Історія України 5

23.10

Способи упорядкування хронологічних даних.

https://www.youtube.com/watch?v=ARhThJv4No0

https://www.youtube.com/watch?v=zFcmOEgBfTI

Тренувальна вправа (пограйтесь) http://surl.li/nchap

Д/з: § 10-11, виконати тести до 25.10 (для відсутніх на уроці)

https://vseosvita.ua/test/start/dxh515

повторити римські цифри



20.10

Розвиток системи літочислення.
https://www.youtube.com/watch?v=r0x6TY4rFdc&t=268s

Тренувальна вправа - https://learningapps.org/view3770817
Д/з:1.Прочитайте параграф 9.
2.Розташуйте на лінії часу дати, позначте століття (римськими цифрами): 1239 р., 1917 р., 3000 р. до н.е., 1792 р. до н.е., 60 р. до н.е., 1485 р.
3. Розв’яжіть історичну задачу:
У 1989 р. урочисто святкували 500-річчя виникнення українського козацтва. Яким роком датується перша згадка про козаків у писемних джерелах?


16.10

Час в уявленнях людини протягом історії
https://youtu.be/4gAwRNoQf90
Д/з: § 8, тести відкриті до 22.10
тести:
https://vseosvita.ua/test/start/qdl240


13.10

Діагностична  робота з теми "Науки що вивчають минуле" ГР1, ГР2,ГР3 (цю роботу виконують тільки ті, хто був відсутнім на уроці)

І рівень           3 бали

1. Яку назву має наука про події, які відбувалися в минулому людства?

А) археологія Б) хронологія В) історія

2. Спеціальний заклад, де збираються і зберігаються речові пам'ятники історії:

А) архів Б) бібліотека В) музей

3. Про яку науку кажуть, що вона озброєна лопатою?

А) археологія Б) зоологія В) планетологія

ІІ рівень      4 бали

4. Дайте визначення поняття:

Письмові джерела - це ..........................................................................................................

5. Встановіть відповідність:

1) Історичний факт
2) Історичне явище
3) Історичний процес

А) Послідовність пов’язаних причинно-наслідковими зв’язками історичних подій
Б) Дійсна історична подія, що відбувалася в минулому у певний час і в певному місці
В) Сукупність історичних фактів чи ознак, що зберігаються протягом певного часу існування людської спільноти
Г) Сукупність уявлень про минуле певної людської спільнот



6. Встановіть відповідність:
1) сфрагістика                   А) наука, яка вивчає історію письма
2) нумізматика                   Б) наука, яка вивчає печатки
3) топоніміка                     В) наука, що займається вивченням географічних назв.
4) палеографія                     Г) наука, яка займається дослідженням монет


ІІІ рівень  5 балів

7. Перепишіть. Однією рискою підкресліть речові пам'ятники, двома - усні.

Монета, попіл від багаття, пергамент, зброя, легенди, посуд, пісні, папірус, книги, обряди, звичаї, храми, пісні.



8. Про яких стародавніх народів, що населяли територію України ви дізналися? Складіть розповідь про одного з них, використовуючи такі слова: Трипілля, житло, землеробство, глиняний посуд, фарби.



09.10

Практична робота. Сучасні історичні джерела (фото, відео, аудіо) ГР2

https://youtu.be/2cqsUZY3CDc

Д/з: § 6, зробити серію фото з різними історичними джерелами (предметами які їх уособлюють), не менше 4 фото


06.10
Етнографічні дослідження. Фольклор, як історичне джерело.

https://youtu.be/28dKyqTYEr8

https://youtu.be/r152csKz0Ro

https://learningapps.org/watch?v=p4bfonud519

Д/з: § 6, виконати завдання "Кросворд навпаки" стор. 46 (для відсутніх на уроці)


02.10

Писемні пам'ятки та їх дослідження.
https://www.youtube.com/watch?v=28dKyqTYEr8&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D1%83
Д/з: § 6, виконати тести за посиланням   https://vseosvita.ua/test/start/ojh345 (тести відкриті до 08.10),


29.09
Практична робота. Трипільська культура - скарб світу. ГР3

https://youtu.be/9I2y9adWjDQ

презентація: https://docs.google.com/presentation/d/1L58tuw6aLhLxj9MP4HpRzMWC3sSw90Zk/edit?usp=sharing&ouid=115092908382018434802&rtpof=true&sd=true

Д/з: § 5, опрацюйте презентацію та  перейдіть за посиланням і виконайте тести до 05.10

https://vseosvita.ua/test/start/ptu936


25.09
Археологічні скарби минулого
https://www.youtube.com/watch?v=TVk1SByGZj4
https://www.youtube.com/watch?v=557465bRi9g
https://www.youtube.com/watch?v=wkl1WjCJJcc
Д/з: § 5,  тести відкриті до 01.10
Тести: 
https://vseosvita.ua/test/start/myj339   (для відсутніх на уроці)



22.09 
Історичні дослідження, як діалог наук.
Д/з: § 4, намалювати монету казкової країни (на монеті повинно бути номінал, назва країни та емблема, і ваша фантазія)

18.09 
Допоміжні історичні дисципліни.
https://www.youtube.com/watch?v=gZUEZpIOK40
пограйтесь https://learningapps.org/watch?v=p2rj757rk21
https://learningapps.org/watch?v=pdww8u1zn22
 Д/з: § 4,  завдання за посиланням (заповни табличку) https://drive.google.com/file/d/1brhq2XRU8H12WfJc2quLA885ZrFsSkdV/view


15.09

Практична робота: історичні джерела. ГР2

https://learningapps.org/8536603

https://learningapps.org/9333746

https://learningapps.org/21290257

https://learningapps.org/20938745

Завдання: https://vseosvita.ua/test/start/xkp374



11.09

 Джерела історичної інформації 

https://www.youtube.com/watch?v=T2w-uU5tNAk&t=119s

онлайн вправа https://learningapps.org/watch?v=pvsars0ek17

Д/з: § 3,  виконати тести

Тести: https://drive.google.com/file/d/1FustASQ7Bl-foP1-s8P-L0eBCIGkmLI4/view?usp=sharing


08.09

Історія як наука про розвиток людства

https://www.youtube.com/watch?v=zw3i-AwHDeI

https://www.youtube.com/watch?v=N5KzPOoDil4

Д/з: § 2, тести відкриті до 15.09

Тести: https://vseosvita.ua/test/start/obj682



04.09

Предмет шкільної історії. Засоби пізнання історії

https://www.youtube.com/watch?v=iAS0tvh8Hyc

 Д/З § 1, складіть сенкан до слова "Історія"




01.09

Що вивчає наука «Історія»

https://www.youtube.com/watch?v=iAS0tvh8Hyc

 Д/З § 1,

Немає коментарів:

Дописати коментар