Здоров’я, безпека та добробут 5

14.05 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Види активного відпочинку.

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=xhfn1nASUYg

https://www.youtube.com/watch?v=AAhVSSNbj4M

https://www.youtube.com/watch?v=FsqfvXdQd6A

https://www.youtube.com/watch?v=SnhNzPFcvoQ

 

Домашнє завдання: опрацюйте інформацію в підручнику на ст. 121. Напишіть письмово які види відпочинку ви знаєте та який саме вам до вподоби


10.05 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Підбір одягу за погодою.

 

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=F2hZCKav7-8

https://www.youtube.com/watch?v=IW_yhyJHhlc

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 119-120. Дайте письмову відповідь на запитання:

-          Знайдіть в Інтернеті інформацію про Всесвітній день здоров’я? Коли його було започатковано? Яка організація ініціювала його святкування?


07.05 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Здорові харчування та сон.

 

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=nBPuuzyHMW4

https://www.youtube.com/watch?v=6F_7iBonchE

https://www.youtube.com/watch?v=4M3wQhU9J6Y

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст..118-119.

Дайте письмову відповідь на запитання:

-         Що є найкращим відпочинком для всього організму? Скільки годин на добу мають спати учні й учениці 5 класу? О котрій годині слід вкладатися спати?

 

 

 10.05 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Підбір одягу за погодою.

 

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=F2hZCKav7-8

https://www.youtube.com/watch?v=IW_yhyJHhlc

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 119-120. Дайте письмову відповідь на запитання:

-          Знайдіть в Інтернеті інформацію про Всесвітній день здоров’я? Коли його було започатковано? Яка організація ініціювала його святкування?

03.05 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Самооцінка власного фізичного розвитку.

 

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=v94JGKKdvkY&t=5s

https://www.youtube.com/watch?v=XNldGjxf7jc

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 117-118.

Дайте письмову відповідь на запитання:

-          Що найбільше впливає на наше здоров’я? Що ми можемо змінити, щоб його покращити?

 

 

 

30.04 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Контрольна робота за розділом «Емоції та етична поведінка».

 

Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1304248

Код доступу 1304248.


26.04 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Створення хмаринки «Доброчинність».

За посиланням --- https://nus.org.ua/articles/prosto-pro-skladne-15-multfilmiv-pro-dobrochesnist-yaki-mozhna-pokazaty-dityam/ перегляньте мультики за доброчесність.

 

Домашнє завдання:  опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 116. Створіть хмаринку зі слів «Доброчинність», гарно її оформіть, розфарбуйте.

На фото чекаю!

На наступному уроці в нас контрольна робота, підготуйтесь


23.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Доброчинність.

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=SVr77UO8DeE

https://www.youtube.com/watch?v=l3I6mmNTpOI

https://www.youtube.com/watch?v=yXEbKdpyaUk

 

Домашнє завдання: перегляньте обовязково відео, та напишіть які добрі вчинки ви зробили за канікули. 


12.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Цінність турботи про інших.

 

Опрацюйте матеріал за посиланням --- https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/5790/

https://osvitanova.com.ua/posts/4352

 

Домашнє завдання: запишіть в зошит 15 моральних цінностей для дітей.


09.04 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Допомога тим, хто її потребує, у класі, родині.

 

Презентація --- https://naurok.com.ua/schedrist-dopomoga-tim-hto-potrebue-skromnist-u-dobrih-spravah-337489.html

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 115.

Пригадайте, коли ви проявляли щедрість. Розкажіть письмово свою історію.


05.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Толерантне ставлення до людей з інвалідністю.

 

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=BkYvM-S5GNQ

 

Домашнє завдання: опрацювавши  матеріал в підручнику на ст..114 § 26.

Перегляньте відео за посилання --- https://drive.google.com/file/d/1uqvw7fXktL0aNdovoT5PvmCxs6ehTHFF/view?usp=drivesdk та дайте відповіді на запитання:

-         Чи були добрими хлопці?

-          Хто з них насправді виявив співчуття?



02.04 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Інтелект – карта «Емоційний інтелект».

 

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=FlmppIMzIOs

Опрацюйте матеріал --- https://vseosvita.ua/library/intelekt-karta-skladovi-zdorova-dla-5-klasu-novoi-ukrainskoi-skoli-514864.html

Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zbd-scho-take-emociyniy-intelekt-302520.html

 

Домашнє завдання: опрацювавши  матеріал та переглянувши відео напишіть, чи є у вас 7 ознак емоційного інтелекту, які саме.


29.03 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Психічне та емоційне здоровя.

 

Опрацюйте презентацію за посиланням ---  https://docs.google.com/presentation/d/1iuWdQA-6SzvebfeUFMJR7DtC8gvPkbAx/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання: в презентації є QR -  код з завданням, робіть фото та надсилайте. 


26.03 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Настрій, емоції та здоровя.

 

Опрацюйте презентацію --- Презентація до уроку з основ здоров`я для учнів 5 класу « Настрій і здоров`я» | Презентація. Основи здоров'я (vseosvita.ua)

Перегляньте відео --- СВІТ ЕМОЦІЙ - YouTube

Чому емоції впливають на наше здоров'я? - YouTube

 

 

Домашнє завдання:  вивчіть § 25 ст. 110-113.

Перегляньте мультик 25-Руханка ХОМ'ЯЧКИ.mp4 - Google Диск письмово в зошиті напишіть чи змінився ваш настрій, та як ?


22.03 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Контрольна робота за розділом «Навчаємося приймати рішення».

 

Письмово в зошиті дайте відповіді на запитання які в підручнику ст. 108-109.

Фото виконаного завдання обов’язково надсилайте !

 

 

19.03 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Вторинне використання пакувальних матеріалів у побуті.

 

Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-praktichne-vikoristannya-vtorinnih-resursiv-u-pobuti-165640.html

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=o7047nFLv2o

https://www.youtube.com/watch?v=OmoULWmUGuo

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 105-107.

Перегляньте відео  --- https://www.youtube.com/watch?v=SmqWJG_mtz0

виготовте годівничку з пластикової пляшки або будь який вибір із використаного пакувального матеріалу. На фото чекаю !


15.03 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Сортування сміття.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=deL5gEZt35o

 

Домашнє завдання:  працюйте матеріал в підручнику на ст.. 105 – 106.

Переглянь відео за QR-кодом - https://drive.google.com/file/d/15iQ9LcDnRtPbvTGqslr5zwCAtLtFmC_6/view?usp=sharing  та складіть письмово в зошиті список побутових відходів, які підлягають вторинній переробці.


12.03 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Вичерпність природніх ресурсів.

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=CAstTkNvOyY

 

Домашнє завдання:  опрацюйте матеріал в підручнику на ст..105.

Дайте письмову відповідь на запитання:

-         Як заощаджувати воду, тепло та електроенергію?


08.03 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Заощадження води, тепла та електроенергії.

Опрацюйте презентацію за посиланням ---

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-zberezenna-tepla-i-elektroenergii-v-pobuti-101791.html

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=Hl6d73LcPVY

https://www.youtube.com/watch?v=kQ3BBD8gQyk

 

Домашнє завдання: опрацюйте § 24 ст. 104 – 105.

Дайте відповідь на запитання:

-          Для чого потрібно економити використання електроенергії ?


05.03 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Товари стихійної торгівлі.

Опрацюйте презентацію --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-kupivla-tovariv-v-magazini-na-rinku-vulicna-torgivla-491307.html

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст. 101 – 103.

Дайте письмову відповідь на запитання:

-         Як ти розумієш вислів «культура споживання»?


23.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Етикетки товарів і продуктів харчування. Культура споживання.

 

Опрацюйте презентацію --- https://ppt-online.org/38253

 

 

Домашнє завдання: вивчити § 23 ст. 99 – 103.

Дайте письмову відповідь на запитання:

• Переглянь відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1yR4Vr2jDwWinYf2bjQKVMElvSJZkZU8g/view?usp=sharing

 та поясни, на яку небезпеку наражаються братики та сестрички, якщо їм дарувати неякісні іграшки.


20.02 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Доходи і витрати. Кишенькові гроші.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=_BspJlQS5SM

https://www.youtube.com/watch?v=_8ULkJQns4Q

https://www.youtube.com/watch?v=MkjyUqvHOTg&t=123s

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 96 – 98.

Дайте письмову відповідь на запитання:

  Як правильно ставитись до своїх кишенькових грошей? Обери варіанти.

• поважати працю батьків та ощадливо ставитися до зароблених ними

коштів

• купувати те, що потрібне зараз

• зіставляти власні бажання та фінансові можливості родини

• заощаджувати

• складати власний фінансовий план.


16.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Бюджет сім’ї та шляхи його поповнення.

 

Презентація --- https://vsimpptx.com/lesson/23-osobistij-dobrobut-potrebi-bazhannya-interesi-ta-cili-pidlitka

Мультик --- https://www.youtube.com/watch?v=596fSVdG9xs

https://www.youtube.com/watch?v=6c4nQUJb-6g

 

 

Домашнє завдання:  вивчити § 22 ст. 95 -96, запишіть  «піраміду потреб людини». 


13.02 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Запобігання викраденню особистої інформації.

 

Опрацюйте інформацію за посиланням --- https://support.microsoft.com/uk-ua/office/%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B8%D1%81%D1%82-%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%85-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B2-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82%D1%96-6019708f-e990-4894-9ca7-fdb53ee70830

 

Домашнє завдання: повторити § 21 ст. 91 – 94.

Дайте письмову відповідь на запитання:

-          Проаналізуй ситуації, що сталися з твоїми однолітками. Спрогнозуй безпечний вихід із них. Зазнач, яких небезпек вдасться уникнути.

а) Орест знайшов сайт про оригамі. Він вирішив зареєструватися на ньому, щоб мати доступ до відео з виготовлення чудернацьких виробів. Які пункти йому слід заповнити під час реєстрації, а які краще проігнорувати? Чому?

• Логін (ім’я)

• Прізвище, ім’я, по батькові

• Домашня адреса

 • Вік

 • Стать

 • Назва навчального закладу

• Місце роботи мами

 • Мобільний телефон батька

 • Улюблене сімейне місце відпочинку у вихідні

 • Своє фото

 • Фото своїх виробів

 

 б) Уяви, що на електронну скриньку твого старшого родича чи друга надійшов лист із темою «Терміново! Важливо! Провайдер» з вимогою вказати номер картки, з якої сплачено послуги підключення до інтернету. Як вчинити в такій ситуації?    


09.02 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

 

Контрольна робота з теми «Безпека в дома», «Інформаційна безпека».

 

Виконайте тести --- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5674538

Код доступу 5674538.


06.02 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Факти (чесність) і фейки. Уникнення телефонного шахрайства.

 

https://www.youtube.com/watch?v=3uyekgEhbno

https://www.youtube.com/watch?v=UjowsDi1De4

https://www.youtube.com/watch?v=gn7ts37TUTU

 

Домашнє завдання:  вивчіть § 21 ст. 91 – 94.

Перегляньте відео --- https://drive.google.com/file/d/1GMvEtiv18QL43ZMOMeVkVXrvopLt1VOB/view?usp=sharing  та письмово в зошиті складіть алгоритм розпізнавання фейкових новин.


02.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Інформаційна безпека. Безпечна комунікація у віртуальному середовищі.

 

Перегляньте відео за посиланням ---

https://drive.google.com/file/d/1uxq85QQbqpkmxKU5r6UofyRCYYIc0nm2/view?usp=sharing

https://www.youtube.com/watch?v=o-h33d-0mCE

https://www.youtube.com/watch?v=jJx3DreeP1A

https://www.youtube.com/watch?v=NOKZHMiJJ98

 

Домашнє завдання: вивчити § 20 ст. 87 – 90.

Переглянь мультфільм за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1R1gLkAIs4TRu0-0O6m51alNfcld2mul4/view?usp=sharing  та письмово в зошиті складіть правило «5 НЕ».


30.01 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Поведінка з домашніми, бездомними, дикими тваринами.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=wrG-uHGrIcU

https://www.youtube.com/watch?v=r_V0mdbIKb8

 

Домашнє завдання:  опрацюйте матеріал в підручнику ст.. 85 – 86.

Дайте письмову відповідь на запитання:

-          Що потрібно робити якщо вкусила собака?


26.01 Здоров’я, безпека та добробут.

Тема: Висотні будівлі. Селфі. Побутовий травматизм.

 

Опрацюйте додатковий матеріал --- https://docs.google.com/document/d/1WwXjfsaggWR7jrTa6Q4BCuxKFwqgFuCg/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

 

 

Домашнє завдання: вивчити § 19 ст.. 83 – 85.

Запишіть письмово в зошит місця підвищеної небезпеки


23.01 Здоров’я, безпека та добробут.

Тема: Легкозаймисті речовини вдома. Пожежна безпека.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=RnqSDuBqboY

https://www.youtube.com/watch?v=jJKHnMdqsEk

https://www.youtube.com/watch?v=A4-dJbXnzPw

 

Домашнє завдання: повторити § 18.

Запишіть письмово в зошит які є легкозаймисті речовини вдома.


19.01 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Безпека на кухні, домашня аптечка та побутова хімія.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1d-fEdnXcSEm6i2Ee9jMDdMydWa-m4bBV/view?usp=sharing

https://www.youtube.com/watch?v=_mqVS__JV-I

 

Домашнє завдання: вивчіть § 18 ст. 80 – 82.

Дайте письмову відповідь на запитання:

-          Де зберігається домашня аптечка? Для чого її треба мати вдома? Чому її тримають у недоступному для дітей місці?


16.01 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Безпека вдома.

 

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=2jsPPSCLc7U

 

Домашнє завдання: вивчіть § 18 ст. 79 – 80.

Дайте письмову відповідь на запитання:

-         Як слід вчинити, якщо ти один чи одна вдома, коли в  дверях повертається ключ, а ти точно знаєш, що це не батьки?



29.12 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Інструктаж техніки безпеки «Зимові канікули»

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=6D3Bfq0O0m8

https://www.youtube.com/watch?v=i4XqQwFSkn8

https://www.youtube.com/watch?v=-CvZOpoEv0w

https://www.youtube.com/watch?v=40eR3rtVXKo

 

 

 

26.12 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Діагностична робота за розділом: «Освіта – ключ до успіху».

 

1. Обери тип сприйняття інформації, що переважає в того, хто

запам’ятовує матеріал слухаючи та переказуючи:

1)    візуали

2)    аудіали

3)    кін естети

 

2. Установи відповідність рис характеру:

 

 

 

 

 

 

А. Допомагають навчатись

 

           В. Заважають навчатись

1. безстрашність

2. нетовариськість

3. бешкетництво

4. ввічливість

5. життєрадісність

6. благородство

7. задоволеність

8. байдужість

9. безвідповідальність

10. нерішучість

11. скупість

12. захопленість

13. пунктуальність

14. працьовитість

 

3. Обери варіанти активного слухання

 1)  Для кращого запам’ятовування дослівно повторювати правило тощо

 2)  Розмовляти з сусідом/сусідкою по парті під час пояснення

 3)  Ставити запитання вчителю під час пояснення нового матеріалу

 4)  Коли ти сам / сама можеш завершити думку, знайти рішення чи зробити відкриття

 5)  Грати в ігри на смартфоні

 

4. Обери ознаки перевтоми:

 1) головний біль

 2) розпливаються букви

 3) веселий настрій

 4) біль у животі

 5) запаморочення

 6) часті застуди

 7) порушення сну

 8) хороший апетит

 9) неуважність

 

 

5. Обери кількість годин сну в твоєму віці для збереження здоров’я:

6–7 годин

8–9 годин

9–10 годи

 

6. Обери частину тижня, що більш продуктивна для навчання:

1) початок

2) середина

3) кінець

 

7. Обери складові успіху в навчанні:

1) бажання

2) погані звички

3) наполегливість

4) готовність діяти

5) безпорадність

6) упевненість у собі

 

8. Обери зі списку, які здібності має «Мислитель»:

1) математичні

2) конструктивно-технічні

3) музичні

4) літературні

5) спортивні

6) мистецькі


22.12 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Виявлення особистих нахилів, здібностей та обдарувань. Планування їх розвитку на близьку й далеку перспективу.

 

Презентація --- https://svitppt.com.ua/psihologiya/tvorchi-zdibnosti-yak-umova-samovirazhennya-osobistosti.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-nepovtornist-kozhno-lyudini-18520.html

 

Домашнє завдання:  вивчити § 17 ст. 72 – 76. Дослідіть інформацію за посиланням --- https://docs.google.com/document/d/1xNEuaBqlEYxlhNACH0Z-e1AfIZsdkOACyAtDm3aOEew/edit?usp=share_link про видатних громадян,

вихідців з України, етнічних українців. Поміркуйте, завдяки яким

рисам характеру та здібностям вони досягли успіху та стали

відомими. Запишіть в зошиті імена видатних громадян про яких ви прочитали.

 

 

 

19.12 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Оцінювання навчальних досягнень, навчальний прогрес; причини успіхів та невдач. Розвиток уваги та памяті.

 

Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-rozvitok-uvagi-pamyati-spriynyattya-36385.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-kriteri-ocinyuvannya-281921.html

Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=UtIcUOeTT7g

 

Домашнє завдання: вивчити § 16 ст. 68 – 71.

Прочитай текст. Пригадай схему «Сходинки до успіху» та перетвори основні тези на запитання. Пов’яжи їх із подіями, описаними в цій історії.

Наш 5 клас минулого тижня був на екскурсії в Музеї води. Там гід запропонував відчинити «чарівні» двері з трьома засувами та двома великим замками. Усі дивилися і не наважувалися підійти. Тільки Орест підійшов, уважно оглянув, торкнувся по черзі усіх замків та різко штовхнув — двері легко відчинились, бо були просто прикриті, а всі ті «заморочки» були лише для годиться. Гід привітав Ореста і сказав усім: «Успіх у навчанні та житті прийде до того, хто:

досліджує те, що нас оточує,

• не робить поспішних висновків, що можуть бути неправильними,

• має сміливість прийняти рішення,

• діє впевнено з вірою у власні сили,

• виявляє наполегливість, працелюбність,

• прагне успіху!»

 


15.12. Здоровя, безпека та добробут.

Тема: Раціональна організація навчання і відпочинку. Планування часу та самодисципліна.

 

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=hUYP-J_gfvc

 

Домашнє завдання: вивчить § 15 ст. 65 – 67.

Дайте письмову відповідь на запитання ---

Чим схожі поняття «розпорядок дня», «розклад уроків»?

 

 

12.12 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Успішне навчання. Типи сприйняття інформації. Способи ефективного навчання відповідно до основного типу сприйняття інформації.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=OBsK5pPMBkw

https://www.youtube.com/watch?v=qmkWNJoQPms

https://www.youtube.com/watch?v=KMr-Vg4E-II

 

Домашнє завдання: § 14 ст. 60 – 64.

Дайте письмову відповідь на запитання ---

https://docs.google.com/document/d/16fKftIbd-wZZle4nNnUFH5DqAJSB0kR16ypOpUDkc9o/edit?usp=sharing

 


05.12 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Алгоритм дії під час небезпечних ситуацій та стихійного лиха (підтоплення, грози, сильного вітру, пожежі).

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://youtu.be/dUWtiopLzS0

https://www.youtube.com/watch?v=K8bvsTnzO2g&t=3s

Презентація --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-stihijni-liha-pravila-povedinki-pid-cas-silnogo-vitru-grozi-ta-v-razi-potraplanna-u-zonu-pidtoplenna-451654.html

Домашнє завдання: вивчити § 13 ст. 55 – 56. Перегляньте відео за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1o_yLsS0DmPKmVyIw7HHuNgV3MR_QK72E/view?usp=sharing та письмово складіть алгоритм виживання у лісі.

 

08.12 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Узагальнення. Контрольна робота за розділом: «Виховуємо самостійність і відповідальність».

 

Письмово дайте відповідь на запитання в підручнику на ст.. 57 -59.


01.12. Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Безпека на кризі та на воді.

 

 

Перегляньте відео за посиланням ---

Безпека на льоду - YouTube,

Презентація на тему:"Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки.. Практична робота №28,29: «Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей», «Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях». " | Презентація. Основи здоров'я (vseosvita.ua)

 

 

Домашнє завдання:  опрацюйте матеріал в підручнику §13 ст. 53 – 55. Перегляньте відео   Обережно: тонкий лід! Як зробити зимові розваги безпечними - YouTube   та письмово складіть  перелік небезпек, на які люди наражаються на льоду.

 

 

 

28.11. Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Безпечна та відповідальна поведінка у природі (небезпечні гриби, рослини, тварини).

 

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=IR-8sS3U9mw

Презентація --- https://docs.google.com/presentation/d/1qHEKlYfqubQ3LFPxgTXEnXlD8FnQEtuv/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику §12 ст.49 – 52, письмово дайте відповідь на запитання № 5, 6 ст. 52.

 


17. 11. Здоровя, безпека і добробут 5 клас.

Тема:Піротехнічні засоби.

 

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=skU2lZ9_0bU

https://www.youtube.com/watch?v=AXtUOEcW9sE

 

 

Домашнє завдання: вивчити § 11 ст. 46 – 48.

 Переглянь відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1dpbalBOYrUt6BG4e4aD84hTWfm2UFf4U/view?usp=sharing та дай письмові відповіді на запитання.

• Чи можна вважати петарди іграшками?

• Чому вони належать до вибухонебезпечних предметів?

 

 

 

14. 11. Здоровя, безпека і добробут 5 клас.

Тема: Екскурсії. Рух групи. Вуличний травматизм.

 

Перегляньте відео за посиланням ---

(1)   Як пересуватися с групою під час пішої екскурсії? - YouTube

(2)   (1) Як вберегтися у натовпі - YouTube

 

Домашнє завдання: вивчити § 11 ст. 45 – 46.

Дайте письмову відповідь на запитання № 6 ст. 48.

 

07.11 ЗБтаД 5 клас.

Тема: Небезпечні місця.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=gX40LgpkLtY

Опрацюйте презентацію ---   https://svitppt.com.ua/osnovi-bezpeki-zhittediyalnosti-obzh/bezpechni-miscya-dlya-igor-i-rozvag.html

 

Домашнє завдання: вивчити § 10 ст. 41 – 42.

Дайте письмову відповідь:

Вибери місця, де можна гратися у піжмурки. Обґрунтуй.

• між будинками

• на будмайданчиках

• на стадіоні

• біля трансформаторної будки

• біля гаражів

• на ігровому майданчику

Чого ти і твої друзі не робитимете задля власної безпеки? Доповни перелік.

• стрибати по гаражах

• ходити на сміттєзвалище

• відпочивати у парку

• гратися біля відкритих каналізаційних люків

• займатися на вуличних тренажерах

 

 

10.11 ЗБтаД 5 клас.

Тема: Безпечні й небезпечні незнайомці.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=ps67DbvjRcw

https://naurok.com.ua/prezentaciya-de-chatue-nebezpeka-237851.html

 

Домашнє завдання: вивчити § 10 ст. 43.

Дайте письмову відповідь:

Переглянь відео за QR-кодом https://drive.google.com/file/d/1lm49UhGDGcOpZqcFx6ffQLAyZZtmp9dh/view?usp=share_link та дайте письмову відповідь на запитання:

Чи можна цю місцевість назвати парком?

• Чи хотіли б гуляти у такому парку зі своїми друзями?

• Що можуть змінити п’ятикласниці та п’ятикласники у такому «парку»?


31.10. ЗБтаД 5 клас.

Тема: Стосунки дівчаток і хлопчиків. Булінг та ризики для здоровя.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE

https://www.youtube.com/watch?v=0DLc_jAZ2hA

https://www.youtube.com/watch?v=r5PCQGG0Mt0

 

Домашнє завдання: вивчити § 9 ст. 38 – 40.

Письмово відповісти на запитання № 8 ст. 40.

 

 

 

03.11. ЗБтаД 5 клас.

Тема: Безпека на дворі.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=Dh_8PNxAjuo&t=13s

 

Домашнє завдання: вивчити § 10 ст. 41.

Письмово відповісти на запитання : Чи може краса скляного мосту бути загрозливою і чому? Чому заборонено купатися у фонтанах?


27.10. ЗБтаД 5 клас.

Тема: Дружба.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=07BBgKp4FEA

https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc

https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE

 

Вивчити § 9. Письмово в зошиті відповісти на запитання №1 ст. 37.

 

 

24.10. ЗБтаД 5 клас.

Тема: Вербальне та невербальне спілкування.

 

Перегляньте презентацію за посиланням --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-verbalna-ta-neverbalna-komunikacia-383154.html

 

Вивчити § 8 ст. 33 – 36.

Письмово відповісти на запитання № 6 в підручнику ст.. 36.


20.10. Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

Контрольна робота з теми «Здоровя», «Соціальне здоровя».

Письмово в зошиті відповісти на запитання.

 

Правильним може бути тільки один варіант відповіді

1. Вкажіть, що в житті ви цінуєте найбільше:

А   друзів;

Б   книги;

 В   добробут;

 Г   здоров’я;

Ґ    гроші

2. Вкажіть, який чинник впливає на здоров’я найбільше:

 А    екологія;

Б    спадковість;

В    здоровий спосіб життя;

Г    медичне обслуговування.

 3.  Вкажіть, чи можна назвати здоровою людину, яка займається спортом, правильно харчується, але не допомагає батькам, людям похилого віку:

А    так;

Б    ні

4. Вкажіть складові здоров’я:

А    духовна і фізична;

 Б    фізична, психічна і духовна;

В    фізична, психічна, духовна і соціальна.

5. Вкажіть, у котрому рядку є зайве поняття:

 А    забруднення річок, напад, шахрайство, хуліганство;

Б    ураган, буря, град, землетрус, повінь.

6. Вкажіть визначення, яке найбільш повно розкриває поняття «безпека»:

А    це такий стан довкілля, коли не існує загрози життю і здоров’ю людини;

 Б    це такий стан довкілля, коли не існує загрози життю, здоров’ю,    добробуту людини та навколишньому світу.

 

7.  Вербальне спілкування, це спілкування:

           А    за допомогою слів і речень;

           Б    за допомогою міміки;

           В    за допомогою знаків;

           Г    за допомогою погляду.

8. Ознаки упевненої поведінки:

          А    боязкий погляд;

          Б     упевнений в собі;

          В     відкритий погляд;

          Г     різкі жести.

9.  Ознаки агресивної  поведінки:

          А     жалісний погляд;

          Б      стиснуті кулаки;

          В      насуплені брови;

          Г      вільна хода.  

10. Вкажіть правильні твердження. (В цьому питані декілька правильних відповідей)

         А     Ніхто не може примусити мене робити те, що шкодить моєму здоров’ю.

         Б      Спілкування не впливає на здоров’я, навчання та поведінку.

         В      Слід поважати усіх членів родини, їхні звички, роботу, прагнення й бажання.

 

 

 

17.10 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Соціальне здоровя. Вплив спілкування на здоров’я, безпеку і добробут.

 

Перегляньте презентацію за посиланням --- https://docs.google.com/presentation/d/1cP1Xd0pIcNu1tGzk8Vz6ZciL7BAGDLqY/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання: опрацюйте § 7 ст. 29 – 32. Письмово в зошиті виконати завдання №6 у підручнику ст.. 32.


03.10. ЗБтаД 5кл.

 

Тема: Особистість і спілкування.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1xklf7YLvZmrNXHtFivkdNEIZ5TD41EkZ/view?usp=sharing

Перегляньте презентацію --- https://docs.google.com/presentation/d/1v-WLA-FYwRZmTConHlQOoG46mcF_5vHh/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання : опрацюйте § 6 ст.25 -26, письмово відповісти на запитання №3 підручник ст. 26.

 

 

06.10. ЗБтаД 5кл.

 

Тема: Особистість у групі. Роль у шкільному колективі.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU

 

Перегляньте відео ---https://drive.google.com/file/d/1d48_zTBNgroWqVcXecWgJz6uQR3lewnc/view?usp=sharing , поміркуйте: що відчула перша мураха, коли впав листочок ? Як повелася друга мураха ? Чому допомогла усій групі виконувати завдання ?

 

Домашнє завдання : вивчити § 6 ст.26 - 28, письмово відповісти на запитання №9 підручник ст. 28.

 


29.09. Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

 

Тема: Я пасажир/пасажирка. Можливі небезпеки для пасажира громадського транспорту. ДТП.

 

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=wKcWDFCtAqc

https://www.youtube.com/watch?v=Z97acBsJwlg

 

Домашнє завдання: Опрацювайте § 5 ст. 23 -24. Письмово в зошиті відповісти на запитання № 8 в підручнику на ст..24.


26.09. Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.

 

Тема: Я пасажир/пасажирка. Види транспорту.

 

Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=OI2u-rPShj4

Пограйте в гру --- https://www.youtube.com/watch?v=Ec6bsGXES-8

 

Домашнє завдання: Опрацюйте § 5 ст. 21 -23 (до наступного абзацу). Письмово в зошиті відповісти на запитання №2 в підручнику на ст.21.

 


22.09 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Самостійне перебування на пішохідному переході, на дорозі. Багатосмугова дорога.

 

Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=a7JdRKtl4Ew

https://www.youtube.com/watch?v=Yp0_YiTgMjg

https://www.youtube.com/watch?v=H4IM_2CvAZQ

 

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст..18-20.

Дайте письмову відповідь на запитання:

Які елементи одягу допомагають убезпечитись на дорозі?

19.09 Здоровя, безпека та добробут 5 клас.

Тема: Безпечна поведінка на дорогах.

Що потрібно знати і робити, виходячи на вулицю.

 

Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=yntFPdh5zt8

https://www.youtube.com/watch?v=jxygdzRCvsg

 

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 17.

Перегляньте відео --- https://drive.google.com/file/d/1XDKUyGzwrra15gr2Imz3_MqGCE6GxnVC/view?usp=sharing

 Поміркуйте і дайте письмову відповідь на запитання: хто головний на велосипедній доріжці — пішохід чи велосипедист?

 

 

 



15. 09. Здоров’я, безпека та добробут 5 кл.

Тема: Безпека особи. Заповіді безпечної життєдіяльності.

 

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=oUmTZBN3AYs

 

Домашнє завдання:  опрацюйте § 3 ст. 14 — 16. Дайте письмову відповідь на запитання 8 ст. 16 (підручник).


12.09. Здоров’я, безпека та добробут 5 кл.

Тема: Соціальні,природні, техногенні та побутові небезпеки.

 

Перегляньте відео за посиланням ---  https://www.youtube.com/watch?v=htc9Rl3ewEc

Перегляньте презентацію за посиланням --- https://naurok.com.ua/prirodni-tehnogenni-ta-socialni-nebezpeki-249261.html

 

Домашнє завдання: опрацюйте § 3 ст.13 — 14.

 

Перегляньте відео за QRкодом та встановіть вид небезпеки, запишіть в зошиті---  https://drive.google.com/file/d/1o4npkYsFMg4Sr99uB0yNFmJSv6UA9WlT/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1aabvlpy7MVOeYJ6_EEpET2uqNi8yfFBn/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1aabvlpy7MVOeYJ6_EEpET2uqNi8yfFBn/view?usp=sharing


09.09.  Здоров’я, безпека та добробут.

 

Тема: Складники здоров’я.

 

Що таке здоров’я та яке воно буває.

Від чого залежить наше здоров’я.

Перегляньте відео за посилання --- https://www.youtube.com/watch?v=JJBiqA5VQaU

https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4

https://www.youtube.com/watch?v=NL0uEx6pD98

 

Домашнє завдання:  Опрацювати § 2, ст. 9 -12.

Дати письмово відповідь на запитання № 3 ст. 12.

 


05.09.2022 р. Здоров’я, безпека та добробут.

 

Тема: Складники здоров’я.

 

Перегляньте презентацію ---

https://docs.google.com/presentation/d/1XmgFfCQP5wVD5g6JvuASOaC1q2tgN1b_/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання: Опрацюйте § 2, ст. 9 -12. В підручнику на ст.12, завдання 4 (Б) — відповісти письмово.


01.09

Тема: Світ великий, якщо маєш здоров’я.

 

Перегляньте відео за посиланням ---

https://www.youtube.com/watch?v=NL0uEx6pD98

 

Домашнє завдання: Опрацюйте § 1, ст. 5-8. У підручнику на ст.8, в робочому зошиті виконати письмово вправу №7 на ст..8.

Немає коментарів:

Дописати коментар