12.12
Як працювати з історичною картою.
https://www.youtube.com/watch?v=lj05L5IB9ZU
https://learningapps.org/8219423 - тренувальні вправи "Регіони України"
https://learningapps.org/9313157
https://learningapps.org/6497930
https://learningapps.org/22226784
Д/з: виконати завдання в контурній карті
Робота з контурною картою «Україна та її сусіди»
1. У відведеному місці оформити легенду карти, з’ясуйте, які умовні
позначення необхідні для роботи із цією картою.
2. Нанесіть на карту кордони України.
3. Позначте столицю нашої держави.
4. Позначте назви держав-сусідів України.
5. Окресліть кордони областей України.
6. Окремо виділіть кольором регіон, у якому ви живете.
7. Позначте населений пункт, у якому ви живете.
8. Нанесіть місця України, які ви хотіли б відвідати.
9. Позначте столиці областей
05.12Українські землі на картах впродовж історії.
https://www.youtube.com/watch?v=LbYWXs6Sw4M
https://www.youtube.com/watch?v=yiAix-grkHM
Д/з: § 13, виконати тести до 13.12
https://vseosvita.ua/test/start/cpr418
карти для підготовки до наступного уроку
28.11
Як пов’язані історія і простір.
Тренувальні вправи
https://learningapps.org/watch?v=pa0hz285a18
презентація
https://docs.google.com/presentation/d/1BjiYJqQ6Yed1lmGolB12x49iApy0R4Mt/edit#slide=id.p22
https://www.youtube.com/watch?v=7m1UnvXmHUE&t=1s
Д/з: § 12, відповіді на питання до карти виконати письмово і надіслати на поштуКеруючись інструкцією, «прочитайте» подану нижче історичну карту:
1. Уважно прочитайте назву карти.
2. Розшифруйте легенду карти.
3. Дайте відповіді на запитання до карти:
1) Назвіть столицю Київської держави; історичних
діячів, діяльність яких ілюструє карта.
2) Як на карті відображено зміни території держави?
3) У якому місті відбулося хрещення князя Володимира?
4) Назвіть сусідні Київській державі народи і держави.
З якими сусідами відбувалися воєнні сутички?
21.11
Способи упорядкування хронологічних даних.
https://www.youtube.com/watch?v=ARhThJv4No0
https://www.youtube.com/watch?v=zFcmOEgBfTI
Тренувальна вправа (пограйтесь) http://surl.li/nchap
Д/з: § 10-11, виконати тести до 19.11
https://vseosvita.ua/test/start/cgy055
14.11
Розвиток системи літочислення.
https://www.youtube.com/watch?v=r0x6TY4rFdc&t=268s
https://youtu.be/PRUiL1esIJI
Тренувальна вправа - https://learningapps.org/view3770817
Д/з:1.Прочитайте параграф 9.
2.Розташуйте на лінії часу дати, позначте століття (римськими цифрами): 1239 р., 1917 р., 3000 р. до н.е., 1792 р. до н.е., 60 р. до н.е., 1485 р.
3. Розв’яжіть історичну задачу:
У 1989 р. урочисто святкували 500-річчя виникнення українського козацтва. Яким роком датується перша згадка про козаків у писемних джерелах?
31.10
Час в уявленнях людини протягом історії
https://youtu.be/4gAwRNoQf90
Д/з: § 8, тести відкриті до 04.11
тести: https://vseosvita.ua/test/start/luw999
24.10
Контрольна
робота з теми "Науки що вивчають минуле"
І рівень
1. Яку назву
має наука про події, які відбувалися в минулому людства?
А)
археологія Б)
хронологія В)
історія
2.
Спеціальний заклад, де збираються і зберігаються речові пам'ятники історії:
А)
архів Б)
бібліотека В)
музей
3. Про яку
науку кажуть, що вона озброєна лопатою?
А)
археологія Б)
зоологія В)
планетологія
ІІ рівень
4. Дайте
визначення поняття:
Письмові
джерела - це ..........................................................................................................
5. Встановіть відповідність:
1) Історичний факт
А) Послідовність пов’язаних
причинно-наслідковими зв’язками історичних подій
2) Історичне явище
Б) Дійсна історична подія, що
відбувалася в минулому у певний час і в певному місці
3) Історичний процес
В) Сукупність історичних фактів чи
ознак, що зберігаються протягом певного часу існування людської спільноти
Г) Сукупність уявлень про минуле
певної людської спільнот
6. Встановіть відповідність:
1)
сфрагістика А)
наука, яка вивчає історію письма
2)
нумізматика Б)
наука, яка вивчає печатки
3)
топоніміка В)
наука, що займається вивченням географічних назв.
4)
палеографія Г)
наука, яка займається дослідженням монет
ІІІ рівень
7. Перепишіть. Однією рискою підкресліть речові пам'ятники, двома - усні.
Монета, попіл від багаття, пергамент, зброя, легенди, посуд, пісні,
папірус, книги, обряди, звичаї, храми, пісні.
8. Про яких стародавніх народів, що населяли територію України ви дізналися?
Складіть розповідь про одного з них, використовуючи такі слова: Трипілля,
житло, землеробство, глиняний посуд, фарби.
17.10
Практичне заняття. Писемні пам'ятки та їх дослідження.
https://www.youtube.com/watch?v=28dKyqTYEr8&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D1%83
Д/з: § 6, виконати тести за
посиланням https://vseosvita.ua/test/start/ktd081 (тести відкриті до 24.10)
10.10
Писемні пам'ятки та їх дослідження.
https://www.youtube.com/watch?v=28dKyqTYEr8&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D1%83
Д/з: § 6, виконати тести за
посиланням https://vseosvita.ua/test/start/gpf072 (тести відкриті до
17.10),
03.10
Значення археології для дослідження
минулого.
https://www.youtube.com/watch?v=TVk1SByGZj4
https://www.youtube.com/watch?v=557465bRi9g
https://www.youtube.com/watch?v=wkl1WjCJJcc
Д/з: § 5, тести відкриті до
15.10
Тести: https://vseosvita.ua/test/start/bgs150
26.09
Допоміжні
історичні дисципліни.
https://www.youtube.com/watch?v=gZUEZpIOK40
пограйтесь https://learningapps.org/watch?v=p2rj757rk21
https://learningapps.org/watch?v=pdww8u1zn22
Д/з:
§ 4, завдання за посиланням (заповни табличку) https://drive.google.com/file/d/1brhq2XRU8H12WfJc2quLA885ZrFsSkdV/view
19.09
Практична робота. Джерела історичної інформації
https://www.youtube.com/watch?v=T2w-uU5tNAk&t=119s
онлайн вправа https://learningapps.org/watch?v=pvsars0ek17
Д/з: § 3, виконати тести
Тести: https://drive.google.com/file/d/1FustASQ7Bl-foP1-s8P-L0eBCIGkmLI4/view?usp=sharing
12.09
Історія як наука про розвиток людства
https://www.youtube.com/watch?v=zw3i-AwHDeI
https://www.youtube.com/watch?v=N5KzPOoDil4
Д/з:
§ 2, тести відкриті до 17.09
Тести:https://vseosvita.ua/test/start/gem600
05.09
Вступ. Предмет
шкільної історії. Засоби пізнання історії
https://www.youtube.com/watch?v=iAS0tvh8Hyc
Д/З § 1, спробуйте скласти сенкан до термінів: легенда
або міф
відповіді
надсилайте на електронну пошту дистанційного навчання
12.12
Як працювати з історичною картою.
https://www.youtube.com/watch?v=lj05L5IB9ZU
https://learningapps.org/8219423 - тренувальні вправи "Регіони України"
https://learningapps.org/9313157
https://learningapps.org/6497930
https://learningapps.org/22226784
Д/з: виконати завдання в контурній карті
Робота з контурною картою «Україна та її сусіди»
1. У відведеному місці оформити легенду карти, з’ясуйте, які умовні
позначення необхідні для роботи із цією картою.
2. Нанесіть на карту кордони України.
3. Позначте столицю нашої держави.
4. Позначте назви держав-сусідів України.
5. Окресліть кордони областей України.
6. Окремо виділіть кольором регіон, у якому ви живете.
7. Позначте населений пункт, у якому ви живете.
8. Нанесіть місця України, які ви хотіли б відвідати.
9. Позначте столиці областей
05.12Українські землі на картах впродовж історії.
https://www.youtube.com/watch?v=LbYWXs6Sw4M
https://www.youtube.com/watch?v=yiAix-grkHM
Д/з: § 13, виконати тести до 13.12
https://vseosvita.ua/test/start/cpr418
карти для підготовки до наступного уроку
28.11
Як пов’язані історія і простір.
Тренувальні вправи
https://learningapps.org/watch?v=pa0hz285a18
презентація
https://docs.google.com/presentation/d/1BjiYJqQ6Yed1lmGolB12x49iApy0R4Mt/edit#slide=id.p22
https://www.youtube.com/watch?v=7m1UnvXmHUE&t=1s
Д/з: § 12, відповіді на питання до карти виконати письмово і надіслати на поштуКеруючись інструкцією, «прочитайте» подану нижче історичну карту:
1. Уважно прочитайте назву карти.
2. Розшифруйте легенду карти.
3. Дайте відповіді на запитання до карти:
1) Назвіть столицю Київської держави; історичних
діячів, діяльність яких ілюструє карта.
2) Як на карті відображено зміни території держави?
3) У якому місті відбулося хрещення князя Володимира?
4) Назвіть сусідні Київській державі народи і держави.
З якими сусідами відбувалися воєнні сутички?
21.11
Способи упорядкування хронологічних даних.
https://www.youtube.com/watch?v=ARhThJv4No0
https://www.youtube.com/watch?v=zFcmOEgBfTI
Тренувальна вправа (пограйтесь) http://surl.li/nchap
Д/з: § 10-11, виконати тести до 19.11
https://vseosvita.ua/test/start/cgy055
14.11
Розвиток системи літочислення.
https://www.youtube.com/watch?v=r0x6TY4rFdc&t=268s
https://youtu.be/PRUiL1esIJI
Тренувальна вправа - https://learningapps.org/view3770817
Д/з:1.Прочитайте параграф 9.
2.Розташуйте на лінії часу дати, позначте століття (римськими цифрами): 1239 р., 1917 р., 3000 р. до н.е., 1792 р. до н.е., 60 р. до н.е., 1485 р.
3. Розв’яжіть історичну задачу:
У 1989 р. урочисто святкували 500-річчя виникнення українського козацтва. Яким роком датується перша згадка про козаків у писемних джерелах?
31.10
Час в уявленнях людини протягом історії
https://youtu.be/4gAwRNoQf90
Д/з: § 8, тести відкриті до 04.11
тести: https://vseosvita.ua/test/start/luw999
24.10
Контрольна
робота з теми "Науки що вивчають минуле"
І рівень
1. Яку назву
має наука про події, які відбувалися в минулому людства?
А)
археологія Б)
хронологія В)
історія
2.
Спеціальний заклад, де збираються і зберігаються речові пам'ятники історії:
А)
архів Б)
бібліотека В)
музей
3. Про яку
науку кажуть, що вона озброєна лопатою?
А)
археологія Б)
зоологія В)
планетологія
ІІ рівень
4. Дайте
визначення поняття:
Письмові
джерела - це ..........................................................................................................
5. Встановіть відповідність:
1) Історичний факт
А) Послідовність пов’язаних
причинно-наслідковими зв’язками історичних подій
2) Історичне явище
Б) Дійсна історична подія, що
відбувалася в минулому у певний час і в певному місці
3) Історичний процес
В) Сукупність історичних фактів чи
ознак, що зберігаються протягом певного часу існування людської спільноти
Г) Сукупність уявлень про минуле
певної людської спільнот
6. Встановіть відповідність:
1)
сфрагістика А)
наука, яка вивчає історію письма
2)
нумізматика Б)
наука, яка вивчає печатки
3)
топоніміка В)
наука, що займається вивченням географічних назв.
4)
палеографія Г)
наука, яка займається дослідженням монет
ІІІ рівень
7. Перепишіть. Однією рискою підкресліть речові пам'ятники, двома - усні.
Монета, попіл від багаття, пергамент, зброя, легенди, посуд, пісні,
папірус, книги, обряди, звичаї, храми, пісні.
8. Про яких стародавніх народів, що населяли територію України ви дізналися?
Складіть розповідь про одного з них, використовуючи такі слова: Трипілля,
житло, землеробство, глиняний посуд, фарби.
17.10
Практичне заняття. Писемні пам'ятки та їх дослідження.
https://www.youtube.com/watch?v=28dKyqTYEr8&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D1%83
Д/з: § 6, виконати тести за
посиланням https://vseosvita.ua/test/start/ktd081 (тести відкриті до 24.10)
10.10
Писемні пам'ятки та їх дослідження.
https://www.youtube.com/watch?v=28dKyqTYEr8&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D1%83
Д/з: § 6, виконати тести за
посиланням https://vseosvita.ua/test/start/gpf072 (тести відкриті до
17.10),
03.10
Значення археології для дослідження
минулого.
https://www.youtube.com/watch?v=TVk1SByGZj4
https://www.youtube.com/watch?v=557465bRi9g
https://www.youtube.com/watch?v=wkl1WjCJJcc
Д/з: § 5, тести відкриті до
15.10
Тести: https://vseosvita.ua/test/start/bgs150
26.09
Допоміжні
історичні дисципліни.
https://www.youtube.com/watch?v=gZUEZpIOK40
пограйтесь https://learningapps.org/watch?v=p2rj757rk21
https://learningapps.org/watch?v=pdww8u1zn22
Д/з:
§ 4, завдання за посиланням (заповни табличку) https://drive.google.com/file/d/1brhq2XRU8H12WfJc2quLA885ZrFsSkdV/view
19.09
Практична робота. Джерела історичної інформації
https://www.youtube.com/watch?v=T2w-uU5tNAk&t=119s
онлайн вправа https://learningapps.org/watch?v=pvsars0ek17
Д/з: § 3, виконати тести
Тести: https://drive.google.com/file/d/1FustASQ7Bl-foP1-s8P-L0eBCIGkmLI4/view?usp=sharing
12.09
Історія як наука про розвиток людства
https://www.youtube.com/watch?v=zw3i-AwHDeI
https://www.youtube.com/watch?v=N5KzPOoDil4
Д/з:
§ 2, тести відкриті до 17.09
Тести:https://vseosvita.ua/test/start/gem600
05.09
Вступ. Предмет
шкільної історії. Засоби пізнання історії
https://www.youtube.com/watch?v=iAS0tvh8Hyc
Д/З § 1, спробуйте скласти сенкан до термінів: легенда
або міф
відповіді
надсилайте на електронну пошту дистанційного навчання
12.12
Як працювати з історичною картою.
https://www.youtube.com/watch?v=lj05L5IB9ZU
https://learningapps.org/8219423 - тренувальні вправи "Регіони України"
https://learningapps.org/9313157
https://learningapps.org/6497930
https://learningapps.org/22226784
Д/з: виконати завдання в контурній карті
Робота з контурною картою «Україна та її сусіди»
1. У відведеному місці оформити легенду карти, з’ясуйте, які умовні
позначення необхідні для роботи із цією картою.
2. Нанесіть на карту кордони України.
3. Позначте столицю нашої держави.
4. Позначте назви держав-сусідів України.
5. Окресліть кордони областей України.
6. Окремо виділіть кольором регіон, у якому ви живете.
7. Позначте населений пункт, у якому ви живете.
8. Нанесіть місця України, які ви хотіли б відвідати.
9. Позначте столиці областей
05.12
Українські землі на картах впродовж історії.
https://www.youtube.com/watch?v=LbYWXs6Sw4M
https://www.youtube.com/watch?v=yiAix-grkHM
Д/з: § 13, виконати тести до 13.12
https://vseosvita.ua/test/start/cpr418
карти для підготовки до наступного уроку
28.11
Як пов’язані історія і простір.
Тренувальні вправи
https://learningapps.org/watch?v=pa0hz285a18
презентація
https://docs.google.com/presentation/d/1BjiYJqQ6Yed1lmGolB12x49iApy0R4Mt/edit#slide=id.p22
https://www.youtube.com/watch?v=7m1UnvXmHUE&t=1s
Керуючись інструкцією, «прочитайте» подану нижче історичну карту:
1. Уважно прочитайте назву карти.
2. Розшифруйте легенду карти.
3. Дайте відповіді на запитання до карти:
1) Назвіть столицю Київської держави; історичних
діячів, діяльність яких ілюструє карта.
2) Як на карті відображено зміни території держави?
3) У якому місті відбулося хрещення князя Володимира?
4) Назвіть сусідні Київській державі народи і держави.
З якими сусідами відбувалися воєнні сутички?
21.11
Способи упорядкування хронологічних даних.
https://www.youtube.com/watch?v=ARhThJv4No0
https://www.youtube.com/watch?v=zFcmOEgBfTI
Тренувальна вправа (пограйтесь) http://surl.li/nchap
Д/з: § 10-11, виконати тести до 19.11
https://vseosvita.ua/test/start/cgy055
14.11
Розвиток системи літочислення.
https://www.youtube.com/watch?v=r0x6TY4rFdc&t=268s
https://youtu.be/PRUiL1esIJI
Тренувальна вправа - https://learningapps.org/view3770817
Д/з:1.Прочитайте параграф 9.
2.Розташуйте на лінії часу дати, позначте століття (римськими цифрами): 1239 р., 1917 р., 3000 р. до н.е., 1792 р. до н.е., 60 р. до н.е., 1485 р.
3. Розв’яжіть історичну задачу:
У 1989 р. урочисто святкували 500-річчя виникнення українського козацтва. Яким роком датується перша згадка про козаків у писемних джерелах?
31.10
Час в уявленнях людини протягом історії
https://youtu.be/4gAwRNoQf90
Д/з: § 8, тести відкриті до 04.11
тести: https://vseosvita.ua/test/start/luw999
24.10
Контрольна
робота з теми "Науки що вивчають минуле"
І рівень
1. Яку назву
має наука про події, які відбувалися в минулому людства?
А)
археологія Б)
хронологія В)
історія
2. Спеціальний заклад, де збираються і зберігаються речові пам'ятники історії:
А)
архів Б)
бібліотека В)
музей
3. Про яку науку кажуть, що вона озброєна лопатою?
А)
археологія Б)
зоологія В)
планетологія
ІІ рівень
4. Дайте
визначення поняття:
Письмові
джерела - це ..........................................................................................................
5. Встановіть відповідність:
1) Історичний факт |
А) Послідовність пов’язаних
причинно-наслідковими зв’язками історичних подій |
2) Історичне явище |
Б) Дійсна історична подія, що
відбувалася в минулому у певний час і в певному місці |
3) Історичний процес |
В) Сукупність історичних фактів чи
ознак, що зберігаються протягом певного часу існування людської спільноти |
|
Г) Сукупність уявлень про минуле
певної людської спільнот |
6. Встановіть відповідність:
1) сфрагістика А) наука, яка вивчає історію письма
2)
нумізматика Б)
наука, яка вивчає печатки
3)
топоніміка В)
наука, що займається вивченням географічних назв.
4)
палеографія Г)
наука, яка займається дослідженням монет
ІІІ рівень
7. Перепишіть. Однією рискою підкресліть речові пам'ятники, двома - усні.
Монета, попіл від багаття, пергамент, зброя, легенди, посуд, пісні, папірус, книги, обряди, звичаї, храми, пісні.
8. Про яких стародавніх народів, що населяли територію України ви дізналися? Складіть розповідь про одного з них, використовуючи такі слова: Трипілля, житло, землеробство, глиняний посуд, фарби.
17.10
Практичне заняття. Писемні пам'ятки та їх дослідження.
https://www.youtube.com/watch?v=28dKyqTYEr8&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D1%83
Д/з: § 6, виконати тести за
посиланням https://vseosvita.ua/test/start/ktd081 (тести відкриті до 24.10)
10.10
Писемні пам'ятки та їх дослідження.
https://www.youtube.com/watch?v=28dKyqTYEr8&ab_channel=%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D1%83
Д/з: § 6, виконати тести за
посиланням https://vseosvita.ua/test/start/gpf072 (тести відкриті до
17.10),
03.10
Значення археології для дослідження
минулого.
https://www.youtube.com/watch?v=TVk1SByGZj4
https://www.youtube.com/watch?v=557465bRi9g
https://www.youtube.com/watch?v=wkl1WjCJJcc
Д/з: § 5, тести відкриті до
15.10
Тести: https://vseosvita.ua/test/start/bgs150
26.09
Допоміжні
історичні дисципліни.
https://www.youtube.com/watch?v=gZUEZpIOK40
пограйтесь https://learningapps.org/watch?v=p2rj757rk21
https://learningapps.org/watch?v=pdww8u1zn22
Д/з:
§ 4, завдання за посиланням (заповни табличку) https://drive.google.com/file/d/1brhq2XRU8H12WfJc2quLA885ZrFsSkdV/view
19.09
Практична робота. Джерела історичної інформації
https://www.youtube.com/watch?v=T2w-uU5tNAk&t=119s
онлайн вправа https://learningapps.org/watch?v=pvsars0ek17
Д/з: § 3, виконати тести
Тести: https://drive.google.com/file/d/1FustASQ7Bl-foP1-s8P-L0eBCIGkmLI4/view?usp=sharing
Історія як наука про розвиток людства
https://www.youtube.com/watch?v=zw3i-AwHDeI
https://www.youtube.com/watch?v=N5KzPOoDil4
Д/з: § 2, тести відкриті до 17.09
Тести:https://vseosvita.ua/test/start/gem600
Вступ. Предмет шкільної історії. Засоби пізнання історії
https://www.youtube.com/watch?v=iAS0tvh8Hyc
Д/З § 1, спробуйте скласти сенкан до термінів: легенда або міф
відповіді надсилайте на електронну пошту дистанційного навчання
Немає коментарів:
Дописати коментар