Історія України 5

Людина в спільноті протягом історії.


25.04
Портрет сучасної епохи. 
https://www.youtube.com/watch?v=baHXUzq3VPM
https://youtu.be/nhNkEbkRnKQ
https://www.youtube.com/watch?v=eEdqepTeL9c
 Завдання: §26, вивчити вірш Ліни Костенко, записати оригінальне відео і надіслати у вайбері особистим повідомленням, можна і на пошту
Усе моє, все зветься Україна
Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво, —
оці степи, це небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе як є — дорога, явори,
усе моє, все зветься — Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.


11.04
Новий час: відкриття Америки, революції, передові ідеї, й не тільки.
https://www.youtube.com/watch?v=DvgpTGOGHYA
https://www.youtube.com/watch?v=r9_tuIvxTaQ
тренувальна вправа - https://learningapps.org/watch?v=pmhmtmbh522
Д/з  §25, тести відкриті до 14.04


04.04
Практична робота. Періодизація історії людства.
Тренувальні вправи -  https://learningapps.org/3895223
Д/з  §22 стор. 121, 


28.03

Що пам'ятає древній Сфінкс.

https://www.youtube.com/watch?v=0waWEufJlNE

тренувальна вправа - https://cutt.ly/mPtEr4u

https://www.youtube.com/watch?v=4PDmEIlI_94

Д/з  §23, тести відкриті до 04.04

https://vseosvita.ua/test/start/axm972


21.03

Поява і розселення людини на Землі.

https://www.youtube.com/watch?v=MolFzXXdhxE

Тренувальні вправи: 

https://learningapps.org/29111241

https://learningapps.org/18607548

Д/з  § 22, тести

https://drive.google.com/file/d/1f7BAUe38uCHu_GxnjZNN_bcWFzIn5YM2/view?usp=sharing


14.03
Контрольна робота з теми "Історична наука й історична пам'ять"


07.03
Практична робота.
Історія України у пам'ятках і пам'ятниках
https://www.youtube.com/watch?v=qoU9sPkaKYI
 Д/з  §20, виконати тести 


22.02
Культура пам'яті.
https://www.youtube.com/watch?v=92quaQUO6o8
https://www.youtube.com/watch?v=2ne3akZT-Oc&t=696s
https://learningapps.org/watch?v=pa6pzpo1j22 - тренувальна вправа
Д/з  §19, тести відкриті до 25.02

https://vseosvita.ua/test/start/uqk253

15.02

Практична робота. Особа в історії.

Д/з  §16-17,  тести

08.02
Міфи в історії.
https://www.youtube.com/watch?v=tEJ0u6WvnWM
https://www.youtube.com/watch?v=bJstGIM6g4Q
 https://www.youtube.com/watch?v=LxZs5uB98JA&t=39s
Д/з  §18, тести відкриті до 14.02


01.02
Хто започаткував наукові дослідження історії України


Д/з  §17, скласти сенкан про одного з дослідників історії: М. Грушевський, Д. Яворницький, М.Максимович, Н.Полонська-Василенко
 (за тренувальні вправи оцінка не ставиться тільки за сенкан)

 25.01

Науковий період розвитку історичних досліджень
https://www.youtube.com/watch?v=ZHg-JEjZJBU
 Д/з: § 16, тести виконати до 31.01


18.01
Становлення історичної науки.
https://www.youtube.com/watch?v=z5f68y1RVPc&ab_channel=%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8E%21
тренувальна вправа - https://learningapps.org/display?v=pm7nivy8t23
Д/з: § 15, Перегляньте відео «Чому Геродот став батьком історії» та надайте відповіді на запитання
https://drive.google.com/file/d/123QrpHZx_0tfTNUCaloCjsnG2THnQqkW/view
1. Визначте, чим історичні праці Геродота відрізнялися від попередніх описів історії.

2. Які методи дослідження історії застосовував Геродот?



28.12
Практична робота. Як працювати з історичною картою
Чекаю на виконану контурну карту до 29.12 (ті хто надіслав, молодці), оцінка за карту обов'язкова.
Карта розміщенна в уроці за 14.12


21.12
Контрольна робота з теми "Історичний час і простір"

14.12
Як працювати з історичною картою.
https://www.youtube.com/watch?v=lj05L5IB9ZU
https://learningapps.org/8219423
 - тренувальні вправи "Регіони України"
https://learningapps.org/9313157
https://learningapps.org/6497930
https://learningapps.org/22226784
Д/з: виконати завдання в контурній карті
Робота з контурною картою «Україна та її сусіди»
1. У відведеному місці оформіть легенду карти, з’ясуйте, які умовні
позначення необхідні для роботи із цією картою.
2. Нанесіть на карту кордони України.
3. Позначте столицю нашої держави.
4. Позначте назви держав-сусідів України.
5. Окресліть кордони областей України.
6. Окремо виділіть кольором регіон, у якому ви живете.
7. Позначте населений пункт, у якому ви живете.
8. Нанесіть місця України, які ви хотіли б відвідати.
9. Позначте столиці областей

07.12

Українські землі на картах впродовж історії.

https://www.youtube.com/watch?v=LbYWXs6Sw4M

https://www.youtube.com/watch?v=yiAix-grkHM

Д/з: § 13, виконати тести до 13.12

https://vseosvita.ua/test/start/qca248

карти для підготовки до наступного уроку






30.11
Як пов’язані історія і простір.
Тренувальні вправи
https://learningapps.org/watch?v=pa0hz285a18
презентація
https://docs.google.com/presentation/d/1BjiYJqQ6Yed1lmGolB12x49iApy0R4Mt/edit#slide=id.p22
https://www.youtube.com/watch?v=7m1UnvXmHUE&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=9pyC8dC_uZo
Д/з: § 12, відповіді на питання до карти виконати письмово і надіслати на пошту
Керуючись інструкцією, «прочитайте» подану нижче історичну карту:
1. Уважно прочитайте назву карти.
2. Розшифруйте легенду карти.
3. Дайте відповіді на запитання до карти:
1) Назвіть столицю Київської держави; історичних діячів, діяльність яких ілюструє карта.
2) Як на карті відображено зміни території держави?
3) У якому місті відбулося хрещення князя Володимира?
4) Назвіть сусідні Київській державі народи і держави. З якими сусідами відбувалися воєнні сутички?




15.11

Способи упорядкування хронологічних даних.
Тренувальна вправа (пограйтесь) http://surl.li/nchap
Д/з: § 10-11, виконати тести до 19.11

09.11

Одиниці вимірювання історичного часу.
https://www.youtube.com/watch?v=r0x6TY4rFdc&t=268s
Тренувальна вправа - https://learningapps.org/view3770817
 Д/з:1.Прочитайте параграф 9.
2.Розташуйте на лінії часу дати, позначте століття (римськими цифрами): 1239 р., 1917 р., 3000 р. до н.е., 1792 р. до н.е., 60 р. до н.е., 1485 р.
3. Розв’яжіть історичну задачу:
У 1989 р. урочисто святкували 500-річчя виникнення українського козацтва. Яким роком датується перша згадка про козаків у писемних джерелах?

02.11
Час в уявленнях людини протягом історії
https://www.youtube.com/watch?v=4gAwRNoQf90&ab_channel=%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8E%21
Д/з: § 8, тести відкриті до 10.11
тести: https://vseosvita.ua/test/start/xsz475


26.10
Контрольна робота з теми "Науки що вивчають минуле"

І рівень

1. Яку назву має наука про події, які відбувалися в минулому людства?

А) археологія                  Б) хронологія                      В) історія

 

2. Спеціальний заклад, де збираються і зберігаються речові пам'ятники історії:

А) архів                            Б) бібліотека                        В) музей

 

3. Про яку науку кажуть, що вона озброєна лопатою?

А) археологія                   Б) зоологія                            В) планетологія

 

ІІ рівень

4. Дайте визначення поняття:

Письмові джерела - це ..........................................................................................................

5. Встановіть відповідність:

 

1) Історичний факт

А) Послідовність пов’язаних причинно-наслідковими зв’язками історичних подій

2) Історичне явище

Б) Дійсна історична подія, що відбувалася в минулому у певний час і в певному місці

3) Історичний процес

В) Сукупність історичних фактів чи ознак, що зберігаються протягом певного часу існування людської спільноти

 

Г) Сукупність уявлень про минуле певної людської спільнот

6. Встановіть відповідність:

 

1) сфрагістика                    А) наука, яка вивчає історію письма

2) нумізматика                   Б) наука, яка вивчає печатки

3) топоніміка                      В) наука, що займається вивченням географічних назв.

4) палеографія                    Г) наука, яка займається дослідженням монет

 

ІІІ рівень

 

7. Перепишіть. Однією рискою підкресліть речові пам'ятники, двома - усні.

 

Монета, попіл від багаття, пергамент, зброя, легенди, посуд, пісні, папірус, книги, обряди, звичаї, храми, пісні.

 

8. Про яких стародавніх народів, що населяли територію України ви дізналися? Складіть розповідь про одного з них, використовуючи такі слова: Трипілля, житло, землеробство, глиняний посуд, фарби.

 ІV рівень

9. Дослідіть історичне джерело за пам’яткою


19.10
Практичне заняттяПисемні пам'ятки та їх дослідження.
https://www.youtube.com/watch?v=28dKyqTYEr8&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D1%83
Д/з: § 6, виконати тести за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/xlj760 (тести відкриті до 24.10),підготуватись до контрольних тестів. 



05.10
Значення археології для дослідження минулого.
https://www.youtube.com/watch?v=TVk1SByGZj4
https://www.youtube.com/watch?v=557465bRi9g
https://www.youtube.com/watch?v=wkl1WjCJJcc
Д/з: § 5,  тести відкриті до 08.10
Тести: https://vseosvita.ua/test/start/bdi828


28.09

Допоміжні історичні дисципліни.

https://www.youtube.com/watch?v=gZUEZpIOK40

пограйтесь https://learningapps.org/watch?v=p2rj757rk21

https://learningapps.org/watch?v=pdww8u1zn22

 Д/з: § 4,  завдання за посиланням (заповни табличку) https://drive.google.com/file/d/1brhq2XRU8H12WfJc2quLA885ZrFsSkdV/view


21.09

Практична робота. Джерела історичної інформації 
Д/з: § 3,  виконати тести


13.09

Історія як наука про розвиток людства

https://www.youtube.com/watch?v=zw3i-AwHDeI

https://www.youtube.com/watch?v=N5KzPOoDil4

Д/з: § 2, тести відкриті до 20.09

Тести: https://vseosvita.ua/test/start/skh035

0709

Вступ. Предмет шкільної історії. Засоби пізнання історії

https://www.youtube.com/watch?v=iAS0tvh8Hyc

 Д/З § 1,  спробуйте скласти сенкан до термінів: легенда або міф

відповіді надсилайте на електронну пошту дистанційного навчання





Немає коментарів:

Дописати коментар