17.09.2025
1 урок. 7 клас. Фізика.
Тема. Рух і взаємодія частинок речовини
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/2RWaf1hW0lQ?si=8XddQkEESzx-hUsd
Домашнє завдання. Опрацювати §5, вправа 5(2,3,4)
15.09.2025
2 урок. 7 клас. Фізика.
Тема: Поняття про різні види матерії.
Будова речовини.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/BX9njgUvB8M?si=7QToOSnYn8eR3kme
Домашнє завдання. Вивчити
§4, виконати завдання.
Побудуйте молекули
2-3 речовин у віртуальній лабораторії за
посиланням: https://phet.colorado.edu/sims/html/build-a-molecule/latest/build-a-molecule_all.html?locale=uk
Використовуючи фізичний симулятор PНET, побудувати ядра 2–3
хімічних елементів:
https://phet.colorado.edu/sims/html/build-an-atom/latest/build-an-atom_all.html?locale=uk&authuser=0
Фізика 7 клас. Індивідуальні
завдання
Тема: Префікси для позначення кратних і частинних одиниць
Завдання 1
Переведи у метри:
Приклад
розв’язання: 2 км = 2*1000=2000 м, 3 мм=3:1000=0,003м
а) 5 км = … м
б) 250 см = … м
в) 12 мм = … м
Завдання 2
Запиши у
стандартному вигляді:
Приклад
розв’язання: 0,001 м = 1·10⁻³ м = 1 мм
а) 0,000001 м = …
м = … мкм
б) 0,000000001 с
= … с = … нс
в) 5 000 000 Вт =
… Вт = … МВт
Завдання 3
У мікроскопі
бачать клітину довжиною 0,005 мм. Запиши її довжину в в метрах
Приклад
розв’язання: 0,01 мм =0,01: 1000=0,00001м=
1·10⁻⁵ м
Таблиця для тренування
Префікс |
Позначення |
Множник |
Приклад |
кіло |
к |
10³ |
1 км = 1000 м |
мега |
M |
10⁶ |
1 МВт = 1 000 000 Вт |
мілі |
м |
10⁻³ |
1 мм = 0,001 м |
мікро |
мк |
10⁻⁶ |
1 мкм = 0,000001 м |
нано |
н |
10⁻⁹ |
1 нс = 0,000000001 с |
10.09.2025
1 урок. 7 клас. Фізика.
Тема: ІБЖД. Експериментальна робота № 1
«Вимірювання розмірів малих тіл методом рядів».
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/hYa28pYeMbA?si=1UltfStjrqdHb8L2
2 урок. 7 клас. Фізика.
Тема: Фізичні величини та їх вимірювання.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/X8f5rccqXNo?si=E2cCR1bcPqzDpweQ
Домашнє завдання. Вивчити §3, виконати завдання.
03.09.2025
1 урок. 7 клас. Фізика.
Тема: Експериментальні та теоретичні
методи досліджень законів природи.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/QDd2zd791vU
Домашнє
завдання. Вивчити §2 , вправа 2(1,2,3)
2 урок. 7 клас. Фізика.
Тема: ІБЖД. Фізика – наука про природу.
Фізичні тіла та фізичні явища. Правила безпеки під час здійснення експериментів
та досліджень, зокрема у фізичному кабінеті.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/aEmQ6zA7bh4?si=n9r9UeOBNqLxXgJQ
https://youtu.be/bXY8PUTGlMI?si=sgk7IFATeR-4kxPK
ІНСТРУКЦІЯ № __1_
для проведення первинного інструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів
в
кабінеті фізики
І. Загальні положення
1. Інструкція первинного
інструктажу з безпеки життєдіяльності учнів в навчальних кабінетах та класних
кімнатах поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу.
2. Сумлінно дотримуйтесь Правил
для здобувачів ліцею, правил особистої гігієни і санітарних норм на робочому
місці.
3. Парти, столи, стільці та інші
меблі у приміщенні повинні встановлені так, щоб проходи та виходи з кабінетів
були вільними.
ІІ. Вимоги безпеки перед початком роботи
1. Звільніть робоче місце від
зайвих предметів і матеріалів.
2. Забороняється використовувати
електрообладнання із пошкодженою ізоляцією, зберігати біля них легкозаймисті
рідини, , обгортати папером або тканиною електричні лампи.
3. Не користуйтесь несправними
меблями чи обладнанням.
4. Починайте виконувати завдання
тільки з дозволу учителя.
ІІІ. Вимоги безпеки під час роботи
1. Виконуйте тільки ту роботу,
яку доручив учитель.
2. Під час використання
електрообладнання не дозволяється:
- використовувати кабелі і
проводи з пошкодженою ізоляцією, що втратила захисні властивості;
- переносити ввімкнені прилади,
ремонтувати обладнання, яке перебуває під напругою;
- залишати без нагляду ввімкнені
в електромережу нагрівні прилади, обладнання;
- користуватися пошкодженими та
несправними розетками, вмикачами, світильниками, іншими електроприладами;
3. Забороняється самостійно
усувати несправності електромережі і електрообладнання.
4. Забороняється виходити з
приміщення під час заняття без дозволу учителя.
ІV. Вимоги безпеки після закінчення роботи:
1. Після закінчення занять в
кабінеті чи класній кімнаті вимкніть електроприлади
2. Приведіть в порядок робоче
місце, приберіть сміття.
3. Не залишайте робоче місце без
дозволу вчителя.
4. Під час перерв дотримуйтесь
загальних правил поведінки, пересувайтесь спокійно без різких рухів.
V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях:
1. При виявленні несправностей в
електричних пристроях, що перебувають під напругою, негайно вимкніть джерело електроживлення.
Повідомте про це учителя чи адміністрацію школи
2. Не усувайте несправностей
електромережі і електрообладнання самостійно.
3. В разі виникнення пожежі
необхідно терміново повідомити вчителя, або зателефонувати за номером 101.
4. При евакуації з закладу
дотримуватися дисципліни, не панікувати, не відлучатися від учителя, який
проводить урок за розкладом.
5. У разі травмування необхідно
терміново повідомити вчителя, класного керівника, або медичного працівника.
6. У разі різкого погіршення
стану негайно викликати медсестру або за
телефоном 103 швидку медичну допомогу.
Домашнє завдання.
Вивчити §1, опрацювати інструкцію з ТБ, виконати завдання:
Завдання 1. Розділити в два стовпчики слова, які
позначають тіло або речовина:
Літак, мідь, черепаха, ручка, фарфор, вода, машина,
залізо, цвях, повітря, папір, зошит, цемент, ртуть, трактор, книга, асфальт,
сіль, ніж, лід, птиця, срібло, ложка, сонце, скло.
Завдання 3. Записати в зошит з яких речовин складається
планшет?
Немає коментарів:
Дописати коментар