07.05.2025
Урок № 89. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними методом підстановки.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати § 28 - стор. 233-235
2. Виконати вправи: № 1203, 1205 – стор. 237
05.05.2025
Урок № 88. Самостійна робота № 10.
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними методом підстановки.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати § 28 - стор. 233-235
2. Виконати вправи: № 1197, 1199 – стор. 236-237
25.04.2025
Урок № 87. Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб
розв’язування систем.
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §27, стор. 226-229
Виконати вправи № 1174, 1176 - стор. 231
23.04.2025
Урок № 86. Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем.
Домашнє завдання:
Опрацювати – §27, стор. 226-229
Виконати вправи № 1168, 1172 (1, 4) - стор. 230-231
21.04.2025
Урок № 85. Графік лінійного рівняння з двома змінними
Домашнє завдання:
1. Повторити основні означення § 26 - стор. 220-222
2. Виконати вправи: № 1145, 1147 – стор. 223-224
18.04.2025
Урок № 84. Графік лінійного рівняння з двома змінними
Домашнє завдання:
1. Опрацювати § 26 - стор. 220-222
2. Виконати вправи: № 1135, 1138, 1142 (1, 4) – стор. 223
16.04.2025
Урок № 83. Лінійне рівняння з двома змінними
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §25, стор. 215-217
Виконати вправи № 1116, 1127 - стор. 218-219
14.04.2025
Урок № 82. Лінійне рівняння з двома змінними
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила – §25, стор. 215-217
Виконати вправи № 1104, 1108, 1110 (1, 3, 5) - стор. 217-218
11.04.2025
Урок № 81. Діагностична робота № 5 з теми «Функції»
Домашнє завдання:
Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 5
з теми «Функції»
09.04.2025
Урок № 80. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – стор. 214
Виконати завдання домашньої самостійної роботи – стор. 207-208
07.04.2025
Урок № 79. Лінійна функція, її графік та властивості. Самостійна робота № 9.
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §24, стор. 196-200
Виконати завдання самостійної роботи
Звичайно, ось самостійна робота про лінійну функцію, її графік та властивості:
Самостійна робота № 9
з теми: «Лінійна функція, її графік та властивості»
І частина Тести (за кожну правильну відповідь 0,5 б.)
1. Яка з наведених функцій є лінійною?
a) y = x² + 1
b) y = 3x - 5
c) y = 1/x
d) y = √x
2. Графіком лінійної функції є:
a) парабола
b) гіпербола
c) пряма
d) коло
3. Кутовий коефіцієнт лінійної функції y = kx + b визначає:
a) точку перетину графіка з віссю Oy
b) нахил прямої
c) область визначення функції
d) область значень функції
4. Якщо кутовий коефіцієнт k > 0, то графік лінійної функції:
a) зростає
b) спадає
c) паралельний осі Ox
d) паралельний осі Oy
5. Якщо кутовий коефіцієнт k < 0, то графік лінійної функції:
a) зростає
b) спадає
c) паралельний осі Ox
d) паралельний осі Oy
6. Якщо кутовий коефіцієнт k = 0, то графік лінійної функції:
a) зростає
b) спадає
c) паралельний осі Ox
d) паралельний осі Oy
7. Вільний член b лінійної функції y = kx + b визначає:
a) точку перетину графіка з віссю Oy
b) нахил прямої
c) область визначення функції
d) область значень функції
8. Яка з наведених точок належить графіку функції y = 2x + 1?
a) (1; 2)
b) (2; 3)
c) (3; 7)
d) (4; 8)
9. Який кутовий коефіцієнт має пряма, задана рівнянням y = -3x + 4?
a) 3
b) -3
c) 4
d) -4
10. Який вільний член має пряма, задана рівнянням y = 5x - 2?
a) 5
b) -5
c) 2
d) -2
ІІ частина. Текстові задачі
(2 бали) Функція задана формулою y = 3x - 5.
Знайдіть значення функції, якщо x = 2.
Знайдіть значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 10.
Побудуйте графік функції.
(1 бал) Пряма проходить через точки A(0; -2) і B(3; 4). Задайте формулою лінійну функцію, графіком якої є ця пряма.
(2 бали) Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіків функцій y = 2x + 7 і y = -3x - 8.
(2 бали) Задайте формулою лінійну функцію, графік якої паралельний графіку функції y = -4x + 1 і проходить через точку C(-2; 5).
04.04.2025
Урок № 79. Лінійна функція, її графік та властивості
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §24, стор. 196-200
Виконати вправи: № 1058, 1060, 1064 – стор. 203-204
02.04.2025
Урок № 77. Лінійна функція, її графік та властивості
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §24, стор. 196-200
Виконати вправи: № 1047, 1050, 1052 (1, 4, 5) – стор. 202-203
31.03.2025
Урок № 76. Лінійна функція, її графік та властивості
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила – §24, стор. 196-200
Виконати вправи: № 1037, 1039, 1045 – стор. 200-201
28.03.2025
Урок № 75. Графік функції. Графічний спосіб задання функції.
Домашнє завдання:
Повторити §23, стор. 187-191
Виконати завдання № 1017, 1021– стор. 193-194
26.03.2025
Урок № 74. Графік функції. Графічний спосіб задання функції.
Домашнє завдання:
Опрацювати §23, стор. 187-191
Виконати завдання № 1013, 1015– стор. 192
24.03.2025
Урок № 73. Означення функції. Область визначення та область значень функції.
Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель
реальних явищ.
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §22, стор. 177-180
Виконати вправи: № 986, 990, 994 – стор. 183-184
21.03.2025
Урок № 72. Означення функції. Область визначення та область значень функції.
Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична
модель реальних явищ.
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила – §22, стор. 177-180
Виконати вправи: № 975, 979, 984 – стор. 182-183
19.03.2025
Урок № 71. Діагностична робота № 4 з теми «Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники»
Домашнє завдання:
Виконати завдання діагностичної роботи
Діагностична робота № 4
з теми «Застосування кількох способів
розкладання многочленів на множники»
ГР-1 Потрібно дослідити задачу і виконати її з поясненням кожної дії
Розклади на множники многочлен 2х2-50
Розв'яжи рівняння х2-8х+16=0.
Встанови відповідність між виразами (1-3) та їх розкладом на множники (А-Д).
1. 3а-27а2 А) 2(а+3)2
2. 2а2+12а+18 Б) 3аа-3(а+3)
3. 27а-а4 В) 3а(1-9а)
Г) а3-а(9+3а+а2)
Д) 2(а-3)2
ГР-2 Виконати завдання
Розклади многочлен на множники.
а) 8а3в2-18а3с4;
б) 9х2-12ху+4у2-16;
в) 12х2+6х2у-6ху2-3у3.
Знайди значення виразу, якщо р=0,768.
2р+14р2-2р+1-8р2+р-2
Спрости вираз 2а2а+3-6аа-3-18а-16
Розв'яжи рівняння.
а) 16х2-х4=0;
б) х6-4х5+х4-4х3=0
ГР-3 Потрібно проаналізувати вихідні дані та певну вимогу до завдання, розв’язати одержану задачу та записати її розв’язання з поясненням чи обґрунтуванням
Майстер Андрій виготовляє дерев’яні ящики для зберігання овочів. Він використовує різні види деревини, і кожний вид має свою вартість. Для замовлення одного ящика потрібно врахувати вартість матеріалів та роботи, які описуються многочленом. Многочлен, який описує загальну вартість матеріалів для одного ящика, має вигляд: P(x)=5x2 +3x+2,де x – кількість одиниць матеріалу, а вираз P(x)=5x2 +3x+2 – загальна вартість виготовлення одного ящика.
Дайте відповіді:
Питання 1: Якою буде загальна вартість матеріалів, якщо для виготовлення одного ящика використано 4 одиниці матеріалу?
Питання 2: Якщо загальна вартість матеріалів не повинна перевищувати 100 гривень, скільки одиниць матеріалу може використати Андрій для виготовлення одного ящика?
Питання 3: Складіть многочлен для загальної вартості виготовлення трьох таких ящиків і знайдіть вартість, якщо для кожного з них було використано 3 одиниці матеріалу.
17.03.2025
Урок № 70. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
Домашнє завдання:
Повторити – §21, стор. 152-154
Виконати завдання для перевірки знань до §16-21 - стор. 159-160
14.03.2025
Урок № 69. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники.
Самостійна робота № 8
Домашнє завдання:
Повторити правило-орієнтир розкладання многочленів на множники – §21, стор. 153
Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота
РІЗНІ СПОСОБИ РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ НА МНОЖНИКИ
1. Винесіть спільний множник за дужки:
а) b(m+n)+a(m+n)
б) 6y5+12y4-3y3
2. Розкладіть многочлен на множники способом групування:
а) 10x2+10xy+5x+5y
б) 3a(x+y)+x+y
3. Розкладіть многочлен на множники, використавши формули скороченого множення:
а) 4y4-12y2+9
б) y3+27
4. Обчисліть значення виразу:
а) 65*134-65*34
б) 20,5*17+79,5*17+20,5*0,28+79,5*0,28
5. Розв’яжіть рівняння: у2+9у=0
6. Знайдіть числове значення виразу х2-у2 при х=143, у=43.
12.03.2025
Урок № 68. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники
Домашнє завдання:
Повторити правило-орієнтир розкладання многочленів на множники – §21, стор. 153
Виконати вправи № 850, 854 - стор. 155
10.03.2025
Урок № 67. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники
Домашнє завдання:
Розглянути приклади 1-5; вивчити правило-орієнтир розкладання многочленів на множники – §21, стор. 152-154
Виконати вправи № 846, 848 - стор. 155
28.02.2025
Урок № 66. Сума і різниця кубів
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §20, стор. 146-148
Виконати вправи: № 820, 826 – стор. 149-150
26.02.2025
Урок № 65. Сума і різниця кубів
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила – §20, стор. 146-148
Виконати вправи: № 816, 818 – стор. 149
24.02.2025
Урок № 64. Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §19, стор. 141-142
Виконати вправи № 791, 793 - стор. 143-144
21.02.2025
Урок № 63. Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила – §19, стор. 141-142
Виконати вправи № 786, 788 - стор. 143
19.02.2025
Урок № 62. Множення різниці двох виразів на їх суму.
Самостійна робота № 7.
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §18, стор. 136-137
Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота робота № 7
"Формули скороченого множення"
Подайте вираз у вигляді многочлена:
а)
б)
в)
2. Виконайте множення двочленів:
a) (p+q)(p-q);
b) (4+5y)(4-5y);
c) (8c+9d)(9d-8c);
d) (12a4-7x)( -12a4-7x)
Спростіть вираз:
Розв’яжіть рівняння
а)
б) (2y+2)2 – (y+3)2 = 3y (y – 1)
Доведіть тотожність:
(a2 – 2) (a2 – 4) (a2 + 4) (a8 + 16) = a16 – 256
17.02.2025
Урок № 61. Множення різниці двох виразів на їх суму
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §18, стор. 136-137
Виконати вправи № 755, 758 - стор. 138
14.02.2025
Урок № 60. Множення різниці двох виразів на їх суму
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила – §18, стор. 136-137
Виконати вправи № 751, 753 - стор. 137-138
12.02.2025
Урок № 59. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці.
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §17, стор. 131-132
Виконати вправи № 726, 728 - стор. 133
10.02.2025
Урок № 58. Квадрат суми та квадрат різниці. Розкладання многочленів
на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці.
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила – §17, стор. 131-132
Виконати вправи № 720, 722, 724 - стор. 132
07.02.2025
Урок № 57. Квадрат суми та квадрат різниці
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила – §16, стор. 123-125
Виконати вправи № 680, 686 - стор. 127
05.02.2025
Урок № 56. Квадрат суми та квадрат різниці
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила – §16, стор. 123-125
Виконати вправи № 674, 678 - стор. 126-127
03.02.2025
Урок № 55. Діагностична робота № 3
Домашнє завдання:
Виконати завдання для перевірки знань – стор. 123
31.01.2025
Урок № 54. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
Домашнє завдання:
Виконати завдання домашньої самостійної роботи - стор. 121-122
29.01.2025
Урок № 53. Розкладання многочленів на множники способом групування
Домашнє завдання:
повторити основні означення та правила – §15, стор. 117-118
Виконати вправи № 646, 648 - стор. 119
Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 6
Розкладання многочленів на множники способом групування
27.01.2025
Урок № 52. Розкладання многочленів на множники способом групування
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила – §15, стор. 117-118
Виконати вправи № 646, 648 - стор. 119
24.01.2025
Урок № 51. Множення многочлена на многочлен
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила множення многочлена на
многочлен – §14, стор. 110-111
Виконати вправи № 603, 605 - стор. 113
22.01.2025
Урок № 50. Множення многочлена на многочлен
Домашнє завдання:
Повторити основні означення та правила множення многочлена на многочлен
– §14, стор. 110-111
Виконати вправи № 599, 601 - стор. 113
20.01.2025
Урок № 49. Множення многочлена на многочлен
Домашнє завдання:
Вивчити основні означення та правила множення многочлена на многочлен
– §14, стор. 110-111
Розглянути приклади № 1-4 – стор. 110-111
Виконати вправи № 591, 597 - стор. 112-113
27.12.2024
Урок № 48. Підсумковий урок за І семестр
Домашнє завдання:
Виконайте завдання:
Піднести до степеня: (0,3а4)2
Спростити вираз: (-а6)3 * (-а7)4
Знайти різницю многочленів: х2 -3х - 4 і х - 3х2 -2
Спростити вираз: (3х + 2)(2х - 1) - (5х - 2)( х - 4)
25.12.2024 Урок № 47. Узагальнення і систематизація знань з теми Домашнє завдання: 1. Пройдіть тестування
https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-za-i-semestr-1912640.html
23.12.2024
Урок № 46. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 582, 586 (1, 4), 584 - стор. 109
20.12.2024
Урок № 45. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 573, 575 - стор. 109
18.12.2024
Урок № 44. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника
за дужки.
Домашнє завдання:
1. Повторити
основні означення та правила –
§13, стор.
105-106
2. Виконати вправи № 565, 567, 570 - стор. 108
16.12.2024
Урок № 43. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника
за дужки.
Домашнє завдання:
1.
Повторити
основні означення та правила – §13, стор. 105-106
2.
Виконати вправи № 556, 558, 563 - стор. 107-108
13.12.2024
Урок № 42. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника
за дужки. Самостійна робота № 5.
Домашнє завдання:
1. Вивчити
основні означення та правила (розглянути приклади 1-3)– §13, стор. 105-106
2. Виконати вправи № 549,
554 - стор. 107
3. Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/samostiyna-robota-po-temi-di-nad-mnogochlenami-690407.html
11.12.2024
Урок № 41. Множення многочлена на одночлен
Домашнє завдання:
1. Повторити – §12, стор. 98-99
2. Виконати вправи № 511,
515, 517 - стор. 100-101
09.12
Урок № 40. Множення многочлена на одночлен
Домашнє завдання:
1. Розглянути приклади 1-4 – §12, стор. 98-99
2. Виконати вправу № 510 - стор. 100
06.12.2024
Урок № 39. Додавання і віднімання многочленів. Множення одночлена на многочлен.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення та правила (розглянути приклади 1-4)– §12, стор. 98-99
2. Виконати вправи № 506, 509 - стор. 99-100
04.12.2024
Урок № 38. Додавання і віднімання многочленів
Домашнє завдання:
1. Повторити – §11, стор. 91-93
2. Виконати вправи № 470, 473 - стор. 94
02.12.2024
Урок № 37. Додавання і віднімання
многочленів
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні означення та розглянути приклади 1-3 –
§11, стор.
91-93
2. Виконати вправи № 464, 466, 468
- стор. 93-94
29.11.2024
Урок № 36. Многочлен. Подібні
члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена
Домашнє завдання:
1. Підручник: § 10 – стор. 85-87 повторити основні означення
2. Виконайте у зошиті: №
445, 448, 459 - стор. 89-91
27.11.2024
Урок № 35. Многочлен. Подібні
члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена
Домашнє завдання:
1. Підручник: § 10 – стор. 85-87 вивчити основні означення
2. Виконайте у зошиті: №
430, 436, 440 - стор. 88-89
25.11.2024
Урок № 34. Діагностична робота № 2
Домашнє завдання:
1.
Виконайте завдання для перевірки знань – стор. 81-82
22.11.2024
Урок № 33. Систематизація знань
та підготовка до тематичного оцінювання
Домашнє завдання:
1. Виконайте у зошиті завдання домашньої самостійної роботи – стор. 80-81
20.11.2024
Урок № 32. Множення одночленів.
Піднесення одночленів до степеня. Самостійна робота № 4
Домашнє завдання:
1.
Виконайте завдання самостійної роботи
18.11.2024
Урок № 31. Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня
Домашнє завдання:
1.
Підручник: повторити основні поняття за темою уроку § 9 – стор. 74-75
2.
Виконайте у зошиті: № 408, 410, 414 – стор. 76-77
15.11.2024
Урок № 30. Множення одночленів.
Піднесення одночленів до степеня
Домашнє завдання:
1.
Підручник: вивчити основні поняття за темою уроку § 9 – стор. 74-75
2.
Виконайте у зошиті: № 400, 406 – стор. 75-76
13.11.2024
Урок № 29. Одночлен.
Стандартний вигляд одночлена
Домашнє завдання:
1.
Підручник:
повторити основні означення за темою уроку § 8 – стор. 70
2. Виконайте у зошиті: № 386, 387, 393 – стор. 72-73
11.11.2024
Урок № 28. Одночлен. Стандартний вигляд одночлена
Домашнє завдання:
1.
Підручник:
вивчити основні означення за темою уроку § 8 – стор. 70
2.
Виконайте у зошиті: № 382, 384 – стор. 72
01.11.2024
Урок № 27. Властивості степеня
з натуральним показником. Самостійна робота № 3
Домашнє завдання:
1.
Підручник: повторити основні властивості степеня з натуральним показником
§ 7 – стор. 64
2.
Виконайте у зошиті: № 355, 357 – стор. 67
30.10.2024
Урок № 26. Властивості степеня з натуральним показником
Домашнє завдання:
1. Підручник: повторити основні властивості степеня з натуральним показником § 7 – стор. 64
2. Виконайте у зошиті: № 345, 348, 350, 352 – стор. 66-67
28.10.2024
Урок № 25. Властивості степеня з натуральним показником
Домашнє завдання:
1.
Підручник:
вивчити основні властивості степеня з натуральним показником § 7
– стор. 64
2.
Виконайте у зошиті: № 335, 338, 341 – стор. 65
25.10.2024
1.
Урок № 24. Повторити §6
стор. 54-56
2.
Виконати в зошиті:
№ 306, 310, 318 – стор. 58-59
23.10.2024
Урок № 23. Степінь з
натуральним показником
Домашнє
завдання:
1.
Вивчити
основні поняття за темою уроку §6 стор. 54-56
2. Виконати в зошиті: № 300, 302, 304 – стор. 57-58
21.10.2024
Урок № 22. Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей.
Домашнє завдання:
1.
Підручник: повторити
основні означення § 5 – стор. 48-50
2.
Виконайте у зошиті: № 268, 280, 286 – стор. 51
18.10.2024
Урок № 21. Тотожні перетворення
виразів. Доведення тотожностей.
Домашнє завдання:
1.
Підручник: вивчити основні означення за темою уроку - § 5
– стор. 48-50
2. Виконайте у зошиті: № 265, 268 – стор. 51
16.10.2024
Урок № 20. Вирази зі
змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. Тотожні вирази. Тотожності.
Домашнє завдання:
1.
Повторити §4
стор. 41-43 – стор. 40
2.
Виконати в зошиті: № 250, 252 – стор. 46
14.10.2024
Тема 2. ЦІЛІ ВИРАЗИ
Урок № 19. Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове
значення виразу
Домашнє завдання:
1.
Підручник: §4
– стор. 41-43 (вивчити основні поняття)
2. Виконати завдання: № 233, 240 (2), 244 – стор. 44-45
11.10.2024
Урок № 18. Діагностична робота
№ 1
Домашнє завдання:
1.
Виконати
завдання діагностичної роботи
Діагностична
робота № 1 «Лінійні рівняння з однією змінною»
Початковий
рівень (3 бали)
1. Коренем якого рівняння є число 5?
А) х + 3 =
9; Б) 2 х =
10; В) х + 4 =
10; Г) 3 х =
21
2. Яке значення є
розв’язком рівняння 4(х – 3) = х + 6 ?
А) 0 Б) –
2 В) 6 Г) немає
розв’язку;?
3. Яке з рівнянь має безліч коренів
А) 2х =
9; Б) 2 х =
2 х+3; В) х +
4 = х + 4; Г)
3 х = 0
Середній рівень (3 бали)
4. Розв’яжіть рівняння:
1) – 2 х =
16; 2) 0,5х –
1,5 = 0.
5. Чи рівносильні рівняння:
2 х – 3 = х +
5 і 2(х – 7) = х – 6?
6. В одному ящику втричі більше апельсинів, ніж у
другому. Скільки апельсинів у кожному ящику, якщо у двох
ящиках 32 кг апельсинів?
Достатній рівень (3 бали)
7. Розв’яжіть рівняння:
1) 2(х – 6) + 4 х = 5х –
(8 – х);
8. Розв’яжіть рівняння
│1 – 5х│= 9
Високий рівень (3 бали)
9. За три дні продали 15 т картоплі. За перший день продали в 1,5 рази менше, ніж за другий, а за третій день продали на 2 т менше, ніж за перші два дні. Скільки тонн картоплі продавали щодня?
09.10.2024
Урок № 17. Систематизація знань та підготовка до тематичного
оцінювання
Домашнє завдання:
1.
Повторити
вивчене в розділі 1 – стор. 40
2.
Виконати в зошиті завдання домашньої самостійної
роботи – стор. 36-37
3.
Готуємося до перевірочної роботи
07.10.2024
Урок № 16. Розв’язування
задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі. Самостійна
робота № 2
Домашнє завдання:
1.
Підручник: §3
– стор. 28-30 (повторити основні поняття та правила розв’язання задач)
2. Виконати завдання: № 179, 185 – стор. 32
04.10.2024
Урок № 15. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь.
Рівняння як математична модель задачі
Домашнє
завдання:
1.
Підручник: §3,
повторити
2. Виконати завдання: № 172, 174 – стор. 31
02.10.2024
Урок № 14. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь.
Рівняння як математична модель задачі
Домашнє завдання:
1.
Підручник: §3,
повторити
2.
Виконати завдання: № 168, 170 – стор. 31
30.09.2024
Урок № 13. Розв’язування
задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі
Домашнє завдання:
1.
Підручник: §3
– стор. 28-30 (вивчити основні поняття та правила розв’язання задач)
2.
Виконати завдання: № 161, 164 – стор. 30-31
27.09.2024
Урок № 12. Лінійне рівняння з однією змінною
Домашнє
завдання:
1. В
основні поняття – Підручник: §2 – стор. 19-22
2.
Виконайте у зошиті № 125,
128, 139 – стор. 24-26
3. Виконайте
усно: № 155, 156 стор. 27-28
25.09.2024
Урок № 11. Лінійне рівняння з однією змінною
Домашнє завдання:
1.
Підручник: §2
– стор. 21-22 (розглянути приклад 3, 4, 5)
2.
Виконати завдання: № 112, 117, 123 – стор. 23-24
23.09.2024
Урок № 10. Загальні
відомості про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною
Домашнє
завдання:
1.
Підручник: §2
– стор. 19-22 (вивчити основні поняття та правила)
2.
Виконати завдання: № 106, 109 – стор.22-23
20.09.2024
Тема 1. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ
З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ
Урок № 9. Загальні
відомості про рівняння
Домашнє
завдання:
1.
Вивчити основні
поняття за темою уроку – §1, стор. 14-17
2.
Виконайте у зошиті
№ 86, 91, 96 – стор. 17-18
3.
Виконайте вправи
на повторення № 98 (5, 6), 99 (3, 4) – стор. 18
18.09.2024
Урок № 8. Раціональні
числа та дії з ними. Самостійна робота № 1
Домашнє завдання:
1.
Виконати
завдання самостійної роботи за посиланням https://www.iznotest.info/ratsionalni-chisla-ta-diyi-nad-nimi/
16.09.2024
Урок № 7. Раціональні
числа та дії з ними
Домашнє
завдання:
1.
Виконати завдання: № 62, 66, 70 – стор.12
2.
Перед самостійною роботою на наступний урок повторіть
основні поняття і терміни з теоретичного матеріалу за 5-6 клас зайшовши за
посиланням або QR-кодом – стор. 13
13.09.2023
Урок № 6. Відношення і пропорції. Раціональні числа та дії з ними
Домашнє
завдання:
1.
Виконайте у зошиті
№ 52, 56, 60 (1, 2, 3, 7, 9) – стор. 10-11
11.09.2023
Урок № 5. Відношення і пропорції
Домашнє завдання:
1. Переглянути відео для повторення вивченого https://youtu.be/
2. Виконати завдання: № 48, 50, 54, 58 – стор. 10-11
09.09.2023
Урок № 4. Арифметичні дії зі звичайними
дробами. Відсотки
Домашнє
завдання:
1.
Виконати завдання: № 32, 34, 40 – стор.9
06.09.2023
Урок № 3. Десятковий дріб. Звичайні дроби. Арифметичні дії зі звичайними та десятковими дробами.
Домашнє завдання:
Виконати завдання: № 19, 21, 30 – стор.7-8
04.09.2023
ТЕМА 1. Узагальнення
та систематизація знань за курс математики 5-6 КЛАСІВ
Урок № 1. Натуральні числа. Арифметичні дії
з натуральними числами. Подільність натуральних чисел
Домашнє
завдання:
1. Переглянути відео для повторення вивченого
https://www.youtube.com/watch?v=JvT6rJNgGS0&pp=ygU50L_QvtCy0YLQvtGA0LXQvdC90Y8g0LzQsNGC0LXQvNCw0YLQuNC60Lgg0LfQsCA2INC60LvQsNGB
2. Виконати завдання: № 2, 4, 6 (3), 8 (1), 10 (1, 3) – стор. 6
02.09.2024
Урок
№ 1.
Повторення
матеріалу, вивченого у 6 класі
Домашнє завдання:
1.
Переглянути відео для повторення
вивченого
https://www.youtube.com/watch?v=JvT6rJNgGS0&pp=ygU50L_QvtCy0YLQvtGA0LXQvdC90Y8g0LzQsNGC0LXQvNCw0YLQuNC60Lgg0LfQsCA2INC60LvQsNGB
2.
Виконати завдання:
№ 4, 6, 8, 10 стор.6
Немає коментарів:
Дописати коментар