Здоров’я, безпека та добробут 5 клас

09.05

Тема: Самооцінка власного фізичного розвитку.

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=v94JGKKdvkY&t=5s

https://www.youtube.com/watch?v=XNldGjxf7jc

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 117-118.

Дайте письмову відповідь на запитання: 

  • Що найбільше впливає на наше здоров’я? Що ми можемо змінити, щоб його

покращити?


06.05

Діагностична робота за розділом «Емоції та етична поведінка».

Виконайте тест за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9038868

Код доступу 9038868.



25.04

Тема: Створення хмаринки «Доброчинність».

За посиланням --- https://nus.org.ua/articles/prosto-pro-skladne-15-multfilmiv-pro-dobrochesnist-yaki-mozhna-pokazaty-dityam/ перегляньте мультики за доброчесність. 

Домашнє завдання:  опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 116.

Створіть хмаринку зі слів «Доброчинність», гарно її оформіть, розфарбуйте. 

На фото чекаю!

На наступному уроці в нас діагностична робота, підготуйтесь

 



22.04

Тема: Доброчинність.

Відео --- 

https://www.youtube.com/watch?v=yXEbKdpyaUk

Домашнє завдання: перегляньте обов’язково відео, та напишіть які добрі вчинки ви зробили за вихідні. 


18.04

Тема: Цінність турботи про інших.

Опрацюйте матеріал за посиланням ---

https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/5790/

https://osvitanova.com.ua/posts/4352

Домашнє завдання: запишіть в зошит 15 моральних цінностей для дітей.



15.04

Тема: Допомога тим, хто її потребує, у класі, родині.

Презентація --- https://naurok.com.ua/schedrist-dopomoga-tim-hto-potrebue-skromnist-u-dobrih-spravah-337489.html

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 115.

Пригадайте, коли ви проявляли щедрість. Розкажіть письмово свою історію.


11.04

Тема: Толерантне ставлення до людей з інвалідністю. 

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=BkYvM-S5GNQ

https://www.youtube.com/watch?v=AfKU69r55lI

Домашнє завдання: опрацювавши  матеріал в підручнику на ст..114 § 26.

Перегляньте відео за посилання --- https://drive.google.com/file/d/1uqvw7fXktL0aNdovoT5PvmCxs6ehTHFF/view?usp=drivesdk та дайте відповіді на запитання: 

  • Чи були добрими хлопці? 

  • Хто з них насправді виявив співчуття?



08.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Інтелект – карта «Емоційний інтелект».

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=FlmppIMzIOs

Опрацюйте матеріал --- https://vseosvita.ua/library/intelekt-karta-skladovi-zdorova-dla-5-klasu-novoi-ukrainskoi-skoli-514864.html

Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zbd-scho-take-emociyniy-intelekt-302520.html

Домашнє завдання: опрацювавши  матеріал та переглянувши відео напишіть, чи є у вас 7 ознак емоційного інтелекту, та які саме.





04.04

Тема: Психічне та емоційне здоров’я.

Опрацюйте презентацію за посиланням ---  https://docs.google.com/presentation/d/1iuWdQA-6SzvebfeUFMJR7DtC8gvPkbAx/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: в презентації є Q - ар код з завданням, виконайте його, робіть фото та надсилайте. 




01.04

Тема: Настрій, емоції та здоров’я.

Опрацюйте презентацію --- Презентація до уроку з основ здоров`я для учнів 5 класу « Настрій і здоров`я» | Презентація. Основи здоров'я (vseosvita.ua)

Перегляньте відео --- СВІТ ЕМОЦІЙ - YouTube

Чому емоції впливають на наше здоров'я? - YouTube

Домашнє завдання:  вивчіть § 25 ст. 109-112.

Перегляньте мультик 25-Руханка ХОМ'ЯЧКИ.mp4 - Google Диск письмово в зошиті напишіть чи змінився ваш настрій, та як ?


28.03

Контрольна робота за розділом «Навчаємося приймати рішення».

Письмово в зошиті дайте відповіді на запитання які в підручнику ст. 107-108.

Фото виконаного завдання обов’язково надсилайте !



25.03

Тема: Вторинне використання пакувальних матеріалів у побуті.

Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-praktichne-vikoristannya-vtorinnih-resursiv-u-pobuti-165640.html

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=o7047nFLv2o

https://www.youtube.com/watch?v=OmoULWmUGuo

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 104-106.

Перегляньте відео  --- https://www.youtube.com/watch?v=SmqWJG_mtz0

виготовте годівничку з пластикової пляшки або будь який вибір із використаного

пакувального матеріалу. На фото чекаю !


21.03

Тема: Сортування сміття.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=deL5gEZt35o

Домашнє завдання:  працюйте матеріал в підручнику на ст.. 104 – 105.

Переглянь відео за посиланням - https://drive.google.com/file/d/15iQ9LcDnRtPbvTGqslr5zwCAtLtFmC_6/view?usp=sharing  та складіть письмово в зошиті список побутових відходів, які підлягають вторинній переробці.


18.03

Тема: Вичерпність природніх ресурсів.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=CAstTkNvOyY

https://www.youtube.com/watch?v=7yrgXvHBHYU

Домашнє завдання:  опрацюйте матеріал в підручнику на ст..105 - 106.

Дайте письмову відповідь на запитання: 

  • Як заощаджувати воду, тепло та електроенергію?


14.03

Тема: Заощадження води, тепла та електроенергії.

Опрацюйте презентацію за посиланням --- 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-zberezenna-tepla-i-elektroenergii-v-pobuti-101791.html

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=Hl6d73LcPVY

https://www.youtube.com/watch?v=kQ3BBD8gQyk

Домашнє завдання: опрацюйте § 24 ст. 103 – 106.

Дайте відповідь на запитання:

  • Для чого потрібно економити використання електроенергії ?


11.03

Тема: Товари стихійної торгівлі.

Опрацюйте презентацію ---

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-kupivla-tovariv-v-magazini-na-rinku-vulicna-torgivla-491307.html

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст. 101 – 102.

Дайте письмову відповідь на запитання:

  • Як ти розумієш вислів «культура споживання»?

28.02 

Тема: Етикетки товарів і продуктів харчування. Культура споживання.

Опрацюйте презентацію --- https://ppt-online.org/38253

Домашнє завдання: вивчити § 23 ст. 98 – 100.

Дайте письмову відповідь на запитання:

• Переглянь відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1yR4Vr2jDwWinYf2bjQKVMElvSJZkZU8g/view?usp=sharing

 та поясни, на яку небезпеку наражаються братики та сестрички, якщо їм дарувати неякісні іграшки.

25.02 

Тема: Доходи і витрати. Кишенькові гроші.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=_BspJlQS5SM

https://www.youtube.com/watch?v=_8ULkJQns4Q

https://www.youtube.com/watch?v=MkjyUqvHOTg&t=123s

Домашнє завдання: опрацюйте поданий матеріал

Дайте письмову відповідь на запитання:

  Як правильно ставитись до своїх кишенькових грошей? Обери варіанти.

• поважати працю батьків та ощадливо ставитися до зароблених ними

коштів

• купувати те, що потрібне зараз

• зіставляти власні бажання та фінансові можливості родини

• заощаджувати

• складати власний фінансовий план.

21.02

Тема: Бюджет сім’ї та шляхи його поповнення.

Презентація ---

https://vsimpptx.com/lesson/23-osobistij-dobrobut-potrebi-bazhannya-interesi-ta-cili-pidlitka

Мультик --- https://www.youtube.com/watch?v=596fSVdG9xs

https://www.youtube.com/watch?v=6c4nQUJb-6g

Домашнє завдання:  вивчити § 22 ст. 95 -96, запишіть  «піраміду потреб людини». 



18.02

Тема: Запобігання викраденню особистої інформації.

Опрацюйте інформацію за посиланням ---

https://support.microsoft.com/uk-ua/office/%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B8%D1%81%D1%82-%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%85-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B2-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82%D1%96-6019708f-e990-4894-9ca7-fdb53ee70830

Інформаційна гігієна --- https://www.youtube.com/watch?v=h15-prs9nWc

Домашнє завдання: повторити § 21 ст. 91 – 94.

Дайте письмову відповідь на запитання: 

 -  Уяви, що на електронну скриньку твого старшого родича чи друга

надійшов лист із темою «Терміново! Важливо! Провайдер» з вимогою

вказати номер картки, з якої сплачено послуги підключення до інтернету.

Як вчинити в такій ситуації?    



14.02

Діагностична робота з теми

«Безпека в дома», «Інформаційна безпека».

Виконайте тести --- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9024958

Код доступу 9024958.


11.02

Тема: Факти (чесність) і фейки. Уникнення телефонного шахрайства.

https://www.youtube.com/watch?v=3uyekgEhbno

https://www.youtube.com/watch?v=UjowsDi1De4

https://www.youtube.com/watch?v=gn7ts37TUTU

Вивчіть § 21 ст. 91 – 94.

Перегляньте відео ---

https://drive.google.com/file/d/1GMvEtiv18QL43ZMOMeVkVXrvopLt1VOB/view?usp=sharing  та письмово в зошиті складіть алгоритм розпізнавання фейкових новин.


07.02

Тема: Інформаційна безпека. Безпечна комунікація у

віртуальному середовищі.

https://www.youtube.com/watch?v=o-h33d-0mCE

https://www.youtube.com/watch?v=jJx3DreeP1A

https://www.youtube.com/watch?v=NOKZHMiJJ98

Вивчити § 20 ст. 87 – 90.

Переглянь мультфільм за посиланням ---

https://drive.google.com/file/d/1R1gLkAIs4TRu0-0O6m51alNfcld2mul4/view?usp=sharing  та письмово в зошиті складіть правило «5 НЕ».

Перегляньте відео за посиланням --- 

https://drive.google.com/file/d/1uxq85QQbqpkmxKU5r6UofyRCYYIc0nm2/view?usp=sharing



04.02

Тема: Поведінка з домашніми, бездомними, дикими тваринами.

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=wrG-uHGrIcU

https://www.youtube.com/watch?v=r_V0mdbIKb8

https://docs.google.com/presentation/d/1A5HwaAInx9SWDe5yOtwRo0ybpOdiajus/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Опрацюйте матеріал в підручнику ст.. 85 – 86.

Дайте письмову відповідь на запитання:

  • Що потрібно робити якщо вкусила собака?


31.01

Тема: Висотні будівлі. Селфі. Побутовий травматизм.

Опрацюйте додатковий матеріал ---

https://docs.google.com/document/d/1WwXjfsaggWR7jrTa6Q4BCuxKFwqgFuCg/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/1A5HwaAInx9SWDe5yOtwRo0ybpOdiajus/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Вивчити § 19 ст.. 83 – 85.

Запишіть письмово в зошит місця підвищеної небезпеки.



28.01

Тема: Легкозаймисті речовини вдома. Пожежна безпека.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=RnqSDuBqboY

https://www.youtube.com/watch?v=jJKHnMdqsEk

https://www.youtube.com/watch?v=A4-dJbXnzPw

Повторити § 18. 

Запишіть письмово в зошит які є легкозаймисті речовини вдома.


24.01

Тема: Безпека на кухні, домашня аптечка та побутова хімія.

Перегляньте відео за посиланням ---

https://drive.google.com/file/d/1d-fEdnXcSEm6i2Ee9jMDdMydWa-m4bBV/view?usp=sharing https://www.youtube.com/watch?v=_mqVS__JV-I

Вивчіть § 18 ст. 80 – 82.

Дайте письмову відповідь на запитання:

  • Де зберігається домашня аптечка? Для чого її треба мати вдома?

  • Чому її тримають у недоступному для дітей місці?



21.01 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Безпека вдома.

Перегляньте відео за посиланням --- 

https://www.youtube.com/watch?v=2jsPPSCLc7U

Вивчіть § 18 ст. 79 – 80.

Дайте письмову відповідь на запитання:

  • Як слід вчинити, якщо ти один чи одна вдома, коли в дверях

повертається ключ, а ти точно знаєш, що це не батьки?


27.12

Інструктаж техніки безпеки «Зимові канікули»

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=6D3Bfq0O0m8

https://www.youtube.com/watch?v=i4XqQwFSkn8

https://www.youtube.com/watch?v=-CvZOpoEv0w

https://www.youtube.com/watch?v=40eR3rtVXKo


24.12

Діагностична робота за розділом: «Освіта – ключ до успіху».

1. Обери тип сприйняття інформації, що переважає в того, хто 

запам’ятовує матеріал слухаючи та переказуючи:

  1. візуали

  2. аудіали

  3. кінестети

2. Установи відповідність рис характеру:







А. Допомагають навчатись


           В. Заважають навчатись

1. безстрашність

2. нетовариськість

3. бешкетництво

4. ввічливість

5. життєрадісність

6. благородство

7. задоволеність

8. байдужість

9. безвідповідальність

10. нерішучість

11. скупість

12. захопленість

13. пунктуальність

14. працьовитість

3. Обери варіанти активного слухання 

 1)  Для кращого запам’ятовування дослівно повторювати правило тощо 

 2)  Розмовляти з сусідом/сусідкою по парті під час пояснення 

 3)  Ставити запитання вчителю під час пояснення нового матеріалу

 4)  Коли ти сам / сама можеш завершити думку, знайти рішення чи

зробити відкриття

 5)  Грати в ігри на смартфоні 

4. Обери ознаки перевтоми:

 1) головний біль 

 2) розпливаються букви 

 3) веселий настрій

 4) біль у животі

 5) запаморочення

 6) часті застуди 

 7) порушення сну

 8) хороший апетит

 9) неуважність

5. Обери кількість годин сну в твоєму віці для збереження здоров’я:

6–7 годин

8–9 годин

9–10 годи

6. Обери частину тижня, що більш продуктивна для навчання: 

1) початок

2) середина

3) кінець

7. Обери складові успіху в навчанні:

1) бажання

2) погані звички

3) наполегливість

4) готовність діяти

5) безпорадність 

6) упевненість у собі

8. Обери зі списку, які здібності має «Мислитель»:

1) математичні

2) конструктивно-технічні

3) музичні

4) літературні

5) спортивні

6) мистецькі


20.12 

Тема: Виявлення особистих нахилів, здібностей та обдарувань. Планування їх розвитку на близьку й далеку перспективу.

Презентація --- https://svitppt.com.ua/psihologiya/tvorchi-zdibnosti-yak-umova-samovirazhennya-osobistosti.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-nepovtornist-kozhno-lyudini-18520.html

Вивчити § 17 ст. 72 – 76. Дослідіть інформацію за посиланням --- https://docs.google.com/document/d/1xNEuaBqlEYxlhNACH0Z-e1AfIZsdkOACyAtDm3aOEew/edit?usp=share_link про видатних громадян,

вихідців з України, етнічних українців. Поміркуйте, завдяки яким

рисам характеру та здібностям вони досягли успіху та стали

відомими. Запишіть в зошиті імена видатних громадян про яких ви прочитали.

 

17.12 

Тема: Оцінювання навчальних досягнень, навчальний прогрес; причини успіхів та невдач. Розвиток уваги та памяті.

Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-kriteri-ocinyuvannya-281921.html

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=UtIcUOeTT7g

Вивчити § 16 ст. 68 – 71.

Прочитай текст. Пригадай схему «Сходинки до успіху» та перетвори основні тези на запитання. Пов’яжи їх із подіями, описаними в цій історії.

Наш 5 клас минулого тижня був на екскурсії в Музеї води. Там гід запропонував відчинити «чарівні» двері з трьома засувами та двома великим замками. Усі дивилися і не наважувалися підійти. Тільки Орест підійшов, уважно оглянув, торкнувся по черзі усіх замків та різко штовхнув — двері легко відчинились, бо були просто прикриті, а всі ті «заморочки» були лише для годиться. Гід привітав Ореста і сказав усім: «Успіх у навчанні та житті прийде до того, хто:

• досліджує те, що нас оточує,

• не робить поспішних висновків, що можуть бути неправильними,

• має сміливість прийняти рішення,

• діє впевнено з вірою у власні сили,

• виявляє наполегливість, працелюбність,

• прагне успіху!»

 

13.12

Тема: Раціональна організація навчання і відпочинку. Планування часу та самодисципліна.

Відео-урок. "Раціональний розподіл часу". 5 клас ---

https://www.youtube.com/watch?v=hUYP-J_gfvc

Презентація --- https://docs.google.com/presentation/d/1UtffwmKcLrFdpj0LkpD1Tnm3wSSuXLEF/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Вивчить § 15 ст. 65 – 67.

Дайте письмову відповідь на запитання ---

Чим схожі поняття «розпорядок дня» та «розклад уроків»?

10.12

Тема: Успішне навчання. Типи сприйняття інформації. Способи ефективного навчання відповідно до основного типу сприйняття інформації.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=OBsK5pPMBkw

https://www.youtube.com/watch?v=qmkWNJoQPms

https://www.youtube.com/watch?v=KMr-Vg4E-II

Вивчити § 14 ст. 60 – 64.

Дайте письмову відповідь на запитання ---

https://docs.google.com/document/d/16fKftIbd-wZZle4nNnUFH5DqAJSB0kR16ypOpUDkc9o/edit?usp=sharing

06.12 

Узагальнення. Діагностична робота за розділом: «Виховуємо самостійність і відповідальність».

Письмово дайте відповідь на запитання в підручнику на ст.. 57 -59.

03.12 

Створення памятки «Вміло знайти вихід із небезпечної ситуації»

Перейдіть за посиланням --- http://bykivtsi-nvk.edukit.te.ua/pamyatka_dlya_uchniv_z_bezpeki_zhittyediyaljnosti/pn/281/

та запишіть в зошит памятку.

29.11

Тема: Алгоритм дії під час небезпечних ситуацій та стихійного лиха (підтоплення, грози, сильного вітру, пожежі).

Перегляньте відео за посиланням --- https://youtu.be/dUWtiopLzS0

https://www.youtube.com/watch?v=K8bvsTnzO2g&t=3s

Презентація --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-stihijni-liha-pravila-povedinki-pid-cas-silnogo-vitru-grozi-ta-v-razi-potraplanna-u-zonu-pidtoplenna-451654.html

Вивчити § 13 ст. 55 – 56. Перегляньте відео за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1o_yLsS0DmPKmVyIw7HHuNgV3MR_QK72E/view?usp=sharing та письмово складіть алгоритм виживання у лісі.


26.11.

Тема: Безпека на кризі та на воді.

Перегляньте відео за посиланням --- 

Безпека на льоду - YouTube,

Презентація на тему:"Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки.. Практична робота №28,29: «Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей», «Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях». " | Презентація. Основи здоров'я (vseosvita.ua)

Опрацюйте матеріал в підручнику §13 ст. 53 – 55. Перегляньте відео   Обережно: тонкий лід! Як зробити зимові розваги безпечними - YouTube   та письмово складіть  перелік небезпек, на які люди наражаються на льоду.



22.11

Тема: Безпечна та відповідальна поведінка у природі (небезпечні гриби, рослини, тварини).

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=IR-8sS3U9mw

Презентація --- https://docs.google.com/presentation/d/1qHEKlYfqubQ3LFPxgTXEnXlD8FnQEtuv/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Опрацюйте матеріал в підручнику §12 ст.49 – 52, письмово дайте відповідь на запитання № 5, 6 ст. 52.

19. 11

Тема:Піротехнічні засоби.

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=skU2lZ9_0bU

https://www.youtube.com/watch?v=AXtUOEcW9sE

Вивчити § 11 ст. 46 – 48.

 Переглянь відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1dpbalBOYrUt6BG4e4aD84hTWfm2UFf4U/view?usp=sharing та дай письмові відповіді на запитання.

• Чи можна вважати петарди іграшками?

• Чому вони належать до вибухонебезпечних предметів?

 

 15. 11

Тема: Екскурсії. Рух групи. Вуличний травматизм.

Перегляньте відео за посиланням ---

(1)   Як пересуватися с групою під час пішої екскурсії? - YouTube

(2)   (1) Як вберегтися у натовпі - YouTube

Вивчити § 11 ст. 45 – 46.

Дайте письмову відповідь на запитання № 6 ст. 48. 

12.11

Тема: Безпечні й небезпечні незнайомці.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=ps67DbvjRcw

https://naurok.com.ua/prezentaciya-de-chatue-nebezpeka-237851.html

Вивчити § 10 ст. 43.

Дайте письмову відповідь:

Переглянь відео за QR-кодом https://drive.google.com/file/d/1lm49UhGDGcOpZqcFx6ffQLAyZZtmp9dh/view?usp=share_link та дайте письмову відповідь на запитання:

Чи можна цю місцевість назвати парком?

• Чи хотіли б гуляти у такому парку зі своїми друзями?

• Що можуть змінити п’ятикласниці та п’ятикласники у такому «парку»?

 

01.11

Тема: Небезпечні місця.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=nrcbM5dvqpc

https://www.youtube.com/watch?v=WUimB9fSMws

Опрацюйте презентацію --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-u-nebezpechnih-miscyah-290236.html

Вивчити § 10 ст. 41 – 42.

Дайте письмову відповідь:

Вибери місця, де можна гратися у піжмурки. Обґрунтуй.

• між будинками

• на будмайданчиках

• на стадіоні

• біля трансформаторної будки

• біля гаражів

• на ігровому майданчику

Чого ти і твої друзі не робитимете задля власної безпеки? Доповни перелік.

• стрибати по гаражах

• ходити на сміттєзвалище

• відпочивати у парку

• гратися біля відкритих каналізаційних люків

• займатися на вуличних тренажерах.

29.10.

Тема: Безпека на дворі.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=Dh_8PNxAjuo&t=13s

Вивчити § 10 ст. 41.

Письмово відповісти на запитання : Чи може краса скляного мосту бути загрозливою і чому? Чому заборонено купатися у фонтанах?

25.10. 

Тема: Стосунки дівчаток і хлопчиків. Булінг та ризики для здоровя.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE

https://www.youtube.com/watch?v=0DLc_jAZ2hA

https://www.youtube.com/watch?v=r5PCQGG0Mt0

Вивчити § 9 ст. 38 – 40.

Письмово відповісти на запитання № 8 ст. 40.

  

22.10. 

Тема: Дружба.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=07BBgKp4FEA

https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc

https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE

Вивчити § 9. Письмово в зошиті відповісти на запитання №1 ст. 37.

 

18.10. 

Тема: Вербальне та невербальне спілкування.

Перегляньте презентацію за посиланням --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-verbalna-ta-neverbalna-komunikacia-383154.html

Вивчити § 8 ст. 33 – 36.

Письмово відповісти на запитання № 6 в підручнику ст.. 36.


15.10

Діагностична робота з теми «Здоровя», «Соціальне здоровя».

Письмово в зошиті відповісти на запитання.

Правильним може бути тільки один варіант відповіді

1. Вкажіть, що в житті ви цінуєте найбільше:

А   друзів;

Б   книги;

 В   добробут;

 Г   здоров’я;

Ґ    гроші

2. Вкажіть, який чинник впливає на здоров’я найбільше:

 А    екологія;

Б    спадковість;

В    здоровий спосіб життя;

Г    медичне обслуговування.

 3.  Вкажіть, чи можна назвати здоровою людину, яка займається спортом, правильно харчується, але не допомагає батькам, людям похилого віку:

А    так;

Б    ні

4. Вкажіть складові здоров’я:

А    духовна і фізична;

 Б    фізична, психічна і духовна;

В    фізична, психічна, духовна і соціальна.

5. Вкажіть, у котрому рядку є зайве поняття:

 А    забруднення річок, напад, шахрайство, хуліганство;

Б    ураган, буря, град, землетрус, повінь.

6. Вкажіть визначення, яке найбільш повно розкриває поняття «безпека»:

А    це такий стан довкілля, коли не існує загрози життю і здоров’ю людини;

 Б    це такий стан довкілля, коли не існує загрози життю, здоров’ю,    добробуту людини та навколишньому світу.

7.  Вербальне спілкування, це спілкування:

           А    за допомогою слів і речень;

           Б    за допомогою міміки;

           В    за допомогою знаків;

           Г    за допомогою погляду.

8. Ознаки упевненої поведінки:

          А    боязкий погляд;

          Б     упевнений в собі;

          В     відкритий погляд;

          Г     різкі жести.

9.  Ознаки агресивної  поведінки:

          А     жалісний погляд;

          Б      стиснуті кулаки;

          В      насуплені брови;

          Г      вільна хода.  

10. Вкажіть правильні твердження. (В цьому питані декілька правильних відповідей)

         А     Ніхто не може примусити мене робити те, що шкодить моєму здоров’ю.

         Б      Спілкування не впливає на здоров’я, навчання та поведінку.

         В      Слід поважати усіх членів родини, їхні звички, роботу, прагнення й бажання. 

11.10 Здоровя, безпека та добробут 

Тема: Соціальне здоровя. Вплив спілкування на здоров’я, безпеку і добробут.

Перегляньте презентацію за посиланням --- https://docs.google.com/presentation/d/1cP1Xd0pIcNu1tGzk8Vz6ZciL7BAGDLqY/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: опрацюйте § 7 ст. 29 – 32. Письмово в зошиті виконати завдання №6 у підручнику ст.. 32. 

08.10. 

Тема: Особистість у групі. Роль у шкільному колективі.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU

Перегляньте відео ---https://drive.google.com/file/d/1d48_zTBNgroWqVcXecWgJz6uQR3lewnc/view?usp=sharing , поміркуйте: що відчула перша мураха, коли впав листочок ? Як повелася друга мураха ? Чому допомогла усій групі виконувати завдання ?

Домашнє завдання : вивчити § 6 ст.26 - 28, письмово відповісти на запитання №9 підручник ст. 28.

04.10.

Тема: Особистість і спілкування.

Перегляньте відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1xklf7YLvZmrNXHtFivkdNEIZ5TD41EkZ/view?usp=sharing

Перегляньте презентацію --- https://docs.google.com/presentation/d/1v-WLA-FYwRZmTConHlQOoG46mcF_5vHh/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання : опрацюйте § 6 ст.25 -26, письмово відповісти на запитання №3 підручник ст. 26. 

01.10. 

Тема: Я пасажир/пасажирка. Можливі небезпеки для пасажира громадського транспорту. ДТП.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=wKcWDFCtAqc

https://www.youtube.com/watch?v=Z97acBsJwlg

Домашнє завдання: опрацювайте § 5 ст. 23 -24. Письмово в зошиті відповісти на запитання № 8 в підручнику на ст..24.

 

27.09

Тема: Я пасажир/пасажирка. Види транспорту.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=OI2u-rPShj4

Пограйте в гру --- https://www.youtube.com/watch?v=Ec6bsGXES-8

Домашнє завдання: Опрацюйте § 5 ст. 21 -23 (до наступного абзацу). Письмово в зошиті відповісти на запитання №2 в підручнику на ст.21. 

24.09 

Тема: Самостійне перебування на пішохідному переході, на дорозі. Багатосмугова дорога.

Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=a7JdRKtl4Ew

https://www.youtube.com/watch?v=Yp0_YiTgMjg

https://www.youtube.com/watch?v=H4IM_2CvAZQ

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст..18-20.

Дайте письмову відповідь на запитання:

Які елементи одягу допомагають убезпечитись на дорозі?


20.09 

Тема: Безпечна поведінка на дорогах.

Що потрібно знати і робити, виходячи на вулицю. 

Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=yntFPdh5zt8

https://www.youtube.com/watch?v=jxygdzRCvsg

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 17.

Перегляньте відео --- https://drive.google.com/file/d/1XDKUyGzwrra15gr2Imz3_MqGCE6GxnVC/view?usp=sharing

 Поміркуйте і дайте письмову відповідь на запитання: хто головний на велосипедній доріжці — пішохід чи велосипедист?


17. 09

Тема: Безпека особи. Заповіді безпечної життєдіяльності. 

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=oUmTZBN3AYs

Презентація --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-osnov-zdorova-5-klas-bezpeka-i-nebezpeka-dla-zitta-60834.html

 

Домашнє завдання:  опрацюйте § 3 ст. 14 — 16. Дайте письмову відповідь на запитання 8 ст. 16 (підручник).


13.09

Тема: Складові здорового способу життя.

 

Що таке здоров’я та яке воно буває.

Від чого залежить наше здоров’я.

Перегляньте відео за посилання ---https://www.youtube.com/watch?v=JJBiqA5VQaU

https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4

 

Домашнє завдання:  перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NL0uEx6pD98 та запишіть 3 прислів’про здоров’я.


10.09

Тема: Соціальні,природні, техногенні та побутові небезпеки. 

Перегляньте відео за посиланням ---  https://www.youtube.com/watch?v=htc9Rl3ewEc

Перегляньте презентацію за посиланням --- https://naurok.com.ua/prirodni-tehnogenni-ta-socialni-nebezpeki-249261.html

 

Домашнє завдання: опрацюйте § 3 ст.13 — 14. 

Перегляньте відео за QRкодом та встановіть вид небезпеки, запишіть в зошиті---  https://drive.google.com/file/d/1o4npkYsFMg4Sr99uB0yNFmJSv6UA9WlT/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1aabvlpy7MVOeYJ6_EEpET2uqNi8yfFBn/view?usp=sharing



06.09

Тема: Складники здоров’я.

Перегляньте презентацію ---

https://docs.google.com/presentation/d/1XmgFfCQP5wVD5g6JvuASOaC1q2tgN1b_/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true


Домашнє завдання: Вивчити § 2, ст. 9 -12. В підручнику на ст.12, завдання 4 (Б) — відповісти письмово.


 03.09.

Тема: Світ великий, якщо маєш здоров’я.


Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=NL0uEx6pD98

Домашнє завдання: Опрацюйте § 1, ст. 5-8. У підручнику на ст.8, в робочому зошиті виконати письмово вправу №7 на ст..8.

Немає коментарів:

Дописати коментар