8
клас
13
травня
Трудове
навчання
Остаточна
обробка виробу.
Д/з Закінчити роботу з виконання проєкту.
8 клас
6 травня
Трудове навчання
Технологічний процес виготовлення скриньки.
Д/з Продовжуємо роботу над виробом. Декоруємо виріб за власним задумом.
Дотримуйтесь правил безпечної праці!
8 клас
29 квітня
Трудове навчання
Технологічний процес
виготовлення скриньки.
Д/з Продовжуємо роботу над
виробом.
Дотримуйтесь правил безпечної праці!
8 клас
22 квітня
Трудове навчання
Технологічний процес
виготовлення скриньки.
Д/з Продовжуємо роботу над виробом.
Дотримуйтесь правил
безпечної праці!
8
клас
8
квітня
Трудове
навчання
Добір
конструкційних матеріалів та інструменів. Виготовлення деталей.
Д/з Дібрати всі необхідні інструменти та матеріали для
виготовлення скриньки.
8 клас
1
квітня
Трудове
навчання
Проєктування
моделі виробу. Моделі – аналоги. Графічне зображення.
Перегляньте
презентацію за посиланням
Якої
форми має бути скринька?
прямокутна – найлегша у виготовленні, її можна зробити із
взуттєвої коробки або із залишків картону і оздоблювальних матеріалів;
серцеподібна – можна купити спеціально, хоча і зробити на дуже
складно, необхідно тільки бажання і трішки вільного часу;
у формі кола - підійде коробка для цукерок або квіткова;
квадрата - стане в нагоді коробка з-під телефону.
По-перше
необхідно визначитися з формою майбутньої скриньки.
Тут на
перше місце можна поставити різні нюанси: власний смак, вигляд речей для
зберігання, доступні матеріали.
Д/з Переглянувши моделі – аналоги, зразки скриньок, надішліть фото тієї,
яка найбільше сподобалась (за бажанням черпайте ідеї з мережі Інтернет).
8 клас
25 березня
Трудове навчання
Проєкт «Скринька».
-
Любі
восьмикласники, ми починаємо роботу над новим проєктом «Скринька».
Особиста
скринька для косметики, прикрас і пам'ятних дрібниць є практично в кожному
будинку. Зовсім необов'язково купувати таку річ в магазині. Зробити скриньку
своїми руками з картонної коробки може абсолютно будь-яка людина. Немає
необхідності мати які-небудь спеціальні навички. Також не варто боятися, що
доведеться використовувати складні деталі, дорогий декор. У більшості випадків
можна обійтися підручними матеріалами. Можна зробити скриньку з коробки від
телефону, взуття або просто залишків картону і шпалер. Досить слідувати
алгоритму вподобаного майстер-класу.
Ознайомтесь з історією скриньки
за посиланням
Д/з Пофантазуйте та замалюйте варіанти майбутнього виробу
(ескіз). Фото малюнку надсилайте на пошту. Чекатиму!
8 клас
18 березня
Трудове навчання
Захист проєкту.
Для людини з талантом і любов'ю до праці не існує перешкод
Людвіг ван Бетховен
- Любі учні, ми завершуємо
роботу над проєктом «Органайзер». Я знаю, що всі
ви здібні, багато чого вмієте і це треба оцінювати. Зроблений виріб своїми
руками дорого цінується, а також може
бути гарним подарунком вашим рідним. Адже найкращій подарунок той, що
виготовлений власноруч і має практичну цінність.
Якщо ви будете
наполегливо працювати і надалі, виявляти активність і старання, то успіх
обов'язково буде вашим супутником.
Д/з Надіслати фото готового виробу для оцінювання.
8 клас
11 березня
Трудове навчання
Остаточна обробка виробу, самоаналіз
результату.
Відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=_Fn76rZS5Ck
Д/з Переглянувши відеоурок зробіть письмову самооцінку
власноруч виготовленого виробу – органайзеру,
дайте відповіді на питання з відео на 6:10 хв.
8 клас
4 березня
Трудове навчання
Оздоблення виробу.
За допомогою клею або степлера
прикрасьте зовнішню поверхню вашого виробу (прикрасами або аплікацією).
Творчості та фантазії!
Д/з Виконати оздоблення органайзера
на власний смак.
8 клас
19 лютого
Трудове навчання
Технологічний процес
виготовлення деталей органайзеру.
Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся
правил безпечної роботи.
Подумайте та дайте в зошиті відповіді на запитання:
- Яка конструкція найбільше
відповідає вимогам до твого проекту?
- Яка технологія найбільше
підходить для виготовлення виробу?
- Чому обрана технологія
виконання найбільше відповідає твоєму задуму та твоїм можливостям?
- Що ти плануєш змінити в
обраному варіанті виробу?
Д/з Продовжуємо роботу над створення органайзера.
8 клас
12 лютого
Трудове навчання
Технологічний процес
виготовлення деталей органайзера.
Існує багато органайзерів,
зроблених із пластику, акрилу, дерева. Головний мінус полягає в тому, що не всі
моделі підійдуть для робочого місця. Наприклад, ваш ящик може мати нестандартні
розміри, і всі існуючі коробки або великі, або маленькі. Виготовлені ж
власноруч роздільники будуть відповідати саме тим розмірами, які вам необхідні.
А виготовити їх можна з будь-яких підручних матеріалів, які знайдуться вдома.
Перегляньте відео за
посиланнями (можливо, комусь сподобаються ідеї різних органайзерів, і вам
захочеться виготовити не один, а декілька з них для особистого користування,
або ж на подарунок)
https://www.youtube.com/shorts/iglsfrUA4ws
https://www.youtube.com/watch?v=64_2thehb9A
https://www.youtube.com/watch?v=vVXP7m6hkl8
Д/з
Продовжуємо роботу над створення органайзера.
8 клас
5 лютого
Трудове навчання
Технологічний процес
виготовлення деталей органайзера.
Для того щоб створити виріб (іграшку,
кухонну дошку, поличку тощо) необхідно мати не лише креслення цього виробу, але
й відповідні знання про матеріали, з яких буде виготовлятися виріб. Такий
матеріал називають конструкційним. Для різних
об’єктів добирають конструкційні матеріали з різними властивостями. Розрізняють такі конструкційні матеріали:
дерево, залізо, пластмаса, скло, каучук та ін. Кожен із конструкційних
матеріалів має свої властивості.
Дайте відповідь на запитання: Як
властивості конструкційних матеріалів впливатимуть на технологію обробки
деталей?
Д/з Продовжуємо роботу над створення органайзера.
Увага! Під час виконання технологічних
операцій обов’язково дотримуйтеся правил безпечної роботи!
8 клас
29 січня
Трудове навчання
Розмічання деталей виробу, їх вирізання
та обробка.
Органайзер –
це ваш особистий секретар і помічник, але для того, щоб він був корисним,
необхідно навчитися правильно ним користуватися. Підберіть зручний формат, що
відповідає вашим потребам, і нехай ваше життя буде завжди організованим.
Інструктаж з
ТБ:
Своє робоче місце при розкрою
виробу слід організувати в такій послідовності:
1.Всі інструменти повинні
лежати в одному місці;
2.Працювати слід в робочому
одязі;
3.Роботу слід виконувати лише
на поверхні столу;
4.За робочим столом слід
сидіти прямо;
5.Світло повинно падати з
лівого боку;
6. Ножиці слід передавати
лезом до себе;
7.По закінченню роботи слід
прибрати своє робоче місце.
Тож, сьогодні нам потрібно
розкроїти всі деталі виробу.
Практичне завдання:
1.Розмічання деталей виробу.
2.Розкроїти деталі виробу-
органайзер.
8 клас
22 січня
Трудове навчання
Добір матеріалів, інструментів
та обладнання. Виконання тренувальних вправ. Підготовка заготовок.
Зразок виготовлення та розкрій деталей
органайзера для рукоділля ви можете переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=eQqbu-o7-OY
-
Для виготовлення
органайзера необхідні різні матеріали та інструменти, якщо ви вже визначилися,
яку саме модель будете створювати, запишіть інструменти та матеріали для вашого
майбутнього виробу у вигляді таблиці: 1
колонка – назва матеріалу, інструменту; 2 – кількість та надішліть на пошту.
8 клас
15 січня
Трудове навчання
Проєкт «Органайзер».
Вибір об’єкта проектування.
Планування роботи з виконання проєкту. Моделі – аналоги. Розробка ескізу
виробу.
-
Любі
восьмикласники, ми починаємо роботу над новим проєктом «Органайзер».
Ідеальним порядком у голові і будинку може
похвалитися небагато сучасних людей. Що робити, якщо думки й речі постійно
перебувають у хаосі? Організувати їх! А допоможе вам у цьому органайзер.
Органайзер - це таке пристосування, яке допомагає навести порядок
незалежно від сфери його використання.
Отож розглянемо, які вони
бувають (за посиланням)
https://my-tvorchyy.blogspot.com/p/blog-page_20.html
Д/з Пофантазуйте та замалюйте варіанти майбутнього виробу
(ескіз). Фото малюнку надсилайте на пошту. Чекатиму!
8 клас
25 грудня
Трудове навчання
З’єднання деталей виробу. Остаточна обробка виробу.
Підсумковий урок за І семестр.
«Талант – крапля здібностей і море праці»
Г.Тютюнник
- Любі учні, ми завершуємо
робота над проєктом «Вироби з бісеру». Я
знаю, що всі ви здібні, багато чого вмієте і це треба оцінювати. Сьогодні ви
закінчите обробку виробу. Зроблений виріб своїми руками дорого цінується, а
також може бути гарним подарунком вашим
рідним. Адже найкращій подарунок той, що виготовлений власноруч і має практичну
цінність.
Якщо ви будете наполегливо працювати і
надалі, виявляти активність і старання, то успіх обов'язково буде вашим
супутником.
Вітаю з новорічними святами! Успіхів, добра, миру та
злагоди вашим родинам, до зустрічі у новому році!
8
клас
18
грудня
Трудове
навчання
Технологічний
процес виготовлення виробу. З’єднання деталей виробу.
-
Любі учні, ми
завершуємо роботу над проєктом «Вироби з бісеру». З’єднуйте деталі та на наступний урок приготуйте виріб для
оцінювання.
8 клас
11 грудня
Трудове навчання
Планування роботи з виконання
проекту. Підбір схеми для плетіння бісером. Закріплення та нарощування дроту на
виробі.
Опрацюйте матеріал за
посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-proekt-dereva-z-biseru-280353.html
Д/з Підготувати
інструменти та матеріали для роботи .
8 клас
4 грудня
Трудове навчання
Технологія виготовлення виробу.
Художнє проектування. Розроблення ескізного малюнка виробу. Вимоги до виробу.
Ознайомтесь
із технікою виконання бісерних прикрас:
Техніки
виконання бісерних прикрас
Паралельне
плетіння . Саме з
цієї техніки, зазвичай, починається знайомство з бісероплетінням. Техніка
паралельного плетіння – протягування кінчиків дроту крізь набрані бісерини
нового ряду назустріч один одному. Зовні готові вироби складаються з
паралельних рядочків, кожен з яких складається з набраних послідовно бісеринок.
Дугове або
кругове плетіння(французьке плетіння).
За допомогою цієї техніки плетуть різноманітні листочки, пелюстки та квіточки.
Плетіння ведеться навколо центральної осі.
Д/з Підготувати матеріал про прикраси із бісеру (вигляд
довільний).
8 клас
27 листопада
Трудове навчання
Правила безпеки праці та
санітарно – гігієнічні вимоги під час роботи з бісером. Використання моделей –
аналогів для вдосконалення проєктного виробу.
Ознайомтесь з правилами безпеки
та санітарно – гігієнічними вимогами під час роботи з бісером за посиланням
https://my-tvorchyy.blogspot.com/p/blog-page_14.html
Д/з Продовжуємо роботу над створенням виробу із бісеру.
8 клас
13 листопада
Трудове навчання
Способи виготовлення виробів із
бісеру. Виконання вправ за картинками.
Перегляньте технологію
виготовлення виробів із бісеру на дротяній основі за посиланням
https://www.slideshare.net/zzz777zzz/ss-56650308
Д/з Знайти в мережі Інтернет картинки (схеми) з бісеру на
дротяній основі.
Фото надіслати на пошту.
Чекатиму!
6 листопада
8 клас
Трудове навчання
Технологія виготовлення плоских
виробів із бісеру на дротяній основі.
Перегляньте матеріал за
посиланням
https://my-tvorchyy.blogspot.com/p/blog-page_14.html
Завдання:
1. Вибрати тему проекту.( Виготовлення
декоративного панно. Виготовлення декоративних вазонів. Виготовлення
декоративних дерев.)
2. Переглянути найбільш можливу кількість
літератури з обраної теми (усно).
3. Знайти цікавий історичний
матеріал, що стосується обраної теми (усно).
4. Фото обраного виробу
надіслати на пошту.
30
жовтня
8
клас
Трудове
навчання
Проєкт
2 «Вироби з бісеру»
Асортимент
виробів із бісеру. Ознайомлення з інструментами та матеріалами. Поєднання
кольорів у бісероплетінні.
-
Любі восьмикласники,
ми починаємо роботу над новим проєктом «Вироби з бісеру».
Вироби з бісеру, палаючи різними вогнями, дарують не тільки вам, а й
вашим рідним відчуття особливої радості, чарівності, загадковості. Кожен
майстер вкладає частину своєї душі у виріб, який виготовляє, а це залежить від
того, з яким настроєм і бажанням майстер робить свою роботу. А вироби ручної роботи
володіють енергетикою, властивою тільки їм.
Опрацюйте матеріал
про історію виникнення та розвитку бісероплетіння за посиланням
https://my-tvorchyy.blogspot.com/p/blog-page_14.html
23 жовтня
8 клас
Трудове навчання
Остаточна обробка виробу. Захист проєкту.
«Всередині нас криються потенційні творчі можливості,
й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал»
Мартін Лютер Кінг
-
Любі
восьмикласники, ми завершуємо роботу над проєктом «Блокнот». Я впевнена в тому,
що всі ви здібні, багато чого вмієте і це треба оцінювати. Сьогодні ви
закінчите обробку виробу. Він може бути
гарним подарунком вашим рідним. Адже найкращій подарунок той, що виготовлений
власноруч і має практичну цінність.
Практична робота полягає в наступному:
Ви закінчуєте
обробку виробу. Я хочу побачити ескіз, гарний естетичний виріб. Також давайте
уявимо, що вам необхідно продати свій виріб. Підготуйтесь та розкажіть мені яку
ціну за підставку ви пропонуєте та чому
я повинна купити саме ваш виріб, а не інший. Тобто прорекламуйте його.
16 жовтня
8 клас
Трудове навчання
Монтаж виробу. Оздоблення виробу.
Завдання за посиланням
2 жовтня
8 клас
Трудове навчання
Виготовлення
основних деталей виробу.
Перегляньте відео
за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=--og-Z8ABIw&t=258s
Д/з Продовжуємо
роботу над виготовленням виробу.
25 вересня
8 клас
Трудове навчання
Процес виготовлення основи
виробу.
Перегляньте матеріал за
посиланням
https://handiwork.info/bloknot-svoyimi-rukami-61-foto-i-pokrokovi-instruktsiyi-zi-stvorennya/
Д/з Продовжуємо роботу над створенням блокноту.
18 вересня
8 клас
Трудове навчання
Технологічний етап проєктування
виробу. Процес виготовлення основи виробу.
Перегляньте презентацію за
посиланням
https://naurok.com.ua/mayster-klas-vigotovlennya-bloknota-116064.html
Д/з Перегляньте відео за посиланням та спробуйте повторити.
Фото виготовлених блокнотиків надішліть на пошту дистанційного навчання.
Успіхів!
https://www.youtube.com/watch?v=gWfTLPSbnpc
11 вересня
8 клас
Трудове навчання
Художньо-конструкторський етап
проєктування: розробка ескізу виробу, виготовлення шаблонів, підбір матеріалів
та інструментів, визначення технології виготовлення виробу.
Перегляньте презентацію за
посиланням, заповніть таблицю за зразком (Слайд
«Добір конструкційних матеріалів та інструментів»)
Заповнену таблицю надішліть на пошту дистанційного навчання.
4 вересня
8 клас
Трудове навчання
Проект: «Блокнот»
Підготовчий етап проектування:
види декоративних блокнотів, аналіз моделей - аналогів.
Любі діти, ми починаємо роботу над проектом «Блокнот». Працюватимемо в
декілька етапів. Сьогодні розглянемо 1 етап – підготовчий, познайомимося з
історією виготовлення блокноту та моделями – аналогами.
Перегляньте презентацію за
посиланням
Подумайте, над якою моделлю
хотіли б працювати ви. Фото вибраної моделі надішліть на пошту дистанційного
навчання: dn_karpovka@ukr.net
В темі
листа повинна бути назва предмету, клас, ПІ учня, ПІ вчителя.
Чекатиму з нетерпінням!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар