Українська література 5 клас

24.10

Осмислення символічного змісту казки-притчі «Чотири сестри».Аудіювання. ГР 1. Усно взаємодіє.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=U3O5eQQ9m-4  

Домашнє завдання

Дочитати казку. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2191339 (відкрито до 26.10)

Намалюйте ілюстрацію до казки (за бажанням). 

23.10

Осмислення символічного змісту казки-притчі. Значення мотиву сну та змалювання родинних взаємини між сестрами у творі «Чотири сестри» В. Шевчука.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=U3O5eQQ9m-4  

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1Yuw01KcW3g4aYlMp6DUPNphZT6ug_Wzc/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Дочитати казку. Поміркуйте над питанням 10, с. 87 (усно).

Заповніть таблицю «Терези справедливості».

 


17.10

Валерій Шевчук. «Чотири сестри». Замальовка життєпису письменника. Тема зміни пір року, її художнє втілення у казці.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=OPHAAiB3MeE

Опрацювати презентацію: 

https://docs.google.com/presentation/d/1VTjt5YWCD7j2PjMZL6iYbeHDUhXgq2Jg/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=

true

Перевір себе (усно): https://learningapps.org/watch?v=phdkztt5522

Переглянути виставу театру «Скетч-арт» за твором В.Шевчука «Чотири сестри»: https://www.facebook.com/watch/?v=1578015109066807

Домашнє завдання

Знати біографію письменника с. 73-74, прочитати казку с. 74-86. 

Дати відповідь на питання 1-7, с. 86 (усно).

Виконати завдання 4, с. 86.

За змістом казки запишіть ознаки, характерні для кожної пори року . Зацитуйте фрагменти тексту, де про них ідеться. 

16.10

Чарівні  перетворення, їх роль у казці.Соціальні мотиви в казці «Лілея».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mx3ku3SE3h0&t=210s

Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/1hwKHvBovYs0qdVPqczt2KkUFjw_FYcT4/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

 Виконати проєкт «Цілющі властивості рослин із грядки Мар’яни». Випишіть усі квіти в саду Мар’яни та опишіть їх цілющі властивості. Це може бути презентація, альбом, плакат або запис до зошиту із малбнками квітів.

10.10

Леся Українка "Лелія". Короткі біографічні відомості про дитинство письменниці.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mx3ku3SE3h0

Аудіоказка "Лілея":  https://www.youtube.com/watch?v=xfNOLWbaxeo

Домашнє завдання

Прочитати біографію Лесі Українки, с. 59-61.

Прочитати казку "Лілея", с. 61-70.

Підготуйте кросворд за казкою «Лелія» Лесі Українки, використовуючи можливості цифрових інструментів, або оформіть його на папері.

09.10

Морально- етична проблематика твору.

Роль діалогів у розкритті характеру головного героя.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=A8poR9e7cCc

Презентація:

 https://docs.google.com/presentation/d/1YsRbvYtToHqsWsk_LwU9IwL9IY8FVlX2/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Дочитати казку, с. 50-56. Виконати завдання 8, с. 58.

 

03.10.

Літературні казки. Іван Франко. "Фарбований лис". Замальовка життєпису письменника, його казкарська творчість. особливості літературної казки, її відмінність від народної.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1HTSXyRbZIq55dNBPfOkQKGhuzjl5nFvu/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Аудіоказка: https://www.youtube.com/watch?v=NZmQDUoC0pY

Індійська народна казка «Фарбований шакал»: https://shevkyivlib.org.ua/farbovanyj-shakal-indijska-narodna-kazka/

Що спільного з українським відповідником?

Домашнє завдання

Опрацювати с. 49-50. Дочитати/дослухати казку Івана Франка "Фарбований лис".

Знати різницю між літературною та народною казкою.

02.10

Українська народна казка «Яйце-райце». Фантастичне та реальне у творі. Символіка казки. Особливості мови народної казки.  

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=hdKScIVFj60

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1dDP4OPmFgxgPdaQw0B33RGAXuDwUFaIG/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Аудіоказка:

https://www.youtube.com/watch?v=WDyrD661WhQ

Домашнє завдання

Прочитати казку «Яйце-райце».

Виконати завдання №1, с. 46 підручника:

https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html


26.09

Народна казка.  Повторення та узагальнення: види народних казок – казки про тварин, героїко-фантастичні(чарівні), соціально-побутові – їх спільні й відмінні риси.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_j1ClG3sLQc

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/176mSEjZb_s5rlOpC9qLw9-TLg60kInL1/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Пригадай (усно): https://view.genial.ly/6197eb98b2320e0de7301475/interactive-image-kazki-narodiv-svitu

Домашнє завдання

Вивчити визначення, с. 31-34 (визначення народна казка, види казок та їх ознаки). Прочитати казку «Яйце-райце», ст. 36-45 та підготуйтеся до її переказу. 

 

25.09

ПЧ№1. Анатолій Качан.

Загадки “Квітка Сонця”, “Світов@ павутин@”

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1Yf8MRcucysCx58f_815ukGa2Hv6FkbkH/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Знайомство з Анатолієм Качаном:

https://www.youtube.com/watch?v=yu-ecUvYvik&list=PL_zDp5rG6HquJvMLsDRauPizd4rDXei4E&t=140s

Загадки Анатолія Качана:

"Квітка Сонця":

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20022

"Світов@ павутин@":

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20023

Інтерактивна вправа: https://wordwall.net/uk/resource/

Домашнє завдання

Виразно читати загадки. Уміти переказувати біографію Анатолія Качана, с. 181. Підготуватися до діагностичної роботи.

Підручник : https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html


19.09

Виразне читання байок  Л. Глібова.

Тексти байок:

https://docs.google.com/document/d/1F8dByJpYm66zVvyMEmYsyz5bV_Szwloz/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true 

Домашнє завдання

Навчитися виразно читати байки. Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1013651  (відкрито до 30.09)


18.09

Загадки Леоніда Глібова «Бачить – не бачить», «Котилася тарілочка». Замальовка життєпису письменника. Акровірші та авторські загадки у творчості Л. Глібова, їх загальна характеристика. Фольклорні мотиви та жартівливий характер загадок дідуся Кенира.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=ts0wD4otze0

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1NFPo6t_1uuF2OtDtjMkO3fWYTBVFg5Pm/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Ознайомитися з життєвим та творчим шляхом Леоніда Глібова (с. 26-27).

!!!Вивчити напамять загадку «Бачить – не бачить»(с. 28) або акровірш «Хто вона?» (ст. 29) Леоніда Глібова. Щасти!

Підручник за посиланнямhttps://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html

12.09

Розвиток мовлення.

Захист мініпроєктів «У світі українського фольклору» (у).

ІЗ (УСНО): https://www.liveworksheets.com/zz1425812ep

Домашнє завдання

Перечитати с. 6-25, зробити проєкт «У світі українського фольклору». Оберіть 1 прислів’я, 1 приказку та 1 загадку на певну тему й створіть картку за зразкомс ( можете використовувати різні програми, або намалювати на акруші паперу):

https://docs.google.com/presentation/d/1krMmUxHdAYwmvUoFtH-GvFOwNruNpiY9/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

 

 

11.09

Народні загадки.

Первісне та сучасне значення народних загадок.

Тематика загадок. Різновиди загадок

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=6IJhAeCwv10

Загадки: https://www.youtube.com/watch?v=uFEuaGcw530 

Домашнє завдання

Уважно прочитати загадки с. 19-24.

Самостійно створіть 3 загадки та запишіть їх в зошит.

05.09

Прислів’я та приказки – перлини народної мудрості.

Художнє відтворення в прислів’ях і приказках життєвого досвіду багатьох поколінь українців, узагальнення суспільних поглядів на духовні цінності, норми моралі та етики.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ZVXEPEjrKDE

Домашнє завдання

1. Прочитати та вміти переказувати  с. 12-16, вивчити визначення фольклор, прислів'я й приказки.

2. Вивчити напам’ять по 3 прислів’я та приказки. 

 

04.09

Роль книги в житті людини.

Література як художнє відтворення життя, побуту,

звичаїв, духовно-моральних цінностей людини.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=1gK29TKdhvo

Домашнє завдання

Прочитати та вміти переказувати с. 6-9, завдання 4, с. 9 (усно). 

За бажанням: с. 10, завдання 1 (створити власні картки за зразком). 


Онлайн-підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1681-5_ukrlit_kalynych.html   

Немає коментарів:

Дописати коментар