Здоров’я, безпека та добробут 5 клас


24.10.

Тема: Стосунки дівчаток і хлопчиків. Булінг та ризики для здоров’я.

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE

https://www.youtube.com/watch?v=0DLc_jAZ2hA

https://www.youtube.com/watch?v=r5PCQGG0Mt0

Домашнє завдання: вивчити § 9 ст. 38 – 40.

Письмово відповісти на запитання № 8 ст. 40.


21.10.

Тема: Дружба.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=07BBgKp4FEA

https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc

https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE

Домашнє завдання: вивчити § 9. Письмово в зошиті відповісти на запитання №1 ст. 37.


17.10.

Тема: Вербальне та невербальне спілкування.

Перегляньте презентацію за посиланням --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-verbalna-ta-neverbalna-komunikacia-383154.html

Домашнє завдання: вивчіть § 8 ст. 33 – 36.

Письмово дайте  відповідь на запитання № 6 в підручнику ст.. 36.


14.10.

Діагностична робота з теми «Здоров’я», «Соціальне здоров’я».

Письмово в зошиті відповісти на запитання.

Правильним може бути тільки один варіант відповіді

1. Вкажіть, що в житті ви цінуєте найбільше:

А   друзів;

Б   книги;

 В   добробут;

 Г   здоров’я;

Ґ    гроші

2. Вкажіть, який чинник впливає на здоров’я найбільше:

 А    екологія;

Б    спадковість;

В    здоровий спосіб життя;

Г    медичне обслуговування.

 3.  Вкажіть, чи можна назвати здоровою людину, яка займається спортом, правильно харчується, але не допомагає батькам, людям похилого віку:

А    так;

Б    ні

4. Вкажіть складові здоров’я:

А    духовна і фізична;

 Б    фізична, психічна і духовна;

В    фізична, психічна, духовна і соціальна.

5. Вкажіть, у котрому рядку є зайве поняття:

 А    забруднення річок, напад, шахрайство, хуліганство;

Б    ураган, буря, град, землетрус, повінь.

6. Вкажіть визначення, яке найбільш повно розкриває поняття «безпека»:

А    це такий стан довкілля, коли не існує загрози життю і здоров’ю людини;

 Б    це такий стан довкілля, коли не існує загрози життю, здоров’ю,    добробуту людини та навколишньому світу.

7.  Вербальне спілкування, це спілкування: 

           А    за допомогою слів і речень; 

           Б    за допомогою міміки; 

           В    за допомогою знаків; 

           Г    за допомогою погляду.

8. Ознаки упевненої поведінки: 

          А    боязкий погляд;

          Б     упевнений в собі; 

          В     відкритий погляд;

          Г     різкі жести. 

9.  Ознаки агресивної  поведінки: 

          А     жалісний погляд;

          Б      стиснуті кулаки; 

          В      насуплені брови;

          Г      вільна хода.   

10. Вкажіть правильні твердження. (В цьому питані декілька правильних відповідей)

         А     Ніхто не може примусити мене робити те, що шкодить моєму здоров’ю. 

         Б      Спілкування не впливає на здоров’я, навчання та поведінку. 

         В      Слід поважати усіх членів родини, їхні звички, роботу, прагнення й бажання.


10.10

Тема: Соціальне здоров’я. Вплив спілкування на здоров’я, безпеку і добробут.

Перегляньте презентацію за посиланням --- https://docs.google.com/presentation/d/1cP1Xd0pIcNu1tGzk8Vz6ZciL7BAGDLqY/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: опрацюйте § 7 ст. 29 – 32. Письмово в зошиті виконати завдання №6 у підручнику ст.. 32.


07.10.


Тема: Особистість у групі. Роль у шкільному колективі.


Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU

Перегляньте відео ---https://drive.google.com/file/d/1d48_zTBNgroWqVcXecWgJz6uQR3lewnc/view?usp=sharing , поміркуйте: що відчула перша мураха, коли впав листочок ? Як повелася друга мураха ? Чому допомогла усій групі виконувати завдання ?

Домашнє завдання : вивчити § 6 ст.26 - 28, письмово відповісти на запитання №9 підручник ст. 28.


03.10

Тема: Особистість і спілкування.

Перегляньте відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1xklf7YLvZmrNXHtFivkdNEIZ5TD41EkZ/view?usp=sharing

Перегляньте презентацію --- https://docs.google.com/presentation/d/1v-WLA-FYwRZmTConHlQOoG46mcF_5vHh/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання : опрацюйте § 6 ст.25 -26, письмово відповісти на запитання №3 підручник ст. 26.


30.09.

Тема: Я пасажир/пасажирка. Можливі небезпеки для пасажира громадського транспорту. ДТП.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=wKcWDFCtAqc

https://www.youtube.com/watch?v=Z97acBsJwlg

Домашнє завдання: опрацюйте § 5 ст. 23 -24. Письмово в зошиті відповісти на запитання № 8 в підручнику на ст..24.


26.09.

Тема: Я пасажир/пасажирка. Види транспорту.

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=OI2u-rPShj4

Пограйте в гру ---

https://www.youtube.com/watch?v=Ec6bsGXES-8

Домашнє завдання: Опрацюйте § 5 ст. 21 -23 (до наступного абзацу). Письмово в зошиті відповісти на запитання №2 в підручнику на ст.21. 


23.09

Тема: Самостійне перебування на пішохідному переході, на дорозі. Багатосмугова дорога.

Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=a7JdRKtl4Ew

https://www.youtube.com/watch?v=Yp0_YiTgMjg

https://www.youtube.com/watch?v=H4IM_2CvAZQ

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст..18-20.

Дайте письмову відповідь на запитання:

Які елементи одягу допомагають убезпечитись на дорозі?


19.09

Тема: Безпечна поведінка на дорогах.

Що потрібно знати і робити, виходячи на вулицю.

Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=yntFPdh5zt8

https://www.youtube.com/watch?v=jxygdzRCvsg

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 17.

Перегляньте відео --- https://drive.google.com/file/d/1XDKUyGzwrra15gr2Imz3_MqGCE6GxnVC/view?usp=sharing

 Поміркуйте і дайте письмову відповідь на запитання: хто головний на велосипедній доріжці — пішохід чи велосипедист?


16. 09 

Тема: Безпека особи. Заповіді безпечної життєдіяльності.

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=oUmTZBN3AYs

Домашнє завдання:  опрацюйте § 3 ст. 14 — 16. Дайте письмову відповідь на запитання 8 ст. 16 (підручник).


12.09. Тема: Соціальні,природні, техногенні та побутові небезпеки.

Перегляньте відео за посиланням --- 

https://www.youtube.com/watch?v=htc9Rl3ewEc

Перегляньте презентацію за посиланням ---

https://naurok.com.ua/prirodni-tehnogenni-ta-socialni-nebezpeki-249261.html

Домашнє завдання: опрацюйте § 3 ст.13 — 14.

Запишіть в зошит які саме небезпеки ви запам’ятали.


09.09

Тема: Складові здорового способу життя.

Відео ---

https://www.youtube.com/watch?v=izh81HalTNE

https://www.youtube.com/watch?v=bI547K5LELc

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст. 11 – 12.


Дайте письмову відповідь на запитання:

  • Що в себе включає здоровий спосіб життя?


05.09

Тема: Складники здоров’я.

Перегляньте презентацію ---

https://docs.google.com/presentation/d/1XmgFfCQP5wVD5g6JvuASOaC1q2tgN1b_/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

Перегляньте відео за посилання ---

https://www.youtube.com/watch?v=JJBiqA5VQaU

https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4

https://www.youtube.com/watch?v=NL0uEx6pD98

Домашнє завдання:  Опрацювати § 2, ст. 9 -12.

Дати письмово відповідь на запитання № 3 ст. 12.




02.09. 

Тема: Світ великий, якщо маєш здоров’я.

Домашнє завдання: Опрацюйте § 1, ст. 5-8. У підручнику на ст.8, в робочому зошиті виконати письмово вправу №7 на ст..8.

Немає коментарів:

Дописати коментар