Трудове навчання 8

8 клас

13 травня

Трудове навчання

Остаточна обробка виробу.

Д/з Закінчити роботу з виконання проєкту.


8 клас 

6 травня

Трудове навчання

Технологічний процес виготовлення скриньки.

Д/з Продовжуємо роботу над виробом. Декоруємо виріб за власним задумом.

Дотримуйтесь правил безпечної праці!


8 клас

29 квітня

Трудове навчання

Технологічний процес виготовлення скриньки.

Д/з Продовжуємо роботу над виробом.

Дотримуйтесь правил безпечної праці!


8 клас

22 квітня

Трудове навчання

Технологічний процес виготовлення скриньки.

Д/з Продовжуємо роботу над виробом.

Дотримуйтесь правил безпечної праці!


8 клас

8 квітня

Трудове навчання

Добір конструкційних матеріалів та інструменів. Виготовлення деталей.

Д/з Дібрати всі необхідні інструменти та матеріали для виготовлення скриньки.


8 клас

1 квітня

Трудове навчання

Проєктування моделі виробу. Моделі – аналоги. Графічне зображення.

Перегляньте презентацію за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1dgm_P7SDBmd2JXop5Nr5ixJWvrNbpHby/edit?usp=sharing&ouid=118231479582224018156&rtpof=true&sd=true

Якої форми має бути скринька?

прямокутна – найлегша у виготовленні, її можна зробити із взуттєвої коробки або із залишків картону і оздоблювальних матеріалів;

серцеподібна – можна купити спеціально, хоча і зробити на дуже складно, необхідно тільки бажання і трішки вільного часу;

у формі кола - підійде коробка для цукерок або квіткова;

квадрата - стане в нагоді коробка з-під телефону.

По-перше необхідно визначитися з формою майбутньої скриньки.

Тут на перше місце можна поставити різні нюанси: власний смак, вигляд речей для зберігання, доступні матеріали.

Д/з Переглянувши моделі – аналоги, зразки скриньок, надішліть фото тієї, яка найбільше сподобалась (за бажанням черпайте ідеї з мережі Інтернет). 


8 клас

25 березня

Трудове навчання

Проєкт «Скринька».

-         Любі восьмикласники, ми починаємо роботу над новим проєктом «Скринька».

Особиста скринька для косметики, прикрас і пам'ятних дрібниць є практично в кожному будинку. Зовсім необов'язково купувати таку річ в магазині. Зробити скриньку своїми руками з картонної коробки може абсолютно будь-яка людина. Немає необхідності мати які-небудь спеціальні навички. Також не варто боятися, що доведеться використовувати складні деталі, дорогий декор. У більшості випадків можна обійтися підручними матеріалами. Можна зробити скриньку з коробки від телефону, взуття або просто залишків картону і шпалер. Досить слідувати алгоритму вподобаного майстер-класу.

Ознайомтесь з історією скриньки за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1UuQMmA-y3BUUPF1UAzJbrWunrE15nt4R/edit?usp=sharing&ouid=118231479582224018156&rtpof=true&sd=true

Д/з Пофантазуйте та замалюйте варіанти майбутнього виробу (ескіз). Фото малюнку надсилайте на пошту. Чекатиму!


8 клас

18 березня

Трудове навчання

Захист проєкту.

Для людини з талантом і любов'ю до праці не існує перешкод

Людвіг ван Бетховен

- Любі учні, ми завершуємо роботу над проєктом  «Органайзер». Я знаю, що всі ви здібні, багато чого вмієте і це треба оцінювати. Зроблений виріб своїми руками дорого цінується, а також  може бути гарним подарунком вашим рідним. Адже найкращій подарунок той, що виготовлений власноруч і має практичну цінність.

Якщо ви будете наполегливо працювати і надалі, виявляти активність і старання, то успіх обов'язково буде вашим супутником.

Д/з Надіслати фото готового виробу для оцінювання. 


8 клас

11 березня

Трудове навчання

Остаточна обробка виробу, самоаналіз результату.

Відеоурок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=_Fn76rZS5Ck

Д/з Переглянувши відеоурок зробіть письмову самооцінку власноруч виготовленого виробу – органайзеру,  дайте відповіді на питання з відео на 6:10 хв.


8 клас

4 березня

Трудове навчання

Оздоблення виробу.

За допомогою клею або степлера прикрасьте зовнішню поверхню вашого виробу (прикрасами або аплікацією). Творчості та фантазії!

Д/з Виконати оздоблення органайзера на власний смак.


8 клас

19 лютого

Трудове навчання

Технологічний процес виготовлення деталей органайзеру.

Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся правил безпечної роботи.

Подумайте та дайте в зошиті відповіді на запитання:

- Яка конструкція найбільше відповідає вимогам до твого проекту?

- Яка технологія найбільше підходить для виготовлення виробу?

- Чому обрана технологія виконання найбільше відповідає твоєму задуму та твоїм можливостям?

- Що ти плануєш змінити в обраному варіанті виробу?

Д/з Продовжуємо роботу над створення органайзера. 


8 клас

12 лютого

Трудове навчання

Технологічний процес виготовлення деталей органайзера.

Існує багато органайзерів, зроблених із пластику, акрилу, дерева. Головний мінус полягає в тому, що не всі моделі підійдуть для робочого місця. Наприклад, ваш ящик може мати нестандартні розміри, і всі існуючі коробки або великі, або маленькі. Виготовлені ж власноруч роздільники будуть відповідати саме тим розмірами, які вам необхідні. А виготовити їх можна з будь-яких підручних матеріалів, які знайдуться вдома.

Перегляньте відео за посиланнями (можливо, комусь сподобаються ідеї різних органайзерів, і вам захочеться виготовити не один, а декілька з них для особистого користування, або ж на подарунок)

https://www.youtube.com/shorts/iglsfrUA4ws

https://www.youtube.com/watch?v=64_2thehb9A

https://www.youtube.com/watch?v=vVXP7m6hkl8

Д/з Продовжуємо роботу над створення органайзера.


8 клас

5 лютого

Трудове навчання

Технологічний процес виготовлення деталей органайзера.

   Для того щоб створити виріб (іграшку, кухонну дошку, поличку тощо) необхідно мати не лише креслення цього виробу, але й відповідні знання про матеріали, з яких буде виготовлятися виріб. Такий матеріал називають конструкційним. Для різних об’єктів добирають конструкційні матеріали з різними властивостями.  Розрізняють такі конструкційні матеріали: дерево, залізо, пластмаса, скло, каучук та ін. Кожен із конструкційних матеріалів має свої властивості.  

Дайте відповідь на запитання: Як властивості конструкційних матеріалів впливатимуть на технологію обробки деталей?

Д/з Продовжуємо роботу над створення органайзера.

Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйтеся правил безпечної роботи!






8 клас

29 січня

Трудове навчання

Розмічання деталей виробу, їх вирізання та обробка.

Органайзер – це ваш особистий секретар і помічник, але для того, щоб він був корисним, необхідно навчитися правильно ним користуватися. Підберіть зручний формат, що відповідає вашим потребам, і нехай ваше життя буде завжди організованим.

 Інструктаж з ТБ:

      Своє робоче місце при розкрою виробу  слід організувати в такій послідовності:

1.Всі інструменти повинні лежати в одному місці;

2.Працювати слід в робочому одязі;

3.Роботу слід виконувати лише на поверхні столу;

4.За робочим столом слід сидіти прямо;

5.Світло повинно падати з лівого боку;

6. Ножиці слід передавати лезом до себе;

7.По закінченню роботи слід прибрати своє робоче місце.

 

Тож, сьогодні нам потрібно розкроїти всі деталі виробу.

Практичне завдання:

1.Розмічання деталей виробу.

2.Розкроїти деталі виробу- органайзер.


8 клас

22 січня

Трудове навчання

Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Виконання тренувальних вправ. Підготовка заготовок.

 Зразок виготовлення та розкрій деталей органайзера для рукоділля ви можете переглянути за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=eQqbu-o7-OY

-         Для виготовлення органайзера необхідні різні матеріали та інструменти, якщо ви вже визначилися, яку саме модель будете створювати, запишіть інструменти та матеріали для вашого майбутнього виробу  у вигляді таблиці: 1 колонка – назва матеріалу, інструменту; 2 – кількість та надішліть на пошту.


8 клас

15 січня

Трудове навчання

Проєкт «Органайзер».

Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проєкту. Моделі – аналоги. Розробка ескізу виробу.

-         Любі восьмикласники, ми починаємо роботу над новим проєктом «Органайзер».  

   Ідеальним порядком у голові і будинку може похвалитися небагато сучасних людей. Що робити, якщо думки й речі постійно перебувають у хаосі? Організувати їх! А допоможе вам у цьому органайзер.

Органайзер - це таке пристосування, яке допомагає навести порядок незалежно від сфери його використання.

Отож розглянемо, які вони бувають (за посиланням)

https://my-tvorchyy.blogspot.com/p/blog-page_20.html

Д/з Пофантазуйте та замалюйте варіанти майбутнього виробу (ескіз). Фото малюнку надсилайте на пошту. Чекатиму!



8 клас

25 грудня

Трудове навчання

Зєднання деталей виробу. Остаточна обробка виробу. Підсумковий урок за І семестр.

«Талант – крапля здібностей і море праці»

 Г.Тютюнник

- Любі учні, ми завершуємо робота над проєктом  «Вироби з бісеру». Я знаю, що всі ви здібні, багато чого вмієте і це треба оцінювати. Сьогодні ви закінчите обробку виробу. Зроблений виріб своїми руками дорого цінується, а також  може бути гарним подарунком вашим рідним. Адже найкращій подарунок той, що виготовлений власноруч і має практичну цінність.

Якщо ви будете наполегливо працювати і надалі, виявляти активність і старання, то успіх обов'язково буде вашим супутником.

Вітаю з новорічними святами! Успіхів, добра, миру та злагоди вашим родинам, до зустрічі у новому році!


8 клас

18 грудня

Трудове навчання

Технологічний процес виготовлення виробу. Зєднання деталей виробу.

-         Любі учні, ми завершуємо роботу над проєктом «Вироби з бісеру». Зєднуйте деталі та на наступний урок приготуйте виріб для оцінювання.

 


8 клас

11 грудня

Трудове навчання

Планування роботи з виконання проекту. Підбір схеми для плетіння бісером. Закріплення та нарощування дроту на виробі.

Опрацюйте матеріал за посиланням

https://naurok.com.ua/prezentaciya-proekt-dereva-z-biseru-280353.html

Д/з Підготувати інструменти та матеріали для роботи .


8 клас

4 грудня

Трудове навчання

Технологія виготовлення виробу. Художнє проектування. Розроблення ескізного малюнка виробу. Вимоги до виробу.

Ознайомтесь із технікою виконання бісерних прикрас:

Техніки виконання бісерних прикрас

         Паралельне плетіння . Саме з цієї техніки, зазвичай, починається знайомство з бісероплетінням. Техніка паралельного плетіння – протягування кінчиків дроту крізь набрані бісерини нового ряду назустріч один одному. Зовні готові вироби складаються з паралельних рядочків, кожен з яких складається з набраних послідовно бісеринок.

Дугове або кругове плетіння(французьке плетіння). За допомогою цієї техніки плетуть різноманітні листочки, пелюстки та квіточки. Плетіння ведеться навколо центральної осі.

Д/з Підготувати матеріал про прикраси із бісеру (вигляд довільний).


8 клас

27 листопада

Трудове навчання

Правила безпеки праці та санітарно – гігієнічні вимоги під час роботи з бісером. Використання моделей – аналогів для вдосконалення проєктного виробу.

Ознайомтесь з правилами безпеки та санітарно – гігієнічними вимогами під час роботи з бісером за посиланням

https://my-tvorchyy.blogspot.com/p/blog-page_14.html

Д/з Продовжуємо роботу над створенням виробу із бісеру.


8 клас

13 листопада

Трудове навчання

Способи виготовлення виробів із бісеру. Виконання вправ за картинками.

Перегляньте технологію виготовлення виробів із бісеру на дротяній основі за посиланням

https://www.slideshare.net/zzz777zzz/ss-56650308

Д/з Знайти в мережі Інтернет картинки (схеми) з бісеру на дротяній основі.

Фото надіслати на пошту. Чекатиму!


6 листопада

8 клас

Трудове навчання

Технологія виготовлення плоских виробів із бісеру на дротяній основі.

Перегляньте матеріал за посиланням

https://my-tvorchyy.blogspot.com/p/blog-page_14.html

Завдання:

1.  Вибрати тему проекту.( Виготовлення декоративного панно. Виготовлення декоративних вазонів. Виготовлення декоративних дерев.)

2.  Переглянути найбільш можливу кількість літератури з обраної теми (усно).

3. Знайти цікавий історичний матеріал, що стосується обраної теми (усно).

4. Фото обраного виробу надіслати  на пошту.



30 жовтня

8 клас

Трудове навчання

Проєкт 2 «Вироби з бісеру»

Асортимент виробів із бісеру. Ознайомлення з інструментами та матеріалами. Поєднання кольорів у бісероплетінні.

-         Любі восьмикласники, ми починаємо роботу над новим проєктом «Вироби з бісеру».  Вироби з бісеру, палаючи різними вогнями, дарують не тільки вам, а й вашим рідним відчуття особливої радості, чарівності, загадковості. Кожен майстер вкладає частину своєї душі у виріб, який виготовляє, а це залежить від того, з яким настроєм і бажанням майстер робить свою роботу. А вироби ручної роботи володіють енергетикою, властивою тільки їм.

Опрацюйте матеріал  про історію виникнення та розвитку бісероплетіння за посиланням

https://my-tvorchyy.blogspot.com/p/blog-page_14.html


23 жовтня

8 клас

Трудове навчання

Остаточна обробка виробу. Захист проєкту.

«Всередині нас криються потенційні творчі можливості,

й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал»

Мартін Лютер Кінг

-         Любі восьмикласники, ми завершуємо роботу над проєктом «Блокнот». Я впевнена в тому, що всі ви здібні, багато чого вмієте і це треба оцінювати. Сьогодні ви закінчите обробку виробу. Він  може бути гарним подарунком вашим рідним. Адже найкращій подарунок той, що виготовлений власноруч і має практичну цінність.

Практична робота полягає в наступному: 

Ви закінчуєте обробку виробу. Я хочу побачити ескіз, гарний естетичний виріб. Також давайте уявимо, що вам необхідно продати свій виріб. Підготуйтесь та розкажіть мені яку ціну за підставку ви пропонуєте  та чому я повинна купити саме ваш виріб, а не інший. Тобто прорекламуйте його. 


16 жовтня

8 клас

Трудове навчання

Монтаж виробу. Оздоблення виробу.

Завдання за посиланням

https://docs.google.com/document/d/10q2aSq2rhxB5BXoL3jIDDdNjq1O7sY2s/edit?usp=sharing&ouid=118231479582224018156&rtpof=true&sd=true


2 жовтня

8 клас

Трудове навчання

Виготовлення основних деталей виробу.

Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=--og-Z8ABIw&t=258s

Д/з Продовжуємо роботу над виготовленням виробу.


25 вересня

8 клас

Трудове навчання

Процес виготовлення основи виробу.

Перегляньте матеріал за посиланням

https://handiwork.info/bloknot-svoyimi-rukami-61-foto-i-pokrokovi-instruktsiyi-zi-stvorennya/

Д/з Продовжуємо роботу над створенням блокноту.


18 вересня

8 клас

Трудове навчання

Технологічний етап проєктування виробу. Процес виготовлення основи виробу.

Перегляньте презентацію за посиланням

https://naurok.com.ua/mayster-klas-vigotovlennya-bloknota-116064.html

Д/з Перегляньте відео за посиланням та спробуйте повторити. Фото виготовлених блокнотиків надішліть на пошту дистанційного навчання. Успіхів!

https://www.youtube.com/watch?v=gWfTLPSbnpc


11 вересня

8 клас

Трудове навчання

Художньо-конструкторський етап проєктування: розробка ескізу виробу, виготовлення шаблонів, підбір матеріалів та інструментів, визначення технології виготовлення виробу.

Перегляньте презентацію за посиланням, заповніть таблицю за зразком (Слайд  «Добір конструкційних матеріалів та інструментів»)

https://vseosvita.ua/library/tvorchyi-proiekt-z-trudovoho-navchannia-dlia-zmishanykh-klasiv-bloknot-613391.html

Заповнену таблицю  надішліть на пошту дистанційного навчання.


4 вересня

8 клас

Трудове навчання

Проект:  «Блокнот»

Підготовчий етап проектування: види декоративних блокнотів, аналіз моделей - аналогів.

Любі діти, ми починаємо роботу  над проектом «Блокнот». Працюватимемо в декілька етапів. Сьогодні розглянемо 1 етап – підготовчий, познайомимося з історією виготовлення блокноту та моделями – аналогами.

Перегляньте презентацію за посиланням

https://vseosvita.ua/library/tvorchyi-proiekt-z-trudovoho-navchannia-dlia-zmishanykh-klasiv-bloknot-613391.html

Подумайте, над якою моделлю хотіли б працювати ви. Фото вибраної моделі надішліть на пошту дистанційного навчання: dn_karpovka@ukr.net

В темі листа повинна бути назва предмету, клас, ПІ учня, ПІ вчителя. Чекатиму з нетерпінням!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар