Українська мова 6 клас

25.04.

Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NqfZ-PjRqLE

https://www.youtube.com/watch?v=Yn_Bte_eM0w 

Презентація: https://drive.google.com/file/d/19PQv0RX9UuxD_RKjpbWmh417tSa8T89z/view?usp=sharing

Потренуйтеся: https://wordwall.net/resource/71006866/мякий-знак-у-числівниках

Домашнє завдання

Вивчити правила у презентації та на с. 157.

Виконати вікторину: https://wordwall.net/uk/resource/12978639/числівник 

24.04. 

Тренувальні вправи. 

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=OGQwwqAz5Ss&t=1s

Презентація:https://drive.google.com/file/d/1DLKHOII1ygHQOH6Xd8JiL5GxE3nuOU1M/view

Домашнє завдання 

Опрацювати §60, вивчити правила с. 160-161.

Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3354328

(відкрито до 27.04.)

23.04. 

Відмінювання числівників.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=OGQwwqAz5Ss

Презентація: https://drive.google.com/file/d/1KESubKCwqs4Z  

Потренуйтеся (усно): https://learningapps.org/21847484

https://wordwall.net/uk/resource/52571559/українська-мова/числівник 

Домашнє завдання

Опрацювати § 60, вивчити правила с.159-160.

Виконати інтерактивне завдання: https://learningapps.org/29734108

Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту.

21.04.

Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.

Числівники прості, складні й складені.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=fRVtPYiBkf0

https://www.youtube.com/watch?v=HLoWc0FbJSI

Презентаціяhttps://docs.google.com/presentation/d/1fN4fIg_kPKeYe0IvK2IQ4VJJu9YBHxoj/edit#slide=id.p8

Домашнє завдання

Вивчити правила § 59, с. 155, 156.

Виконати впр. 393 та 395, с. 157. 

18.04.

Числівник як частина мови.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=hJMVX3FeRqU

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1bOjPbQNrGlx6DcTV6EqGPyk7Sp0T5OmU/edit#slide=id.p13

Домашнє завдання

Вивчити правила § 58, с. 152. Виконати ІЗ: 

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/633671

Свої результати надсилайте на пошту!

17.04. 

РМ №20. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на

матеріалі відомих полотен українських пейзажистів. Редагування твору-опису.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1wL3ftSH7T5S4af5VHC_mL4kjGtYSwsJq/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання 

Обрати картину українського художника із презентації та записати її твір-опис за

планом. 

16.04. 

Діагностична робота №6. Прикметник як частина мови

Ось ми і завершили вивчати наш розділ. Повторіть вивчений матеріал і мерщій

перевіряти свої знання! 

Домашнє завдання

Виконайте тестування:

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1886925

Свої результати надсилайте на пошту!


14.04.

Прикметник: узагальнення вивченого. 

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Z3DPxtcLR8s

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1P-5_2g0xhR1qQOFpgXpI5OXOx_jwaYGK/edit#slide=id.p43

Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал § 46-56.

Підготуватися до діагностичної роботи. 

11.04.

Тренувальні вправи. Навчальний диктант.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1WnIjFbYT-obeMFOZZDoWw94KxucxNtN1/edit#slide=id.p16

Аудіодиктант «Ранок»: https://www.youtube.com/watch?v=M9D4b0beFew

Домашнє завдання

Повторити вивчені правила § 55-56.

Написати диктант «Ранок». 

10.04. 

Написання складних прикметників.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=T0qnHLe-fPw

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1WnIjFbYT-obeMFOZZDoWw94KxucxNtN1/edit#slide=id.p16

Потренуйся (усно): https://learningapps.org/30785941

Домашнє завдання 

Опрацювати §56, вивчити правила с. 147.

Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7581945

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту.


09.04. 

РМ №19. Діагностичний докладний письмовий переказ тексту, що містить

опис природи. Редагування тексту переказу.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ue5PNBONPeQ

Домашнє завдання

Прослухайте текст у відеоуроці та на пишіть контрольний докладний переказ за

планом (у відеоуроці).

Це важливо! Ваш текст не може слово в слово збігатися з прослуханим.

Переказуйте, а не переписуйте!

07.04.

Написання -н- і -нн- у прикметниках

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=N_nKK8hnX7I

https://www.youtube.com/watch?v=QcnYaw-iyaE

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1rWx1XXg3fqhOcV_Bk7KIrhZL3w4bQquK/edit#slide=id.p2

Домашнє завдання

Опрацювати §55, вивчити правила с. 144.

Виконати вправу: https://wordwall.net/uk/resource/30028506  


04.04. 

Написання не з прикметниками.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=COXhY3ZBw44

https://www.youtube.com/watch?v=3tS7zfZEndg

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1at7TcJnlRuUbHXCR-dQWkreGboHhV9eh/edit#slide=id.p10

Потренуйтеся: https://wordwall.net/uk/resource/28772557/українська-мова/частка-не-з-прикметниками

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал §54, вивчити правила с. 142.

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5418492 (відкрито до 12.04.)


03.04. 

РМ №18. Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних

типів мовлення (розповіді й опису).

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=UI3XAaSCt44

Презентація:  https://docs.google.com/presentation/d/15WGlgzR_ZPL2zM

Домашнє завдання 

Скласти твір - опис природи в художньому стилі на одну з тем:

  • «Війнуло у вікно весною»,

  • «Осінні фарби парку»,

  • «Зимовий вечір»,

  •  «Літній краєвид».

Обирайте будь-яку тему, пишіть, творіть, фантазуйте, використовуючи художні

засоби.

02.04. 

Зміни приголосних при творенні прикметників (закріплення).

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=R2qShOPkCiU&t=14s

https://www.youtube.com/watch?v=MxadwHhqsSA

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1M_UWHEcR7Cde=id.p1

Домашнє завдання

Повторити §53, правила с. 139-140.

Виконати інтерактивні вправи: 

  1. https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1878080

  2. https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1878222

31.03.

Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-,

-ичн-.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=PY5UlfVJrhM&t=13s

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1M_UWHEcR7CZbzdcCCDIO0Qykfz9VeQbW/edit#slide=id.p1

Потренуйтеся: https://learningapps.org/24648626

Домашнє завдання

Опрацювати §53, вивчити правила с. 139-140.

Виконати вправи:  https://justclass.com.ua/hw/57095824 (відкрито до 05.04.)

28.03.

Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-,

-ськ-, -цьк-, -зьк-.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=T0qnHLe-fPw

https://www.youtube.com/watch?v=jlqTYouwJBI

Презентація:  https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/ 

Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал §47, с. 124. 

Виконати тестування: https://wordwall.net/uk/resource/30236289/ 

27.03.

Підсумки й узагальнення. Самооцінювання навчальної діяльності.

Діагностична робота. ГР2. 

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Z3DPxtcLR8s  

https://www.youtube.com/watch?v=52nNwyLHC9w

Презентація:  https://docs.google.com/presentation/d/1P-5_2g0xhR1qQOFpgXpI5OXOx_jwaYGK/edit#slide=id.p44

Домашнє завдання 

Повторити вивчений матеріал §45- 52.

Виконати діагностичну роботу в контрольних зошитах: https://docs.google.com/document/d/1-Q-G4ECCoU22

26.03. 

РМ №17. Складання лінгвістичного есе

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_VnMxmWfhKo

Походження українських прізвищ: https://www.youtube.com/watch?v=RvzzQObJ37s

Аглоритм написання есе: https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware/v1/d8d.pdf 

Домашнє завдання

Напишіть есе на обрану тему:

  • «Прикметник – творча частина мови»,

  • «Як з’явилося моє прізвище?».

24.03.

Творення прикметників. Основні способи словотвору (повторення).

Перехід прикметників в іменники.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7MyVXmoR9xo

https://www.youtube.com/watch?v=Zlhk-lgJ7z0

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1ovegHa-35fgXmWtQd6Bk

Домашнє завдання

Опрацювати §52, вивчити правила с. 136.

Виконати вправи:

  1.  https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1877936 

https://wordwall.net/uk/resource/53511950/способи-творення-прикметників

21.03.

Відмінювання прикметників твердої і м’якої груп.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=3qL_7xyNCa4

Чому прикметник важливий? https://www.youtube.com/watch?v=-nwJ5jr8v-M

Конспект: https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:UIED+Ukrainian-language-6th-grade+2020+type@asset+block@конспект_укрмова_6кл_8_365.pdf

Домашнє завдання

Вивчити правила у §51, с. 134. Виконати  впр. 323( І, ІІ завдання) та інтерактивні ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7581870

Роботи надсилайте одним листом! 

20.03.

Тренувальні вправи. Порада, утішання.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=JbSc3W_S2kg

Презентація:  https://docs.google.com/presentation/d/1dNwH6JezKzFl4QkqoB

Домашнє завдання 

Опрацювати §90 та 93, с.226, 233.

Виконати завдання: 

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2240760

19.03.

Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=innOlDGqIw8

https://www.youtube.com/watch?v=RItAbIqxocI&t=1s

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1dNwH6JezKzFl4QkqoBIZZSYDFrVNIxgw/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Вивчити матеріал §50, с. 130-131. 

Виконати впр. 314, 316, с. 131. 

17.03.

Повні і короткі прикметники.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mLtecXzyyog

https://www.youtube.com/watch?v=oLLyzdLAG4g

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1L6Fk0f8Apy4tO

Потренуйся (усно!): https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7579350

Домашнє завдання

Опрацювати §49, правила с. 128.

Виконати вправу 310, с.129 (зі словами складіть 3 речення).


14.03.

Перехід прикметників із однієї групи в іншу.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=_YRsWgh9wuM

https://www.youtube.com/watch?v=ezkGHTja-b8

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1uEA0_Nrf2wlVp9-leB1nLi0s

Говори правильно: https://www.youtube.com/watch?v=RItAbIqxocI  

Потренуйся: https://wordwall.net/uk/resource/68023019/українська-мов

Домашнє завдання

Вивчити правила у §48, с. 126. Виконати впр. 302, с. 126.

13.03.

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=YsR76yljASI

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1eLnbClpmN9Vj8jT5xZqi8Wkw66Pp1sAg/edit#slide=id.p1

Потренуйтеся (усно): https://learningapps.org/18313963

Домашнє завдання 

Опрацювати §47,  вивчити правила с.122.

Виконати завдання на вибір: 

  1. https://wordwall.net/uk/resource/11321660/групи-прикметників-за-значенням 

  2. https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1858847

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту.

12.03.

Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=I05bkQsTQGY&t=3s

https://www.youtube.com/watch?v=UCXHFu-808U

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1XDWi6imgJDj_R29LSINq49hy5oTJNKg5/edit#slide=id.p1

Тренажер (усно): 

https://learningapps.org/28700853  

Домашнє завдання

Повторити матеріал § 46, с. 118. 

Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/a004b4cb (відкрито до 20.03.)

10.03.

Прикметник: повторення вивченого. 

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=I05bkQsTQGY

https://www.youtube.com/watch?v=Z3DPxtcLR8s

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1UpuEJTB3jbZdzw

Гра: https://wordwall.net/uk/resource/30661786/українська-мова/прикметник https://learningapps.org/3072472

Домашнє завдання

Опрацювати §45-46, повторити відомості про прикметник.

Виконати вправу 284, с. 118  (усно) та ІЗ:  https://learningapps.org/16540538 

28.02.

Аналіз діагностичної роботи №5.

Самооцінювання навчальної діяльності.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=C0lE4F-GsIM

Тренувальні вправи:

https://wordwall.net/uk/resource/7842346/іменник-як-частина-мови-6-клас

https://wordwall.net/uk/resource/28442937/українська-мова/букви-е-є-и-і-в-суфіксах-іменників

Домашнє завдання

Виконати аналіз діагностичної роботи.

Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1687709

Робіть знімки своїх робіт і надсилайте на пошту.



27.02.

Діагностична робота №5. ГР1. 

Відмінювання та правопис іменників.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zuW8TSP09Mc 

Домашнє завдання 

Повторити  §30-42. Виконати діагностичну роботу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2282878  

Роботу записуйте у контрольний зошит.


26.02.

Іменник: узагальнення вивченого. 

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zuW8TSP09Mc

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1RAdAQoSE1hdNWTpjFN

Тренажер тестів: https://www.youtube.com/watch?v=NrKGzXfdayA

Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал §30-42. 

Підготуватися до діагностичної роботи. 


Українська мова олімпіада 2025

Платформа JustClass запрошує учнів до участі у олімпіаді з української мови.

📅 Коли: 12 лютого – 12 березня 2025.
🎓 Хто може взяти участь: учні 5 - 11 класів.
Кожен учасник отримає сертифікат, а переможці — цінні призи. 

Виконати завдання за посиланням: https://justclass.com.ua/hw/2f11b7ed 

Зверни увагу!

У тебе є лише одна спроба. Натискай кнопку "Виконати завдання олімпіади"

лише тоді,

коли будеш готовий зосередитись на завданнях.

Час на виконання олімпіади обмежений.

Вправи, що вирішені після завершення відведеного часу, не будуть враховуватись при підрахунку оцінки.

Будь ласка, закрий всі інші сайти, щоб нічого тебе не відволікало. 

Бажаємо успіху!

24.02.

РМ № 16. Написання есе «Чому важливо цінувати час?».

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=HGMEWr7rIi0

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url=https%3A  

Домашнє завдання

Опрацювати §43, дати відповіді на питання с. 113(усно).  

Опрацювати вправу 275 (приклад есе). Виконати вправу 276, с.113 (письмово).


21.02.

Не з іменниками.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=yRwzob5CHZ0

https://www.youtube.com/watch?v=_n--FAZ6pro

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1fFrvLXfdmU4R-VTm-AmQwLB9hUNd8kJV/edit#slide=id.p15

Домашнє завдання

Опрацювати § 42, вивчити правила у презентації та с. 111.  

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8643744 

(відкрито до 25.02.)

20.02.

Тренувальні вправи. 

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7cilgKdprcU

https://www.youtube.com/watch?v=ixZ9pUdlDHU

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/19H7MNf1gVd0rYbkLK13Gf

Домашнє завдання 

Повторити §41, правила с. 109. Виконати тестування:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4891301 (відкрито до 25.02.)

19.02.

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=RnHmrMBE1AY

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/19H7MNf1gVd0rYbkLK1

Інтерактивні вправи «Новий правопис» (усно!):

https://learningapps.org/7782007

https://learningapps.org/7781682

https://learningapps.org/7780848

Домашнє завдання

Опрацювати §41, вивчити правила с. 109.
Виконати вправу 263 та 264, с. 110. 

17.02.

Правопис суфіксів іменника.

 Зміни приголосних при творенні іменників (закріплення).

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=R2qShOPkCiU

https://www.youtube.com/watch?v=jlqTYouwJBI

Правило: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/slovotvir-orfografiia  

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1uy2yrMKBz8xIvNwtQ43

Домашнє завдання

Опрацювати § 40, вивчити правила с. 107.

Виконати вправу 259 (І-ІІ), с. 108. 

14.02.

Способи творення іменників.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=S-szd-VFYXg  

https://www.youtube.com/watch?v=CCkMNIFdqFE

Презентація: https://drive.google.com/file/d/1rycnSjpoKEUuDrJldZt5Djrm4yqyy-pV/view?usp=sharing

Потренуйся: https://learningapps.org/27328617

Домашнє завдання

Опрацювати §39, вивчити правила с. 104.

Виконати впр. 249 та 253(ІІ), с.106

13.02.

Тренувальні вправи.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Mk9GU9v8tfA

Правило: https://www.youtube.com/watch?v=lj2oiGij5-c

Потренуйся(усно):

https://learningapps.org/32181282

https://learningapps.org/14367800

Домашнє завдання 

Виконати вправу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/516207

Після виконання знизу натисніть Finish!! та  Check my answers

і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту. 

12.02.

Іменники кличного відмінка у ролі звертання в реченні.

Розділові знаки при звертанні.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MiiRUnuMmIM

https://www.youtube.com/watch?v=lj2oiGij5-c

Опрацювати презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/1

Потренуйся: https://learningapps.org/27338892  

Домашнє завдання

Повторити правила у §38. Виконати інтерактивні вправи:

 https://learningapps.org/28226354

https://learningapps.org/32181282

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту.

10.02.

Особливості вживання кличного відмінка в українській мові.

Правопис закінчень кличного відмінка.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=gMnrMN28Fy0 

https://www.youtube.com/watch?v=N-Uo3Dw0hp4 

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1S8I24B3HRmKrrjJYu

Правило: https://webpen.com.ua/pages/linguistic_norm/vocative_form.html 

Домашнє завдання

Опрацювати § 38, вивчити правила у таблиці (слайд 5).

Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/d187aee0 (відкрито до 15.02.)

07.02.

Написання й відмінювання імен по батькові.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=l-pQuBFdSeY

Презентація:  https://docs.google.com/presentation/d/1bAtO9UyYnZQG-Ksmtgoi5VCO9_w2RB5r/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Правило: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/10-klas/orfografichna-norma-352880/skladni-vipadki-napisannia-prizvishch-368985/re-c7e7e8ab-af01-4f0b-b5db-4d282f89fe4a

Домашнє завдання

Опрацювати §37, вивчити правила с. 97.

Виконати інтерактивні вправи:

1.      https://wordwall.net/uk/resource/30729710/українська-мова/написання-імен-по-батькові

2.     https://wordwall.net/uk/resource/32564727/вікторина-до-теми-утворення-імен-по-батькові

Робіть знімки своїх робіт і надсилайте на пошту.


06.02.

Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=l-pQuBFdSeY 

https://www.youtube.com/watch?v=FEeJS9_UzgI

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1a8AI4MRnFbGh5zNu1gthLAX3j1

Домашнє завдання 

Опрацювати §36, вивчити правила с. 94-95. Виконати впр. 223, с. 95

та письмово провідміняти власне прізвище, ім’я та по батькові. 



05.02.

РМ №15. Діагностичний усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі.

Опрацювати презентацію: 

https://docs.google.com/presentation/d/1FpScOVOWSPLgMCAfSfc9ZSeJb-_eOX4L/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Написати  твір-опис на обрану тему:

-Мій улюблений клас.

-Кімната моєї мрії.

Надіслати  розповідь усного твору (відео або аудіозапис).

Чекаю на ваші роботи!

03.02.

РМ №14. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі (підготовка).

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SE7-aDKWoPA

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1FpScOVOWSPLgMCAfSfc9ZSeJb-_eO

Домашнє завдання

Написати  твір-опис на обрану тему (надсилати не потрібно!):

  • Мій улюблений клас.

  •  Кімната моєї мрії.

Підготуватися до усної розповіді свого твору до наступного уроку!

31.01.

Тренувальні вправи.

Повторити правило: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1wmcVOa7e2Wgwa95

Домашнє завдання

Повторіть вивчені правила §30-35. Виконати інтерактивну вправу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2266870

Виконати тестування: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9914361  (відкрито до 05.02)

30.01.

Відмінювання множинних іменників.

Уживання незмінюваних іменників (закріплення).

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=A3h0rsVAz-k

Правило: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1wmcVOa7e

Домашнє завдання

Повторити правила у §34-35, с. 88-92. Виконати впр. 215 та 217, с. 92. 

29.01.

Рід незмінюваних іменників.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=_0gi0dQBeg4

https://www.youtube.com/watch?v=eP5eA7h0G3k

Презентація: 

 https://docs.google.com/presentation/d/15rZwOuvXiEp7w7BL_eSDC

Потренуйся (усно): https://wordwall.net/uk/resource/14250914/рід-іменників

Домашнє завдання

Опрацювати § 34, правила с.87-89. Виконати впр. 207, с. 89.

27.01.

Відмінювання іменників IV відміни.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=GvWfQIk6Czo

Правила: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik-43

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1DHUOuv_o8d2

Домашнє завдання

Вивчити  §33,  вивчити правила с. 85. 

Виконати інтерактивні вправи:

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7575069 

Результати надсилайте на пошту!

24.01.

Відмінювання іменників III відміни. Правопис форм орудного відмінка іменників ІІІ відміни.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Tt3MmnGOpwQ

https://www.youtube.com/watch?v=wlQNUXzzwPs

Правило: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik-43064/vidminiuvannia-imennikiv-iii-vidmini-46486/re-2e141562-a77a-4225-b5c2-dced7e2a28ce

Домашнє завдання

Вивчити правила §32, с. 82-83.

Виконати впр. 194, с. 83 (скласти та записати речення зі словами).

Виконати ІЗ: https://wordwall.net/uk/resource/28259406

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту.

23.01.

Тренувальні вправи.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=sOzqT-RiLDw

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1R9R9X8EiSwS8LesovF6K9dRk0kcpG7Dh/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Повторити § 31, правила с.80-81.Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/58f03b0e (відкрито до 28.01.)

22.01.

Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=FJQ4tUpn6dg

https://www.youtube.com/watch?v=sOzqT-RiLDw

Конспект: https://www.miyklas.com.ua/p/osoblivosti-vidminiuvannia-imennikiv-ii-vidmini

Потренуйтеся (усно!): https://learningapps.org/4212741

https://learningapps.org/17138331

Домашнє завдання

Повторити §31,  вивчити правила с. 80-81. Виконати впр. 188, с. 80

( із 3 словами складіть речення та визначте граматичну основу!).    

Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2272999 

Результати надсилайте на пошту!

20.01.

Відмінювання іменників ІІ відміни.

Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sOzqT-RiLDw  

Вивчити таблицю: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/osoblivosti-vidminiuvannia-imennikiv-ii-vidmini

Презентація:https://drive.google.com/file/d/1QwCQ5Bw7fZew9mVD5aW2MWouaMfU4kOC/view 

Домашнє завдання

Повторити відміни іменників §30. 

Опрацювати §31,  вивчити правила с. 79-80. Виконати ІЗ:

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7521784 

Після виконання знизу натисніть Finish!! та  Check my answers

і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту. 

27.12.

Підсумки у І семестрі.

Любі шестикласники, ось ми і завершили І семестр. Пропоную вам перевірити свої знання за допомогою вікторини. Будьте уважними!  

https://docs.google.com/presentation/d/1hBLH1idWBBTVBehouHsmH1blVQNUUGy2/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

 

Гарного відпочинку!

26.12.

Повторення. Рефлексація вивченого матеріалу.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=WIdU3BEv3_Y

Опрацюйте презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/1--moE4PAXNVHIzDKNMJavovd9SPXOQ0P/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Тренувальні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/26700358/іменник-як-частина-мови-6-клас 

Домашнє завдання 

Повторити вивчене про іменник §22-30. 

25.12.

РМ№13. Аналіз диктантів та діагностичних робіт. 

Самооцінювання навчальної діяльності.

 Опрацювати презентацію:

https://docs.google.com/presentation/d/1-udZ-XmU9Fxg_1El5eui32nyWmRpQegX/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Тренувальна вправа: https://wordwall.net/uk/resource/7842346/іменник-як-частина-мови-6-клас  

Домашнє завдання

Виконати роботу над помилками у диктанті (усно).

Повторити вивчені правила у  §22-27.

23.12.

РМ №12. Сприйняття чужого мовлення. Контрольне аудіювання.

Уважно прослухайте текст: https://www.youtube.com/watch?v=zdUbKwBMA9A

Домашнє завдання

Виконайте контрольне аудіювання за посиланням: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3419482  (відкрито до 25.12)

Будьте уважними! Гарних результатів!

20.12.

КПР за І семестр

https://justclass.com.ua/hw/00091295 (відкрито до 21.12.)

Домашнє завдання

Виконати комплексну підсумкову роботу за І семестр. 

19.12.

Діагностична робота №4. Іменник як частина мови. Рід, число, відмінки іменників.

https://justclass.com.ua/hw/3f3e138a (відкрито до 21.12.)

Домашнє завдання

Виконати діагностичну роботу. Підготуватися до КПР за І семестр.

18.12.

Тренувальні вправи.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1qGrggd2IxfnsEgAPNGsAVZU359-l1jaW/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Повторити правила у §30, с. 75-76. Виконати вправи:

https://justclass.com.ua/hw/4570c484 (відкрито до 20.12.)

Підготуватися до діагностичної роботи з теми «Іменник». 

16.12.

Відмінювання іменників І відміни.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=IHcBFBlLRKg

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1qGrggd2IxfnsEgAPNGsAVZU359-l1jaW/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Вивчити правила у §30, с. 76. Виконайте ІЗ:

1.     https://wordwall.net/uk/resource/51949880/українська-мова/відмінювання-іменників 

2.     https://wordwall.net/uk/resource/55121786/орудний-відмінок-іменників-і-відміна

Чекаю на ваші роботи. 

13.12.

Відміни іменників. Поділ іменників І і ІІ відмін на групи.

Відміни іменників. Поділ іменників І і ІІ відмін на групи.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=ZoBvqayn0pI

https://www.youtube.com/watch?v=BhAcfrmABRI

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1nIxRZpCe4jjFXg9Vs2pq7ntsKl_XG8ax/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацюйте § 30, вивчити правила с. 75-76. Виконати ІЗ: 

https://justclass.com.ua/hw/2ac45c90  (відкрито до 16.12. )

12.12.

Відмінки іменників. Особливості кличного відмінка.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=bLbcEaNgttc

https://www.youtube.com/watch?v=N-Uo3Dw0hp4

Потренуйтеся (усно): https://learningapps.org/5956288

Домашнє завдання

Опрацювати §29, вивчити правила с.72. Виконати ІЗ: 

1.     https://learningapps.org/18212010

2.     https://learningapps.org/19436351

Чекаю на ваші результати. 

11.12.

Диктант за І семестр.

У контрольному зошиті запишіть:

Одинадцяте грудня

Диктант

Ранкова тиша  

На наступному рядку  з абзацу розпочнете записувати текст диктанту.

Прослухайте уважно аудіодиктант та запишіть текст розбірливо, старанно.

Аудіодиктант: https://www.youtube.com/watch?v=0dbpW6omAmY  

Домашнє завдання

Написати діагностичний диктант. Будьте уважними! Гарних результатів!

09.12.

РМ 11. Складання і розігрування діалогів з незмінюваними іменниками: «Виклик таксі» (таксі, метро, ательє, траса), «У зоопарку» (поні, какаду, гризлі); «У магазині» (броколі, ескімо, авокадо).

  Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=77erB0MPwb4

Презентація: https://dialogiv-z-nezminyuvanimi-imennikami-viklik-taksi-u-zooparku-u-magazini-433409.html

Домашнє завдання

Написати діалог на обрану тему (7- 8 реплік):

•        «Виклик таксі» (таксі, метро, ательє, траса);

•        «У зоопарку» (поні, какаду, гризлі);

•        «У магазині» (броколі, ескімо, авокадо).

За бажанням: діалог можете написати за шаблоном: https://www.liveworksheets.com/w/uk/201/1004021  

06.12.

Тренувальні вправи.

Повторіть правила: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik-43064/rid-imennikiv-42978/re-739ba9bc-97a5-4648-86ac-9535cd3e9d75

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/13Nqn47LlP05w13y201XZabgAIWAG-C4q/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Повторити вивчене про іменник §24-28. Виконати тестування: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6004229  (відкрито до 10.12)


05.12.

Незмінювані іменники.  Визначення роду й числа незмінюваних іменників.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_0gi0dQBeg4&t=33s   

Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-nezminyuvani-imenniki-rid-nezminyuvanih-imennikiv-347281.html 

Тренувальна вправа (усно): https://wordwall.net/uk/resource/27354584/рід-незмінюваних-іменників

Домашнє завдання

Вивчити правила у презентації. Написати твір-розповідь «У зоопарку», використовуючи незмінювані іменники (незмінювані іменники підкреслити).

 

04.12.

Збірні іменники. Складні випадки визначення роду й числа.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=2q_qL2NRlHQ

https://www.youtube.com/watch?v=wAZVkhieb3E

Презентація:  https://docs.google.com/presentation/d/10-rYVdeug-NCZTFHSVlLBiAunTXgbE-W/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати §28, вивчити правила с.70.

Виконати розподільний диктант у кінці презентації (17 слайд). 

02.12.

Число іменників. Іменники, що вживаються лише в однині або лише в множині.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=MNP-Dgv7fd8

https://www.youtube.com/watch?v=mDm0nZV9LU8

Конспект:

https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:uiro+UL11t+ul11t+type@asset+block@6_клас._Українська_мова._Урок_9.pdf  

Домашнє завдання

Опрацювати §28вивчити правила с. 70.  

Виконати ІЗ: https://learningapps.org/2056469

https://learningapps.org/view4124879

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту.

29.11.

Рід іменників. Іменники спільного роду.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ofU99KGeRSM

Повторіть правила: https://www.youtube.com/watch?v=OZ_dWfeVal4

Потренуйся (усно): https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/220926

Домашнє завдання

Повторити вивчене про іменник §24-25. Опрацювати § 27, вивчити правила с. 68. Виконати інтерактивні вправи:

https://wordwall.net/uk/resource/26079016/рід-іменників

https://learningapps.org/1660382

Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту.  

 

28.11.

РМ №10. Письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/12Ww8PJIEd9r_lK6Mjr-rETs8gbImXjT1/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію. Записати переказ частини тексту (слайд 2), що містить опис приміщення.

27.11.

Тренувальні вправи.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=aH25bI9KxYM

https://www.youtube.com/watch?v=-NIjTpfGVAM

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/15PEAffNW5tMwIEzRSG7ov9gxZDWFdLk0/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Повторити §26правила с. 65-66. Виконати інтерактивну вправу: 

https://learningapps.org/view4222762

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту. 

25.11.

Велика буква та лапки у власних назвах.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=aH25bI9KxYM

https://www.youtube.com/watch?v=-NIjTpfGVAM

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/15PEAffNW5tMwIEzRSG7ov9gxZDWFdLk0/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати §26вивчити правила с. 65-66. Виконати ІЗ: 

https://wordwall.net/uk/resource/26012270/велика-літера

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту

22.11.

РМ №9. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1PnQ3EDAsFnmRzivsNOt7XnyMi5d89B5F/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Повторити вивчене про іменник §24-25.

Для учнів, які не були на уроці

Підготувати переказ тексту за складеним планом (з презентації). Надіслати відео або аудіозапис вашого переказу. 

21.11.

РМ №8. Переказ як вид вторинного тексту. Способи стиснення тексту. План тексту.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1PnQ3EDAsFnmRzivsNOt7XnyMi5d89B5F/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію. Підготуватися до усного переказу тексту  в презентації за планом.

Бути готовим виступати на наступному уроці.

 

20.11.

Іменники власні й загальні, конкретні й абстрактні. Назви речовин, одиничні іменники.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=r3cnj5Le7fI

Правила: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik-43064/grupi-imennikiv-za-znachenniam-42737/re-bca964bd-d042-4e46-8c72-7ae684064a49

Домашнє завдання

Опрацювати §25, вивчити правила. Виконати інтерактивне завдання:

https://wordwall.net/uk/resource/27005071/іменники-загальні-та-власні-назви

https://wordwall.net/uk/resource/26469052/абстрактні-та-конкретні-іменники

Надсилайте скриншоти своїх робіт.

18.11.

Іменник як частина мови. Іменники назви істот та неістот.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=zdxtmsmqyxs https://www.youtube.com/watch?v=KpagN9gRo30

Тренувальні вправи: https://learningapps.org/1342826

https://learningapps.org/2206779

https://learningapps.org/1281960

https://learningapps.org/1896024

Домашнє завдання

Опрацювати §24вивчити правила с. 60-61. Виконати вправу 155 (ІІ), с. 61 (письмово). 

15.11.

Самостійні частини мови: повторення вивченого.

Службові частини мови. Вигук.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=lNg2auJDOpQ

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1aZtV62ZmQV6HwCN8ieiNc8mLAcyZRaNh/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал §22, вивчити правила с. 55. Виконати інтерактивні вправи:  

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2252107

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1675263

Після виконання знизу натисніть Finish!! та  Check my answers і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту.

14.11.

РМ №7. Аналіз діагностичних робіт. Самооцінювання навчальної діяльності. Читання вголос.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1JBkhKnWBmTqQkE2DDf2XBRXawBzCh9aw/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Виконати аналіз діагностичної роботи. Прочитати текст і виконати тести у кінці ІЗ : https://www.liveworksheets.com/w/uk/literatura/2040476

Робіть знімки своїх оцінок і надсилайте на пошту.

13.11.

Діагностична робота №3. Словотвір. Орфографія.

Шестикласники, сьогодні ми перевіримо ваші отриманні знання з вивченої теми. Повторіть вивчений матеріал та виконайте діагностичну роботу:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5522233  (відкрито до 18.11.)

Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал, виконати діагностичну роботу.

Гарних результатів😊

11.11.

Перехід з однієї частини мови в іншу.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=_VgZf5DMH90&t=7s

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1cecQQPYp36L4HGY19wTWGkAU6QofYWvM/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати §21, повторити правила с. 35.  Підготуватися до діагностичної роботи. Виконати вправу: Подані слова ввести до самостійно складених речень: а) як прикметники; б) як іменники.

Приголосний, минуле, посівна, молодий, пальне, набережна.

01.11.

Складноскорочені слова. Абревіація.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=JGHXVlhicyM

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1jNgm4ddvScInQk90bPGVvq6totQu5MS3/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал §20, вивчити правила с. 51-52. Виконати впр. 130, с. 53. 

31.10.

Правопис складних слів.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=VVMdHHvrtPI&t=26s

https://www.youtube.com/watch?v=2lQxxc2fVQ4&t=58s

Презентація:  https://docs.google.com/presentation/d/1JdMbIIVZm1ykt9KrHvwPmAxrATuBNC5i/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Повторити §19вивчити правила с. 48-50. Виконати впр. 121, 122, 123, 124, с. 50-51.  Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3755933 (відкрито до 04.11)

30.10.

Складання як спосіб творення слів.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_VgZf5DMH90

https://www.youtube.com/watch?v=KOptTt46FlA

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/14soEkkDN5rMHGnte7wuEC9s8rSYrZdMi/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Потренуйтеся: https://learningapps.org/2756454

Домашнє завдання

Опрацювати §18, вивчити правила с. 45. Виконати вправу: https://justclass.com.ua/hw/9f1b9499 (відкрито до 04.11).

28.10.

Безафіксний спосіб творення.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=PGMBJN5Lhxo

https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk

Домашнє завдання

Опрацювати §17повторити правила с. 35.  Виконати інтерактивні вправи:

 https://learningapps.org/22568023

https://wordwall.net/uk/resource/37410192/способи-творення-слів

 Робіть знімки своїх робіт і надсилайте на пошту :)

 

25.10.

Префіксально-суфіксальний спосіб творення слів.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk

Потренуйтеся (усно):

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2184796

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7106026

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал §16, повторити правила с. 35.

Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2191034

Робіть знімки своїх оцінок та надсилайте на пошту.

24.10.

Зміни звуків у процесі словотворення.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=MD7yqU-acGM

https://www.youtube.com/watch?v=-4ZLzYP9fGk&t=9s

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/10wJ66k2HuYNau18nPEaRT5D5l8k4pnw_/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Повторити §15вивчити правила с. 39. Виконати інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/37503178/зміни-приголосних-при-творенні-слів

Робіть знімки своїх оцінок та надсилайте на пошту.

23.10.

Суфіксальний спосіб творення слів.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk&t=98s

https://www.youtube.com/watch?v=-4ZLzYP9fGk

Словотвірний розбір слова: https://www.youtube.com/watch?v=VYimFFAXlVg

Домашнє завдання

Опрацювати §15, вивчити правила с. 35, 39. Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2291496

Робіть знімки своїх оцінок та надсилайте на пошту.

21.10.

Основні способи словотворення. Префіксальний спосіб.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=STLvrrUiccE

https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk

Правила: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/slovotvir-orfografiia-41276/sposobi-tvorennia-sliv-41224/re-a104dddf-eccc-4dc3-91bc-3e3ecf362124

Домашнє завдання

Опрацювати §14вивчити правила с. 35.  Виконати впр. 81, с. 37 (письмово). 

18.10.

Змінювання й творення слів (поглиблення й закріплення).

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=ZBVXPXaBEU4

Потренуйтеся (усно):

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2184796

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7106026

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал §13, вивчити правила с.32.

Виконати впр. 74 (І-ІІ), с. 34. 

17.10.

Словотвір – розділ мовознавства і джерело збагачення мови.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=7As1MjRBDiM

https://www.youtube.com/watch?v=7TJM-JuPmrU

Пригадайте «Значущі частини слова»: 

https://wordwall.net/uk/resource/36462681/українська-мова/значущі-частини-слова

Кросворд "Словотвір"(усно): 

https://wordwall.net/uk/resource/45565052/українська-мова/кросворд-словотвір

Домашнє завдання

Опрацювати §12вивчити правила. Виконати впр.67 (І-ІІ), с. 31. 

 

16.10.

РМ №7. Написання есе «Як стати успішною людиною».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MLAwgY7J750

Як писати есе?: https://www.youtube.com/watch?v=802ihscKp0w

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1VDnTV1vbaonleX7XeW3wUHKE3ocMq5eZ/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Написати своє власне есе «Як стати успішною людиною». Обсяг до 1 сторінки.

Пам’ятайте:

– у своєму есе висловлюйте власну думку;

–  міркуйте, порівнюйте, вживайте прислів’я, доводьте свою думку.

14.10.

Діагностична  робота №2. Будова слова. Орфографія.

Шестикласники, сьогодні ми перевіримо ваші отриманні знання з вивченої теми. Повторіть вивчений матеріал та виконайте діагностувальну роботу:

Діагностична робота

Будова слова. Орфографія.

І рівень (1 б.)

1.  Префікс  слова – це
а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
б) частина слова без закінчення;
в) значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні
 і стоїть перед коренем.

3 Слова совість – совісний  це:
а) різні форми одного слова;
б) спільнокореневі слова;
в) синоніми;

ІІ рівень (3 б.)

1 Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі:
а) носити, принести, безносий, занесений;
б) водити, приводити, вода, заводний;
в) 
школа, шкільний школяр г) в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
2
 Позначте рядок, у якому подано спільнокореневі антоніми:
а) чужина – батьківщина;
б) 
совісний - безсовісний;
в) юність – старість;
г) чистосердечність – лицемірство.

3
. Позначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
а) стіл, сніг, радість, любов    б) день, воля, зріст, вождь;
в) гараж, журі, дощовий, гамір;
г) ) голуб, радість, збори, восьмий;

4
. У словах робитимити значуща частина ти – це
а) закінчення;
б) суфікс;
в) частина кореня;
г) корінь.

5. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом пре-:
а) пр..чепурити, пр..гарний, пр..кислий;
б) пр..милий, пр..старий, пр..старкуватий;
в) пр..чіткий, пр..мудрий, пр..міцно;
г) пр..глосно, пр..сміливий, пр..міський.
6. Префікс при- надає словам значення:
а) збільшеної ознаки;
б) наближення або приєднання;
в) пестливості або зменшеності;
г) збільшеності або згрубілості

ІІІ рівень (4 б.)

1. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери з–с у префіксі з-(с-)».

..писати вправу,  …фотографувати дитину, ……чистити наліт, …цідити жир, ..розуміти правило, ..казати слово, ..ловити злодія, ..пекти торт, ..ліпити сніговита.

2. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери е –и у префіксах пре-, при-».
Пр..гнати корів, пр…красний спів, пр…чудово живе, пр…тихлі жалі, п..дивний ліс, пр…йшов син, пр…крити бік, пр…милий сон, пр…тихі верби, пр…трусити стежки.

ІV (4б.)

 Напишіть есе «Осіння краса», використати спільнокореневі слова, слова з префіксами пре, при, з, с (5-8речень). Одне слово зі свого есе розібрати за будовою.

Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал, виконати діагностичну роботу. 

11.10.

Узагальнення вивченого. Будова слова. Самооцінювання навчальної діяльності.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=Er2Sy3TUZwI

Конспект: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/budova-slova-orfografiia-449858

Домашнє завдання

Повторіть вивчений матеріал §2-10 та підготуйтеся до діагностичної роботи.


10.10.

Змінювані й незмінювані слова.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=N2W9oBjCoCs

https://www.youtube.com/watch?v=_J_3MP7msgE

Повторити «Правопис складних слів»: 

https://docs.google.com/presentation/d/1JdMbIIVZm1ykt9KrHvwPmAxrATuBNC5i/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати §8вивчити правила. Виконати інтерактивні вправи: 

https://wordwall.net/uk/resource/61974268/українська-мова/змінні-й-незмінні-слова-5-клас

https://wordwall.net/uk/resource/3308531/змінні-і-незмінні-слова

 Робіть знімки своїх робіт і надсилайте на пошту :)

09.10.

Складні слова.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=2lQxxc2fVQ4

https://www.youtube.com/watch?v=VVMdHHvrtPI

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1JdMbIIVZm1ykt9KrHvwPmAxrATuBNC5i/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Потренутеся (усно): https://wordwall.net/uk/resource/25896490/українська-мова/складні-слова

Домашнє завдання

Опрацювати §9, вивчити правила в презентації. Виконати розподільний диктант (у презентації 15 слайд). 

07.10.

РМ №7. Тренувальний урок написання есе.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=_E70NAW_f1o

Як писати есе?: https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI

Домашнє завдання

Написати есе «У чому полягає життєвий успіх людини?» (обсяг до 1 сторінки). 

Звертайте увагу на орфографію!

04.10.

Антонімічні префікси та суфікси. Явище подвоєння на межі частин слова. Позначення на письмі подовжених звуків.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=5R510uxtiZM

https://www.youtube.com/watch?v=KSBL8vQIQBI

Конспект: https://drive.google.com/file/d/1YFGmQzA0desGFv5bCsKBM1gIu1wiH3w_/view?usp=sharing

Домашнє завдання

Опрацювати §7, вивчити правила с.19. Виконайте впр. 34, с.19. 

03.10.

Літери е, и, о в прикметникових суфіксах.

Правопис суфіксів -ічн- (-їчн-), -ичн-.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=Lgk9uhcmLqE

https://www.youtube.com/watch?v=PY5UlfVJrhM

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1UbU3FC-g0Go7TvIUqTw6wjXb5UeEWdPu/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати §6, повторити  вивчені правила с.16-17. Виконати ІЗ:

https://learningapps.org/32717001

https://learningapps.org/24896928

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту.

02.10.

Написання суфіксів. Букви е, и в іменникових суфіксах -ечк-, -ичк-,  -ечок-, -ичок- та ін.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=RWKhI4fNz60

https://www.youtube.com/watch?v=QurZnCS98zw

Тренувальні вправи (усно): https://learningapps.org/9499780

Домашнє завдання

Опрацювати §6, вивчити правила с. 16-17. Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/69955

Чекаю на ваші роботи!

30.09.

РМ №6. Повторення вивченого про жанри мовлення у 5 класі.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=vcVDYoCPeMo

Конспект: https://drive.google.com/file/d/1Zuq6KClobP18_7OvK2ZqNd_aIJJCWS24/view?usp=sharing

Як правильно просити вибачення? https://youtu.be/4y2XNAKq60g

Чи є в українській мові слово «спасибі»? https://youtu.be/P2JyjP_HBek

Домашнє завдання

Опрацювати §85, 93, вивчити визначення у конспекті.

Запишіть по 2 компліменти кожному членові вашої родини. 

АБО 

Виберіть трьох однокласників / однокласниць, яким би ви хотіли зробити компліменти. Запишіть по 1-2 компліменти кожному/кожній.

27.09.

РМ №5. Текст: повторення вивченого. Опис, розповідь, роздум.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=V0MozyQeW2Q

Тренувальні вправи (усно):

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2284018 

https://www.liveworksheets.com/w/uk/4-klas/2042294

Домашнє завдання

Повторити §2-4 , повторити види текстів. 

Виконайте завдання на вибір:

1.     Із будь-яких джерел знайдіть  приклади текстів до кожного типу мовлення: опис, розповідь, роздум.

2.     Підготуйте презентацію «Світ текстів».

3.     Створіть колаж на тему «Типи мовлення».

26.09.

Тренувальні вправи.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=u55h1wpF0wo

https://www.youtube.com/watch?v=hayctPEhFxQ

Правила: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/budova-slova

Тренувальні вправи (усно):

 https://wordwall.net/uk/resource/7569634/правопис-префіксів

https://wordwall.net/uk/resource/37381675/правопис-префіксів-пре-при-прі

Домашнє завдання

Повторити  вивчені правила с.14-15.Виконати вправи:

 https://learningapps.org/3940623

https://learningapps.org/4823596

Робіть знімки своїх оцінок та надсилайте на пошту. 

25.09.

Написання префіксів з- (із-, зі-, зо-), с-. Написання префіксів роз- (розі-), без-,  пре-, при-, прі-.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=u55h1wpF0wo

https://www.youtube.com/watch?v=hayctPEhFxQ

Домашнє завдання

Опрацювати §5, с.14-15.Виконати інтерактивну вправу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1631773

Чекаю на ваші роботи та виставляю тематичну оцінку!

23.09.

РМ №4. Відповідь на уроці. Структура відповіді. Розгорнута відповідь.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=wERX2TjeSlk&t=51s

Потренуйтеся: https://wordwall.net/uk/resource/6142797/будова-слова

Домашнє завдання

Опрацювати §86, с. 218. Виконати вправи на вибір:

ü 541(завдання ІІІ), с. 219;

ü https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2053494

20.09

Змінювання слова і творення нових слів (добір спільнокореневих слів).

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=kajAzstZD6w

https://www.youtube.com/watch?v=negmxy-PAqQ&t=14s

Тренувальні вправи (усно):

 https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2273004

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2272823

Домашнє завдання

Повторити §2-4 , підготуватися  до відкритої відповіді на уроці. 


19.09

Значущі частини слова: поглиблення вивченого.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=56GxE3jVnVk

https://www.youtube.com/watch?v=M9ssK9Bz1xA

Тренувальні вправи (усно):

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2275433 

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2274582

Домашнє завдання

Опрацювати §4, повторити всі вивчені правила про будову слова. Виконати інтерактивні вправи: https://justclass.com.ua/hw/719dc64e (відкрито до 21.09)



18.09

Корінь слова. Спільнокореневі слова й форми слова.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=negmxy-PAqQ

https://www.youtube.com/watch?v=YacPBJudRkk

Потренуйтеся (усно): https://learningapps.org/15169410

Домашнє завдання

Опрацювати §3, с. 9-11. Виконати вправу 18 (завдання ІІ-ІІІ) письмово, с. 11. 


16.09

Будова слова: повторення вивченого. Основа слова й закінчення.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=wERX2TjeSlk

Словотвірний розбір слова: https://www.youtube.com/watch?v=VYimFFAXlVg

Тренувальна вправа (усно): 

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2196432

https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2216977

Перевірте свої знання: 

Домашнє завдання

Опрацювати §7, повторити вивчені правила про будову слова.

Виконати інтерактивну вправу:  


13.09

Діагностична робота №1.

Вступ. Повторення та узагальнення вивченого.

Шестикласники, повторіть вивчений матеріал і мерщій перевіряти свої знання. Роботу записувати у контрольному зошиті за зразком:

Чотирнадцяте вересня

Діагностична робота №1.

Вступ. Повторення та узагальнення вивченого.

1.

2.

Відповідь у тестах записувати повністю, наприклад: 1. А. Іменник.

Завдання: https://docs.google.com/document/d/1-08g04BrvEOCDERKjCpDFNoGY_cn07_z/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true


12.09

РМ №3. Факти і судження. Достовірність і недостовірність інформації.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=y7AfZF66jIo&t=1s

Опрацюйте конспект: https://ua.izzi.digital/DOS/355294/358708.html

Домашнє завдання

Опрацювати §74-75, с. 193-196. Створити пам’ятку «Безпечне користування інтернет інформацію» (письмову або електронну).

Підготуватися до діагностичної роботи. 


11.09

РМ №2. Надійність джерел інформації. Актуальність і несуперечливість інформації.

Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=y7AfZF66jIo

Тренувальна вправа (усно):

 https://www.liveworksheets.com/w/uk/informatika/2320765

Домашнє завдання

Опрацювати §72-73, с. 189-192.

Виконати вправу 486 (І-ІІ усно, ІІІ - письмово), с. 193. 


09.09

РМ №1. Інформація та її види: повторення вивченого. Джерела, добір і пошук інформації.

Перегляньте відеоурок: https://youtu.be/cimvYE1GGxw

Опрацюйте конспект: 

 https://drive.google.com/file/d/1uZ1FQLfYtpWB30XYt_x_vjQQDWrxs06v/view?usp=sharing

«Факт чи фейк про LEGO»: https://learningapps.org/view24612928

Домашнє завдання

Вивчити визначення інформації, джерела та її види §70-71.

Виконати інтерактивні вправи:

«Знешкоджуємо фейки»: https://learningapps.org/view22180304

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту. 


06.09

Синтаксис і пунктуація. Повторення основних правил пунктуації, вивчених у 5 класі.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=1H5vGPgS_4M

Презентація:  https://docs.google.com/presentation/d/1j-ianxKH1JVjJAeBB_bNbi-2XQl8-kuu/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Потренуйтеся: https://learningapps.org/31342177

Домашнє завдання

Повторити вивчені правила пунктуації у 5 класі.  

Виконати тестування:  https://justclass.com.ua/hw/a2227b73


05.09

Лексичне й фразеологічне багатство. Мова як духовна скарбниця народу.

Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=b9e8kpBxUZI

Презентація:  https://docs.google.com/presentation/d/18CFATl8kFzOMo4Y9EpDYqD2evCewjT8F/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал у 5 класі з теми «Лексикологія. Фразеологія».

Виконати тестування: https://justclass.com.ua/hw/c723cf2a




04.09

Багатство української мови. Засоби милозвучності української мови.

Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=gWWv1lYDtS0

Презентація:  https://drive.google.com/file/d/1QNH4JeXUwFeASAeE138YcJ0iFf_naF4H/view?usp=sharing

Домашнє завдання

Опрацювати § 1, с. 5-6, поміркуйте усно впр. 3, с. 6.

Виконати інтерактивні вправи: https://learningapps.org/1708954

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту. 


02.09

Краса і багатство української мови.

У світі книжок.

Перегляньте відеоурок:

Опрацюйте презентацію:  

https://docs.google.com/presentation/d/1dA0jNfw4W6ZincMUV9HMwoLSDVy0ad3D/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Виконати впр. 4, завдання ІІ-ІІІ, с. 6 (усно).

Згадайте 4—5 прислів’їв про мову або висловів письменників про багатство рідної мови.



Немає коментарів:

Дописати коментар