08.05
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя в повісті-казці Юрія Винничука "Місце для дракона"
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Rjb6RJm4s8Q
Перегляньте презентацію за
посиланням:
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Валентина Чемериса.
Почати читати твір «Вітька + Галя,
або повість про перше кохання»
https://lib.com.ua/uk/book/vitka-galia-abo-povist-pro-pershe-kokhannia/
Аудіоверсія
https://www.youtube.com/watch?v=vtSTGAMzjfI
07.05
Парадокс: дракон Грицько - поет і християнин. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=K2-pFKnUVEE
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=PuOxTTW83G0
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Створити ілюстрації до твору Юрія Винничука «Місце для
дракона»
Скласти порівняльну характеристику персонажів: князь,
Грицько, Пустельник
24.04
"Місце для дракона" Юрія Винничука - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі" закони
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=NalV7TXTtBo
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору.
Читати твір Юрія Винничука «Місце для дракона»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=10482
Стислий переказ (аудіо):
https://www.youtube.com/watch?v=5wtEOAepIjU
23.04
Алегоричність образу коня Шептала, його характеристика
Матеріал до уроку:
https://www.ukrlib.com.ua/tvory/printit.php?tid=6974
Презентації:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-volodimir-drozd-alegorichnist-obrazu-konya-sheptala-347548.html
https://vseosvita.ua/library/vdrozd-alehorychnist-obrazu-konia-sheptala-680012.html
Домашнє завдання
Читати твір Юрія Вінничука "Місце для дракона"
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=10482
17.04
Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосібнення в оповіданні Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=XrlTXktW_fw
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-volodimir-drozd-biliy-kin-sheptalo-347464.html
Скорочена аудіоверсія:
https://www.youtube.com/watch?v=g7mVITsvpj8
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал
16.04
Розвиток мовлення (усно). Дискусія "Дорослішання. Моральні чесноти. Дружба. Батьки"
Відеоматеріали до уроку:
https://www.youtube.com/watch?v=_fkqdxQtivs
https://www.youtube.com/watch?v=aX2IF69bFj4
Домашнє завдання
Ознайомитися з твором Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало"
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=32
10.04
Проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору.
https://www.youtube.com/watch?v=_fkqdxQtivs
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти твір-роздум на тему: «Прикладом для
наслідування для мене є…»
09.04
"Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=3v9nu8SuB0w
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Створити ілюстрації до твору Ніни Бічуї «Шпага Славка
Беркути». Можете намалювати портрет одного з героїв або зобразити події одного
з розділів твору.
03.04
Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=fLzHS1hqbgE
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=SmioEY2cn6Y
Домашнє завдання
Зробити цитатну характеристику образів Славка Беркути,
Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. Записати у зошит паспорт твору
02.04
Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів.
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит цитатну характеристику діда Платона
та діда Савки.
Домашнє завдання
Читати твір Ніни Бічуї "Шпага Славка Беркути":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=10271
(Скорочена версія)
https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=17490&page=2
(Скорочена аудіоверсія)
https://www.youtube.com/watch?v=C8Lg-zFbWIo
27.03
Олександр Довженко - видатний український кінорежисер і письменник. "Ніч перед боєм" - оповідання про героїзм, самовідданість і патріотичні почуття українців у роки воєнного лихоліття.
Відеодовідка про Олександра
Довженка:
https://www.youtube.com/watch?v=Qo0kIxOFzXM
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=I69oRVWyvFk
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Опрацюйте матеріал за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
26.03
Особливості композиції повісті Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною"
Аналіз твору
https://dovidka.biz.ua/dorogoyu-tsinoyu-analiz/
Навчальне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=rYJxF77JVOM
Презентація:
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Олександра Довженка та його твором "Ніч перед боєм"
Опрацювати ст. 139-145;
Записати у зошит паспорт твору.
20.03
Розвиток мовлення (письмово). Образ Соломії . Романтичність, мужність, сила волі української жінки в повісті Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною"
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти твір-роздум на одну із запропонованих тем:
1. "Чи вартувало Соломії бути такою саможертовною у стосунках із Остапом";
2. "Чи взаємним було кохання та самовіддача кожного у парі?";
3. "Кохати чи бути коханим? Ось у чому питання."
19.03
Кохання Остапа і Соломії як центральний мотив повісті Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною". Його переможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв
Перегляньте відеоуроки за
посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=zmQh8t_5ddw
https://www.youtube.com/watch?v=Iy7COKVBaD0
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Виписати з твору цитати із пейзажами.
Дібрати 5 прислів’їв та цитат про любов.
13.03
Проблема волі людини та можливостей її здобуття в повісті Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною"
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Iy7COKVBaD0
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти цитатну характеристику Остапа й Соломії
12.03
Михайло Коцюбинський. Коротко про
письменника. Місце, час подій, історична епоха в повісті Михайла Коцюбинського. «Дорогою ціною». Роль прологу у творі
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rYJxF77JVOM
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацюйте підручник на ст. 116-117.
Записати у зошит паспорт твору
Ознайомитися з повістю Михайла Коцюбинського
"Дорогою ціною":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1063
27.02
Позакласне читання. Анна Багряна про Марію Заньковецьку "Життя видатних дітей"
Матеріал для опрацювання:
Про Марію Заньковецьку:
https://www.youtube.com/watch?v=zGeFvWA_BQ4
Домашнє завдання:
Ознайомитися з біографією Михайла Коцюбинського і його твором "Дорогою ціною"
26.02
Контрольна робота №4. (Твір)
Домашнє завдання
Скласти твір-роздум (1,5-2 ст.) на одну із
запропонованих тем:
1. «Гроші
у нашому житті: добро чи зло?»;
2. «Герасим
Калитка: заощадливий господар чи жадібний землевласник?»;
3. «Земля
та її роль у житті кожного українця».
Твір має бути оригінальним.
Під час написання твору важливо
використовувати цитати з трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч».
20.02
Характеристика образів дійових осіб п'єси. Засоби сатиричного змалювання вад героїв трагікомедії Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч"
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=DqD9A_85WQU
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Зі слайдів 10 – 14 переписати матеріал у зошит
19.02
Проблема влади грошей у трагікомедії
Івана Карпенка-Карого
«Сто тисяч»
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=29n3yZClvzc
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Написати невеликий твір-роздум на тему: «Чи в грошах
щастя?»
(8-10 речень)
13.02
Розігрування (читання в ролях) ключових моментів трігікомедії "Сто тисяч"
Твір (починаємо з яви №6)
Домашнє завдання
Дочитати твір Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч"
12.02
Іван Карпенко-Карий. Відомості про життя і творчість українського драматурга. Трагікомедія "Сто ттисяч" - класичний взірець українського "театру корифеїв".
Цікаві факти про життя митця:
https://www.youtube.com/watch?v=makIlqvmg8k
https://www.youtube.com/watch?v=DWuHsODA0Us
Що треба знати про Театр корифеїв?
https://www.youtube.com/watch?v=9FL6yK0jKTA
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати першу дію трагікомедії Івана Карпенка-Карого
(ст. 89-98).
Виписати у зошит визначення таких понять: драматичний
твір, ремарка, конфлікт у творі, комедія, трагедія,трагікомедія.
06.02
Виразне читання. Ритмомелодика віршів сучасних поетів. Виразне читання віршів поетів-сучасників.
Перелік віршів:
https://virshi.com.ua/suchasni-poety/
Сучасні вірші про мову:
https://znayshov.com/News/Details/pro_sylu_movy_ta_slova_7_virshiv_suchasnykh_ukrainskykh_myttsiv
Перелік поетів та їх вірші:
https://osvita.ua/school/library/poems/
Домашнє завдання
Ознайомитися з відомостями про життя і творчість Івана Карпенко-Карого, знайти цікаві факти про нього. Почати читати трагікомедію "Сто тисяч":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1007
05.02
Ангел як оберіг у вірші Галини Кирпи. "Мій ангел такий маленький...". Гуманізм вірша "Коли до вас темної ночі...". Віра в людину, яка несе в своєму серці частинку добра
Навчальне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Th8GIrWVius
Матеріал для опрацювання:
Презентація:
Мій ангел такий маленький:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5576
Коли до вас темної ночі:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5575
Домашнє завдання:
Опрацювати поданий матеріал
30.01
Художні образи вірша Ігоря Павлюка. "Дівчинка"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=32G-PCf2roM
Теорія:
Презентація:
Паспорт твору:
https://dovidka.biz.ua/analiz-virsha-divchinka-igor-pavlyuk/
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору.
29.01
Естетична й звукова цілісність вірша Анатоія Мойсеєнка "Жовтень жовті жолуді"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ohAWvCdT-pA
Презентація:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
23.01
Філософські мотиви віршів Івана Малковича "Із янголом на плечі" й "З нічних молитов". Прагнення зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=nyHmHu1-n8w
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацюйте ст. 81-83
Письмово в зошиті виконайте завдання 1-4 зі ст. 82-83;
Вивчити вірш Івана Малковича "Із янголом на плечі":
https://osvita.ua/school/literature/m/71157/
напам'ять. Відео з віршем надсилайте у Вайбер.
22.01
Глибинний зміст і символіка "Чоловічого танцю" Василя Герасим'юка
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=EGdIOliY598
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
26.12
Узагальнення і систематизація вивченого за І семестр
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=w5V9ubU2jW4
ТОП-10 українських письменників:
https://www.youtube.com/watch?v=Jlqbn9ws_sQ
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал.
ГАРНИХ КАНІКУЛ!😁
25.12
Літературна вікторина за вивченим у І семестрі
Матеріал для опрацювання:
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал;
Виконати інтерактивну вправу:
19.12
Література рідного краю. Поети - земляки. Василь Мисик, Анатолій Антоненко
Василь Мисик:
https://www.youtube.com/watch?v=mhnpkEZ6oHA
Анатолій Антоненко:
https://www.dnipro.libr.dp.ua/Pismennik_poet_kraeznavec_Antonenko
Презентація за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-poeti-dnipropetrovsini-416122.html
Домашнє завдання:
Підготуватися до контрольної роботи
18.12
Література рідного краю. Поети - земляки. Юрій Яновський, Володимир Винниченко.
Інформативне відео за посиланням:
https://www.facebook.com/watch/?v=1116795672644126
Цікава інформація за посиланнями:
https://kryvorizhanka.com.ua/uk/articles/top-5-kryvorizkyh-pysmennykiv
Цікаві факти про області України:
https://www.youtube.com/watch?v=XKpXkQ9ev0A
Домашнє завдання:
Опрацювати поданий матеріал.
12.12
Позакласне читання. Захопливі історії підлітка у творі Анатолія Дімарова "На коні і під конем"
Презентація за посиланням:
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=cAm0NL-2ZQo
Аналіз твору:
https://dovidka.biz.ua/na-kon-p-d-konem-anal-z-tvoru/
Твір:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2894
Домашнє завдання:
Опрацювати поданий матеріал.
11.12
Контрольна робота №3. Поетичні твори Володимира Сосюри, Володимира Підпалого та Василя Голобородька.
Будьте уважними!
Щасти!
05.12
Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти. Оригінальність і простота висловлення глибоких почуттів і важливих думок у віршах Василя Голобродька "Наша мова", "Теплі слова".
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорти творів «Наша мова» та «Теплі
слова»;
Опрацювати ст. 77-78;
Письмово в зошиті виконати завдання 1-3 зі ст. 78;
Підготуватись до контрольної роботи.
04.12
Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. Художні образи вірша «З дитинства: дощ»(«Я уплетений…»)
https://www.youtube.com/watch?v=NdZHdic7TsE
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 75-76;
Запишіть у зошит паспорт твору;
Спробуйте скласти власний вільний вірш на тему
природи.
28.11
Ідеї людяності й бережливого ставлення до природи у вірші Володимира Підпалого "...Бачиш, між трав зелених...". Багатозначність і змістова глибина художніх образів вірша "Зимовий етюд"
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 71-73
Записати у зошит паспорти поезій
Виконати завдання 1-3 зі ст. 73-74
27.11
Володимир Сосюра "Васильки" - зразок інтимної лірики. Щирість ліричного самовираження в поезії "Осінь" ("Облітають квіти, обриває вітер..."). Пейзажні мотиви.
Відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=VNrjVJo_OO0
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Аудіоверсії віршів:
"Васильки":
https://www.youtube.com/watch?v=yk1QirZAC0Q
"Осінь":
https://www.youtube.com/watch?v=OX3Fg6izGNY
Домашнє завдання
Підготувати цікаві відомості про життя і творчість Володимира Підпалого
21.11
Володимир Сосюра. Коротко про поета. Патріотичний пафос вірша "Любіть Україну"
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=prjp1lYlAAU
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 60-64
Вивчити напам'ять вірш Володимира Сосюри "Любіть Україну".
Відео з віршем надсилайте у Вайбер.
20.11
Контрольна робота №2 (твір).
Патріотичні мотиви в поезіях Т. Г. Шевченка. Мотиви оптимізму в поезіях Лесі Українки
Домашнє завдання
На основі вивчених творів скласти твір-роздум на одну із запропонованих тем:
1.«Вільна творчість, вдячність чи егоїзм? Що є важливішим?» (на основі твору Лесі Українки «Давня казка»);
2. «Три
шляхи широкії…». Казка чи реальне змалювання долі української родини за часів
козаччини?» (на основі твору Тараса Шевченка «Три шляхи широкії»).
14.11
Проблеми та мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності.
Опрацюйте презентацію за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/129ucz4t5bNLslC61oM_dgN4o1DuhZMtJ/vi
Домашнє завдання
Запишіть у зошит порівняльну характеристику Поета та
Бертольда.
Підготуватися до написання контрольного твору. Повторити відомості про життя, творчість та опрацьовані твори Тараса Григоровича Шевченка і Лесі Українки.
Підготуйтеся до контрольної роботи.
13.11
Ідея вільної творчості, духовної свободи людини в поемі Лесі Українки "Давня казка"
Опрацюйте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1CsYv8MT1da7WMIxa9MreDLYHRqOAz_6Hb0yWlOfa8CQ/edit?usp=sharing
Домашнєзавдання
Прочитати ліро-епічну поему Лесі Українки "Давня казка";
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=488
Опрацювати ст. 50-61.
Записати у зошит паспорт твору.
31.10
Тема гармонійного єднання людини з природою в поезії Лесі Українки "Хотіла б піснею стати..."
Перегляньте відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=aT8enouy20k&t=33s
https://www.youtube.com/watch?v=RBg_FCPGYYw
Перегляньте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1U1Qw-UKlWrfSTqb4wVXu0WdNQL3YdxTEbtZKpt10SaQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Вивчити поезію Лесі Українки "Хотіла б піснею стати..." напам'ять. Відео з віршем надсилайте у Вайбер.
30.10
Леся Українка. Мужність і сила духу поетеси. Мотиви весни й оптимізму в поезії "Давня весна".
Перегляньте відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=aT8enouy20k&t=33s
https://www.youtube.com/watch?v=RBg_FCPGYYw
Біографія письменниці:
https://www.youtube.com/watch?v=_JzWAYjAObc&t=30s
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1U1Qw-UKlWrfSTqb4wVXu0WdNQL3YdxTEbtZKpt10SaQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт поезії "Давня весна".
24.10
Виразне читання. Шевченкова спадщина.
27 найпопулярніших віршів Т. Г. Шевченка:
https://osvitanova.com.ua/posts/4740-27-naipopuliarnishykh-poezii-tarasa-shevchenka
Твори Тараса Шевченка:
https://osvita.ua/school/literature/tag-shevchenko_taras/
Домашнє завдання
Підготувати цікаву інформацію про Лесю Українку
23.10
Цикл «В казематі». Роздуми про власну долю в поезії
Тараса Шевченка. «Мені однаково, чи буду…». Символіка вірша «Ой три шляхи широкії…».
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=J1r1BoxAk1k
Опрацюйте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1QVIt7-sgzy-aaa_fwE1lpGraVqePomyMaGWo0a7uFsY/edit?usp=sharing
"Ой три шляхи широкії"
https://osvita.ua/school/literature/sh/78471/
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт одного з віршів.
17.10
Тарас Шевченко. Життєпис поета (історія викупу поета з неволі, участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання). "Думи мої, думи мої...". Усвідомлення власної місії поета.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/RXA2NE7fkWk?si=3koAh3z1QwG9jYk-
Перегляньте відеодовідку за
посиланням:
https://youtu.be/OjhgzlDmccE?si=wrUJu9-3tQk3IdfV
Перегляньте презентацію за
посиланням:
Домашнє завдання
Вивчити напам'ять вірш Тараса Григоровича Шевченка "Думи мої, думи мої...". Відео надсилайте мені у Вайбер.
Думи мої, думи мої,
Лихо мені з вами!
Нащо стали на папері
Сумними рядами?..
Чом вас вітер не розвіяв
В степу, як пилину?
Чом вас лихо не приспало,
Як свою дитину?..
16.10
Контрольна робота №1. Усна народна творчість.
Виконайте тестові завдання за
посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7955122
Код доступу: 7955122
До 18.10 (21:00) ви маєте виконати
завдання.
Щасти!
10.10
Розвиток мовлення №2 (письмово). Письмовий твір у формі есе на одну із запропонованих тем
1."У піснях - історія мого народу";
2."Маруся Богуславка - зрадиця чи патріотка?"
3."Маруся Чурай - дівчина, що стала легендою";
4."Мій герой із фольклорної спадщини"
Що таке есе і як його написати?
Домашнє завдання
Підготуватися до контрольної роботи
09.10
Героїчний вчинок української полонянки в думі "Маруся Богуславка". Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов'ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі
Мультфільм про Марусю Богуславку:
https://www.dailymotion.com/video/x3z1p76
Інформативне відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=7n_hnmOnA7k
Опрацюйте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1bC9EjX_6OeD_IpsAcmpr0gFRJOvJ0fl3KXbWf5EPXTs/edit?usp=sharing
Дума про Марусю Богуславку:
https://www.ukrlib.com.ua/narod/printout.php?id=14&bookid=1
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору. Опрацювати ст. 31-34
03.10
Народні думи - героїчний епос українського народу. Різновиди дум (історико-героїчні, соціально-побутові). Кобзарі та лірники - виконавці народних дум. Сучасні виконавці. Національна капела бандуристів України. Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. Специфічність поетичної форми, ритму.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6ilv0g8u-5U
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 28 – 29.
Письмово в зошиті виконати завдання 1 – 5 зі ст. 30
02.10
ПЧ №1. Марко Вовчок "Ведмідь" (Сестричка Мелася)
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=9MhJdgxhJJE
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-marko-vovchok-238858.html
26.09
РМ№1 (Усно). Дискусія "За що народ увічнив імена своїх героїв", "Сучасне музичне мистецтво і пісні марусі Чурай"
Інформативне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=DedBG98cC1g
Домашнє завдання
Читати твір Марка Вовчка "Ведмідь"(Сестричка Мелася):
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1976
25.09
Народнопоетичні образи пісень, що стали народними "Віють вітри, віють буйні!", "Засвіт встали козаченьки". Їх фольклорна основа.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lsz2nVicnCM
Опрацюйте презентацію за посиланням:
"Віють вітри, віють буйні" (пісня):
https://www.youtube.com/watch?v=hPd7gLGl018
"Засвіт встали козаченьки" пісня у виконанні Козака Сіромахи):
https://www.youtube.com/watch?v=MTQ32tMs53c
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 18-21
Вивчити напам’ять: «Засвіт встали козаченьки»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13413
Відео надсилайте у Вайбер.
19.09
Маруся Чурай – легендарна поетеса з Полтави. Особиста трагедія в пісні «Ой не ходи, Грицю…»
Перегляньте інформативне відео за посиланням:
Опрацюйте презентацію за посиланням:
«Ой не ходи, Грицю» (текст):
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт пісні «Ой не ходи, Грицю…»
18.09
Лицарські якості народного месника в пісні "За Сибіром сонце сходить"
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Напишіть власне висловлення щодо важливості увіковічення імен героїв рідної землі (10 – 12 речень).
12.09
Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою
Перегляньте відеоурок за посиланням:
Опрацюйте презентацію за посиланням:
«Чи не той то хміль»
«За Сибіром сонце сходить»
Домашнє завдання
Записати в зошит паспорти творів «Чи не той то хміль» та «За Сибіром сонце сходить».
11.09
Українські історичні пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить»
Про історичні пісні:
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 15-22
Письмово в зошиті виконайте завдання 1-5 зі сторінки 22.
05.09
Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками: «Зажурилась Україна».«Та, ой, як крикнув же козак Сірко»
Перегляньте відеоурок за посиланням:
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорти творів «Зажурилась Україна» та «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»
04.09
Вступ. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів (образ-персонаж, образ-символ, словесні, зорові, слухові тощо). Аналіз художнього твору
Перегляньте відеоурок за посиланням:
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати сторінки 4-10 підручника;
Письмово в зошиті дати визначення поняттям: образ, художній образ, художній твір; навести приклади слухових, зорових та нюхових образів.
Немає коментарів:
Дописати коментар