Українська мова 8 клас

17.10

Складений іменний присудок

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=LprSCYdumoA

Матеріал до уроку:

https://vseosvita.ua/library/embed/01008iz1-2b59.doc.html

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-skladenyi-diieslivnyi-i-skladenyi-imennyi-prysudky-tyre-mizh-pidmetom-i-prysudkom-8-klas-609744.html

Домашнє завдання

Скласти 10 речень зі складеним іменним присудком


16.10

Діагностування. Діалог на задану тему

Як правильно складати та записувати діалог:

https://naurok.ua/student/blog/scho-take-dialog-yak-napisati-i-oformiti-yogo

Відеоінструкція:

https://www.youtube.com/watch?v=7rR_QNiGVZk

Домашнє завдання

Оберіть один із варіантів запронованих форматів  та складіть діалог 

І. Скласти діалог телефонної розмови за поданими ситуаціями:

 

1.  Трубку підняв не той, кому телефонують.

2. Ви не впевнені, що правильно набрали номер, уточніть.

3.Ви телефонуєте в установу з проханням покликати до телефону вашого батька.

4. Вашої мами, якій ви телефонуєте на роботу, немає на місці, ви просите передати їй інформацію.

 

IIСкладання діалогу у парах за поданими ситуаціями:

 

1.  Ви зустріли друга (подругу), з яким (якою) маєте спільне хобі (футбол, теніс, шахи...).

2. Ви у шкільній їдальні, замовте обід.

3.  Ви збираєтесь з другом (подругою) відвідати хворого однокласника.

4. Ви просите товариша допомоги у розв'язанні складної задачі з математики.


15.10

Складений дієслівний присудок

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=-i15jeUgxNU

Теоретичні матеріали:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/8-klas/proste-rechennia-478879/skladenii-prisudok-sposobi-virazhennia-skladenogo-prisudka-41277/re-22aa5973-fd55-48ce-8a3c-b35509e9281a

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/2691 

Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/skladeniy-dieslivniy-prisudok-sposobi-yogo-virazhennya-311454.html 

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-skladenyi-diieslivnyi-i-skladenyi-imennyi-prysudky-tyre-mizh-pidmetom-i-prysudkom-8-klas-609744.html 

Домашнє завдання

Опрацювати поданий теоретичний матеріал;

Виконати інтерактивну вправу:

https://wordwall.net/uk/resource/77114423/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b9-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%83%d0%b4%d0%be%d0%ba-%d1%81%d0%bf%d0%be%d1%81%d1%96%d0%b1-%d0%b2%d0%b8%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f

Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту дистанційного навчання 👌


10.10

Діагностувальна робота. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам´яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) (написання)

За підготовленим на попередньому уроці планом, запишіть переказ опрацьованого тексту у зошиті для діагностичних робіт.


09.10

Діагностувальна робота. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам´яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) (підготовка)

Пам´ятка:

https://docs.google.com/document/d/14AUP8HTt6VdXv_S9L3g-U2Bv_1ydmieFr-08jRxzpRs/edit?usp=sharing 

Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/kontrolniy-dokladniy-pismoviy-perekaz-rozpovidnogo-tekstu-z-elementami-opisu-pam-yatok-istori-y-kulturi-v-publicistichnomu-stili-za-skladnim-planom-iz-vikoristannyam-prikladok-261271.html 

Текст для опрацювання:

https://docs.google.com/document/d/1C_m3YO8Xt1YDY5Lf9r0-khpwRnqn1Ia1IsN6z9K72EA/edit?usp=sharing

08.10

Присудок. Способи вираження присудка

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=ES0zBwZbFiI

Теоретична частина:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/8-klas/proste-rechennia-478879/skladenii-prisudok-sposobi-virazhennia-skladenogo-prisudka-41277/re-22aa5973-fd55-48ce-8a3c-b35509e9281a

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-sposoby-vyrazhennia-prysudka-prostyi-i-skladenyi-prysudok-8-klas-646863.html

Теорія 2.0:

https://drive.google.com/file/d/1QNf_vqPaDsbAYZG0bdoJrdAlxS3p54LF/view?usp=sharing

Вправа для виконання на уроці:

https://wordwall.net/uk/resource/14080402/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%BA%D1%96%D0%B2

Домашнє завдання

Виконайте інтерактивну вправу за посиланням:

https://wordwall.net/uk/resource/4963655/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%BA%D1%96%D0%B2

Робіть знімки своїх результатів та надсилайье на пошту дистанційного навчання 👌


03.10

Підмет. Способи вираження підмета

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=u8WJZeL6hd8

Теоретична частина:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/8-klas/proste-rechennia-478879/pidmet-sposobi-virazhennia-pidmeta-40644/re-0fa016ea-7fd2-43b0-961a-4be7c0174575

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-na-temu-pidmetsposobi-virazenna-pidmeta-489340.html

Домашнє завдання

Опрацювати §7;

Знати правила ст. 21;

Виконати вправу 11 (1 або 2).


02.10

РМ. Трансформування текстової інформації в графічну

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=j6cF3QNRhFY

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-urok-tvorchosti-vizualizaciya-tekstovo-informaci-perevedennya-tekstovo-informaci-v-grafichnu-328494.html

Домашнє завдання

Оберіть одну із запропонованих тем, підберіть потрібну інформацію та трансформуйте її в графічний варіант. проявляйте свою творчість та креативніть, використання новітніх технологій вітається 👌

1. Написання апострофа;

2. Головні та другорядні члени речення;

3. Самостійні та службові частини мови.

Натхнення!


01.10

Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Граматична основа

Відеоуроки:

https://www.youtube.com/watch?v=jxl5-UAegLU

https://www.youtube.com/watch?v=MjCP4wRzBrI

Тренувальні вправи:

https://naurok.com.ua/golovni-ta-drugoryadni-chleni-rechennya-trenuvalni-vpravi-376584.html

Пограйте на уроці (УСНО):

https://wordwall.net/uk/resource/53749649/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d0%b3%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%bd%d1%96-%d1%82%d0%b0-%d0%b4%d1%80%d1%83%d0%b3%d0%be%d1%80%d1%8f%d0%b4%d0%bd%d1%96-%d1%87%d0%bb%d0%b5%d0%bd%d0%b8-%d1%80%d0%b5%d1%87%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f

Домашнє завдання

Опрацювати §5;

Виконати інтерактивні вправи:

https://wordwall.net/uk/resource/55979635/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%87%d0%bb%d0%b5%d0%bd%d0%b8-%d1%80%d0%b5%d1%87%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b3%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%bd%d1%96-%d1%82%d0%b0-%d0%b4%d1%80%d1%83%d0%b3%d0%be%d1%80%d1%8f%d0%b4%d0%bd%d1%96

https://wordwall.net/uk/resource/56500609/%D1%87%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D1%82%D0%B0-%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D1%96

Робіть знімки своїх результатів та надсилайте на пошту 👌


26.09

Діагностувальна робота № 1 «Повторення та узагальнення вивченого. Словосполучення й речення»

Виконати тестові завдання за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3024774

Маєте можливість виконати діагностувальну роботу до 27.09 (21:00)

Щасти!

25.09

Речення двоскладні й односкладні

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-rechennya-proste-rechennya-golovni-i-drugoryadni-chleni-rechennya-256504.html

Теоретичний матеріал:

https://drive.google.com/file/d/14h3zb_GsimV4KtoN56Ej20iMBvnMRnbC/view?usp=sharing

Подкаст за темою уроку:

https://vukhamy.vchysia.org.ua/ukrainian_language/rechennia-prosti-j-skladni-dvoskladni-t/

Домашнє завдання:

Опрацювати §4;

Виконати подану вправу:

Записати речення, позначити односкладні та двоскладні речення.

  1. Осінь. Хмариться. Горіхи вітер трусить на ходу.
  2. Сади стоять, обдмухані вітрами. Листки летять, киваючи гіллю.
  3. Пахне п’янко медами і свіжими травами знов.
  4. Притих вересневий ліс.
  5. Ожиною терпкою пахне ліс.

24.09

Речення. Речення прості й складні.

Матеріал до уроку:

https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-u-8-klasi-rechennia-prosti-i-skladni-povtorennia-dvoskladni-i-odnoskladni-574790.html

Теоретичний матеріал:

https://drive.google.com/file/d/14h3zb_GsimV4KtoN56Ej20iMBvnMRnbC/view?usp=sharing

Домашнє завдання

Опрацювати §4;

Опрацювати поданий теоретичний матеріал.

19.09

Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=HB18v0MpGMA

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-slovospoluchennya-budova-y-vidi-slovospoluchen-za-sposobami-virazhennya-golovnogo-slova-364609.html

Домашнє завдання

Опрацювати поданий матеріал;

Опрацювати §3;

Скласти по 2 усіх можливих видів слосполучення (Іменникові, прикметникові, числівникові, займенникові, дієслівні та прислівникові).

18.09

Словосполучення

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=tki1-S1N_uw

Матеріал до уроку:

https://drive.google.com/file/d/1a0s7LCC-XD55u0JUMFl-54T5mCjDepsz/view?usp=sharing

Теоретична частина:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/8-klas/slovospoluchennia-i-rechennia-39534/slovospoluchennia-i-rechennia-iak-odinitci-sintaksisu-39377/re-097ebff0-1078-4874-8b61-c5bd151890d4

Презентація:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-slovospolucenna-ukrainska-mova-8-klas-353148.html

Домашнє завдання:

Опрацювати поданий матеріал;

Виконати інтерактивні вправи:

https://wordwall.net/uk/resource/35342360/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

https://wordwall.net/uk/resource/26708343/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%81%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%be%d1%81%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%83%d1%87%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f

Робіть скріни результатів своєї роботи та надсилайте на пошту дистанційного навчання

17.09

Розряди прислівників за значенням

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=IkvO1WCMICo&ab_channel=Pi-stacjaUA

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-prislivnik-zagalne-znachennya-morfologichni-oznaki-sintaksichna-rol-rozryadi-prislivnikiv-za-znachennyam-451257.html

Теоретична частина:

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3320

Матеріал до уроку:

https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukrainian-language-7-class-2024/59.php

Домашнє завдання:

Опрацювати поданий теоретичний матеріал;

Письмово в зошиті виконати вправу;

Прочитайте текст (розділові знаки пропущено) і виконайте завдання.

Сучасні танці об’єднують безліч напрямів. Для підлітків буде цікаво займатися хіп-хопом джаз-фанком модерном. Для зовсім юних танцюристів можна обрати естрадний напрям. А щоб танці стали захопленням не варто вивчати їх на самоті. Якісніше вдаватиметься опанування коли поряд буде команда однодумців. Достатньо по-дружньому підтримати початківця щоб йому стало легше досягати омріяного. І не треба забувати що танці це не просто корисно та красиво а й певна філософія стиль життя (О. Радько).

  • А. Перепишіть текст, розставляючи розділові знаки.
  • Б. Надпишіть над кожним прислівником розряд.

12.09

Діагностування. Диктант №1.

Домашнє завдання:

Повторити відомості про самостійні частни мови, дієприслівники та дієприкметники.

11.09

Дієслово та його форми. Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти

Теорія:

Дієслово та його форми:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/11-klas/morfologichna-norma-379685/diyeslovo-diyeslivni-formi-diyevidmini-diyesliv-nakazovii-sposib-380008/re-579b8b86-013e-4f16-8e8b-216f82147639

Дієприслівниковий та дієприкметниковий звороти:

https://www.miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/7-klas/diyeprislivnik-46606/diyeprislivnikovii-zvorot-46390/re-706050e1-8ceb-413b-9570-5d06704f13a3

Презентація про дієприслівниковий та дієприкметниковий звороти:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-dieprikmetnikoviy-ta-dieprislivnikoviy-zvorot-186482.html

Домашнє завдання:

Опрацювати теоретичний матеріал;

Виконати інтерактивні вправи;

1. https://wordwall.net/uk/resource/38178291/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d0%b4%d1%96%d1%94%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%ba%d0%bc%d0%b5%d1%82%d0%bd%d0%b8%d0%ba-%d1%96-%d0%b4%d1%96%d1%94%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%ba%d0%bc%d0%b5%d1%82%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%b9-%d0%b7%d0%b2%d0%be%d1%80%d0%be%d1%82

2. https://wordwall.net/uk/resource/67095164/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d0%b4%d1%96%d1%94%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b2%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%b9-%d0%b7%d0%b2%d0%be%d1%80%d0%be%d1%82-%d1%80%d0%be%d0%b7%d0%b4%d1%96%d0%bb%d0%be%d0%b2%d1%96-%d0%b7%d0%bd%d0%b0%d0%ba%d0%b8

Робіть знімки виконаних робіт та надсилайте на пошту дистанційного навчання ✌

10.10

РМ №1. Українські знаки - символи.  Знаки довкола нас як засіб інформування.

Матеріал до уроку:

https://naurok.com.ua/materiali-do-uroku-narodni-simvoli-ukra-ni-322149.html

Пісня про рушник:

https://www.youtube.com/watch?v=3Y44R-APYRQ

"Ой, у лузі червона калина" (сучасна обробка):

https://www.youtube.com/watch?v=1XCrSZNJsAM&list=RD1XCrSZNJsAM&start_radio=1

Домашнє завдання:

Доберіть 10 прислів'їв та приказок про українські народні символи, запишіть їх у зошит, за бажанням додайте ілюстрації. Також це завдання можна виконати, використовуючи застосунки, новітні технології та ШІ.

Щасти! Натхненя!

05.09

Поглиблене повторення вивченого в 5-6 класах. Самостійні частини мови. Службові частини мови.

Відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lNg2auJDOpQ

Теоретичний матеріал для опрацювання:

https://drive.google.com/file/d/18ib0K71u2F2IIiuPxLYCkPnKI8zOwwtu/view?usp=sharing

Презентація:

https://docs.google.com/presentation/d/13zIdDblXScafXu1fCux0ZESYrZyDreTt/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

Інтерактивні вправи до уроку:

https://wordwall.net/uk/resource/34179108/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%87%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b8-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b8

https://wordwall.net/uk/resource/30238454/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%87%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b8-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b8

Тестування для роботи на уроці:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6119430

Домашнє завдання:

Опрацювати поданий теоретичний матеріал;

Виконати інтерактивні вправи:

https://wordwall.net/uk/resource/27971544/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%87%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b8-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b8

https://wordwall.net/uk/resource/31302624/%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8

Робіть знімки виконаних завдань та надсилайте на пошту.

04.09

Інформація. Знаки навколо нас як засіб інформування

Матеріал для роботи на уроці:

https://ua.izzi.digital/DOS/1269322/1269332.html

Теоретичний матеріал:

https://vseosvita.ua/lesson/rozvytok-movlennia-1-znaky-dovkola-nas-iak-zasib-informuvannia-nush-796771.html

Домашнє завдання:

Вивчити §39.

Виконати вправу  8 ст. 129 (одне із запропонованих завдань). Можете використовувати новітні технології та застосунки.

03.09

Мова - маркер безпеки державних кордонів. Мовне й етнічне самоусвідомлення українців.

Відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=5kSqREgEWTc

Домашнє завдання:

1.Опрацювати таблицю зі ст. 5

2.Вправа 8 ст. 6. Для виконання завдань 1 і 2 можете використовувати інноваційні технології.

Підручник:




Немає коментарів:

Дописати коментар