07.05.2025
Урок № 59. Розв’язування задач і вправ на обчислення площ
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §17, п. 17.3 – стор. 176-180
2. Виконати вправи № 587, 590 – стор. 183
25.04.2025
Урок № 58. Площа трапеції
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §17, п. 17.2 – стор. 175-176
2. Виконати вправи № 571, 583, 584, 585– стор. 181-182
23.04.2025
Урок № 57. Площа трикутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §17, п. 17.1 – стор. 173-174
2. Виконати вправи № 570, 574, 576, 587 – стор. 181-183
18.04.2025
Урок № 56. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 9
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене - стор. 163-168
2. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 9
на тему «Площа прямокутника, квадрата, паралелограма»
(1 б.) Довжина прямокутника дорівнює 9 см, а ширина - 4 см. Знайдіть площу цього прямокутника.
(1 б.) Площа квадрата дорівнює 49 см2. Знайдіть сторону цього квадрата.
(1 б.) Основа паралелограма дорівнює 12 см, а висота, проведена до цієї основи, - 5 см.
(1 б.) Сторони прямокутника дорівнюють 8 см і 6 см. Знайдіть площу трикутника,
(1 б.) Площа паралелограма дорівнює 48 см2, а одна з його сторін - 8 см. Знайдіть висоту,
(2 б.) Периметр прямокутника дорівнює 28 см, а одна з його сторін на 2 см більша за іншу.
(2 б.) Площа паралелограма дорівнює 60 см2, а одна з його висот - 4 см. Знайдіть сторону,
(3 б.) Квадрат зі стороною x частково перекривається іншим квадратом зі стороною y
16.04.2025
Урок № 55. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене - стор. 163-168
2. Виконати вправи № 551, 552 – стор. 170-171
11.04.2025
Урок № 54. Площа паралелограма
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §16, п. 16.3 – стор. 167-168
2. Виконати вправи № 536, 543, 550 – стор. 169-170
09.04.2025
Урок № 53. Площа прямокутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §16, п. 16.2 – стор. 166
2. Виконати вправи № 539, 540, 543, 545 – стор. 169-170
04.04.2025
Урок № 52. Площа многокутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §16, п. 16.1 – стор. 163-165
2. Виконати завдання № 539, 540 – стор. 169-170
02.04.2025
Урок № 51. Многокутник, вписаний в коло. Многокутник, описаний навколо кола.
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=jW74mtQHR9U
2. Розв’язати задачі:
1) Многокутник ABCDE вписаний у коло з центром у точці О. Доведіть, що якщо ∠АОВ=∠СО𝐷, то сторони АВ і СD знаходяться на однаковій відстані від центра кола.
2) Многокутник ABCDE вписаний у коло з центром у точці О. Доведіть, що якщо градусні міри дуги ЕD і дуги ВС рівні, то ∆ЕОD=∆ВОС.
3) Многокутник ABCDE описаний навколо кола з центром у точці О. Діагональ АС перетинає відрізок ОВ у точці М так, що АМ=8 см, МС=9 см. Знайдіть сторону ВС, якщо АВ=16 см.
4) Многокутник ABCDE описаний навколо кола з центром у точці О. Точка О сполучена з точками дотику сторін АВ і ВС відповідно відрізками ОМ і ОN, ∠МОN=80°. Знайдіть ∠АВС.
28.03.2025
Урок № 50. Многокутник і його елементи
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §15 – стор. 157-159
2. Виконати вправи № 512, 515, 517 – стор. 160-161
26.03.2025
Урок № 49. Контрольна робота № 4 з теми «Розв’язування
прямокутних трикутників»
Домашнє завдання:
Виконати завдання контрольної роботи
Контрольна робота № 4 з теми «Розв’язування прямокутних
трикутників»
21.03.2025
Урок № 48. Узагальнення й систематизація знань з теми
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене - стор. 226-227
2. Дати письмові відповіді на контрольні запитання № 1-5 – стор. 228
19.03.2025
Урок № 47. Розв’язування прямокутних трикутників.
Самостійна робота №8
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §21, п. 21.3 – стор. 222
2. Виконати завдання самостійної роботи №1-6 – стор. 225
14.03.2025
Урок № 46. Розв’язування прямокутних трикутників
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §21, п. 21.2 – стор. 219-221
2. Виконати вправи № 728, 731, 733 - стор. 224
12.03.2025
Урок № 45. Розв’язування прямокутних трикутників
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §21, п. 21.1 – стор. 218-219
2. Виконати вправи № 720, 723 (а), 726 (б)- стор. 223-224
28.02.2025
Урок № 44. Обчислення значень тригонометричних функцій.
Самостійна робота №7
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §20, п. 20.1, 20.2 – стор. 213-215
2. Виконати вправи № 696, 699, 701 - стор. 216
3. Виконати завдання самостійної роботи: https://naurok.com.ua/test/sinus-kosinus-tangens-gostrogo-kuta-pryamokutnogo-trikutnika-292718.html
26.02.2025
Урок № 43. Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за темою уроку: §19, п. 19.1 – стор. 205-206
2. Виконати вправи:
1) Дано трикутник ABC, відомо, що кут C — прямий, CA= 6 см, CB= 8 см. Зобрази відповідний малюнок. Обчисли AB і напиши тригонометричні співвідношення кута B.
2) Кут С – прямий, BA= 6 дм, ∠A=60°. BC = ?
В
С А
21.02.2025
Урок № 42. Тригонометричні тотожності
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §19, п. 19.2 – стор. 207-208
2. Виконати вправи № 670, 671, 673, 682 - стор. 210-211
19.02.2025
Урок № 41. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
Домашнє завдання:
Повторити основні поняття за темою уроку - §19, п. 19.1 – стор. 205-206
Виконати вправи № 674, 675, 676 - стор. 211
14.02.2025
Урок № 40. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §19, п. 19.1 – стор. 205-206
2. Виконати вправи № 667, 668, 669 - стор. 210
12.02.2025
Урок № 39. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 6
Домашнє завдання:
Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна робота № 6
Знайдіть висоту прямокутного трикутника, проведену з вершини прямого кута,
якщо вона ділить гіпотенузу на відрізки 8 см і 18 см.
Якщо гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює 10 дм, а один катет з його
катетів 5 дм, то другий катет буде дорівнювати …
Точка знаходиться на відстані 14 см від прямої. З неї до прямої проведено перпендикуляр
і похилу, яка утворює з перпендикуляром кут 60°. Знайдіть довжину похилої.
Діагоналі ромба AC і BD відповідно дорівнюють 16 см і 12 см (дивись малюнок).
Знайдіть сторону ромба.
У трикутнику АВС проведено висоту BD. BC=39 см, АВ=17 см, BD=15 см
(дивись малюнок). Знайти периметр даного трикутника.
З точки до прямої проведено дві похилі завдовжки 10 см і 14 см, різниця проекцій
яких дорівнює 8 см. Знайдіть проекції похилих та відстань від точки до прямої.
7. Сторони трикутника – 5 см, 29 см і 30 см. Знайдіть проекцію меншої сторони
трикутника на його більшу сторону.
07.02.2025
Урок № 38. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 450, 454 - стор. 135
05.02.2025
Урок № 37. Перпендикуляр і похила, їх властивості
Домашнє завдання:
1. Повторити основні поняття за темою уроку - §13, п. 13.3 – стор. 131
2. Виконати вправи № 445, 447, 448 - стор. 134
31.01.2025
Урок № 36. Перпендикуляр і похила, їх властивості
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §13, п. 13.3 – стор. 131
2. Виконати вправи № 438, 441 - стор. 134
29.01.2025
Урок № 35. Теорема, обернена до теореми Піфагора
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §13, п. 13.2 – стор. 130
2. Виконати вправи № 433, 435 - стор. 132-133
24.01.2025
Урок № 34. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Виконати вправи № 427, 428 - стор. 133
22.01.2025
Урок № 33. Теорема Піфагора та наслідки з неї
Домашнє завдання:
1. Вивчити основні поняття за темою уроку - §13, п. 13.1 – стор. 128-129
2. Виконати вправи № 423, 425 - стор. 132
27.12.2024
Урок № 32. Узагальнення й систематизація знань за І семестр
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене: прямокутний трикутник,
співвідношення між сторонами трикутника
2. Виконати вправи № 414, 415 - стор. 127
25.12.2024
Урок № 31. Контрольна робота № 3 з теми «Подібність трикутників»
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 144-145
2. Виконати завдання контрольної роботи
Контрольна робота № 3 з теми «Подібність трикутників»
Початковий та середній рівень.
1.(1 бал) Сторони ΔАВС а = 3 м, b = 4 м, c = 5 м. Знайдіть найменшу сторону подібного йому ΔА1В1С1, якщо найбільша сторона с1 = 2,5 м.
2. (1 бал) Точки М та Р лежать відповідно на сторонах АВ та СВ ΔАВС, причому РМ⎜⎜АС. Знайдіть сторону ВС, якщо АС =12 м, МР = 4 м, ВР = 5 м.
3. (1 бал) Відрізки АВ та МР перетинаються в точці О, АО:ОВ = РО:ОМ = 2:3, ВМ=15 м.
Знайдіть довжину відрізка АР.
4. (1 бал) Сторони ΔАВС а=10 м, b =20 м, c = 15 м. Дві сторони іншого трикутника дорівнюють 5 м та 7,5 м. Яка має
бути довжина третьої сторони, якщо ці трикутники є подібними?
5. (1 бал) СН – висота прямокутного ΔАВС(∠С =90о). АН = 8 м, НВ = 18 м. Знайдіть довжини СН, АС, СВ.
6. (1 бал) ВК – бісектриса ΔАВС, АС = 14 м, СВ = 6 м, СК= 4 м. Знайдіть довжину АВ.
Достатній та високий рівень.
У завданнях 7-12 виконайте малюнки подібних трикутників і детально
обґрунтуйте свою відповідь.
7. (1 бал) Сторони ΔАВС а = 6 м, b = 9 м, c =12 м. Знайдіть периметр подібного йому трикутника, якщо сума найменшої і найбільшої
сторін дорівнює 9 м.
8. (1 бал) Діагоналі чотирикутника АВСD – перетинаються в точці О. Відомо,
що АО∙ОВ =СО∙ОD.
Доведіть, що у чотирикутника АВСD є дві паралельні сторони. Чи можна цей
чотирикутник вважати:
а) трапецією; б) паралелограмом?
9. (1 бал) Сторони ΔАВС а=13 м, b =14 м, c =15 м. Знайдіть довжини трьох бісектрис ΔАВС.
10. (1 бал) Сторони ΔАВС а = 6 м, b = 8 м, c = 10 м. Знайдіть відношення відрізків на трьох бісектрисах, які утворюються
точкою перетину бісектрис Δ АВС.
11. (1 бал) Сторони ΔАВС а = 5 м, b = 12 м, c = 13 м. Знайдіть радіус кола, вписаного в ΔАВС.
12. (1 бал) Хорди кола АВ і СD перетинаються в точці О. Відомо, що
АО:ОВ = 6:1, СО:ОD = 2:3, АО - ОВ =20 м.
Знайдіть відрізки, на які точка О розбиває хорди АВ і СD.
20.12.2024
Урок № 30. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 144-145
2. Виконати вправи № 407, 409, 410 - стор. 126
3. Готуємося до контрольної роботи
18.12.2024
Урок № 29. Пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §12 – стор. 120-123
2. Виконати вправи № 397, 399, 403 - стор. 125-126
13.12.2024
Урок № 28. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №5
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання
самостійної роботи
11.12.2024
Урок № 27. Подібність прямокутних трикутників
Домашнє завдання:
1.
Опрацювати підручник
- §12 – стор. 120-123
2. Виконати вправи № 392, 394 - стор. 124-125
06.12.2024
Урок № 26. Ознака подібності трикутників за трьома сторонами
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §11, п. 11.3 –
стор. 114
2. Виконати вправи № 369, 375 - стор. 118
04.12.2024
Урок № 25. Ознака подібності трикутників за двома сторонами і кутом між ними
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §11, п. 11.2 –
стор. 112-113
2. Виконати вправи № 362, 365 – стор. 117
29.11.2024
Урок № 24. Ознаки подібності трикутників за двома кутами
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §11, п. 11.1 –
стор. 111-112
2. Виконати вправи № 353, 357, 359 - стор. 115-116
27.11.2024
Урок № 23. Узагальнена теорема Фалеса. Подібні трикутники
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з навчальними
матеріалами - §10, п. 10.1, 10.2 – стор.103-106
2. Виконати вправи № 331, 333, 337 - стор. 108
22.11.2024
Тема 3. Подібність трикутників
Урок № 20. Аналіз контрольної роботи
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з навчальними
матеріалами - §10 – стор. 103-106
2. Виконати вправи № 327, 329 - стор. 107
20.11.2024
Урок № 21. Контрольна робота № 2 з теми «Вписані і описані чотирикутники»
Домашнє
завдання:
1. Виконати завдання контрольної роботи
15.11.2024
Урок № 20. Узагальнення й систематизація знань з теми.
Домашнє завдання:
1.
Ознайомитися з
навчальними матеріалами - §8, п. 8.3,
8.4 – стор. 74-75
2. Виконати вправи № 267, 269,
271 - стор. 79
3.
Повторити вивчене – стор. 92-94
13.11.2024
Урок № 19. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №4
Домашнє завдання:
1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=ZpOpobla5wM
2. Виконати завдання самостійної роботи.
01.11.2024
Урок № 18. Описані чотирикутники
Домашнє завдання:
1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=JkM8LcHprIQ
2. Вивчити основні означення за темо уроку - §8, п. 8.2 –
стор. 72-73
3. Виконати вправи № 257, 259, 262 – стор.
78-79
30.10.2024
Урок № 15. Вписані чотирикутники
Домашнє завдання:
1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=SPuOM1TvdMQ
2. Вивчити основні означення за темо уроку - §8, п. 8.1 – стор. 70-71
3. Виконати вправи № 251, 254, 267 – стор.77-79
25.10.2024
Урок № 16. Вписані кути
Домашнє завдання:
1.
Вивчити основні
означення за темою уроку - §7 п. 7.1, 7.2, 7.3 стор.60
2.
Виконати вправи № 215, 217, 221, 223 - стор. 66-67
23.10.2024
Урок № 15. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №3
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання самостійної роботи
Самостійна
робота
«Середня лінія
трикутника, середня лінія трапеції»
1 рівень
1.
Середня лінія рівностороннього трикутника дорівнює
3 см. Чому дорівнює онова даного трикутника?
2.
Сторони трапеції дорівнюють відповідно 5см та 7см.
Чому дорівнює середня лінія трапеції?
3.
Визначити, чи є відрізок КО середньою лінією трикутника
АВС, якщо точка К належить стороні АВ, точка О належить
стороні ВС і КО = 4см, АС = 7см. Чому?
2 рівень
4.
Кути при основі трапеції дорівнюють 67° та 86°. Знайти
інші кути трапеції.
5.
Периметр рівнобічної трапеції дорівнює 62см. Знайти
середню лінію трапеції, якщо її бічна сторона дорівнює 10см.
3 рівень
6.
Сторони трикутника відносяться як 2 : 3 : 4. Знайти
сторони та периметр даного трикутника, якщо периметр трикутника, утвореного
середніми лініями, дорівнює 45см.
18.10.2024
Урок № 14. Середня лінія трапеції та її властивості
Домашнє завдання:
1.
Вивчити означення
та властивості середньої лінії трапеції
- стор. 54
2.
Виконати вправи № 203, 204 - стор. 59
16.10.2024
Урок № 13. Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника
Домашнє завдання:
1. Вивчити теорему Фалеса, означення та
властивості середньої лінії трикутника – стор. 52-53
2. Розв'яжіть задачі № 188, 190 - стор. 57
11.10.2024
ТЕМА 2. Вписані і описані чотирикутники
Урок № 12. Аналіз контрольної роботи
Домашнє завдання:
1. Розв'яжіть задачі № 184, 186 - стор. 57
09.10.2024
Урок № 11. Контрольна робота № 1 з теми «Чотирикутник»
Домашнє завдання:
1. Виконати завдання контрольної роботи
04.10.2024
Урок № 10. Узагальнення й систематизація знань з теми.
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 88-91
(підготовка до контрольної роботи)
2. Розв'яжіть задачі № 162, 166 - стор. 49
02.10.2024
Урок № 7. Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 2
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчене – стор. 88-91
2. Виконати
завдання самостійної роботи
Самостійна робота «Властивості
чотирикутників»
1.
Знайдіть периметр чотирикутника, сторони якого дорівнюють
52 см, 64см, 45 см і 59 см.
2.
Чому дорівнюють кути паралелограма, якщо один із них
становить 46°?
3.
Знайдіть довжину діагоналей паралелограма АВСК, якщо ВО =
6 дм, АО = 9 дм, а точка О – точка перетину діагоналей.
4.
Знайдіть довжину відрізків АО і ВО прямокутника АВСТ,
якщо його діагональ дорівнює 26 см, а точка О – точка перетину діагоналей.
5.
Знайдіть периметр ромба, якщо довжина його сторони
становить 29 см.
6.
Тупий кут ромба дорівнює 124°. Який кут утворює
діагональ, проведена з цього кута, зі стороною ромба?
7.
Сторона квадрата дорівнює 19 см. Знайдіть його периметр.
8.
Сума двох сторін квадрата дорівнює 28 см. Знайдіть його
периметр.
9.
Ромб, у якого один з кутів прямий, називається …
10. Знайдіть кути
рівнобічної трапеції, якщо її гострий кут дорівнює 50°.
11. Основи
рівнобічної трапеції дорівнюють 13 см і 25 см, а бічна сторона - 10
см. Знайдіть її периметр.
27.09.2024
Урок № 8. Трапеція
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/m-k0b0VIzDc?si=LKWAljCQyOtgRxdW
2. Опрацювати матеріал підручника параграф 5, п. 5.1, 5.2 - стор. 41-43
3. Розв'яжіть задачі № 146, 148, 150 - стор. 47
25.09.2024
Урок № 7. Квадрат. Розв'язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/V3b430733J4?si=j4i3xPTpbGpuGnLy
2. Опрацювати п. 4.3 - стор. 33-34
3. Розв'яжіть задачі:
- №113 -
стор. 37
- Периметр квадрата
дорівнює 65,6 см. Обчисли сторону квадрата.
- Маємо квадрат ABCD. Через кінцеву точку A діагоналі AC,
що дорівнює 13,3 од. вим., проведено пряму
перпендикулярно до діагоналі AC. Проведена пряма перетинає
прямі CB та CD в точках M і N відповідно. Визнач
довжину відрізка MN.
20.09.2024
Урок № 6. Ромб і його властивості
Домашнє завдання:
1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/KvJ-AVv1OIA?si=fAC0Z6bsZvBSGzym
2. Вивчити означення та властивості ромба - стор. 32-33
3. Розв'язати задачі № 112, 122, 123 - стор. 37-38
18.09.2024
Урок № 5. Прямокутник і його властивості
Домашнє завдання:
1. Вивчити означення і властивості прямокутника
2. Розв'язати задачі № 106,107,109 - стор. 37
13.09.2023
Урок № 4. Ознаки
паралелограма. Самостійна робота № 1
Домашнє завдання:
1. Для кращого засвоєння теми перегляньте навчальне відео
https://youtu.be/gt30sHhwBA0?si=Qvhbwb49wBePBWWC
2. Знати властивості і ознаки паралелограм - стор 11
3. Виконати завдання самостійної роботи https://naurok.com.ua/test/paralelogram-12909.html
11.09.2023
Урок № 3. Паралелограм
і його властивості
Домашнє завдання:
1. Вивчити і знати означення паралелограма і
його властивості - §2 стор.
14-16
2. Розгляньте усно, як приклад задачу на стор.16
3. Розв'яжіть задачі:№ 41,42,44 - стор. 18-19
06.09.2023
Урок № 2. Розв’язування задач і вправ
Домашнє завдання:
1.
Повторити §1 (стор. 7-9)
2. Виконати
вправи за підручником № 18, 20, 21 (стор.
11-12)
04.09.2024
ТЕМА 1.
ЧОТИРИКУТНИКИ
Урок № 1. Чотирикутник і його елементи
Домашнє
завдання:
1. Переглянути відео https://youtu.be/CpWb9IvIiig?feature=shared
2. Виконати вправи за підручником № 9, 11, 12 – стор. 10-11
Немає коментарів:
Дописати коментар