21.04.2025
Тема. Розв'язування задач з теми: «Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/mPofw80ZB-o?si=6e0dxsxW5vDdxft9
Домашнє завдання: Повторити §36, вправа 36( 2,3).
21.04.2025
Тема: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/6hpzSdDLQ5s?si=g6Nrk1Rv5Fslofe_
Домашнє завдання. Вивчити §36, виконати інтерактивну вправу:
https://wordwall.net/tr/resource/55648361( скріншот переслати)
15.04.2025
Тема: Контрольна робота з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження. Ч.1.»
Повторити §30-35 , виконати завдання контрольної роботи.
14.04.2025
Тема: Розв'язування задач. Підготовка до контр. роботи.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/VPnXhbO0drU?si=2x4BUjNBLX0ga3CH
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/PX7FKFrtxNg?si=wuoPUrD1U-tr0U9i
Домашнє завдання. Повторити §30-35, розв’язати задачі:
1.Автобус, що рухається зі швидкістю 36 км/год, починає гальмувати. Через який час
після початку аварійного гальмування він зупиниться? Коефіцієнт тертя під час аварійного
гальмування дорівнює 0,4.
2. За допомогою тросу піднімають вантаж масою 400 кг. За якого прискорення руху
розірветься трос, якщо максимальна сила натягу, яку він витримує, дорівнює 10 кН?
Відповідь подайте у метрах на секунду в квадраті.
14.04.2025
Тема: Розв'язування задач з теми: «Рух тіла під дією кількох сил».
Домашнє завдання: Повторити §35 , розв'язати задачі:
20.8. Хлопчик потрапляє на ділянку схилу, посипану піском, довжина схилу 13 м, а його
висота 5 м. Яке прискорення хлопчика на цій ділянці, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0,3?
20.14. До нитки, перекинутої через нерухомий блок, підвішено вантажі масами m1 =300 г і
m2 =600 г. З якими прискореннями рухаються вантажі? Яка сила натягу нитки?
08.04.2025
Тема. Розв'язування задач з теми: «Рух тіла під дією кількох сил»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/VPnXhbO0drU?si=yn5U96zgUn53jJ0_
Домашнє завдання. Повторити §35, розв'язати задачі:
20.11. Яку силу треба прикласти до ящика масою 50 кг, щоб витягти його нагору по схилу
завдовжки 20 м і заввишки 6 м? Сила напрямлена вздовж схилу, тертя відсутнє.
20.13. Автомобіль масою 1 т рухається вгору з прискоренням 0,4 м/с2. Знайдіть силу тяги,
якщо ухил дорівнює 0,05, а сила опору рухові становить 0,04 від сили тяжіння.
07.04.2025
Тема: Рух тіла під дією кількох сил
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/ILiAuWmPxQc?si=Jba8RBd4qdnK7DCh
Домашнє завдання: Опрацювати §35, вправа 35(2,3)
07.04.2025
Тема. Розв'язування задач з теми: «Рух тіла під дією сили тяжіння»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/70pUhWLjfEM?si=haTS3y-Nw5xJe-C5
Домашнє завдання. Повторити §34, розв’язати задачу:
Задача. Із гвинтокрила, що рухається горизонтально зі швидкістю 54 мс, на висоті 847 м скинутий вантаж без початкової швидкості відносно гвинтокрила. На якій відстані по горизонталі від місця скидання впаде вантаж? Опором повітря знехтувати.
01.04.2025.
Тема. Розв'язування задач з теми: «Рух тіла під дією сили тяжіння»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/70pUhWLjfEM?si=haTS3y-Nw5xJe-C5
Домашнє завдання. Повторити §34, розв’язати задачі:
Задача1. Стріла випущена вертикально вгору зі швидкістю 25 м/с. Через який час вона досягне висоти 20 м? Якою буде її швидкість на цій висоті?
Задача 2. Хлопчик кинув вертикально вгору м’ячик і спіймав його через 2 с. На яку висоту піднявся м’ячик і яка його початкова швидкість?
Задача3. М'яч кинутий горизонтально з висоти 5 м з початковою швидкістю
7 м/с. Визнач дальність польоту та переміщення м'яча. Опором повітря знехтуй.
31.03.2025
Тема: Рух тіла під дією сили тяжіння.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/9M7Ot0uF3gE
Домашнє завдання. Опрацювати §34, вправа34( 2,3)
31.03.2025
Тема: Розв'язування задач з теми: «Закони Ньютона. Закон всесвітнього тяжіння»
Відеоурок за посиланням:
Домашнє завдання. Повторити §33, розв'язати задачі:
1. Скільки часу триває вільне падіння тіла без початкової швидкості з висоти 45 м?
2. Визначте прискорення вільного падіння на Меркурії, маса якого становить 3,36·1023 кг,
а радіус 2440 км.
3. Космічна ракета під час старту з поверхні Землі рухається вертикально вгору з
прискоренням 20 м/с2. Знайдіть вагу космонавта, якщо його маса становить 90 кг.
25.03.2025
Тема: Розв'язування задач з теми: «Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння.
Прискорення вільного падіння»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/RVj38evFLsQ?si=kHLVBi5r2T2l0kPG
Домашнє завдання. Повторити §33, розв’язати задачі:
1. Визначте силу тяжіння, що діє на супутник масою 500 кг, який обертається навколо
Землі на висоті 400 км над поверхнею. Радіус Землі – 6.37×(10 в степені 6) м.
2. Якщо прискорення вільного падіння на поверхні планети становить 12 м/с², а її
радіус 7×10 в степ.6 м, визначте масу цієї планети.
24.03.2025
Тема Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/TIqyC0YoLw0
Домашнє завдання. Опрацювати §33, розв'язати задачі:
19.8. Чому дорівнює сила гравітаційної взаємодії між двома однаковими більярдними кульками в момент зіткнення? Маса кожної кульки 200 г, діаметр 4 см.
19.21. Екіпаж аеростата, що піднімається, періодично проводить виміри прискорення вільного падіння. На скільки зменшилося значення прискорення вільного падіння на висоті h=6,4 км?
24.03.2025
Тема. Самостійна робота з теми: "Рівноприскорений рух. Закони Ньютона"
Яка фізична величина є мірою інертності тіла? ( 1 бал)
А: сила; Б: маса; В: прискорення.
2. Як буде рухатись тіло, якщо векторна сума сил, прикладених до нього, дорівнює нулю? ( 1 бал)
А: Рівномірно; Б: Рівноприскорено; В: Рівносповільнено.
3. Визначте силу, під дією якої тіло масою 4 т буде рухатись з прискоренням 0,5 м/с2. ( 2 бали)
4. Тілу масою 6 кг певна сила надає прискорення 0,2 м/с2. Якого прискорення набуде тіло масою 1,2 кг під дією тієї ж сили? ( 2 бали)
5. Лижник масою 70 кг , маючи в кінці спуску з гори швидкість 9 м/с, зупинився через 30 с. Визначте модуль гальмівної сили. ( 3 бали)
6. Швидкість руху автомобіля масою 1,5 т змінюється під час прямолінійного руху за законом v(t) = 4 + 0,5t (значення величин у формулі наведено в СІ). Чому дорівнює рівнодійна прикладених до автомобіля сил ?
Домашнє завдання. Повторити §28-32 , виконати сам. роботу.
18.03.2025
Тема: Третій закон Ньютона
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/5tQLwTcfJUs
Домашнє завдання. Вивчити §32 , розв’язати задачі:
1.Наведіть приклади прояву третього закону Ньютона.
2. Хлопчик масою 48 кг, стоячи на гладенькому льоду, відштовхнув від себе кулю масою
3 кг, надавши їй у горизонтальному напрямку прискорення 8 м/с2. Якого прискорення набув хлопчик?
17.03.2025
Тема. Розв’язування задач з теми: «Другий закон Ньютона»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/lpFA9SVpkIo?si=DDZqPqq_NqEW3C62
Домашнє завдання. Повторити §31, розв’язати задачі:
18.16. Яким може бути модуль рівнодійної сил 10 і 15 Н?
18.32. Літак масою 30 т торкається посадкової смуги за швидкості руху 144 км/год.
Визначте силу опору рухові, якщо літак до зупинки пробігає по смузі 800 м.
18.36. Швидкість руху автомобіля масою 1,2 т змінюється під час прямолінійного
руху за законом v (t)= 5+2t (значення величин у формулі наведено в СІ).
Визначте рівнодійну всіх прикладених до автомобіля сил.
17.03.2025
Тема: Другий закон Ньютона
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/Rt04DsuYxfI?si=ckUfQFL6ZpqumBi6
Домашнє завдання. Опрацювати §31, розв'язати задачі:
18.3. Яка сила надає тілу масою 10 кг прискорення 2 м/с2?
18.7. Яке прискорення надає сила 60 Н тілу масою 5 кг?
18.31. Автомобіль масою 2 т, зрушивши з місця, за 40 с набрав швидкості руху 36 км/год, потім рухався прямолінійно рівномірно. Гальмування перед перехрес
тям тривало 8 с. Визначте рівнодійну прикладених до автомобіля сил під час: а) розгону; б) прямолінійного рівномірного руху; в) гальмування.
11.03.2025
Тема: Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.
Відеоурок за посиланням:
Домашнє завдання: Повторити §30, розв'язати вправу 30(1,2,4)
10.03.2025
Тема: Розв'язування задач з теми:
"Рівноприскоренний прямолінійний рух". Самостійна робота.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/pU8RzESMRj0?si=zqmRGWASIJ0PZNeQ
https://youtu.be/uTVD54k9ZZo?si=5Cxf-pm5N4xTBmat
Домашнє завдання. Повторити §§ 28-29 , виконати завдання с.р.
_________________________________________________________________
10.03.2025
Тема. Розв'язування задач з теми: «Рівноприскорений прямолінійний рух».
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/l6uwa6aNtrY?si=9RUWegj5MABK7ou9
Домашнє завдання: Повторити §§ 28-29, розв'язати задачі:
17.17. Опишіть характер прямолінійних рухів, для яких: а) v (t) =2+3 t ; б) v (t) = 6-3 t .
Накресліть графіки v (t) .
17.30. Під час аварійного гальмування на сухому асфальті автомобіль рухається з прискоренням 8 м/с2. Чому дорівнює гальмівний шлях автомобіля за швидкості руху 72км/год?
25.02.2025
Тема. Розв’язування задач з теми:
«Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху.
Рівняння координати»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/pU8RzESMRj0?si=zqmRGWASIJ0PZNeQ
https://youtu.be/uTVD54k9ZZo?si=5Cxf-pm5N4xTBmat
Домашнє завдання. Повторити §§ 28-29 , розв'язати задачу :
25.02.2025
Тема. Розв’язування задач з теми:
«Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху.
Рівняння координати»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/pU8RzESMRj0?si=zqmRGWASIJ0PZNeQ
https://youtu.be/uTVD54k9ZZo?si=5Cxf-pm5N4xTBmat
Домашнє завдання. Повторити §§ 28-29, розв'язати задачу :
24.02.2025
Тема: Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/jSQsLZ8ju8Q?si=-IZBIsYjZ-nxrgqd
Домашнє завдання. Опрацювати §29 , виконати тестові завдання.
_____________________________________________________________
24.02.2025
Тема. Розв'язування задач з теми:
«Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху»
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/zGP6d4BbtqA?si=WL6nhFmhPH6iXaDP
Домашнє завдання: Повторити §28, розв'язати задачі:
Задача17.29Під час гальмування модуль прискорення автомобіля дорівнював 1,4 м/с2,
а швидкість його руху зменшилася від 22 до 8 м/с. Який шлях пройшов автомобіль
за цей час?
Задача 17.32. Літак дотикається посадкової смуги за швидкості руху v0 =60 м/с і зупиняється, пробігши L=1800 м. Яка швидкість v руху літака, коли він пробіг по смузі s=450м
18.02.2025
Тема: Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення.
Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/RR3aIIxIQ1w?si=ixYbsBHRaLKtv0uh
Домашнє завдання. Вивчити §28, розв’язати задачі:
1. Потяг вирушає від станції метро. За який час він досягне швидкості
72км/год, якщо розганяється з прискоренням 1 м/с 2?
2. Літак, розганяючись перед зльотом, упродовж певного проміжку часу
рухався рівноприскорено. Яким було при цьому прискорення літака, якщо за
30 с його швидкість зросла від 10 м/с до 55 м/с?
3. Потяг через 10 с після початку руху набрав швидкість 0 ,6 м/с .
Через який час після початку руху швидкість потяга дорівнюватиме 3 м/с?
17.02.2025
Тема. Захист учнівських проектів.
Домашнє завдання. Орієнтовні теми проектів на с. 184.
Ознайомлення з роботою побутового дозиметра.
Складання радіаційної карти регіону.
Радіологічний аналіз місцевих харчових продуктів.
Екологічні проблеми атомної енергетики.
Розщеплення атома: скринька Пандори чи вогонь Прометея?
Майбутнє Сонця та інших зір.
17.02.2025
Тема. Контрольна робота № 4 з теми «Фізика атома та атомного ядра.
Фізичні основи атомної енергетики»
Домашнє завдання. Повторити головне з §22-27
11.02.2025
Тема: Розв'язування задач з теми «Фізика атома та атомного ядра».
Підготовка до контр. роботи.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/Pp8_ADBlMl4?si=I7bjvlnrshNJIvEd
Домашнє завдання. Повторити §22-27, виконати завдання 10,11,12 на с. 181.
10.02.2025
Тема: Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/tjJQBIae6kg
Домашнє завдання: Вивчити §27, розв’язати задачі:
16.38. На скільки градусів можна нагріти 1000 т води за рахунок енергії, що
виділяється під час поділу 1 г (тобто 2,6⋅10 *21 атомів) Урану- 235?
16.42. Знайдіть ККД атомної електростанції потужністю 500 МВт, якщо кожну добу
вона витрачає 2,35 кг Урану-235.
10.02.2025
Тема. Розв'язування задач з теми: «Ланцюгова ядерна реакція»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/GgDeobRmEfc?si=QuxC0jAL4cpqrhtU
Домашнє завдання. Повторити §26, розв’язати задачі:
___________________________________________
04.02.2025
Тема: Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/06NaDqVDXs4
Домашнє завдання. Опрацювати §26 , виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4055597
03.02.2025
Тема: Розв'язування задач з теми: «Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання.
Природний радіоактивний фон. Дозиметри»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/hRLFS_EoA1Q?si=8cyBcH8tzDyl_D_Q
Домашнє завдання: Повторити §24, розв’язати задачі:
1.Яку дозу випромінювання поглинула льодова брила масою 10 кг, якщо внаслідок
опромінення вона нагрілася на 0,03 °С?
2.На скільки градусів нагріється людське тіло, якщо людина поглине дозу 0,02 Гр?
Уважайте, що питома теплоємність людського тіла дорівнює питомій теплоємності
води.
3. Поглинена за 2 год доза опромінення становить 4 мГр. Якою є середня
потужність поглиненої дози за цей час?
03.02.2025
Тема: Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний
фон. Дозиметри
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/tffaFZqrHB0?si=X1-bTsfZccVijF82
Домашнє завдання: Вивчити §24, виконати тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9595835
28.01.2025
Тема: Розв'язування задач з теми: « Радіоактивність. Активність радіоактивної речовини»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/iRJJnt8nVBg?si=JJPWO9lWlAP0DubW
Домашнє завдання. Повторити §24 , розв’язати задачі:
14.46. Період напіврозпаду Йоду-131 дорівнює 8 діб. Яка частина атомів цього ізотопу
розпадеться за 32 доби?
14.48. Активність радіоактивного елемента зменшилася в 4 рази за 8 діб. Визначте період
напіврозпаду.
27.01.2025
Тема: Розв'язування задач з теми: «Активність радіоактивної речовини»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/iRJJnt8nVBg?si=OylBiKgAVfpzyfgY
Домашнє завдання. Повторити §24 , розв’язати задачі:
27.01.2025
Тема: Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/kDGjSvThdf4?si=mHrlpwgcMlkD2udL
Домашнє завдання. Вивчити §24 , розв’язати задачі:
14.38. Активність препарату Торію на початку досліду становила 1500 Бк. Якою стане
активність цього препарату, коли розпадеться 75 % атомів Торію?
21.01.2025
Тема: Розв’язування задач з теми: «Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/2hzXipUGgHo?si=iVUOMsWwL55-FvaH
Домашнє завдання. Повторити §23, виконати тест:
20.01.2025
Тема: Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/2hzXipUGgHo?si=kTdq96brg7UptYiW
Домашнє завдання. Опрацювати §23, складіть пазли та опишіть процес на
малюнку: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2db3d538d3fd (фото переслати на електронну пошту)
Розв’яжіть задачі:
Задача 1. Ядро якого елемента утворилося після β – розпаду ядра
атома 225Ra88
Задача 2. Ядро якого елемента утворилося після α – розпаду ядра
атома 220Rn86
Задача 3. Визначте, ядро якого хімічного елемента X утвориться в
результаті такої реакції β - розпаду: 14 6С → Х + 0-1е
Задача 4. Ядро ізотопу 21183Bi утворилося з іншого ядра після послідовних
α - і β -розпадів. Що це за ядро?
Задача 5. Скільки α - і β - розпадів відбувається в результаті перетворення
Урану 238 U на Плюмбум 206 Pb?
20.01.2025
Тема: Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили.
Ізотопи
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/lhMKJ0yAjno?si=mBn9HWqfHP6S5q6Z
Домашнє завдання. Вивчити§22, розв’язати задачі:
1.Визначити хімічний елемент, в ядрі якого різних частинок порівну , а загальна кількість нуклонів – 26. 2.Визначити хімічний елемент, в атомі якого загальна кількість всіх можливих частинок 30 ,а різноіменних частинок в атомі і в ядрі порівну . 3.Атом втратив 2 електрони . Знайти кількість протонів , нуклонів , електронів , нейтронів. 4.Атом втратив 3 електрона . Знайти загальну кількість всіх можливих частинок в атомі до і після втрати атомом електронів . Чи вплинуло це на склад ядра ? Чому ?
24.12.2024
Тема: Підсумковий урок.
Домашнє завдання. Повторювати навчальний матеріал, вивчений в 1 семестрі.
23.12.2024
Тема: Захист навчальних проектів
Домашнє завдання. Повторити головне з розділу ІІІ на с. 140-141. Розв'язати задачу 16 на с. 143
23.11.2024
Тема: Захист навчальних проектів
Домашнє завдання. Оформити звіт по виконаному проекту. Теми проектів на с.143. Прочитати
додаткову інформацію на с.139
17.12.2024
7
урок. 9 клас. Фізика.
Тема: Контрольна робота № 3 з теми
«Механічні та електромагнітні хвилі»
Домашнє завдання. Повторити головне з
розділу 3, с.140-141.
Контрольна
робота № 3з теми: «Механічні та електромагнітні хвилі»
Варіант 1
1. Коливальними називають рухи, які …
а) відбуваються довільно під дією
зовнішньої сили;
б) періодично або майже періодично
повторюються;
в) відбуваються під дією внутрішніх сил;
г) не повторюються.
2. Вимушеними називають коливання, які
відбуваються під дією …
а) незмінної зовнішньої сили;
б) зовнішньої сили, яка періодично
змінюється;
в) внутрішніх сил;
г) тільки сили тяжіння.
3. Найменший проміжок часу, через який
рух тіла повністю повторюється, називають …
а) періодом коливання;
б) амплітудою;
в) частотою;
г) циклічною частотою;
д) фазою.
4. На якій властивості механічних хвиль
ґрунтується ехолокація?
а) перенесення енергії без перенесення
речовини;
б) відбивання хвилі;
в) залежність довжини хвилі від
середовища, в якому поширюється хвиля;
г) зміна амплітуди хвилі зі збільшенням
відстані до джерела хвилі.
5. У повітрі поширюється звукова хвиля.
Укажіть правильні відповіді.
а) хвиля є поперечною
б) хвиля являє собою стискання й
розрідження повітря, що чергуються
в) під час поширення хвилі відбувається
перенесення речовини.
6. Який з наведених нижче виразів
означає поняття електромагнітного поля?
Укажіть усі правильні відповіді.
а) процес поширення коливань заряджених
частинок
б) найкоротша відстань між двома
точками, що коливаються в однакових фазах
в) особлива форма матерії, що здійснює
взаємодіють між зарядженими частинками.
7. В океані довжина хвилі сягає 270 м, а
її період дорівнює 13,5 с. Визначте швидкість поширення такої хвилі.
8. Якою є довжина електромагнітної хвилі
у вакуумі, якщо її частота дорівнює 3·1012
Гц?
9. Радіосигнал, посланий на Місяць,
відбився й був прийнятий на Землі через 2,5с після посилання. Визначте відстань
від Землі дол. Місяця в цей час.
10. За графіком, наведеним на рисунку,
знайдіть амплітуду, період і частоту коливань.
11. Людина, стоячи на березі моря,
визначила, що відстань між гребенями хвилі, які йдуть одна за одною, 8м.Крім
того, вона підрахувала, що за 1 хв повз неї пройшло 24 хвильові гребені.
Визначте швидкість поширення хвиль.
16.12.2024
Тема: Розв'язування задач.
Підготовка до контр. роботи.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/rOnqL8udGkQ?si=zDgX92pPuImoZtt4
Домашнє
завдання. Повторити головне в розділі 3, с.140-141
, виконати
завдання 13,14,15 на с.142
16.12.2024
Тема: Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку.
Радіолокація.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/qcRklRNuaAM?si=MRWp014Z5r9cG1eV
Домашнє завдання: Опрацювати §21, вправа 21(1,2,4)
10.12.2024
Тема: Електромагнітне поле й
електромагнітні хвилі. Шкала електромагнітних хвиль.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/wldmJLCNAuA?si=mWA4GU4e6vQMlisK
Домашнє завдання: Опрацювати §19,20, вправа 20(4,5,6)
09.12.2024
Тема: Інструктаж з БЖД.
Лабораторна робота №6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку
за допомогою сучасних цифрових засобів.
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/1jCHxuWzIUw?si=_wnmz7R5gjLaWJdb
Офіційний сайт програми WavePad Sound Editor - https://www.nch.com.au/wavepad/index.html
Мобільний застосунок для Android
"Частотний генератор" з Google Play - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.boedec.hoel.frequencygenerator
Домашнє
завдання. Повторити §18, оформити звіт по лабораторній
роботі № 4
09.12.2024
Тема: Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/ReoWGiA37Ng
Домашнє завдання. Вивчити §18, розв’язати задачі:
1.
Скільки коливань здійснює джерело звуку за 5 с, якщо довжина хвилі в повітрі
дорівнює 1 м?
2. Спостерігач почув звук пострілу
через 5 с після того, як побачив спалах.
Знайдіть відстань між спостерігачем і місцем пострілу.
3.
Відстань між найближчими гребенями морських хвиль дорівнює 4 м, а швидкість
хвиль — 6 м/с. Знайдіть частоту хвиль.
4.
Яхта, що стоїть на якорі, протягом 1 хв піднімається на гребінь хвилі 25 разів.
Відстань між найближчими гребенями хвиль становить 6 м. Якою є швидкість поширення морських хвиль ?
03.12.2024
Тема: Виникнення та поширення механічних
хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/6R_te5aKOVE?si=v7eM981nlmgE4D3-
Домашнє завдання: Опрацювати §17, записати конспект, 1) виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7590789
2) розв’язати задачу:
Рибалка помітив, що за 10 с поплавок зробив на хвилях
20 коливань, а відстань між сусідніми гребенями хвиль дорівнює 1,2 м. Яка
швидкість поширення хвиль?
02.12.2024
Тема: Захист навчальних проектів
Орієнтовні теми проектів:
Складання найпростішого оптичного приладу
Оптичні ілюзії
Дослідження потужності та ККД штучних джерел
світла різного типу
Увігнуті дзеркала: властивості та приклади
застосування
Оптичні явища в природі
Око і зір
Домашнє завдання:
Оформити звіт по виконаному проекту.
02.12.2024
Тема: Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища»
Домашнє завдання. Повторити
головне з розділу 2 на с.
104-105.
Виконати контрольну
роботу за наступними завданнями:
26.11.2024
Тема: Розв'язування задач. Підготовка до
контрольної роботи.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/_eJos1gKytU?si=50Jjo9JVFHQlMNOq
Домашнє завдання: Повторити головне з розділу 2 на с. 104-105, розв’язати завдання для самоперевірки на с.
107, № 11,12.
Посилання для
побудови зображень в лінзі і використання формули тонкої лінзи: https://phet.colorado.edu/sims/html/geometric-optics/latest/geometric-optics_uk.html
Підготуватись до
захисту проектів на 02.12.24
Орієнтовні теми проектів:
Складання
найпростішого оптичного приладу
Оптичні
ілюзії
Дослідження
потужності та ККД штучних джерел світла різного типу
Увігнуті
дзеркала: властивості та приклади застосування
Оптичні
явища в природі
Око
і зір.
25.11.2024
Тема: Око як оптична система. Зір
і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/oZJ3dC1E-Jk?si=WO7Hu1sCB6HLbrSW
Домашнє завдання:
Опрацювати §16, вправа 16(1,7), виконати
завдання за посиланням: https://wordwall.net/uk/resource/11195082/%D0%BE%D0%BA%D0%BE
25.11.2024
Тема: Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота№5. Визначення
фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/LmQ4CTTrmUk?si=k6IY1Wl-nP6J2P-d
Домашнє
завдання. Повторити §14-15, оформити звіт по виконаній
лабораторній роботі №5
19.11.2024
Тема: Розв’язування задач з теми:
"Побудова зображень у лінзах"
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/bXQwt6U4Jc0?si=ovHPzRJMTVktmaJU
Домашнє завдання: Повторити §14-15, розв’язати задачі:
8.26. Запалену свічку поставили на відстані 30 см від збиральної лінзи з фокусною відстанню 10 см. На якій відстані від лінзи треба розмістити екран, щоб отримати на ньому зображення полум’я свічки? Дайте характеристику зображення. Розв’яжіть задачу, використовуючи формулу тонкої лінзи.
18.11.2024
Тема:
Розв’язування задач з теми: "Лінзи. Оптична сила лінзи"
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/Xl6ZnAuPC5k?si=zbCAlBMU0QlzOwaa
Домашнє
завдання. Повторити §15
, розв’язати задачі 8.31, 8.34:
8.31.
Запалена свічка розташована на відстані 60 см від збиральної лінзи. Яка фокусна
відстань лінзи, якщо дійсне зображення лампи міститься на відстані 30 см від
лінзи?
8.34.
Побудуйте в зручному масштабі зображення предмета, що розташований на відстані
10 см від збиральної лінзи з оптичною силою 5 дптр. Дайте характеристику
зображення. Перевірте, чи виконується в цьому випадку формула тонкої лінзи.
18.11.2024
Тема: Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої.
Формула тонкої лінзи
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/YHR3rjiqFVU?si=pXJnoaaWoHGB0Taw
Домашнє
завдання. Вивчити §15, виконати вправи:
12.11.2024
Тема: Лінзи. Оптична сила лінзи
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/dpgIZjH3eA4?si=a8Rz1egbaNK9FUX5
Домашнє завдання. Вивчити
§14 , розв’язати задачі:
1. Відстань від предмета до збиральної лінзи — 15 см. Фокусна
відстань лінзи — 20 см. Визначте відстань від зображення до лінзи.
2. Предмет розташовано на відстані 1 м від лінзи. Уявне зображення
предмета розташоване на відстані 25 см від лінзи. Визначте оптичну силу лінзи.
Якою є ця лінза — збиральною чи розсіювальною?
3. За допомогою лінзи на
екрані отримали чітке зображення предмета. Визначте оптичну силу лінзи, якщо
предмет розташовано на відстані 60 см від неї, а відстань між предметом та
екраном становить 90 см.
11.11.2024
Тема:
Самостійна робота з теми: « Закони відбивання і заломлення світла»
11.11.2024
Тема: Розв’язування задач з теми: «Закони відбивання і
заломлення світла»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/lJ1hEZfx6mU?si=bPaLYp_LuiZnVjaQ
Домашнє завдання. 1)
Повторити § 11, 12, виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5566054
29.10.2024
Тема: Дисперсія світла. Спектральний склад
природного світла. Кольори
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/z2RaRLgfVmg?si=7IVoiEv5Dmjc7u7b
Домашнє завдання: Вивчити §13 , вправа 13(1-5)
28.10.2024
Тема:
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №4. Дослідження заломлення світла
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/qR1s3mhwEHM?si=Y_bDpDJOgQy14K1W
Підручник с.83-84
Домашнє завдання:
Повторити § 12, оформити звіт по лабораторній роботі №4.
28.10.2024
Тема: Заломлення
світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/0N4s3KSpB4g?si=SryfEsTaX1shTD5Q
Домашнє
завдання. : Вивчити § 12, розв’язати задачі:
1.
Промінь світла падає на плоску межу поділу двох середовищ. Кут падіння дорівнює
40°, кут між відбитим променем і заломленим 120°. Чому дорівнює кут заломлення?
2.
Світловий промінь переходить із повітря у прозору рідину. Якщо кут падіння
променя становить 45°, то кут заломлення дорівнює 30°. На який кут відхиляється
промінь від початкового напряму? Знайдіть показник заломлення рідини.
22.10.2024
Тема: Інструктаж
з БЖД. Лабораторна
робота № 3. Дослідження
відбивання світла за допомогою плоского дзеркала
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/0N4s3KSpB4g?si=Hivr5C3rkvr8ZCXU
Домашнє завдання. Повторити §11, оформити звіт по виконаній
л.р.№3
21.10.2024
Тема:
Розв’язування задач з теми: «Відбивання
світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало».
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/6FubmWlsiMw?si=_AmRVmjZTOIc200Q
Домашнє завдання: Повторити §11, вправа 11 (6,7,8)
21.10.2024
Тема: Відбивання
світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/6FubmWlsiMw?si=5l_lKzqhMzlUkhLI
Домашнє завдання: Вивчити § 11,
вправа11(3,4,5)
Олімпіада з фізики 9 клас
Виконати завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4950031
15.10.2024
Тема: Розв’язування задач
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/Bx1LxNPbHuw
Домашнє
завдання: Повторити § 10, розібрати
приклади задач в підручнику, розв’язати задачі:
5.29. Увечері людина на зріст
180 см відкидає тінь завдовжки 4 м, а дерево — тінь завдовжки 22 м. Визначте
висоту дерева.
5.33. Хлопчик тримає на відстані 60 см від ока
сірникову коробку. Вона наполовину закриває будинок, розташований у 450 м від
хлопчика. Чому дорівнює висота будинку, якщо висота сірникової коробки становить
5 см?
14.10.2024
Тема: Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла.
Сонячне та місячне затемнення.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/ZnE1AJ8VYc8?si=gxsXNCEutTaVopD2
Домашнє завдання. Вивчити §10,виконати тест за
посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4101902, розв’язати задачі:
1.У якій точці — 1 чи 2 — необхідно розташувати лампу, щоб отримати на екрані АВ тінь від кулі більших розмірів?
2. Скопіюйте малюнок в зошит й укажіть на ньому тіні та півтіні від м’яча, який освітлюється двома джерелами світла S1 і S2.
3. Перемалюйте малюнок у зошит і
вкажіть на ньому ділянки тіні й напівтіні, які утворюються за непрозорим
предметом, що освітлюється двома джерелами світла S1 і S2.
4. У сонячний день будинок
утворює на землі тінь завдовжки 30 м, а прямовисно поставлена лопата, висотою
1,5 м, — завдовжки 2 м. Визначте висоту будинку.
14.10.2024
Тема: Захист навчальних проектів
Теми проектів на
с.54 підручника
Домашнє завдання.
Повторити головне з розділу1, підсумки
розділу на с.48.
Оформити звіт по
проекту.
08.10.2024
Тема: Світлові явища. Джерела
та приймачі світла. Швидкість поширення світла
Відеоурок
за посиланням: https://youtu.be/4SSniAy0Ilk?si=5L7rrE5O7sW0Sg8i
Домашнє
завдання.
1)Опрацювати § 9, знати відповіді на
запитання ст.60, 2)вправа № 9 (1, 3,4); 3)підготувати
повідомлення до 3 хв «Оптичні явища в природі». 4) Підготувати
проект на одну з тем на с.54 підручника (захист проектів 14.10.24)
07.10.2024
Тема: Контрольна робота з теми
«Магнітне поле»
Домашнє завдання. Підготувати проект на одну з тем на с.54
07.10.2024
Тема: Розв’язування задач з теми «Магнітне поле». Підготовка до
контрольної роботи.
Відеоурок за
посиланням: https://youtu.be/SeSu2VAHMpA?si=Y_3uPl-3NXJfX3In
Домашнє
завдання.
Повторити підсумки розділу1 на с.48-49, розв’язати завдання для самоперевірки
на с. 50-51
01.10.2024
Тема: Узагальнення та систематизація знань по темі «Магнітне
поле»
Домашнє завдання.
1)Повторити головне з розділу 1,
2) виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6635615
30.09.2024
Тема: Інструктаж
з БЖД. Лабораторна
робота № 2. «Спостереження явища електромагнітної
індукції»
Відеоурок за посиланням: https://vseosvita.ua/lesson/start/zodp676
Домашнє завдання. Повторити § 8, оформити звіт по
лабораторній роботі №2.
30.09.2024
Тема: Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції.
Індукційний електричний струм.
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/3lmS7KMILQM?si=urawPI1P0VSjz1Uv
Домашнє завдання. Вивчити §8, вправа
8(2)
24.09.2024
Тема: Електродвигуни. Електровимірювальні
прилади. Гучномовець
Відеоурок
за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/cnh558
Домашнє
завдання.
1)Вивчити
§ 7,
2)виконати
тест за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/cnh558
3)підготувати презентацію або реферат на тему
«Майбутнє за електромобілями».
23.09.2024
Тема:
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1.
«Складання та випробування електромагніта»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/bg2ioa02Ul4?si=6X6l2os_FBFs3T8m
Домашнє завдання. Повторити § 6,оформити
звіт по лабораторній роботі.
23.09.2024
Тема: Електромагніти та їх застосування.
Розв’язування задач.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/aJW8IBkbAMQ?si=wwpfezOnTEWhyYSw
Домашнє завдання.
Вивчити § 6, виконати тест за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/osy650
17.09.2024
7 урок. 9 клас.
Фізика.
Тема: Самостійна робота. Тематичне
оцінювання.
Домашнє завдання.
Повторити § 1-5 , виконати завдання с.р.
16.09.2024
5 урок. 9 клас. Фізика.
Тема: Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/IVtamuXavZw?si=EgvqCUzNhcRRI5yY
Домашнє
завдання. Вивчити §5, розв’язати задачі:
3.18. Провідник, сила
струму в якому дорівнює 4 А, перебуває в однорідному магнітному полі. На
прямолінійну ділянку провідника завдовжки 20 см, що утворює кут 30° із напрямом
ліній магнітного поля, діє з боку магнітного поля сила 5 мН. Визначте індукцію
магнітного поля.
3.21. Провідник, сила
струму в якому дорівнює 5 А, перебуває в однорідному магнітному полі з
індукцією 80 мТл. На провідник з боку магнітного поля діє сила 40 мН. Визначте
довжину провідника, якщо він перпендикулярний до ліній магнітного поля.
16.09.2024
2 урок. 9 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування задач з теми: Сила Ампера
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/nkyWAoi1_DY?si=1AzFHIwmQxTFj6Dd
Домашнє завдання. Повторити §4, розв’язати задачі ;
10.09.2024
7 урок. 9 клас.
Фізика.
Тема: Розв’язування задач з теми: Сила
Ампера
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/nkyWAoi1_DY?si=-X6DuiN_xrnQa4Pw
Домашнє завдання. Повторити §4, розв’язати наступні
завдання:
09.09.2024
5 урок. 9 клас. Фізика.
Тема: Сила Ампера
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/Y109uKAXv3w?si=jRaLEhLyQvJDuTmu
Домашнє
завдання. Вивчити §4, вправа 4(1,4)
09.09.2024
2 урок. 9 клас. Фізика.
Тема: Розв’язування
задач з теми: «Магнітне поле провідника зі струмом»
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/Ka6dT9x0DEg?si=fQRGJxvL--c54bgs
Домашнє
завдання. Повторити §3
03.09.2024
7 урок. 9 клас. Фізика.
Тема: Магнітне поле провідника зі струмом
Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/2WC5TAJPK0A?si=1wn5ntdYR_vAon06
Домашнє завдання. Вивчити §3, розв’язати задачі: вправа 3(4,5)
02.09.2024
5 урок. 9 клас. Фізика.
Тема: Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/XIRTui9R_HQ?si=uRyD8wZNFHRHKmQp
Домашнє завдання. Вивчити § 2, вправа 2 (5, 6)
02.09.2024
2 урок. 9 клас. Фізика.
Тема: Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле.
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/npLAQ7o-5hQ?si=iv3B_sOP2_5yjZuw
ІНСТРУКЦІЯ №1
з техніки безпеки в кабінеті фізики
Будьте уважними та дисциплінованими, точно виконуйте вказівки вчителя.
Не починайте виконання робіт без дозволу вчителя.
Розміщуйте прилади, матеріали, обладнання на своєму робочому місці у такий спосіб, щоби запобігти їх падінню або перекиданню.
Перед виконанням роботи необхідно уважно вивчити зміст і хід її виконання.
Для запобігання падінню при проведенні дослідів скляні посудини (пробірки, колби) обережно закріплюйте в лапці штатива.
При проведенні дослідів не допускайте граничних навантажень вимірювальних приладів. Під час роботи зі скляними приладами будьте обережними. Не витягуйте термометри з пробірок із затверділою речовиною.
Стежте за справністю всіх кріплень у приладах та пристосуваннях. Не торкайтеся і не нахиляйтеся (особливо з неприбраним волоссям) до частин машини, що рухаються.
Під час збирання експериментальних установок використовуйте дроти (з наконечниками та запобіжними чохлами) з міцною ізоляцією без видимих ушкоджень.
Під час збирання електричного ланцюга уникайте перетинання дротів. Забороняється користуватися провідниками зі зношеною ізоляцією та вимикачами відкритого типу (при напрузі вище 42 В).
Джерело струму в електричному ланцюзі вмикайте останнім. Зібраний ланцюг вмикайте тільки після перевірки з дозволу вчителя. Наявність напруги в ланцюгу можна перевірити тільки за допомогою приладів або покажчиків напруги.
Не торкайтеся елементів, що перебувають під напругою та в яких немає ізоляції. Не робіть повторного з'єднання в ланцюгах та не змінюйте запобіжників до вимкнення джерела електроживлення.
Стежте за тим, щоби під час роботи випадково не торкнутися частин
електричних машин, що рухаються. Не робіть повторного з'єднання в ланцюгах до повної зупинки якоря або ротора машини.Не торкайтеся корпусів стаціонарного електроустаткування, затискачів відімкнених конденсаторів.
Використовуйте інструменти з ізолюючими ручками.
Після завершення роботи вимкніть джерело електроживлення, після
чого розберіть електричний ланцюг.Не залишайте робоче місце без дозволу вчителя.
Виявивши ушкодження в електричних приладах, що перебувають під напругою, негайно вимкніть джерело електроживлення та повідомте про це вчителя.
Для приєднання користувачів до мережі користуйтеся штепсельними з'єднаннями.
Під час ремонту та роботи електроприладів користуйтеся розетками, гніздами, затискачами, вимикачами з контактними поверхнями, що не виступають.
Домашнє завдання. Вивчити § 1, вправа 1(1,2,5), опрацюйте інструктаж з ТБ в кабінеті фізики
___________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар