16.05
Тренувальні
вправи. Заміна прямої мови непрямою.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=OzgVAegpTbU
Правило: https://www.youtube.com/watch?v=vUzsMqSP0Jw
Тренувальна вправа: https://wordwall.net/uk/resource/35767720/українська-мова/копія-прямої-мови
Домашнє
завдання
Повторити теоретичний матеріал §51-54.
Виконайте вправу 496, с. 241.
15.05
Діалог.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=nA8va-jRnss
https://www.youtube.com/watch?v=VFSQlAnLSaI
Пограйтеся: https://wordwall.net/uk/resource/32655356/діалог
https://wordwall.net/uk/resource/31988703/українська-мова/віднови-діалог-у-театрі
Домашнє
завдання
Опрацюйте теоретичний матеріал §54, вивчити правила с. 237-239.
Виконати інтерактивні завдання та розставте розділові знаки при діалозі:
https://learningapps.org/16285646
https://learningapps.org/21392557
Свої роботи надсилайте на пошту.
Тренувальні вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=64XAaQlF-a0
Опрацюйте презентація:
Домашнє завдання
Повторити теоретичний матеріал
§53, вивчити правила с. 233-235.
Виконайте інтерактивне
завдання:
https://www.liveworksheets.com/xl3161645hs
Робіть
знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
10.05
Пряма
мова. Розділові знаки при прямій мові.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=HiCK2ScKLJo
https://www.youtube.com/watch?v=9hD0e9Hrkf8
Домашнє
завдання
Опрацювати теоретичний
матеріал §53, вивчити правила с. 233-235.
Виконайте інтерактивні
завдання:
https://learningapps.org/31508666
https://learningapps.org/31195428
Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
09.05
Мовленнєвий
розвиток №32.
Аналіз
творчих робіт.
Зробити аналіз
помилок у своєму творі за схемою (усно).
Орієнтовний план
аналізу твору-розповіді
1. Чи
розкрито в тексті твору тему.
2. Чи втілено
в тексті твору головну думку.
3. Чи вдало
дібрано фактичний матеріал. Наскільки вдало його систематизовано (виділене
головне, про менш істотне згадано побіжно).
4. Чи
правильно поєднано типи мовлення (основним типом має бути розповідь).
5. Чи
додержано вимог художнього стилю (образність, наявні епітети, порівняння,
синоніми, пестливі форми слів і т. д.).
6. Чи
правильно побудовано твір (чи наявні в його тексті вступ, основна частина та
кінцівка).
7.
Грамотність. Графічне оформлення роботи.
Домашнє
завдання
Чекаю на твори-розповіді
від учнів, що не встигли надіслати роботи!
Мовленнєвий розвиток №31.
Твір-роздум на основі власного
досвіду.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=UrkFq-nE87g
Пам'ятка щодо складання твору
1. Придумайте назву вашої розповіді.
2. Чітко визначте тему й основну думку висловлювання
3. Назвіть місце й час події, про яку розповідаєте.
4. Не забувайте, що розповідь повинна мати вступ, основну частину і
закінчення.
5. Зверніть увагу на дієслова, бо саме навколо дії розгортається зміст
розповіді.
6. На які думки вас наштовхнула подія?
Домашнє
завдання
Опрацюйте матеріал у підручнику с. 231-232. Виконайте впр. 481.
Складіть усний твір-розповідь про вчинок когось із ваших знайомих, який вам
запам’ятався, або перекажіть своїми словами історію про Данила Харченка.
Висловлювання закінчіть роздумом, розпочавши його так: «Цей вчинок справді
вразив мене, тому що...».
Розповідь підготуйте на наступний урок, або надсилайте на пошту.
06.05
Послідовність
синтаксичного розбору складного речення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=BRyz7H2GdhE
Опрацюйте презентація: https://www.youtube.com/watch?v=eYVqck5_PpM
Домашнє завдання
Повторити матеріал §52, обов’язково
вивчити правила с. 230-231.
Виконайте впр. 478, с. 231. Зробіть
синтаксичний
розбір 4 та 5 речень.
03.05
Тренувальні
вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sOg7_w7V3Qs
https://www.youtube.com/watch?v=NXZqjHv-bjg
Домашнє
завдання
Повторіть §52, правила с.
227.
Виконайте інтерактивні
завдання (1 та 2 вправи):
https://www.liveworksheets.com/bl375405re
Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
02.05
Кома
між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим
зв’язком.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sOg7_w7V3Qs
Домашнє
завдання
Повторіть §52, правила с. 227.
Виконати впр. 477, с. 229.
Складне речення. Кома між частинами складного речення,
з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NXZqjHv-bjg
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1tJ9XoRS3KttbVK2IOa6vKVUB5DNJTX5U/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Домашнє
завдання
Опрацювати матеріал §52, вивчити правила с. 227.
Виконайте вправу 474, с. 228.
Мовленнєвий розвиток №30. Лист. Адреса
Опрацюйте презентацію:
Домашнє завдання
Виконати впр. 470, с. 226.
Напишіть лист до рідної людини із
використанням звертань та вставних слів. Звертання та вставні слова
підкресліть.
Навчальний диктант
У робочому зошиті запишіть:
Двадцять шосте квітня
Навчальний диктант
Мак
На наступній строчці
з абзацу розпочнете записувати текст диктанту.
Прослухайте уважно аудіодиктант та
запишіть текст розбірливо, старанно.
Аудіодиктант: https://www.youtube.com/watch?v=3EJ6emH_hUY
Будьте уважними! Гарних результатів!
25.04
Тренувальні
вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_JB776wXo9M
Домашнє
завдання
Повторіть теоретичний матеріал §49-51 та алгоритм синтаксичного
розбору простого речення с. 221.
Виконайте завдання «Самостійна робота» у кінці презентації (слайд 14).
Послідовність синтаксичного розбору простого речення
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_JB776wXo9M
https://www.youtube.com/watch?v=zQqdHZwYat0
Домашнє
завдання
Повторіть теоретичний матеріал §50-51, вивчіть алгоритм синтаксичного
розбору простого речення с. 221
Виконайте вправу 462, с. 222.
22.04
Тренувальні
вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=CuqGxQUtI7s
Домашнє
завдання
Опрацюйте
матеріал у презентації та повторіть правила §48, с. 207-208.
Скласти
і записати речення із поданими вставними словами. Пояснити вживання розділових
знаків, підкреслити граматичні основи.
Безумовно,
напевно, на диво, по-моєму, будь ласка.
Вставні слова
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=CuqGxQUtI7s
Презентація: https://www.youtube.com/watch?v=zZ_lUH54OvU
Потренуйтеся (усно):
https://learningapps.org/4090144
Домашнє завдання
Опрацюйте матеріал
§51, вивчити правила с. 220-221.
Виконайте
інтерактивні завдання:
https://learningapps.org/29646677
https://learningapps.org/5015054
Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
11.04
МР №29. Контрольний докладний переказ тексту розповідного
характеру з елементами роздуму
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=BVKAUQqHiIA
Усно перевірте свою техніку читання впр. 447. Прочитайте текст мовчки,
зазначивши витрачений на читання час (він не повинен бути більшим за хвилину).
Домашнє
завдання
Опрацюйте текст у вправі 448, с. 213-214.
Напишіть докладний переказ тексту «Верхня Прип’ять — річка, що зникає» за
самостійно складеним планом.
10.04
Звертання.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=lj2oiGij5-c
https://www.youtube.com/watch?v=K143uN2nmHA
Потренуйтеся (усно): https://wordwall.net/uk/resource/36186360/звертання
Домашнє
завдання
Опрацюйте теоретичний матеріал §50, правила ст. 215-216.
Виконайте вправи: https://www.liveworksheets.com/xf1361481pt
СВОЇ РЕЗУЛЬТАТИ НАДСИЛАЙТЕ НА ПОШТУ.
08.04
Узагальнювальне
слово при однорідних членах речення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=0_QHWo6keVo
https://www.youtube.com/watch?v=8nJ-IQREqDs
Домашнє
завдання
Повторити
правила §48, с. 198-200, вивчити правила
§49, с. 209-210.
Виконати інтерактивне
завдання:
https://learningapps.org/6920676
https://learningapps.org/10761967
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
05.04
Кома між однорідними членами речення
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3JmEsswMdbw
Потренуйтеся: https://learningapps.org/25306177
Домашнє завдання
Опрацюйте матеріал
§48, вивчити правила с. 207-208.
Виконати
інтерактивні завдання:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/uk/Українська_мова/Мова/Очр_rh3326552cf
Свої результати
надсилайте на пошту.
04.04
Однорідні члени речення
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=PopSS5qaRDY
https://www.youtube.com/watch?v=CIdNevT8Vn8
Домашнє
завдання
Опрацюйте матеріал §48, вивчити правила с. 206-207.
Виконайте інтерактивне завдання:
https://www.liveworksheets.com/gd3022637bz
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
Чекаю на твори-роздуми від учнів, хто не встиг надіслати роботи!
03.04
Мовленнєвий розвиток №28.
Особливості побудови
роздуму. Усний докладний переказ тексту-роздуму.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=AUOg6m_wfnI
Опрацюйте теоретичний матеріал с. 204-205.
Домашнє
завдання
Прочитайте текст у вправі 430, доберіть до нього заголовок у формі
спонукального речення. Складіть план до тексту.
Докладно перекажіть текст за самостійно складеним планом.
Скористайтеся фотоілюстрацією на с. 205.
Чекаю на ваші аудіозаписи переказу!
01.04
Тренувальні
вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=e-mResRhyoM
Домашнє
завдання
Повторити
правила §47, с. 198-200.
Виконати
вікторину: https://learningapps.org/5790889
Робіть скриншоти своїх робіт та надсилайте на
пошту.
29.03
Тренувальні вправи. Другорядні члени речення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mG1LJq3h6as
Повторити правила §47, с. 198-200.
Виконати інтерактивні завдання:
https://www.liveworksheets.com/ci1295886by
https://www.liveworksheets.com/de2883908og
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
28.03
Другорядні
члени речення: додаток, означення, обставина. Речення поширені і непоширені.
Порядок слів у реченні.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=e-mResRhyoM
Домашнє
завдання
Опрацюйте матеріал §47, вивчити правила с. 198-200.
Виконати вправу 421, с. 200 та інтерактивне завдання: https://learningapps.org/11189774
Надсилайте одним листом дві роботи.
27.03
Мовленнєвий розвиток
№27. Аналіз творчих робіт
Зробити аналіз
помилок у своєму творі за схемою (усно).
Орієнтовний план
аналізу твору-розповіді
1. Чи
розкрито в тексті твору тему.
2. Чи втілено
в тексті твору головну думку.
3. Чи вдало
дібрано фактичний матеріал. Наскільки вдало його систематизовано (виділене
головне, про менш істотне згадано побіжно).
4. Чи
правильно поєднано типи мовлення (основним типом має бути розповідь).
5. Чи
додержано вимог художнього стилю (образність, наявні епітети, порівняння,
синоніми, пестливі форми слів і т. д.).
6. Чи
правильно побудовано твір (чи наявні в його тексті вступ, основна частина та
кінцівка).
7.
Грамотність. Графічне оформлення роботи.
Чекаю на
твори-розповіді від учнів, що не встигли надіслати роботи!
25.03
Мовленнєвий
розвиток №26. Контрольний усний твір-розповідь про випадок із життя
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=defR3eelj7E
Як писати твір-розповідь про випадок
із життя
1.
Обміркуйте, про що ви хочете написати.
2.
Доберіть цікаві факти.
3.
Пишіть те, що стосується обраної вами теми розповіді.
4.
Напишіть твір на чернетці. Уважно перечитайте. Перевірте,
чи
немає у вас помилок.
5.
Запишіть відео чи аудіо своєї розповіді.
Домашнє
завдання
Виконайте впр. 410, с. 197.
Користуючись
пам’яткою, складіть усно твір-розповідь про цікавий випадок із вашого життя.
Доберіть заголовок.
Підготуйте
свої розповіді до наступного уроку!
22.03
Тренувальні
вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=S5xnulIxDsA
https://www.youtube.com/watch?v=P6FAtSlw8J8
Повторити правила § 46, правила с. 194-195.
Виконати інтерактивні
завдання:
https://www.liveworksheets.com/qq1006835fj
https://www.liveworksheets.com/ta3002691zp
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
21.03
Види
речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=c014jIY2HKI
https://www.youtube.com/watch?v=8_lQ80wfqsg
Домашнє
завдання
Опрацюйте матеріал §46, вивчити правила ст. 194-195.
Виконати інтерактивні вправи:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/uk/Українська_мова/Речення/Речення_bp1882405yh
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
20.03
Тренувальні
вправи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=LCrJaepSOwk
Опрацюйте презентацію:
Домашнє
завдання
Повторіть вивчений
матеріал §45.
Виконайте вправу
399, с. 192.
18.03
Речення
з одним головним членом
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=EhQYtd3s6xA
https://www.youtube.com/watch?v=yua2bIbGFq0
Домашнє
завдання
Повторити матеріал §45, вивчити правила с. 192, повторити
схему синтаксичного розбору словосполучення с. 185.
Виконайте впр. 400, ст. 193.
15.03
Тире
між підметом і присудком
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=9frmIy92Low
Пограйтеся (усно): https://wordwall.net/uk/resource/36442816/українська-мова/тире-між-підметом-і-присудком
https://wordwall.net/uk/resource/36280657/українська-мова/тире-між-підметом-і-присудком
Повторити правила § 44, вивчити правила с. 189.
Виконати вправу
395, с. 190.
14.03
Головні
члени речення. Способи їх вираження.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ikWN53Es1vU
Пограйтеся (усно): https://wordwall.net/uk/resource/31881009/визнач-головні-члени-речення
Домашнє
завдання
Опрацюйте матеріал §44, вивчити правила с. 188-189.
Виконати впр. 390, с. 189.
13.03
Речення. Граматична основа речення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=yrkFKleqzbg
https://www.youtube.com/watch?v=y773IVKZPEI
Опрацюйте презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацюйте матеріал
§43, вивчити правила с. 186.
Виконайте
інтерактивне завдання:
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
11.03
Послідовність
синтаксичного розбору словосполучення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=I1T4KCjQEX0
Синтаксичний розбір словосполучення:
https://www.youtube.com/watch?v=Kvnl3r8XyIc
Домашнє
завдання
Повторити матеріал §42, вивчити алгоритм
синтаксичного розбору словосполучення с. 184.
Виконати
впр. 378, с. 185.
08.03
Словосполучення.
Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне і залежне слова у
словосполученні.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=xcsO7vAaNUw
https://www.youtube.com/watch?v=xh3tGOiA9DM
Опрацювати § 42, ВИВЧИТИ правила ст. 182-183.
Виконати письмово
вправу 376, ст. 184 та інтерактивне завдання:
Робіть знімки своїх робіт та
надсилайте на пошту.
07.03
Діагностична
робота №5.
Тестування
«Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»
П’ятикласники, ось ми і завершили вивчати наш розділ.
Повторіть вивчений матеріал і мерщій перевіряти свої знання:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1791923 (відкрито
до 12.03)
Успіхів!
06.03
Узагальнення
і систематизація вивченого з теми
«Фонетика.
Орфоепія. Графіка. Орфографія»
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=GEElVaqXXWI
https://www.youtube.com/watch?v=vNPP6Y1LFm4
Опрацюйте презентацію:
Домашнє
завдання
Повторити матеріал
§22-41, усно відповісти на контрольні питання, с. 181.
Підготуватися
до діагностичної роботи.
04.03
Найголовніші
випадки чергування приголосних звуків у коренях слів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Qcs5tkzi8IA
Опрацювати презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацювати матеріал §41, знати правила ст. 179.
Виконайте
вправу 369, ст. 180.
23.02
Чергування
[о] – [е] після ж, ч, ш, й.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=31R7j6hbkPE
https://www.youtube.com/watch?v=-mhwLrkZaRI
Опрацювати § 40, ВИВЧИТИ правила с. 177.
Виконати інтерактивну
вправу: https://www.liveworksheets.com/am1408824cn
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
22.02
Чергування
[о], [е] з [і]
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3-n9EceuAFw
Презентація:
Домашнє
завдання
Опрацювати й вивчити правила §39, с.176. Виконайте вправу 356 (усно).
Виконати інтерактивну вправу: https://www.liveworksheets.com/oy919820li
21.02
Чергування
[о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=-mhwLrkZaRI&t=55s
Опрацюйте презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацювати матеріал
§38, вивчити правила с.173-124.
Виконати вправу
351(завдання І-ІІ).
19.02
Тренувальні
вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=inZMETnxrIk
Пригадайте винятки: https://www.youtube.com/watch?v=N8eftCKDVmc
Домашнє
завдання
Повторити § 37, правила ст. 170.
Виконайте
тестування: https://learningapps.org/6425053
Робіть
знімки своїх результатів та надсилайте на пошту.
16.02
Спрощення
в групах приголосних
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=HGIOhLV5CGY
Винятки з правила спрощення в групах приголосних:
https://www.youtube.com/watch?v=N8eftCKDVmc
Опрацюйте презентацію:
Опрацювати § 37, вивчити правила с. 170.
Виконати інтерактивне завдання: https://www.liveworksheets.com/ak3223149hv
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
15.02
Тренувальні вправи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Wo7r1sw2mwY
Гра (усно): https://wordwall.net/uk/resource/31402661/українська-мова/подвоєння-приголосних
https://wordwall.net/uk/resource/51903733/подвоєння-приголосних
Домашнє завдання
Повторіть вивчені правила
§36, с.167.
Виконати інтерактивну вправу:
https://wordwall.net/uk/resource/53258895/подвоєння-приголосних
Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
14.02
Вимова
й написання слів із подовженими м’якими і пом’якшеними приголосними.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VOXi543wb1Y
Опрацюйте презентацію:
https://docs.google.com/presentation/d/1xLw0RyI2ZJ8pOvlEz6-ts_iSiv0cA4VT/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Перевірте себе (усно): https://wordwall.net/uk/resource/3407747/подовження-подвоєння
Домашнє
завдання
Опрацювати матеріал
§36, вивчити правила с.167.
Виконати вправу 334
(І-ІІ).
12.02
Тренувальні
вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=F-juqapm3aY
Опрацюйте
презентацію:
Домашнє
завдання
Повторити
вивчені правила § 35.
Виконати
інтерактивне завдання:
https://wordwall.net/uk/resource/26433583/подвоєння-приголосних
Робіть
знімки своїх результатів та надсилайте на пошту.
09.02
Подвоєні букви на позначення
збігу двох однакових приголосних
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mX8JC8mx_ZE
Опрацюйте презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/1xgGrWmTKV3BFp1JQa67aCyq9BSzD9V9G/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Перевірте себе: https://wordwall.net/uk/resource/51831345/подвоєння-букв-на-позначення-збігу-однакових-приголосних
Опрацювати § 35, ВИВЧИТИ правила ст. 165-166.
Виконати інтерактивне завдання:
https://www.liveworksheets.com/be2863481kf
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
08.02
Тренувальні
вправи
Пригадайте правила: https://www.youtube.com/watch?v=fjrODaQILaU&t=1s
Презентація:
Домашнє
завдання
Повторіть вивчені правила ст. 162.
Виконайте тестування: https://vseosvita.ua/test/start/one010 (відкрито до 10.02)
Успіхів!
07.02
Чергування
[у] – [в], [і] – [й]
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=hDpDFS8RrKo
Домашнє
завдання
Опрацювати матеріал
§34, вивчити правила ст.162.
Виконати
інтерактивне завдання: https://www.liveworksheets.com/rh2851161xi
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
05.02
Мовленнєвий
розвиток №25.
Аналіз
творчих робіт. Читання вголос.
Зробити аналіз помилок у своєму творі-описі за схемою (усно).
Орієнтовний план аналізу твору-опису
1. Чи розкрито в тексті твору тему (тема – опис котика за обраною
картиною).
2. Чи втілено в тексті твору головну думку.
3. Чи вдало дібрано фактичний матеріал. Наскільки вдало його
систематизовано (виділене головне, про менш істотне згадано побіжно).
4. Чи правильно поєднано типи мовлення (основним типом має бути опис
котика за картиною, його зовнішність, риси вдачі).
5. Чи додержано вимог художнього стилю( образність, наявні епітети,
порівняння, синоніми, пестливі форми слів і т.д. )
6. Чи правильно побудовано твір (чи наявні в його тексті вступ,
основна частина та кінцівка).
7. Грамотність. Графічне оформлення роботи.
Домашнє
завдання
Чекаю
на твори-описи від учнів, хто не надіслали роботи!
Для учнів, які не були на уроці:
Прочитайте текст за посиланням і виконайте завдання до нього:
https://www.liveworksheets.com/xl3279779jg
Після виконання знизу натисніть Finish!!
та Check my answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
02.02
Мовленнєвий
розвиток №24.
Твір-опис
тварини за власним спостереженням
Опрацюйте презентацію:
Написати твір-опис тварини в художньому стилі на обрану тему:
- Моя улюблена тваринка.
- Тваринка, про яку я мрію.
- Тваринка, яку я бачив (бачила) в зоопарку.
01.02
Тренувальні вправи.
Пригадайте правила:
https://www.youtube.com/watch?v=Gx3LBFc3w7I
https://www.youtube.com/watch?v=gIua9koR7Cs&t=6s
Домашнє завдання
Повторіть вивчені правила
§31-33.
Виконайте
тестування: https://vseosvita.ua/test/start/ojf440 (відкрито до 03.02)
31.01
Правила вживання апострофа
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=btY8tGSKRvE
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1UHXmY3yPh-LgE7Qbl8efHtykbAGuFsQ8/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Потренуйтеся (усно): https://www.liveworksheets.com/fc3097394od
Домашнє
завдання
Опрацювати матеріал
§33, вивчити правила ст.157.
Підготуватися до
самостійної роботи.
29.01
Послідовність фонетичного розбору слова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sNnn1o0c4d4
Потренуйтеся
(усно): https://wordwall.net/resource/57116695/асиміляція-за-місцем-творення-звуків-нартющенко
Домашнє
завдання
Опрацювати матеріал с. 155-156, вивчити послідовність
фонетичного розбору слова.
Письмово зробити фонетичний розбір слів:
щастя, каньйон, сміється, нігті, братський.
26.01
Сполучення йо, ьо
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=v4BOs-Ywa9w
Перевір себе: https://www.youtube.com/watch?v=0xJYd0ZPx3E
Опрацюйте §32, вивчити правила с. 154-155. Виконати вправу 295, с.
155.
25.01
Правила
вживання м'якого знака.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=uriYuReXhT4
Правило: https://www.youtube.com/watch?v=r5gNqRiA8C4
Домашнє
завдання
Опрацюйте § 31, вивчити правила ст. 150.
Виконати вправу 285.
Обов'язково запишіть ключ до вправи.
24.01
Позначення
м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=6eH8_ai3b4o
Опрацювати презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацюйте §31, вивчити правила ст. 149-150.
Виконати
інтерактивне завдання:
https://learningapps.org/6057781
https://learningapps.org/28500108
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
22.01
Мовленнєвий розвиток №23. Аналіз творчих робіт.
Повторити
вивчені правила у §29-30.
Зробити
аналіз помилок у своєму творі-описі за схемою (усно).
Орієнтовний
план аналізу твору-опису
1.
Чи розкрито в тексті твору тему (тема – опис котика за обраною картиною).
2.
Чи втілено в тексті твору головну думку.
3.
Чи вдало дібрано фактичний матеріал. Наскільки вдало його систематизовано
(виділене головне, про менш істотне згадано побіжно).
4.
Чи правильно поєднано типи мовлення (основним типом має бути опис котика за
картиною, його зовнішність, риси вдачі).
5.
Чи додержано вимог художнього стилю( образність, наявні епітети, порівняння,
синоніми, пестливі форми слів і т.д. )
6.
Чи правильно побудовано твір (чи наявні в його тексті вступ, основна частина та
кінцівка).
7.
Грамотність. Графічне оформлення роботи.
Домашнє
завдання
Повторити
вивчені правила у §29-30.
Чекаю
на твори-описи від учнів, що не надіслали роботи!
19.01
Мовленнєвий
розвиток №22.
Науковий
і художній опис. Твір-опис тварини за картиною
П’ятикласники, скоріше відривайте презентацію! На вас чекають котики…
Виберіть картинку з котиком, який вам найбільше сподобався (у презентації).
Напишіть твір-опис у художньому стилі (обсяг 10-15 речень).
Натхнення вам!
18.01
Ненаголошені
голосні, що не перевіряються наголосом.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ee1-0eiWHRY
Орфографічний словник української мови: https://559.slovaronline.com
Домашнє
завдання
Опрацюйте § 30, повторити правила с. 108-110.
Виконати вправу 271 (І-ІІ
завдання).
17.01
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zTCSI8SPhwo
Тренувальна вправа (усно): https://learningapps.org/view1308582
https://wordwall.net/uk/resource/4965360/ненаголошені-голосні-е-та-и-в-коренях-слів
Домашнє
завдання
Повторити §29,
правила с. 141.
Виконати інтерактивне завдання:
https://wordwall.net/uk/resource/14129277/е-та-и-в-коренях-слів
https://wordwall.net/uk/resource/5327744/ненаголошені-е-та-и
Робіть знімки своїх
результатів та надсилайте на пошту :)
15.01
Ненаголошені голосні в коренях слів
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=hCHGym-q0Ac
Опрацювати
презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацюйте § 29, вивчити правила с. 141. Виконати вправу 263 (усно!
запам'ятайте слова) і 262 (письмово! завдання І і ІІ).
29.12
Підсумки
за І семестр
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=JEJWOl7a4a0
Любі п’ятикласники, ось ми і
завершили І семестр навчання.
Пропоную вам перевірити свої знання за допомогою інтерактивних завдань
(усно!):
https://learningapps.org/display?v=p6v7qxcgj17
https://learningapps.org/1264777
https://learningapps.org/1954622
Гарного відпочинку!
28.12
Повторення. Рефлексія.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=GEElVaqXXWI
Опрацювати презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/19UGru1tvEJ6Jm2z_h58fSMUWd5oGMcdE/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Домашнє
завдання
Повторити вивчене з
розділу «Фонетика. Графіка».
27.12
МР№21.
Аналіз контрольних робіт. Самооцінювання навчальної діяльності.
Опрацювати презентацію:
Домашнє
завдання
Виконати роботу над
помилками у диктанті (усно).
Повторити вивчені правила у §21-27.
25.12
Діагностична робота №4 з теми «Фонетика»
П’ятикласники, ось ми і завершили вивчати наш розділ. Повторіть вивчений
матеріал і мерщій перевіряти свої знання:
https://vseosvita.ua/test/start/rfa385
Успіхів!
22.12
Наголос.
Наголошені й ненаголошені голосні, їх вимова, позначення на письмі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=JbGu0qoj85I
Домашнє
завдання
Повторити §26-27, вивчити правила у §28. Виконати впр. 257.
Виконати інтерактивну вправу: https://www.liveworksheets.com/mr986069qj Після виконання знизу натисніть
Finish!! та Check my answers і перегляньте
свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт
та надсилайте на пошту.
21.12
МР№19. Переказ тексту розповіді
з елементами опису тварини
Запишіть
у зошити:
Двадцять перше грудня
Мовленнєвий розвиток
Переказ тексту розповідного характеру з елементами
опису тварини
Лисенятко
План
Уважно
прочитайте текст у вправі 250,ст. 135, поділіть його на мікротеми й складіть
план. План запишіть у зошити. Підказка: має бути 5 пунктів плану.
Ще раз уважно перечитайте текст і запишіть
його переказ від третьої особи.
НАГАДУЮ: кожен пункт плану пишеться з абзацу.
Будьте
уважними!
20.12
МР№19. Переказ тексту розповіді з
елементами опису тварини (підготовка).
Запишіть у зошити:
Дев’ятнадцяте грудня
Мовленнєвий розвиток
Переказ тексту розповідного характеру з
елементами опису тварини
Лисенятко
План
Домашнє
завдання
Уважно прочитайте текст у вправі 250, с. 135, поділіть його на
мікротеми й складіть план. План запишіть у зошити. Підказка: має бути 5 пунктів
плану. Підготуйтеся до письмово написання переказу тексту на наступному уроці.
18.12
Контрольний
диктант.
У контрольному зошиті запишіть:
Вісімнадцяте
грудня
Контрольний
диктант
Мужність
На наступній строчці з
абзацу розпочнете записувати текст диктанту.
Прослухайте уважно аудіодиктант та запишіть текст
розбірливо, старанно.
Аудіодиктант: https://www.youtube.com/watch?v=-yxFI21uBa4
Будьте
уважними! Гарних результатів!
15.12
Співвідношення
звуків і букв. Звуковий запис слова. Склад.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7HOAkm46CIs
Опрацюйте
презентацію:
Фонетичний
розбір: https://www.youtube.com/watch?v=dRjclfX3xrM
Опрацювати §27, вивчити правила ст. 130-133. Виконати вправу 244, с.132.
14.12
Знаки письма. Алфавіт.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=U-amw73qJgI
https://www.youtube.com/watch?v=FBYLFhCN-yg
Пограйся(усно): https://www.liveworksheets.com/rp3286102fo
https://learningapps.org/1264315
Домашнє завдання
Повторити § 25, вивчити правила у § 26. Вивчити
алфавіт.
Виконати впр. 237, с. 129
(І-ІІ).
13.12
Мовленнєвий
розвиток №18.
Аналіз
творчих робіт. Тренувальні вправи.
Зробити аналіз помилок у творі-описі (усно).
Орієнтовний план аналізу твору
1. Чи розкрито в тексті твору тему (тема – опис).
2. Чи втілено в тексті твору головну думку.
3. Чи вдало дібрано фактичний матеріал. Наскільки вдало його
систематизовано (виділене головне, про менш істотне згадано побіжно).
4. Чи правильно поєднано типи мовлення (основним типом має бути опис
людської зовнішності, розповідь та роздум - допоміжні типи мовлення є доречними
у вступі та кінцівці).
5. Чи додержано вимог художнього стилю.
6. Чи правильно побудовано твір (чи наявні в його тексті вступ та
кінцівка).
7. Грамотність. Графічне оформлення роботи.
Домашнє
завдання
Повторити вивчені правила § 22-25. Виконати
інтерактивні вправи:
https://wordwall.net/ru/resource/1889289/%D0%B7%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%B8-%D1%96-%D0%B1%D1%83%D0%BA%D0%B2%D0%B8 https://learningapps.org/2284935
Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
Мовленнєвий
розвиток №17.
Твір-опис предмета
за власним спостереженням
Домашнє
завдання
Виконати
впр. 230, с. 127.
Спишіть,
вставляючи пропущені букви. Складіть і запишіть продовження — опис яблука,
використовуючи малюнок.
08.12
Вимова
[г] і [ґ]
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ZwM9_WxnO9w
Опрацюйте
презентацію:
Порівняйте
вимову: https://www.youtube.com/watch?v=m2vv2m_9AfE
Складіть пазл: https://learningapps.org/view4240311
Домашнє
завдання
Опрацювати 25, вивчити правила ст. 124.
Розгадайте кросворд у кінці презентації.
07.12
Приголосні дзвінкі й глухі.
Уподібнення глухих і дзвінких приголосних
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=QiDv9PMj1SY
Сортуємо глухі й дзвінкі
приголосні:
https://www.youtube.com/watch?v=BoWZ2AE011w
Домашнє завдання
Повторити § 23, вивчити правила у §24.
Виконати інтерактивні
вправи: https://www.liveworksheets.com/lo2612251ql
Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту :)
06.12
Приголосні
звуки. Приголосні тверді й м’які
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=uJaxz1Gm8OU
https://www.youtube.com/watch?v=6uKONQDAtdg
Дидактична гра
"Голосний чи приголосний?":
https://www.youtube.com/watch?v=elXlan32Qjk
Пограйтеся:
https://wordwall.net/uk/resource/24125786/дзвінкі-приголосні-звуки-в-кінці-слова-2
https://wordwall.net/uk/resource/6633035/українська-мова/дзвінкі-та-глухі-приголосні-звуки
Домашнє
завдання
Повторити §22, вивчити матеріал §23.
Виконати інтерактивні вправи:
https://wordwall.net/uk/resource/24592794/тверді-і-мякі-приголосні
https://wordwall.net/uk/resource/2593316/тверді-мякі-приголосні
Підготуйтеся до переказу правил § 22-23.
04.12
Звуки мовлення. Голосні звуки. Звукове значення
букв я, ю, є, ї.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=2PDmm4b2Zb4&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=ZpJffqRY3a8
Опрацювати презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацюйте §
22, вивчити правила ст. 112, 113. Виконати вправи 205, 206.
01.12
Мовленнєвий розвиток №16. Аналіз творчих робіт
Зробити аналіз помилок у творі-описі (усно).
Орієнтовний план аналізу твору
1. Чи розкрито в тексті твору тему (тема – опис).
2. Чи втілено в тексті твору головну думку.
3. Чи вдало дібрано фактичний матеріал. Наскільки вдало його
систематизовано (виділене головне, про менш істотне згадано побіжно).
4. Чи правильно поєднано типи мовлення (основним типом має бути опис
людської зовнішності, розповідь та роздум - допоміжні типи мовлення є доречними
у вступі та кінцівці).
5. Чи додержано вимог художнього стилю.
6. Чи правильно побудовано твір (чи наявні в його тексті вступ та
кінцівка).
7. Грамотність. Графічне оформлення роботи.
Домашнє
завдання
Повторити вивчений матеріал § 22-23. Вивчити правила!
30.11
Мовленнєвий
розвиток №15. Твір-опис
предмета за картиною
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=upsDYAIlZwk
Домашнє
завдання
Прочитайте вправу 207. Виконайте вправу 208.
Розгляньте малюнок на с. 117. Напишіть за ним твір-опис «Хліборобський
обід», використовуючи подані словосполучення.
Соковита трава, буяння квітів, вишита серветка, полив’яний глечик, тепле молоко, рум’яні яблука, духмяний буханець, пахощі хліба, хрустка скоринка, відрізаний окраєць, невтомні трударі
29.11
Діагностична
робота №3.
Тестування
«Лексика і фразеологія»
П’ятикласники, повторіть вивчений матеріал та виконайте тестування:
https://vseosvita.ua/test/start/cft189 (відкрито до 01.12)
УСПІХІВ!
27.11
Словник. Види словників.
Аудіювання.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=0zpzmmw5W2M&t=28s
Домашнє завдання
Опрацюйте §21.
Вивчити правила ст. 107, 109 вашого підручника.
Прослухайте
текст «Легенда про Золоте Зернятко Істини»:
https://www.youtube.com/watch?v=aUVt2Kysa4s
Виконайте
аудіювання:
https://vseosvita.ua/test/start/vke806 (відкрито до
30.11)
Будьте уважними!
Підготуйтеся
до діагностичної роботи.
17.11
Мовленнєвий
розвиток №14. Усна
відповідь на основі переказу параграфа.
Домашнє
завдання
Повторіть вивчений теоретичний матеріал §17-20.
Для учнів, що були відсутні на уроці:
Повторіть вивчений теоретичний матеріал §17-20 та виконайте інтерактивну
вправу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2073892
Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
16.11
Джерела
українських фразеологізмів
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=m1Em7lQb660
Опрацювати
презентацію:
Домашнє
завдання
Повторити §20, виконати впр.185, с.
106.
Повторіть вивчений теоретичний матеріал §17-20.
Підготуйте усну відповідь на основі переказу правил з параграфів.
15.11
Фразеологізми.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zzS8L1tq8yA
Опрацювати презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацюйте § 20, вивчити правила ст. 102, 103.
Виконати вправу в
кінці презентації.
13.11
Тренувальні
вправи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=qIwgYn-MxIE
Домашнє
завдання
Повторіть
§19, правила ст. 97, 99. Виконати вправи:
https://www.liveworksheets.com/ua2341985lr
https://www.liveworksheets.com/lg3115879nb (пишіть
з маленької букви).
Після
виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і перегляньте свою
оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте
на пошту.
10.11
Діалектні,
професійні слова й терміни, сленг, просторічні слова
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=qIwgYn-MxIE
Домашнє
завдання
Опрацюйте §19.
Вивчити правила ст. 97, 99 вашого підручника та виконайте вікторину: https://wordwall.net/uk/resource/4909516/українська-література/лексика
Робіть знімки своїх
результатів та надсилайте на пошту :)
09.11
Мовленнєвий розвиток №13. Аналіз
творчих робіт.
Опрацювати презентацію:
Домашнє
завдання
Повторити § 15-18, зробити аналіз помилок у своєму переказі за
схемою (усно). Виконати тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5168803 (відкрито до 10.11)
08.11
Мовленнєвий розвиток №12.
Контрольний
переказ тексту-розповіді з
елементами опису предмета
Опрацюйте
вправу 164, с. 95.
Пригадайте що таке опис та текст-розповідь с. 96.
Домашнє
завдання
У контрольних зошитах запишіть
докладний переказ текст «Український віночок», користуйтеся пам’яткою на с. 36. Опишіть зовнішність
дівчини, зображеної на малюнку (5-6 речень).
Роботу виконуйте за
зразком:
Восьме
листопада
Мовленнєвий
розвиток №12.
Контрольний
переказ тексту-розповіді з елементами опису предмета
Український
віночок
План
1.
2.
3.
А потім напишіть переказ твору за
планом.
Пам’ятай! Розкривати кожний пункт
плану потрібно з абзацу.
Пишіть уважно! :)
06.11
Групи
слів за вживанням: загальновживані й обмеженого вживання. Стилістично
забарвлені слова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=1ZQrg0f74y0
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/14sti9fTEBl4Aox7DVhSO-elPfLUnJrZ0/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Опрацювати
§ 18, вивчити правила ст. 91, 93. Виконати вправу 163, ст. 94.
03.11
Мовленнєвий
розвиток №11.
Усний
твір-розповідь на основі власного досвіду
У нас часто виникає потреба розповісти кому-небудь про те, що з нами трапилося,
що ми бачили чи переживали. В усному мовленні велике значення мають засоби
виразності: інтонація, паузи, темп розповіді, жестикуляція.
Опрацювати презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацюйте ст. 89-90
підручника та виконайте впр. 155 (усно).
Підготуйте усну розповідь «Вечір в моїй родині» або «Моя
пригода влітку».
Продумайте, який темп розповіді, гучність мовлення ви
оберете. Запишіть свою розповідь на відео або аудіо та надсилайте на
пошту. Натхнення!
02.11
Тренувальні
вправи. Архаїзми й історизми, неологізми.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=1FV9IxkV_yo&t=12s
Гра на уважність: https://www.youtube.com/watch?v=KLolGATKn_E
Потренуйтеся (усно): https://learningapps.org/view3934853
https://wordwall.net/uk/resource/36254555/активна-і-пасивна-лексика
Домашнє
завдання
Повторити §17, виконати впр. 156, ст. 87.
01.11
Активна й
пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми),
неологізми.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7XDxVUYM6_Y
Як відрізнити історизм
від архаїзма?:
https://www.youtube.com/watch?v=-Em_UqI6_4A
Опрацюйте презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацювати § 17, вивчити правила ст. 84-85.
Виконати інтерактивну вправу: https://learningapps.org/view6461016
Робіть знімки своїх
робіт та надсилайте на пошту.
30.10
Подвоєні
букви в словах іншомовного походження
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=8lFpCQ3gB5I
Опрацюйте
презентацію:
Опрацювати
§ 16, вивчити правила ст. 81-82. Виконати вправу 142 (усно).
Виконати
інтерактивні вправи: https://learningapps.org/view6459525?&allowFullscreen=1
https://learningapps.org/watch?v=pjoairrwa22
Робіть
знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
27.10
Тренувальні
вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Suw7FzwKV6c
Домашнє
завдання
Повторити правила §15, вивчити правило
«дев’ятки»!
Виконати тестування: https://vseosvita.ua/test/start/agm902 (відкрито до 30.10)
26.10
Букви и, і
в словах іншомовного походження
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=tbUsTOnTPNU
Домашнє
завдання
Опрацювати § 15, вивчити правило с. 78.
Виконати інтерактивну
вправу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2168537
Після виконання вправи
знизу натисніть Finish!! та Check my answers і
перегляньте свою оцінку. Робіть
знімки своїх робіт і надсилайте на пошту.
25.10
Мовленнєвий
розвиток №10.
Аналіз
творчих робіт
Опрацюйте
презентацію:
Домашнє
завдання
Повторіть матеріал
§12-13.
Зробити самоаналіз свого
переказу за схемою (усно).
23.10
Мовленнєвий
розвиток №9.
Докладний
письмовий переказ тексту-розповіді.
Опрацюйте
презентацію:
Виконати
впр. 131, ст. 76-77. 131.
Прочитайте
народну легенду. Доберіть заголовок. Складіть і запишіть план тексту. Запишіть докладний
письмовий переказ тексту за самостійно складеним планом.
Будьте уважними!
20.10
Діагностувальна робота
№2.
Тестування «Лексикологія. Групи слів за значенням».
П‘ятикласники,
сьогодні ми перевіримо ваші отриманні знання з вивченої теми. Повторіть вивчений матеріал та виконайте
діагностувальну роботу:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1587318
(відкрито до 25.10)
Успіхів!
19.10
Тренувальні
вправи.
Підготовка
до діагностичної роботи.
Опрацювати презентацію:
Гра «Багатозначні
слова»:
https://wordwall.net/play/9069/786/338
https://www.liveworksheets.com/kk3061641tg
Домашнє
завдання
Повторіть вивчений
матеріал §8-14 та підготуйтеся до діагностичної роботи.
18.10
Групи слів
за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=E1W4uN0fcJ8
https://www.youtube.com/watch?v=TIzqOtpmYWE
Опрацюйте презентацію:
Домашнє
завдання
Повторіть матеріал
§11-13, вивчити правила §14.
Виконайте інтерактивні вправи:
https://wordwall.net/uk/resource/37007809/copy-of-запозичені-слова-та-власне-українські-слова
https://wordwall.net/uk/resource/58501215/групи-слів-за-походженням
Робіть знімки своїх робіт і надсилайте на пошту :)
16.10
Пароніми.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=RNbCnYI-ZtI
Пограйтеся
(усно): https://learningapps.org/14593389
https://learningapps.org/4041715
Словник
паронімів: https://archive.org/details/sl0vn19
Опрацюйте
презентацію:
Опрацювати
§ 13, вивчити правила с. 68. Виконати впр. 120, с. 70.
06.10
Антоніми
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=5lzH6i82Hl0
https://www.youtube.com/watch?v=c-J2gf60QeQ
Домашнє
завдання
Вивчіть правила §12, ст.
66-68.
Виконайте вправи 113
(письмово) та інтерактивну за посиланням:
https://www.liveworksheets.com/zc3138552tb
(вписуйте відповіді у
пусті віконечка, після виконання внизу натисніть Finish!! та Check my
answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та
надсилайте на пошту.)
05.10
Синоніми.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=N3CayCeGgAs
Домашнє
завдання
Повторіть матеріал §10,
вивчити теоретичний матеріал §11. Виконайте інтерактивну вправу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1003492
Вписуйте відповіді у
пусті віконечка, після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my
answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та
надсилайте на пошту.
04.10
Мовленнєвий
розвиток
Типи
мовлення
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=bRZT5pEG7Vw
Опрацюйте презентацію та
виконайте завдання подані в ній:
Домашнє
завдання
1.
Вміти розповідати про типи мовлення та їх особливості (за табличкою).
2.
Написати невеличку розповідь(розповідь, опис чи роздум)
про свою домашню тваринку (5-7 речень).
Якщо ви не маєте домашньої тваринки, то пофантазуйте, яку б тваринку ви
хотіли б мати.
02.10
Групи
слів за значенням. Омоніми. Відмінність омонімів від багатозначних слів
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=HXDLyi-kp-M
https://www.youtube.com/watch?v=wpR5Jipd878
Опрацювати §10, вивчити правила ст. 57-58. Виконати вправу 93.
29.09
Пряме і
переносне значення слова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Pzg1w5drQi0
Домашнє
завдання
Вивчіть правила §7, вивчити
правила ст. 55.
Виконайте вправи: https://www.liveworksheets.com/fg3183390pj (вписуйте відповіді
у пусті віконечка, після виконання внизу натисніть Finish!! та Check my
answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та
надсилайте на пошту.)
28.09
Мовленнєвий
розвиток
Стилі
мовлення. Сфери вживання кожного з них.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=hfBLt9K3J7c
Вивчити матеріал на ст.
51-52. Виконайте вправу 83, ст. 54 (усно).
Для учнів, які
не були присутні на уроці:
https://www.liveworksheets.com/gq3060669ps
Вписуйте відповіді у
пусті віконечка, після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my
answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та
надсилайте на пошту.)
27.09
Лексичне
значення слова. Однозначні й багатозначні слова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sh0ukrmN_NU&t=1s
Домашнє
завдання
Опрацювати § 8, вивчити правила ст. 47-48.
Виконати інтерактивні
вправи:
https://wordwall.net/uk/resource/38269642/однозначні-та-багатозначні-слова
https://learningapps.org/22379948
25.09
МР №6. Види
мовленнєвих помилок. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі.
Пригадайте види помилок (знайдете у презентації).
Виконайте роботу над виправленням помилок, допущених у своєму переказі (усно).
22.09
Діагностична
робота №1.
Тестування
«Повторення вивченого в початкових класах»
П‘ятикласники, сьогодні
ми перевіримо ваші отриманні знання в початкових класах. Повторіть матеріал §
1-7 та виконайте тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6454226
21.09
Мовленнєвий
розвиток №5.
Докладний письмовий переказ тексту.
Опрацюйте презентацію:
Виконайте вправу 61, ст.
37. Прочитайте текст “Село погоня”. Складіть план до тексту.
За складеним планом запишіть переказ тексту. Пишіть охайно й не допускайте
мовленнєві огріхи, орфографічні й пунктуаційні помилки.
Успіхів!
20.09
Прийменник.
Сполучник.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=0YmoTfPKaLU
Презентація:
Домашнє
завдання
Опрацювати § 7, вивчити правила з презентації. Виконати
впр. 67(І), ст. 41. Не забутьте
підкреслити прийменники.
18.09
Дієслово.
Прислівник
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ZaP7IlupAZc
https://www.youtube.com/watch?v=LZZn4ugwlbU
Пограйтеся
«Знайди дієслово» (усно, надсилати не потрібно):
https://learningapps.org/833393
https://learningapps.org/10579702
Опрацювати
§ 6, повторити вивчені правила про дієслово та прислівник ст. 34-35, виконати
впр. 59, ст. 35.
15.09
Займенник.
Числівник
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=N23T8eE2Tog
https://www.youtube.com/watch?v=2voPMdo4urA
Домашнє завдання
Опрацювати § 5, знати правило ст. 31, впр. 49, ст. 33.
Любі п’ятикласники, чекаю на ваші
домашні завдання за два тижні навчання! Працюйте сумлінно і результат вас
приємно здивує!
14.09
Прикметник.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=k9TqhMizOJY
Домашнє
завдання
Опрацювати § 4, знати все про прикметник, виконати впр. 39, ст.
30 (усно).
Виконати завдання: https://www.liveworksheets.com/gq2868497ux
(вписуйте відповіді у
пусті віконечка, після виконання внизу натисніть Finish!! та Check
my answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх оцінок та надсилайте
на пошту.)
13.09
Повторення
вивченого про слова як частини мови. Іменник.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=gEJZCs6326k
Казка про частини мови: https://www.youtube.com/watch?v=tFUoH21hWaQ
Тренувальні вправи
(усно):
https://learningapps.org/1135053
https://learningapps.org/2206779
https://learningapps.org/1365957
https://learningapps.org/1281960
Домашнє
завдання
Опрацювати § 3, повторити всі вивчені правила про іменник, на ст. 28 вивчити правило. Виконати інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/1365957
https://learningapps.org/1281960
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
11.09
Мовленнєвий
розвиток №4. Тема й основна думка висловлювання.
Опрацювати
презентацію:
Вивчити
нові визначення тема, основна думка тексту. Опрацюйте усно впр. 29 (І-ІІ), ст.
25-26.
Виконайте
діагностичні тести: https://learningapps.org/watch?v=pzqw1wh1c21
Після
виконання робіть скриншот (знімок екрана) своїх результатів та надсилайте на
пошту.
08.09
МР №3. Поняття про «відоме» і «нове» в реченнях тексту.
Докладний
усний переказ тексту
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7a0JeH6qn_0
Опрацюйте
презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/1vOMV-fMy9Pf3sS7lZ0Res_5ZuByX6xNr/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Домашнє
завдання
Уважно прочитайте текст «Зозуля» впр. 25, ст. 22-23 та докладно перекажіть його (запишіть
відео-переказ). Ваші відео-перекази надсилайте вайбер. Обов’язково!
07.09
Повторення
вивченого про текст
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VvW55n7a-B4
Домашнє
завдання
Опрацювати § 2, знати що таке текст та його будову,
виконати впр. 22, ст. 21.
06.09
Мовленнєвий
розвиток №2.
Спілкування в сучасному світі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=u1MrCY5t8QI
Опрацюйте презентацію:
Тренувальні вправи
(УСНО):
https://learning.ua/mova/tretii-klas/vstavliaiemo-vvichlyvi-slova-u-rechennia
Домашнє
завдання
Уважно опрацювати ст.
14-18, вивчити форми привітання та прощання. Виконати впр. 19 (ІІ), ст. 17 (письмово).
04.09
Мовленнєвий
розвито №1.
Види
мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки.
Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Mf1_nEWgNGI
Опрацюйте презентацію та виконайте домашнє завдання:
01.09
Значення мови в нашому житті. Українська мова — державна
мова України.
Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zV79rjx2iE0
Опрацюйте
презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/1gp9PcHNH9qbdxgSK7Lv-tuoaRBzOkJVj/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання
знайдете у презентації.
Підручник з української мови:
https://pidruchnyk.com.ua/1642-ukrainska-mova-voron-5-klas-2022.html
Немає коментарів:
Дописати коментар