15.05
Аналіз ситуацій та
проблем у творі; переказ найцікавіших епізодів, коментар гумористичних ситуацій
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KL3QmbUfHco
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Уявіть зустріч друзів із повісті
В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» через десять років
та опишіть її. Пофантазуйте, якими вони можуть стати.
09.05
Валентин Чемерис
«Вітька + Галя, або повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому
житті, передані засобами гумору.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=cDf_0lBUeu0
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1SZiIP6VuaRV-55MMpfVWeVYCIBXLhOV-4EJO4qAl7Yk/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Створити ілюстрації до твору Валентина Чемериса «Вітька +
Галя…».
Дочитати твір
08.05
Валентин Чемерис.
«Вітька + Галя, або повість про перше кохання». Гумористична повість про життя
і пригоди школярів із села Великі Чаплі
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=kN2Pu5KtIis
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
02.05
Алегоричність
образів дракона Грицька, Пустельника та князя
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Rjb6RJm4s8Q
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Валентина Чемериса.
Почати читати твір
«Вітька + Галя, або повість про перше кохання»
https://lib.com.ua/uk/book/vitka-galia-abo-povist-pro-pershe-kokhannia/
Аудіоверсія
https://www.youtube.com/watch?v=vtSTGAMzjfI
01.05
Юрій Винничук.
«Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і
зраду, доцільність самопожертви у творі.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=PuOxTTW83G0
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Створити ілюстрації до твору Юрія Винничука «Місце для
дракона»
25.04
Юрій Винничук
«Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=K2-pFKnUVEE
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти порівняльну характеристику персонажів: князь,
Грицько, Пустельник
Продовжити читати твір Юрія Винничука «Місце для дракона»
24.04
Юрій Винничук.
«Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть
«драконячі закони». Сюжет твору.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=NalV7TXTtBo
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору.
Читати твір Юрія Винничука «Місце для дракона»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=10482
Стислий переказ
(аудіо):
https://www.youtube.com/watch?v=5wtEOAepIjU
11.04
Проблема
особистості в сучасному світі у повісті «Білий кінь Шептало»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=XrlTXktW_fw
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Юрія Винничука. Почати читати
твір «Місце для дракона»
10.04
Аналіз контрольної
роботи. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі,
особистості й натовпу, дійсності та мрії.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_Vl-EVgz5lA
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1AJkKCqtCKml0K6jP8KgKrfqVGzUfS-P33OHin-tPcQE/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Зробити ілюстрації до твору Володимира Дрозда «Білий кінь
Шептало».
04.04
Контрольна робота
№5.
«Творчість Михайла
Коцюбинського «Дорогою ціною», Олександра Довженка «Ніч перед боєм» та Ніни
Бічуї «Шпага Славка Беркути»
У зошитах для
контрольних робіт виконати завдання за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1pEGjbRIHGvqJukM83JvxGUNsuxZTtT4bo9n8q3alieQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Володимира Дрозда. Почати
читати твір «Білий кінь Шептало»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=32
03.04
Особливості
композиції твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=fFqIv0eZCys
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підібрати 5-7 порад для батьків щодо виховання дітей.
Підготуватися до контрольної роботи.
28.03
Проблема
особистості в сучасному світі у повісті «Шпага славка Беркути»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_fkqdxQtivs
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти твір-роздум на тему: «Прикладом для наслідування
для мене є…»
27.03
Ніна Бічуя. «Шпага
Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та
відповідальності в житті
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=3v9nu8SuB0w
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Створити ілюстрації до твору Ніни Бічуї «Шпага Славка
Беркути». Можете намалювати портрет одного з героїв або зобразити події одного
з розділів твору.
21.03
Ніна Бічуя. «Шпага
Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі
Теслюк
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=SmioEY2cn6Y
Домашнє завдання
Зробити цитатну характеристику образів Славка Беркути,
Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк
20.03
Ніна Бічуя «Шпага
Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у
вихованні дітей.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=fLzHS1hqbgE
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
14.03
Образ діда Платона
і діда Савки – представників українського трудового народу. Їхній моральний
урок для солдатів
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит цитатну характеристику діда Платона та
діда Савки.
Почати читати повість Ніни Бічуя «Шпага Славка Беркути»
13.03
Оповідання про
один із періодів Другої світової війни. «Ніч перед боєм» - твір про героїзм,
самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені підчас воєнного
лихоліття.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=I69oRVWyvFk
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Опрацюйте матеріал
за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
07.03
Видатні
письменниці та поетеси Дніпропетровщини.
«Сила жіночого
слова»
Перегляньте відео
за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=JIbmS-4Ku2M
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати оповідання Олександра Довженка «Ніч перед боєм»
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=869
06.03
Олександр
Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник.
Відеодовідка про
Олександра Довженка:
https://www.youtube.com/watch?v=Qo0kIxOFzXM
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підготувати цікаву інформацію про сучасних письменниць
Дніпропетровщини
22.02
Романтичність,
мужність і сила волі української жінки Соломії у повісті «Дорогою ціною»
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підготуйте цікаві факти про життя і творчість Олександра
Довженка
21.02
Час і вічність у
повісті «Дорогою ціною». Символічні образи у творі
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=8nMFcjOxtog
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Написати твір-роздум: «Що означає бути вільним?»
(за повістю М. Коцюбинського
«Дорогою ціною»).
У творі намагайтеся визначити, що
було найголовнішим для героїв повісті і чи досягли вони цього та у який спосіб?
Чи прийнятна така поведінка? Ваше ставлення до позиції персонажів, сучасне
ставлення людини до власного життя.
15.02
Михайло
Коцюбинський «Дорогою ціною». Кохання Остапа і Соломії з кріпацької неволі –
протест проти будь-якого насильства над людиною
Перегляньте
відеоуроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=zmQh8t_5ddw
https://www.youtube.com/watch?v=Iy7COKVBaD0
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Виписати з твору цитати із пейзажами.
Дібрати 5 прислів’їв та цитат про любов.
14.02
М. Коцюбинський. «Дорогою ціною».
Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Втеча Остапа й Соломії з
кріпацької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Iy7COKVBaD0
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти цитатну характеристику Остапа й Соломії
08.02
Аналіз
контрольного твору.
Михайло
Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький
романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rYJxF77JVOM
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацюйте підручник на ст. 116-117.
Записати у зошит паспорт твору
Ознайомитися з повістю Михайла Коцюбинського
"Дорогою ціною":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1063
07.02
Контрольна робота
№4. (Твір)
Домашнє завдання
Скласти твір-роздум (1,5-2 ст.) на одну із запропонованих
тем:
1.
«Гроші у нашому житті: добро чи зло?»;
2.
«Герасим Калитка: заощадливий господар чи жадібний
землевласник?»;
3.
«Земля та її роль у житті кожного українця».
Твір має бути
оригінальним.
Під час написання
твору важливо використовувати цитати з трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Сто
тисяч».
01.02
РМ №3.
Трагікомедія Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» і «вічна» тема влади грошей над
людиною (письмово)
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1Ph41jLL8drmh7r73xSLsqHcU2UJwgbzvx6nfnTLvm_o/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Скласти твір-роздум на тему: Вічна проблема влади грошей над
людьми за образом Калитки із твору “Сто тисяч”.
31.01
Засоби сатиричного
змалювання образу
Герасима Калитки у трагікомедії «Сто тисяч»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=DqD9A_85WQU
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Зі слайдів 10 – 14 переписати матеріал у зошит
25.01
Проблема
бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи у трагікомедії «Сто
тисяч»
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1AX4c0W9k_nBy0MCtyIAnEEUjyJcowCv8uJcmwTgkOrc/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Дочитати трагікомедію Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч»
24.01
Проблема влади
грошей у трагікомедії Івана Карпенка-Карого
«Сто тисяч»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=29n3yZClvzc
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Написати невеликий твір-роздум на тему: «Чи в грошах
щастя?»
(8-10 речень)
18.01
Продоження теми
Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного
українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» - класичний взірець
українського «театру корифеїв».
Фільм «Сто тисяч»
https://www.youtube.com/watch?v=jKKlvifd-0o
Запис вистави:
https://www.youtube.com/watch?v=P9-_iKG_o7c
Домашнє завдання
Прочитати ІІ дію трагікомедії «Сто тисяч» ст. 98-104;
Скласти цитатну характеристику Герасима Калитки.
17.01
Іван
Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського
драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» - класичний взірець українського «театру
корифеїв».
Цікаві факти про
життя митця:
https://www.youtube.com/watch?v=makIlqvmg8k
https://www.youtube.com/watch?v=DWuHsODA0Us
Що треба знати про
Театр корифеїв?
https://www.youtube.com/watch?v=9FL6yK0jKTA
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати першу дію трагікомедії Івана Карпенка-Карого
(ст. 89-98).
Виписати у зошит визначення таких понять: драматичний
твір, ремарка, конфлікт у творі, комедія, трагедія,трагікомедія.
28.12
ЛРК №2 Станіслав Шумицький – поет,
журналіст.
Виразне
читання поезій
Ознайомтеся з
матеріалом за посиланням:
http://lubotin-rada.gov.ua/info/page/2642
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати подану інформацію
27.12
Контрольна робота
№3.
Світ
української поезії : творчість В.Сосюри, В.Підпалого, В.Голобородька
У зошитах для
контрольних робіт виконати завдання за посиланням:
Будьте уважними! Виконану роботу потрібно надіслати до
29.12!
Щасти!
21.12
І.Малкович
(«З янголом на плечі», «З нічних молитов»).
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=nyHmHu1-n8w
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацюйте ст. 81-83
Письмово в зошиті виконайте завдання 1-4 зі ст. 82-83
20.12
В.
Герасим’юк «Чоловічий танець»
Перегляньте
відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=EGdIOliY598
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
14.12
Із сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ
ст.). Розмаїття сучасної лірики. Глибокі
роздуми поетів-сучасників над проблемами української мови, національної
культури; прагнення зазирнути у світ
душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя.
Перегляньте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підготуйте
інформацію про свого улюбленого українського сучасного письменника
13.12
ЛРК
№1. Літературна Дніпропетровщина.
Перегляньте презентації за посиланнями:
https://docs.google.com/presentation/d/1WJGrbqrvY9-MQyVgX8dgIX9CezQZ9A68/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання
Підготувати
цікаву інформацію про письменників Дніпропетровщини.
07.12
Василь
Голобородько. «Наша мова», «Теплі
слова». Наскрізний
патріотизм, філософічність. Оригінальність,
простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорти творів «Наша мова» та «Теплі
слова».
Опрацювати ст. 77-78
Письмово в зошиті виконати завдання 1-3 зі ст. 78
06.12
Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській
літературі. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…») Фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти.
Про
поета:
https://www.youtube.com/watch?v=NdZHdic7TsE
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 75-76;
Запишіть у зошит паспорт твору;
Спробуйте скласти власний вільний вірш на тему
природи.
30.11
Володимир Підпалий.
«…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд». Ідея
гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса
світу, патріотичні почуття, передані словом. Багатозначність і змістова глибина
художніх образів («Зимовий етюд»).
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє
завдання
Опрацювати ст. 71-73
Записати у зошит паспорти поезій
Виконати завдання 1-3 зі ст. 73-74
29.11
Контрольна робота
(твір)
Домашнє завдання
На основі вивчених творів скласти твір-роздум на одну із
запропонованих тем:
1.
«Всім
серцем любіть Україну свою — і вічні ми будемо з
нею!» (на основі поезії Володимира
Сосюри «Любіть Україну»);
2.
«Вільна творчість,
вдячність чи егоїзм? Що є важливішим?» (на основі твору Лесі Українки «Давня
казка»);
3.
«Три шляхи
широкії…». Казка чи реальне змалювання долі української родини за часів
козаччини?» (на основі твору Тараса Шевченка «Три шляхи широкії»).
16.11
Володимир Сосюра. Коротко про поета Патріотичні,
інтимні, пейзажні мотиви його творів. Любов до Батьківщини як важливий
складник життя людини «Любіть Україну!»
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=prjp1lYlAAU
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати
ст. 60-64
Вивчити
напам’ять вірш Володимира Сосюри «Любіть Україну»
15.11
РМ №2. Порівняльна характеристика образів
Поета і Бертольда(письмово)
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/129ucz4t5bNLslC61oM_dgN4o1DuhZMtJ/view?usp=sharing
Домашнє
завдання
Запишіть у зошит порівняльну характеристику
Поета та Бертольда.
Дібрати цікаві факти про життя і творчість
Володимира Сосюри.
09.11
Леся Українка.
«Давня казка». Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми і мотиви:
роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя,
вдячності.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1CsYv8MT1da7WMIxa9MreDLYHRqOAz_6Hb0yWlOfa8CQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Прочитати твір Лесі Українки «Давня казка».
Опрацювати ст. 50-61.
Записати у зошит паспорт твору.
08.11
Леся
Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало,
романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви її
поезії. “Хотіла б я піснею стати…”. Виразне читання поезії.
Тема
гармонійного єднання людини з природою. “Давня весна”.
Перегляньте відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=aT8enouy20k&t=33s
https://www.youtube.com/watch?v=RBg_FCPGYYw
Перегляньте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1U1Qw-UKlWrfSTqb4wVXu0WdNQL3YdxTEbtZKpt10SaQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Вивчити
напам’ять поезію Лесі Українки “Хотіла б я піснею стати”. Відео з віршем
надсилайте у Вайбер.
02.11
ПЧ №2. Т. Шевченко
«Кобзар». Виразне читання поезій
(продовження теми)
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1nj83JplqQSOiWO-PRidelL5QsMuxVt-1mBYAogx2ZnQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Підготуйте цікаві факти про життя Лесі Українки.
01.11
ПЧ №2. Т. Шевченко
«Кобзар». Виразне читання поезій
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1nj83JplqQSOiWO-PRidelL5QsMuxVt-1mBYAogx2ZnQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Підготуйте цікаві факти про життя Лесі Українки.
26.10
«Ой три шляхи широкії». Роздуми автора про плинність, скороминущість життя
людини на землі, про її долю.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=20wUYQ-oS-k
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1dEQHjDH6RXFcUx1hDpg_zbS0He6H5IyVBMqrJFOP6q0/edit?usp=sharing
Домашнє
завдання
Письмово в зошиті дайте відповіді на питання,
що подані у 10 слайді.
25.10
«Мені однаково, чи буду» (з циклу «В казематі»). Роздуми автора про власну долю,
долю України. Аналіз поезії в контексті біографії поета.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=J1r1BoxAk1k
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1QVIt7-sgzy-aaa_fwE1lpGraVqePomyMaGWo0a7uFsY/edit?usp=sharing
Домашнє
завдання
Вивчити напам’ять поезію Т.Г. Шевченка «Мені однаково, чи
буду». Відео з віршем надсилайте у Вайбер. Записати у зошит паспорт твору.
19.10
Тарас Шевченко.
Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в
казематі, заслання). «Думи мої, думи мої…» (1847), Усвідомлення власної місії
поета.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/RXA2NE7fkWk?si=3koAh3z1QwG9jYk-
Перегляньте
відеодовідку за посиланням:
https://youtu.be/OjhgzlDmccE?si=wrUJu9-3tQk3IdfV
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє
завдання
Виразно читати поезію
Т. Г. Шевченка "Думи мої, думи
мої". Записати у зошит аналіз вірша.
18.10
ПЧ №1. Народна дума «Самійло Кішка»
Перегляньте відеодовідку за посиланням:
https://youtu.be/ZBwNNBYG9K0?si=My1HuX3tQK7ZabII
Перегляньте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Ознайомитися з народною думою "Самійло Кішка":
https://www.ukrlib.com.ua/narod/printout.php?id=14&bookid=2
05.10
Контрольна робота
№1. «Усна народна творчість»
Виконайте тестові
завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6409811
Код доступу: 6409811
До 08.10 (20:00)
ви маєте виконати завдання
Щасти!
04.10
Жанрова
своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. «Маруся Богуславка» Специфічність поетичної форми, ритму.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=uZnWmlESWzk
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1bC9EjX_6OeD_IpsAcmpr0gFRJOvJ0fl3KXbWf5EPXTs/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору. Опрацювати ст. 31-34
28.09
Українські
народні думи. Героїчний епос
українського народу. Різновиди дум (історико-героїчні, соціально-побутові).
Кобзарі та лірники. (О. Вересай,
Г.
Гончаренко, М. Кравченко та ін.). Сучасні виконавці: Василь та Микола Литвини, В. Нечепа. Національна
капела бандуристів України.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6ilv0g8u-5U
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 28 – 29.
Письмово в зошиті виконати завдання 1 – 5 зі ст. 30
27.09
Пісні
Марусі Чурай. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Ой не ходи, Грицю...», «Віють вітри,
віють буйні»
Перегляньте відеодовідку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KM1DyAZxkyE
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст.
19 – 23.
Записати у зошит
паспорти пісень «Ой не ходи, Грицю…» та «Віють вітри, віють буйні»
21.09
Пісні Марусі Чурай. Легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її
життя. Пісні, що стали народними. «Засвіт
встали козаченьки»
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lsz2nVicnCM
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст.
18-21
Вивчити
напам’ять: «Засвіт
встали козаченьки». Відео надсилайте у
вайбер.
20.09
РМ №1. Висловлення власних суджень
про лицарів–оборонців рідної землі; дискусія про те, за що народ увіковічнив
імена своїх героїв.
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Напишіть власне висловлення щодо важливості увіковічення
імен героїв рідної землі (10 – 12 речень).
14.09
Образи
історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jLbjRYQ7m1U
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати в зошит паспорти творів «Чи не той то хміль» та
«За Сибіром сонце сходить».
13.09
Українські
історичні пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то
Хміль», «За Сибіром сонце сходить»
Про історичні пісні:
https://www.youtube.com/watch?v=RlsAoXTKG0U
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст.
15-22
Письмово в
зошиті виконайте завдання 1-5 зі сторінки 22.
07.09
Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з
турецько-татарськими нападниками: «Зажурилась
Україна».
«Та, ой, як крикнув же
козак Сірко»
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=oR0FEvEE0WQ
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорти творів «Зажурилась Україна» та
«Та, ой, як крикнув же козак Сірко»
https://www.ukrlib.com.ua/narod/printout.php?id=11&bookid=3
https://www.ukrlib.com.ua/kratko/printout.php?id=79&bookid=1
06.09
Вступ. Художня література як одна з форм духовної
діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього
образу. Різновиди образів (образ-персонаж, образ-символ, словесні, зорові,
слухові тощо). Аналіз художнього твору
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=mPqgDoBmRaE
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати сторінки 4-10 підручника;
Письмово в зошиті дати визначення
поняттям: образ, художній образ, художній твір; навести приклади слухових,
зорових та нюхових образів.
15.05
Аналіз ситуацій та
проблем у творі; переказ найцікавіших епізодів, коментар гумористичних ситуацій
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KL3QmbUfHco
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Уявіть зустріч друзів із повісті
В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» через десять років
та опишіть її. Пофантазуйте, якими вони можуть стати.
09.05
Валентин Чемерис
«Вітька + Галя, або повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому
житті, передані засобами гумору.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=cDf_0lBUeu0
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1SZiIP6VuaRV-55MMpfVWeVYCIBXLhOV-4EJO4qAl7Yk/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Створити ілюстрації до твору Валентина Чемериса «Вітька +
Галя…».
Дочитати твір
08.05
Валентин Чемерис.
«Вітька + Галя, або повість про перше кохання». Гумористична повість про життя
і пригоди школярів із села Великі Чаплі
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=kN2Pu5KtIis
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
02.05
Алегоричність
образів дракона Грицька, Пустельника та князя
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Rjb6RJm4s8Q
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Валентина Чемериса.
Почати читати твір
«Вітька + Галя, або повість про перше кохання»
https://lib.com.ua/uk/book/vitka-galia-abo-povist-pro-pershe-kokhannia/
Аудіоверсія
https://www.youtube.com/watch?v=vtSTGAMzjfI
01.05
Юрій Винничук.
«Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і
зраду, доцільність самопожертви у творі.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=PuOxTTW83G0
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Створити ілюстрації до твору Юрія Винничука «Місце для
дракона»
25.04
Юрій Винничук
«Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=K2-pFKnUVEE
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти порівняльну характеристику персонажів: князь,
Грицько, Пустельник
Продовжити читати твір Юрія Винничука «Місце для дракона»
24.04
Юрій Винничук.
«Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть
«драконячі закони». Сюжет твору.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=NalV7TXTtBo
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору.
Читати твір Юрія Винничука «Місце для дракона»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=10482
Стислий переказ
(аудіо):
https://www.youtube.com/watch?v=5wtEOAepIjU
11.04
Проблема
особистості в сучасному світі у повісті «Білий кінь Шептало»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=XrlTXktW_fw
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Юрія Винничука. Почати читати
твір «Місце для дракона»
10.04
Аналіз контрольної
роботи. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі,
особистості й натовпу, дійсності та мрії.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_Vl-EVgz5lA
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1AJkKCqtCKml0K6jP8KgKrfqVGzUfS-P33OHin-tPcQE/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Зробити ілюстрації до твору Володимира Дрозда «Білий кінь
Шептало».
04.04
Контрольна робота
№5.
«Творчість Михайла
Коцюбинського «Дорогою ціною», Олександра Довженка «Ніч перед боєм» та Ніни
Бічуї «Шпага Славка Беркути»
У зошитах для
контрольних робіт виконати завдання за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1pEGjbRIHGvqJukM83JvxGUNsuxZTtT4bo9n8q3alieQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Володимира Дрозда. Почати
читати твір «Білий кінь Шептало»:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=32
03.04
Особливості
композиції твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=fFqIv0eZCys
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підібрати 5-7 порад для батьків щодо виховання дітей.
Підготуватися до контрольної роботи.
28.03
Проблема
особистості в сучасному світі у повісті «Шпага славка Беркути»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_fkqdxQtivs
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти твір-роздум на тему: «Прикладом для наслідування
для мене є…»
27.03
Ніна Бічуя. «Шпага
Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та
відповідальності в житті
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=3v9nu8SuB0w
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Створити ілюстрації до твору Ніни Бічуї «Шпага Славка
Беркути». Можете намалювати портрет одного з героїв або зобразити події одного
з розділів твору.
21.03
Ніна Бічуя. «Шпага
Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі
Теслюк
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=SmioEY2cn6Y
Домашнє завдання
Зробити цитатну характеристику образів Славка Беркути,
Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк
20.03
Ніна Бічуя «Шпага
Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у
вихованні дітей.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=fLzHS1hqbgE
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
14.03
Образ діда Платона
і діда Савки – представників українського трудового народу. Їхній моральний
урок для солдатів
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит цитатну характеристику діда Платона та
діда Савки.
Почати читати повість Ніни Бічуя «Шпага Славка Беркути»
13.03
Оповідання про
один із періодів Другої світової війни. «Ніч перед боєм» - твір про героїзм,
самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені підчас воєнного
лихоліття.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=I69oRVWyvFk
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Опрацюйте матеріал
за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
07.03
Видатні
письменниці та поетеси Дніпропетровщини.
«Сила жіночого
слова»
Перегляньте відео
за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=JIbmS-4Ku2M
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати оповідання Олександра Довженка «Ніч перед боєм»
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=869
06.03
Олександр
Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник.
Відеодовідка про
Олександра Довженка:
https://www.youtube.com/watch?v=Qo0kIxOFzXM
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підготувати цікаву інформацію про сучасних письменниць
Дніпропетровщини
22.02
Романтичність,
мужність і сила волі української жінки Соломії у повісті «Дорогою ціною»
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Підготуйте цікаві факти про життя і творчість Олександра
Довженка
21.02
Час і вічність у
повісті «Дорогою ціною». Символічні образи у творі
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=8nMFcjOxtog
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Написати твір-роздум: «Що означає бути вільним?»
(за повістю М. Коцюбинського
«Дорогою ціною»).
У творі намагайтеся визначити, що
було найголовнішим для героїв повісті і чи досягли вони цього та у який спосіб?
Чи прийнятна така поведінка? Ваше ставлення до позиції персонажів, сучасне
ставлення людини до власного життя.
15.02
Михайло
Коцюбинський «Дорогою ціною». Кохання Остапа і Соломії з кріпацької неволі –
протест проти будь-якого насильства над людиною
Перегляньте
відеоуроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=zmQh8t_5ddw
https://www.youtube.com/watch?v=Iy7COKVBaD0
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Виписати з твору цитати із пейзажами.
Дібрати 5 прислів’їв та цитат про любов.
14.02
М. Коцюбинський. «Дорогою ціною».
Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Втеча Остапа й Соломії з
кріпацької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Iy7COKVBaD0
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Скласти цитатну характеристику Остапа й Соломії
08.02
Аналіз
контрольного твору.
Михайло
Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький
романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rYJxF77JVOM
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацюйте підручник на ст. 116-117.
Записати у зошит паспорт твору
Ознайомитися з повістю Михайла Коцюбинського
"Дорогою ціною":
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1063
07.02
Контрольна робота
№4. (Твір)
Домашнє завдання
Скласти твір-роздум (1,5-2 ст.) на одну із запропонованих
тем:
1.
«Гроші у нашому житті: добро чи зло?»;
2.
«Герасим Калитка: заощадливий господар чи жадібний
землевласник?»;
3.
«Земля та її роль у житті кожного українця».
Твір має бути
оригінальним.
Під час написання
твору важливо використовувати цитати з трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Сто
тисяч».
01.02
РМ №3.
Трагікомедія Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» і «вічна» тема влади грошей над
людиною (письмово)
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1Ph41jLL8drmh7r73xSLsqHcU2UJwgbzvx6nfnTLvm_o/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Скласти твір-роздум на тему: Вічна проблема влади грошей над
людьми за образом Калитки із твору “Сто тисяч”.
31.01
Засоби сатиричного
змалювання образу
Герасима Калитки у трагікомедії «Сто тисяч»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=DqD9A_85WQU
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Зі слайдів 10 – 14 переписати матеріал у зошит
25.01
Проблема
бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи у трагікомедії «Сто
тисяч»
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1AX4c0W9k_nBy0MCtyIAnEEUjyJcowCv8uJcmwTgkOrc/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Дочитати трагікомедію Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч»
24.01
Проблема влади
грошей у трагікомедії Івана Карпенка-Карого
«Сто тисяч»
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=29n3yZClvzc
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Написати невеликий твір-роздум на тему: «Чи в грошах
щастя?»
(8-10 речень)
18.01
Продоження теми
Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного
українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» - класичний взірець
українського «театру корифеїв».
Фільм «Сто тисяч»
https://www.youtube.com/watch?v=jKKlvifd-0o
Запис вистави:
https://www.youtube.com/watch?v=P9-_iKG_o7c
Домашнє завдання
Прочитати ІІ дію трагікомедії «Сто тисяч» ст. 98-104;
Скласти цитатну характеристику Герасима Калитки.
17.01
Іван
Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського
драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» - класичний взірець українського «театру
корифеїв».
Цікаві факти про
життя митця:
https://www.youtube.com/watch?v=makIlqvmg8k
https://www.youtube.com/watch?v=DWuHsODA0Us
Що треба знати про
Театр корифеїв?
https://www.youtube.com/watch?v=9FL6yK0jKTA
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Прочитати першу дію трагікомедії Івана Карпенка-Карого
(ст. 89-98).
Виписати у зошит визначення таких понять: драматичний
твір, ремарка, конфлікт у творі, комедія, трагедія,трагікомедія.
28.12
ЛРК №2 Станіслав Шумицький – поет,
журналіст.
Виразне
читання поезій
Ознайомтеся з
матеріалом за посиланням:
http://lubotin-rada.gov.ua/info/page/2642
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати подану інформацію
27.12
Контрольна робота
№3.
Світ
української поезії : творчість В.Сосюри, В.Підпалого, В.Голобородька
У зошитах для
контрольних робіт виконати завдання за посиланням:
Будьте уважними! Виконану роботу потрібно надіслати до
29.12!
Щасти!
21.12
І.Малкович
(«З янголом на плечі», «З нічних молитов»).
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=nyHmHu1-n8w
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацюйте ст. 81-83
Письмово в зошиті виконайте завдання 1-4 зі ст. 82-83
20.12
В.
Герасим’юк «Чоловічий танець»
Перегляньте
відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=EGdIOliY598
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору
14.12
Із сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ
ст.). Розмаїття сучасної лірики. Глибокі
роздуми поетів-сучасників над проблемами української мови, національної
культури; прагнення зазирнути у світ
душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя.
Домашнє завдання
Підготуйте
інформацію про свого улюбленого українського сучасного письменника
13.12
ЛРК
№1. Літературна Дніпропетровщина.
Перегляньте презентації за посиланнями:
https://docs.google.com/presentation/d/1WJGrbqrvY9-MQyVgX8dgIX9CezQZ9A68/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання
Підготувати
цікаву інформацію про письменників Дніпропетровщини.
07.12
Василь
Голобородько. «Наша мова», «Теплі
слова». Наскрізний
патріотизм, філософічність. Оригінальність,
простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорти творів «Наша мова» та «Теплі
слова».
Опрацювати ст. 77-78
Письмово в зошиті виконати завдання 1-3 зі ст. 78
06.12
Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській
літературі. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…») Фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти.
Про
поета:
https://www.youtube.com/watch?v=NdZHdic7TsE
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 75-76;
Запишіть у зошит паспорт твору;
Спробуйте скласти власний вільний вірш на тему
природи.
30.11
Володимир Підпалий.
«…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд». Ідея
гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса
світу, патріотичні почуття, передані словом. Багатозначність і змістова глибина
художніх образів («Зимовий етюд»).
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє
завдання
Опрацювати ст. 71-73
Записати у зошит паспорти поезій
Виконати завдання 1-3 зі ст. 73-74
29.11
Контрольна робота
(твір)
Домашнє завдання
На основі вивчених творів скласти твір-роздум на одну із
запропонованих тем:
1.
«Всім
серцем любіть Україну свою — і вічні ми будемо з
нею!» (на основі поезії Володимира
Сосюри «Любіть Україну»);
2.
«Вільна творчість,
вдячність чи егоїзм? Що є важливішим?» (на основі твору Лесі Українки «Давня
казка»);
3.
«Три шляхи
широкії…». Казка чи реальне змалювання долі української родини за часів
козаччини?» (на основі твору Тараса Шевченка «Три шляхи широкії»).
16.11
Володимир Сосюра. Коротко про поета Патріотичні,
інтимні, пейзажні мотиви його творів. Любов до Батьківщини як важливий
складник життя людини «Любіть Україну!»
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=prjp1lYlAAU
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати
ст. 60-64
Вивчити
напам’ять вірш Володимира Сосюри «Любіть Україну»
15.11
РМ №2. Порівняльна характеристика образів
Поета і Бертольда(письмово)
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/129ucz4t5bNLslC61oM_dgN4o1DuhZMtJ/view?usp=sharing
Домашнє
завдання
Запишіть у зошит порівняльну характеристику
Поета та Бертольда.
Дібрати цікаві факти про життя і творчість
Володимира Сосюри.
09.11
Леся Українка.
«Давня казка». Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми і мотиви:
роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя,
вдячності.
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1CsYv8MT1da7WMIxa9MreDLYHRqOAz_6Hb0yWlOfa8CQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Прочитати твір Лесі Українки «Давня казка».
Опрацювати ст. 50-61.
Записати у зошит паспорт твору.
08.11
Леся
Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало,
романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви її
поезії. “Хотіла б я піснею стати…”. Виразне читання поезії.
Тема
гармонійного єднання людини з природою. “Давня весна”.
Перегляньте відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=aT8enouy20k&t=33s
https://www.youtube.com/watch?v=RBg_FCPGYYw
Перегляньте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1U1Qw-UKlWrfSTqb4wVXu0WdNQL3YdxTEbtZKpt10SaQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Вивчити
напам’ять поезію Лесі Українки “Хотіла б я піснею стати”. Відео з віршем
надсилайте у Вайбер.
02.11
ПЧ №2. Т. Шевченко
«Кобзар». Виразне читання поезій
(продовження теми)
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1nj83JplqQSOiWO-PRidelL5QsMuxVt-1mBYAogx2ZnQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Підготуйте цікаві факти про життя Лесі Українки.
01.11
ПЧ №2. Т. Шевченко
«Кобзар». Виразне читання поезій
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1nj83JplqQSOiWO-PRidelL5QsMuxVt-1mBYAogx2ZnQ/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Підготуйте цікаві факти про життя Лесі Українки.
26.10
«Ой три шляхи широкії». Роздуми автора про плинність, скороминущість життя
людини на землі, про її долю.
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=20wUYQ-oS-k
Перегляньте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1dEQHjDH6RXFcUx1hDpg_zbS0He6H5IyVBMqrJFOP6q0/edit?usp=sharing
Домашнє
завдання
Письмово в зошиті дайте відповіді на питання,
що подані у 10 слайді.
25.10
«Мені однаково, чи буду» (з циклу «В казематі»). Роздуми автора про власну долю,
долю України. Аналіз поезії в контексті біографії поета.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=J1r1BoxAk1k
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1QVIt7-sgzy-aaa_fwE1lpGraVqePomyMaGWo0a7uFsY/edit?usp=sharing
Домашнє
завдання
Вивчити напам’ять поезію Т.Г. Шевченка «Мені однаково, чи
буду». Відео з віршем надсилайте у Вайбер. Записати у зошит паспорт твору.
19.10
Тарас Шевченко.
Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в
казематі, заслання). «Думи мої, думи мої…» (1847), Усвідомлення власної місії
поета.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/RXA2NE7fkWk?si=3koAh3z1QwG9jYk-
Перегляньте
відеодовідку за посиланням:
https://youtu.be/OjhgzlDmccE?si=wrUJu9-3tQk3IdfV
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє
завдання
Виразно читати поезію
Т. Г. Шевченка "Думи мої, думи
мої". Записати у зошит аналіз вірша.
18.10
ПЧ №1. Народна дума «Самійло Кішка»
Перегляньте відеодовідку за посиланням:
https://youtu.be/ZBwNNBYG9K0?si=My1HuX3tQK7ZabII
Перегляньте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Ознайомитися з народною думою "Самійло Кішка":
https://www.ukrlib.com.ua/narod/printout.php?id=14&bookid=2
05.10
Контрольна робота
№1. «Усна народна творчість»
Виконайте тестові
завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6409811
Код доступу: 6409811
До 08.10 (20:00)
ви маєте виконати завдання
Щасти!
04.10
Жанрова
своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. «Маруся Богуславка» Специфічність поетичної форми, ритму.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=uZnWmlESWzk
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1bC9EjX_6OeD_IpsAcmpr0gFRJOvJ0fl3KXbWf5EPXTs/edit?usp=sharing
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорт твору. Опрацювати ст. 31-34
28.09
Українські
народні думи. Героїчний епос
українського народу. Різновиди дум (історико-героїчні, соціально-побутові).
Кобзарі та лірники. (О. Вересай,
Г.
Гончаренко, М. Кравченко та ін.). Сучасні виконавці: Василь та Микола Литвини, В. Нечепа. Національна
капела бандуристів України.
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6ilv0g8u-5U
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст. 28 – 29.
Письмово в зошиті виконати завдання 1 – 5 зі ст. 30
27.09
Пісні
Марусі Чурай. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Ой не ходи, Грицю...», «Віють вітри,
віють буйні»
Перегляньте відеодовідку за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KM1DyAZxkyE
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст.
19 – 23.
Записати у зошит
паспорти пісень «Ой не ходи, Грицю…» та «Віють вітри, віють буйні»
21.09
Пісні Марусі Чурай. Легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її
життя. Пісні, що стали народними. «Засвіт
встали козаченьки»
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lsz2nVicnCM
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст.
18-21
Вивчити
напам’ять: «Засвіт
встали козаченьки». Відео надсилайте у
вайбер.
20.09
РМ №1. Висловлення власних суджень
про лицарів–оборонців рідної землі; дискусія про те, за що народ увіковічнив
імена своїх героїв.
Перегляньте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Напишіть власне висловлення щодо важливості увіковічення
імен героїв рідної землі (10 – 12 речень).
14.09
Образи
історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою
Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jLbjRYQ7m1U
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати в зошит паспорти творів «Чи не той то хміль» та
«За Сибіром сонце сходить».
13.09
Українські
історичні пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то
Хміль», «За Сибіром сонце сходить»
Про історичні пісні:
https://www.youtube.com/watch?v=RlsAoXTKG0U
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати ст.
15-22
Письмово в
зошиті виконайте завдання 1-5 зі сторінки 22.
07.09
Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з
турецько-татарськими нападниками: «Зажурилась
Україна».
«Та, ой, як крикнув же
козак Сірко»
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=oR0FEvEE0WQ
Опрацюйте
презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Записати у зошит паспорти творів «Зажурилась Україна» та
«Та, ой, як крикнув же козак Сірко»
https://www.ukrlib.com.ua/narod/printout.php?id=11&bookid=3
https://www.ukrlib.com.ua/kratko/printout.php?id=79&bookid=1
06.09
Вступ. Художня література як одна з форм духовної
діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього
образу. Різновиди образів (образ-персонаж, образ-символ, словесні, зорові,
слухові тощо). Аналіз художнього твору
Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=mPqgDoBmRaE
Опрацюйте презентацію за посиланням:
Домашнє завдання
Опрацювати сторінки 4-10 підручника;
Письмово в зошиті дати визначення
поняттям: образ, художній образ, художній твір; навести приклади слухових,
зорових та нюхових образів.
Немає коментарів:
Дописати коментар