19.12.2025
Урок № 30. Середні
пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику
1. Вивчити основні означення – §14, стор. 94-95
2. Виконати вправи № 14.3, 14.5, 14.7- стор. 96
17.12.2025
Урок № 29. Ознаки
подібності трикутників. Самостійна робота № 5.
Домашнє завдання:
1.
Вивчити третю
ознаку подібності – §13, стор. 88-89
2.
Розв'яжіть завдання
самостійної роботи:
Самостійна робота № 5
Варіант 1. (4*2б.)
1. Δ
А) 0,8 Б) 0,4 В) 1 Г) 1,25
2. Сторони трикутника
дорівнюють 16см, 10см, 12см.
Найменша сторона другого
трикутника, подібного
даному, дорівнює 2,5см. Знайдіть решту
сторін другого трикутника.
А) 4см і 3см Б) 6,4см і 4,8см В) 1,6см
і 1,2см
Г) 6см і 8см
3. У прямокутних трикутниках
АВС (˂А = 90˚) і
4. У рівнобічному трикутнику
АВС АС – основа, АС = 6см, АВ = 9см. Через бічні
сторони паралельно основі
проведено пряму, яка
перетинає сторони АВ і АС
у точках М
і Р відповідно. МР = 4см.
Знайдіть ВР.
5. (4б.) У трикутнику
АВС АВ = 18см, АС = 24см. На сторонах
АВ і АС
позначено точки К і Р
так, що КВ = 6см,
РС = 8см. Чи подібні трикутники
АВС і АКР?
Відповідь обґрунтуйте.
Варіант 2. (4*2б.)
1. Δ
А) 0,8 Б) 3 В) 1 Г) 1,25
2. Сторони трикутника
дорівнюють 4см, 8см, 9см.
Найбільша сторона другого
трикутника, подібного
даному, дорівнює 4,5см. Знайдіть решту
сторін другого трикутника.
А) 3,4см і 2,5см Б) 4см і 6см В) 2,2см
і 3,8см
Г) 2см і 4см
3. У прямокутних трикутниках
АВС (˂А = 90˚) і
4. У трикутнику
АВС АВ = 9см. Паралельно стороні
АВ проведено пряму, яка перетинає
сторони ВС і АС у
точках К і Р відповідно. ВК = 2см, РС = 4см. Знайдіть КР.
5. (4б.) У трикутнику
АВС ВС= 20см, АС = 15см. На
сторонах АС і
ВС позначено точки
К і М так, що АК
= 9см, СМ = 8см. Чи подібні
трикутники АВС і
КМС? Відповідь обґрунтуйте.
12.12.2025
Урок № 28. Ознаки
подібності трикутників
Домашнє завдання:
1.
Вивчити другу
ознаку подібності – §13, стор. 87-88
2.
Розв'яжіть задачі в
зошиті:
1) Дано два трикутники: ABC та MNK. У трикутнику ABC: AB = 6 см; BC = 12 см;
кут B = 400. Периметр PABC = 24 см. У трикутнику MNK: MN = 3 см; NK = 6 см; кут N = 400.
Знайдіть периметр трикутника MNK.
2) Дано два трикутники
DEF та PQR. У трикутнику DEF: DE = 4 см; EF = 8 см; кут E = 750. У трикутнику PQR: PQ = 12 см; QR = 6 см; кут Q = 75. Знайдіть величину кута R у трикутнику PQR.
10.12.2025
Урок № 27. Ознаки
подібності трикутників
Домашнє завдання:
1.
Вивчити першу
ознаку подібності – §13, стор. 85-86
2.
Розв'яжіть задачі в
зошиті:
1)
Дано трапецію ABCD з основами AD та BC. Діагоналі AC та BD перетинаються
в точці O. Довжини відрізків відомі: BC = 6 см, AD = 10 см, а AO = 5 см. Знайдіть
довжину відрізка OC.
2)
Щоб виміряти висоту дерева BC (де B – основа дерева), у сонячний день
поставили вертикальний стовп DE висотою 1,5 м на деякій відстані від дерева.
Довжина тіні від дерева AC дорівнює 10 м, а довжина тіні від стовпа AE дорівнює
2 м (тінь стовпа є частиною тіні дерева). Вважайте, що промені Сонця є
паралельними. Знайдіть висоту дерева BC.
05.12.2025
Урок № 26. Подібні
трикутники
Домашнє завдання:
1.
Повторити основні означення –
§12, стор. 82-83
2. Виконати вправи № 12.10, 12.13 -
стор. 84-85
03.12.2025
Урок № 25. Подібні
трикутники
Домашнє завдання:
1.
Вивчити основні означення –
§12, стор. 82-83
2. Виконати вправи № 12.2, 12.5, 12.8 -
стор. 84
28.11.2025
Урок № 24. Узагальнена теорема Фалеса
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні
означення – §11, стор. 78-80
2. Виконати
вправи № 11.3, 11.5 - стор. 81
26.11.2025
Урок № 23. Діагностична
робота № 2 «Середня лінія трапеції, її властивості»
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання
діагностичної роботи
Діагностична робота № 2
«Середня лінія трапеції, її властивості»
Варіант 1
|
Номер завдання |
Група результатів (ГР) |
Зміст завдання |
Бали |
|
1 |
ГР 1 (Досліджує ситуації та створює математичні моделі) |
Теоретичне питання: Сформулюйте означення трапеції та середньої лінії трапеції. Зобразіть трапецію ABCD (AD паралельно BC) та
її середню лінію KL. |
2 |
|
2 |
ГР 2 (Розв’язує математичні задачі) |
Обчислювальна задача: Знайдіть середню лінію трапеції, якщо її
основи дорівнюють 10 см і 18 см. |
2 |
|
3 |
ГР 2 (Розв’язує математичні задачі) |
Обернена задача: Одна з основ трапеції дорівнює 12 см, а середня лінія — 15 см. Знайдіть другу основу трапеції. |
3 |
|
4 |
ГР 3 (Інтерпретує та критично аналізує результати) |
Аналітична задача: Периметр рівнобічної трапеції дорівнює 50 см, а бічна сторона — 8 см.
Знайдіть середню лінію трапеції. Обґрунтуйте кожен
крок розв'язку. |
4 |
|
5 |
ГР 3 (Інтерпретує та критично аналізує результати) |
Комплексна задача: У прямокутній трапеції менша бічна сторона дорівнює 5 см. Середня лінія трапеції дорівнює 12 см, а один із
кутів, прилеглих до більшої основи, дорівнює 450.
Знайдіть більшу основу трапеції. |
5 |
|
Усього балів: |
16 |
Варіант 2
|
Номер завдання |
Група результатів (ГР) |
Зміст завдання |
Бали |
|
1 |
ГР 1 (Досліджує ситуації та створює математичні моделі) |
Теоретичне питання: Сформулюйте властивість середньої лінії трапеції.
Зобразіть трапецію MNPQ (MQ паралельно NP) та
вкажіть на ній середню лінію. |
2 |
|
2 |
ГР 2 (Розв’язує математичні задачі) |
Обчислювальна задача: Знайдіть середню лінію трапеції, якщо її
основи дорівнюють 7 см і 15 см. |
2 |
|
3 |
ГР 2 (Розв’язує математичні задачі) |
Обернена задача: Середня лінія трапеції дорівнює 10 см, а одна з основ — 6 см. Знайдіть другу основу трапеції. |
3 |
|
4 |
ГР 3 (Інтерпретує та критично аналізує результати) |
Аналітична задача: Периметр трапеції дорівнює 36 см, а сума бічних сторін — 14 см. Знайдіть
середню лінію трапеції. Обґрунтуйте кожен
крок розв'язку. |
4 |
|
5 |
ГР 3 (Інтерпретує та критично аналізує результати) |
Комплексна задача: У рівнобічній трапеції основи дорівнюють 8 см і 18 см, а діагональ
ділить тупий кут навпіл. Знайдіть периметр трапеції. |
5 |
|
Усього балів: |
16 |
21.11.2025
Урок № 22. Самостійна
робота № 4. Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.
Домашнє завдання:
1. Готуємося до діагностичної
роботи
2. Виконати завдання самостійної
роботи – стор. 65-66
19.11.2025
Урок № 21. Середня лінія
трапеції, її властивості
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за
темою уроку §10 – стор. 61-62
2. Виконати завдання в зошиті: №
10.8, 10.11 – стор. 63
14.11.2025
Урок № 20. Середня лінія трапеції, її властивості
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку §10 – стор. 61-62
2. Виконати завдання в зошиті: № 10.3, 10.5, 10.7 – стор. 62-63
12.11.2025
Урок № 19. Середня лінія трикутника, її властивості
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку §9 – стор. 56-58
2. Виконати завдання в зошиті: № 9.13, 9.15 – стор. 59
07.11.2025
Урок № 18. Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку §9 – стор. 56-58
2. Виконати завдання в зошиті: № 9.5, 9.9 – стор. 59
3. Виконати завдання:
1 рівень
- Середня лінія рівностороннього трикутника дорівнює 3 см. Чому дорівнює онова даного трикутника?
- Визначити, чи є відрізок КО середньою лінією трикутника АВС, якщо точка К належить стороні АВ, точка О належить стороні ВС і КО = 4см, АС = 7см. Чому?
2 рівень
3. Кути при основі трапеції дорівнюють 67° та 86°. Знайти інші кути трапеці
3 рівень
4. Сторони трикутника відносяться як 2 : 3 : 4.
Знайти сторони та периметр даного трикутника, якщо периметр трикутника, утвореного середніми лініями, дорівнює 45см.
05.11.2025
Урок № 17. Самостійна робота № 3. Теорема Фалеса.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку §8 – стор. 53-54
2. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 3
на тему: «Трапеція. Центральний та
вписаний кут. Вписані і описані чотирикутники.»
Варіант 1
1. Знайдіть
середню лінію трапеції, якщо її основи дорівнюють 6 і 14 см.
2. Середня
лінія трапеції дорівнює 19 см, а одна з основ менша від другої на 6 см. Знайдіть основи трапеції.
3. Знайдіть
вписаний кут, якщо градусна міра дуги, на яку він спирається, дорівнює 38°.
4. Точки B і
D лежать на колі по одну сторону від хорди AC, кут ABC=42°. Знайдіть
кут
ADC.
5. У
трикутнику ABC кут A=38°, кут B=76°, точка O – центр описаного кола. Знайдіть кут AOB, кут BOC, кут AOC.
6. Знайдіть
кути C і D чотирикутника ABCD, вписаного в коло, якщо кут A=117°,кутB=86°.
7. Основи
трапеції, у яку можна вписати коло, дорівнюють 9 см і 11 см. Знайдіть периметр трапеції.
Самостійна робота № 3
на тему: «Трапеція. Центральний та
вписаний кут. Вписані і описані чотирикутники.»
Варіант 2
1. Знайдіть
середню лінію трапеції, якщо її основи дорівнюють 8 і 12 см.
2. Середня лінія
трапеції дорівнює 32 см, а її основи відносяться як 3:5.Знайдіть основи
трапеції.
3. Знайдіть
вписаний кут, якщо градусна міра дуги, на яку він спирається, дорівнює 46°.
4. Точки K і
D лежать на колі по одну сторону від хорди AB, кут ADB=87°. Знайдіть кут AKB.
5. У
трикутнику ABC кут A=52°, кут B=74°, точка O – центр описаного кола. Знайдіть кут AOB, кут BOC, кут AOC.
6. Знайдіть
кути A і B чотирикутника ABCD, вписаного в коло, якщо кут C=39°,кутD=109°.
7. Бічна
сторона рівнобічної трапеції, у яку можна вписати коло, дорівнює 13 см.
Знайдіть периметр трапеції
24.10.2025
Урок № 16. Вписані та описані чотирикутники
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку §7 – стор. 48-51
2. Виконати вправи № 7.3, 7.5, 7.7 - стор. 5222.10.2025
Урок № 15. Вписані та центральні кути
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=9i4aG3sH8cI
2. Розв'язати задачі:
1) У колі з центром O проведено центральний кут AOB, міра якого становить 1100. Знайди міру вписаного кута ACB, що спирається на ту ж саму дугу AB.
2) Вписаний кут KMN дорівнює 470
- Знайди градусну міру дуги KN,
на яку він спирається.
- Визнач міру центрального
кута KON, який відповідає цій дузі.
3) Вершини трикутника ABC лежать на колі. Градусна міра дуги AB дорівнює 800, а градусна міра дуги BC дорівнює 1200. Знайди міри всіх трьох кутів трикутника ABC
17.10.2025
Урок № 14. Трапеція
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за темою уроку §6 – стор. 42-44
2. Виконати вправи № 6.18, 6.26 - стор. 46
15.10.2025
Урок № 13. Трапеція
Домашнє
завдання:
1. Опрацювати
основні поняття за темою уроку §6
– стор. 42-44
2. Виконати вправи № 6.3, 6.5, 6.9 - стор. 45
10.10.2025
Урок № 12. Діагностична робота № 1 «Чотирикутник»
Домашнє завдання:
1. Виконайте
завдання діагностичної роботи
Діагностична
робота № 1 «Чотирикутник»
Варіант 1
ГР 1. Розуміння та застосування властивостей
чотирикутників (теоретична частина)
1.
Продовжіть речення: Діагоналі паралелограма...
а) ...завжди перпендикулярні. б) ...завжди рівні. в) ...перетинаються і точкою
перетину діляться навпіл. г) ...є бісектрисами його кутів.
2.
Визначте правильне твердження: а) Квадрат — це
прямокутник, у якого всі сторони рівні. б) Ромб — це прямокутник, у якого всі
кути прямі. в) Будь-який паралелограм є ромбом. г) Трапеція — це паралелограм.
3.
Виберіть усі правильні твердження про ромб: а)
Протилежні кути рівні. б) Діагоналі рівні. в) Діагоналі є бісектрисами кутів.
г) Діагоналі перетинаються під прямим кутом.
4.
Виберіть чотирикутник, у якого протилежні сторони
паралельні, але не обов'язково рівні. а) Квадрат б) Ромб в) Прямокутник г)
Паралелограм
ГР 2. Розв'язання простих задач на обчислення
(однокрокові задачі)
5. Знайдіть
периметр ромба, якщо його сторона дорівнює 7 см.
6. Периметр
квадрата дорівнює 36 см. Знайдіть його площу.
7. У
прямокутнику сторони дорівнюють 5 см і 12 см. Знайдіть довжину діагоналі.
8. Знайдіть
периметр паралелограма, якщо дві його сторони дорівнюють 5 см і 9 см.
ГР 3. Розв'язання складених задач на
застосування властивостей та формул (багато-крокові задачі)
9. У
прямокутнику ABCD діагональ AC дорівнює 10 см, а сторона AD — 6 см. Знайдіть
довжину сторони AB.
10. Діагональ
ромба утворює зі стороною кут 30°. Знайдіть величину тупого кута ромба.
11. Бісектриса
кута А паралелограма ABCD перетинає сторону BC у точці Е. Знайдіть периметр
паралелограма, якщо BE = 7 см, а CD = 5 см.
12. Знайдіть
площу квадрата, якщо його діагональ дорівнює 8√2 см.
Варіант 2
ГР 1. Розуміння та застосування властивостей
чотирикутників (теоретична частина)
1.
Продовжіть речення: Діагоналі прямокутника... а)
...завжди перпендикулярні. б) ...завжди рівні. в) ...є бісектрисами його кутів.
г) ...не перетинаються.
2.
Визначте правильне твердження: а) Ромб, у якого
всі кути прямі, називається квадратом. б) Прямокутник, у якого всі сторони
рівні, називається паралелограмом. в) Діагоналі ромба не є бісектрисами його
кутів. г) Протилежні кути паралелограма завжди є тупими.
3.
Виберіть усі правильні твердження про прямокутник:
а) Діагоналі взаємно перпендикулярні. б) Протилежні сторони рівні. в) Усі кути
прямі. г) Діагоналі є бісектрисами кутів.
4.
Виберіть чотирикутник, у якого всі сторони рівні,
але не обов'язково всі кути прямі. а) Квадрат б) Ромб в) Прямокутник г)
Трапеція
ГР 2. Розв'язання простих задач на обчислення
(однокрокові задачі)
5. Сторони
прямокутника дорівнюють 6 см і 8 см. Знайдіть його периметр.
6. Знайдіть
периметр квадрата, якщо його площа дорівнює 100 см².
7. Одна з
діагоналей ромба дорівнює 16 см, а його сторона — 10 см. Знайдіть довжину
другої діагоналі.
8. Знайдіть
площу ромба, якщо його діагоналі дорівнюють 6 см і 8 см.
ГР 3. Розв'язання складених задач на
застосування властивостей та формул (багато-крокові задачі)
9. Одна з
діагоналей ромба дорівнює 16 см, а його сторона — 10 см. Знайдіть довжину
другої діагоналі.
10. Кут між
сторонами паралелограма дорівнює 40°. Знайдіть величини всіх кутів цього
паралелограма.
11. Периметр
прямокутника дорівнює 24 см, а одна зі сторін на 2 см довша за іншу. Знайдіть
площу цього прямокутника.
12. Периметр
паралелограма дорівнює 42 см, а одна сторона у 2 рази більша за іншу. Знайдіть
довжини сторін цього паралелограма.
08.10.2025
Урок № 11. Самостійна робота № 2. Систематизація
знань та підготовка до тематичного оцінювання
Домашнє
завдання:
1. Повторити основні поняття та
властивості – стор. 70-73
2. Виконайте
завдання самостійної роботи – стор. 40-41
3. Готуємося до діагностичної роботи
03.10.2025
Урок № 10. Квадрат і його властивості
Домашнє
завдання:
1. Підручник
§ 5, с. 35-37 вивчити основні поняття та властивості
2. Виконайте
у зошиті: № 5.6.,
5.8., 5.16. – стор. 37-38
01.10.2025
Урок № 9. Ромб і його властивості
Домашнє
завдання:
1. Підручник
§ 4, с. 31-22 повторити
основні поняття та властивості
2. Виконайте
у зошиті: № 4.28., 4.30. – стор. 34
26.09.2025
Урок № 8. Ромб і його властивості
Домашнє
завдання:
1. Підручник
§ 4, с. 31-22 вивчити основні поняття та властивості
2. Виконайте
у зошиті: № 4.5., 4.7., 4.15. – стор. 33
24.09.2025
Урок № 7. Прямокутник і його властивості
Домашнє завдання:
1. Підручник: повторити основні
поняття §3 – стор. 26-27
2. Виконайте у
зошиті № 3.11, 3.12, 3.15 – стор. 28
19.09.2025
Урок № 6. Паралелограм, його властивості й ознаки.
Самостійна робота № 1
Домашнє
завдання:
1. Підручник
§ 2, с. 18-20 повторити
2. Виконайте
у зошиті завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 1
Варіант 1
Завдання
1. Теоретична частина
1) (2
бали) Чотирикутник. Дай визначення чотирикутника. Назви його основні
елементи. Накресли довільний чотирикутник ABCD і
познач:
1. вершини;
2. сторони;
3. діагоналі;
4. пару
протилежних сторін;
5. пару
сусідніх кутів.
2) (1
бал) Паралелограм. Дай визначення паралелограма.
3) (1
бал) Властивості паралелограма. Сформулюй три основні властивості
паралелограма, що стосуються його сторін, кутів і діагоналей.
4) (1
бал) Ознаки паралелограма. Сформулюй три ознаки паралелограма.
Завдання
2. Практична частина
1. (2
бали) Задача. Один із кутів паралелограма дорівнює 70°. Знайди градусні
міри інших трьох кутів.
2. (2
бали) Задача. Периметр паралелограма дорівнює 48 см. Одна зі сторін на 4 см
більша за іншу. Знайди довжини всіх сторін паралелограма.
3. (3
бали) Додаткове завдання. Діагоналі паралелограма ABCD
перетинаються в точці O. Доведи, що трикутники △AOB і △COD
рівні.
Варіант 2
Завдання
1. Теоретична частина
1) (2
бали) Чотирикутник. Назви види чотирикутників, які ти знаєш. Чому сума
кутів будь-якого чотирикутника дорівнює 360°?
2) (1
бал) Паралелограм. Сформулюй наслідок із властивості кутів паралелограма,
що стосується суми його сусідніх кутів.
3) (1
бал) Властивості паралелограма. Накресли паралелограм KLMN.
Познач його діагоналі KM і LN,
що перетинаються в точці P. Сформулюй і запиши
властивості, які випливають із цього малюнка (наприклад, щодо рівності
відрізків).
4) (1
бал) Ознаки паралелограма. Сформулюй ознаку паралелограма за діагоналями.
Завдання
2. Практична частина
1. (2
бали) Задача. У паралелограмі ABCD кут A відноситься до кута B як 2:7.
Знайди градусні міри всіх кутів паралелограма.
2. (2
бали) Задача. Сторони паралелограма відносяться як 3:5, а його периметр
дорівнює 64 см. Знайди довжини сторін цього паралелограма.
3. (3
бали) Додаткове завдання. У паралелограмі ABCD
проведено діагональ AC. Доведи, що трикутники △ABC і △CDA
рівні.
17.09.2025
Урок № 5. Паралелограм, його властивості й ознаки
Домашнє завдання:
1. Підручник: повторити основні
поняття §2 – стор. 18-20
2. Виконайте у
зошиті № 2.10, 2.15 – стор. 22-23
12.09.2025
Урок № 4. Паралелограм, його властивості й ознаки
Домашнє
завдання:
1. Підручник
§ 2, с. 18-20 прочитати, знати відповіді на контрольні запитання – стор. 21
2. Виконайте
у зошиті № 2.6,
2.8 – с. 22
10.09.2025
Урок № 3. Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника
Домашнє завдання:
1. Опрацювати §1 (стор. 13-14)
2. Виконати вправи за підручником № 1.17, 1.19, 1.31 (стор. 16-17)
05.09.2025
Урок № 2. Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника
Домашнє завдання:
1. Опрацювати §1 (стор. 13-14)
2. Виконати вправи за підручником № 1.3, 1.6 (1), 1.8 (1), 1.13 (стор. 15)
03.09.2025
ТЕМА 1.
ЧОТИРИКУТНИКИ
Урок № 1. Повторення і узагальнення
матеріалу 7 класу
Домашнє
завдання:
1.
Переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=uqInXC5Qboo&pp=ygUTI9Cz0LXQu9C80LXRgtGA0ZbRjw%3D%3D
2.
Виконати
вправи за підручником № 9, 25,
66 – стор. 6,
8, 11
13.06.2025
Урок № 70. Підсумковий урок
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=DtN4_UhEW48&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD
11.06.2025
Урок № 69. Підсумкова контрольна робота за рік
Домашнє завдання:
Виконати завдання контрольної роботи
Підсумкова контрольна робота за рік
1. Знайдіть периметр паралелограма, сторони якого дорівнюють 8см і 4см.
2. Тупий кут ромба дорівнює 1100 . Знайти гострий кут ромба.
3. Знайти площу трикутника, одна зі сторін якого дорівнює 7см, а висота, проведена до неї, дорівнює 8см.
4. Знайти гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють 6см і 8см.
5. Основи трапеції дорівнюють 4см і 14см. Знайти середню лінію трапеції.
6. Знайдіть сторони прямокутника, якщо вони відносяться як 2:3, а площа прямокутника дорівнює 96см2.
7. Діагоналі ромба дорівнюють 6см та 8см. Знайдіть сторону ромба.
8. Катети прямокутного трикутника дорівнюють 4см і 5см. Знайдіть довжину медіани трикутника, що проведена до меншого катета.
06.06.2025
Урок № 68. Повторення: Розв’язування прямокутних трикутників
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 226
2. Виконати задачі для підготовки до контрольної роботи № 1-6 - стор. 225
04.06.2025
Урок № 67. Повторення: Площі многокутників
Домашнє завдання:
Повторити вивчене – стор. 194
Виконати вправи № 649, 656 – стор. 198
30.05.2025
Урок № 66. Повторення: Подібність трикутників і їх застосування
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 144-147
2. Виконати задачі для підготовки до контрольної роботи № 1-6 - стор. 143
28.05.2025
Урок № 65. Повторення: Чотирикутники
Домашнє завдання:
Повторити вивчене – стор. 88-94
Виконати вправи № 302, 315 – стор. 96-97
23.05.2025
Урок № 64. Контрольна робота № 5 з теми «Многокутник. Площі многокутників»
Домашнє завдання:
Виконати завдання контрольної роботи
Контрольна робота № 5
з теми «Многокутник. Площі многокутників»
Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 6 см і 7 см.
Знайдіть площу паралелограма, одна зі сторін якого дорівнює 9 см, а висота, проведена до неї, – 4 см.
Площа трикутника дорівнює 45 см2, а одна з його сторін – 18 см. Знайдіть висоту трикутника, проведену до цієї сторони.
Площа трапеції дорівнює 24 см2, а одна з її основ – 5 см, а висота – 4 см. Знайдіть другу основу трапеції.
Прямокутник зі сторонами 10 дм і 9,5 дм розрізали на квадрати, сторона кожного з яких дорівнює 0,5 дм. Скільки утворилося квадратів?
Знайдіть площу ромба, одна з діагоналей якого дорівнює 24 см, а сторона – 13 см.
Більша основа рівнобічної трапеції дорівнює 12 см. Точка перетину діагоналей трапеції віддалена від основ на 6 см і 5 см. Знайдіть площу трапеції.
21.05.2025
Урок № 63. Узагальнення й систематизація знань з теми
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 603, 605, 607 – стор. 184-185
16.05.2025
Урок № 62. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 10
Домашнє завдання:
Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 10
з теми «Площа трикутника, ромба, трапеції»
Знайдіть площу трикутника, основа якого дорівнює 8 см, а висота, проведена до цієї основи, – 5 см. (1 бал)
Діагоналі ромба дорівнюють 6 см і 10 см. Знайдіть площу ромба. (1 бал)
Одна зі сторін трикутника дорівнює 12 см, а висота, проведена до неї, – 7 см. Знайдіть площу трикутника. (1 бал)
Площа трапеції дорівнює 48 см², а її висота – 6 см. Знайдіть суму основ трапеції. (3 бали)
У рівнобічній трапеції основи дорівнюють 4 см і 10 см, а бічна сторона – 5 см. Знайдіть площу трапеції. (3 бали)
Кут між діагоналями ромба дорівнює 90°, а його площа – 24 см². Знайдіть сторону ромба.
(3 бали)
14.05.2025
Урок № 61. Розв’язування задач і вправ на обчислення площ
Домашнє завдання:
Повторити основні формули за темою уроку - §17, – стор. 173-180
Виконати вправи № 596, 597 – стор. 183-184
09.05.2025
Урок № 60. Площі трикутника, ромба і трапеції
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §17, п. 17.1, 17.2 – стор. 173-176
2. Виконати вправи № 592, 595 – стор. 183
07.05.2025
Урок № 59. Розв’язування задач і вправ на обчислення площ
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §17, п. 17.3 – стор. 176-180
2. Виконати вправи № 587, 590 – стор. 183
25.04.2025
Урок № 58. Площа трапеції
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §17, п. 17.2 – стор. 175-176
2. Виконати вправи № 571, 583, 584, 585– стор. 181-182
23.04.2025
Урок № 57. Площа трикутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §17, п. 17.1 – стор. 173-174
2. Виконати вправи № 570, 574, 576, 587 – стор. 181-183
18.04.2025
Урок № 56. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 9
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене - стор. 163-168
2. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 9
на тему «Площа прямокутника, квадрата, паралелограма»
(1 б.) Довжина прямокутника дорівнює 9 см, а ширина - 4 см. Знайдіть площу цього прямокутника.
(1 б.) Площа квадрата дорівнює 49 см2. Знайдіть сторону цього квадрата.
(1 б.) Основа паралелограма дорівнює 12 см, а висота, проведена до цієї основи, - 5 см.
(1 б.) Сторони прямокутника дорівнюють 8 см і 6 см. Знайдіть площу трикутника,
(1 б.) Площа паралелограма дорівнює 48 см2, а одна з його сторін - 8 см. Знайдіть висоту,
(2 б.) Периметр прямокутника дорівнює 28 см, а одна з його сторін на 2 см більша за іншу.
(2 б.) Площа паралелограма дорівнює 60 см2, а одна з його висот - 4 см. Знайдіть сторону,
(3 б.) Квадрат зі стороною x частково перекривається іншим квадратом зі стороною y
16.04.2025
Урок № 55. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене - стор. 163-168
2. Виконати вправи № 551, 552 – стор. 170-171
11.04.2025
Урок № 54. Площа паралелограма
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §16, п. 16.3 – стор. 167-168
2. Виконати вправи № 536, 543, 550 – стор. 169-170
09.04.2025
Урок № 53. Площа прямокутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §16, п. 16.2 – стор. 166
2. Виконати вправи № 539, 540, 543, 545 – стор. 169-170
04.04.2025
Урок № 52. Площа многокутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §16, п. 16.1 – стор. 163-165
2. Виконати завдання № 539, 540 – стор. 169-170
02.04.2025
Урок № 51. Многокутник, вписаний в коло. Многокутник, описаний навколо кола.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=jW74mtQHR9U
2. Розв’язати задачі:
1) Многокутник ABCDE вписаний у коло з центром у точці О. Доведіть, що якщо ∠АОВ=∠СО𝐷, то сторони АВ і СD знаходяться на однаковій відстані від центра кола.
2) Многокутник ABCDE вписаний у коло з центром у точці О. Доведіть, що якщо градусні міри дуги ЕD і дуги ВС рівні, то ∆ЕОD=∆ВОС.
3) Многокутник ABCDE описаний навколо кола з центром у точці О. Діагональ АС перетинає відрізок ОВ у точці М так, що АМ=8 см, МС=9 см. Знайдіть сторону ВС, якщо АВ=16 см.
4) Многокутник ABCDE описаний навколо кола з центром у точці О. Точка О сполучена з точками дотику сторін АВ і ВС відповідно відрізками ОМ і ОN, ∠МОN=80°. Знайдіть ∠АВС.
28.03.2025
Урок № 50. Многокутник і його елементи
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §15 – стор. 157-159
2. Виконати вправи № 512, 515, 517 – стор. 160-161
26.03.2025
Урок № 49. Контрольна робота № 4 з теми «Розв’язування
прямокутних трикутників»
Домашнє завдання:
Виконати завдання контрольної роботи
Контрольна робота № 4 з теми «Розв’язування прямокутних
трикутників»
21.03.2025
Урок № 48. Узагальнення й систематизація знань з теми
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене - стор. 226-227
2. Дати письмові відповіді на контрольні запитання № 1-5 – стор. 228
19.03.2025
Урок № 47. Розв’язування прямокутних трикутників.
Самостійна робота №8
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §21, п. 21.3 – стор. 222
2. Виконати завдання самостійної роботи №1-6 – стор. 225
14.03.2025
Урок № 46. Розв’язування прямокутних трикутників
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §21, п. 21.2 – стор. 219-221
2. Виконати вправи № 728, 731, 733 - стор. 224
12.03.2025
Урок № 45. Розв’язування прямокутних трикутників
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §21, п. 21.1 – стор. 218-219
2. Виконати вправи № 720, 723 (а), 726 (б)- стор. 223-224
28.02.2025
Урок № 44. Обчислення значень тригонометричних функцій.
Самостійна робота №7
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §20, п. 20.1, 20.2 – стор. 213-215
2. Виконати вправи № 696, 699, 701 - стор. 216
3. Виконати завдання самостійної роботи: https://naurok.com.ua/test/sinus-kosinus-tangens-gostrogo-kuta-pryamokutnogo-trikutnika-292718.html
26.02.2025
Урок № 43. Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за темою уроку: §19, п. 19.1 – стор. 205-206
2. Виконати вправи:
1) Дано трикутник ABC, відомо, що кут C — прямий, CA= 6 см, CB= 8 см. Зобрази відповідний малюнок. Обчисли AB і напиши тригонометричні співвідношення кута B.
2) Кут С – прямий, BA= 6 дм, ∠A=60°. BC = ?
В
С А
21.02.2025
Урок № 42. Тригонометричні тотожності
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §19, п. 19.2 – стор. 207-208
2. Виконати вправи № 670, 671, 673, 682 - стор. 210-211
19.02.2025
Урок № 41. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
Домашнє завдання:
Повторити основні поняття за темою уроку - §19, п. 19.1 – стор. 205-206
Виконати вправи № 674, 675, 676 - стор. 211
14.02.2025
Урок № 40. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §19, п. 19.1 – стор. 205-206
2. Виконати вправи № 667, 668, 669 - стор. 210
12.02.2025
Урок № 39. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 6
Домашнє завдання:
Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 6
Знайдіть висоту прямокутного трикутника, проведену з вершини прямого кута,
якщо вона ділить гіпотенузу на відрізки 8 см і 18 см.
Якщо гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює 10 дм, а один катет з його
катетів 5 дм, то другий катет буде дорівнювати …
Точка знаходиться на відстані 14 см від прямої. З неї до прямої проведено перпендикуляр
і похилу, яка утворює з перпендикуляром кут 60°. Знайдіть довжину похилої.
Діагоналі ромба AC і BD відповідно дорівнюють 16 см і 12 см (дивись малюнок).
Знайдіть сторону ромба.
У трикутнику АВС проведено висоту BD. BC=39 см, АВ=17 см, BD=15 см
(дивись малюнок). Знайти периметр даного трикутника.
З точки до прямої проведено дві похилі завдовжки 10 см і 14 см, різниця проекцій
яких дорівнює 8 см. Знайдіть проекції похилих та відстань від точки до прямої.
7. Сторони трикутника – 5 см, 29 см і 30 см. Знайдіть проекцію меншої сторони
трикутника на його більшу сторону.
07.02.2025
Урок № 38. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 450, 454 - стор. 135
05.02.2025
Урок № 37. Перпендикуляр і похила, їх властивості
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за темою уроку - §13, п. 13.3 – стор. 131
2. Виконати вправи № 445, 447, 448 - стор. 134
31.01.2025
Урок № 36. Перпендикуляр і похила, їх властивості
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §13, п. 13.3 – стор. 131
2. Виконати вправи № 438, 441 - стор. 134
29.01.2025
Урок № 35. Теорема, обернена до теореми Піфагора
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §13, п. 13.2 – стор. 130
2. Виконати вправи № 433, 435 - стор. 132-133
24.01.2025
Урок № 34. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 427, 428 - стор. 133
22.01.2025
Урок № 33. Теорема Піфагора та наслідки з неї
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §13, п. 13.1 – стор. 128-129
2. Виконати вправи № 423, 425 - стор. 132
27.12.2024
Урок № 32. Узагальнення й систематизація знань за І семестр
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене: прямокутний трикутник,
співвідношення між сторонами трикутника
2. Виконати вправи № 414, 415 - стор. 127
25.12.2024
Урок № 31. Контрольна робота № 3 з теми «Подібність трикутників»
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 144-145
2. Виконати завдання контрольної роботи
Контрольна робота № 3 з теми «Подібність трикутників»
Початковий та середній рівень.
1.(1 бал) Сторони ΔАВС а = 3 м, b = 4 м, c = 5 м. Знайдіть найменшу сторону подібного йому ΔА1В1С1, якщо найбільша сторона с1 = 2,5 м.
2. (1 бал) Точки М та Р лежать відповідно на сторонах АВ та СВ ΔАВС, причому РМ⎜⎜АС. Знайдіть сторону ВС, якщо АС =12 м, МР = 4 м, ВР = 5 м.
3. (1 бал) Відрізки АВ та МР перетинаються в точці О, АО:ОВ = РО:ОМ = 2:3, ВМ=15 м.
Знайдіть довжину відрізка АР.
4. (1 бал) Сторони ΔАВС а=10 м, b =20 м, c = 15 м. Дві сторони іншого трикутника дорівнюють 5 м та 7,5 м. Яка має
бути довжина третьої сторони, якщо ці трикутники є подібними?
5. (1 бал) СН – висота прямокутного ΔАВС(∠С =90о). АН = 8 м, НВ = 18 м. Знайдіть довжини СН, АС, СВ.
6. (1 бал) ВК – бісектриса ΔАВС, АС = 14 м, СВ = 6 м, СК= 4 м. Знайдіть довжину АВ.
Достатній та високий рівень.
У завданнях 7-12 виконайте малюнки подібних трикутників і детально
обґрунтуйте свою відповідь.
7. (1 бал) Сторони ΔАВС а = 6 м, b = 9 м, c =12 м. Знайдіть периметр подібного йому трикутника, якщо сума найменшої і найбільшої
сторін дорівнює 9 м.
8. (1 бал) Діагоналі чотирикутника АВСD – перетинаються в точці О. Відомо,
що АО∙ОВ =СО∙ОD.
Доведіть, що у чотирикутника АВСD є дві паралельні сторони. Чи можна цей
чотирикутник вважати:
а) трапецією; б) паралелограмом?
9. (1 бал) Сторони ΔАВС а=13 м, b =14 м, c =15 м. Знайдіть довжини трьох бісектрис ΔАВС.
10. (1 бал) Сторони ΔАВС а = 6 м, b = 8 м, c = 10 м. Знайдіть відношення відрізків на трьох бісектрисах, які утворюються
точкою перетину бісектрис Δ АВС.
11. (1 бал) Сторони ΔАВС а = 5 м, b = 12 м, c = 13 м. Знайдіть радіус кола, вписаного в ΔАВС.
12. (1 бал) Хорди кола АВ і СD перетинаються в точці О. Відомо, що
АО:ОВ = 6:1, СО:ОD = 2:3, АО - ОВ =20 м.
Знайдіть відрізки, на які точка О розбиває хорди АВ і СD.
20.12.2024
Урок № 30. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 144-145
2. Виконати вправи № 407, 409, 410 - стор. 126
3. Готуємося до контрольної роботи
18.12.2024
Урок № 29. Пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §12 – стор. 120-123
2. Виконати вправи № 397, 399, 403 - стор. 125-126
13.12.2024
Урок № 28. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №5
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання
самостійної роботи
11.12.2024
Урок № 27. Подібність прямокутних трикутників
Домашнє завдання:
1.
Опрацювати підручник
- §12 – стор. 120-123
2. Виконати вправи № 392, 394 - стор. 124-125
06.12.2024
Урок № 26. Ознака подібності трикутників за трьома сторонами
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §11, п. 11.3 –
стор. 114
2. Виконати вправи № 369, 375 - стор. 118
04.12.2024
Урок № 25. Ознака подібності трикутників за двома сторонами і кутом між ними
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §11, п. 11.2 –
стор. 112-113
2. Виконати вправи № 362, 365 – стор. 117
29.11.2024
Урок № 24. Ознаки подібності трикутників за двома кутами
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §11, п. 11.1 –
стор. 111-112
2. Виконати вправи № 353, 357, 359 - стор. 115-116
27.11.2024
Урок № 23. Узагальнена теорема Фалеса. Подібні трикутники
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з навчальними
матеріалами - §10, п. 10.1, 10.2 – стор.103-106
2. Виконати вправи № 331, 333, 337 - стор. 108
22.11.2024
Тема 3. Подібність трикутників
Урок № 20. Аналіз контрольної роботи
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з навчальними
матеріалами - §10 – стор. 103-106
2. Виконати вправи № 327, 329 - стор. 107
20.11.2024
Урок № 21. Контрольна робота № 2 з теми «Вписані і описані чотирикутники»
Домашнє
завдання:
1. Виконати завдання контрольної роботи
15.11.2024
Урок № 20. Узагальнення й систематизація знань з теми.
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §8, п. 8.3,
8.4 – стор. 74-75
2. Виконати вправи № 267, 269,
271 - стор. 79
3.
Повторити вивчене – стор. 92-94
13.11.2024
Урок № 19. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №4
Домашнє завдання:
1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=ZpOpobla5wM
2. Виконати завдання самостійної роботи.
01.11.2024
Урок № 18. Описані чотирикутники
Домашнє завдання:
1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=JkM8LcHprIQ
2. Вивчити основні означення за темо уроку - §8, п. 8.2 –
стор. 72-73
3. Виконати вправи № 257, 259, 262 – стор.
78-79
30.10.2024
Урок № 15. Вписані чотирикутники
Домашнє завдання:
1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=SPuOM1TvdMQ
2. Вивчити основні означення за темо уроку - §8, п. 8.1 – стор. 70-71
3. Виконати вправи № 251, 254, 267 – стор.77-79
25.10.2024
Урок № 16. Вписані кути
Домашнє завдання:
1.
Вивчити основні
означення за темою уроку - §7 п. 7.1, 7.2, 7.3 стор.60
2.
Виконати вправи № 215, 217, 221, 223 - стор. 66-67
23.10.2024
Урок № 15. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №3
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна
робота
«Середня лінія
трикутника, середня лінія трапеції»
1 рівень
1.
Середня лінія рівностороннього трикутника дорівнює
3 см. Чому дорівнює онова даного трикутника?
2.
Сторони трапеції дорівнюють відповідно 5см та 7см.
Чому дорівнює середня лінія трапеції?
3.
Визначити, чи є відрізок КО середньою лінією трикутника
АВС, якщо точка К належить стороні АВ, точка О належить
стороні ВС і КО = 4см, АС = 7см. Чому?
2 рівень
4.
Кути при основі трапеції дорівнюють 67° та 86°. Знайти
інші кути трапеції.
5.
Периметр рівнобічної трапеції дорівнює 62см. Знайти
середню лінію трапеції, якщо її бічна сторона дорівнює 10см.
3 рівень
6.
Сторони трикутника відносяться як 2 : 3 : 4. Знайти
сторони та периметр даного трикутника, якщо периметр трикутника, утвореного
середніми лініями, дорівнює 45см.
18.10.2024
Урок № 14. Середня лінія трапеції та її властивості
Домашнє завдання:
1.
Вивчити означення
та властивості середньої лінії трапеції
- стор. 54
2.
Виконати вправи № 203, 204 - стор. 59
16.10.2024
Урок № 13. Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити теорему Фалеса, означення та
властивості середньої лінії трикутника – стор. 52-53
2. Розв'яжіть задачі № 188, 190 - стор. 57
11.10.2024
ТЕМА 2. Вписані і описані чотирикутники
Урок № 12. Аналіз контрольної роботи
Домашнє завдання:
1. Розв'яжіть задачі № 184, 186 - стор. 57
09.10.2024
Урок № 11. Контрольна робота № 1 з теми «Чотирикутник»
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання контрольної роботи
04.10.2024
Урок № 10. Узагальнення й систематизація знань з теми.
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 88-91
(підготовка до контрольної роботи)
2. Розв'яжіть задачі № 162, 166 - стор. 49
02.10.2024
Урок № 7. Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 2
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 88-91
2. Виконати
завдання самостійної роботи
Самостійна робота «Властивості
чотирикутників»
1.
Знайдіть периметр чотирикутника, сторони якого дорівнюють
52 см, 64см, 45 см і 59 см.
2.
Чому дорівнюють кути паралелограма, якщо один із них
становить 46°?
3.
Знайдіть довжину діагоналей паралелограма АВСК, якщо ВО =
6 дм, АО = 9 дм, а точка О – точка перетину діагоналей.
4.
Знайдіть довжину відрізків АО і ВО прямокутника АВСТ,
якщо його діагональ дорівнює 26 см, а точка О – точка перетину діагоналей.
5.
Знайдіть периметр ромба, якщо довжина його сторони
становить 29 см.
6.
Тупий кут ромба дорівнює 124°. Який кут утворює
діагональ, проведена з цього кута, зі стороною ромба?
7.
Сторона квадрата дорівнює 19 см. Знайдіть його периметр.
8.
Сума двох сторін квадрата дорівнює 28 см. Знайдіть його
периметр.
9.
Ромб, у якого один з кутів прямий, називається …
10. Знайдіть кути
рівнобічної трапеції, якщо її гострий кут дорівнює 50°.
11. Основи
рівнобічної трапеції дорівнюють 13 см і 25 см, а бічна сторона - 10
см. Знайдіть її периметр.
27.09.2024
Урок № 8. Трапеція
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/m-k0b0VIzDc?si=LKWAljCQyOtgRxdW
2. Опрацювати матеріал підручника параграф 5, п. 5.1, 5.2 - стор. 41-43
3. Розв'яжіть задачі № 146, 148, 150 - стор. 47
25.09.2024
Урок № 7. Квадрат. Розв'язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/V3b430733J4?si=j4i3xPTpbGpuGnLy
2. Опрацювати п. 4.3 - стор. 33-34
3. Розв'яжіть задачі:
- №113 -
стор. 37
- Периметр квадрата
дорівнює 65,6 см. Обчисли сторону квадрата.
- Маємо квадрат ABCD. Через кінцеву точку A діагоналі AC,
що дорівнює 13,3 од. вим., проведено пряму
перпендикулярно до діагоналі AC. Проведена пряма перетинає
прямі CB та CD в точках M і N відповідно. Визнач
довжину відрізка MN.
20.09.2024
Урок № 6. Ромб і його властивості
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/KvJ-AVv1OIA?si=fAC0Z6bsZvBSGzym
2. Вивчити означення та властивості ромба - стор. 32-33
3. Розв'язати задачі № 112, 122, 123 - стор. 37-38
18.09.2024
Урок № 5. Прямокутник і його властивості
Домашнє завдання:
1. Вивчити означення і властивості прямокутника
2. Розв'язати задачі № 106,107,109 - стор. 37
13.09.2023
Урок № 4. Ознаки
паралелограма. Самостійна робота № 1
Домашнє завдання:
1. Для кращого засвоєння теми перегляньте навчальне відео
https://youtu.be/gt30sHhwBA0?si=Qvhbwb49wBePBWWC
2. Знати властивості і ознаки паралелограм - стор 11
3. Виконати завдання самостійної роботи https://naurok.com.ua/test/paralelogram-12909.html
11.09.2023
Урок № 3. Паралелограм
і його властивості
Домашнє завдання:
1. Вивчити і знати означення паралелограма і
його властивості - §2 стор.
14-16
2. Розгляньте усно, як приклад задачу на стор.16
3. Розв'яжіть задачі:№ 41,42,44 - стор. 18-19
06.09.2023
Урок № 2. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1.
Повторити §1 (стор. 7-9)
2. Виконати
вправи за підручником № 18, 20, 21 (стор.
11-12)
04.09.2024
ТЕМА 1.
ЧОТИРИКУТНИКИ
Урок № 1. Чотирикутник і його елементи
Домашнє
завдання:
1. Переглянути відео https://youtu.be/CpWb9IvIiig?feature=shared
2. Виконати вправи за підручником № 9, 11, 12 – стор. 10-11





Немає коментарів:
Дописати коментар