09.05
Оксана Сайко. "Гаманець"
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sjFdPL0FmcM
Буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=VduX-lEJmKc
Прослухайте оповідання:
https://www.youtube.com/watch?v=_QR14b0PFkc
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменниці у підручнику с. 199-200.
Прочитати оповідання с.200-203.
Виконати завдання 6 та 9, ст. 203 (письмово).
08.05
Борис Грінченко "Украла"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=kfwHKOL2U90
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=pUilU1KhHNg
Презентація:
https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-borys-hrinchenko-ukrala-5-klas-nush-807219.html
Домашнє завдання
Прочитати оповідання с.194-197. Відповісти на питання 1-5, с.197-198 (усно).
Створити ілюстрацію до твору.
25.04
Урок позакласного читання №4.
"Панна квітів" Валерій Шевчук
Читати твір Бориса Грінченка "Украла"
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=806
24.04
Іван Нечуй-Левицький "Вітрогон". Замальовка життєпису
письменника
Презентація:
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=caFp5V9Jap4
Текст:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2634
Аудіоверсія:
https://www.youtube.com/watch?v=kLAKb7-vz6M
Домашнє завдання
Прочитати твір, знати біографію Івана Нечуя-Левицького;
Виконати інтерактивне завдання
https://www.liveworksheets.com/w/uk/literatura/2336250
Скріни виконаних робіт надсилайте на пошту
18.04
Аналіз діагностувальної роботи. Українські дитячі твори
Тексти:
https://drive.google.com/drive/folders/1ckCAc2To17oPN73_JitMC04fDSGhj8V-?usp=sharing
Домашнє завдання
Створіть ілюстрацію до будь-якого із запропонованих творів
17.04
Діагностична робота №5. Розділ "Рідна природа"
У зошитах для діагностувальних робіт виконайте подані завдання:
Будьте уважними! Щасти! 😌
11.04
Мариністична лірика. Образний світ поезії "Море грає"
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VH55cuFiHD4
Презентація: https://www.youtube.com/watch?v=aH18kU4GvXI
Пограйтеся (УСНО):
https://wordwall.net/uk/resource/53699435/анатолій-качан-море-грає
Домашнє завдання
Прочитати й знати біографію письменника с. 181. Вивчити визначення мариністична лірика і мариніст.
Виразно читати вірш ст. 182.
Підготуватися до діагностичної роботи №5. Анатолій Качан "Море
грає", Микола Вінграновський "Гусенятко", Марія Морозенко
"Вірність Хатіко", Павло Тичина "Гаї шумлять", Оксана Іваненко
"Цвітарінь"
10.04
Анатолій Качан "Море Грає". Біографічна довідка про письменника
Навчальні відео:
https://www.youtube.com/watch?v=gXw6GLEAl2Y
https://www.youtube.com/watch?v=VH55cuFiHD4
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=ahH9u9h_tEc
Про Анатолія Качана:
https://www.youtube.com/watch?v=ywj__-mlnmM
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 181-182;
Творче завдання
Створіть ілюстрацію до поезії "Море грає"💧💨
04.04
Марія Морозенко. "Вірність Хатіко". Вірність про життя і творчість письмен-
ниці. Тема дружби людини й тварини. Засоби змалювання їхніх
взаємин в оповіданні. Послідовність подій у творі.
Марія Морозенко біографія:
https://www.youtube.com/watch?v=1F_pbRzC6_E
Презентація:
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=huAw1vq5Ah0
Перевір себе: https://learningapps.org/watch?v=pefngxv6k21
Фільм «Хатіко: Вірний друг»:
https://kinovezha.com/1405-hatiko-virnyi-drug.html
Домашнє завдання
Опрацюйте твір або прослухайте аудіоверсію;
Виконайте
тестування: https://www.liveworksheets.com/vp3107450qe
Після
виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і перегляньте свою оцінку. Робіть скріни своїх робіт та
надсилайте на пошту.
03.04
Художні функції часу і простору в оповіданні
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=U_f6769TRNQ
Презентація:
Домашнє завдання
Виконайте завдання на вибір:
1. Намалюйте плакат-заклик на тему збереження довкілля.
2.Підготувати розповідь про улюблену домашню (або дику) тваринку, використовуючи фото, малюнки, ілюстрації (роботу можете виконати в електронному форматі).
Приклад:
https://docs.google.com/document/d/1clTG8G0AjNaxkJ8hqFqIZnPYWgBhXf3Gu2QQ4vkqS6Y/edit?usp=sharing
28.03
Микола Вінграновський. "Гусенятко".
Біографічні відомісті про письменника. Тема родинних цінностей у творі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=W9dpvCwI97A
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=ib4iQZGD00c
Презентація: https://drive.google.com/file/d/1zmNCgFYeZXOLmdtI9eVfSsR3blRP1CHm/view
Домашнє завдання
Прочитати й знати біографію письменника ст. 164-165;
уміти переказувати казку ст. 165-172.
Дати відповіді на питання 1-6, с.173 (усно).
Підготуйте
кроссенс або колаж картинок до оповідання «Гусенятко».
Приклад кроссенсу за казкою "Цвітарінь":
27.03
Тема екології у творі. Розвиток подій у творі, морально-етична проблематика казки.
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал у презентації. Дати відповіді на питання 4-9,
ст. 162 (усно).
Виконати тестові завдання:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9033344
(Доступ відкрито до 27.03)
21.03
Оксана Іваненко "Цвітарінь"
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/13YPnnBEhISPZjXc7mlkrBvo_qCAsiqEy/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=trueАудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=ccO3SP8CRBc
Паспорт твору
https://dovidka.biz.ua/tsvitarin-analiz-pasport-tvoru/
Домашнє завдання
Розгадай кросворд до твору:
https://learningapps.org/37870165
Прочитати біографію письменниці с. 155-156, записати визначення мова автора і мова дійових осіб.
Прочитати казку с. 156-162. Дати відповіді на питання 1-9 (усно).
Виконати
письмово завдання 14, ст. 163 (роботу можете виконати в електронному
форматі).
20.03
Урок позакласного читання№3. Ліна Костенко «Кобзарю».
Презентація:
Прослухайте аудіоверсію:
https://www.youtube.com/watch?v=N69_lBql7s4
Текст:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5668
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію, виразно читати поезію «Кобзарю».
Намалювати ілюстрацію до поезії.
14.03
Поетичне втілення картин природи у віршах Павла Тичини.
Музичне (слухове), зорове емоційне наповнення поезій.
Авторські неологізми та їх художні функції.
Персоніфікований образ дівчини-весни в поезії "Арфами-арфами"
Презентація:
Роль книги в житті людини:
https://www.youtube.com/watch?v=4JpNVle53mE
Книга-мандрівка:
https://www.youtube.com/@Knyga-mandrivka
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал
13.03
Павло Тичина "Гаї шумлять", "Арфами, арфами".
Замальовка життєпису поета, особливості його світосприймання.
Пісня "Гаї шумлять":
https://www.youtube.com/watch?v=Z81akOGPrTY
Артем Пивоваров "Арфами, арфами":
https://www.youtube.com/watch?v=xSDkNsT57bc
Про Павла Тичину:
https://www.youtube.com/watch?v=jUcHlOlvyd0
Відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=9yl90NRjYas
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал
28.02
Павло Тичина "Хор лісових дзвіночків"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=xfMtXBuLv1I
Про поета:
https://osvita.ua/school/biography/91107/
Текст уривку "Хор лісових дзвіночків":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=412
Домашнє завдання:
Опрацювати ст. 149 - 151;
Підготуватися до читання поезії напам´ять "Гаї шумлять..." (ст. 151).
Підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
27.02
Олена Пчілка "З ґринджолятами". Оспівування краси зимової
природи. Відображення в ліричному творі настроїв та почуттів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=y8KOHPSKiLQ
Презентація:
Аудіовірш: https://www.youtube.com/watch?v=f6iZDHGYgKE
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменниці ст. 144-145, записати визначення пейзаж і види пейзажу с. 145.
21.02
Діагностувальна робота №4. Розділ "Україна і я". (Тестування)
Виконати тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2602171
Доступ відкрито до 25.02 (21:00)
Щасти!
20.02
Урок мовленнєвого розвитку №3. (Письмово).
У зошитах запишіть наступне:
Двадцяте лютого
Мовленнєвий розвиток №3
Твір-роздум
Оберіть одну із запропонованих тем та складіть твір-роздум:
1. "Якою я бачу Україну в майбутньому?";
2. "Символи України в житті її народу?";
3. "Чому для українців важлива їхня земля?".
Натхнення!
Підготуйтеся до Діагностичної роботи!
14.02
Урок літератури рідного краю №3.
"Євшан-зілля" Миколи Вороного:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=466
Презентація:
Поезія "Зорі-очі":
https://osvita.ua/school/literature/v/67311/
Твори Миколи Вороного:
https://osvita.ua/school/literature/tag-voronyi_mykola/
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал
13.02
Тетяна Майданович "О Україна! Божий білий цвіт!",
"Країна Українія"
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=1fIPYclwBYQ
"О Україно! Божий білий цвіт!":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20229
"Країня Українія":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20232
Домашнє завдання:
Виразно читати подані вірші
07.02
Віктор Зубар. "Крила України".
Тетяна Майданович "Найкраща Україна"
Вірш "Крила України":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20187
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=kI42TL08kWk
Інтерактивна вправа (усно):
Вірш "Найкраща Україна":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20222
ст. 140-141 підручника:
https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
Домашнє завдання
Створити малюнок на патріотичну тематику, надихнувшись поданими вище поезіями:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20222
06.02
Галина Кирпа "Мова моя"💙💛
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Ec9BN30DnR4
Навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=hTz8TPUizGs
Інтерв'ю з письменницею: https://drive.google.com/file/d/18P7Cb5iX1-DUvj6ZI0On4HOJaP7dMKtB/view
Вірш: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=15687
Аудіовірш: https://www.youtube.com/watch?v=jlaCqlLOdtA
Домашнє завдання
Опрацювати
біографію поетеси с.137-138, записати в зошит визначення термінів епітет, порівняння,
метафора.
Складіть
асоціативний кущ до образу мови. Якою є українська мова? (Використовуйте
означення з поезії Галини Кирпи, вислови про мову, цитати з інших творів і
власні міркування. Можете використати подану картинку або створити малюнок самостійно.)
31.01
Урок виразного читання №3
Українська народна казка "Летючий корабель":
https://kazky.org.ua/zbirky/javorova/letjuczyj-korabelj
Василь Королів - Старий
Хуха - Моховинка
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2488
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал
30.01
Богдан Лепкий «Шевченкова верба».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=uV3ltZ-ElUA
Богдан Лепкий. #Біографія:
https://www.youtube.com/watch?v=Ovb8VnR_9FQ
Цікаво:
https://www.youtube.com/watch?v=Lv2DkWsiIsU
Твір:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20034
Домашнє завдання
Прочитати і вміти переказати ст. 133-134, виразно читати вірш ст. 135.
Виконати інтерактивне завдання: https://learningapps.org/22177071
Свої роботи надсилайте на пошту.
24.01
Уривок «Учітесь, читайте...» як ліричне звертання до нащадків. Думки автора про роль патріотичної освіти в духовному становленні особистості й нації.
Опрацюйте презентацію:
Прослухайте вірш:
https://www.youtube.com/watch?v=qEAgboiVBL0
Так вірш Шевченка ще не звучав!:
https://www.youtube.com/watch?v=Ohd_3TrdrjA
Домашнє завдання:
1. Створи ілюстрацію як ви уявляєте сучасного Т. Г. Шевченка.
23.01
Тарас Шевченко. "Зоре моя вечірняя",
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=eiskEVK2UMY
Тарас
Шевченко. Цікаві факти:
https://www.youtube.com/watch?v=oMB-2XImf1U
Як
Тарас Шевченко став зіркою:
https://www.youtube.com/watch?v=Ktb-0LRm2Pk
Прослухайте
поезію «Зоре моя вечірняя»:
https://www.youtube.com/watch?v=y6tqinaA2fc
Домашнє завдання
Прочитати і вміти переказати ст. 126-129, виразно
читати вірш ст. 129.
Заповніть
картку-аналіз ліричного твору:
https://www.liveworksheets.com/po3315142zo
Вивчити напам’ять вірш «Зоре моя вечірняя» і надіслати відео з віршем на Вайбер.
27.12
Узагальнення та систематизація вивченого за І семестр.
Марина Павленко.
Біографія: https://www.youtube.com/watch?v=TZ2DFJMJiyo
Тексти казок:
https://mala.storinka.org/марина-павленко-півтора-бажання-казки-з-ялосоветиної-скрині.html
Домашнє завдання
Прочитайте
на вибір одну із казок письменниці:
-
Мандрівниця мимоволі (Казка про Казку)
- Хатка для Нехайка (Н е д б а л а казка)
- Баба Віхола (Н е о б е р е ж н а казка)
Уміти
переказувати казку.
Веселих свят!💫
26.12
Література рідного краю №2. Цікавинки із сучасної української літератури (твори для чітачів-підлітків та учннів)
Опрацюйте презентацію:
Домашнє
завдання
Прочитати
казки подані у презентації та намалювати ілюстрацію до 1 казки на
вибір.
20.12
КПР №1.
У зошитах для діагностичних робіт виконати завдання:
Домашнє завдання:
Виконати завдання КПР.
19.12
Образ Будимира - патріота рідної землі. Письмова характеристика за планом. Особливості мови історичного оповідання.
Опрацюйте
презентацію:
Домашнє завдання
Підготуватися до комплексної підсумкової роботи. Повторити відомості про вивчені твори за І семестр.
13.12
Сеогій Плачинда. "Богатирська застава". Стисла розповідь про письменника. Історична основа твору
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ooqUftONsOY
Біографія письменника:
https://www.youtube.com/watch?v=9JCO7ns00dI
Послухайте аудіокнигу:
https://www.youtube.com/watch?v=UkYOtj--7kI
Домашнє завдання
Опрацювати
біографію письменника с. 119-120. Прочитайте оповідання с. 120-125. Уміти його
переказувати.
Виконайте
письмово завдання 9, с. 125.
Хто
такий Будимир? Охарактеризуйте цього персонажа, створіть таблицю за зразком і
заповніть її. (Зразок таблиці знайдете у підручнику).
Підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
12.12
ВЧ№2. Виразне читання казки в особах
Аудіодрама-казка: https://www.youtube.com/watch?v=QzryuFQ-fC4
На
сьогоднішньому уроці ми продовжимо працювати над драмою-казкою Олександра Олеся
«Микита Кожум’яка». Визначимо напружені епізоди та виразно прочитаємо їх в
особах. Драму-казку знайдете у підручнику на ст.108-116.
Домашнє завдання
Для
учнів, що були відсутні на уроці:
Виберіть
персонажа та виразно прочитайте його репліки з твору. Запишіть на
відео. Чекатиму!
Домашнє завдання
Ознайомитися з історичним оповіданням Сергія Плачинди "Богатирська застава":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20031
Аудіоверсія твору:
https://www.youtube.com/watch?v=JN1WkHHVaLk
06.12
Олександр Олесь. "Микита Кожум'яка". Уславлення юного героя, особливості мови твору
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=tKOpjgQEeoY
Опрацюйте
презентацію:
Вікторина
"Микита Кожум'яка":
https://www.youtube.com/watch?v=y8I2p9atCZ4
Домашнє завдання
Обов’язкове: скласти план до драми-казки Олександра Олеся
«Микита Кожум’яка». Вміти переказувати твір за складеним планом.
За
бажанням: намалювати ілюстрацію до твору, чи написати
вірш.
05.12
Олександр Олесь. "Микита Кожум'яка". Стисла розповідь про долю поета. Жанрові ознаки драми-казки за народними мотивами "Микита Кожум'яка"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Y-qicyAmP3c&t=187s
Аудіодрама-казка:
https://www.youtube.com/watch?v=2lXhbOg9N4M
Український повнометражний анімаційний фільм "Микита Кожум'яка"
https://www.youtube.com/watch?v=iUIblK2zN8Q
Домашнє завдання
Прочитати
теоретичний матеріал зі ст. 106-107, прочитати твір ст.108-116. Підготувати
відповіді й питання до завдання 10, ст. 117 (до наступного уроку).
Виконати
літературний диктант:
https://www.liveworksheets.com/ut2844612yt
Скріни своїх відповідей надсилайте на ПОШТУ.
29.11
Літописні оповіді. "Повість минулих літ": "Три брати - Кий, Щек, Хорив та сестра їхня Либідь" (у переказі В. Близнеця)
Відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=yKiw4_YZNr0
Аудіоверсія оповіді:
https://www.youtube.com/watch?v=jtw4m8QBH0k
Презентація за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/17EUAXuGEvjgN0jW0Ucf96heAuRRK_vLy/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Ознайотися з поданою на уроці оповіддю:
https://osvita.ua/school/hrestomatiya/5class/85672/
Ознайомитися з твором Олександра Олеся "Микита Кожум'яка":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5997
28.11
РМ №2. (Письмово) Мінітвір "Захисники рідної землі"
Опрацюйте
презентацію:
Домашнє завдання
Напишіть
мінітвір на тему «Захисники української землі». Для виконання роботи можете використовувати шаблон з останнього слайду презентації.
Оцінка
суттєво зменшиться, якщо робота буде просто скопійована з мережі Інтернет .
Пишіть самостійно. Натхнення!
22.11
Народні перекази. Переказ "Походження запорожців"
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=QFQnDqFW2Qw
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал на с. 97-98, прочитати переказ с. 98-99. Створіть за зразком таблицю і заповніть її. На перетині горизонтальної та вертикальної колонок постав, де треба, знак +;
Уміти пояснювати, що спільного між міфами, легендами
і переказами, а чим вони різняться.
Особливості твору |
Міфи |
Казки |
Легенди |
Перекази |
Створювалися колективно |
||||
Автор не відомий |
||||
Можливі варіанти твору |
||||
Зображено тільки фантастичні події |
||||
Поєднано реальні й фантастичні події |
||||
Зображено переважно реальні історичні події |
||||
Зображено боротьбу добра і зла |
21.11
Ленда "Калина". Національна символіка.
Опрацювати
презентацію:
Домашнє завдання
1.
Прочитати легенду «Калина» ст. 91-93.
2.
Запишіть план легенди.
3.
Створіть сенкан про калинуі намалюйте її.
Як складати сенкан?
Сенкан складається з п’яти рядків, кожен з яких має свою чітко визначену роль:
- Перший рядок – один іменник, який визначає тему вірша.
- Другий рядок – два прикметники, що описують тему.
- Третій рядок – три дієслова, що характеризують дії або стани, пов’язані з темою.
- Четвертий рядок – фраза, здебільшого з чотирьох слів, яка передає почуття або розширює зміст теми.
- П’ятий рядок – одне слово синонім (інколи два) до першого рядка, що ніби підсумовує тему.
Приклад написання
Навіть звичайні речі можуть бути натхненням для створення сенкану. Ось приклад:
- Осінь
- Яскрава, прохолодна
- Шелестить, падає, відлітає
- Листя кружляє в повітрі
- Пора року
15.11
Легенди українців. Спільне та відмінне в народних казках і легендах. Ознаки фантастичного в легендах. Види народних лененд. Легенда "Берегиня" (за С. Плачиндою). Протистояння добра і зла. Символічні образи в легенді. Утілення образу Берегині в різних видах народного мистецтва.
Навчальні відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=gCBS53hblE0
https://www.youtube.com/watch?v=zxc7nwVSrQ8
Аудіоверсія легендиза посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=164kUpeVE3g
Опрацювати
презентацію:
Домашнє завдання
Опрацювати
с. 89-91, прочитати легенду ст. 93-95.
Виконати
завдання 11,ст. 95.
За
бажанням: намалювати Берегиню своєї сім’ї.
Підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
14.11
Позакласне читання №2. Народні казки (на вибір учнів). Кримськотатарська народна казка "Золоте яблуко" (переклад Данила Кононенка).
Текст казки: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20127
Аудіоказка: https://www.youtube.com/watch?v=SoNbRPValrc
Опрацюйте
презентацію та виконайте завдання подані в ній:
Домашнє завдання
- Прочитати казку «Золоте яблуко»;
- Намалюйте як ви уявляєте золоте яблуко у казці;
- Підготуватися до діагностичної роботи.
01.11
Діагностична робота №2.
"Народні та літературні казки" (тестування)
Любі п'ятикласники! Перед початком осінніх канікул ми маємо пройти ще один важливий етап - виконання діагностичної роботи:)
Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9933851
Тестування доступне до 03.11 (21:00).
Код доступу: 9933851
Щасти вам! Гарних оцінок!
31.10
Осмислення символічного змісту казки-притчі "Чотири сестри" Валерія Шевчука
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=U3O5eQQ9m-4
Презентація за посиланням:
Домашнє завдання
Поміркуйте над питанням 10, с. 87 (усно).
Виконати
завдання на вибір:
- 1.Створіть
сторінку у соціальній мережі одного із героїв казки (шаблоном: https://www.liveworksheets.com/rx2589109ng);
- 2.Заповніть таблицю «Терези справедливості» (таблицю знайдете у презентації);
Дочитати казку притчу Валерія Шевчука "Чотири сестри";
Підготуватися до діагностичної роботи.
25.10
Валерій Шевчук. "Чотири сестри". Замальовка життєпису письменника. Тема зміни пір року, її художнє втілення у казці "Чотири сестри".
Інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=OPHAAiB3MeE
Навчальне відео за темою уроку:
https://www.youtube.com/watch?v=IgSYVLmZzso
Аудіоверсія казки-притчі:
https://www.youtube.com/watch?v=I5xEdVgjFmI
Казка-притча:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2833
Презентація за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати/прослухати казку-притчу Валерія Шевчука "Чотири сестри".
24.10
Чарівні перетворення, їхня роль у казці. Соціальні мотиви в казці "Лелія"
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mx3ku3SE3h0&t=210s
Опрацюйте
презентацію та виконати завдання, зазначені в ній:
Домашнє завдання
Виконати
проєкт «Цілющі властивості рослин із грядки Мар’яни». Випишіть усі квіти в саду
Мар’яни та опишіть їх цілющі властивості. Це може бути презентація, альбом, чи
плакат.
18.10
Леся Українка "Лелія". Короткі біографічні відомості про дитинство письменниці.
Інформаційне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=mx3ku3SE3h0
Презентація за посиланням:
Казка "Лелія" (аудіоверсія):
https://www.youtube.com/watch?v=xfNOLWbaxeo
Домашнє завдання
Знати відоомсті про родину та дитинство Лесі Українки (ст. 59-61);
Читати її казку "Лілея" (ст. 61-70);
Підготуйте кросворд за казкою «Лелія» Лесі Українки, використовуючи можливості цифрових інструментів, або оформіть його на папері.
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
17.10
Література рідного краю №1. Народні казки рідного краю
Українські народні казки за посиланням:
https://derevo-kazok.org/ukrayinski-narodni-kazki/
Домашнє завдання
Підготувати цікаву інформацію про Лесю Українку;
За бажанням. Якщо любите та вмієте малювати - намалюйте портрет Лесі Українки.
11.10
Морально-етична проблема твору. Роль діалогів у розкритті характеру головного героя
Інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=8aHBqQJDepc
Додаткове цікаве відео за посиланням:є
https://www.youtube.com/watch?v=usVKVXLYnsI&t=375s
Мультик за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=1v-MTWw75ss&t=1s
Домашнє завдання
Скласти список улюблених українських народних та літературних казок.
10.10
Літературні казки. Іван Франко. "Фарбований лис". Замальовка життєпису письменника, його казкарська творчість. особливості літературної казки, її відмінність від народної.
Презентація за посиланням:
Індійська народна казка "Фарбований шакал":
https://shevkyivlib.org.ua/farbovanyj-shakal-indijska-narodna-kazka/
Що спільного з українським відповідником?
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 49-50.
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
Знати різницю між літературною та народною казкою;
Дочитати/дослухати казку Івана Франка "Фарбований лис".
04.10
Українська народна казка «Яйце-райце». Фантастичне та реальне у творі. Символіка казки «Яйце-райце», відображення у ній світогляду, звичаїв та обрядів, морально-етичних принципів українців. Особливості мови народної казки.
Інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=hdKScIVFj60
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Аудіоверсія казки "Яйце-райце":
https://www.youtube.com/watch?v=WDyrD661WhQ
Домашнє завдання
Виконати завдання №1 зі ст. 46 підручника:
https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
03.10
Народна казка. Повторення та узагальнення: види народних казок - казки про тварин, героїко-фантастичні (чарівні), соціально-побутові - їх спільні й відмінні риси.
Інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=z6M4dKLoIz4
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 31-34;
Знати наступні визначення: фантастичний художній твір, творча фантазія та гіпербола;
Виразно читати народну казку "Яйце-райце", уміти переказувати (ст.36-45).
27.09
Діагностувальна робота №1. Вступ. Малі жанри фольклору та літератури (прислів'я, приказки, загадки).
Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6900922
Будьте уважними під час виконання завдань. Згадуйте усе, про вивчали на уроках! Не поспішайте! Щасти!
26.09
ПЧ№1. Анатолій Качан.
Загадки “Квітка Сонця”, “Світов@ павутин@”
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Знайомство з Анатолієм Качаном:
https://www.youtube.com/watch?v=yu-ecUvYvik&list=PL_zDp5rG6HquJvMLsDRauPizd4rDXei4E&t=140s
Загадки Анатолія Качана:
"Квітка Сонця":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20022
"Світов@ павутин@":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20023
Інтерактивна вправа (УСНО):
Домашнє завдання:
Виразно читати подані вище загадки. Уміти переказувати біографію Анатолія Качана (ст. 181): https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
20.09
ВЧ №1. Виразне читання байок Леоніда Глібова
Анімовані байки Леоніда Глібова
«Муха і бджола»:
https://www.youtube.com/watch?v=afy16kvL-h4
«Лебідь, щука і рак»
https://www.youtube.com/watch?v=JHe-5J8Znsk
«Вовк і кіт»:
https://www.youtube.com/watch?v=1PMs-WolRrs
Опрацюйте байки Леоніда Глібова за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1AFNNW1mNuG4AvybmFANzv4x9tQc_6Oof_dH8HV6JFCo/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Виразно перечитайте байки у поданому вище матеріалі. До
однієї з байок за бажанням
намалюйте ілюстрацію.
Виконайте тестування на основі прочитаної раніше байки Леоніда Глібова
«Муха і бджола»:
https://learningapps.org/35571461
Свої результати фотографуйте та надсилайте світлини на
пошту. Щасти!
19.09
Загадки
Леоніда Глібова «Бачить – не бачить», «Котилася тарілочка». Замальовка
життєпису письменника. Акровірші та авторські загадки у творчості Л. Глібова,
їх загальна характеристика. Фольклорні мотиви та жартівливий характер загадок
дідуся Кенира.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ts0wD4otze0
Перегляньте
інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=TNz3YKSquxk
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 26-29;
Ознайомитися з життєвим та творчим шляхом Леоніда Глібова
(ст. 26-27);
Прочитати загадки та акровірші Леоніда Глібова (ст.
28-29);
!!!Вивчити напам’ять загадку «Бачить – не бачить»(ст. 28) або акровірш
«Хто вона?» (ст. 29) Леоніда Глібова. Відео з вивченим матеріалом надсилайте
мені у Вайбер. Щасти!
13.09
Розвиток
мовлення №1.
Захист
мініпроєктів «У світі українського фольклору» (усно).
Перегляньте
інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jT6t5T1pAkU
Інтерактивна
вправа про прислів’я та приказки:
https://learningapps.org/6093319
Домашнє
завдання
Перечитати
ст. 6-25
Виконайте
проєкт «У світі українського фольклору». Оберіть
по одному прислів’ї, приказці та загадці на
різні теми й
створіть картку за зразком (можете використовувати різні програми або
намалювати на аркуші паперу).
Зразок виконаного проєкту за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/16E9kRm75pLxDoBDZuL6CbDix-H4qzBkQjtx5vyUApdo/edit?usp=sharing
12.09
Народні загадки.
Тематика загадок. Різновиди загадок
Перегляньте
інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=YrfRNPz-xI0
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 19-24 підручника за посиланням:
https://pidruchnyk.com.ua/1680-5_ukrlit_kachak.html
Завдання на вибір:
1.
Скласти загадки-питання і загадки-розповіді про тварин та
речі побуту.
2.
Створити кросворд на основі відповідей на загадки,
оформивши його в зошиті.
06.09
Прислів’я та приказки – перлини народної мудрості
Перегляньте інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=C6uCGK5dM9M
Опрацюйте презентацію за посиланням:
http://youtube.com/watch?v=vNG0ALdVkWM
Домашнє завдання
Опрацюйте ст. 29-30 підручника
Знати визначення понять «прислів’я» та «приказка» (ст. 29)
Запишіть у зошит по 5 ваших улюблених прислів’їв та приказок.
05.09
Роль книги в житті людини. Література як художнє відтворення життя, побуту, звичаїв, духовно-моральних цінностей людини. Сучасний читач. Художні твори зі шкільного літературного курсу початкової освіти та самостійно прочитані
Перегляньте інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=4JpNVle53mE
Опрацюйте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1kU5-pURfC74Vawv4oOFDSbH0XFkrm9jb/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
Національний музей літератури в Україні:
https://drive.google.com/file/d/1slj2Xo-faX4EEUdaRXJK_aB5_Upm5pq0/view
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 3-5 підручника
Письмово в зошиті дати визначення поняттям: Художня література, літературний твір та читання (слайд №12 презентації).
Немає коментарів:
Дописати коментар