Українська література 8

15.05

Аналіз ситуацій та проблем у творі; переказ найцікавіших епізодів, коментар гумористичних ситуацій

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KL3QmbUfHco

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/18m2lC83MXP1duQ1H71623cf3gwgIHpTV/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Уявіть зустріч друзів із повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» через десять років та опишіть її. Пофантазуйте, якими вони можуть стати.


09.05

Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=cDf_0lBUeu0

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1SZiIP6VuaRV-55MMpfVWeVYCIBXLhOV-4EJO4qAl7Yk/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Створити ілюстрації до твору Валентина Чемериса «Вітька + Галя…».

Дочитати твір


08.05

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=kN2Pu5KtIis

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/18m2lC83MXP1duQ1H71623cf3gwgIHpTV/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт твору


02.05

Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Rjb6RJm4s8Q

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/16B7ki7K2dVYesD14JJK8YRC9aoNu8wP_/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Ознайомитися з біографією Валентина Чемериса.

Почати читати твір «Вітька + Галя, або повість про перше кохання»

https://lib.com.ua/uk/book/vitka-galia-abo-povist-pro-pershe-kokhannia/

Аудіоверсія

https://www.youtube.com/watch?v=vtSTGAMzjfI


01.05

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви у творі.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=PuOxTTW83G0

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1denm2A4USpQLKqYPvK4d8kJe5u_nsg02/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Створити ілюстрації до твору Юрія Винничука «Місце для дракона»


25.04

Юрій Винничук «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=K2-pFKnUVEE

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1denm2A4USpQLKqYPvK4d8kJe5u_nsg02/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Скласти порівняльну характеристику персонажів: князь, Грицько, Пустельник

Продовжити читати твір Юрія Винничука «Місце для дракона»


24.04

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Сюжет твору.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=NalV7TXTtBo

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1fGGBttUArsgl77Olizf9almPRpMXt1Co/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт твору.

Читати твір Юрія Винничука «Місце для дракона»:

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=10482

Стислий переказ (аудіо):

https://www.youtube.com/watch?v=5wtEOAepIjU


11.04

Проблема особистості в сучасному світі у повісті «Білий кінь Шептало»

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=XrlTXktW_fw

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1AJkKCqtCKml0K6jP8KgKrfqVGzUfS-P33OHin-tPcQE/edit?usp=drive_link

Домашнє завдання

Ознайомитися з біографією Юрія Винничука. Почати читати твір «Місце для дракона»


10.04

Аналіз контрольної роботи. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_Vl-EVgz5lA

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1AJkKCqtCKml0K6jP8KgKrfqVGzUfS-P33OHin-tPcQE/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Зробити ілюстрації до твору Володимира Дрозда «Білий кінь Шептало».


04.04

Контрольна робота №5.

«Творчість Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною», Олександра Довженка «Ніч перед боєм» та Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»

У зошитах для контрольних робіт виконати завдання за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1pEGjbRIHGvqJukM83JvxGUNsuxZTtT4bo9n8q3alieQ/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Ознайомитися з біографією Володимира Дрозда. Почати читати твір «Білий кінь Шептало»:

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=32


03.04

Особливості композиції твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=fFqIv0eZCys

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1pQ62l5eUaoR443vLoYLFxAUOMfRQ-Fmu/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Підібрати 5-7 порад для батьків щодо виховання дітей.

Підготуватися до контрольної роботи.


28.03

Проблема особистості в сучасному світі у повісті «Шпага славка Беркути»

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_fkqdxQtivs

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://view.genial.ly/606024d10138370d9e8488d4/presentation-nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-problema-osobistosti

Домашнє завдання

Скласти твір-роздум на тему: «Прикладом для наслідування для мене є…»


27.03

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=3v9nu8SuB0w

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://view.genial.ly/606024d10138370d9e8488d4/presentation-nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-problema-osobistosti

Домашнє завдання

Створити ілюстрації до твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути». Можете намалювати портрет одного з героїв або зобразити події одного з розділів твору.


21.03

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1-D-L5lTjUtMpgVXtI4M8pZv6MyGENnN4/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=SmioEY2cn6Y

Домашнє завдання

Зробити цитатну характеристику образів Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк


20.03

Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=fLzHS1hqbgE

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1MJLc8s4Kmi5amAN1ZrHa6ZuGZBL7bVzt/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт твору


14.03

Образ діда Платона і діда Савки – представників українського трудового народу. Їхній моральний урок для солдатів

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1kuZnRq3hAOPwO5FOJNuvSBEKG0-PQqT9/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит цитатну характеристику діда Платона та діда Савки.

Почати читати повість Ніни Бічуя «Шпага Славка Беркути»


13.03

Оповідання про один із періодів Другої світової війни. «Ніч перед боєм» - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені підчас воєнного лихоліття.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=I69oRVWyvFk

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1t29Rksvw9MaGdUInP4oFDUCbznx1OuYC/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Опрацюйте матеріал за посиланням:

https://vseosvita.ua/lesson/43-oleksandr-dovzhenko-nich-pered-boiem-vydatnyi-ukrainskyi-kinorezhyser-i-pysmennyk-yoho-opovidannia-pro-druhu-svitovu-viinu-nich-pered-boiem-tvir-pr-614863.html

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт твору


07.03

Видатні письменниці та поетеси Дніпропетровщини.

«Сила жіночого слова»

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=JIbmS-4Ku2M

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/123kRhjViPeRMBuRj-zdLOqSSI9apFxPC/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Прочитати оповідання Олександра Довженка «Ніч перед боєм»

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=869


06.03

Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник.

Відеодовідка про Олександра Довженка:

https://www.youtube.com/watch?v=Qo0kIxOFzXM

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1VGeHcfaq_47XST0bORZk9C5Ao_owxWpz/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Підготувати цікаву інформацію про сучасних письменниць Дніпропетровщини


22.02

Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії у повісті «Дорогою ціною»

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/10-MTXHXL8VryiUSE65lTgoZXEw9GnesY/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Підготуйте цікаві факти про життя і творчість Олександра Довженка


21.02

Час і вічність у повісті «Дорогою ціною». Символічні образи у творі

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=8nMFcjOxtog

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1azi6M5K_LlhdxvIJ3gqcpNEt0g7IHzzn/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Написати твір-роздум: «Що означає бути вільним?» 

(за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною»). 

У творі намагайтеся визначити, що було найголовнішим для героїв повісті і чи досягли вони цього та у який спосіб? Чи прийнятна така поведінка? Ваше ставлення до позиції персонажів, сучасне ставлення людини до власного життя.


15.02

Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною». Кохання Остапа і Соломії з кріпацької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною

Перегляньте відеоуроки за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=zmQh8t_5ddw

https://www.youtube.com/watch?v=Iy7COKVBaD0

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1tmhbTDGhBkPJstXBszWOo5hn_BmvcZB3/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Виписати з твору цитати із пейзажами.

Дібрати 5 прислівїв та цитат про любов.

14.02

 

М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною.

 

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Iy7COKVBaD0

 

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1S7ylIpoK8a6PSxV_UDBzCyIoWC0QwA9p/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання

Скласти цитатну характеристику Остапа й Соломії


08.02

Аналіз контрольного твору.

Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=rYJxF77JVOM

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1b9csVFLNHolBYm4OeBQDznr2g_i-RZNp/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацюйте підручник на ст. 116-117.

Записати у зошит паспорт твору

Ознайомитися з повістю Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною":

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1063


07.02

Контрольна робота №4. (Твір)

Домашнє завдання

Скласти твір-роздум (1,5-2 ст.) на одну із запропонованих тем:

1.   «Гроші у нашому житті: добро чи зло?»;

2.   «Герасим Калитка: заощадливий господар чи жадібний землевласник?»;

3.   «Земля та її роль у житті кожного українця».

Твір має бути оригінальним.

Під час написання твору важливо використовувати цитати з трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч».


01.02

РМ №3. Трагікомедія Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» і «вічна» тема влади грошей над людиною (письмово)

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1Ph41jLL8drmh7r73xSLsqHcU2UJwgbzvx6nfnTLvm_o/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Скласти твір-роздум на тему: Вічна проблема влади грошей над людьми за образом Калитки із твору “Сто тисяч”.


31.01

Засоби сатиричного змалювання образу

 Герасима Калитки у трагікомедії «Сто тисяч»

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=DqD9A_85WQU

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1JBJ0nDWVNZiu7u_27LiWXOqNvCIupg4L/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Зі слайдів 10 – 14 переписати матеріал у зошит


25.01

Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи у трагікомедії «Сто тисяч»

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1AX4c0W9k_nBy0MCtyIAnEEUjyJcowCv8uJcmwTgkOrc/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Дочитати трагікомедію Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч»


24.01

Проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенка-Карого

«Сто тисяч»

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=29n3yZClvzc

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1vK7RLKcTss7_e9PqPokD1nAw16AcXDyY/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Написати невеликий твір-роздум на тему: «Чи в грошах щастя?»

(8-10 речень)


18.01

Продоження теми Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» - класичний взірець українського «театру корифеїв».

Фільм «Сто тисяч»

https://www.youtube.com/watch?v=jKKlvifd-0o

Запис вистави:

https://www.youtube.com/watch?v=P9-_iKG_o7c

Домашнє завдання

Прочитати ІІ дію трагікомедії «Сто тисяч» ст. 98-104;

Скласти цитатну характеристику Герасима Калитки.


17.01

Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» - класичний взірець українського «театру корифеїв».

Цікаві факти про життя митця:

https://www.youtube.com/watch?v=makIlqvmg8k

https://www.youtube.com/watch?v=DWuHsODA0Us

Що треба знати про Театр корифеїв?

https://www.youtube.com/watch?v=9FL6yK0jKTA

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1eGC9EMgTohzlS_MOLVAewu4IY3YmOO0t/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Прочитати першу дію трагікомедії Івана Карпенка-Карого (ст. 89-98).

Виписати у зошит визначення таких понять: драматичний твір, ремарка, конфлікт у творі, комедія, трагедія,трагікомедія.



28.12

ЛРК №2 Станіслав Шумицький – поет, журналіст.

Виразне читання поезій

 

Ознайомтеся з матеріалом за посиланням:

http://lubotin-rada.gov.ua/info/page/2642

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1gT4orhiJsjvn5Y3eE36tNYsExrDjtjMm/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати подану інформацію


27.12

Контрольна робота №3.

Світ української поезії : творчість В.Сосюри, В.Підпалого, В.Голобородька

У зошитах для контрольних робіт виконати завдання за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1hvAtOiYTFyau95aBpQR2NtJnCoXLeIG5/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Будьте уважними! Виконану роботу потрібно надіслати до 29.12!

Щасти!


21.12

І.Малкович («З янголом на плечі», «З нічних молитов»).

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=nyHmHu1-n8w

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1snnT7jPFQukqs4vFsMSsMendxrhB6Njs/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацюйте ст. 81-83

Письмово в зошиті виконайте завдання 1-4 зі ст. 82-83


20.12

В. Герасим’юк «Чоловічий танець»

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=EGdIOliY598

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1XXgRrCXmJBtAZgAb2kdcdzwe5Ug0Vx1S/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт твору


14.12

Із сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ ст.). Розмаїття сучасної лірики. Глибокі роздуми поетів-сучасників над проблемами української мови, національної культури; прагнення зазирнути у світ  душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя.

 Перегляньте презентацію за посиланням:

 https://docs.google.com/file/d/12ofH_m9bJIVWUpRUEW8BkyxBCnJwTdJB/edit?usp=docslist_api&filetype=mspresentation

 

Домашнє завдання

Підготуйте інформацію про свого улюбленого українського сучасного письменника


13.12

ЛРК №1. Літературна Дніпропетровщина.

 

Перегляньте презентації за посиланнями:

 

https://docs.google.com/presentation/d/1WJGrbqrvY9-MQyVgX8dgIX9CezQZ9A68/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання

Підготувати цікаву інформацію про письменників Дніпропетровщини.


07.12

Василь Голобородько. «Наша мова», «Теплі слова». Наскрізний патріотизм, філософічність. Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1w1vE0S7eFNcBgT4mc-uY5gCJdRZYiS9h/edit?usp=drive_link&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорти творів «Наша мова» та «Теплі слова».

Опрацювати ст. 77-78

Письмово в зошиті виконати завдання 1-3 зі ст. 78


06.12

Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…») Фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти.

Про поета:

https://www.youtube.com/watch?v=NdZHdic7TsE

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1w1vE0S7eFNcBgT4mc-uY5gCJdRZYiS9h/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати ст. 75-76;

Запишіть у зошит паспорт твору;

Спробуйте скласти власний вільний вірш на тему природи.  


30.11

Володимир Підпалий. «…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд». Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса світу, патріотичні почуття, передані словом. Багатозначність і змістова глибина художніх образів («Зимовий етюд»).

 

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1PH2wD6l6P7RypNb_rzFSlTGW-ek-tLYY/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати ст. 71-73

Записати у зошит паспорти поезій

Виконати завдання 1-3 зі ст. 73-74


29.11

Контрольна робота (твір)

Домашнє завдання

На основі вивчених творів скласти твір-роздум на одну із запропонованих тем:

1.   «Всім серцем любіть Україну свою — і вічні ми будемо з нею!» (на основі поезії Володимира Сосюри «Любіть Україну»);

2.    «Вільна творчість, вдячність чи егоїзм? Що є важливішим?» (на основі твору Лесі Українки «Давня казка»);

3.    «Три шляхи широкії…». Казка чи реальне змалювання долі української родини за часів козаччини?» (на основі твору Тараса Шевченка «Три шляхи широкії»).


16.11

Володимир Сосюра. Коротко про поета Патріотичні, інтимні, пейзажні  мотиви його творів. Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини «Любіть Україну!»

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=prjp1lYlAAU

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1JUgFZ9Ub5RTpWPHm6Fy3Wx4N8AeX78Ul/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати ст. 60-64

Вивчити напамять вірш Володимира Сосюри «Любіть Україну»


15.11

РМ №2. Порівняльна характеристика образів Поета і Бертольда(письмово)

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/129ucz4t5bNLslC61oM_dgN4o1DuhZMtJ/view?usp=sharing

Домашнє завдання

Запишіть у зошит порівняльну характеристику Поета та Бертольда.

Дібрати цікаві факти про життя і творчість Володимира Сосюри.


09.11

Леся Українка. «Давня казка». Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1CsYv8MT1da7WMIxa9MreDLYHRqOAz_6Hb0yWlOfa8CQ/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Прочитати твір Лесі Українки «Давня казка».

Опрацювати ст. 50-61.

Записати у зошит паспорт твору.


08.11

 

Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви її поезії. “Хотіла б я піснею стати…”. Виразне читання поезії.

Тема гармонійного єднання людини з природою. “Давня весна”.

 

Перегляньте відео за посиланнями:

 

https://www.youtube.com/watch?v=aT8enouy20k&t=33s

 

https://www.youtube.com/watch?v=RBg_FCPGYYw

 

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1U1Qw-UKlWrfSTqb4wVXu0WdNQL3YdxTEbtZKpt10SaQ/edit?usp=sharing

 

Домашнє завдання

Вивчити напам’ять поезію Лесі Українки “Хотіла б я піснею стати”. Відео з віршем надсилайте у Вайбер.


02.11

ПЧ №2. Т. Шевченко «Кобзар». Виразне читання поезій

(продовження теми)

 

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1nj83JplqQSOiWO-PRidelL5QsMuxVt-1mBYAogx2ZnQ/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Підготуйте цікаві факти про життя Лесі Українки.


01.11

ПЧ №2. Т. Шевченко «Кобзар». Виразне читання поезій

 

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1nj83JplqQSOiWO-PRidelL5QsMuxVt-1mBYAogx2ZnQ/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Підготуйте цікаві факти про життя Лесі Українки.


26.10

«Ой три шляхи широкії». Роздуми автора про плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=20wUYQ-oS-k

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1dEQHjDH6RXFcUx1hDpg_zbS0He6H5IyVBMqrJFOP6q0/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Письмово в зошиті дайте відповіді на питання, що подані у 10 слайді.



25.10

«Мені однаково, чи буду» (з циклу «В казематі»). Роздуми автора про власну долю, долю України. Аналіз поезії в контексті біографії поета.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=J1r1BoxAk1k

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1QVIt7-sgzy-aaa_fwE1lpGraVqePomyMaGWo0a7uFsY/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Вивчити напамять поезію Т.Г. Шевченка «Мені однаково, чи буду». Відео з віршем надсилайте у Вайбер. Записати у зошит паспорт твору.


19.10

Тарас Шевченко.  Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання). «Думи мої, думи мої…» (1847), Усвідомлення власної місії поета.

 

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://youtu.be/RXA2NE7fkWk?si=3koAh3z1QwG9jYk-

 

Перегляньте відеодовідку за посиланням:

https://youtu.be/OjhgzlDmccE?si=wrUJu9-3tQk3IdfV

 

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1L8EWoHAWgsTBUE1gcNCrxOPTiSrOZdDN/edit?usp=drivesdk&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання

Виразно читати поезію

Т. Г. Шевченка "Думи мої, думи мої". Записати у зошит аналіз вірша.


18.10

ПЧ 1. Народна дума «Самійло Кішка»

 

Перегляньте відеодовідку за посиланням:

https://youtu.be/ZBwNNBYG9K0?si=My1HuX3tQK7ZabII

 

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/19r6xO4izj9FLxUaAoS8Xo7udB5lvQ0Ee/edit?usp=drivesdk&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 

Домашнє завдання

Ознайомитися з народною думою "Самійло Кішка":

https://www.ukrlib.com.ua/narod/printout.php?id=14&bookid=2


05.10

Контрольна робота №1. «Усна народна творчість»

Виконайте тестові завдання за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6409811

Код доступу: 6409811

До 08.10 (20:00) ви маєте виконати завдання

Щасти!


04.10

Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. «Маруся Богуславка» Специфічність поетичної форми, ритму.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=uZnWmlESWzk

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1bC9EjX_6OeD_IpsAcmpr0gFRJOvJ0fl3KXbWf5EPXTs/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорт твору. Опрацювати ст. 31-34


28.09

Українські народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум (історико-героїчні, соціально-побутові). Кобзарі та лірники. (О. Вересай,

Г. Гончаренко, М. Кравченко та ін.). Сучасні виконавці: Василь та Микола Литвини, В. Нечепа. Національна капела бандуристів України.

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=6ilv0g8u-5U

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1DVFMB-NPaCxSspMWkEMd4OUEBdYTz09l/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати ст. 28 – 29.

Письмово в зошиті виконати завдання 1 – 5 зі ст. 30


27.09

Пісні Марусі Чурай. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи.  «Ой не ходи, Грицю...», «Віють вітри, віють буйні»

Перегляньте відеодовідку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KM1DyAZxkyE

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1Wv9RfI4svRplpJq6BJ5oPhHXvLnoWzBx/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати ст. 19 – 23.

Записати у зошит паспорти пісень «Ой не ходи, Грицю…» та «Віють вітри, віють буйні»


21.09

Пісні Марусі Чурай. Легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її життя. Пісні, що стали народними. «Засвіт встали козаченьки»

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lsz2nVicnCM

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1x58h2xeMBQyew9IicOLa-pbaZcWAC46x/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати ст. 18-21

Вивчити напам’ять: «Засвіт встали козаченьки». Відео надсилайте у вайбер.


20.09

РМ №1. Висловлення власних суджень про лицарівоборонців рідної землі; дискусія про те, за що народ увіковічнив імена своїх героїв.

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1R6ZEJTjc36QtgDXY_fI7IK41qs7w7n6N/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Напишіть власне висловлення щодо важливості увіковічення імен героїв рідної землі (10 – 12 речень).


14.09

Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=jLbjRYQ7m1U

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1BMK8JceZJZYUXnrEWzHEB65h8ychzkHC/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати в зошит паспорти творів «Чи не той то хміль» та «За Сибіром сонце сходить».


13.09

Українські історичні пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить»

Про історичні пісні:

https://www.youtube.com/watch?v=RlsAoXTKG0U

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1NXO6rkH5MK5qPbjBvBmNlK3NVLZzY5MX/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати ст. 15-22

Письмово в зошиті виконайте завдання 1-5 зі сторінки 22. 


07.09

Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками: «Зажурилась Україна».

«Та, ой, як крикнув же козак Сірко»

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=oR0FEvEE0WQ

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1eXoKpTXRwfpO5ZBEcDD-tPEQaV1JYvUm/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Записати у зошит паспорти творів «Зажурилась Україна» та «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»

https://www.ukrlib.com.ua/narod/printout.php?id=11&bookid=3

https://www.ukrlib.com.ua/kratko/printout.php?id=79&bookid=1

06.09

Вступ. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів (образ-персонаж, образ-символ, словесні, зорові, слухові тощо). Аналіз художнього твору

Перегляньте відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=mPqgDoBmRaE

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1Yo8EiT-muqTT_J3UOEnGTnmG_TsroK_4/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання

Опрацювати сторінки 4-10 підручника;

Письмово в зошиті дати визначення поняттям: образ, художній образ, художній твір; навести приклади слухових, зорових та нюхових образів.

Немає коментарів:

Дописати коментар