15.05
Андрій Малишко –
відомий український поет і його пісні, що стали народними
Перегляньте
інформативне відео про Андрія Малишка:
https://www.youtube.com/watch?v=Dhs_-AfnCHg
Творчий спадок Андрія
Малишка:
https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-vazhki-vitry-ne-vypyly-r/
https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-v-teplim-misyatsi-u-travn/
https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-gomin-gomin-po-dibrovi/
https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-zhyva-legenda/
https://onlyart.org.ua/malyshko-andrij-pisnya-pro-kyyiv-lirych/
Домашнє завдання
Виразно читати поезію Андрія Малишка «Пісня про рушник»
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=961
10.05
РМ№4. Письмовий
твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного. Складання власної
версії закінчення твору (фанфік), продовження розповіді про пригоди Івана Сили
(на вибір)
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти письмовий твір-розповідь про пригоди Івана Сили з
однойменного твору Олександра Гавроша.
Складіть розповідь про альтернативний кінець твору, або продовження
історії (на вибір). Також можете скласти
фанфік до будь-якого твору української літератури, який ми вивчали.
Ознайомитися з біографією Андрія Малишка
08.05
Олександр Гаврош
«Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і
зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=FYPevH6wdzs
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Створити ілюстрацію до твору Олександра Гавроша
«Неймовірні пригоди Івана Сили»
03.05
Олександр Гаврош
«Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення
непереможного духу українського народу, його доброти і щирості
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Y8jWmFExBtU
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти цитатну характеристику Івана Сили
Дочитати твір Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди
Івана Сили»
01.05
Олександр Гаврош
«Неймовірні пригоди Івана Сили».
Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і
любов, чесність і підступність.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
Дочитати твір Олександра Гавроша «Пригоди Івана Сили»
26.04
ЛРК№3 Олена Ляшенко – сучасна представниця
літератури Дніпропетровщини
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1AY6uN0swpJnIp7PHq36mOq_-k_VlDW9QncN7hyrCTbw/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Переглянути фільм
«Іван Сила»
https://www.youtube.com/watch?v=zQIAnUMZ4HU
Твір за
посиланням:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=12839
Скорочена
аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=okjQt38Bj8c
24.04
Олена Теліга.
Поезія «Радість». Ідея оптимізму і
життєлюбства. Моральний заповіт нащадкам
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підготувати цікаву інформацію про Олену Ляшенко –
письменницю з Дніпропетровщини.
12.04
Олег Ольжич – поет
національного героїзму. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш» (із
циклу «Незнаному воякові»). Романтичний максималізм, сила духу,
життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.
Опрацюйте презентацію
за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1LCMGlMHbRMwyWaQU-JwGkJmdzFtEePiIm_9un_6f58A/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Олени Теліги та її поезією
«Радість»
10.04
Контрольна робота
№5. «Ти знаєш, що ти – людина…»
У зошитах для
контрольних робіт виконайте завдання за посиланням:
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Олега Ольжича
05.04
Любов Пономаренко.
«Гер переможений». Роль гуманізму, толерантності в розвитку суспільства і
духовності кожної людини.
Перегляньте
матеріал за посиланням:
https://antoninalasenko32.blogspot.com/2021/03/7_24.html
Домашнє завдання
Підготуватися до контрольної роботи. Повторити відомості
про твори Василя Симоненка «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти людина»,
«Гей, нові Колумби й Магеллани», Марини Павленко «Русалонька із 7-В…» та Любові
Пономаренко «Гер переможений».
03.04
Любов Пономаренко.
«Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели. Особливості художніх
засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо)
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
29.03
ПЧ №3. Марина
Павленко «Русалонька із 7-В проти Русалоньки з Білокрилівського лісу»,
«Русалонька із 7-В. В тенетах лабіринту», «Русалонька із 7-В та загублений у
часі»
8 запитань Марині Павленко:
https://www.youtube.com/watch?v=W3LWSVfNVc8
Уривок з твору «Русалонька із 7-В проти русалоньки з Білокрилівського
лісу» Марини Павленко:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=12848
Домашнє завдання
Прочитати твір Любові Пономаренко «Гер переможений»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3583
27.03
Марина Павленко
«Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у
сучасному світі та в людині. Роль художніх засобів у творі
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1dsP-5Fy4Xm1hJO3Ea_WpGfu4fxNazBGbpvep5qkAyy8/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Дочитати твір Марини Павленко «Русалонька із 7-В…»
22.03
Марина Павленко.
«Русалонька із 7-В,або прокляття роду Кулаківських». Характеристика образів
дорослих та дітей у казці, аналіз їхніх вчинків. Особливості композиції
повісті-казки.
Перегляньте
матеріал за посиланням:
https://www.ukrlib.com.ua/review/printit.php?tid=18483
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Зробити ілюстрації до твору Марини Павленко «Русалонька
із 7-В…»
20.03
Марина Павленко.
«Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс
людського життя, моральний вибір кожного.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Перемалюйте у зошит родинне дерево Вишні (Ягоди)
15.03
Марина Павленко.
«Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських». Символічне значення
образів старовинної шафи та чарівних коралів.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Продовжити читати твір Марини Павленко «Русалонька із
7-В, або прокляття роду Кулаківських».
Перемалюйте у зошит родинне дерево Кулаківських.
13.03
Марина Павленко.
«Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських». Казкове і реалістичне в
повісті-казці, час теперішній і минулий.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
08.03
РМ №3. «Духовне
багатство – найбільший скарб у житті.» Характеристика ліричних героїв поезій
Ліни Костенко та Василя Симоненка. (усно)
Домашнє завдання
На основі прочитаних творів скласти усний твір-роздум на
тему: «Духовне багатство –
найбільший скарб у житті?»
Ознайомитись із біографією Марини Павленко. Почати читати
твір «Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських»:
https://osvita.ua/school/literature/p/72520/
06.03
Василь Симоненко
«Гей, нові Колумби й Магеллани…». Загальнолюдські цінності та ідеї. Сенс
людського життя, патріотизм. Урок виразного читання поезії.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Вивчити напам’ять
вірш Василя Симоненка «Гей, нові Колумби й Магеллани». Відео з віршем
надсилайте у вайбер
23.02
Василь Симоненко.
«Ти знаєш, що ти – людина…». Громадянські, патріотичні мотиви, піднесений пафос
його лірики. Почуття власної гідності, самодостатності
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Виконання поезії
Василем Симоненком:
https://www.youtube.com/watch?v=wqBwFpqtnA4
Домашнє завдання
Вивчити напам’ять вірш Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина…».
Відео з віршем надсилайте у Вайбер.
21.02
Василь Симоненко.
«Лицар на білому коні» в українській літературі. «Лебеді материнства. Поняття
«ліричний герой». Аналіз художніх засобів
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
«Лебеді
материнства»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=252
Домашнє завдання
Вивчити напам’ять фрагмент вірша Василя Симоненка «Лебеді материнства».
Відео з віршем надсилайте у Вайбер.
Можна вибрать друга і по духу брата,
Та не можна рідну матір вибирати.
За тобою завше будуть мандрувати
Очі материнські і білява хата.
І якщо впадеш ти на чужому полі,
Прийдуть з України верби і тополі,
Стануть над тобою, листям затріпочуть,
Тугою прощання душу залоскочуть.
Можна все на світі вибирати, сину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину.
16.02
Контрольна робота
№4.
«Ти знаєш, що ти -
людина…»
Домашнє завдання
Скласти твір на одну із запропонованих тем:
1.
«Яким я уявляю людське щастя»;
2.
«Справжні та фальшиві цінності в житті людини»;
3.
«Від чого залежить моє власне щастя?».
14.02
Ліна
Костенко. “Чайка на крижині”. Духовне багатство — найбільший скарб у житті
(різниця між моральним та духовним).
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=hNSTTGuvwoc
Опрацюйте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1rXha8w3j2_45a6v05Tci0WWT3-xkkWZiLElrtYax9Oc/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Записати
у зошит паспорт поезії
09.02
Ліна Костенко
«Крила». Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що
проявляється індивідуально. Метафоричний підтекст
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=VV2WYVRRLzs
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт поезії Ліни Костенко «Крила»
Перегляньте відео
за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k
07.02
Ліна Костенко
«Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторюваності й буденності, стандарту.
Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт поезії Ліни Костенко «Кольорові
миші».
Виразно читати поезію за посиланням:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5763
02.02
Ліна Костенко.
Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях . «Дощ
полив…»
Вірші у виконанні
Ліни Костенко
https://www.youtube.com/watch?v=8OUf8-Ucl6o
Біографія Ліни Костенко:
https://www.youtube.com/watch?v=fdB84Rzfj0o
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт поезії Ліни Костенко «Дощ
полив…»
31.01
Богдан Лепкий
«Мишка». Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки,
моралі. Дискусія про морально-етичні проблеми, порушені у творі.
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підготувати цікаві
факти про життя і творчість Ліни Костенко
26.01
Богдан Лепкий
«Мишка». (Казка для дітей, для малих і великих). Актуальні морально-етичні
питання у творі, проблема зображення загальних цінностей. Перша світова війна
на теренах України.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=UTAEx3Er0gY
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати казку Богдана Лепкого «Мишка» ст.165-167
Аудіоверсія:
https://www.youtube.com/watch?v=bVOKf-040ig
24.01
Олекса Стороженко.
«Скарб» -
узагальнений образ щастя.
Повчальний
характер оповідання.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=oskWS7jY4rE
Перегляньте презентацію
за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 163-165
19.01
Олекса Стороженко
«Скарб». Гумористичне, викривальне зображення головного героя
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти цитатну характеристику Павлуся Лежаня.
17.01
Олекса Стороженко.
Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. «Скарб». Морально-етичні
проблеми в оповіданні.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=30WyOh-D3e4
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати оповідання Олекси Стороженка «Скарб»
Ст. 155-160
Виписати у зошит морально-етичні проблеми, котрі
розкриваються у творі (слайди №10-11)
Аудіоверсія оповідання:
https://www.youtube.com/watch?v=PLpRrsnaouM
29.12
ЛРК No2. Григір
Тютюнник “Вогник далеко в степу”.
Аудіоверсія тексту
в скороченому варіанті:
https://www.youtube.com/watch?v=V80BwONyG24
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал
26.12
Контрольна робота
No3. Про далекі минулі часи. Творчість
А. Чайковського,
М. Стельмаха, Гр. Тютюнника. (Тестові завдання).
У зошитах для контрольних робіт виконайте тестові
завдання за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1kVbL0b8td9sh10mHPm2nX6FCtX3QDBxVxzlGiZWsS2o/edit?usp=sharing
Будьте уважними! Завдання потрібно виконати та надіслати
до 29.12!
Щасти!
22.12
Григір Тютюнник.
“Климко”. Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). Переказ
змісту повісті.
Перегляньте
буктрейлер до повісті «Климко»:
https://www.youtube.com/watch?v=TiJUGhrcwR8
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати твір Григіра
Тютюнника “Вогник далеко в степу”.
19.12
Григір Тютюнник.
“Климко”. Ідея самопожертви. Аналіз епічного твору. Характеристика образу
Климка.
Перегляньте відео
за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=91jzomvgC90
Опрацюйте презентації за посиланнями:
Домашнє завдання
Складіть цитатну характеристику Климка.
Прочитайте ст. 133-148.
Аудіоверсії розділів:
IV розділ
https://www.youtube.com/watch?v=YfQBcmaAgjU
V та VI розділи
https://www.youtube.com/watch?v=5VEQihhC-TQ
15.12
Григір Тютюнник.
Коротко про дитинство письменника. “Климко”. Автобіографічна основа твору.
Події часів воєнного лихоліття в Україні (Друга світова війна).
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати ст. 123-130.
Аудіоверсії перших
трьох розділів:
І розділ
https://www.youtube.com/watch?v=zh7G1zO4IL4
ІІ розділ
https://www.youtube.com/watch?v=lra_NdXbIuI
ІІІ розділ
https://www.youtube.com/watch?v=CPMaN5aLV1c
12.12
ПЧ. No2 Михайло
Стельмах “Щедрий вечір”
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Григіра Тютюнника. Опрацювати
ст. 123-125
08.12
РМ. No2.
Характеристика образу Михайлика, його сприйняття життя (усно).
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/10DMCSZHfRUceyHLB0oPBRoS0tY8jJdhapDtIXAPFXk4/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Охарактеризуйте образ Михайлика, його сприйняття життя та
запишіть аудіоповідомлення, яке надішліть у Вайбер.
05.12
М. Стельмах.
“Гуси-лебеді летять”. Символ образу гусей-лебедів, чутливого до краси хлопчика
Михайлика. Інші образи твору (дід, батьки, подружка Люба).
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jk9pVp-rdA4
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://www.slideshare.net/liliya2896/ss-29707677
Домашнє завдання
Зробити цитатну
характеристику Михайлика, його батьків та діда Дем’яна.
01.12
М. Стельмах.
“Гуси-лебеді летять”. Звичаї, традиції українців у творі.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-S9_KBJ7eJ0
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Запишіть у зошит характеристики образів головних героїв
твору: Михайлика, його батьків, діда Дем’яна, бабусі та подружки Люби (матеріал є в презентації).
28.11
М. Стельмах.
“Гуси-лебеді летять”. Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках,
поведінці, роздумах, переживаннях)
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1VV8jim7nF-FYrboF6Fo-roQZIqdNlG_I97UWXL8DltY/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Створіть ілюстрацію до автобіографічної повісті М.
Стельмаха «Гуси-лебеді летять»
17.11
Михайло Стельмах. Коротко про митця. Його поетичне
сприйняття світу. Автобіографічна повість про дитинство. “Гуси-лебеді
летять...”
Перегляньте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/16hDxK7Sxbv8Y-l8p8z7g2qAkYMCzKArFvR_daAHlPJk/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Прочитати твір Михайла Стельмаха «Гуси-лебеді летять» ст.
100-122
Переглянути фільм «Гуси-лебеді летять»
https://www.youtube.com/watch?v=TRzhrR7BzcE&t=1s
14.11
ПЧNo1. В. Малик.
“Фірман Султана” (2 книга тетралогії “Таємний посол”). Історико-пригодницький
роман
“Таємний посол”.
Розповідь про легендарне козацтво та українського Д’артаньяна в умовах боротьби
українського
народу з
турецькими і татарськими загарбниками.
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Письмово в зошиті дайте відповіді на питання зі слайдів
№16-18
10.11
Андрій Чайковський
«За сестрою». Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство
запорозьких козаків (козацька доба)
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/108FmwuyjQoTdOVNx0ZYC3uIFYbFWCTfojAeD3S8Gf48/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Ознайомтеся з твором Володимира Малика «Таємний Посол»
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=942
Мультик за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=4XmFqRF7zB8
07.11
Андрій
Чайковський. «За сестрою». Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема
прийому гіперболізації). Родинні цінності і патріотизм у творі.
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Завершити прочитання повісті Андрія Чайковського «За
сестрою»
03.11
Андрій
Чайковський. «За сестрою». Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної
повісті. Образ Павлуся як втілення благородства і лицарства, сміливості і
винахідливості. Складання плану до характеристики Павлуся.
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1ObItV9KJ56g9bAFpP8FQkB31xdnqpKJ154q7sfIMjVo/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Запишіть у зошит орієнтовні якості Павлуся: вольові та
почуттєві (слайд №10)
31.10
Андрій Чайковський
. Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій з позиції
гуманізму.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=UmYDUAupqQU
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
1.Продовжити читати твір Андрія Чайковського «За
сестрою».
Опрацювати ст. 90-93.
2.Накресліть у робочому зошиті таблицю, у якій ліворуч
запишіть риси характеру Павлуся, а праворуч епізоди, у яких вони розкриваються.
27.10
Контрольна робота
№2. «Із пісенних скарбів». Про минулі часи: творчість Івана Яковича Франка,
Тараса Григоровича Шевченка
Виконайте тестові
завдання за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/kdh346
Тестування відкрите до 30.10
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Андрія Чайковського. Почати
читати твір «За сестрою».
Опрацювати ст. 83 – 89 у підручнику.
24.10
Т.Г. Шевченко. “Як
умру, то поховайте...”- твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія
написання. Ідея єднання з рідною землею.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=cris6ewJ1v8
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Вивчити напам’ять поезію Т. Г. Шевченка «Як умру, то поховайте…». Відео з віршем надсилайте на
Вайбер.
20.10
Т. Г. Шевченко.”Тополя”. Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності.
Прослухайте музичну версію "Тополі" Т.Г. Шевченка у виконанні сучасного гурту:
https://youtu.be/PTSHn2WftFQ?si=tHPQX29oeFbBa1nE
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/6sFim9opdzI?si=dxdG68XklFglEjzk
Перегляньте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Читати
виразно баладу «Тополя». Записати у зошит паспорт твору.
17.10
Т. Г. Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі,
навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). «Мені тринадцятий
минало…». Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і
складному світі.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/mAWTMxGrbtE?feature=shared
Перегляньте відеодовідку за посиланням:
https://youtu.be/G2C05f7zgzw?si=Wg12gMtk-wFaGp2a
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Створити малюнок за мотивами поезії «Мені
тринадцятий минало…»
06.11
РМ №1.
Твір-роздум: «Мій улюблений герой повісті І. Франка «Захар Беркут»
Перегляньте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Складіть твір-роздум на тему: «Мій улюблений герой
повісті І. Франка «Захар Беркут»
03.10
Іван Франко.
“Захар Беркут”. Аналіз ролі художніх засобів, особливості мови; пояснення ролі
діалектизмів.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Продовжити читати історичну повість І. Франка «Захар
Беркут»
29.09
Іван Франко.
“Захар Беркут”. Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному
житті. Лідерські якості головного героя твору.
Перегляньте
відеоматеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=3feVJFaorzQ
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Продовжити читання історичної повісті І.Франка «Захар
Беркут».
26.09
І. Франко. “Захар
Беркут”. Змалюванні героїчної боротьби русичів-українців проти
монголо-татарських нападників. Патріотичний мотив, його зв’язок із розгортанням
сюжету. Характеристика образів Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара
Вовка.
Ознайомтеся з
матеріалом за посиланням:
https://promovu.in.ua/zachar-berkut/
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Користуючись матеріалом з презентації, письмово в
зошиті охарактеризувати образи Захара
Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка.
Прочитати ІІІ та ІV розділи історичної повісті Івана Франка «Захар Беркут».
22.09
І. Франко. Короткі
відомості про митця і його багатогранну творчість. “Захар Беркут”. Історична
основа повісті.
Перегляньте
відематеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=yNyaDoY4HYQ
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання:
Прочитати І та ІІ розділи історичної повісті «Захар
Беркут».
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=645
19.09
Контрольна робота
No1. Контрольний твір–роздум на одну з тем: “У піснях історія мого народу”,
“Пісня —душа народу”, “Наша дума, наша пісня, не вмре, не загине”, “Народна
пісня — злет душі людської”
Перегляньте відео
за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти твір –роздум на одну з тем: “У піснях історія
мого народу”, “Пісня —душа народу”, “Наша дума, наша пісня, не вмре, не
загине”, “Народна пісня — злет душі людської” і записати його у зошиті для
контрольних робіт.
15.09
Пісенне багатство
рідного краю. Фольклорні місцеві колективи.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підготуватися до контрольної роботи. Повторити матеріал
про жанрово-тематичне різномаїття українських пісень, тагічний та героїчний
пафос козацьких пісень.
12.09
Коломийки. “Дозвілля молоді”, “Жартівливі коломийки” -
“перли розсипаного намиста”. Особливість жанру і його життєвість. Побудова і
ритм.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=17B3m4J9wzk
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацюйте ст. 24-29 у підручнику
08.09
Трагічний та
героїчний пафос козацьких пісень. “Ой на горі та женці жнуть”, “Стоїть явір над
водою”.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/19lRsPdtLlr70ShQGVRzbsNCDg56xmrWb/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Записати в зошит паспорти козацьких пісень «Ой на горі та
женці жнуть» та «Стоїть явір над водою»
05.09
Жанрово-тематичне розмаїття пісень
(суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі,
заробітчанські тощо), їхнє ідейно-художнє багатство.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=mVXYYItMCSY
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати
поданий матеріал у зошит:
https://docs.google.com/document/d/12IRUEfdONE7Cj-Kt6n6c9BaFHL5BX_fBOyJwOzYHu0U/edit?usp=sharing
01.09
Вступ. Художній
твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Функції
мистецтва
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=FRBCSi2w6dw
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Письмово в зошиті виконати завдання за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1KkMNUyJ173Bgio6h908qn-1_xyRsAjnPo-jxGA5b00k/edit?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар