25.04.2025
Тема: Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату» («Люлька згоди») Елементи
фольклору у творі (пісні, казки, легенди). Образ Гайавати. Ідеї миру,
національного єднання, відданого служіння народові
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=uHtSmLOG8Zo
Ознайомитися з матеріалом презентації
Підготуватися до діагностичної (контрольної роботи) за темою «Барви світової поезії»
23.04.2025
Тема: Генрі Лонгфелло (1807–1882). «Пісня про Гайавату» («Люлька згоди»)
Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про
Гайавату».
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=38U_4hF4uhY
Ознайомитися з матеріалом презентації
Опрацювати ст. 215- 223
Виразно читати уривок з поеми
18.04. 2025
Тема: Роберт Бернс «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у
вірші Р. Бернса. Антитеза. Елементи фольклору.
Ознайомитися з біографією поета
https://www.youtube.com/watch?v=PxdfP1TEr48 або
https://www.youtube.com/watch?v=HxKNdLIAdxw
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=0C1L4PQAO5E
Вивчити вірш «Моє серце в верховині…» напам'ять
16.04.2025
Тема: Мацуо Басьо. Хайку. Зображення станів природи в ліриці Мацуо Басьо.
Роль художньої деталі. Підтекст
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=e7czXmzndUc
Опрацювати сторінки 200 – 206
Виконати тести, перейшовши за посиланням
https://vseosvita.ua/test/start/wwc786 ( тест активний до 09.00 год 18 квітня)
11.04.2025
Тема: Мацуо Басьо (1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про
красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=ZKimU6D136Q
https://www.youtube.com/watch?v=fvRRjnZP1n8
Опрацювати матеріал підручника ( ст. 200 – 205)
Вивчити три хайку напам’ять ( відеозаписи з декламуванням надіслати)
09.04.2025
Тема: Діагностувальна (контрольна) робота за темами «Пригоди і
фантастика», «Не здаватися в життєвих випробуваннях»
Повторити вивчений матеріал
Перейти за посиланням та виконати завдання контрольної роботи
https://vseosvita.ua/test/start/osp329
Тести вікриті до 09.30 11 квітня 2025 року. Бажаю успіхів !
04.04.2025
Тема: Урок розвитку мовлення. Переказ уривку із твору «Джим Ґудзик і
машиніст Лукас». Аудіювання.
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Написати переказ та виконати запропоновані в презентації завдання
02.04..2025
Тема: Міхаель-Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Моральні цінності, що утверджуються у творі.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=pjbk914xevg
https://www.youtube.com/watch?v=PPABDCubyAk&t=7s
Підготуватися до уроку розвитку мовлення
28.03.2025
Тема: Міхаель-Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Моральні цінності, що утверджуються у творі.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=PPABDCubyAk&t=722s
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Виконати одне із завдань на вибір ( Завдання 10, 11, 13 на сторінці 199)
26.03.2025
Тема: Міхаель - Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Роль фантастики у творі. Елементи казки.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=MPofIa9tHAA&t=2s
Ознайомитися з матеріалом відеопрезентації
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mihael-ende-dzhym-gudzyk-i-mashynist-lukas/
Виконати вправу «Так –ні»
21.03.2025 Тема: Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитив них казкових
героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=eNqG8ixpKxo
Прочитати уривки твору ( ст. 179 – 191 )
Виконати тестові завдання:
19.03.2025
Тема: Міхаель - Андреас Гельмут Енде (1929–1995). «Джим Ґудзик і машиніст
Лукас». Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різ них рас,
націй, національностей, народів.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=jaZRNXoxk5M
https://www.youtube.com/watch?v=zGQU-Z8KSm8&t=3s
Опрацювати матеріал підручника ( ст. 169 – 172)
Прочитати уривки твору до сторінки 179
14.03.2025
Тема: Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Образ дідуся Леона як моральний
приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті. Читання мовчки
уривку з тексту повісті «35 кіло надії»
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=X7qSwpkd-s0
https://www.youtube.com/watch?v=0JV--bUtp7I&t=105s
Прочитати запропонований уривок:
Виконати тестові завдання за змістом уривку:
12.03.2025
Тема: Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Складні випробування та їх роль у
формуванні характеру підлітка.
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=cJc_JU0_oH0
2. Записати в зошит перелік проблем, порушених у творі, та написати, яка з цих проблем хвилює вас найбільше і чому.
3. Презентація:
28.02.2025
Тема: Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Ґрегуар Дюбоск на шляху
дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння
з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи).
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=kvEx2PjY9O0
Дочитати повість
Скласти розповідь на тему «Моя улюблена справа»
26.02.2025
Тема: Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло надії». Теми школи, родини,
життєвого покликання особистості.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=7L0gQKgW2po
Опрацювати сторінки підручника 153 – 154
Прочитати повість ( ст. 134 – 166)
21.02.2025
Тема: Розвиток мовлення (письмово). Переказ уривку з оповідання Джека Лондона «Жага до життя»
Опрацювати матеріал презентації
Детально переказати уривок оповідання «Жага до життя», вказаний в презентації:
19.02. 2025
Тема: Джек Лондон. «Жага до життя». Проблеми зрадництва
та духовної стійкості у творі.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=AFuycvMvOmQ
https://www.youtube.com/watch?v=A0WXZnnsjbM&t=5s
Підготуватися до письмового переказу уривку з оповідання «Жага до життя»
14.02.2025
Тема: Джек Лондон. «Жага до життя».
Роль пейзажних і портретних замальовок у відтворенні
внутрішнього стану головного героя.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=_xdkZ5uvWFI
Ознайомитися з матеріалом презентації:
12.02. 2025
Тема: Джек Лондон. «Жага до життя».
Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=pEjR8ZT_des
https://www.youtube.com/watch?v=VWwz77JPwfw&t=2s
Дочитати оповідання
Виконати письмово завдання 2 або 6 ( ст. 151)
Додатково
Тут можна погратися
07.02.2025
Тема: Джек Лондон «Жага до життя». Самовладання,
воля до життя головного героя оповідання Джека Лондона,
його мужність у сутичках із суворою природою та життєвими обставинами.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=VWwz77JPwfw
Опрацювати матеріал підручника (ст. 136 – 139)
Прочитати оповідання «Жага до життя» (ст. 139 – 150)
05.02.2025
Тема: Розвиток мовлення. Аудіювання уривку з тексту повісті Ульфа Старка «Чи вмієш ти свистати, Юганно?»
1. Прослухати уривок з повісті Ульфа Старка «Чи вмієш ти свистати, Юганно?»
https://www.youtube.com/watch?v=IG3XAqBOMGU
2. Відповісти на запитання до прослуханого тексту. Відповіді записати та надіслати на електронну адресу дистанційного навчання.
31. 01. 2025
Тема: Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?» Смисл назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.)
1.
Опрацювати
матеріал презентації:
2.
Виконати
завдання фотоквесту:
29.01. 2025
Тема: Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=1wl2-YV2Zmo
2. Розгадати кроссенс, письмово відповівши на запитання до нього:
24.01.2025
Тема: Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?».
Образи дітей (Ульф, Берра) і дідуся Нільса, встановлення духовного зв’язку між ними.
1. Переглянути відео
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/express-lessons/ulf-stark-chy-vmiyesh-ty-svystaty-yuganno/ експрес урок
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/ulf-stark-chy-vmiyesh-ty-svystaty-yuganno/ презентація
2. Ознайомитися з матеріалом презентації:
3. Скласти характеристику одного з героїв (письмово)
22.01.2025
Тема: Ульф Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності
(дітей і дорослих), ставлення до людей похилого віку у творі.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=Memwy9ysl14&t=19s
https://www.youtube.com/watch?v=eD1TqbStNBo
Опрацювати ст. 124 – 125
Прочитати уривки з твору 126 -133
27.12.2024
Тема: Урок позакласного читання. Елінор Фарджон «Сьома принцеса»
Прочитати казку
https://xn--80aaukc.xn--j1amh/sjoma_princecca.html
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Повторити вивчений протягом семестру матеріал
25.12. 2024
Тема: Урок позакласного читання. М. В. Гоголь «Травнева ніч, або Утоплена»
Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=udAnrGEjKnk
Дочитати повість
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=7
Підготуватися до уроку додаткового читання : прочитати твір Елеонор
Фарджон «Сьома принцеса»
https://xn--80aaukc.xn--j1amh/sjoma_princecca.html
Додатково радіоспектакль «Травнева ніч, або Утоплена»
https://www.youtube.com/watch?v=SvB2528sEVw
20.12.2024
Тема: Комплексна підсумкова робота за І семестр
Повторити вивчений матеріал
В зошитах для діагностичних робіт виконайте запропоновані завдання:
Підготуватися до уроку позакласного читання ( прочитати повість М.В.Гоголя
«Травнева ніч, або Утоплена»)
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=7
18. 12.2024
Тема: Урок
розвитку мовлення (письмово). Твір-роздум «Над чим мене спонукала замислитись
книжка Астрід Анни Емілії Ліндґрен «Міо, мій Міо».
1.
Переглянути
матеріал презентації:
2.
Написати
твір на зазначену тему
3.
Готуватися
до комплексної підсумкової роботи.
13.12.2024
Тема: Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо».
Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві. Віра в перемогу дружби та людяності у творі.
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=3sA4YCo3BEo
2. Виконати завдання аудіювання ( тести з відеоуроку)
3. Підготуватися до твору-роздуму на тему «Над чим мене спонукала замислитись
книжка Астрід Анни Емілії Ліндґрен «Міо, мій Міо».
11.12.2024
Тема: Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Чарівний світ і казкові образи твору. Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами.
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=KdtSXtz8FGQ
2. Переглянути матеріал презентації
3. Дати усні відповіді на запитання 1- 5 ( с. 122)
06.12.2024
Тема: Астрід Анна
Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо».
Доля хлопчика
Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність
1.
Переглянути
відеопрезентацію
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/astrid-lindgren-mio-mij-mio/
2.
Переглянути
відеоурок
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/express-lessons/astrid-lindgren-mio-mij-mio/
3.
Виконати
тестові завдання:
04.12.2024
Тема: Астрід Ліндгрен – відома письменниця Швеції “Міо, мій Міо” – повість-казка про перемогу добра, справедливості, любові та дружби
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=vXR5JgDzXLY
2.
Опрацювати
ст. 99 – 102
3.
Читати
повість – казку ( ст. 102- 122)
29.11.2024
Тема: Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). Гумор в повісті, особливості її мови.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=TlJDSIQlWh0
https://www.youtube.com/watch?v=tHv6_UoO37E
2.
Намалюйте
ілюстрацію до твору
27.11.2024
Тема: Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). Гумор в повісті, особливості її мови.
1. Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=7HyxdNwn9Do
2.
Переглянути
відеопрезентацію:
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mykola-gogol-nich-pered-rizdvom/
3.
Написати
твір- мініатюру на тему «Чого я чекаю від прийдешнього Різдва»
22.11.2024
Тема: Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.
1. Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=E15nHlwbtoQ
2. Виконати завдання на
вибір (письмово)
-
Описати портрет Вакули
від імені Оксани.
-
Розповісти про Вакулу-живописця від імені чорта.
-
Розповісти про
кохання Вакули до Оксани від імені самого коваля.
-
Описати Оксану від
імені Вакули.
-
Охарактеризувати Вакулу
-
Охарактеризувати Оксану
20.11 2024
Тема: Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом». Українські народні традиції та звичаї у творі. Поєднання фантастичного і реального.
1.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=NAu-rdLM6Ng - біографія
https://www.youtube.com/watch?v=qBvZ-0TI5E8 - буктрейлер
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/express-lessons/mykola-gogol-nich-pered-rizdvom/ - експрес –урок
2.
Опрацювати
сторінки 68-70, прочитати повість
3.
Заповнити
таблицю, використавши довідковий
матеріал
Фантастичне |
Реальне |
|
|
Довідковий
матеріал: традиції
святкування Різдва, чорт, відьма, сцена
з варениками у Пацюка, Диканька,
Петербург, козаки, одяг Оксани, політ Вакули на чорті, викрадення місяця, колядування
Додатково:
Мультфільм
https://www.youtube.com/watch?v=WQJKVKqkPfo
Аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=86UKXD1Z2JA
15.11.2024
Тема. Контрольний твір за повістю Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»
1. Переглянути відеоінструкцію щодо створення твору-роздуму
https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI
2. Ознайомитися з пам'яткою
Пам’ятка «Пишемо твір»
1)
Пригадай,
чим твір-роздум відрізняється від розповіді чи опису.
2)
Вибери
тему, визнач, що слід писати у творі.
3)
Продумай
основну думку твору.
4)
Склади план.
5)
Пиши,
дотримуючись послідовності.
6)
Не
забувай підтверджувати свою думку текстом.
7)
Добирай
образні слова та вирази
8)
Не
забудь зробити висновок.
9)
Уважно
перечитай написане, зроби потрібні виправлення.
3.
Написати твір на одну із тем:
1.
Причини деградації та переродження Скруджа.
План
I.
Скрудж - головний герой повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі».
II.
Старі і нові обрії життя Ебенезера Скруджа.
1.
Портретна характеристика.
2.
Інтер'єр кімнати Скруджа.
3.
Риси характеру героя.
4.
Подорожі Скруджа різдвяної ночі.
5.
«Пробудження людського в людині»
ІІІ.
«Я шануватиму Різдво у серці своїм».
2.
Що в житті людини найцінніше?
План
I.
Життєві цінності. Від чого залежить їхній вибір?
II.
«Не гроші роблять людину щасливою, а людяність» (Ч. Діккенс).
1. «Хай
благословить нас Господь своєю милістю!» Багатство сім'ї Кретчитів.
2. У
чому полягає гуманізм Фреда?
3. «Як
люди живуть, такий їм буде і кінець. Коли ж вони змінять своє життя, то й
кінець зміниться». Деградація та переродження Скруджа.
ІІІ. «Май
душу, май серце і будеш людиною на всі часи». Чи будь-яка заможна людина
приречена на деградацію?
3.
Третій привид не прийшов… Запропонуйте свій фінал твору. (написання
фанфіка)
13.11.2024
Тема: Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Значення образу Різдва у творі. Ознаки фольклору (казки, пісні) у творі.
1. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=J__Dh_rGSec
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/express-lessons/charlz-dikens-rizdvyana-pisnya-v-prozi/
https://www.youtube.com/watch?v=EUvOH5jYjHc
2. Розгадати ребуси( за
бажанням):
https://drive.google.com/file/d/1bznHMoi-_REcIyUmR1AfVyKEKCOwXV5-/view?usp=sharing
3. Підготуватися до
контрольного твору
01.11.2024
Тема: Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Реальні та фантастичні елементи в сюжеті повісті.
1. Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=CwjoJ6F4viw
2. Переглянути матеріал презентації:
3. Написати творчу роботу на тему «Дивовижна історія різдвяного подарунка»
30.10.2024
Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі». Динаміка образу скнари Скруджа, причини духовного переродження.
1 Пареглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=g54rgou25Yo
https://www.youtube.com/watch?v=d8TQtAOYpmA
2. Дочитати твір до кінця
25.10.2024
Тема: Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Подорож Скруджа у часі й просторі.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=9-F8YKs6dl8 - біографія
автора
https://www.youtube.com/watch?v=PDJP8P_5u-g
https://www.youtube.com/watch?v=EK36qGiDUxo
2.
Опрацювати
матеріал підручника (ст 82 – 84)
3.
Прочитати
два куплети із твору «Різдвяна пісня в прозі» ( ст.84 – 90)
23.10.2024
Тема: Розвиток мовлення (письмово) Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан».
Складання характеристики персонажа літературного твору.
1.
Ознайомитися з
матеріалом презентації:
2.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=pR5gO7_XJgM
3. Написати твір- характеристику «Мій улюблений герой твору»."
18.10.2024
Тема: Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» Образи природи та ідея її
пізнання у творі.
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=Mr9dYPx7Y-M
2. Підготуватися до твору «Мій улюблений герой роману» (складання
характеристики персонажа літературного твору за романом Жуля Верна
«П’ятнадцятирічний капітан»)
16.10.2024
Тема : Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» Проблема рабства в романі.
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=9JTqK-qIAvo
2. Дати письмову відповідь
на запитання: Якою є позиція
письменника стосовно такого ганебного явища, як рабство? Долі яких героїв
допомагають зрозуміти авторське ставлення до рабства? Обґрунтуйте свою точку
зору.
11.10 2024
Тема: Жуль Верн «П’ятнадцятиріч-ний капітан» Дік
Сенд і Негоро.
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=1-GTvACsmnk
2.
Дочитати уривки
роману (ст 63-66)
3.
Виконати
завдання 7 (ст. 66)
09.10.2024
Тема: Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» Образ Діка Сенда, мужність і людяність героя. Дік Сенд і його друзі.
1 Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=3J13-Xs9nQc
https://www.youtube.com/watch?v=kVCuEdkCmWM
2. Читати ст. 50 – 62
3. Виконати тести, перейщовши за посиланням
https://vseosvita.ua/test/start/oov543 ( відкрито до 11 жовтня включно )
04.10.2024
Тема: Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан»
1. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=XhFAhyj04n0
https://www.youtube.com/watch?v=46d9hHcTW0M
2. Ознайомитися з матеріалом презентації:
3. Опрацювати ст. 42-46
4. Занотувати теорію літератури ( ст. 44)
5. Прочитати розділ перший «Шхуна-бриг «Пілігрим»
02.09.2024
Тема: Діагностична робота з теми «Міфи на всі часи»
1.
Повторити вивчений матеріал
2.
Виконати завдання діагностичної
роботи за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/go-settings?code=eui027
(Час,
виділений на тестування 20 хв. Відкритий до 04.10.2024 ) – максимум
12 балів
Успіхів!!!
27.09.2024
Тема: Переказ уривка з міфу про Дедала і Ікара.
1.
Перечитати
міф «Дедал та Ікар»
2.
Переказати
уривок від слів «Тепер увесь вільний час Дедал робив…» (ст. 37) до слів «… та
мусив летіти далі, до найближчого берега». (ст
39):
Працюйте уважно, не допускаючи орфографічних,
синтаксичних та граматичних помилок!
3.
Підготуватися
до діагностичної роботи
25.09.2024
Тема: Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Дедал і Ікар. Міф про митців
1. Переглянути
матеріал відеопрезентації
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mif-pro-dedala-ta-ikara/
2. Опрацювати
матеріал підручника ( ст 35 – 40 )
3. Виконати тестові завдання, перейшовши за
посиланням
https://vseosvita.ua/test/start/rlr259
Додатково:
аудіокнига
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/audio-text/mif-pro-dedala-ta-ikara/
літературні ігри та
пазли
20.09.2024
Тема: Міф про Геракла. Подвиг сьомий: критський бик. Образ Геракла та його подвиги.
1.
Переглянути
відеопрезентацію
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mif-pro-gerakla-podvyg-somyj-krytskyj-byk/
2.
Прочитати міф ( ст
підручника 29 – 32)
3.
Виконати тестові
завдання
Додатково
1.
Аудіокнига
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/audio-text/mif-pro-gerakla-podvyg-somyj-krytskyj-byk/
2.
Ігрові завдання
18.09.2024
Тема: Найвідоміші
міфологічні образи та сюжети. Міфи про Геракла. Подвиг перший «Немейський лев»
2.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=IXfOr3agtl4
3.
Прослухати міф про
перший подвиг
https://www.youtube.com/watch?v=2oNlTkYAY70
4. Прочитати міф про сьомий подвиг «Критський бик» (Підручник: ст. 29-32)
Додатково:
переказ міфу «Немейський лев»
https://www.youtube.com/watch?v=_ZD1uSPulyI
13.09.2024
Тема: Міф про
Прометея. Робота над ідейно-художніми
особливостями міфу. Образ титана Прометея
1.
Прослухати повний
варіант міфу
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/audio-text/mif-pro-prometeya/
2.
Переглянути
відеопрезентацію
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mif-pro-prometeya/
3.
Ознайомитися з
матеріалами презентації
4.
Характеристика
Прометея ( письмово)
5.
Прочитати міф про
перший подвиг Геракла «Немейський лев»
11.09. 2024
Тема: Грецькі міфи. Боги, герої і люди в
давньогрецьких міфах. Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви
Стародавньої Греції. Міф про Прометея.
1.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=OfgWzAHui3k
2.
Ознайомитися з
матеріалом презентації
3.
Прочитати міф
«Прометей» ( ст. 23 – 26 )
4.
Доповнити запропоновану ментальну карту або ж
створити свою за матеріалом підручника
06.09. 2024
Тема: Поняття про
міф, його відмінності від казки та легенди. Міфологія народів світу як джерело
літературних сюжетів. Основні тематичні групи грецьких міфів
https://www.youtube.com/watch?v=pPEtA6GTV0M
2.
Ознайомитися з
матеріалом презентації та виконати зазначені
в ній завдання
04.09.2024
Тема: Художня література як вид мистецтва. Художній образ. Роль перекладачів.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=eSRjUqtrkeQ
https://www.youtube.com/watch?v=vBGtEfVhETQ
Ознайомитися з матеріалом презентації https://docs.google.com/presentation/d/1L87EcAto5Qr2CX7-moj6Vot6vH9mhDqV/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true
Опрацювати ст. 3-15
Прослухати вірш
https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/video-text/vilyam-vordsvort-do-prekrasnogo/
підручник
https://drive.google.com/file/d/1A1PcOBw0i1yy1tvivs4T714OalJTR0Gp/view?usp=sharing
хрестоматія
https://drive.google.com/file/d/1O1RsGuKnMjqomedtXmargobLq7BDdC4P/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар