Українська література 7 клас

09.05.

Діагностична робота №5. ГР2.  

Літературний детектив. Пригоди і гумор. 

Домашнє завдання

Виконати діагностичну роботу: https://docs.google.com/document/d/1ytON0y0wzBqv7m6rcyBOK97oICx4BEt3/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true    

Підготувати ментальну карту про Олеся Бердника.


08.05.

Урок виразного читання №4. 

Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» (читання

фрагментів твору в особах).

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VxzcSj_FPik 

Повний текст книги:

https://dyvoslovo.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/chemeris_vitka_galja_abo_povist_pro_pershe_kokhannja.pdf 

Домашнє завдання

Підготуватися до діагностичної роботи з теми «Літературний детектив.

Пригоди і гумор  »  

Для учнів, які не були на уроці: 

Обрати уривок з твору (с. 266-270) для виразного читання та надіслати відео чи

аудіозапис.

25.04.

Групування персонажів. Жанрові й композиційні особливості повісті, засоби

творення комічного.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Xu05oirkb0M 

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1AW6TYsmq5uasdW_IovyvJpRfaiWL0cKT/edit?slide=id.p1#slide=id.p1 

Домашнє завдання

Дочитати повість. Виконати тестування:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8801106   (відкрито до 28.04.)

24.04. 

Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»

(скорочено). Коротко про письменника. Гумористична розповідь про дружбу і

перше кохання.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_tTRP78EjPQ 

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1VVD_4x8eD7R6H0ZAIfRQ8ev7canP0hO1/edit?slide=id.p1#slide=id.p1 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=A21zVGGEg0g 

Домашнє завдання

Опрацювати біографію письменника та прочитати твір, с. 260-274, підготувати

виразне читання та переказ прочитаних розділів.

Виконати ІЗ: https://learningapps.org/39424401 

18.04.

Морально-етичні проблеми, порушені в романі Всеволода Нестайка

«Тореадори із Васюківки». Комічне у творі.  Аудіювання.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Fc4RfkES5Rg 

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance 

Домашнє завдання

Вміти аналізувати роман. 

Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4123738

(відкрито до 22.04.)

17.04. 

Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки».

Пригоди головних героїв, їхні характери.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SmzS83IolGg 

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1kOxfxH1zOmLxpHToY0arRm1_NijAmA02/edit?slide=id.p1#slide=id.p1 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=LXAk7F1myx4&t=32s 

Домашнє завдання

Дочитати трилогію, виписати цитати для характеристики головних героїв Яви та

Павлуші. 

Виконати вікторину: https://learningapps.org/29477998 

11.04.

Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки» (скорочено).Розповідь про

історію створення та літературну долю роману. Особливості композиції,

сюжету.  

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7hVd1WII4_A 

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1505HHdl9ZJXNGfwB31Eod0c9UnfTxeOi/edit?slide=id.p1#slide=id.p1 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=LXAk7F1myx4 

Фільм: https://www.youtube.com/watch?v=lRc7Fbnfw0o 

Домашнє завдання

Опрацювати біографію письменника та вивчити теорію, с. 246-247. 

Прочитати трилогію, с. 247-258. Виконати завдання на вибір: 16 або 17, с. 259.

10.04. 

Позакласне читання №3

Андрій Кокотюха «Полювання на золотий кубок».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=N-eMb-WuKno 

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/vотюха.pdf 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=5WxOBA23Wsg&list 

Домашнє завдання

Прочитати детектив «Полювання на золотий кубок». 

Підготувати візитну карту про Всеволода Нестайка до наступного уроку. 


04.04. 

Мовленнєвий розвиток №4 (письмово)

Написання власного детективу.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=P2VI8tQOl0I 

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url=https%3A%2 

Ось кілька порад, які допоможуть написати захопливу детективну історію:

1. Придумай таємницю

Детективна історія починається з загадки. Це може бути злочин (крадіжка,

зникнення, вбивство) або щось дивне, що треба розгадати.

2. Вигадай детектива

Хто буде головним героєм? Це може бути професійний детектив, поліцейський,

школяр-детектив чи навіть тварина! Він або вона повинні мати особливі риси –

уважність, кмітливість або нестандартне мислення.

3. Створи підозрюваних

Щоб історія була цікавою, у ній має бути кілька підозрюваних. Кожен із них може

мати мотив і таємниці, які детективу доведеться розкрити.

4. Розстав підказки та червоні оселедці

Щоб читач міг сам розгадати таємницю, додай у текст підказки – але не роби їх

надто очевидними. Також використовуй "червоні оселедці" – фальшиві докази, які

збивають з пантелику.

5. Використовуй напружену атмосферу

Описуй місця, які створюють таємничий настрій – туманні вулиці, старі будинки,

затемнені кімнати. Використовуй несподівані повороти сюжету.

6. Напиши логічне розв’язання

У фіналі твій детектив повинен логічно пояснити, як він розгадав загадку, зібравши

всі докази разом. Читач має відчути: "Ого! Як же я цього не помітив!"

7. Редагуй та перевіряй

Після написання перечитай історію. Переконайся, що немає суперечностей, а всі

підказки приводять до правильного розгадування таємниці.

Домашнє завдання

Написати власну детективну історію (до 2 сторінок). 


03.04. 

Катерина Штанко «Дракони, вперед!».

Становлення особистості головного героя, його захоплення та фантазії.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=A5M5Pmoe46E 

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view 

Домашнє завдання

Дочитати повість, с. 229-243. 

Виконати завдання 11, с. 244. 

Шаблон за необхідністю: https://www.liveworksheets.com/w/uk/istoriya/7153069

28.03.

Катерина Штанко «Дракони, вперед!» (скорочено). 

Коротко про письменницю. Казкові персонажі та пригодницька інтрига у

повісті. 

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=d5xppeT_46A 

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url=https 

Переказ повісті: https://www.youtube.com/watch?v=zPLh5XBUSTQ 

Буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=CetsNz01Xu8 

Домашнє завдання

Опрацювати біографію письменниці с. 229, дочитати повість, с. 230-244. 

Виписати особливості чарівних істот (письмово). 

27.03.

Андрій Кокотюха «Гімназист і Чорна рука».

Простір і час, реальне і фантастичне у творі.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=usSRA_Lwcq4 

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url 

Аудіокнига (скорочено): https://www.youtube.com/watch?v=JHE2fPyMXhI&t=1s 

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію та записати аналіз детективу. 

Скласти сенкан на тему «Детективна література». 


21.03.

Образ детектива, його роль у сюжеті.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1U9X3vy2iGxqPbeYm5igKy7gBo1XP0LXT/edit#slide=id.p2 

Кросворд: https://learningapps.org/39820604 

Домашнє завдання

Опрацювати с. 209-219, дочитати детектив, с. 228. 

Дібрати цитати до образу головного героя. 

Виконати вікторину: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6463936

(відкрито до 27.03.)

20.03.

Таємничі пригоди у повісті «Гімназист і Чорна Рука».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=usSRA_Lwcq4 

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view 

Домашнє завдання

Дочитати повісті, с. 184-227. Відповісти на питання 12-18, с. 228 (усно). 

Скласти та записати сюжетний ланцюжок детективу. 

14.03.

Таємничі пригоди у повісті «Гімназист і Чорна Рука».

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1U9X3vy2iGxqPbeY 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=T-2QDBtAoMU 

Домашнє завдання

Опрацювати с. 209-219, дочитати детектив, с. 228. 

Дібрати цитати до образу головного героя. 

Виконати вікторину: https://learningapps.org/33963326 


13.03.

Андрій Кокотюха «Гімназист і Чорна рука» (скорочено). 

Коротко про письменника. 

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1jrEVo42n 

Буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=Pca9jZoeW48 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=T-2QDBtAoMU 

Домашнє завдання

Опрацювати біографію письменника с. 183. 

Прочитати 5–19-ий розділи повісті, с. 184-227. 

Підготувати переказ прочитаного.

28.02.

Діагностична робота №4. ГР3. 

Діагностичне есе «Важливість родинних цінностей».

Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/1-Vhkw9ayxcAVf4KSO7HtwjOe-CxgZGlG/edit#slide=id.p2 

Домашнє завдання

Написати лист-есе вдячності батькам чи близьким людям «Важливість родинних цінностей». 

27.02.

Наталка Малетич «Щоденник ельфа» (розділ «Усе шкереберть. І в цьому є сенс). Коротко про письменницю. Розповідь у творі про шкільні будні.  

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/104Lehlv6gS/edit#slide=id.p1 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=8KNgXQnesmA 

Домашнє завдання

Опрацювати біографію письменниці, с. 174. Прочитати твір, с. 175-181. Відповісти

на питання 4-9, с.181 (усно). Підготуватися до ДР.

21.02.

Григір Тютюнник «Климко».

Психологізм у розкритті характерів персонажів. Композиція і сюжет повісті,

функції художніх деталей.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=91jzomvgC90 

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1CrhQXVCPK4-Nj5SHrVg5WbkchoygeZ2O/edit#slide=id.p1 

Фільм " Климко": https://www.youtube.com/watch?v=NOKkA1ec4s8 

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію та записати аналіз повісті. 

Виконати завдання 6, с. 173 (письмово). 

20.02.

Григір Тютюнник «Климко» (скорочено).

Нарис життя і творчості письменника. Розповідь про досвід дорослішання

головного героя у воєнний час. 

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NLaQTM1hlfE 

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1VyfVjrKZUYeZuV47hcCJA 

Буктрейлер до твору: https://www.youtube.com/shorts/aDWhT81Fbdc 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=MF_5Ic56xMw 

Домашнє завдання

Опрацювати біографію письменника, с. 156. 

Прочитати повість, с. 157-172. Відповісти на питання 1-5, с.172 (усно). 

Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-literatura/7509625 

14.02.

Лірична оповідь головного героя про його передвоєнне дитинство, шкільні будні та юнацькі роки. Образ оповідача, риси комічного у творі.

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/ 

Аудіокнига «Блакитна дитина»:

https://www.youtube.com/watch?v=SfYhWzvERc8 

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію та прочитати оповідку «Блакитна дитина». 

Виконати вікторину: https://learningapps.org/12353803 

Записати характеристику Толика за складеним планом. 

13.02.

Анатолій Дімаров «На коні й під конем» (дві-три оповіді за вибором).

Розповідь про письменника. Автобіографічна основа і проблематика повісті. 

Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/1ZxsNlzSsROYbxXyu0hRJfRuL7BxJTdWB/edit#slide=id.p1 

Буктрейлер до повісті Анатолія Дімарова:

https://www.youtube.com/watch?v=mMWBUtjKauk 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=C9SYlEhGHfg 

Домашнє завдання

Опрацювати біографію письменника, с. 149. 

Прочитати оповіді, с. 150-154.

Дати відповідь на питання 5-11, с. 155 (усно).

Скласти план до характеристики образу Толі, дібрати цитати (письмово).

07.02.

МР №3. (усно) Інсценування дій героїв/героїнь з елементами пантоміми (за вивченими творами).  

Презентація: https://drive.google.com/file/d/16acXbal7B0_a5bRePhJ-1nG9u2GigEGH/view?usp=sharing

Пантоміма "Раптова зустріч":

https://www.youtube.com/watch?v=uInGbNVULro

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію. Виконати завдання на вибір:

1.     Перекажи детально один з епізодів твору, який тобі найбільше сподобався.

2.     Створи свою пантоміму за мотивами одиногу з епізодів твору, який тобі сподобався.

Нагадую, що це обов’язковий вид роботи. Чекаю ваші роботи! 

06.02.

Оксана Радушинська «Метелики в крижаних панцирах».

Розкриття характеру головної героїні, її життєва позиція, стійкість у

подоланні труднощів. Жанрові особливості твору.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Ok0qYvwNzkM 

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1tvGdoWlpMP64CHq7M 

Домашнє завдання

Дочитати с.139-147, дати відповіді на питання 7-14 (усно). Скласти анкету

головної героїні Ярини: https://www.liveworksheets.com/w/uk/literatura/631950

До наступного уроку підготувати інсценізацію дій героїв/героїнь з елементами пантоміми

(за вивченими творами). 

31.01.

Оксана Радушинська «Метелики в крижаних панцирах» (скорочено).

Коротко про письменницю. Історія написання, символіка назви повісті. Сюжет та композиція твору. Проблема самоствердження в суспільстві особистості з інвалідністю.

Познайомтеся із письменницею: https://www.youtube.com/watch?v=aC9Ze2m8v-g  

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1tvGdoWlpMP64CHq7M  

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=BRXxPKEHdaw

Домашнє завдання

Опрацювати с. 136-145, прочитати повість «Метелики в крижаних панцирах».   Виписати цитати для характеристики образу Ярини.

За бажанням створіть ілюстрацію до повісті.

30.01.

Урок виразного читання №3. Ліна Костенко «Кольорові миші».

Нарис життя і творчості письменниці. Проблематика поезії «Кольорові миші». Неповторність творчої особистості, її конфлікт із буденністю.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=IwassLfJvtw

Презентація: https://sercontent.com%2Fkg55kmr%2Fdistance_learning_2024-2025

 Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=a9-07RmP78c

Домашнє завдання

Опрацювати с. 132-134, виразно читати поезію та надіслати відео чи аудіозапис.

Виконати вікторину: https://learningapps.org/29011686

За бажанням створити постер до поезії.

24.01.

Порівняльна характеристика образів дітей.

Художні деталі як засоби розкриття внутрішнього світу головних героїв.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=rsoJZrn5fqk 

Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url=https%3A%2F%2 

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=p2NPJWM9z7c 

Домашнє завдання 

Опрацювати презентацію та знати паспорт твору.

Виконати завдання 8, с. 131. За бажанням намалюйте ілюстрацію до твору. 

23.01.

Володимир Винниченко «Віють вітри, віють буйні…». 

Коротко про письменника, зокрема його дитячі літа.

Світ дитинства в оповіданні «Віють вітри, віють буйні». 

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3sAMgNuAaNU 

Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/1s-mrcKd8nAFfagyb8l_-o5-NnFr_tymi/edit#slide=id.p1  

Домашнє завдання

Опрацювати с. 125-130, почитати оповідання та дібрати цитати до образу дітей.

Усно дати відповіді на питання 2-7, с. 131. 

Розгадати кросворд: https://learningapps.org/36430908 

Робіть знімки своїх робіт  та надсилайте на пошту.


27.12.

Художні твори сучасної української літератури.

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО ЗА І СЕМЕСТР.

Презентація:

https://drive.google.com/file/d/1JsPtNQ7SAj3HLCPqxA_r_Wj36-X-OEOn/view 

Ukraїner. Країна зсередини:

https://www.youtube.com/watch?v=wPbdRz8mX0k 

Домашнє завдання 

Обрати літературну новинку та прочитати. За канікули прочитати оповідання

В. Винниченко «Віють вітри, віють буйні». 

26.12.

ЛРК №1. Художні твори літератури рідного краю

Микола Миколаєнко, Михайло Пронченко та Яр Славутич. 

 Микола Миколаєнко, Михайло Пронченко та Яр Славутич — троє цих визначних криворізьких поетів

об’єднані глибокою любов’ю до Батьківщини та самовідданістю в

боротьбі за цінності української культури. Їхня творчість —

це невичерпне джерело натхнення для тих, хто прагне розуміти й цінувати

велику спадщину криворізької літератури.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=nQEqzSThdMc 

Читати поезію:

https://history.1kr.ua/publication/931 

Домашнє завдання

Опрацювати конспект та виразно читати поезії. 


20.12.

КПР за І семестр.

https://justclass.com.ua/hw/f458bb3d (відкрито 23.12.)

Домашнє завдання 

Виконати комплексну підсумкову роботу за І семестр.


19.12.

Діагностична робота №3 Ми – українці.

Твір «Мій перший день перемоги».

Як написати твір-роздум: https://www.youtube.com/watch?v=mTC0io5qIzM

Приклади творів: https://dovidka.biz.ua/moya-mriya-schob-zakinchylas-viyna-tvir/

Домашнє завдання

Написати твір-роздум на тему «Мій перший день перемоги».

Чекаю ваші роботи!

13.12.

ПЧ №2. Василь Симоненко «Я не бував за дальніми морями».

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=L2w340en_xU&t=58s

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1XjSjPkydsH7aA84VrvmYwsUxEwWNNra_/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true   

Прослухайте поезію:  https://www.youtube.com/watch?v=k_D9XkRqyMM

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію, виразно читати поезію. Виконати завдання: https://learningapps.org/3684832

Повторити матеріал  на с. 127-133, підготуватися до діагностичної роботи.

 

12.12.

МР №2.(усно) Дискусія на тему: «Сучасні українці – творці свободи».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VgE_Bya_mzA

Домашнє завдання

Опрацювати відеоурок. Написати усний твір-роздум на тему «Сучасні українці – творці свободи» та записати відео чи аудіозапис. Чекаю на ваші роботи. 

06.12.

Сучасна українська поезія про війну.

ПАВЛО ВИШЕБАБА. Мотиви поезії, образи, художня майстерність у вираженні почуттів і переживань (огляд).

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=S5zRTkMcByE 

Конспект: +с_122-123_Вишебаба.pdf - Google Диск 

Прослухайте поезію:  https://www.youtube.com/watch?v=ybWS0zwfsn4

Vyshebaba & KOLA – Доньці:  https://www.youtube.com/watch?v=EVnqSP7aRzk

Домашнє завдання

Опрацювати с. 121-122, виразно читати поезію. Виконати завдання:

Розлінуй сторінку зошита навпіл. Над першою колонкою напиши «Війна», над другою — «Мир». Випиши з вірша слова, які відтворюють «воєнні» та «мирні» реалії. Який висновок ти можеш зробити?

Підготуватися до дискусії на тему: «Сучасні українці – творці свободи» (усний виступ на наступному уроці). 

05.12.

Василь Симоненко «Лебеді материнства».

Нарис життя і творчості поета. Патріотичні почуття ліричного героя в основі поезії. Звернення до наступних поколінь українців. Засоби творення художнього образу в ліричному творі.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=5EzMpHN4teQ

Конспект: +с_118_Симоненко Лебеді материнства.pdf - Google Диск   

Послухайте поезію «Лебеді материнства» в авторському читанні.

https://cutt.ly/cernoYgb

Домашнє завдання

Опрацювати с. 118-120, виконати  завдання 4, с. 121 (письмово).

Вивчити поезію «Лебеді материнства» напам’ять. Чекаю на ваші відео. 

29.11.

Діагностична робота №2.

Історичне минуле України (тестові завдання)

Тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4168438

(відкрито до 05.12)

Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал, виконати тести. Гарних оцінок!

 

28.11.

ПЧ №1. Адріан Кащенко «З Дніпра на Дунай».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=5XIntJh-ZZ0

Текст: https://dovidka.biz.ua/z-dnipra-na-dunay-skorocheno-adrian-kaschenko/

Домашнє завдання

Виконати тести у відеоуроці. Повторити матеріал на с. 43-126, підготуватися до д.р..

22.11.

МР №1 (письмово)

Написання есе на тему «Хто вони – лицарі сучасності?».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=z5CI-4tdqUg

Презентація: https://naurok.com.ua/suchasni-ukra-nski-licari-358644.html

Домашнє завдання

Написати есе на тему «Хто вони – лицарі сучасності?» (обсяг 0,5-1 с.).

21.11.

Проблема морального вибору особистості в повісті Андрія Чайковського «За сестрою». Аудіювання.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=okdYyKeU0_U

Презентація: https:/yak-utilennya-blagorodstva-i-licarstva-smilivosti-y-vinahidlivosti-rodinni-cinnosti-y-patriotizm-u-tvori-371821.html

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію, дочитати повість. Виконати аудіювання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1433821 (відкрито до 25.11)

15.11.

Андрій Чайковський «За сестрою». Характеристика персонажів.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=okdYyKeU0_U

Конспект: https://dovidka.biz.ua/za-sestroyu-golovni-geroyi/  

Переказ твору: https://www.youtube.com/watch?v=kOVvwsYRc_I

Домашнє завдання

Створити ментальну карту або записати характеристики головних героїв повісті. Виконати ІЗ: https://learningapps.org/36422905

Приклад ментальної карти: https://kolmykovaco.blogspot.com/p/blog-page_58.html

https://www.canva.com/search?q=інтелектуальна+карта

14.11.

Андрій Чайковський «За сестрою».

Пригоди головного героя як основа композиції твору.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=m0DOBQoIs_M

Презентація: https://obraz-pavlusya-yak-utilennya-blagorodstva-i-licarstva-smilivosti-y-vinahidlivosti-rodinni-cinnosti-y-patriotizm-u-tvori-371821.html

Аудіокнига (скорочено): https://www.youtube.com/watch?v=IjIodXg0NXo

Домашнє завдання

Опрацювати презентацію, дочитати повість. Виконати ІЗ (першу частину, тести): https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-literatura/7361188

Робіть знімки своїх оцінок і надсилайте на пошту.

01.11.

Андрій Чайковський «За сестрою» (скорочено).

Історія козацької родини в повісті.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=pDQUg-ovsBA

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/16wRBZU3_UZYovF7lh-rmWApwC_4fIFnG/edit#slide=id.p1

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=doGJDnebOmI

Домашнє завдання

Дочитати повість, с. 102-115, виконати завдання  17-18, с.116 (письмово). 

31.10.

Андрій Чайковський «За сестрою» (скорочено).

Коротка довідка про письменника. Тема козацтва в його історичній прозі.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=kB9xK7Y5Cfg

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1QHaQJXhmHLU1ecRcIAnUvIB-x-HyJX-J/edit#slide=id.p1

Домашнє завдання

Опрацювати  матеріал, с.87. Прочитати повість, с.88-101. Відповісти на питання 2-7, с.101. Виконати вікторину: https://wordwall.net/uk/resource/7324477/ачайковський-за-сестрою 

Творче завдання:

Підготувати фотоколаж до твору на одну з тем: «Краса українського степу»; «Щасливе життя мешканців села Спасівка»; «Мій улюблений герой повісті».

25.10.

Урок виразного читання №2.

Виразне читання прозового твору.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1Gu4hhdgexvtMB_UTNA0hM3RrqQuy24wG/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Пам’ятка декламатора: https://www.youtube.com/watch?v=6I3GpW31tKo

Домашнє завдання

Підготувати повідомлення про письменника Андрія Чайковського (на наступний урок 2-3 хвилини).

Для учнів, які не відповіли на уроці: Підготувати уривок із повісті  «Захар Беркут» та виразно прочитати. Відео виразного читання надсилайте на пошту. 

24.10.

Іван Франко «Захар Беркут».

Групування персонажів. Особливості мови.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=v7kiJZ0bSlI

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1TJpZiAaP4ISelFjpeq5p12dpFlCtdXLI/edit#slide=id.p16

Домашнє завдання

Написати мініхарактеристики до образів головних героїв повісті: Захар Беркут, Максим, Мирослава, Тугар Вовк. Підготувати уривок із повісті  «Захар Беркут» для виразного читання  (до наступного уроку).

18.10.

Іван Франко «Захар Беркут».

Ідейний зміст твору, його втілення в художніх образах.

Аналіз повісті: https://www.youtube.com/watch?v=znY5MlOg33w

Аудіокнига скорочено: https://www.youtube.com/watch?v=GwraRgH82VA&t=62s

Захар Беркут. Офіційний трейлер: https://www.youtube.com/watch?v=fDoCoiiNqRc

Домашнє завдання

Записати аналіз повісті. Виписати цитати для характеристики образу Захара Беркута та Тугарина Вовка.

17.10.

Іван Франко «Захар Беркут».

Композиція твору.  Основні сюжетні лінії.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=nP9SQxcAQCs

Презентація:  https://www.youtube.com/watch?v=Lg4XMgEwQOQ&t=4s

Переказ твору: https://www.youtube.com/watch?v=17Xjdor3DqA

Домашнє завдання

Опрацювати с. 65-80, скласти сюжетний ланцюжок твору.

Виконати тести: https://learningapps.org/14640130  

11.10.

Історична основа повісті «Захар Беркут».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=i9Ht8MUkMk8

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1JMz4WuOe432RnAsgA9-h3S8ncSFx3b70/edit#slide=id.p8

Аудіокнига + повний текст: +с_047 Іван Франко захар беркут. Повний варіант тексту і аудіо.pdf - Google Диск

Домашнє завдання

Дочитати повість с. 65-84, відповісти на питання 24-33, с. 85 (усно).  Виконати впр.: https://justclass.com.ua/hw/6a7fe395  (відкрито до 16.10.)

10.10.

Іван Франко «Захар Беркут» (скорочено).

Розповідь про прозову творчість письменника, її багатогранність і тематичну розмаїтість.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ZDnnxWN7S_8

Презентація:  https://naurok.com.ua/ivan-franko-zahar-berkut-prezentaciya-176101.html

Мультик про Франка: https://www.youtube.com/watch?v=9PfXLB1CPzQ

Аудіокнига + повний текст: +с_047 Іван Франко захар беркут. Повний варіант тексту і аудіо.pdf - Google Диск

Діалектизми повісті: https://learningapps.org/21592298

Домашнє завдання

Прочитати 1-4 розділи повісті, с. 47-64. Відповісти на питання 2-10, с. 64 (усно).

Виконати завдання 11, с. 64 (письмово).  

04.10.

Тарас Шевченко «Розрита могила».

Метафоричний образ незнищенності українського народу.

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1H-qOcwD9nuOM5_95ThOnA6_n6Uf8_bGa/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Виконати завдання 13, с. 45, підготувати повідомлення про Івана Франка. Почати читати «Захар Беркут». 

03.10.

Тарас Шевченко «Розрита могила».

Розповідь про подорож поета Україною 1843 р. Осмислення трагічних для Батьківщини наслідків знецінення історичної пам’яті про її героїчне минуле.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=dWl6-wPTR1A

Конспект:  https://drive.google.com/file/d/1qMIgdqaWrs3VU9zuptcKIO5Zed8ta5eM/view

Прослухайте пісню на слова Тараса Шевченка «Світе тихий, краю милий...».

https://cutt.ly/rew1XMQ9

Послухайте вірш «Розрита могила» у виконанні Богдана Ступки. https://cutt.ly/kew1CtNO

Відеочитання поезії за мотивами російсько-української війни у виконанні Федора Стригуна: https://cutt.ly/Gew1ClXV

Домашнє завдання

Опрацювати с. 42-48, підготуватися до виразного читання  твору за ролями (син і мати). Створити колаж картинок або хмаринку слів до твору. 

27.09.

Діагностична робота №1.

Вступ. Пісенна лірика.

Повторити вивчений розділ та виконати діагностичну роботи за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5568301 (відкрито до 03.10)

Домашнє завдання

Створіть допис про патріотичну сучасну пісню яка вам сподобалася на дошці:

https://padlet.com/cimbalalenka/padlet-ioiip3zmjdujohxc

Пароль для входу: Ec5PLlFb 

26.09.

Сучасні патріотичні пісні.

Святослав Вакарчук «Квіти мінних зон», «Місто Марії».  Петро Солодуха «Біля тополі». Олег Псюк, Іван Клименко «Стефанія».

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1NJNKIAiSEPNx8XWqr

Конспект:  https://drive.google.com/file/d/1NKFR0keU8QVdo88qoeUkJChY-D9NbV1l/view?usp=drivesdk

Послухайте: https://www.youtube.com/watch?v=jMiovGnZMDk

https://www.youtube.com/watch?v=_XgWdxyBmB4

https://www.youtube.com/watch?v=OdgBmb8LXKM

https://www.youtube.com/watch?v=foqgjD_SNss

Домашнє завдання

Опрацювати опрацювати с. 38-42, виразно читати пісні.

Виконати завдання 13-14, с. 39 (письмово).  Підготуватися до ДР.

Вивчити  1на вибір поезію напам’ять. 

20.09.

Урок виразного читання №1.

Виразне читання пісенних творів про боротьбу УПА за незалежність.

Пам’ятка декламатора

1. До читання напам’ять повтори про себе текст вірша.

2. Перед тим як декламувати, займи зручну й правильну позу (стань рівно, розправ плечі, набери потрібну кількість повітря). Для впевненості на початку читання можеш дивитися періодично на двох-трьох учнів, з якими товаришуєш (щоб відразу не знітитися), а згодом, оволодівши ситуацією, слід розсіювати свою увагу по всьому класу.

3. Назви автора й твір, який читатимеш.

4. Читання вірша можеш супроводжувати жестами, проте рухи рук мають бути стриманими, не втомлювати й відволікати слухача.

5. Не поспішай під час читання, набирай повітря рівними частинами під час пауз.

6. Декламуючи, уявляй картини, які озвучуєш, і з відповідним темпом і настроєм передавай їх.

7. Не варто занадто голосно читати вірш, оскільки майстерність у читанні художнього твору визначається передусім темпом, інтонацією, дотриманням пауз, настроєм, а також мімікою, жестами та ін.

Домашнє завдання

Підготувати повідомлення (презентації) про сучасні патріотичні пісні, які вам подобаються.

Для учні, які не відповіли на уроці

Обрати одну із пісень про боротьбу УПА за незалежність та виразно її прочитати. Чекаю на ваші відео або аудіозаписи!


19.09

Пісенні твори про боротьбу УПА за незалежність України.

Олесь Бабій «Зродились ми великої години…». Славень ОУН-УПА, його патріотичний пафос. Актуальність пісні в часи збройної боротьби українців за свою незалежність.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=Z_IEbAITNhM

Послухайте: https://www.youtube.com/watch?v=NE21KhN3qa0

Домашнє завдання

Опрацювати с. 34-35, виразно читати пісню.

Виконати завдання 7, с. 36 (письмово).


13.09

Патріотичні пісні літературного походження.  Богдан Лепкий «Журавлі». Степан Чарнецький «Ой у лузі червона калина…».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=RW2OpsWboGg

https://www.youtube.com/watch?v=ee5ndcDh-lc

Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=Re4aahVEuFg

https://www.youtube.com/watch?v=Wv5qYSt_BL4

Домашнє завдання

Опрацювати с. 26-32, виразно читати пісні.  

Виконати завдання 13(І або ІІ), с. 32. 


12.09

Народні наймитські, рекрутські, солдатські, жовнірські та стрілецькі пісні: «Ой матінко-вишня», «В суботу пізненько», «Ой хмариться, туманиться..», «Розпрощався стрілець…». Відображення соціальних явищ життя в Україні в різні історичні періоди. Поетичні узагальнення в пісенній ліриці, її образний світ.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=sD5MaLlYZnU

Презентація: https://ubotu-piznenko-vidobrazhennya-socialnih-yavisch-zhittya-v-ukra-ni-v-rizni-istorichni-419102.html

Домашнє завдання

Опрацювати с. 19-25, виразно читати пісні.

Заповнити таблицю «Соціально-побутові пісні»,  с. 25. 


06.09

Народнопісенна лірика.

Народні козацькі пісні «Ой на горі та й женці жнуть».

Народні чумацькі пісні «Ой ішов чумак з Дону», «Ой горе тій чайці».

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NxQsyWQx83E

Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=PEUzUK5vRzY

https://www.youtube.com/watch?v=7OQwG-DW5yA

Презентація: https://-vidi-narodni-kozacki-pisni-oy-na-gori-ta-y-zhenci-zhnut-418869.html

Домашнє завдання

Опрацювати с. 10-19, виконати завдання 15 на с. 16, завдання 8 на с. 19(усно). Вивчити одну пісню напам’ять. 


05.09

Художній твір як явище мистецтва. Функції мистецтва.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=jiKT29aV2ZU

Домашнє завдання

Опрацювати с. 5-9, вивчити ТЛ на с.7-8.

Розгадати кросворд завдання 11, с. 9 (письмово). 

Немає коментарів:

Дописати коментар