Алгебра 11 клас

09.05.2025 

Урок № 60. Повторення: Многочлен. Рівняння. Лінійні рівняння. Алгебраїчний дріб.

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання:

07.05.2025 

Урок № 59. Повторення: Раціональні числа та дії над ними. Відношення. Пропорція.

Відсотки. Степінь з натуральним і цілим показником. Одночлен. 

Домашнє завдання: 

  1. Виконати вправи:

- https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-racionalni-chisla-ta-di-nad-nimi-vidnoshennya-proporciya-vidsotki-stepin-z-naturalnim-i-cilim-pokaznikom-odnochlen-950223.html 


- https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-racionalni-chisla-ta-di-nad-nimi-vidnoshennya-proporciya-vidsotki-stepin-z-naturalnim-i-cilim-pokaznikom-odnochlen-1537500.html 

25.04.2025 

Урок № 58. Контрольна робота № 3 «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і

математичної статистики»

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання контрольної роботи


Контрольна робота № 3 

з теми «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики»


1. Скільки двоцифрових чисел можна утворити з цифр 0,3,4?

2. Скількома способами тренер може розставити на волейбольному майданчику шість гравців?

3. На шкільному вечорі присутні 25 учнів 10 класу і 15 учнів 11 класу. Яка ймовірність того, що учень, з яким ви розмовляєте, навчається в 10 класі?

4. Протягом перших шести днів жовтня температура повітря о 8 годині ранку була такою:  7°; 10°; 8°; 9°; 8°; 8°. Знайдіть медіану вибірки.

5. Обчисліть : 2Р6 – Р5

6. Знайдіть відповідність:

1) Р                  а) 32;

2)                   б) 6;

3)                   в) 24;

                           г) 12.

7. Знайдіть об’єднання, перетин і різницю множин А={2,4,6,8,10,12} та В={3, 6,12,18}.

8. Маємо 8 різних конвертів, 4 різні марки і 6 різних листівок. Скількома способами можна вибрати комплект з конверта, марки і листівки?

9. Обчисліть:  - .

10. У коробці лежать 48 карток, пронумерованих числами від 1 до 48. Яка ймовірність того, що на навмання взятій картці буде записано число, яке:
1) кратне 6
2) не кратне ні числу 4, ні числу 3?

 

11. У 9 класі вивчають 12 предметів. Денний розклад містить шість уроків. Скількома способами можна скласти денний розклад так, щоб усі 6 уроків були різними?

12. Опитавши 25 жінок про розмір їх взуття, отримали такі дані : 37, 34, 36, 35, 34, 36, 38, 36, 38, 35, 36, 35, 37, 39, 37, 37, 36, 36, 35, 37, 39, 38, 34, 35, 36. Складіть частотну таблицю і побудуйте відповідний полігон частот. Знайдіть основні характеристики вибірки.


23.04.2025 

Урок № 57. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

  1. Виконати вправи:

  1. Знайдіть міри центральні тенденції вибірки:20; 60; 30; 40; 40; 60; 50; 20; 20 

(розмах вибірки, моду вибірки, медіану вибірки, середнє значення вибірки, об’єм вибірки, ранжований ряд)

  1. Баскетболістка в десяти серіях по п’ять кидків у кожній влучила в кошик таку кількість разів: 2;3;4;3;3;1;5;3;2;4. Знайдіть для цієї вибірки: 1) розмах; 2) моду; 3)медіану; 4)середнє значення.

  2. Дано вибірку, задану варіаційним рядом: 6; 3; 5; 3; 4; 1; 2; 6; 1; 3; 6; 3. Побудуйте полігон і гістограму. 

18.04.2025 

Урок № 56. Елементи математичної статистики

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §12  – стор. 96-98

2. Виконати вправи: № 455, 458, 460 – стор. 99-100

16.04.2025 

Урок № 55. Класичне означення ймовірності

Домашнє завдання: 

  1. Буде корисним повторити:

  • Класичне означення ймовірності: P(A)=загальна кількість рівноможливих наслідків

кількість сприятливих наслідків​.
  • Комбінаторика: Не забувайте про формули для кількості перестановок, розміщень,

комбінацій.
  • Розбиття на випадки: Іноді складну подію зручно розбити на кілька взаємовиключних

простих подій і знайти ймовірність кожної з них окремо, а потім скористатися правилом
додавання ймовірностей.
  • Протилежна подія: Іноді легше знайти ймовірність протилежної події, а потім

скористатися формулою P(A)=1−P(Aˉ).
  1. Виконати завдання:

  1. На картках записано числа від 1 до 15. Навмання вибирають одну картку. Яка ймовірність

того, що на вибраній картці буде записано просте число?
  1. У лотереї розігрується 1000 білетів, серед яких є 5 виграшних. Яка ймовірність того, що

серед трьох навмання куплених білетів буде рівно два виграшних?
  1. У ящику лежать 10 червоних, 8 синіх і 5 зелених кульок. Навмання виймають 3 кульки.

Яка ймовірність того, що серед вийнятих кульок буде рівно дві сині?
  1. У ліфт 9-поверхового будинку на першому поверсі зайшли 4 пасажири. Кожен з них

навмання виходить на одному з поверхів, починаючи з другого. Яка ймовірність того, що всі
пасажири вийдуть на різних поверхах?

11.04.2025 

Урок № 54. Класичне означення ймовірності

Домашнє завдання: 

  1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=BZRwricCwHQ 

  2. Виконати завдання:

  1. У коробці 10 кульок: 3 білі, 5 чорних і 2 червоні. Яка ймовірність того, що навмання

витягнута кулька буде: 

а) білою;

б) чорною;

в) червоною;

г) не білою?

2) Дві гральні кістки кидають одночасно. Знайдіть ймовірність того, що: 

а) сума очок дорівнює 7;

б) на обох кістках випаде однакове число очок;

в) на одній з кісток випаде 6, а на іншій – непарне число.

3) Три монети кидають одночасно. Знайдіть ймовірність того, що: 

а) випаде три герби;

б) випаде два герби і одна решка;

в) випаде хоча б один герб.

Корисні поради:

  • Пам’ятайте, що класичне означення ймовірності застосовується лише до подій з рівноможливими наслідками.

  • Для розв’язання задач використовуйте формулу: P(A) = m/n, де m – кількість сприятливих наслідків, n – загальна кількість наслідків.

09.04.2025 

Урок № 53. Розв’язування вправ. Самостійна робота.

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання самостійної роботи


Самостійна робота


  1. У групі з 20 студентів 12 дівчат і 8 хлопців. Скількома способами можна вибрати комісію з 5 осіб, щоб у ній було не менше 3 дівчат?

  2. Скільки різних п'ятизначних чисел можна скласти з цифр 1, 2, 3, 4, 5, якщо кожна цифра використовується лише один раз, і числа повинні бути парними?

  3. Скільки різних слів (навіть безглуздих) можна утворити з букв слова «МАТЕМАТИКА»?

  4. Два стрільці незалежно один від одного стріляють по мішені. Ймовірність влучення першого стрільця 0,8, а другого – 0,7. Яка ймовірність того, що в мішень влучить хоча б один стрілець?

  5. Розв'яжіть рівняння:

a) (x+1)! / x! = 6

b) (x-1)! / (x-2)! = 10

c) n! = 120

d) (n+2)! / n! = 72

  1. Доведіть, що C(n, k) = C(n, n-k).


04.04.2025 

Урок № 52. Ймовірність події.

Домашнє завдання: 

1. Повторити основні означення за темою уроку - §14 – стор. 112

2. Виконати вправи  № 530, 533, 540  – стор. 119-120


02.04.2025 

Урок № 51. Ймовірність події.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §14 – стор. 112

2. Виконати вправи  № 517, 518, 525  – стор. 118

28.03.2025 

Урок № 50. Випадкова подія. Відносна частота події.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §14, 15 – стор. 112, 121

2. Виконати вправи  № 517, 518, 560 – стор. 118, 127


26.03.2025 

Урок № 49. Елементи комбінаторики. Розміщення, перестановки, комбінації.

Домашнє завдання: 

1. Повторити основні означення за темою уроку - §10, 11 – стор. 83, 90

2. Виконати вправи  № 383, 389, 427, 429  – стор. 88, 94


21.03.2025 

Урок № 48. Елементи комбінаторики. Розміщення, перестановки, комбінації.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §10, 11 – стор. 83, 90

2. Виконати вправи  № 374, 417, 420, 424 – стор. 87, 94


19.03.2025 

Урок № 47. Множина та її елементи

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення – §9, стор. 79

2. Виконати завдання № 341, 345, 351 – стор. 81-82

14.03.2025 

Урок № 46. Контрольна робота № 2 з теми «Інтеграл та його застосування»

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання контрольної роботи


Контрольна робота № 2 

з теми «Інтеграл та його застосування»


Кожне завдання по 0,5 балів

1. Укажіть загальний вигляд первісної для функції f (x) = sin 4 x.

2. Обчисліть: 03x2dx.

3. Обчисліть площу фігури, обмеженої лініями у = х3, у = 0, х = 2.

4. Укажіть первісну для функції f (x) = 8х3, графік якої проходить через точку А(1; 2).

5. Установіть відповідність між функціями (1 – 4) та їхніми первісними (А – Д). За кожну

відповідність 0,5 бала

   

1

у = 7х

А

х88 + с

2

у = 1х7

Б

-16х6 + с

3

у = 7х

В

3х2 + с

4

у = х7

Г

7 ln х + с



Д

7х22 + с

6. (1 бал) Обчисліть: 142x-12xdx.

7. (1 бал) Обчисліть: 63dxsin2x.

8. (2 бали) Обчисліть: 012-55х+4dx.

9. (2 бали) Знайдіть площу фігури, обмеженої лініями: у = 6 – х2, у = х + 4.

10. (2 бали)  Тіло рухається прямолінійно зі швидкістю v(t) = t + 3 t . Знайдіть шлях, пройдений тілом за проміжок часу від t = 1 с до t = 2 с. 


12.03.2025 

Урок № 45. Розв’язування вправ

Домашнє завдання: 

1. Повторити вивчене – стор. 71

2. Виконати завдання самостійної роботи (варіант 2) – стор. 70

28.02.2025 

Урок № 44. Обчислення площ плоских фігур, інші застосування визначених

інтегралів

Домашнє завдання: 

  1. Продовжіть речення:

  1. Нехай функція f є неперервною на відрізку [a; b] i f(x) ≥ 0 на [a; b]. Криволінійною трапецією називають…

  2. Площу криволінійної трапеції можна обчислити за формулою…

  3. Різницю F(b) - F(a) називають…

  4. Визначений інтеграл функції f на відрізку [a; b] позначають…

  5. Формула Ньютона-Лейбніца має вигляд…

  6. Щоб обчислити визначений інтеграл за формулою Ньютона-Лейбніца, треба…

  7. Формула Ньютона-Лейбніца дозволяє встановити зв’язок між…

  1. Скласти формули для обчислення площ заштрихованих фігур


Z:\11 кл. відкритий урок\13.png

26.02.2025 

Урок № 43. Обчислення площ плоских фігур, інші застосування визначених інтегралів

Домашнє завдання: 

Виконайте у зошиті: тематичні тести – стор. 74-75


21.02.2025 

Урок № 42. Обчислення площ плоских фігур, інші застосування визначених

інтегралів

Домашнє завдання: 

  1. Виконайте у зошиті: № 292, 293, 295 (а, в) – стор. 63-64

19.02.2025 

Урок № 41. Обчислення визначених інтегралів. Основні властивості визначених

інтегралів.

Домашнє завдання: 

  1. Підручник: повторити §8 – стор. 65

  2. В рамках підготовки до НМТ:  пройдіть тестування

  3. https://zno.osvita.ua/mathematics/tag-pervisna_ta_viznachenij_integral/ 

14.02.2025 

Урок № 40. Обчислення визначених інтегралів. Основні властивості визначених

інтегралів.

Домашнє завдання: 

  1. Підручник: опрацювати §8 – стор. 65

  2. Виконайте у зошиті: № 310, 313, 323 – стор. 69-70

12.02.2025 

Урок № 39.  Розв’язування вправ. Самостійна робота.

Домашнє завдання: 

  1. Виконайте завдання самостійної роботи

Самостійна  робота: «Знаходження інтегралів»

Варіант І

  1. Обчисліть  інтеграл

1) -21x4dx       2) -62cos2xdx       

  1. Обчисліть площу фігури, обмеженої графіком функції і прямими:

  1.  

  2.  

  1. Доведіть справедливість рівностей:

07.02.2025 

Урок № 38. Визначений інтеграл, його фізичний і геометричний зміст

Домашнє завдання: 

  1. Підручник: повторити опрацювати §7 – стор. 57

  2. Виконайте у зошиті: № 278, 281 – стор. 62

05.02.2025 

Урок № 37.  Визначений інтеграл, його фізичний і геометричний зміст

Домашнє завдання: 

  1. Підручник: опрацювати §7 – стор. 57

  2. Виконайте у зошиті: № 273, 277 – стор. 61-62

31.01.2025 

Урок № 36. Таблиця первісних. Правила знаходження первісних.

Домашнє завдання: 

  1. Підручник: повторити таблицю первісних – стор. 45

  2. Виконайте у зошиті: № 217, 221, 232 – стор. 49-50

29.01.2025 

Урок № 35.  Таблиця первісних. Правила знаходження первісних.

Домашнє завдання: 

  1. Підручник: повторити таблицю первісних – стор. 45

  2. Виконайте у зошиті: № 210, 212 – стор. 49

24.01.2025 

Урок № 34. Первісна та її властивості. Таблиця первісних.

Правила знаходження первісних.

Домашнє завдання:

  1. Перегляньте відео

  2.  https://www.youtube.com/watch?v=AREQGZuuqCw&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=10

  3. Підручник: вивчити таблицю первісних – стор. 45

  4. Виконайте у зошиті: № 205, 208 – стор. 48

22.01.2025 

Урок № 33.  Первісна та її властивості

Домашнє завдання:

  1. Перегляньте відео

  2.  https://www.youtube.com/watch?v=AREQGZuuqCw&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=10

  3. Підручник: §5 – стор. 45 прочитати, вивчити правила.

  4. Виконайте у зошиті: № 190, 191, 192 – стор. 47

27.12.2024 

Урок № 32. Підсумковий урок за І семестр

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання 

  1. Розв’яжіть рівняння  log2x=3  

  2. Знайдіть значення виразу х2 + 4х +4 , якщо х =√7 – 2

Розв′яжіть нерівність 35-х ≤ 81


25.12.2024 

Урок № 31.  Розв’язування вправ

Домашнє завдання:


  1. Виконайте у зошиті: № 5.26, 5.28, 5.32

20.12.2024 

Урок № 30. Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

Виконайте у зошиті: № 5-9














18.12.2024

Урок № 29.  Контрольна робота № 1 з теми «Показникова та логарифмічна функції»

Домашнє завдання:

1.      Виконайте завдання контрольної роботи

Контрольна робота № 1 з теми «Показникова та логарифмічна функції»

І частина – тестова;

Пройдіть тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-pokaznikova-ta-logarifmichna-funkci-1415687.html



13.12.2024

Урок № 28. Розв’язування нерівностей

Домашнє завдання:

 


1.      Виконайте у зошиті: № 7.14, 7.16, 7.20

11.12.2024

Урок № 27. Розв’язування нерівностей

Домашнє завдання:

1.      Розв’язати нерівності:

1)      (x-2)log0,5x≤0

2)      lg(x-2)+lg(27-x)<2   (у відповідь записати найбільший цілий розв’язок нерівності)

3)      lg2(-x)+lgx2 - 3<0  (у відповідь записати кількість цілих розв’язків нерівності)

4)      logx2•log2 x2•log2 4x>1  (у відповідь записати найменше натуральне число, яке не є розв’язком нерівності)

06.12.2024

Урок № 26. Логарифмічні нерівності

Домашнє завдання:

1.      Виконайте у зошиті: 182, 183 - стор. 35

04.12.2024

Урок № 25.  Логарифмічні нерівності

Домашнє завдання:

1.      Підручник: § 4 – стор. 31 (повторити)

2.      Виконайте у зошиті: 165, 178 - стор. 34-35

29.11.2024

Урок № 24. Логарифмічні нерівності

Домашнє завдання:

1.      Підручник: § 4 – стор. 31 вивчити основні означення та способи розв’язування логарифмічних нерівностей (розгляньте приклади 3), 4) – стор. 32).

2.      Виконайте у зошиті: 163, 164 - стор. 34

27.11.2024

Урок № 23.  Розв’язування рівнянь

Домашнє завдання:

1.      Підручник: § 4 – стор. 30 повторити основні означення та способи розв’язування логарифмічних рівнянь.

2.      Виконайте у зошиті: 156, 161 - стор. 33

22.11.2024

Урок №22. Розв’язування рівнянь

Домашнє завдання:

1.      Підручник: § 4 – стор. 30 повторити основні означення та способи розв’язування логарифмічних рівнянь.

2.      Виконайте у зошиті: 158, 160 - стор. 33

20.11.2024

Урок № 21.  Логарифмічні рівняння

Домашнє завдання:

1.      Підручник: § 4 – стор. 30 повторити основні означення та способи розв’язування логарифмічних рівнянь.

2.      Виконайте у зошиті: 157, 159, 162 -стор. 33

15.11.2024

Урок №20. Логарифмічні рівняння

Домашнє завдання:

1.      Підручник: § 4 – стор. 30 вивчити основні означення та способи розв’язування логарифмічних рівнянь.

2.      Виконайте у зошиті: 147, 153, 155 -стор. 33

13.11.2024

Урок № 19.  Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1.      Виконати завдання:

-          https://learningapps.org/view1955007

-          https://learningapps.org/view25802741?&allowFullscreen=1

-          https://learningapps.org/3984175

01.11.2024

Урок №18. Самостійна робота (тематична) з теми «Логарифмічна функція»

Домашнє завдання:

1.      Виконати завдання самостійної роботи

       


30.10.2024

Урок № 17. Логарифмічна функція, її властивості та графік

Домашнє завдання:

1. Підручник: §3 – стор. 24-25, повторити

2. В рамках підготовки до НМТ пройдіть тестування:

- https://naurok.com.ua/test/logarifmichna-funkciya-grafik-ta-vlastivosti-542409.html

- https://naurok.com.ua/test/logarifmichna-funkciya-vlastivosti-ta-grafik-logarifmichni-

rivnyannya-ta-nerivnosti-pidgotovka-do-zno-368241.html25.10.2024

Урок №16. Логарифмічна функція, її властивості та графік

Домашнє завдання:

1.      Підручник:  – стор. 24-25

2.      Дайте письмові відповіді на запитання № 1-10 – стор. 25

3.      Виконати в зошиті: № 113, 119 стор. 27-28

23.10.2024

Урок №15.  Розв’язування вправ

Домашнє завдання:

1.     В рамках підготовки до НМТ пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-11-701754.html

18.10.2024

Урок №14. Логарифми та їх властивості

Домашнє завдання:

1.      Підручник:  §3 (повторити основні властивості)– стор. 22-25

2.      Виконати в зошиті: № 103, 106, 109, 110 стор. 26-27

16.10.2024

Урок №13.  Логарифми та їх властивості

Домашнє завдання:

1.     Перегляньте відео

1)  https://www.youtube.com/watch?v=d_sgX2WArKE&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=3

2)   https://www.youtube.com/watch?v=waYIBXIF6sI&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=4

2.     Підручник:  §3 – стор. 22-25

3.     Виконати в зошиті: № 97, 98 – стор. 26

11.10

Урок №12. Розв’язування задач. Самостійна робота (тематична) з теми «Показникова функція»

Домашнє завдання:

1. Виконайте завдання самостійної роботи

Самостійна  робота з теми «Показникова функція»




09.10.2024

Урок №11.  Розв’язування задач

Домашнє завдання:

1.      Підручник: повторити основні поняття та правила розв’язування показникових рівнянь і нерівностей §2

2.      В рамках підготовки до НМТ пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-pokaznikovi-rivnyannya-ta-nerivnosti-1203994.html

04.10.2024

Урок №10. Розв’язування задач

Домашнє завдання:

1. Підручник: повторити основні поняття та правила розв’язування показникових нерівностей §2 – стор. 17

3. Виконайте у зошиті № 76, 77 – стор. 21

4. Вивчити таблицю степенів. 

02.10.2024

Урок №9.  Показникові нерівності

Домашнє завдання:

1. Перегляньте відео 1 https://www.youtube.com/watch?v=_r-yj_NCAJM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=6

2)  https://www.youtube.com/watch?v=vS1a9lgOLUk&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=7

2. Підручник: повторити основні поняття та правила розв’язування показникових рівнянь і нерівностей §2

3. Виконайте у зошиті № 73, 77 – стор. 20-21

27.09.2024

Урок №8. Показникові рівняння та нерівності

Домашнє завдання:

1. Перегляньте відео 1)  https://www.youtube.com/watch?v=_r-yj_NCAJM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=6

2)  https://www.youtube.com/watch?v=vS1a9lgOLUk&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=7

2. Підручник: вивчити основні поняття та правила розв’язування показникових нерівностей §2 – стор. 17

3. Виконайте у зошиті № 60, 63, 65 – стор. 20

4. Вивчити таблицю степенів. 

25.09.2024

Урок №7.  Показникові рівняння

Домашнє завдання:

1. Перегляньте відео 1)  https://www.youtube.com/watch?v=_r-yj_NCAJM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=6

2. Підручник: вивчити основні поняття та правила розв’язування показникових рівнянь §2 – стор. 15-17

3. Виконайте у зошиті № 49, 51, 53, 57 – стор. 19-20


20.09.2024

Урок №6. Розв'язування задач

Домашнє завдання:

1. Перегляньте відео 1) https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1

2)  https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2

2. Виконайте у зошиті № 35, 36, 40 – стор. 14-15


18.09.2024

Урок №5.  Розв'язування задач

1. Перегляньте відео 1)  https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1

2)   https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2

2. Підручник: повторити основні поняття §1 – стор. 7-10

3. Виконайте у зошиті № 21, 24, 31, 33 – стор. 13-14


13.09.2023

Урок №4. Степінь з довільним дійсним показником. Показникова функція, її властивості та графіки

Домашнє завдання:

1. Перегляньте відео

1)  https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1

2)  https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2

2. Повторити Підручник: §1 – стор. 7-10

3. Виконайте у зошиті № 11, 12, 14, 16 (1)– стор. 12


11.09.2023

Урок №3.  Степінь з довільним дійсним показником. Показникова функція, її властивості та графіки.

 

Домашнє завдання:

1. Перегляньте відео

1)https://www.youtube.com/watch?v=9asKLjchFCs&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=1

2) https://www.youtube.com/watch?v=Rsr6TWBnzPM&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=2

2. Підручник: §1 – стор. 7-10 (знати відповіді на запитання з рубрики «Перевір себе»)

3. Виконайте у зошиті № 1-3 (а, в), № 9, № 10 – стор. 11-12


06.09.2023

Урок №2. Повторення матеріалу, вивченого в 9, 10 класах.

Домашнє завдання:

1. Виконайте у зошиті :

  • Знайдіть значення виразу arcctg 1.

  • Розташуйте числа 8, 25 і 16    у порядку зростання.

  • У класі 25 учнів, із них контрольну роботу з математики 15 учнів написали на високому та достатньому рівнях. Який відсоток від учнів класу становлять ці учні?

  • Знайдіть область визначення функції у =  1/ √х2 -4  

  • Обчисліть значення виразів:

  • -1/3                                       

  • 8 + √2                               

  • (√7-√2)(√7+√2)          


04.09.2023

Урок №1. Повторення матеріалу, вивченого в 9-10 класах.

1.      Перегляньте відео за посиланням:

-          https://www.youtube.com/watch?v=03Ww_xMQ1DU

-          https://www.youtube.com/watch?v=FK1DNmDIKWw

2.     Виконайте у зошиті :

-         Знайти  значення виразу: √1,8 *√0,2 - √2,25                                                         

-         Оцініть периметр P правильного трикутника зі стороною a см, якщо 1,4 < a <1,6.

-         Скількома способами можна вибрати пару з одного яблука та однієї груші, якщо на столі лежать 3 яблука та 4 груші?

-          Розв’яжіть нерівність:  х² - 2х – 3 ≥ 0                                                         

-         Знайдіть сторони прямокутника, периметр якого дорівнює 26 см, а площа становить 42 см2.

Немає коментарів:

Дописати коментар