09.05
Мовленнєвий розвиток №31. Аналіз творчих робіт.
Зробити аналіз помилок у своєму творі за
схемою (усно).
Орієнтовний
план аналізу твору-розповіді
1. Чи розкрито в тексті твору
тему.
2. Чи втілено в тексті твору головну
думку.
3. Чи вдало дібрано фактичний
матеріал. Наскільки вдало його систематизовано (виділене головне, про менш
істотне згадано побіжно).
4. Чи правильно поєднано типи
мовлення (основним типом має бути розповідь).
5. Чи додержано вимог художнього
стилю (образність, наявні епітети, порівняння, синоніми, пестливі форми слів і
т. д.).
6. Чи правильно побудовано твір (чи
наявні в його тексті вступ, основна частина та кінцівка).
7. Грамотність. Графічне оформлення
роботи.
Домашнє
завдання
Чекаю
на твори-розповіді від учнів, котрі ще не встигли надіслати роботи!
08.05
РМ№ 30. Твір-роздум на основі власного досвіду
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=UrkFq-nE87g
Пам'ятка
щодо складання твору
1. Придумайте назву вашої розповіді.
2. Чітко визначте тему й основну думку висловлювання
3. Назвіть місце й час події, про яку
розповідаєте.
4. Не забувайте, що розповідь повинна мати
вступ, основну частину і закінчення.
5. Зверніть увагу на дієслова, бо саме
навколо дії розгортається зміст розповіді.
6. На які думки вас наштовхнула подія?
Домашнє
завдання
Опрацюйте матеріал підручника зі ст.
231-232. Виконайте впр. 481.
Складіть
усний твір-розповідь про вчинок когось із ваших знайомих, який вам
запам’ятався, або перекажіть своїми словами історію про Данила Харченка.
Висловлювання закінчіть роздумом, розпочавши його так: «Цей вчинок справді
вразив мене, тому що...».
Розповідь підготувати на наступний урок або надіслати аудіоповідомленням
07.05
Послідовність синтаксичного розбору складного речення
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=eYVqck5_PpM
Презентація:
Алгоритм розбору складного речення:
Матеріал до уроку:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2028059
Домашнє завдання
Із художньої літератури виписати три складні речення і виконати їх синтаксичний розбір.
06.05
Тренувальні вправи
Навчальн відео:
https://www.youtube.com/watch?v=sOg7_w7V3Qs
https://www.youtube.com/watch?v=NXZqjHv-bjg
Домашнє
завдання
Повторити §52, правила с. 227.
Виконати інтерактивні завдання (1 та 2 вправи):
https://www.liveworksheets.com/bl375405re
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
25.04
Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.
Відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=HxWKWeoTxic
Матеріали до уроку:
Домашнє завдання
Опрацювати §52
Виконати вправу 473 ст. 228
24.04
Складне речення
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=2s0kgQNrG1w
Теоретичний матеріал:
Матеріал до уроку:
https://vseosvita.ua/lesson/skladne-rechennia-379373.html
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал;
Виконати інтерактивне завдання:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/548983
Робіть скріни виконаного завдання. Результат своєї роботи надсилайте на пошту.
23.04
РМ №29 Лист. Адреса
Опрацюйте презентацію:
Домашнє завдання
Виконати впр. 470, ст. 226.
Напишіть лист до рідної людини із
використанням звертань та вставних слів. Звертання та вставні слова
підкресліть.
22.04
Тренувальні вправи
Матеріал до уроку:
1.Розподіліть словосполучення за морфологічним вираженням головного слова (іменникові, дієслівні, прислівникові).
Холодна осінь (20), зима пройшла (3), біля лісу (10), працювали охоче (21), цікаво послухати (18), усна відповідь (12), високо в небі (14), брат та сестра (33), темно в лісі (15), відпочити на перерві (24), наполеглива праця (6), записати до щоденника (28).
2.Переписати речення, визначити другорядні члени. Зробити синтаксичний розбір речень.
Мовчить сосновий бір. Задумався дуб темношатий. Хизувався дуб міцним корінням. Зелений одягла вінок берізка ніжна. Зажурила осінь золоту діброву.
3.Вправа "Синтаксичний комп'ютер". Записати речення за графічним кодом.
- ____ ==== ------
____ ====
- - . - . - . ____ ====
4. Поширити текст другорядними членами речення, на місці крапок уставляючи самостійно дібрані додатки.
Наближається…зима. Землю огорне білий…, холодна… скує …. Дерева закутаються в золотисті…. . Школярі чекатимуть на веселі….
Домашнє завдання
Повторити відомості про головні та другорядні члени речення.
18.04
Навчальний диктант
Для учнів, котрі були відсутні на уроці!!!
У робочих рошитах запишіть наступне:
Вісімнадцяте квітня
Навчальний диктант
Прослухайте поданий нижче аудіозапис та запишіть текст.
https://drive.google.com/file/d/1MLJ4StqG4azZq2ERgXxgSidabi8chGfi/view?usp=sharing
17.04
Продовження теми "Послідовність синтаксичного розбору простого речення"
Презентація:
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1103279
(відкрито до 18.04 21:00)
16.04
Послідовність синтаксичного розбору простого речення
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=_JB776wXo9M
https://www.youtube.com/watch?v=zQqdHZwYat0
Теоретичний матеріал
Інтерактивні вправи (УСНО):
Домашнє
завдання
Повторити теоретичний матеріал §50-51,
вивчити алгоритм синтаксичного розбору простого речення ст. 221
Виконати вправу 462, ст. 222.
15.04
РМ №28. Діагностичний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами розбору
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=BVKAUQqHiIA
Усно перевірте свою техніку читання впр.
447. Прочитайте текст мовчки, зазначивши витрачений на читання час (він не має перевищувати 60 секунд).
Домашнє
завдання
Опрацюйте текст у вправі 448, ст.
213-214.
запишіть у зошит докладний переказ тексту «Верхня
Прип’ять — річка, що зникає» за самостійно складеним планом.
11.04
Тренуальні вправи
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=_JB776wXo9M
Презентація:
Домашнє
завдання
Повторіть теоретичний матеріал §49-51 та
алгоритм синтаксичного розбору простого речення, поданого нижче.
Виконайте завдання «Самостійна робота» у кінці презентації
(слайд 14).
10.04
Послідовність синтаксичного розбору простого речення
Навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=zQqdHZwYat0
Алгоритм розбору:
Презентація:
Домашнє
завдання
Повторіть теоретичний матеріал §50-51,
вивчіть алгоритм синтаксичного розбору простого речення с. 221
Виконайте вправу 462, с. 222.
09.04
Тренувальні вправи
Матеріали до уроку:
Домашнє завдання
Повторити §46-50;
Виконати інтерактивні завдання:
Будьте уважними! Після виконання робіть скріни своїх результатів та надсилайте на пошту.
08.04
Вставні слова
Навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=003lFWomDYQ
Відеопрезентація:
https://www.youtube.com/watch?v=zZ_lUH54OvU
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vstavni-slova-5-klas-294872.html
Потренуйтеся (усно):
https://learningapps.org/4090144
Домашнє
завдання
Опрацюйте
матеріал §51, вивчити правила с. 220-221.
Виконайте
інтерактивні завдання:
https://learningapps.org/29646677
https://learningapps.org/5015054
Робіть скріни своїх виконаних завдань та надсилайте на пошту
04.04
Звертання
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=DBlkOBG-GVs
Теоретична частина:
Домашнє завдання
Опрацюйте §50;
Правила ст. 215-217;
Виконайте інтерактивне завдання:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/516207
Після завершення робіть скріни та надсилайте мені на пошту.
Протягом квітня ви маєте унікальну можливість випробувати свої сили, підвищити успішність та отримати круті призи від МійКлас. Приєднуйтесь та станьте найактивнішим учасником серед своїх однокласників!
📅 Дата проведення: 1-30 квітня 2025 року
🎯 Ціль марафону
Квітневий марафон знань – це ваш шанс згадати вивчене за рік, підготуватися до підсумкових робіт, пробудити свій мозок після весняних канікул і показати, на що ви здатні! Це не просто змагання, а можливість підвищити свої знання, закріпити важливі теми та отримати цікаві призи за ваші зусилля. Не пропустіть шанс стати лідером серед однокласників з усієї України, розкрити свій потенціал і отримати заслужене визнання!
📝 Умови участі
До участі запрошуються всі учні 1-11 класів.
Необхідно натиснути кнопку «Беру участь!» на сторінці новини про початок марафону.
Виконуйте завдання з розділу «Предмети для Топів МійКлас» (завдання для класу, вказаного у профілі учасника).
За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте зірочки
.
У рейтинг зараховуються лише завдання, виконані у період з 1 до 30 квітня включно.
Посилання: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrayinska-mova-nush#program-4-klas
https://www.miyklas.com.ua/p
🏆 Нагороди для учасників
Електронний сертифікат учасника – для всіх, хто набере 50+
.
Набір фірмової канцелярії від МійКлас – за 1-3 місце серед найактивніших учасників на рівні кожного класу..
Сертифікат переможця + сертифікат на 500 грн на купівлю книг – для найактивнішого учасника на рівні кожного класу.
03.04
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=DL35kgxyYco
Теоретична частина:
Презентація за посиланням:
Потренуйтеся (УСНО):
Домашнє завдання:
Опрацюйте §49;
Виконайте інтерактивне завдання:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7545260
Скріни виконаного завдання надсилайте на пошту.
02.04
Кома між однорідними членами речення
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=af2igrOambk
Теоретична частина:
Матеріал до уроку:
https://vseosvita.ua/library/koma-miz-odnoridnimi-clenami-recenna-213253.html
Потренуйтеся:
https://learningapps.org/25306177
Інтерактивна вправа (УСНО):
Домашнє
завдання
Опрацювати §48;
Вивчити правила зі ст. 207-208;
Виконати
інтерактивні завдання:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/uk/Українська_мова/Мова/Очр_rh3326552cf
Свої
результати надсилайте на пошту.
01.04
Однорідні члени речення
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=GVU46OttFoQ
Теоретична частина:
Презентація:
Домашнє
завдання
Опрацюйте матеріал §48, правила ст.
206-207.
Виконайте інтерактивне завдання:
https://www.liveworksheets.com/gd3022637bz
Після виконання знизу натисніть Finish!!
та Check my
answers і перегляньте свою оцінку. Робіть скріни своїх робіт та надсилайте на
пошту.
28.03
МР№27. Особливості побудови роздуму. Усний докладний переказ тексту-роздуму
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=AUOg6m_wfnI
Опрацюйте теоретичний матеріал ст. 204-205.
Домашнє
завдання
Прочитайте текст у вправі 430, доберіть до
нього заголовок у формі спонукального речення. Складіть план до тексту.
Докладно
перекажіть текст за самостійно складеним планом.
Скористайтеся
фотоілюстрацією зі ст. 205.
Чекаю
на ваші аудіозаписи переказу!
27.03
Тренувальні вправи. Аудіювання
Уважно прослухайте аудоізапис:
https://drive.google.com/file/d/1_HNbPUDfDMFR6Clhwunt_8nOYgEuCEkf/view?usp=sharing
Письмово в зошиті дайте відповідіна подані запитання:
ТЕСТ з аудіювання тексту «Герої з Гарбузян»
Звідки виглянуло сонце, щоб глянути на село Гарбузяни?
А з-за гори Мурави
Б з-за хмари
В з-за гори Говерли
Г з-за високого пагорба
Скільки років було Сашку Марусику?
А 11 років
Б 12 років
В 13 років
Г 14 років
Яке справжнє прізвище Сашка Цигана?
А Задорожний
Б Подорожний
В Непорожній
Г Бамбура
Хто з хлопців майже на дві голови вищий за своїх друзів?
А Сашко Марусик
Б Сашко Циган
В Сашко Непорожній
Г Сашко Журавель
Бамбури – це…
А прізвище родини Сашка Журавля
Б назва гори біля села Гарбузяни
В назва сусіднього села
Г назва кутка у селі Гарбузяни
Рудий Бровко – це собака…
А Сашка Марусика
Б Сашка Журавля
В Сашка Цигана
Г Андрія Лопати
26.03
Тренувальні вправи. Другорядні члени речення
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=mG1LJq3h6as
Презентація:
Домашнє
завдання
Повторити правила §47, с.
198-200.
Виконати інтерактивне завдання:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1972490
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і перегляньте свою оцінку. Робіть скріни виконаних робіт та надсилайте на ПОШТУ.
25.03
Речення поширені і непоширені. Порядок слів у реченні.
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=SfWeE_iSpqc
Теоретичний матеріал за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1PaMmzRtdyReHOYwOqN26zhZzIpIrt55o/view?usp=sharing
Тут можна погратися: (УСНО)
Домашнє завдання
Опрацювати §47, правила ст. 198-200;
Виконати інтерактивні вправи:
Після виконання зробіть скріни з результатами і надішліть мені на ПОШТУ.
21.03
Другорядні члени речення: додаток, обставина та додаток
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=MjCP4wRzBrI
Презентація:
Тут можна погратися:
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/vyznachaiemo-druhoriadni-chleny-rechennia
Домашнє завдання:
Опрацюйте §47, правила ст. 198-200;
Виконайте інтерактивні вправи:
Після виконання зробіть скріни з результатами і надішліть мені на ПОШТУ.
20.03
Діагностичний усний твір-розповідь про випадок із життя. Аналіз робіт
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=defR3eelj7E
Як писати твір-розповідь про випадок із життя
1.
Обміркуйте, про що ви хочете написати.
2.
Доберіть цікаві факти.
3.
Пишіть те, що стосується обраної вами теми розповіді.
4.
Напишіть твір на чернетці. Уважно перечитайте. Перевірте,
чи
немає у вас помилок.
5.
Запишіть відео чи аудіо своєї розповіді.
Домашнє завдання
Виконайте вправу 410, ст. 197.
Користуючись пам’яткою, складіть усно
твір-розповідь про цікавий випадок із вашого життя. Доберіть заголовок.
Запишіть аудіоповідомлення зі складеним твором та надішліть у Вайбер.
19.03
Тренувальні вправи
Навчальні відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=S5xnulIxDsA
https://www.youtube.com/watch?v=P6FAtSlw8J8
Домашнє
завдання
Повторити правила § 46, правила с. 194-195.
Всеосвіта запрошує до участі
у Всеукраїнській весняній олімпіаді з української мови💙💛
Участь БЕЗКОШТОВНА😃
Напишіть мені, якщо бажаєте взяти участь, я вас зареєструю💃
18.03
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні; за емоційним забарвленням (окличні, неокличні)
Навчальні відео:
Види речень за емоційним забарвленням:
https://www.youtube.com/watch?v=xJ0C-Xkh8Nk
Види речень за метою висловлювання:
https://www.youtube.com/watch?v=c014jIY2HKI
Презентація:
Домашнє завдання
Виконайте інтерактивні вправи, результати фотографуйте або робіть скріни та надсилайте на пошту дистанційного навчання
14.03
Речення з одним головним членом. Тренувальні вправи
Відеоурок:
Презентація:
Домашнє завдання
Повторити §45, вивчити правила зі ст.
192, повторити схему синтаксичного розбору словосполучення ст. 185.
Виконати вправу 400,
ст. 193.
13.03
Тире між підметом і присудком
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=2IfQc21hzCc
Пограйтеся (усно):
https://wordwall.net/uk/resource/36442816/українська-мова/тире-між-підметом-і-присудком
https://wordwall.net/uk/resource/36280657/українська-мова/тире-між-підметом-і-присудком
Домашнє
завдання
Повторити правила § 44, вивчити
правила ст. 189.
Виконати вправу 395, ст. 190.
12.03
Головні члени речення. Способи їх вираження
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ikWN53Es1vU
Пограйтеся (усно):
https://wordwall.net/uk/resource/31881009/визнач-головні-члени-речення
Домашнє
завдання
Опрацювати §44, вивчити правила зі ст.
188-189.
Виконати вправу 390, ст. 189.
11.03
Речення. Граматична основа речення
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=yrkFKleqzbg
Теоретична частина:
Презентація за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати §43, вивчити правила зі ст. 186;
Виконати інтерактивне завдання:
Після виконання знизу натисніть Finish!!
та Check my
answers і перегляньте свою оцінку. Робіть скріни своїх робіт та надсилайте на
пошту.
28.02
Послідовність синтаксичного розбору словосполучення
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=Kvnl3r8XyIc
Синтаксичний розбір словосполучення:
https://www.youtube.com/watch?v=Kvnl3r8XyIc
Домашнє завдання
Повторити матеріал §42;
Вивчити алгоритм синтаксичного розбору словосполучення ст. 184;
Виконати вправу 378, ст. 185.
Бажаю вам гарних канікул!
27.02
Словосполучення. Відмінність від слова та речення. Головне і залежне слова у словосполученнях
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=m7vx8t5TmDo
Теоретичний матеріал:
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати §42;
Виконати інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/2056350
https://learningapps.org/1665718
https://learningapps.org/1746173
Робіть скріни своїх результатів і надсилайте їх на пошту.
26.02
Діагностична робота №5. Тестування "Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія"
У зошитах для діагностичних робіт виконати тестові завдання:
https://drive.google.com/file/d/1ghXtiSHBbrnRp5BO07nbWFtTEOJJ41oI/view?usp=sharing
Виконати перші 10 завдань.
Щасти!
25.02
Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=GEElVaqXXWI
https://www.youtube.com/watch?v=vNPP6Y1LFm4
Презентація:
Домашнє
завдання:
Повторити матеріал §22-41;
Усно дати відповіді на контрольні питання зі ст. 181.
Підготуватися до Діагностичної роботи з теми "Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія"
21.02
Найголовніші випадки чергування приголосних звуків у коренях слів
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=h2OljXqbVwo
Інтерактивні вправа (УСНО)
Домашнє завдання
Опрацювати §41;
Правила ст. 179;
Виконайте інтерактивні вправи, скріни ваших результатів надсилайте на ПОШТУ дистанційного навчання:
20.02
Чергування [о] - [е] після ж, ч, ш, й.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=nP5wIUJIV7Y
Теоретична частина:
https://dyskurs.net/cherhuvannia-e-o-pislia-zh-ch-sh-shch-dzh-i/
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=jRdd6Ur4J-k
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати §40;
Виконати вправу 362 (І та ІІ).
19.02
Чергування [о] - [е] з [і]
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=co6LMrCYGas
Інтерактивна вправа:
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/vstavliaiemo-u-slova-propushcheni-holosni-e-y
Теоретична частина:
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати §39;
Виконати вправу 356.
18.02
Чергування [о]-[а], [е]-[і], [е]-[и]
Навчальне вiдео:
https://www.youtube.com/watch?v=-mhwLrkZaRI&t=55s
Презентацiя:
Домашнє
завдання
Опрацювати §38;
Правила с.173-174;
Виконати вправу 351(користуйтеся пунктами плану творення слів 1,2).
14.02
Спрощення у групах приголосних. Тренувальні вправи
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=HGIOhLV5CGY
Винятки з правила спрощення в групах
приголосних:
https://www.youtube.com/watch?v=N8eftCKDVmc
Презентація:
Домашнє
завдання
Опрацювати § 37, вивчити правила с. 170.
Виконати інтерактивне завдання: https://www.liveworksheets.com/ak3223149hv
Після виконання знизу натисніть Finish!!
та Check my
answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та
надсилайте на пошту.
13.02
Вимова і написання слів із подовженими м'якими і пом'якшеними приголосними. Тренувальні вправи
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=PLjC-UZqH-g
Теоретична частина:
Домашнє завдання
Опрацювати §36;
Правила ст. 167;
Виконати вправу 334
12.02
Тренувальні вправи
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=F-juqapm3aY
Презентація:
Домашнє завдання
Повторити вивчені правила § 35.
Виконати інтерактивне завдання:
https://wordwall.net/uk/resource/26433583/подвоєння-приголосних
Робіть скріни виконаних завдань та
надсилайте на пошту.
11.02
Подвоєні букви на позначення збігу двох однакових приголосних
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=pYVOkf0_h6M
Теоретична частина:
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати §35;
Правила ст. 165-165;
Виконати інтерактивні вправи та надіслати скріни ваших оцінок на ПОШТУ ДИСТАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
07.02
Чергування [у] - [в], [і] - [й]. Тренувальні вправи
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=aMsS1zNrIjc
Теоретичний матеріал:
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати §34; Знати правила зі ст. 162.
Виконати вправу 315.
06.02
РМ №25. Аналіз творчих робіт. Читання мовчки
Повторити вивчені правила у §30-33.
Зробити аналіз помилок у своєму творі-описі за схемою (усно).
Орієнтовний план аналізу твору-опису
1. Чи розкрито в тексті твору тему (тема – опис котика за обраною картиною).
2. Чи втілено в тексті твору головну думку.
3. Чи вдало дібрано фактичний матеріал. Наскільки вдало його систематизовано (виділене головне, про менш істотне згадано побіжно).
4. Чи правильно поєднано типи мовлення (основним типом має бути опис котика за картиною, його зовнішність, риси вдачі).
5. Чи додержано вимог художнього стилю( образність, наявні епітети, порівняння, синоніми, пестливі форми слів і т.д. )
6. Чи правильно побудовано твір (чи наявні в його тексті вступ, основна частина та кінцівка).
7. Грамотність. Графічне оформлення роботи.
Для учнів, котрі присутні на уроці:
Опрацюйте текст за посиланням:
Домашнє завдання:
Чекаю на твори-описи від учнів, що не надіслали роботи!
05.02
РМ №24. Твір-опис тварини за власним спостереженням
Опрацюйте презентацію:
Домашнє
завдання
Написати твір-опис тварини в художньому стилі на обрану тему:
- Якого домашнього улюбленця я би хотів/хотіла мати;
- Моя улюблена тваринка;
-
Тваринка, яку я бачив/бачила в зоопарку.
04.02
Тренувальні вправи (Самостійна робота)
Пригадайте правила:
https://www.youtube.com/watch?v=Gx3LBFc3w7I
https://www.youtube.com/watch?v=gIua9koR7Cs&t=6s
Презентації:
Правила вживання апострофа:
Фонетичний розбір:
Правила вживання м'якого знака:
Домашнє
завдання
Повторіть вивчені правила §31-33.
Виконати тестові завдання:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1518528
Код доступу: 1518528
Тест відкрито до 05.02 (21:00)
31.01
Правила вживання апострофа
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=btY8tGSKRvE
Презентація:
Потренуйтеся (усно):
https://www.liveworksheets.com/fc3097394od
Домашнє
завдання:
Опрацювати матеріал §33, вивчити правила
ст.157.
Підготуватися до самостійної роботи.
30.01
Послідовність фонетичного розбору
слова.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=sNnn1o0c4d4
Потренуйтеся (усно):
https://wordwall.net/resource/57116695/асиміляція-за-місцем-творення-звуків-нартющенко
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал с. 155-156,
вивчити послідовність фонетичного розбору слова.
Письмово зробити фонетичний розбір слів:
щастя,
каньйон, сміється, нігті.
29.01
Правила вживання м'якого знака.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=uriYuReXhT4
Правило: https://www.youtube.com/watch?v=r5gNqRiA8C4
Презентація:
Сполучення йо, ьо
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=v4BOs-Ywa9w
Перевір себе: https://www.youtube.com/watch?v=0xJYd0ZPx3E
Домашнє завдання
Опрацюйте § 31, 32 вивчити правила ст. 150, ст. 154-155
Виконати вправу 285. Обов'язково запишіть ключ до вправи.
Виконати вправу 295, с. 155.
28.01
Позначення м’якості приголосних на
письмі буквами ь, і, є, ю, я.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=6eH8_ai3b4o
Опрацювати презентацію:
Домашнє
завдання
Опрацюйте §31, вивчити правила ст.
149-150.
Виконати інтерактивні завдання:
https://learningapps.org/6057781
https://learningapps.org/28500108
Робіть знімки своїх робіт та
надсилайте на пошту.
24.01
Мовленнєвий розвиток №23. Аналіз
творчих робіт.
Повторити вивчені правила у §29-30.
Зробити аналіз помилок у своєму
творі-описі за схемою (усно).
Орієнтовний
план аналізу твору-опису
1. Чи розкрито в тексті твору
тему (тема – опис котика за обраною картиною).
2. Чи втілено в тексті твору головну
думку.
3. Чи вдало дібрано фактичний
матеріал. Наскільки вдало його систематизовано (виділене головне, про менш істотне
згадано побіжно).
4. Чи правильно поєднано типи
мовлення (основним типом має бути опис котика за картиною, його зовнішність,
риси вдачі).
5. Чи додержано вимог художнього
стилю( образність, наявні епітети, порівняння, синоніми, пестливі форми слів і
т.д. )
6. Чи правильно побудовано твір (чи
наявні в його тексті вступ, основна частина та кінцівка).
7. Грамотність. Графічне оформлення
роботи.
Домашнє завдання
Повторити вивчені правила у §29-30.
Чекаю
на твори-описи від учнів, що не надіслали роботи!
23.01
Мовленнєвий розвиток №22.
Науковий і художній опис. Твір-опис
тварини за картиною
Любі п’ятикласники, скоріше відривайте презентацію! На вас чекають котики 😸
Презентація:
Домашнє
завдання
1. Оберіть картинку з котиком, яка вам найбільше сподобалася;
2. Складіть та запишіть у зошит твір-опис у художньому стилі (обсяг 10-15 речень);
3. Для найбільш детального твору-опису можете використати питання, наведені в останньому слайді презентації.
Натхнення вам!
22.01
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ee1-0eiWHRY
Орфографічний
словник української мови: https://559.slovaronline.com
Домашнє
завдання
Опрацюйте § 30, повторити правила ст. 108-110.
Виконати
вправу 271 (І-ІІ завдання).
21.01
Ненаголошені голосні в коренях слів. Тренувальні вправи
Відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=d8uSBbJBE_0
Презентація за посиланням:
Орфографічний словник за посиланням:
Орфографічний словник дозволяє перевірити правильність написання того чи іншого слова.
Інтерактивні вправи (УСНО):
Домашнє завдання
Опрацювати §30;
Виконати вправу 273.
Підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/1642-ukrainska-mova-voron-5-klas-2022.html
27.12
Повторення. Рефлексія. Підсумки за І семестр.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=JEJWOl7a4a0
Домашнє
завдання
Любі
п’ятикласники, от ми і завершили І семестр навчання.
Пропоную вам перевірити свої знання за
допомогою інтерактивних завдань (усно!):
https://learningapps.org/display?v=p6v7qxcgj17
https://learningapps.org/1264777
https://learningapps.org/1954622
Веселих свят! 😻
26.12
РМ №21. Аналіз КПР. Самооцінювання навчальної діяльності.
Опрацювати презентацію:
Домашнє
завдання
Виконати
роботу над помилками у КПР (усно).
Повторити
вивчені правила у §21-27.
25.12
КПР №1.
У зошитах для діагностичних робіт виконати завдання за посиланням:
Будьте уважними! Щасти!
24.12
Тренувальні вправи
Матеріали для опрацювання:
https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-ukra-nsko-movi-5-klas-216935.html
https://vseosvita.ua/library/trenuvalni-vpravi-leksika-5-klas-423513.html
Домашнє завдання
Виконати завдання за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1qS9I47z79-3-JM8-XW_PWvieCcq5yctF/view?usp=sharing
20.12
Наголос. Наголошені й ненаголошені голосні, їх вимова, позначення на письмі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=JbGu0qoj85I
Теоретичний матеріал:
Презентація за посиланням:
Домашнє
завдання
Повторити §26-27, вивчити правила у §28. Виконати
впр. 257.
Виконати інтерактивну вправу:
https://www.liveworksheets.com/mr986069qj
Після виконання знизу натисніть
Finish!! та Check my answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки
своїх робіт та надсилайте на пошту.
19.12
РМ №20. Переказ тексту розповіді з елементами опису тварини
Запишіть
у зошити:
Дев'ятнадцяте грудня
Мовленнєвий розвиток
Переказ тексту розповідного характеру з елементами
опису тварини
"Лисенятко"
План:
1.
2...
Уважно
прочитайте текст у вправі 250,ст. 135, поділіть його на мікротеми й складіть
план. План запишіть у зошити. Підказка: має бути 5 пунктів плану.
Ще раз уважно перечитайте текст і запишіть його переказ від третьої особи (спостерігача).
НАГАДУЮ:
кожен пункт плану пишеться з абзацу.
Підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/1642-ukrainska-mova-voron-5-klas-2022.html
Будьте уважними! Щасти!
18.12
РМ№19. Переказ тексту-розповіді з елементами опису тварини (підготовка)
Запишіть у зошити:
Вісімнадцяте грудня
Мовленнєвий розвиток
Переказ тексту розповідного характеру з елементами
опису тварини
"Лисенятко"
План:
1.
2...
Домашнє
завдання
Уважно
прочитайте текст вправи 250 (с. 135), поділіть його на мікротеми й складіть
план. План запишіть у зошити. Підказка: має бути 5 пунктів плану. Підготуйтеся
до письмово написання переказу тексту на наступному уроці.
17.12
Діагностичний диктант
У зошитах для діагностичних робіт запишіть:
Сімнадцяте грудня
Діагностичний диктант
"Білочка"
Уважно прослухайте диктант та, дотримуючись вказівок, запишіть текст у зошит для діагностичних робіт.
Текст диктанту:
https://www.youtube.com/watch?v=fCXTfwUjz1M
13.12
Тренувальні вправи
Матеріал для опрацювання на уроці:
Домашнє завдання:
Письмово в зошиті виконати тестові завдання:
https://docs.google.com/document/d/1SfOYKyOcm9brdFhroiPznRK5dml_9p3esIk-u14Rgf0/edit?usp=sharing
12.12
Співвідношення букв і звуків. Звуковий запис слова. Склад.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7HOAkm46CIs
Теоретичний матеріал:
Опрацюйте презентацію:
Фонетичний розбір:
https://www.youtube.com/watch?v=dRjclfX3xrM
Інтерактивна вправа (УСНО):
Домашнє
завдання
Опрацювати §27, вивчити правила зі ст. 130-133.
Виконати вправу 244, с.132.
11.12
Знаки письма. Алфавіт
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=U-amw73qJgI
https://www.youtube.com/watch?v=FBYLFhCN-yg
Пограйтеся (усно):
https://www.liveworksheets.com/rp3286102fo
https://learningapps.org/1264315
Домашнє
завдання
Повторити § 25, вивчити правила у § 26.
Вивчити алфавіт.
Виконати впр. 237, с. 129 (І-ІІ).
10.12
РМ №18. Аналіз творчих робіт
Зробити аналіз помилок у творі-описі
(усно).
Орієнтовний
план аналізу твору
1. Чи розкрито в тексті твору
тему (тема – опис).
2. Чи втілено в тексті твору головну
думку.
3. Чи вдало дібрано фактичний
матеріал. Наскільки вдало його систематизовано (виділене головне, про менш істотне
згадано побіжно).
4. Чи правильно поєднано типи
мовлення (основним типом має бути опис людської зовнішності, розповідь та
роздум - допоміжні типи мовлення є доречними у вступі та кінцівці).
5. Чи додержано вимог художнього
стилю.
6. Чи правильно побудовано твір (чи
наявні в його тексті вступ та кінцівка).
7. Грамотність. Графічне оформлення роботи.
Домашнє
завдання
Повторити вивчені правила § 22-25.
Виконати інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/2284935
Робіть знімки своїх робіт
та надсилайте на пошту.
06.12
РМ№17. Твір-опис предмета за власним спостереженням
Домашнє
завдання
Виконати впр. 230, с. 127.
Спишіть, вставляючи пропущені букви.
Складіть і запишіть продовження — опис яблука, використовуючи малюнок.
05.12
Тренувальні вправи
Завдання за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1cu3tZw16Y-gEm0CWZ_lX65HywJSb6_NX0LwuOUpBoHs/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Повторити вивчені параграфи;
Знати теоретичний матеріал щодо йотованих, приголосних дзвінких та глухих.
Виконати завдання з другої сторінки поданого документу:
https://docs.google.com/document/d/1cu3tZw16Y-gEm0CWZ_lX65HywJSb6_NX0LwuOUpBoHs/edit?usp=sharing
04.12
Вимова [Г] і [ Ґ]
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=X0FUSJgdESo
Опрацюйте презентацію:
Порівняйте вимову:
https://www.youtube.com/watch?v=m2vv2m_9AfE
Складіть пазл:
https://learningapps.org/view4240311
Домашнє
завдання
Опрацювати §25, вивчити правила ст. 124.
Розгадайте кросворд у кінці
презентації. Відповіді запишіть у зошит.
03.12
Приголосні дзвінкі й глухі. Уподібнення глухих і дзвінких приголосних.
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=7OaSSOukxu8
Теоретичний матеріал:
Презентація за посиланням:
Матеріал для вивчення:
https://drive.google.com/file/d/14VNIt8oB8Cy1B8qvh95z0c-vvHJTD9JR/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
Виконати останню вправу з презентації.
29.11
Приголосні звуки. Приголосні тверді й м'які.
Навчальне відео :
https://www.youtube.com/watch?v=GHSzav42G94
Презентація:
Інтерактивні вправи:
Домашнє завдання
Опрацювати §23;
Знати правила ст. 119-120;
Виконати останню вправу з презентації.
Підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/1642-ukrainska-mova-voron-5-klas-2022.html
28.11
РМ №16. Аналіз творчих робіт
Зробити аналіз помилок у творі-описі
(усно).
Орієнтовний
план аналізу твору
1. Чи розкрито в тексті твору
тему (тема – опис).
2. Чи втілено в тексті твору головну
думку.
3. Чи вдало дібрано фактичний
матеріал. Наскільки вдало його систематизовано (виділене головне, про менш
істотне згадано побіжно).
4. Чи правильно поєднано типи
мовлення (основним типом має бути опис людської зовнішності, розповідь та
роздум - допоміжні типи мовлення є доречними у вступі та кінцівці).
5. Чи додержано вимог художнього
стилю.
6. Чи правильно побудовано твір (чи
наявні в його тексті вступ та кінцівка).
7. Грамотність. Графічне оформлення
роботи.
Домашнє
завдання
Повторити вивчений матеріал § 22-23.
Знати правила.
27.11
РМ №15. Твір-опис предмета за картиною
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=upsDYAIlZwk
Домашнє
завдання
Прочитайте вправу 207.
Виконайте
вправу 208.
Розгляньте малюнок. Напишіть за ним твір-опис «Хліборобський обід», використовуючи подані словосполучення:
Соковита трава, буяння квітів, вишита серветка,
полив’яний глечик, тепле молоко, рум’яні яблука, духмяний буханець, пахощі
хліба, хрустка скоринка, відрізаний окраєць, невтомні трударі.
26.11
Звуки мовлення. Голосні звуки. Звукове значення букв я,ю,є,ї.
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=imTp7VvQqIA
Презентація за посиланням:
Теоретичний матеріал:
Домашнє завдання
Опрацювати поданий теоретичний матеріал;
Записати у зошит по два слова, де букви я, ю, є, ї будуть позначати один та два звуки відповідно.
22.11
Діагностична робота №3. Тестування. "Лексика і фразеологія"
Письмово в зошитах виконати тестові завдання:
Будьте уважними! Гарних результатів!
21.11
Словник. Види словників
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=mhGqbGb-kZ4
Презентація за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати §21;
Виконати вправу 192;
Підготуватися до діагностичної роботи, повторити § 14-20.
20.11
МР №14. Усна відповідь на основі переказу параграфа
Домашнє
завдання
Повторіть вивчений теоретичний
матеріал §17-20.
Для
учнів, котрі були відсутні на уроці:
Повторіть вивчений теоретичний матеріал §17-20 та виконайте інтерактивну вправу:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2073892
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту 👱
19.11
Джерела українських фразеологізмів
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=gwmUiN3lxkE
Опрацювати презентацію:
Теоретичний матеріал:
Домашнє
завдання
Повторіть вивчений теоретичний матеріал
§17-20.
Підготуйте усну відповідь на основі
переказу правил з параграфів.
Повторити §20;
Письмово в зошиті виконати подані вправи:
15.11
Фразеологізми
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zzS8L1tq8yA
Опрацювати презентацію:
Інтерактивні вправи (УСНО):
Домашнє
завдання
Опрацюйте § 20, вивчити правила ст.
102, 103.
Виконати вправу з останнього слайду презентації.
14.11
Діалектні і професійні слова й терміни, сленг і просторічні слова. Тренувальні вправи.
Відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=qIwgYn-MxIE
Опрацювати матеріал за посиланням:
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1470
Домашнє завдання:
Повторіть §19, правила ст. 97, 99.
Виконати вправи:
https://www.liveworksheets.com/ua2341985lr
https://www.liveworksheets.com/lg3115879nb (пишіть з маленької букви).
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
13.11
Діалектні і професійні слова й терміни, сленг і просторічні слова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=qIwgYn-MxIE
Презентація за посиланням:
Домашнє
завдання
Опрацюйте §19.
Вивчити правила ст. 97, 99 вашого підручника та виконайте вікторину: https://wordwall.net/uk/resource/4909516/українська-література/лексика
Робіть скріни своїх результатів та надсилайте на пошту 😇
12.11
Групи слів за вживанням: загальновживані й обмеженого вживання. Стилістично забарвлені слова.
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=F8bH40T-8Vc
Презентація за посиланням:
Інтерактивні вправи (УСНО):
https://learningapps.org/3678746
https://learningapps.org/18671993
Домашнє завдання
Виконати вправу з останнього слайду презентації.
01.11
Мовленнєвий розвиток №13. Аналіз
творчих робіт.
Опрацювати
презентацію:
Домашнє
завдання:
Повторити § 15-18, зробити аналіз помилок у своєму переказі за схемою (усно).
31.10
МР №12. Діагностичний переказ тексту-розповіді з елементами опису предмета
Опрацюйте
вправу 164, с. 95.
Пригадайте
що таке опис та текст-розповідь с. 96.
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/1642-ukrainska-mova-voron-5-klas-2022.html
Домашнє
завдання
У зошитах для контрольних робіт запишіть докладний
переказ текст «Український віночок», користуйтеся пам’яткою зі ст. 36. Опишіть зовнішність дівчини, зображеної на малюнку (5-6 речень).
Роботу виконуйте за зразком:
Тридцять перше жовтня
Мовленнєвий розвиток №12.
Контрольний переказ тексту-розповіді з елементами
опису предмета
"Український віночок"
План
1.
2.
3.
А потім напишіть переказ твору за планом.
Пам’ятайте! Розкривати кожний пункт плану потрібно з
абзацу.
Пишіть уважно! :)
30.10
МР №11. Усний твір-розповідь на основі власного досвіду
Час від часу виникає потреба розповісти кому-небудь про те, що з нами трапилося,
що ми бачили чи переживали. В усному мовленні велике значення мають засоби
виразності: інтонація, паузи, темп розповіді, жестикуляція.
Опрацювати презентацію за посиланням:
Домашнє
завдання
Опрацюйте
ст. 89-90 підручника та виконайте впр. 155 (усно).
Підготуйте усну розповідь на тему:«Вечір в моїй родині» або
«Моя пригода влітку».
Продумайте, який темп розповіді, гучність мовлення ви
оберете. Запишіть свою розповідь на відео або аудіо та надсилайте на Вайбер. Натхнення!
29.10
Тренувальні вправи (Архаїзми, історизми та неологізми)
Навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=1FV9IxkV_yo&t=12s
Гра
на уважність: https://www.youtube.com/watch?v=KLolGATKn_E
Тренувальні інтерактивні вправи (УСНО):
https://learningapps.org/view3934853
https://wordwall.net/uk/resource/36254555/активна-і-пасивна-лексика
Домашнє
завдання
Повторити §17, виконати
впр. 154, ст. 87.
25.10
Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми.
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=aNV7JqFxROM
Як відрізнити історизм від архаїзма?
https://www.youtube.com/watch?v=-Em_UqI6_4A
Презентація за посиланням:
Домашнє
завдання
Опрацювати §
17, вивчити правила ст. 84-85.
Виконати інтерактивну вправу: https://learningapps.org/view6461016
Робіть
знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
24.10
Подвоєні букви в словах іншомовного походження
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=u-V6xP7mnR0
Презентація за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати § 16, вивчити правила ст.
81-82. Виконати вправу 142 (усно).
Виконати інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/view6459525?&allowFullscreen=1
https://learningapps.org/watch?v=pjoairrwa22
Робіть знімки своїх робіт та
надсилайте на пошту.
23.10
Тренувальні вправи.
(Букви и, і в словах іншомовного походження)
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=pph1qh3TJlk
Теоретичний матеріал за посиланнями:
https://drive.google.com/file/d/1xe0aUYOeZOxoNBVWL1ZixXPmIEy0mFLm/view?usp=sharing
Презентація за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал;
Виконати вправу з останнього слайду презентації.
22.10
Букви и, і в словах іншомовного походження
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=bSMLxWLaQYQ
Презентація за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати §15;
Знати навчальний матеріал зі ст. 78;
Виконати вправу 136 (ст. 79)
18.10
МР№10. Аналіз творчих робіт
Презентація за посиланням:
Домашнє
завдання
Повторіть матеріал
§12-13.
Зробити
самоаналіз свого переказу за схемою (усно).
17.10
МР №9. Докладний письмовий переказ тексту-розповіді.
Презентація за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1ir3mQt64kpfDPNXgUQ_N0zQYEn7pRZZsQznSIu2Al5w/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Виконати впр. 131 (ст. 76-77)
Прочитайте
народну легенду. Доберіть заголовок. Складіть і запишіть план тексту. Запишіть
докладний письмовий переказ тексту за самостійно складеним планом.
16.10
Діагностична робота №2.
Тестування "Лексикологія. Групи слів за значенням"
Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7077800
Код доступу: 7077800
Тест відкрито до 18.10 (21:00)
Виконати завдання мають УСІ!
Щасти!
15.10
Тренувальні вправи (власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова)
Теоретичний матеріал за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/144V1DGsvTshWi1L2iK6BEi1WjVGqU8VT/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Прочитайте текст:
Словник іншомовних слів:
https://www.jnsm.com.ua/sis/index.shtml
Роботу виконати письмово в зошиті.
11.10
Групи слів за значенням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова
Інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=07uizsDgXlY
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати § 14;
Знати правила зі ст. 71 та 74;
Уміти розрізняти слова власне українські та запозичені;
Виконати вправу 127 (ст. 74).
10.10
Тренувальні вправи: синоніми, омоніми, антоніми, пароніми
Узагальнювальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=NBapSEKq8Ag
Перезентація за посиланням:
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5692485
Код доступу: 5692485
Тест відкрито до 14.10 (21:00)
09.10
Пароніми
Інформативне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=YD6asGxTKWI
Більше цікавої інформації за посиланням:
https://umity.in.ua/concept/?id=146
Презентація за посиланням:
Інтерактивні вправи (УСНО):
https://learningapps.org/5628821
Словник паронімів:
https://archive.org/details/sl0vn19
Домашнє завдання:
Опрацювати §13;
Знати правила зі ст. 68;
Виконати вправу 120 (ст. 70).
08.10
Антоніми
Інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=5lzH6i82Hl0
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати §12;
Знати, що таке антоніми;
Виконати останню вправу з презентації.
04.10
Синоніми
Інформативне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=N3CayCeGgAs
Інтерактивна вправа:
https://learningapps.org/2220462
Домашнє завдання
Опрацювати §11;
Знати, що таке синоніми
Виконайте інтерактивну вправу за посиланням:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1003492
Вписуйте
відповіді у пусті віконечка, після виконання знизу натисніть Finish!! та
Check my answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та
надсилайте на пошту.
03.10
МР№8 Типи мовлення
Інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=komP1Ew_qic
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє
завдання
1. Уміти розповідати про
типи мовлення та їх особливості (за табличкою).
2. Написати невеличку
розповідь(розповідь, опис чи роздум) про свою домашню тваринку (5-7
речень). Якщо ви не маєте домашньої тваринки, то пофантазуйте, яку б
тваринку ви хотіли б мати.
02.10
Групи слів за значенням. Омоніми. Відмінність омонімів від багатозначних слів
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Інтерактивні вправи (УСНО):
Домашнє завдання
Опрацювати §10, знати правила зі ст. 57-58;
Виконайте вправу з останнього слайду презентації.
01.10
Пряме і переносне значення слова
Інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Pzg1w5drQi0
Опрацювати презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Вивчіть
правила §7, вивчити правила зі ст. 55.
Виконати завдання з останнього слайду презентації.
27.09
МР№7. Стилі мовлення. Сфери вживання кожного з них
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Інтерактивна вправа (УСНО):
https://learning.ua/mova/shostyi-klas/vyznachaiemo-styl-movlennia
Домашнє завдання:
Знати різницю між стилямимовлення та сфери вжавання кожного з них.
Записати у зошиті приклади текстів наукового та офіційно-ділового стилів (по 3-4 речення кожного тексту).
26.09
Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова
Перегляньте інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=WHHtHWEaams
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання:
Виконати останню вправу з презентації.
25.09
МР №6. Види мовленнєвих помилок. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі.
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Пригадайте
види помилок (знайдете у презентації).
Виконайте
роботу над виправленням помилок, допущених у своєму переказі (усно).
24.09
Діагностична робота №1.
Тестування «Повторення вивченого в початкових класах»
Любі п'ятикласники,
сьогодні ми перевіримо ваші отриманні знання у початкових класах. Повторіть
матеріал §1-7 та виконайте тестування:
Письмово в зошитах виконати тестові завдання за посиланням:
Щасти вам! Уперед за гарними оцінками!
20.09
МР№5. Докладний письмовий переказ тексту
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
За прикладом Вправи 60, виконайте вправу 61. Прочитайте
текст «Село Погоня», складіть за його змістом план. За складеним планом
запишіть переказ тексту. Пишіть охайно, не допускаючи орфографічних та
пунктуаційних помилок.
19.09
Прийменник.
Сполучник
Перегляньте
інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-kzzJ8SUIcE
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Інтерактивна
вправа (УСНО)
https://learningapps.org/8954752
Домашнє завдання
Опрацювати §7 (38-41);
Знати правило зі ст. 39;
Виконати вправу з останнього слайду презентації.
18.09
Дієслово.
Прислівник
Перегляньте
інформативне відео про прислівник:
https://www.youtube.com/watch?v=seXn-A6Hjo8&list=PL55KzoMDVjO-CIfUBWmzW-xFHyp-h-SMH&index=1
та дієслово:
https://www.youtube.com/watch?v=Eu37ZHuPoZg&list=PL55KzoMDVjO-CIfUBWmzW-xFHyp-h-SMH&index=19
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати §6 (ст. 33-35);
Знати, які дієслова належать до І дієвідміни, а які - до
другої (ст. 34);
Виконати вправу з останнього слайду презентації.
17.09
Займенник.
Числівник
Перегляньте інформативне відео за посиланнями. Згадайте
таку самостійну мову як займенник:
https://www.youtube.com/watch?v=QEwM_UY_r-Q
та числівник:
https://www.youtube.com/watch?v=tLkPnjiVU_s&list=PL55KzoMDVjO-CIfUBWmzW-xFHyp-h-SMH&index=5
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Інтерактивні
вправи (УСНО)
https://learningapps.org/23621493
Домашнє завдання
Опрацювати §5 (ст. 30-33);
Знати особові займенники (ст. 31);
Виконати вправу 46.
13.09
Прикметник
Перегляньте
інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ctxSZ67n2pM
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Інтерактивна
вправа (УСНО)
https://learningapps.org/10386672
Домашнє завдання
Опрацювати §4 (ст. 29-30).
Виконати вправу з останнього слайду презентації.
12.09
Повторення вивченого про слова як частини мови.
Іменник.
Перегляньте інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=slLDebTiqrM
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Інтерактивна
вправа (УСНО)
https://learningapps.org/3202941
Домашнє завдання
Виконати вправу з останнього слайду
11.09
МР №4. Тема й
основна думка висловлювання
Перегляньте
інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=JCpDmj_bZFI
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Інтерактивні
вправи (УСНО)
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/skladaiemo-zv-iaznyi-tekst-ta-dobyraiemo-zaholovok
Домашнє завдання
Скласти й записати текст (5-6 речень) про те, чому потрібно бути обережними в
соціальних мережах.
10.09
МР №3. Поняття про
«відоме» і «нове» в реченнях тексту.
Докладний усний переказ тексту.
Перегляньте
інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=7a0JeH6qn_0
Опрацюйте презентацію
за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 21-24
Опрацюйте текст «Зозуля» з вправи 25 (ст. 22-23).
Перечитайте його кілька разів, складіть план, після цього запишіть відео з
докладним переказом та надішліть мені у Вайбер. Виконання обов’язкове!
06.09
Повторення вивченого про текст
Перегляньте інформативне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=USsCtXh3LPs
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Тренувальні вправи (УСНО)
https://learning.ua/mova/chetvertyi-klas/rozmishchuiemo-chastyny-tekstu-u-potribnomu-poriadku
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/hra-vtrachena-chastyna
Домашнє завдання
Знати визначення поняття «Текст» (ст. 19)
Письмово в зошиті виконайте завдання з останнього слайду презентації
05.09
МР №2. Спілкування в сучасному світі
Перегляньте інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=OnIDKbkzFhI
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Тренувальні вправи (УСНО)
https://learning.ua/mova/tretii-klas/vstavliaiemo-vvichlyvi-slova-u-rechennia
Домашнє завдання
Уважно прочитайте інформацію зі ст. 17-18 підручника.
Письмово в зошиті виконайте завдання з останнього слайду презентації.
04.09
Мовленнєвий розвиток №1. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки
Перегляньте інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Mf1_nEWgNGI
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 9-13 підручника
Виконати вправу з останнього слайду презентації
03.09
Значення мови в нашому житті.
Українська мова – державна мова України
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=fCjskBZtjF4
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Письмово в зошиті виконати одне із завдань на вибір з останнього слайду презентації.
Посилання на онлайн-версію підручника:
https://pidruchnyk.com.ua/1642-ukrainska-mova-voron-5-klas-2022.html
Немає коментарів:
Дописати коментар