24.04.2025
Урок № 58. Центральні та вписані кути.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §25, стор. 172-176
2. Виконати вправи № 707, 711 - стор. 177
22.04.2025
Урок № 57. Коло описане навколо трикутника. Центральні та вписані кути.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §25, стор. 172-176
2. Виконати вправи № 698, 701, 703 - стор. 176
17.04.2025
Урок № 56. Коло описане навколо трикутника
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §27, стор. 167-169
2. Виконати вправи № 679, 683 - стор. 170-171
15.04.2025
Урок № 55. Коло вписане в трикутник. Самостійна робота № 9.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §23, стор. 163-165
2. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 9
з теми «Коло. Круг. Дотична до кола. Коло вписане в трикутник»
(0,5 б.) Радіус кола дорівнює 5 см. Знайдіть діаметр цього кола.
(0,5 б.) Діаметр круга становить 12 см. Чому дорівнює радіус цього круга?
(0,5 б.) Точка O - центр кола. Пряма AB є дотичною до кола в точці B. Якщо радіус
(0,5 б.) З точки M, що лежить поза колом з центром у точці O, проведено дві дотичні MA
(3 б.) У трикутник ABC вписано коло з центром у точці О. Точки дотику кола до
(2 б.) Радіус кола, вписаного в рівносторонній трикутник, дорівнює 3 см. Знайдіть висоту цього трикутника.
(3 б.) Два кола мають спільний центр. Радіус одного кола дорівнює 4 см, а радіус іншого
(2 б.) Коло вписано в прямокутний трикутник з катетами 6 см і 8 см. Знайдіть радіус
10.04.2025
Урок № 54. Коло вписане в трикутник
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §23, стор. 163-165
2. Виконати вправи № 659, 661, 671 - стор. 166-167
08.04.2025
Урок № 53. Дотична до кола, її властивості
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §22, стор. 158-161
2. Виконати вправи № 648, 650 - стор. 162
03.04.2025
Урок № 52. Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §22, стор. 158-161
2. Виконати вправи № 642, 646, 652 - стор. 162
27.03.2025
Урок № 50. Діагностична робота № 4 з теми «Трикутник. Ознаки рівності трикутників»
Домашнє завдання:
Розв’язати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 4
з теми «Трикутник. Ознаки рівності трикутників»
ГР-1 Потрібно дослідити задачу і виконати її з поясненням кожної дії
Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 17 см, його бічна сторона на 2 см менша від основи. Знайдіть сторони цього трикутника.
Дано: ∆BOC—рівнобедрений, BC — основа, ∠ABD=∠ACD (див. рисунок). Доведіть:∠OAB=∠ODC.
У рівнобедреному трикутнику АВK з основою АB проведено медіану KL. Периметр трикутника АВK дорівнює 36 дм, а периметр трикутника KLB — 30дм. Знайдіть KL.
ГР-2 Виконати завдання
Знайдіть сторону рівностороннього трикутника, якщо його периметр 15 см.
Знайдіть трикутника АВС, якщо , , AB=BC
Знайдіть сторони трикутник, якщо вони відносяться як 1:2:3, а периметр 18 см.
Знайдіть основу рівнобедреного трикутника, якщо периметр 16 см, якщо бічна сторона 5 см.
За малюнком доведіть, що
Периметр трикутника MNK дорівнює 64 см; NK = 24 см, а сторона MK в 1,5 рази менша, ніж MN. Доведіть, що
ГР-3 Потрібно проаналізувати вихідні дані та певну вимогу до завдання, розв’язати одержану задачу та записати її розв’язання з поясненням чи обґрунтуванням
Катя та Марко вирішили побудувати дві клумби у формі трикутників на своєму шкільному подвір'ї. Катя створила клумбу, у якої дві сторони мають довжини 5 м і 7 м, а кут між ними становить 60°. Марко вирішив зробити таку ж клумбу, але в іншому місці подвір'я, з такими ж двома сторонами — 5 м і 7 м, і таким самим кутом між ними — 60°.
Чи можна вважати клумбу Марка рівною клумбі Каті? Якщо так, то за якою ознакою рівності трикутників?
Якщо Катя побудує ще один трикутник, у якого сторони дорівнюють 5 м, 7 м і 8 м, а Марко зробить такий самий трикутник, чи будуть їхні нові клумби рівними? Яка ознака рівності трикутників використовується у цьому випадку?
Якщо у третього трикутника Каті одна зі сторін дорівнює 7 м, а два прилеглі до неї кути становлять 40° і 70°, а Марко побудує трикутник з такими ж властивостями, чи будуть ці трикутники рівними? Як називається ознака рівності трикутників, яку можна застосувати в цьому випадку?
25.03.2025
Урок № 49. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.
Домашнє завдання:
Повторити головне в розділі 3 – стор. 149-151
Розв’язати задачі на повторення: № 595, 605 (1, 2, 3), 609 – стор. 147-
20.03.2025
Урок № 48. Нерівність трикутника. Самостійна робота № 8
Домашнє завдання:
Розв’язати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 8
з теми «Прямокутні трикутники: властивості, ознаки рівності»
1. Визначте гострі кути прямокутного трикутника, якщо:
а) їхні градусні міри відносяться, як 4:5;
б) один із його зовнішніх кутів дорівнює 1250;
в) один із них втричі менший від іншого;
г) їхня різниця дорівнює 300.
2. У трикутнику АВС кут С=900, кут А=300, а катет ВС 20 см. Визначте гіпотенузу АВ.
3. У трикутнику АВС кут С=900, кут В=300, а гіпотенуза АВ 36 см. Визначте катет АС.
4. У трикутнику АВС кут А =32º, а кут В=58º. Визначте вид трикутника.
5. Гіпотенуза рівнобедреного прямокутного трикутника дорівнює 9 см. Знайдіть висоту цього трикутника проведену до гіпотенузи.
18.03.2025
Урок № 47. Нерівність трикутника
Домашнє завдання:
Опрацювати – §20, стор. 136-137
Розв’язати задачі: № 527, 533 – стор. 132-133
13.03.2025
Урок № 46. Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників.
Домашнє завдання:
Опрацювати – §19, стор. 131
Розв’язати задачі: № 503, 505 – стор. 133
11.03.2025
Урок № 45. Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників.
Домашнє завдання:
Опрацювати – §19, стор. 127-130
Розв’язати задачі: № 497, 499 – стор. 132-133
27.02.2025
Урок № 44. Прямокутні трикутники. Самостійна робота № 7
Домашнє завдання:
Опрацювати – §19, стор. 127-131
Розв’язати задачі: № 495, 497 – стор. 125
Виконати завдання самостійної роботи:
Самостійна робота № 7
1. Сума двох кутів трикутника дорівнює 130°. Знайдіть третій кут.
2. У прямокутному трикутнику один із кутів дорівнює 55°. Знайдіть два інші кути?
3. Зовнішній кут при вершині рівнобедреного трикутника дорівнює 64°. Знайдіть внутрішні кути трикутника?
4. Дві сторони трикутника дорівнюють 3 см і 8 см. Якому найбільшому цілому числу сантиметрів може дорівнювати третя сторона?
5. Знайти кути трикутника, якщо вони відносяться як 5:6:7.
6. Сума кутів рівнобедреного трикутника та одного з його зовнішніх кутів дорівнює 240°. Знайдіть кути трикутника.
25.02.2025
Урок № 43. Зовнішній кут трикутника та його властивості.
Співвідношення між сторонами і кутами трикутника
Домашнє завдання:
Опрацювати – §18, стор. 122-124
Розв’язати задачі: № 472, 475, 477 – стор. 125
20.02.2025
Урок № 42. Зовнішній кут трикутника та його властивості
Домашнє завдання:
Опрацювати – §18, стор. 122-124
Розв’язати задачі: № 465, 468 – стор. 125
18.02.2025
Урок № 41. Сума кутів трикутника
Домашнє завдання:
Повторити основні поняття – §17, стор. 116-118
Розв’язати задачі: № 428, 432, 434 – стор. 119-120
13.02.2025
Урок № 40. Сума кутів трикутника
Домашнє завдання:
Опрацювати – §17, стор. 116-118
Розв’язати задачі: № 419, 421, 424 – стор. 119
11.02.2025
Урок № 39. Діагностична робота № 3
Домашнє завдання:
Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 3 з теми
«Трикутник та його елементи. Ознаки рівності трикутників»
ГР 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі.
1. Укажіть пару рівних сторін трикутників, якщо ∆ MNK = ∆ PRS.
а) MN = PR б)MN = SP в) NK = SP г) NK = PR
2. Визначте, яка з наведених рівностей випливає з умови, що у різносторонньому
трикутнику АВС відрізок BD є бісектрисою.
а) BAD = 900 ; б) АВD = CBD ; в)BDС= 900 ; г)BAD = BCD
3.Визначте, за якими елементами два трикутники, зображені на рисунку рівні.
а) За двома сторонами і кутом між ними
б) За трьома сторонами
в) За стороною і двома прилеглими кутами
г) Визначити неможливо
ГР 2. Розв'язує математичні задачі.
4. Задано трикутник ВСD, у якому BD = CD, DM - медіана, кут ВDС = 380 . Знайдіть градусну міру кута ВDМ.
5. При якому значенні у (уº - величина кута В) дані трикутники будуть рівними?
ГР 3. Інтерпретує та критично аналізує результати.
6. Одна зі сторін трикутника дорівнює 24 см, друга сторона на 18 см
більша за першу, а третя сторона у 2 рази менша від другої. Знайдіть периметр трикутника.
7. У рівнобедреному трикутнику бічна сторона відноситься до основи як 3:2 , а їхня різниця
дорівнює 4 см. Знайдіть периметр трикутника.
УВАГА: До кожного завдання № 4-6 даної роботи виконати малюнок, написати відповідь.
Завдання №1-3 по 4 бали кожне = 12 балів за ГР 1; завдання №4,5 по 6 балів кожне
= 12 балів за ГР 2; завдання № 6,7 по 6 балів кожне = 12 балів за ГР 3. Оцінка за роботу
це середнє арифметичне оцінок з усіх ГР
06.02.2025
Урок № 38. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.
Домашнє завдання:
Виконати завдання для перевірки знань – стор. 114-116
04.02.2025
Урок № 37. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 6
Домашнє завдання:
Виконати вправи в зошиті № 407, 409 – стор. 111-112
Виконати завдання самостійної роботи – стор. 113-114
30.01.2025
Урок № 36. Третя ознака рівності трикутників
Домашнє завдання:
Повторити матеріал підручника – §16, стор. 109-110
Виконати вправи в зошиті № 407, 409 – стор. 111-112
28.01.2025
Урок № 35. Третя ознака рівності трикутників
Домашнє завдання:
Опрацювати матеріал підручника – §16, стор. 109-110
Виконати вправи в зошиті № 401, 403 – стор. 110-111
23.01.2025
Урок № 34. Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника.
Домашнє завдання:
Повторити – §15, стор. 103-106
Виконати вправи в зошиті № 382, 396 – стор. 107-108
21.01.2025
Урок № 33. Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника.
Домашнє завдання:
Опрацювати матеріал підручника – §15, стор. 103-106
Виконати вправи в зошиті № 375, 392 – стор. 106, 108
26.12.2024
Урок № 32. Рівнобедрений трикутник
Домашнє завдання:
Повторити основні означення за темою уроку – §14, стор. 98-100
Виконати вправи в зошиті № 356, 362 – стор. 101
24.12.2024
Урок № 31. Рівнобедрений трикутник
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення за темою уроку – §14, стор. 98-100
Виконати вправи в зошиті № 347, 349, 351 – стор. 100-101
19.12.2024
Урок № 30. Перша та друга ознака рівності трикутників. Самостійна
робота № 5.
Домашнє
завдання:
1.
Повторити
– §13, стор.
92-93
2.
Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/samostiyna-robota-persha-ta-druga-oznaki-rivnosti-trikutnikiv-639162.html
17.12.2024
Урок № 29. Перша та друга ознака рівності
трикутників
Домашнє завдання:
1. Опрацювати
матеріал підручника – §13,
стор. 92-93
2. Виконати вправи в зошиті № 320, 323, 325 – стор. 94-95
12.12.2024
Урок № 28. Рівність
геометричних фігур
Домашнє
завдання:
1. Вивчити основні означення – §12, стор. 88
2. Виконати вправи № 305,
309, 314 - стор. 90-91
10.12.2024
Тема 3.
Трикутники. Ознаки рівності трикутників.
Урок № 27. Трикутник і його елементи. Види
трикутників.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати
матеріал підручника - §11 -
стор. 84-85
2. Виконати вправи в зошиті № 286, 290, 294 – стор. 86-87
05.12.2024
Урок № 26. Діагностична робота № 2
Домашнє
завдання:
1.
Виконати завдання для перевірки знань – стор. 71-72
03.12.2024
Урок № 25. Систематизація знань. Підготовка до
діагностичної роботи
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор.
77-78
2. Виконати вправи в зошиті № 256, 271, 278 – стор. 73-76
3. Готуємося до діагностичної
роботи
28.11.2024
Урок № 24. Властивості паралельних прямих. Самостійна робота № 4.
Домашнє
завдання:
1.
Повторити §10 – стор. 61-63
2. Виконати завдання
самостійної роботи – стор. 68-72
26.11.2024
Урок № 23. Властивості паралельних прямих. Властивості
кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття та
теореми за темою уроку §10 – стор. 61-63
2. Виконати вправи в зошиті № 223, 227, 229 – стор. 66
21.11.2024
Урок № 22. Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при
перетині паралельних прямих січною.
Домашнє
завдання:
1.
Вивчити основні поняття та теореми за темою уроку §10 – стор. 61-63
2. Виконати вправи в зошиті № 215, 221 – стор. 65
19.11.2024
Урок № 21. Кути, утворені при перетині двох
паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за
темою уроку §9 – стор. 54-56
2. Виконати вправи в зошиті № 201, 203 – стор. 60
14.11.2024
Урок № 20. Кути, утворені
при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих.
Домашнє завдання:
1.
Вивчити основні поняття за
темою уроку §9 – стор. 54-56
2. Виконати вправи в
зошиті № 183, 185, 189 – стор. 57-58
12.11.2024
Урок № 19. Паралельні прямі. Самостійна робота №
3.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за
темою уроку §8 – стор. 49-51
2. Виконати вправи в зошиті № 173, 175, 180 – стор. 53
31.10.2024
Урок № 18. Паралельні
прямі
Домашнє завдання:
1.
Вивчити основні поняття за
темою уроку §8 – стор. 49-51
2. Виконати вправи в
зошиті № 166, 169, 171 – стор. 52
29.10.2024
Урок № 17. Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр.
Відстань від точки до прямої
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за
темою уроку §7 – стор. 44-46
2. Виконати вправи в зошиті № 148, 151, 159 – стор. 47-48
24.10.2024
Урок № 16. Перпендикулярні
прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої
Домашнє завдання:
1.
Вивчити основні поняття за
темою уроку §7 – стор. 44-46
2. Виконати вправи в
зошиті № 140, 142, 144 – стор. 46-47
22.10.2024
Урок № 15. Діагностична робота № 1 з теми «Суміжні, вертикальні кути»
Домашнє завдання:
1.
Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота складається з двох частин:
-
Тестова
частина https://naurok.com.ua/test/aksiomi-teoremi-oznachennya-624829.html
-
Текстова
частина
17.10.2024
Урок № 14. Систематизація
знань. Підготовка до діагностичної
роботи
Домашнє завдання:
Виконайте у зошиті завдання для перевірки знань до §1-6 – стор. 43
15.10.2024
Урок № 13. Вертикальні кути. Кут між двома прямими,
що перетинаються. Самостійна
робота № 2
Домашнє завдання:
1. Повторити
властивості суміжних, вертикальних кутів.
2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням https://naurok.com.ua/test/samostiyna-robota-sumizhni-i-vertikalni-kuti-1708375.html
10.10.2024
Урок № 12. Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються
Домашнє завдання:
1. Підручник §6,
стор. 37-38 (вивчити означення та властивості вертикальних кутів)
Виконайте у зошиті № 116, 119, 122 – стор. 38-39
08.10.2024
Урок № 11. Суміжні кути
Домашнє завдання:
1. Виконати
вправи № 94, 102, 107
- стор. 35-36
03.10.2024
Урок № 10. Суміжні кути
Домашнє
завдання:
1. Підручник §5,
стор. 33-34 (вивчити означення та властивості суміжних кутів)
Виконайте у зошиті № 90, 92 – стор. 35
01.10.2024
Урок № 7. Аксіоми,
теореми, означення
Домашнє завдання:
1. Підручник §4,
стор. 32 (вивчити основні поняття за темою уроку)
2.
Підготувати проєкт у вигляді
презентації і бути готовим виступити на уроці за такими темами на вибір:
-
Евклід і його внесок в розвиток
геометрії
-
Піфагор і його внесок у розвиток
геометрії
-
Історія походження терміну «теорема»
-
Історія походження терміну «аксіома»
26.09.2024
Урок № 8. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1
Домашнє завдання:
Виконати завдання самостійної роботи
САМОСТІЙНА РОБОТА
3. Точка Р є внутрішньою точкою відрізка МК. Яке твердження
є правильним?
А) МК + МР = КР; Б) КР + МК=
МР; В) МР – КР = МК; Г) МР + КР = МК.
4. Точки М, Х, Р лежать на одній прямій, причому ХР = 8 см.
МХ – ХР = 8 см. Яке з поданих тверджень є правильним?
А) точка М – середина відрізка ХР;
Б) точка Х – середина відрізка МР;
В) точка Р – середина відрізка МХ;
Г) точки Х і Р збігаються.
5.
Промінь АF – бісектриса кута KАM. Чому дорівнює кут КАМ, якщо ∠FАМ = 24°.
а) 120; б) 240; в) 480; г) 360.
6.
Промінь OK- бісектриса кута MON, що є
прямим. Яким може бути ∠MOK?
а) Прямим б) Гострим в) Тупим г) Розгорнутим.
7. Точка С лежить між точками А і В. Знайдіть:
1) АВ, якщо АС = 7 см; СВ = 17 см;
1) ВС, якщо АВ = 16 см; АС = 4 см.
8.
Побудуйте кут і запишіть його вершину та сторони:
1) кут РОС, що дорівнює 65°;
1) кут МАК, що дорівнює 115°?
9.
Промінь МК
проходить між сторонами кута АМС. Знайдіть градусну міру кута АМК, якщо АМС = 133°,
КМС = 70°.
10. Промінь ділить розгорнутий кут на два кути, один з яких
на 80° більший за другий. Знайдіть утворені кути.
11. На відрізку АВ
довжиною 30 см взято точку К. Знайти довжини відрізків АК та ВК, якщо АК
: ВК = 2 : 3.
12. Промінь MN належить куту OMP. . Кут OMN
на 20º менший за кут PMN. Знайти кути OMN і PMN.
24.09.2024
Урок № 7. Кут.
Вимірювання кутів. Бісектриса кута
Домашнє завдання:
1. Повторити
основні поняття за підручником §3, стор. 19-22
2.
Виконати
завдання: № 58, 60, 62
стор. 25
3.
Готуємося до самостійної роботи
19.09.2024
Урок № 6. Кут.
Вимірювання кутів. Бісектриса кута
Домашнє
завдання:
1.
Повторити основні поняття за
підручником §3, стор. 19-22
Виконати завдання: № 49, 51, 53, 56 стор. 24
17.09.2024
Урок № 5. Відрізок. Кут. Вимірювання кутів
Домашнє
завдання:
1.
Опрацювати основні поняття за
підручником §3, стор. 19-22
Виконати завдання: № 40, 42, 45, 47 стор. 23-24
12.09.2023
Урок № 4. Відрізок.
Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками
Домашнє
завдання:
1.
Повторити за підручником §2,
стор. 13-16
2.
Виконати завдання: № 24, 30, 34, 36 (1, 3, 5), 37 (1, 4) стор.17-18
09.09.2024
Урок № 3. Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома
точками
Домашнє
завдання:
1.
Вивчити основні поняття за
темою уроку, переглянувши відео https://youtu.be/PQ4xVl54sRo
2.
Опрацювати за підручником §2,
стор. 13-16
3.
Виконати завдання: № 17, 20, 22 стор.16
05.09.2023
Урок № 2. Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь
Домашнє завдання:
Вивчити основні поняття за темою уроку, переглянувши відео https://youtu.be/sJ05xtHXx20?si=VQOCHccNENFt2zQk
Повторити за підручником §1, стор. 7-9 (основні означення)
Виконати завдання: № 10, 13, 14 стор.12
03.09.2024
Урок
№ 1.
Геометричні
фігури. Точка, пряма, промінь
Домашнє завдання:
Вивчити основні поняття за темою уроку, переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=D3zT95ZYkY0
Опрацювати за підручником §1, стор. 7-9
Виконати завдання: № 3, 5, 7 стор.11-12
і.
Немає коментарів:
Дописати коментар