19.09.
Урок виразного читання №1.
Виразне читання пісенних творів про боротьбу УПА за незалежність. ГР 2.
Пам’ятка
декламатора
1. До читання напам’ять повтори про себе текст вірша.
2. Перед тим як декламувати, займи зручну й правильну
позу (стань рівно, розправ плечі, набери потрібну кількість повітря). Для
впевненості на початку читання можеш дивитися періодично на двох-трьох учнів, з
якими товаришуєш (щоб відразу не знітитися), а згодом, оволодівши ситуацією,
слід розсіювати свою увагу по всьому класу.
3. Назви автора й твір, який читатимеш.
4. Читання вірша можеш супроводжувати жестами, проте
рухи рук мають бути стриманими, не втомлювати й відволікати слухача.
5. Не поспішай під час читання, набирай повітря
рівними частинами під час пауз.
6. Декламуючи, уявляй картини, які озвучуєш, і з
відповідним темпом і настроєм передавай їх.
7. Не варто занадто голосно читати вірш, оскільки
майстерність у читанні художнього твору визначається передусім темпом,
інтонацією, дотриманням пауз, настроєм, а також мімікою, жестами та ін.
Домашнє завдання
Підготувати повідомлення (презентації) про одну сучасну патріотичну пісню, яка вам подобається.
Для учні, які не відповіли на уроці
Обрати одну із пісень про боротьбу УПА за незалежність
та виразно її прочитати. Чекаю на ваші відео або аудіозаписи!
18.09
Пісенні твори про боротьбу УПА за
незалежність України.
Олесь Бабій «Зродились ми великої
години…». Славень ОУН-УПА, його патріотичний пафос. Актуальність пісні в
часи збройної боротьби українців за свою незалежність.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Z_IEbAITNhM
Послухайте: https://www.youtube.com/watch?v=NE21KhN3qa0
Домашнє завдання
Опрацювати с.
34-35, виразно читати пісню.
Виконати
завдання 7, с. 36 (письмово).
12.09
Патріотичні пісні літературного походження. Богдан Лепкий
«Журавлі». Степан Чарнецький «Ой у лузі червона калина…».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=RW2OpsWboGg
https://www.youtube.com/watch?v=ee5ndcDh-lc
Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=Re4aahVEuFg
https://www.youtube.com/watch?v=Wv5qYSt_BL4
Домашнє завдання
Опрацювати с. 26-32, виразно читати пісні.
Виконати завдання 13(І або ІІ), с. 32.
11.09
Народні наймитські, рекрутські, солдатські, жовнірські
та стрілецькі пісні: «Ой матінко-вишня», «В суботу пізненько», «Ой
хмариться, туманиться..», «Розпрощався стрілець…».Відображення
соціальних явищ життя в Україні в різні історичні періоди. Поетичні
узагальнення в пісенній ліриці, її образний світ.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sD5MaLlYZnU
Презентація: https://ubotu-piznenko-vidobrazhennya-socialnih-yavisch-zhittya-v-ukra-ni-v-rizni-istorichni-419102.html
Домашнє завдання
Опрацювати с. 19-25, виразно читати пісні.
Заповнити таблицю «Соціально-побутові пісні», с.
25.
05.09
Народнопісенна лірика.
Народні козацькі пісні «Ой на горі
та й женці жнуть».
Народні чумацькі пісні «Ой ішов
чумак з Дону», «Ой горе тій чайці».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NxQsyWQx83E
Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=PEUzUK5vRzY
https://www.youtube.com/watch?v=7OQwG-DW5yA
Презентація: https://-vidi-narodni-kozacki-pisni-oy-na-gori-ta-y-zhenci-zhnut-418869.html
Домашнє завдання
Опрацювати с. 10-19, виконати
завдання 15 на с. 16, завдання 8 на с. 19(усно).
Вивчити одну пісню напам’ять.
04.09
Художній твір як явище мистецтва.
Функції мистецтва.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=jiKT29aV2ZU
Домашнє завдання
Опрацювати с. 5-9, вивчити ТЛ на
с.7-8.
Розгадати кросворд завдання 11, с.
9 (письмово).
Немає коментарів:
Дописати коментар