Геометрія 9 клас

09.05.2025 

Урок № 60. Контрольна робота № 6 з теми «Правильні многокутники»                                                                                                               


Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання контрольної роботи

Контрольна робота № 6 з теми «Правильні многокутники»

  1. (1 бал) Який многокутник називається правильним? Наведіть приклад.

  2. (1 бали) Знайдіть величину внутрішнього кута правильного десятикутника.

  3. (1 бали) Зовнішній кут правильного многокутника дорівнює 30. Знайдіть кількість сторін цього многокутника.

  4. (3 бали) Радіус кола, описаного навколо правильного трикутника, дорівнює 8 см. Знайдіть: а) сторону трикутника; б) радіус кола, вписаного в цей трикутник; в) площу трикутника.

  5. (4 бали) Доведіть, що відношення сторони правильного шестикутника до радіуса описаного навколо нього кола дорівнює 1, а відношення сторони до радіуса вписаного кола дорівнює 3​2​.

  6. ( бал) Кути правильного многокутника відносяться як 7:5 до зовнішніх кутів. Знайдіть кількість сторін цього многокутника.

  7. (1 бал) Сторона правильного чотирикутника (квадрата) дорівнює 6 см. Знайдіть площу круга, описаного навколо цього квадрата.

06.05.2025

Урок № 59. Розв’язування задач і вправ.  

                      Самостійна робота №8                                                                   

Домашнє завдання: 

1. Виконати завдання самостійної роботи

Самостійна робота №8

з теми «Площа круга та його частин»


  1. На круговій клумбі радіусом 4 м зробили дві прямолінійні доріжки, які перетинаються

в центрі клумби під кутом 60. Знайдіть загальну площу, зайняту доріжками, якщо ширина кожної доріжки становить 1 м.
(Вважайте, що площа перетину доріжок входить до площі кожної з них).
  1. Площа кільця, утвореного двома концентричними колами, дорівнює 24π см2.

Радіус більшого кола вдвічі більший за радіус меншого кола. Знайдіть радіуси обох кіл.
  1. Піцу радіусом 30 см розрізали на 12 рівних секторів. Двоє друзів взяли по одному

сусідньому шматку. Знайдіть площу шматка піци, який залишився.
  1. Площа сектора круга радіусом 9 см дорівнює 27π см2. Знайдіть довжину дуги цього

сектора.
  1. У круглому диску радіусом 10 см вирізали круглий отвір радіусом 4 см, центр якого

знаходиться на відстані 6 см від центра диска. Знайдіть площу фігури, що залишилася.

25.04.2025 

Урок № 58. Площа круга. Площа круга та його частин.                                                                                                                                                                                                         

Домашнє завдання: 

1. Повторити основні означення за темою уроку - §19 п. 19.2 – стор. 206-208

2. Виконати вправи  № 658, 661 – стор. 210-211

22.04.2025

Урок № 57. Площа круга. Площа круга та його частин.                                                                                                                                                                                                         

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §19 п. 19.2 – стор. 206-208

2. Виконати вправи  № 654, 656 – стор. 210


18.04.2025 

Урок № 56. Довжина кола і дуги кола       

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §19 п. 19.1 – стор. 204-205

2. Виконати вправи  № 648, 651 – стор. 210


15.04.2025

Урок № 55. Побудова правильних многокутників

1. Опрацювати – §18, п. 18.3, стор. 197-198

2. Виконати вправи № 630, 634 - стор. 202-203



11.04.2025 

Урок № 54. Розв’язування задач. 

                     Самостійна робота №7


Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §18 п. 18.3 – стор. 197-198

2. Виконати завдання самостійної роботи 

Корисні поради:

  • Перед виконанням роботи повторіть основні формули та властивості правильних

многокутників.
  • При розв’язуванні задач на побудову використовуйте циркуль та лінійку.

  • Зверніть увагу на одиниці вимірювання.

  • Перевіряйте свої відповіді, щоб уникнути помилок.


Самостійна робота №7

з теми «Правильний многокутник, його види та властивості»

1. Теоретичні питання (3 бали):

  • Дайте визначення правильного многокутника.

  • Які властивості мають правильні многокутники?

  • Сформулюйте теореми про вписані та описані правильні многокутники.

2. Задачі на обчислення (4 бали):

  • Знайдіть внутрішній кут правильного десятикутника.

  • Знайдіть сторону правильного шестикутника, вписаного в коло радіуса 8 см.

  • Знайдіть радіус кола, описаного навколо правильного трикутника зі стороною 6 см.

  • Знайдіть радіус кола, вписаного в квадрат зі стороною 10 см.

3. Задачі на побудову (3 бали):

  • Побудуйте правильний восьмикутник, вписаний у коло заданого радіуса.

  • Побудуйте правильний шестикутник, описаний навколо кола заданого радіуса.

4. Задачі на застосування (2 бали):

  • Доведіть, що площа правильного шестикутника, вписаного в коло, становить 3/4 площі правильного трикутника, описаного навколо цього кола.


08.04.2025

Урок № 53. Формула радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників


Домашнє завдання: 

1. Повторити основні означення за темою уроку - §18 п. 18.2 – стор. 195-197

2. Виконати вправи  № 626, 630 – стор. 202

04.04.2025 

Урок № 52. Формула радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників


Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §18 п. 18.2 – стор. 195-197

2. Виконати вправи  № 619, 621, 622 – стор. 201


01.04.2025

Урок № 51. Правильні многокутники


Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §18 п. 18.1 – стор. 193-195

2. Виконати вправи  № 607, 609, 611 – стор. 200


28.03.2025 

Урок № 50. Контрольна робота № 5 з теми «Вектори на площині»

Домашнє завдання: 

1. Виконати завдання контрольної роботи



Контрольна робота № 5 з теми «Вектори на площині»




Частина І ( по 1 балу)

1.Знайдіть абсолютну величину вектора  (-12; 5).

2.Дано вектор  (3; 2). Відомо, що . Знайдіть координати точки М, якщо К(1; -1).

3.Дано вектор (-6;1) і  (5;-3). Знайдіть .

4.Знайдіть скалярний добуток векторів  (2; -3) і  (4; -8).

5.Знайдіть координати вектора , якщо M(3;-4), N(9; -2).

Частина ІІ (по 2 бали).

6. Дано вектори (3; 2) і (0; -1). Знайдіть вектор  = -2 + 4 та його абсолютну величину.

7.Знайдіть косинус кута між векторами  (1;0) і (0; 0,5).

Частина ІІІ ( 3 бали).

8. Визначте вид чотирикутника ABCD, якщо А(1; 3), В(5;7), С(7;7), D(0; 0).

25.03.2025

Урок № 49. Векторний метод. Розв’язування задач.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §17, п. 17.2, 17.3, 17.4 – стор. 175-179

2. Виконати вправи  № 570, 576 – стор.180


21.03.2025 

Урок № 48. Векторний метод. Розв’язування задач.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §17, п. 17.1 – стор. 173

2. Виконати вправи  № 566, 568 – стор.180


18.03.2025

Урок № 47. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №6


Домашнє завдання: 

1. Виконати завдання самостійної роботи


Самостійна робота № 6

з теми «Вектори на площині»            

1 блок (3 бала)

1. Дано: , , . Які координати у вектора ?

2. Дано: , , . Які координати у вектора ?

3. Чому дорівнює скалярний добуток векторів і ?

2 блок (3 бала)

4. Знайдіть модуль вектора , якщо і .

5. Укажіть вектор, що є сумою векторів і , зображених на малюнку.

                             

6. Знайдіть координати вектора , якщо , .

3 блок (3_ бала)

7. Дано вектори , . При якому значенні вектори і колінеарні?

8. Дано вектори , . При якому значенні  вектори і перпендикулярні?

9. Дано вектори , . Знайдіть кут між векторами і .

4 блок (3 бала)

10. Модуль вектора дорівнює 5. Знайдіть координати вектора , якщо координата цього вектора на 1 менша від координати .

А) ;    Б) або ;     В) ;     Г) .

11. Чотирикутник з вершинами в точках , , , є…

А) квадратом;    Б) трапецією;    В) ромбом;     Г) прямокутником.

12. Дано: , , . Знайти: .

14.03.2025 

Урок № 46. Скалярний добуток векторів.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §16, п. 16.2 – стор. 164-167

2. Виконати вправи  № 534, 535, 537 – стор.169

11.03.2025

Урок № 45. Множення вектора на число. 


Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §16, п. 16.1 – стор. 162-164

2. Виконати вправи  № 526, 529 – стор.169


28.02.2025

Урок № 44. Розв’язування задач і вправ.

Домашнє завдання:

1. Повторити основні означення за темою уроку - §15, п. 15.1, 15.2 – стор. 156-157

2. Виконати вправи  № 495 (в, г), № 502, 504 – стор.160-161


25.02.2025

Урок № 43. Додавання векторів. Віднімання векторів

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §15, п. 15.1, 15.2 – стор. 154-157

2. Виконати вправи  № 493, № 495 (а, б) – стор.159-160


21.02.2025 

Урок № 42. Координати вектора

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §14, п. 14.3 – стор. 148-149

2. Виконати вправи  № 455, 461, 465, 467 – стор.151-152

18.02.2025

Урок № 41. Вектор. Модуль вектора. Рівність векторів.

Домашнє завдання:

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §14, п. 14.1, 14.2 – стор. 145-148

2. Виконати вправу  № 452, 453, 457 – стор.150-151


14.02.2025 

Урок № 40. Контрольна робота № 4 з теми «Геометричні перетворення»

Домашнє завдання: 

1. Виконати завдання контрольної роботи

Контрольна робота № 4 з теми «Геометричні перетворення»


1.(2б.)Знайдіть координати точок, симетричних точці А (-2; 4) відносно:

1) осі абсцис; 2) осі ординат; 3) початок координат.

2.(2б.)Побудуйте трикутник симетричний різносторонньому трикутнику АВС відносно

точки О,

яка є серединою сторони ВС.

3.(2б.).Виконайте поворот рівнобедреного трикутника ВСК з основою ВС  на

кут 900 за годинниковою стрілкою  навколо точки К.

4.(2б.).Сторони трикутника дорівнюють 8 см, 7 см, 12 см. Знайдіть найменшу сторону

подібного йому

трикутника, якщо його найбільша сторона дорівнює 4 см.?

5(2б.).При паралельному переносі точка А(1; -3) переходить в точку В(-1;4). В яку точку

в результаті

 цього паралельного переносу переходить

точка С(1;-5)?

6(2б.). Периметри двох подібних многокутників відносяться як 2:3, а сума їх площ

дорівнює 13 см2. Знайдіть площі цих многокутників.

11.02.2025

Урок № 39. Перетворення подібності та його властивості. Гомотетія. Розв’язування задач. 

                     Самостійна робота № 5


Домашнє завдання: 

1. Повторити основні означення за темою уроку §12, п. 12.1, 12.2 с. 117-120

2. Виконати завдання самостійної роботи


Самостійна робота з теми 

«Геометричні переміщення»

І. Тестування

1. Центром симетрії паралелограма є…

А будь-яка його вершина;

Б точка перетину його діагоналей;

В середина його меншої сторони;

Г середина його більшої сторони.

2. Знайдіть координати точки, симетричної точці А(-2; 3) відносно початку

координат.

А (2; 3)      Б (2; -3)     В(-2; -3)     Г (0; 3)

3. Скільки центрів симетрії має квадрат?

А  один;     Б два;      В чотири;    Г шість.

4. Формули паралельного перенесення: х'=х+a;у'=у+b. Точка А(1; 2)→А1(3;4). Знайдіть величини a і b у формулах паралельного перенесення.

А a=2, b=3     Б a=2, b=1    В a=2, b=2    Г a=1, b=6

5. Якою є фігура симетрична до відрізка відносно даної точки?

А відрізок         Б пряма           В точка        Г трикутник

6. Трикутник АВС задано його вершинами: А(-2; -1), В(1; 0), С(4; -2). Запишіть

координати вершин іншого трикутника, симетричного даному відносно осі Ох.

А  А1(2; -1), В1(0; 1), С1(4; 2)

Б А1(2; 1), В1(1; 0), С1(-4; 2)

В А1(-2; 1), В1(1; 0), С1(-4; -2)Осьова симетрія — Вікіпедія

Г А1(-2; 1), В1(0; -2), С1(4; 2)

7. На рисунку зображено:

А паралельне перенесення

Б осьова симетрія

В центральна симетрія

Г поворот

____________________ 

8. Дано точку В(-2; 6). Знайдіть образи точки при симетрії:

1) відносно осі Ох;

2) відносно осі Оу;

3) відносно початку координат;

4) відносно точки К(1; 4).


ІІ. Текстові задачі

  1. Під час паралельного перенесення прямокутний трикутник АВС із

  2. катетами

  3. АВ = 5 см,  ВС = 12 см переходить у трикутник А1 В1 С1 Знайдіть

  4. довжину

  5. відрізка А 1С1.

  6. Паралельне перенесення задано формулами х1 = х-3, у1=у+2.  У  яку 

  7.  точку

переходить початок координат за такого перенесення?
  1. Два паралельних перенесення задані відповідно формулами х1 = х +2,

  2. у1=у+1 та

  3.   х= х1-1, у21-2.  Якими формулами задане перетворення, що

  4. утворюється в

результаті послідовного  виконання цих перенесень ?
  1. Під час паралельного перенесення точка  А(2;4) переходить у

  2. точку А1(5;8 ).

  3. У яку точку переходить точка  В (-3;-8).


07.02.2025 

Урок № 38. Перетворення подібності та його властивості. Гомотетія. Розв’язування задач

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку §12, п. 12.1, 12.2 с. 117-120

2. Розв'язати задачі № 418, 422, 424  –  с. 130-131


04.02.2025

Урок № 37. Паралельне перенесення                                                                                                                                                                                                                                                                     

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §11, п. 11.2, с. 107-110

2. Розв'язати задачі № 365, 371, 373 с. 114-115

31.01.2025 

Урок № 36. Поворот


Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку §11, п. 11.1, с. 106-107

2. Розв'язати задачі № 362, 368, 375 –  с. 114-115


28.01.2025

Урок № 35. Симетрія відносно точки


Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §10 п. 10.1 – стор. 98-100

2. Виконати вправи № 329, 330, 337 – стор. 103-104

24.01.2025 

Урок № 34. Переміщення та його властивості. Рівні фігури


Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення за темою уроку - §9 п. 9.2 – стор. 92-95

2. Виконати вправи  № 295, 300 – стор. 95-96


21.01.2025

Урок № 33. Поняття про перетворення фігур. Розв’язування задач.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити основні означення –  §9 п. 9.1 - стор. 91-92

2. Виконати вправи № 290 (усно), 291, 292 - стор. 95


27.12.2024 

Урок № 32. Підсумковий урок за І семестр                           


Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання:

  1. У трикутнику ABC знайдіть сторону AC, якщо В=30°, С=45°,

  2. сторона АВ дорівнює  5√2  см. 

  3. Сторона квадрата дорівнює 18 см. Знайдіть радіус вписаного в нього кола.

  4. У  ∆ АВС А= 40˚, С= 90˚. Знайдіть градусну міру Е в ∆DЕК,

  5. подібному ∆ АВС.

  6. Скласти рівняння прямої, що проходить через точку А(-3; 2) і утворює

  7. з додатнім напрямом осі абсцис кут 135°.

24.12.2024

Урок № 31. Контрольна робота № 4 з теми «Декартові координати на площині»


Домашнє завдання: 

1. Виконати завдання контрольної роботи

Контрольна робота № 4 з теми «Декартові координати на площині»


 1. Знайдіть довжину відрізка MN і координати його середини, якщо M(4;–5) N(–3;–1). 

2. Cкладіть рівняння кола, яке проходить через точку K(–2;–5) і має центр у точці O (1;–3). 

3. Cкладіть рівняння прямої, яка проходить через точки A(4;–1), B(2;3). 

4. Знайдіть координати вершини С паралелограма ABCD, якщо A(–3;–2), B(4;7), D(–2;–5)

5. Знайдіть координати точки, яка належить осі ординат і рівновіддалена від точок M(2;–1), N(–3;7) . 

6. Довести, що точки A(1;2), B(5;6), C(9;2), D(5;–2) є вершинами квадрата. 

7. Cкладіть рівняння прямої, яка паралельна прямій y= –3x+10 і проходить через центр кола 

x2 + y2 + 2x – 4y + 1 =0.


20.12.2024 

Урок № 30. Розв’язування задач. Самостійна робота № 4

Домашнє завдання: 

  1. Виконати завдання самостійної роботи

Самостійна робота № 4

  1. Знайдіть довжину відрізка АВ, якщо А(5; –1), В(1; 4).

  2. Знайдіть координати середини відрізка АВ, якщо А(5; –1), В(1; 4).

  3. Складіть рівняння кола з центром у точці (-3;1), радіус дорівнює 2.

  4. Знайдіть координати центра кола, заданого рівнянням  (х – 2)2 +(у + 1)2 = 4. Вкажіть  радіус цього кола.

  5. Знайдіть координати центра кола, його радіус та запишіть рівняння цього кола, якщо кінцями діаметра даного кола є точки А(-1; 3) і В(3; 3)

  6. Знайдіть відстань від точки В(-2;1) до вісі y.

  7. Пряма у = –2х + b проходить через точку (–1; 4). Знайдіть b.

17.12.2024

Урок № 29. Рівняння  прямої. Метод координат

Домашнє завдання:

1. Вивчити теорему про рівняння прямої п. 7.3 - стор. 66-68

2. Виконати вправи № 234, 235, 244 - стор. 71-72

13.12.2024
Урок № 28. Рівняння кола. Розв’язування задач і вправ.
Домашнє завдання:
1. Повторити рівняння кола §7, п. 7.2 - стор. 65
2. Розв'яжіть задачі № 219, 222, 229, 231 - стор. 70-71

10.12.2024

Урок № 27. Рівняння кола. Розв’язування задач.

Домашнє завдання:

1. Вивчити означення рівняння фігури, рівняння кола §7, п. 7.1, 7.2 - стор. 64-65

2. Розв'яжіть задачі №  216, 217 - стор. 69

06.12.2024

Урок № 26. Розв’язування задач. Самостійна робота № 3

Домашнє завдання:

1.      Виконати завдання самостійної роботи

1.      Знайдіть координати середини відрізка CD, якщо C (4; -3), D (1; 6).

2.      Знайдіть відстань від початку координат до точки С(-12; -5).

3.      N – середини відрізка  EF. Знайдіть координати точки F, якщо E (4; -1), N (2; -3).

4.      Знайдіть периметр трикутника АВС, якщо А (5; -2), В (5; 6), С (2; 2).

5.      Точки К (-2; 1), L (0; 3),  M (5; -1) – вершини паралелограма KLMN. Знайдіть координати вершини N.

6.      Знайдіть на осі абсцис точку, рівновіддалену від точок С(1; 5) і D (3; 1).

03.12.2024

Урок № 25. Відстань між двома точками із заданими координатами

Домашнє завдання:

1. Опрацювати матеріал підручника - п. 6.3 - стор. 59-60
2. Розв'язати задачі № 188, 190 - стор. 62

29.11.2024

Урок № 24Координати середини відрізка

Домашнє завдання:

1. Вивчити формули для знаходження координат середини відрізка § 6 п. 6.2 – стор. 58

2. Розв'яжіть задачі № 183, 185 - стор. 61

26.11.2024

Тема 3. Декартові координати на площині

Урок № 23. Прямокутна система координат на площині

Домашнє завдання:

1.      Вивчити основні поняття за темою уроку §6, п. 6.1 – стор. 57-58

2.      Виконати вправи в зошиті № 173, 174, 175 – стор. 60

22.11.2024

Урок № 20.  Контрольна робота № 3 з теми «Розв’язування трикутників»

Домашнє завдання:

1.      Виконати завдання контрольної роботи

       


19.11.2024

Урок № 21. Розв’язування задач. Самостійна робота № 2

Домашнє завдання:

1.      Виконайте завдання самостійної роботи

1)      Знайди площу трикутника, якщо сторони трикутника см і 6 см, а кут між ними 45°.

2)      Знайди площу трикутника, сторони якого дорівнюють 13 см, 10 см, 13 см.

3)      Знайдіть радіуси описаного і вписаного кіл трикутника зі сторонами 7 см, 24 см  і 25 см.

4)      Знайди площу паралелограма, сусідні сторони якого дорівнюють 9 см і 4 см, а кут між ними 30.

5)      Знайди найбільшу висоту трикутника, сторони якого дорівнюють 7 см, 15 см і 20 см.

2.      Повторити вивчене – стор. 45-47, готуємося до контрольної роботи.

15.11.2024

Урок № 20.  Знаходження площі трикутника за радіусом вписаного і описаного кіл

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=wN2BCtgxwoU&list=PLeb-UxVXmUb7Vm7GYsezBIfynPUX0TNd0&index=14

2.      Підручник § 5 п.5.3 – стор. 37-39 прочитати, вивчити формули

3.      Виконайте у зошиті  № 133, № 141 – стор. 40-41

12.11.2024

Урок № 19. Формула Герона

Домашнє завдання:

1.      Підручник § 5 п.5.2, вивчити формулу – стор. 36-37

2.      Виконайте у зошиті  129, 139 – стор. 40-41

01.11.2024

Урок № 18.  Розв’язування задач

Домашнє завдання:

1.      Підручник § 5 п.5.1 – повторити основні формули для обчислення площ трикутника, чотирикутника.

2.      Виконайте у зошиті  128, 136, 138 – стор. 40-41

29.10.2024

Урок № 17. Застосування тригонометричних функцій до знаходження площ 

Домашнє завдання:

1.      Підручник § 5 п.5.1 прочитати, розглянути опорну задачу – стор. 34-36

2.      Виконайте у зошиті  123, №125 (б) – стор. 39-40

25.10.2024

Урок № 16.  Розв’язування трикутників

Домашнє завдання:

1.      Підручник: § 4 п.4.2 прочитати – стор. 28-29

2.      Виконайте у зошиті  № 116, №117 – стор. 33

22.10.2024

Урок № 15. Основні задачі на розв’язування трикутників

Домашнє завдання:

1.      Підручник § 4 п.4.1 прочитати, розглянути задачі1,2,3,4 – стор. 26-27

2.      Виконайте у зошиті  № 94, №100 – стор. 30-31

18.10.2024

Урок № 14.  Контрольна робота №2 «Розв’язування трикутників»

Домашнє завдання:

1. Виконати завдання контрольної роботи 


15.10.2024

Урок № 13. Розв’язування задач на застосування теореми косинусів і синусів.    

Домашнє завдання:

1.      Виконати вправи  № 80, 82, 84 – стор.25

2.      Готуємося до контрольної роботи

11.10.2024

Урок № 12.  Розв’язування задач. Самостійна робота №1

Домашнє завдання:

1. Повторити основні означення  - §2, 3

2. Виконати завдання самостійної роботи

08.10.2024

Урок № 11. Теорема синусів  та її наслідки.

Домашнє завдання:

1.      Вивчити основні означення за темою уроку - §3 п. 3.1, 3.2 – стор. 21-23

2.      Виконати вправи  № 69, 71 – стор.24

04.10.2024

Урок № 8.  Розв’язування задач і вправ.

Домашнє завдання:

1. Повторити основні означення  - §2, п. 2.1, 2.2 – стор. 15-17

2. Виконати вправи  № 50, 52 – стор.19-20

01.10.2024

Урок № 7. Теорема косинусів та її наслідки

Домашнє завдання:

1.      Перегляньте відео 1)  https://www.youtube.com/watch?v=pXFvPYpw0o4&list=PLeb-UxVXmUb7Vm7GYsezBIfynPUX0TNd0&index=13

2.      Підручник §2, стор. 15 прочитати, вивчити теорему, наслідки.

3.      Виконайте у зошиті №40, №50 – стор. 18-19

27.09.2024

Урок № 8.  Розв’язування задач

Домашнє завдання:

1. Перегляньте відео 1)  https://www.youtube.com/watch?v=5_EtocPson8&list=PLeb-UxVXmUb7Vm7GYsezBIfynPUX0TNd0&index=1

2)  https://www.youtube.com/watch?v=9KDG1Y-zdLQ&list=PLeb-UxVXmUb7Vm7GYsezBIfynPUX0TNd0&index=2

2. Підручник: §1 повторити

3. Виконайте у зошиті 21, 23 – стор. 13-14

24.09.2024

Урок № 7. Розв'язування задач і вправ

Домашнє завдання:

1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/TxuOoxm-FFE?feature=shared
2. Знати основні тригонометричні тотожності - стор. 9-10
3. Розв'язати задачі № 13, 16, 18 - стор. 12-13


20.09.2024

Урок № 6  Тотожності: sin (180°- α) = sinα,  cos (180° - α) = -cosα

Домашнє завдання:

1. Переглянути навчальне відео https://youtu.be/9KDG1Y-zdLQ?si=fiaMm48bCoXx56XI
2. Вивчити основні тригонометричні тотожності - стор. 9
3. Вивчити теорему (формули зведення) - стор.10
4. Виконати вправи №
8, 9, 11 - стор. 12


17.09.2024

Урок № 5. Розв'язування задач і вправ

Домашнє завдання:

1. Виконати вправу №14 - стор. 13
2. Пройдіть тестування
https://naurok.com.ua/test/sinus-kosinus-i-tangens-72306.html


13.09.2023

ТЕМА 1. Координати на площині

Урок № 4  Синус, косинус, тангенс кутів від 0⁰ до 180⁰

Домашнє завдання:

1. Перед виконанням домашнього завдання перегляньте навчальне відео
 https://youtu.be/5_EtocPson8?si=XJ3cRRBxu7tUttba
2. Вивчити означення за темою уроку, та таблицю на стор.11
3.Виконати вправи № 1,2,4 - стор. 11


09.09.2024

Урок № 3. Розв'язування задач і вправ

Домашнє завдання:

1. Виконати тестові завдання за посиланням
-
https://onlinetestpad.com/ua/testview/48017-test-chotirikutnik-jogo-elementi-paralelogram-ta-jogo-vidi
-
https://www.iznotest.info/podibnist-trikutnikiv-teorema-pifagora/


06.09.2023

Урок № 2. Повторення вивченого у 7-8 класі


Домашнє завдання:

1. Повторити основні поняття з теми "Теорема Піфагора та наслідки з теореми Піфагора" https://youtu.be/8e69cjsQ6Wo?si=Ut6YuluBi8BTNltZ
2. Розв'язати задачі
:

1) На протилежних берегах річки стоять двоє стрільців. Зріст одного 180 см, другого 120 см. Ширина річки 500 см. Обидва стрільці одночасно випускають стрілу з лука, влучаючи в один момент у мішень на поверхні води, що лежить на прямій, яка сполучає ступні стрільців. Знайти довжини шляхів стріл та місце знаходження мішені.

2) Дано: Рівнобедрений трикутник АВС, АВ=ВС=50 м, АС=28 см, ВК – медіана.

Знайти довжину ВК


Урок № 1. Повторення вивченого у 7-8 класі

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео https://youtu.be/DtN4_UhEW48?feature=shared
2. Повторити означення та властивості основних видів чотирикутників. Заповнити таблицю "Властивості чотирикутників"
3. Пройдіть тестування з тем:
- Паралелограми, їх види та властивості
https://www.iznotest.info/paralelogrami-yih-vidi-ta-vlastivosti/
- Площа чотирикутників
https://www.iznotest.info/ploshha-chotirikutnikiv/
- Трапеції, їх види та властивості
https://www.iznotest.info/trapetsiyi-yih-vidi-ta-vlastivosti-vpisani-i-opisani-chotirikutniki/

Немає коментарів:

Дописати коментар