Фізика 9

5 урок. 9 клас. Фізика

13.05.2024

Тема: Контрольна робота з теми: «Рух і взаємодія. Закони збереження»(Ч.2)

1. Камінь падає без початкової швидкості. Вважаючи, що опором повітря можна знехтувати, виберіть правильну відповідь.

 А) Імпульс каменя збільшується                        Б) Робота сили тяжіння від'ємна 

 В) Кінетична енергія каменя зменшується     Г) Потенціальна енергія каменя збільшується

2. Куля, що рухається горизонтально, застряє у дерев'яному бруску, підвішеному на нитці і який знаходиться у стані спокою. При взаємодії:

 а) зберігається механічна енергія системи

 Б) зберігається імпульс системи

 В) зберігається механічна енергія і імпульс системи

 Г) імпульс системи зберігається, а механічна енергія не зберігається

3. Знайдіть коефіцієнт жорсткості пружини, . якщо при її розтягу на 3 см виконується робота 30 мДж.

 А) 50Н/м   Б) 100 Н/м     В) 10 Н/м    Г) 200 Н/м

4.  На якій висоті перебуває гиря масою 4 кг , якщо вона має потенціальну енергію 0,2 кДж?

5. З якою швидкістю повинна летіти хокейна шайба масою 120 г, щоб її імпульс дорівнював 4,8 н • м/с

6. Під час баскетбольного матчу м’яч масою 300 г кинули в бік кільця. Визначте повну механічну енергію м’яча на висоті 3 м, якщо на цій висоті він рухався зі швидкістю 2 м/с. За нульовий рівень візьміть рівень підлоги спортивної зали.

7. Рухомий вагон масою 14 т стикається з нерухомим вагоном так, що спрацьовує механізм зчеплення. Після цього два однакових вагона рухаються разом зі швидкістю 1,2 м/с. З якою швидкістю рухався перший вагон до зчеплення?


2 урок. 9 клас. Фізика.

13.05.2024

Тема: Розв'язування задач. Підготовка до контр. роботи з теми: «Рух і взаємодія. Закони збереження»      

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/7ZEa5ldp7NE?si=keDY2buOVKt9fTM1

Домашнє завдання: Повторити  §28-39 , підсумки розділу на с. 256-257, виконати завдання  9,12 на с. 259.


07.05.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/sKG1lRHJ3XQ?si=eKtOEThrXAX8WCDu

Домашнє завдання. Вивчити §39, вправа 39(2,3), виконати експериментальне завдання на с.249                                                     


5 урок. 9 клас. Фізика

06.05.2024

Тема: Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №7. Вивчення закону збереження механічної енергії.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/IYPOZ9HmObU?si=9UDGBlx-raMn_AIB

Домашнє завдання. Повторити §38,  оформити звіт по л.р.№7


2 урок. 9 клас. Фізика.

06.05.2024

Тема: Самостійна робота   з теми: «Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/f92qj2CYS3s?si=uAf3nMH6NpvbKND2

Самостійна робота:

1. Які зміни енергії відбудуться на першому етапі руху м’яча, підкинутого догори?

А)Потенціальна енергія зменшується, кінетична зростає

Б)Кінетична енергія зменшується, потенціальна зростає

В)Внутрішня енергія зменшується, потенціальна зростає

Г)Кінетична енергія зменшується, внутрішня зростає

2. Запишіть формули:

1) Закон збереження енергії

2) Потенціальна енергія тіла, піднятого на висоту h

3) Кінетична енергія

4) Потенціальна енергія пружно деформованого тіла

3. Потенціальна енергія кульки на висоті 150 см дорівнює 6 Дж. Визначте масу кульки.

4. Тіло падає з висоти 5 м. Визначте, чому дорівнює швидкість тіла в момент падіння на поверхню Землі.

5. Свинцева куля масою 500 г, що рухається зі швидкістю 10 см/с, вдаряється в нерухому кулю з воску масою 200 г, після чого обидві кулі рухаються разом. Визначте кінетичну енергію куль після удару.

 

6. Під час пострілу з пружинного пістолета вертикально вгору куля масою 20 г з рівня землі піднялася на висоту 5 м. Знайдіть жорсткість пружини пістолета, якщо вона була стиснута на 10 см. Масою пружини знехтувати


30.04.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв’язування задач з теми: «Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/qh7zwSFENJM?si=miRlZWqb64P0OP_J

Домашнє завдання. Повторити §38, розв’язати задачі:

1. Тіло масою 300 г вільно падає з висоти 10 м. Знайти його кінетичну енергію в момент падіння на землю.

2. Коли спускову пружину іграшкового пістолета стиснули на 5 см, то кулька масою 20 г при вильоті набула швидкості 2 м/с. Визначте жорсткість пружини.

23.20. З пружинного пістолета роблять постріл у горизонтальному напрямі. Якої швидкості руху набирає «куля» масою m=50 г, якщо перед пострілом пружина жорсткістю k=500 Н/м стиснута на  x=3см 


5 урок. 9 клас. Фізика

29.04.2024

Тема: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах

 Відеоурок за посиланням:

 https://youtu.be/IOpX9qH_5S0?si=mS-aWb0iI9_lrBuG

Домашнє завдання. Вивчити §,

 23.6. Яку роботу виконує під час пострілу сила тиску порохових газів, що діє на кулю? Маса кулі 9 г, швидкість вильоту зі ствола 600 м/с.

23.9. Літак, що злетів і піднімається на висоту 11 км, збільшує швидкість руху до 900 км/год. Порівняйте набуті літаком кінетичну та потенціальну енергії: яка з них більша? у скільки разів?

23.20. З пружинного пістолета роблять постріл у горизонтальному напрямі. Якої швидкості руху набирає «куля» масою m=50 г, якщо перед пострілом пружина жорсткістю k=500 Н/м стиснута на x=3 


2 урок. 9 клас. Фізика.

29.04.2024

Тема: Розв’язування задач з теми: «Реактивний рух»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/6GcLKhkE1kE?si=M1ntGfuSp2DiGixe

Домашнє завдання: Повторити  §37, вправа 37(3,4)


23.04.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/JEEzYq3YA9M

Домашнє завдання. Вивчити  §37, розв’язати задачі:

22.19. Людина, що біжить зі швидкістю 6 м/с, доганяє візок, що рухається зі швидкістю 2 м/с, і стрибає на нього. З якою швидкістю стане рухатися візок після цього? Маси людини й візка дорівнюють відповідно 60 і 20 кг.

 22.20. Ковбой-початківець, накинувши ласо на бика, що біжить, від ривка полетів уперед зі швидкістю 5 м/с, а швидкість руху бика зменшилася від 9 до 8 м/с. Визначте масу бика, якщо маса ковбоя дорівнює 70 кг.


5 урок. 9 клас. Фізика

22.04.2024

Тема: Розв'язування задач з теми: «Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/mPofw80ZB-o?si=6e0dxsxW5vDdxft9

Домашнє завдання. Повторити §36, розв'язати задачі:

22.16. Якої швидкості руху набере ящик із піском, якщо в ньому застрягне куля, що летить горизонтально зі швидкістю 500 м/с? Маса кулі 10 г, маса ящика 25 кг. Тертя ящика об підлогу не враховуйте.

22.17. Залізничний вагон масою 45 т, що рухається зі швидкістю 1,5 м/с, зіштовхується з нерухомим вагоном, маса якого 30 т, і зчіплюється з ним. Яка швидкість руху вагонів після зчеплення? 


2 урок. 9 клас. Фізика.

22.04.2024

Тема: Розв'язування задач з теми: «Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/mPofw80ZB-o?si=6e0dxsxW5vDdxft9

Домашнє завдання: Повторити  §36,  виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1303035


09.04.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/6hpzSdDLQ5s?si=g6Nrk1Rv5Fslofe_

Домашнє завдання. Вивчити  §36,вправа 36( 2,3)


5 урок. 9 клас. Фізика

08.04.2024

Тема: Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»

Домашнє завдання. Повторити §30-35  , виконати завдання контрольної роботи.

https://docs.google.com/document/d/1Kvm-pOzwmQeYAMjnGEXcn4D0i7nDF12c/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true


2 урок. 9 клас. Фізика.

08.04.2024

Тема: Підготовка до контрольної роботи. Розв'язування задач

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/VPnXhbO0drU?si=2x4BUjNBLX0ga3CH

Домашнє завдання: Повторити  §30-35  , розв'язати задачі:

 20.8. Хлопчик потрапляє на ділянку схилу, посипану піском, довжина схилу 13 м, а його висота 5 м. Яке прискорення хлопчика на цій ділянці, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0,3? 


02.04.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Рух тіла під дією кількох сил. Розв'язування задач

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/PX7FKFrtxNg?si=wuoPUrD1U-tr0U9i

Домашнє завдання. Повторити §35, розв’язати задачі:

1.     Автобус, що рухається зі швидкістю 36 км/год, починає гальмувати. Через який час після початку аварійного гальмування він зупиниться? Коефіцієнт тертя під час аварійного гальмування дорівнює 0,4.

2.     За допомогою тросу піднімають вантаж масою 400 кг. За якого прискорення руху розірветься трос, якщо максимальна сила натягу, яку вій витримує, дорівнює 10 кН? Відповідь подайте у метрах на секунду в квадраті.


4 урок. 9 клас. Фізика.

01.04.2024

Тема: Рух тіла під дією кількох сил 

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/ILiAuWmPxQc?si=Jba8RBd4qdnK7DCh

Домашнє завдання: Опрацювати §35, вправа 35(2,3)

_________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

01.04.2024

Тема: Розв’язування задач  з теми: « Рух тіла під дією кількох сил»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/VPnXhbO0drU?si=yn5U96zgUn53jJ0_

Домашнє завдання. Повторити §35, розв'язати задачі:                                                                                                                                        20.11. Яку силу треба прикласти до ящика масою 50 кг, щоб витягти його нагору по схилу завдовжки 20 м і заввишки 6 м? Сила напрямлена вздовж схилу, тертя відсутнє.

20.13. Автомобіль масою 1 т рухається вгору з прискоренням 0,4 м/с2. Знайдіть силу тяги, якщо ухил дорівнює 0,05, а сила опору рухові становить 0,04 від сили тяжіння.


26.03.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв'язування задач з теми: «Рух тіла під дією сили тяжіння»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/70pUhWLjfEM?si=haTS3y-Nw5xJe-C5

Домашнє завдання. Повторити §34, розв’язати задачі:

Задача1. Стріла випущена вертикально вгору зі швидкістю 25 м/с. Через який час вона досягне висоти 20 м? Якою буде її швидкість на цій висоті?

Задача 2. Хлопчик кинув вертикально вгору м’ячик і спіймав його через 2 с. На яку висоту піднявся м’ячик і яка його початкова швидкість?

Задача3. М'яч кинутий горизонтально з висоти 5 м з початковою швидкістю      7 м/с.  Визнач дальність польоту та переміщення м'яча. Опором повітря знехтуй.

Задача4.  Із гвинтокрила, що рухається горизонтально зі швидкістю 54 мс, на висоті 847 м скинутий вантаж без початкової швидкості відносно гвинтокрила. На якій відстані по горизонталі від місця скидання впаде вантаж? Опором повітря знехтувати. 


4 урок. 9 клас. Фізика.

25.03.2024

Тема: Самостійна  робота з теми: «Рух і взаємодія. Закони Ньютона»           

Домашнє завдання: Повторити  § 30-33 , виконати завдання с.р.

https://docs.google.com/document/d/1GGrrHl4KkK4DIH8EjIZWUylFriOH96V9/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

_________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

25.03.2024

Тема: Рух тіла під дією сили тяжіння

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/9M7Ot0uF3gE

Домашнє завдання. Опрацювати  §34, вправа34( 2,3)


 19.03.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв'язування задач з теми: « Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/UatJzU4lgMo?si=h2qcxgePGQAeWQe6

Домашнє завдання. Повторити §33, розв’язати задачі:

19.8. Чому дорівнює сила гравітаційної взаємодії між двома однаковими більярдними кульками в момент зіткнення? Маса кожної кульки 200 г, діаметр 4 см

19.14. Тіло підкидають вгору зі швидкістю 20 м/с. Через який час після кидка воно опиниться на висоті 15 м?

19.21. Екіпаж аеростата, що піднімається, періодично проводить виміри прискорення вільного падіння. На скільки зменшилося значення прискорення вільного падіння на висоті h=6,4км


 4 урок. 9 клас. Фізика.

18.03.2024

Тема: Третій закон Ньютона.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/5tQLwTcfJUs

Домашнє завдання: Вивчити §32, розв'язати задачі:

 https://docs.google.com/document/d/1unYXT3r2IKLd0qPdPhL-_Q_K2u9abhrC/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

_________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

18.03.2024

Тема: Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/TIqyC0YoLw0

Домашнє завдання. Опрацювати  §33, розв'язати задачі:

1. Скільки часу триває вільне падіння тіла без початкової швидкості з висоти 45 м?

 2.Визначте прискорення вільного падіння на Меркурії, маса якого становить 3,36·1023 кг, а радіус 2440км.

3. Космічна ракета під час старту з поверхні Землі рухається вертикально вгору з прискоренням 20 м/с2. Знайдіть вагу космонавта, якщо його маса становить 90 кг.


12.03.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв’язування задач з теми: «Другий закон Ньютона»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/lpFA9SVpkIo?si=DDZqPqq_NqEW3C62

Домашнє завдання. Повторити §31, розв’язати задачі:

 18.16. Яким може бути модуль рівнодійної сил 10 і 15 Н?

18.32. Літак масою 30 т торкається посадкової смуги за швидкості руху 144 км/год. Визначте силу опору рухові, якщо літак до зупинки пробігає по смузі 800 м.

18.36. Швидкість руху автомобіля масою 1,2 т змінюється під час прямолінійного руху за законом v (t)=  5+2t (значення величин у формулі наведено в СІ). Визначте рівнодійну всіх прикладених до автомобіля сил. 


4 урок. 9 клас. Фізика.

11.03.2024

Тема: Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/7pCUldfi_3o

Домашнє завдання: Повторити  §30, розв'язати вправу 30(1,2,4)

_________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

11.03.2024

Тема: Другий закон Ньютона

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/Rt04DsuYxfI?si=ckUfQFL6ZpqumBi6

Домашнє завдання. Опрацювати  §31, розв'язати задачі:

 18.3. Яка сила надає тілу масою 10 кг прискорення 2 м/с2?

18.7. Яке прискорення надає сила 60 Н тілу масою 5 кг?

18.31. Автомобіль масою 2 т, зрушивши з місця, за 40 с набрав швидкості руху 36 км/год, потім рухався прямолінійно рівномірно. Гальмування перед перехрес

тям тривало 8 с. Визначте рівнодійну прикладених до автомобіля сил під час: а) розгону; б) прямолінійного рівномірного руху; в) гальмування. 


05.03.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Самостійна робота з теми:" Рівноприскорений прямолінійний рух" Домашнє завдання. Повторити §28, 29,  виконати завдання с.р.




 4 урок. 9 клас. Фізика.

04.03.2024

Тема: Розв'язування задач з теми: "Рівноприскоренний прямолінійний рух"

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/l6uwa6aNtrY?si=9RUWegj5MABK7ou9

Домашнє завдання: Повторити  §§ 28-29, розв'язати задачі:

17.17. Опишіть характер прямолінійних рухів, для яких: а) v (t) =2+3 t ; б) v (t) = 6-3 t . Накресліть графіки v (t) .

17.30. Під час аварійного гальмування на сухому асфальті автомобіль рухається з прискоренням 8 м/с2. Чому дорівнює гальмівний шлях автомобіля за швидкості руху 72км/год? __________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

04.03.2024

Тема: Розв'язування задач з теми: "Рівноприскоренний прямолінійний рух"

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/pU8RzESMRj0?si=zqmRGWASIJ0PZNeQ

https://youtu.be/uTVD54k9ZZo?si=5Cxf-pm5N4xTBmat

Домашнє завдання. Повторити  §§ 28-29 , розв'язати задачу :





20.02.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв’язування задач з теми: «Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати.

Відеоурок за посиланням:

Домашнє завдання. Вивчити §28, 29, розв’язати задачі:

Задача1.  За який час автомобіль, рухаючись зі стану спокою з постійним прискоренням 0,6 м/с2, пройде шлях 30 м?

Задача 2. Автомобіль, рухаючись із постійним прискоренням, пройшов за 30 с відстань 450 м і набрав швидкості руху 18 м/с. Визначте початкову швидкість руху автомобіля.

Задача 3. Рух двох тіл описується рівняннями  х1 =  -500 + 5t  та  х2 = 1000 - 2t. Знайти час та місце зустрічі тіл. 


19.02.2024

Тема: Розв'язування задач з теми: «Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/zGP6d4BbtqA?si=WL6nhFmhPH6iXaDP

Домашнє завдання: Повторити  §28,розв'язати задачі:

Задача17.29. Під час гальмування модуль прискорення автомобіля дорівнював 1,4 м/с2, а швидкість його руху зменшилася від 22 до 8 м/с. Який шлях пройшов автомобіль за цей час?

Задача 17.32. Літак дотикається посадкової смуги за швидкості руху v0 =60 м/с і зупиняється, пробігши L=1800 м. Яка швидкість v руху літака, коли він пробіг по смузі s=450м ________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

19.02.2024

Тема: Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/jSQsLZ8ju8Q?si=-IZBIsYjZ-nxrgqd

Домашнє завдання. Опрацювати  §29  , виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1liX8omg0rnb9Ux-daGvE2-OIH1zjwIZI/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true


 13.02.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Рівноприскорений прямолінійний рух. прискорення. швидкість рівноприскореного прямолінійного руху

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/RR3aIIxIQ1w?si=ixYbsBHRaLKtv0uh

Домашнє завдання. Вивчити §28, розв’язати задачі:

1. Потяг вирушає від станції метро. За який час він  досягне швидкості 72км/год, якщо розганяється з прискоренням 1 м/с 2?

2. Літак, розганяючись перед зльотом, упродовж певного проміжку часу рухався рівноприскорено. Яким було при цьому прискорення літака, якщо за 30 с його швидкість зросла від 10 м/с до 55 м/с?

3. Потяг через 10 с після початку руху  набрав швидкість 0 ,6 м/с . Через який час після початку руху швидкість потяга дорівнюватиме 3 м/с?


4 урок. 9 клас. Фізика.

05.02.2024

Тема: Контрольна робота № 4 з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»

https://docs.google.com/document/d/1tw9tj0N6yIp0qkbLkYPr5puZocLdQs75/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: Повторити  §22-27

____________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

05.02.2024

Тема: Захист учнівських проектів

Домашнє завдання.   Орієнтовні теми проектів на с. 184.


 06.02.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв'язування задач. Підготовка до контр. роботи  з теми: «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/Pp8_ADBlMl4?si=I7bjvlnrshNJIvEd

Домашнє завдання. Повторити  §22-27,  виконати завдання 10,11,12 на с. 181.


4 урок. 9 клас. Фізика.

05.02.2024

Тема: Розв'язування задач з теми: «Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/SJVeLmcR4EY?si=uXOCtK3f-0I61LGI

Домашнє завдання: Повторити  §26, розв’язати  задачі:



_______________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

05.02.2024

Тема: Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/hRLFS_EoA1Q?si=8cyBcH8tzDyl_D_Q

Домашнє завдання: Вивчити  §27,  розв’язати  задачі:

16.38. На скільки градусів можна нагріти 1000 т води за рахунок енергії, що виділяється під час поділу 1 г (тобто 2,610  *21 атомів) Урану- 235?

16.42. Знайдіть ККД атомної електростанції потужністю 500 МВт, якщо кожну добу вона витрачає 2,35 кг Урану-235.


30.01.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/06NaDqVDXs4

Домашнє завдання. Опрацювати §26 , виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9139300


 4 урок. 9 клас. Фізика.

29.01.2024

Тема: Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/tffaFZqrHB0?si=X1-bTsfZccVijF82

Домашнє завдання: Вивчити §24,виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5611507

____________________________________________________________________

 

5 урок. 9 клас. Фізика

29.01.2024

Тема: Розв’язування задач  з теми: «Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/hRLFS_EoA1Q?si=8cyBcH8tzDyl_D_Q

Домашнє завдання: Повторити  §24,  

Розв’яжіть задачі:

1.Яку дозу випромінювання поглинула льодова брила масою 10 кг, якщо внаслідок опромінення вона нагрілася на 0,03 °С?

2.На скільки градусів нагріється людське тіло, якщо людина поглине дозу 0,02 Гр? Уважайте, що питома теплоємність людського тіла дорівнює питомій теплоємності води.

3. Поглинена за 2 год доза опромінення становить 4 мГр. Якою є середня потужність поглиненої дози за цей час?


23.01.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв'язування задач з теми: «Активність радіоактивної речовини»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/iRJJnt8nVBg?si=JJPWO9lWlAP0DubW

Домашнє завдання. Повторити §24 , розв’язати задачі:         

 14.47. Період напіврозпаду Селену-75 дорівнює 120 діб. Скільки відсотків атомів цього ізотопу розпадеться за 840 діб?

 14.48. Активність радіоактивного елемента зменшилася в 4 рази за 8 діб. Визначте період напіврозпаду.


4 урок. 9 клас. Фізика.

22.01.2024

Тема: Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/iIU_UGWK7Xk?si=V9xNX0V6pUL6JjvI

Домашнє завдання: Вивчити §24, розв’язати задачі:

https://docs.google.com/document/d/1toyqnDTforyMonyfKJnYl-7ZfK9wnll0/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

____________________________________________________________________

 

5 урок. 9 клас. Фізика

22.01.2024

Тема: Розв’язування задач  з теми: «Активність радіоактивної речовини»

Відеоурок за посиланням:

Домашнє завдання: Повторити  §24,  

Розв’яжіть задачі:


16.01.2024

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв'язування задач з теми: «Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/2hzXipUGgHo?si=lYnUNqih_xVict5o

Домашнє завдання. Повторити §23, виконати  тест:

https://docs.google.com/document/d/1-GElXlUnd_9Idxtc8ifnkrBpTawKiV6h/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true



4 урок. 9 клас. Фізика.

15.01.2024

Тема: Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/lhMKJ0yAjno?si=5AxMjqexAyNBGbhG

Домашнє завдання: Вивчити§22, розв’язати задачі:

1.Визначити  хімічний елемент, в ядрі якого різних частинок порівну , а загальна кількість нуклонів – 26.                                                                                                               2.Визначити хімічний елемент, в атомі якого загальна кількість всіх можливих частинок 30 ,а  різноіменних частинок в атомі і в ядрі  порівну .                                                3.Атом  втратив 2 електрони . Знайти кількість протонів , нуклонів ,      електронів , нейтронів.                                                                                                                  4.Атом  втратив 3 електрона . Знайти загальну  кількість  всіх можливих частинок в атомі до і після втрати  атомом електронів . Чи вплинуло це на склад ядра ? Чому?                                                                                                                                                                                                                  

 ____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

15.01.2024

Тема: Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/2hzXipUGgHo?si=uA7_Gt7nisKQDI8_

Домашнє завдання: Опрацювати  §23,  складіть пазли та опишіть процес на малюнку:  https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2db3d538d3fd (фото переслати на електронну пошту)

Розв’яжіть задачі:

      Задача 1. Ядро якого елемента утворилося після β – розпаду ядра атома 225Ra88

      Задача 2. Ядро якого елемента утворилося після a – розпаду ядра атома 220Rn86

      Задача 3. Визначте, ядро якого хімічного елемента X утвориться в результаті такої реакції β - розпаду: 14 6С → Х + 0-1е

      Задача 3. Ядро ізотопу 21183Bi утворилося з іншого ядра після послідовних α - і β -розпадів. Що це за ядро?

      Задача 5. Скільки α - і β - розпадів відбувається в результаті перетворення Урану 238 U на Плюмбум 206 Pb? 





19.12.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Підсумковий урок. Звіт  по проектах.

Домашнє завдання: повторювати навчальний матеріал, вивчений в 1 семестрі.


4 урок. 9 клас. Фізика.

25.12.2023

Тема: Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. Радіолокація

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/qcRklRNuaAM?si=yGXRQMWztwVh4jlp

Домашнє завдання: Опрацювати §21, вправа 21(1,2,4)

 ____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

25.12.2023

Тема:  Захист навчальних проектів

ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ПРОЕКТІВ:

1. Звуки у житті людини.

2. Застосування інфра- й ультразвуків у техніці.

3. Вібрації й шуми та їхній вплив на організми.

4. Електромагнітні хвилі в природі і техніці.

5. Вплив електромагнітного випромінювання на організм людини.

6. Види шумового забруднення. Вимірювання рівня шумового забруднення.

7. Вивчення впливу шумового забруднення на організми.

8. Духові музикальні інструменти.

Шаблон звіту (виступу):

Вступ

Тема мого проекту ......................

Я вибрав цю тему, тому що ..................

Мета моєї роботи - .........................

Результатом проекту буде - ................

Цей результат допоможе досягти мети проекту, оскільки......

План моєї роботи (вказати час виконання і перерахувати усі проміжні етапи):

- Вибір теми і уточнення назви ...............

- Збір інформації (де і як шукав інформацію).........

- Досягнення результату (що і як робив).............

- Написання письмової частини проекту (як це робив).......

Основна частина

Я розпочав свою роботу з того, що ................

Потім я приступив до .....................

Я завершив роботу тим, що...................

В ході роботи я зіткнувся з такими проблемами.........

Щоб впоратися з проблемами, що виникли я..........

Я відхилився від плану (вказати, коли був порушений графік роботи) ....

План моєї роботи був порушений, тому що..........

В ході роботи я прийняв рішення змінити проектний продукт, оскільки...

Але все таки мені вдалося досягти мети проекту, тому що.......

Висновок

Закінчивши свій проект, я можу сказати, що не усе з того, що було задумано, вийшло, наприклад .....................

Це сталося, тому що ................

Якби я почав роботу наново, я б ..........

Наступного року я, можливо, продовжу цю роботу для того, щоб....

Я думаю, що я розв'язав проблему свого проекту, оскільки .......

Робота над проектом показала мені, що (що дізнався про себе і про проблему, над якою працював)


19.12.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/U-bcDymFsj4?si=VRNUstuGHm56X7dK

Домашнє завдання. Повторити §18, виконати завдання контрольної роботи.

Контрольна робота № 3з теми: «Механічні та електромагнітні хвилі»

Варіант 1

1. Коливальними називають рухи, які …

а) відбуваються довільно під дією зовнішньої сили;

б) періодично або майже періодично повторюються;

в) відбуваються під дією внутрішніх сил;

г) не повторюються.

2. Вимушеними називають коливання, які відбуваються під дією …

а) незмінної зовнішньої сили;

б) зовнішньої сили, яка періодично змінюється;

в) внутрішніх сил;

г) тільки сили тяжіння.

3. Найменший проміжок часу, через який рух тіла повністю повторюється, називають …

а) періодом коливання;

б) амплітудою;

в) частотою;

г) циклічною частотою;

д) фазою.

4. На якій властивості механічних хвиль ґрунтується ехолокація?

а) перенесення енергії без перенесення речовини;

б) відбивання хвилі;

в) залежність довжини хвилі від середовища, в якому поширюється хвиля;

г) зміна амплітуди хвилі зі збільшенням відстані до джерела хвилі.

5. У повітрі поширюється звукова хвиля. Укажіть правильні відповіді.

а) хвиля є поперечною

б) хвиля являє собою стискання й розрідження повітря, що чергуються

в) під час поширення хвилі відбувається перенесення речовини.

6. Який з наведених нижче виразів означає поняття електромагнітного поля?

Укажіть усі правильні відповіді.

а) процес поширення коливань заряджених частинок

б) найкоротша відстань між двома точками, що коливаються в однакових фазах

в) особлива форма матерії, що здійснює взаємодіють між зарядженими частинками.

7. В океані довжина хвилі сягає 270 м, а її період дорівнює 13,5 с. Визначте швидкість поширення такої хвилі.

8. Якою є довжина електромагнітної хвилі у вакуумі, якщо її частота дорівнює 3·1012ГЦ?

9. Радіосигнал, посланий на Місяць, відбився й був прийнятий на Землі через 2,5с після посилання. Визначте відстань від Землі дол. Місяця в цей час.

10. За графіком, наведеним на рисунку, знайдіть амплітуду, період і частоту коливань.

11. Людина, стоячи на березі моря, визначила, що відстань між гребенями хвилі, які йдуть одна за одною, 8м.Крім того, вона підрахувала, що за 1 хв повз неї пройшло 24 хвильові гребені. Визначте швидкість поширення хвиль.




4 урок. 9 клас. Фізика.

18.12.2023

Тема: Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота№6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/EL0cFRj2Xjw?si=1xscMzFYPNLvGrKJ

Домашнє завдання: Оформити звіт по лабораторній роботі №6.

 ____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

18.12.2023

Тема:  Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі. Шкала електромагнітних хвиль

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/wldmJLCNAuA?si=mWA4GU4e6vQMlisK

Домашнє завдання: Опрацювати  §19,20, вправа 20(4,5,6), заповнити таблицю :


 


12.12.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/ReoWGiA37Ng

Домашнє завдання. Вивчити §18, записати конспект по даній темі,

Виконати тестові завдання:

1. Скільки коливань здійснює джерело звуку за 5 с, якщо довжина хвилі в повітрі дорівнює 1 м?

 2. Спостерігач почув звук пострілу через 5 с після того, як побачив спалах.  Знайдіть відстань між спостерігачем і місцем пострілу.

3. Відстань між найближчими гребенями морських хвиль дорівнює 4 м, а швидкість хвиль — 6 м/с. Знайдіть частоту хвиль.

4. Яхта, що стоїть на якорі, протягом 1 хв піднімається на гребінь хвилі 25 разів. Відстань між найближчими гребенями хвиль становить 6 м.  Якою є швидкість поширення морських хвиль ?


 4 урок. 9 клас. Фізика.

11.12.2023

Тема: Захист навчальних проектів.

Орієнтовні теми проектів:

Складання найпростішого оптичного приладу

Оптичні ілюзії

Дослідження потужності та ККД штучних джерел світла різного типу

Увігнуті дзеркала: властивості та приклади застосування

Оптичні явища в природі

Око і зір

Домашнє завдання: Оформити звіт по виконаному проекту.

 ____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

11.12.2023

Тема:  Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/6R_te5aKOVE?si=v7eM981nlmgE4D3-

Домашнє завдання: Опрацювати  §17, записати конспект,                             виконати тест за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/nfp252;

розв’язати задачу:

Рибалка помітив, що за 10 с поплавок зробив на хвилях 20 коливань, а відстань між сусідніми гребенями хвиль дорівнює 1,2 м. Яка швидкість поширення хвиль?



05.12.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Контрольна робота з теми «Світлові явища»

Домашнє завдання. Повторити  головне з розділу 2  на с. 104-105.

Виконати контрольну роботу за наступними завданнями:

https://docs.google.com/document/d/1PK5A7RdG0eYsyEGcKfi0Wnkt_uZvl2-i/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

 1варіант- непарні номера за списком, 2варіант- парні.


 4 урок. 9 клас. Фізика.

04.12.2023

Тема: Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція.

Відеоурок за посиланням:

https://youtu.be/oZJ3dC1E-Jk?si=WO7Hu1sCB6HLbrSW

Домашнє завдання: Опрацювати  §16, вправа 16(1,7), виконати тести за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/gui010

 ____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

04.12.2023

Тема:  Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/_eJos1gKytU?si=50Jjo9JVFHQlMNOq

Домашнє завдання: Повторити  головне з розділу 2  на с. 104-105,  розв’язати завдання для самоперевірки на с. 107, № 11,12.


28.11.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота№5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/_XNldWq0FKo?si=O0RoJU-S4u2_tVIs
Домашнє завдання. Повторити §15,  оформити  звіт  до лабораторної роботи №5


4 урок. 9 клас. Фізика.

27.11.2023

Тема: Розв'язування задач з теми: «Лінзи. Оптична сила лінзи».

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/Xl6ZnAuPC5k?si=BAYjXgzfjMUsvRCm

Домашнє завдання: Повторити  §14,15, розв’язати задачі:

____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

27.11.2023

Тема:  Розв'язування задач з теми  «Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/bXQwt6U4Jc0?si=ovHPzRJMTVktmaJU

Домашнє завдання: Повторити  §14,15, виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/ehp885


14.11.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/YHR3rjiqFVU?si=pXJnoaaWoHGB0Taw

Домашнє завдання. Вивчити   § 15,  виконайте вправи:

1.Скопіюйте малюнок  у зошит і для кожного випадку побудуйте зображення предмета АВ у збиральній лінзі. Охарактеризуйте одержані зображення.

2.На малюнку  показано головну оптичну вісь (KN) лінзи, світну точку S та її зображення S1 Скопіюйте малюнок у зошит і за допомогою відповідних побудов визначте розташування оптичного центра та фокусів лінзи. Визначте тип лінзи й тип зображення.

https://docs.google.com/document/d/1Z-SM7pwBniKcAJKFnUHU1ceBsjcS5Q-c/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true


4 урок. 9 клас. Фізика.

13.11.2023

Тема: Дисперсія світла. Спектральний склад природного світла. Кольори

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/z2RaRLgfVmg?si=7IVoiEv5Dmjc7u7b

Домашнє завдання: Вивчити  §13 , вправа 13(1-5)

____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

13.11.2023

Тема:  Лінзи. Оптична сила лінзи

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/dpgIZjH3eA4?si=a8Rz1egbaNK9FUX5

Домашнє завдання: Вивчити  § ,  розв’язати задачі:

1. Відстань від предмета до збиральної лінзи — 15 см. Фокусна відстань лінзи — 20 см. Визначте відстань від зображення до лінзи.

2. Предмет розташовано на відстані 1 м від лінзи. Уявне зображення предмета розташоване на відстані 25 см від лінзи. Визначте оптичну силу лінзи. Якою є ця лінза — збиральною чи розсіювальною?

3.  За допомогою лінзи на екрані отримали чітке зображення предмета. Визначте оптичну силу лінзи, якщо предмет розташовано на відстані 60 см від неї, а відстань між предметом та екраном становить 90 см.


07.11.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв’язування задач з теми: «Відбивання і  заломлення світла»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/lJ1hEZfx6mU?si=bPaLYp_LuiZnVjaQ

Домашнє завдання. 1)  Повторити § 11, 12, виконати тест: https://vseosvita.ua/test/start/qdu221


 4 урок. 9 клас. Фізика.

06.11.2023

Тема: Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/6b9y6vYMg8g?si=VtPArIZIE96sVYi4

Домашнє завдання: Вивчити  § 12, розв’язати задачі:

1.     Промінь світла падає на плоску межу поділу двох середовищ. Кут падіння дорівнює 40°, кут між відбитим променем і заломленим 120°. Чому дорівнює кут заломлювання?

2.     Світловий промінь переходить із повітря у прозору рідину. Якщо кут падіння променя становить 45°, то кут заломлення дорівнює 30°. На який кут відхиляється промінь від початкового напряму? Знайдіть показник заломлення рідини.

____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика

06.11.2023

Тема:  Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №4. Дослідження заломлення світла

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/qR1s3mhwEHM?si=Y_bDpDJOgQy14K1W

Підручник с.83-84

Домашнє завдання: Повторити   § 12,  оформити звіт по лабораторній роботі №4.


31.10.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/0N4s3KSpB4g?si=SryfEsTaX1shTD5Q

Домашнє завдання. 1)  Повторити § 11, оформити звіт по лабораторній роботі.


4 урок. 9 клас. Фізика.

30.10.2023

Тема: Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/6FubmWlsiMw?si=5l_lKzqhMzlUkhLI

Домашнє завдання: Вивчити  § 11,  вправа11(3,4,5)


5 урок. 9 клас. Фізика.

30.10.2023

Тема:  Розв’язування задач з теми: «Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/6FubmWlsiMw?si=_AmRVmjZTOIc200Q

Домашнє завдання: Повторити   § 11,  вправа 11 (6,7,8)

Виконати тест за минулий урок: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6822685  (25.10.2023 до 23.00) 


24.10.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема:  Розв’язування задач.

Домашнє завдання.   Повторити § 10, розібрати приклади задач в підручнику, виконати тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6753111


4 урок. 9 клас. Фізика.

23.10.2023

Тема:  Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/4SSniAy0Ilk?si=t8xSibhIu13JQqTV

Домашнє завдання.  Вивчити  §9,   вправа 9(3,4,6)

4 урок. 9 клас. Фізика.

23.10.2023

Тема:  Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/ZnE1AJ8VYc8?si=gxsXNCEutTaVopD2

Домашнє завдання.  Вивчити  § 10, розв’язати задачі:

1. У якій точці — 1 чи 2  — необхідно розташувати лампу, щоб отримати на екрані АВ тінь від кулі більших розмірів?

2. Скопіюйте малюнок в зошит й укажіть на ньому тіні та півтіні від м’яча, який освітлюється двома джерелами світла S1 і S2.

3. Перемалюйте малюнок у зошит і вкажіть на ньому ділянки тіні й напівтіні, які утворюються за непрозорим предметом, що освітлюється двома джерелами світла S1 і S2.

4. У сонячний день будинок утворює на землі тінь завдовжки 30 м, а прямовисно поставлена лопата, висотою 1,5 м, — завдовжки 2 м. Визначте висоту будинку.


17.10.2023

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Захист навчальних проектів.

ПЛАНИ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ У 9 КЛАСІ

Проект 1. Магнітні матеріали та їх використання.

Характеристики проекту: теоретико-практичний, монопредметний,  індивідуальний, середньої тривалості, дослідницько-пошуковий.

Можливі об’єкти дослідження: магнітом’які та магнітотверді матеріали

Ключові питання (проблема):

·        Види феромагнетиків.

·        Застосування кожного виду феромагнетиків у техніці та побуті.

·        Джерела інформації.

Мета. Пробуджувати пізнавальний інтерес, досліджуючи властивості магнітних речовин; розвивати вміння розкривати загальне та особливе для кожного виду феромагнетиків; викликати захоплення внутрішньою красою фізики як науки.

Проект 2. Магнітний запис інформації в комп’ютерній техніці.

Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, парний, середньої тривалості, інформаційний.

Можливі об’єкти дослідження: дискета, вінчестер, стример.

Ключові питання (проблема):

·        Дискета.

·        Любомир Романків.

·        Будова та запис інформації на вінчестер.

·        Джерела інформації.

Мета. Формувати важливість вивчення фізики для розвитку комп’ютерних технічних засобів; розвивати вміння працювати з інформацією, робити висновки; виховувати почуття гордості за співвітчизників-фізиків.

Проект3. Прояви та застосування магнітних взаємодій у природі і техніці.

Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, груповий, середньої тривалості, творчий.

Ключові питання (проблема):

·        Магнітне поле людини.

·        Застосування магнітної взаємодії в техніці.

·        Джерела інформації.

Мета. Формувати уявлення, пов’язані з роллю фізики в науці, техніці, виробництві та вирішенні практичних завдань; сприяти формуванню пізнавальної самостійності розвитку уяви та мислення; формувати колективістську спрямованість особистості.

Проект 4. Геомагнітне поле Землі.

Характеристики проекту:теоретичний, міжпредметний, парний, середньої тривалості, дослідницько-пошуковий.

Об’єкт дослідження: магнітне поле Землі.

Ключові питання (проблема):

· Земля – магніт: магнітні полюси та силові лінії.

·Магнітні аномалії: причини, прояви.

·Полярне сяйво: умови спостереження, вигляд.

·Історія дослідження магнітного поля Землі.

·Значення магнітного поля Землі для тварин та людей.

·Джерела інформації.

Мета. Формувати вміння ставити взаємопов’язані проблемні запитання; розвивати вміння ставити гіпотези на основі спостережень, аналізу інформації з джерел; викликати захоплення елементами фізики в естетиці природи.

Проект 5.Магнітні бурі.

Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, індивідуальний, середньої тривалості, інформаційний.

Можливі об’єкти дослідження: магнітні бурі.

Ключові питання (проблема):

·        Причини, можливості попередження.

·        Вплив на живі організми.

·        Вплив на електротехніку.

·        Джерела інформації.

Мета. формувати вміння одержувати нові знання про фізичні явища та умови їх виникнення; розвивати вміння знаходити причинно-наслідкові зв’язки та робити висновки; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.


4 урок. 9 клас. Фізика.

16.10.2023

Тема: Розв’язування задач з теми: «Магнітне поле». Підготовка до контрольної роботи.

Відеоурок за посиланням:  https://youtu.be/SeSu2VAHMpA?si=Y_3uPl-3NXJfX3In

Домашнє завдання. Повторити підсумки розділу1 на с.48-49, розв’язати завдання для самоперевірки на с. 50-51

____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика.

16.10.2023

Тема:  Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле».

https://docs.google.com/document/d/1PbKN9Zs6OelLSe1C8o6NiBG_BFi-C_81/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true


03.10

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Узагальнення та систематизація знань по темі «Магнітне поле»

Домашнє завдання. 1)Повторити головне з розділу 1, 2) виконати тест для самоперевірки: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2134150


02.10

 4 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/3lmS7KMILQM?si=urawPI1P0VSjz1Uv

Домашнє завдання. Вивчити §8 ,вправа 8(2)

 

____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 2. «Спостереження явища електромагнітної індукції»

Відеоурок за посиланням: https://vseosvita.ua/lesson/start/zodp676

 Домашнє завдання. Вивчити § 6, оформити звіт по лабораторній роботі №2.


26.09

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/2R3AXHqcASk?si=zrZw3GJoacKwuaSc

Домашнє завдання. 1)Вивчити § 7,

2)виконати тест за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/wbi316

3)підготувати презентацію або реферат на тему «Майбутнє за електромобілями».


 4 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв’язування задач з теми: «Магнітне поле»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/P5ZnuCP55fw?si=xhbCoob39xe17kBp

Домашнє завдання. Повторити § 1-6, розв’язати задачі:

 


 

____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1.  «Складання та випробування електромагніта»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/bg2ioa02Ul4?si=6X6l2os_FBFs3T8m

 Домашнє завдання. Вивчити § 6,оформити звіт по лабораторній роботі.


19.09

7 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Електромагніти та їх застосування

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/aJW8IBkbAMQ?si=wwpfezOnTEWhyYSw

Домашнє завдання. Вивчити § 6, виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7769685


18.09

 4 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Розв’язування задач з теми: «Сила Ампера»

Відеоурок за посиланням:  https://youtu.be/nkyWAoi1_DY?si=1AzFHIwmQxTFj6Dd

Домашнє завдання. Повторити § 4, вправа 4( 2,3)

____________________________________________________________________

5 урок. 9 клас. Фізика.

Тема: Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера.

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/IVtamuXavZw?si=EgvqCUzNhcRRI5yY

 Домашнє завдання. Вивчити § 5, знати відповіді на контрольні запитання



12.09

7 урок.  9 клас. Фізика.

Тема: Розв’язування задач з теми: «Сила Ампера»

Відеоурок за посиланням: https://youtu.be/nkyWAoi1_DY?si=-X6DuiN_xrnQa4Pw

 Домашнє завдання. Вивчити § 3, знати формули напам’ять, розв’язати наступні завдання:




11.09

Тема: Розв’язування задач з теми: Магнітне поле провідника зі струмом

Домашнє завдання. Повторити § 3


05.09

Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера

https://youtu.be/7_l18y5rE2o

Вивчити § 3,

Вправа № 3(2, 4-усно; 6- письмово)


04.09

9 клас фізика

Постійні магніти. Магнітні лінії. Магнітне поле Землі.

Відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=nYJ8k9yEol0

Вивчити § 1, Вправа №1         (2,3,5)-усно

9 клас фізика

Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера.

Посилання на відеоурок:

https://youtu.be/ukiF-1Py_mg?si=LP4CUhPJ6os62vLM

 

Вивчити § 2, Вправа № 2 (3,4-усно)

Немає коментарів:

Дописати коментар