Зарубіжна література 7 клас

25.04.2025 

Тема:  Айзек Азімов – американський письменник – фантаст. Роздуми про

майбутнє людини і людства в повісті «Фах».

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8

  1. Переглянути відеопрезентацію

https://www.youtube.com/watch?v=YqWfuILvR3A

  1. Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=N3MEDLXl5BM 

  1. Опрацювати матеріал сторінок 228 – 233

  2. Читати повість «Фах»  (с. 233 – 249) 


Додатово аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=BuzC-TUDgPo


23.04.2025 

Тема: Твір  «Актуальність проблем, порушених у казці –притчі «Маленький принц» та новелі «Павутинка»

1.     Опрацювати матеріал презентації:

   https://docs.google.com/presentation/d/1gJMBsWpl_p6bezB2ZlNUlvWSE7FuBwcH/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Написати твір на зазначену тему

18.04.2025

Тема: Філософський зміст новели «Павутинка». Підтекст. Художні образи

новели. 

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=8uXY9NpNtDU

  1. Повторити вивчений матеріал з теми «Особиста відповідальність»

  2. Підготуватися до діагностичної  роботи за зазначеною темою

16.04.2025

Тема: Рюноске Акутаґава - майстер японської новели. Утілення ідеї про 

моральну справедливість у новелі «Павутинка».

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=ZoNKlvi5p_Y

https://www.youtube.com/watch?v=8AvvOCdwPLY 

https://www.youtube.com/watch?v=rk6vvj0-4xM 

  1. Опрацювати матеріал підручника (ст. 248-250) 

  2. Прочитати новелу Рюноске Акутаґави «Павутинка»

11.04.2025

Тема: «Маленький принц». Філософський зміст та художні особливості твору

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=jZHmwIkumyM 

https://www.youtube.com/watch?v=6EcoHzBIfv4 

https://www.youtube.com/watch?v=EJTJKRK6w7Y

  1. Написати роздум на тему «Чого навчив мене Маленький принц...»


09.04. 2025

Тема: Алегоричні образи і ситуації. Риси людей у казкових персонажах твору.

Людські взаємини, моральні цінності  у казці-притчі А. де Сент-Екзюпері

«Маленький принц»

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=ow0_9zMkjwU 

https://www.youtube.com/watch?v=YP86-O9w7Cs 

https://www.youtube.com/watch?v=zK_nlPXrTjs 

  1. Створи свою закладку для книги  у будь – якому форматі ( малюнок, комп’ютерна графіка, аплікація і т.д), використавши сюжет і цитати із твору «Маленький принц». Приклади таких робіт додаються





04.04.2025

Тема: Людські взаємини, моральні цінності  у казці-притчі А. де Сент-Екзюпері

«Маленький принц» 

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=PCUwdZn9CWI&t=7s 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

3.Скласти звіт про перебування Маленького принца на одному з астероїдів
 ( приблизна схема розміщена в презентації)


02.04.2025

Тема: Антуан де Сент-Екзюпері Життя і творчість. «Маленький принц» -

філософська алегорична казка-притча.

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=RgN4dzy-F3g   - відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=qFMSqkd6edg    - буктрейлер

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації^

3.Прочитати казку-притчу «Маленький принц»


28.03.2025 

Тема: Діагностична робота з теми «Розслідуємо детективні історії»

  1. Повторити вивчений матеріал (с. 138 – 195)

  2. В зошитах для діагностичних робіт виконайте запропоновані завдання:

 https://docs.google.com/document/d/1D_gG8vqw1nDVt4j3qm_djG4d2tFmUzug/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

26.03.2025 

Тема: урок позакласного читання. Оповідання про Шерлока Холмса.

«Блакитний карбункул»

  1. Прочитати оповідання або прослухати аудіокнигу                      

https://www.youtube.com/watch?v=rsllqRQ-F9U 

“Блакитний карбункул”:

https://docs.google.com/document/d/1vTALy4zfSgxEQwBRc7xbNVYsIL3dRTgf/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


21.03.2025

Тема: Урок розвитку мовлення. Віртуальна екскурсія до Великої Британії,

Лондону, Музею Шерлока Холмса

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=3gxYMMiE6zs  екскурсія Великою Британією

https://www.youtube.com/watch?v=GwUJj-2VwkU  екскурсія до Музею Шерлока  Холмса

https://www.youtube.com/watch?v=BVtya93mvLE   

  1. Створити свою екскурсію у вигляді презентації чи відео

19.03.2025 

Тема: Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом

створення атмосфери таємничості

  1. Повторно переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=yvSgACpDnYw 

  1. Ознайомитися з ймовірною біографією персонажа

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%92%D0%B0%D1%82%D1%81%D0%BE%D0%BD 

  1. Заповнити  анкету героя:

 https://drive.google.com/file/d/17VJk1W9Z0Qg_MwwMGBHnv7nRqCpYq6tQ/view?usp=sharing

  1. Підготувати віртуальні екскурсії Великобританією, Лондоном, Музеєм Шерлока Холмса (на вибір)

14.03.2025

Тема: Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його

образі сили інтелекту і моральних якостей . 

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=XIfmgIF06uc 

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=cOLIx_2bYh8    -  Історія створення образу

https://www.youtube.com/watch?v=yvSgACpDnYw

  1. Написати характеристику Шерлока Холмса

12.03.2025 

Тема: А.К.Дойл «Спілка рудих». Іронічне зображення пристрасті людини до

легкого збагачення в оповіданні.

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1BNfHtG2EEe_FemGbxX9DVL4thDMuybeO/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Виконати тести:

https://docs.google.com/document/d/1is0zS-VjM8-T1XUYx6MdKg8NAcmXoyME/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Додатково: 

https://www.youtube.com/watch?v=rx-4CRbAqfc  - аудіокнига

28.02.2025

Тема: А.К.Дойл «Пістрява стрічка». Шерлок Холмс як безпосередній

учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні 

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=xA5TRSZZmCs&t=138s

https://www.youtube.com/watch?v=UZzVqhsuqJ0

  1. Прочитати оповідання « Спілка рудих » (в підручнику твір відсутній)

26.02.2025

Тема: Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса.

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=hqhWdnjgn1k 

  1. Прочитати оповідання « Пістрява стрічка»  (ст. 174-194)

21.02.2025 

Тема: Артур Конан Дойл – відомий автор детективних циклів, популярність

його героїв в різних країнах. 

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=kYmPGNXWS8g

  1. Опрацювати ст. 171 – 174

  2. Прочитати оповідання «Пістрява стрічка»

  3. Скласти «Досьє Шерлока Холмса»

https://docs.google.com/document/d/1nh41kR-sdTW8xa-r8mSgNSOSIoonV64u/edit

19.02.2025 

Тема: Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача.

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=xUfNQs8KWm8 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації:

  1. Дати повні відповіді на запитання

1. Хто заснував сучасний детектив? 

2. Чому Вільям Легран покинув Новий Орлеан?  

3. З ким Легран мешкав на пустельному острові?

4. Яка тема оповідання «Золотий жук»? 

5. Яке непорозуміння сталося через лівшу Джупітера?

6. Як називався зашифрований запис на пергаменті? 


14.02.2025 

Тема: Урок розвитку мовлення. Читання мовчки уривка

з тексту твору «Золотий жук»

  1. Прочитати запропонований уривок 

  1. Виконати завдання до тексту (розміщені після тексту)

  2. Виконані завдання надіслати на перевірку

  3. Підготувати матеріал для характеристики героїв твору «Золотий жук»

12.02.2025

Тема: Е. По «Золотий жук» . Особливості

 композиційної будови твору –  « розповідь у розповіді». Образи Вільяма

Леграна, Джупітера, оповідача

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=j5b8Z6NbWjY 

https://www.youtube.com/watch?v=kNNLBJDo3ok 

  1. Виконати вправу « ТАК  -  НІ »:

https://docs.google.com/document/d/1tHxF8gPUNzjo-B81Ee-u6YhKu1n1tEv4/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

07.02.2025  

Тема: Едгар - Аллан По – засновник жанру детективу у світовій літературі.

Захопливий сюжет повісті «Золотий жук».

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=ad-d_I-56gE 

https://www.youtube.com/watch?v=g_Y1WaSBHaE 

  1. Дочитати повість

  2. Скласти ланцюжок міркувань героя, використавши «Літературний пазл»

https://drive.google.com/file/d/1Gh_XncE-a81s97ONGaRMeuTmcbSXWcvh/view?usp=sharing

  1. Підготуватися до роботи над образами повісті


05.02.2025

Тема: Детективна література. Характерні особливості. Різновиди детективів. Е.А. По  – засновник    жанру детективу у світовій літературі.

1.    Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1gaHmSOQ_4j4-qnXzSz-RsRYQnPj_T0zl/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.  Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=wE-BlOzWAHo 

3.    Опрацювати теоретичний матеріал на ст. 138 – 143

4.   Прочитати повість «Золотий жук» (ст.145- 167 або повний варіант тексту)

Додатково: аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=t2Vf_KxOaXc&list=RDLVt2Vf_KxOaXc&start_radio=1 


31.01.2025

Тема: Урок виразного декламування напам’ять

1.     Ознайомитися з теоретичним матеріалом презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1EDQEI7RNm0g9x694w6xqMaqUoh6c-Xd3/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Прослухати аудіовірші

https://www.youtube.com/watch?v=MgFTf7SgecU  - «До того, як любов у світ прийшла...» П'єр де Ронсар

https://www.youtube.com/watch?v=g-BDLNN30Vc - Р. Бернс «Моя любов…»

https://www.youtube.com/watch?v=giTcDBhM6IA - Адам Міцкевич «Непевність»

https://www.youtube.com/watch?v=6tTuSg3zbDE – Г. Гейне «Коли настав чудовий май…»

3.     Враховуючи вимоги до виразного читання, спираючись на приклад, прочитати напам'ять один з віршів .

4.     Підготувати виразне читання віршів про кохання (на вибір)

29.01.2025 

Тема: Адам Міцкевич (1798-1855) «Непевність». Генріх Гейне «Коли настав чудовий май…» Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину.

А. Міцкевич

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=gvomHRdEHqw  біографічні відомості

https://www.youtube.com/watch?v=qTxjg3xVI_g    відомості про особисте життя поета

https://www.youtube.com/watch?v=itRpc2iFDEs   аналіз вірша

2.     Виразне читання вірша «Непевність»

Г. Гейне

1.      Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=lD20j8F7k88

2.Виразне читання вірша! ««Коли настав чудовий май…»

Додатково: аудіовірші

https://www.youtube.com/watch?v=giTcDBhM6IA

https://www.youtube.com/watch?v=6tTuSg3zbDE

24.01.2025 

Тема: Р. Бернс (1759– 1796) «Моя любов…»

Поетизація високого почуття кохання

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=BrGMdITYteU

https://www.youtube.com/watch?v=PxdfP1TEr48 

  1. Прослухати вірш

https://www.youtube.com/watch?v=g-BDLNN30Vc 

  1. Опрацювати сторінки 135-137

  2. Виконати тести:

https://docs.google.com/document/d/1GJ0-6ACbpdcqDeOJSRvW69Q-TOHNvI_u/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1. Вивчити напам'ять вірш Р. Бернса «Моя любов –рожевий квіт…» ( за бажанням)

Додатково: вірш мовою оригіналу, покладений на музику 

https://www.youtube.com/watch?v=ZsDzYEWFjOc 

22.01.2025 

Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання

П’єр Ронсар (1524-1585) «До того, як любов у світ прийшла…»

 

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=CHywi43HRDQ 

https://www.youtube.com/watch?v=7yvQ77R2cqw 

  1. Знати біографічні відомості про поета 

  2. Вивчити визначення сонета

  3. Виразно читати сонет «До того, як любов у світ прийшла…»

  4. За бажанням вивчити сонет напам'ять

27.12.2024

Тема: Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Сенс назви та проблематика.

Утвердження сімейних цінностей в оповіданні

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=4t6zRymlOj0 

https://www.youtube.com/watch?v=Rc9GGb7Y0fA&t=13s 

  1. Опрацювати біографічні відомості 

https://www.youtube.com/watch?v=W2rParORE44 

  1. Прочитати оповідання 

Додатково:

буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=ITGWAzl_JmA 

аудіокнига 

https://www.youtube.com/watch?v=UHUS-whc7uM 

25.12.2024 

Тема: Урок позакласного читання. О.Генрі «Вождь червоношкірих»

  1. Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=-I4QJwN_6I0

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=TCx_o1wmBeg

Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=QfeDXN4q7CU 

  1. Читати твір Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»


20.12.2024

Тема: Комплексна підсумкова робота за І семестр

  1. Повторити вивчений матеріал

  2. В зошитах для діагностичних робіт виконайте запропоновані завдання:

  1. Підготуватися до уроку позакласного читання ( прочитати новелу 

О. Генрі «Вождь червоношкірих»)


18.12.2024 

Тема: О. Генрі. Новела «Останній листок» - гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього . Специфіка розкриття образу Бермана

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=k6mvDh_Fkeg&t=75s

2.     Виконати тестові завдання:

     https://docs.google.com/document/d/1EWWPon-BkUH_xc6fekakCeisvfAxOo23/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Підготуватися до комплексної підсумкової роботи за І семестр.

13.12. 2024 

Тема: О. Генрі. Новела «Останній листок» Образи дівчат, їх динаміка (Сью, Джонсі).  Особливості художньої мови новели, розповідач.

1.     Прочитати новелу «Останній листок»

2.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=jtr044VJP5A&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=29

https://www.youtube.com/watch?v=HLovtjpzx4o&t=45s

3.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/1r0CAQpQrrfVIZI3V6LSMYgpi8-Az2iMI/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

4.     Зробити відповідні записи в зошиті

11.12.2024

Тема: Моральні цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі. Роль художньої деталі.

1.     Ознайомитися з біблійною історією

https://www.youtube.com/watch?v=K2A-DdKNif8

2.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=OG5WHghnt5s&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=28

3.     Виконати тестові завдання:

      https://docs.google.com/document/d/148zu1P2WoV1DFbnkumiWxot-3rOwykHa/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

06.12.2024 

Тема: О. Генрі -  майстер новели. «Дари волхвів» . Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=2gU_z_jXcVA&t=469s

https://www.youtube.com/watch?v=BKovZBZAN6U&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=27

2.     Прочитати новелу «Дари волхвів»

Додатково:

Буктрейлер  https://www.youtube.com/watch?v=TdoelD5_ts8

 

04.12.2024 

Тема: Твір-роздум на тему «Історичне минуле в літературі»

1.     Переглянути відеоінструкцію до написання твору

https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/1LvlOqQjCQ3PKz4DrGTy5_a4UtsNPe_83/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Написати  контрольний твір

29.11.2024 

Тема: Розвиток мовлення. Характеристика  одного з героїв повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»

1.      Переглянути відеоуроки з української літератури  

https://www.youtube.com/watch?v=zRO6Hch8mlM   

https://www.youtube.com/watch?v=qf6yGLYL7QM

2.      Використавши теоретичний матеріал відеоуроків, опираючись на наведені приклади, написати характеристику одного з героїв повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»(на вибір)

 

27.11.2024

Тема: Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі». Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму. Відкритий фінал повісті.

1.     Перегляньте відеоурок

https://platen-academia.com.ua/express-lessons/hlopchyk-u-smugastij-pizhami-dzh-bojn/

2.     Перевір себе ( пограйтеся)

https://platen-academia.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/hlopchyk-u-smugastij-pizhami-d-bojn/

3.     Прочитати повість Ерік-Емманюеля Шмітта «Дитя Ноя»

22.11.2024  

Тема: Джон Бойн. «Хлопчик у смугастій піжамі». Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. Система образів повісті.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=0PU1hjG0H1I&t=95s

2.     Виконати завдання на вибір.

Дослідіть значення понять геноцид, нацизм, антисемітизм, ксенофобія. Як до цих явищ ставляться в цивілізованому світі? Чи спостерігаються їх прояви в сучасний період? (завдання 12 ст.105)

АБО

Чому Шмуль пробачив Бруно? Чи можна пробачити зраду друга або подруги? У яких випадках? (завдання 14 ст 105)

 

20.11.2024. 

Тема: Джон Бойн  «Хлопчик у смугастій піжамі». Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога.

1.     Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=J-bcAU5L-ng

2.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=sybtGuhKYUg

3.     Переглянути презентацію, заповнити таблицю, розміщену в ній.

 https://docs.google.com/presentation/d/15vaM7PIfJdTM0293Vng0MvpLzWkbrzhs/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Додатково. Фільм за змістом твору можна переглянути за посиланням

https://uakino.me/filmy/militaries/940-hlopchik-v-smugasty-pzham.html

або

https://kinoukr.com/2167-hlopchyk-v-smugastiy-pizhami.html

 

15.11.2024 

Тема: Читання мовчки уривка з тексту твору Джона Бойна «Хлопчик в смугастій піжамі»

1.     Прочитати розділ дванадцятий та уривок із розділу п’ятнадцятого (ст. 88 – 95).

2.     Виконати тестові завдання за змістом прочитаного.

3.     Дочитати  твір «Хлопчик в смугастій піжамі» до кінця.

Читання мовчки:

https://docs.google.com/document/d/1W4bs3qa_JMOIBG6jp0rGSTgkHmKCIXsh/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

13.11. 2024   

Тема: Джон Бойн. «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=fcq-cdIXUdA  - відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=wfAutMafC2I – буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=QX6Vi8RqXFg – буктрейлер

2.     Опрацювати ст. 74-78

3.     Читати  роман  (ст. 78 – 92 )

01.11.2024 

Тема: Альфред Марґул  Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». Відображення антигуманної сутності війни, подій Голокосту у вірші.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=7CqOnnCC-Do

https://www.youtube.com/watch?v=MqfiMW10SXI

https://www.youtube.com/watch?v=nLMrHJzA2js  - історичні відомості про Бухенвальд

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/18Hwn1aURLQUPffgyiMYNkk9dMc3BDm32/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Опрацювати сторінки 92 -93

4.     Виразне читання віршів

30.10. 2024 

Тема: К.І Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист з полону». Виразне читання віршів напам’ять

1.     Ознайомитися з теоретичним матеріалом презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/11aX2lwtz0HzE9dpW9QLHVBNxK4wb1K7x/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Прослухати вірші

https://www.youtube.com/watch?v=2xS4plHwxjU  - «Лист з полону»

https://www.youtube.com/watch?v=9FB8Idp0qZs – «Пісня про солдатів з Вестерплятте»

3.     Враховуючи вимоги до виразного читання, спираючись на приклад, прочитати напам'ять один з віршів

25.10.2024  

Тема: К.І. Галчинський «Лист з полону». Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=TEA9eMFTNOQ  відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=i9OpQSnXyO4   аудіовірш «Лист з полону»

2.     Опрацювати ст. 67  -  69

3.     Вивчити напам’ять вірш К.І. Галчинського ( на вибір)

23.10.2024  

Тема: Друга світова війна у європейській поезії. К.І. Галчинський «Пісня про солдатів Вестерплятте» Відображення антигуманної сутності війни у вірші.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=eAqX-W7_3fY   біографія поета

https://www.youtube.com/watch?v=LhcGxgKcB1Q  історична основа вірша «Пісня про солдатів Вестерплятте»

https://www.youtube.com/watch?v=9FB8Idp0qZs    аудіовірш

2.     Опрацювати ст. 64  -  65

3.     Виразне читання поетичного твору

18.10.2024 

Тема: Діагностична робота за темою «Лицарство в літературі»

1.     Повторити вивчений матеріал ( ст.37 – 61)

2.     Виконати завдання контрольної роботи:

       https://docs.google.com/document/d/1JxI4ihOZss5WCzsa7Bt7YjbityCdZBes/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Опрацювати ст. 62-63

16.10.2024 

Тема : Урок розвитку мовлення. Твір – роздум за романом Вальтера Скотта «Айвенго». 

1.     Опрацювати матеріал презентації:

       https://docs.google.com/presentation/d/1dDWCrJCA65gAoll0rm3tD3hcc8_SysVp/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.     Використовуючи опрацьований матеріал та запропоновані плани, написати твір –роздум на одну із  тем.

3.     Підготуватися до діагностичної роботи

11.10.2024

Тема: Аудіювання уривка з тексту роману Вальтера Скотта «Айвенго».

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації

2.     Виконати завдання, зазначені в презентації:

    https://docs.google.com/presentation/d/1Ja70i2uKTD5tNohrTors96_e5eSGsFSG/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Підготуватися до контрольного твору за романом

09.10. 2024 

Тема: Вальтер Скотт. «Айвенго». Головні образи твору

1.     Переглянути відеоурок

      https://www.youtube.com/watch?v=q2RbRPncKFA&t=8s

https://www.youtube.com/watch?v=dkv9kLamkto

https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&t=8s

2.     Ознайомитися з матеріалами презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/191SehbnqhZuMJm4mAjcWwmeV9LO67m40/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Готувати матеріал для написання твору-характеристики однієї з героїнь, використавши план ( із презентації)

04.10.2024 

Тема: Зіткнення справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи роману

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=3k4T-Zik-LA

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати завдання, зазначені в ній:

       https://docs.google.com/presentation/d/1Of6gWzdr9FpH4gYRxFdUfa1kUDcr4-ZS/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

02.10.2024 

Тема: Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=f5Yc0n16lzk

https://www.youtube.com/watch?v=sE3PRnyYrTU&t=3s

2.     Дочитати уривки роману, подані в  підручнику

3.     Письмова характеристика Айвенго:

     https://docs.google.com/presentation/d/1_FjwKQbQLFlKwoVmzGHptO0ClueK7HS2/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true        

27.10.2024

Тема: В. Скотт – засновник історичного роману. «Айвенго». Історія і художній вимисел у романі.  Історичний колорит твору та засоби його

створення.

1.     Переглянути відеоуроки

      https://www.youtube.com/watch?v=_bm6qzkPJJU

        https://www.youtube.com/watch?v=zCtfZbl2Iv4&t=1s

https://www.youtube.com/watch?v=xSjS3CSWku4&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=10

2.     Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=HwT-NLlm5Yk

3.     Ознайомитися з теоретичним матеріалом (ст.38-46)

4.     Прочитати уривки роману «Айвенго», вміщені в підручнику ( ст.46-60)


25.09.2024. 

Тема: Діагностувальна робота з теми «Герої та героїні балад»

1.     Повторити матеріал, розміщений на сторінках 8 - 35.

2.     Виконати завдання діагностувальної  роботи:

      https://docs.google.com/document/d/1te0Xh1nMC0vuCp3si3ZGneZXc7DiHIhH/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Розпочати читання роману В. Скотта «Айвенго» 

20.09.2024 

Тема: Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Образ справжнього лицаря, оспівування мужності, відваги, людської гідності.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=0plZDgn3r0U&t=133s

2.     Переглянути відеопрезентацію

https://www.youtube.com/watch?v=xYabX2hPMIs&t=14s

3.     Скласти план балади (письмово)

4.     Прочитати одну із балад (на вибір) :

v Роберт Луїс Стівенсон «Вересовий трунок» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=236

v Йоганн Вольфганг Ґете «Вільшаний король»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=334

v Адам Міцкевич «Світязь»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=310

5.     Підготуватися до діагностичної роботи за темою  «Герої та героїні балад»


18.09.2024 

 Тема: Літературна балада та її ознаки. Й.К. Шиллер « Рукавичка». Випробування головного героя балади.

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=qJxZQDUMXyE біографія поета

https://www.youtube.com/watch?v=NvG0bvQziVA

https://www.youtube.com/watch?v=xYabX2hPMIs

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1F0i0eud6xGUUsZIJrqOB31oM14lU9TQy/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

3.     Опрацювати  матеріал підручника (ст. 28 – 33)

4.     Вивчити біографію Шиллера

5.     Створити ( усно) портрети Делоржа, Кунігунди та короля Франциска

Додатково

https://www.youtube.com/watch?v=D3wmyZ2NnqM  - аудіокнига

13.09.2024 

Тема: «Король Лір і його дочки». Сюжет випробування. Король Лір як вічний образ.

1.       Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=wHdT5xy0Dn4&t=198s

2.       Довести, що твір «Король Лір і його дочки» являється баладою (усно)

3.       Виконати перевірну роботу

https://docs.google.com/document/d/1_Z9Rv42vwpxsTrKA_Q4v6OCQOoVuJd22/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

4.       Прочитати баладу «Як Робін Гуд став розбійником»

 https://dovidka.biz.ua/yak-robin-gud-stav-rozbiynikom-chitati/


11.09.2024 

Тема: Фольклорна балада  « Король Лір і його дочки» Моральна проблематика твору.

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=ZastvCAQDgo

2.     Вивчити теоретичний матеріал (ст. 16-19)

3.     Дати письмову відповідь на запитання 13 (ст. 28)

Додатково

https://www.youtube.com/watch?v=sVzUlfcTTwM – аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=DZbIcdIRiPc - короткий переказ


06.09.2024 

 Тема: Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=vgcw-v9ErVY

https://www.youtube.com/watch?v=6-taNrynb3Y

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1ul2ahIhQIpzZ3nI0RNPiTih2wgAqrUMV/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

3.     Вивчити теоретичний матеріал (ст. 16-17)

4.     Читати фольклорну баладу «Король Лір і його доньки» (ст. 20-25)


04.09.2024 

Тема: Оригінал і переклад. Види перекладів. Переклад і переспів. Видатні українські перекладачі.

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=0R_YKYoZjEw&list=PLsWyMT6uUTrdPXZAd2nuy8uFd6mDbEz8n

https://www.youtube.com/watch?v=GAoiN1emQxY

https://www.youtube.com/watch?v=m6VvF8zbZYI

  1. Познайомитися з матеріалом презентації та виконати зазначені в ній завдання   https://docs.google.com/presentation/d/1GF0uzClsNGmgtN1l5aFREmCy-hTiYFg7/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

  2. Опрацювати сторінки 3-15 (підручник)

Посилання на підручник

https://pidruchnyk.com.ua/2862-zarubizhna-literatura-nikolenko-7-klas-2024.html

https://drive.google.com/file/d/19g5B4dLhkngfx6CNaisFv4fTGsIUK7Lm/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар