09.05
Тема: Самооцінка власного фізичного розвитку.
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=v94JGKKdvkY&t=5s
https://www.youtube.com/watch?v=XNldGjxf7jc
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 117-118.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Що найбільше впливає на наше здоров’я? Що ми можемо змінити, щоб його
06.05
Діагностична робота за розділом «Емоції та етична поведінка».
Виконайте тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9038868
Код доступу 9038868.
25.04
Тема: Створення хмаринки «Доброчинність».
За посиланням --- https://nus.org.ua/articles/prosto-pro-skladne-15-multfilmiv-pro-dobrochesnist-yaki-mozhna-pokazaty-dityam/ перегляньте мультики за доброчесність.
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 116.
Створіть хмаринку зі слів «Доброчинність», гарно її оформіть, розфарбуйте.
На фото чекаю!
На наступному уроці в нас діагностична робота, підготуйтесь!
22.04
Тема: Доброчинність.
Відео ---
https://www.youtube.com/watch?v=yXEbKdpyaUk
Домашнє завдання: перегляньте обов’язково відео, та напишіть які добрі вчинки ви зробили за вихідні.
18.04
Тема: Цінність турботи про інших.
Опрацюйте матеріал за посиланням ---
https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/5790/
https://osvitanova.com.ua/posts/4352
Домашнє завдання: запишіть в зошит 15 моральних цінностей для дітей.
15.04
Тема: Допомога тим, хто її потребує, у класі, родині.
Презентація --- https://naurok.com.ua/schedrist-dopomoga-tim-hto-potrebue-skromnist-u-dobrih-spravah-337489.html
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 115.
Пригадайте, коли ви проявляли щедрість. Розкажіть письмово свою історію.
11.04
Тема: Толерантне ставлення до людей з інвалідністю.
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=BkYvM-S5GNQ
https://www.youtube.com/watch?v=AfKU69r55lI
Домашнє завдання: опрацювавши матеріал в підручнику на ст..114 § 26.
Перегляньте відео за посилання --- https://drive.google.com/file/d/1uqvw7fXktL0aNdovoT5PvmCxs6ehTHFF/view?usp=drivesdk та дайте відповіді на запитання:
Чи були добрими хлопці?
Хто з них насправді виявив співчуття?
08.04 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Інтелект – карта «Емоційний інтелект».
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=FlmppIMzIOs
Опрацюйте матеріал --- https://vseosvita.ua/library/intelekt-karta-skladovi-zdorova-dla-5-klasu-novoi-ukrainskoi-skoli-514864.html
Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zbd-scho-take-emociyniy-intelekt-302520.html
Домашнє завдання: опрацювавши матеріал та переглянувши відео напишіть, чи є у вас 7 ознак емоційного інтелекту, та які саме.
04.04
Тема: Психічне та емоційне здоров’я.
Опрацюйте презентацію за посиланням --- https://docs.google.com/presentation/d/1iuWdQA-6SzvebfeUFMJR7DtC8gvPkbAx/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання: в презентації є Q - ар код з завданням, виконайте його, робіть фото та надсилайте.
01.04
Тема: Настрій, емоції та здоров’я.
Опрацюйте презентацію --- Презентація до уроку з основ здоров`я для учнів 5 класу « Настрій і здоров`я» | Презентація. Основи здоров'я (vseosvita.ua)
Перегляньте відео --- СВІТ ЕМОЦІЙ - YouTube
Чому емоції впливають на наше здоров'я? - YouTube
Домашнє завдання: вивчіть § 25 ст. 109-112.
Перегляньте мультик 25-Руханка ХОМ'ЯЧКИ.mp4 - Google Диск письмово в зошиті напишіть чи змінився ваш настрій, та як ?
28.03
Контрольна робота за розділом «Навчаємося приймати рішення».
Письмово в зошиті дайте відповіді на запитання які в підручнику ст. 107-108.
Фото виконаного завдання обов’язково надсилайте !
25.03
Тема: Вторинне використання пакувальних матеріалів у побуті.
Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-praktichne-vikoristannya-vtorinnih-resursiv-u-pobuti-165640.html
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=o7047nFLv2o
https://www.youtube.com/watch?v=OmoULWmUGuo
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст.. 104-106.
Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=SmqWJG_mtz0
виготовте годівничку з пластикової пляшки або будь який вибір із використаного
пакувального матеріалу. На фото чекаю !
21.03
Тема: Сортування сміття.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=deL5gEZt35o
Домашнє завдання: працюйте матеріал в підручнику на ст.. 104 – 105.
Переглянь відео за посиланням - https://drive.google.com/file/d/15iQ9LcDnRtPbvTGqslr5zwCAtLtFmC_6/view?usp=sharing та складіть письмово в зошиті список побутових відходів, які підлягають вторинній переробці.
18.03
Тема: Вичерпність природніх ресурсів.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=CAstTkNvOyY
https://www.youtube.com/watch?v=7yrgXvHBHYU
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст..105 - 106.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Як заощаджувати воду, тепло та електроенергію?
14.03
Тема: Заощадження води, тепла та електроенергії.
Опрацюйте презентацію за посиланням ---
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=Hl6d73LcPVY
https://www.youtube.com/watch?v=kQ3BBD8gQyk
Домашнє завдання: опрацюйте § 24 ст. 103 – 106.
Дайте відповідь на запитання:
Для чого потрібно економити використання електроенергії ?
11.03
Тема: Товари стихійної торгівлі.
Опрацюйте презентацію ---
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал в підручнику на ст. 101 – 102.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Як ти розумієш вислів «культура споживання»?
28.02
Тема: Етикетки товарів і продуктів харчування. Культура споживання.
Опрацюйте презентацію --- https://ppt-online.org/38253
Домашнє завдання: вивчити § 23 ст. 98 – 100.
Дайте письмову відповідь на запитання:
• Переглянь відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1yR4Vr2jDwWinYf2bjQKVMElvSJZkZU8g/view?usp=sharing
та поясни, на яку небезпеку наражаються братики та сестрички, якщо їм дарувати неякісні іграшки.
25.02
Тема: Доходи і витрати. Кишенькові
гроші.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=_BspJlQS5SM
https://www.youtube.com/watch?v=_8ULkJQns4Q
https://www.youtube.com/watch?v=MkjyUqvHOTg&t=123s
Домашнє завдання: опрацюйте поданий матеріал
Дайте письмову відповідь на запитання:
Як правильно ставитись до своїх кишенькових грошей? Обери варіанти.
• поважати працю батьків та ощадливо ставитися до зароблених ними
коштів
• купувати те, що потрібне зараз
• зіставляти власні бажання та фінансові можливості родини
• заощаджувати
• складати власний фінансовий план.
21.02
Тема: Бюджет сім’ї та шляхи його поповнення.
Презентація ---
https://vsimpptx.com/lesson/23-osobistij-dobrobut-potrebi-bazhannya-interesi-ta-cili-pidlitka
Мультик --- https://www.youtube.com/watch?v=596fSVdG9xs
https://www.youtube.com/watch?v=6c4nQUJb-6g
Домашнє завдання: вивчити § 22 ст. 95 -96, запишіть «піраміду потреб людини».
18.02
Тема: Запобігання викраденню особистої інформації.
Опрацюйте інформацію за посиланням ---
https://support.microsoft.com/uk-ua/office/%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B8%D1%81%D1%82-%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%85-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B2-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82%D1%96-6019708f-e990-4894-9ca7-fdb53ee70830Інформаційна гігієна --- https://www.youtube.com/watch?v=h15-prs9nWc
Домашнє завдання: повторити § 21 ст. 91 – 94.
Дайте письмову відповідь на запитання:
- Уяви, що на електронну скриньку твого старшого родича чи друга
надійшов лист із темою «Терміново! Важливо! Провайдер» з вимогою
вказати номер картки, з якої сплачено послуги підключення до інтернету.
Як вчинити в такій ситуації?
14.02
Діагностична робота з теми
«Безпека в дома», «Інформаційна безпека».
Виконайте тести --- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9024958
Код доступу 9024958.
11.02
Тема: Факти (чесність) і фейки. Уникнення телефонного шахрайства.
https://www.youtube.com/watch?v=3uyekgEhbno
https://www.youtube.com/watch?v=UjowsDi1De4
https://www.youtube.com/watch?v=gn7ts37TUTU
Вивчіть § 21 ст. 91 – 94.
Перегляньте відео ---
https://drive.google.com/file/d/1GMvEtiv18QL43ZMOMeVkVXrvopLt1VOB/view?usp=sharing та письмово в зошиті складіть алгоритм розпізнавання фейкових новин.
07.02
Тема: Інформаційна безпека. Безпечна комунікація у
віртуальному середовищі.
https://www.youtube.com/watch?v=o-h33d-0mCE
https://www.youtube.com/watch?v=jJx3DreeP1A
https://www.youtube.com/watch?v=NOKZHMiJJ98
Вивчити § 20 ст. 87 – 90.
Переглянь мультфільм за посиланням ---
https://drive.google.com/file/d/1R1gLkAIs4TRu0-0O6m51alNfcld2mul4/view?usp=sharing та письмово в зошиті складіть правило «5 НЕ».
Перегляньте відео за посиланням ---
https://drive.google.com/file/d/1uxq85QQbqpkmxKU5r6UofyRCYYIc0nm2/view?usp=sharing
04.02
Тема: Поведінка з домашніми, бездомними, дикими тваринами.
Перегляньте відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=wrG-uHGrIcU
https://www.youtube.com/watch?v=r_V0mdbIKb8
Опрацюйте матеріал в підручнику ст.. 85 – 86.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Що потрібно робити якщо вкусила собака?
31.01
Тема: Висотні будівлі. Селфі. Побутовий травматизм.
Опрацюйте додатковий матеріал ---
https://docs.google.com/presentation/d/1A5HwaAInx9SWDe5yOtwRo0ybpOdiajus/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=trueВивчити § 19 ст.. 83 – 85.
Запишіть письмово в зошит місця підвищеної небезпеки.
28.01
Тема: Легкозаймисті речовини вдома. Пожежна безпека.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=RnqSDuBqboY
https://www.youtube.com/watch?v=jJKHnMdqsEk
https://www.youtube.com/watch?v=A4-dJbXnzPw
Повторити § 18.
Запишіть письмово в зошит які є легкозаймисті речовини вдома.
24.01
Тема: Безпека на кухні, домашня аптечка та побутова хімія.
Перегляньте відео за посиланням ---
Вивчіть § 18 ст. 80 – 82.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Де зберігається домашня аптечка? Для чого її треба мати вдома?
Чому її тримають у недоступному для дітей місці?
21.01 Здоров’я, безпека та добробут 5 клас.
Тема: Безпека вдома.
Перегляньте відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=2jsPPSCLc7U
Вивчіть § 18 ст. 79 – 80.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Як слід вчинити, якщо ти один чи одна вдома, коли в дверях
27.12
Інструктаж техніки безпеки «Зимові канікули»
Перегляньте відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=6D3Bfq0O0m8
https://www.youtube.com/watch?v=i4XqQwFSkn8
https://www.youtube.com/watch?v=-CvZOpoEv0w
https://www.youtube.com/watch?v=40eR3rtVXKo
24.12
Діагностична робота за розділом: «Освіта – ключ до успіху».
1. Обери тип сприйняття інформації, що переважає в того, хто
запам’ятовує матеріал слухаючи та переказуючи:
візуали
аудіали
кінестети
2. Установи відповідність рис характеру:
3. Обери варіанти активного слухання
1) Для кращого запам’ятовування дослівно повторювати правило тощо
2) Розмовляти з сусідом/сусідкою по парті під час пояснення
3) Ставити запитання вчителю під час пояснення нового матеріалу
4) Коли ти сам / сама можеш завершити думку, знайти рішення чи
зробити відкриття
5) Грати в ігри на смартфоні
4. Обери ознаки перевтоми:
1) головний біль
2) розпливаються букви
3) веселий настрій
4) біль у животі
5) запаморочення
6) часті застуди
7) порушення сну
8) хороший апетит
9) неуважність
5. Обери кількість годин сну в твоєму віці для збереження здоров’я:
6–7 годин
8–9 годин
9–10 годи
6. Обери частину тижня, що більш продуктивна для навчання:
1) початок
2) середина
3) кінець
7. Обери складові успіху в навчанні:
1) бажання
2) погані звички
3) наполегливість
4) готовність діяти
5) безпорадність
6) упевненість у собі
8. Обери зі списку, які здібності має «Мислитель»:
1) математичні
2) конструктивно-технічні
3) музичні
4) літературні
5) спортивні
6) мистецькі
20.12
Тема: Виявлення особистих нахилів,
здібностей та обдарувань. Планування їх розвитку на близьку й далеку
перспективу.
Презентація --- https://svitppt.com.ua/psihologiya/tvorchi-zdibnosti-yak-umova-samovirazhennya-osobistosti.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-nepovtornist-kozhno-lyudini-18520.html
Вивчити § 17 ст. 72 – 76. Дослідіть інформацію за посиланням --- https://docs.google.com/document/d/1xNEuaBqlEYxlhNACH0Z-e1AfIZsdkOACyAtDm3aOEew/edit?usp=share_link про видатних
громадян,
вихідців з України, етнічних українців. Поміркуйте, завдяки яким
рисам характеру та здібностям вони досягли успіху та стали
відомими. Запишіть в зошиті імена видатних громадян про яких ви прочитали.
17.12
Тема: Оцінювання навчальних досягнень,
навчальний прогрес; причини успіхів та невдач. Розвиток уваги та пам’яті.
Презентація --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-kriteri-ocinyuvannya-281921.html
Відео --- https://www.youtube.com/watch?v=UtIcUOeTT7g
Вивчити § 16 ст. 68 – 71.
Прочитай текст. Пригадай схему «Сходинки до успіху» та
перетвори основні тези на запитання. Пов’яжи їх із подіями, описаними в цій
історії.
Наш 5 клас минулого тижня був на екскурсії в Музеї води.
Там гід запропонував відчинити «чарівні» двері з трьома засувами та двома
великим замками. Усі дивилися і не наважувалися підійти. Тільки Орест підійшов,
уважно оглянув, торкнувся по черзі усіх замків та різко штовхнув — двері легко
відчинились, бо були просто прикриті, а всі ті «заморочки» були лише для
годиться. Гід привітав Ореста і сказав усім: «Успіх у навчанні та житті прийде
до того, хто:
• досліджує те, що нас оточує,
• не робить поспішних висновків, що можуть бути
неправильними,
• має сміливість прийняти рішення,
• діє впевнено з вірою у власні сили,
• виявляє наполегливість, працелюбність,
• прагне успіху!»
13.12
Тема: Раціональна організація навчання і відпочинку. Планування часу та самодисципліна.
Відео-урок. "Раціональний розподіл часу". 5 клас ---
https://www.youtube.com/watch?v=hUYP-J_gfvc
Презентація --- https://docs.google.com/presentation/d/1UtffwmKcLrFdpj0LkpD1Tnm3wSSuXLEF/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Вивчить § 15 ст. 65 – 67.
Дайте письмову відповідь на запитання ---
Чим схожі поняття «розпорядок дня» та «розклад уроків»?
10.12
Тема: Успішне навчання. Типи сприйняття інформації. Способи ефективного навчання відповідно до основного типу сприйняття інформації.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=OBsK5pPMBkw
https://www.youtube.com/watch?v=qmkWNJoQPms
https://www.youtube.com/watch?v=KMr-Vg4E-II
Вивчити § 14 ст. 60 – 64.
Дайте письмову відповідь на запитання ---
https://docs.google.com/document/d/16fKftIbd-wZZle4nNnUFH5DqAJSB0kR16ypOpUDkc9o/edit?usp=sharing
06.12
Узагальнення. Діагностична робота за розділом: «Виховуємо самостійність і відповідальність».
Письмово дайте відповідь на запитання в підручнику на ст.. 57 -59.
03.12
Створення пам’ятки «Вміло знайти вихід із небезпечної ситуації»
Перейдіть за посиланням --- http://bykivtsi-nvk.edukit.te.ua/pamyatka_dlya_uchniv_z_bezpeki_zhittyediyaljnosti/pn/281/
та запишіть в зошит пам’ятку.
29.11
Тема: Алгоритм дії під час небезпечних ситуацій та стихійного лиха (підтоплення, грози, сильного вітру, пожежі).
Перегляньте відео за посиланням --- https://youtu.be/dUWtiopLzS0
https://www.youtube.com/watch?v=K8bvsTnzO2g&t=3s
Вивчити § 13 ст. 55 – 56. Перегляньте відео за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1o_yLsS0DmPKmVyIw7HHuNgV3MR_QK72E/view?usp=sharing та письмово складіть алгоритм виживання у лісі.
26.11.
Тема: Безпека на кризі та на воді.
Перегляньте відео за посиланням ---
Опрацюйте матеріал в підручнику §13 ст. 53 – 55. Перегляньте відео Обережно: тонкий лід! Як зробити зимові розваги безпечними - YouTube та письмово складіть перелік небезпек, на які люди наражаються на льоду.
22.11
Тема: Безпечна та відповідальна поведінка у природі
(небезпечні гриби, рослини, тварини).
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=IR-8sS3U9mw
Презентація --- https://docs.google.com/presentation/d/1qHEKlYfqubQ3LFPxgTXEnXlD8FnQEtuv/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Опрацюйте матеріал в підручнику §12 ст.49 – 52, письмово дайте відповідь на запитання № 5, 6 ст. 52.
19. 11
Тема:Піротехнічні засоби.
Перегляньте відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=skU2lZ9_0bU
https://www.youtube.com/watch?v=AXtUOEcW9sE
Вивчити § 11 ст. 46 – 48.
Переглянь відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1dpbalBOYrUt6BG4e4aD84hTWfm2UFf4U/view?usp=sharing та дай письмові відповіді на
запитання.
• Чи можна
вважати петарди іграшками?
• Чому вони
належать до вибухонебезпечних предметів?
15. 11
Тема: Екскурсії. Рух групи. Вуличний травматизм.
Перегляньте відео за посиланням ---
(1) Як
пересуватися
с групою під час пішої екскурсії? - YouTube
(2) (1) Як вберегтися
у натовпі - YouTube
Вивчити § 11 ст. 45 – 46.
Дайте письмову відповідь на запитання № 6 ст. 48.
12.11
Тема: Безпечні й небезпечні незнайомці.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=ps67DbvjRcw
https://naurok.com.ua/prezentaciya-de-chatue-nebezpeka-237851.html
Вивчити § 10 ст. 43.
Дайте письмову відповідь:
Переглянь відео за QR-кодом https://drive.google.com/file/d/1lm49UhGDGcOpZqcFx6ffQLAyZZtmp9dh/view?usp=share_link та дайте письмову відповідь на запитання:
• Чи можна цю
місцевість назвати парком?
• Чи хотіли б гуляти у такому парку зі своїми друзями?
• Що можуть змінити п’ятикласниці та п’ятикласники у такому «парку»?
01.11
Тема: Небезпечні місця.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=nrcbM5dvqpc
https://www.youtube.com/watch?v=WUimB9fSMws
Опрацюйте
презентацію --- https://naurok.com.ua/prezentaciya-u-nebezpechnih-miscyah-290236.html
Вивчити § 10 ст. 41 – 42.
Дайте письмову відповідь:
Вибери місця, де можна гратися у піжмурки. Обґрунтуй.
• між будинками
• на будмайданчиках
• на стадіоні
• біля трансформаторної будки
• біля гаражів
• на ігровому майданчику
Чого ти і твої друзі не робитимете задля власної безпеки?
Доповни перелік.
• стрибати по гаражах
• ходити на сміттєзвалище
• відпочивати у парку
• гратися біля відкритих каналізаційних люків
• займатися на вуличних тренажерах.
29.10.
Тема: Безпека на дворі.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=Dh_8PNxAjuo&t=13s
Вивчити § 10 ст. 41.
Письмово відповісти на запитання : Чи може краса скляного мосту бути загрозливою і чому? Чому заборонено купатися у фонтанах?
25.10.
Тема: Стосунки дівчаток і хлопчиків. Булінг та ризики для
здоров’я.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE
https://www.youtube.com/watch?v=0DLc_jAZ2hA
https://www.youtube.com/watch?v=r5PCQGG0Mt0
Вивчити § 9 ст. 38 – 40.
Письмово відповісти на запитання № 8 ст. 40.
22.10.
Тема: Дружба.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=07BBgKp4FEA
https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc
https://www.youtube.com/watch?v=8goGqJgmRnE
Вивчити § 9. Письмово в зошиті відповісти на запитання №1 ст. 37.
18.10.
Тема: Вербальне та невербальне спілкування.
Перегляньте презентацію за посиланням --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-verbalna-ta-neverbalna-komunikacia-383154.html
Вивчити § 8 ст. 33 – 36.
Письмово відповісти на запитання № 6 в підручнику ст.. 36.
15.10
Діагностична робота з теми «Здоров’я»,
«Соціальне здоров’я».
Письмово в зошиті відповісти на запитання.
Правильним може бути тільки один
варіант відповіді
1. Вкажіть, що в житті ви цінуєте найбільше:
А друзів;
Б книги;
В добробут;
Г здоров’я;
Ґ гроші
2. Вкажіть, який чинник впливає на здоров’я
найбільше:
А екологія;
Б спадковість;
В здоровий спосіб життя;
Г медичне обслуговування.
3.
Вкажіть, чи можна назвати здоровою людину, яка займається спортом,
правильно харчується, але не допомагає батькам, людям похилого віку:
А так;
Б ні
4. Вкажіть складові
здоров’я:
А духовна і фізична;
Б фізична,
психічна і духовна;
В фізична, психічна, духовна і соціальна.
5. Вкажіть, у котрому
рядку є зайве поняття:
А забруднення річок, напад,
шахрайство, хуліганство;
Б ураган, буря, град,
землетрус, повінь.
6. Вкажіть
визначення, яке найбільш повно розкриває поняття «безпека»:
А це такий стан
довкілля, коли не існує загрози життю і здоров’ю людини;
Б це такий стан
довкілля, коли не існує загрози життю, здоров’ю, добробуту людини та навколишньому світу.
7. Вербальне спілкування, це спілкування:
А за допомогою слів і речень;
Б за допомогою міміки;
В за допомогою
знаків;
Г за допомогою погляду.
8. Ознаки упевненої
поведінки:
А боязкий
погляд;
Б упевнений в
собі;
В відкритий
погляд;
Г різкі жести.
9. Ознаки агресивної поведінки:
А жалісний
погляд;
Б стиснуті
кулаки;
В насуплені
брови;
Г вільна
хода.
10. Вкажіть правильні
твердження. (В цьому питані декілька правильних відповідей)
А Ніхто не
може примусити мене робити те, що шкодить моєму здоров’ю.
Б Спілкування
не впливає на здоров’я, навчання та поведінку.
11.10 Здоров’я, безпека та добробут
Тема: Соціальне здоров’я. Вплив спілкування на здоров’я,
безпеку і добробут.
Перегляньте презентацію за посиланням --- https://docs.google.com/presentation/d/1cP1Xd0pIcNu1tGzk8Vz6ZciL7BAGDLqY/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання: опрацюйте § 7 ст. 29 – 32. Письмово в зошиті виконати завдання №6 у підручнику ст.. 32.
08.10.
Тема: Особистість у групі. Роль у
шкільному колективі.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU
Перегляньте відео ---https://drive.google.com/file/d/1d48_zTBNgroWqVcXecWgJz6uQR3lewnc/view?usp=sharing , поміркуйте: що відчула перша мураха, коли впав
листочок ? Як повелася друга мураха ? Чому допомогла усій групі виконувати
завдання ?
Домашнє завдання : вивчити § 6 ст.26 - 28, письмово відповісти на запитання №9 підручник ст. 28.
04.10.
Тема: Особистість і спілкування.
Перегляньте відео за посиланням --- https://drive.google.com/file/d/1xklf7YLvZmrNXHtFivkdNEIZ5TD41EkZ/view?usp=sharing
Перегляньте презентацію --- https://docs.google.com/presentation/d/1v-WLA-FYwRZmTConHlQOoG46mcF_5vHh/edit?usp=sharing&ouid=112888999478723028504&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання : опрацюйте § 6 ст.25 -26, письмово відповісти на запитання №3 підручник ст. 26.
01.10.
Тема: Я пасажир/пасажирка. Можливі небезпеки для
пасажира громадського транспорту. ДТП.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=wKcWDFCtAqc
https://www.youtube.com/watch?v=Z97acBsJwlg
Домашнє завдання: опрацювайте § 5 ст. 23 -24. Письмово в зошиті відповісти на запитання № 8 в
підручнику на ст..24.
27.09
Тема: Я пасажир/пасажирка. Види транспорту.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=OI2u-rPShj4
Пограйте в гру --- https://www.youtube.com/watch?v=Ec6bsGXES-8
Домашнє завдання: Опрацюйте § 5 ст.
21 -23 (до наступного абзацу). Письмово в зошиті відповісти на запитання №2 в
підручнику на ст.21.
24.09
Тема: Самостійне перебування на пішохідному переході, на
дорозі. Багатосмугова дорога.
Перегляньте відео --- https://www.youtube.com/watch?v=a7JdRKtl4Ew
https://www.youtube.com/watch?v=Yp0_YiTgMjg
https://www.youtube.com/watch?v=H4IM_2CvAZQ
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал
в підручнику на ст..18-20.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Які елементи одягу
допомагають убезпечитись на дорозі?
20.09
Тема: Безпечна поведінка на дорогах.
Що потрібно знати і робити, виходячи на вулицю.
Перегляньте
відео --- https://www.youtube.com/watch?v=yntFPdh5zt8
https://www.youtube.com/watch?v=jxygdzRCvsg
Домашнє завдання: опрацюйте
матеріал в підручнику на ст.. 17.
Перегляньте
відео --- https://drive.google.com/file/d/1XDKUyGzwrra15gr2Imz3_MqGCE6GxnVC/view?usp=sharing
Поміркуйте
і дайте письмову відповідь на запитання: хто головний на велосипедній доріжці —
пішохід чи велосипедист?
17. 09
Тема: Безпека особи. Заповіді безпечної життєдіяльності.
Перегляньте відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=oUmTZBN3AYs
Презентація --- https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-osnov-zdorova-5-klas-bezpeka-i-nebezpeka-dla-zitta-60834.html
Домашнє завдання: опрацюйте §
3 ст. 14 — 16. Дайте письмову відповідь на запитання 8 ст. 16 (підручник).
13.09
Тема: Складові здорового способу життя.
Що таке
здоров’я та яке воно буває.
Від чого
залежить наше здоров’я.
Перегляньте
відео за посилання ---https://www.youtube.com/watch?v=JJBiqA5VQaU
https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4
Домашнє
завдання: перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NL0uEx6pD98 та запишіть 3 прислів’про
здоров’я.
10.09
Тема: Соціальні,природні, техногенні та побутові небезпеки.
Перегляньте відео за посиланням --- https://www.youtube.com/watch?v=htc9Rl3ewEc
Перегляньте презентацію за посиланням --- https://naurok.com.ua/prirodni-tehnogenni-ta-socialni-nebezpeki-249261.html
Домашнє завдання: опрацюйте § 3 ст.13 — 14.
Перегляньте відео за QR– кодом та встановіть вид небезпеки, запишіть в
зошиті--- https://drive.google.com/file/d/1o4npkYsFMg4Sr99uB0yNFmJSv6UA9WlT/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1aabvlpy7MVOeYJ6_EEpET2uqNi8yfFBn/view?usp=sharing
06.09
Тема: Складники здоров’я.
Перегляньте презентацію ---
Домашнє завдання: Вивчити § 2, ст. 9 -12. В підручнику на ст.12, завдання 4 (Б) — відповісти письмово.
03.09.
Тема: Світ великий, якщо маєш здоров’я.
Перегляньте відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=NL0uEx6pD98
Домашнє завдання: Опрацюйте § 1, ст. 5-8. У підручнику на ст.8, в робочому зошиті виконати письмово вправу №7 на ст..8.
Немає коментарів:
Дописати коментар