12.06.2025
Урок № 70. Підсумковий урок
Домашнє завдання:
1. Перегляньте презентацію за посиланням та повторіть вивчений матеріал
https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-povtorennia-heometriia-7-klas-565300.html
1. Виконати завдання підсумкової роботи
Підсумкова діагностична робота за рік
ГР1: Досліджує ситуації та створює математичні моделі
Завдання 1. На прямій позначено точки M,N,K так, що точка N лежить між точками M і K. Відомо, що довжина відрізка MN на 3 см більша за довжину відрізка NK. А загальна довжина відрізка MK становить 25 см.
Створіть математичну модель задачі:
Виконайте схематичний рисунок, позначивши точки на прямій та відомі відношення довжин відрізків.
Введіть невідому змінну (x) для позначення довжини одного з відрізків (NK або MN) та виразіть довжину іншого відрізка через x.
Складіть рівняння, яке відповідає умові задачі.
Знайдіть довжини відрізків MN і NK.
ГР 2: Розв'язує математичні задачі
Завдання 2. Дано дві паралельні прямі a і b, які перетинає січна c. Відомо, що сума двох внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180∘ (що є властивістю паралельних прямих). Один із внутрішніх різносторонніх кутів дорівнює 75∘.
Виконайте малюнок, позначивши прямі, січну та всі кути, що утворилися при їх перетині.
Знайдіть градусні міри всіх восьми кутів, які утворилися при перетині паралельних прямих a і b січною c.
Обґрунтуйте кожну знайдену градусну міру, посилаючись на відповідні означення та властивості кутів (суміжні, вертикальні, відповідні, внутрішні різносторонні, внутрішні односторонні).
ГР 3: Інтерпретує та критично аналізує результати
Завдання 3. Однокласник Олі стверджує, що він побудував трикутник зі сторонами 3 см, 4 см і 8 см.
Чи можливо побудувати такий трикутник? Ваша відповідь має бути однозначною ("Так" або "Ні").
Критично проаналізуйте твердження однокласника. Поясніть (обґрунтуйте) свій висновок, посилаючись на відому вам теорему або властивість трикутників.
Запропонуйте можливі довжини сторін для трикутника, щоб він був існував і мав хоча б одну сторону 8 см.
05.06.2025
Урок № 68. Повторення: Коло і круг
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 199
2. Виконати вправи на повторення № 812, 825 - стор. 196-197
03.06.2025
Урок № 67. Повторення: Трикутник та його елементи. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників.
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 149
2. Виконати вправи на повторення № 560, 576, 596 - стор. 143-147
29.05.2025
Урок № 66. Повторення: Перпендикулярність та паралельність прямих. Ознаки властивості паралельності
прямих.
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 77-78
2. Виконати вправи на повторення № 155, 280 - стор. 48, 76
27.05.2025
Урок № 65. Повторення: Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Суміжні і
вертикальні кути.
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 30, 77
2. Виконати вправи на повторення № 66, 85, 256 - стор. 26, 29, 73
22.05.2025
Урок № 64. Діагностична робота № 5 з теми «Коло і круг»
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 5
з теми «Коло і круг»
ГР 1 Досліджує ситуації та створює математичні моделі
1. Знайдіть радіус кола, діаметр якого дорівнює 8 см.
А) 2 см; Б) 4 см; В) 16 см; Г) 8 см.
2. Кола, радіуси яких 6 см і 2 см, мають внутрішній дотик. Знайдіть відстань між їх центрами.
А) 2 см; Б) 4 см; В) 6 см; Г) 8 см.
3. З однієї точки до кола проведено дві дотичні. Відрізок однієї з дотичних дорівнює 7 см. Знайдіть відрізок другої дотичної.
А) 3,5 см; Б) 5 см; В) 7 см; Г) 14 см.
4. Точка О – центр кола, MN – його хорда. Знайдіть ∠MON якщо ∠OMN=70°.
А) 20°; Б) 40°; В) 50°; Г) 60°.
5. Радіус кола дорівнює 4 см. Як розміщені пряма а і коло, якщо відстань від центра кола до прямої дорівнює 3 см?
А) пряма перетинає коло у двох точках;
Б) пряма є дотичною до кола;
В) пряма не має з колом спільних точок;
Г) неможливо визначити.
6. Центр кола, описаного навколо трикутника, збігається із серединою сторони в трикутнику, що є…
А) прямокутним; Б) гострокутнім;
В) тупокутнім; Г) рівностороннім.
ГР 2 Розв’язує математичні задачі
7. Побудуйте рівнобедрений трикутник, основа якого дорівнює 55 мм, а кут при вершині – 50°.
8. Два кола мають зовнішній дотик. Відстань між їх центрами 20 см, Знайдіть радіуси кіл, якщо один з них у тричі більший за інший.
ГР 3 Інтерпретує та критично аналізує результати
9. Відстань між центрами двох кіл, що дотикаються, дорівнює 16 см. Знайдіть радіуси цих кіл, якщо вони відносяться як 5∶3. Розгляньте всі можливі випадки.
20.05.2025
Урок № 63. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 199-200
2. Виконати завдання для перевірки знань - стор. 194
15.05.2025
Урок № 62. Основні задачі на побудову. Самостійна робота № 10.
Домашнє завдання:
1. Повторити – §27, стор. 183-188
2. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 10
з теми «Коло і круг. Основні задачі на побудову»
І рівень (Тестовий) - 6 балів (по 1 балу за кожну правильну відповідь)
Яка геометрична фігура утворюється всіма точками площини, рівновіддаленими від
Як називається відрізок, що сполучає будь-яку точку кола з його центром?
а) Діаметр б) Радіус в) Хорда г) Дотична
Як називається відрізок, що сполучає дві будь-які точки кола?
а) Діаметр б) Радіус в) Хорда г) Січна
Яка найбільша хорда кола?
а) Радіус б) Діаметр в) Дотична г) Січна
Що є межею круга?
а) Діаметр б) Радіус в) Коло г) Хорда
Скільки кіл можна провести через одну задану точку?
а) Одне б) Два в) Три г) Безліч
ІІ рівень (Задачі) - 6 балів (по 3 бали за кожну правильно розв'язану та побудовану задачу)
Накресліть коло довільного радіуса з центром у точці О. Проведіть у цьому колі діаметр АВ та хорду АС, яка не є діаметром.
Дано відрізок MN. Побудуйте коло, радіус якого дорівнює довжині відрізка MN, а центр знаходиться в довільній точці K, що не лежить на відрізку MN.
Критерії оцінювання:
І рівень: Кожна правильна відповідь - 1 бал (максимум 6 балів).
ІІ рівень: Правильно виконана побудова та пояснення до неї - 3 бали за кожну задачу (максимум 6 балів).
Загальна максимальна кількість балів за самостійну роботу - 12 балів.
13.05.2025
Урок № 61. Основні задачі на побудову
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §27, стор. 183-188
2. Виконати вправи № 739, 741, 743 - стор. 188
08.05.2025
Урок № 60. Взаємне розміщення двох кіл
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §26, стор. 178-181
2. Виконати вправи № 729, 733 - стор. 182
06.05.2025
Урок № 59. Центральні та вписані кути. Взаємне розміщення двох кіл
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §26, стор. 178-181
2. Виконати вправи № 721, 725 - стор. 181-182
24.04.2025
Урок № 58. Центральні та вписані кути.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §25, стор. 172-176
2. Виконати вправи № 707, 711 - стор. 177
22.04.2025
Урок № 57. Коло описане навколо трикутника. Центральні та вписані кути.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §25, стор. 172-176
2. Виконати вправи № 698, 701, 703 - стор. 176
17.04.2025
Урок № 56. Коло описане навколо трикутника
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §27, стор. 167-169
2. Виконати вправи № 679, 683 - стор. 170-171
15.04.2025
Урок № 55. Коло вписане в трикутник. Самостійна робота № 9.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення – §23, стор. 163-165
2. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 9
з теми «Коло. Круг. Дотична до кола. Коло вписане в трикутник»
(0,5 б.) Радіус кола дорівнює 5 см. Знайдіть діаметр цього кола.
(0,5 б.) Діаметр круга становить 12 см. Чому дорівнює радіус цього круга?
(0,5 б.) Точка O - центр кола. Пряма AB є дотичною до кола в точці B. Якщо радіус
(0,5 б.) З точки M, що лежить поза колом з центром у точці O, проведено дві дотичні MA
(3 б.) У трикутник ABC вписано коло з центром у точці О. Точки дотику кола до
(2 б.) Радіус кола, вписаного в рівносторонній трикутник, дорівнює 3 см. Знайдіть висоту цього трикутника.
(3 б.) Два кола мають спільний центр. Радіус одного кола дорівнює 4 см, а радіус іншого
(2 б.) Коло вписано в прямокутний трикутник з катетами 6 см і 8 см. Знайдіть радіус
10.04.2025
Урок № 54. Коло вписане в трикутник
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §23, стор. 163-165
2. Виконати вправи № 659, 661, 671 - стор. 166-167
08.04.2025
Урок № 53. Дотична до кола, її властивості
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §22, стор. 158-161
2. Виконати вправи № 648, 650 - стор. 162
03.04.2025
Урок № 52. Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати – §22, стор. 158-161
2. Виконати вправи № 642, 646, 652 - стор. 162
27.03.2025
Урок № 50. Діагностична робота № 4 з теми «Трикутник. Ознаки рівності трикутників»
Домашнє завдання:
Розв’язати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 4
з теми «Трикутник. Ознаки рівності трикутників»
ГР-1 Потрібно дослідити задачу і виконати її з поясненням кожної дії
Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 17 см, його бічна сторона на 2 см менша від основи. Знайдіть сторони цього трикутника.
Дано: ∆BOC—рівнобедрений, BC — основа, ∠ABD=∠ACD (див. рисунок). Доведіть:∠OAB=∠ODC.
У рівнобедреному трикутнику АВK з основою АB проведено медіану KL. Периметр трикутника АВK дорівнює 36 дм, а периметр трикутника KLB — 30дм. Знайдіть KL.
ГР-2 Виконати завдання
Знайдіть сторону рівностороннього трикутника, якщо його периметр 15 см.
Знайдіть трикутника АВС, якщо , , AB=BC
Знайдіть сторони трикутник, якщо вони відносяться як 1:2:3, а периметр 18 см.
Знайдіть основу рівнобедреного трикутника, якщо периметр 16 см, якщо бічна сторона 5 см.
За малюнком доведіть, що
Периметр трикутника MNK дорівнює 64 см; NK = 24 см, а сторона MK в 1,5 рази менша, ніж MN. Доведіть, що
ГР-3 Потрібно проаналізувати вихідні дані та певну вимогу до завдання, розв’язати одержану задачу та записати її розв’язання з поясненням чи обґрунтуванням
Катя та Марко вирішили побудувати дві клумби у формі трикутників на своєму шкільному подвір'ї. Катя створила клумбу, у якої дві сторони мають довжини 5 м і 7 м, а кут між ними становить 60°. Марко вирішив зробити таку ж клумбу, але в іншому місці подвір'я, з такими ж двома сторонами — 5 м і 7 м, і таким самим кутом між ними — 60°.
Чи можна вважати клумбу Марка рівною клумбі Каті? Якщо так, то за якою ознакою рівності трикутників?
Якщо Катя побудує ще один трикутник, у якого сторони дорівнюють 5 м, 7 м і 8 м, а Марко зробить такий самий трикутник, чи будуть їхні нові клумби рівними? Яка ознака рівності трикутників використовується у цьому випадку?
Якщо у третього трикутника Каті одна зі сторін дорівнює 7 м, а два прилеглі до неї кути становлять 40° і 70°, а Марко побудує трикутник з такими ж властивостями, чи будуть ці трикутники рівними? Як називається ознака рівності трикутників, яку можна застосувати в цьому випадку?
25.03.2025
Урок № 49. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.
Домашнє завдання:
Повторити головне в розділі 3 – стор. 149-151
Розв’язати задачі на повторення: № 595, 605 (1, 2, 3), 609 – стор. 147-
20.03.2025
Урок № 48. Нерівність трикутника. Самостійна робота № 8
Домашнє завдання:
Розв’язати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 8
з теми «Прямокутні трикутники: властивості, ознаки рівності»
1. Визначте гострі кути прямокутного трикутника, якщо:
а) їхні градусні міри відносяться, як 4:5;
б) один із його зовнішніх кутів дорівнює 1250;
в) один із них втричі менший від іншого;
г) їхня різниця дорівнює 300.
2. У трикутнику АВС кут С=900, кут А=300, а катет ВС 20 см. Визначте гіпотенузу АВ.
3. У трикутнику АВС кут С=900, кут В=300, а гіпотенуза АВ 36 см. Визначте катет АС.
4. У трикутнику АВС кут А =32º, а кут В=58º. Визначте вид трикутника.
5. Гіпотенуза рівнобедреного прямокутного трикутника дорівнює 9 см. Знайдіть висоту цього трикутника проведену до гіпотенузи.
18.03.2025
Урок № 47. Нерівність трикутника
Домашнє завдання:
Опрацювати – §20, стор. 136-137
Розв’язати задачі: № 527, 533 – стор. 132-133
13.03.2025
Урок № 46. Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників.
Домашнє завдання:
Опрацювати – §19, стор. 131
Розв’язати задачі: № 503, 505 – стор. 133
11.03.2025
Урок № 45. Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників.
Домашнє завдання:
Опрацювати – §19, стор. 127-130
Розв’язати задачі: № 497, 499 – стор. 132-133
27.02.2025
Урок № 44. Прямокутні трикутники. Самостійна робота № 7
Домашнє завдання:
Опрацювати – §19, стор. 127-131
Розв’язати задачі: № 495, 497 – стор. 125
Виконати завдання самостійної роботи:
Самостійна робота № 7
1. Сума двох кутів трикутника дорівнює 130°. Знайдіть третій кут.
2. У прямокутному трикутнику один із кутів дорівнює 55°. Знайдіть два інші кути?
3. Зовнішній кут при вершині рівнобедреного трикутника дорівнює 64°. Знайдіть внутрішні кути трикутника?
4. Дві сторони трикутника дорівнюють 3 см і 8 см. Якому найбільшому цілому числу сантиметрів може дорівнювати третя сторона?
5. Знайти кути трикутника, якщо вони відносяться як 5:6:7.
6. Сума кутів рівнобедреного трикутника та одного з його зовнішніх кутів дорівнює 240°. Знайдіть кути трикутника.
25.02.2025
Урок № 43. Зовнішній кут трикутника та його властивості.
Співвідношення між сторонами і кутами трикутника
Домашнє завдання:
Опрацювати – §18, стор. 122-124
Розв’язати задачі: № 472, 475, 477 – стор. 125
20.02.2025
Урок № 42. Зовнішній кут трикутника та його властивості
Домашнє завдання:
Опрацювати – §18, стор. 122-124
Розв’язати задачі: № 465, 468 – стор. 125
18.02.2025
Урок № 41. Сума кутів трикутника
Домашнє завдання:
Повторити основні поняття – §17, стор. 116-118
Розв’язати задачі: № 428, 432, 434 – стор. 119-120
13.02.2025
Урок № 40. Сума кутів трикутника
Домашнє завдання:
Опрацювати – §17, стор. 116-118
Розв’язати задачі: № 419, 421, 424 – стор. 119
11.02.2025
Урок № 39. Діагностична робота № 3
Домашнє завдання:
Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 3 з теми
«Трикутник та його елементи. Ознаки рівності трикутників»
ГР 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі.
1. Укажіть пару рівних сторін трикутників, якщо ∆ MNK = ∆ PRS.
а) MN = PR б)MN = SP в) NK = SP г) NK = PR
2. Визначте, яка з наведених рівностей випливає з умови, що у різносторонньому
трикутнику АВС відрізок BD є бісектрисою.
а) BAD = 900 ; б) АВD = CBD ; в)BDС= 900 ; г)BAD = BCD
3.Визначте, за якими елементами два трикутники, зображені на рисунку рівні.
а) За двома сторонами і кутом між ними
б) За трьома сторонами
в) За стороною і двома прилеглими кутами
г) Визначити неможливо
ГР 2. Розв'язує математичні задачі.
4. Задано трикутник ВСD, у якому BD = CD, DM - медіана, кут ВDС = 380 . Знайдіть градусну міру кута ВDМ.
5. При якому значенні у (уº - величина кута В) дані трикутники будуть рівними?
ГР 3. Інтерпретує та критично аналізує результати.
6. Одна зі сторін трикутника дорівнює 24 см, друга сторона на 18 см
більша за першу, а третя сторона у 2 рази менша від другої. Знайдіть периметр трикутника.
7. У рівнобедреному трикутнику бічна сторона відноситься до основи як 3:2 , а їхня різниця
дорівнює 4 см. Знайдіть периметр трикутника.
УВАГА: До кожного завдання № 4-6 даної роботи виконати малюнок, написати відповідь.
Завдання №1-3 по 4 бали кожне = 12 балів за ГР 1; завдання №4,5 по 6 балів кожне
= 12 балів за ГР 2; завдання № 6,7 по 6 балів кожне = 12 балів за ГР 3. Оцінка за роботу
це середнє арифметичне оцінок з усіх ГР
06.02.2025
Урок № 38. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.
Домашнє завдання:
Виконати завдання для перевірки знань – стор. 114-116
04.02.2025
Урок № 37. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 6
Домашнє завдання:
Виконати вправи в зошиті № 407, 409 – стор. 111-112
Виконати завдання самостійної роботи – стор. 113-114
30.01.2025
Урок № 36. Третя ознака рівності трикутників
Домашнє завдання:
Повторити матеріал підручника – §16, стор. 109-110
Виконати вправи в зошиті № 407, 409 – стор. 111-112
28.01.2025
Урок № 35. Третя ознака рівності трикутників
Домашнє завдання:
Опрацювати матеріал підручника – §16, стор. 109-110
Виконати вправи в зошиті № 401, 403 – стор. 110-111
23.01.2025
Урок № 34. Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника.
Домашнє завдання:
Повторити – §15, стор. 103-106
Виконати вправи в зошиті № 382, 396 – стор. 107-108
21.01.2025
Урок № 33. Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника.
Домашнє завдання:
Опрацювати матеріал підручника – §15, стор. 103-106
Виконати вправи в зошиті № 375, 392 – стор. 106, 108
26.12.2024
Урок № 32. Рівнобедрений трикутник
Домашнє завдання:
Повторити основні означення за темою уроку – §14, стор. 98-100
Виконати вправи в зошиті № 356, 362 – стор. 101
24.12.2024
Урок № 31. Рівнобедрений трикутник
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення за темою уроку – §14, стор. 98-100
Виконати вправи в зошиті № 347, 349, 351 – стор. 100-101
19.12.2024
Урок № 30. Перша та друга ознака рівності трикутників. Самостійна
робота № 5.
Домашнє
завдання:
1.
Повторити
– §13, стор.
92-93
2.
Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/samostiyna-robota-persha-ta-druga-oznaki-rivnosti-trikutnikiv-639162.html
17.12.2024
Урок № 29. Перша та друга ознака рівності
трикутників
Домашнє завдання:
1. Опрацювати
матеріал підручника – §13,
стор. 92-93
2. Виконати вправи в зошиті № 320, 323, 325 – стор. 94-95
12.12.2024
Урок № 28. Рівність
геометричних фігур
Домашнє
завдання:
1. Вивчити основні означення – §12, стор. 88
2. Виконати вправи № 305,
309, 314 - стор. 90-91
10.12.2024
Тема 3.
Трикутники. Ознаки рівності трикутників.
Урок № 27. Трикутник і його елементи. Види
трикутників.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати
матеріал підручника - §11 -
стор. 84-85
2. Виконати вправи в зошиті № 286, 290, 294 – стор. 86-87
05.12.2024
Урок № 26. Діагностична робота № 2
Домашнє
завдання:
1.
Виконати завдання для перевірки знань – стор. 71-72
03.12.2024
Урок № 25. Систематизація знань. Підготовка до
діагностичної роботи
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор.
77-78
2. Виконати вправи в зошиті № 256, 271, 278 – стор. 73-76
3. Готуємося до діагностичної
роботи
28.11.2024
Урок № 24. Властивості паралельних прямих. Самостійна робота № 4.
Домашнє
завдання:
1.
Повторити §10 – стор. 61-63
2. Виконати завдання
самостійної роботи – стор. 68-72
26.11.2024
Урок № 23. Властивості паралельних прямих. Властивості
кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття та
теореми за темою уроку §10 – стор. 61-63
2. Виконати вправи в зошиті № 223, 227, 229 – стор. 66
21.11.2024
Урок № 22. Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при
перетині паралельних прямих січною.
Домашнє
завдання:
1.
Вивчити основні поняття та теореми за темою уроку §10 – стор. 61-63
2. Виконати вправи в зошиті № 215, 221 – стор. 65
19.11.2024
Урок № 21. Кути, утворені при перетині двох
паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за
темою уроку §9 – стор. 54-56
2. Виконати вправи в зошиті № 201, 203 – стор. 60
14.11.2024
Урок № 20. Кути, утворені
при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих.
Домашнє завдання:
1.
Вивчити основні поняття за
темою уроку §9 – стор. 54-56
2. Виконати вправи в
зошиті № 183, 185, 189 – стор. 57-58
12.11.2024
Урок № 19. Паралельні прямі. Самостійна робота №
3.
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за
темою уроку §8 – стор. 49-51
2. Виконати вправи в зошиті № 173, 175, 180 – стор. 53
31.10.2024
Урок № 18. Паралельні
прямі
Домашнє завдання:
1.
Вивчити основні поняття за
темою уроку §8 – стор. 49-51
2. Виконати вправи в
зошиті № 166, 169, 171 – стор. 52
29.10.2024
Урок № 17. Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр.
Відстань від точки до прямої
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за
темою уроку §7 – стор. 44-46
2. Виконати вправи в зошиті № 148, 151, 159 – стор. 47-48
24.10.2024
Урок № 16. Перпендикулярні
прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої
Домашнє завдання:
1.
Вивчити основні поняття за
темою уроку §7 – стор. 44-46
2. Виконати вправи в
зошиті № 140, 142, 144 – стор. 46-47
22.10.2024
Урок № 15. Діагностична робота № 1 з теми «Суміжні, вертикальні кути»
Домашнє завдання:
1.
Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота складається з двох частин:
-
Тестова
частина https://naurok.com.ua/test/aksiomi-teoremi-oznachennya-624829.html
-
Текстова
частина
17.10.2024
Урок № 14. Систематизація
знань. Підготовка до діагностичної
роботи
Домашнє завдання:
Виконайте у зошиті завдання для перевірки знань до §1-6 – стор. 43
15.10.2024
Урок № 13. Вертикальні кути. Кут між двома прямими,
що перетинаються. Самостійна
робота № 2
Домашнє завдання:
1. Повторити
властивості суміжних, вертикальних кутів.
2. Виконати завдання самостійної роботи за посиланням https://naurok.com.ua/test/samostiyna-robota-sumizhni-i-vertikalni-kuti-1708375.html
10.10.2024
Урок № 12. Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються
Домашнє завдання:
1. Підручник §6,
стор. 37-38 (вивчити означення та властивості вертикальних кутів)
Виконайте у зошиті № 116, 119, 122 – стор. 38-39
08.10.2024
Урок № 11. Суміжні кути
Домашнє завдання:
1. Виконати
вправи № 94, 102, 107
- стор. 35-36
03.10.2024
Урок № 10. Суміжні кути
Домашнє
завдання:
1. Підручник §5,
стор. 33-34 (вивчити означення та властивості суміжних кутів)
Виконайте у зошиті № 90, 92 – стор. 35
01.10.2024
Урок № 7. Аксіоми,
теореми, означення
Домашнє завдання:
1. Підручник §4,
стор. 32 (вивчити основні поняття за темою уроку)
2.
Підготувати проєкт у вигляді
презентації і бути готовим виступити на уроці за такими темами на вибір:
-
Евклід і його внесок в розвиток
геометрії
-
Піфагор і його внесок у розвиток
геометрії
-
Історія походження терміну «теорема»
-
Історія походження терміну «аксіома»
26.09.2024
Урок № 8. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1
Домашнє завдання:
Виконати завдання самостійної роботи
САМОСТІЙНА РОБОТА
3. Точка Р є внутрішньою точкою відрізка МК. Яке твердження
є правильним?
А) МК + МР = КР; Б) КР + МК=
МР; В) МР – КР = МК; Г) МР + КР = МК.
4. Точки М, Х, Р лежать на одній прямій, причому ХР = 8 см.
МХ – ХР = 8 см. Яке з поданих тверджень є правильним?
А) точка М – середина відрізка ХР;
Б) точка Х – середина відрізка МР;
В) точка Р – середина відрізка МХ;
Г) точки Х і Р збігаються.
5.
Промінь АF – бісектриса кута KАM. Чому дорівнює кут КАМ, якщо ∠FАМ = 24°.
а) 120; б) 240; в) 480; г) 360.
6.
Промінь OK- бісектриса кута MON, що є
прямим. Яким може бути ∠MOK?
а) Прямим б) Гострим в) Тупим г) Розгорнутим.
7. Точка С лежить між точками А і В. Знайдіть:
1) АВ, якщо АС = 7 см; СВ = 17 см;
1) ВС, якщо АВ = 16 см; АС = 4 см.
8.
Побудуйте кут і запишіть його вершину та сторони:
1) кут РОС, що дорівнює 65°;
1) кут МАК, що дорівнює 115°?
9.
Промінь МК
проходить між сторонами кута АМС. Знайдіть градусну міру кута АМК, якщо АМС = 133°,
КМС = 70°.
10. Промінь ділить розгорнутий кут на два кути, один з яких
на 80° більший за другий. Знайдіть утворені кути.
11. На відрізку АВ
довжиною 30 см взято точку К. Знайти довжини відрізків АК та ВК, якщо АК
: ВК = 2 : 3.
12. Промінь MN належить куту OMP. . Кут OMN
на 20º менший за кут PMN. Знайти кути OMN і PMN.
24.09.2024
Урок № 7. Кут.
Вимірювання кутів. Бісектриса кута
Домашнє завдання:
1. Повторити
основні поняття за підручником §3, стор. 19-22
2.
Виконати
завдання: № 58, 60, 62
стор. 25
3.
Готуємося до самостійної роботи
19.09.2024
Урок № 6. Кут.
Вимірювання кутів. Бісектриса кута
Домашнє
завдання:
1.
Повторити основні поняття за
підручником §3, стор. 19-22
Виконати завдання: № 49, 51, 53, 56 стор. 24
17.09.2024
Урок № 5. Відрізок. Кут. Вимірювання кутів
Домашнє
завдання:
1.
Опрацювати основні поняття за
підручником §3, стор. 19-22
Виконати завдання: № 40, 42, 45, 47 стор. 23-24
12.09.2023
Урок № 4. Відрізок.
Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками
Домашнє
завдання:
1.
Повторити за підручником §2,
стор. 13-16
2.
Виконати завдання: № 24, 30, 34, 36 (1, 3, 5), 37 (1, 4) стор.17-18
09.09.2024
Урок № 3. Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома
точками
Домашнє
завдання:
1.
Вивчити основні поняття за
темою уроку, переглянувши відео https://youtu.be/PQ4xVl54sRo
2.
Опрацювати за підручником §2,
стор. 13-16
3.
Виконати завдання: № 17, 20, 22 стор.16
05.09.2023
Урок № 2. Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь
Домашнє завдання:
Вивчити основні поняття за темою уроку, переглянувши відео https://youtu.be/sJ05xtHXx20?si=VQOCHccNENFt2zQk
Повторити за підручником §1, стор. 7-9 (основні означення)
Виконати завдання: № 10, 13, 14 стор.12
03.09.2024
Урок
№ 1.
Геометричні
фігури. Точка, пряма, промінь
Домашнє завдання:
Вивчити основні поняття за темою уроку, переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=D3zT95ZYkY0
Опрацювати за підручником §1, стор. 7-9
Виконати завдання: № 3, 5, 7 стор.11-12
і.
Немає коментарів:
Дописати коментар