Зарубіжна література 9 клас

25.04. 2025

Тема:  Образ Тев’є-молочара

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації

  1. Перевірити свої знання можна тут :

https://learningapps.org/watch?v=ptcszmf9320 

23.04. 2025

Тема: Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар»: Образна система твору

  1. Ознайомитися з інтерактивним матеріалом

https://www.ourboox.com/books/%D1%88%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%85%D0%B5%D0%BC-%D1%82%D0%B5%D0%B2%D1%94-%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%80-%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BD%D0%B0-%D1%81/ 

  1. Ознайомитися з матеріалом презентації

      https://docs.google.com/presentation/d/1_KykyMWrQKYQpOBrxO0BVy2rJGmijBYm/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

  1.  Підготувати матеріал для роботи над образом головного героя

18.04.2025

Тема: Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар»: філософські проблеми твору

  1. Переглянути відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=uP7OuPrxJLE&t=8s

  1. Занотувати проблеми, які порушуються у творі «Тев’є – молочар»

  2. Підготувати розповідь про долю однієї з дочок Тев’є  ( на вибір)


16.04.2025.

Тема: Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар». Короткі відомості про

письменника. Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і

народу на межі XIXXX ст. Шолом-Алейхем і Україна

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=OI0zU2QJn8Y – експрес урок

https://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI – біографія

  1. Вивчити біографію письменника

  2. Прочитати цикл «Тев’є – молочар»

https://dovidka.biz.ua/tev-e-molochar-chytaty-sholom-aleyhem/ 

( або на іншій освітній платформі)

11.04.2025 

Тема: Контрольна робота з теми «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–

початку XX ст.»

  1. Повторити вивчений в рамках теми матеріал

  2. Виконати завдання контрольної роботи

   https://docs.google.com/document/d/1nZgV8anDUt5E6Ij3Y8q_Hqbt8k2W-Eem/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

09.04.2025

Тема: Урок розвитку мовлення. Складання анкети головного героя 

(за вивченими творами Г.Ібсена, Б.Шоу)

  1. Переглянути матеріали попередніх уроків

  2. Використавши орієнтовні складові, написати  анкету одного із героїв творів,

зазначених у темі (на вибір)

https://docs.google.com/presentation/d/1hzxsPfW6jAB91gj136oM2PdxSlCIgoyU/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

04.04.2025  

Тема: Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження

національної культури, розвитку мови в п’єсі Б. Шоу «Пігмаліон»

  1. Виконати тести за змістом прочитаного твору

  2. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=c_8LQL8AhM0 

  1. Підготувати матеріал для роботи над анкетою героїв вивчених драматичних

творів

https://docs.google.com/document/d/1cznfSLghgIgxu5KhXIjXUKO02JbaAoGy/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


02.04.2025

Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл в п'єсі Бернарда Шоу «Пігмаліон»

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=sAw9QfGirbM

https://www.youtube.com/watch?v=CbLhbVyNaZg

  1. Дати письмову характеристику Елайзи

28.03.2025


Тема: Бернард Шоу. "Пігмаліон". Міфологічна основа п`єси. Специфіка

втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=cResJNK_sYM 

  1. Підготувати матеріал для характеристики головної героїні п'єси

26.03.2025 

Тема: Бернард Шоу. Особливості світогляду письменника.

П'єса «Пігмаліон»

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=UtCYzRgT6q8 

https://www.youtube.com/watch?v=VK1Pp4VQdfE

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 253 - 267) 

  2. Створити  хронологічну таблицю

  3. Прочитати п'єсу «Пігмаліон»

21.03.2025

Тема: Г. Ібсен «Ляльковий дім»: підтекст; символіка; відкритість фіналу.

Новаторство драматурга Г. Ібсена, художні особливості твору.

  1.  Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=6DQo1Hr-nYw 

https://www.youtube.com/watch?v=uEXop-wWMIk 

  1. Вивчити теоретичний матеріал.

  2. Прочитати міф  « Пігмаліон і Галатея »

19.03.2025 

Тема: Образ Нори. Аналітична композиція п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім». 


  1. Ознайомитися з  відеопрезентацією

https://www.youtube.com/watch?v=vqr5FDvAt8k 

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=UkgNiK-43po&t=9s 

  1. Виконати завдання:

   https://docs.google.com/document/d/1EVKVmkKlhZxdYkojP63lFeGOVYKmnfdB/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true


14.03.2025

Тема: Г. Ібсен «Ляльковий дім»: образна система п’єси

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=MAo7HpEh1tM&t=1s 

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 250 – 252 )

  2. Дати характеристику образу Нори

12.03.2025

Тема: «Ляльковий дім» як соціально психологічна драма. Сюжет. Особливості

драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої та внутрішньої)

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=M73oLHzvLMQ 

  1. Написати твір на тему «Становище жінки в сучасному суспільстві»

28.02. 2025 

Тема: Генрік Ібсен. Життя і творчість. Роль Г. Ібсена в розвитку світової 

драматургії (ібсенізм). «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.

  1. Виконати завдання за матеріалом попереднього уроку:

https://docs.google.com/document/d/1Og1wgNQLV4GDwwqaW7kUYlr2o5McYufQ/edit#heading=h.gjdgxs
  1. Переглянути онлайн - урок

https://www.youtube.com/watch?v=h2eooYepcj8 

  1. Опрацювати сторінки 233 – 240, вивчити теоретичний матеріал

  2. Дочитати п'єсу ( уривок із твору розміщений на ст.241-250)


26.02.2025

Тема: «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст.

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=_Y7esTp2z7E

https://www.youtube.com/watch?v=nU78phukYso 

https://www.youtube.com/watch?v=PnqT58DiF9E 

  1. Вивчити теоретичний матеріал

  2. Прочитати п'єсу Генріка Ібсена « Ляльковий дім»

21.02.2025 

Тема: М.В. Гоголь «Шинель» Особливості сюжету і композиції твору.

Духовне знецінення й занепад особистості в умовах антигуманного суспільства. 

  1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=SrKT-jGG8Qk

https://www.youtube.com/watch?v=oNKtI7SdYHU 

https://www.youtube.com/watch?v=CeZPo_-DvtM 

  1. Виконати тестові завдання:

https://docs.google.com/document/d/1nNZbArK0pyjtczCiN1wpBKuK6BFOuJns/edit

Додатково: короткий зміст повісті 

https://www.youtube.com/watch?v=7_LxmOZAQLk

19.02.2025

Тема: «Ревізор».  Образи персонажів як відображення

аномальної системи, втілення в них соціальних і людських вад.

Специфіка художнього конфлікту і жанру твору.

  1. Переглянути відоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=2R5Be5lDBqI 

https://www.youtube.com/watch?v=cHtwr1ZHc8A&t=264s 

  1. Дочитати п'єсу «Ревізор»

  2. Дати письмову відповідь на запитання 7 ( ст.  215)

  3. Прочитати повість М.В. Гоголя «Шинель» ( ст 216-227)

14.02.2025 

Тема: Микола Васильович. Зрілий етап життя і

творчості митця. «Ревізор». Творча історія п’єси.

Критика суспільства

  1. Переглянути відео та повторити відомості про життя і творчість письменника

https://www.youtube.com/watch?v=XtbGj31BZ6w 

  1. Переглянути відеоурок на тему «Петербурзький етап творчості Гоголя. П’єса «Ревізор»

https://www.youtube.com/watch?v=hMBsWtwH1r4 

  1. Опрацювати матеріал підручника ( ст.204 – 207)

  2. Прочитати п'єсу «Ревізор» ( на ст. 208 -214 подано уривки)

12.02.2025

Тема: Контрольний твір за повістю О. де Бальзака «Гобсек»

  1. Переглянути відеопоради щодо написання твору

https://www.youtube.com/watch?v=mTC0io5qIzM 

https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI 

  1. Вибрати тему

- «Руйнівна влада грошей (речей) над людьми»

-  Образ Гобсека - образ буржуа-накопичувача ( багатогранність образу Гобсека

- Жіночі образи повісті «Гобсек»

  1. Використавши поради, написати твір – роздум на вибрану тему

  2. Виконану роботу надіслати на перевірку

07.02.2025

Тема: Сюжетно-композиційні особливості твору

«Гобсек»  («розповідь у розповіді»).

  1. Переглянути відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=CECeXYGbGpc 

  1. Підготувати матеріал для написання контрольного твору за повістю Оноре де Бальзака «Гобсек»

05.02.2025

Тема: Жіночі образи повісті «Гобсек» О. де Бальзака

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1RRn2VeiX_2_zRDC7VfU9OmzFvJOF3tIt/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.                Скласти порівняльну характеристику героїнь (письмово)

31.01.2025

Тема: Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.), засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.).

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=Mx5hKgGXHc0

https://www.youtube.com/watch?v=mLVZ3L5n2QI

2.     Дочитати повість «Гобсек»

3.     Опрацювати матеріал підручника (ст. 201 – 203)

4.     Виконати тести:

https://docs.google.com/document/d/1MSAfQTwm6War3p5wj2qT5vwUgbFBRL4a/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

29.01.2025 

Тема: «Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи. Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).

1. Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=3dxPjalzv54

https://www.youtube.com/watch?v=CECeXYGbGpc&t=6s

2. Опрацювати сторінки 175-  181

3. Ознайомитися з теоретичним матеріалом:

https://docs.google.com/presentation/d/1RH1rlFOfL1WNzeeBpYCHMTLzjO3q_j1Y/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

4. Прочитати повість

5. Підготуватися до роботи над образом Гобсека

24.01.2025

Тема: Оноре де Бальзак (17991850). Основні віхи творчості

та особливості світогляду письменника. О. де Бальзак і Україна.

  1. Переглянути  відео

https://www.youtube.com/watch?v=iJl1XfX7_m0 https://www.youtube.com/watch?v=N2mOg76AEMc 

https://www.youtube.com/watch?v=DAy-fhJoqpY 

  1. Опрацювати матеріал підручника (ст.175 -181)

  2. Виконати тестові завдання:

https://docs.google.com/document/d/1BdQ79Ut01ziyMqa9rC2juZPkK14oL_pw/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true
  1. Прочитати «Гобсек» ( ст.181-200)


22.01.2025  

Тема: Поняття про реалізм та історія його формування.

Характерні ознаки реалізму як літературного напряму (зв'язок із дійсністю,

аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу

соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження

життя суспільства, психологізм та ін.). Взаємодія реалізму з іншими

напрямками ХІХ ст. 

  1. Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=009HAh6uG4g 

  1. Вивчити визначення реалізму (ст.119) 

  2. Опрацювати матеріал презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1JKSG6C548PoQc1Fo9xt6RWgNg78eynaj/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true 4.Читати повість Оноре де Бальзака «Гобсек»

4. Читати повість Оноре де Бальзака «Гобсек»

27.12.2024

Тема: Урок позакласного читання. Джейн Остін « Гордість і упередження»

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=DBtwcsDs_Uw – відомості про автора

https://www.youtube.com/watch?v=WHdCLmME5eo  - буктрейлер

  1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом

https://uk.inbel.org/4277-an-analysis-of-pride-and-prejudice-jane-austen.html

  1. Прочитати роман «Гордість і упередження»

25.12.2024

Тема: Урок розвитку усного мовлення. Дискусія «Дитинство, дорослішання, пошук свого шляху та подолання перешкод».

  1. Написати твір – мініатюру на тему «Якою людиною бути? »

  2. Дочитати роман Джейн Остін «Гордість і упередження»



20.12.  

Тема: Контрольний  твір на тему «Мої роздуми над романом Шарлотти

Бронте «Джейн Ейр»

  1. Дочитати роман

  2. В зошитах для контрольних робіт написати твір – роздум на запропоновану тему

  3. Готуватися до уроку позакласного читання : читати роман Джейн Остін «Гордість і упередження».


18.12.2024

Тема: Достовірність зображення середовища, реалістичні деталі ( роман «Джейн Ейр»)

1.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1MkfwRmPIPE_y5z9RvW8XYWHksqjj6ap-/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

2.      Підготуватися до контрольного твору на тему «Мої роздуми над романом Шарлотти Бронте «Джейн Ейр»

11.12.2024, 13.12.2024

Тема: Романтичні мрії Джейн Ейр і сувора реальність.

1.     Опрацювати матеріал презентації:

    https://docs.google.com/presentation/d/1L5Wr5FW6DKY6BC9ZeL1ZyWHvq_8AisSL/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true  

2.     Переглянути відеоуроки:

https://www.youtube.com/watch?v=5-PljVqtg4I

https://www.youtube.com/watch?v=JsRGM2L-Z6Y

https://www.youtube.com/watch?v=mnS4ioyIdm8

3.     Дочитати роман

4.     Написати характеристику Джейн Ейр чи Едварда Рочестера ( на вибір)

06.12.2024

Тема: Історія сироти Джейн Ейр  на тлі суспільства

1.     Переглянити відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=mapUUhMiGgg

2.      Скласти анкету роману «Джейн Ейр» за планом.

1. Автор.

2. Дата написання.

3. Жанр.

4 Художній метод.

5. Тема.

6. Ідея.

7. Мета.

8. Конфлікти роману.

9. Проблематика “Джейн Ейр”.

10. Головні герої.

 

04.12.2024 

Тема: Шарлотта Бронте. Життя і творчість. Роман «Джейн Ейр»

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=EkgfriurpH4

https://www.youtube.com/watch?v=L_N5Tv4lOgc

буктрейлер до роману «Джейн Ейр»

https://www.youtube.com/watch?v=APZ57y0eu_0 

2.     Читати роман «Джейн Ейр»

29.11.2024 

Тема : Контрольна робота з  теми «Романтизм»

1.     Повторити тему «Романтизм» ( ст. 51 – 79)

2.     Виконати завдання контрольної роботи:

       https://docs.google.com/document/d/1gexbWMGT5S2wCfuzOj6WYMz6WnDEvZ-D/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

27.11.2024  

Тема: Урок позакласного читання. Джордж Байрон «Паломництво Чайльд Гарольда»

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=guLjEBgiXCI

2.     Прослухати уривок з поеми

https://www.youtube.com/watch?v=RYlOvseFuwc

3.     Підготуватися до контрольної роботи за темою «Романтизм»

Додатково: «Паломництво Чайльд Гарольда». Скрочено.

https://www.youtube.com/watch?v=aFZGUm-bPko

22.11.2024 

Тема: Правда і вигадка в поемі «Мазепа» Зображення образу Мазепи у різних творах мистецтва

1.     Переглянути відеоуроки:

https://www.youtube.com/watch?v=R4AMOJNIHDY

https://www.youtube.com/watch?v=6LKOAUsdfN4

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

     https://docs.google.com/presentation/d/1e60WNLGET5_R3dGlsIX8Ob7Wp7jtl4bD/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Підготуватися до уроку позакласного читання. Прочитати  поему Байрона «Паломництво Чайльд Гарольда»

20. 11. 2024 

Тема: Українська тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу гетьмана у творі: монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=c7LCLCXM6ug   - українська тема в поемі

https://www.youtube.com/watch?v=NsXmUHWfmsw  - специфіка зображення образу гетьмана

https://www.youtube.com/watch?v=TxzeSIWNVJI  - цікава відеопрезентація

https://www.youtube.com/watch?v=egEONJpTQr0&t=2s  - відеоурок

2.     Опрацювати сторінки 71 – 75

3.      Виконати завдання літературного диктанту:

 https://docs.google.com/document/d/1TpFsE4pZX3n7s--x5UeufG4LWb5l47kc/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 Додатково аудіокнига:

https://www.youtube.com/watch?v=3xRy8rb9lzw

15.11.2024

Тема: Дж. Байрон  «Мій дух як ніч…». Фольклорні й біблійні мотиви у віршах Дж. Г.Н. Байрона

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=zYTOIpPpRxw&list=UUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=6

https://www.youtube.com/watch?v=DE7eokUafF8

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

  https://docs.google.com/presentation/d/1BO40IoEMbfD9SeocVKOwyOy5ZYWiZ2Mk/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Повторити матеріал ( ст. 62 – 69)

4.     Опрацювати сторінки 70 -75

5.     Виконати зазначені в презентації завдання

13.11.2024 

Тема: Джордж  Гордон Ноел Байрон  (1788-1824).  «Хотів би жити знов у горах…». Вплив творчості Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії та дійсності в ліриці поета.

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=aKWvxdYeVAs біографія

https://www.youtube.com/watch?v=N-1odT0bjlA&list=UUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=5  -відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=f-RTG_uyB-Q аудіовірш

2.     Опрацювати сторінки 62 – 69

3.     Дати письмову відповідь на запитання 1 , ст 70 (верхня частина сторінки)

01.11. 2024  

Тема: Втілення високого почуття кохання  у віршах Г. Гейне (збірка «Книга пісень»). Особливості поетичної мови.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=nPH5xZjdReg  - відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=ZAEYEMCIKRQ  «На півночі кедр одинокий» (аудіовірш).

https://www.youtube.com/watch?v=O-_wf0xiW84  пісня на вірш Гейне «Чому троянди немов неживі»

https://www.youtube.com/watch?v=5oZTDm2wDJg  « Коли розлучаються двоє»

 ( аудіовірш)

2.     Записати аналіз вірша «Вечірні промені ясні» ( з відео)

3.     Виразне читання віршів

30.10.2024 

Тема:  Г. Гейне «Книга пісень». Образ ліричного героя, фольклорні елементи, символи, жанрові ознаки. «Не знаю, що стало зо мною…»

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=6_QbbzEzD8A&list=PL76fcA-Wwsj9YacidrKWki4qoD0xjw0MO&index=16&t=23s

https://www.youtube.com/watch?v=oJGrs324nY8

Опрацювати матеріал підручника ( ст. 55 – 60 )

2.     Вивчити напам'ять  твір «Не знаю, що стало зо мною…»

25.10.2024 

Тема: Генріх Гейне. Відомості про поета. «Книга пісень». Особливості композиції збірки

1.     Переглянути відеоуроки

 https://www.youtube.com/watch?v=bewUco7bXaQ

https://www.youtube.com/watch?v=y-gnRzACL8A&list=PL76fcA-Wwsj9YacidrKWki4qoD0xjw0MO&index=15&t=7s

https://www.youtube.com/watch?v=9WnUySs1bpI

2.     Опрацювати матеріал підручника (ст 51-59)

3.     Виконати тестові завдання:

https://docs.google.com/document/d/1yQZPF8yR92Yoz-eTMcU-sk6tbxV4YH1V/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

23.10.2024  

Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=H86dBHr7RLI&list=PL76fcA-Wwsj9YacidrKWki4qoD0xjw0MO&index=14

https://www.youtube.com/watch?v=_huVRHR8KOU

https://www.youtube.com/watch?v=HXLKEvuNk24

2.     Опрацювати теоретичний матеріал, поданий у підручнику ( ст. 51-55)

18.10.2024 

Тема: Контрольна робота з теми «Вступ. Просвітництво»

1. Повторити вивчений матеріал

2. Виконати завдання контрольної роботи, перейшовши за посиланням

https://vseosvita.ua/test/start/wuk086

Тестові завдання відкриті до 21 жовтня. Час виконання 30

хвилин. Бажаю успіхів!

16.10.2024 

Тема: Твір-есе за темою  «Україна в Європі» або «Україна і Європейський Союз» ( урок розвитку письмового мовлення) 

1 Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI

2. Ознайомитися з матеріалом презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1Q32tQ-zrJIbcLjrdlxr82CzX5uLjLUuL/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3. Написати есе на одну із запропонованих тем.

11.10.2024  

Тема: Ода «До радості». Пафос твору, який став гімном Євросоюзу.  Виразне читання напам'ять

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=TDHpRzD0fII

https://www.youtube.com/watch?v=VoWIl13t4Es

2.     Прослухати виконання гімну

https://www.youtube.com/watch?v=A0sjjdRfeMg – мовою оригіналу

https://www.youtube.com/watch?v=QZn100mwsm4  –українською

3. Підготуватися до написання твору - есе «Україна в Європі»  або «Україна і Європейський Союз»

09.10.2024 

               Тема: Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. 

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=jMCnMX27viw

https://www.youtube.com/watch?v=UksRgox1WDg

2.     Вивчити напам'ять оду «До радості»:

https://docs.google.com/document/d/1hCwoJ_7NE5kh_7sS2nROQGOJzfyS08o4/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Опрацювати сторінки 34-38

4.     Опрацювати матеріал презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1FWjsQfmNG7ShYTdOCJcgKgta3ZZAFenm/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

 

04.10.2024 

Тема : Волелюбні мотиви та протистояння образів  персонажів у поезії Й.В. Гете «Прометей»

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=rEQM_I5H5zI

https://www.youtube.com/watch?v=ycl8DykXbc0

2.     Опрацювати матеріал презентації та сторінок  44 – 45:

https://docs.google.com/presentation/d/17igULTVMbkDKsIJVy6_4uc9_2ZC74KGP/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Дати розгорнуту відповідь на запитання «Чи притаманний сучасній молоді дух бунтарства?

Додатково:

https://www.youtube.com/watch?v=JbihxKNzVhY – аудіозапис вірша     

02.10.2024  

Тема: Нове розуміння природи в ліриці Й.В. Гете. Міфологічний зміст образів вірша « Вільшаний король»

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=0YNw41-2464

2.     Виразно читати баладу

3.     Опрацювати матеріал презентації та вивчити головне:

       https://docs.google.com/presentation/d/1FNfQiQXdZcqokT9Zh1eMOo4QK74Mw9k0/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

4.     Опрацювати сторінки 45-49

Додатково: аудіозапис балади

https://www.youtube.com/watch?v=yz9CIl0Ne78&t=31s

    27.09.2024 

Тема: Й.В.Гете.  Роль Гете в історії Просвітництва. Ідея кохання і щастя, ознаки фольклору в «Травневій пісні» Й.В. Гете.

1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=MpDwpat7xFo  (біографія та цікав і факти)

2     .Прослухати вірш «Травнева пісня»

https://www.youtube.com/watch?v=f4s0cns5hhE

3.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=ycl8DykXbc0  ( аналіз вірша)

4.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

        https://docs.google.com/presentation/d/1rTia1JotAYvf6LyaSKQUHRxzUdL9KKnA/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

5.     Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Гете ( письмово)

6.     Виразне читання та аналіз вірша ( усно)

 

25.09.2024 

Тема: Жанрова своєрідність роману «Мандри Лемюеля Гуллівера». Засоби комічного .

1.     Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=PtR4af65_58

               https://www.youtube.com/watch?v=EVrWS1K0u3o

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації:

      https://docs.google.com/presentation/d/1OrNjJWVVq0I66bBIDJatfvEEzfkZmoRK/edit?usp=sharing&ouid=118023642059673899107&rtpof=true&sd=true

3.     Знати  жанрову  своєрідність та художні засоби виразності  роману Дж.Свіфта.

4.      Розгадати кроссенс ( вміщений у презентацію )

20.09.2024 

Тема: Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини у творі Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера»

 1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=DnOnhEqK1II

https://www.youtube.com/watch?v=JA9RPh9pISo 

2.     Опрацювати ст. 13-33

3.     Виконати завдання за вибором 

https://docs.google.com/document/d/1APKxdNSi5d0IBg5hNzNuDJnIaxZAeSCn/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true


18.09.2024

 Тема: Просвітницькі ідеї у творі Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера»

 1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=q-c6vQbTYzM

2.     Ознайомитися з матеріалом презентації

https://docs.google.com/presentation/d/1hp7SJSDCg_pkV4yh3qtrmKvFeeCIniMG/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

3.     Виконати завдання, зазначені в презентації


13.09.2024 

Тема: Джонатан Свіфт (1667-1745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (І частина). Історія написання твору.

 1.     Переглянути відеопрезентації

https://www.youtube.com/watch?v=9tkaig99g40

https://www.youtube.com/watch?v=vr9PmwoOQhI

https://www.youtube.com/watch?v=oVPukcb4_k4

2.     Опрацювати сторінки 13-17

3.     Прочитати уривки роману ( ст. 18-33)

4.     Виконати тестові завдання

https://docs.google.com/document/d/1gC0rkJONCRPQb-Z_6Ny4M16JIk6QhSt5/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true


11.09.2024

Тема: Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу та культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм)

1.     Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=nsQggPP_4dc

2.     Вивчити теоретичний матеріал (ст 8 – 12)

3.     Переглянути буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=L6eJTDTDc4U 

4.      Читати роман «Мандри Гуллівера»


06.09.2024 

Тема: Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі. Індивідуальний стиль митця

 1.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=I5Vp3Gvm808

2.     Ознайомитися є матеріалом презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1-cQCvJl7oKso7Nc_DDf_ETaGIX_2FPE1/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

3.     Опрацювати теоретичний матеріал ( ст. 6-7)

4.     Читати роман Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера» (ст.18-25)


04.09.2024 

Тема : Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі


  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=DX_f-8ABBYo

https://www.youtube.com/watch?v=A6cqhBcO_-Q

  1. Опрацювати матеріал презентації та виконати зазначені в ній завдання    https://docs.google.com/presentation/d/1kk5D_d3pG6FxEOFPSOSafKKDcYtHG4bU/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

  2. Опрацювати матеріал підручника   https://drive.google.com/file/d/1sUoqHR389ynUpA4ywhLpKR99XGmNJ0hl/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар