09.05.
Діагностична робота №5. ГР2.
Літературний детектив. Пригоди і гумор.
Домашнє завдання
Виконати діагностичну роботу: https://docs.google.com/document/d/1ytON0y0wzBqv7m6rcyBOK97oICx4BEt3/edit?usp=sharing&ouid=116281809952141264279&rtpof=true&sd=true
Підготувати ментальну карту про Олеся Бердника.
08.05.
Урок виразного читання №4.
Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» (читання
фрагментів твору в особах).
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VxzcSj_FPik
Повний текст книги:
Домашнє завдання
Підготуватися до діагностичної роботи з теми «Літературний детектив.
Пригоди і гумор »
Для учнів, які не були на уроці:
Обрати уривок з твору (с. 266-270) для виразного читання та надіслати відео чи
аудіозапис.
25.04.
Групування персонажів. Жанрові й композиційні особливості повісті, засоби
творення комічного.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Xu05oirkb0M
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1AW6TYsmq5uasdW_IovyvJpRfaiWL0cKT/edit?slide=id.p1#slide=id.p1
Домашнє завдання
Дочитати повість. Виконати тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8801106 (відкрито до 28.04.)
24.04.
Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
(скорочено). Коротко про письменника. Гумористична розповідь про дружбу і
перше кохання.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_tTRP78EjPQ
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1VVD_4x8eD7R6H0ZAIfRQ8ev7canP0hO1/edit?slide=id.p1#slide=id.p1
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=A21zVGGEg0g
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменника та прочитати твір, с. 260-274, підготувати
виразне читання та переказ прочитаних розділів.
Виконати ІЗ: https://learningapps.org/39424401
18.04.
Морально-етичні проблеми, порушені в романі Всеволода Нестайка
«Тореадори із Васюківки». Комічне у творі. Аудіювання.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Fc4RfkES5Rg
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance
Домашнє завдання
Вміти аналізувати роман.
Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4123738
(відкрито до 22.04.)
17.04.
Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки».
Пригоди головних героїв, їхні характери.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SmzS83IolGg
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1kOxfxH1zOmLxpHToY0arRm1_NijAmA02/edit?slide=id.p1#slide=id.p1
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=LXAk7F1myx4&t=32s
Домашнє завдання
Дочитати трилогію, виписати цитати для характеристики головних героїв Яви та
Павлуші.
Виконати вікторину: https://learningapps.org/29477998
11.04.
Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки» (скорочено).Розповідь про
історію створення та літературну долю роману. Особливості композиції,
сюжету.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7hVd1WII4_A
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1505HHdl9ZJXNGfwB31Eod0c9UnfTxeOi/edit?slide=id.p1#slide=id.p1
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=LXAk7F1myx4
Фільм: https://www.youtube.com/watch?v=lRc7Fbnfw0o
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменника та вивчити теорію, с. 246-247.
Прочитати трилогію, с. 247-258. Виконати завдання на вибір: 16 або 17, с. 259.
10.04.
Позакласне читання №3.
Андрій Кокотюха «Полювання на золотий кубок».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=N-eMb-WuKno
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/vотюха.pdf
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=5WxOBA23Wsg&list
Домашнє завдання
Прочитати детектив «Полювання на золотий кубок».
Підготувати візитну карту про Всеволода Нестайка до наступного уроку.
04.04.
Мовленнєвий розвиток №4 (письмово)
Написання власного детективу.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=P2VI8tQOl0I
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url=https%3A%2
Ось кілька порад, які допоможуть написати захопливу детективну історію:
1. Придумай таємницю
Детективна історія починається з загадки. Це може бути злочин (крадіжка,
зникнення, вбивство) або щось дивне, що треба розгадати.
2. Вигадай детектива
Хто буде головним героєм? Це може бути професійний детектив, поліцейський,
школяр-детектив чи навіть тварина! Він або вона повинні мати особливі риси –
уважність, кмітливість або нестандартне мислення.
3. Створи підозрюваних
Щоб історія була цікавою, у ній має бути кілька підозрюваних. Кожен із них може
мати мотив і таємниці, які детективу доведеться розкрити.
4. Розстав підказки та червоні оселедці
Щоб читач міг сам розгадати таємницю, додай у текст підказки – але не роби їх
надто очевидними. Також використовуй "червоні оселедці" – фальшиві докази, які
збивають з пантелику.
5. Використовуй напружену атмосферу
Описуй місця, які створюють таємничий настрій – туманні вулиці, старі будинки,
затемнені кімнати. Використовуй несподівані повороти сюжету.
6. Напиши логічне розв’язання
У фіналі твій детектив повинен логічно пояснити, як він розгадав загадку, зібравши
всі докази разом. Читач має відчути: "Ого! Як же я цього не помітив!"
7. Редагуй та перевіряй
Після написання перечитай історію. Переконайся, що немає суперечностей, а всі
підказки приводять до правильного розгадування таємниці.
Домашнє завдання
Написати власну детективну історію (до 2 сторінок).
03.04.
Катерина Штанко «Дракони, вперед!».
Становлення особистості головного героя, його захоплення та фантазії.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=A5M5Pmoe46E
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view
Домашнє завдання
Дочитати повість, с. 229-243.
Виконати завдання 11, с. 244.
Шаблон за необхідністю: https://www.liveworksheets.com/w/uk/istoriya/7153069
28.03.
Катерина Штанко «Дракони, вперед!» (скорочено).
Коротко про письменницю. Казкові персонажі та пригодницька інтрига у
повісті.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=d5xppeT_46A
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url=https
Переказ повісті: https://www.youtube.com/watch?v=zPLh5XBUSTQ
Буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=CetsNz01Xu8
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменниці с. 229, дочитати повість, с. 230-244.
Виписати особливості чарівних істот (письмово).
27.03.
Андрій Кокотюха «Гімназист і Чорна рука».
Простір і час, реальне і фантастичне у творі.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=usSRA_Lwcq4
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url
Аудіокнига (скорочено): https://www.youtube.com/watch?v=JHE2fPyMXhI&t=1s
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію та записати аналіз детективу.
Скласти сенкан на тему «Детективна література».
21.03.
Образ детектива, його роль у сюжеті.
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1U9X3vy2iGxqPbeYm5igKy7gBo1XP0LXT/edit#slide=id.p2
Кросворд: https://learningapps.org/39820604
Домашнє завдання
Опрацювати с. 209-219, дочитати детектив, с. 228.
Дібрати цитати до образу головного героя.
Виконати вікторину: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6463936
(відкрито до 27.03.)
20.03.
Таємничі пригоди у повісті «Гімназист і Чорна Рука».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=usSRA_Lwcq4
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view
Домашнє завдання
Дочитати повісті, с. 184-227. Відповісти на питання 12-18, с. 228 (усно).
Скласти та записати сюжетний ланцюжок детективу.
14.03.
Таємничі пригоди у повісті «Гімназист і Чорна Рука».
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1U9X3vy2iGxqPbeY
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=T-2QDBtAoMU
Домашнє завдання
Опрацювати с. 209-219, дочитати детектив, с. 228.
Дібрати цитати до образу головного героя.
Виконати вікторину: https://learningapps.org/33963326
13.03.
Андрій Кокотюха «Гімназист і Чорна рука» (скорочено).
Коротко про письменника.
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1jrEVo42n
Буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=Pca9jZoeW48
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=T-2QDBtAoMU
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменника с. 183.
Прочитати 5–19-ий розділи повісті, с. 184-227.
Підготувати переказ прочитаного.
28.02.
Діагностична робота №4. ГР3.
Діагностичне есе «Важливість родинних цінностей».
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/1-Vhkw9ayxcAVf4KSO7HtwjOe-CxgZGlG/edit#slide=id.p2
Домашнє завдання
Написати лист-есе вдячності батькам чи близьким людям «Важливість родинних цінностей».
27.02.
Наталка Малетич «Щоденник ельфа» (розділ «Усе шкереберть. І в цьому є сенс). Коротко про письменницю. Розповідь у творі про шкільні будні.
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/104Lehlv6gS/edit#slide=id.p1
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=8KNgXQnesmA
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменниці, с. 174. Прочитати твір, с. 175-181. Відповісти
на питання 4-9, с.181 (усно). Підготуватися до ДР.
21.02.
Григір Тютюнник «Климко».
Психологізм у розкритті характерів персонажів. Композиція і сюжет повісті,
функції художніх деталей.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=91jzomvgC90
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1CrhQXVCPK4-Nj5SHrVg5WbkchoygeZ2O/edit#slide=id.p1
Фільм " Климко": https://www.youtube.com/watch?v=NOKkA1ec4s8
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію та записати аналіз повісті.
Виконати завдання 6, с. 173 (письмово).
20.02.
Григір Тютюнник «Климко» (скорочено).
Нарис життя і творчості письменника. Розповідь про досвід дорослішання
головного героя у воєнний час.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NLaQTM1hlfE
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1VyfVjrKZUYeZuV47hcCJA
Буктрейлер до твору: https://www.youtube.com/shorts/aDWhT81Fbdc
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=MF_5Ic56xMw
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменника, с. 156.
Прочитати повість, с. 157-172. Відповісти на питання 1-5, с.172 (усно).
Виконати ІЗ: https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-literatura/7509625
14.02.
Лірична оповідь головного героя про його передвоєнне дитинство, шкільні будні та юнацькі роки. Образ оповідача, риси комічного у творі.
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/
Аудіокнига «Блакитна дитина»:
https://www.youtube.com/watch?v=SfYhWzvERc8
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію та прочитати оповідку «Блакитна дитина».
Виконати вікторину: https://learningapps.org/12353803
Записати характеристику Толика за складеним планом.
13.02.
Анатолій Дімаров «На коні й під конем» (дві-три оповіді за вибором).
Розповідь про письменника. Автобіографічна основа і проблематика повісті.
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/1ZxsNlzSsROYbxXyu0hRJfRuL7BxJTdWB/edit#slide=id.p1
Буктрейлер до повісті Анатолія Дімарова:
https://www.youtube.com/watch?v=mMWBUtjKauk
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=C9SYlEhGHfg
Домашнє завдання
Опрацювати біографію письменника, с. 149.
Прочитати оповіді, с. 150-154.
Дати відповідь на питання 5-11, с. 155 (усно).
Скласти план до характеристики образу Толі, дібрати цитати (письмово).
07.02.
МР №3. (усно) Інсценування дій героїв/героїнь з елементами пантоміми
(за вивченими творами).
Презентація:
https://drive.google.com/file/d/16acXbal7B0_a5bRePhJ-1nG9u2GigEGH/view?usp=sharing
Пантоміма
"Раптова зустріч":
https://www.youtube.com/watch?v=uInGbNVULro
Опрацювати
презентацію. Виконати завдання на вибір:
1. Перекажи
детально один з епізодів твору, який тобі найбільше сподобався.
2. Створи
свою пантоміму за мотивами одиногу з епізодів твору, який тобі сподобався.
Нагадую, що це обов’язковий вид роботи. Чекаю ваші роботи!
06.02.
Оксана Радушинська «Метелики в крижаних панцирах».
Розкриття характеру головної героїні, її життєва позиція, стійкість у
подоланні труднощів. Жанрові особливості твору.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Ok0qYvwNzkM
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1tvGdoWlpMP64CHq7M
Домашнє завдання
Дочитати с.139-147, дати відповіді на питання 7-14 (усно). Скласти анкету
головної героїні Ярини: https://www.liveworksheets.com/w/uk/literatura/631950
До наступного уроку підготувати інсценізацію дій героїв/героїнь з елементами пантоміми
(за вивченими творами).
31.01.
Оксана Радушинська «Метелики в крижаних панцирах» (скорочено).
Коротко про письменницю. Історія написання, символіка назви повісті. Сюжет та композиція твору. Проблема самоствердження в суспільстві особистості з інвалідністю.
Познайомтеся із письменницею: https://www.youtube.com/watch?v=aC9Ze2m8v-g
Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1tvGdoWlpMP64CHq7M
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=BRXxPKEHdaw
Опрацювати с. 136-145, прочитати повість «Метелики в крижаних панцирах». Виписати цитати для характеристики образу Ярини.
За
бажанням створіть ілюстрацію до повісті.
30.01.
Урок виразного читання №3. Ліна Костенко «Кольорові миші».
Нарис життя і творчості письменниці. Проблематика поезії «Кольорові миші». Неповторність творчої особистості, її конфлікт із буденністю.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=IwassLfJvtw
Презентація: https://sercontent.com%2Fkg55kmr%2Fdistance_learning_2024-2025
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=a9-07RmP78c
Опрацювати с. 132-134, виразно читати поезію та надіслати відео чи аудіозапис.
Виконати вікторину: https://learningapps.org/29011686
За
бажанням створити постер до поезії.
24.01.
Порівняльна характеристика образів дітей.
Художні деталі як засоби розкриття внутрішнього світу головних героїв.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=rsoJZrn5fqk
Презентація: https://kg55kmr.pp.ua/distance-learning/view?url=https%3A%2F%2
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=p2NPJWM9z7c
Домашнє завдання
Опрацювати презентацію та знати паспорт твору.
Виконати завдання 8, с. 131. За бажанням намалюйте ілюстрацію до твору.
23.01.
Володимир Винниченко «Віють вітри, віють буйні…».
Коротко про письменника, зокрема його дитячі літа.
Світ дитинства в оповіданні «Віють вітри, віють буйні».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3sAMgNuAaNU
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/1s-mrcKd8nAFfagyb8l_-o5-NnFr_tymi/edit#slide=id.p1
Домашнє завдання
Опрацювати с. 125-130, почитати оповідання та дібрати цитати до образу дітей.
Усно дати відповіді на питання 2-7, с. 131.
Розгадати кросворд: https://learningapps.org/36430908
Робіть знімки своїх робіт та надсилайте на пошту.
27.12.
Художні твори сучасної української літератури.
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО ЗА І СЕМЕСТР.
Презентація:
https://drive.google.com/file/d/1JsPtNQ7SAj3HLCPqxA_r_Wj36-X-OEOn/view
Ukraїner. Країна зсередини:
https://www.youtube.com/watch?v=wPbdRz8mX0k
Домашнє завдання
Обрати літературну новинку та прочитати. За канікули прочитати оповідання
В. Винниченко «Віють вітри, віють буйні».
26.12.
ЛРК №1. Художні твори літератури рідного краю.
Микола Миколаєнко, Михайло Пронченко та Яр Славутич.
Микола Миколаєнко, Михайло Пронченко та Яр Славутич — троє цих визначних криворізьких поетів
об’єднані глибокою любов’ю до Батьківщини та самовідданістю в
боротьбі за цінності української культури. Їхня творчість —
це невичерпне джерело натхнення для тих, хто прагне розуміти й цінувати
велику спадщину криворізької літератури.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=nQEqzSThdMc
Читати поезію:
https://history.1kr.ua/publication/931
Домашнє завдання
Опрацювати конспект та виразно читати поезії.
20.12.
КПР за І семестр.
https://justclass.com.ua/hw/f458bb3d (відкрито 23.12.)
Домашнє завдання
Виконати комплексну підсумкову роботу за І семестр.
19.12.
Діагностична робота №3 Ми – українці.
Твір
«Мій перший день перемоги».
Як
написати твір-роздум: https://www.youtube.com/watch?v=mTC0io5qIzM
Приклади
творів: https://dovidka.biz.ua/moya-mriya-schob-zakinchylas-viyna-tvir/
Написати
твір-роздум на тему «Мій перший день перемоги».
Чекаю ваші роботи!
13.12.
ПЧ №2. Василь Симоненко «Я не бував за
дальніми морями».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=L2w340en_xU&t=58s
Прослухайте
поезію: https://www.youtube.com/watch?v=k_D9XkRqyMM
Домашнє завдання
Опрацювати
презентацію, виразно читати поезію. Виконати завдання: https://learningapps.org/3684832
Повторити
матеріал на с. 127-133, підготуватися до
діагностичної роботи.
12.12.
МР №2.(усно) Дискусія на тему: «Сучасні українці – творці свободи».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=VgE_Bya_mzA
Опрацювати
відеоурок. Написати усний твір-роздум на тему «Сучасні українці – творці
свободи» та записати відео чи аудіозапис. Чекаю на ваші роботи.
06.12.
Сучасна
українська поезія про війну.
ПАВЛО
ВИШЕБАБА. Мотиви поезії, образи, художня майстерність у вираженні почуттів і
переживань (огляд).
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=S5zRTkMcByE
Конспект:
+с_122-123_Вишебаба.pdf - Google Диск
Прослухайте
поезію: https://www.youtube.com/watch?v=ybWS0zwfsn4
Vyshebaba
& KOLA – Доньці: https://www.youtube.com/watch?v=EVnqSP7aRzk
Домашнє завдання
Опрацювати
с. 121-122, виразно читати поезію. Виконати завдання:
Розлінуй
сторінку зошита навпіл. Над першою колонкою напиши «Війна», над другою — «Мир».
Випиши з вірша слова, які відтворюють «воєнні» та «мирні» реалії. Який висновок
ти можеш зробити?
Підготуватися
до дискусії на тему: «Сучасні українці – творці свободи» (усний виступ на
наступному уроці).
05.12.
Василь
Симоненко «Лебеді материнства».
Нарис
життя і творчості поета. Патріотичні почуття ліричного героя в основі поезії.
Звернення до наступних поколінь українців. Засоби творення художнього образу в
ліричному творі.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=5EzMpHN4teQ
Конспект:
+с_118_Симоненко
Лебеді материнства.pdf - Google Диск
Послухайте
поезію «Лебеді материнства» в авторському читанні.
Опрацювати
с. 118-120, виконати завдання 4, с. 121
(письмово).
Вивчити
поезію «Лебеді материнства» напам’ять. Чекаю на ваші
відео.
29.11.
Діагностична робота №2.
Історичне
минуле України (тестові завдання)
Тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4168438
(відкрито
до 05.12)
Домашнє завдання
Повторити
вивчений матеріал, виконати тести. Гарних оцінок!
28.11.
ПЧ №1. Адріан Кащенко «З Дніпра на Дунай».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=5XIntJh-ZZ0
Текст:
https://dovidka.biz.ua/z-dnipra-na-dunay-skorocheno-adrian-kaschenko/
Виконати
тести у відеоуроці. Повторити матеріал на с. 43-126, підготуватися до д.р..
22.11.
МР №1 (письмово)
Написання
есе на тему «Хто вони – лицарі сучасності?».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=z5CI-4tdqUg
Презентація:
https://naurok.com.ua/suchasni-ukra-nski-licari-358644.html
Домашнє завдання
Написати
есе на тему «Хто вони – лицарі сучасності?» (обсяг 0,5-1 с.).
21.11.
Проблема
морального вибору особистості в повісті Андрія Чайковського «За сестрою». Аудіювання.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=okdYyKeU0_U
Опрацювати
презентацію, дочитати повість. Виконати аудіювання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1433821
(відкрито до 25.11)
15.11.
Андрій
Чайковський «За сестрою». Характеристика персонажів.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=okdYyKeU0_U
Конспект:
https://dovidka.biz.ua/za-sestroyu-golovni-geroyi/
Переказ
твору: https://www.youtube.com/watch?v=kOVvwsYRc_I
Домашнє завдання
Створити
ментальну карту або записати характеристики головних героїв повісті. Виконати
ІЗ: https://learningapps.org/36422905
Приклад
ментальної карти: https://kolmykovaco.blogspot.com/p/blog-page_58.html
https://www.canva.com/search?q=інтелектуальна+карта+
14.11.
Андрій
Чайковський «За сестрою».
Пригоди
головного героя як основа композиції твору.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=m0DOBQoIs_M
Аудіокнига
(скорочено): https://www.youtube.com/watch?v=IjIodXg0NXo
Опрацювати
презентацію, дочитати повість. Виконати ІЗ (першу частину, тести): https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-literatura/7361188
Робіть
знімки своїх оцінок і надсилайте на пошту.
01.11.
Андрій
Чайковський «За сестрою» (скорочено).
Історія
козацької родини в повісті.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=pDQUg-ovsBA
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/16wRBZU3_UZYovF7lh-rmWApwC_4fIFnG/edit#slide=id.p1
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=doGJDnebOmI
Домашнє завдання
Дочитати повість, с. 102-115, виконати
завдання 17-18, с.116 (письмово).
31.10.
Андрій
Чайковський «За сестрою» (скорочено).
Коротка
довідка про письменника. Тема козацтва в його історичній прозі.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=kB9xK7Y5Cfg
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/1QHaQJXhmHLU1ecRcIAnUvIB-x-HyJX-J/edit#slide=id.p1
Опрацювати матеріал, с.87. Прочитати повість, с.88-101.
Відповісти на питання 2-7, с.101. Виконати вікторину: https://wordwall.net/uk/resource/7324477/ачайковський-за-сестрою
Творче
завдання:
Підготувати
фотоколаж до твору на одну з тем: «Краса українського степу»; «Щасливе життя
мешканців села Спасівка»; «Мій улюблений герой повісті».
25.10.
Урок виразного читання №2.
Виразне
читання прозового твору.
Пам’ятка
декламатора: https://www.youtube.com/watch?v=6I3GpW31tKo
Домашнє завдання
Підготувати повідомлення про письменника
Андрія Чайковського (на наступний урок 2-3 хвилини).
Для учнів, які не відповіли на
уроці: Підготувати
уривок із повісті «Захар Беркут» та
виразно прочитати. Відео виразного читання надсилайте
на пошту.
24.10.
Іван
Франко «Захар Беркут».
Групування
персонажів. Особливості мови.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=v7kiJZ0bSlI
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/1TJpZiAaP4ISelFjpeq5p12dpFlCtdXLI/edit#slide=id.p16
Написати
мініхарактеристики до образів головних героїв повісті: Захар Беркут, Максим,
Мирослава, Тугар Вовк. Підготувати уривок із повісті «Захар Беркут» для виразного читання (до наступного уроку).
18.10.
Іван
Франко «Захар Беркут».
Ідейний
зміст твору, його втілення в художніх образах.
Аналіз
повісті: https://www.youtube.com/watch?v=znY5MlOg33w
Аудіокнига
скорочено: https://www.youtube.com/watch?v=GwraRgH82VA&t=62s
Захар
Беркут. Офіційний трейлер: https://www.youtube.com/watch?v=fDoCoiiNqRc
Домашнє завдання
Записати
аналіз повісті. Виписати цитати для характеристики образу Захара Беркута та
Тугарина Вовка.
17.10.
Іван
Франко «Захар Беркут».
Композиція
твору. Основні сюжетні лінії.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=nP9SQxcAQCs
Презентація:
https://www.youtube.com/watch?v=Lg4XMgEwQOQ&t=4s
Переказ
твору: https://www.youtube.com/watch?v=17Xjdor3DqA
Опрацювати
с. 65-80, скласти сюжетний ланцюжок твору.
Виконати тести: https://learningapps.org/14640130
11.10.
Історична
основа повісті «Захар Беркут».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=i9Ht8MUkMk8
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/1JMz4WuOe432RnAsgA9-h3S8ncSFx3b70/edit#slide=id.p8
Аудіокнига
+ повний текст: +с_047
Іван Франко захар беркут. Повний варіант тексту і аудіо.pdf - Google Диск
Домашнє завдання
Дочитати
повість с. 65-84, відповісти на питання 24-33, с. 85 (усно). Виконати впр.: https://justclass.com.ua/hw/6a7fe395 (відкрито до
16.10.)
10.10.
Іван
Франко «Захар Беркут» (скорочено).
Розповідь
про прозову творчість письменника, її багатогранність і тематичну розмаїтість.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ZDnnxWN7S_8
Презентація:
https://naurok.com.ua/ivan-franko-zahar-berkut-prezentaciya-176101.html
Мультик
про Франка: https://www.youtube.com/watch?v=9PfXLB1CPzQ
Аудіокнига
+ повний текст: +с_047
Іван Франко захар беркут. Повний варіант тексту і аудіо.pdf - Google Диск
Діалектизми
повісті: https://learningapps.org/21592298
Прочитати
1-4 розділи повісті, с. 47-64. Відповісти на питання 2-10, с. 64 (усно).
Виконати завдання 11, с. 64 (письмово).
04.10.
Тарас
Шевченко «Розрита могила».
Метафоричний
образ незнищенності українського народу.
Домашнє завдання
Виконати
завдання 13, с. 45, підготувати повідомлення про Івана Франка. Почати читати
«Захар Беркут».
03.10.
Тарас
Шевченко «Розрита могила».
Розповідь про подорож поета Україною 1843 р.
Осмислення трагічних для Батьківщини наслідків знецінення історичної пам’яті
про її героїчне минуле.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=dWl6-wPTR1A
Конспект:
https://drive.google.com/file/d/1qMIgdqaWrs3VU9zuptcKIO5Zed8ta5eM/view
Прослухайте пісню на слова Тараса
Шевченка «Світе тихий, краю милий...».
Послухайте вірш
«Розрита могила» у виконанні Богдана Ступки. https://cutt.ly/kew1CtNO
Відеочитання поезії за
мотивами російсько-української війни у виконанні Федора Стригуна: https://cutt.ly/Gew1ClXV
Домашнє
завдання
Опрацювати с. 42-48, підготуватися до виразного читання твору за ролями (син і мати). Створити колаж картинок або хмаринку слів до твору.
27.09.
Діагностична робота №1.
Вступ.
Пісенна лірика.
Повторити
вивчений розділ та виконати діагностичну роботи за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5568301
(відкрито
до 03.10)
Домашнє завдання
Створіть
допис про патріотичну сучасну пісню яка вам сподобалася на дошці:
https://padlet.com/cimbalalenka/padlet-ioiip3zmjdujohxc
Пароль
для входу: Ec5PLlFb
26.09.
Сучасні
патріотичні пісні.
Святослав
Вакарчук «Квіти мінних зон», «Місто Марії».
Петро Солодуха «Біля тополі». Олег Псюк, Іван Клименко «Стефанія».
Презентація:
https://docs.google.com/presentation/d/1NJNKIAiSEPNx8XWqr
Конспект:
https://drive.google.com/file/d/1NKFR0keU8QVdo88qoeUkJChY-D9NbV1l/view?usp=drivesdk
Послухайте:
https://www.youtube.com/watch?v=jMiovGnZMDk
https://www.youtube.com/watch?v=_XgWdxyBmB4
https://www.youtube.com/watch?v=OdgBmb8LXKM
https://www.youtube.com/watch?v=foqgjD_SNss
Опрацювати опрацювати с. 38-42, виразно
читати пісні.
Виконати
завдання 13-14, с. 39 (письмово).
Підготуватися до ДР.
Вивчити 1на вибір поезію
напам’ять.
20.09.
Урок виразного читання №1.
Виразне
читання пісенних творів про боротьбу УПА за незалежність.
Пам’ятка
декламатора
1. До читання напам’ять повтори про себе текст
вірша.
2. Перед тим як декламувати, займи зручну й
правильну позу (стань рівно, розправ плечі, набери потрібну кількість повітря).
Для впевненості на початку читання можеш дивитися періодично на двох-трьох
учнів, з якими товаришуєш (щоб відразу не знітитися), а згодом, оволодівши
ситуацією, слід розсіювати свою увагу по всьому класу.
3. Назви автора й твір, який читатимеш.
4. Читання вірша можеш супроводжувати жестами, проте
рухи рук мають бути стриманими, не втомлювати й відволікати слухача.
5. Не поспішай під час читання, набирай повітря
рівними частинами під час пауз.
6. Декламуючи, уявляй картини, які озвучуєш, і з
відповідним темпом і настроєм передавай їх.
7. Не варто занадто голосно читати вірш, оскільки
майстерність у читанні художнього твору визначається передусім темпом,
інтонацією, дотриманням пауз, настроєм, а також мімікою, жестами та ін.
Домашнє завдання
Підготувати повідомлення (презентації) про сучасні патріотичні
пісні, які вам подобаються.
Для учні, які
не відповіли на уроці
Обрати
одну із пісень про боротьбу УПА за незалежність та виразно її прочитати. Чекаю
на ваші відео або аудіозаписи!
19.09
Пісенні твори
про боротьбу УПА за незалежність України.
Олесь
Бабій «Зродились ми великої години…». Славень ОУН-УПА, його патріотичний пафос. Актуальність
пісні в часи збройної боротьби українців за свою незалежність.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Z_IEbAITNhM
Послухайте:
https://www.youtube.com/watch?v=NE21KhN3qa0
Домашнє завдання
Опрацювати
с. 34-35, виразно читати пісню.
Виконати
завдання 7, с. 36 (письмово).
13.09
Патріотичні пісні літературного походження. Богдан Лепкий
«Журавлі». Степан Чарнецький «Ой у лузі червона калина…».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=RW2OpsWboGg
https://www.youtube.com/watch?v=ee5ndcDh-lc
Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=Re4aahVEuFg
https://www.youtube.com/watch?v=Wv5qYSt_BL4
Домашнє завдання
Опрацювати
с. 26-32, виразно читати пісні.
Виконати
завдання 13(І або ІІ), с. 32.
12.09
Народні наймитські, рекрутські, солдатські, жовнірські
та стрілецькі пісні: «Ой матінко-вишня», «В суботу пізненько», «Ой
хмариться, туманиться..», «Розпрощався стрілець…». Відображення соціальних явищ життя в
Україні в різні історичні періоди. Поетичні узагальнення в пісенній ліриці, її
образний світ.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=sD5MaLlYZnU
Презентація:
https://ubotu-piznenko-vidobrazhennya-socialnih-yavisch-zhittya-v-ukra-ni-v-rizni-istorichni-419102.html
Домашнє завдання
Опрацювати
с. 19-25, виразно читати пісні.
Заповнити
таблицю «Соціально-побутові пісні», с.
25.
06.09
Народнопісенна лірика.
Народні козацькі пісні «Ой на горі та й женці жнуть».
Народні чумацькі пісні «Ой ішов чумак з Дону», «Ой горе тій чайці».
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NxQsyWQx83E
Прослухайте: https://www.youtube.com/watch?v=PEUzUK5vRzY
https://www.youtube.com/watch?v=7OQwG-DW5yA
Презентація: https://-vidi-narodni-kozacki-pisni-oy-na-gori-ta-y-zhenci-zhnut-418869.html
Домашнє завдання
Опрацювати с. 10-19, виконати завдання 15 на с. 16, завдання 8 на с. 19(усно). Вивчити одну пісню напам’ять.
05.09
Художній твір як явище мистецтва. Функції мистецтва.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=jiKT29aV2ZU
Домашнє завдання
Опрацювати с. 5-9, вивчити ТЛ на с.7-8.
Розгадати кросворд завдання 11, с. 9 (письмово).
Немає коментарів:
Дописати коментар