17.10
Складений іменний присудок
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=LprSCYdumoA
Матеріал до уроку:
https://vseosvita.ua/library/embed/01008iz1-2b59.doc.html
Презентація:
Домашнє завдання
Скласти 10 речень зі складеним іменним присудком
16.10
Діагностування. Діалог на задану тему
Як правильно складати та записувати діалог:
https://naurok.ua/student/blog/scho-take-dialog-yak-napisati-i-oformiti-yogo
Відеоінструкція:
https://www.youtube.com/watch?v=7rR_QNiGVZk
Домашнє завдання
Оберіть один із варіантів запронованих форматів та складіть діалог
І. Скласти діалог телефонної розмови за поданими ситуаціями:
1. Трубку підняв не той, кому телефонують.
2. Ви не впевнені, що правильно набрали номер, уточніть.
3.Ви телефонуєте в установу з проханням покликати до телефону вашого батька.
4. Вашої мами, якій ви телефонуєте на роботу, немає на місці, ви просите передати їй інформацію.
II. Складання діалогу у парах за поданими ситуаціями:
1. Ви зустріли друга (подругу), з яким (якою) маєте спільне хобі (футбол, теніс, шахи...).
2. Ви у шкільній їдальні, замовте обід.
3. Ви збираєтесь з другом (подругою) відвідати хворого однокласника.
4. Ви просите товариша допомоги у розв'язанні складної задачі з математики.
15.10
Складений дієслівний присудок
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=-i15jeUgxNU
Теоретичні матеріали:
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/2691
Матеріал до уроку:
https://naurok.com.ua/skladeniy-dieslivniy-prisudok-sposobi-yogo-virazhennya-311454.html
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати поданий теоретичний матеріал;
Виконати інтерактивну вправу:
Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання 👌
10.10
Діагностувальна робота. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам´яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) (написання)
За підготовленим на попередньому уроці планом, запишіть переказ опрацьованого тексту у зошиті для діагностичних робіт.
09.10
Діагностувальна робота. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам´яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) (підготовка)
Пам´ятка:
https://docs.google.com/document/d/14AUP8HTt6VdXv_S9L3g-U2Bv_1ydmieFr-08jRxzpRs/edit?usp=sharing
Матеріал до уроку:
Текст для опрацювання:
https://docs.google.com/document/d/1C_m3YO8Xt1YDY5Lf9r0-khpwRnqn1Ia1IsN6z9K72EA/edit?usp=sharing
08.10
Присудок. Способи вираження присудка
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ES0zBwZbFiI
Теоретична частина:
Презентація:
Теорія 2.0:
https://drive.google.com/file/d/1QNf_vqPaDsbAYZG0bdoJrdAlxS3p54LF/view?usp=sharing
Вправа для виконання на уроці:
Домашнє завдання
Виконайте інтерактивну вправу за посиланням:
Робіть знімки своїх результатів та надсилайье на пошту дистанційного навчання 👌
03.10
Підмет. Способи вираження підмета
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=u8WJZeL6hd8
Теоретична частина:
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати §7;
Знати правила ст. 21;
Виконати вправу 11 (1 або 2).
02.10
РМ. Трансформування текстової інформації в графічну
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=j6cF3QNRhFY
Презентація:
Домашнє завдання
Оберіть одну із запропонованих тем, підберіть потрібну інформацію та трансформуйте її в графічний варіант. проявляйте свою творчість та креативніть, використання новітніх технологій вітається 👌
1. Написання апострофа;
2. Головні та другорядні члени речення;
3. Самостійні та службові частини мови.
Натхнення!
01.10
Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Граматична основа
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=jxl5-UAegLU
https://www.youtube.com/watch?v=MjCP4wRzBrI
Тренувальні вправи:
https://naurok.com.ua/golovni-ta-drugoryadni-chleni-rechennya-trenuvalni-vpravi-376584.html
Пограйте на уроці (УСНО):
Домашнє завдання
Опрацювати §5;
Виконати інтерактивні вправи:
Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту 👌
26.09
Діагностувальна робота № 1 «Повторення та узагальнення вивченого. Словосполучення й речення»
Виконати тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3024774
Маєте можливість виконати діагностувальну роботу до 27.09 (21:00)
Щасти!
25.09
Речення двоскладні й односкладні
Презентація:
Теоретичний матеріал:
https://drive.google.com/file/d/14h3zb_GsimV4KtoN56Ej20iMBvnMRnbC/view?usp=sharing
Подкаст за темою уроку:
https://vukhamy.vchysia.org.ua/ukrainian_language/rechennia-prosti-j-skladni-dvoskladni-t/
Домашнє завдання:
Опрацювати §4;
Виконати подану вправу:
Записати речення, позначити односкладні та двоскладні речення.
- Осінь. Хмариться. Горіхи вітер трусить на ходу.
- Сади стоять, обдмухані вітрами. Листки летять, киваючи гіллю.
- Пахне п’янко медами і свіжими травами знов.
- Притих вересневий ліс.
- Ожиною терпкою пахне ліс.
24.09
Речення. Речення прості й складні.
Матеріал до уроку:
Теоретичний матеріал:
https://drive.google.com/file/d/14h3zb_GsimV4KtoN56Ej20iMBvnMRnbC/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Опрацювати §4;
Опрацювати поданий теоретичний матеріал.
19.09
Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=HB18v0MpGMA
Презентація:
Домашнє завдання
Опрацювати поданий матеріал;
Опрацювати §3;
Скласти по 2 усіх можливих видів слосполучення (Іменникові, прикметникові, числівникові, займенникові, дієслівні та прислівникові).
18.09
Словосполучення
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=tki1-S1N_uw
Матеріал до уроку:
https://drive.google.com/file/d/1a0s7LCC-XD55u0JUMFl-54T5mCjDepsz/view?usp=sharing
Теоретична частина:
Презентація:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-slovospolucenna-ukrainska-mova-8-klas-353148.html
Домашнє завдання:
Опрацювати поданий матеріал;
Виконати інтерактивні вправи:
Робіть скріни результатів своєї роботи та надсилайте на пошту дистанційного навчання ✌
17.09
Розряди прислівників за значенням
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=IkvO1WCMICo&ab_channel=Pi-stacjaUA
Презентація:
Теоретична частина:
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3320
Матеріал до уроку:
https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukrainian-language-7-class-2024/59.php
Домашнє завдання:
Опрацювати поданий теоретичний матеріал;
Письмово в зошиті виконати вправу;
Прочитайте текст (розділові знаки пропущено) і виконайте завдання.
Сучасні танці об’єднують безліч напрямів. Для підлітків буде цікаво займатися хіп-хопом джаз-фанком модерном. Для зовсім юних танцюристів можна обрати естрадний напрям. А щоб танці стали захопленням не варто вивчати їх на самоті. Якісніше вдаватиметься опанування коли поряд буде команда однодумців. Достатньо по-дружньому підтримати початківця щоб йому стало легше досягати омріяного. І не треба забувати що танці це не просто корисно та красиво а й певна філософія стиль життя (О. Радько).
- А. Перепишіть текст, розставляючи розділові знаки.
- Б. Надпишіть над кожним прислівником розряд.
12.09
Діагностування. Диктант №1.
Домашнє завдання:
Повторити відомості про самостійні частни мови, дієприслівники та дієприкметники.
11.09
Дієслово та його форми. Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти
Теорія:
Дієслово та його форми:
Дієприслівниковий та дієприкметниковий звороти:
Презентація про дієприслівниковий та дієприкметниковий звороти:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-dieprikmetnikoviy-ta-dieprislivnikoviy-zvorot-186482.html
Домашнє завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал;
Виконати інтерактивні вправи;
Робіть знімки виконаних робіт та надсилайте на пошту дистанційного навчання ✌
10.10
РМ №1. Українські знаки - символи. Знаки довкола нас як засіб інформування.
Матеріал до уроку:
https://naurok.com.ua/materiali-do-uroku-narodni-simvoli-ukra-ni-322149.html
Пісня про рушник:
https://www.youtube.com/watch?v=3Y44R-APYRQ
"Ой, у лузі червона калина" (сучасна обробка):
https://www.youtube.com/watch?v=1XCrSZNJsAM&list=RD1XCrSZNJsAM&start_radio=1
Домашнє завдання:
Доберіть 10 прислів'їв та приказок про українські народні символи, запишіть їх у зошит, за бажанням додайте ілюстрації. Також це завдання можна виконати, використовуючи застосунки, новітні технології та ШІ.
Щасти! Натхненя!
05.09
Поглиблене повторення вивченого в 5-6 класах. Самостійні частини мови. Службові частини мови.
Відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lNg2auJDOpQ
Теоретичний матеріал для опрацювання:
https://drive.google.com/file/d/18ib0K71u2F2IIiuPxLYCkPnKI8zOwwtu/view?usp=sharing
Презентація:
Інтерактивні вправи до уроку:
Тестування для роботи на уроці:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6119430
Домашнє завдання:
Опрацювати поданий теоретичний матеріал;
Виконати інтерактивні вправи:
Робіть знімки виконаних завдань та надсилайте на пошту.
04.09
Інформація. Знаки навколо нас як засіб інформування
Матеріал для роботи на уроці:
https://ua.izzi.digital/DOS/1269322/1269332.html
Теоретичний матеріал:
Домашнє завдання:
Вивчити §39.
Виконати вправу 8 ст. 129 (одне із запропонованих завдань). Можете використовувати новітні технології та застосунки.
03.09
Мова - маркер безпеки державних кордонів. Мовне й етнічне самоусвідомлення українців.
Відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=5kSqREgEWTc
Домашнє завдання:
1.Опрацювати таблицю зі ст. 5
2.Вправа 8 ст. 6. Для виконання завдань 1 і 2 можете використовувати інноваційні технології.
Немає коментарів:
Дописати коментар