14.05 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Види активного відпочинку.
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=xhfn1nASUYg
https://www.youtube.com/watch?v=AAhVSSNbj4M
https://www.youtube.com/watch?v=FsqfvXdQd6A
https://www.youtube.com/watch?v=SnhNzPFcvoQ
Домашнє завдання: опрацюйте інформацію в підручнику на ст. 121. Напишіть письмово які
види відпочинку ви знаєте та який саме вам до вподоби.
10.05 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Підбір одягу за погодою.
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=F2hZCKav7-8
https://www.youtube.com/watch?v=IW_yhyJHhlc
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику
на ст.. 119-120. Дайте письмову відповідь на запитання:
-
Знайдіть в Інтернеті інформацію про Всесвітній день
здоров’я? Коли його було започатковано? Яка організація ініціювала його
святкування?
07.05 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Здорові харчування та сон.
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=nBPuuzyHMW4
https://www.youtube.com/watch?v=6F_7iBonchE
https://www.youtube.com/watch?v=4M3wQhU9J6Y
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику
на ст..118-119.
Дайте письмову відповідь на запитання:
-
Що є найкращим відпочинком для всього організму? Скільки
годин на добу мають спати учні й учениці 5 класу? О котрій годині слід
вкладатися спати?
10.05 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Підбір одягу за погодою.
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=F2hZCKav7-8
https://www.youtube.com/watch?v=IW_yhyJHhlc
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику
на ст.. 119-120. Дайте письмову відповідь на запитання:
-
Знайдіть в Інтернеті інформацію про Всесвітній день
здоров’я? Коли його було започатковано? Яка організація ініціювала його
святкування?
03.05 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Самооцінка власного фізичного розвитку.
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=v94JGKKdvkY&t=5s
https://www.youtube.com/watch?v=XNldGjxf7jc
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику
на ст.. 117-118.
Дайте письмову відповідь на запитання:
-
Що найбільше впливає на наше здоров’я? Що ми можемо
змінити, щоб його покращити?
30.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Контрольна робота за розділом «Емоції та етична поведінка».
Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1304248
Код доступу 1304248.
26.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Створення хмаринки
«Доброчинність».
За посиланням --- https://nus.org.ua/articles/prosto-pro-skladne-15-multfilmiv-pro-dobrochesnist-yaki-mozhna-pokazaty-dityam/ перегляньте мультики за доброчесність.
Домашнє
завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 116. Створіть хмаринку зі слів
«Доброчинність», гарно її оформіть, розфарбуйте.
На фото
чекаю!
На наступному уроці в нас контрольна робота, підготуйтесь.
23.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Доброчинність.
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=SVr77UO8DeE
https://www.youtube.com/watch?v=l3I6mmNTpOI
https://www.youtube.com/watch?v=yXEbKdpyaUk
Домашнє завдання: перегляньте обов’язково відео,
та напишіть які добрі вчинки ви зробили за канікули.
12.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Цінність турботи про інших.
Опрацюйте матеріал за посиланням --- https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/5790/
https://osvitanova.com.ua/posts/4352
Домашнє завдання: запишіть в зошит 15 моральних цінностей для дітей.
09.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Допомога тим, хто її потребує, у класі, родині.
Презентація --- https://naurok.com.ua/schedrist-dopomoga-tim-hto-potrebue-skromnist-u-dobrih-spravah-337489.html
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику
на ст.. 115.
Пригадайте, коли ви проявляли щедрість. Розкажіть
письмово свою історію.
05.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Толерантне ставлення до людей з інвалідністю.
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=BkYvM-S5GNQ
Домашнє завдання: опрацювавши матеріал в підручнику
на ст..114 § 26.
Перегляньте відео за посилання --- https://drive.google.com/file/d/1uqvw7fXktL0aNdovoT5PvmCxs6ehTHFF/view?usp=drivesdk та дайте відповіді на запитання:
-
Чи були добрими хлопці?
-
Хто з них насправді виявив співчуття?
02.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Інтелект – карта «Емоційний інтелект».
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=FlmppIMzIOs
Опрацюйте матеріал --- https://vseosvita.ua/library/intelekt-karta-skladovi-zdorova-dla-5-klasu-novoi-ukrainskoi-skoli-514864.html
Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zbd-scho-take-emociyniy-intelekt-302520.html
Домашнє завдання: опрацювавши матеріал та
переглянувши відео напишіть, чи є у вас 7 ознак емоційного інтелекту, які саме.
29.03 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Психічне та емоційне здоров’я.
Опрацюйте презентацію за посиланням --- https://docs.google.com/presentation/d/1iuWdQA-6SzvebfeUFMJR7DtC8gvPkbAx/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання: в презентації є QR - код з завданням, робіть фото та надсилайте.
26.03 Здоров’я,
безпека та добробут 5 клас.
Тема: Настрій, емоції та здоров’я.
Опрацюйте презентацію --- Презентація до уроку з основ
здоров`я для учнів 5 класу « Настрій і здоров`я» | Презентація. Основи здоров'я
(vseosvita.ua)
Перегляньте відео --- СВІТ ЕМОЦІЙ - YouTube
Чому емоції впливають на наше
здоров'я? - YouTube
Домашнє завдання: вивчіть § 25 ст. 110-113.
Перегляньте мультик 25-Руханка ХОМ'ЯЧКИ.mp4 - Google Диск письмово в зошиті напишіть чи змінився ваш настрій, та як ?
22.03 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Контрольна робота за розділом «Навчаємося
приймати рішення».
Письмово в зошиті дайте відповіді на запитання які в
підручнику ст. 108-109.
Фото виконаного завдання обов’язково надсилайте !
19.03 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Вторинне використання пакувальних
матеріалів у побуті.
Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-praktichne-vikoristannya-vtorinnih-resursiv-u-pobuti-165640.html
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=o7047nFLv2o
https://www.youtube.com/watch?v=OmoULWmUGuo
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 105-107.
Перегляньте відео
--- https://www.youtube.com/watch?v=SmqWJG_mtz0
виготовте годівничку з пластикової пляшки або будь який
вибір із використаного пакувального матеріалу. На фото чекаю !
15.03 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Сортування сміття.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=deL5gEZt35o
Домашнє завдання: працюйте матеріал в підручнику на ст.. 105 – 106.
Переглянь відео за QR-кодом - https://drive.google.com/file/d/15iQ9LcDnRtPbvTGqslr5zwCAtLtFmC_6/view?usp=sharing та складіть письмово в зошиті
список побутових відходів, які підлягають вторинній переробці.
12.03 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Вичерпність природніх ресурсів.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=CAstTkNvOyY
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст..105.
Дайте письмову відповідь на запитання:
-
Як заощаджувати воду, тепло та електроенергію?
08.03 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Заощадження води, тепла та електроенергії.
Опрацюйте презентацію за посиланням ---
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-zberezenna-tepla-i-elektroenergii-v-pobuti-101791.html
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=Hl6d73LcPVY
https://www.youtube.com/watch?v=kQ3BBD8gQyk
Домашнє завдання: опрацюйте § 24 ст. 104 – 105.
Дайте відповідь на запитання:
-
Для чого потрібно економити використання електроенергії ?
05.03 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Товари стихійної торгівлі.
Опрацюйте презентацію --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-kupivla-tovariv-v-magazini-na-rinku-vulicna-torgivla-491307.html
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст. 101 – 103.
Дайте письмову відповідь на запитання:
-
Як ти розумієш вислів «культура споживання»?
23.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Етикетки товарів і продуктів
харчування. Культура споживання.
Опрацюйте презентацію --- https://ppt-online.org/38253
Домашнє завдання: вивчити § 23 ст. 99 – 103.
Дайте письмову
відповідь на запитання:
• Переглянь відео
за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1yR4Vr2jDwWinYf2bjQKVMElvSJZkZU8g/view?usp=sharing
та поясни, на яку небезпеку наражаються
братики та сестрички, якщо їм дарувати неякісні іграшки.
20.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Доходи і витрати. Кишенькові гроші.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=_BspJlQS5SM
https://www.youtube.com/watch?v=_8ULkJQns4Q
https://www.youtube.com/watch?v=MkjyUqvHOTg&t=123s
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 96 – 98.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Як правильно
ставитись до своїх кишенькових грошей? Обери варіанти.
• поважати працю
батьків та ощадливо ставитися до зароблених ними
коштів
• купувати те, що
потрібне зараз
• зіставляти власні
бажання та фінансові можливості родини
• заощаджувати
• складати власний
фінансовий план.
16.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Бюджет сім’ї та шляхи його поповнення.
Презентація --- https://vsimpptx.com/lesson/23-osobistij-dobrobut-potrebi-bazhannya-interesi-ta-cili-pidlitka
Мультик --- https://www.youtube.com/watch?v=596fSVdG9xs
https://www.youtube.com/watch?v=6c4nQUJb-6g
Домашнє завдання: вивчити § 22 ст. 95 -96, запишіть «піраміду потреб людини».
13.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Запобігання викраденню особистої інформації.
Опрацюйте інформацію за посиланням --- https://support.microsoft.com/uk-ua/office/%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B8%D1%81%D1%82-%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%85-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B2-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82%D1%96-6019708f-e990-4894-9ca7-fdb53ee70830
Домашнє завдання: повторити § 21 ст. 91 – 94.
Дайте письмову відповідь на запитання:
-
Проаналізуй
ситуації, що сталися з твоїми однолітками. Спрогнозуй безпечний вихід із них.
Зазнач, яких небезпек вдасться уникнути.
а) Орест знайшов сайт
про оригамі. Він вирішив зареєструватися на ньому, щоб мати доступ до відео з
виготовлення чудернацьких виробів. Які пункти йому слід заповнити під час
реєстрації, а які краще проігнорувати? Чому?
• Логін
(ім’я)
• Прізвище,
ім’я, по батькові
• Домашня
адреса
• Вік
• Стать
• Назва навчального закладу
• Місце
роботи мами
• Мобільний телефон батька
• Улюблене сімейне місце відпочинку у вихідні
• Своє фото
• Фото своїх виробів
б) Уяви, що на електронну скриньку твого старшого родича чи
друга надійшов лист із темою «Терміново! Важливо! Провайдер» з вимогою вказати
номер картки, з якої сплачено послуги підключення до інтернету. Як вчинити в
такій ситуації?
09.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Контрольна робота з теми «Безпека в дома»,
«Інформаційна безпека».
Виконайте тести --- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5674538
Код доступу 5674538.
06.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Факти (чесність) і фейки. Уникнення телефонного
шахрайства.
https://www.youtube.com/watch?v=3uyekgEhbno
https://www.youtube.com/watch?v=UjowsDi1De4
https://www.youtube.com/watch?v=gn7ts37TUTU
Домашнє завдання: вивчіть § 21 ст. 91 – 94.
Перегляньте відео --- https://drive.google.com/file/d/1GMvEtiv18QL43ZMOMeVkVXrvopLt1VOB/view?usp=sharing та письмово в зошиті складіть
алгоритм розпізнавання фейкових новин.
02.02 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Інформаційна безпека. Безпечна комунікація у віртуальному
середовищі.
Перегляньте відео за посиланням ---
https://drive.google.com/file/d/1uxq85QQbqpkmxKU5r6UofyRCYYIc0nm2/view?usp=sharing
https://www.youtube.com/watch?v=o-h33d-0mCE
https://www.youtube.com/watch?v=jJx3DreeP1A
https://www.youtube.com/watch?v=NOKZHMiJJ98
Домашнє завдання: вивчити § 20 ст. 87 – 90.
Переглянь мультфільм за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1R1gLkAIs4TRu0-0O6m51alNfcld2mul4/view?usp=sharing та письмово в зошиті складіть
правило «5 НЕ».
30.01 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Поведінка з домашніми, бездомними, дикими
тваринами.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=wrG-uHGrIcU
https://www.youtube.com/watch?v=r_V0mdbIKb8
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику ст..
85 – 86.
Дайте письмову відповідь на запитання:
-
Що потрібно робити якщо вкусила собака?
26.01 Здоров’я, безпека та добробут.
Тема: Висотні будівлі. Селфі. Побутовий травматизм.
Опрацюйте додатковий матеріал --- https://docs.google.com/document/d/1WwXjfsaggWR7jrTa6Q4BCuxKFwqgFuCg/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання: вивчити § 19 ст.. 83 – 85.
Запишіть письмово в зошит місця підвищеної небезпеки
23.01 Здоров’я, безпека та добробут.
Тема: Легкозаймисті речовини вдома. Пожежна безпека.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=RnqSDuBqboY
https://www.youtube.com/watch?v=jJKHnMdqsEk
https://www.youtube.com/watch?v=A4-dJbXnzPw
Домашнє завдання: повторити § 18.
Запишіть письмово в зошит які є легкозаймисті речовини вдома.
19.01 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Безпека на кухні, домашня аптечка та побутова
хімія.
Перегляньте відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1d-fEdnXcSEm6i2Ee9jMDdMydWa-m4bBV/view?usp=sharing
https://www.youtube.com/watch?v=_mqVS__JV-I
Домашнє завдання: вивчіть § 18 ст. 80 – 82.
Дайте письмову відповідь на запитання:
-
Де зберігається домашня
аптечка? Для чого її треба мати вдома? Чому її тримають у недоступному для
дітей місці?
16.01 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Безпека вдома.
Перегляньте
відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=2jsPPSCLc7U
Домашнє завдання: вивчіть § 18 ст. 79 – 80.
Дайте
письмову відповідь на запитання:
-
Як слід вчинити, якщо ти один
чи одна вдома, коли в дверях
повертається ключ, а ти точно знаєш, що це не батьки?
29.12 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Інструктаж
техніки безпеки «Зимові канікули»
Перегляньте відео
за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=6D3Bfq0O0m8
https://www.youtube.com/watch?v=i4XqQwFSkn8
https://www.youtube.com/watch?v=-CvZOpoEv0w
https://www.youtube.com/watch?v=40eR3rtVXKo
26.12 Здоров’я, безпека та
добробут 5 клас.
Діагностична робота за розділом: «Освіта – ключ до успіху».
1. Обери тип сприйняття інформації, що переважає в того,
хто
запам’ятовує матеріал слухаючи та переказуючи:
1) візуали
2) аудіали
3) кін естети
2. Установи відповідність рис характеру:
А. Допомагають навчатись
В.
Заважають навчатись |
1. безстрашність 2. нетовариськість 3. бешкетництво 4. ввічливість 5. життєрадісність 6. благородство 7. задоволеність 8. байдужість 9. безвідповідальність 10. нерішучість 11. скупість 12. захопленість 13. пунктуальність 14. працьовитість |
3. Обери варіанти активного слухання
1) Для кращого запам’ятовування дослівно
повторювати правило тощо
2) Розмовляти з сусідом/сусідкою по парті під
час пояснення
3) Ставити запитання вчителю під час пояснення
нового матеріалу
4) Коли ти сам / сама можеш завершити думку,
знайти рішення чи зробити відкриття
5) Грати в ігри на смартфоні
4. Обери ознаки перевтоми:
1) головний біль
2) розпливаються
букви
3) веселий настрій
4) біль у животі
5) запаморочення
6) часті застуди
7) порушення сну
8) хороший апетит
9) неуважність
5. Обери кількість годин сну в твоєму віці для збереження
здоров’я:
6–7 годин
8–9 годин
9–10 годи
6. Обери частину тижня, що більш продуктивна для
навчання:
1) початок
2) середина
3) кінець
7. Обери складові успіху в навчанні:
1) бажання
2) погані звички
3) наполегливість
4) готовність діяти
5) безпорадність
6) упевненість у собі
8. Обери зі списку, які здібності має «Мислитель»:
1) математичні
2) конструктивно-технічні
3) музичні
4) літературні
5) спортивні
6) мистецькі
22.12 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Виявлення особистих нахилів,
здібностей та обдарувань. Планування їх розвитку на близьку й далеку
перспективу.
Презентація --- https://svitppt.com.ua/psihologiya/tvorchi-zdibnosti-yak-umova-samovirazhennya-osobistosti.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-nepovtornist-kozhno-lyudini-18520.html
Домашнє завдання: вивчити § 17 ст. 72 – 76. Дослідіть
інформацію за посиланням --- https://docs.google.com/document/d/1xNEuaBqlEYxlhNACH0Z-e1AfIZsdkOACyAtDm3aOEew/edit?usp=share_link про видатних громадян,
вихідців з України, етнічних українців. Поміркуйте,
завдяки яким
рисам характеру та здібностям вони досягли успіху та
стали
відомими. Запишіть в зошиті імена видатних громадян про
яких ви прочитали.
19.12 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Оцінювання навчальних досягнень,
навчальний прогрес; причини успіхів та невдач. Розвиток уваги та пам’яті.
Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-rozvitok-uvagi-pamyati-spriynyattya-36385.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-kriteri-ocinyuvannya-281921.html
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=UtIcUOeTT7g
Домашнє завдання: вивчити § 16 ст. 68 – 71.
Прочитай текст. Пригадай схему «Сходинки до успіху» та
перетвори основні тези на запитання. Пов’яжи їх із подіями, описаними в цій
історії.
Наш 5 клас минулого тижня був на екскурсії в Музеї води.
Там гід запропонував відчинити «чарівні» двері з трьома засувами та двома
великим замками. Усі дивилися і не наважувалися підійти. Тільки Орест підійшов,
уважно оглянув, торкнувся по черзі усіх замків та різко штовхнув — двері легко
відчинились, бо були просто прикриті, а всі ті «заморочки» були лише для
годиться. Гід привітав Ореста і сказав усім: «Успіх у навчанні та житті прийде
до того, хто:
• досліджує те, що нас оточує,
• не робить поспішних висновків, що можуть бути
неправильними,
• має сміливість прийняти рішення,
• діє впевнено з вірою у власні сили,
• виявляє наполегливість, працелюбність,
• прагне успіху!»
15.12. Здоров’я, безпека та добробут.
Тема: Раціональна організація навчання і відпочинку.
Планування часу та самодисципліна.
Перегляньте відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=hUYP-J_gfvc
Домашнє завдання: вивчить § 15 ст. 65 – 67.
Дайте письмову відповідь на запитання ---
Чим схожі
поняття «розпорядок дня», «розклад уроків»?
12.12 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Успішне навчання. Типи сприйняття інформації.
Способи ефективного навчання відповідно до основного типу сприйняття
інформації.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=OBsK5pPMBkw
https://www.youtube.com/watch?v=qmkWNJoQPms
https://www.youtube.com/watch?v=KMr-Vg4E-II
Домашнє завдання: § 14 ст. 60 – 64.
Дайте письмову відповідь на запитання ---
https://docs.google.com/document/d/16fKftIbd-wZZle4nNnUFH5DqAJSB0kR16ypOpUDkc9o/edit?usp=sharing
05.12 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Алгоритм дії під час небезпечних ситуацій та
стихійного лиха (підтоплення, грози, сильного вітру, пожежі).
Перегляньте відео за посиланням --- https://youtu.be/dUWtiopLzS0
https://www.youtube.com/watch?v=K8bvsTnzO2g&t=3s
Домашнє завдання: вивчити § 13 ст. 55 – 56. Перегляньте відео за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1o_yLsS0DmPKmVyIw7HHuNgV3MR_QK72E/view?usp=sharing та письмово складіть алгоритм виживання у лісі.
08.12 Здоров’я, безпека та добробут 5
клас.
Узагальнення. Контрольна робота за розділом: «Виховуємо самостійність і
відповідальність».
Письмово дайте
відповідь на запитання в підручнику на ст.. 57 -59.
01.12. Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Безпека на кризі та на воді.
Перегляньте відео за посиланням ---
Презентація на тему:"Безпека
надворі. Місця підвищеної небезпеки.. Практична робота №28,29: «Відпрацювання
алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей»,
«Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях». " |
Презентація. Основи здоров'я (vseosvita.ua)
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику §13
ст. 53 – 55. Перегляньте відео
Обережно:
тонкий лід! Як зробити зимові розваги безпечними - YouTube та письмово складіть перелік небезпек, на які люди наражаються на
льоду.
28.11. Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Безпечна та відповідальна поведінка у природі
(небезпечні гриби, рослини, тварини).
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=IR-8sS3U9mw
Презентація --- https://docs.google.com/presentation/d/1qHEKlYfqubQ3LFPxgTXEnXlD8FnQEtuv/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику §12 ст.49 – 52, письмово дайте відповідь на
запитання № 5, 6 ст. 52.
17. 11. Здоров’я, безпека і добробут 5 клас.
Тема:Піротехнічні засоби.
Перегляньте відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=skU2lZ9_0bU
https://www.youtube.com/watch?v=AXtUOEcW9sE
Домашнє завдання: вивчити § 11 ст. 46 – 48.
Переглянь відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1dpbalBOYrUt6BG4e4aD84hTWfm2UFf4U/view?usp=sharing та дай письмові відповіді на запитання.
• Чи можна
вважати петарди іграшками?
• Чому вони
належать до вибухонебезпечних предметів?
14. 11. Здоров’я, безпека і добробут 5 клас.
Тема: Екскурсії. Рух групи. Вуличний травматизм.
Перегляньте відео за посиланням ---
(1) Як пересуватися с групою під
час пішої екскурсії? - YouTube
(2) (1) Як вберегтися
у натовпі - YouTube
Домашнє завдання: вивчити § 11 ст. 45 – 46.
Дайте письмову
відповідь на запитання № 6 ст. 48.
07.11 ЗБтаД 5 клас.
Тема: Небезпечні місця.
Перегляньте відео за
посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=gX40LgpkLtY
Опрацюйте презентацію --- https://svitppt.com.ua/osnovi-bezpeki-zhittediyalnosti-obzh/bezpechni-miscya-dlya-igor-i-rozvag.html
Домашнє завдання: вивчити § 10 ст. 41 – 42.
Дайте письмову відповідь:
Вибери місця, де можна гратися у піжмурки. Обґрунтуй.
• між будинками
• на будмайданчиках
• на стадіоні
• біля трансформаторної будки
• біля гаражів
• на ігровому майданчику
Чого ти і твої друзі не робитимете задля власної безпеки? Доповни перелік.
• стрибати по гаражах
• ходити на сміттєзвалище
• відпочивати у парку
• гратися біля відкритих каналізаційних люків
• займатися на вуличних тренажерах
10.11 ЗБтаД 5 клас.
Тема: Безпечні й небезпечні незнайомці.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=ps67DbvjRcw
https://naurok.com.ua/prezentaciya-de-chatue-nebezpeka-237851.html
Домашнє завдання: вивчити § 10 ст. 43.
Дайте письмову відповідь:
Переглянь відео за QR-кодом https://drive.google.com/file/d/1lm49UhGDGcOpZqcFx6ffQLAyZZtmp9dh/view?usp=share_link та дайте письмову відповідь на запитання:
• Чи можна цю
місцевість назвати парком?
• Чи хотіли
б гуляти у такому парку зі своїми друзями?
• Що можуть
змінити п’ятикласниці та п’ятикласники у такому «парку»?
31.10. ЗБтаД 5 клас.
Тема: Стосунки дівчаток і хлопчиків. Булінг та ризики для
здоров’я.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE
https://www.youtube.com/watch?v=0DLc_jAZ2hA
https://www.youtube.com/watch?v=r5PCQGG0Mt0
Домашнє завдання: вивчити § 9 ст. 38 – 40.
Письмово відповісти на запитання № 8 ст. 40.
03.11. ЗБтаД 5 клас.
Тема: Безпека на дворі.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=Dh_8PNxAjuo&t=13s
Домашнє завдання: вивчити § 10 ст. 41.
Письмово відповісти на запитання : Чи може краса скляного мосту бути загрозливою і чому?
Чому заборонено купатися у фонтанах?
27.10. ЗБтаД 5 клас.
Тема: Дружба.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=07BBgKp4FEA
https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc
https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE
Вивчити § 9. Письмово в зошиті відповісти на запитання №1
ст. 37.
24.10. ЗБтаД 5 клас.
Тема: Вербальне та невербальне спілкування.
Перегляньте презентацію за посиланням --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-verbalna-ta-neverbalna-komunikacia-383154.html
Вивчити § 8 ст. 33 – 36.
Письмово відповісти на запитання № 6 в підручнику ст..
36.
20.10. Здоров’я, безпека та добробут 5
клас.
Контрольна робота з теми «Здоров’я», «Соціальне здоров’я».
Письмово в зошиті відповісти на запитання.
Правильним може
бути тільки один варіант відповіді
1. Вкажіть, що в житті ви цінуєте найбільше:
А друзів;
Б книги;
В добробут;
Г здоров’я;
Ґ гроші
2. Вкажіть, який чинник впливає на здоров’я
найбільше:
А екологія;
Б спадковість;
В здоровий спосіб життя;
Г медичне обслуговування.
3.
Вкажіть, чи можна назвати здоровою людину, яка займається спортом,
правильно харчується, але не допомагає батькам, людям похилого віку:
А так;
Б ні
4.
Вкажіть складові здоров’я:
А духовна і фізична;
Б фізична, психічна і духовна;
В фізична, психічна, духовна і соціальна.
5.
Вкажіть, у котрому рядку є зайве поняття:
А забруднення
річок, напад, шахрайство, хуліганство;
Б
ураган, буря, град, землетрус, повінь.
6.
Вкажіть визначення, яке найбільш повно розкриває поняття «безпека»:
А це
такий стан довкілля, коли не існує загрози життю і здоров’ю людини;
Б це такий стан довкілля, коли не існує
загрози життю, здоров’ю, добробуту
людини та навколишньому світу.
7. Вербальне спілкування, це спілкування:
А за допомогою слів і речень;
Б за допомогою міміки;
В за допомогою
знаків;
Г за допомогою погляду.
8. Ознаки
упевненої поведінки:
А боязкий
погляд;
Б упевнений в
собі;
В відкритий
погляд;
Г різкі жести.
9. Ознаки агресивної поведінки:
А жалісний
погляд;
Б стиснуті
кулаки;
В насуплені
брови;
Г
вільна хода.
10. Вкажіть
правильні твердження. (В цьому питані декілька правильних відповідей)
А Ніхто не
може примусити мене робити те, що шкодить моєму здоров’ю.
Б Спілкування
не впливає на здоров’я, навчання та поведінку.
В Слід
поважати усіх членів родини, їхні звички, роботу, прагнення й бажання.
17.10 Здоров’я, безпека та
добробут 5 клас.
Тема: Соціальне здоров’я. Вплив спілкування на здоров’я, безпеку і добробут.
Перегляньте презентацію за посиланням --- https://docs.google.com/presentation/d/1cP1Xd0pIcNu1tGzk8Vz6ZciL7BAGDLqY/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання: опрацюйте § 7 ст. 29 – 32. Письмово в зошиті виконати завдання №6 у
підручнику ст.. 32.
03.10. ЗБтаД 5кл.
Тема: Особистість і спілкування.
Перегляньте відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1xklf7YLvZmrNXHtFivkdNEIZ5TD41EkZ/view?usp=sharing
Перегляньте презентацію --- https://docs.google.com/presentation/d/1v-WLA-FYwRZmTConHlQOoG46mcF_5vHh/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання : опрацюйте § 6 ст.25 -26, письмово відповісти на запитання №3 підручник ст.
26.
06.10. ЗБтаД 5кл.
Тема: Особистість у групі. Роль у шкільному колективі.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU
Перегляньте відео ---https://drive.google.com/file/d/1d48_zTBNgroWqVcXecWgJz6uQR3lewnc/view?usp=sharing , поміркуйте: що відчула перша мураха, коли впав листочок ? Як повелася
друга мураха ? Чому допомогла усій групі виконувати завдання ?
Домашнє завдання : вивчити § 6 ст.26 - 28, письмово відповісти на запитання №9 підручник ст.
28.
29.09. Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Я пасажир/пасажирка. Можливі небезпеки для пасажира громадського транспорту. ДТП.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=wKcWDFCtAqc
https://www.youtube.com/watch?v=Z97acBsJwlg
Домашнє завдання: Опрацювайте § 5 ст. 23 -24. Письмово в зошиті відповісти на запитання № 8 в підручнику на ст..24.
26.09. Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Я пасажир/пасажирка.
Види транспорту.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=OI2u-rPShj4
Пограйте в гру --- https://www.youtube.com/watch?v=Ec6bsGXES-8
Домашнє завдання: Опрацюйте § 5 ст. 21 -23 (до наступного абзацу). Письмово в зошиті
відповісти на запитання №2 в підручнику на ст.21.
22.09 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Самостійне перебування на пішохідному переході, на дорозі. Багатосмугова дорога.
Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=a7JdRKtl4Ew
https://www.youtube.com/watch?v=Yp0_YiTgMjg
https://www.youtube.com/watch?v=H4IM_2CvAZQ
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст..18-20.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Які елементи одягу допомагають убезпечитись на дорозі?
19.09 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Безпечна поведінка на дорогах.
Що потрібно знати і робити, виходячи на вулицю.
Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=yntFPdh5zt8
https://www.youtube.com/watch?v=jxygdzRCvsg
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику
на ст.. 17.
Перегляньте відео --- https://drive.google.com/file/d/1XDKUyGzwrra15gr2Imz3_MqGCE6GxnVC/view?usp=sharing
Поміркуйте і дайте
письмову відповідь на запитання: хто головний на велосипедній доріжці — пішохід
чи велосипедист?
15. 09. Здоров’я, безпека та добробут 5 кл.
Тема:
Безпека особи. Заповіді безпечної життєдіяльності.
Перегляньте відео за
посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=oUmTZBN3AYs
Домашнє завдання: опрацюйте § 3 ст. 14 — 16. Дайте
письмову відповідь на запитання 8 ст. 16 (підручник).
12.09. Здоров’я, безпека та добробут 5 кл.
Тема:
Соціальні,природні, техногенні та побутові небезпеки.
Перегляньте відео за посиланням
--- https://www.youtube.com/watch?v=htc9Rl3ewEc
Перегляньте презентацію за посиланням
--- https://naurok.com.ua/prirodni-tehnogenni-ta-socialni-nebezpeki-249261.html
Домашнє завдання: опрацюйте § 3 ст.13 — 14.
Перегляньте відео за QR– кодом та встановіть вид
небезпеки, запишіть в зошиті--- https://drive.google.com/file/d/1o4npkYsFMg4Sr99uB0yNFmJSv6UA9WlT/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1aabvlpy7MVOeYJ6_EEpET2uqNi8yfFBn/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1aabvlpy7MVOeYJ6_EEpET2uqNi8yfFBn/view?usp=sharing
09.09. Здоров’я, безпека та добробут.
Тема: Складники здоров’я.
Що таке здоров’я та яке воно буває.
Від чого залежить наше здоров’я.
Перегляньте відео за посилання --- https://www.youtube.com/watch?v=JJBiqA5VQaU
https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4
https://www.youtube.com/watch?v=NL0uEx6pD98
Домашнє завдання: Опрацювати § 2, ст. 9 -12.
Дати письмово відповідь на запитання № 3 ст. 12.
05.09.2022 р. Здоров’я, безпека та добробут.
Тема: Складники здоров’я.
Перегляньте презентацію ---
Домашнє завдання: Опрацюйте § 2, ст. 9 -12. В підручнику на ст.12, завдання 4 (Б) —
відповісти письмово.
01.09
Тема: Світ великий, якщо маєш
здоров’я.
Перегляньте відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=NL0uEx6pD98
Домашнє завдання: Опрацюйте § 1, ст. 5-8. У підручнику на ст.8, в робочому
зошиті виконати письмово вправу №7 на ст..8.
Немає коментарів:
Дописати коментар