Фізика 7

17.09.2025

1 урок. 7 клас. Фізика.

Тема. Рух і взаємодія частинок речовини

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/2RWaf1hW0lQ?si=8XddQkEESzx-hUsd

Домашнє завдання. Опрацювати  §5, вправа 5(2,3,4)


15.09.2025

2 урок. 7 клас. Фізика.

Тема: Поняття про різні види матерії. Будова речовини.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/BX9njgUvB8M?si=7QToOSnYn8eR3kme

Домашнє завдання. Вивчити §4, виконати завдання.

Побудуйте молекули 2-3 речовин  у віртуальній лабораторії за посиланням: https://phet.colorado.edu/sims/html/build-a-molecule/latest/build-a-molecule_all.html?locale=uk

Використовуючи  фізичний симулятор PНET, побудувати ядра 2–3 хімічних елементів:

https://phet.colorado.edu/sims/html/build-an-atom/latest/build-an-atom_all.html?locale=uk&authuser=0

Фізика 7 клас. Індивідуальні завдання
Тема: Префікси для позначення кратних і частинних одиниць

Завдання 1

Переведи у метри:

Приклад розв’язання: 2 км = 2*1000=2000 м,    3 мм=3:1000=0,003м

а) 5 км = … м

б) 250 см = … м

в) 12 мм = … м

Завдання 2

Запиши у стандартному вигляді:

Приклад розв’язання: 0,001 м = 1·10⁻³ м = 1 мм

а) 0,000001 м = … м = … мкм

б) 0,000000001 с = … с = … нс

в) 5 000 000 Вт = … Вт = … МВт

Завдання 3

У мікроскопі бачать клітину довжиною 0,005 мм. Запиши її довжину в  в метрах

Приклад розв’язання: 0,01 мм =0,01: 1000=0,00001м=   1·10⁻⁵ м

Таблиця для тренування

Префікс

Позначення

Множник

Приклад

кіло

к

10³

1 км = 1000 м

мега

M

10⁶

1 МВт = 1 000 000 Вт

мілі

м

10⁻³

1 мм = 0,001 м

мікро

мк

10⁻⁶

1 мкм = 0,000001 м

нано

н

10⁻⁹

1 нс = 0,000000001 с



10.09.2025

1 урок. 7 клас. Фізика.

Тема: ІБЖД. Експериментальна робота № 1 «Вимірювання розмірів малих тіл методом рядів».

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/hYa28pYeMbA?si=1UltfStjrqdHb8L2

Домашнє завдання. Вивчити §2, оформити звіт по   експериментальній роботі №1 

08.09.2025

2 урок. 7 клас. Фізика.
Тема: Фізичні величини та їх вимірювання.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/X8f5rccqXNo?si=E2cCR1bcPqzDpweQ
Домашнє завдання. Вивчити §3, виконати завдання.



03.09.2025

1 урок. 7 клас. Фізика.

Тема: Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/QDd2zd791vU

Домашнє завдання. Вивчити §2 , вправа 2(1,2,3)


2 урок. 7 клас. Фізика.

Тема: ІБЖД. Фізика – наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища. Правила безпеки під час здійснення експериментів та досліджень, зокрема у фізичному кабінеті.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/aEmQ6zA7bh4?si=n9r9UeOBNqLxXgJQ

                                              https://youtu.be/bXY8PUTGlMI?si=sgk7IFATeR-4kxPK

ІНСТРУКЦІЯ № __1_

для проведення первинного інструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів в

кабінеті фізики

І. Загальні положення

1. Інструкція первинного інструктажу з безпеки життєдіяльності учнів в навчальних кабінетах та класних кімнатах поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу.

2. Сумлінно дотримуйтесь Правил для здобувачів ліцею, правил особистої гігієни і санітарних норм на робочому місці.

3. Парти, столи, стільці та інші меблі у приміщенні повинні встановлені так, щоб проходи та виходи з кабінетів були вільними.

ІІ. Вимоги безпеки перед початком роботи

1. Звільніть робоче місце від зайвих предметів і матеріалів.

2. Забороняється використовувати електрообладнання із пошкодженою ізоляцією, зберігати біля них легкозаймисті рідини, , обгортати папером або тканиною електричні лампи.

3. Не користуйтесь несправними меблями чи обладнанням.

4. Починайте виконувати завдання тільки з дозволу учителя.

ІІІ. Вимоги безпеки під час роботи

1. Виконуйте тільки ту роботу, яку доручив учитель.

2. Під час використання електрообладнання не дозволяється:

- використовувати кабелі і проводи з пошкодженою ізоляцією, що втратила захисні властивості;

- переносити ввімкнені прилади, ремонтувати обладнання, яке перебуває під напругою;

- залишати без нагляду ввімкнені в електромережу нагрівні прилади, обладнання;

- користуватися пошкодженими та несправними розетками, вмикачами, світильниками, іншими електроприладами;

3. Забороняється самостійно усувати несправності електромережі і електрообладнання.

4. Забороняється виходити з приміщення під час заняття без дозволу учителя.

ІV. Вимоги безпеки після закінчення роботи:

1. Після закінчення занять в кабінеті чи класній кімнаті вимкніть електроприлади

2. Приведіть в порядок робоче місце, приберіть сміття.

3. Не залишайте робоче місце без дозволу вчителя.

4. Під час перерв дотримуйтесь загальних правил поведінки, пересувайтесь спокійно без різких рухів.

 

V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях:

1. При виявленні несправностей в електричних пристроях, що перебувають під напругою, негайно вимкніть джерело електроживлення. Повідомте про це учителя чи адміністрацію школи

2. Не усувайте несправностей електромережі і електрообладнання самостійно.

3. В разі виникнення пожежі необхідно терміново повідомити вчителя, або зателефонувати за номером 101.

4. При евакуації з закладу дотримуватися дисципліни, не панікувати, не відлучатися від учителя, який проводить урок за розкладом.

5. У разі травмування необхідно терміново повідомити вчителя, класного керівника, або медичного працівника.

6. У разі різкого погіршення стану  негайно викликати медсестру або за телефоном 103 швидку медичну допомогу.

 

Домашнє завдання. Вивчити §1, опрацювати інструкцію з ТБ, виконати завдання:

Завдання 1. Розділити в два стовпчики слова, які позначають тіло або речовина:

Літак, мідь, черепаха, ручка, фарфор, вода, машина, залізо, цвях, повітря, папір, зошит, цемент, ртуть, трактор, книга, асфальт, сіль, ніж, лід, птиця, срібло, ложка, сонце, скло.

Завдання 3. Записати в зошит з яких речовин складається планшет?

Немає коментарів:

Дописати коментар