24.04.2025
Урок № 116. Ділення на десятковий дріб
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §47, стор. 262-264
2. Виконати вправи № 1605, 1612, 1617 - стор. 265-266
23.04.2025
Урок № 115. Ділення на десятковий дріб
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §47, стор. 262-264
2. Виконати вправи № 1626, 1630, 1633 - стор. 267
22.04.2025
Урок № 114. Ділення на десятковий дріб
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §47, стор. 262-264
2. Виконати вправи № 1617, 1622, 1624 - стор. 266
21.04.2025
Урок № 113. Ділення на десятковий дріб
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §47, стор. 262-264;
2. Виконати вправи № 1605, 1612, 1615 - стор. 265-266
10.04.2025
Урок № 112. Ділення на десятковий дріб
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §47, стор. 262-264
2. Виконати вправи № 1600, 1602 - стор. 264-265
16.04.2025
Урок № 111. Ділення десяткового дробу на натуральне число
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §46, стор. 254-256
2. Виконати вправи № 1563, 1567, 1570 - стор. 258-259
15.04.2025
Урок № 110. Ділення десяткового дробу на натуральне число
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §46, стор. 254-256
2. Виконати вправи № 1550, 1554, 1557 - стор. 257-258
14.04.2025
Урок № 109. Ділення десяткового дробу на натуральне число
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §46, стор. 254-256; знати відповіді на запитання
перед вправою №1534
2. Виконати вправи № 1542, 1544, 1546 - стор. 257
10.04.2025
Урок № 108. Ділення десяткового дробу на натуральне число
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §46, стор. 254-256
2. Виконати вправи № 1537, 1540 - стор. 256-257
09.04.2025
Урок № 107. Властивості множення. Самостійна робота № 17.
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 17
з теми «Властивості множення»
І частина. Тести (кожна правильна відповідь 0,5 б.)
1. Яка властивість множення стверджує, що порядок множників не впливає на результат?
а) Переставна
б) Сполучна
в) Розподільна
г) Нульова
2. Обчисліть: 17 * 0
а) 17
б) 0
в) 1
г) Неможливо обчислити
3. Яка властивість множення використовується в цьому прикладі: (2 * 5) * 3 = 2 * (5 * 3)?
а) Переставна
б) Сполучна
в) Розподільна
г) Нульова
4. Обчисліть: 1 * 99
а) 1
б) 99
в) 100
г) 0
5. Яка властивість множення використовується в цьому прикладі: 4 * (10 + 2) = 4 * 10 + 4 * 2?
а) Переставна
б) Сполучна
в) Розподільна
г) Нульова
6. Обчисліть: 25 * 4
а) 29
б) 100
в) 21
г) 96
7. Використовуючи розподільну властивість, обчисліть: 7 * 102
а) 714
б) 702
в) 720
г) 7014
8. Знайдіть значення виразу: 5 * 13 * 2
а) 130
б) 103
в) 65
г) 30
9. Розв'яжіть рівняння: x * 8 = 56
а) x = 7
б) x = 64
в) x = 48
г) x = 448
ІІ частина. Розв’яжіть задачі:
1. (2,5 бали)
У шкільну їдальню привезли 6 ящиків яблук, по 25 кг у кожному, і 4 ящики груш, по 30 кг у кожному. Скільки всього кілограмів фруктів привезли в їдальню?
2. (2,5 бали)
Турист пройшов 3 дні, по 18 км щодня, і 2 дні, по 22 км щодня. Яку відстань пройшов турист за весь час?
3. (2,5 бали)
У магазині продали 7 коробок олівців, по 12 штук у кожній, і 5 коробок ручок, по 15 штук у кожній. Скільки всього канцелярських товарів продали в магазині?
08.04.2025
Урок № 106. Властивості множення. Окремі випадки множення десяткових дробів.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §45, стор. 248-250
2. Виконати вправи № 1525, 1527 - стор. 253
07.04.2025
Урок № 105. Множення десяткових дробів. Властивості множення
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §45, стор. 248-250
2. Виконати вправи № 1504, 1506, 1508 - стор. 251
03.04.2025
Урок № 104. Множення десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §44, стор. 242-244
2. Виконати вправи № 1476, 1485 - стор. 245-246
02.04.2025
Урок № 103. Множення десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §44, стор. 242-244
2. Виконати вправи № 1467, 1469, 1473 - стор. 244-245
01.04.2025
Урок № 102. Множення десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення та правила за темою уроку – §44, стор. 242-244
2. Виконати вправи № 1460 (1, 5, 6), 1462 - стор. 244
31.03.2025
Урок № 101. Діагностична робота № 8 з теми «Десяткові дроби та дії першого ступеня з ними»
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 8
з теми: «Десяткові дроби та дії першого ступеня з ними»
27.03.2025
Урок № 100. Самостійна робота № 16. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – §40-43, стор. 214-234
2. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 16
«Додавання і віднімання десяткових дробів»
(6 балів) Обчисліть:
660,61+5,6701
1,027 - 0,241
1,067+0,3498
4,456+3,557
3,416 - 1,107
3,2 - 1,056
(3 бали) Розв’яжіть рівняння:
1) х+2,56=5,031
2) (х-7,4)+2,8 = 9,1;
(3 бали) Розв’яжіть задачу:
Автомобіль за перший день проїхав 357,85 км, за другий – на 19,36 км більше, ніж за перший, а третього дня – на 285,39 км менше, ніж за перший і другий день разом. Скільки кілометрів проїхав автомобіль за три дні?
26.03.2025
Урок № 99. Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §43, стор. 232-234
2. Виконати вправи № 1396, 1399, 1409 - стор. 235-236
25.03.2025
Урок № 98. Додавання і віднімання десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §43, стор. 232-234
2. Виконати вправи № 1390, 1394 - стор. 235
24.03.2025
Урок № 97. Округлення десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Повторити правило округлення десяткових дробів – §42, стор. 229
2. Виконати вправи № 1378, 1385 - стор. 231
20.03.2025
Урок № 96. Округлення десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Повторити правило округлення десяткових дробів – §42, стор. 229
2. Виконати вправи № 1367, 1372 - стор. 229-230
19.03.2025
Урок № 95. Округлення десяткових дробів. Самостійна робота № 15.
Домашнє завдання:
1. Вивчити правило округлення десяткових дробів – §42, стор. 229
2. Виконати вправи № 1363, 1365 - стор. 229
3. Виконати завдання самостійної роботи https://naurok.com.ua/test/informaciya-27234.html
18.03.2025
Урок № 94. Порівняння десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §41, стор. 222-223
2. Виконати вправи № 1337, 1339, 1346 - стор. 224-225
17.03.2025
Урок № 93. Порівняння десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §41, стор. 222-223
2. Виконати вправи № 1329, 1333 - стор. 224
13.03.2025
Урок № 92. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §40, стор. 214-216
2. Виконати вправи № 1293, 1305 – стор. 218-219
12.03.2025
Урок № 91. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §40, стор. 214-216
2. Виконати вправи № 1283, 1285 – стор. 217
11.03.2025
Урок № 90. Діагностична робота № 7 за темою: «Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками»
Домашнє завдання:
1.Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 7
за темою: «Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі
звичайними дробами з однаковими знаменниками»
Оцінювання роботи здійснюється за такими групами результатів:
ГР1- досліджує ситуації та створює математичні моделі;
ГР2 - розв’язує математичні задачі;
ГР3 - інтерпретує та критично аналізує результати.
Кожна група має свою кількість балів за кожне завдання. Максимальна кількість балів за кожну групу результатів - 12.
ГР1: Потрібно дослідити задачу і виконати її з поясненням кожної дії
1. Знайдіть: 1) від 81 2)
2. Знайдіть число, якщо його: 1) становить 40 2) становить 5.
ГР2: Виконати завдання
3. Обчисліть: 1) 1 - 2) 14 -
4. Порівняйте: 1)
2)
5. Розмістіть дроби в порядку спадання: ;
6. Запишіть дріб у вигляді мішаного числа.
7. Подайте мішане число у вигляді неправильного дробу
ГР-3 Потрібно проаналізувати вихідні дані та певну вимогу до завдання, розв’язати одержану задачу та записати її розв’язання з поясненням чи обґрунтуванням
8. Зменшуване дорівнює , а різниця . Знайдіть від’ємник.
9. У прямокутнику одна сторона дорівнює 32 см, а друга сторона становить 1 першої. Знайдіть периметр цього прямокутника.
10. Марійка задумала деякий дріб, який спочатку збільшила на , а потім – ще на . У результаті вона отримала . Яке число задумала Марійка?
10.03.2025
Урок № 89. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання Самостійна робота № 14.
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – §33-38, стор. 175-209
2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням або QR-коду - стор. 214
27.02.2025
Урок № 88. Додавання і віднімання мішаних чисел
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §39, стор. 208-209
2. Виконати вправи № 1257, 1259, 1261 - стор. 211
26.02.2025
Урок № 87. Додавання і віднімання мішаних чисел
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §39, стор. 208-209
2. Виконати вправи № 1249, 1253, 1255 - стор. 210
25.02.2025
Урок № 86. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §38, стор. 201-203
2. Виконати вправи № 1223, 1225, 1229 - стор. 204-205
24.02.2025
Урок № 85. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §38, стор. 201-203
2. Виконати вправи № 1217, 1219, 1221 - стор. 203-204
20.02.2025
Урок № 84. Мішані числа. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчені означення – §37, стор. 196-197
2. Виконати вправи № 1193, 1195, 1201 - стор. 198-199
19.02.2025
Урок № 83. Мішані числа
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §37, стор. 196-197
2. Виконати вправи № 1185, 1187, 1191 - стор. 198
18.02.2025
Урок № 82. Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота № 13
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §36, стор. 190-192
2. Виконати вправи № 1160, 1170 - стор. 193-194
3. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота з теми:
«Звичайні дроби. Порівняння дробів. Правильні і неправильні дроби»
1.Порівняй дроби:
1) ; 2); 3)
2. Розташувати дроби в порядку спадання:
3. Накресли координатний промінь узявши за одиничний відрізок 10 клітинок зошита.
Познач на ньому дроби: .
4.Розв’яжи рівняння:
1) ; 2) ; 3) .
5. Придбавши пилосмок за 2800 грн, родина витратила грошей, які заощадила за рік. Скільки заощаджених грошей в них ще залишилося?
6. Велосипедист проїхав 48 км за три години. За першу годину він проїхав 5/16 усієї відстані,
а за другу – 7/24 усієї відстані. Скільки кілометрів проїхав велосипедист за третю годину?
17.02.2025
Урок № 81. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. Правильні і
неправильні дроби.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §36, стор. 190-192
2. Виконати вправи № 1152, 1154, 1157 - стор. 192
13.02.2025
Урок № 80. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §35, стор. 186-187
2. Виконати вправи № 1131, 1133, 1136 - стор. 188
12.02.2025
Урок № 79. Дріб як частка двох натуральних чисел
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §34, стор. 183-184
2. Виконати вправи № 1111, 1115, 1116 - стор. 184-185
11.02.2025
Урок № 78. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
Домашнє завдання:
1. Вивчити правила на стор. 176, 177
2. Виконати вправи: № 1091, 1096, 1099 – стор. 181-182
10.02.2025
Урок № 77. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
Домашнє завдання:
1. Вивчити правила на стор. 176, 177
2. Виконати вправи: № 1079, 1083 – стор. 180
06.02.2025
Урок № 76. Звичайні дроби
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §33, стор. 175-177
2. Виконати вправи № 1066, 1067 - стор. 178
05.02.2025
Урок № 75Діагностична робота № 6 з теми «Подільність натуральних чисел»
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 6 з теми «Подільність натуральних чисел»
У завданнях 1‒6 треба обрати правильну відповідь із запропонованих (А‒Г).
1 (1 бал). Укажіть дільник числа 24.
А. 5 Б. 6 В. 7 Г. 168
2 (1 бал). Укажіть число, що є кратним числу 2.
А. 139 Б. 135 В. 136 Г. 137
3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 5 і на 9.
А. 135 Б. 240 В. 589 Г. 1253
4 (1 бал). Укажіть правильний розклад числа 12 на прості множники.
А. 2 · 2 · 3 Б. 2 · 2 · 2 В. 3 · 3 · 3 Г. 2 · 3 · 3
5 (1 бал). Укажіть пару взаємно простих чисел.
А. 12 і 35 Б. 18 і 15 В. 14 і 21 Г. 260 і 26
6 (1 бал). Яку з цифр можна поставити в запису 173*, щоб отримане число було кратним числу 3?
А. 0, 3 або 5 Б. 1, 4 або 7 В. 2, 3 або 9 Г. 3, 6 або 9
7 (1 бал). Знайдіть найбільший спільний дільник чисел 55 і 132.
8 (1 бал). Знайдіть найменше спільне кратне чисел 56 і 35.
9 (2 бали). Учням 5 класу порівну роздали 56 зошитів у клітинку і 84 зошити в лінійку.
Скільки учнів у класі, якщо відомо, що їх більше за 23?
10 (2 бали). Екскурсанти можуть розміститися у 9-місних або 12-місних мікроавтобусах.
В обох випадках вільних місць не залишиться. Скільки всього екскурсантів, якщо їх
більше за 69, але менше ніж 107?
04.02.2025
Урок № 74. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – §26-32
2. Виконати вправи № 1054, 1061 - стор. 174
03.02.2025
Урок № 73. Найменше спільне кратне.Самостійна робота № 12
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 1051, 1058 - стор. 173-174
2. Виконати завдання самостійної роботи (за посиланням або відскануйте QR-код) – стор. 174
30.01.2025
Урок № 72. Найменше спільне кратне
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення та правила – §32, стор. 171-172
2. Виконати вправи № 1046, 1048 - стор. 173
29.01.2025
Урок № 71. Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §31, стор. 167-168
2. Виконати вправи № 1027 (4, 5, 6), 1029 - стор. 169
28.01.2025
Урок № 70. Розкладання чисел на прості множники . Найбільший спільний дільник.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §31, стор. 167-168
2. Виконати вправи № 1009 (5-8), 1023 (1), 1027 (1) - стор. 166, 169
27.01.2025
Урок № 69. Розкладання чисел на прості множники. Самостійна робота № 11.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §30, стор. 164-165
2. Виконати вправи № 1009 (1-4), 1011 (1) - стор. 166
3. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 11
Дільники і кратні. Ознаки подільності на 2, 5, 10, 3 і 9.
(1 бал) 1.Запишіть усі дільники числа: 1) 8; 2) 23.
(1 бал) 2.Запиши п’ять чисел, які кратні числу 15.
(1 бал) 3.Які з чисел 37, 82, 136, 5023, 19008, 300421, 100000, 554 парні? які непарні?
(1 бал) 4.Напиши чотири трицифрові парні числа.
(3 бали) 5. З чисел 87; 5629; 4305; 6328; 3540; 9006; 81900; 123456; 24369; 70209;
8765430 виписати ті, які діляться націло:
а) на 2; б) на 3; в) на 5; г) на 9; д) на 10; е) на 2 і на 10.
(2 бали) 6. Замість зірочки в числі 200* поставте цифру так, щоб отримане число ділилося на:
а) 5; б) 3.
(3 бали) 7.Заміни зірочки такими цифрами, щоб число *19* ділилося і на 9, і на 2.
23.01.2025
Урок № 68. Прості та складені числа
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §29, стор. 161-162
2. Виконати вправи № 990, 992 - стор. 162-163
22.01.2025
Урок № 67. Ознаки подільності на 9 і 3
Домашнє завдання:
1. Вивчити ознаки подільності на 9 і 3 – §28, стор. 158
2. Виконати вправи № 970, 972 - стор. 159
21.01.2025
Урок № 66. Ознаки подільності на 2, 5, 10
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення та ознаки подільності на 2, 5, 10 – §27, стор. 155-156
2. Виконати вправи № 952, 954 - стор. 156
20.01.2025
Урок № 65. Дільники та кратні натурального числа
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §26, стор. 151-153
2. Виконати вправи № 921, 924, 926 - стор. 153
26.12.2024
Урок № 64. Підбиття підсумків першого семестру
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 915, 918 - стор. 150
25.12.2024
Урок № 63. Діагностична робота № 5
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 5
У завданнях 1-6 виберіть одну правильну на Вашу думку відповідь
Як називається невідоме у рівнянні 8х = 16?
Указати тупий кут
Знайдіть периметр квадрата зі стороною 5 см.
Знайдіть площу прямокутника зі сторонами 7 см і 6 см.
Укажіть корінь рівняння 80 − х = 26
Укажіть значення х у виразі х см³ = 4дм³
У завданнях 7-11 напишіть повне розв’язання
Розв’язати рівняння 3(х + 18) = 90. (1 бал)
Спростити вираз 18х + 16х − 14х – 50 і знайти його значення, якщо х = 45. (2 бали)
З міста в одному напрямку одночасно виїхали два автомобілі. Швидкість одного з них 65км/год.
А швидкість іншого на 15 км/год більша. Яка відстань буде між ними через 3 години? (2 бали)
Виконати дії: (2327 + 13 · 205) : 24 − 179. (2 бали)
На трьох грядках росте 320 кущів перцю. На другій грядці росте на 40 кущів більше, ніж на першій,
а на третій грядці – втричі більше, ніж на другій. Скільки кущів перцю росте на першій грядці?
(2 бали)
24.12.2024
Урок № 62. Самостійна робота № 10. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 874, 877 - стор. 145
2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням, або скануйте QR-код – стор. 150
23.12.2024
Урок № 61. Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §25, стор. 141-144
2. Виконати вправи № 877, 878882 - стор. 145-146
19.12.2024
Урок № 60. Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення
– §25, стор.
141-144
2. Виконати вправи № 868, 870, 872 - стор. 145
18.12.2024
Урок № 59. Рівність фігур
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 859, 862, 865 - стор. 140-141
17.12.2024
Урок № 58. Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення
– §24, стор. 138-139
2. Виконати вправи № 849, 851, 854 - стор. 139-140
16.12.2024
Урок № 57. Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення
та формули – §23, стор. 134-135
2. Виконати вправи № 825,
827, 839 - стор. 135-137
12.12.2024
Урок № 56. Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами.
Самостійна робота № 9
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення
– §22, стор.
128-129
2. Виконати вправи № 796,
798, 800, 804 - стор. 131-132
3. Виконати
завдання самостійної роботи за посиланням https://naurok.com.ua/test/trikutnik-ta-yogo-perimetr-vidi-trikutnikiv-za-kutami-ta-storonami-1082808.html
11.12.2024
Урок № 55. Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §22, стор. 127-128
2. Виконати вправи № 788, 791, 794 - стор. 130-131
10.12.2024
Урок № 54. Величина кута. Побудова кутів
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення
– §21, стор. 122
2. Виконати вправи № 763, 769, 771 - стор. 124-125
09.12.2024
Урок № 53. Величина кута. Вимірювання кутів
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення
– §21, стор.
120-121
2. Виконати вправи № 755,
758, 760 - стор. 123-124
05.12.2024
Урок № 52. Кут. Види кутів
Домашнє завдання:
1. Повторити
– §20, стор.
114-116
2. Виконати вправи № 735,
742 - стор. 117-118
04.12.2024
Урок № 51. Кут. Види кутів
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §20, стор. 114-116
2. Виконати вправи № 723, 728 - стор. 116-118
03.12.2024
Урок № 50. Самостійна робота № 8.
Лінійні та стовпчасті діаграми
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення (діаграма: лінійна,
стовпчаста)– §19, стор.
110-111
2. Виконати вправи № 711, 714 - стор. 112-113
3. Виконати
завдання самостійної роботи
https://naurok.com.ua/test/pryama-promin-vidrizok-548884.html
02.12.2024
Урок № 49. Координатний промінь. Шкала
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення
– §18, стор.
105-106
2. Виконати вправи № 683,
688, 692, 695 - стор. 107-108
28.11.2024
Урок № 48. Промінь, пряма. Координатний промінь
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення
– §18, стор.
104
2. Виконати вправи № 676,
678, 680 - стор. 106-107
27.11.2024
Урок № 47. Промінь, пряма
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення – §17, стор. 100-101
2. Виконати вправи № 647, 651, 657- стор. 101-102
26.11.2024
Урок № 46. Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення
– §16, стор. 94-96
2. Виконати вправи № 628, 630, 632
- стор. 97-98
25.11.2024
Урок № 45. Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення
– §16, стор.
94-96
2. Виконати вправи № 622,
624, 626 - стор. 97
21.11.2024
Урок № 44. Діагностична робота № 4
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання
діагностичної роботи
Діагностична робота № 4 з теми «Числові і буквенні вирази. Рівняння. Текстові задачі»
1.
Бабуся подарувала
Марійці на день народження 100 грн. Скільки грошей від цієї суми залишилось у
Марійки після того, як вона витратила b грн?
2.
Лазерний принтер
надрукував 48 сторінок за 6 хв. Скільки сторінок за хвилину друкує цей принтер?
3.
Розв’яжіть
рівняння:
а)21+х=58; Б)
х-35=76; в) (96-х)-15=64;
г) (х-3):4=6.
4. Обчисліть:
а)6м 23см+ 5м87см; б) 14год 17хв-5год 23хв.
5.
При якому значенні
у буде правильною рівність 7у+2у=360?
6.
Автомобіль, що
рухається зі швидкістю 80 км/год, долає деяку відстань за 7 год. За скільки
годин він подолає таку саму відстань, якщо зменшить швидкість
7.
Різниця двох чисел
дорівнює 420. Знайди ці числа, якщо одне з них утричі більше за інше.
8.
Учень придбав 7
зошитів по b грн за
кожен, після чого в нього залишилося 37 грн. Склади формулу для обчислення
кількості грошей x, які були в учня перед купівлею зошитів, та знайди значення х, якщо b=3.
9.
Знайти
значення виразу: 307 952 : 76 + (10 500 – 9 897) ∙ 206
10.
Власна
швидкість човна 14 км/год. Швидкість течії у 7 разів менша. Знайти:
1)
швидкість
течії;
2)
швидкість
човна за течією;
3)
швидкість
проти течії;
4)
відстань,
яку човен пройде за 3 год за течією;
5)
відстань,
яку човен пройде за 4 год проти течії.
20.11.2024
Урок № 43. Самостійна робота № 7. Систематизація
знань та підготовка до тематичного оцінювання
Домашнє
завдання:
1. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням, або скануйте QR-код –
стор. 94
19.11.2024
Урок № 42. Вправи на всі дії з натуральними числами
Домашнє завдання:
1. Повторити правила, за
якими визначають порядок дій – стор. 90
2. Виконати вправи № 591, 594, 600 (1, 3) - стор. 91-92
18.11.2024
Урок № 41. Вправи на всі дії з натуральними числами
Домашнє завдання:
1. Вивчити правила, за якими визначають порядок дій – стор. 90
2. Виконати вправи № 583
(1, 4), 585
(2), 587 - стор. 91
14.11.2024
Урок № 40. Текстові задачі економічного змісту
Домашнє завдання:
1. Вивчити правило розв’язування задачі на роботу – стор. 85-86
2. Виконати вправи № 560, 562, 564 - стор. 87-88
13.11.2024
Урок № 39. Текстові задачі економічного змісту
Домашнє завдання:
1. Вивчити правило розв’язування задачі про вартість товару – стор. 85
2. Виконати вправи № 550, 552, 554, 556 - стор. 86-87
12.11.2024
Урок № 38. Текстові задачі на рух.
Домашнє завдання:
1. Вивчити правила розв’язання задачі на рух навздогін – стор. 79
2. Виконати вправи № 527 (2), 537 - стор. 81-83
11.11.2024
Урок № 37. Текстові задачі на рух.
Домашнє завдання:
1. Вивчити правила розв’язання задачі на рух навздогін – стор. 79
2. Виконати вправи № 526, 528 (1) - стор. 80
31.10.2024
Урок № 36. Текстові задачі на рух. Самостійна робота № 6
Домашнє завдання:
1. Вивчити формули відстані та правила розв’язання задачі на рух річкою і рух з
однієї точки в одному напрямку – стор. 76-77
2. Виконати вправи № 520, 521
(1) - стор. 80
3. Виконайте завдання самостійної роботи https://matematikatests.in.ua/rivnyannya-test-11-5-klas/
30.10.2024
Урок № 35. Рівняння
Домашнє завдання:
1. Вивчити правила для розв’язування найпростіших рівнянь – стор. 70
2. Виконати вправи № 484 (2), 486 (2), 492 - стор. 72-73
29.10.2024
Урок № 34. Рівняння
Домашнє завдання:
1. Вивчити означення понять «рівняння», «розв’язок (корінь рівняння)»,
«розв’язати рівняння» – стор. 69-71
2. Виконати вправи № 480, 482 – стор. 71-72
28.10.2024
Урок № 33. Числові вирази. Буквені вирази та формули
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи: № 450, 452, 454 - стор. 66-67
23.10.2024
Урок № 31. Діагностична робота № 3
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична
робота №3
«Множення та
ділення натуральних чисел»
Початковий
рівень
1. (1 бал) Виконайте множення:
а) 36 ∙ 254; б) 159 .
407; в) 24 ∙ 246
2. (1 бал) Виконай ділення:
а) 4725 : 45; б) 8652 : 42; в) 367200 : 340
3. (1 бал) Обчисли: 22 3+(5+43)
Середній рівень
4. (1 бал)
Виконай ділення з остачею: а) 789 : 37; б) 484 : 32
5. (1 бал) Розкрий дужки:
1) 5(у-4); 2) 8(2-х)
6. (1 бал)
Спростити вираз:
а)
25х+14х-12х; б) 56у-34у+15у.
Достатній рівень
7. (2 бали)
Обчислити зручним способом:
а) 4 .
99 . 25;
б) 48 . 53 + 53 . 52; в)
Високий
рівень
8. (2 бали)
Знайдіть значення виразу:
(326 ∙ 48 – 9587) : 29.
9. (2 бали) В магазин
закупили 34 кг огірків і 58 кг капусти, заплативши за покупку 4070 грн. Скільки
коштує 1 кг огірків, якщо 1 кг капусти коштує 18 грн?
22.10.2024
Урок № 30. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. Самостійна робота № 5.
Домашнє завдання:
1. Повторити правила множення, ділення натуральних чисел, ділення з остачею –
стор. 42, 56-57, 61
2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням, або скануйте QR-код –
стор. 63
21.10.2024
Урок № 29. Ділення з остачею
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/FD4e22qAyX4?si=N0X9Q0AmyZwSwB9E
2. Вивчити правило ділення з остачею – стор. 61
3. Виконати вправи № 423, 426 - стор. 61-62
17.10.2024
Урок № 28. Ділення натуральних чисел
Домашнє завдання:
1. Повторити правила ділення натуральних чисел – стор. 56-57
2. Виконати вправи № 397, 403 - стор. 58
16.10.2024
Урок № 27. Ділення натуральних чисел
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/JA25fuf47eM?si=YOP3M_Vv0NlWVcIL
2. Вивчити правила ділення натуральних чисел – стор. 56-57
3. Виконати вправи № 393, 395 - стор. 57-58
15.10.2024
Урок №26. Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа.
Домашнє завдання:
1. Вивчити поняття обчислення степеня числа – стор. 52-53
2. Перевірте себе, давши відповіді на питання – стор. 53 (усно)
3. Виконати вправи № 368, 372, 376 - стор. 54
14.10.2024
Урок № 25. Степінь
натурального числа. Квадрат і куб натурального числа.
Самостійна робота № 4
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/3D7AT-JfhyI?si=rt70luk_PbrJ0H00
2. Вивчити поняття степінь натурального числа, квадрат і куб числа – стор. 52
3. Виконати завдання
самостійної роботи
Самостійна робота з теми «Властивості множення» 1.
Виконайте дії зручним способом: А) 20 · 399 ·
50; Г)
100 · 8 · 11; Б) (5 · 78) ·
20; Д)
40 · (43 · 25); В) 50 · (13 ·
200); Е) (125 ·
71) · 8. |
2.
Спростіть вираз: А) 13х + 2х; Б) 15у + 24у – 9у; В) 72b – 8b – b. |
3.
Знайдіть значення виразу: А) 67 · 11 + 11 ·
33; Б) 37 · 12 – 17 ·
12. |
4.
Обчисліть зручним способом: А) 73 · 15 – 15 ·
71; Б) 441 · 16 + 559 ·
16; В) 125 · 423 +
125 · 377. |
10.10.2024
Урок № 24. Властивості множення
Домашнє завдання:
1. Вивчити розподільну властивість множення натуральних чисел – стор. 47-48
2. Виконати вправи: № 335, 337 - стор. 49-50
09.10.2024
Урок № 23. Властивості множення
Домашнє завдання:
1. Вивчити переставну і сполучну
властивості множення натуральних чисел- стор. 46-47
2. Виконати вправи № 329, 333 - стор. 49
08.10.2024
Урок №22. Множення
натуральних чисел
Домашнє завдання:
1. Повторити правила множення натуральних чисел - стор. 42
2. Виконати вправи № 305, 308 - стор. 44
07.10.2024
Урок № 21. Множення натуральних чисел
Домашнє завдання:
1. Вивчити правило множення натуральних чисел – стор. 42
2. Виконати вправи № 294, 298 -
стор. 43
03.10.2024
Урок № 20. Діагностична робота № 2
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної
роботи
Діагностична робота №2 з теми: « Натуральні числа.
Додавання та віднімання натуральних
чисел»
1.
Округлити число
1) до сотен: 3098; 233; 5887
(1 бал)
2) до десятків: 5865; 443; 3567
(1 бал)
2.
Виконайте
додавання, обираючи зручний порядок обчислень: (3 бали)
1) 483 + (768 + 517);
2) 164 + 428 + 436 + 272;
3) (828+267) –
128;
4) 153 + 336 + 264 + 247;
5) (856 + 354) – 456;
6) 679 – (488 + 179).
3.
Обчисліть:
(2 бали)
1)
9 786 + 25
657;
2)
42 735 –
5 826.
4. Розв’язати задачу:
1)
На
овочеву базу завезли огірки та помідори. Помідорів було 314 кг, що на 56 кг
менше, ніж огірків. Скільки всього овочів було завезено на базу? (2 бали)
2)
П’ятикласників
повезли на екскурсію у трьох автобусах. У першому і другому автобусах разом 86
учнів, у другому і третьому – 79, а у першому і третьому – 83. Скільки учнів у
кожному автобусі окремо?
(3 бали)
02.10.2024
Урок № 19.
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.
Самостійна робота № 3.
Домашнє завдання:
1. Повторити правила округлення натуральних чисел, додавання і віднімання
натуральних чисел – стор. 26, 29, 35
2. Виконати самостійну роботу
за посиланням https://bila.km.ua/vchitelyu-matematiki/5-klas/5-klas-nova-programa-za-pidruchnikom-istera/5-klas-samostiyni-roboti-za-isterom/samostiyna-robota-2-dodavannya-i-vidnimannya-naturalnih-chisel.html
3. Готуємося до
перевірочної підсумкової роботи.
01.10.2024
Урок №18. Віднімання
натуральних чисел. Властивості віднімання
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи за підручником № 253 (3, 4), 256
(1, 2)
– стор.37
2. Повторити правила округлення - стор. 26, правила додавання - стор. 29,
правила віднімання - стор. 35
30.09.2024
Урок № 17. Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/H5XAakH64gU?si=GS12OdPEzckZkf8p
2. Вивчити правила віднімання на стор. 35-36
3. Виконати вправи № 245, 247, 250 - стор. 37
26.09.2024
Урок № 16. Додавання натуральних чисел. Властивості додавання
Домашнє завдання:
1. Повторити правила додавання на стор.
29-30
2. Виконати вправи № 207, 209, 212 - стор. 31
25.09.2024
Урок № 15. Додавання натуральних чисел. Властивості додавання
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/TVSFf8E5aNI?feature=shared
2. Вивчити правила на стор. 29-30
3. Виконати вправи № 203, 205 - стор. 30-31
24.09.2024
Урок №14. Округлення
натуральних чисел.
Самостійна робота № 2
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням
https://naurok.com.ua/test/okruglennya-naturalnih-chisel-samostiyna-robota-2-1665497.html
2. Виконати вправу №192 - стор. 28
23.09.2024
Урок № 13. Округлення натуральних чисел
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/Vt2SmYspv48?si=2tLLCipN7E4cBn4V
2. Вивчити правило округлення натуральних чисел - стор. 26
3. Виконати вправи №184, 187 - стор. 27
19.09.2024
Урок № 12. Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/yiHq_y2DFkQ?feature=shared
2. На стор. 22 вчимо правила порівняння натуральних чисел та що називається
подвійною нерівністю
3. Розв'язати задачі № 155, 161, 163 - стор. 24
18.09.2024
Урок № 11. Натуральні числа. Число нуль. Цифри.
Десятковий запис натуральних чисел. Порівняння натуральних чисел. Числові
нерівності.
Домашнє завдання:
1. Вивчити правила порівняння натуральних чисел - стор. 22
2. Виконати вправи №144, 148, 150, 153 - стор. 23
17.09.2024
ТЕМА 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ
ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ
Урок №10. Натуральні
числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
Домашнє завдання:
1. Вивчити поняття натуральні числа,
натуральний ряд чисел, запис числа у вигляді суми розрядних чисел - стор. 16-18
2. Ознайомитися з таблицею римських цифр - стор. 18
3. Виконати вправи № 116, 118, 123 - стор. 19-20
16.09.2024
Урок № 9. Тематична
контрольна (діагностична) робота №1
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання контрольної роботи
Тематична
контрольна (діагностична) робота №1
1.
(1 бал) Розкладітьчисло 872 050 на розрядні доданки.
2.
(1 бал) Запишіть число триста дванадцять тисяч двадцять.
3.
(1 бал) Скільки центнерів в 1876 кг.
4.
(1
бал) Порівняйте дроби:
3/5 і
1/5; 1 і 12/11; 15/16 і 1;
9/4 і 9 /8
5.
(2 бали) Обчисліть:
1)
90+30*2-12 =
2)
170:10+33 =
3)
600:25+360:60 =
4)
(30:15+18):4+11 =
6.
(1 бал) Розв’яжіть рівняння:
х+51=103; х - 65=85; 40:х=8; 8*х=32
7. (1
бал)
Знайдіть периметр трикутника, якщо його сторони дорівнюють 9 см, 11 см, 16 см
8.
(2 бали) У саду ростуть фруктові дерева, серед яких яблуні, груші і сливи.
Яблунь – 36, що становить 23 від усіх дерев. Груш – на 23 менше , ніж яблунь, а
решта – сливи. Скільки слив росте в саду?
9.
(2 бали) Із двох міст одночасно назустріч один одному виїхали мотоцикліст зі
швидкістю 50 км/год і велосипедист, швидкість якого у 5 разів менша. Вони
зустрілись через 3 год. Знайдіть відстань між містами.
10.
* В одній країні жили шість лицарів-друзів. Одного дня кожен з них відвідав по
чотири якихось замки. Виявилося, що кожен замок цієї країни відвідало рівно три
з цих лицарів. Скільки ж було замків в країні?
12.09.2024
Урок № 8. Повторення. Геометричні фігури на
площині. Самостійна робота №1
Домашнє завдання:
1. Готуємося до контрольної роботи, повторюємо вивчене.
2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням чи QR-кодом на сторінці
15
3. Розв'яжіть задачі №112, 113 - стор.15
11.09.2024
Урок № 7. Геометричні фігури на площині
Домашнє завдання:
1. Повторити і знати формули для знаходження площі
квадрата і прямокутника.
2. Повторити, що таке діаметр і радіус кола.
3. Виконати вправи: №103, 105, 107, 110, стор. 15
09.09.2024
Урок №6 Числові та буквені
вирази. Рівняння
Домашнє завдання:
1. Повторити і знати компоненти
арифметичних дій.
2. Повторити правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.
3. Виконати вправи: №77,78,84,86 - стор. 12-13
09.09.2023
Урок № 5. Величини:
довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами
Домашнє завдання:
1. Перегляньте відео
1) https://www.youtube.com/watch?v=Rhi5EbrLMd4&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=5
2) https://www.youtube.com/watch?v=mAyo4e6UA50&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=6
3) https://www.youtube.com/watch?v=TabZEeCxWWs&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=7
4) https://www.youtube.com/watch?v=bc3NlOicJjo&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=8
2. Виконати
вправи № 56,
64, 66 - стор. 10-12
05.09.2024
Урок № 4. Повторення. Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за його значенням його дробу.
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=m3SOS58-dxs
Виконайте у зошиті №27, №28 – стор. 7
04.09.2024
Урок № 3. Поняття дробу. Порівняння дробів
Домашнє завдання:
1.
Виконати вправи № 11,18,19 - стор. 6
03.09.2024
Урок №2 Арифметичні дії з натуральними числами.
Домашнє
завдання:
1.
Перегляньте
відео
1) https://www.youtube.com/watch?v=edVWsiIc4F0&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=9
2) https://www.youtube.com/watch?v=pCJsOscjZA8&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=10
3) https://www.youtube.com/watch?v=MTowOpg1gyw&list=PLeb-UxVXmUb6q8TvWM2e82koL2OvvBbAx&index=12
2. Виконати вправи: № 2, 6, 7 - стор. 5
Посилання на урок
https://meet.google.com/jqm-irnw-uuf
02.09.2024
УЗАГАЛЬНЕННЯ
ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ
ШКОЛИ
Урок
1.
Натуральні
числа. Порівняння натуральних чисел.
Домашнє завдання:
1.
Переглянути відео для
повторення
https://youtu.be/MADrlX5m2po?feature=shared
https://youtu.be/9JfXLrxnc-s?feature=shared
2.
Виконати вправи за підручником № 14, 16,
19
Немає коментарів:
Дописати коментар