Зарубіжна література 6 клас

25.04.2025 

Тема: Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату» («Люлька згоди») Елементи

фольклору у творі (пісні, казки, легенди). Образ Гайавати. Ідеї миру,

національного єднання, відданого служіння народові


  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=uHtSmLOG8Zo 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації

       https://docs.google.com/presentation/d/1Z3oHB0XnlUFTPPRjzO0LlofbmW9RQhMA/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Підготуватися до діагностичної (контрольної роботи) за темою «Барви світової поезії»

23.04.2025

Тема: Генрі Лонгфелло (1807–1882). «Пісня про Гайавату» («Люлька згоди»)

Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про

Гайавату».

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=38U_4hF4uhY 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації

       https://docs.google.com/presentation/d/1feh8B5glEBh45xeZXQ0FyLRSofeTYwKZ/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Опрацювати ст. 215- 223

  2. Виразно читати уривок з поеми

18.04. 2025

Тема: Роберт Бернс «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у

вірші Р. Бернса. Антитеза. Елементи фольклору.

  1. Ознайомитися з біографією поета

     https://www.youtube.com/watch?v=PxdfP1TEr48   або

    https://www.youtube.com/watch?v=HxKNdLIAdxw 


  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=0C1L4PQAO5E 

  1. Вивчити вірш «Моє серце в верховині…» напам'ять 

16.04.2025

Тема: Мацуо Басьо. Хайку. Зображення станів природи в ліриці Мацуо Басьо.

Роль художньої деталі. Підтекст

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=e7czXmzndUc 

  1. Опрацювати сторінки  200 – 206

  2. Виконати тести, перейшовши за посиланням

https://vseosvita.ua/test/start/wwc786   ( тест активний до 09.00 год 18 квітня)

11.04.2025

Тема: Мацуо Басьо (1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про

красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=ZKimU6D136Q 

https://www.youtube.com/watch?v=fvRRjnZP1n8 

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 200 – 205)

  2. Вивчити три хайку напам’ять ( відеозаписи з декламуванням надіслати)

09.04.2025

Тема: Діагностувальна (контрольна) робота  за темами «Пригоди і

фантастика», «Не здаватися в життєвих випробуваннях» 


  1. Повторити вивчений матеріал

  2.  Перейти за посиланням та виконати завдання контрольної роботи

     https://vseosvita.ua/test/start/osp329  

Тести вікриті до 09.30  11 квітня 2025 року. Бажаю успіхів !  

04.04.2025

Тема: Урок розвитку мовлення. Переказ уривку із твору «Джим Ґудзик і

машиніст Лукас». Аудіювання.

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

   https://docs.google.com/presentation/d/1Wpl9HSI3QcHK9AElj_-I6lm26KNYBC1Z/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Написати переказ та виконати запропоновані в презентації  завдання

02.04..2025 

Тема: Міхаель-Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

Моральні цінності, що утверджуються у творі.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=pjbk914xevg

https://www.youtube.com/watch?v=PPABDCubyAk&t=7s 

  1. Підготуватися до уроку розвитку мовлення

28.03.2025  

Тема: Міхаель-Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

Моральні цінності, що утверджуються у творі.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=PPABDCubyAk&t=722s 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1x5juaG2rPxbuUSRy4US093mBQzRArh7-/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Виконати одне із завдань на вибір ( Завдання 10, 11, 13  на  сторінці 199) 


26.03.2025 

Тема:  Міхаель - Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». 

Роль фантастики у творі. Елементи казки.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=MPofIa9tHAA&t=2s 

  1. Ознайомитися з матеріалом відеопрезентації

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mihael-ende-dzhym-gudzyk-i-mashynist-lukas/ 

  1. Виконати вправу «Так –ні»

https://docs.google.com/presentation/d/1z4wN0UORPxxOwwhysHyLkb50OrpiVdzB/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


21.03.2025 Тема: Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитив них казкових

 героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=eNqG8ixpKxo 

  1. Прочитати уривки твору  ( ст. 179 – 191 )

  2. Виконати тестові завдання:

      https://docs.google.com/document/d/1RbhyaEWFmXw1tzGKk_lVITXhlnm4uq2w/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

19.03.2025

Тема: Міхаель - Андреас Гельмут Енде (1929–1995). «Джим Ґудзик і машиніст

Лукас». Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різ них рас,

націй, національностей, народів.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=jaZRNXoxk5M  

https://www.youtube.com/watch?v=zGQU-Z8KSm8&t=3s 

  1. Опрацювати  матеріал підручника ( ст. 169 – 172)

  2. Прочитати уривки твору  до сторінки 179


14.03.2025 

Тема: Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Образ дідуся Леона як моральний

приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті. Читання мовчки

уривку з тексту повісті «35 кіло надії»


  1. Переглянути відеоуроки 

https://www.youtube.com/watch?v=X7qSwpkd-s0 

https://www.youtube.com/watch?v=0JV--bUtp7I&t=105s 

  1. Прочитати запропонований уривок:

https://docs.google.com/document/d/1bh5rZ2WnS0YU7le5rjZZKuzhr9IIAT--/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Виконати тестові завдання за змістом уривку:

https://docs.google.com/document/d/1Wq-IE91a0-doj-0UAQ1wgP5gXKfz5rDh/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

12.03.2025 

Тема: Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Складні випробування та їх роль у

формуванні характеру підлітка.

1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=cJc_JU0_oH0 

2. Записати в зошит перелік проблем, порушених у творі, та написати, яка з цих проблем хвилює вас найбільше і чому.

3. Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/1T4IbyDfJiCq5oRNyQfUr7mp2ZUhIxJB1/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


28.02.2025

Тема: Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Ґрегуар Дюбоск на шляху

дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння

з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи).

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=kvEx2PjY9O0 

  1. Дочитати повість

  2. Скласти розповідь на тему «Моя улюблена справа»

26.02.2025

Тема: Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло надії». Теми школи, родини,

життєвого покликання особистості.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=7L0gQKgW2po

  1. Опрацювати сторінки підручника 153 – 154

  2. Прочитати повість ( ст. 134 – 166)

21.02.2025

Тема: Розвиток мовлення (письмово). Переказ уривку з оповідання Джека Лондона «Жага до життя»

  1. Опрацювати матеріал презентації

  2. Детально переказати уривок оповідання «Жага до життя», вказаний в презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1Rumbhcv11uzYl2hx3ps9pjd0WwgZChZ-/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

19.02. 2025

Тема:  Джек Лондон. «Жага до життя». Проблеми зрадництва

та духовної стійкості у творі.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=AFuycvMvOmQ

https://www.youtube.com/watch?v=A0WXZnnsjbM&t=5s

  1. Підготуватися до письмового переказу уривку з оповідання «Жага до життя»


14.02.2025

Тема: Джек Лондон. «Жага до життя».

Роль пейзажних і портретних замальовок у відтворенні

внутрішнього стану головного героя.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=_xdkZ5uvWFI 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

3.Описати  одну із  запропонованих картин:




12.02. 2025

Тема: Джек Лондон. «Жага до життя».

Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=pEjR8ZT_des 

https://www.youtube.com/watch?v=VWwz77JPwfw&t=2s 

  1. Дочитати оповідання

  2. Виконати письмово  завдання 2 або 6 ( ст. 151)

Додатково

Тут можна погратися

https://wordwall.net/uk-ua/community/%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BA-%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%BD-%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2-%D0%B4%D0%BE-%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F 

07.02.2025 

Тема: Джек Лондон  «Жага до  життя».  Самовладання, 

воля до життя  головного героя  оповідання Джека  Лондона,

його  мужність у  сутичках із  суворою природою та життєвими обставинами.


  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=VWwz77JPwfw 

  1. Опрацювати матеріал підручника (ст. 136 – 139)

  2. Прочитати оповідання «Жага до життя» (ст. 139 – 150)

05.02.2025 

Тема: Розвиток  мовлення.   Аудіювання   уривку з тексту повісті   Ульфа Старка  «Чи вмієш ти свистати,  Юганно?»

1.     Прослухати уривок з повісті Ульфа Старка  «Чи вмієш ти свистати,  Юганно?»

https://www.youtube.com/watch?v=IG3XAqBOMGU 

2.   Відповісти на запитання до прослуханого тексту. Відповіді записати та надіслати на електронну адресу дистанційного навчання.

https://docs.google.com/document/d/1Ag-EmQShBztz1IOirxZu3210XGQ0jACx/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

31. 01. 2025 

Тема:  Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?» Смисл назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.)

1.     Опрацювати матеріал презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1RgltMJ-P4dZ-yWI5U_3Wy6QvfxltACQz/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Виконати завдання фотоквесту:

https://docs.google.com/document/d/1rvYuEndxLtbkC63Qzcrc-b0KYxdtwMIP/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

29.01. 2025

Тема: Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=1wl2-YV2Zmo

2.     Розгадати кроссенс, письмово відповівши на запитання до нього:

24.01.2025  

Тема: Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». 

Образи дітей (Ульф, Берра) і дідуся Нільса, встановлення духовного зв’язку між ними.

1.     Переглянути відео

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/express-lessons/ulf-stark-chy-vmiyesh-ty-svystaty-yuganno/  експрес урок

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/ulf-stark-chy-vmiyesh-ty-svystaty-yuganno/ презентація

2.      Ознайомитися з матеріалом презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1XuG6_Q5-oerWLhpYCz5MGolrwKUtCmf5/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Скласти характеристику одного з героїв (письмово)

22.01.2025

Тема: Ульф Старк  «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності

(дітей і дорослих), ставлення до людей похилого віку у творі.

  1. Переглянути відеоуроки 

https://www.youtube.com/watch?v=Memwy9ysl14&t=19s 

https://www.youtube.com/watch?v=eD1TqbStNBo 

  1. Опрацювати ст. 124 – 125

  2. Прочитати уривки з твору 126 -133


27.12.2024

Тема: Урок позакласного читання. Елінор Фарджон «Сьома принцеса»

  1. Прочитати казку

https://xn--80aaukc.xn--j1amh/sjoma_princecca.html 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/18haJLsdqxJOkEP_6-kcOHftKyuanGGYP/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Повторити вивчений протягом семестру матеріал

25.12. 2024

Тема: Урок позакласного читання. М. В. Гоголь «Травнева ніч, або Утоплена»

  1. Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=udAnrGEjKnk 

  1. Дочитати повість

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=7 

  1. Підготуватися до уроку додаткового читання : прочитати твір Елеонор

  2. Фарджон «Сьома принцеса»

            https://xn--80aaukc.xn--j1amh/sjoma_princecca.html

Додатково радіоспектакль «Травнева ніч, або Утоплена»

https://www.youtube.com/watch?v=SvB2528sEVw 

20.12.2024

Тема: Комплексна підсумкова робота за І семестр

  1. Повторити вивчений матеріал

  2. В зошитах для діагностичних робіт виконайте запропоновані завдання:

  1. Підготуватися до уроку позакласного читання ( прочитати  повість М.В.Гоголя

  2. «Травнева  ніч, або Утоплена»)

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=7 


18. 12.2024 

Тема: Урок розвитку мовлення (письмово). Твір-роздум «Над чим мене спонукала замислитись книжка Астрід Анни Емілії Ліндґрен «Міо, мій Міо».

1.     Переглянути матеріал презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1m27Xio-wERWAkje8l6WI7KyjsYMfwQBS/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Написати твір на зазначену тему

3.     Готуватися до комплексної підсумкової роботи.

13.12.2024 

Тема: Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо».

Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві. Віра в перемогу дружби та людяності у творі.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=3sA4YCo3BEo

2.     Виконати завдання аудіювання ( тести з відеоуроку)

3.     Підготуватися до твору-роздуму на тему «Над чим мене спонукала замислитись книжка Астрід Анни Емілії Ліндґрен «Міо, мій Міо».

11.12.2024  

Тема:  Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Чарівний світ і казкові образи твору. Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами.

1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=KdtSXtz8FGQ

2. Переглянути матеріал презентації

3. Дати усні відповіді на запитання 1- 5 ( с. 122)

06.12.2024 

Тема: Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо».

Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність

1.     Переглянути відеопрезентацію

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/astrid-lindgren-mio-mij-mio/

2.     Переглянути відеоурок

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/express-lessons/astrid-lindgren-mio-mij-mio/

3.     Виконати тестові завдання:

      https://docs.google.com/document/d/1eIS0CgZepEIxGBdlTMrrdaoYKNpbla6J/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

04.12.2024 

Тема: Астрід Ліндгрен – відома письменниця Швеції  “Міо, мій Міо” – повість-казка про перемогу добра, справедливості, любові та дружби

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=vXR5JgDzXLY

2.     Опрацювати ст. 99 – 102

3.     Читати повість – казку ( ст. 102- 122)

29.11.2024

Тема: Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). Гумор в повісті, особливості її мови.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=TlJDSIQlWh0

https://www.youtube.com/watch?v=tHv6_UoO37E

2.     Намалюйте ілюстрацію до твору

27.11.2024

Тема: Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). Гумор в повісті, особливості її мови.

1.       Переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=7HyxdNwn9Do

2.       Переглянути відеопрезентацію:

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mykola-gogol-nich-pered-rizdvom/

3.       Написати твір- мініатюру на тему «Чого я чекаю від прийдешнього Різдва»

22.11.2024 

Тема: Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.

1.     Переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=E15nHlwbtoQ

2.     Виконати завдання на вибір (письмово)

-         Описати портрет Вакули  від імені Оксани.

-         Розповісти про Вакулу-живописця від імені чорта.

-          Розповісти про кохання Вакули до Оксани від імені самого коваля.

-          Описати Оксану від імені Вакули.

-         Охарактеризувати Вакулу

-         Охарактеризувати Оксану

20.11 2024 

Тема: Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом». Українські народні традиції та звичаї у творі. Поєднання фантастичного і реального.

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=NAu-rdLM6Ng  - біографія

https://www.youtube.com/watch?v=qBvZ-0TI5E8  - буктрейлер

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/express-lessons/mykola-gogol-nich-pered-rizdvom/  - експрес –урок

2.     Опрацювати сторінки 68-70, прочитати повість

3.     Заповнити таблицю, використавши довідковий  матеріал

Фантастичне

Реальне

 

 

Довідковий  матеріал: традиції святкування Різдва,  чорт, відьма, сцена з варениками у Пацюка,  Диканька, Петербург, козаки, одяг Оксани, політ Вакули на чорті,  викрадення місяця, колядування

Додатково:

Мультфільм

https://www.youtube.com/watch?v=WQJKVKqkPfo

Аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=86UKXD1Z2JA 

 

15.11.2024 

Тема. Контрольний твір за повістю Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»

1.    Переглянути відеоінструкцію  щодо створення твору-роздуму

https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI

2.    Ознайомитися з пам'яткою

Пам’ятка «Пишемо твір»

1)    Пригадай, чим твір-роздум відрізняється від розповіді чи опису.

2)    Вибери тему, визнач, що слід писати у творі.

3)    Продумай основну думку твору.

4)     Склади план.

5)    Пиши, дотримуючись послідовності.

6)    Не забувай підтверджувати свою думку текстом.

7)    Добирай образні слова та вирази

8)    Не забудь зробити висновок.

9)    Уважно перечитай написане, зроби потрібні виправлення.

         3. Написати  твір на одну із тем:

          1.    Причини деградації та переродження Скруджа.

План

I. Скрудж - головний герой повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі».

II. Старі і нові обрії життя Ебенезера Скруджа.

1. Портретна характеристика.

2. Інтер'єр кімнати Скруджа.

3. Риси характеру героя.

4. Подорожі Скруджа різдвяної ночі.

5. «Пробудження людського в людині»

ІІІ. «Я шануватиму Різдво у серці своїм».

      2.        Що в житті людини найцінніше?

План

I. Життєві цінності. Від чого залежить їхній вибір?

II. «Не гроші роблять людину щасливою, а людяність» (Ч. Діккенс).

1.     «Хай благословить нас Господь своєю милістю!» Багатство сім'ї Кретчитів.

2.     У чому полягає гуманізм Фреда?

3.     «Як люди живуть, такий їм буде і кінець. Коли ж вони змінять своє життя, то й кінець зміниться». Деградація та переродження Скруджа.

ІІІ. «Май душу, май серце і будеш людиною на всі часи». Чи будь-яка заможна людина приречена на деградацію?

 

         3.    Третій привид не прийшов… Запропонуйте свій фінал твору. (написання фанфіка)

 

13.11.2024 

Тема: Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Значення образу Різдва у творі. Ознаки фольклору (казки, пісні) у творі.

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=J__Dh_rGSec

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/express-lessons/charlz-dikens-rizdvyana-pisnya-v-prozi/

https://www.youtube.com/watch?v=EUvOH5jYjHc

2.     Розгадати ребуси( за бажанням):

       https://drive.google.com/file/d/1bznHMoi-_REcIyUmR1AfVyKEKCOwXV5-/view?usp=sharing

3.     Підготуватися до контрольного твору

01.11.2024 

Тема: Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Реальні та фантастичні елементи в сюжеті повісті.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=CwjoJ6F4viw

2.     Переглянути матеріал презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1FdIQJiRdj3JnllYQakQFbS8AJOYny5pO/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Написати творчу роботу на тему «Дивовижна історія різдвяного подарунка»

30.10.2024

Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі».  Динаміка образу скнари Скруджа, причини духовного переродження.

1 Пареглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=g54rgou25Yo

https://www.youtube.com/watch?v=d8TQtAOYpmA

2. Дочитати твір до кінця

25.10.2024

Тема: Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі».  Подорож Скруджа у часі й просторі.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=9-F8YKs6dl8  - біографія автора

https://www.youtube.com/watch?v=PDJP8P_5u-g

https://www.youtube.com/watch?v=EK36qGiDUxo 

2.     Опрацювати матеріал підручника  (ст 82 – 84)

3.     Прочитати два куплети із твору «Різдвяна пісня в прозі» ( ст.84 – 90)

23.10.2024 

Тема: Розвиток мовлення (письмово) Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан». Складання характеристики персонажа літературного твору.

1.      Ознайомитися з матеріалом презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/1LHdBhNSeZe-oPsdHdkllXBpEge8UKMmJ/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.      Переглянути відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=pR5gO7_XJgM  

3.      Написати  твір- характеристику «Мій улюблений герой твору»."

18.10.2024 

Тема: Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» Образи природи та ідея її

пізнання у творі.

1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=Mr9dYPx7Y-M

2. Підготуватися до твору «Мій улюблений герой роману» (складання

характеристики персонажа літературного твору за романом Жуля Верна

«П’ятнадцятирічний капітан»)

16.10.2024 

Тема : Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан»  Проблема рабства в романі.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=9JTqK-qIAvo

2.   Дати письмову відповідь на запитання: Якою є  позиція письменника стосовно такого ганебного явища, як рабство? Долі яких героїв допомагають зрозуміти авторське ставлення до рабства? Обґрунтуйте свою точку зору. 

11.10 2024

Тема: Жуль Верн «П’ятнадцятиріч-ний капітан»  Дік Сенд і Негоро.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=1-GTvACsmnk

2.     Дочитати уривки роману (ст 63-66)

3.     Виконати завдання 7 (ст. 66)

      https://docs.google.com/presentation/d/1qiCJpeRY9Iqa61Lm9tGEiwqDtfebGDDj/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

09.10.2024 

Тема: Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» Образ Діка Сенда, мужність і людяність героя. Дік Сенд і його друзі.

1 Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=3J13-Xs9nQc

https://www.youtube.com/watch?v=kVCuEdkCmWM

2. Читати ст. 50 – 62

3. Виконати тести, перейщовши за посиланням

 https://vseosvita.ua/test/start/oov543  ( відкрито до 11 жовтня включно )

04.10.2024 

Тема: Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан»

1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=XhFAhyj04n0

https://www.youtube.com/watch?v=46d9hHcTW0M

2. Ознайомитися з матеріалом презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1NCqDEwoaGQkQwNYGn0wb7Tkwetb2JOnP/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3. Опрацювати ст. 42-46

4. Занотувати теорію літератури ( ст. 44)

5. Прочитати розділ перший «Шхуна-бриг «Пілігрим»

02.09.2024 

Тема: Діагностична робота з теми «Міфи на всі часи»

1.     Повторити вивчений матеріал

2.     Виконати завдання діагностичної роботи за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/go-settings?code=eui027

 (Час, виділений на тестування 20 хв. Відкритий до 04.10.2024 ) – максимум 12 балів

Успіхів!!!

27.09.2024 

Тема: Переказ уривка з міфу про Дедала і Ікара.

1.     Перечитати міф «Дедал та Ікар»

2.     Переказати уривок від слів «Тепер увесь вільний час Дедал робив…» (ст. 37) до слів «… та мусив летіти далі, до найближчого берега». (ст  39):

     https://docs.google.com/document/d/1eRxa5BlUewjB4dzVoPJnYB5Yyy-fwEFr/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Працюйте уважно, не допускаючи орфографічних, синтаксичних та граматичних помилок!

3.     Підготуватися до діагностичної роботи

25.09.2024 

Тема: Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Дедал і Ікар. Міф про митців

1. Переглянути матеріал відеопрезентації

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mif-pro-dedala-ta-ikara/

2. Опрацювати матеріал підручника ( ст 35 – 40 )

3.  Виконати тестові завдання, перейшовши за посиланням

https://vseosvita.ua/test/start/rlr259  

Додатково:

аудіокнига

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/audio-text/mif-pro-dedala-ta-ikara/

літературні ігри та пазли

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/mif-pro-dedala-ta-ikara/

20.09.2024  

Тема: Міф про Геракла. Подвиг сьомий: критський бик. Образ Геракла та його подвиги.

1.     Переглянути відеопрезентацію

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mif-pro-gerakla-podvyg-somyj-krytskyj-byk/

2.     Прочитати міф ( ст підручника 29 – 32)

3.     Виконати тестові завдання

https://docs.google.com/document/d/1LDpambOtYGb6u2ajgvfZ8r-GqxgeMybL/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

Додатково

1.     Аудіокнига

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/audio-text/mif-pro-gerakla-podvyg-somyj-krytskyj-byk/

2.     Ігрові завдання

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/mif-pro-gerakla/


18.09.2024 

Тема: Найвідоміші міфологічні образи та сюжети. Міфи про Геракла. Подвиг перший «Немейський лев»

 1.     Виконати завдання ( письмово) за матеріалами попередніх уроків

https://docs.google.com/document/d/1NUxE4kTrmLA5s7Lw14ti0JevbezVjPBi/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

2.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=IXfOr3agtl4

3.     Прослухати міф про перший подвиг

https://www.youtube.com/watch?v=2oNlTkYAY70

4.     Прочитати міф про сьомий подвиг «Критський бик» (Підручник: ст. 29-32)

Додатково: переказ міфу «Немейський лев»

https://www.youtube.com/watch?v=_ZD1uSPulyI


13.09.2024 

Тема: Міф про Прометея. Робота над ідейно-художніми особливостями міфу. Образ титана Прометея

1.       Прослухати повний варіант міфу

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/audio-text/mif-pro-prometeya/

2.       Переглянути відеопрезентацію

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mif-pro-prometeya/

3.       Ознайомитися з матеріалами презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1eoLBSE_iSTtsYnZxnzvh_45AGyCPFEkW/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

4.       Характеристика Прометея ( письмово)

5.       Прочитати міф про перший подвиг Геракла «Немейський лев»

https://docs.google.com/document/d/1CW4R2-UFWaRZZc16CcYGKcEH79KVwI6t/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true


11.09. 2024 

Тема: Грецькі міфи. Боги, герої і люди в давньогрецьких міфах. Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Міф про Прометея.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=OfgWzAHui3k

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1tTlei4n9gav3mgQlLzsTLmFrWEgOSvY7/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

3.     Прочитати міф «Прометей» ( ст. 23 – 26 )

4.     Доповнити  запропоновану  ментальну  карту  або ж  створити свою за матеріалом підручника




06.09. 2024

Тема: Поняття про міф, його відмінності від казки та легенди. Міфологія народів світу як джерело літературних сюжетів. Основні тематичні групи грецьких міфів

 1.       Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=pPEtA6GTV0M  

2.       Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати  зазначені в ній завдання

https://docs.google.com/presentation/d/1fDiQ-o_c6tHJ4izgcB6o8g3UWBzC8UUj/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true


04.09.2024 

Тема: Художня література як вид мистецтва. Художній образ. Роль перекладачів.


    1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=eSRjUqtrkeQ

https://www.youtube.com/watch?v=vBGtEfVhETQ

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/video-text/vilyam-vordsvort-do-prekrasnogo/

підручник

https://drive.google.com/file/d/1A1PcOBw0i1yy1tvivs4T714OalJTR0Gp/view?usp=sharing

хрестоматія

https://drive.google.com/file/d/1O1RsGuKnMjqomedtXmargobLq7BDdC4P/view?usp=sharing


Немає коментарів:

Дописати коментар