Українська література 7

15.05

Андрій Малишко – відомий український поет і його пісні, що стали народними

Перегляньте інформативне відео про Андрія Малишка:

https://www.youtube.com/watch?v=Dhs_-AfnCHg

Творчий спадок Андрія Малишка:

https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-vazhki-vitry-ne-vypyly-r/

https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-v-teplim-misyatsi-u-travn/

https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-gomin-gomin-po-dibrovi/

https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-zhyva-legenda/

https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-pisnya-pro-kyyiv-lirych/

Домашнє завдання

Виразно читати поезію Андрія Малишка «Пісня про рушник»

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=961


10.05

РМ№4. Письмовий твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного. Складання власної версії закінчення твору (фанфік), продовження розповіді про пригоди Івана Сили (на вибір)

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1r5yzoobzIohCkVaOkn6HkJG_1FIArPDF/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Скласти письмовий твір-розповідь про пригоди Івана Сили з однойменного твору Олександра Гавроша.  Складіть розповідь про альтернативний кінець твору, або продовження історії  (на вибір). Також можете скласти фанфік до будь-якого твору української літератури, який ми вивчали.

Ознайомитися з біографією Андрія Малишка


08.05

Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=FYPevH6wdzs

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1ccLr70pdwoMOwrFDDAib966M1I65rRg3/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Створити ілюстрацію до твору Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили»


03.05

Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти і щирості

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Y8jWmFExBtU

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1ccLr70pdwoMOwrFDDAib966M1I65rRg3/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Скласти цитатну характеристику Івана Сили

Дочитати твір Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили»


01.05

Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили».  Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1vf8NywS740os81gNkEhPBrbtxbFdLxiI/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт твору

Дочитати твір Олександра Гавроша «Пригоди Івана Сили»


26.04

ЛРК№3  Олена Ляшенко – сучасна представниця літератури Дніпропетровщини

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1AY6uN0swpJnIp7PHq36mOq_-k_VlDW9QncN7hyrCTbw/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Переглянути фільм «Іван Сила»

https://www.youtube.com/watch?v=zQIAnUMZ4HU

Твір за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=12839

Скорочена аудіокнига:

https://www.youtube.com/watch?v=okjQt38Bj8c


24.04

Олена Теліга. Поезія  «Радість». Ідея оптимізму і життєлюбства. Моральний заповіт нащадкам

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1kYSbwf5HsC-x2iEubbnVjQs_uFCk4t00/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Підготувати цікаву інформацію про Олену Ляшенко – письменницю з Дніпропетровщини.


12.04

Олег Ольжич – поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»). Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1LCMGlMHbRMwyWaQU-JwGkJmdzFtEePiIm_9un_6f58A/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Ознайомитися з біографією Олени Теліги та її поезією «Радість»


10.04

Контрольна робота №5. «Ти знаєш, що ти – людина…»

У зошитах для контрольних робіт виконайте завдання за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1wgg_MTgiVHSnRAE12l-CCsnO959bwI3W/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Ознайомитися з біографією Олега Ольжича


05.04

Любов Пономаренко. «Гер переможений». Роль гуманізму, толерантності в розвитку суспільства і духовності кожної людини.

Перегляньте матеріал за посиланням:

https://antoninalasenko32.blogspot.com/2021/03/7_24.html

Домашнє завдання

Підготуватися до контрольної роботи. Повторити відомості про твори Василя Симоненка «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти людина», «Гей, нові Колумби й Магеллани», Марини Павленко «Русалонька із 7-В…» та Любові Пономаренко «Гер переможений».


03.04

Любов Пономаренко. «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо)

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1Q-gZLDc5XFT5AGVlRkET7kKWeyUkaF67/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт твору


29.03

ПЧ №3. Марина Павленко «Русалонька із 7-В проти Русалоньки з Білокрилівського лісу», «Русалонька із 7-В. В тенетах лабіринту», «Русалонька із 7-В та загублений у часі»

8 запитань Марині Павленко:

https://www.youtube.com/watch?v=W3LWSVfNVc8

 

Уривок з твору «Русалонька із 7-В проти русалоньки з Білокрилівського лісу» Марини Павленко:

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=12848

Домашнє завдання

Прочитати твір Любові Пономаренко «Гер переможений»:

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3583


27.03

Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Роль художніх засобів у творі

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1dsP-5Fy4Xm1hJO3Ea_WpGfu4fxNazBGbpvep5qkAyy8/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Дочитати твір Марини Павленко «Русалонька із 7-В…»


22.03

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В,або прокляття роду Кулаківських». Характеристика образів дорослих та дітей у казці, аналіз їхніх вчинків. Особливості композиції повісті-казки.

Перегляньте матеріал за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/review/printit.php?tid=18483

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1c86l7Av7QYJ0WS1Csdus5AYvTrDQf-1g/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Зробити ілюстрації до твору Марини Павленко «Русалонька із 7-В…»


20.03

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1sr5J19cvGIYisz7i8PWZz1Y1qrIR3YtG/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Перемалюйте у зошит родинне дерево Вишні (Ягоди)




15.03

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських». Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1tHBDgz2O63kqeZMb378Te89q1Eiyp3fH/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Продовжити читати твір Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських».

Перемалюйте у зошит родинне дерево Кулаківських.




13.03

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських». Казкове і реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1ExuGV_TljkkjRX_8wSyBon_oeP_aD92e/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт твору


08.03

РМ №3. «Духовне багатство – найбільший скарб у житті.» Характеристика ліричних героїв поезій Ліни Костенко та Василя Симоненка. (усно)

 

Домашнє завдання

На основі прочитаних творів скласти усний твір-роздум на тему: «Духовне багатство – найбільший скарб у житті

Ознайомитись із біографією Марини Павленко. Почати читати твір «Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських»:

https://osvita.ua/school/literature/p/72520/


06.03

Василь Симоненко «Гей, нові Колумби й Магеллани…». Загальнолюдські цінності та ідеї. Сенс людського життя, патріотизм. Урок виразного читання поезії.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1KWXZBoQZhvYugQMy0jILRyBc5hwOvKM6/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Вивчити напамять вірш Василя Симоненка «Гей, нові Колумби й Магеллани». Відео з віршем надсилайте у вайбер 


23.02

Василь Симоненко. «Ти знаєш, що ти – людина…». Громадянські, патріотичні мотиви, піднесений пафос його лірики. Почуття власної гідності, самодостатності

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1K77G436xD5K0OhNXSIOnNJvlQPmKivjm/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Виконання поезії Василем Симоненком:

https://www.youtube.com/watch?v=wqBwFpqtnA4

Домашнє завдання

Вивчити напамять вірш Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина…». Відео з віршем надсилайте у Вайбер.


21.02

Василь Симоненко. «Лицар на білому коні» в українській літературі. «Лебеді материнства. Поняття «ліричний герой». Аналіз художніх засобів

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1aw3u6aMjA7iWl48M8629BtuuQ1F3tLQh/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

«Лебеді материнства»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=252

Домашнє завдання

Вивчити напамять фрагмент вірша Василя Симоненка «Лебеді материнства». Відео з віршем надсилайте у Вайбер.

 

Можна вибрать друга і по духу брата,
Та не можна рідну матір вибирати.

За тобою завше будуть мандрувати
Очі материнські і білява хата.

І якщо впадеш ти на чужому полі,
Прийдуть з України верби і тополі,

Стануть над тобою, листям затріпочуть,
Тугою прощання душу залоскочуть.

Можна все на світі вибирати, сину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину.


16.02

Контрольна робота №4.

«Ти знаєш, що ти - людина…»

Домашнє завдання

Скласти твір на одну із запропонованих тем:

1.   «Яким я уявляю людське щастя»;

2.   «Справжні та фальшиві цінності в житті людини»;

3.   «Від чого залежить моє власне щастя?».


14.02

 

Ліна Костенко. “Чайка на крижині”. Духовне багатство — найбільший скарб у житті (різниця між моральним та духовним).

 

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=hNSTTGuvwoc

 

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1rXha8w3j2_45a6v05Tci0WWT3-xkkWZiLElrtYax9Oc/edit?usp=sharing

 

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт поезії


09.02

Ліна Костенко «Крила». Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально. Метафоричний підтекст

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=VV2WYVRRLzs

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1jx4J71MOtOqdqURuS_JiuvFoQESCo_xA/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт поезії Ліни Костенко «Крила»

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k


07.02

Ліна Костенко «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторюваності й буденності, стандарту. Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1DYe8IdcxaV0l0sl_I3I_nA-4gMwN0Zw-/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт поезії Ліни Костенко «Кольорові миші».

Виразно читати поезію за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5763


02.02

Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях . «Дощ полив…»

Вірші у виконанні Ліни Костенко

https://www.youtube.com/watch?v=8OUf8-Ucl6o

Біографія Ліни Костенко:

https://www.youtube.com/watch?v=fdB84Rzfj0o

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1OP6Z3_tIT-VMV4-L8BSSUNKoGq0fy_Ap/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт поезії Ліни Костенко «Дощ полив…»


31.01

Богдан Лепкий «Мишка». Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі. Дискусія про морально-етичні проблеми, порушені у творі.

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1q0CK6BgJhe0SH6qSGvfN1HCCJuDf6G1V/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Підготувати цікаві факти про життя і творчість Ліни Костенко


26.01

Богдан Лепкий «Мишка». (Казка для дітей, для малих і великих). Актуальні морально-етичні питання у творі, проблема зображення загальних цінностей. Перша світова війна на теренах України.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=UTAEx3Er0gY

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1s0_sT5sgPc99R9auU3orky5AAyapRp9t/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Прочитати казку Богдана Лепкого «Мишка» ст.165-167

Аудіоверсія:

https://www.youtube.com/watch?v=bVOKf-040ig


24.01

Олекса Стороженко.

«Скарб» - узагальнений образ щастя.

Повчальний характер оповідання.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=oskWS7jY4rE

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1TpKSilVhR4NNq8cIkh0-bv8DbL6lecHf/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати ст. 163-165


19.01

Олекса Стороженко «Скарб». Гумористичне, викривальне зображення головного героя

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1Jx-4wsS4pyzv7ebluK6_nVnswUXYC54m/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Скласти цитатну характеристику Павлуся Лежаня.


17.01

Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. «Скарб». Морально-етичні проблеми в оповіданні.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=30WyOh-D3e4

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1lDc4nsFaMQ-Rx-ayO9fRoTbpd4Dt3q31/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Прочитати оповідання Олекси Стороженка «Скарб»

Ст. 155-160

Виписати у зошит морально-етичні проблеми, котрі розкриваються у творі (слайди №10-11)

Аудіоверсія оповідання:

https://www.youtube.com/watch?v=PLpRrsnaouM



29.12

ЛРК No2. Григір Тютюнник “Вогник далеко в степу”.

Аудіоверсія тексту в скороченому варіанті:

https://www.youtube.com/watch?v=V80BwONyG24

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1h0vwzLMvqtfeQElEAc7-4MOMm3hUZ3Oe/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати поданий матеріал


26.12

Контрольна робота No3. Про далекі минулі часи. Творчість

А. Чайковського, М. Стельмаха, Гр. Тютюнника. (Тестові завдання).

У зошитах для контрольних робіт виконайте тестові завдання за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1kVbL0b8td9sh10mHPm2nX6FCtX3QDBxVxzlGiZWsS2o/edit?usp=sharing

Будьте уважними! Завдання потрібно виконати та надіслати до 29.12!

Щасти!


22.12

Григір Тютюнник. “Климко”. Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). Переказ змісту повісті.

Перегляньте буктрейлер до повісті «Климко»:

https://www.youtube.com/watch?v=TiJUGhrcwR8

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1M0TMNYEe8szU-SIAcA6ga8YcL2xUSjqz/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Прочитати твір Григіра Тютюнника “Вогник далеко в степу”.


19.12

Григір Тютюнник. “Климко”. Ідея самопожертви. Аналіз епічного твору. Характеристика образу Климка.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=91jzomvgC90

Опрацюйте презентації за посиланнями:

https://docs.google.com/presentation/d/1yaizo8PCacSw6D3ZuzC8c-aMoblO4SNb3KbBoNXdq8Y/edit?usp=drive_link

https://docs.google.com/presentation/d/1pkFvkb0RFLijhEhI2Vr5Hd4Z-do-OzuM/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Складіть цитатну характеристику Климка.

Прочитайте ст. 133-148.

Аудіоверсії розділів:

IV розділ

https://www.youtube.com/watch?v=YfQBcmaAgjU

V та VI розділи

https://www.youtube.com/watch?v=5VEQihhC-TQ


15.12

Григір Тютюнник. Коротко про дитинство письменника. “Климко”. Автобіографічна основа твору. Події часів воєнного лихоліття в Україні (Друга світова війна).

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1Ghav6l9MwQ-EytJbTnMEnScc7td7cIvk/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Прочитати ст. 123-130.

Аудіоверсії перших трьох розділів:

І розділ

https://www.youtube.com/watch?v=zh7G1zO4IL4

ІІ розділ

https://www.youtube.com/watch?v=lra_NdXbIuI

ІІІ розділ

https://www.youtube.com/watch?v=CPMaN5aLV1c


12.12

ПЧ. No2 Михайло Стельмах “Щедрий вечір”

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1WyOhHAH0ZzpQbgeaVpejZXDTtyHg1bthAQasSW4ZETY/edit?usp=drive_link

Домашнє завдання

Ознайомитися з біографією Григіра Тютюнника. Опрацювати ст. 123-125


08.12

РМ. No2. Характеристика образу Михайлика, його сприйняття життя (усно).

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/10DMCSZHfRUceyHLB0oPBRoS0tY8jJdhapDtIXAPFXk4/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Охарактеризуйте образ Михайлика, його сприйняття життя та запишіть аудіоповідомлення, яке надішліть у Вайбер.



05.12

М. Стельмах. “Гуси-лебеді летять”. Символ образу гусей-лебедів, чутливого до краси хлопчика Михайлика. Інші образи твору (дід, батьки, подружка Люба).

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=jk9pVp-rdA4

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://www.slideshare.net/liliya2896/ss-29707677

Домашнє завдання

Зробити цитатну характеристику Михайлика, його батьків та діда Демяна.


01.12

М. Стельмах. “Гуси-лебеді летять”. Звичаї, традиції українців у творі.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=-S9_KBJ7eJ0

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1dh-KvcbmvFL-trIWE3vrIh72G12th8zR/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Запишіть у зошит характеристики образів головних героїв твору: Михайлика, його батьків, діда Демяна, бабусі та подружки Люби (матеріал є в презентації).


28.11

М. Стельмах. “Гуси-лебеді летять”. Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1VV8jim7nF-FYrboF6Fo-roQZIqdNlG_I97UWXL8DltY/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Створіть ілюстрацію до автобіографічної повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»


17.11

Михайло Стельмах. Коротко про митця. Його поетичне сприйняття світу. Автобіографічна повість про дитинство. “Гуси-лебеді летять...”

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/16hDxK7Sxbv8Y-l8p8z7g2qAkYMCzKArFvR_daAHlPJk/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Прочитати твір Михайла Стельмаха «Гуси-лебеді летять» ст. 100-122

Переглянути фільм «Гуси-лебеді летять»
https://www.youtube.com/watch?v=TRzhrR7BzcE&t=1s


14.11

ПЧNo1. В. Малик. “Фірман Султана” (2 книга тетралогії “Таємний посол”). Історико-пригодницький роман

“Таємний посол”. Розповідь про легендарне козацтво та українського Д’артаньяна в умовах боротьби українського

народу з турецькими і татарськими загарбниками.

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/14AFmu0k-pw3nMP4X6W7ugAUvlVr98sE5/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Письмово в зошиті дайте відповіді на питання зі слайдів №16-18


10.11

Андрій Чайковський «За сестрою». Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків (козацька доба)

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/108FmwuyjQoTdOVNx0ZYC3uIFYbFWCTfojAeD3S8Gf48/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Ознайомтеся з твором Володимира Малика «Таємний Посол»

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=942

Мультик за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4XmFqRF7zB8


07.11

Андрій Чайковський. «За сестрою». Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації). Родинні цінності і патріотизм у творі.

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1EygqTEwSuLaBc-toOqobYh4p-fnV4TWY/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Завершити прочитання повісті Андрія Чайковського «За сестрою»


03.11

Андрій Чайковський. «За сестрою». Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті. Образ Павлуся як втілення благородства і лицарства, сміливості і винахідливості. Складання плану до характеристики Павлуся.

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1ObItV9KJ56g9bAFpP8FQkB31xdnqpKJ154q7sfIMjVo/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Запишіть у зошит орієнтовні якості Павлуся: вольові та почуттєві (слайд №10)


31.10

Андрій Чайковський . Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій з позиції гуманізму.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=UmYDUAupqQU

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1j_nXFtpTn9FXCIMiSwucz0CZNEpjiZ4E/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

1.Продовжити читати твір Андрія Чайковського «За сестрою».

Опрацювати ст. 90-93.

2.Накресліть у робочому зошиті таблицю, у якій ліворуч запишіть риси характеру Павлуся, а праворуч епізоди, у яких вони розкриваються.


27.10

Контрольна робота №2. «Із пісенних скарбів». Про минулі часи: творчість Івана Яковича Франка, Тараса Григоровича Шевченка

 

Виконайте тестові завдання за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/kdh346

Тестування відкрите до 30.10

Домашнє завдання

Ознайомитися з біографією Андрія Чайковського. Почати читати твір «За сестрою».

Опрацювати ст. 83 – 89 у підручнику.


24.10

Т.Г. Шевченко. “Як умру, то поховайте...”- твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія написання. Ідея єднання з рідною землею.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=cris6ewJ1v8

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1v8v_QCtTiIYxWkqTN6370cvZwWvSHr9p/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Вивчити напамять поезію Т. Г. Шевченка «Як умру, то  поховайте…». Відео з віршем надсилайте на Вайбер.


20.10

       

Т. Г. Шевченко.”Тополя”. Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності.

               

Прослухайте музичну версію "Тополі" Т.Г. Шевченка у виконанні сучасного гурту:

https://youtu.be/PTSHn2WftFQ?si=tHPQX29oeFbBa1nE

 

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://youtu.be/6sFim9opdzI?si=dxdG68XklFglEjzk

 

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1323MeK8VmwjsEAQws7irl1R28UgCWqm6/edit?usp=drivesdk&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання

Читати виразно баладу «Тополя». Записати у зошит паспорт твору.


17.10

Т. Г. Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). «Мені тринадцятий минало…». Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі.

 

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://youtu.be/mAWTMxGrbtE?feature=shared

 

Перегляньте відеодовідку за посиланням:

https://youtu.be/G2C05f7zgzw?si=Wg12gMtk-wFaGp2a

 

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1XgopfUNgB53KnoaNJxQgi5mH-OlSjF4L/edit?usp=drivesdk&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання

Створити малюнок за мотивами поезії «Мені тринадцятий минало…»


06.11

РМ №1. Твір-роздум: «Мій улюблений герой повісті І. Франка «Захар Беркут»

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1IO3uXiiH0lbT6u7U8dR_CQZCKLpMVgCR/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Складіть твір-роздум на тему: «Мій улюблений герой повісті І. Франка «Захар Беркут»


03.10

Іван Франко. “Захар Беркут”. Аналіз ролі художніх засобів, особливості мови; пояснення ролі діалектизмів.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1XaPJiwlN0oJzaFlTid5aiIEQ3at0JQV2/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Продовжити читати історичну повість І. Франка «Захар Беркут»


29.09

Іван Франко. “Захар Беркут”. Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті. Лідерські якості головного героя твору.

Перегляньте відеоматеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=3feVJFaorzQ

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1X6l2Dwg6U6i7N7CLl4tnX7apgGw2B5gM/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Продовжити читання історичної повісті І.Франка «Захар Беркут».


26.09

І. Франко. “Захар Беркут”. Змалюванні героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників. Патріотичний мотив, його зв’язок із розгортанням сюжету. Характеристика образів Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка.

Ознайомтеся з матеріалом за посиланням:

https://promovu.in.ua/zachar-berkut/

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/12eAiD1npVGOoS_YdeZGBaC9hM7zDHnn1/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Користуючись матеріалом з презентації, письмово в зошиті  охарактеризувати образи Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка.

Прочитати ІІІ та ІV розділи історичної повісті Івана Франка «Захар Беркут».


22.09

І. Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. “Захар Беркут”. Історична основа повісті.

Перегляньте відематеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=yNyaDoY4HYQ

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1qA7zJdwlkSLvjfRm5j4_DsLdfVLM6sQ5/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:

Прочитати І та ІІ розділи історичної повісті «Захар Беркут».

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=645


19.09

Контрольна робота No1. Контрольний твір–роздум на одну з тем: “У піснях історія мого народу”, “Пісня —душа народу”, “Наша дума, наша пісня, не вмре, не загине”, “Народна пісня — злет душі людської”

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1IO3uXiiH0lbT6u7U8dR_CQZCKLpMVgCR/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Скласти твір –роздум на одну з тем: “У піснях історія мого народу”, “Пісня —душа народу”, “Наша дума, наша пісня, не вмре, не загине”, “Народна пісня — злет душі людської” і записати його у зошиті для контрольних робіт.


15.09

Пісенне багатство рідного краю. Фольклорні місцеві колективи.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1_RVw8QSK82J0QYjKtZ7sJUeHOKI2tRZn/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Підготуватися до контрольної роботи. Повторити матеріал про жанрово-тематичне різномаїття українських пісень, тагічний та героїчний пафос козацьких пісень.


12.09

Коломийки. “Дозвілля молоді”, “Жартівливі коломийки” - “перли розсипаного намиста”. Особливість жанру і його життєвість. Побудова і ритм.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=17B3m4J9wzk

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1HE6LD4K8okKHq2cWKWWY1eHvEoGQmJwc/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацюйте ст. 24-29 у підручнику


08.09

Трагічний та героїчний пафос козацьких пісень. “Ой на горі та женці жнуть”, “Стоїть явір над водою”.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/19lRsPdtLlr70ShQGVRzbsNCDg56xmrWb/view?usp=sharing

Домашнє завдання

Записати в зошит паспорти козацьких пісень «Ой на горі та женці жнуть» та «Стоїть явір над водою»


05.09

Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо), їхнє ідейно-художнє багатство.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=mVXYYItMCSY

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1JOC_0QlNzGkUxj1mHAEWQnYtwbLfJbu8/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати поданий матеріал у зошит:

https://docs.google.com/document/d/12IRUEfdONE7Cj-Kt6n6c9BaFHL5BX_fBOyJwOzYHu0U/edit?usp=sharing


01.09

Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Функції мистецтва

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=FRBCSi2w6dw

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1m3AFyuEmBrBcY2j_GhsixyLCsfrq9JG8/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Письмово в зошиті виконати завдання за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1KkMNUyJ173Bgio6h908qn-1_xyRsAjnPo-jxGA5b00k/edit?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар