25.04. 2025
Тема: Образ Тев’є-молочара
Ознайомитися з матеріалом презентації
Перевірити свої знання можна тут :
https://learningapps.org/watch?v=ptcszmf9320
23.04. 2025
Тема: Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар»: Образна система твору
Ознайомитися з інтерактивним матеріалом
Ознайомитися з матеріалом презентації
Підготувати матеріал для роботи над образом головного героя
18.04.2025
Тема: Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар»: філософські проблеми твору
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=uP7OuPrxJLE&t=8s
Занотувати проблеми, які порушуються у творі «Тев’є – молочар»
Підготувати розповідь про долю однієї з дочок Тев’є ( на вибір)
16.04.2025.
Тема: Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар». Короткі відомості про
письменника. Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і
народу на межі XIX–XX ст. Шолом-Алейхем і Україна
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=OI0zU2QJn8Y – експрес урок
https://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI – біографія
Вивчити біографію письменника
Прочитати цикл «Тев’є – молочар»
https://dovidka.biz.ua/tev-e-molochar-chytaty-sholom-aleyhem/
( або на іншій освітній платформі)
11.04.2025
Тема: Контрольна робота з теми «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–
початку XX ст.»
Повторити вивчений в рамках теми матеріал
Виконати завдання контрольної роботи
09.04.2025
Тема: Урок розвитку мовлення. Складання анкети головного героя
(за вивченими творами Г.Ібсена, Б.Шоу)
Переглянути матеріали попередніх уроків
Використавши орієнтовні складові, написати анкету одного із героїв творів,
04.04.2025
Тема: Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження
національної культури, розвитку мови в п’єсі Б. Шоу «Пігмаліон»
Виконати тести за змістом прочитаного твору
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=c_8LQL8AhM0
Підготувати матеріал для роботи над анкетою героїв вивчених драматичних
02.04.2025
Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл в п'єсі Бернарда Шоу «Пігмаліон»
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=sAw9QfGirbM
https://www.youtube.com/watch?v=CbLhbVyNaZg
Дати письмову характеристику Елайзи
28.03.2025
Тема: Бернард Шоу. "Пігмаліон". Міфологічна основа п`єси. Специфіка
втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=cResJNK_sYM
Підготувати матеріал для характеристики головної героїні п'єси
26.03.2025
Тема: Бернард Шоу. Особливості світогляду письменника.
П'єса «Пігмаліон»
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=UtCYzRgT6q8
https://www.youtube.com/watch?v=VK1Pp4VQdfE
Опрацювати матеріал підручника ( ст. 253 - 267)
Створити хронологічну таблицю
Прочитати п'єсу «Пігмаліон»
21.03.2025
Тема: Г. Ібсен «Ляльковий дім»: підтекст; символіка; відкритість фіналу.
Новаторство драматурга Г. Ібсена, художні особливості твору.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=6DQo1Hr-nYw
https://www.youtube.com/watch?v=uEXop-wWMIk
Вивчити теоретичний матеріал.
Прочитати міф « Пігмаліон і Галатея »
19.03.2025
Тема: Образ Нори. Аналітична композиція п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім».
Ознайомитися з відеопрезентацією
https://www.youtube.com/watch?v=vqr5FDvAt8k
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=UkgNiK-43po&t=9s
Виконати завдання:
14.03.2025
Тема: Г. Ібсен «Ляльковий дім»: образна система п’єси
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=MAo7HpEh1tM&t=1s
Опрацювати матеріал підручника ( ст. 250 – 252 )
Дати характеристику образу Нори
12.03.2025
Тема: «Ляльковий дім» як соціально психологічна драма. Сюжет. Особливості
драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої та внутрішньої)
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=M73oLHzvLMQ
Написати твір на тему «Становище жінки в сучасному суспільстві»
28.02. 2025
Тема: Генрік Ібсен. Життя і творчість. Роль Г. Ібсена в розвитку світової
драматургії (ібсенізм). «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.
Виконати завдання за матеріалом попереднього уроку:
Переглянути онлайн - урок
https://www.youtube.com/watch?v=h2eooYepcj8
Опрацювати сторінки 233 – 240, вивчити теоретичний матеріал
Дочитати п'єсу ( уривок із твору розміщений на ст.241-250)
26.02.2025
Тема: «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=_Y7esTp2z7E
https://www.youtube.com/watch?v=nU78phukYso
https://www.youtube.com/watch?v=PnqT58DiF9E
Вивчити теоретичний матеріал
Прочитати п'єсу Генріка Ібсена « Ляльковий дім»
21.02.2025
Тема: М.В. Гоголь «Шинель» Особливості сюжету і композиції твору.
Духовне знецінення й занепад особистості в умовах антигуманного суспільства.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=SrKT-jGG8Qk
https://www.youtube.com/watch?v=oNKtI7SdYHU
https://www.youtube.com/watch?v=CeZPo_-DvtM
Виконати тестові завдання:
Додатково: короткий зміст повісті
https://www.youtube.com/watch?v=7_LxmOZAQLk
19.02.2025
Тема: «Ревізор». Образи персонажів як відображення
аномальної системи, втілення в них соціальних і людських вад.
Специфіка художнього конфлікту і жанру твору.
Переглянути відоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=2R5Be5lDBqI
https://www.youtube.com/watch?v=cHtwr1ZHc8A&t=264s
Дочитати п'єсу «Ревізор»
Дати письмову відповідь на запитання 7 ( ст. 215)
Прочитати повість М.В. Гоголя «Шинель» ( ст 216-227)
14.02.2025
Тема: Микола Васильович. Зрілий етап життя і
творчості митця. «Ревізор». Творча історія п’єси.
Критика суспільства
Переглянути відео та повторити відомості про життя і творчість письменника
https://www.youtube.com/watch?v=XtbGj31BZ6w
Переглянути відеоурок на тему «Петербурзький етап творчості Гоголя. П’єса «Ревізор»
https://www.youtube.com/watch?v=hMBsWtwH1r4
Опрацювати матеріал підручника ( ст.204 – 207)
Прочитати п'єсу «Ревізор» ( на ст. 208 -214 подано уривки)
12.02.2025
Тема: Контрольний твір за повістю О. де Бальзака «Гобсек»
Переглянути відеопоради щодо написання твору
https://www.youtube.com/watch?v=mTC0io5qIzM
https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI
Вибрати тему
- «Руйнівна влада грошей (речей) над людьми»
- Образ Гобсека - образ буржуа-накопичувача ( багатогранність образу Гобсека
- Жіночі образи повісті «Гобсек»
Використавши поради, написати твір – роздум на вибрану тему
Виконану роботу надіслати на перевірку
07.02.2025
Тема: Сюжетно-композиційні особливості твору
«Гобсек» («розповідь у розповіді»).
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=CECeXYGbGpc
Підготувати матеріал для написання контрольного твору за повістю Оноре де Бальзака «Гобсек»
05.02.2025
Тема: Жіночі образи повісті «Гобсек» О. де Бальзака
1. Ознайомитися з матеріалом презентації
2. Скласти порівняльну характеристику героїнь (письмово)
31.01.2025
Тема: Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.), засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.).
1. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=Mx5hKgGXHc0
https://www.youtube.com/watch?v=mLVZ3L5n2QI
2. Дочитати повість «Гобсек»
3. Опрацювати матеріал підручника (ст. 201 – 203)
4. Виконати тести:
29.01.2025
Тема: «Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи. Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).
1. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=3dxPjalzv54
https://www.youtube.com/watch?v=CECeXYGbGpc&t=6s
2. Опрацювати сторінки 175- 181
3. Ознайомитися з теоретичним матеріалом:
4. Прочитати повість
5. Підготуватися до роботи над образом Гобсека
24.01.2025
Тема: Оноре де Бальзак (1799–1850). Основні віхи творчості
та особливості світогляду письменника. О. де Бальзак і Україна.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=iJl1XfX7_m0 https://www.youtube.com/watch?v=N2mOg76AEMc
https://www.youtube.com/watch?v=DAy-fhJoqpY
Опрацювати матеріал підручника (ст.175 -181)
Виконати тестові завдання:
Прочитати «Гобсек» ( ст.181-200)
22.01.2025
Тема: Поняття про реалізм та історія його формування.
Характерні ознаки реалізму як літературного напряму (зв'язок із дійсністю,
аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу
соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження
життя суспільства, психологізм та ін.). Взаємодія реалізму з іншими
напрямками ХІХ ст.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=009HAh6uG4g
Вивчити визначення реалізму (ст.119)
Опрацювати матеріал презентації:
4. Читати повість Оноре де Бальзака «Гобсек»
27.12.2024
Тема: Урок позакласного читання. Джейн Остін « Гордість і упередження»
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=DBtwcsDs_Uw – відомості про автора
https://www.youtube.com/watch?v=WHdCLmME5eo - буктрейлер
Ознайомитися з теоретичним матеріалом
https://uk.inbel.org/4277-an-analysis-of-pride-and-prejudice-jane-austen.html
Прочитати роман «Гордість і упередження»
25.12.2024
Тема: Урок розвитку усного мовлення. Дискусія «Дитинство, дорослішання, пошук свого шляху та подолання перешкод».
Написати твір – мініатюру на тему «Якою людиною бути? »
Дочитати роман Джейн Остін «Гордість і упередження»
20.12.
Тема: Контрольний твір на тему «Мої роздуми над романом Шарлотти
Бронте «Джейн Ейр»
Дочитати роман
В зошитах для контрольних робіт написати твір – роздум на запропоновану тему
Готуватися до уроку позакласного читання : читати роман Джейн Остін «Гордість і упередження».
18.12.2024
Тема: Достовірність зображення середовища, реалістичні деталі ( роман «Джейн Ейр»)
1.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
2.
Підготуватися до контрольного твору на тему
«Мої роздуми над романом Шарлотти Бронте «Джейн Ейр»
11.12.2024, 13.12.2024
Тема: Романтичні
мрії Джейн Ейр і сувора реальність.
1. Опрацювати матеріал презентації:
2.
Переглянути
відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=5-PljVqtg4I
https://www.youtube.com/watch?v=JsRGM2L-Z6Y
https://www.youtube.com/watch?v=mnS4ioyIdm8
3.
Дочитати
роман
4.
Написати
характеристику Джейн Ейр чи Едварда Рочестера ( на вибір)
06.12.2024
Тема: Історія сироти Джейн Ейр на тлі суспільства
1.
Переглянити
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=mapUUhMiGgg
2. Скласти анкету роману «Джейн Ейр» за планом.
1.
Автор.
2.
Дата написання.
3.
Жанр.
4
Художній метод.
5.
Тема.
6.
Ідея.
7.
Мета.
8.
Конфлікти роману.
9.
Проблематика “Джейн Ейр”.
10.
Головні герої.
04.12.2024
Тема: Шарлотта Бронте. Життя і творчість. Роман «Джейн Ейр»
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=EkgfriurpH4
https://www.youtube.com/watch?v=L_N5Tv4lOgc
буктрейлер до роману «Джейн Ейр»
https://www.youtube.com/watch?v=APZ57y0eu_0
2.
Читати
роман «Джейн Ейр»
29.11.2024
Тема : Контрольна робота з теми «Романтизм»
1.
Повторити
тему «Романтизм» ( ст. 51 – 79)
2.
Виконати
завдання контрольної роботи:
27.11.2024
Тема: Урок позакласного читання. Джордж Байрон «Паломництво Чайльд Гарольда»
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=guLjEBgiXCI
2.
Прослухати
уривок з поеми
https://www.youtube.com/watch?v=RYlOvseFuwc
3. Підготуватися до контрольної роботи за темою «Романтизм»
Додатково:
«Паломництво Чайльд Гарольда». Скрочено.
https://www.youtube.com/watch?v=aFZGUm-bPko
22.11.2024
Тема: Правда і вигадка в поемі «Мазепа» Зображення образу Мазепи у різних творах мистецтва
1.
Переглянути
відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=R4AMOJNIHDY
https://www.youtube.com/watch?v=6LKOAUsdfN4
2.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
3.
Підготуватися
до уроку позакласного читання. Прочитати
поему Байрона «Паломництво Чайльд Гарольда»
20. 11. 2024
Тема: Українська
тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу гетьмана у творі: монолог
героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=c7LCLCXM6ug - українська
тема в поемі
https://www.youtube.com/watch?v=NsXmUHWfmsw
- специфіка
зображення образу гетьмана
https://www.youtube.com/watch?v=TxzeSIWNVJI -
цікава відеопрезентація
https://www.youtube.com/watch?v=egEONJpTQr0&t=2s
- відеоурок
2.
Опрацювати
сторінки 71 – 75
3.
Виконати завдання літературного диктанту:
Додатково аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=3xRy8rb9lzw
15.11.2024
Тема: Дж. Байрон «Мій дух як ніч…». Фольклорні й біблійні мотиви у віршах Дж. Г.Н. Байрона
1. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=zYTOIpPpRxw&list=UUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=6
https://www.youtube.com/watch?v=DE7eokUafF8
2. Ознайомитися з матеріалом
презентації:
3. Повторити матеріал ( ст.
62 – 69)
4. Опрацювати сторінки 70
-75
5. Виконати зазначені в
презентації завдання
13.11.2024
Тема: Джордж Гордон Ноел Байрон (1788-1824). «Хотів би жити знов у горах…». Вплив творчості Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії та дійсності в ліриці поета.
1. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=aKWvxdYeVAs біографія
https://www.youtube.com/watch?v=N-1odT0bjlA&list=UUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=5 -відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=f-RTG_uyB-Q аудіовірш
2. Опрацювати сторінки 62 –
69
3. Дати письмову відповідь
на запитання 1 , ст 70 (верхня частина сторінки)
01.11. 2024
Тема: Втілення високого почуття кохання у віршах Г. Гейне (збірка «Книга пісень»). Особливості поетичної мови.
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=nPH5xZjdReg - відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=ZAEYEMCIKRQ «На
півночі кедр одинокий» (аудіовірш).
https://www.youtube.com/watch?v=O-_wf0xiW84 пісня на вірш
Гейне «Чому троянди немов неживі»
https://www.youtube.com/watch?v=5oZTDm2wDJg « Коли
розлучаються двоє»
( аудіовірш)
2.
Записати
аналіз вірша «Вечірні промені ясні» ( з відео)
3.
Виразне
читання віршів
30.10.2024
Тема: Г. Гейне «Книга пісень». Образ ліричного героя, фольклорні елементи, символи, жанрові ознаки. «Не знаю, що стало зо мною…»
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=6_QbbzEzD8A&list=PL76fcA-Wwsj9YacidrKWki4qoD0xjw0MO&index=16&t=23s
https://www.youtube.com/watch?v=oJGrs324nY8
Опрацювати матеріал
підручника ( ст. 55 – 60 )
2.
Вивчити
напам'ять твір «Не знаю, що стало зо
мною…»
25.10.2024
Тема: Генріх Гейне. Відомості про поета. «Книга пісень». Особливості композиції збірки
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=bewUco7bXaQ
https://www.youtube.com/watch?v=y-gnRzACL8A&list=PL76fcA-Wwsj9YacidrKWki4qoD0xjw0MO&index=15&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=9WnUySs1bpI
2.
Опрацювати
матеріал підручника (ст 51-59)
3.
Виконати
тестові завдання:
23.10.2024
Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=H86dBHr7RLI&list=PL76fcA-Wwsj9YacidrKWki4qoD0xjw0MO&index=14
https://www.youtube.com/watch?v=_huVRHR8KOU
https://www.youtube.com/watch?v=HXLKEvuNk24
2. Опрацювати теоретичний матеріал, поданий у підручнику ( ст. 51-55)
18.10.2024
Тема: Контрольна робота з теми «Вступ. Просвітництво»
1. Повторити вивчений матеріал
2. Виконати завдання контрольної роботи, перейшовши за посиланням
https://vseosvita.ua/test/start/wuk086
Тестові завдання відкриті до 21 жовтня. Час виконання 30
хвилин. Бажаю успіхів!
16.10.2024
Тема:
Твір-есе за темою «Україна в Європі» або
«Україна і Європейський Союз» ( урок розвитку письмового мовлення)
1 Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI
2. Ознайомитися з
матеріалом презентації:
3. Написати есе на
одну із запропонованих тем.
11.10.2024
Тема: Ода «До радості». Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. Виразне читання напам'ять
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=TDHpRzD0fII
https://www.youtube.com/watch?v=VoWIl13t4Es
2. Прослухати виконання гімну
https://www.youtube.com/watch?v=A0sjjdRfeMg
– мовою оригіналу
https://www.youtube.com/watch?v=QZn100mwsm4 –українською
3. Підготуватися
до написання твору - есе «Україна в Європі»
або «Україна і Європейський Союз»
09.10.2024
Тема: Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера.
1.
Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=jMCnMX27viw
https://www.youtube.com/watch?v=UksRgox1WDg
2.
Вивчити
напам'ять оду «До радості»:
3.
Опрацювати
сторінки 34-38
4.
Опрацювати матеріал презентації:
04.10.2024
Тема : Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у поезії Й.В. Гете «Прометей»
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=rEQM_I5H5zI
https://www.youtube.com/watch?v=ycl8DykXbc0
2.
Опрацювати
матеріал презентації та сторінок 44 – 45:
3.
Дати
розгорнуту відповідь на запитання «Чи притаманний сучасній молоді дух
бунтарства?
Додатково:
https://www.youtube.com/watch?v=JbihxKNzVhY – аудіозапис вірша
02.10.2024
Тема: Нове розуміння природи в ліриці Й.В. Гете. Міфологічний зміст образів вірша « Вільшаний король»
1.
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=0YNw41-2464
2.
Виразно
читати баладу
3.
Опрацювати
матеріал презентації та вивчити головне:
4. Опрацювати сторінки 45-49
Додатково:
аудіозапис балади
https://www.youtube.com/watch?v=yz9CIl0Ne78&t=31s
27.09.2024
Тема: Й.В.Гете. Роль Гете в історії Просвітництва. Ідея кохання і щастя, ознаки фольклору в «Травневій пісні» Й.В. Гете.
1.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=MpDwpat7xFo (біографія та
цікав і факти)
2 .Прослухати
вірш «Травнева пісня»
https://www.youtube.com/watch?v=f4s0cns5hhE
3.
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=ycl8DykXbc0 ( аналіз вірша)
4.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
5.
Скласти
хронологічну таблицю життя і творчості Гете ( письмово)
6.
Виразне
читання та аналіз вірша ( усно)
25.09.2024
Тема: Жанрова своєрідність роману «Мандри Лемюеля Гуллівера». Засоби комічного .
1. Переглянути
відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=PtR4af65_58
https://www.youtube.com/watch?v=EVrWS1K0u3o
2.
Ознайомитися
з матеріалом презентації:
3.
Знати жанрову
своєрідність та художні засоби виразності роману Дж.Свіфта.
4.
Розгадати кроссенс ( вміщений у презентацію )
20.09.2024
Тема: Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини
у творі Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера»
https://www.youtube.com/watch?v=DnOnhEqK1II
https://www.youtube.com/watch?v=JA9RPh9pISo
2.
Опрацювати ст. 13-33
3.
Виконати завдання за
вибором
18.09.2024
https://www.youtube.com/watch?v=q-c6vQbTYzM
2.
Ознайомитися з матеріалом
презентації
3.
Виконати завдання,
зазначені в презентації
13.09.2024
Тема: Джонатан Свіфт (1667-1745). «Мандри
Лемюеля Гуллівера» (І частина). Історія написання твору.
https://www.youtube.com/watch?v=9tkaig99g40
https://www.youtube.com/watch?v=vr9PmwoOQhI
https://www.youtube.com/watch?v=oVPukcb4_k4
2.
Опрацювати сторінки
13-17
3.
Прочитати уривки
роману ( ст. 18-33)
4.
Виконати тестові
завдання
11.09.2024
Тема: Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу та культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм)
1.
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=nsQggPP_4dc
2.
Вивчити теоретичний
матеріал (ст 8 – 12)
3.
Переглянути
буктрейлер
https://www.youtube.com/watch?v=L6eJTDTDc4U
4.
Читати роман «Мандри Гуллівера»
06.09.2024
Тема: Літературні
жанри і стилі. Перехідні явища в літературі. Індивідуальний стиль митця
https://www.youtube.com/watch?v=I5Vp3Gvm808
2.
Ознайомитися є
матеріалом презентації.
3.
Опрацювати
теоретичний матеріал ( ст. 6-7)
4.
Читати роман Дж.
Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера» (ст.18-25)
04.09.2024
Тема : Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі
https://www.youtube.com/watch?v=DX_f-8ABBYo
https://www.youtube.com/watch?v=A6cqhBcO_-Q
Опрацювати матеріал презентації та виконати зазначені в ній завдання https://docs.google.com/presentation/d/1kk5D_d3pG6FxEOFPSOSafKKDcYtHG4bU/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true
Опрацювати матеріал підручника https://drive.google.com/file/d/1sUoqHR389ynUpA4ywhLpKR99XGmNJ0hl/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар