Українська мова 6 клас

24.10


Повторення вивчених у 1-4 класах відомостей про іменник. Іменник як самостійна частина мови. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Номінативна функція іменника в мовленні.


Відеоурок:


https://www.youtube.com/watch?v=6RAfKRtZ7qM


Презентація:


https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-imennik-yak-chastina-movi-zagalne-znachennya-morfologichni-oznaki-sintaksichna-rol-188235.html


Теоретична частина:


https://www.miyklas.com.ua/p/ukrayinska-mova-nush/4-klas/imennik-327122/povtorennia-vivchenogo-pro-imennik-iak-chastinu-movi-329871/re-b7cf4737-d1a2-4dc3-af15-f6a9bf05259a


Матеріал до уроку:


https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1670


Вправа для роботи на уроці:


https://wordwall.net/uk/resource/7842346/%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%8F%D0%BA-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8-6-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81


Домашнє завдання


Опрацювати §24;


Виконайте інтерактивну вправу:


https://wordwall.net/uk/resource/80932962/%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%8F%D0%BA-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8


23.10


Загальна характеристика частин мови. Службові частини мови. Вигук.


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=CKavBdB7wmk


Теоретичний матеріал:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik-43064/sluzhbovi-chastini-movi-viguk-452388/re-3f3a0c21-f186-4681-b37f-4f0211621ded


Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/zagalna-harakteristika-chastin-movi-301128.html


Вправи для роботи на уроці:

https://wordwall.net/uk/resource/4123025/%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8


https://wordwall.net/uk/resource/62093312/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%82-%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%BA


Домашнє завдання


Опрацювати §23;

Виконати інтерактивну вправу:

https://wordwall.net/uk/resource/35322025/%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96-%D1%96-%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8


Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання 👌


22.10


Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах.


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=IvLsqQ278VA


Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-samostiyni-chastini-movi-ukra-nska-mova-5-klas-povtorennya-vivchenogo-v-pochatkovih-klasah-48094.html


Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/povtorennya-vivchenogo-pro-samostiyni-chastini-movi-v-pochatkovih-klasah-prislivnik-5-kl-445138.html 


Вправи для роботи на уроці:

https://wordwall.net/uk/resource/8932737/%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8


https://wordwall.net/uk/resource/28621457/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%87%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b8-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b8


Домашнє завдання

Виконати інтерактивну вправу за посиланням:


https://wordwall.net/uk/resource/1752302/%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8


Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання


20.10


Діагностична робота №2. Словотвір. Орфографія. (тестовий формат)


Виконати завдання діагностичної роботи:


https://docs.google.com/document/d/1Tp5s-_DAnxjb16HE0OSXf8QjZstcWMsz3jS01rMiDPo/edit?usp=drivesdk


Щасти! 👌



17.10


Перехід слів з однієї частини мови в іншу. Словотвірний розбір слова


Теоретичний матеріал:


https://docs.google.com/document/d/1fXpcZAwGdhFHxz3WpofYkdLG9OXB5St1NVvKdAUdz2A/edit?usp=sharing


Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=ryvWRWoUHqI 


Презентація:


https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-perehid-sliv-z-odnie-chastini-movi-v-inshu-278346.html 


Словотвірний розбір слова (презентація):


https://naurok.com.ua/prezentaciya-slovotvirniy-rozbir-slova-trenuvalni-vpravi-415042.html 


Вправи для виконання на уроці:


https://wordwall.net/uk/resource/63052321/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%81%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%be%d1%82%d0%b2%d1%96%d1%80


https://wordwall.net/uk/resource/18052198/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%B2%D1%96%D1%80 


https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-slovotvir-orfografiya-136624.html 


Домашнє завдання


Опрацювати §20;

Виконати вправу 135 (ІІ);

Повторити §12-21, підготуватися до діагностичної роботи


16.10


Абревіація як спосіб творення слів. Творення і правопис складноскорочених слів.


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=j82GHdh0gDQ


Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-tvorennya-skladnoskorochenih-sliv-pravopis-skladnoskorochenih-sliv-312617.html


Теоретична частина:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/slovotvir-orfografiia-41276/skladni-slova-spoluchni-o-e-v-skladnikh-slovakh-tvorennia-i-pravopis-skl_-450029/re-21a6c813-22ab-4aed-b6a9-30149e0d7578 


Презентація про абревіацію:

https://naurok.com.ua/abreviaturi-skladnoskorocheni-slova-pravopis-sliv-razom-okremo-cherez-defis-trenuvalni-vpravi-313221.html


Домашнє завдання


Опрацювати §20;

Виконати вправу 131 (ІІ, І* або ІІІ).


15.10


Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Правопис складних слів разом. Правопис складних слів із дефісом. Правопис складних слів окремо. Написання слів з пів 


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=uhU2UF3JYFY


о, е в складних словах

https://www.youtube.com/watch?v=xtYLFYhFBMc


Теоретичний матеріал:

https://docs.google.com/document/d/1jNoSqefreneIMYddGWU0MtbPJxr1XaJq6rf8OL-q4h8/edit?usp=sharing


До вивчення:

https://drive.google.com/file/d/12psETPZwt1wRhUl5P9txYY3yPYxf13Zc/view?usp=sharing


Презентації:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-skladni-slova-spolucni-o-e-u-skladnih-slovah-pravopis-skladnih-sliv-razom-i-cerez-defis-497535.html


https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pravopis-skladnih-sliv-razom-i-cerez-defis-napisanna-sliv-z-piv-377496.html


Домашнє завдання


Опрацювати поданий теоретичний матеріал;


Письмово в зошиті виконати подану вправу:

Запропоновані слова записати у дві колонки: 1 - слова, що пишемо разом, 2 - слова, що пишемо через дефіс.

     Навчально/виховний, ліво/бережний, мікро/процесор, м'ясо/молочний, видимо/невидимо, теле/шоу, купівля/продаж, чистотіл, шести/денний, південно/східний, сніжно/білий, кисло/солодкий, жовто/гарячий, авіа/лайнер, диско/тека, автос/топ, прем'єр/міністр, радіо/вузол, червоно/коричневий, школа/інтернат, сіно/в'язалка.


13.10


Розвиток мовлення. Достовірність / недостовірність інформації


Відеоурок:


https://www.youtube.com/watch?v=yoICvO98gnE


Презентація:

https://vseosvita.ua/library/rmfakty-i-sudzhennia-dostovirnist-i-nedostovirnist-informatsii-723925.html


Домашнє завдання

Опрацювати § 75;

Виконати вправу 495 (І).


10.10


Складання основ або слів як спосіб творення.


Відеоурок:


https://www.youtube.com/watch?v=j82GHdh0gDQ


Теоретична частина:


https://ukr.ed-era.com/zmist_rozdilu/morfologichni_sposobi_slovotvorennya/osnovoskladannya


Презентація:


https://docs.google.com/presentation/d/1v0RzLgMJV-RupawKULBS7xz5YKvIHYew/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


Домашнє завдання


Виконати подане завдання з останнього слайду презентації


09.10


Безафіксний спосіб творення слів.


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=cmlEHu7MyMI


Інтерактивні вправи для роботи на уроці:


https://wordwall.net/uk/resource/25381860/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%81%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%be%d0%b1%d0%b8-%d1%82%d0%b2%d0%be%d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b2


https://wordwall.net/uk/resource/37795877/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/6-%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d1%81-%d0%b7%d0%bc%d1%96%d0%bd%d1%8e%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%96-%d1%82%d0%b2%d0%be%d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b2


Презентація:


https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-do-uroku-v-6-klasi-bezafiksnyi-sposib-tvorennia-727057.html


Домашнє завдання


Виконати інтерактивну вправу:

https://wordwall.net/uk/resource/53511950/%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8-%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2


Робіть знімки результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання 👌


08.10


Префіксально-суфіксальний спосіб творення


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=XhV9jrGshG0


Презентація:

https://naurok.com.ua/prefiksalno-sufiksalniy-sposib-slovotvoru-362658.html


Тренувальні вправи:


https://vseosvita.ua/lesson/trenuvalni-vpravy-osnovni-sposoby-slovotvorennia-730090.html


Потренуйтеся на уроці:

https://wordwall.net/uk/resource/51961791/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%81%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%be%d0%b1%d0%b8-%d1%82%d0%b2%d0%be%d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b2


https://wordwall.net/uk/resource/37410192/%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8-%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B2


Домашнє завдання


Опрацювати § 16;

Виконати вправу 101 (І,ІІ* або ІІІ*)



06.10


Розвиток мовлення. Факти і судження.


Відеоурок:


https://www.youtube.com/watch?v=E_mCLrr2yDA


Презентація:


https://docs.google.com/presentation/d/1asZaDddb05I_c-NPdf4kcs3aJyqoHx_7/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


Матеріал до уроку:

https://vseosvita.ua/library/rmfakty-i-sudzhennia-dostovirnist-i-nedostovirnist-informatsii-723925.html


Домашнє завдання


Письмово в зошиті виконати завдання з останнього слайду поданої презентації.


03.10


Суфіксальний спосіб творення слів. Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксом -ин-(а) від прикметників на -ський, -цький. Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксами -ств-(о), -зтв-(о), -цтв-(о); прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк-.


Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-sposobi-tvorennya-sliv-387065.html


Відеоуроки: 

https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk&t=98s

https://www.youtube.com/watch?v=-4ZLzYP9fGk

Словотвірний розбір слова:

https://www.youtube.com/watch?v=VYimFFAXlVg

Домашнє завдання

Опрацювати §15, вивчити правила с. 35, 39. 

Виконати впр. 88, с. 39 (письмово).



02.10


Основні способи словотворення. Префіксальний спосіб творення слів.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=STLvrrUiccE

https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk

Правила:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/slovotvir-orfografiia-41276/sposobi-tvorennia-sliv-41224/re-a104dddf-eccc-4dc3-91bc-3e3ecf362124

Домашнє завдання

Опрацювати §14вивчити правила ст. 35.  

Виконати впр. 81, ст.37 (письмово). 


01.10


Розвиток мовлення. Актуальність і несуперечливість інформації. 

Діагностична перевірка читання вголос.


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=orGuLCyO3VM


Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/aktualnist-i-nesuperechlivist-informaci-410132.html


Тексти для читання вголос:

https://vseosvita.ua/library/teksty-dlia-chytannia-vholos-6-kl-568486.html


https://naurok.com.ua/tekst-dlya-viraznogo-chitannya-vgolos-123092.html


Домашнє завдання


Опрацювати §73;

Виконати вправу 486 (І або ІІІ).


29.09


Змінювання і творення слів. Твірне слово


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=ZBVXPXaBEU4


Презентація:

https://naurok.com.ua/zminyuvannya-i-tvorennya-sliv-tvirne-slovo-277193.html

 

Теоретичний матеріал:

https://drive.google.com/file/d/1_32FryuYVJIfNEeyWr2dV10kC0dF0NsO/view?usp=sharing


Домашнє завдання

Опрацювати §13;

Виконати інтерактивні вправи:


https://wordwall.net/uk/resource/37410192/%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8-%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B2


https://wordwall.net/uk/resource/51961791/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%81%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%be%d0%b1%d0%b8-%d1%82%d0%b2%d0%be%d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b2


Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання 👋


26.09


Повторення вивченого у 3-4 класах. Словотвір — розділ мовознавства і джерело збагачення мови.


Відеоурок:  

https://www.youtube.com/watch?v=7As1MjRBDiM

https://www.youtube.com/watch?v=7TJM-JuPmrU

Пригадайте «Значущі частини слова»:

 https://wordwall.net/uk/resource/36462681/українська-мова/значущі-частини-слова

Кросворд "Словотвір"(усно): 

https://wordwall.net/uk/resource/45565052/українська-мова/кросворд-словотвір

Домашнє завдання

Опрацювати §12вивчити правила. Виконати вправу 67 (І-ІІ), 

ст. 31. 


25.09


Діагностична робота №1. Будова слова. Орфографія. Форма - тестові завдання


Для дітей,  які були відсутні на уроці:


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9485544

24.09


Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.


Складні слова (презентація):

https://naurok.com.ua/prezentaciya-skladni-slova-pravopis-skladnih-sliv-231116.html


Змінні й незмінні слова (презентація):

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zminni-i-nezminni-slova-435010.html


Антонімічні префікси і суфікси:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-antonimichni-prefiksi-i-sufiksi-359432.html


Домашнє завдання:

Опрацювати §10, виконати вправу 54 (І або ІІ), повторити §§1-9, підготуватися до діагностичної роботи


22.09


Написання есе.


Відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_VnMxmWfhKo


Презентація:

https://vseosvita.ua/library/6-nush-napysannia-ese-svitohliadnoho-zmistu-814605.html


Теоретичний матеріал:

https://drive.google.com/file/d/1i9UPIstIKAH3Vx_j_8Qhzf1CUhWtkgql/view?usp=sharing


Домашнє завдання:

Опрацювати §11;


Оберіть одну із запропонованих тематик для есе, складіть його та надішліть на пошту дистанційного навчання


1. Уяви, що ти став/стала невидимим/невидимою на день. Опиши цей день. Як гадаєш, це буде весело чи ти створиш більше проблем? Поясни.

2. Як гадаєш, чи варто вченим випробовувати ліки та косметичні засоби на тваринах? 

3. Опиши плюси і мінуси ситуації, коли твій найкращий друг живе з тобою в одній квартирі.


19.09


Розвиток мовлення. Надійність джерел інформації. Діагностичний усний переказ.


Відеоурок:


https://www.youtube.com/watch?v=8gI2hAI08JY


Матеріал до уроку:


https://naurok.com.ua/urok-rozvitku-movlennya-vidi-informaci-dzherela-informaci-nadiynist-dzherel-informaci-445127.html


Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/1bdnjINuFLejaspWYlBCT8YmWOc70KQH9/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


Домашнє завдання:


Користуючись поданою у 17 слайді інформацією, опрацюйте поданий текст-повідомлення ЗМІ і запишіть аудіо з обґрунтуванням достовірності інформації. Запис надсилайте в особисті повідомлення у Вайбері.


Простий спосіб зберегти банани свіжими до двох тижнів


Банани — ідеальний легкий сніданок або перекус, проте вони належать до продуктів, які найчастіше викидають до смітника на кухні, оскільки більшість людей зберігають їх неправильно.

Експертка Two City Vegans Менді Епплгейт виявила, що банани треба тримати якнайдалі від фруктових мисок, оскільки це призводить до того, що вони швидко стають коричневими і кашоподібними, пише Mirror.

Вона поділилася: “Миска для фруктів — одне з найгірших місць для зберігання бананів, оскільки багато інших фруктів, як-от яблука та персики, також виділяють газ етилен. Зберігання бананів окремо від інших фруктів запобігає ланцюговій реакції перезрівання”.

Такі фрукти, як банани, яблука або персики, виділяють природну сполуку, яка називається етилен, що сприяє дозріванню фруктів, завдяки чому вони стають досить ніжними та ароматними для споживання.

Коли в повітрі накопичується надмірна кількість газу етилену, це призводить до того, що фрукти прискорюють процес дозрівання і швидко стають гнилими.

Банани вразливі до етилену і водночас виробляють його значну кількість, тому для збереження свіжості фруктів бажано виймати їх з миски для фруктів та зберігати окремо на кухонному столі. Просто зберігайте банани якнайдалі від інших фруктів і будь-яких джерел тепла, як-от фритюрниця чи духовка, щоб зберегти їхню свіжість.

Проте якщо ви хочете, щоб банани зберігалися значно довше, бажано повністю сповільнити виділення етилену за допомогою харчової плівки або фольги.


18.09


Складні слова


Відеоуроки за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=VVMdHHvrtPI


https://www.youtube.com/watch?v=C4_GCVYMbk0


Презентація:


https://naurok.com.ua/prezentaciya-skladni-slova-pravopis-skladnih-sliv-231116.html


Теорія:


https://docs.google.com/document/d/1OQBp7JaDecWgKsrrrxiMCfORIcMSpG-mtUSP-cCFmCE/edit?usp=sharing



Домашнє завдання:

Опрацювати §9;

Знати правила ст. 23;


Письмово в зошиті виконати подані вправи:


1.Спишіть складні іменники, вставляючи пропущені літери. Підкресліть орфограми

Змі…борець, стал…вар, зліз…бетон, прав…захисник, тепл…воз, житт…дайний, смуг…подібний

2. Спишіть речення, розкриваючи дужки.

Через поле перекоти(поле) перестрибує вороний кінь. Земле(трус) бував і в наших краях. Школа(інтернат) знаходиться в центрі міста.  Кондитерська шприц(машина) наповнює кремом шоколадні тістечка. Історичне крає(знавство)  - це наука про минуле рідного краю.

 Підкресліть граматичні основи речень (підмет і присудок).


17.09


Незмінні й змінні слова


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=N2W9oBjCoCs&ab_channel=Pi-stacjaUA


Теоретична частина:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/5-klas/budova-slova-40702/nezminni-i-zminni-slova-40634/re-6852a082-c1da-422f-83b1-4836f7ecf8c5


Презентація:

https://do.mlt.gov.ua/uploads/users/%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8/%D0%A3%D0%BA%D1%80%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%205/%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA_9_%D0%9D%D0%B5%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96_%D0%B9_%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf


Домашнє завдання

Знати правила ст. 23;

Скласти по 5-6 речень із змінними і незмінними словами.


15.09


Антонімічні префікси й суфікси


Згадайте, що таке антоніми:

https://ua.pistacja.tv/video/ukr50026-antonimy?playlist=24


Теоретична частина:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/budova-slova-orfografiia-449858/antonimichni-prefiksi-i-sufiksi-450410/re-a4d040b5-b205-4edb-98b1-babcd1624dde


Пограйтеся:

https://learningapps.org/27534795


Домашнє завдання:

Опрацювати §7;

Знати правила зі ст. 19;

Виконайте інтерактивні вправи:

https://learningapps.org/3537359

https://learningapps.org/27534795

Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання ✌


12.09


РМ №2. Повторення вивченого в 5 класі: джерела інформації; добір і пошук інформації. Діагностичний діалог.


Презентації за посиланнями:

https://docs.google.com/presentation/d/1L1raWxY6B6E49RK1e7YCRtVE-ibYn_jR/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


https://naurok.com.ua/prezentaciya-dzherela-informaci-348785.html


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=y8Q6NVNELbM&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD


Добір та пошук інформації:

https://www.youtube.com/watch?v=EKYV3f-cQPI&ab_channel=Pi-stacjaUA


Домашнє завдання

Опрацювати § 71;

Виконати вправу 475 (завдання на вибір).


11.09


Правила написання букв е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, -ичок-, -ичк-, -інн-(я), -ення- (я), -инн-(я), -ив-(о), -ев-(о). Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-, -ин-,-ін-, -ичн-.


Відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=RWKhI4fNz60


https://www.youtube.com/watch?v=QurZnCS98zw


Теоретична частина:


https://docs.google.com/document/d/1WphQmdOyUzcIvLBFyKouY-twvQQ9oSAWmG8fcBmmILE/edit?usp=sharing


Тренувальна вправа:

https://learningapps.org/9499780


Домашнє завдання

Опрацювати §6, вивчити правила зі ст. 16-17;


Виконати інтерактивну вправу:

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/69955


Робіть знімки виконаних робіт та надсилайте на пошту ✌


10.09


Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без. Написання префіксів пре-, при-, прі-.

Перегляньте відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=u55h1wpF0wo

https://www.youtube.com/watch?v=hayctPEhFxQ

Теоретичний матеріал:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/budova-slova-orfografiia-449858/napisannia-prefiksiv-z-zi-s-roz-bez-pre-pri-pri-449869/re-2fa2b15f-a5fd-48a6-b0f5-e79e94ea436a

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravopis-prefiksiv-z--s--roz--bez-279603.html

Матеріал до уроку:

https://drive.google.com/file/d/1bBj4b9RMCwEXJaxfCXoLRebrcbNSFWYA/view?usp=sharing

Домашнє завдання

Опрацювати §5, ст.14-15.

Виконати інтерактивну вправу:

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1631773

Чекаю на ваші роботи! 


08.09


Основа (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова (поглиблення вивченого).

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=56GxE3jVnVk

https://www.youtube.com/watch?v=M9ssK9Bz1xA

Тренувальні вправи (усно):

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2275433 https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2274582

Префікси і суфікси (інтерактивна вправа):

https://learningapps.org/27534795

Будова слова (інтерактивна вправа):

https://learningapps.org/3537359

Теоретичний матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/urok-osnova-slova-korin-sufiks-prefiks-i-zakinchennya-znachuschi-chastini-slova-253281.html

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-znachuschi-chastini-slova-388076.html

Домашнє завдання

Опрацювати §4, повторити всі вивчені правила про будову слова. Виконати впр. 22 (завдання ІІ), ст. 13. 


05.09

Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: інформація; види інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео).


Відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=cimvYE1GGxw


Факт чи фейк про LEGO:

https://learningapps.org/view24612928


Опрацюйте конспект за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1Hf9Ia1onu9bgS9pUZeA90E-98Vfi1yH7/view?usp=sharing


Домашнє завдання:

Опрацювати §70-71;

Виконати інтерактивне завдання за посиланням:

https://svitdovkola.org/inf4/23/media1

Робіть знімки виконаних робіт та надсилайте на пошту


04.09

Спільнокореневі слова й форми слова. Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті.


Відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=8xUs8S5guA8


Матеріал до уроку:

https://drive.google.com/file/d/18M6TFtkU84AM9j4RgX7BHbrg0g_zHlC4/view?usp=sharing


Презентація за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1NnevtIcw4FgmIvcMf3F9dskcCcnWERER/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


Теоретичний матеріал за посиланням:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/budova-slova-orfografiia-449858/spilnokorenevi-slova-i-formi-slova-spilnokorenevi-slova-iak-zasib-zv-iaz_-450376/re-3285cd9c-d60f-4f5c-ad88-fdba3a959f4a


Інтерактивні завдання для уроку:

https://learningapps.org/15169410


https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-spilnokorenevi-slova-ta-formy-slova

 

https://learning.ua/mova/piatyi-klas/dobyraiemo-spilnokorenevi-slova_


Домашнє завдання:

1.Опрацювати §3


2.Виконати інтерактивні вправи:

https://learningapps.org/22241379


https://learningapps.org/27345707


03.09

Повторення вивченого раніше про будову слова:  форми слова і спільнокореневі слова; значущі частини слова, їхня роль і правопис

Перегляньте відеоурок:

 https://www.youtube.com/watch?v=negmxy-PAqQ

Презентація: 

https://docs.google.com/presentation/d/1mnsQC6Ou0B38gTkjFjqwo3zGdz8_odwV/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати §2, повторити значущі частини слова

Виконати інтерактивні вправи:

https://wordwall.net/uk/resource/24230449/%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D1%96-%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%82%D0%B0-%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8-%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0

https://wordwall.net/uk/resource/80154538/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%81%d0%bf%d1%96%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d0%ba%d0%be%d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%b5%d0%b2%d1%96-%d1%81%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%b0-%d1%82%d0%b0-%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d0%b8-%d1%81%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%b0

Робіть скріни своїх робіт  та надсилайте на пошту. 


01.09

Краса звучання української мови. Багатство української мови.

Домашнє завдання

Виконати впр. 4, завдання ІІ-ІІІ, с. 6 (усно).

Згадайте 4—5 прислів’їв про мову або висловів письменників про багатство рідної мови.

Підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/2595-ukrmova-6-klas-golub.html

Немає коментарів:

Дописати коментар