9 травня
Музичне мистецтво
Театральна подорож.
Підручник ст.91-92. Робота над віршем. Словникова робота.
Проплескати ритмічний рисунок пісні.
Зошит ст.29. Обведи фломастером правильну відповідь.
З’єднай стрілочками слова з їх значенням. Підпиши, на якій сцені йде опера,
а на якій –балет.
25 квітня
Музичне мистецтво
Казка.
Підручник ст.88-89. Робота над текстом. Вивчити пісню.
https://www.youtube.com/watch?v=xlCSfAOZhJA&ab_channel=I%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0
Розкажіть про музику. Яку картину ви уявили?
18 квітня
Музичне мистецтво
Дитячі і Підручник ст.85-87. Інформаційна хвилинка.
Вивчити пісню.
Зошит ст.27. Розфарбуй малюнки. Обвести інструменти фломастером,
про які співається в пісні. Запропонуй музичні інструменти для ритмічного супроводу.
11 квітня
Музичне мистецтво
Весну зустрічаємо.
Підручник ст.83. Робота над віршем.
Словникова робота. Інструментальна та вокальна музика.
Проспівати веснянки і проплескати ритмічну схему. Зошит ст.26.
Показати стрілочками, де вокальна музика, а де – інструментальна.
Позначити на пелюстках слова, якими ти розкажеш про цю музику.
4 квітня
Музичне мистецтво
Весняний хоровод.
Підручник ст. 83. Робота над віршем.
Прослухайте композицію за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vEknxpo3JP0
Словникова робота. Інструментальна та вокальна музика.
Проспівати веснянки і проплескати ритмічну схему. Зошит ст.26.
Показати стрілочками, де вокальна музика, а де – інструментальна.
Позначити на пелюстках слова, якими ти розкажеш про цю музику.
28 березня
Музичне мистецтво
Мистецьке місто.
Підручник ст.75-77. Робота над віршем.
Подорож Мистецьким містом.
Прослухайте музичні композиції за посиланням
1.https://www.youtube.com/watch?v=jZZD8QzrGFU
2. https://www.youtube.com/watch?v=785XQ5rr2sM
Зошит ст.24. Позначити митців. Позначити народні і
бальні танці. З’єднати назву пісні і ритмічний рисунок мелодії.
21 березня
Музичне мистецтво
Весняна хустинка.
Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=BOVwWjLjNx4&ab_channel=Earth
Підручник ст.73. Робота над віршем. Інформаційна хвилинка.
Зошит ст.23. Показати стрілочками слова,
що характеризують кожну веснянку.
Позначити сонечко, яке передає радісний
весняний настрій. Знайти у малюнку музичні слова.
14 березня
Музичне мистецтво
Домашні улюбленці.
Підручник ст.70-71. Бесіда за малюнком.
Проплескати ритмічний малюнок. Зошит ст.22.
Познач, на якому інструменті виконана музика.
Позначити птаха з п’єси В.Сокальського.
Розучуємо пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Lsplmh-5RLk
28 лютого
Музичне мистецтво
Подарунок для родини.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=uFI5p7dr4Bo
Підручник ст.67.
Робота над віршем «Мамині руки».
Проплескати ритмічну вправу.
Вивчити пісню «Мама і я».
https://www.youtube.com/watch?v=Dk8QnyADf3o&ab_channel=LONELINESS
Зошит ст.21. Позначити , яку музику полюбляє
слухати твоя мама. Намалювати ілюстрацію
до улюбленої маминої пісні.
21 лютого
Музичне мистецтво
Танець метеликів.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=iLPtD0bECXs
Підручник ст.62-65.
Робота над віршем.
Проплескати ритмічний рисунок.
Зошит ст.21.
Вибрати музику. Намалювати ілюстрацію до улюбленої пісні.
14 лютого
Музичне мистецтво
Пригоди чарівного потяга.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=2STIMfOMRwU
Підручник ст.59-61.
Зошит ст.19. Написати правильно слово.
Позначити музичні інструменти.
Допомогти пасажирам Музичного потяга
знайти свій вагон. Дописати ритмічний рисунок.
Напиши слово, яке на крилах принесли журавлі.
7 лютого
Музичне мистецтво
Що я люблю.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=OuGw7RWo6w0
Підручник ст.57.
Відгадати загадки. Проплескати ритмічну вправу. Зошит ст.19.
Написати правильно слово. Позначити музичні інструменти.
В якій мистецькій школі навчаються діти?
З’єднати стрілочками.
31 січня
Музичне мистецтво
Пригоди золотої рибки.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ue8wJnIoq70
Підручник ст.55.
Проплескати ритмічну вправу. Загадати бажання золотій рибці.
Робота за картинами.
24 січня
Музичне мистецтво
Зимові сни.
Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=iARyuLly81g&ab_channel=%D0%9C%D0%
https://www.youtube.com/watch?v=h9DlzYLDx-E&ab_channel=Formidable
Підручник ст.52-53.
Зошит ст.17.
Завдання 1. Позначити слова, що характеризують музику обох пісень.
Завдання 2. Який танець нагадує музика? Завдання 3. Позначити кульки.
27 грудня
Музичне мистецтво
Готуємося до Нового року.
Підручник ст.50-51. Робота над віршем. Прослухати щедрівку за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=SUvBUegorlI
Зошит ст.16. Показати стрілочками, хто співає заспів, а хто – приспів.
Прикрасити ялинку. Допомогти Сніговику зобразити ритмічний рисунок.
20 грудня
Музичне мистецтво
Новорічні свята.
Підручник ст.47-49.
Аналіз вірша. Ознайомлення з колядками.
https://www.youtube.com/watch?v=K7mvY1IJRGI
https://www.youtube.com/watch?v=K2-hP7fHVLo
Зошит ст.15.
Знайти колядку і щедрівку. Знайти мультфільм до пісні.
Написати музичне слово.
13 грудня
Музичне мистецтво
У світі порівнянь.
Підручник ст.45.
Робота над віршем. Ознайомлення з поняттям «Тембр».
Зошит ст.14.
Завдання 1. Позначити правильну відповідь. Завдання 2.
З’єднати стрілочками слова. Завдання 3. Обвести нотний запис.
Розучуємо пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=jRYcG2tGJlQ
6 грудня
Музичне мистецтво
Світ наповнений прикрасами.
Прослухайте музичні твори за посиланнями
1.https://www.youtube.com/watch?v=yTmpOyZCMos
2.https://www.youtube.com/watch?v=tl7CIQPdpMs
Підручник ст.43.
Ознайомлення з терміном «темп».Порівняти темп музики.
Зошит ст.13.
Завдання 1. Зєднати слова з їх визначенням. Завдання 2.
Аналіз музики. Завдання 3. Який темп музики двох п’єс?
2 грудня
Музичне мистецтво
Срібні тембри духового оркестру.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=QJPd0Wt3X8E
Опрацюйте матеріал підручника ст.96 – 99, запам’ятайте визначення з «Мистецької скарбнички».
Д/з На ст.99 проаналізуйте вірш О.Пахльовської «Козацькі
оркестри». Які музичні інтрументи в ньому згадуються?
29 листопада
Музичне мистецтво
Парад моїх улюбленців.
Підручник ст.41.
Завдання 1. Робота
над віршем. Завдання 2. Ознайомлення з терміном «Марш».
https://www.youtube.com/watch?v=kf-5nsagzuo&ab_channel=KyivVoivode
https://www.youtube.com/watch?v=OEFUlNP0pPs&ab_channel=%D0%9A%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%91%D0%BAPRO
Зошит ст.12.
Завдання 1. Позначити марш. Завдання 2. Обрати
відповідний малюнок. Завдання 3. Обвести музичні інструменти, про які співають
в пісні.
22 листопада
Музичне мистецтво
Настрій у мистецтві.
Прослухайте музичні твори за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=8R6pRSJOipg&ab_channel=TimetoDance
https://www.youtube.com/watch?v=pM1SWuM55L4
Підручник ст.38-40.
Ознайомлення з
видами танців.
Зошит ст.11.
Завдання 1.
Розв’язати плутанину з літер. Завдання 2. Позначити вальс. Завдання 3. Підкреслити
слова, що характеризують музику Петра Чайковського «Вальс квітів».
15 листопада
Музичне мистецтво
Як створюється краса.
Підручник ст.35-36.
Ознайомлення з термінами «слухач», «виконавець».
Проплескати ритм пісні.
https://www.youtube.com/watch?v=j9WlxNGXhRE
Зошит ст.10.
Завдання 1. Показати стрілочками, де композитор, а
де-слухач. Завдання 2. Позначити ритмічний рисунок. Завдання 3. Хто з лісових
мешканців правильно схарактеризував музику п’єси?
1 листопада
Музичне мистецтво
Пісенні візерунки.
Перегляньте відео за посиланнями
1. https://www.youtube.com/watch?v=XyILd1co8h4&ab_channel=GasTel
Підручник ст.32.
Поняття про пісню. Аналіз картин.
Зошит ст.9.
Завдання 1. Обрати колискову і жартівливу пісню. Завдання
2. Обрати пісні.
25 жовтня
Музичне мистецтво
Краса осіннього листя.
Підручник ст.30-31.
Завдання 1.
Проплескати ритмічну схему. Завдання 2. Вивчити пісню «Ходить гарбаз по
городу». Завдання 3. Розказати про враження прослуханої музики.
https://www.youtube.com/watch?v=QLNRbUsVHAM
https://www.youtube.com/watch?v=QRvDd0tl1oo
Зошит ст.8.
Завдання 1. Розглянути малюнки. Завдання 2. Позначити
листочки, які передали настрій музики. Завдання 3. Позначити музичні
інструменти.
18 жовтня
Музичне мистецтво
Природне розмаїття.
Підручник ст.29. З
Ознайомтесь з високими та низькими звуками за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=73I3N_Qx9Qs
Прослухати музичні твори:
https://www.youtube.com/watch?v=LCFJEZEqCLw
https://www.youtube.com/watch?v=Ar4wXDmY0Zo
Зошит ст.7.
Завдання 1. Позначити голоси (В Н). Завдання 2. З’єднати
стрілочками. Завдання 3. Розмалювати сходинку.
11 жовтня
Музичне мистецтво
На лісовій галявині.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=nDjVXhkqRg4
Підручник ст.22-23.
Завдання 1.Аналіз
пісні.
Пісня лисички за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=tI6y_c_G0DY
4 жовтня
Музичне мистецтво
Зображення плямою:силует.
Підручник ст.18 -20.
Завдання 1. Ознайомлення з ритмом. Завдання 2.
Проплескати схему. Завдання 3.Вивчити пісню про нотки.
Завдання 4. Визначити настрій музики.
https://www.youtube.com/watch?v=PnRkTYCcGy8&ab_channel=ArtWayMusic
27 вересня
Музичне мистецтво
Де живуть веселі нотки.
Підручник ст.15.
Завдання 1. Розповідь за малюнком. Завдання 2. Поспівка
«Диби, диби».
Поспівка
https://www.youtube.com/watch?v=yaRorAAPcvc
Розучуємо пісню
https://www.youtube.com/watch?v=pKc1QE-cH4M
20 вересня
Музичне мистецтво
Кольорова музика.
Вивчи пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Puq0jtfM2kM
Гра
https://www.youtube.com/watch?v=T5th_mnWPc4
Підручник ст. 12 – 13.
Завдання
1.Ознайомлення з основними і похідними кольорами. Завдання 2. Вивчити пісню «Що
нам осінь принесе?»
13 вересня
Музичне мистецтво
Різнобарвний світ.
Підручник ст. 8 – 9.
Завдання 1.
Назвати кольори веселки. Завдання 2. Скласти ряди фруктів та ягід. Завдання 3.
Вивчити пісню.
Розучуємо пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=9aM-gmKdLn0
6 вересня
Музичне мистецтво
Мистецтво навколо нас.
Види мистецтва. Професії людей, які займаються мистецтвом.
Звуки: шумові, музичні.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=MHzT7Y2gXcI
Музичні інструменти
https://www.youtube.com/watch?v=X0x2r25O6Xc
Підручник ст.3 – 5.
Завдання 1. Ознайомлення з підручником. Завдання 2.Ознайомлення з умовними позначеннями.
Зошит ст. 1.
Завдання 1. Познач. Завдання 2. Обведи.
3. Познач, де ти зустрічаєшся з музикою.
Немає коментарів:
Дописати коментар