Математика 5 клас

24.04.2025

Урок № 116. Ділення на десятковий дріб          

Домашнє завдання:

1. Вивчити основні означення – §47, стор. 262-264

2. Виконати вправи № 1605, 1612, 1617 - стор. 265-266


23.04.2025

Урок № 115. Ділення на десятковий дріб                                                                                          

Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §47, стор. 262-264

2. Виконати вправи № 1626, 1630, 1633 - стор. 267


22.04.2025

Урок № 114. Ділення на десятковий дріб                                   

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §47, стор. 262-264

2. Виконати вправи № 1617, 1622, 1624 - стор. 266


21.04.2025

Урок № 113. Ділення на десятковий дріб

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §47, стор. 262-264; 

2. Виконати вправи № 1605, 1612, 1615 - стор. 265-266


10.04.2025

Урок № 112. Ділення на десятковий дріб

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §47, стор. 262-264

2. Виконати вправи № 1600, 1602 - стор. 264-265


16.04.2025

Урок № 111. Ділення десяткового дробу на натуральне число  

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §46, стор. 254-256

2. Виконати вправи № 1563, 1567, 1570  - стор. 258-259 

15.04.2025

Урок № 110. Ділення десяткового дробу на натуральне число

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §46, стор. 254-256

2. Виконати вправи № 1550, 1554, 1557 - стор. 257-258


14.04.2025

Урок № 109. Ділення десяткового дробу на натуральне число         

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §46, стор. 254-256; знати відповіді на запитання

перед вправою №1534

2. Виконати вправи № 1542, 1544, 1546 - стор. 257


10.04.2025

Урок № 108. Ділення десяткового дробу на натуральне число

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §46, стор. 254-256

2. Виконати вправи № 1537, 1540 - стор. 256-257


09.04.2025

Урок № 107. Властивості множення. Самостійна робота № 17.                                     

Домашнє завдання:
1. Виконати завдання самостійної роботи 

Самостійна робота № 17

з теми «Властивості множення»


І частина. Тести (кожна правильна відповідь 0,5 б.)

1. Яка властивість множення стверджує, що порядок множників не впливає на результат?

а) Переставна

  • б) Сполучна

  • в) Розподільна

  • г) Нульова

2. Обчисліть: 17 * 0 

  • а) 17

  • б) 0

  • в) 1

  • г) Неможливо обчислити

3. Яка властивість множення використовується в цьому прикладі: (2 * 5) * 3 = 2 * (5 * 3)? 

  • а) Переставна

  • б) Сполучна

  • в) Розподільна

  • г) Нульова

4. Обчисліть: 1 * 99 

  • а) 1

  • б) 99

  • в) 100

  • г) 0

5. Яка властивість множення використовується в цьому прикладі: 4 * (10 + 2) = 4 * 10 + 4 * 2?

  • а) Переставна

  • б) Сполучна

  • в) Розподільна

  • г) Нульова

6. Обчисліть: 25 * 4 

  • а) 29

  • б) 100

  • в) 21

  • г) 96

7. Використовуючи розподільну властивість, обчисліть: 7 * 102 

  • а) 714

  • б) 702

  • в) 720

  • г) 7014

8. Знайдіть значення виразу: 5 * 13 * 2 

  • а) 130

  • б) 103

  • в) 65

  • г) 30

9. Розв'яжіть рівняння: x * 8 = 56

  • а) x = 7

  • б) x = 64

  • в) x = 48

  • г) x = 448


ІІ частина. Розв’яжіть задачі:

1. (2,5 бали)

У шкільну їдальню привезли 6 ящиків яблук, по 25 кг у кожному, і 4 ящики груш, по 30 кг у кожному. Скільки всього кілограмів фруктів привезли в їдальню?

2. (2,5 бали)

Турист пройшов 3 дні, по 18 км щодня, і 2 дні, по 22 км щодня. Яку відстань пройшов турист за весь час?

3. (2,5 бали)

У магазині продали 7 коробок олівців, по 12 штук у кожній, і 5 коробок ручок, по 15 штук у кожній. Скільки всього канцелярських товарів продали в магазині?

08.04.2025

Урок № 106. Властивості множення. Окремі випадки множення десяткових дробів.


Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §45, стор. 248-250

2. Виконати вправи № 1525, 1527 - стор. 253


07.04.2025

Урок № 105. Множення десяткових дробів. Властивості множення                               

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §45, стор. 248-250

2. Виконати вправи № 1504, 1506, 1508 - стор. 251


03.04.2025

Урок № 104. Множення десяткових дробів   

                       

Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §44, стор. 242-244

2. Виконати вправи № 1476, 1485 - стор. 245-246

02.04.2025

Урок № 103. Множення десяткових дробів                                                           


Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §44, стор. 242-244

2. Виконати вправи № 1467, 1469, 1473 - стор. 244-245


01.04.2025

Урок № 102. Множення десяткових дробів                                                            


Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення та правила за темою уроку  – §44, стор. 242-244

2. Виконати вправи № 1460 (1, 5, 6), 1462 - стор. 244


31.03.2025

Урок № 101. Діагностична робота № 8 з теми «Десяткові дроби та дії першого ступеня з ними» 

                           

Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної роботи

Діагностична робота № 8 

з теми: «Десяткові дроби та дії першого ступеня з ними»































27.03.2025

Урок № 100. Самостійна робота № 16. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 


Домашнє завдання:
1. Повторити  вивчене – §40-43, стор. 214-234

2. Виконати завдання самостійної роботи

Самостійна робота № 16

 «Додавання і віднімання десяткових дробів»

  1. (6 балів) Обчисліть:

    1. 660,61+5,6701

    2. 1,027 - 0,241

    3. 1,067+0,3498

    4. 4,456+3,557

    5. 3,416 - 1,107

    6. 3,2 - 1,056

  1. (3 бали) Розв’яжіть рівняння:

                 1) х+2,56=5,031

                 2) (х-7,4)+2,8 = 9,1;

 

  1. (3 бали) Розв’яжіть задачу:

 Автомобіль за перший день проїхав 357,85 км, за другий – на 19,36 км більше, ніж за перший, а третього дня – на 285,39 км менше, ніж за перший і другий день разом. Скільки кілометрів проїхав автомобіль за три дні?



26.03.2025

Урок № 99. Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання.


Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §43, стор. 232-234

2. Виконати вправи № 1396, 1399, 1409 - стор. 235-236


25.03.2025

Урок № 98. Додавання і віднімання десяткових дробів   


Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §43, стор. 232-234

2. Виконати вправи № 1390, 1394  - стор. 235


24.03.2025

Урок № 97. Округлення десяткових дробів


Домашнє завдання:
1. Повторити правило округлення десяткових дробів – §42, стор. 229

2. Виконати вправи № 1378, 1385 - стор. 231

20.03.2025

Урок № 96. Округлення десяткових дробів           

Домашнє завдання:
1. Повторити правило округлення десяткових дробів – §42, стор. 229

2. Виконати вправи № 1367, 1372 - стор. 229-230


19.03.2025

Урок № 95. Округлення десяткових дробів. Самостійна робота № 15. 

Домашнє завдання:
1. Вивчити правило округлення десяткових дробів – §42, стор. 229

2. Виконати вправи № 1363, 1365 - стор. 229

3. Виконати завдання самостійної роботи https://naurok.com.ua/test/informaciya-27234.html 


18.03.2025

Урок № 94. Порівняння десяткових дробів

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §41, стор. 222-223

2. Виконати вправи № 1337, 1339, 1346 - стор. 224-225


17.03.2025

Урок № 93. Порівняння десяткових дробів

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §41, стор. 222-223

2. Виконати вправи № 1329, 1333 - стор. 224


13.03.2025

Урок № 92. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §40, стор. 214-216

2. Виконати вправи № 1293, 1305 – стор. 218-219


12.03.2025

Урок № 91. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §40, стор. 214-216

2. Виконати вправи № 1283, 1285 – стор. 217


11.03.2025

Урок № 90. Діагностична робота № 7 за темою: «Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками»

                              

Домашнє завдання:

1.Виконати завдання діагностичної роботи 

Діагностична робота № 7 

за темою: «Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі 

звичайними дробами з однаковими знаменниками»

Оцінювання роботи здійснюється за такими групами результатів:

ГР1- досліджує ситуації та створює математичні моделі;

ГР2 - розв’язує математичні задачі;

ГР3 - інтерпретує та критично аналізує результати.

Кожна група має свою кількість балів за кожне завдання. Максимальна кількість балів за кожну групу результатів - 12.


ГР1: Потрібно дослідити задачу і виконати її з поясненням кожної дії

1. Знайдіть:     1)     від    81          2)   

2. Знайдіть число, якщо його:    1)       становить  40              2)       становить  5.  



ГР2: Виконати завдання

3. Обчисліть:  1)   1 -                   2) 14 - 

4. Порівняйте:    1)                                                                                                               

                            2)    

5. Розмістіть дроби в порядку спадання:     ;    

6. Запишіть дріб   у вигляді мішаного числа.                 

7. Подайте мішане число    у вигляді неправильного дробу  


ГР-3 Потрібно проаналізувати вихідні дані та певну вимогу до завдання, розв’язати одержану задачу та записати її розв’язання з поясненням чи обґрунтуванням            

8. Зменшуване дорівнює   ,  а  різниця     .     Знайдіть від’ємник.          

9. У прямокутнику одна сторона дорівнює  32 см, а  друга сторона становить 1  першої. Знайдіть периметр цього прямокутника.

10. Марійка задумала деякий дріб, який спочатку збільшила на , а потім – ще на . У результаті вона отримала . Яке число задумала Марійка?        

10.03.2025

Урок № 89. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання                          Самостійна робота № 14. 

Домашнє завдання:

1. Повторити вивчене – §33-38, стор. 175-209

2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням або QR-коду - стор. 214


27.02.2025

Урок № 88. Додавання і віднімання мішаних чисел                                                              

Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §39, стор. 208-209

2. Виконати вправи № 1257, 1259, 1261 - стор. 211


26.02.2025

Урок № 87. Додавання і віднімання мішаних чисел 

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §39, стор. 208-209

2. Виконати вправи № 1249, 1253, 1255 - стор. 210


25.02.2025

Урок № 86. Додавання і віднімання дробів з однаковими  знаменниками     

Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §38, стор. 201-203

2. Виконати вправи № 1223, 1225, 1229 - стор. 204-205


24.02.2025

Урок № 85. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками  

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §38, стор. 201-203

2. Виконати вправи № 1217, 1219, 1221 - стор. 203-204


20.02.2025

Урок № 84. Мішані числа. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками     

Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §37, стор. 196-197

2. Виконати вправи № 1193, 1195, 1201  - стор. 198-199


19.02.2025

Урок № 83. Мішані числа

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §37, стор. 196-197

2. Виконати вправи № 1185, 1187, 1191 - стор. 198


18.02.2025

Урок № 82. Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота № 13               

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §36, стор. 190-192

2. Виконати вправи № 1160, 1170 - стор. 193-194

3. Виконати завдання самостійної роботи

Самостійна робота з  теми:

 «Звичайні дроби. Порівняння дробів. Правильні і неправильні дроби»

1.Порівняй дроби:

1) ;  2);  3) 

2. Розташувати дроби в порядку спадання: 

3. Накресли координатний промінь  узявши за одиничний відрізок 10 клітинок зошита.

Познач на ньому дроби:  .

4.Розв’яжи рівняння:

1) ;   2)  ;   3) .

5. Придбавши пилосмок за 2800 грн, родина витратила  грошей, які заощадила за рік. Скільки заощаджених грошей в них ще залишилося?

6. Велосипедист проїхав 48 км за три години. За першу годину він проїхав 5/16 усієї відстані,

а за другу – 7/24  усієї відстані. Скільки кілометрів проїхав велосипедист за третю годину?


17.02.2025

Урок № 81. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. Правильні і

неправильні дроби.

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §36, стор. 190-192

2. Виконати вправи № 1152, 1154, 1157 - стор. 192


13.02.2025

Урок № 80. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками


Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §35, стор. 186-187

2. Виконати вправи № 1131, 1133, 1136 - стор. 188

12.02.2025

Урок № 79. Дріб як частка двох натуральних чисел 


Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §34, стор. 183-184

2. Виконати вправи № 1111, 1115, 1116 - стор. 184-185 

11.02.2025

Урок № 78. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

Домашнє завдання:
1. Вивчити правила на стор. 176, 177

2. Виконати вправи: № 1091, 1096, 1099 – стор. 181-182


10.02.2025

Урок № 77. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

Домашнє завдання:
1. Вивчити правила на стор. 176, 177

2. Виконати вправи: № 1079, 1083 – стор. 180


06.02.2025

Урок № 76. Звичайні дроби

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §33, стор. 175-177

2. Виконати вправи № 1066, 1067 - стор. 178


05.02.2025

Урок № 75Діагностична робота № 6  з теми «Подільність натуральних чисел»                           

Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної роботи


Діагностична робота № 6  з теми «Подільність натуральних чисел»


У завданнях 1‒6 треба обрати правильну відповідь із запропонованих (А‒Г).

1 (1 бал). Укажіть дільник числа 24.

А. 5 Б. 6 В. 7 Г. 168

2 (1 бал). Укажіть число, що є кратним числу 2.

А. 139 Б. 135 В. 136 Г. 137

3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 5 і на 9.

А. 135 Б. 240 В. 589 Г. 1253

4 (1 бал). Укажіть правильний розклад числа 12 на прості множники.

А. 2 · 2 · 3 Б. 2 · 2 · 2 В. 3 · 3 · 3 Г. 2 · 3 · 3

5 (1 бал). Укажіть пару взаємно простих чисел.

А. 12 і 35 Б. 18 і 15 В. 14 і 21 Г. 260 і 26

6 (1 бал). Яку з цифр можна поставити в запису 173*, щоб отримане число було кратним числу 3?

А. 0, 3 або 5 Б. 1, 4 або 7 В. 2, 3 або 9 Г. 3, 6 або 9

7 (1 бал). Знайдіть найбільший спільний дільник чисел 55 і 132.

8 (1 бал). Знайдіть найменше спільне кратне чисел 56 і 35.

9 (2 бали). Учням 5 класу порівну роздали 56 зошитів у клітинку і 84 зошити в лінійку.

Скільки учнів у класі, якщо відомо, що їх більше за 23?

10 (2 бали). Екскурсанти можуть розміститися у 9-місних або 12-місних мікроавтобусах.

В обох випадках вільних місць не залишиться. Скільки всього екскурсантів, якщо їх

більше за 69, але менше ніж 107?

04.02.2025

Урок № 74. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання     


Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – §26-32

2. Виконати вправи № 1054, 1061 - стор. 174


03.02.2025

Урок № 73. Найменше спільне кратне.Самостійна робота № 12


Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 1051, 1058 - стор. 173-174

2. Виконати завдання самостійної роботи (за посиланням або відскануйте QR-код) – стор. 174



30.01.2025

Урок № 72. Найменше спільне кратне

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення та правила – §32, стор. 171-172

2. Виконати вправи № 1046, 1048 - стор. 173


29.01.2025

Урок № 71. Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа


Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §31, стор. 167-168

2. Виконати вправи № 1027 (4, 5, 6), 1029 - стор. 169

28.01.2025

Урок № 70. Розкладання чисел на прості множники . Найбільший спільний дільник.


Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §31, стор. 167-168

2. Виконати вправи № 1009 (5-8), 1023 (1), 1027 (1) - стор. 166, 169


27.01.2025

Урок № 69. Розкладання чисел на прості множники. Самостійна робота № 11. 

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §30, стор. 164-165

2. Виконати вправи № 1009 (1-4), 1011 (1) - стор. 166

3. Виконати завдання самостійної роботи

Самостійна робота № 11

Дільники і кратні. Ознаки подільності на 2, 5, 10, 3 і 9.

(1 бал) 1.Запишіть усі дільники числа: 1) 8;   2)  23.          

(1 бал) 2.Запиши п’ять чисел, які кратні числу 15.

(1 бал) 3.Які з чисел  37, 82, 136, 5023, 19008, 300421, 100000, 554 парні? які непарні?

(1 бал) 4.Напиши чотири трицифрові парні числа.

(3 бали) 5. З чисел 87; 5629; 4305; 6328; 3540; 9006; 81900; 123456; 24369; 70209;

8765430 виписати ті, які діляться націло:

а) на 2;     б) на 3; в) на 5;  г) на 9;     д)   на 10;    е) на 2 і на 10.

(2 бали) 6. Замість зірочки в числі 200* поставте цифру так, щоб отримане число ділилося на:

а) 5;  б) 3.

(3 бали) 7.Заміни зірочки такими цифрами, щоб число *19* ділилося і на 9, і на 2.


23.01.2025

Урок № 68. Прості та складені числа

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §29, стор. 161-162

2. Виконати вправи № 990, 992 - стор. 162-163

22.01.2025

Урок № 67. Ознаки подільності на 9 і 3


Домашнє завдання:
1. Вивчити ознаки подільності на 9 і 3 – §28, стор. 158

2. Виконати вправи № 970, 972 - стор. 159

21.01.2025

Урок № 66. Ознаки подільності на 2, 5, 10


Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення та ознаки подільності на 2, 5, 10 – §27, стор. 155-156

2. Виконати вправи № 952, 954 - стор. 156


20.01.2025

Урок № 65. Дільники та кратні натурального числа


Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §26, стор. 151-153

2. Виконати вправи № 921, 924, 926  - стор. 153

26.12.2024

Урок № 64. Підбиття підсумків першого семестру                                            

Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 915, 918 - стор. 150


25.12.2024

Урок № 63. Діагностична робота № 5 


Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної роботи

Діагностична робота № 5

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну на Вашу думку відповідь

  1. Як називається невідоме у рівнянні 8х = 16?

А

Б

В

Г

(0,5 бала)

доданок

множник 

зменшуване

ділене


  1. Указати тупий кут

А

Б

В

Г

(0,5 бала)

40°

90°

130°

180°


  1. Знайдіть периметр квадрата зі стороною 5 см.

А

Б

В

Г

(0,5 бала)

20 см

25 см

10 см

50 см


  1. Знайдіть площу прямокутника зі сторонами 7 см і 6 см.

А

Б

В

Г

(0,5 бала)

13 см²

26 см²

42 см²

84 см²


  1. Укажіть корінь рівняння 80 − х = 26

А

Б

В

Г

(0,5 бала)

64

106

56

54


  1. Укажіть значення х у виразі х см³ = 4дм³

А

Б

В

Г

(0,5 бала)

4000

400

40

16


У завданнях 7-11 напишіть повне розв’язання

  1. Розв’язати рівняння 3(х + 18) = 90.    (1 бал)

  2. Спростити вираз  18х + 16х − 14х – 50  і знайти його значення, якщо х = 45.                (2 бали)

  3. З міста в одному напрямку одночасно виїхали два автомобілі. Швидкість одного з них 65км/год.

  4. А швидкість іншого на 15 км/год більша. Яка відстань буде між ними через 3 години?  (2 бали)

  5. Виконати дії: (2327 + 13 · 205) : 24 − 179.                                                                           (2 бали)

  6. На трьох грядках росте 320 кущів перцю. На другій грядці росте на 40 кущів більше, ніж на першій,

  7. а на третій грядці – втричі більше, ніж на другій. Скільки кущів перцю росте на першій грядці?                                                                                     

                                                                                                                                                  (2 бали)

24.12.2024

Урок № 62. Самостійна робота № 10. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання


Домашнє завдання:
1. Виконати вправи №  874, 877 - стор. 145

2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням, або скануйте QR-код – стор. 150

23.12.2024

Урок № 61. Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §25, стор. 141-144

2. Виконати вправи № 877, 878882 - стор. 145-146


19.12.2024

Урок № 60. Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі

Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення – §25, стор. 141-144

2. Виконати вправи № 868, 870, 872 - стор. 145

18.12.2024

Урок № 59. Рівність фігур

Домашнє завдання:
1. Виконати вправи №
859, 862, 865 - стор. 140-141

17.12.2024

Урок № 58. Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §24, стор. 138-139
2. Виконати вправи № 849, 851, 854 - стор. 139-140

16.12.2024

Урок № 57. Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника

Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення та формули – §23, стор. 134-135
2. Виконати вправи №
825, 827, 839 - стор. 135-137

12.12.2024

Урок № 56. Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами.

Самостійна робота № 9

Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення – §22, стор. 128-129
2. Виконати вправи №
796, 798, 800, 804 - стор. 131-132

3. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням https://naurok.com.ua/test/trikutnik-ta-yogo-perimetr-vidi-trikutnikiv-za-kutami-ta-storonami-1082808.html

11.12.2024

Урок № 55. Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами

Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення – §22, стор. 127-128
2. Виконати вправи №
788, 791, 794 - стор. 130-131

10.12.2024

Урок № 54. Величина кута. Побудова кутів                                                                         

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §21, стор. 122
2. Виконати вправи № 763, 769, 771 - стор. 124-125

09.12.2024

Урок № 53. Величина кута. Вимірювання кутів

Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення – §21, стор. 120-121
2. Виконати вправи №
755, 758, 760 - стор. 123-124

05.12.2024

Урок № 52. Кут. Види кутів

Домашнє завдання:
1.
Повторити – §20, стор. 114-116
2. Виконати вправи №
735, 742 - стор. 117-118

04.12.2024

Урок № 51. Кут. Види кутів

Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення – §20, стор. 114-116
2. Виконати вправи №
723, 728 - стор. 116-118

03.12.2024

Урок № 50. Самостійна робота № 8.

  Лінійні та стовпчасті діаграми

Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення (діаграма: лінійна, стовпчаста)– §19, стор. 110-111
2. Виконати вправи № 711, 714 - стор. 112-113

3. Виконати завдання самостійної роботи

https://naurok.com.ua/test/pryama-promin-vidrizok-548884.html

02.12.2024

Урок № 49. Координатний промінь. Шкала

Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення – §18, стор. 105-106
2. Виконати вправи №
683, 688, 692, 695 - стор. 107-108

28.11.2024

Урок № 48. Промінь, пряма. Координатний промінь

Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення – §18, стор. 104
2. Виконати вправи №
676, 678, 680 - стор. 106-107

27.11.2024

Урок № 47. Промінь, пряма

 Домашнє завдання:

1. Вивчити основні означення – §17, стор. 100-101
2. Виконати вправи №
647, 651, 657- стор. 101-102

26.11.2024

Урок № 46. Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка

Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §16, стор. 94-96
2. Виконати вправи № 628, 630, 632 - стор. 97-98

25.11.2024

Урок № 45. Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка 

Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення – §16, стор. 94-96
2. Виконати вправи №
622, 624, 626 - стор. 97

21.11.2024

Урок № 44. Діагностична  робота № 4                      

Домашнє завдання:
1. Виконати
завдання діагностичної роботи

 Діагностична робота № 4 з теми «Числові і буквенні вирази. Рівняння. Текстові задачі»

1.      Бабуся подарувала Марійці на день народження 100 грн. Скільки грошей від цієї суми залишилось у Марійки після того, як вона витратила b грн?

2.      Лазерний принтер надрукував 48 сторінок за 6 хв. Скільки сторінок за хвилину друкує цей принтер?

3.      Розв’яжіть рівняння:

а)21+х=58;    Б) х-35=76;     в) (96-х)-15=64;      г) (х-3):4=6.

      4. Обчисліть: а)6м 23см+ 5м87см;    б) 14год 17хв-5год 23хв.

5.      При якому значенні у буде правильною рівність 7у+2у=360?

6.      Автомобіль, що рухається зі швидкістю 80 км/год, долає деяку відстань за 7 год. За скільки годин він подолає таку саму відстань, якщо зменшить швидкість

7.      Різниця двох чисел дорівнює 420. Знайди ці числа, якщо одне з них утричі більше за інше.

8.      Учень придбав 7 зошитів по b грн за кожен, після чого в нього залишилося 37 грн. Склади формулу для обчислення кількості грошей x, які були в учня перед купівлею зошитів, та знайди значення х, якщо b=3.

9.      Знайти значення виразу: 307 952 : 76 + (10 500 – 9 897) ∙ 206

10.  Власна швидкість човна 14 км/год. Швидкість течії у 7 разів менша. Знайти:

1)      швидкість течії;

2)      швидкість човна за течією;

3)      швидкість проти течії;

4)      відстань, яку човен пройде за 3 год за течією;

5)      відстань, яку човен пройде за 4 год проти течії.

20.11.2024

Урок № 43. Самостійна робота № 7. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Домашнє завдання:
1. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням, або скануйте QR-код – стор. 94

19.11.2024

Урок № 42. Вправи на всі дії з натуральними числами

Домашнє завдання:
1. Повторити правила, за якими визначають порядок дій – стор. 90
2. Виконати вправи № 591, 594, 600 (1, 3) - стор. 91-92

18.11.2024

Урок № 41. Вправи на всі дії з натуральними числами

Домашнє завдання:
1. Вивчити правила, за якими визначають порядок дій – стор. 90
2. Виконати вправи № 583
(1, 4), 585 (2), 587 - стор. 91

14.11.2024

Урок № 40. Текстові задачі економічного змісту

Домашнє завдання:
1. Вивчити правило розв’язування задачі на роботу – стор. 85-86
2. Виконати вправи № 560, 562, 564 - стор. 87-88

13.11.2024

Урок № 39. Текстові задачі економічного змісту

Домашнє завдання:
1. Вивчити правило розв’язування задачі про вартість товару – стор. 85
2. Виконати вправи № 550, 552, 554, 556 - стор. 86-87

12.11.2024

Урок № 38. Текстові задачі на рух.

Домашнє завдання:
1. Вивчити правила розв’язання задачі на рух навздогін – стор. 79
2. Виконати вправи № 527 (2), 537 - стор. 81-83

11.11.2024

Урок № 37. Текстові задачі на рух.

Домашнє завдання:
1. Вивчити правила розв’язання задачі на рух навздогін – стор. 79
2. Виконати вправи № 526, 528 (1) - стор. 8
0

31.10.2024

Урок № 36. Текстові задачі на рух. Самостійна робота № 6

Домашнє завдання:
1. Вивчити формули відстані та правила розв’язання задачі на рух річкою і рух з однієї точки в одному напрямку – стор. 76-77
2. Виконати вправи № 520, 521
(1) - стор. 80

3. Виконайте завдання самостійної роботи https://matematikatests.in.ua/rivnyannya-test-11-5-klas/

30.10.2024

Урок № 35. Рівняння

Домашнє завдання:

1. Вивчити правила для розв’язування найпростіших рівнянь – стор. 70

2. Виконати вправи № 484 (2), 486 (2), 492 - стор. 72-73

29.10.2024

Урок № 34. Рівняння

Домашнє завдання:
1. Вивчити означення понять  «рівняння», «розв’язок (корінь рівняння)», «розв’язати рівняння» – стор. 69-71
2. Виконати вправи № 480, 482 – стор. 71-72

28.10.2024

Урок № 33. Числові вирази. Буквені вирази та формули

Домашнє завдання:
1. Виконати вправи: № 450, 452, 454 - стор. 66-67

23.10.2024

Урок № 31. Діагностична робота № 3

Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної роботи

Діагностична робота №3

«Множення та ділення натуральних чисел»

Початковий рівень
1. (1 бал) Виконайте множення:
а) 36 ∙ 254;         
б) 159 . 407;         в) 24 ∙ 246 
2. (1 бал) Виконай ділення:
а) 4725 : 45;       б) 8652 : 42;    
в) 367200 : 340

3. (1 бал) Обчисли:  22 3+(5+43)

Середній рівень

4. (1 бал) Виконай ділення з остачею:  а) 789 : 37;    б) 484 : 32
5. (1 бал) Розкрий дужки:
1) 5(у-4);         2) 8(2-х)

6. (1 бал) Спростити вираз:

   а) 25х+14х-12х;   б) 56у-34у+15у.

Достатній рівень                

7. (2 бали) Обчислити зручним способом:

 а) 4 . 99 . 25;           б) 48 . 53 + 53 . 52;         в) 


Високий рівень  

8. (2 бали) Знайдіть значення виразу:

      (326 ∙ 48 – 9587) : 29.

9. (2 бали) В магазин закупили 34 кг огірків і 58 кг капусти, заплативши за покупку 4070 грн. Скільки коштує  1 кг огірків, якщо 1 кг капусти  коштує 18 грн?

 

22.10.2024

Урок № 30. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. Самостійна робота № 5.

Домашнє завдання:
1. Повторити правила множення, ділення натуральних чисел, ділення з остачею – стор. 42, 56-57, 61
2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням, або скануйте QR-код – стор. 63

21.10.2024

Урок № 29. Ділення з остачею 

Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/FD4e22qAyX4?si=N0X9Q0AmyZwSwB9E
2. Вивчити правило ділення з остачею – стор. 61
3. Виконати вправи № 423, 426 - стор. 61-62

17.10.2024

Урок № 28. Ділення натуральних чисел 

Домашнє завдання:
1. Повторити правила ділення натуральних чисел – стор. 56-57
2. Виконати вправи № 397, 403 - стор. 58

16.10.2024

Урок № 27. Ділення натуральних чисел

Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео 
https://youtu.be/JA25fuf47eM?si=YOP3M_Vv0NlWVcIL
2. Вивчити правила ділення натуральних чисел – стор. 56-57
3. Виконати вправи № 393, 395 - стор. 57-58

15.10.2024

Урок №26. Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа.

Домашнє завдання:
1. Вивчити поняття обчислення степеня числа – стор. 52-53
2. Перевірте себе, давши відповіді на питання – стор. 53 (усно)
3. Виконати вправи № 368, 372, 376 - стор. 54

14.10.2024

Урок № 25. Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа.
Самостійна робота № 4

Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео 
https://youtu.be/3D7AT-JfhyI?si=rt70luk_PbrJ0H00
2. Вивчити поняття степінь натурального числа, квадрат і куб числа – стор. 52
3. Виконати
завдання самостійної роботи

Самостійна робота з теми «Властивості множення»

1.      Виконайте дії зручним способом:

А) 20 · 399 · 50;            Г) 100 · 8 · 11;

Б) (5 · 78) · 20;              Д) 40 · (43 · 25);

В) 50 · (13 · 200);          Е) (125 · 71) · 8.

2.      Спростіть вираз:

А) 13х + 2х;

Б) 15у + 24у – 9у;

В) 72b – 8b – b.

3.      Знайдіть значення виразу:

А) 67 · 11 + 11 · 33;

Б) 37 · 12 – 17 · 12.

4.      Обчисліть зручним способом:

А) 73 · 15 – 15 · 71;

Б) 441 · 16 + 559 · 16;

В) 125 · 423 + 125 · 377.

10.10.2024

Урок № 24. Властивості множення

Домашнє завдання:
1. Вивчити розподільну властивість множення натуральних чисел – стор. 47-48
2. Виконати вправи: № 335, 337 - стор. 49-50

09.10.2024

Урок № 23. Властивості множення 

Домашнє завдання:

1. Вивчити переставну і сполучну властивості множення натуральних чисел- стор. 46-47
2. Виконати вправи № 329,  333 - стор. 49

08.10.2024

Урок №22. Множення натуральних чисел

Домашнє завдання:
1. Повторити правила множення натуральних чисел - стор. 42
2. Виконати вправи № 305, 308 - стор. 44

07.10.2024

Урок № 21. Множення натуральних чисел

Домашнє завдання:
1. Вивчити правило множення натуральних чисел – стор. 42
2. Виконати вправи № 294, 29
8 - стор. 43

03.10.2024

Урок № 20. Діагностична робота № 2 

Домашнє завдання:
1. Виконати завдання
діагностичної роботи

Діагностична робота №2 з теми: « Натуральні числа.

Додавання та віднімання натуральних чисел»

1.      Округлити число

1)      до сотен: 3098; 233; 5887                                                                   (1 бал)

2)      до десятків: 5865; 443; 3567                                                              (1 бал)

2.      Виконайте додавання, обираючи зручний порядок обчислень:   (3 бали)

1)      483 + (768 + 517);

2)      164 + 428 + 436 + 272;

3)      (828+267) – 128;

4)      153 + 336 + 264 + 247;

5)      (856 + 354) 456;

6)      679 (488 + 179).

3.      Обчисліть:                                                                                 (2 бали)

1)      9 786 + 25 657;   

2)      42 735 – 5 826.

4.      Розв’язати задачу:

1)      На овочеву базу завезли огірки та помідори. Помідорів було 314 кг, що на 56 кг менше,  ніж огірків. Скільки всього овочів було завезено на базу?   (2 бали)

2)      П’ятикласників повезли на екскурсію у трьох автобусах. У першому і другому автобусах разом 86 учнів, у другому і третьому – 79, а у першому і третьому – 83. Скільки учнів у кожному автобусі окремо?                                                (3 бали)

02.10.2024

Урок № 19. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.
Самостійна робота № 3.

Домашнє завдання:
1. Повторити правила округлення натуральних чисел, додавання і віднімання натуральних чисел – стор. 26, 29, 35
2. Виконати
самостійну роботу за посиланням https://bila.km.ua/vchitelyu-matematiki/5-klas/5-klas-nova-programa-za-pidruchnikom-istera/5-klas-samostiyni-roboti-za-isterom/samostiyna-robota-2-dodavannya-i-vidnimannya-naturalnih-chisel.html

3. Готуємося до перевірочної підсумкової роботи.

01.10.2024

Урок №18. Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

Домашнє завдання:
1. Виконати вправи за підручником № 253
(3, 4), 256 (1, 2) – стор.37
2. Повторити правила округлення - стор. 26, правила додавання - стор. 29, правила віднімання - стор. 35

30.09.2024

Урок № 17. Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/H5XAakH64gU?si=GS12OdPEzckZkf8p
2. Вивчити правила віднімання на стор. 35-36
3. Виконати вправи № 245, 247, 250 - стор. 37

26.09.2024

Урок № 16. Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

Домашнє завдання:

1. Повторити правила додавання на стор. 29-30
2. Виконати вправи № 207, 209, 212 - стор. 31


25.09.2024

Урок № 15. Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/TVSFf8E5aNI?feature=shared
2. Вивчити правила на стор. 29-30
3. Виконати вправи № 203, 205 - стор. 30-31


24.09.2024

Урок №14. Округлення натуральних чисел.
Самостійна робота № 2

Домашнє завдання:
1. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням
https://naurok.com.ua/test/okruglennya-naturalnih-chisel-samostiyna-robota-2-1665497.html
2. Виконати вправу №192 - стор. 28


23.09.2024

Урок № 13. Округлення натуральних чисел

Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/Vt2SmYspv48?si=2tLLCipN7E4cBn4V
2. Вивчити правило округлення натуральних чисел - стор. 26
3. Виконати вправи №184, 187 - стор. 27


19.09.2024

Урок № 12. Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності

Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/yiHq_y2DFkQ?feature=shared
2. На стор. 22 вчимо правила порівняння натуральних чисел та що називається подвійною нерівністю
3. Розв'язати задачі № 155, 161, 163 - стор. 24


18.09.2024

Урок № 11. Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності.

 

Домашнє завдання:
1. Вивчити правила порівняння натуральних чисел - стор. 22
2. Виконати вправи №144, 148, 150, 153 - стор. 23


17.09.2024

ТЕМА 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ

Урок №10. Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

Домашнє завдання:

1. Вивчити поняття натуральні числа, натуральний ряд чисел, запис числа у вигляді суми розрядних чисел - стор. 16-18
2. Ознайомитися з таблицею римських цифр - стор. 18
3. Виконати вправи № 116, 118, 123 - стор. 19-20


16.09.2024

Урок № 9. Тематична контрольна (діагностична) робота №1

 

Домашнє завдання:
1. Виконати завдання контрольної роботи

Тематична контрольна (діагностична) робота №1

1. (1 бал) Розкладітьчисло 872 050 на розрядні доданки.

2. (1 бал) Запишіть число триста дванадцять тисяч двадцять.

3. (1 бал) Скільки центнерів в 1876 кг.

4. (1 бал) Порівняйте дроби: 3/5  і  1/5;  1 і 12/11;  15/16 і 1;  9/4  і  9 /8

5. (2 бали) Обчисліть:

1) 90+30*2-12 =

2) 170:10+33 =

3) 600:25+360:60 =

4) (30:15+18):4+11 =

6. (1 бал) Розв’яжіть рівняння:

х+51=103;     х - 65=85;    40:х=8;     8*х=32

7. (1 бал) Знайдіть периметр трикутника, якщо його сторони дорівнюють 9 см, 11 см, 16 см

8. (2 бали) У саду ростуть фруктові дерева, серед яких яблуні, груші і сливи. Яблунь – 36, що становить 23 від усіх дерев. Груш – на 23 менше , ніж яблунь, а решта – сливи. Скільки слив росте в саду?

9. (2 бали) Із двох міст одночасно назустріч один одному виїхали мотоцикліст зі швидкістю 50 км/год і велосипедист, швидкість якого у 5 разів менша. Вони зустрілись через 3 год. Знайдіть відстань між містами.

10. * В одній країні жили шість лицарів-друзів. Одного дня кожен з них відвідав по чотири якихось замки. Виявилося, що кожен замок цієї країни відвідало рівно три з цих лицарів. Скільки ж було замків в країні?


12.09.2024

Урок № 8. Повторення. Геометричні фігури на площині. Самостійна робота №1

 

Домашнє завдання:
1. Готуємося до контрольної роботи, повторюємо вивчене.
2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням чи QR-кодом на сторінці 15
3. Розв'яжіть задачі №112, 113 - стор.15


11.09.2024

Урок № 7. Геометричні фігури на площині

 

Домашнє завдання:
1. Повторити і знати формули для знаходження площі квадрата і прямокутника.
2. Повторити, що таке діаметр і радіус кола.
3. Виконати вправи: №103,
105, 107, 110, стор. 15


09.09.2024

Урок №6 Числові та буквені вирази. Рівняння

Домашнє завдання:
1. Повторити і знати компоненти арифметичних дій.
2. Повторити правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.
3. Виконати вправи: №77,78,84,86 - стор. 12-13


09.09.2023

Урок № 5. Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами

Домашнє завдання:
1. Перегляньте відео

1) https://www.youtube.com/watch?v=Rhi5EbrLMd4&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=5

2) https://www.youtube.com/watch?v=mAyo4e6UA50&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=6

3) https://www.youtube.com/watch?v=TabZEeCxWWs&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=7

4) https://www.youtube.com/watch?v=bc3NlOicJjo&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=8

 

2. Виконати вправи 56, 64, 66 - стор. 10-12


05.09.2024

Урок № 4. Повторення. Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за його значенням його дробу.

  1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=m3SOS58-dxs

  2. Виконайте у зошиті №27, №28 – стор. 7



04.09.2024

Урок № 3. Поняття дробу. Порівняння дробів

Домашнє завдання:

1. Виконати вправи № 11,18,19 - стор. 6


03.09.2024

Урок №2 Арифметичні дії з натуральними числами.

Домашнє завдання:
1. Перегляньте відео

1) https://www.youtube.com/watch?v=edVWsiIc4F0&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=9

2) https://www.youtube.com/watch?v=pCJsOscjZA8&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=10

3) https://www.youtube.com/watch?v=MTowOpg1gyw&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=12

2. Виконати вправи: № 2, 6, 7 - стор. 5



Посилання на урок

https://meet.google.com/jqm-irnw-uuf


02.09.2024

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Урок 1. Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел.

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео для повторення
https://youtu.be/MADrlX5m2po?feature=shared
https://youtu.be/9JfXLrxnc-s?feature=shared
2. Виконати вправи за підручником № 14, 16, 19



Немає коментарів:

Дописати коментар