09.05.
Творення і правопис дієприслівників. Дієприслівниковий зворот.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8
Тренувальні тести НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-diyeprislivnik_1/
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:UIED+Ukrainian-language.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §72, вивчити правила у конспекті.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9955165
(відкрито до 12.05.)
08.05.
РМ №31. Контрольний твір-роздум на професійну тему в публіцистичному
стилі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SWdwiA-sjCg
Приклад твору: https://dovidka.biz.ua/tvir-yak-znayty-sebe-v-zhytti/
Домашнє завдання
Написати твір-роздум "Як відшукати свій шлях у житті".
07.05.
Творення і правопис дієприкметників. Дієприкметниковий зворот.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=55zR3HpX6bo
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2018/12/Vidokremleni-chleny-rechennya.pdf
Презентація: https://ppt-online.org/1256482
Домашнє завдання
Опрацювати §71, с.254.
Виконати тест: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-diyeprikmetnik_1/
06.05.
Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення. Стан дієслова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3E2X9dC4S3s
Конспект: https://webpen.com.ua/pages/Morphology.html
Презентація: https://drive.google.com/file/d/1z2h8M2v-Vk22WDT7LzVadd8pncnqXaTK/view
Тести НМТ «Дієслово»: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-diyeslovo_1/
Домашнє завдання
Опрацювати §70, вивчити конспект та с. 253.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5582848
(відкрито до 10.05.)
25.04.
Види, часи, способи дієслів. Перехідні і неперехідні дієслова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0
Тренувальні тести НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-diyeslovo_1/
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1LJ5QaKqVVDf6YUefc7R1nG0VngidFbF_/edit?slide=id.p1#slide=id.p1
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §69, вивчити правила у конспекті.
Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8048017
(відкрито до 28.04.)
24.04.
Підготовка до НМТ: тренувальні тести.
Як підготуватися до НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=zJNCtJIyLWg
Пам’ятка для підготовки до НМТ: https://www.canva.com/design/DAGhQ
Домашнє завдання
Повторити вивчені правила. Виконати пробне тестування НМТ: https://zno.osvita.ua/multitest/tag-ukrayinska_mova_2/
23.04.
Правопис займенників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ukUkMtQrBPk
https://www.youtube.com/watch?v=3l_tKUEmkmA
Конспект: https://drive.google.com/file/d/1R_5BixC0dYF2fDKwdt0O
Домашнє завдання
Опрацювати §68, с. 258-259. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8288579 (відкрито до 27.04.)
22.04.
Відмінювання займенників. Явище прономіналізації.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3l_tKUEmkmA
Презентація: https://ppt-online.org/1415760
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/03/Zajmenny-k-diyeslovo-PRAVY-LA-.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та §68, с. 248.
Виконати тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-zajmennik_1/
18.04.
Паралельне використання відмінкових форм числа.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=crAYbW1AYDA
Тренувальні тести НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=f4m7OlCPTnA
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §67, вивчити правила.
Виконати впр. 708-709, с. 246.
17.04.
Розряди числівників за значенням, їх характеристика.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k
https://www.youtube.com/watch?v=31eIQxLXKjQ
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/02/CHy-slivny-k-PRAVY-LA.pdf
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-chislivnik_1/
Домашнє завдання
Опрацювати §66, повторити правила с. 245. Виконати ІЗ:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/173358
16.04.
Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=CxEkCAqy8rU
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/02/Pry-kmetny-k.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/11/Pravopy-s-sufiksiv.pdf
Тест НМТ «Прикметник»: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-prikmetnik_1/
Домашнє завдання
Опрацювати §64-65. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7691806 (відкрито до 20.04.)
15.04.
Відмінювання іменників (тренувальні тести).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ejAnNOatgX8
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/02/Vidminyuvannya-imenny-kiv.pdf
Тренувальні тести НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-imennik_vidminyuvannya_imennikiv/
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та вивчити правила.
Виконати ІЗ: https://learningapps.org/17870574
https://wordwall.net/uk/resource/51949880/українська-мова/відмінювання-іменників
11.04.
Рід і число іменників, їх стилістичні властивості.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88
https://www.youtube.com/watch?v=6sY0fxDEdiE
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/02/pdf
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §62, вивчити правила с. 236-237.
Виконати тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-imennik_rid_i_chislo_imennikiv/
10.04.
Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mpIAHRUl0Tw
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-skladni-skladnoskorocheni-slova-sposobi-tvorennya-ta-h-napisannya-396043.html
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-skladni_slova_1/
Домашнє завдання
Опрацювати §61, повторити правила.
Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/77243
09.04.
Основні способи творення дієслів, прислівників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=6PIdkJVjdUc
Презентація: https://naurok.com.ua/osnovni-sposobi-tvorennya-diesliv-prislivniki
Домашнє завдання
Опрацювати §61, с. 245. Виконати ІЗ:
https://learningapps.org/15759811
08.04.
Творення прикметникових форм від різних географічних назв.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=umpNDQQ99nI
Конспект: https://slovnyk.ua/pravopys.php?prav_par=153
Тренувальні ІЗ: https://wordwall.net/uk/resource/55145913/суфікси-ськ-зьк-цьк-
Онлайн-консультація до ЗНО-2020 з української мови та літератури від Олександра
Авраменка: https://www.youtube.com/watch?v=BdMQWf8xtSk
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та вивчити правила.
Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6834526
(відкрито до 12.04.)
04.04.
Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту.
Творення присвійних прикметників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3r3XVow3qnU
https://www.youtube.com/watch?v=1LCCVNxaUGk
Конспекти: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §60, вивчити правила у конспекті.
Виконати впр. 644 та 646, с. 234.
03.04.
РМ №30. Основні жанри публіцистичного стилю: нарис, замітка, репортаж,
інтерв’ю, стаття, кореспонденція, рецензія. Створення реклами або презентації
дотримуючись мовних норм.
Домашнє завдання
Опрацювати теми 29-31, с. 186-194. Виконати завдання на вибір:
Нарис
Завдання: Напишіть нарис про людину, яка надихає вас. Це може бути відомий діяч,
учитель, спортсмен або хтось із вашого оточення. Розкажіть про його/її життєвий
шлях, характер, досягнення.
Замітка
Завдання: Напишіть коротку замітку (до 150 слів) про важливу подію у вашій школі
або місті. Дотримуйтесь чіткої структури: що? де? коли? хто брав участь?
Репортаж
Завдання: Підготуйте репортаж про цікаву подію, яку ви відвідали (концерт,
спортивне змагання, благодійний ярмарок тощо). Використовуйте яскраві деталі,
цитати учасників та власні враження.
Інтерв’ю
Завдання: Візьміть інтерв’ю у вчителя або однокласника на тему: "Як змінилося
наше життя в останні роки?" Задайте 5-7 запитань, оформіть текст у відповідному
стилі.
Створення реклами
Завдання: Розробіть рекламний текст та візуальний макет (або презентацію) для
нового екологічного продукту (наприклад, багаторазові еко-торбинки чи біорозкладні
стаканчики).
02.04.
РМ №29. Публіцистичний стиль, сфера його використання, призначення,
основні ознаки. Лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості
публіцистичного стилю.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=jGwhxIn1sp4
Презентація: https://naurok.com.ua/publicistichniy-stil-sfera-yogo-vik84.html
Домашнє завдання
Опрацювати тему 28, с. 184-185.
Виконати вправу 480, с. 185.
01.04.
Підготовка до НМТ: тренувальні тести.
5 порад для успішного НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=9y8MiNPmpNI
Домашнє завдання
Виконати пробне тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2266245 (відкрито до 05.04.)
28.03.
КР №6. Фонетика, орфоепія, орфографія, лексикологія і фразеологія
української мови.
Конспекти:
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/09/Fonety-ka-SHPARGALKA.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/10/myaky-j-znak.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/10/sproshhennya.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/10/Podvoyennya-pry-golosny-h.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/11/Pravopy-s-sliv-inshomovnogo-pohodzhennya.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/12/Pravopy-s-skladny-h-sliv.pdf
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал та виконати тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1244093 (відкрито до 04.04.)
27.03.
Фразеологія художнього мовлення, наукова, публіцистична, офіційно-ділова.
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1EznkgDDHd9E
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/01/Frazeologizm-Pravy-lo.pdf
ФРАЗЕОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ ДО НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=xjGBkyWirHo
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-frazeologiya/
Домашнє завдання
Опрацювати §59, с. 225. Виконати тест: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/687611
Підготуватися до контрольної роботи з теми «Фонетика, орфоепія, орфографія,
лексикологія і фразеологія української мови».
26.03.
Терміни і професіоналізми. Філологічні, лінгвістичні, літературознавчі
терміни.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Li__4QIa21Y
Презентація: https://prezentaciya-do-uroku-leksikologiya-profesiyna-leksika-termini-203804.html
Домашнє завдання
Повторити правила § 58, с. 221-222.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4126369
(відкрито до 30.03.)
25.03.
РМ № 28. Контрольний стислий переказ тексту художнього стилю із творчим
завданням.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_J9pW6DzCKQ
Домашнє завдання
Прослухати текст у відеоуроці. Записати короткий переказ, доповнивши його своїми
роздумами над питаннями: «Чи готові ви до життєвого вибору? Що ви при цьому
вважаєте головним?».
21.03.
РМ № 27. Монолог у художньому творі: звернений монолог, внутрішній
монолог.
Монолог Мавки з твору "Лісова пісня" Леся Українка:
https://www.youtube.com/watch?v=ZjnRq_adi28
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал теми 26, с. 168. Виконайте завдання на вибір:
Доберіть із текстів художньої літератури приклади внутрішнього монологу.
Поміркуйте, для чого автор вдається до цього прийому.
Складіть власний монолог внутрішній чи звернений (11 – 12 б.).
20.03.
Уживання слів у переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів у
текстах різних стилів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=DpOxYbJ8bMo
Презентація: https://uzhivannya-sliv-u-perenosnomu-znachenni-sinonimiv-antonimiv-omonimiv-u-tekstah-riznih-stiliv-457911.html
Домашнє завдання
Опрацювати §57, с. 218. Виконати тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7295620 (відкрито до 25.03.)
19.03.
Редагування тексту з орфографічними помилками.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=vpSKzbVwRyQ
Практикум (усно): https://learningapps.org/39225702
Домашнє завдання
Повторити вивчені правила з теми «Орфографія».
Відредагувати текст:
Ольга Кобиляньська,
“Миланхолійний вальс”
Неможу слухати миланхолійної музики. А вже най менше такої, що преваблює зразу
душу ясними, до танцю визиваючими грациозними звуками, а від так, зрікаючися їх
незамітно, льється лиш одною широкою струєю смутку! Я роспадаюся тоді в чуття і
неможу опертися настроєві сумному, мов креповий флер, якого позбутися мені
нетак лехко. За те, як пронесется музика блиску, я подвійно живу. Обнімала би тоді
цілий сьвіт, заявляючі далеко-широко, що музика грає! І класичну музику люблю.
Навчила мене її розуміти і відгадувати по “мотвах”, одна з моїх товарищок, якої
душа не мов складалася з тонів і була сама олицетворина музика. Вона вічно шукала
гармоніі. В людях, в їх відчувані, в їх відносинах до себе і до природи…
18.03.
Написання слів разом, окремо, через дефіс, правила переносу та скорочення
слів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=8OR5c4HBg0s
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/12.pdf
Тренажер правопису: https://wordwall.net/uk/resource/18058411/фрагмент-тренажер-із-орфографії-за-новим-правописом
Домашнє завдання
Опрацювати §55, вивчити правила у конспекті.
Виконати тест НМТ: https://wordwall.net/uk/resource/83465010
14.03.
РМ № 26. Джерела багатства й виразності українського мовлення. Синонімія
як засіб художньої виразності. Особливості синтаксису художнього тексту.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=FIUI_b-_eiI
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/01/Omonimy-sy-nonimy-antonimy-paronimy-.pdf
Пароніми та їх значення: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/01/Najuzhy-vanishi-paronimy-.pdf
Лексична помилка: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-leksichna_pomilka/
Синоніми: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-sinonimi/
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал теми 25 та 27, с. 166, 170.
Виконати впр. 424 та 425.
13.03.
Контрольне есе.
Презентація:
https://naurok.com.ua/11-klas-rm-22-kontrolne-ese-313770.html
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та написати есе на обрану тему:
Я горда тим, що українка.
Я гордий тим, що українець.
Моя заповітна мрія.
12.03.
Підготовка до НМТ: тренувальні тести.
Мовні лайфхаки для тестів НМТ:
https://www.youtube.com/watch?v=QDGuHP6KEDs
Пробні тестування НМТ:
https://www.mathcorporation.com/quizzes/ukrainian-language-nmt?year=all
Домашнє завдання
Повторити теорію та виконати тест НМТ:
https://zno.osvita.ua/multitest/tag-ukrayinska_mova_23_2/
11.03.
Написання слів іншомовного походження, написання прізвищ та
географічних назв.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=iZXrereKXYE
Конспект: http://nkkep.com/Pravopy-s-sliv-inshomovnogo-pohodzhennya.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати §54, вивчити конспект. Виконати тест НМТ:
https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-pravopis_sliv_inshomovnogo_pohodzhennya/
28.02.
Складні випадки вживання апострофа.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MBzhlH3GJ3c
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/10/Apostrof.pdf
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал §53.
Виконати тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-apostrof_1/
27.02.
Складні випадки вживання знака м’якшення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=4tufv_t7xaw
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/10/myaky-j-znak.pdf
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-myakij_znak/
Домашнє завдання
Опрацювати §53, повторити правила у конспекті.
Виконати тест: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-myakij_znak/
26.02.
Складні випадки наголошення слів. Мовні недоліки у вимові й наголосі
та шляхи їх усунення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=bRt0PfOL6cg
НМТ 2025: як вивчити наголоси за 1 ДЕНЬ!:
https://www.youtube.com/watch?v=xwrc4I2SA3U&t=320s
Перелік слів для вивчення:
https://osvita.ua/test/training/materialy-instrumenty/65116/
Тренувальний тест:
https://wordwall.net/uk/resource/63039305/українська-мова/наголоси-нмт
Домашнє завдання
Повторити теорію у § 52 та опрацювати конспект.
Виконати тест НМТ: https://wordwall.net/uk/resource/26184663/українська-мова/наголос
25.02.
РМ № 25. Художній стиль: призначення, сфера використання поширення,
основні ознаки. Естетична функція мови у художньому творі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=aSN45F-o6nk
Конспект:
https://drive.google.com/file/d/13I94vxZFKMg-etJr0p-0zS2CzlZqIlGC/view?usp=sharing
Готуємося до НМТ (лексичні помилки):
https://learningapps.org/32300209
Домашнє завдання
Опрацювати тему 23-24, с. 162-164. Виконати впр. 414 (А чи Б).
21.02.
Підготовка до НМТ: тренувальні тести.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MAc00LVjDRI
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал §49-51.
Виконати тест НМТ:
https://zno.osvita.ua/multitest/tag-ukrayinska_mova_3
20.02.
Основні чергування звуків.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=cJHeq0jn9VQ
Конспект: http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/11/cherguvannya.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/11/S-K.pdf
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-osnovni_vipadki_cherguvannya_uv_ij_1/
Домашнє завдання
Опрацювати §51, повторити правила у конспекті.
Виконати тест:
https://wordwall.net/uk/resource/25433530/чергування-приголосних
19.02.
Подовження, спрощення у групах приголосних.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=QF_qqFnjTFM
Презентація:https://docs.google.com/presentation/d/16AEZEuFG7EhY5xODusiKnwyx1xmSU6hB/edit#slide=id.p1
Конспект: https://dpzl.dp.ua/files/---.-----.pdf
Готуємося до НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-podvoyennya_liter_1/
Домашнє завдання
Повторити теорію у §50 та опрацювати конспект.
Виконати тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-sproshennya_v_grupah_prigolosnih/
18.02.
Фонетика, орфоепія, орфографія української мови
Асимілятивні, дисимілятивні процеси.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=L0vjRHEwiWw
https://www.youtube.com/watch?v=iinAOQbRE3Y
Опрацюйте презентацію:
https://docs.google.com/presentation/d/13VnKP6kWhkIc6upMHDnV1K9-AiZLsbbn/edit#slide=id.p1
Готуємося до НМТ:
https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-spivvidnoshennya_zvukiv_i_bukv/
Інтерактивні вправи:
https://wordwall.net/uk/resource/36572191/фонетика-асиміляція
https://wordwall.net/resource/67483539/українська-мова/асиміляція-уподібнення
Домашнє завдання
Опрацювати §49, повторити правила у презентації.
Виконати впр. 519, 520, 522, с. 205-206.
14.02.
КР № 5. Поглиблення і систематизація найважливіших
відомостей із синтаксису, пунктуації і стилістики (ІІ частина).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=llsmmeTM8L8
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал §39-47.
Виконати контрольне тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2773774 (відкрито до 20.02)
13.02.
Підготовка до НМТ: тренувальні тести.
Відеоурок (розбір НМТ): https://www.youtube.com/watch?v=MDWk28PY1lw
Тести НМТ: https://zno.osvita.ua/multitest/tema.html
Домашнє завдання
Повторити §44-48, повторити правила у конспекті.
Виконати пробний тест НМТ:
https://zno.osvita.ua/multitest/tag-ukrayinska_mova_7/
12.02.
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами
і реченнями.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=fH_TC7n29h0
https://www.youtube.com/watch?v=cGmgyLzvGmQ
Конспект: https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:U.pdf
Готуємося до НМТ: https://wordwall.net/uk/resource/23234798
Домашнє завдання
Повторити теорію у §48 та опрацювати конспект. Виконати впр. 478, с. 183.
Виконати ІЗ: https://wordwall.net/uk/resource/53840168/вставні-слова
11.02.
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених
відокремленими означеннями, прикладками, обставинами.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=gmol6KHt1j0
https://www.youtube.com/watch?v=ZKLFO_iT5-o
https://www.youtube.com/watch?v=A3ZNkU77nWA
Конспект: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova
Готуємося до НМТ:
https://wordwall.net/uk/resource/5855806/відокремлені-члени-речення
Домашнє завдання
Опрацювати §47, повторити правила у конспекті та с. 180.
Виконати тести НМТ:
https://wordwall.net/resource/71541553/відокремлені-додаткиозначенняобставиниприкладки
Свої результати надсилайте на пошту.
07.02.
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями,
однорідними членами речення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=qFV9ZbiZO_s
Конспект: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/11-klas
Домашнє завдання
Опрацювати §46, теоретичний матеріал с.177-179.
Виконати впр. 455, 459, 460, с. 179.
06.02.
Складні випадки використання розділових знаків. Тире між підметом і
присудком у простому реченні.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=soihiF_zq3o&t=1s
Конспект: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/11-klas
Домашнє завдання
Опрацювати §42, повторити правила у конспекті.
Виконати вправи «Готуємося до НМТ»:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1613539
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7511980
05.02.
Пунктуаційна помилка. Практично.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=fBfKSV-d6Fs
Конспект: https://docs.google.com/presentation/d/14XB6g76ablKV3Ydy
Готуємося до НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-skladne_rechennya
Домашнє завдання
Повторити теорію у §44 та опрацювати конспект.
Виконати завдання НМТ: записати 5 речень із пунктуаційними помилками (слайд 15-20).
Обов’язково пояснити та виправити пунктуаційні помилки.
04.02.
Пунктуаційні норми. Основні пунктограми у простому й складному реченні,
при прямій мові цитуванні, у зв’язному тексті.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=s44oECgsxi4
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-punktogrami
Готуємося до НМТ: https://learningapps.org/3775700 https://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn
Домашнє завдання
Опрацювати §44, повторити правила у конспекті.
Виконати тести НМТ: https://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn
Свої результати надсилайте на пошту.
31.01.
Зображувально-виражальні
засоби синтаксису: синтаксичний паралелізм; риторичне питання, звертання;
повторювані сполучники.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=lZ-eXbOKHCo
https://www.youtube.com/watch?v=WRdl08mK5gs
Конспект: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/11-klas
Домашнє завдання
Опрацювати §43, теоретичний матеріал с.
160. Виконати вправу 406, с. 161.
30.01.
Дискурс
як комунікативний процес і як текст. Професійний дискурс.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=BcYRp9IXbrI
Стаття
про дискурс: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/552224
Цікаві
пароніми: https://www.youtube.com/shorts/9onsrPDSObk
Домашнє завдання
Опрацювати
статтю та §42, с. 158-159. Виконати впр. 400, с. 159.
Виконати
вправу «Готуємося до НМТ».
-
Поставте в словах
літери е, и чи і.
Запишіть їх.
Пр…їхати, пр…рва, пр…подобний, пр…зидія,
пр…дтеча, пр…освященний, пр…бити, пр…хилити, пр…звище, пр…чепити, пр…рва,
пр…бережний, пр…міський, пр…чудовий, пр…стол, пр…звисько, пр…кордонний,
пр…тулок, пр…завзятий, пр…погано, пр…ярок, пр…амбула, пр…стиж, пр…злий,
пр…паркуватися, пр…солодкий, пр…в’язь, мар…во, печ…во, плет…во, пр…паскудний,
пр…гір’я, пр…товкти, пр…скочити, пр…браний, пр…ярок, пр…чіпок, пр…скіпливий,
пр…хід.
29.01.
Стилістичні
функції абзацу. Сурядні і підрядні сполучники як засоби зв’язку в тексті.
Гіпертекст
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=fRoXGjEph0U&t=219s
Конспект:
http://nkkep.com/wp-content/uploadsya.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/04.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати
§41, повторити правила с. 154-155.
Виконати
тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9143472
28.01.
Синтаксис і стилістика тексту. Зміст і будова тексту.
Складне синтаксичне ціле як семантико-синтаксична одиниця тексту.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=q3fXxtbQR7E
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya.html
Готуємося до НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=db1xgBP0PRg
Домашнє завдання
Опрацювати §41, вивчити правила с. 156-157.
Виконати тести НМТ:
https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-zasobi_mizhfrazovoyi_yednosti/
Свої результати надсилайте на пошту.
24.01.
РМ №24. Ділові папери. Офіційний лист, діловий лист.
Оголошення, розписка, індивідуальний звіт.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=tnGCMLr7FBA
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1Y258qXos8GdNXwds
Домашнє завдання
Опрацювати теми, 15,16, 18, 19, с. 125-132.
Виконати впр. 338, 334, 322.
23.01.
Інтонування речень з прямою мовою, діалогом. Цитування.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zVWknHPs4pQ
Конспект: https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/direct_speech.html
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та §40, с. 154.
Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/b99f12bf (відкрито до 27.01.)
22.01.
Синоніміка і стилістичні способи передачі прямої мови в тексті.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SjT-ulRdTOU
https://www.youtube.com/watch?v=AQyKTCHr97o
Конспект: https://uahistory.co/pidruchniki/handbook-ukrainian-language-literature.php
Домашнє завдання
Опрацювати §40, повторити правила с. 153-154. Виконати ІЗ:
https://wordwall.net/uk/resource/31881623/розділові-знаки-пряма-мова
https://wordwall.net/uk/resource/60690138/українська-мова/пряма-мова
Результати надсилайте на пошту.
21.01.
Пряма і непряма мова. Невласне пряма мова. Здогадана пряма мова, напівпряма мова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=AQyKTCHr97o
Презентація: https://pryama-mova-zdogadana-pryama-mova-napivpryama-mova-321886.html
Пряма мова на НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=zVWknHPs4pQ
Домашнє завдання
Опрацювати §39, повторити правила с. 151-152.
Виконати тести НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-chuzhe_movlennya_1/
Свої результати надсилайте на пошту.
27.12.
Проведення підсумкової конференції за І семестр.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=UTOfpjVHkIw
Тестування (усно!): https://naurok.com.ua/pidsumkova-kontrolna-robota-z-ukra-nsko-movi-za-i-semestr-dlya-uchniv-11-klasu-i-variant-265978.html
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал з теми «Орфографія. Морфологія.».
26.12.
Підготовка до НМТ: розв’язання тестів.
Розбір тестів НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=6n2FTnkJqlQ
Фонетика. Орфоепія. Графіка: https://www.youtube.com/watch?v=4_QV_5FERic&list=PLr0ZdixQ8FIb-ZPKAkDWsyj2Hjd1Qs0YN
Шпора з української мови: https://drive.google.com/file/d/16QnoEt-9OZYNh_DhaMlWyogHiZWZpQci/view
Тестування: https://zno.osvita.ua/multitest/tema.html
Домашнє завдання
Опрацювати конспекти. Виконувати тестування НМТ.
25.12.
Підготовка до НМТ: розв’язання тестів.
Основні зміни нового українського правопису на НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=Fr6eOTwrXNU
Домашнє завдання
Виконати тест НМТ №2: https://zno.osvita.ua/multitest/tag-ukrayinska_mova_2024_2v/
24.12.
Редагування тексту з орфографічними помилками. Узагальнення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=crkZ4J6p8nk
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та виконати тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-pravopis_liter_sho_poznachayut_nenagolosheni_golosni_e_i_o/
Свої результати надсилайте на пошту.
20.12.
РМ № 23. Мовленнєве спілкування в різних навчальних ситуаціях офіційно-ділового характеру. Етика професійного спілкування.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=H-87WzwYh3U
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-etika-dilovogo-spilkuvannya-234409.html
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал теми 22, с. 139-140. Виконати впр. 363, с. 141.
19.12.
КР №4. Поглиблення і систематизація
найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації і стилістики (І частина).
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4465450 (відкрито до 23.12.)
Домашнє завдання
Виконати контрольну роботу. Повторити
вивчений матеріал. Будьте уважними! Гарних результатів!
18.12.
РМ
№22. Ділові папери. Автобіографія, резюме, характеристика, мотиваційний лист.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=14_bkFJ6bO4
Конспект:
https://Dilovi_papery_Reziume_Zaiava.pdf
Приклади
мотиваційного листа: https://www.education.ua/news/2023/06/23/khochu-u-vas-navchatysia-abo-iak-napysaty-idealnyy-motyvatsiynyy-lyst/
Опрацювати
конспект. Написати мотиваційний лист за зразком.
17.12.
Період
(складне речення ускладненої будови).
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=exuijEcQWrU&t=118s
Презентація:
https://naurok.com.ua/period-yak-osobliva-sintaksichna-odinicya-234593.html
Опрацювати
§38, вивчити с. 149-150. Виконати тест: https://skladne-rechennya/testi-do-rozdly-skladne-rechennya?entertest=0
Результати
надсилайте на пошту.
13.12.
Складнопідрядні
речення з підрядними порівняльними і порівняльні звороти.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VDJe-KBaVu0
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §37, вивчити с. 148.
Виконати ІЗ:
1. https://learningapps.org/26322125
2. https://learningapps.org/6554251
Результати надсилайте
на пошту.
12.12.
Контрольний
диктант за І семестр.
У контрольному зошиті запишіть:
Дванадцяте грудня
Диктант
На наступному рядку з абзацу
розпочнете записувати текст диктанту.
Прослухайте уважно аудіодиктант
та запишіть текст розбірливо, старанно.
Аудіодиктант: https://www.youtube.com/watch?v=meyoUiyM68w
Домашнє завдання
Написати діагностичний диктант. Будьте
уважними! Гарних
результатів!
11.12.
Складнопідрядні
означальні речення і дієприкметникові звороти; складнопідрядні обставинні
речення і дієприслівникові звороти.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=E9TVW6j16AQ
Конспект:
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/04/Skladnopidryade-rechennya.pdf
Опрацювати
конспект та §36, вивчити с. 146. Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/85f24545
(відкрито до 16.12.)
10.12.
Особливості
структури та семантики сполучникових (складносурядних та складнопідрядних) і
безсполучникових, багатокомпонентних речень.
Конспект:
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/04/Skladnosuryadne-rechennya.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/04/Skladnopidryade-rechennya.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/05/BSR.pdf
Опрацювати
§35, вивчити с. 142-145. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6609996
(відкрито до 15.12.)
06.12.
Складні
і багатокомпонентні речення. Стилістичні особливості складних речень.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=U0PyF6Sx01Y
Конспект: https://naurok.com.ua/prezentaciya-skladne-rechennya-13490.html
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §35, вивчити с.
141-145. Виконати тестування НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-skladne_rechennya_skladne_rechennya_z_riznimi_yazku/
Результати надсилайте
на пошту.
Порівняльний
зворот, його функції в реченні.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=VLVEWYMR04k
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-drugoryadni_chleni_rechennya_1/
Домашнє завдання
Опрацювати
§34, вивчити с. 118-119. Виконати впр. 303, с. 120.
04.12.
РМ
№ 20. Офіційно-діловий стиль: основні ознаки, підстилі, жанри, сфера
використання, призначення. Лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості,
структура офіційно-ділових текстів різних жанрів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=dbeQDbZKFLo
Опрацювати
конспект. Добрати приклади
текстів, різних за стилістичною належністю, але тотожних за змістом (мінімум 3
тексти).
03.12.
Узгоджені
та неузгоджені означення. Написання прикладки.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Seqb0odkpsk&t=291s
https://www.youtube.com/watch?v=5Pe3xWwJImE
Опрацювати
§33, вивчити с. 116-117. Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8919160 (відкрито до 07.12.)
29.11.
Складні
випадки кваліфікації другорядних членів речення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=1-1mGdIZKrA
Тест НМТ: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-drugoryadni_chleni_rechennya_1/
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §32,
виконати впр. 294, с. 116.
28.11.
РМ
№ 21. Контрольне есе. Стаття до журналу у публіцистичному стилі.
Презентація: https://naurok.com.ua/11-klas-rm-22-kontrolne-ese-313770.html
Приклади
есе: https://zno.if.ua/?p=985
Домашнє завдання
Написати
контрольне есе на тему «Чому потрібно пишатися своїм народом?».
27.11.
Складні
випадки координації підмета і присудка.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=S6Nb-x4HBgk
Опрацювати
§31, повторити правила с. 111-112. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9520769
(відкрито до 01.12)
26.11.
Порядок
слів у реченні як стильова ознака мовлення.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=E382fTSYCqg
Опрацювати
§30, вивчити с.109-110. Виконати впр. 277, с. 111.
22.11.
Граматична основа речення. Види
простих речень.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=bmYebAuw8c4
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pidgotovka-do-nmt-odnoskladni-rechennya-trenuvalni-vpravi-400482.html
https://vseosvita.ua/library/chleny-rechennia-pidhotovka-do-nmt-775289.html
Підготовка
до НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=WKkYhPbIcZs
Інтерактивне
завдання: https://learningapps.org/5987070
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §29, виконати
тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2216251
(відкрито до 27.11.)
21.11.
Стилістичні
функції модальних різновидів речень. Риторичне запитання, його стилістичні
функції.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=B3DItrnWJyc
Презентація: https://syntaksys-slovospoluchennia-rechennia-711560.html
Домашнє завдання
Опрацювати
§27-28, правила
с.103-106 . Виконати тестування: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-klasifikaciya_rechen_1/
Надіслати
результат на пошту.
Речення
як основна синтаксична і комунікативна одиниця.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=x2mBlVLQ_7E
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rechennya-yak-osnovna-sintaksichna-y-komunikativna-odinicya-11-klas-263214.html
Опрацювати
§26, повторити правила. Виконати тест: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-klasifikaciya_rechen_1/
Надсилайте
скриншоти своїх робіт.
19.11.
Типи
підрядного зв’язку у словосполученні. Використання синонімічних дієслівних
словосполучень у різних стилях.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=LMDBB12pB4w
Презентація:
https://ppt-online.org/1272179
Опрацювати
§ 24, вивчити с.92. Виконати впр. 232, с. 93.
15.11.
Типи словосполучень за морфологічним вираженням головного
слова.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=v3orjRsUVfk
Конспект:
https://zno.if.ua/?p=4100
https://zno.if.ua/?p=4095
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §22-23, виконати
тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1631890 (відкрито до 20.11.)
14.11.
Загальна
характеристика синтаксичних одиниць. Словосполучення як одиниця синтаксису.
Завдання НМТ: https://www.youtube.com/watch?v=OuLNuNuot1U
Домашнє завдання
Опрацювати
§21, правила с.85.
Виконати тестування: https://zno.osvita.ua/ukrmova/tag-slovospoluchennya_1/
Надіслати
результат на пошту.
13.11.
Контрольна
робота №3. З історії риторики й ораторського мистецтва. Основи ораторського
мистецтва.
Одинадцятикласники,
сьогодні ми перевіримо ваші отриманні знання з вивченої теми. Повторіть
вивчений матеріал та виконайте контрольну роботу:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1302222
(відкрито до 18.11.)
Повторити вивчений матеріал,
виконати к.р.
Гарних
результатів 😊
12.11.
Види
ораторського мистецтва за метою висловлювання: інформувальні, переконувальні,
розважальні та інші виступи. Промова, її види.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Ujd-qhCXax8
Опрацювати
§ 20, вивчити с.61. Виконати впр. 139, с. 62 . Повторити § 13-20, підготуватися
до к.р..
01.11.
РМ
№ 19. Діалог – обмін думками, враженнями (офіційна і неофіційна розмова).
Складання діалогів на теми, що стосуються підготовки до майбутніх іспитів.
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал у презентації.
Написати діалог на обрану тему:
ü Навчання
— шлях у щасливе майбутнє чи марнування часу?
ü У
чому призначення людини?
ü Що
це значить — знайти своє покликання?
ü Комп’ютерні
ігри для підлітків: самовдосконалення чи саморуйнування?
ü До
кого приходить успіх у житті?
31.10.
РМ
№ 18. Читання мовчки текстів діалогічного і монологічного характеру, в т.ч.
електронного, різних стилів, типів і жанрів мовлення. Види читання.
Презентація: http://www.isaieva.kiev.ua/downl-f/prez-2-8-trening.pdf
Домашнє завдання
Опрацювати
конспект. Прочитати текст та виконати до
нього тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3628892
(відкрито до 04.11)
30.10.
РМ
№ 17. Культура ведення дискусій, полеміки, дебатів професійного характеру.
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-diskusiyne-movlennya-debati-yak-forma-diskusiy-205386.html
Опрацювати
тему 10, с. 83-84. Виконати тестування:
https://wordwall.net/uk/resource/23882425/пряма-мова-непряма-мова-діалог-цитата
29.10.
РМ
№ 16. Техніка мовлення. Тональність виступу.
Презентація:
https://ppt-online.org/82332
Опрацювати
презентацію. Виконати завдання на вибір.
Наведіть
приклади і дайте практичні поради щодо наступних питань:
1.Гігієна
голосу педагога.
2.Голосові
зажими: причини виникнення і шляхи подолання.
3.Взаємозв’язок
і корекція гучності мовлення та емоційного стану педагога.
4.Вдосконалення
техніки мовлення як один із засобів подолання ораторського страху.
25.10.
РМ № 15. Спілкування з аудиторією як творчий процес. Прийоми встановлення і збереження контакту з аудиторією.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_uwh64UG1YU
Презентація: https://spilkuvannya-z-auditorieyu-yak-tvorchiy-proces-priyomi-vstanovlennya-vedennya-diskusiy-426122.html
Домашнє завдання
Опрацювати тему 8, с. 78-79. Виконати впр. 194, с. 80.
Нарис
Замітка
Репортаж
Інтерв’ю
Створення реклами
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/09/Fonety-ka-SHPARGALKA.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/10/myaky-j-znak.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/10/sproshhennya.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/10/Podvoyennya-pry-golosny-h.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/11/Pravopy-s-sliv-inshomovnogo-pohodzhennya.pdf
http://nkkep.com/wp-content/uploads/2019/12/Pravopy-s-skladny-h-sliv.pdf
Доберіть із текстів художньої літератури приклади внутрішнього монологу.
Поміркуйте, для чого автор вдається до цього прийому.
Складіть власний монолог внутрішній чи звернений (11 – 12 б.).
Я горда тим, що українка.
Я гордий тим, що українець.
Моя заповітна мрія.
24.10.
РМ
№14. Вимоги до культури мовлення. Виголошення промови. Роль початкової фрази
перед виступом.
Відеозапис промови О. Довженка: https://www.youtube.com/watch?v=pIzd80OMs5Q
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-golovna-peredumova-uspihu-publichnogo-vistupu-61082.html
Домашнє завдання
Опрацювати
тему 6-7, с. 74-77. Дібрати аргументи
«за» і «проти» до висловлювання «Чи може дівчина запрошувати на
побачення хлопця?»
За бажанням: Перегляньте відео промови О. Довженка.
Промова Олександра Довженка була
виголошена в Москві в 1943 році, коли Радянський Союз переживав страшні роки
війни з фашистською Німеччиною. І звучала вона - в Москві - українською мовою. Дайте свою
оцінку виступу.
23.10.
Театральна
(сценічна) риторика. Педагогічна риторика.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=-Yl_dYX5mOw
Опрацювати
§19, вивчити матеріал с. 58-60. Напишіть рекламу будь-якого предмету, або себе
(орієнтовну схему знайдете у презентації).
22.10.
РМ
№13. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=l3P_VjpJP28
Презентація:
https://naurok.com.ua/tvir-rozdum-11-klas-284716.html
Написати
твір-роздум на обрану тему. Обсяг: 3-4 сторінки.
Перелік
рекомендованих тем:
ü Ми
– це не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних.
ü Є
цінності, які за все дорожчі…
ü Потрібно
цінувати те, що маєш, а не те, про що мрієш.
18.10.
Соціально-побутове
красномовство, його види (ювілейна промова, привітання, тост тощо).
Наука
про красномовство від ведучої весіль: https://www.youtube.com/watch?v=PK7ggUV419w
Презентація:
https://socialno-pobutove-krasnomovstvo-463.html
Домашнє завдання
Опрацювати §18, с. 55-56. Виконати впр. 121, с. 58.
17.10.
РМ №12. Вимоги до оратора. Постава,
виразність міміки і жестів, їх природність, відповідність змісту викладу.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SIbHUGLyyV4
Презентація: https:/vimogi-do-oratora-postava-viraznist-mimiki-i-zhestiv-h-prirodnist-vidpovidnist-zmistu-vikladu-307381.html
Домашнє завдання
Опрацювати
тему 5, с. 71-72. Виконати впр. 173, с.
74 (роботу можете виконати в парах).
16.10.
РМ
№11. Мовні засоби оформлення тексту ораторського виступу залежно від мети
спілкування й адресата мовлення.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Sb2zQiRMELs
Презентація:
https://oformlennya-tekstu-oratorskogo-vistupu-zalezhno-vid-meti-spilkuvannya-y-adresata-movlennya-307305.html
Опрацювати
тему 4, с. 69-70. Виконати впр. 160, 161, 162, с. 70.
15.10.
РМ
№10. Добір аргументів і способів
активізації мислення та емоційно-почуттєвої діяльності аудиторії. Види
аргументації. Способи встановлення контакту зі слухачами.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=hiVAPMudWi8
Презентація:
https://pochuttevo-diyalnosti-vidi-argumentaci-sposobi-vstanovlennya-kontaktu-zi-sluhachami-306085.html
Опрацювати
тему 3, вивчити с. 68. Виконати впр.
157, с. 69.
11.10.
Судове
красномовство, особливості захисного і звинувачувального виступу. Духовне
красномовство (гомілетика), його жанри і характерні риси.
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-dilove-krasnomovstvo-sudove-krasnomovstvo-243685.html
Домашнє завдання
Опрацювати §17, с. 52-54. Виконати впр. 115, с. 55.
10.10.
РМ
№9. Композиція ораторського виступу. Особливості побудови вступу, основної
частини, закінчення.
Структура публічної промови
оратора: https://www.youtube.com/watch?v=lcH6ygiOZSo
Презентація: https://ppt-online.org/1426517
Домашнє завдання
Опрацювати
тему 2, с. 66. Підготувати невеликий
виступ про улюбленого письменника (до 1 сторінки).
09.10.
РМ
№8. Практична риторика. Добір матеріалу, його систематизація.
Презентація:
https://praktichna-ritorika-dobir-materialu-yogo-sistematizaciya-306394.html
Опрацювати
тему 1, с. 63-65. Скласти інтерв’ю, використовуючи художні мовні засоби на
обрану тему:
ü Як
ви ставитеся до татуювання?
ü Яке
місто України ви вибрали б для навчання, а може, і для постійного проживання?
Чому саме це місто?
08.10.
Види
і жанри ораторського мистецтва і жанри. Академічне красномовство, його
характерні ознаки, різновиди (наукове, науково-популярне, навчальне).
Презентація:
https:/akademichne-krasnomovstvo-yogo-harakterni-oznaki-riznovidi-363265.html
Опрацюйте
§15-16, вивчити с. 46-49. Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4326069 (відкрито до 13.10)
04.10.
Ораторське
мистецтво в Україні.
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-oratori-ukra-ni-riznih-epoh-310504.html
Конспект:
https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/ac9-a01a-f8c7257c8ded
Домашнє завдання
Опрацювати §14, с. 43-45. Виконати впр. 98, с. 45.
03.10.
Видатні
оратори Давньої Греції. Видатні оратори
Давнього Риму.
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-vidatni-oratori-starodavnogo-rimu-302889.html
Цікаві факти про ораторів: https://www.youtube.com/watch?v=xiL0nO3KYkY&t=12s
Як навчитися гарно
розмовляти. 7 вправ: https://www.youtube.com/watch?v=ayE_vFuGpHo
Домашнє завдання
Опрацювати
§13. Виконати впр. 90, с. 42.
02.10.
Контрольна робота №2. Риторика як наука й мистецтво слова.
Тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8840494
(відкрито до 05.10.)
Повторити
вивчений матеріал. Виконати тестування.
01.10.
Еристика
як мистецтво суперечки. Етика полемічної майстерності.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=_UwhmWMewBY
Презентація:
https://ppt-online.org/1422571
Опрацюйте
§12 , с. 36-38. Виконати впр. 86, с. 39.
Підготуватися до контрольної роботи.
27.09.
РМ
№7. Аудіювання текстів різного характеру. Різновиди аудіювання. Аудіювання
зразків ораторського мистецтва.
Презентація:
https://audiyuvannya-riznovidi-audiyuvannya-oznayomlyuvalne-vivchalne-kritichne-41019.html
Прослухайте
текст: https://www.youtube.com/watch?v=0u_xbtwx8vE
Домашнє завдання
Виконати тести за змістом прослуханого
тексту: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3314127
(відкрито до 30.09)
26.09.
Акція.
Риторична техніка.
Ораторська
майстерність. Аналіз промови: https://www.youtube.com/watch?v=TEd5qsI3S2Q
Домашнє завдання
Опрацювати
§11, вивчити с. 33. Виконати впр. 82, с. 35.
25.09.
Промова.
Елокуція й елоквенція як учення про мовну форму промов. Меморія як система
усного запам’ятовування промов.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Sb2zQiRMELs
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-promova-elokuciya-elokvenciya-302890.html
Визначення
тропiв: Iнтерактивне навчання (ranok.com.ua)
Домашнє завдання
Опрацювати
§9-10, вивчити матеріал с. 26-32. Виконати впр. 65,
с. 29.
24.09
Методи
викладу матеріалу. Теза й аргументація. Різні види аргументації.
Презентація:
https://drive.google.com/file/d/1KPC8r6Qb1iZtk02j-UvBZQ2WeAVaGkDZ/view
Опрацюйте
§ 8, с. 25-27. Виконати впр. 61, с. 28.
Виконати тест: https://zno.osvita.ua/ukrainian/583/
20.09
РМ №6 (написання). Контрольний
докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням
(висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх учинків та ін.).
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=vgo1Qvj2qn4
Домашнє завдання
Написати
контрольний докладний переказ тексту, висловити своє ставлення до подвигу
Кульчицького (до 10 речень).
19.09
РМ №5 (підготовка). Контрольний
докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням
(висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх учинків та ін.).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=vgo1Qvj2qn4
Домашнє завдання
Прослухати текст, написати до нього план.
Підготуватися до контрольного переказу.
18.09
Інвенція.
Диспозиція.
Презентація:
https://ppt-online.org/1395281
Домашнє завдання
Опрацювати
§7, вивчити матеріал с. 22-23.
Виконати
впр. 51-52, с. 24.
17.09
РМ №4. Культура ведення дискусій,
полеміки, дебатів. Виступ під час дискусії (підготовлений і непідготовлений) на
суспільну або морально-етичну теми.
Презентація: https://svitppt.com.ua/ukrainska-mova/vistup-pid-chas-diskusii-pidgotovleniy-i-nepidgotovleniy-na-suspilnopo.html
Домашнє завдання
Опрацюйте тему 10, с. 83. Виконати впр. 205, с.84.
13.09
Лінгвістична
риторика. Основні поняття риторики: логос, етос, пафос, топос. Ритор і оратор.
Риторичні ідеали у різні історичні епохи.
Презентація:
https://prezentaciya-ritorika-yak-nauka-i-mistectvo-13450.html
Конспект:
https://prezi.com/0owfjjmjp_rx/presentation/
Домашнє завдання
Опрацювати
§ 5-6, вивчити конспект. Виконати впр. 47, с. 22.
12.09
Контрольна
робота №1. Мова, індивід,
суспільство.
Повторіть вивчений матеріал та виконайте к.р.: https://justclass.com.ua/hw/16db3653 (відкрито до 16.09)
11.09
РМ
№3. Підрозділи стилістики: стилістика мови і стилістика мовлення
(функціональна). Стилістична норма і стилістична помилка.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=XnBG2zhMjOQ
https://www.youtube.com/watch?v=Fq94UL5JcgU
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/e&sd=true
Домашнє завдання
Опрацювати
матеріал у презентації, виконати завдання:
https://justclass.com.ua/hw/895c40d3
(відкрито
до 16.09)
Підготуватися
до К.Р..
10.09
РМ №2. Норма літературної мови.
Презентація: https://ppt-online.org/1381264
Інтерактивне
завдання: https://learningapps.org/3045980
https://learningapps.org/14934494
Домашнє завдання
Опрацюйте тему 12, с. 98. Виконати впр. 251 -252, с.100.
06.09
РМ №1. Система функціональних стилів сучасної української мови Поняття стилю мовлення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VsxGT7yIzQo
Презентація: https://ukra-nsko-movi-402885.html
Домашнє завдання
Повторити стилі мови та їх ознаки. Виконати інтерактивне завдання: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7104413
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
05.09
Лінгвістика як наука про мову. Історія мовознавства в особистостях. Видатні мовознавці вітчизняної науки.
Видатні українські мовознавці: https://www.youtube.com/watch?v=KRgLUDQHc48
Презентація: https://prezentaciya--11-klasi-profil-vidatni-movoznavci-vitchiznyano-nauki-121224.html
Домашнє завдання
Опрацювати таблицю, с. 14-15. Використовуючи тексти вправ 27, 28, 29 с. 13-14, створіть "хмару слів" до 20 слів (у зошиті або цифрову) на тему: "Історія мовознавства в особистостях".
04.09
Українська
мова в «діалозі культур». Відображення в сучасній українській мові культури
інших народів. Українська діаспора.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=IlrpcC5mFTY
Домашнє завдання
Опрацюйте § 3, виконати впр. 15, с. 12 (усно) .
Підготувати
повідомлення на тему «Видатні мовознавці вітчизняної науки».
03.09
Проблеми взаємодії мови і культури, мови і соціуму. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості.
Опрацюйте презентацію:
Домашнє завдання
Опрацюйте § 2, виконати впр. 15, с. 9.
Немає коментарів:
Дописати коментар