24.10
Осмислення символічного змісту казки-притчі «Чотири
сестри».Аудіювання. ГР 1. Усно взаємодіє.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=U3O5eQQ9m-4
Домашнє
завдання
Дочитати
казку. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2191339
(відкрито до 26.10)
Намалюйте
ілюстрацію до казки (за бажанням).
23.10
Осмислення символічного змісту
казки-притчі. Значення мотиву сну та змалювання родинних взаємини між
сестрами у творі «Чотири сестри» В. Шевчука.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=U3O5eQQ9m-4
Домашнє завдання
Дочитати казку.
Поміркуйте над питанням 10, с. 87 (усно).
Заповніть таблицю «Терези справедливості».
17.10
Валерій Шевчук. «Чотири сестри». Замальовка життєпису письменника. Тема зміни пір року, її художнє втілення у казці.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=OPHAAiB3MeE
Опрацювати презентацію:
Перевір себе (усно): https://learningapps.org/watch?v=phdkztt5522
Переглянути виставу театру «Скетч-арт» за твором В.Шевчука «Чотири сестри»: https://www.facebook.com/watch/?v=1578015109066807
Домашнє завдання
Знати біографію письменника с. 73-74, прочитати казку с. 74-86.
Дати відповідь на питання 1-7, с. 86 (усно).
Виконати завдання 4, с. 86.
За змістом казки запишіть ознаки, характерні для кожної пори року . Зацитуйте фрагменти тексту, де про них ідеться.
16.10
Чарівні перетворення, їх
роль у казці.Соціальні
мотиви в казці «Лілея».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mx3ku3SE3h0&t=210s
Презентація:
Домашнє завдання
Виконати проєкт
«Цілющі властивості рослин із грядки Мар’яни». Випишіть усі квіти в саду
Мар’яни та опишіть їх цілющі властивості. Це може бути презентація, альбом, плакат або запис до зошиту із малбнками квітів.
10.10
Леся Українка "Лелія". Короткі біографічні
відомості про дитинство письменниці.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mx3ku3SE3h0
Аудіоказка "Лілея": https://www.youtube.com/watch?v=xfNOLWbaxeo
Домашнє завдання
Прочитати біографію Лесі Українки, с. 59-61.
Прочитати казку
"Лілея", с. 61-70.
Підготуйте кросворд за казкою «Лелія» Лесі Українки,
використовуючи можливості цифрових інструментів, або оформіть його на папері.
09.10
Морально- етична проблематика
твору.
Роль діалогів
у розкритті характеру головного героя.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=A8poR9e7cCc
Презентація:
Домашнє завдання
Дочитати казку, с.
50-56. Виконати завдання 8, с. 58.
03.10.
Літературні казки. Іван Франко. "Фарбований
лис". Замальовка життєпису письменника, його казкарська творчість.
особливості літературної казки, її відмінність від народної.
Аудіоказка: https://www.youtube.com/watch?v=NZmQDUoC0pY
Індійська народна казка «Фарбований шакал»: https://shevkyivlib.org.ua/farbovanyj-shakal-indijska-narodna-kazka/
Що спільного з українським відповідником?
Домашнє завдання
Опрацювати с. 49-50. Дочитати/дослухати
казку Івана Франка "Фарбований лис".
Знати різницю між літературною та народною казкою.
02.10
Українська
народна казка «Яйце-райце». Фантастичне та реальне у творі. Символіка казки.
Особливості мови народної казки.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=hdKScIVFj60
Аудіоказка:
https://www.youtube.com/watch?v=WDyrD661WhQ
Домашнє
завдання
Прочитати казку «Яйце-райце».
Виконати завдання №1, с. 46 підручника:
https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
26.09
Народна казка. Повторення та узагальнення: види
народних казок – казки про тварин, героїко-фантастичні(чарівні),
соціально-побутові – їх спільні й відмінні риси.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_j1ClG3sLQc
Пригадай (усно): https://view.genial.ly/6197eb98b2320e0de7301475/interactive-image-kazki-narodiv-svitu
Домашнє
завдання
Вивчити визначення,
с. 31-34 (визначення народна казка, види казок та їх ознаки). Прочитати казку «Яйце-райце», ст.
36-45 та підготуйтеся до її переказу.
25.09
ПЧ№1. Анатолій
Качан.
Загадки “Квітка Сонця”, “Світов@
павутин@”
Знайомство з Анатолієм Качаном:
https://www.youtube.com/watch?v=yu-ecUvYvik&list=PL_zDp5rG6HquJvMLsDRauPizd4rDXei4E&t=140s
Загадки Анатолія Качана:
"Квітка Сонця":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20022
"Світов@ павутин@":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20023
Інтерактивна
вправа: https://wordwall.net/uk/resource/
Домашнє завдання
Виразно
читати загадки. Уміти переказувати біографію Анатолія Качана, с. 181.
Підготуватися до діагностичної роботи.
Підручник
: https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
19.09
Виразне читання байок Л.
Глібова.
Тексти
байок:
Домашнє
завдання
Навчитися виразно читати байки. Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1013651
(відкрито
до 30.09)
18.09
Загадки
Леоніда Глібова «Бачить – не бачить», «Котилася тарілочка». Замальовка
життєпису письменника. Акровірші та авторські загадки у творчості Л. Глібова,
їх загальна характеристика. Фольклорні мотиви та жартівливий характер загадок
дідуся Кенира.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ts0wD4otze0
Домашнє завдання
Ознайомитися з
життєвим та творчим шляхом Леоніда Глібова (с. 26-27).
!!!Вивчити напам’ять загадку «Бачить – не бачить»(с. 28) або акровірш «Хто
вона?» (ст. 29) Леоніда Глібова. Щасти!
Підручник за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
12.09
Розвиток мовлення.
Захист мініпроєктів «У світі
українського фольклору» (у).
ІЗ
(УСНО): https://www.liveworksheets.com/zz1425812ep
Домашнє
завдання
Перечитати
с. 6-25, зробити проєкт «У світі українського фольклору». Оберіть 1 прислів’я,
1 приказку та 1 загадку на певну тему й створіть картку за зразкомс ( можете
використовувати різні програми, або намалювати на акруші паперу):
11.09
Народні загадки.
Первісне та сучасне значення
народних загадок.
Тематика загадок. Різновиди
загадок
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=6IJhAeCwv10
Загадки:
https://www.youtube.com/watch?v=uFEuaGcw530
Домашнє
завдання
Уважно
прочитати загадки с. 19-24.
Самостійно створіть 3 загадки та запишіть їх в зошит.
05.09
Прислів’я та приказки –
перлини народної мудрості.
Художнє відтворення в прислів’ях
і приказках життєвого досвіду багатьох поколінь українців, узагальнення
суспільних поглядів на духовні цінності, норми моралі та етики.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ZVXEPEjrKDE
Домашнє завдання
1. Прочитати та вміти
переказувати с. 12-16, вивчити визначення фольклор, прислів'я й приказки.
2. Вивчити
напам’ять по 3 прислів’я та приказки.
04.09
Роль книги в житті людини.
Література як художнє відтворення
життя, побуту,
звичаїв, духовно-моральних
цінностей людини.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=1gK29TKdhvo
Домашнє завдання
Прочитати та вміти переказувати с. 6-9, завдання 4, с.
9 (усно).
За бажанням: с. 10, завдання 1 (створити власні картки
за зразком).
Онлайн-підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1681-5_ukrlit_kalynych.html
Немає коментарів:
Дописати коментар