у зошиті :
- Знайти значення виразу: √1,8 *√0,2 -√2,25
- Оцініть периметр P правильного трикутника зі стороною a см, якщо 1,4 < a <1,6.
- Скількома способами можна вибрати пару з одного яблука та однієї груші, якщо на столі лежать 3 яблука та 4 груші?- Розв’яжіть нерівність: х² - 2х – 3 ≥
0
-
Знайдіть сторони прямокутника, периметр
якого дорівнює 26 см, а площа становить 42 см2.
Немає коментарів:
Дописати коментар