25.04.
Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NqfZ-PjRqLE
https://www.youtube.com/watch?v=Yn_Bte_eM0w
Презентація: https://drive.google.com/file/d/19PQv0RX9UuxD_RKjpbWmh417tSa8T89z/view?usp=sharing
Потренуйтеся: https://wordwall.net/resource/71006866/мякий-знак-у-числівниках
Домашнє завдання
Вивчити правила у презентації та на с. 157.
Виконати вікторину: https://wordwall.net/uk/resource/12978639/числівник
24.04.
Тренувальні вправи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=OGQwwqAz5Ss&t=1s
Презентація:https://drive.google.com/file/d/1DLKHOII1ygHQOH6Xd8JiL5GxE3nuOU1M/view
Домашнє завдання
Опрацювати §60, вивчити правила с. 160-161.
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3354328
(відкрито до 27.04.)
23.04.
Відмінювання числівників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=OGQwwqAz5Ss
Презентація: https://drive.google.com/file/d/1KESubKCwqs4Z
Потренуйтеся (усно): https://learningapps.org/21847484
https://wordwall.net/uk/resource/52571559/українська-мова/числівник
Домашнє завдання
Опрацювати § 60, вивчити правила с.159-160.
Виконати інтерактивне завдання: https://learningapps.org/29734108
Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту.
21.04.
Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.
Числівники прості, складні й складені.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=fRVtPYiBkf0
https://www.youtube.com/watch?v=HLoWc0FbJSI
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1fN4fIg_kPKeYe0IvK2IQ4VJJu9YBHxoj/edit#slide=id.p8
Домашнє завдання
Вивчити правила § 59, с. 155, 156.
Виконати впр. 393 та 395, с. 157.
18.04.
Числівник як частина мови.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=hJMVX3FeRqU
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1bOjPbQNrGlx6DcTV6EqGPyk7Sp0T5OmU/edit#slide=id.p13
Домашнє завдання
Вивчити правила § 58, с. 152. Виконати ІЗ:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/633671
Свої результати надсилайте на пошту!
17.04.
РМ №20. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на
матеріалі відомих полотен українських пейзажистів. Редагування твору-опису.
Домашнє завдання
Обрати картину українського художника із презентації та записати її твір-опис за
планом.
16.04.
Діагностична робота №6. Прикметник як частина мови
Ось ми і завершили вивчати наш розділ. Повторіть вивчений матеріал і мерщій
перевіряти свої знання!
Домашнє завдання
Виконайте тестування:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1886925
Свої результати надсилайте на пошту!
14.04.
Прикметник: узагальнення вивченого.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Z3DPxtcLR8s
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1P-5_2g0xhR1qQOFpgXpI5OXOx_jwaYGK/edit#slide=id.p43
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал § 46-56.
Підготуватися до діагностичної роботи.
11.04.
Тренувальні вправи. Навчальний диктант.
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1WnIjFbYT-obeMFOZZDoWw94KxucxNtN1/edit#slide=id.p16
Аудіодиктант «Ранок»: https://www.youtube.com/watch?v=M9D4b0beFew
Домашнє завдання
Повторити вивчені правила § 55-56.
Написати диктант «Ранок».
10.04.
Написання складних прикметників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=T0qnHLe-fPw
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1WnIjFbYT-obeMFOZZDoWw94KxucxNtN1/edit#slide=id.p16
Потренуйся (усно): https://learningapps.org/30785941
Домашнє завдання
Опрацювати §56, вивчити правила с. 147.
Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7581945
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
09.04.
РМ №19. Діагностичний докладний письмовий переказ тексту, що містить
опис природи. Редагування тексту переказу.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ue5PNBONPeQ
Домашнє завдання
Прослухайте текст у відеоуроці та на пишіть контрольний докладний переказ за
планом (у відеоуроці).
Це важливо! Ваш текст не може слово в слово збігатися з прослуханим.
Переказуйте, а не переписуйте!
07.04.
Написання -н- і -нн- у прикметниках
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=N_nKK8hnX7I
https://www.youtube.com/watch?v=QcnYaw-iyaE
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1rWx1XXg3fqhOcV_Bk7KIrhZL3w4bQquK/edit#slide=id.p2
Домашнє завдання
Опрацювати §55, вивчити правила с. 144.
Виконати вправу: https://wordwall.net/uk/resource/30028506
04.04.
Написання не з прикметниками.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=COXhY3ZBw44
https://www.youtube.com/watch?v=3tS7zfZEndg
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1at7TcJnlRuUbHXCR-dQWkreGboHhV9eh/edit#slide=id.p10
Потренуйтеся: https://wordwall.net/uk/resource/28772557/українська-мова/частка-не-з-прикметниками
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал §54, вивчити правила с. 142.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5418492 (відкрито до 12.04.)
03.04.
РМ №18. Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних
типів мовлення (розповіді й опису).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=UI3XAaSCt44
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/15WGlgzR_ZPL2zM
Домашнє завдання
Скласти твір - опис природи в художньому стилі на одну з тем:
«Війнуло у вікно весною»,
«Осінні фарби парку»,
«Зимовий вечір»,
«Літній краєвид».
Обирайте будь-яку тему, пишіть, творіть, фантазуйте, використовуючи художні
засоби.
02.04.
Зміни приголосних при творенні прикметників (закріплення).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=R2qShOPkCiU&t=14s
https://www.youtube.com/watch?v=MxadwHhqsSA
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1M_UWHEcR7Cde=id.p1
Домашнє завдання
Повторити §53, правила с. 139-140.
Виконати інтерактивні вправи:
31.03.
Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-,
-ичн-.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=PY5UlfVJrhM&t=13s
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1M_UWHEcR7CZbzdcCCDIO0Qykfz9VeQbW/edit#slide=id.p1
Потренуйтеся: https://learningapps.org/24648626
Домашнє завдання
Опрацювати §53, вивчити правила с. 139-140.
Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/57095824 (відкрито до 05.04.)
28.03.
Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-,
-ськ-, -цьк-, -зьк-.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=T0qnHLe-fPw
https://www.youtube.com/watch?v=jlqTYouwJBI
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал §47, с. 124.
Виконати тестування: https://wordwall.net/uk/resource/30236289/
27.03.
Підсумки й узагальнення. Самооцінювання навчальної діяльності.
Діагностична робота. ГР2.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Z3DPxtcLR8s
https://www.youtube.com/watch?v=52nNwyLHC9w
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1P-5_2g0xhR1qQOFpgXpI5OXOx_jwaYGK/edit#slide=id.p44
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал §45- 52.
Виконати діагностичну роботу в контрольних зошитах: https://docs.google.com/document/d/1-Q-G4ECCoU22
26.03.
РМ №17. Складання лінгвістичного есе
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_VnMxmWfhKo
Походження українських прізвищ: https://www.youtube.com/watch?v=RvzzQObJ37s
Аглоритм написання есе: https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware/v1/d8d.pdf
Домашнє завдання
Напишіть есе на обрану тему:
«Прикметник – творча частина мови»,
«Як з’явилося моє прізвище?».
24.03.
Творення прикметників. Основні способи словотвору (повторення).
Перехід прикметників в іменники.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7MyVXmoR9xo
https://www.youtube.com/watch?v=Zlhk-lgJ7z0
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1ovegHa-35fgXmWtQd6Bk
Домашнє завдання
Опрацювати §52, вивчити правила с. 136.
Виконати вправи:
https://wordwall.net/uk/resource/53511950/способи-творення-прикметників
21.03.
Відмінювання прикметників твердої і м’якої груп.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3qL_7xyNCa4
Чому прикметник важливий? https://www.youtube.com/watch?v=-nwJ5jr8v-M
Домашнє завдання
Вивчити правила у §51, с. 134. Виконати впр. 323( І, ІІ завдання) та інтерактивні ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7581870
Роботи надсилайте одним листом!
20.03.
Тренувальні вправи. Порада, утішання.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=JbSc3W_S2kg
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1dNwH6JezKzFl4QkqoB
Домашнє завдання
Опрацювати §90 та 93, с.226, 233.
Виконати завдання:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2240760
19.03.
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=innOlDGqIw8
https://www.youtube.com/watch?v=RItAbIqxocI&t=1s
Домашнє завдання
Вивчити матеріал §50, с. 130-131.
Виконати впр. 314, 316, с. 131.
17.03.
Повні і короткі прикметники.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mLtecXzyyog
https://www.youtube.com/watch?v=oLLyzdLAG4g
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1L6Fk0f8Apy4tO
Потренуйся (усно!): https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7579350
Домашнє завдання
Опрацювати §49, правила с. 128.
Виконати вправу 310, с.129 (зі словами складіть 3 речення).
14.03.
Перехід прикметників із однієї групи в іншу.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_YRsWgh9wuM
https://www.youtube.com/watch?v=ezkGHTja-b8
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1uEA0_Nrf2wlVp9-leB1nLi0s
Говори правильно: https://www.youtube.com/watch?v=RItAbIqxocI
Потренуйся: https://wordwall.net/uk/resource/68023019/українська-мов
Домашнє завдання
Вивчити правила у §48, с. 126. Виконати впр. 302, с. 126.
13.03.
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=YsR76yljASI
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1eLnbClpmN9Vj8jT5xZqi8Wkw66Pp1sAg/edit#slide=id.p1
Потренуйтеся (усно): https://learningapps.org/18313963
Домашнє завдання
Опрацювати §47, вивчити правила с.122.
Виконати завдання на вибір:
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
12.03.
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=I05bkQsTQGY&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=UCXHFu-808U
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1XDWi6imgJDj_R29LSINq49hy5oTJNKg5/edit#slide=id.p1
Тренажер (усно):
https://learningapps.org/28700853
Домашнє завдання
Повторити матеріал § 46, с. 118.
Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/a004b4cb (відкрито до 20.03.)
10.03.
Прикметник: повторення вивченого.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=I05bkQsTQGY
https://www.youtube.com/watch?v=Z3DPxtcLR8s
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1UpuEJTB3jbZdzw
Гра: https://wordwall.net/uk/resource/30661786/українська-мова/прикметник https://learningapps.org/3072472
Домашнє завдання
Опрацювати §45-46, повторити відомості про прикметник.
Виконати вправу 284, с. 118 (усно) та ІЗ: https://learningapps.org/16540538
28.02.
Аналіз діагностичної роботи №5.
Самооцінювання навчальної діяльності.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=C0lE4F-GsIM
Тренувальні вправи:
https://wordwall.net/uk/resource/7842346/іменник-як-частина-мови-6-клас
https://wordwall.net/uk/resource/28442937/українська-мова/букви-е-є-и-і-в-суфіксах-іменників
Домашнє завдання
Виконати аналіз діагностичної роботи.
Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1687709
Робіть знімки своїх робіт і надсилайте на пошту.
27.02.
Діагностична робота №5. ГР1.
Відмінювання та правопис іменників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zuW8TSP09Mc
Домашнє завдання
Повторити §30-42. Виконати діагностичну роботу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2282878
Роботу записуйте у контрольний зошит.
26.02.
Іменник: узагальнення вивченого.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zuW8TSP09Mc
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1RAdAQoSE1hdNWTpjFN
Тренажер тестів: https://www.youtube.com/watch?v=NrKGzXfdayA
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал §30-42.
Підготуватися до діагностичної роботи.
Українська мова олімпіада 2025
Платформа JustClass запрошує учнів до участі у олімпіаді з української мови.
📅 Коли: 12 лютого – 12 березня 2025.
🎓 Хто може взяти участь: учні 5 - 11 класів.
Кожен учасник отримає сертифікат, а переможці — цінні призи.
Виконати завдання за посиланням: https://justclass.com.ua/hw/2f11b7ed
Зверни увагу!
У тебе є лише одна спроба. Натискай кнопку "Виконати завдання олімпіади"
лише тоді,
коли будеш готовий зосередитись на завданнях.
Час на виконання олімпіади обмежений.
Вправи, що вирішені після завершення відведеного часу, не будуть враховуватись при підрахунку оцінки.
Будь ласка, закрий всі інші сайти, щоб нічого тебе не відволікало.
Бажаємо успіху!
24.02.
РМ № 16. Написання есе «Чому важливо цінувати час?».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=HGMEWr7rIi0
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url=https%3A
Домашнє завдання
Опрацювати §43, дати відповіді на питання с. 113(усно).
Опрацювати вправу 275 (приклад есе). Виконати вправу 276, с.113 (письмово).
21.02.
Не з іменниками.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=yRwzob5CHZ0
https://www.youtube.com/watch?v=_n--FAZ6pro
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1fFrvLXfdmU4R-VTm-AmQwLB9hUNd8kJV/edit#slide=id.p15
Домашнє завдання
Опрацювати § 42, вивчити правила у презентації та с. 111.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8643744
(відкрито до 25.02.)
20.02.
Тренувальні вправи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7cilgKdprcU
https://www.youtube.com/watch?v=ixZ9pUdlDHU
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/19H7MNf1gVd0rYbkLK13Gf
Домашнє завдання
Повторити §41, правила с. 109. Виконати тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4891301 (відкрито до 25.02.)
19.02.
Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=RnHmrMBE1AY
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/19H7MNf1gVd0rYbkLK1
Інтерактивні вправи «Новий правопис» (усно!):
https://learningapps.org/7782007
https://learningapps.org/7781682
https://learningapps.org/7780848
Домашнє завдання
17.02.
Правопис суфіксів іменника.
Зміни приголосних при творенні іменників (закріплення).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=R2qShOPkCiU
https://www.youtube.com/watch?v=jlqTYouwJBI
Правило: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/slovotvir-orfografiia
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1uy2yrMKBz8xIvNwtQ43
Домашнє завдання
Опрацювати § 40, вивчити правила с. 107.
Виконати вправу 259 (І-ІІ), с. 108.
14.02.
Способи творення іменників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=S-szd-VFYXg
https://www.youtube.com/watch?v=CCkMNIFdqFE
Презентація: https://drive.google.com/file/d/1rycnSjpoKEUuDrJldZt5Djrm4yqyy-pV/view?usp=sharing
Потренуйся: https://learningapps.org/27328617
Домашнє завдання
Опрацювати §39, вивчити правила с. 104.
Виконати впр. 249 та 253(ІІ), с.106
13.02.
Тренувальні вправи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Mk9GU9v8tfA
Правило: https://www.youtube.com/watch?v=lj2oiGij5-c
Потренуйся(усно):
https://learningapps.org/32181282
https://learningapps.org/14367800
Домашнє завдання
Виконати вправу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/516207
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers
і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
12.02.
Іменники кличного відмінка у ролі звертання в реченні.
Розділові знаки при звертанні.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MiiRUnuMmIM
https://www.youtube.com/watch?v=lj2oiGij5-c
Опрацювати презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/1
Потренуйся: https://learningapps.org/27338892
Домашнє завдання
Повторити правила у §38. Виконати інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/28226354
https://learningapps.org/32181282
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
10.02.
Особливості вживання кличного відмінка в українській мові.
Правопис закінчень кличного відмінка.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=gMnrMN28Fy0
https://www.youtube.com/watch?v=N-Uo3Dw0hp4
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1S8I24B3HRmKrrjJYu
Правило: https://webpen.com.ua/pages/linguistic_norm/vocative_form.html
Домашнє завдання
Опрацювати § 38, вивчити правила у таблиці (слайд 5).
Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/d187aee0 (відкрито до 15.02.)
07.02.
Написання
й відмінювання імен по батькові.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=l-pQuBFdSeY
Домашнє завдання
Опрацювати
§37, вивчити правила с. 97.
Виконати
інтерактивні вправи:
1. https://wordwall.net/uk/resource/30729710/українська-мова/написання-імен-по-батькові
2. https://wordwall.net/uk/resource/32564727/вікторина-до-теми-утворення-імен-по-батькові
Робіть
знімки своїх робіт і надсилайте на пошту.
06.02.
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=l-pQuBFdSeY
https://www.youtube.com/watch?v=FEeJS9_UzgI
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1a8AI4MRnFbGh5zNu1gthLAX3j1
Домашнє завдання
Опрацювати §36, вивчити правила с. 94-95. Виконати впр. 223, с. 95
та письмово провідміняти власне прізвище, ім’я та по батькові.
05.02.
РМ №15. Діагностичний усний твір-опис
приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі.
Опрацювати
презентацію:
Домашнє завдання
Написати
твір-опис на обрану тему:
-Мій
улюблений клас.
-Кімната
моєї мрії.
Надіслати
розповідь усного твору (відео або аудіозапис).
Чекаю на ваші роботи!
03.02.
РМ №14. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі (підготовка).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SE7-aDKWoPA
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1FpScOVOWSPLgMCAfSfc9ZSeJb-_eO
Домашнє завдання
Написати твір-опис на обрану тему (надсилати не потрібно!):
Мій улюблений клас.
Кімната моєї мрії.
Підготуватися до усної розповіді свого твору до наступного уроку!
31.01.
Тренувальні вправи.
Повторити
правило: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1wmcVOa7e2Wgwa95
Домашнє завдання
Повторіть
вивчені правила §30-35. Виконати інтерактивну вправу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2266870
Виконати
тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9914361
(відкрито до 05.02)
30.01.
Відмінювання
множинних іменників.
Уживання
незмінюваних іменників (закріплення).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=A3h0rsVAz-k
Правило: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1wmcVOa7e
Домашнє завдання
Повторити
правила у §34-35, с. 88-92. Виконати впр. 215 та 217, с. 92.
29.01.
Рід незмінюваних іменників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_0gi0dQBeg4
https://www.youtube.com/watch?v=eP5eA7h0G3k
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/15rZwOuvXiEp7w7BL_eSDC
Потренуйся (усно): https://wordwall.net/uk/resource/14250914/рід-іменників
Домашнє завдання
Опрацювати § 34, правила с.87-89. Виконати впр. 207, с. 89.
27.01.
Відмінювання іменників IV відміни.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=GvWfQIk6Czo
Правила: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik-43
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1DHUOuv_o8d2
Домашнє завдання
Вивчити §33, вивчити правила с. 85.
Виконати інтерактивні вправи:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7575069
Результати надсилайте на пошту!
24.01.
Відмінювання
іменників III відміни. Правопис форм орудного відмінка іменників
ІІІ відміни.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Tt3MmnGOpwQ
https://www.youtube.com/watch?v=wlQNUXzzwPs
Домашнє завдання
Вивчити правила §32, с. 82-83.
Виконати впр. 194, с.
83 (скласти та записати речення зі словами).
Виконати
ІЗ: https://wordwall.net/uk/resource/28259406
Робіть
знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
23.01.
Тренувальні
вправи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sOzqT-RiLDw
Домашнє завдання
Повторити § 31, правила с.80-81.Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/58f03b0e (відкрито до 28.01.)
22.01.
Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=FJQ4tUpn6dg
https://www.youtube.com/watch?v=sOzqT-RiLDw
Конспект: https://www.miyklas.com.ua/p/osoblivosti-vidminiuvannia-imennikiv-ii-vidmini
Потренуйтеся (усно!): https://learningapps.org/4212741
https://learningapps.org/17138331
Домашнє завдання
Повторити §31, вивчити правила с. 80-81. Виконати впр. 188, с. 80
( із 3 словами складіть речення та визначте граматичну основу!).
Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2272999
Результати надсилайте на пошту!
20.01.
Відмінювання іменників ІІ відміни.
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sOzqT-RiLDw
Вивчити таблицю: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/osoblivosti-vidminiuvannia-imennikiv-ii-vidmini
Презентація:https://drive.google.com/file/d/1QwCQ5Bw7fZew9mVD5aW2MWouaMfU4kOC/view
Домашнє завдання
Повторити відміни іменників §30.
Опрацювати §31, вивчити правила с. 79-80. Виконати ІЗ:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7521784
Після виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers
і перегляньте свою оцінку. Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту.
27.12.
Підсумки у І семестрі.
Любі шестикласники, ось ми і завершили І семестр. Пропоную вам перевірити свої знання за допомогою вікторини. Будьте уважними!
Гарного відпочинку!
26.12.
Повторення. Рефлексація вивченого матеріалу.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=WIdU3BEv3_Y
Опрацюйте презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/1--moE4PAXNVHIzDKNMJavovd9SPXOQ0P/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Тренувальні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/26700358/іменник-як-частина-мови-6-клас
Домашнє завдання
Повторити вивчене про іменник §22-30.
25.12.
РМ№13. Аналіз диктантів та діагностичних робіт.
Самооцінювання навчальної діяльності.
Опрацювати презентацію:
Тренувальна вправа: https://wordwall.net/uk/resource/7842346/іменник-як-частина-мови-6-клас
Домашнє завдання
Виконати роботу над помилками у диктанті (усно).
Повторити вивчені правила у §22-27.
23.12.
РМ №12. Сприйняття чужого мовлення. Контрольне аудіювання.
Уважно прослухайте текст: https://www.youtube.com/watch?v=zdUbKwBMA9A
Домашнє завдання
Виконайте контрольне аудіювання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3419482 (відкрито до 25.12)
Будьте уважними! Гарних результатів!
20.12.
КПР за І семестр
https://justclass.com.ua/hw/00091295 (відкрито до 21.12.)
Домашнє завдання
Виконати комплексну підсумкову роботу за І семестр.
19.12.
Діагностична робота №4. Іменник як
частина мови. Рід, число, відмінки іменників.
https://justclass.com.ua/hw/3f3e138a
(відкрито до 21.12.)
Виконати діагностичну роботу.
Підготуватися до КПР за І семестр.
18.12.
Тренувальні
вправи.
Домашнє завдання
Повторити
правила у §30, с. 75-76. Виконати вправи:
https://justclass.com.ua/hw/4570c484
(відкрито до 20.12.)
Підготуватися
до діагностичної роботи з теми «Іменник».
16.12.
Відмінювання
іменників І відміни.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=IHcBFBlLRKg
Домашнє завдання
Вивчити
правила у §30, с. 76. Виконайте ІЗ:
1. https://wordwall.net/uk/resource/51949880/українська-мова/відмінювання-іменників
2.
https://wordwall.net/uk/resource/55121786/орудний-відмінок-іменників-і-відміна
Чекаю на ваші роботи.
13.12.
Відміни іменників. Поділ іменників І і ІІ відмін на
групи.
Відміни
іменників. Поділ іменників І і ІІ відмін на групи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ZoBvqayn0pI
https://www.youtube.com/watch?v=BhAcfrmABRI
Домашнє завдання
Опрацюйте § 30, вивчити правила с. 75-76.
Виконати ІЗ:
https://justclass.com.ua/hw/2ac45c90 (відкрито до
16.12. )
12.12.
Відмінки
іменників. Особливості кличного відмінка.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=bLbcEaNgttc
https://www.youtube.com/watch?v=N-Uo3Dw0hp4
Потренуйтеся (усно): https://learningapps.org/5956288
Опрацювати §29,
вивчити правила
с.72.
Виконати ІЗ:
1. https://learningapps.org/18212010
2. https://learningapps.org/19436351
Чекаю
на ваші результати.
11.12.
Диктант за І семестр.
У контрольному зошиті запишіть:
Одинадцяте грудня
Диктант
Ранкова тиша
На наступному рядку з абзацу
розпочнете записувати текст диктанту.
Прослухайте уважно аудіодиктант
та запишіть текст розбірливо, старанно.
Аудіодиктант: https://www.youtube.com/watch?v=0dbpW6omAmY
Домашнє завдання
Написати діагностичний диктант. Будьте
уважними! Гарних
результатів!
09.12.
РМ №11. Складання і розігрування діалогів з незмінюваними іменниками:
«Виклик таксі» (таксі, метро, ательє, траса), «У зоопарку» (поні, какаду,
гризлі); «У магазині» (броколі, ескімо, авокадо).
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=77erB0MPwb4
Презентація:
https://dialogiv-z-nezminyuvanimi-imennikami-viklik-taksi-u-zooparku-u-magazini-433409.html
Домашнє завдання
Написати
діалог на обрану тему (7- 8 реплік):
• «Виклик таксі» (таксі, метро, ательє,
траса);
• «У зоопарку» (поні, какаду, гризлі);
• «У магазині» (броколі, ескімо,
авокадо).
За
бажанням: діалог можете написати за шаблоном: https://www.liveworksheets.com/w/uk/201/1004021
06.12.
Тренувальні вправи.
Повторіть
правила: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/imennik-43064/rid-imennikiv-42978/re-739ba9bc-97a5-4648-86ac-9535cd3e9d75
Домашнє завдання
Повторити
вивчене про іменник §24-28. Виконати тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6004229 (відкрито до 10.12)
05.12.
Незмінювані іменники.
Визначення роду й числа незмінюваних іменників.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_0gi0dQBeg4&t=33s
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-nezminyuvani-imenniki-rid-nezminyuvanih-imennikiv-347281.html
Тренувальна вправа (усно): https://wordwall.net/uk/resource/27354584/рід-незмінюваних-іменників
Домашнє
завдання
Вивчити правила у
презентації. Написати твір-розповідь «У зоопарку», використовуючи незмінювані
іменники (незмінювані іменники підкреслити).
04.12.
Збірні
іменники. Складні випадки визначення роду й числа.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=2q_qL2NRlHQ
https://www.youtube.com/watch?v=wAZVkhieb3E
Домашнє завдання
Опрацювати §28, вивчити правила с.70.
Виконати
розподільний диктант у кінці презентації (17 слайд).
02.12.
Число
іменників. Іменники, що вживаються лише в однині або лише в множині.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MNP-Dgv7fd8
https://www.youtube.com/watch?v=mDm0nZV9LU8
Конспект:
Домашнє завдання
Опрацювати §28, вивчити правила
с. 70.
Виконати
ІЗ: https://learningapps.org/2056469
https://learningapps.org/view4124879
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
29.11.
Рід
іменників. Іменники спільного роду.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ofU99KGeRSM
Повторіть
правила: https://www.youtube.com/watch?v=OZ_dWfeVal4
Потренуйся
(усно): https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/220926
Домашнє завдання
Повторити
вивчене про іменник §24-25. Опрацювати § 27, вивчити правила с. 68. Виконати
інтерактивні вправи:
https://wordwall.net/uk/resource/26079016/рід-іменників
https://learningapps.org/1660382
Робіть
знімки своїх результатів та надсилайте на пошту.
28.11.
РМ №10. Письмовий вибірковий переказ художнього
тексту, що містить опис приміщення.
Домашнє завдання
Опрацювати
презентацію. Записати переказ частини тексту (слайд 2), що містить опис
приміщення.
27.11.
Тренувальні вправи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=aH25bI9KxYM
https://www.youtube.com/watch?v=-NIjTpfGVAM
Домашнє завдання
Повторити §26, правила с. 65-66. Виконати
інтерактивну вправу:
https://learningapps.org/view4222762
Робіть
знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
25.11.
Велика
буква та лапки у власних назвах.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=aH25bI9KxYM
https://www.youtube.com/watch?v=-NIjTpfGVAM
Домашнє завдання
Опрацювати §26, вивчити правила с. 65-66. Виконати
ІЗ:
https://wordwall.net/uk/resource/26012270/велика-літера
Робіть
знімки своїх робіт та надсилайте на пошту
22.11.
РМ №9. Усний
докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами
роздуму.
Домашнє завдання
Повторити
вивчене про іменник §24-25.
Для
учнів, які не були на уроці
Підготувати переказ тексту за складеним планом (з
презентації). Надіслати відео або аудіозапис вашого переказу.
21.11.
РМ №8. Переказ як вид
вторинного тексту. Способи стиснення тексту. План тексту.
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію. Підготуватися до усного
переказу тексту в презентації за планом.
Бути
готовим виступати на наступному уроці.
20.11.
Іменники
власні й загальні, конкретні й абстрактні. Назви речовин, одиничні іменники.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=r3cnj5Le7fI
Домашнє завдання
Опрацювати
§25, вивчити правила. Виконати інтерактивне завдання:
https://wordwall.net/uk/resource/27005071/іменники-загальні-та-власні-назви
https://wordwall.net/uk/resource/26469052/абстрактні-та-конкретні-іменники
Надсилайте
скриншоти своїх робіт.
18.11.
Іменник
як частина мови. Іменники назви істот та неістот.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zdxtmsmqyxs https://www.youtube.com/watch?v=KpagN9gRo30
Тренувальні
вправи: https://learningapps.org/1342826
https://learningapps.org/2206779
https://learningapps.org/1281960
https://learningapps.org/1896024
Домашнє завдання
Опрацювати §24, вивчити правила
с. 60-61. Виконати вправу 155 (ІІ), с. 61 (письмово).
15.11.
Самостійні
частини мови: повторення вивченого.
Службові
частини мови. Вигук.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=lNg2auJDOpQ
Домашнє завдання
Опрацювати
матеріал §22, вивчити правила с. 55. Виконати інтерактивні вправи:
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2252107
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1675263
Після
виконання знизу натисніть Finish!! та Check my answers і перегляньте свою
оцінку. Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
14.11.
РМ №7. Аналіз діагностичних робіт. Самооцінювання навчальної
діяльності. Читання вголос.
Домашнє завдання
Виконати
аналіз діагностичної роботи. Прочитати текст і виконати тести у кінці ІЗ : https://www.liveworksheets.com/w/uk/literatura/2040476
Робіть знімки своїх оцінок і надсилайте
на пошту.
13.11.
Діагностична
робота №3. Словотвір. Орфографія.
Шестикласники, сьогодні
ми перевіримо ваші отриманні знання з вивченої теми. Повторіть вивчений
матеріал та виконайте діагностичну роботу:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5522233 (відкрито до 18.11.)
Домашнє завдання
Повторити
вивчений матеріал, виконати діагностичну роботу.
Гарних результатів😊
11.11.
Перехід з однієї частини мови в іншу.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_VgZf5DMH90&t=7s
Домашнє завдання
Опрацювати §21, повторити правила
с. 35. Підготуватися до діагностичної роботи. Виконати
вправу: Подані слова ввести до самостійно складених речень: а) як
прикметники; б) як іменники.
Приголосний,
минуле, посівна, молодий, пальне, набережна.
01.11.
Складноскорочені слова. Абревіація.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=JGHXVlhicyM
Домашнє завдання
Опрацювати
матеріал §20, вивчити правила с. 51-52. Виконати впр. 130, с. 53.
Правопис складних слів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VVMdHHvrtPI&t=26s
https://www.youtube.com/watch?v=2lQxxc2fVQ4&t=58s
Домашнє
завдання
Повторити §19, вивчити правила с. 48-50.
Виконати впр. 121, 122, 123, 124, с. 50-51. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3755933
(відкрито до 04.11)
30.10.
Складання
як спосіб творення слів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_VgZf5DMH90
https://www.youtube.com/watch?v=KOptTt46FlA
Потренуйтеся: https://learningapps.org/2756454
Домашнє завдання
Опрацювати
§18, вивчити правила с. 45. Виконати вправу: https://justclass.com.ua/hw/9f1b9499
(відкрито до 04.11).
28.10.
Безафіксний
спосіб творення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=PGMBJN5Lhxo
https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk
Домашнє завдання
Опрацювати §17, повторити
правила с. 35. Виконати інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/22568023
https://wordwall.net/uk/resource/37410192/способи-творення-слів
Робіть знімки своїх робіт і надсилайте на пошту :)
25.10.
Префіксально-суфіксальний
спосіб творення слів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk
Потренуйтеся
(усно):
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2184796
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7106026
Домашнє завдання
Опрацювати
матеріал §16, повторити правила с. 35.
Виконати
ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2191034
Робіть знімки своїх оцінок та надсилайте
на пошту.
24.10.
Зміни
звуків у процесі словотворення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MD7yqU-acGM
https://www.youtube.com/watch?v=-4ZLzYP9fGk&t=9s
Домашнє завдання
Повторити §15, вивчити правила с. 39. Виконати
інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/37503178/зміни-приголосних-при-творенні-слів
Робіть знімки своїх оцінок та надсилайте
на пошту.
23.10.
Суфіксальний
спосіб творення слів.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk&t=98s
https://www.youtube.com/watch?v=-4ZLzYP9fGk
Словотвірний
розбір слова: https://www.youtube.com/watch?v=VYimFFAXlVg
Домашнє завдання
Опрацювати
§15, вивчити правила с. 35, 39. Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2291496
Робіть знімки своїх оцінок та надсилайте
на пошту.
21.10.
Основні
способи словотворення. Префіксальний спосіб.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=STLvrrUiccE
https://www.youtube.com/watch?v=n_E2TsuDbAk
Домашнє завдання
Опрацювати §14, вивчити
правила с. 35. Виконати впр. 81, с. 37 (письмово).
18.10.
Змінювання
й творення слів (поглиблення й закріплення).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ZBVXPXaBEU4
Потренуйтеся
(усно):
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2184796
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/7106026
Домашнє завдання
Опрацювати
матеріал §13, вивчити правила с.32.
Виконати
впр. 74 (І-ІІ), с. 34.
Словотвір – розділ мовознавства і
джерело збагачення мови.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7As1MjRBDiM
https://www.youtube.com/watch?v=7TJM-JuPmrU
Пригадайте «Значущі
частини слова»:
https://wordwall.net/uk/resource/36462681/українська-мова/значущі-частини-слова
Кросворд
"Словотвір"(усно):
https://wordwall.net/uk/resource/45565052/українська-мова/кросворд-словотвір
Домашнє
завдання
Опрацювати §12, вивчити правила.
Виконати впр.67 (І-ІІ), с. 31.
16.10.
РМ №7. Написання есе «Як стати успішною людиною».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MLAwgY7J750
Як
писати есе?: https://www.youtube.com/watch?v=802ihscKp0w
Домашнє завдання
Написати
своє власне есе «Як стати успішною людиною». Обсяг до 1 сторінки.
Пам’ятайте:
–
у своєму есе висловлюйте власну думку;
–
міркуйте, порівнюйте, вживайте прислів’я, доводьте свою думку.
14.10.
Діагностична робота №2. Будова слова. Орфографія.
Шестикласники, сьогодні ми перевіримо
ваші отриманні знання з вивченої теми. Повторіть вивчений матеріал та виконайте
діагностувальну роботу:
Діагностична робота
Будова слова.
Орфографія.
І рівень (1 б.)
1. Префікс слова – це
а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
б) частина слова без закінчення;
в) значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним
значенням або новим відтінком у значенні і стоїть
перед коренем.
3 Слова совість – совісний це:
а) різні форми одного слова;
б) спільнокореневі слова;
в) синоніми;
ІІ рівень (3 б.)
1 Позначте рядок, у якому всі слова –
спільнокореневі:
а) носити, принести, безносий, занесений;
б) водити, приводити, вода, заводний;
в) школа, шкільний школяр г) в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
2 Позначте рядок, у якому
подано спільнокореневі антоніми:
а) чужина – батьківщина;
б) совісний - безсовісний;
в) юність – старість;
г) чистосердечність – лицемірство.
3. Позначте рядок, у якому всі
слова мають нульове закінчення:
а)
стіл, сніг, радість, любов б) день, воля, зріст, вождь;
в) гараж, журі, дощовий, гамір;
г) ) голуб, радість, збори, восьмий;
4. У словах робити, мити значуща частина ти – це
а) закінчення;
б) суфікс;
в) частина кореня;
г) корінь.
5. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом пре-:
а) пр..чепурити, пр..гарний, пр..кислий;
б) пр..милий, пр..старий, пр..старкуватий;
в) пр..чіткий, пр..мудрий, пр..міцно;
г) пр..глосно, пр..сміливий, пр..міський.
6. Префікс при- надає словам значення:
а) збільшеної ознаки;
б) наближення або приєднання;
в) пестливості або зменшеності;
г) збільшеності або згрубілості
ІІІ рівень (4 б.)
1. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в
словах орфограму «літери з–с у префіксі з-(с-)».
..писати
вправу, …фотографувати дитину, ……чистити наліт, …цідити жир, ..розуміти
правило, ..казати слово, ..ловити злодія, ..пекти торт, ..ліпити сніговита.
2. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в
словах орфограму «літери е –и у префіксах пре-, при-».
Пр..гнати
корів, пр…красний спів, пр…чудово живе, пр…тихлі жалі, п..дивний ліс, пр…йшов
син, пр…крити бік, пр…милий сон, пр…тихі верби, пр…трусити стежки.
ІV (4б.)
Напишіть есе «Осіння краса», використати
спільнокореневі слова, слова з префіксами пре, при, з, с (5-8речень). Одне
слово зі свого есе розібрати за будовою.
Домашнє завдання
Повторити
вивчений матеріал, виконати діагностичну роботу.
11.10.
Узагальнення
вивченого. Будова слова. Самооцінювання навчальної діяльності.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Er2Sy3TUZwI
Конспект: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/budova-slova-orfografiia-449858
Домашнє завдання
Повторіть
вивчений матеріал §2-10 та підготуйтеся до діагностичної роботи.
10.10.
Змінювані
й незмінювані слова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=N2W9oBjCoCs
https://www.youtube.com/watch?v=_J_3MP7msgE
Повторити
«Правопис складних слів»:
Домашнє завдання
Опрацювати §8, вивчити правила. Виконати інтерактивні
вправи:
https://wordwall.net/uk/resource/61974268/українська-мова/змінні-й-незмінні-слова-5-клас
https://wordwall.net/uk/resource/3308531/змінні-і-незмінні-слова
Робіть
знімки своїх робіт і надсилайте на пошту :)
09.10.
Складні
слова.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=2lQxxc2fVQ4
https://www.youtube.com/watch?v=VVMdHHvrtPI
Потренутеся
(усно): https://wordwall.net/uk/resource/25896490/українська-мова/складні-слова
Домашнє завдання
Опрацювати §9,
вивчити правила в презентації. Виконати розподільний диктант (у презентації 15 слайд).
07.10.
РМ №7. Тренувальний урок написання есе.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_E70NAW_f1o
Як
писати есе?: https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI
Домашнє завдання
Написати
есе «У чому полягає життєвий успіх людини?» (обсяг до 1 сторінки).
Звертайте увагу на орфографію!
04.10.
Антонімічні
префікси та суфікси. Явище подвоєння на межі частин слова. Позначення на письмі
подовжених звуків.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=5R510uxtiZM
https://www.youtube.com/watch?v=KSBL8vQIQBI
Конспект: https://drive.google.com/file/d/1YFGmQzA0desGFv5bCsKBM1gIu1wiH3w_/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Опрацювати §7, вивчити
правила с.19. Виконайте впр. 34, с.19.
03.10.
Літери
е, и, о в прикметникових суфіксах.
Правопис
суфіксів -ічн- (-їчн-), -ичн-.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Lgk9uhcmLqE
https://www.youtube.com/watch?v=PY5UlfVJrhM
Домашнє
завдання
Опрацювати §6, повторити вивчені правила
с.16-17. Виконати ІЗ:
https://learningapps.org/32717001
https://learningapps.org/24896928
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на
пошту.
02.10.
Написання
суфіксів. Букви е, и в іменникових суфіксах -ечк-,
-ичк-, -ечок-, -ичок- та ін.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=RWKhI4fNz60
https://www.youtube.com/watch?v=QurZnCS98zw
Тренувальні
вправи (усно): https://learningapps.org/9499780
Домашнє завдання
Опрацювати §6,
вивчити правила с. 16-17. Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/69955
Чекаю на ваші роботи!
30.09.
РМ №6. Повторення вивченого про жанри мовлення у 5 класі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=vcVDYoCPeMo
Конспект: https://drive.google.com/file/d/1Zuq6KClobP18_7OvK2ZqNd_aIJJCWS24/view?usp=sharing
Як правильно просити вибачення? https://youtu.be/4y2XNAKq60g
Чи є в українській мові слово «спасибі»? https://youtu.be/P2JyjP_HBek
Домашнє завдання
Опрацювати
§85, 93, вивчити визначення у конспекті.
Запишіть по 2 компліменти кожному членові вашої
родини.
АБО
Виберіть трьох однокласників / однокласниць, яким би ви
хотіли зробити компліменти. Запишіть по 1-2 компліменти кожному/кожній.
27.09.
РМ №5. Текст: повторення вивченого. Опис, розповідь, роздум.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=V0MozyQeW2Q
Тренувальні
вправи (усно):
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2284018
https://www.liveworksheets.com/w/uk/4-klas/2042294
Домашнє завдання
Повторити §2-4 , повторити види
текстів.
Виконайте
завдання на вибір:
1. Із
будь-яких джерел знайдіть приклади текстів до кожного типу мовлення:
опис, розповідь, роздум.
2. Підготуйте
презентацію «Світ текстів».
3. Створіть
колаж на тему «Типи мовлення».
26.09.
Тренувальні вправи.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=u55h1wpF0wo
https://www.youtube.com/watch?v=hayctPEhFxQ
Правила: https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6-klas/budova-slova
Тренувальні
вправи (усно):
https://wordwall.net/uk/resource/7569634/правопис-префіксів
https://wordwall.net/uk/resource/37381675/правопис-префіксів-пре-при-прі
Домашнє завдання
Повторити вивчені правила
с.14-15.Виконати вправи:
https://learningapps.org/3940623
https://learningapps.org/4823596
Робіть
знімки своїх оцінок та надсилайте на пошту.
25.09.
Написання
префіксів з- (із-, зі-, зо-), с-. Написання префіксів роз- (розі-), без-, пре-, при-, прі-.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=u55h1wpF0wo
https://www.youtube.com/watch?v=hayctPEhFxQ
Домашнє завдання
Опрацювати §5,
с.14-15.Виконати інтерактивну вправу: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1631773
Чекаю на ваші роботи та виставляю
тематичну оцінку!
23.09.
РМ №4. Відповідь
на уроці. Структура відповіді. Розгорнута відповідь.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=wERX2TjeSlk&t=51s
Потренуйтеся:
https://wordwall.net/uk/resource/6142797/будова-слова
Домашнє завдання
Опрацювати
§86, с. 218. Виконати вправи на вибір:
ü 541(завдання
ІІІ), с. 219;
ü https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2053494
20.09
Змінювання
слова і творення нових слів (добір спільнокореневих слів).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=kajAzstZD6w
https://www.youtube.com/watch?v=negmxy-PAqQ&t=14s
Тренувальні
вправи (усно):
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2273004
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2272823
Домашнє завдання
Повторити §2-4 , підготуватися до відкритої відповіді на уроці.
19.09
Значущі
частини слова: поглиблення вивченого.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=56GxE3jVnVk
https://www.youtube.com/watch?v=M9ssK9Bz1xA
Тренувальні
вправи (усно):
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2275433
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2274582
Домашнє завдання
Опрацювати §4, повторити всі вивчені правила про будову слова.
Виконати інтерактивні вправи: https://justclass.com.ua/hw/719dc64e (відкрито до 21.09)
18.09
Корінь
слова. Спільнокореневі слова й форми слова.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=negmxy-PAqQ
https://www.youtube.com/watch?v=YacPBJudRkk
Потренуйтеся
(усно): https://learningapps.org/15169410
Домашнє завдання
Опрацювати §3,
с. 9-11. Виконати вправу 18 (завдання ІІ-ІІІ) письмово, с. 11.
16.09
Будова слова:
повторення вивченого. Основа слова й закінчення.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=wERX2TjeSlk
Словотвірний
розбір слова: https://www.youtube.com/watch?v=VYimFFAXlVg
Тренувальна
вправа (усно):
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2196432
https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/2216977
Перевірте
свої знання:
Домашнє завдання
Опрацювати
§7, повторити вивчені правила про будову слова.
Виконати
інтерактивну вправу:
13.09
Діагностична робота №1.
Вступ. Повторення та узагальнення вивченого.
Шестикласники, повторіть вивчений матеріал і мерщій
перевіряти свої знання. Роботу записувати у контрольному зошиті за зразком:
Чотирнадцяте
вересня
Діагностична
робота №1.
Вступ.
Повторення та узагальнення вивченого.
1.
2.
Відповідь
у тестах записувати повністю, наприклад: 1. А.
Іменник.
12.09
РМ
№3. Факти
і судження. Достовірність і недостовірність інформації.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=y7AfZF66jIo&t=1s
Опрацюйте
конспект: https://ua.izzi.digital/DOS/355294/358708.html
Домашнє завдання
Опрацювати
§74-75, с. 193-196.
Створити пам’ятку «Безпечне користування інтернет інформацію» (письмову або
електронну).
Підготуватися
до діагностичної роботи.
11.09
РМ
№2. Надійність
джерел інформації. Актуальність і несуперечливість інформації.
Перегляньте
відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=y7AfZF66jIo
Тренувальна
вправа (усно):
https://www.liveworksheets.com/w/uk/informatika/2320765
Домашнє завдання
Опрацювати §72-73,
с. 189-192.
Виконати
вправу 486 (І-ІІ усно, ІІІ - письмово), с. 193.
09.09
РМ
№1. Інформація
та її види: повторення вивченого. Джерела, добір і пошук інформації.
Перегляньте
відеоурок: https://youtu.be/cimvYE1GGxw
Опрацюйте
конспект:
https://drive.google.com/file/d/1uZ1FQLfYtpWB30XYt_x_vjQQDWrxs06v/view?usp=sharing
«Факт
чи фейк про LEGO»: https://learningapps.org/view24612928
Домашнє завдання
Вивчити
визначення інформації, джерела та її види §70-71.
Виконати
інтерактивні вправи:
«Знешкоджуємо
фейки»: https://learningapps.org/view22180304
Робіть
знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
06.09
Синтаксис і пунктуація. Повторення основних правил пунктуації, вивчених у 5 класі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=1H5vGPgS_4M
Потренуйтеся: https://learningapps.org/31342177
Домашнє завдання
Повторити вивчені правила пунктуації у 5 класі.
Виконати тестування: https://justclass.com.ua/hw/a2227b73
05.09
Лексичне й фразеологічне багатство. Мова як духовна скарбниця народу.
Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=b9e8kpBxUZI
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал у 5 класі з теми «Лексикологія. Фразеологія».
Виконати тестування: https://justclass.com.ua/hw/c723cf2a
04.09
Багатство
української мови. Засоби милозвучності української мови.
Перегляньте
відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=gWWv1lYDtS0
Презентація: https://drive.google.com/file/d/1QNH4JeXUwFeASAeE138YcJ0iFf_naF4H/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Опрацювати §
1, с. 5-6, поміркуйте усно впр. 3, с. 6.
Виконати
інтерактивні вправи: https://learningapps.org/1708954
Робіть
знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
02.09
Краса і багатство української мови.
У світі книжок.
Перегляньте відеоурок:
Опрацюйте презентацію:
Домашнє завдання
Виконати впр. 4, завдання ІІ-ІІІ, с. 6 (усно).
Згадайте 4—5 прислів’їв про мову або висловів письменників про багатство рідної мови.
Немає коментарів:
Дописати коментар