Алгебра 7 клас

 07.05.2025 

Урок № 89. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними методом підстановки.

Домашнє завдання: 

1. Опрацювати § 28  - стор. 233-235

2. Виконати вправи: № 1203, 1205 – стор. 237


05.05.2025

Урок № 88. Самостійна робота № 10. 

                      Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними методом підстановки.

Домашнє завдання: 

1. Опрацювати § 28  - стор. 233-235

2. Виконати вправи: № 1197, 1199 – стор. 236-237

25.04.2025 

Урок № 87. Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб

розв’язування систем.

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила – §27, стор. 226-229

  2. Виконати вправи № 1174, 1176  - стор. 231

 23.04.2025 

Урок № 86. Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем.

Домашнє завдання: 

  1. Опрацювати – §27, стор. 226-229

  2. Виконати вправи № 1168, 1172 (1, 4) - стор. 230-231

 

21.04.2025

Урок № 85. Графік лінійного рівняння з двома змінними

Домашнє завдання: 

1. Повторити основні означення § 26  - стор. 220-222

2. Виконати вправи: № 1145, 1147 – стор. 223-224


18.04.2025 

Урок № 84. Графік лінійного рівняння з двома змінними

Домашнє завдання: 

1. Опрацювати § 26  - стор. 220-222

2. Виконати вправи: № 1135, 1138, 1142 (1, 4) – стор. 223

 16.04.2025 

Урок № 83. Лінійне рівняння з двома змінними

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила – §25, стор. 215-217

  2. Виконати вправи № 1116, 1127 - стор. 218-219

 14.04.2025

Урок № 82. Лінійне рівняння з двома змінними

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила – §25, стор. 215-217

  2. Виконати вправи № 1104, 1108, 1110 (1, 3, 5) - стор. 217-218

11.04.2025 

Урок № 81. Діагностична робота № 5 з теми «Функції»

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання діагностичної роботи


Діагностична робота № 5 

з теми «Функції»










09.04.2025 

Урок № 80. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила – стор. 214

  2. Виконати завдання домашньої самостійної роботи – стор. 207-208

 

07.04.2025

Урок № 79. Лінійна функція, її графік та властивості. Самостійна робота № 9.

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила – §24, стор. 196-200

  2. Виконати завдання самостійної роботи

Звичайно, ось самостійна робота про лінійну функцію, її графік та властивості:

Самостійна робота № 9

з теми: «Лінійна функція, її графік та властивості»


І частина Тести (за кожну правильну відповідь 0,5 б.)

1. Яка з наведених функцій є лінійною?

  • a) y = x² + 1

  • b) y = 3x - 5

  • c) y = 1/x

  • d) y = √x

2. Графіком лінійної функції є:

  • a) парабола

  • b) гіпербола

  • c) пряма

  • d) коло

3. Кутовий коефіцієнт лінійної функції y = kx + b визначає:

  • a) точку перетину графіка з віссю Oy

  • b) нахил прямої

  • c) область визначення функції

  • d) область значень функції

4. Якщо кутовий коефіцієнт k > 0, то графік лінійної функції:

  • a) зростає

  • b) спадає

  • c) паралельний осі Ox

  • d) паралельний осі Oy

5. Якщо кутовий коефіцієнт k < 0, то графік лінійної функції:

  • a) зростає

  • b) спадає

  • c) паралельний осі Ox

  • d) паралельний осі Oy

6. Якщо кутовий коефіцієнт k = 0, то графік лінійної функції:

  • a) зростає

  • b) спадає

  • c) паралельний осі Ox

  • d) паралельний осі Oy

7. Вільний член b лінійної функції y = kx + b визначає:

  • a) точку перетину графіка з віссю Oy

  • b) нахил прямої

  • c) область визначення функції

  • d) область значень функції

8. Яка з наведених точок належить графіку функції y = 2x + 1?

  • a) (1; 2)

  • b) (2; 3)

  • c) (3; 7)

  • d) (4; 8)

9. Який кутовий коефіцієнт має пряма, задана рівнянням y = -3x + 4?

  • a) 3

  • b) -3

  • c) 4

  • d) -4

10. Який вільний член має пряма, задана рівнянням y = 5x - 2?

  • a) 5

  • b) -5

  • c) 2

  • d) -2


ІІ частина. Текстові задачі 

  1. (2 бали)  Функція задана формулою y = 3x - 5. 

    • Знайдіть значення функції, якщо x = 2.

    • Знайдіть значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 10.

    • Побудуйте графік функції.

  2. (1 бал)    Пряма проходить через точки A(0; -2) і B(3; 4). Задайте формулою лінійну функцію, графіком якої є ця пряма.

  3. (2 бали)  Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіків функцій                        y = 2x + 7 і y = -3x - 8.

  4. (2 бали)   Задайте формулою лінійну функцію, графік якої паралельний графіку функції y = -4x + 1 і проходить через точку C(-2; 5).


04.04.2025 

Урок № 79. Лінійна функція, її графік та властивості

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила – §24, стор. 196-200

  2. Виконати вправи: № 1058, 1060, 1064 – стор. 203-204

 02.04.2025 

Урок № 77. Лінійна функція, її графік та властивості

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила – §24, стор. 196-200

  2. Виконати вправи: № 1047, 1050, 1052 (1, 4, 5) – стор. 202-203

 31.03.2025

Урок № 76. Лінійна функція, її графік та властивості

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила – §24, стор. 196-200

  2. Виконати вправи: № 1037, 1039, 1045 – стор. 200-201


28.03.2025 

Урок № 75. Графік функції. Графічний спосіб задання функції.

Домашнє завдання: 

  1. Повторити §23, стор. 187-191

  2. Виконати завдання № 1017, 1021– стор. 193-194

26.03.2025 

Урок № 74. Графік функції. Графічний спосіб задання функції.

Домашнє завдання: 

  1. Опрацювати §23, стор. 187-191

  2. Виконати завдання № 1013, 1015– стор. 192

 24.03.2025

Урок № 73. Означення функції. Область визначення та область значень функції.

Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель

реальних явищ.

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила – §22, стор. 177-180

  2. Виконати вправи: № 986, 990, 994 – стор. 183-184

21.03.2025 

Урок № 72. Означення функції. Область визначення та область значень функції.

Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична

модель реальних явищ.

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила – §22, стор. 177-180

  2. Виконати вправи: № 975, 979, 984 – стор. 182-183

 

19.03.2025 

Урок № 71. Діагностична робота № 4 з теми «Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники»

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання діагностичної роботи


Діагностична робота № 4 

з теми «Застосування кількох способів 

розкладання многочленів на множники»

ГР-1 Потрібно дослідити задачу і виконати її з поясненням кожної дії

  1. Розклади на множники многочлен 2х2-50

  2. Розв'яжи рівняння х2-8х+16=0.

  3. Встанови відповідність між виразами (1-3) та їх розкладом на множники (А-Д).

             1. 3а-27а2                    А) 2(а+3)2

             2. 2а2+12а+18           Б) а-3(а+3)

             3. 27а-а4                      В) 3а(1-9а)  

                                                      Г) а3-а(9+3а+а2)

                                                Д) 2(а-3)2


ГР-2 Виконати завдання

  1. Розклади многочлен на множники.

            а) 8а3в2-18а3с4;

            б) 2-12ху+4у2-16;

            в) 12х2+6х2у-6ху2-3у3.

  1. Знайди значення виразу, якщо р=0,768.

2р+14р2-2р+1-8р2+р-2

  1. Спрости вираз 2а2а+3-6аа-3-18а-16

  2. Розв'яжи рівняння.

            а) 16х2-х4=0;

б) х6-4х5+х4-4х3=0

ГР-3 Потрібно проаналізувати вихідні дані та певну вимогу до завдання, розв’язати одержану задачу та записати її розв’язання з поясненням чи обґрунтуванням 

Майстер Андрій виготовляє дерев’яні ящики для зберігання овочів. Він використовує різні види деревини, і кожний вид має свою вартість. Для замовлення одного ящика потрібно врахувати вартість матеріалів та роботи, які описуються многочленом. Многочлен, який описує загальну вартість матеріалів для одного ящика, має вигляд: P(x)=5x2 +3x+2,де x – кількість одиниць матеріалу, а вираз P(x)=5x2 +3x+2 – загальна вартість виготовлення одного ящика. 

Дайте відповіді:

Питання 1: Якою буде загальна вартість матеріалів, якщо для виготовлення одного ящика використано 4 одиниці матеріалу? 

Питання 2: Якщо загальна вартість матеріалів не повинна перевищувати 100 гривень, скільки одиниць матеріалу може використати Андрій для виготовлення одного ящика? 

Питання 3: Складіть многочлен для загальної вартості виготовлення трьох таких ящиків і знайдіть вартість, якщо для кожного з них було використано 3 одиниці матеріалу.

 

17.03.2025

Урок № 70. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Домашнє завдання: 

  1. Повторити – §21, стор. 152-154

  2. Виконати завдання для перевірки знань до §16-21 - стор. 159-160

14.03.2025 

Урок № 69. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники.  

    Самостійна робота № 8

Домашнє завдання: 

  1. Повторити правило-орієнтир розкладання многочленів на множники  – §21, стор. 153

  2. Виконати завдання самостійної роботи

Самостійна робота

РІЗНІ СПОСОБИ РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ НА МНОЖНИКИ


1. Винесіть спільний множник за дужки:

а) b(m+n)+a(m+n)

б) 6y5+12y4-3y3  

2. Розкладіть многочлен на множники способом групування: 

а) 10x2+10xy+5x+5y

б) 3a(x+y)+x+y 

3. Розкладіть многочлен на множники, використавши формули скороченого множення:

а) 4y4-12y2+9

б) y3+27

4. Обчисліть значення виразу:

а) 65*134-65*34

б) 20,5*17+79,5*17+20,5*0,28+79,5*0,28

5. Розв’яжіть рівняння:  у2+9у=0

6. Знайдіть числове значення виразу х22 при х=143, у=43.

 12.03.2025 

Урок № 68. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники

Домашнє завдання: 

  1. Повторити правило-орієнтир розкладання многочленів на множники  – §21, стор. 153

  2. Виконати вправи № 850, 854 - стор. 155

10.03.2025

Урок № 67. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники

Домашнє завдання: 

  1. Розглянути приклади 1-5; вивчити правило-орієнтир розкладання многочленів на множники  – §21, стор. 152-154

  2. Виконати вправи № 846, 848 - стор. 155

28.02.2025 

Урок № 66. Сума і різниця кубів

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила  – §20, стор. 146-148

  2. Виконати вправи: № 820, 826 – стор. 149-150

 26.02.2025 

Урок № 65. Сума і різниця кубів

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §20, стор. 146-148

  2. Виконати вправи: № 816, 818 – стор. 149

24.02.2025

Урок № 64. Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила  – §19, стор. 141-142

  2. Виконати вправи № 791, 793 - стор. 143-144

21.02.2025 

Урок № 63. Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §19, стор. 141-142

  2. Виконати вправи № 786, 788 - стор. 143

19.02.2025 

Урок № 62. Множення різниці двох виразів на їх суму.

Самостійна робота № 7.

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила  – §18, стор. 136-137

  2. Виконати завдання самостійної роботи 

Самостійна робота робота № 7 

"Формули скороченого множення"

  1. Подайте вираз у вигляді многочлена: 

а)  

б)

в)

             2. Виконайте множення двочленів: 

                    a) (p+q)(p-q); 

                    b) (4+5y)(4-5y); 

                    c) (8c+9d)(9d-8c); 

                   d) (12a4-7x)( -12a4-7x) 


  1. Спростіть вираз:
     

  2. Розв’яжіть рівняння 

а)

б) (2y+2)2 – (y+3)2 = 3y (y – 1)


  1. Доведіть тотожність: 

(a2 – 2) (a2 – 4) (a2 + 4) (a8 + 16) = a16 – 256

 17.02.2025

Урок № 61. Множення різниці двох виразів на їх суму

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила  – §18, стор. 136-137

  2. Виконати вправи № 755, 758 - стор. 138

14.02.2025 

Урок № 60. Множення різниці двох виразів на їх суму

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §18, стор. 136-137

  2. Виконати вправи № 751, 753 - стор. 137-138

 12.02.2025 

Урок № 59. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці.

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила  – §17, стор. 131-132

  2. Виконати вправи № 726, 728 - стор. 133

 

10.02.2025

Урок № 58. Квадрат суми та квадрат різниці. Розкладання многочленів

на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці.

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §17, стор. 131-132

  2. Виконати вправи № 720, 722, 724 - стор. 132


07.02.2025 

Урок № 57. Квадрат суми та квадрат різниці

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила  – §16, стор. 123-125

  2. Виконати вправи № 680, 686 - стор. 127


05.02.2025 

Урок № 56. Квадрат суми та квадрат різниці

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §16, стор. 123-125

  2. Виконати вправи № 674, 678 - стор. 126-127


 03.02.2025

Урок № 55. Діагностична робота № 3

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання для перевірки знань – стор. 123


31.01.2025 

Урок № 54. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання домашньої самостійної роботи  - стор. 121-122

29.01.2025 

Урок № 53. Розкладання многочленів на множники способом групування

Домашнє завдання: 

  1. повторити основні означення та правила  – §15, стор. 117-118

  2. Виконати вправи № 646, 648 - стор. 119

  3. Виконати завдання самостійної роботи

Самостійна робота № 6

Розкладання многочленів на множники способом групування




27.01.2025

Урок № 52. Розкладання многочленів на множники способом групування

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила  – §15, стор. 117-118

  2. Виконати вправи № 646, 648 - стор. 119

24.01.2025 

Урок № 51. Множення многочлена на многочлен

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила множення многочлена на

  2. многочлен – §14, стор. 110-111

  3. Виконати вправи № 603, 605 - стор. 113

 

22.01.2025 

Урок № 50. Множення многочлена на многочлен

Домашнє завдання: 

  1. Повторити основні означення та правила множення многочлена на многочлен

  2. – §14, стор. 110-111

  3. Виконати вправи № 599, 601 - стор. 113

 20.01.2025

Урок № 49. Множення многочлена на многочлен

Домашнє завдання: 

  1. Вивчити основні означення та правила множення многочлена на многочлен

  2. – §14, стор. 110-111

  3. Розглянути приклади № 1-4 – стор. 110-111

  4. Виконати вправи № 591, 597 - стор. 112-113

27.12.2024 

Урок № 48. Підсумковий урок за І семестр

Домашнє завдання: 

  1. Виконайте завдання:

  1. Піднести до степеня: (0,3а4)2

  2. Спростити вираз: (-а6)3 * (-а7)4

  3. Знайти різницю многочленів: х2 -3х - 4 і х - 3х2 -2

  4. Спростити вираз: (3х + 2)(2х - 1) - (5х - 2)( х - 4)

 

25.12.2024 Урок № 47. Узагальнення і систематизація знань з теми Домашнє завдання: 1. Пройдіть тестування

https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-za-i-semestr-1912640.html



23.12.2024

Урок № 46. Розв’язування задач і вправ

Домашнє завдання: 

1. Виконати вправи № 582, 586 (1, 4), 584 - стор. 109

20.12.2024 

Урок № 45. Розв’язування задач і вправ

Домашнє завдання: 

1. Виконати вправи № 573, 575 - стор. 109

 18.12.2024

Урок № 44. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки.

Домашнє завдання:

1.      Повторити основні означення та правила – §13, стор. 105-106

2.      Виконати вправи № 565, 567, 570 - стор. 108 

16.12.2024

Урок № 43. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки.

Домашнє завдання:

1.      Повторити основні означення та правила – §13, стор. 105-106

2.      Виконати вправи № 556, 558, 563 - стор. 107-108

13.12.2024

Урок № 42. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки. Самостійна робота № 5.

Домашнє завдання:

1.      Вивчити основні означення та правила (розглянути приклади 1-3)– §13, стор. 105-106

2.      Виконати вправи № 549, 554 - стор. 107

3.      Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/samostiyna-robota-po-temi-di-nad-mnogochlenami-690407.html 

11.12.2024

Урок № 41. Множення многочлена на одночлен

Домашнє завдання:

1. Повторити  – §12, стор. 98-99
2. Виконати вправи №
511, 515, 517 - стор. 100-101

09.12

Урок № 40. Множення многочлена на одночлен

Домашнє завдання:

1. Розглянути приклади 1-4 – §12, стор. 98-99
2. Виконати вправу № 
510 - стор. 100

06.12.2024

Урок № 39. Додавання і віднімання многочленів. Множення одночлена на многочлен.

Домашнє завдання:

1. Вивчити основні означення та правила (розглянути приклади 1-4)– §12, стор. 98-99
2. Виконати вправи №
506, 509 - стор. 99-100

04.12.2024

Урок № 38. Додавання і віднімання многочленів

Домашнє завдання:

1. Повторити – §11, стор. 91-93

2. Виконати вправи № 470, 473 - стор. 94 

02.12.2024

Урок № 37. Додавання і віднімання многочленів

Домашнє завдання:

1. Вивчити основні означення та розглянути приклади 1-3 – §11, стор. 91-93
2. Виконати вправи №
464, 466, 468 - стор. 93-94

29.11.2024

Урок № 36. Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена

Домашнє завдання:

1.      Підручник: § 10 – стор. 85-87 повторити основні означення

2.      Виконайте у зошиті: 445, 448, 459 - стор. 89-91

 27.11.2024

Урок № 35. Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена

Домашнє завдання:

1.      Підручник: § 10 – стор. 85-87 вивчити основні означення

2.      Виконайте у зошиті: 430, 436, 440 - стор. 88-89

 25.11.2024

Урок № 34. Діагностична робота № 2

Домашнє завдання:

1.      Виконайте завдання для перевірки знань – стор. 81-82

22.11.2024

Урок № 33. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Домашнє завдання:

1.      Виконайте у зошиті завдання домашньої самостійної роботи  – стор. 80-81 

20.11.2024

Урок № 32. Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. Самостійна робота № 4

Домашнє завдання:

1.      Виконайте завдання самостійної роботи





 18.11.2024

Урок № 31. Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня

Домашнє завдання:

1.      Підручник: повторити основні поняття за темою уроку § 9 – стор. 74-75

2.      Виконайте у зошиті: № 408, 410, 414  – стор. 76-77

15.11.2024

Урок № 30. Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня

Домашнє завдання:

1.      Підручник: вивчити основні поняття за темою уроку § 9 – стор. 74-75

2.      Виконайте у зошиті: № 400, 406  – стор. 75-76

 13.11.2024

Урок № 29. Одночлен. Стандартний вигляд одночлена

Домашнє завдання:

1.      Підручник: повторити основні означення за темою уроку § 8 – стор. 70

2.      Виконайте у зошиті: № 386, 387, 393 – стор. 72-73 

11.11.2024

Урок № 28. Одночлен. Стандартний вигляд одночлена

Домашнє завдання:

1.      Підручник: вивчити основні означення за темою уроку § 8 – стор. 70

2.      Виконайте у зошиті: № 382, 384 – стор. 72

01.11.2024

Урок № 27. Властивості степеня з натуральним показником. Самостійна робота № 3

Домашнє завдання:

1.      Підручник: повторити основні властивості степеня з натуральним показником § 7 – стор. 64

2.      Виконайте у зошиті: № 355, 357  – стор. 67

30.10.2024

Урок № 26. Властивості степеня з натуральним показником

Домашнє завдання:

1. Підручник: повторити основні властивості степеня з натуральним показником § 7 – стор. 64

2. Виконайте у зошиті: № 345, 348, 350, 352 – стор. 66-67 

28.10.2024

Урок № 25. Властивості степеня з натуральним показником

Домашнє завдання:

1.      Підручник: вивчити основні властивості степеня з натуральним показником § 7 – стор. 64

2.      Виконайте у зошиті: № 335, 338, 341 – стор. 65

25.10.2024

1.      Урок № 24. Повторити §6 стор. 54-56

2.      Виконати в зошиті: № 306, 310, 318 – стор. 58-59

23.10.2024

Урок № 23. Степінь з натуральним показником

Домашнє завдання:

1.      Вивчити основні поняття за темою уроку §6 стор. 54-56

2.      Виконати в зошиті: № 300, 302, 304 – стор. 57-58 

21.10.2024

Урок № 22. Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей.

Домашнє завдання:

1.      Підручник: повторити основні означення § 5 – стор. 48-50

2.      Виконайте у зошиті: № 268, 280, 286 – стор. 51

18.10.2024

Урок № 21. Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей.

Домашнє завдання:

1.      Підручник: вивчити основні означення за темою уроку - § 5 – стор. 48-50

2.      Виконайте у зошиті: № 265, 268 – стор. 51 

16.10.2024

Урок № 20. Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. Тотожні вирази. Тотожності.

Домашнє завдання:

1.      Повторити §4 стор. 41-43 – стор. 40

2.      Виконати в зошиті: № 250, 252 – стор. 46

 14.10.2024

 Тема 2. ЦІЛІ ВИРАЗИ

Урок № 19. Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §4 – стор. 41-43 (вивчити основні поняття)

2.      Виконати завдання: № 233, 240 (2), 244 – стор. 44-45

11.10.2024

Урок № 18. Діагностична робота № 1

Домашнє завдання:

1.      Виконати завдання діагностичної роботи

Діагностична  робота № 1 «Лінійні рівняння з однією змінною»

Початковий рівень (3 бали)

1. Коренем якого рівняння є число 5? 

Ах + 3 = 9;        Б) 2 х = 10;       Вх + 4 = 10;        Г) 3 х = 21

2. Яке  значення є розв’язком рівняння  4(х – 3) = х + 6 ?

А)  0            Б)  – 2             В)   6           Г)  немає розв’язку;?

3.  Яке з рівнянь має безліч коренів

А) 2х  = 9;        Б) 2 х = 2 х+3;       Вх + 4 = х + 4;        Г) 3 х = 0

Середній рівень (3 бали)

4.  Розв’яжіть рівняння:

1) – 2 х = 16;         2) 0,5х – 1,5 = 0.

5.  Чи рівносильні рівняння:

2 х – 3 = х + 5  і   2(х – 7) = х – 6?

6. В одному ящику втричі більше апельсинів, ніж у другому. Скільки апельсинів у кожному ящику, якщо у двох ящиках 32 кг апельсинів?

Достатній рівень (3 бали)

7. Розв’яжіть рівняння:

1) 2(х – 6) + 4 х = 5х – (8 – х);  

2) .

8.  Розв’яжіть рівняння │1 – 5х│=  9   

Високий рівень (3 бали)

9. За три дні продали 15 т картоплі. За перший день продали в 1,5 рази менше, ніж за другий, а за третій день продали на 2 т менше, ніж за перші два дні. Скільки тонн картоплі продавали щодня? 

09.10.2024

Урок № 17. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Домашнє завдання:

1.      Повторити вивчене в розділі 1 – стор. 40

2.      Виконати в зошиті завдання домашньої самостійної роботи – стор. 36-37

3.      Готуємося до перевірочної роботи

 07.10.2024

Урок № 16. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі. Самостійна робота № 2

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §3 – стор. 28-30 (повторити основні поняття та правила розв’язання задач)

2.      Виконати завдання: № 179, 185 – стор. 32 

04.10.2024

Урок № 15. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §3, повторити

2.      Виконати завдання: № 172, 174 – стор. 31 

02.10.2024

Урок № 14. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §3, повторити

2.      Виконати завдання: № 168, 170 – стор. 31

30.09.2024

Урок № 13. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §3 – стор. 28-30 (вивчити основні поняття та правила розв’язання задач)

2.      Виконати завдання: № 161, 164 – стор. 30-31

 27.09.2024

Урок № 12. Лінійне рівняння з однією змінною

Домашнє завдання:

1.      В основні поняття – Підручник: §2 – стор. 19-22

2.      Виконайте у зошиті № 125, 128, 139 – стор. 24-26

3.      Виконайте усно: № 155, 156 стор. 27-28

25.09.2024

Урок № 11. Лінійне рівняння з однією змінною

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §2 – стор. 21-22 (розглянути приклад 3, 4, 5)

2.      Виконати завдання: № 112, 117, 123 – стор. 23-24

 23.09.2024

Урок № 10. Загальні відомості про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною

Домашнє завдання:

1.      Підручник: §2 – стор. 19-22 (вивчити основні поняття та правила)

2.      Виконати завдання: № 106, 109 – стор.22-23

 20.09.2024

Тема 1. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ

Урок № 9. Загальні відомості про рівняння

Домашнє завдання:

1.      Вивчити основні поняття за темою уроку – §1, стор. 14-17

2.      Виконайте у зошиті № 86, 91, 96 – стор. 17-18

3.      Виконайте вправи на повторення № 98 (5, 6), 99 (3, 4) – стор. 18


  18.09.2024

Урок № 8. Раціональні числа та дії з ними. Самостійна робота № 1

Домашнє завдання:

1.       Виконати завдання самостійної роботи за посиланням  https://www.iznotest.info/ratsionalni-chisla-ta-diyi-nad-nimi/


16.09.2024

Урок № 7. Раціональні числа та дії з ними

Домашнє завдання:

1.      Виконати завдання: № 62, 66, 70 – стор.12

2.      Перед самостійною роботою на наступний урок повторіть основні поняття і терміни з теоретичного матеріалу за 5-6 клас зайшовши за посиланням або QR-кодом – стор. 13


  13.09.2023

Урок № 6. Відношення і пропорції. Раціональні числа та дії з ними

Домашнє завдання:

1.      Виконайте у зошиті № 52, 56, 60 (1, 2, 3, 7, 9) – стор. 10-11


11.09.2023

Урок № 5. Відношення і пропорції

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео для повторення вивченого   https://youtu.be/zRiunNjIxfA?si=K076Q87OS9p-sJ2k
2. Виконати завдання
: № 48, 50, 54, 58 – стор. 10-11


 09.09.2023

Урок № 4. Арифметичні дії зі звичайними дробами. Відсотки

Домашнє завдання:

1.      Виконати завдання: № 32, 34, 40 – стор.9


06.09.2023

Урок № 3. Десятковий дріб. Звичайні дроби. Арифметичні дії зі звичайними та десятковими дробами.

Домашнє завдання:

  1. Виконати завдання: № 19, 21, 30 – стор.7-8


 04.09.2023

ТЕМА 1. Узагальнення та систематизація знань за курс математики 5-6 КЛАСІВ

Урок № 1. Натуральні числа. Арифметичні дії з натуральними числами. Подільність натуральних чисел

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео для повторення вивченого
https://www.youtube.com/watch?v=JvT6rJNgGS0&pp=ygU50L_QvtCy0YLQvtGA0LXQvdC90Y8g0LzQsNGC0LXQvNCw0YLQuNC60Lgg0LfQsCA2INC60LvQsNGB
2. Виконати завдання
: № 2, 4, 6 (3), 8 (1), 10 (1, 3) – стор. 6

02.09.2024
Урок № 1. Повторення матеріалу, вивченого у 6 класі

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео для повторення вивченого
https://www.youtube.com/watch?v=JvT6rJNgGS0&pp=ygU50L_QvtCy0YLQvtGA0LXQvdC90Y8g0LzQsNGC0LXQvNCw0YLQuNC60Lgg0LfQsCA2INC60LvQsNGB
2. Виконати завдання:
№ 4, 6, 8, 10 стор.6


Немає коментарів:

Дописати коментар