Українська література 6 клас

23.10

ПЧ. Олександр Кониський, Микола Лисенко. «Молитва за Україну» або Степан Чернецький. «Ой у лузі червона калина похилилася»


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=gbRHlySUlh0


Матеріал до уроку:

https://svitlanafilipcuk.blogspot.com/2024/10/24102024.html


Молитва за Україну у виконанні Михайла Хоми:

https://www.youtube.com/watch?v=9ICZ_LCkKDY


Аналіз твору:

https://dovidka.biz.ua/molitva-o-koniskogo-analiz/


Домашнє завдання:


Опрацювати поданий матеріал;


Підготувати цікаву інформацію про Тараса Григоровича Шевченка.


20.10


Павло Чубинський. Національний гімн України "Ще не вмерла Україна...". "Я поклявся перед народом...". Історія створення гімну як символу держави, розповідь про його автора. Вираження у гімні патріотизму та прагнення народу до свободи, утвердження справедливості


Матеріал до уроку:


https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-na-temu-pavlo-chubynskyi-natsionalnyi-himn-ukrainy-shche-ne-vmerla-ukraina-ya-pokliavsia-pered-narodom-nush-6-klas-749177.html


Історія створення державного гімну України:


https://www.youtube.com/watch?v=EQlX43HeEGk 


Про Павла Чубинського:


https://www.youtube.com/watch?v=WdlLkP2opOw


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=f1YZatXedFo


Домашнє завдання


Опрацювати поданий матеріал.


16.10


Підсумкова робота. Інсценізація байок (усно)


Байки для читання вголос


Байки Леоніда Глібова:


https://mala.storinka.org/%D0%B1%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%B8-%D0%BB%D0%B5%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B4%D0%B0-%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B0.html


Народні байки:

https://www.ukrlib.com.ua/narod/book.php?id=12


Збірник байок:

https://vseosvita.ua/library/zbirnik-dla-pozaklasnogo-citanna-bajki-432726.html



Домашнє завдання

Підготувати цікаву інформацію про життя і творчість Павла Чубинського


13.10


Микита Годованець. "Голуб і лелека". Коротко про письменника. Тема патріотизму в байці. Діалоги персонажів та їх роль у розкритті алегоричного змісту твору.


Текст байки:

https://osvita.ua/school/literature/g/80316/


Презентація:

https://naurok.com.ua/mikita-godovanec-golub-i-leleka-korotko-pro-pismennika-tema-patriotizmu-v-bayci-dialogi-personazhiv-ta-h-rol-u-rozkritti-alegorichnogo-zmistu-tvoru-363627.html


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=ip0jjSkszvk


Матеріал до уроку:

https://uahistory.co/pidruchniki/borzenko-ukraine-literature-6-class-2023/19.php


Домашнє завдання

Вивчити напам´ять байку "Голуб і лелека" або будь-яку іншу з опрацьованих раніше ("Бджола та шершень", "Вовк і кіт"). Відео з декламуванням вірша надсилайте в особисті повідомлення у Вайбер.

09.10


Леонід Глібов «Вовк і кіт». Розповідь про видатного українського байкаря.Викривальна й повчальна спрямованість байок письменника.Композиційні елементи та виховна спрямованість байок Глібова


Прослухайте байку:


https://www.youtube.com/watch?v=1PMs-WolRrs


Презентація:


https://naurok.com.ua/leonid-glibov-vovk-i-kit-362621.html

Леонід Глібов: цікаві факти: 

https://www.youtube.com/watch?v=BOpCMZ7gCik

Домашнє завдання

Опрацювати відомості про байкаря й прочитати байку, с.48-49.

Виконати завд. 10, с. 51 (письмово). За бажанням: завд. 12, с. 51. 



06.10


Григорій Сковорода. «Бджола і Шершень». Замальовка життєпису письменника. Повчальний характер і художні особливості байки. Ідея спорідненої праці в ній. Алегоричні образи Бджоли і Шершня. 


Про Григорія Сковороду:


https://www.youtube.com/watch?v=nm2BT5Fmg0c


Відеоурок:


https://www.youtube.com/watch?v=XSrxvtYzEak


Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/grigoriy-skovoroda-bdzhola-i-shershen-5kl-364519.html


Паспорт твору:

https://dovidka.biz.ua/bdzhola-ta-shershen-analiz/


Домашнє завдання


Виконати інтерактивну вправу:


https://wordwall.net/resource/63216301/%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0/%D0%B3%D1%80%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B9-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%B1%D0%B4%D0%B6%D0%BE%D0%BB%D0%B0-%D1%96-%D1%88%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B5%D0%BD%D1%8C


Робіть знімки результатів своєї роботи та надсилайте на пошту дистанційного навчання 👌


Знайти цікаві факти про життя і творчість Леоніда Глібова


02.10


Підсумкова робота за групою результатів «Досліджує мовлення» - ГР 4. 

Тестові завдання. Розділи «Міфи прадавньої України», «Народні пісні. Календарно-обрядові пісні»


Виконати подані тестові завдання:



Маєте можливість виконати завдання до 04.10 (21:00);


Домашнє завдання

Ознайомитися з біографією Григорія Савича Сковороди, знайти цікаві факти про його життя і творчість.


29.09

Підсумкова робота. Виразне читання. Купальські пісні, їх походження, тематика.  "А де наше Купайло стояло". Художні особливості календарно-обрядових пісень


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=woBolWqY1co


Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/urok-na-temu-pisni-litnogo-kalendarnogo-ciklu-kupalski-zhnivarski-274698.html


Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pisni-litnogo-ciklu-299669.html


Збірник купальських пісень:

https://www.pisni.org.ua/songlist/kupalski-1.html


Домашнє завдання

Підготуватися до діагностичної роботи за розділами Міфи прадавньої України", "Народні пісні. Календарно-обрядові пісні" 


25.09


Календарно-обрядові пісні певного регіону. (Слобожанщина)


Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-kalendarno-obryadovi-pisni-ridnogo-krayu-slobozhanschini-300368.html


"Ой, на річці Йордані":

https://www.youtube.com/watch?v=-Powoxi3p4Y


"Наша Маланка качура пасла":

https://www.youtube.com/watch?v=GAwKbIKtj4M&list=RDGAwKbIKtj4M&start_radio=1


"Зілля зелененьке":

https://www.youtube.com/watch?v=qyAqIauqa8Q&list=RDqyAqIauqa8Q&start_radio=1


Домашнє завдання

Виконати проєктну роботу «Збірка календарно-обрядових пісень мого краю».

Відшукайте пісні календарно-обрядового циклу, створених на Дніпропетровщині. Оформити роботу з використанням сучасних технологій (презентація/ відео).


Бажаю натхнення! 😉


22.09


Весняні й літні обрядові пісні. Веснянки. Закликання весни, символічне значення відновлення природи. Народні ігри, що супроводжувались піснями. «Благослови, мати, весну закликати», «Кривий танець» 


Відеоурок:


https://www.youtube.com/watch?v=vXotxRIIRE8


Презентація:


https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-vesniani-obriadovi-pisni-vesnianky-zaklykannia-vesny-symvolichne-znachennia-vidnovlennia-pryrody-narodni-ihry-shcho-suprovodzhuvalys-pis-720887.html


Сучасний варіант веснянки:

https://www.youtube.com/watch?v=Djroh1eYTBE&list=RDDjroh1eYTBE&start_radio=1


Домашнє завдання:

Опрацювати ст. 35-38;

Вивчити напам'ять один із запропонованих віршів:

«Благослови, мати, весну закликати» ст. 37

«Кривий танець» ст. 38


Відео з віршем надсилайте в особисті повідомлення у Вайбер ✌


18.09


Народні календарно-обрядові пісні, їх різновиди. Зимова обрядовість українців. Українські колядки й щедрівки, їх зміст і значення. «Нова радість стала» (давні й нові варіанти), «Щедрик, щедрик, щедрівочка…»


Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=X-PaOag12w0


Матеріал до уроку:

https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-6-class-2014/4.php


Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/1M9sF4h4gQN1_vFYojATWX3mD4qm2fksk/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


Домашнє завдання:

Вивчити напам'ять та записати відео з однією із колядок або щедрівок


"Нова радість стала":

https://nashe.com.ua/song/4126


"Щедрик, щедрик, щедрівочка":

https://uk.wikisource.org/wiki/%D0%A9%D0%B5%D0%B4%D1%80%D0%B8%D0%BA,_%D1%89%D0%B5%D0%B4%D1%80%D0%B8%D0%BA,_%D1%89%D0%B5%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B0


Відео надсилайте мені в особисті повідомлення у Вайбер


15.09


Підсумкова робота за групою результатів «Письмово взаємодіє»-ГР 3.

Укладання ілюстрованого словничка чарівних істот праукраїнської міфології або складання власних міфів (письмово)


Інструкція до виконання підсумкової роботи:


https://docs.google.com/document/d/1lBb0VhFVqV6ihMS3S-maPfck_H6Mjrjew8UEiEHbdzw/edit?usp=sharing


Українські міфічні істоти (відео):

https://www.youtube.com/watch?v=8J1tfAbraWs


10 найвідоміших українських міфічних створінь:

https://vseosvita.ua/blogs/10-naividomishykh-ukrainskykh-mifichnykh-istot-76901.html

Словничок можете створити письмово в зошиті/альбомі/використовуючи сучасні технології та додатки.


Власний міф записуйте у робочий зошит. 


11.09

Дара Корній. «Лісовик». Коротко про письменницю та її твори для дітей. Химерний світ чарівних істот праукраїнської міфології. Втілення прадавньої міфології, звичаїв та обрядів

Відеоурок: 

https://www.youtube.com/watch?v=kwlqul01ZLQ

Презентація:

 https://docs.google.com/presentation/d/1JVVct9uIVs2mYgKd6XQ_x21DI1pWyHe6/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Аудіокнига: 

https://www.youtube.com/watch?v=lzhEooh1950

Домашнє завдання

1.     Прочитати та вміти переказувати ст.22-26.

 Дати відповіді на запитання 1-5, ст. 27 (усно).

2.     Виконати завдання 6, ст. 27: склади й упорядкуй словничок чарівних істот праукраїнської міфології. Скористайся інформацією зі словника, коли розповідатимеш друзям, однокласникам і однокласницям чи рідним міфологічні історії про чарівних істот.

Перелік міфологічних істот:

 https://drive.google.com/file/d/1Usk5pVyMDXQpnI0_Ihxbocq4ep5hUYe5/view?usp=sharing

08.09

Міфи про створення людини (антропогонічні). «Дажбог і Жива»

(за Сергієм Плачиндою)

Перегляньте відеоурок:

 https://www.youtube.com/watch?v=fqotzmmyUoQ

Опрацюйте презентацію:

https://docs.google.com/presentation/d/1KAYQILlaFSInoEMABYZguQq6Uu4PTGmv/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Сергій Плачинда «СЛОВНИК ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОЇ МІФОЛОГІЇ»:

https://mala.storinka.org/сергій-плачинда-міфи-і-легенди-стародавньої-україни.html

Домашнє завдання:

Прочитати та вміти переказувати ст. 18-21, усно дати відповіді на питання 2-9.

     Вивчити визначення антропогонічні міфи.

        Виконати тестування:

     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7924506 

    (відкрито до 09.09 21:00)


04.09

Міф як найдавніша форма світогляду людини. Міфи про створення світу (космогонічні). «Сокіл-Род» (за Сергієм Плачиндою). Побудова та символіка космогонічних міфів. 

Відеоуроки за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=k9OaA2I9-YU

https://www.youtube.com/watch?v=mKTyXyTe8Mo

Міф «Сокіл-Род» (аудіо): https://www.youtube.com/watch?v=sghDdRsXths 

Текст: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20306

Міф «ПРАДУБ»: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=20307

Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/1_SfUf9dQcOxNws9m1cNyD0AS9i8QyB0i/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Матеріал до уроку:

https://uahistory.co/pidruchniki/kalynych-ukraine-literature-6-class-2023/2.php

Домашнє завдання

Прочитати та вміти переказувати с.12-16, вивчити визначення міф, види міфів. Дати відповіді на запитання 6-10, с. 17 (усно).

Зобразити символ (знак) прадуба. 

01.09

Художня література як вид мистецтва. Своєрідність мистецького світосприймання. Художній образ у літературі та інших видах мистецтва.

Потренуйтеся (УСНО):

https://learningapps.org/display?v=pae7z44kn21

https://learningapps.org/display?v=pq12ibsnc21

Домашнє завдання:

Прочитати та вміти переказувати с. 6-10. Вивчити визначення художня література, художній образ, мистецтво.

Немає коментарів:

Дописати коментар