24.10
Повторення вивчених у 1-4 класах відомостей про іменник. Іменник як самостійна частина мови. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Номінативна функція іменника в мовленні.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=6RAfKRtZ7qM
Презентація:
Теоретична частина:
Матеріал до уроку:
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1670
Вправа для роботи на уроці:
Домашнє завдання
Опрацювати §24;
Виконайте інтерактивну вправу:
23.10
Загальна характеристика частин мови. Службові частини мови. Вигук.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=CKavBdB7wmk
Теоретичний матеріал:
Матеріал до уроку:
https://naurok.com.ua/zagalna-harakteristika-chastin-movi-301128.html
Вправи для роботи на уроці:
Домашнє завдання
Опрацювати §23;
Виконати інтерактивну вправу:
Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання 👌
22.10
Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=IvLsqQ278VA
Презентація:
Матеріал до уроку:
Вправи для роботи на уроці:
Домашнє завдання
Виконати інтерактивну вправу за посиланням:
Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання
20.10
Діагностична робота №2. Словотвір. Орфографія. (тестовий формат)
Виконати завдання діагностичної роботи:
https://docs.google.com/document/d/1Tp5s-_DAnxjb16HE0OSXf8QjZstcWMsz3jS01rMiDPo/edit?usp=drivesdk
Щасти! 👌
17.10
Перехід слів з однієї частини мови в іншу. Словотвірний розбір слова
Теоретичний матеріал:
https://docs.google.com/document/d/1fXpcZAwGdhFHxz3WpofYkdLG9OXB5St1NVvKdAUdz2A/edit?usp=sharing
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=ryvWRWoUHqI
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-perehid-sliv-z-odnie-chastini-movi-v-inshu-278346.html
Словотвірний розбір слова (презентація):
https://naurok.com.ua/prezentaciya-slovotvirniy-rozbir-slova-trenuvalni-vpravi-415042.html
Вправи для виконання на уроці:
https://wordwall.net/uk/resource/18052198/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%B2%D1%96%D1%80
https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-slovotvir-orfografiya-136624.html
Домашнє завдання
Опрацювати §20;
Виконати вправу 135 (ІІ);
Повторити §12-21, підготуватися до діагностичної роботи
16.10
Абревіація як спосіб творення слів. Творення і правопис складноскорочених слів.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=j82GHdh0gDQ
Презентація:
Теоретична частина:
Презентація про абревіацію:
Домашнє завдання
Опрацювати §20;
Виконати вправу 131 (ІІ, І* або ІІІ).
15.10
Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Правопис складних слів разом. Правопис складних слів із дефісом. Правопис складних слів окремо. Написання слів з пів
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=uhU2UF3JYFY
о, е в складних словах
https://www.youtube.com/watch?v=xtYLFYhFBMc
Теоретичний матеріал:
https://docs.google.com/document/d/1jNoSqefreneIMYddGWU0MtbPJxr1XaJq6rf8OL-q4h8/edit?usp=sharing
До вивчення:
https://drive.google.com/file/d/12psETPZwt1wRhUl5P9txYY3yPYxf13Zc/view?usp=sharing
Презентації:
Домашнє завдання
Опрацювати поданий теоретичний матеріал;
Письмово в зошиті виконати подану вправу:
Запропоновані слова записати у дві колонки: 1 - слова, що пишемо разом, 2 - слова, що пишемо через дефіс.
Навчально/виховний, ліво/бережний, мікро/процесор, м'ясо/молочний, видимо/невидимо, теле/шоу, купівля/продаж, чистотіл, шести/денний, південно/східний, сніжно/білий, кисло/солодкий, жовто/гарячий, авіа/лайнер, диско/тека, автос/топ, прем'єр/міністр, радіо/вузол, червоно/коричневий, школа/інтернат, сіно/в'язалка.
13.10
Розвиток мовлення. Достовірність / недостовірність інформації
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=yoICvO98gnE
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати § 75;
Виконати вправу 495 (І).
10.10
Складання основ або слів як спосіб творення.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=j82GHdh0gDQ
Теоретична частина:
https://ukr.ed-era.com/zmist_rozdilu/morfologichni_sposobi_slovotvorennya/osnovoskladannya
Презентація:
Домашнє завдання
Виконати подане завдання з останнього слайду презентації
09.10
Безафіксний спосіб творення слів.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=cmlEHu7MyMI
Інтерактивні вправи для роботи на уроці:
Презентація:
Домашнє завдання
Виконати інтерактивну вправу:
Робіть знімки результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання 👌
08.10
Префіксально-суфіксальний спосіб творення
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=XhV9jrGshG0
Презентація:
https://naurok.com.ua/prefiksalno-sufiksalniy-sposib-slovotvoru-362658.html
Тренувальні вправи:
https://vseosvita.ua/lesson/trenuvalni-vpravy-osnovni-sposoby-slovotvorennia-730090.html
Потренуйтеся на уроці:
Домашнє завдання
Опрацювати § 16;
Виконати вправу 101 (І,ІІ* або ІІІ*)
06.10
Розвиток мовлення. Факти і судження.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=E_mCLrr2yDA
Презентація:
Матеріал до уроку:
Домашнє завдання
Письмово в зошиті виконати завдання з останнього слайду поданої презентації.
03.10
Суфіксальний спосіб творення слів. Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксом -ин-(а) від прикметників на -ський, -цький. Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксами -ств-(о), -зтв-(о), -цтв-(о); прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк-.
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-sposobi-tvorennya-sliv-387065.html
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk&t=98s
https://www.youtube.com/watch?v=-4ZLzYP9fGk
Словотвірний розбір слова:
https://www.youtube.com/watch?v=VYimFFAXlVg
Домашнє завдання
Опрацювати
§15, вивчити правила с. 35, 39.
Виконати
впр. 88, с. 39 (письмово).
02.10
Основні способи словотворення. Префіксальний спосіб творення слів.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=STLvrrUiccE
https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk
Правила:
Домашнє завдання
Опрацювати §14, вивчити правила ст. 35.
Виконати впр. 81, ст.37 (письмово).
01.10
Розвиток мовлення. Актуальність і несуперечливість інформації.
Діагностична перевірка читання вголос.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=orGuLCyO3VM
Матеріал до уроку:
https://naurok.com.ua/aktualnist-i-nesuperechlivist-informaci-410132.html
Тексти для читання вголос:
https://vseosvita.ua/library/teksty-dlia-chytannia-vholos-6-kl-568486.html
https://naurok.com.ua/tekst-dlya-viraznogo-chitannya-vgolos-123092.html
Домашнє завдання
Опрацювати §73;
Виконати вправу 486 (І або ІІІ).
29.09
Змінювання і творення слів. Твірне слово
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ZBVXPXaBEU4
Презентація:
https://naurok.com.ua/zminyuvannya-i-tvorennya-sliv-tvirne-slovo-277193.html
Теоретичний матеріал:
https://drive.google.com/file/d/1_32FryuYVJIfNEeyWr2dV10kC0dF0NsO/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Опрацювати §13;
Виконати інтерактивні вправи:
Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання 👋
26.09
Повторення вивченого у 3-4 класах. Словотвір — розділ мовознавства і джерело збагачення мови.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=7As1MjRBDiM
https://www.youtube.com/watch?v=7TJM-JuPmrU
Пригадайте «Значущі частини слова»:
https://wordwall.net/uk/resource/36462681/українська-мова/значущі-частини-слова
Кросворд "Словотвір"(усно):
https://wordwall.net/uk/resource/45565052/українська-мова/кросворд-словотвір
Домашнє завдання
Опрацювати §12, вивчити правила. Виконати вправу 67 (І-ІІ),
ст. 31.
25.09
Діагностична робота №1. Будова слова. Орфографія. Форма - тестові завдання
Для дітей, які були відсутні на уроці:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9485544
24.09
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.
Складні слова (презентація):
https://naurok.com.ua/prezentaciya-skladni-slova-pravopis-skladnih-sliv-231116.html
Змінні й незмінні слова (презентація):
https://naurok.com.ua/prezentaciya-zminni-i-nezminni-slova-435010.html
Антонімічні префікси і суфікси:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-antonimichni-prefiksi-i-sufiksi-359432.html
Домашнє завдання:
Опрацювати §10, виконати вправу 54 (І або ІІ), повторити §§1-9, підготуватися до діагностичної роботи
22.09
Написання есе.
Відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_VnMxmWfhKo
Презентація:
https://vseosvita.ua/library/6-nush-napysannia-ese-svitohliadnoho-zmistu-814605.html
Теоретичний матеріал:
https://drive.google.com/file/d/1i9UPIstIKAH3Vx_j_8Qhzf1CUhWtkgql/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
Опрацювати §11;
Оберіть одну із запропонованих тематик для есе, складіть його та надішліть на пошту дистанційного навчання
1. Уяви, що ти став/стала невидимим/невидимою на день. Опиши цей день. Як гадаєш, це буде весело чи ти створиш більше проблем? Поясни.
2. Як гадаєш, чи варто вченим випробовувати ліки та косметичні засоби на тваринах?
3. Опиши плюси і мінуси ситуації, коли твій найкращий друг живе з тобою в одній квартирі.
19.09
Розвиток мовлення. Надійність джерел інформації. Діагностичний усний переказ.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=8gI2hAI08JY
Матеріал до уроку:
Презентація:
Домашнє завдання:
Користуючись поданою у 17 слайді інформацією, опрацюйте поданий текст-повідомлення ЗМІ і запишіть аудіо з обґрунтуванням достовірності інформації. Запис надсилайте в особисті повідомлення у Вайбері.
Простий спосіб зберегти банани свіжими до двох тижнів
Банани — ідеальний легкий сніданок або перекус, проте вони належать до продуктів, які найчастіше викидають до смітника на кухні, оскільки більшість людей зберігають їх неправильно.
Експертка Two City Vegans Менді Епплгейт виявила, що банани треба тримати якнайдалі від фруктових мисок, оскільки це призводить до того, що вони швидко стають коричневими і кашоподібними, пише Mirror.
Вона поділилася: “Миска для фруктів — одне з найгірших місць для зберігання бананів, оскільки багато інших фруктів, як-от яблука та персики, також виділяють газ етилен. Зберігання бананів окремо від інших фруктів запобігає ланцюговій реакції перезрівання”.
Такі фрукти, як банани, яблука або персики, виділяють природну сполуку, яка називається етилен, що сприяє дозріванню фруктів, завдяки чому вони стають досить ніжними та ароматними для споживання.
Коли в повітрі накопичується надмірна кількість газу етилену, це призводить до того, що фрукти прискорюють процес дозрівання і швидко стають гнилими.
Банани вразливі до етилену і водночас виробляють його значну кількість, тому для збереження свіжості фруктів бажано виймати їх з миски для фруктів та зберігати окремо на кухонному столі. Просто зберігайте банани якнайдалі від інших фруктів і будь-яких джерел тепла, як-от фритюрниця чи духовка, щоб зберегти їхню свіжість.
Проте якщо ви хочете, щоб банани зберігалися значно довше, бажано повністю сповільнити виділення етилену за допомогою харчової плівки або фольги.
18.09
Складні слова
Відеоуроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=VVMdHHvrtPI
https://www.youtube.com/watch?v=C4_GCVYMbk0
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-skladni-slova-pravopis-skladnih-sliv-231116.html
Теорія:
https://docs.google.com/document/d/1OQBp7JaDecWgKsrrrxiMCfORIcMSpG-mtUSP-cCFmCE/edit?usp=sharing
Домашнє завдання:
Опрацювати §9;
Знати правила ст. 23;
Письмово в зошиті виконати подані вправи:
1.Спишіть складні іменники, вставляючи пропущені літери. Підкресліть орфограми
Змі…борець, стал…вар, зліз…бетон, прав…захисник, тепл…воз, житт…дайний, смуг…подібний
Через поле перекоти(поле) перестрибує вороний кінь. Земле(трус) бував і в наших краях. Школа(інтернат) знаходиться в центрі міста. Кондитерська шприц(машина) наповнює кремом шоколадні тістечка. Історичне крає(знавство) - це наука про минуле рідного краю.
Підкресліть граматичні основи речень (підмет і присудок).17.09
Незмінні й змінні слова
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=N2W9oBjCoCs&ab_channel=Pi-stacjaUA
Теоретична частина:
Презентація:
Домашнє завдання
Знати правила ст. 23;
Скласти по 5-6 речень із змінними і незмінними словами.
15.09
Антонімічні префікси й суфікси
Згадайте, що таке антоніми:
https://ua.pistacja.tv/video/ukr50026-antonimy?playlist=24
Теоретична частина:
Пограйтеся:
https://learningapps.org/27534795
Домашнє завдання:
Опрацювати §7;
Знати правила зі ст. 19;
Виконайте інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/3537359
https://learningapps.org/27534795
Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання ✌
12.09
РМ №2. Повторення вивченого в 5 класі: джерела інформації; добір і пошук інформації. Діагностичний діалог.
Презентації за посиланнями:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-dzherela-informaci-348785.html
Відеоурок:
Добір та пошук інформації:
https://www.youtube.com/watch?v=EKYV3f-cQPI&ab_channel=Pi-stacjaUA
Домашнє завдання
Опрацювати § 71;
Виконати вправу 475 (завдання на вибір).
11.09
Правила написання букв е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, -ичок-, -ичк-, -інн-(я), -ення- (я), -инн-(я), -ив-(о), -ев-(о). Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-, -ин-,-ін-, -ичн-.
Відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=RWKhI4fNz60
https://www.youtube.com/watch?v=QurZnCS98zw
Теоретична частина:
https://docs.google.com/document/d/1WphQmdOyUzcIvLBFyKouY-twvQQ9oSAWmG8fcBmmILE/edit?usp=sharing
Тренувальна вправа:
https://learningapps.org/9499780
Домашнє завдання
Опрацювати §6, вивчити правила зі ст. 16-17;
Виконати інтерактивну вправу:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/69955
Робіть знімки виконаних робіт та надсилайте на пошту ✌
10.09
Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без. Написання префіксів пре-, при-, прі-.
Перегляньте відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=u55h1wpF0wo
https://www.youtube.com/watch?v=hayctPEhFxQ
Теоретичний матеріал:
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravopis-prefiksiv-z--s--roz--bez-279603.html
Матеріал до уроку:
https://drive.google.com/file/d/1bBj4b9RMCwEXJaxfCXoLRebrcbNSFWYA/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Опрацювати §5, ст.14-15.
Виконати інтерактивну вправу:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1631773
Чекаю на ваші роботи!
08.09
Основа (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова (поглиблення вивченого).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=56GxE3jVnVk
https://www.youtube.com/watch?v=M9ssK9Bz1xA
Тренувальні вправи (усно):
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2275433 https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2274582
Префікси і суфікси (інтерактивна вправа):
https://learningapps.org/27534795
Будова слова (інтерактивна вправа):
https://learningapps.org/3537359
Теоретичний матеріал до уроку:
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-znachuschi-chastini-slova-388076.html
Домашнє завдання
Опрацювати §4, повторити всі вивчені правила про будову
слова. Виконати впр. 22 (завдання ІІ), ст. 13.
05.09
Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: інформація; види інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео).
Відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=cimvYE1GGxw
Факт чи фейк про LEGO:
https://learningapps.org/view24612928
Опрацюйте конспект за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1Hf9Ia1onu9bgS9pUZeA90E-98Vfi1yH7/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
Опрацювати §70-71;
Виконати інтерактивне завдання за посиланням:
https://svitdovkola.org/inf4/23/media1
Робіть знімки виконаних робіт та надсилайте на пошту
04.09
Спільнокореневі слова й форми слова. Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті.
Відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=8xUs8S5guA8
Матеріал до уроку:
https://drive.google.com/file/d/18M6TFtkU84AM9j4RgX7BHbrg0g_zHlC4/view?usp=sharing
Презентація за посиланням:
Теоретичний матеріал за посиланням:
Інтерактивні завдання для уроку:
https://learningapps.org/15169410
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-spilnokorenevi-slova-ta-formy-slova
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/dobyraiemo-spilnokorenevi-slova_
Домашнє завдання:
1.Опрацювати §3
2.Виконати інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/22241379
https://learningapps.org/27345707
03.09
Повторення вивченого раніше про будову слова: форми слова і спільнокореневі слова; значущі частини слова, їхня роль і правопис
Перегляньте відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=negmxy-PAqQ
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати §2, повторити значущі частини слова
Виконати інтерактивні вправи:
Робіть скріни своїх робіт та надсилайте на
пошту.
01.09
Краса звучання української мови. Багатство української мови.
Домашнє завдання
Виконати впр. 4, завдання ІІ-ІІІ, с. 6
(усно).
Згадайте 4—5 прислів’їв про мову або
висловів письменників про багатство рідної мови.
Підручник:
Немає коментарів:
Дописати коментар