9 травня
Музично – театральні жанри: водевіль, опера, балет.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=GvEsaEBebpQ
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 210 – 215, запам’ятайте визначення з
«мистецької скарбнички».
Д/з Виконайте завдання у підручнику «Самостійне дослідження, пошук».
25 квітня
Фантазії безмежної польоти: симфонічна поема.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=w3KdMvlJK_k
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 202 – 205, запам’ятайте визначення з
«мистецької скарбнички».
Д/з Виконайте інтерактивну вправу за посиланням
https://wordwall.net/resource/71759694
18 квітня
Симфонічні картини й ескізи.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=0uEx0RkxJG8
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 194 – 197, запам’ятайте визначення
з «мистецької скарбнички».
Д/з Порівняти способи зображення образів моря в музиці
та живописі.
11 квітня
Симфонія. Пастораль.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=A7duILa81nw
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 185 – 187,
запам’ятайте визначення з «мистецької скарбнички».
Д/з Виконайте інтерактивну вправу
за посиланням https://learningapps.org/33900346
4 квітня
Пори року: концерт.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pi6us2_E_IQ
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 171 – 176,
запам’ятайте визначення з «мистецької скарбнички».
Д/з Інсценізувати пісню «Шум» (імпровізувати рухи, заклички).
https://www.youtube.com/watch?v=o-M2gFPUnWg
28 березня
Інструментальні жанри: елегія, рапсодія.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CQ8AOh7rbjs
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 164 – 167,
запам’ятай те визначення з «мистецької скарбнички».
Д/з Подивіться документальний фільм про
Мирослава Скорика за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=GCNV3E2qN64
21 березня
Інструментальні жанри в оркестрових барвах: ноктюрн.
Опрацюйте матеріал за посиланням
https://sway.cloud.microsoft/LWEU7QxJfqoOCrxV?ref=Link
Д/з Розучіть пісню за посиланням
14 березня
Інструментальні жанри в оркестрових барвах: ноктюрн.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=BVuNQMZqOMA
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 156 – 159, запам’ятайте визначення з
«Мистецької скарбнички»
Д/з Прослухати музичні твори за посиланням, поміркуйте, яка з них
суголосна з вашим душевним станом?
1. https://www.youtube.com/watch?v=l6BAK7ljoKI
2. https://www.youtube.com/watch?v=lSdR4xUxbjg
28 лютого
Жанри й форми музики: соната.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Rg5RlkPdQMk
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 144 – 149,
запам’ятайте визначення з
« мистецької скарбнички».
Д/з Дізнайтесь, при виконанні якої знаменитої
фортепіанній сонати Л. ван Бетховена, український
композитор Микола Леонтович намагався
використати засоби кольоромузики.
21 лютого
Гумор у музиці. Скерцо.
Завдання за посиланням
(опрацюйте теоретичний матеріал та перегляньте відео)
https://vseosvita.ua/lesson/start/qght238
Д/з Виконати інтерактивні вправи.
14 лютого
Гумор у музиці. Скерцо.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=RovFx35ZzVQ
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 134 – 137,
запам’ятайте визначення з «Мистецької скарбнички».
Д/з Поімпровізуйте скерцо в техніці боді
перкашн на мелодію веселої пісні.
7 лютого
Карнавал тварин. Сюїта.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vrE7olgANIc
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 124 – 127, запам’ятайте
визначення з «мистецької скарбнички».
Д/з Поміркуйте, як зображені персонажі сюїти
"Карнавал тварин"?
31 січня
Камерно – інструментальні жанри: прелюдія, токата.
Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Lrex-72ifTY
Запам’ятайте визначення «прелюдія», «токата».
Д/з Зіграйте в гру за посиланням
https://wordwall.net/sv/resource/66255248
24 січня
Камерно – інструментальні жанри: прелюдія, токата.
Перегляньте презентацію за посиланням
Опрацюйте матеріал у підручнику ст.112 – 117, вивчити визначення з
«Мистецької скарбнички».
Д/з Вивчити пісню «Така зима лише на Україні»
https://www.youtube.com/watch?v=9NMBgQOU7-I
27 грудня
Музичне мистецтво
Підсумковий урок за І семестр.
Ура! Зимові канікули! Всі ми гарно та наполегливо працювали протягом
семестру та здобували нові знання. Я бажаю вам гарно відпочити, весело
зустріти новорічні свята і з новими силами продовжити навчання.
З наступаючими Вас святами, гарного всім настрою, міцного здоров`я та
миру у кожний дім!!!
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=gsKaWI6aWjM
Д/з Повторити вивчений матеріал.
20 грудня
Музичне мистецтво
Перевіряю свої досягнення.
Вітаю вас, друзі!
Ось ми і подолали половину шляху із запланованої мандрівки Країною
музичного мистецтва. Настав час підсумувати свої здобутки та поділитися
враженнями.
Повторіть вивчений матеріал за І семестр та виконайте завдання у підручнику
на ст.109 (письмово).
13 грудня
Музичне мистецтво
Жанр, який дарує оптимізм. Віват. Оперета!
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=V_K80yQOeWQ
Опрацюйте матеріал у підручнику на ст. 100 – 103.
Д/з Розучіть пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Ki3rGkn1U4s
6 грудня
Музичне мистецтво
Побутове музикування, танці.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=fBqBfbKQvTo
Опрацюйте матеріал у підручнику ст.88 – 93.
Розучіть пісню за посиланням
Д/з Вивчити рухи одного з танців, який найбільше зацікавив, і виконувати його
для покращення емоційного стану, насамперед, у моменти, коли треба зняти
тривожність, стрес, втому.
29 листопада
Музичне мистецтво
Батальні сцени в музиці.
Прослухайте музичну композицію за посиланням
Пекінська опера. «Битва при Цзічжоу"
https://www.youtube.com/watch?v=Sq1heFSaPpE
Перегляньте презентацію за посиланням
Повторіть вивчену пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=-F7jkj-yIMc
Д/з Дати визначення поняттю «батальні сцени» (письмово в зошиті).
22 листопада
Музичне мистецтво
Батальні сцени в музиці.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=K8Sj4Tz7gBI
Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=gXi1_mC6pSs
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 76 - 81.
Д/з Дослідити, у яких відомих кінофільмах у батальних сценах звучить класична
музика.
15 листопада
Музичне мистецтво
Опера.
Опрацюйте матеріал презентації за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/13oxZGhX1GqDrUuU0HA-zK1Kgqk_uDL8e/edit#slide=id.p1
Прослухайте музичні композиції за посиланням:
1.Сергій Магера - Гей, літа орел... Пісня Тараса з оп.
Лисенка "Тарас Бульба"
https://www.youtube.com/watch?v=UCKZRP2MO_A
2. Гей, не дивуйте, добрії люди - з опери "Богдан
Хмельницький"
https://www.youtube.com/watch?v=4_oSWqVgbbU
Д/з Вивчіть пісню "Гей, ви, козаченьки" за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=-F7jkj-yIMc
1 листопада
Музичне мистецтво
Опера.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pZYBJSWiNZE
Прослухайте музичні композиції за посиланням:
1. Россіні Дж. Увертюра до опери "Вільгельм
Телль"
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=CoMMy-yZGqQ
2. Іван Карабиць - Увертюра «Святковий Київ»
https://www.youtube.com/watch?v=f0ZsQe1QJiA
3. Микола Лисенко, увертюра до опери "Тарас
Бульба"
https://www.youtube.com/watch?v=bv7gm3cf8Bw&t=6s
Опрацюйте матеріал у підручнику ст.64 – 68, запам’ятайте визначення з «Мистецької скарбнички».
Д/з Ст. 69, дослідіть чи пов’язана історична козацька
пісня з життєвою долею
народної співачки Марусі Чурай.
25 жовтня
Музичне мистецтво
Українська хорова музика.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=XzbFdqtv154
Опрацюйте матеріал у підручнику ст. 54 – 57.
Ознайомтесь з поняттям «Віртуальний хор» та перегляньте
відео за посиланням https://youtu.be/_XaWxk9-ku0
Д/з З’ясуйте, яка пісня віртуального хору зафіксована як рекорд
України. Відповідь запишіть у зошит.
18 жовтня
Музичне мистецтво
Хорові жанри.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=koQX6tTlQDA
Опрацюйте матеріал в підручник ст. 44 – 47, схарактеризуйте
особливості кантати й ораторії, запам’ятайте визначення.
Розучуємо пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=XiY0TW_K504
Д/з Знайдіть в мережі Інтернет «Карміну Бурану» як світлове шоу з
інсталяцією. Посилання на сторінку сайту надсилайте на пошту.
З нетерпінням чекатиму!
11 жовтня
Гімн у музиці.
Прослухайте музичні твори
1.С.Самарас. Олімпійський гімн
https://www.youtube.com/watch?v=91dMbm1jKS4
2.Гімн дітей України
https://www.youtube.com/watch?v=oIEDRHEJl5U
3.Людвіг ван Бетховен "Ода до радості"
https://www.youtube.com/watch?v=Glpat1xjL90
Підручник Ст. 36 – 39 – опрацюйте матеріал та ознайомтесь
з життєвим та творчим шляхом Людвіга ван Бетховена за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=0S_oJp4u9yQ
Д/з Зіграйте в гру за посиланням
https://learningapps.org/13698937
4 жовтня
Музичне мистецтво
Гімн у музиці.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=KbcfMVTvW48
Перегляньте презентацію за посиланням
Підручник Ст. 36 – 39.
Д/з Запам’ятати
визначення з «Мистецької скарбнички», Ст. 39.
27 вересня
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=hK2uuz-1b6s
Підручник Ст.28 – 29.
Д/з Виконати завдання «Самостійне дослідження, медіапошук» на Ст. 29 .
20 вересня
Мелодії романсів, серенад, балад.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DS9anoYHn7w
Прослухайте музичні твори за посиланнями:
Хоакін Маталс -
Іспанська серенада
https://www.youtube.com/watch?v=mPtCIQeUh4A&t=1s
Франц Шуберт – Серенада
https://www.youtube.com/watch?v=Zhur4KNMHdU
Опрацюйте матеріал у підручнику Ст. 23 – 25.
Д/з
Зіграйте в гру за посиланням
https://wordwall.net/play/4291/721/835
13 вересня
На крилах пісні.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4JpKciwZL6k&t=1s
Опрацюй матеріал у підручнику ст. 14 – 17.
Д/з
Виконати завдання з відеоуроку «Підсумуємо».
6 клас
Музичне мистецтво
Жанри в музичному мистецтві.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=P3qEzOvXT8w
Розучуємо пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=9Am6n6WQ1zk
Посилання на електронний підручник
https://pidruchnyk.com.ua/2692-mystetstvo-6-klas-masol-2023.html
Опрацюй матеріал у підручнику ст. 4 – 9.
Д/з Поясни походження і зміст назви камерна музика (письмово у зошиті).
Немає коментарів:
Дописати коментар