Зарубіжна література 5 клас


14.05.2025

Тема: Діагностична робота за твором  «Пригоди Тома Соєра»


1.Виконати завдання ГР2 (працює з текстом)

https://docs.google.com/document/d/1tcFD6L5tzyvWbsb-ftJjWCn-P46PrIt7/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.Ознайомитися з орієнтовним планом характеристики літературного героя

(презентація)

https://docs.google.com/presentation/d/12e0qhAXAME5eJSpqRnQImlxvynm-Celx/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


3. Зібрати матеріал для характеристики

4.   Виконати завдання ГР 3 (написати характеристику одного із героїв повісті

( «Пригоди Тома Соєра» )

09.05.2025


Тема: Марк Твен «Пригоди Тома Соєра». Сміливість і заповзятливість Тома

Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим і

людянішим. Риси характеру Тома, що розкриваються в стосунках з іншими.


  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=fV-QUMD-Y2Q&t=57s 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації

   https://docs.google.com/presentation/d/1CJAli7ibtnLfIhlzRytSNn91brIba-rw/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Прочитати розділ 29 «Гек рятує вдову»

https://uk.wikisource.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%A2%D0%BE%D0%BC%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D0%B9%D1%94%D1%80%D0%B0/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB_%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%86%D1%8F%D1%82%D1%8C_%D0%B4%D0%B5%D0%B2%E2%80%99%D1%8F%D1%82%D0%B8%D0%B9_%D0%93%D0%95%D0%9A_%D0%A0%D0%AF%D0%A2%D0%A3%D0%84_%D0%92%D0%94%D0%9E%D0%92%D0%A3 

  1. Підготуватися до письмової характеристики одного з героїв 

07.05.2025 

Тема: Світ дорослих і світ дітей у повісті Марка Твена

 «Пригоди Тома Соєра »

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=bBLNbPhFr_w

2.    Ознайомитися з матеріалом презентації

        https://docs.google.com/presentation/d/17dbw1yErwpSA-HPSQtzefpK6gPVp0Sb0/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.    Підготувати матеріал для характеристики Тома та його друзів


26.04.2024

Тема: Пригоди і витівки юних друзів. 

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=Dno49DgQCSk

https://www.youtube.com/watch?v=xVIS-KhxpAM

  1. Прочитати розділи 31 «Заблудилися у печері» та 32 « Виходьте! Знайшлися!»

https://uk.wikisource.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%A2%D0%BE%D0%BC%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D0%B9%D1%94%D1%80%D0%B0/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB_%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B4%D1%86%D1%8F%D1%82%D1%8C_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B8%D0%B9_%D0%97%D0%90%D0%91%D0%9B%D0%A3%D0%94%D0%98%D0%9B%D0%98%D0%A1%D0%AC_%D0%A3_%D0%9F%D0%95%D0%A7%D0%95%D0%A0%D0%86 

  1. Виконати завдання літературного диктанту

    https://docs.google.com/document/d/1qEEmS11ZpAXU8wsu1C_-q1czpeEnwsdl/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

23.04.2025

Тема: Марк Твен «Пригоди Тома Соєра» Життя містечка і пригоди юних

друзів

  1. Переглянути відеопрезентацію

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/mark-tven-prigodi-toma-soyera/ 

  1. Прочитати розділ  9 

https://uk.wikisource.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%A2%D0%BE%D0%BC%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D0%B9%D1%94%D1%80%D0%B0/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB_%D0%B4%D0%B5%D0%B2%27%D1%8F%D1%82%D0%B8%D0%B9_%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%93%D0%95%D0%94%D0%86%D0%AF_%D0%9D%D0%90_%D0%A6%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%A2%D0%90%D0%A0%D0%86 

  1. Відновити послідовність

      https://docs.google.com/document/d/1HjKSSUDBlItQCpJ6lQ6K9wKLWz-1puif/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Додатково розділ 9 (аудіокнига)

https://www.youtube.com/watch?v=tD2zKR6isvE 

18.04.2025  

Тема: Марк Твен  «Пригоди Тома Соєра» . Світ дитинства в романі.

  1. Переглянути відеопрезентацію

https://www.youtube.com/watch?v=WfdiUempAHo&t=45s 

  1. Опрацювати матеріал підручника 227 – 231

  2. Прочитати уривки твору , розміщені в підручнику (ст. 231- 240)


Додатково: 

Цікаві факти про життя і творчість про Марка Твена 

https://tsikavi-fakty.com.ua/50-tsikavyh-faktiv-pro-marka-tvena/ 

Аудіокнига  https://www.youtube.com/watch?v=ve7DfBrC3gw 


16.04.2025

Тема: Контрольний твір на тему « Чому гра в радість є необхідною для кожної

людини?»

  1. Опрацювати матеріал презентації:

  1. Використавши матеріал та питання, зазначені в презентації, написати твір на тему « Чому гра в радість є необхідною для кожної людини?»

11.04.2025 

Тема: Елеонор Портер «Полліанна». Аудіювання уривку з твору.

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

   https://docs.google.com/presentation/d/1yVMYkEtllMCI8ZSKEnffnx8Jqck5EIc7/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Виконати завдання, зазначені в презентації

  2. Підготуватися до діагностичного твору.

09.04.2025

Тема:  Елеанор Портер «Полліанна». Ідея відчуття радості життя, що змінює

світ на краще. Художні засоби розкриття образу Полліанни.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=Vp-82sikHcA 

https://www.youtube.com/watch?v=8bPhkuJCBrU

  1. Дочитати твір «Полліанна»

  2. Створити асоціативний кущ до слова «радість»

  3. Спробувати «пограти в радість»

04.04.2025

Тема: Полліанна та її друзі. Зміни у внутрішньому світі й житті інших

персонажів після зустрічі з Полліанною.

  1. Ознайомитися з матеріалом відеопрезентації

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/e-porter-pollianna/ 

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=KMxpE-KRBdc

https://www.youtube.com/watch?v=V7drFMuazw0

  1. Пограйтеся в літературний футбол ( на сторінці платформи знайти гру за твором Е.Портер «Полліанна», натиснувши на неї, завантажити, і можна погратися)

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/perevirte-sebe/ekspres-testi-do-ekspres-urokiv/


02.04.2025

Тема: Оптимізм, творча фантазія головної героїні , її позитивний вплив на

життя міста, долю інших людей

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/ekspres-uroki/e-porter-pollianna/

https://www.youtube.com/watch?v=BzF87CJFE3I&t=7s 

  1. Прочитати твір «Полліанна» до кінця

  2. Виконати завдання 7 або 8 ( ст. 225)  - за вибором


28.03.2025

Тема: Елеонор Портер. Життя і творчість. «Полліанна». Щирість, мужність,

оптимізм героїні

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=14uLRCE5x-g

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 200 - 202)

  2. Читати твір «Полліанна» ( ст. 203 – 224)

Додатково: "Поліанна" скорочено аудіокнига.

https://www.youtube.com/watch?v=kQczCB_U2zg

 

26.03.2025 

Тема: Характер Марі, головної героїні повісті-казки «Лускунчик і Мишачий

 король». Ідеї добра, людяності, любові

1.     Переглянути

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/e-t-a-gofman-luskunchik-i-mishachij-korol/

2.     Ознайомитися з матеріалом  презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1HqlynkhLm42GFDru_HdJh8nIwWAsZo3Y/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Написати характеристику Марі


21.03.2025

Тема: «Лускунчик і Мишачий король». Битва добра і зла. Ідеї добра, людяності,

любові. Значення мрії в житті людини.

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

  1. Виконати завдання, зазначені в презентації

19.03.2025  

Тема: «Лускунчик і Мишачий король» Символічний образ ялинки і Різдва.

 Фантастичні перетворення персонажів

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати зазначене в ній завдання:

https://docs.google.com/presentation/d/14gcS8hhDE1ZNeaOWmj1DI-VvXQ8lmXbY/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.      Дочитати повість-казку до кінця

14.03.2025

Тема: Ернест Теодор Амадей Гофман «Лускунчик і Мишачий король».

Коротко про митця. Реальний світ і вигадка в казці.

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=DxJiSlPQK3Q

https://www.youtube.com/watch?v=F8Mq-s7L6nA 

https://www.youtube.com/watch?v=IUuY98-hSjs – буктрейлер

  1. Вивчити біографію Гофмана; прочитати казку ( ст. 176- 197 )

11.03.2025

Тема: Е Сетон – Томпсон «Снап». Авторські спостереження за світом природи

  1. Переглянути презентацію:

  1. Виконати тести:

Додатково:

Ілюстрована аудіокнига  https://www.youtube.com/watch?v=5GollD-xuNE 


28.02.2025 Тема :   Контрольна робота за темою

«Слухаємо голоси природи»

  1. Повторити вивчені в рамках теми твори

  2. Виконати  завдання контрольної роботи:

https://docs.google.com/document/d/1MrkhS3nH3_eR2Pcakp8YKyN7rihxn7Fy/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Прочитати оповідання Е Сетона – Томпсона «Снап»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=650 

Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/1jdJPQKmGDM9GFQQ3BOZDB84CLJ2tu6l9/edit

26.02.2025

Тема: Урок розвитку мовлення. Переказ уривку із оповідання

«Лобо – володар Курумпо»

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації

  2. Написати переказ та виконати запропоновані в презентації  завдання

  3. Підготуватися до діагностичної (контрольної) роботи

21.02.2025

Тема: Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення

людей до тварин.

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=SCaz_SAbKVc 

  1. Підготуватися до переказу уривку із оповідання «Лобо – володар Курумпо»

19.02.2025

Тема: Ернест Сетон -Томпсон «Лобо». Риси характеру Лобо,

його почуття, лицарська поведінка.

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1vq-1kQIDPDgXmV1oHPiYHMU-ekMfwQRo/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
  1. Переглянути відео

 https://www.youtube.com/watch?v=M4NgGDh0Be0 

  1. Виконати домашнє завдання, зазначене в презентації

14.02.2025

Тема: Образи тварин, розкриття їх у  подіях оповідання,

авторських характеристиках. Зображення поведінки вовків.

Ставлення людей до вовків.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=Vfy7CaBsoVs  

https://www.youtube.com/watch?v=fEjzB6yjCtA 

  1. Дочитати твір «Лобо - володар Курумпо» ( ст. 166 – 172)

  2. Дайте письмову відповідь на запитання:

  3. «Який епізод справив на вас найбільше враження? Чому?»

Додатково:

Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=EyDFDg7A6SU 

12.02.2025

Тема: Ернест Сетон – Томпсон «Лобо – володар Курумпо».

Короткі відомості про письменника. Авторські спостереження за

світом природи 

  1. Переглянути відеоурок та відеопрезентацію

https://www.youtube.com/watch?v=V_2QyAL2vng 

https://www.youtube.com/watch?v=JDdbvuSj10w 

https://www.youtube.com/watch?v=0NKzh8Zlgb0&t=419s 

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 159 – 162)

  2. Прочитати перший розділ твору (ст. 162 – 165)

  3. Виконати тестові завдання:

07.02.2025

Тема: Закони Джунглів і цінності людського життя


  1. Ознайомитися з матеріалом презентації

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=yrafNuyZgzY 

  1. Записати в зошит закони, згадані в презентації

  2. Прочитати казку Д.Р. Кіплінга  «Рікі -Тікі -Таві»



05.02. 2025

Тема: Сміливість, кмітливість, доброта Мауглі


1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=X-ucLqJHQj0 

https://www.youtube.com/watch?v=PnrkmaByT1o

2.                Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/14geW35PgnbpxgxO-nOMgO15Ifz6yCtLc/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.                Виконати завдання, зазначене в презентації ( останній слайд)

 

31.01.2025.

Тема: Редьярд Кіплінг  «Мауглі». Яскравість характерів персонажів-тварин, утілення в них людських рис.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=30MfQIjpfog  

2.     Переглянути матеріал презентації та виконати зазначене в ній домашнє завдання:

https://docs.google.com/presentation/d/1Rg0doGabL4CmousoviYC9N1hIRsEgXVe/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

29.01.2025 

 Тема: Редьярд Кіплінг. Сторінки  життя і творчості письменника. Історія написання «Книги Джунглів». «Мауглі» - історія хлопчика, якого виховали тварини, його дружба з ними.

1.     Переглянути відео про Д.Р. Кіплінга

https://www.youtube.com/watch?v=LYHeHPSaWPE

https://www.youtube.com/watch?v=TgO3NUL8MKM

2.     Опрацювати матеріал підручника ( 127-130)

3.     Читати «Мауглі» (початок на ст. 130)

24.01.2025

Тема: Урок виразного декламування напам’ять

  1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом презентації:

2.Прослухати вірш «Про коника і цвіркуна» у виконанні професійної актриси

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/videohrestomatiya/dzh-kits-pro-konika-ta-tsvirkuna/ 

3.Враховуючи вимоги до виразного читання, спираючись на приклад, прочитати напам'ять вірш «Про коника і цвіркуна»

22.01

Тема: Поетизація природи, утвердження зв’язку природи й людини;

утілення любові та дбайливого  ставлення до довкілля у вірші Дж. Кітса 

«Про коника та цвіркуна»


  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=gmUxEFW9Kqg

  1. Опрацювати матеріал підручника (ст.121 – 126) 

  2. Вивчити вірш напам'ять

27.12.2024

Тема: Урок додаткового читання. Г. Х. Андерсен «Соловей».

Протиставлення справжньої краси та штучної красивості в казці

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=jpdbuudfiPQ 

  1. Дочитати казку «Соловей»

Додатково: аудіокнига 

https://www.youtube.com/watch?v=8GFsFwsT1-g 


25.12.2024

Тема: Урок додаткового читання. Арабська народна казка

«Синдбад-Мореплавець» 

  1. Переглянути відеопрезентації

https://www.youtube.com/watch?v=YvXzT0ryZ18

https://www.youtube.com/watch?v=wpCwncGAjuY 

  1. Знати зміст казки «Синдбад-Мореплавець» ( третя подорож)

  2. Прочитати казку Г.Х Андерсена «Соловей»

20.12.2024

Тема: Комплексна підсумкова робота за І семестр

  1. Повторити вивчений матеріал

  2. В зошитах для діагностичних робіт виконайте запропоновані завдання:

  1. Підготуватися до уроку позакласного читання ( прочитати  казку про 

  2. першу та третю  подорожі Сіндбада-мореплавця)

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=10401 

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=10403 


18.12.2024

Тема:Вади і небезпеки сучасного світу, їх утілення в творі «Чарлі і шоколадна фабрика». Поради героям твору (урок розвитку писемного мовлення).

1.     Опрацювати матеріал презентації:

   https://docs.google.com/presentation/d/1EhoCA3mntgwoVNuLBApSzNSetRz1Fsym/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Написати  виловлювання на тему: « Мої поради героям казки «Чарлі і шоколадна фабрика»

3.     Готуватися до комплексної підсумкової роботи  за І семестр.

13.12.2024 

Тема: Шлях хлопчика Чарлі до своєї мети. Доброта, щирість і наполегливість головного героя.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=fdrv2DAk70s

https://www.youtube.com/watch?v=EBCylyi_eHw

2.     Виконати  задання на вибір:

      https://docs.google.com/presentation/d/1mNGILyfossm5pzq0P6Mh5qv7YcKuSc7E/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

11.12.2024 

Тема: Доброта, щирість і наполегливість Чарлі - головного героя твору 

«Чарлі і шоколадна фабрика» Шлях хлопчика Чарлі до своєї мети. 

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=xJ2hkfKR-vQ

2.     Виконати письмове завдання:

   https://docs.google.com/presentation/d/17TdoCUUxzwQCRfv7gs6KhA78fLqdX4Ck/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

06.12.2024 

Тема: Зображення родинних стосунків у творі. Сім'я Бекетів, інші родини.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=COvDZvnam_s

https://www.youtube.com/watch?v=FhBgg0ly8IQ

2.     Дайте розгорнуту письмову відповідь на запитання: «В якій із описаних родин ви хотіли б жити і чому?»

04.12.2024

Тема: Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Образи дітей і дорослих у повісті-казці.

1.      Перегдянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=-JbNp4ejPXE

2.     Розкажіть (письмово) про одного дітей-переможців, їхні захоплення й улюблені заняття.

Додатково

Тут можна розважитися, складаючи пазли

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=34e4ed9a7f0c

29.11.2024

Тема: Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Сторінки життя і творчості письменника. Казкові пригоди персонажів на шоколадній фабриці Віллі Вонки.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=qoQ6Egu-WsE

https://www.youtube.com/watch?v=TDttMl2N3as

2.     Опрацювати біографічні відомості про письменника (ст. 97 -100)

3.     Прочитати уривки з повісті – казки ( сторінки 100 – 109)

4.     Письмово описати шоколадний цех 

27.11.2024 

Тема: Діагностична робота з теми « Літературні казки світу»

1.     Повторити матеріал вивченої теми

2.     Виконати завдання діагностичної роботи:

      https://docs.google.com/document/d/1KFyMt8XUlNl7M_iBb2_2kc-Rvp34heXu/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Читати твір Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»

22.11.2024 

Тема: Оскар Вайльд «Хлопчик – Зірка» Краса зовнішня та внутрішня. Синтез фольклорних та літературних елеменів.

 Підготовка до діагностичної роботи за казками «Снігова королева» та «Хлопчик – Зірка»

1.     Виконати завдання літературного диктанту:

      https://docs.google.com/document/d/10JIH5njjxo3JcegRZjL00ZPhi2PHgOsO/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:   https://docs.google.com/presentation/d/1Y3rphspMaXxR3dY2SBaanzeUgyGzOERX/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=3B75JB2jMH0

4.     Повторення та підготовка до діагностичної роботи:

https://www.youtube.com/watch?v=wRyCJKORMd4   - «Снігова королева»

https://www.youtube.com/watch?v=NHf5kfTzZHY&t=5s   - «Хлопчик – Зірка»

 

20.11.2024 

Тема: Шлях Хлопчика – Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові і милосердя.

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/12wfkFnPpjEk9fwpqftwTDzlWXPbJ-U0E/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Записати до зошита

Шлях духовного очищення Хлопчика-Зірки

  • Зрозумів свою провину, свій гріх.
  • Вирішив знайти матір.
  • Відчув себе самотнім; стало дуже важко на душі; заплакав гіркими сльозами. Став просити пробачення у всіх Божих створінь.
  • Терпів приниження, образи від людей.
  • Шукав матір, до крові збиваючи свої босі ноги об гостре каміння.
  • Звільнив бідне Зайченя від пастки мисливця.
  • Пожертвував собою задля прокаженого.
  •  Навколішках випросив у матері пробачення.
  •  Став милосердним і справедливим до всіх володарем.
  •  Лісорубові та його дружині послав багато дорогих подарунків, а дітей зробив вельможами.
  •  Нікому не дозволяв він поводитися жорстоко з птахами й звірами і вчив усіх любові, добра та милосердя.

3.     Дати відповіді /усно/

1.Яка подія є переломною у відродженні душі героя? 

2. Якою була винагорода за розкаяння?

 

15.11.2024 

Тема: Оскар Вайлд «Хлопчик – Зірка». Динаміка образу головного героя. Любов до матері як одна із найвизначніших цінностей життя.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=YFVotZsm2Ic

https://www.youtube.com/watch?v=3wpKyKSJA3g

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/ekspres-uroki/o-vajld-hlopchik-zirka/

2.     Підібрати та записати 4 прислів'я про маму

3.     Виконати тести за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/oym525  

13.11.2024 

Тема: Оскар Вайлд «Хлопчик – зірка» Знайомство із змістом казки. Символічний зміст назви твору

1.     Переглянути відеоуроки:

https://www.youtube.com/watch?v=aUWNhhAMVBk

2.     Прочитати  казку до кінця ( ст 82-92)

3.     Виконати вправу «Одним словом» (письмово)

 https://docs.google.com/document/d/1obAVeJCbViyONdBIrYDd6306LQIWMX7h/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

01.11. 2024  

Тема: Оскар Вайлд. Цікаві факти із життя і творчості письменника. Знайомство із змістом казки «Хлопчик –зірка»

1.     Перегляньте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=vhhSLe31iNQ  

2.     Ознайомтесь з матеріалами відеопрезентації

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/o-vajld-hlopchik-zirka/

3.     Ознайомтесь з матеріалами слайдової презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1QcDC1WGVKSfAdlsqoDYNeLn_MBUp2i-B/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

4.     Перегляньте буктрейлер до казки

https://www.youtube.com/watch?v=gkWW8mDIqnA

5.     Опрацюйте сторінки підручника 73-77

6.     Прочитати частину казки ( ст 77 – 83 )

30.10.2024 

Тема: Г.К.Андерсен «Снігова Королева». Чарівний світ казки (підсумковий урок)

1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=9rWQgNYP1PE&t=33s

2. Виконати тестові завдання, перейшовши за посиланням

https://vseosvita.ua/test/start/ogi530

Тестові завдання відкриті до 01 листопада. Час виконання 20 хвилин. Бажаю успіхів!

25.10.2024 

Тема: «Снігова королева» Утвердження дружби та вірності у казці.

1.     Переглянути відеопрезентації

https://www.youtube.com/watch?v=Caza2sVH19E

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/g-k-andersen-snigova-koroleva/  

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

    https://docs.google.com/presentation/d/151JrHQ3tLd33nzCpUsVklDlUVcGJV9ww/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Підготуватися до підсумкової роботи за казкою

23.10.2024 

Тема: Ганс-Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Перешкоди на шляху Герди, її помічники.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=r6r8F7h2YeA

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1ZyyhTdMs9SykYDk6LFxUmtL1hI7QPYVm/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

4.     Дочитати казку

Для тих , хто ще не починав читати

https://www.youtube.com/watch?v=9C58mO5pGPQ&t=229s аудіокнига

18.10.2024 

Тема. Ганс Крістіан Андерсен «Снігова королева». Боротьба добра і зла в казці.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=TbP68suiqgE

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

    https://docs.google.com/presentation/d/1VJrYNKGoq4WgnjCplrq03V5Q4OAKEyCE/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Прочитати 4 та 5 історії

4.     Виконати вправу «Знайди помилку» ( розміщена в презентації )

Додатково: аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=9C58mO5pGPQ

16.10.2024 

Тема: Г.К.Андерсен « Снігова королева». Сторінки життя і творчості письменника. Знайомство із змістом казки

1.     Опрацювати матеріал презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1btfC09LEtmI0nfGy_xkKJRSiMVb49XeN/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Переглянути відео про Г.К.Андерсена:

       https://www.youtube.com/watch?v=4bD_2mT86Uc

 https://www.youtube.com/watch?v=TygumO8EErk  

3.     Опрацювати ст. 41-51

4.     Читати казку «Снігова королева» ( ст 51 – 57)

5.     Скласти план до другої частини казки «Хлопчик та дівчинка».

Додатково : аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=9C58mO5pGPQ

 

11.10.2024 

Тема: Літературна казка та її ознаки. Подібність і відмінність літературної та народної казок. Г.К.Андерсен « Снігова королева». Сторінки життя і творчості письменника. Знайомство із змістом казки

1.     Опрацювати матеріал презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/19iIyZ-V3RN0JjlIBir5kxEtbMe85ZQlC/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=SmNINQzb7Ss

 https://www.youtube.com/watch?v=0XwhtjLN4ok

3.     Опрацювати ст. 41-46

4.     Читати казку «Снігова королева» ( ст 51 – 57)

Додатково : аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=9C58mO5pGPQ

 

09.10 2024 

Тема: Діагностична робота за темами «Вступ», «Скарбниця народних казок»

1.     Повторити вивчений матеріал

2.     Виконати завдання діагностичної роботи:

      https://docs.google.com/document/d/1t17wPfQEyA5bz_OJ-O3mlrKCJzJhoJLy/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Додатково (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=QRcz4Ej6mJU   - фільм-казка за мотивами твору «Пані Метелиця»

04.10. 2024 

Тема:  УРЗМ. Письмовий переказ  уривку з казки «Пані Метелиця».

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/1PQQDTF0Lvk99915IkhDZ4SGSdkFCdgZ5/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Написати переказ уривку, вказаного в презентації.

3.     Підготуватися до контрольної роботи

4.     Прочитати казку «Фарбований шакал» ( посилання розміщене в презентації)

Додатково: аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=1zv4yWiksYw

02.10.2024 

Тема: Утвердження в казці «Пані Метелиця» доброти, працелюбності, справедливості.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=ZeIiEcUyn4c

https://www.youtube.com/watch?v=Gbkvq-PiJBM&t=23s

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати зазначені в ній завдання (усно):

https://docs.google.com/presentation/d/1pFrYsbAqC9irPpbdxzFMjHxX8o1sGp0F/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Підготуватися до письмового переказу казки.

27.09.2024 

Тема: Робота над змістом казки.  Зіставлення образів героїнь казки

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=m8rgXyMcIBE

 https://www.youtube.com/watch?v=Gbkvq-PiJBM&t=23s

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати зазначені в ній:

     https://docs.google.com/presentation/d/1aGhXKRA6FaMG3Pb6x3qVf2ITzFmp7eqK/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 

25.09.2024

Тема: Брати Якоб і Вільгельм Грімм. Німецька народна казка «Пані Метелиця». Значення діяльності братів для розвитку європейської культури. Знайомство зі змістом казки.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/ekspres-uroki/ya-i-v-grimm-pani-metelitsya/

https://www.youtube.com/watch?v=ZeIiEcUyn4c

2.     Презентація:   https://docs.google.com/presentation/d/1xmr9h_Uo_dNp6PWD8zYZkxH_JCnSU2iW/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.    Вивчити  матеріал презентації

     Виконати завдання , зазначені в презентації:

Додатково - аудіокнига

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/videohrestomatiya/brati-ya-i-v-grimm-pani-metelitsya/


20.09. 2024  

Тема: «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва у казці. Національний колорит китайської казки.

1.      Переглянути презентацію

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/kitajska-narodna-kazka-penzlik-malyana/    

2.     Дайте розширену відповідь на запитання: «Якщо б до ваших рук потрапив чарівний    пензлик, що і для кого ви б намалювали?» (Письмово)

Додатково

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/videohrestomatiya/kitajska-narodna-kazka-penzlik-malyana/  відеохрестоматія


18.09.2024 

Тема: Китайська народна казка « Пензлик Маляна». Знайомство із змістом казки. Уславлення образу митця в казці.

 

1.     Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=OSFax4l586I

2.     Прочитати казку «Пензлик Маляна» 

https://derevo-kazok.org/penzlik-maljana-kitajska-kazka.html

3.     Переглянути навчальне відео

https://www.youtube.com/watch?v=9Kchm8scNdY

4.     Переказувати казку

Додатково: аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=ipQr0ROa0jc


13.09.2024 

 Тема: Японські народні казки. «Момотаро, або Хлопчик - Персик». Національний колорит японської казки.

 1.     Опрацювати теоретичний матеріал

https://docs.google.com/document/d/1A5wKyp0nrXRAF9CS-ONiDvoKNJsLIEFm/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

2.     Прочитати казку «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик»

https://derevo-kazok.org/issumbosi-abo-hlopchik-mizinchik-kazka.html

 Додатково :

аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=fXIA1NFGt-o


11.09.2024 

 

Тема: Японські народні казки. «Момотаро, або Хлопчик  - Персик». Тема дружби, сміливості, зв'язку із природою в казці

 

1.     Переглянути експрес -урок

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/ekspres-uroki/yaponska-narodna-kazka-momotaro-abo-hlopchik-persik/

2.     Опрацювати ст.20 – 28

3.     Переглянути презентацію

https://docs.google.com/presentation/d/1YXmjIu-imvviI67Ua7CZIWWTo7vemzgo/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

4.     Переказувати казку

 Додатково : читання  казки акторами

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/videohrestomatiya/yaponska-narodna-kazka-momotaro-abo-hlopchik-persik/   

 Пропонуємо погратися (перший експрес-тест)

    https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/perevirte-sebe/ekspres-testi-do-ekspres-urokiv/


06.09.2024 

 

Тема. Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=mVrf1nNZasI

https://www.youtube.com/watch?v=AIPBJGgfpQY

https://www.youtube.com/watch?v=K_JEDGKPWNg  

2.     Опрацювати ст. підручника 13-18

3.     Виконати тести, перейшовши за посиланням

https://vseosvita.ua/test/start/fmu990


04.09.2024 

Тема: Роль книжки у житті людини. Види читання в цифрову епоху. Паперові та електронні книжки

  1. Ознайомитися із матеріалом підручника ( ст. 7 – 12)

Підручник можна знайти за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1688-5_zarlit_nikolenko.html

або 

https://drive.google.com/file/d/1ysQX0KBzjjR5JA0CPhBL2jjMXXqjk4ou/view?usp=sharing

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати зазначені в ній завдання


Немає коментарів:

Дописати коментар