25.04.2025
Тема: Айзек Азімов – американський письменник – фантаст. Роздуми про
майбутнє людини і людства в повісті «Фах».
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8
Переглянути відеопрезентацію
https://www.youtube.com/watch?v=YqWfuILvR3A
Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=N3MEDLXl5BM
Опрацювати матеріал сторінок 228 – 233
Читати повість «Фах» (с. 233 – 249)
Додатово аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=BuzC-TUDgPo
23.04.2025
Тема: Твір «Актуальність проблем, порушених у казці
–притчі «Маленький принц» та новелі «Павутинка»
1.
Опрацювати
матеріал презентації:
2.
Написати
твір на зазначену тему
18.04.2025
Тема: Філософський зміст новели «Павутинка». Підтекст. Художні образи
новели.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=8uXY9NpNtDU
Повторити вивчений матеріал з теми «Особиста відповідальність»
Підготуватися до діагностичної роботи за зазначеною темою
16.04.2025
Тема: Рюноске Акутаґава - майстер японської новели. Утілення ідеї про
моральну справедливість у новелі «Павутинка».
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ZoNKlvi5p_Y
https://www.youtube.com/watch?v=8AvvOCdwPLY
https://www.youtube.com/watch?v=rk6vvj0-4xM
Опрацювати матеріал підручника (ст. 248-250)
Прочитати новелу Рюноске Акутаґави «Павутинка»
11.04.2025
Тема: «Маленький принц». Філософський зміст та художні особливості твору
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=jZHmwIkumyM
https://www.youtube.com/watch?v=6EcoHzBIfv4
https://www.youtube.com/watch?v=EJTJKRK6w7Y
Написати роздум на тему «Чого навчив мене Маленький принц...»
09.04. 2025
Тема: Алегоричні образи і ситуації. Риси людей у казкових персонажах твору.
Людські взаємини, моральні цінності у казці-притчі А. де Сент-Екзюпері
«Маленький принц»
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ow0_9zMkjwU
https://www.youtube.com/watch?v=YP86-O9w7Cs
https://www.youtube.com/watch?v=zK_nlPXrTjs
Створи свою закладку для книги у будь – якому форматі ( малюнок, комп’ютерна графіка, аплікація і т.д), використавши сюжет і цитати із твору «Маленький принц». Приклади таких робіт додаються
04.04.2025
Тема: Людські взаємини, моральні цінності у казці-притчі А. де Сент-Екзюпері
«Маленький принц»
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=PCUwdZn9CWI&t=7s
Ознайомитися з матеріалом презентації:
3.Скласти звіт про перебування Маленького принца на одному з астероїдів ( приблизна схема розміщена в презентації)
02.04.2025
Тема: Антуан де Сент-Екзюпері Життя і творчість. «Маленький принц» -
філософська алегорична казка-притча.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=RgN4dzy-F3g - відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=qFMSqkd6edg - буктрейлер
Ознайомитися з матеріалом презентації^
3.Прочитати казку-притчу «Маленький принц»
28.03.2025
Тема: Діагностична робота з теми «Розслідуємо детективні історії»
Повторити вивчений матеріал (с. 138 – 195)
В зошитах для діагностичних робіт виконайте запропоновані завдання:
26.03.2025
Тема: урок позакласного читання. Оповідання про Шерлока Холмса.
«Блакитний карбункул»
Прочитати оповідання або прослухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=rsllqRQ-F9U
“Блакитний карбункул”:
21.03.2025
Тема: Урок розвитку мовлення. Віртуальна екскурсія до Великої Британії,
Лондону, Музею Шерлока Холмса
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=3gxYMMiE6zs екскурсія Великою Британією
https://www.youtube.com/watch?v=GwUJj-2VwkU екскурсія до Музею Шерлока Холмса
https://www.youtube.com/watch?v=BVtya93mvLE
Створити свою екскурсію у вигляді презентації чи відео
19.03.2025
Тема: Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом
створення атмосфери таємничості
Повторно переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=yvSgACpDnYw
Ознайомитися з ймовірною біографією персонажа
Заповнити анкету героя:
https://drive.google.com/file/d/17VJk1W9Z0Qg_MwwMGBHnv7nRqCpYq6tQ/view?usp=sharing
Підготувати віртуальні екскурсії Великобританією, Лондоном, Музеєм Шерлока Холмса (на вибір)
14.03.2025
Тема: Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його
образі сили інтелекту і моральних якостей .
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=XIfmgIF06uc
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=cOLIx_2bYh8 - Історія створення образу
https://www.youtube.com/watch?v=yvSgACpDnYw
Написати характеристику Шерлока Холмса
12.03.2025
Тема: А.К.Дойл «Спілка рудих». Іронічне зображення пристрасті людини до
легкого збагачення в оповіданні.
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Виконати тести:
Додатково:
https://www.youtube.com/watch?v=rx-4CRbAqfc - аудіокнига
28.02.2025
Тема: А.К.Дойл «Пістрява стрічка». Шерлок Холмс як безпосередній
учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=xA5TRSZZmCs&t=138s
https://www.youtube.com/watch?v=UZzVqhsuqJ0
Прочитати оповідання « Спілка рудих » (в підручнику твір відсутній)
26.02.2025
Тема: Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=hqhWdnjgn1k
Прочитати оповідання « Пістрява стрічка» (ст. 174-194)
21.02.2025
Тема: Артур Конан Дойл – відомий автор детективних циклів, популярність
його героїв в різних країнах.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=kYmPGNXWS8g
Опрацювати ст. 171 – 174
Прочитати оповідання «Пістрява стрічка»
Скласти «Досьє Шерлока Холмса»
https://docs.google.com/document/d/1nh41kR-sdTW8xa-r8mSgNSOSIoonV64u/edit
19.02.2025
Тема: Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=xUfNQs8KWm8
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Дати повні відповіді на запитання
1. Хто заснував сучасний детектив?
2. Чому Вільям Легран покинув Новий Орлеан?
3. З ким Легран мешкав на пустельному острові?
4. Яка тема оповідання «Золотий жук»?
5. Яке непорозуміння сталося через лівшу Джупітера?
6. Як називався зашифрований запис на пергаменті?
14.02.2025
Тема: Урок розвитку мовлення. Читання мовчки уривка
з тексту твору «Золотий жук»
Прочитати запропонований уривок
Виконати завдання до тексту (розміщені після тексту)
Виконані завдання надіслати на перевірку
Підготувати матеріал для характеристики героїв твору «Золотий жук»
12.02.2025
Тема: Е. По «Золотий жук» . Особливості
композиційної будови твору – « розповідь у розповіді». Образи Вільяма
Леграна, Джупітера, оповідача
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=j5b8Z6NbWjY
https://www.youtube.com/watch?v=kNNLBJDo3ok
Виконати вправу « ТАК - НІ »:
https://docs.google.com/document/d/1tHxF8gPUNzjo-B81Ee-u6YhKu1n1tEv4/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
07.02.2025
Тема: Едгар - Аллан По – засновник жанру детективу у світовій літературі.
Захопливий сюжет повісті «Золотий жук».
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ad-d_I-56gE
https://www.youtube.com/watch?v=g_Y1WaSBHaE
Дочитати повість
Скласти ланцюжок міркувань героя, використавши «Літературний пазл»
https://drive.google.com/file/d/1Gh_XncE-a81s97ONGaRMeuTmcbSXWcvh/view?usp=sharing
Підготуватися до роботи над образами повісті
05.02.2025
Тема: Детективна література. Характерні особливості.
Різновиди детективів. Е.А. По – засновник жанру детективу у
світовій літературі.
1. Ознайомитися з
матеріалом презентації
2. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=wE-BlOzWAHo
3. Опрацювати теоретичний матеріал на ст. 138 – 143
4. Прочитати повість «Золотий жук» (ст.145- 167 або повний варіант тексту)
Додатково: аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=t2Vf_KxOaXc&list=RDLVt2Vf_KxOaXc&start_radio=1
31.01.2025
Тема: Урок виразного декламування напам’ять
1.
Ознайомитися з теоретичним матеріалом презентації:
2.
Прослухати
аудіовірші
https://www.youtube.com/watch?v=MgFTf7SgecU - «До того, як
любов у світ прийшла...» П'єр де Ронсар
https://www.youtube.com/watch?v=g-BDLNN30Vc - Р. Бернс «Моя любов…»
https://www.youtube.com/watch?v=giTcDBhM6IA - Адам Міцкевич «Непевність»
https://www.youtube.com/watch?v=6tTuSg3zbDE – Г. Гейне «Коли настав чудовий май…»
3.
Враховуючи
вимоги до виразного читання, спираючись на приклад, прочитати напам'ять один з віршів
.
4.
Підготувати
виразне читання віршів про кохання (на вибір)
29.01.2025
Тема: Адам
Міцкевич (1798-1855) «Непевність». Генріх Гейне «Коли настав чудовий май…» Поетизація
високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину.
А. Міцкевич
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=gvomHRdEHqw біографічні
відомості
https://www.youtube.com/watch?v=qTxjg3xVI_g відомості про
особисте життя поета
https://www.youtube.com/watch?v=itRpc2iFDEs аналіз вірша
2.
Виразне
читання вірша «Непевність»
Г. Гейне
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=lD20j8F7k88
2.Виразне
читання вірша! ««Коли настав чудовий май…»
Додатково: аудіовірші
https://www.youtube.com/watch?v=giTcDBhM6IA
https://www.youtube.com/watch?v=6tTuSg3zbDE
24.01.2025
Тема: Р. Бернс (1759– 1796) «Моя любов…»
Поетизація високого почуття кохання
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=BrGMdITYteU
https://www.youtube.com/watch?v=PxdfP1TEr48
Прослухати вірш
https://www.youtube.com/watch?v=g-BDLNN30Vc
Опрацювати сторінки 135-137
Виконати тести:
Вивчити напам'ять вірш Р. Бернса «Моя любов –рожевий квіт…» ( за бажанням)
Додатково: вірш мовою оригіналу, покладений на музику
https://www.youtube.com/watch?v=ZsDzYEWFjOc
22.01.2025
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання.
П’єр Ронсар (1524-1585) «До того, як любов у світ прийшла…»
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=CHywi43HRDQ
https://www.youtube.com/watch?v=7yvQ77R2cqw
Знати біографічні відомості про поета
Вивчити визначення сонета
Виразно читати сонет «До того, як любов у світ прийшла…»
За бажанням вивчити сонет напам'ять
27.12.2024
Тема: Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Сенс назви та проблематика.
Утвердження сімейних цінностей в оповіданні
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=4t6zRymlOj0
https://www.youtube.com/watch?v=Rc9GGb7Y0fA&t=13s
Опрацювати біографічні відомості
https://www.youtube.com/watch?v=W2rParORE44
Прочитати оповідання
Додатково:
буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=ITGWAzl_JmA
аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=UHUS-whc7uM
25.12.2024
Тема: Урок позакласного читання. О.Генрі «Вождь червоношкірих»
Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=-I4QJwN_6I0
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=TCx_o1wmBeg
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=QfeDXN4q7CU
Читати твір Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»
20.12.2024
Тема: Комплексна підсумкова робота за І семестр
Повторити вивчений матеріал
В зошитах для діагностичних робіт виконайте запропоновані завдання:
Підготуватися до уроку позакласного читання ( прочитати новелу
О. Генрі «Вождь червоношкірих»)
18.12.2024
Тема: О. Генрі. Новела «Останній листок»
- гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього . Специфіка розкриття
образу Бермана
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=k6mvDh_Fkeg&t=75s
2.
Виконати
тестові завдання:
3.
Підготуватися
до комплексної підсумкової роботи за І семестр.
13.12.
2024
Тема: О. Генрі. Новела «Останній листок» Образи дівчат, їх
динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.
1.
Прочитати
новелу «Останній листок»
2.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=jtr044VJP5A&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=29
https://www.youtube.com/watch?v=HLovtjpzx4o&t=45s
3.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
4.
Зробити
відповідні записи в зошиті
11.12.2024
Тема: Моральні
цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі. Роль
художньої деталі.
1.
Ознайомитися
з біблійною історією
https://www.youtube.com/watch?v=K2A-DdKNif8
2.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=OG5WHghnt5s&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=28
3.
Виконати
тестові завдання:
06.12.2024
Тема: О. Генрі
- майстер новели. «Дари волхвів» . Новела
як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=2gU_z_jXcVA&t=469s
https://www.youtube.com/watch?v=BKovZBZAN6U&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=27
2.
Прочитати
новелу «Дари волхвів»
Додатково:
Буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=TdoelD5_ts8
04.12.2024
Тема: Твір-роздум
на тему «Історичне минуле в літературі»
1.
Переглянути
відеоінструкцію до написання твору
https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI
2.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
3.
Написати контрольний твір
29.11.2024
Тема: Розвиток мовлення. Характеристика одного з героїв
повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»
1.
Переглянути відеоуроки з української літератури
https://www.youtube.com/watch?v=zRO6Hch8mlM
https://www.youtube.com/watch?v=qf6yGLYL7QM
2.
Використавши теоретичний матеріал відеоуроків,
опираючись на наведені приклади, написати характеристику одного з героїв повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»(на
вибір)
27.11.2024
Тема: Джон Бойн
«Хлопчик у смугастій піжамі». Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму.
Відкритий фінал повісті.
1.
Перегляньте
відеоурок
https://platen-academia.com.ua/express-lessons/hlopchyk-u-smugastij-pizhami-dzh-bojn/
2.
Перевір
себе ( пограйтеся)
3.
Прочитати
повість Ерік-Емманюеля Шмітта «Дитя Ноя»
22.11.2024
Тема: Джон Бойн.
«Хлопчик у смугастій піжамі». Ідея рівності представників різних рас, націй,
національностей і народів у творі. Система образів повісті.
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=0PU1hjG0H1I&t=95s
2. Виконати
завдання на вибір.
Дослідіть
значення понять геноцид, нацизм, антисемітизм, ксенофобія. Як до цих явищ
ставляться в цивілізованому світі? Чи спостерігаються їх прояви в сучасний
період? (завдання 12 ст.105)
АБО
Чому
Шмуль пробачив Бруно? Чи можна пробачити зраду друга або подруги? У яких
випадках? (завдання 14
ст 105)
20.11.2024.
Тема: Джон
Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі».
Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і
взаємодопомога.
1.
Переглянути
буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=J-bcAU5L-ng
2.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=sybtGuhKYUg
3.
Переглянути
презентацію, заповнити таблицю, розміщену в ній.
Додатково.
Фільм за змістом твору можна переглянути за посиланням
https://uakino.me/filmy/militaries/940-hlopchik-v-smugasty-pzham.html
або
https://kinoukr.com/2167-hlopchyk-v-smugastiy-pizhami.html
15.11.2024
Тема: Читання
мовчки уривка з тексту твору Джона Бойна «Хлопчик в смугастій піжамі»
1.
Прочитати
розділ дванадцятий та уривок із розділу п’ятнадцятого (ст. 88 – 95).
2.
Виконати
тестові завдання за змістом прочитаного.
3.
Дочитати твір «Хлопчик в смугастій піжамі» до кінця.
Читання мовчки:
13.11. 2024
Тема: Джон Бойн.
«Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей
і дорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=fcq-cdIXUdA - відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=wfAutMafC2I – буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=QX6Vi8RqXFg – буктрейлер
2.
Опрацювати
ст. 74-78
3.
Читати
роман
(ст. 78 – 92 )
01.11.2024
Тема: Альфред Марґул Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд».
Відображення антигуманної сутності війни, подій Голокосту у вірші.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=7CqOnnCC-Do
https://www.youtube.com/watch?v=MqfiMW10SXI
https://www.youtube.com/watch?v=nLMrHJzA2js - історичні
відомості про Бухенвальд
2.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
3.
Опрацювати
сторінки 92 -93
4.
Виразне
читання віршів
30.10. 2024
Тема: К.І Галчинський «Пісня про солдатів з
Вестерплятте», «Лист з полону». Виразне читання віршів напам’ять
1.
Ознайомитися з теоретичним матеріалом презентації:
2.
Прослухати
вірші
https://www.youtube.com/watch?v=2xS4plHwxjU - «Лист з полону»
https://www.youtube.com/watch?v=9FB8Idp0qZs – «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
3.
Враховуючи
вимоги до виразного читання, спираючись на приклад, прочитати напам'ять один з
віршів
25.10.2024
Тема: К.І.
Галчинський «Лист з полону». Ідеї збереження життя та людських цінностей попри
трагічні обставини.
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=TEA9eMFTNOQ відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=i9OpQSnXyO4 аудіовірш «Лист
з полону»
2.
Опрацювати
ст. 67 -
69
3.
Вивчити
напам’ять вірш К.І. Галчинського ( на вибір)
23.10.2024
Тема: Друга
світова війна у європейській поезії. К.І. Галчинський «Пісня про солдатів
Вестерплятте» Відображення антигуманної сутності війни у вірші.
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=eAqX-W7_3fY біографія
поета
https://www.youtube.com/watch?v=LhcGxgKcB1Q історична основа
вірша «Пісня про солдатів Вестерплятте»
https://www.youtube.com/watch?v=9FB8Idp0qZs аудіовірш
2.
Опрацювати
ст. 64 - 65
3.
Виразне
читання поетичного твору
18.10.2024
Тема: Діагностична
робота за темою «Лицарство в літературі»
1.
Повторити
вивчений матеріал ( ст.37 – 61)
2.
Виконати
завдання контрольної роботи:
3.
Опрацювати
ст. 62-63
16.10.2024
Тема : Урок
розвитку мовлення. Твір – роздум за романом Вальтера Скотта «Айвенго».
1.
Опрацювати
матеріал презентації:
2.
Використовуючи
опрацьований матеріал та запропоновані плани, написати твір –роздум на одну із тем.
3.
Підготуватися
до діагностичної роботи
11.10.2024
Тема: Аудіювання
уривка з тексту роману Вальтера Скотта «Айвенго».
1.
Ознайомитися
з матеріалом презентації
2.
Виконати
завдання, зазначені в презентації:
3.
Підготуватися
до контрольного твору за романом
09.10. 2024
Тема: Вальтер Скотт. «Айвенго». Головні образи твору
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=q2RbRPncKFA&t=8s
https://www.youtube.com/watch?v=dkv9kLamkto
https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&t=8s
2.
Ознайомитися
з матеріалами презентації:
3.
Готувати
матеріал для написання твору-характеристики однієї з героїнь, використавши план
( із презентації)
04.10.2024
Тема: Зіткнення
справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи роману
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=3k4T-Zik-LA
2.
Ознайомитися
з матеріалом презентації та виконати завдання, зазначені в ній:
02.10.2024
Тема: Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні
засоби створення образу.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=f5Yc0n16lzk
https://www.youtube.com/watch?v=sE3PRnyYrTU&t=3s
2.
Дочитати
уривки роману, подані в підручнику
3.
Письмова
характеристика Айвенго:
27.10.2024
Тема: В. Скотт – засновник історичного роману. «Айвенго». Історія і
художній вимисел у романі. Історичний
колорит твору та засоби його
створення.
1.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=_bm6qzkPJJU
https://www.youtube.com/watch?v=zCtfZbl2Iv4&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=xSjS3CSWku4&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=10
2.
Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=HwT-NLlm5Yk
3.
Ознайомитися з теоретичним матеріалом
(ст.38-46)
4. Прочитати уривки роману
«Айвенго», вміщені в підручнику ( ст.46-60)
25.09.2024.
Тема: Діагностувальна
робота з теми «Герої та героїні балад»
1.
Повторити
матеріал, розміщений на сторінках 8 - 35.
2.
Виконати
завдання діагностувальної роботи:
3.
Розпочати
читання роману В. Скотта «Айвенго»
20.09.2024
Тема: Йоганн
Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Образ справжнього лицаря, оспівування
мужності, відваги, людської гідності.
1.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=0plZDgn3r0U&t=133s
2.
Переглянути відеопрезентацію
https://www.youtube.com/watch?v=xYabX2hPMIs&t=14s
3.
Скласти план балади
(письмово)
4.
Прочитати одну із
балад (на вибір) :
v Роберт Луїс Стівенсон «Вересовий трунок» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=236
v Йоганн Вольфганг Ґете «Вільшаний король»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=334
v Адам Міцкевич «Світязь»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=310
5.
Підготуватися до
діагностичної роботи за темою «Герої та
героїні балад»
18.09.2024
Тема: Літературна
балада та її ознаки. Й.К. Шиллер « Рукавичка». Випробування головного героя
балади.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=qJxZQDUMXyE
біографія поета
https://www.youtube.com/watch?v=NvG0bvQziVA
https://www.youtube.com/watch?v=xYabX2hPMIs
2.
Ознайомитися з
матеріалом презентації
3.
Опрацювати матеріал підручника (ст. 28 – 33)
4.
Вивчити біографію
Шиллера
5.
Створити ( усно)
портрети Делоржа, Кунігунди та короля Франциска
Додатково
https://www.youtube.com/watch?v=D3wmyZ2NnqM - аудіокнига
13.09.2024
Тема: «Король Лір
і його дочки». Сюжет випробування. Король Лір як вічний образ.
1.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=wHdT5xy0Dn4&t=198s
2.
Довести, що твір
«Король Лір і його дочки» являється баладою (усно)
3.
Виконати перевірну
роботу
4.
Прочитати баладу «Як
Робін Гуд став розбійником»
https://dovidka.biz.ua/yak-robin-gud-stav-rozbiynikom-chitati/
11.09.2024
Тема: Фольклорна
балада « Король Лір і його дочки» Моральна проблематика твору.
1.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=ZastvCAQDgo
2.
Вивчити теоретичний
матеріал (ст. 16-19)
3.
Дати письмову
відповідь на запитання 13 (ст. 28)
Додатково
https://www.youtube.com/watch?v=sVzUlfcTTwM
– аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=DZbIcdIRiPc - короткий переказ
06.09.2024
Тема: Балада як
жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади.
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=vgcw-v9ErVY
https://www.youtube.com/watch?v=6-taNrynb3Y
2.
Ознайомитися з
матеріалом презентації
3.
Вивчити теоретичний
матеріал (ст. 16-17)
4.
Читати фольклорну
баладу «Король Лір і його доньки» (ст. 20-25)
04.09.2024
Тема:
Оригінал і переклад. Види перекладів.
Переклад і переспів.
Видатні
українські перекладачі.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=0R_YKYoZjEw&list=PLsWyMT6uUTrdPXZAd2nuy8uFd6mDbEz8n
https://www.youtube.com/watch?v=GAoiN1emQxY
https://www.youtube.com/watch?v=m6VvF8zbZYI
Познайомитися
з матеріалом презентації та виконати
зазначені в ній завдання https://docs.google.com/presentation/d/1GF0uzClsNGmgtN1l5aFREmCy-hTiYFg7/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true
Опрацювати
сторінки 3-15 (підручник)
Посилання
на підручник
https://pidruchnyk.com.ua/2862-zarubizhna-literatura-nikolenko-7-klas-2024.html
https://drive.google.com/file/d/19g5B4dLhkngfx6CNaisFv4fTGsIUK7Lm/view?usp=sharing
25.04.2025
Тема: Айзек Азімов – американський письменник – фантаст. Роздуми про
майбутнє людини і людства в повісті «Фах».
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8
Переглянути відеопрезентацію
https://www.youtube.com/watch?v=YqWfuILvR3A
Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=N3MEDLXl5BM
Опрацювати матеріал сторінок 228 – 233
Читати повість «Фах» (с. 233 – 249)
Додатово аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=BuzC-TUDgPo
23.04.2025
Тема: Твір «Актуальність проблем, порушених у казці –притчі «Маленький принц» та новелі «Павутинка»
1. Опрацювати матеріал презентації:
2.
Написати
твір на зазначену тему
18.04.2025
Тема: Філософський зміст новели «Павутинка». Підтекст. Художні образи
новели.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=8uXY9NpNtDU
Повторити вивчений матеріал з теми «Особиста відповідальність»
Підготуватися до діагностичної роботи за зазначеною темою
16.04.2025
Тема: Рюноске Акутаґава - майстер японської новели. Утілення ідеї про
моральну справедливість у новелі «Павутинка».
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ZoNKlvi5p_Y
https://www.youtube.com/watch?v=8AvvOCdwPLY
https://www.youtube.com/watch?v=rk6vvj0-4xM
Опрацювати матеріал підручника (ст. 248-250)
Прочитати новелу Рюноске Акутаґави «Павутинка»
11.04.2025
Тема: «Маленький принц». Філософський зміст та художні особливості твору
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=jZHmwIkumyM
https://www.youtube.com/watch?v=6EcoHzBIfv4
https://www.youtube.com/watch?v=EJTJKRK6w7Y
Написати роздум на тему «Чого навчив мене Маленький принц...»
09.04. 2025
Тема: Алегоричні образи і ситуації. Риси людей у казкових персонажах твору.
Людські взаємини, моральні цінності у казці-притчі А. де Сент-Екзюпері
«Маленький принц»
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ow0_9zMkjwU
https://www.youtube.com/watch?v=YP86-O9w7Cs
https://www.youtube.com/watch?v=zK_nlPXrTjs
Створи свою закладку для книги у будь – якому форматі ( малюнок, комп’ютерна графіка, аплікація і т.д), використавши сюжет і цитати із твору «Маленький принц». Приклади таких робіт додаються
04.04.2025
Тема: Людські взаємини, моральні цінності у казці-притчі А. де Сент-Екзюпері
«Маленький принц»
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=PCUwdZn9CWI&t=7s
Ознайомитися з матеріалом презентації:
02.04.2025
Тема: Антуан де Сент-Екзюпері Життя і творчість. «Маленький принц» -
філософська алегорична казка-притча.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=RgN4dzy-F3g - відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=qFMSqkd6edg - буктрейлер
Ознайомитися з матеріалом презентації^
28.03.2025
Тема: Діагностична робота з теми «Розслідуємо детективні історії»
Повторити вивчений матеріал (с. 138 – 195)
В зошитах для діагностичних робіт виконайте запропоновані завдання:
26.03.2025
Тема: урок позакласного читання. Оповідання про Шерлока Холмса.
«Блакитний карбункул»
Прочитати оповідання або прослухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=rsllqRQ-F9U
“Блакитний карбункул”:
21.03.2025
Тема: Урок розвитку мовлення. Віртуальна екскурсія до Великої Британії,
Лондону, Музею Шерлока Холмса
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=3gxYMMiE6zs екскурсія Великою Британією
https://www.youtube.com/watch?v=GwUJj-2VwkU екскурсія до Музею Шерлока Холмса
https://www.youtube.com/watch?v=BVtya93mvLE
Створити свою екскурсію у вигляді презентації чи відео
19.03.2025
Тема: Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом
створення атмосфери таємничості
Повторно переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=yvSgACpDnYw
Ознайомитися з ймовірною біографією персонажа
Заповнити анкету героя:
https://drive.google.com/file/d/17VJk1W9Z0Qg_MwwMGBHnv7nRqCpYq6tQ/view?usp=sharing
Підготувати віртуальні екскурсії Великобританією, Лондоном, Музеєм Шерлока Холмса (на вибір)
14.03.2025
Тема: Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його
образі сили інтелекту і моральних якостей .
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=XIfmgIF06uc
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=cOLIx_2bYh8 - Історія створення образу
https://www.youtube.com/watch?v=yvSgACpDnYw
Написати характеристику Шерлока Холмса
12.03.2025
Тема: А.К.Дойл «Спілка рудих». Іронічне зображення пристрасті людини до
легкого збагачення в оповіданні.
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Виконати тести:
Додатково:
https://www.youtube.com/watch?v=rx-4CRbAqfc - аудіокнига
28.02.2025
Тема: А.К.Дойл «Пістрява стрічка». Шерлок Холмс як безпосередній
учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=xA5TRSZZmCs&t=138s
https://www.youtube.com/watch?v=UZzVqhsuqJ0
Прочитати оповідання « Спілка рудих » (в підручнику твір відсутній)
26.02.2025
Тема: Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=hqhWdnjgn1k
Прочитати оповідання « Пістрява стрічка» (ст. 174-194)
21.02.2025
Тема: Артур Конан Дойл – відомий автор детективних циклів, популярність
його героїв в різних країнах.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=kYmPGNXWS8g
Опрацювати ст. 171 – 174
Прочитати оповідання «Пістрява стрічка»
Скласти «Досьє Шерлока Холмса»
https://docs.google.com/document/d/1nh41kR-sdTW8xa-r8mSgNSOSIoonV64u/edit
19.02.2025
Тема: Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=xUfNQs8KWm8
Ознайомитися з матеріалом презентації:
Дати повні відповіді на запитання
1. Хто заснував сучасний детектив?
2. Чому Вільям Легран покинув Новий Орлеан?
3. З ким Легран мешкав на пустельному острові?
4. Яка тема оповідання «Золотий жук»?
5. Яке непорозуміння сталося через лівшу Джупітера?
6. Як називався зашифрований запис на пергаменті?
14.02.2025
Тема: Урок розвитку мовлення. Читання мовчки уривка
з тексту твору «Золотий жук»
Прочитати запропонований уривок
Виконати завдання до тексту (розміщені після тексту)
Виконані завдання надіслати на перевірку
Підготувати матеріал для характеристики героїв твору «Золотий жук»
12.02.2025
Тема: Е. По «Золотий жук» . Особливості
композиційної будови твору – « розповідь у розповіді». Образи Вільяма
Леграна, Джупітера, оповідача
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=j5b8Z6NbWjY
https://www.youtube.com/watch?v=kNNLBJDo3ok
Виконати вправу « ТАК - НІ »:
https://docs.google.com/document/d/1tHxF8gPUNzjo-B81Ee-u6YhKu1n1tEv4/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
07.02.2025
Тема: Едгар - Аллан По – засновник жанру детективу у світовій літературі.
Захопливий сюжет повісті «Золотий жук».
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ad-d_I-56gE
https://www.youtube.com/watch?v=g_Y1WaSBHaE
Дочитати повість
Скласти ланцюжок міркувань героя, використавши «Літературний пазл»
https://drive.google.com/file/d/1Gh_XncE-a81s97ONGaRMeuTmcbSXWcvh/view?usp=sharing
Підготуватися до роботи над образами повісті
05.02.2025
Тема: Детективна література. Характерні особливості. Різновиди детективів. Е.А. По – засновник жанру детективу у світовій літературі.
1. Ознайомитися з матеріалом презентації
2. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=wE-BlOzWAHo
3. Опрацювати теоретичний матеріал на ст. 138 – 143
4. Прочитати повість «Золотий жук» (ст.145- 167 або повний варіант тексту)
Додатково: аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=t2Vf_KxOaXc&list=RDLVt2Vf_KxOaXc&start_radio=1
31.01.2025
Тема: Урок виразного декламування напам’ять
1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом презентації:
2. Прослухати аудіовірші
https://www.youtube.com/watch?v=MgFTf7SgecU - «До того, як любов у світ прийшла...» П'єр де Ронсар
https://www.youtube.com/watch?v=g-BDLNN30Vc - Р. Бернс «Моя любов…»
https://www.youtube.com/watch?v=giTcDBhM6IA - Адам Міцкевич «Непевність»
https://www.youtube.com/watch?v=6tTuSg3zbDE – Г. Гейне «Коли настав чудовий май…»
3. Враховуючи вимоги до виразного читання, спираючись на приклад, прочитати напам'ять один з віршів .
4. Підготувати виразне читання віршів про кохання (на вибір)
29.01.2025
Тема: Адам Міцкевич (1798-1855) «Непевність». Генріх Гейне «Коли настав чудовий май…» Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину.
А. Міцкевич
1. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=gvomHRdEHqw біографічні відомості
https://www.youtube.com/watch?v=qTxjg3xVI_g відомості про особисте життя поета
https://www.youtube.com/watch?v=itRpc2iFDEs аналіз вірша
2. Виразне читання вірша «Непевність»
Г. Гейне
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=lD20j8F7k88
2.Виразне читання вірша! ««Коли настав чудовий май…»
Додатково: аудіовірші
https://www.youtube.com/watch?v=giTcDBhM6IA
https://www.youtube.com/watch?v=6tTuSg3zbDE
24.01.2025
Тема: Р. Бернс (1759– 1796) «Моя любов…»
Поетизація високого почуття кохання
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=BrGMdITYteU
https://www.youtube.com/watch?v=PxdfP1TEr48
Прослухати вірш
https://www.youtube.com/watch?v=g-BDLNN30Vc
Опрацювати сторінки 135-137
Виконати тести:
Вивчити напам'ять вірш Р. Бернса «Моя любов –рожевий квіт…» ( за бажанням)
Додатково: вірш мовою оригіналу, покладений на музику
https://www.youtube.com/watch?v=ZsDzYEWFjOc
22.01.2025
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання.
П’єр Ронсар (1524-1585) «До того, як любов у світ прийшла…»
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=CHywi43HRDQ
https://www.youtube.com/watch?v=7yvQ77R2cqw
Знати біографічні відомості про поета
Вивчити визначення сонета
Виразно читати сонет «До того, як любов у світ прийшла…»
За бажанням вивчити сонет напам'ять
27.12.2024
Тема: Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Сенс назви та проблематика.
Утвердження сімейних цінностей в оповіданні
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=4t6zRymlOj0
https://www.youtube.com/watch?v=Rc9GGb7Y0fA&t=13s
Опрацювати біографічні відомості
https://www.youtube.com/watch?v=W2rParORE44
Прочитати оповідання
Додатково:
буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=ITGWAzl_JmA
аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=UHUS-whc7uM
25.12.2024
Тема: Урок позакласного читання. О.Генрі «Вождь червоношкірих»
Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=-I4QJwN_6I0
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=TCx_o1wmBeg
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=QfeDXN4q7CU
Читати твір Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»
20.12.2024
Тема: Комплексна підсумкова робота за І семестр
Повторити вивчений матеріал
В зошитах для діагностичних робіт виконайте запропоновані завдання:
Підготуватися до уроку позакласного читання ( прочитати новелу
О. Генрі «Вождь червоношкірих»)
18.12.2024
Тема: О. Генрі. Новела «Останній листок»
- гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього . Специфіка розкриття
образу Бермана
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=k6mvDh_Fkeg&t=75s
2.
Виконати
тестові завдання:
3.
Підготуватися
до комплексної підсумкової роботи за І семестр.
13.12. 2024
Тема: О. Генрі. Новела «Останній листок» Образи дівчат, їх
динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.
1.
Прочитати
новелу «Останній листок»
2.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=jtr044VJP5A&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=29
https://www.youtube.com/watch?v=HLovtjpzx4o&t=45s
3. Ознайомитися з матеріалом презентації:
4.
Зробити
відповідні записи в зошиті
11.12.2024
Тема: Моральні
цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі. Роль
художньої деталі.
1.
Ознайомитися
з біблійною історією
https://www.youtube.com/watch?v=K2A-DdKNif8
2.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=OG5WHghnt5s&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=28
3.
Виконати
тестові завдання:
06.12.2024
Тема: О. Генрі
- майстер новели. «Дари волхвів» . Новела
як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=2gU_z_jXcVA&t=469s
https://www.youtube.com/watch?v=BKovZBZAN6U&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=27
2.
Прочитати
новелу «Дари волхвів»
Додатково:
Буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=TdoelD5_ts8
04.12.2024
Тема: Твір-роздум на тему «Історичне минуле в літературі»
1.
Переглянути
відеоінструкцію до написання твору
https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI
2.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
3.
Написати контрольний твір
29.11.2024
Тема: Розвиток мовлення. Характеристика одного з героїв
повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»
1.
Переглянути відеоуроки з української літератури
https://www.youtube.com/watch?v=zRO6Hch8mlM
https://www.youtube.com/watch?v=qf6yGLYL7QM
2.
Використавши теоретичний матеріал відеоуроків,
опираючись на наведені приклади, написати характеристику одного з героїв повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»(на
вибір)
27.11.2024
Тема: Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі». Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму. Відкритий фінал повісті.
1.
Перегляньте
відеоурок
https://platen-academia.com.ua/express-lessons/hlopchyk-u-smugastij-pizhami-dzh-bojn/
2.
Перевір
себе ( пограйтеся)
3.
Прочитати
повість Ерік-Емманюеля Шмітта «Дитя Ноя»
22.11.2024
Тема: Джон Бойн. «Хлопчик у смугастій піжамі». Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. Система образів повісті.
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=0PU1hjG0H1I&t=95s
2. Виконати
завдання на вибір.
Дослідіть
значення понять геноцид, нацизм, антисемітизм, ксенофобія. Як до цих явищ
ставляться в цивілізованому світі? Чи спостерігаються їх прояви в сучасний
період? (завдання 12 ст.105)
АБО
Чому
Шмуль пробачив Бруно? Чи можна пробачити зраду друга або подруги? У яких
випадках? (завдання 14
ст 105)
20.11.2024.
Тема: Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі». Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога.
1.
Переглянути
буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=J-bcAU5L-ng
2.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=sybtGuhKYUg
3.
Переглянути
презентацію, заповнити таблицю, розміщену в ній.
Додатково.
Фільм за змістом твору можна переглянути за посиланням
https://uakino.me/filmy/militaries/940-hlopchik-v-smugasty-pzham.html
або
https://kinoukr.com/2167-hlopchyk-v-smugastiy-pizhami.html
15.11.2024
Тема: Читання мовчки уривка з тексту твору Джона Бойна «Хлопчик в смугастій піжамі»
1.
Прочитати
розділ дванадцятий та уривок із розділу п’ятнадцятого (ст. 88 – 95).
2.
Виконати
тестові завдання за змістом прочитаного.
3.
Дочитати твір «Хлопчик в смугастій піжамі» до кінця.
Читання мовчки:
13.11. 2024
Тема: Джон Бойн. «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=fcq-cdIXUdA - відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=wfAutMafC2I – буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=QX6Vi8RqXFg – буктрейлер
2.
Опрацювати
ст. 74-78
3.
Читати
роман
(ст. 78 – 92 )
01.11.2024
Тема: Альфред Марґул Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд».
Відображення антигуманної сутності війни, подій Голокосту у вірші.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=7CqOnnCC-Do
https://www.youtube.com/watch?v=MqfiMW10SXI
https://www.youtube.com/watch?v=nLMrHJzA2js - історичні
відомості про Бухенвальд
2.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
3.
Опрацювати
сторінки 92 -93
4.
Виразне
читання віршів
30.10. 2024
Тема: К.І Галчинський «Пісня про солдатів з
Вестерплятте», «Лист з полону». Виразне читання віршів напам’ять
1.
Ознайомитися з теоретичним матеріалом презентації:
2.
Прослухати
вірші
https://www.youtube.com/watch?v=2xS4plHwxjU - «Лист з полону»
https://www.youtube.com/watch?v=9FB8Idp0qZs – «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
3.
Враховуючи
вимоги до виразного читання, спираючись на приклад, прочитати напам'ять один з
віршів
25.10.2024
Тема: К.І.
Галчинський «Лист з полону». Ідеї збереження життя та людських цінностей попри
трагічні обставини.
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=TEA9eMFTNOQ відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=i9OpQSnXyO4 аудіовірш «Лист
з полону»
2.
Опрацювати
ст. 67 -
69
3.
Вивчити
напам’ять вірш К.І. Галчинського ( на вибір)
23.10.2024
Тема: Друга світова війна у європейській поезії. К.І. Галчинський «Пісня про солдатів Вестерплятте» Відображення антигуманної сутності війни у вірші.
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=eAqX-W7_3fY біографія
поета
https://www.youtube.com/watch?v=LhcGxgKcB1Q історична основа
вірша «Пісня про солдатів Вестерплятте»
https://www.youtube.com/watch?v=9FB8Idp0qZs аудіовірш
2.
Опрацювати
ст. 64 - 65
3.
Виразне
читання поетичного твору
18.10.2024
Тема: Діагностична
робота за темою «Лицарство в літературі»
1.
Повторити
вивчений матеріал ( ст.37 – 61)
2.
Виконати
завдання контрольної роботи:
3.
Опрацювати
ст. 62-63
16.10.2024
Тема : Урок
розвитку мовлення. Твір – роздум за романом Вальтера Скотта «Айвенго».
1.
Опрацювати
матеріал презентації:
2.
Використовуючи
опрацьований матеріал та запропоновані плани, написати твір –роздум на одну із тем.
3.
Підготуватися
до діагностичної роботи
11.10.2024
Тема: Аудіювання
уривка з тексту роману Вальтера Скотта «Айвенго».
1.
Ознайомитися
з матеріалом презентації
2.
Виконати
завдання, зазначені в презентації:
3.
Підготуватися
до контрольного твору за романом
09.10. 2024
Тема: Вальтер Скотт. «Айвенго». Головні образи твору
1. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=q2RbRPncKFA&t=8s
https://www.youtube.com/watch?v=dkv9kLamkto
https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&t=8s
2.
Ознайомитися
з матеріалами презентації:
3.
Готувати
матеріал для написання твору-характеристики однієї з героїнь, використавши план
( із презентації)
04.10.2024
Тема: Зіткнення справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи роману
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=3k4T-Zik-LA
2. Ознайомитися з матеріалом презентації та виконати завдання, зазначені в ній:
02.10.2024
Тема: Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=f5Yc0n16lzk
https://www.youtube.com/watch?v=sE3PRnyYrTU&t=3s
2.
Дочитати
уривки роману, подані в підручнику
3.
Письмова
характеристика Айвенго:
27.10.2024
Тема: В. Скотт – засновник історичного роману. «Айвенго». Історія і
художній вимисел у романі. Історичний
колорит твору та засоби його
створення.
1.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=_bm6qzkPJJU
https://www.youtube.com/watch?v=zCtfZbl2Iv4&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=xSjS3CSWku4&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=10
2.
Переглянути буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=HwT-NLlm5Yk
3.
Ознайомитися з теоретичним матеріалом
(ст.38-46)
4. Прочитати уривки роману
«Айвенго», вміщені в підручнику ( ст.46-60)
25.09.2024.
Тема: Діагностувальна робота з теми «Герої та героїні балад»
1.
Повторити
матеріал, розміщений на сторінках 8 - 35.
2.
Виконати
завдання діагностувальної роботи:
3.
Розпочати
читання роману В. Скотта «Айвенго»
20.09.2024
Тема: Йоганн
Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Образ справжнього лицаря, оспівування
мужності, відваги, людської гідності.
1.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=0plZDgn3r0U&t=133s
2.
Переглянути відеопрезентацію
https://www.youtube.com/watch?v=xYabX2hPMIs&t=14s
3.
Скласти план балади
(письмово)
4.
Прочитати одну із
балад (на вибір) :
v Роберт Луїс Стівенсон «Вересовий трунок» https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=236
v Йоганн Вольфганг Ґете «Вільшаний король»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=334
v Адам Міцкевич «Світязь»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=310
5.
Підготуватися до
діагностичної роботи за темою «Герої та
героїні балад»
18.09.2024
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=qJxZQDUMXyE
біографія поета
https://www.youtube.com/watch?v=NvG0bvQziVA
https://www.youtube.com/watch?v=xYabX2hPMIs
2.
Ознайомитися з
матеріалом презентації
3.
Опрацювати матеріал підручника (ст. 28 – 33)
4.
Вивчити біографію
Шиллера
5.
Створити ( усно)
портрети Делоржа, Кунігунди та короля Франциска
Додатково
https://www.youtube.com/watch?v=D3wmyZ2NnqM - аудіокнига
13.09.2024
Тема: «Король Лір
і його дочки». Сюжет випробування. Король Лір як вічний образ.
1.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=wHdT5xy0Dn4&t=198s
2.
Довести, що твір
«Король Лір і його дочки» являється баладою (усно)
3.
Виконати перевірну
роботу
4.
Прочитати баладу «Як
Робін Гуд став розбійником»
https://dovidka.biz.ua/yak-robin-gud-stav-rozbiynikom-chitati/
11.09.2024
Тема: Фольклорна
балада « Король Лір і його дочки» Моральна проблематика твору.
1.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=ZastvCAQDgo
2.
Вивчити теоретичний
матеріал (ст. 16-19)
3. Дати письмову відповідь на запитання 13 (ст. 28)
Додатково
https://www.youtube.com/watch?v=sVzUlfcTTwM
– аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=DZbIcdIRiPc - короткий переказ
06.09.2024
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=vgcw-v9ErVY
https://www.youtube.com/watch?v=6-taNrynb3Y
2.
Ознайомитися з
матеріалом презентації
3.
Вивчити теоретичний
матеріал (ст. 16-17)
4.
Читати фольклорну
баладу «Король Лір і його доньки» (ст. 20-25)
04.09.2024
Тема: Оригінал і переклад. Види перекладів. Переклад і переспів. Видатні українські перекладачі.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=0R_YKYoZjEw&list=PLsWyMT6uUTrdPXZAd2nuy8uFd6mDbEz8n
https://www.youtube.com/watch?v=GAoiN1emQxY
https://www.youtube.com/watch?v=m6VvF8zbZYI
Познайомитися з матеріалом презентації та виконати зазначені в ній завдання https://docs.google.com/presentation/d/1GF0uzClsNGmgtN1l5aFREmCy-hTiYFg7/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true
Опрацювати сторінки 3-15 (підручник)
Посилання на підручник
https://pidruchnyk.com.ua/2862-zarubizhna-literatura-nikolenko-7-klas-2024.html
https://drive.google.com/file/d/19g5B4dLhkngfx6CNaisFv4fTGsIUK7Lm/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар